понедељак, 29. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Рушење Либије

Kоментари (35) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 09 јун 2011 13:53
Kiza
Miroslave, dobro si sve to opisao. Ali zaboravio si (ili nisi hteo) da opises sta dolazi posle - drugi deo price. Opisao si samo pocetak - kako NATO manipulise, obicno etnicku ili politicku situaciju u ciljanoj zemlji da bi je destabilizovao i tu nestabilnost onda iskoristi kao opravdanje za vojnu agresiju.

Druga polovina price je prvo "Hagovanje" vladara ciljane zemlje i citavog vojno-politickog vrha. Samo zato sto su branili svoju zemlju od NATO agresije. Na vlast onda dolazi ona grupacija koja ponudi NATO-u najvise za "demokratsku francizu". Process se konacno zavrsava naplatom u vidu uzimanja onoga zbog cega se u stvari ratovalo. Za Srbiju je to bila teritorija, za Irak nafta, za Libiju najbolja nafta, voda i druge sirovine.

U Srbiji je DS kupio tu francizu od NATO-a, a u Libiji ima par grupacija koje dolaze u Vasington na aukciju.
Препоруке:
99
1
2 четвртак, 09 јун 2011 14:00
Pripreme
Znamo mi to sve Miroslave, bar mi koji citamo NSPM. Mi bi voleli da od vas procitamo konkretne savete kako da se odupremo toj neo-imperijalistickoj sili koja za cilj ima da nas sve pretvori u svoje robove. Ima li zemlje u svetu koja je uspela u tome i ako ima, na koji nacin i kojim metodama je to uradila. Trebace nam takvo znanje jednom kad se resimo njihovih sluga u Srbiji. Pocnite od Venecuele.
Препоруке:
69
2
3 четвртак, 09 јун 2011 14:01
Зоран Ђорђевић
Одлична анализа Мирослава Лазанског. Можда је на почетку последњег пасуса требало да дода да је први корак стварање опозиционих покрета, којима се после пружа подршка. А циљеви су целом свету јасни.
Једино Американцима може да се прода прича да се либијски народ сам дигао против мрског диктатора. Као и оно: "Ми тамо морамо нешто да учинимо. Морамо да спречимо Гадафија да убија свој народ".
Препоруке:
60
1
4 четвртак, 09 јун 2011 14:20
Uskokovic Sasa
Kakav spoljnopoliticki promasaj Rusije je Libijska kriza. U trenutcima krize zapadne civilizacije mogli su jednostavnim vetom na rezoluciju UN da im stave do znanja da nisu vise glavni na svetu. Gadafi bi na terenu verovatno obavio ostalo. Drugo stavili bi do znanja svim zemljama sveta da postoji neko ko bi mogao, makar formalno, da ih zastiti. Da ne spominjem koliko bi to imalo pozitivnih efekata na njihovu privredu, pogotovo vojnu industriju, jer bi mogli mnogo vise da prodaju oruzje ugrozenim drzavama. Ovako su podrzali ove zlotvore, izgubili mnogo u ocima mnogih prijateljskih naroda, a za uzvrat, mogu da se opkladim, nece dobiti nista. Vec ocekujem da za koju godinu kukaju kako ih je zapad prevario. Ja sam rusofil a meni su se zgadili svojim ponasanjem.
Препоруке:
81
3
5 четвртак, 09 јун 2011 15:30
nataša
Lazanski je dobar i pouzdan novinar kad prenosi dešavanja na frontu.
Počinje da brlja kad pređe na teren politike.
Reci ti nama kakvo je stanje na frontu, pa mi znamo da su negativci NATO pakt, ili ako hoćeš pravu reč NATO-zlikovci.
Препоруке:
49
12
6 четвртак, 09 јун 2011 16:27
Дејан
Либија је добра лекција за нас јер многи овде рачунају по принципу - решићемо све проблеме кад се удружимо са Русијом и Кином и осталим чланицама БРИКС-а, Шангајске иницијативе и сличних организација.

Имају два проблема у таквом резоновању:

Русија нам каже да не улазимо у НАТО (слажем се апсолутно), али нам не нуди безбедносне и територијалне гаранције за случај да се то нашим западним "пријатељима" не буде свидело, па крену да одвајају Војводину, укидају РС, протерују Србе са севера Косова.

Рекао бих, нећемо ми у НАТО, али нам или ви и Кинези дајте гаранције безбедности, или нам дајте оружје за масовно уништење по вашем избору.


Други проблем је што Русија и Кина тргују са Западом. Русија извози сировине, Кинези све остало, и њима не треба да се свађају око Либије са својим купцима (има она глупа изрека да је купац увек у праву), јер Кинези неће да престигну САД тргујући са Буркином Фасо, нити ће Русија да продаје нафту и гас Куби.
Препоруке:
33
3
7 четвртак, 09 јун 2011 16:35
@Uskokovic Sasa
Sam Gadafi je neposredno nakon otpocinjanja intervencije NATO u Libiji izjavio da su ga "izdali njegovi zapadni prijatelji" Berluskoni, Sarkozi, Bler, a nije pominjao Ruse. Mozda bi i stali iza njega da je ovih desetak godina stotine milijardi dolara umesto u italijanske, francuske, britanske i americke banke i investicione fondove ulozio u ruske banke, preduzeca i fondove. Ovako, kockao se, prekockao i kasno se dozvao pameti, kad su njihovi avioni vec leteli iznad Tripolija. To je prava lekcija za Arapski svet, i ne samo arapski. Sto bi se reklo po srpski - "Ne veruj zeni koja laze!"
Препоруке:
49
0
8 четвртак, 09 јун 2011 16:38
Rusija se u ovom trenutku ponasala kao debil
Za Kinu je razumljivo. Kini nije bilo potrebno da provocira Ameriku, i to nisu ni uradili. u otalom, Kina veto koristi skoro iskljucivo kad je rec o njenim licnim interesima (Tajvan, i slicno).

Rusija, sa druge strane, je morala znati da ce NATO (t.j. Amerika) OPET prekrsiti pravila rezolucija koje su i onako njima naklonjene (bestidje nepostovanja onoga sto je i onako nepravedno vama naklonjeno je, zaista, nemerivo), i da ovo nikako nije moglo biti ista do indirektnog napada na njih.

Shvatam ja da su i Rusija i Kina verovatno pokusavale da osiguraj opstanak UN-a (mislim da bi jos jedan napad bez ikakve rezolucije, ma kako besmislene, bio kraj UN-a), kao jedine institucije koja odrzava makar iluziju neke pravicnosti u medjunarodnim odnosima.
Ameiranci se ponasaju kao tinejdzeri, a od nih se ne ocekuje da bas imaju dobru moc rasudjivanja. Samim tim, opreznost Rusije i Kine NIJE neocekivana
Препоруке:
20
2
9 четвртак, 09 јун 2011 16:53
U pravu ste po svim pitanjima, OSIM ovih:
-Da Putin i Medvedev 'nisu u ljubavi' je nista drugo do jos jedna podvala i plod propagande imperije. Neslaganja nema nista vise nego sto ikad bilo, pa samim tim, covek stice utisak da se samo radi o klasicnoj neprijateljskoj propagandi koja prethodi ostrijem okrsaju. Ali, mislim da Putin vidi sta dolazi, pa je zato i pokrenuo taj 'Narodni front'...

-Sto se tice Kine, potcenjujete je malo, bas kao i Ameri. Kina nije od juce, niti su Kineski politicari (tacnije DRZAVNICI (jedna od prednosti Kine je sto ima drzavnike, a ne politicare, cime izbegava one 'borbe petlova' uobicajene u drugim sistemima)) mala deca. Hijararhija, odanost vlasti, neverovatna fleksibilnost (pogledajte kako lako su komunisti postali komunisti sa kapitalistickom ekonomijom).. Sve je to ono sto karakterise Kineski vrh, i sto ce im biti od koristi.

-Ban Ki Mun: On je covek koji je, u sustini, ili pod uticajem americke propagande, ili svesan da bi bilo kakvo ostrije reagovanje unistilo UN, pa zato radi sta radi.
Препоруке:
17
2
10 четвртак, 09 јун 2011 16:58
Eyes Wide Shut
Sve je ovo tacno ali samo po povrsini.Ako se malo dublje zagledamo u nasu realnost videcemo da svim ovim vladama i vojnim savezima rukovodi jedna mala ali vrlo bolesna grupa neljudi koji imaju sve a SVE su odavno izgubili.
Zato svaka prica o sukobu izmedju putina i medvedeva izgleda smesno.Oni su tu da zavrse posao koji im je poveren ali ne od strane Ruskog naroda.
Sto se tice Nato zlocinaca oni su samo privatna vojska bolesnih vladara iz senke.
Ucinite rat neprofitabilnim i vise ga nece biti rece jednom neko u trenutcima iskrenosti.
Препоруке:
26
2
11 четвртак, 09 јун 2011 17:12
aleksandar ,oslobodjen za malo,
Postovani autore, u politici velikih ne postoji pravda kao motiv vec interes: 1. Prvi interes Rusije u ovom slucaju je materijalni, odnosno finansiski, naime zbog rata u Libiji je sirova nafta na svetskoj berzi skocila 10%i to je minimalno, jer je USA izvrsila pritisak na OPEK da to ne bude vise, kao sto znate jacanje Rusije u poslednje vreme je pre svega rezultat poskupljenja nafte i gasa na svetskoj berzi. 2.Drugi interes je nagodba o ulasku Rusije u Svetsku Trgovinsku Organizaciju. 3.Rusija sada ima municiju za kritiku zapada, a da pri tom nema nikakve troskove. 4.Zapad se ovako jos vise udaljava od arapa .
Mislim da je i ovo bilo dovoljno, mislite svojim glavama....
Препоруке:
29
1
12 четвртак, 09 јун 2011 18:17
Истина је једна
Сажето, јасно, сјајно!
Препоруке:
11
1
13 четвртак, 09 јун 2011 18:38
Dijasporac
Gadafi je verovao zlotvorima, novac je bio u zapadnim bankama, uveseljavao je Berluskonija a on njega.
Rusima je ponudio kupovinu oružja i deponovao tri milijarde u Beču 2008. godine, to je mizerluk za Ruse,da je ponudio sto milijardi dobio bi sigurno što treba, ovako tražiti pomoć u "sosu" je nemoguća misija.
Kad puno imaš , moraš imati i telohranitelje...zašto bi Rusi čuvali gazdu, kad on neće da odreši kesu...! Scenario je g-din Lazanski opisao detaljno, Srbija i ruski kišobran nad Srbijom? Pa to je valda apsolvirana materija, ide ugovor o vojno-tehničkoj saradnji na pedeset godina, vojne baze i svi detalji, neko će praviti avanture sa Tadićem, apsurdno je i raspravljati o tome.
Препоруке:
21
1
14 четвртак, 09 јун 2011 19:19
Нн@Дејан
Одлично запажање. Само бих додао и ово: Кина и Русија играју дуплу игру јер су са Америком договорили поделу света на интересне зоне. Америка је препустила Русији део Балкана, док су Русија и Кина препустиле Енглеској и Америци север Африке због ресурса. Када те ресурсе опљачкају опет ће се мало опоравити. Дакле и вук сит и овце на броју. Неће доћи до рата између великих сила. Сувише је ствари које могу све те силе (Кина, Русија, Америка, ЕУ) да изгубе него да добију. Свакако, и поред договра, сви су на опрезу и боје се једни других. Нас ситне и мале ће да тероришу како они желе, јер код великих милости нема. Реформа СБУН је могућа, када се заврши процес поделе света, а до тада биће "status quo". Процес ће трајати још око 20 година.
Препоруке:
16
1
15 четвртак, 09 јун 2011 19:28
Pol Korektan
G-din Lazanski je povodom NATO napada na Libiju napisao korektan članak.Ko ne zna mehanizme koji se sprovode u 'regionu' gde je Libija može sa poverenjem(a to poverenje može proveriti u levičarski ili bar neutralno opredeljenim medijima u inostranstvu).Ako je sve tako solidno sa G-din Lazanskim kako to da je u emisiji prikazanoj na banjalučkoj televiziji G-din Lazanski sebi dozvolio da se postavi kao čovek koji cinično-ironično predstavlja svet oko sebe kao/parafraziram/'...mesto gde je u pravu onaj koji ima oružja i oruđa da bude u pravu...'To je notorna stvar za studente npr. i ne pristaje čoveku koji je stekao poverenje dela javnosti. Podrška moćne imperije kakva je 'Politika' te izvesna blaziranost daje našem novinaru za *pravo* da se ponaša kako mu se hoće.I to na banjalučkoj televiziji.Tamo gde mora/na beogradskim televizijama/ ovaj solidni novinar zauzima smerniji stav i ne stavlja svoje trenutno raspoloženje u prvi plan.Time ne dovodi pod sumnju svoju stručnost.
Препоруке:
4
9
16 четвртак, 09 јун 2011 19:29
Uskokovic Sasa
Ima puno istine u tome sto ste napisali, ali zar stvarno mislite da je sada pozicija Rusije bolja? Mislite da ce kod nove vlasti koja dolazi na krilima nato raketa imati povoljniji polozaj? Svi znamo odgovor na to pitanje. Mislim da bi u svakom slucaju bolje prosli da su sa vetom pomogli Gadafija. Cini mi se da su ispali jadni, da su izgubili puno medjunarodnog ugleda i da zauzvrat, po starom dobrom obicaju, nece dobiti nista.
Препоруке:
13
2
17 четвртак, 09 јун 2011 19:57
isak
Mnogi komentari znaju sve sto nam Miroslav iz politbiroa bivse JAN ovde pise.Sve se zna ali se nezna kako zaustaviti NATO?Na jedini moguci Srbski naci a to je:vatati bre tomahavke golim rukama,obarati nevidljive avione sa puskom tandzarom proizvedenom u Zastavi,klati specialce NATO koji navode avione naciljeve(svaki bre Srbski seljak je bolji od ovih treniranih i steroidnih ratnika).Tuci ih bre sa topovima koji su tukli Austro-Ugare na Solunskom frontu,ova orudza su bolja od NATO municije punjene uranom specialno namjenjene za unistavanje Srbskih 84 po Kosovu.Tuci "6 flotu" u Jadranu ovim topovskim dzuladima("ma ne bi bila sesta da nije tako losa,sa ovom cemo da se obracunamo veoma brzo).Ako ni ovo orudze ne pomogne pristupiti krajnjem mogucem sredstvu a to je tajno oruzje koje je proizvedeno u Vinci,sve po nacrtima naseg Nidze Tesle.Eto tako cemo bre braco Srbi da se odupremo ovim iz NATO-a.
Smrt okupatorima Srbskog naroda.Zivio nam nas drug Boris i drug Milo!
Препоруке:
2
38
18 четвртак, 09 јун 2011 19:58
nataša @ Saša Uskoković
Saša, kad se zaključci, bilo u životu, bilo u politici izvode na osnovu utiska na mah bez osnove u činjenicama onda je to greška rasuđivanja, neki to zovu paranoja.
Ako su SAD, Britanija, Francuska iznele predlog i dokumentovale ga nečim, Rusija i druge zemlje mogu da kažu, vaši argumenti su slabi da bismo mi uzeli učešće u toj akciji, ali vi ako smatrate da treba izvolite u skladu sa Rezolucijom.
Prekoračenje Rezolucije koje izgleda da postaje očigledno, je isključivo na štetu, osim Libije i libijskog naroda, ali i onih zemalja koje su prekoračile tu Rezoluciju. Znači prekoračenjem Rezolucije SAD i ostali kompromituju sami sebe, a ne Rusiju koja im nije dala saglasnost da rade ovo što rade.
Bilo je nasilja i od Gadfija i od pobunjenika, ali izgleda ponajviše od strane NATO pakta.
Rusija i danas daje konstruktivan doprinos predlozima da se rešenje traži u pregovorima i da tim pregovorima rukovodi Afrička Unija.
Zar to nije objektivno i pošteno?
Препоруке:
14
3
19 четвртак, 09 јун 2011 21:03
a
Проблем је што Гадафи има и контролише најбољу нафту у свету, најбољу воду у Африци и највеће светске залихе фосфата неопходне у производњи хране.

Ovo je pravi razlog NATO intervencije u Libiji
Препоруке:
34
0
20 четвртак, 09 јун 2011 21:35
nataša @ Isak
Ne Isače. Srbi će da sačekaju kako će se završiti priča između NATO pakta i zemalja sa kojima trenutno ratuje, odnosno u kojima je vojno angažovan. A to su: Irak, Avganistan, Pakistan, Libija, Jemen, Katar, Sirija itd, da ne nabrajam više.
Nezahvalno je prognozirati pobednika, ali recimo da će sukobi trajti dugo, još deset godina, a za posle ćemo videti.
Veliki obračuni tek predstoje, sa Iranom. Zatim na čiju će se stranu staviti Turska, na stranu Amerike ili na stranu ovih drugih zemalja.
Šta mislite ko će više da slabi u ovim sukobima, i je li moguće da će obe strane slabiti? Šta mislite kako će se to odraziti na situaciju sa tvojim omiljenim Srbima i verujem ništa manje omiljenim Bošnjacima, a bogami i Šiptarima?
Mislim to slabljenje koje će nastupiti, a već je nastupilo iscrpljivasnjem ratom bilo jedne, bilo druge, bilo obe strane.
Gde sebe i svoje vidiš u tome?
Препоруке:
16
2
21 четвртак, 09 јун 2011 22:22
isak
natasa sestro Srbkinjo.Kog ce bre rat da iscrpe?Amerika i pravi ratove da bi im ekonomija bolje radila.Samo ti cekaj da ih ratovi iscrpe!To sigurno neces docekati.Zato se bre treba suprostavljati sa svim Srbskim generalima i vojnim stratezima tip Mladica,Milovanovic,Milosevic,Tolimira,Kadijevic,Pani-c,Perisica,Krge,pukovnicima:Arkanima,Drazom Mihajlovicem,Dujicom,Legijom,princom ili ti Gavrilom Principom..itd.Jedino ce ova Srbska ergela rasnih heroja da spasu Srbski narod od daljeg istoriskog propadanja,na celu sa Borisom Tadicom i Milom nam Dodikom!
Препоруке:
6
16
22 четвртак, 09 јун 2011 22:51
наташа @ isak
Не чекам ја ништа врли исаче. Ниси ти мене разумео.
Ево на пример замисли да данас заратие муслимани у Босни или Бошњаци са Србима.
Колико би добровољаца из Пакистана, Катара, Саудијске Арабије, итд. притекло у помоћ Бошњацима. Сигурно много мање него у рату 1992. године. Ја верујем да не би дошао нико, јер су се о свом јаду забавили. Колико би пара послали овом новом Изетбеговићу. Много мање него оном старом, немају ни они и много им треба.
Са друге стране, колико би Американци издвојили борбених авиона и специјалаца да ратују са Србима. Много мање него 1994 у Босни и 1999 на Косову и Метохији. Из вишње разлога. Ево само један. Муслимана је милијарда без Индонезије. Не могу их све побити, а не могу их ни оставити на миру.

Дуго ће ратовати. Деценијама. И сваки дан рата слаби нечију позицију овде на Балкану. Погоди чију?
Препоруке:
18
1
23 четвртак, 09 јун 2011 23:10
Здравко
Крвава ниска НАТО злочина се наставља. Прва у том низу је била Југославија, па Ирак, Афганистан, Либија а циља се и на Иран. Фелдмаршал Расмунсен, или тако некако, главни баџа у НАТО злочиначкој машинерији, кад говори о хуманитарној мисији у Либији неодољиво подсјећа на Вјекослава Макса Лубурића у Јасеновцу са бијелом голубицом у руци. Злочин нам се дешава пред очима а свијет шути. Малима је ред да шуте али они који би могли стати украј овом повампиреном фашизму преобученом у јагњећу кожу, убједљиво ћуте. Кад је Хитлер улазио у Рурску област, кад је окупирао Судете и Чехословачу, прикључивао Аустрију свијет је такође ћутао. А Русија дијелила Пољску. Све већ виђено. И само да одговорим овом Исхаку. Нажалост, као и у прошлости босански муслимани су се и овој пошати и овај пут показали као вјерни савезници. У Ираку су то били Курди, у Афганистану Сјеверна колаиција, а у Либији Западна племена. Зато вас и нема у Хагу ни у тамницама. Империја цијени петоколонаше. А Срби крволоци и фашисти!
Препоруке:
13
1
24 петак, 10 јун 2011 03:06
Troglavki
Rusi i Kinezi se ponasaju prema svojim interesima.
Gadafi je investirao na zapadu. Greska!!

I zasto bi ga sad Rusi izvlacili??

Stvar je da se u arapskom svijetu izazove jos vise antiamerickih osjecanja, pa da vatra u arapskom svijetu zahvati Saudi Arabiju. U tom slucaju dolar pada. Bez Saudi saglasnosti (kupovanje US drzavnih obveznica) dolar bi odavno propao.

Bez Saudi saglasnosti ne bi bilo ni intervencije u Bosni i na Kosovu.

A Kina, takodje, igra dvostruku igru. Zasto drze 1 trilion US drzavnih obveznica??? Hoce i jare i pare.
Препоруке:
3
0
25 петак, 10 јун 2011 05:50
Srboljub Savic
G. Lazanski je kratko ukazao na osnovni razlog
najnovijeg NATO zlocina, pod "neutralnim" UN.
Ono sto je tragicno je indolentnost sveta.
Srbija se danas ponasa kukavicki, izdajnicki i
dokazuje da nista vredno ne gradi. Bezbrojne
NVO (na drzavnim parama proviziji za
pranje tudjih para) ni rec nisu rekle na ove
zlocine koji se danas odigravaju na nase oci.
[Postoje snimci i verodostojna dokumenta o
protestu u Beogradu protiv Belgije, zbog
stradanja u Kongu. Na ulicama su bile desetine
holjada, a pretucenih (narodna milicija) i
pohapsenih vise od danasnjih demonstranata.]
Bar glas protesta, dugujemo nasim zrtvama NATO
bombardovanja, coveku i narodu koji nam je
pruzio daleko vise od "velikih", pravdi, pravu
i nasim (bar deklarativnim) pravoslavnim
hriscanskim vrednostima.
Manimo se ocenjivanja Kine (a ne znamo sta ona
zaparvo radi) ili Rusije(koja trazi nacin da
opstane). Postoji nesto ljudsko, nesto od
solidarnosti zrtve i nesto drzavnicko (pravo).
S. Savic
Препоруке:
5
0
26 петак, 10 јун 2011 08:02
skldz
Znamo mi sve to i kakav je pocetak i kakav ce biiti kraj, a i posle. Mogu samo da zamislim naseg ministra vojnog, sutanovca, koji je pritisak on imao da se odrzi NATO konferencija u Beogradu za koji dan. amerikanci bas hoce u Beogradu, za inat Srbima da tu, gde su "spasli narod od krvnika", odrze svoj okrugli sto, da raznotre sta je "milisrdni andjeo" uradio i kakve su posledice i mogucnosti za dalje "andjele".Bestijalnost je njihova karakteristika, amerikanaca, francuza,engleza, a sluge su im demokratsska stranka sa sutanovcem i tadicem na celu.
Препоруке:
5
0
27 петак, 10 јун 2011 10:29
брм
@ Kiza
није само у питању територија већ и стратешке сировне - "нафта новог миленијума" због којих ће се водити ратови - питка и вода за наводњавање, водотокови као најјефтинији саобраћај и храна
све то Србија има али више нема..
и није територија смао као земља, већ као одржива, благородна..римљани су то звали "плодни срп"
патриоте би могле да обрате пажњу на пропаганду "патриота" којима се клањају о "излазу на море као превазиђеној геостратегији" и осталим којима нас кљукају у мозак извесни доктори наука монополисти решавања "српског питања" у региону..
Препоруке:
2
0
28 петак, 10 јун 2011 10:34
брм
"Mozda bi i stali iza njega da je ovih desetak godina stotine milijardi dolara umesto u italijanske, francuske, britanske i americke banke i investicione fondove ulozio u ruske banke, preduzeca i fondove. "

а можда би и Русији било боље да су "ovih desetak godina stotine milijardi dolara umesto u italijanske, francuske, britanske i americke banke i investicione fondove ulozio u ruske banke, preduzeca i fondove. "

колико сам ја обвавештен Гадафи је планирао да те милијарде пласира директно у развој Африке..па онда поче бомбардовање..
Препоруке:
2
0
29 петак, 10 јун 2011 10:37
Marko Gay
Bombama i neredima pocinje duga transformacija arapskog sveta "na putu ka" EU.

Uostalom, tako je bilo i u Srbiji.

U ovom periodu prilagodavanja pred nama je kulturna adaptacija arapskih zemalja ali i evropskog stanovnistva na suzivot u EUrabiji.

Bosanski Muslimani pokazuju nam da je to moguce.
Препоруке:
2
9
30 петак, 10 јун 2011 12:10
thinking maize "гледе" Marka Gay-a
Е, овај је ПРЕВАЗИШАО и Bojana Todorovića, са све Isakom! Мош мислити ДЕМО(НО)КРАТСКИ МУЏАХЕДИН из ЕУ-Арабије! Да не изрече, рекао бих НЕМОГУЋЕ, али све је могуће и у Божјој руци! А Добри Бог пушта ЗЛЕ ЉУДЕ да се САМИ ИЗЛЕТЕ! Мада, што "ЛУД ПОКВАРИ, сто паметних НЕ МОГУ ПОПРАВИТИ"! Ма, не, то се ОН само шали, мада му је "шала" НЕУКУСНА! Но лако је њему да четује по БЕОГРАДСКОМ сајту, ајд ЧИКАМ га да иде и то изјави у нпр. Рогатици или Скеланима, где је Насер Орић "спроводио" тај његов ЕУ-арабијски "мулти-култи"!? Што но би рекао онај чича Бранкици Станковић на њено питање о Младићу: "Остави то дијете, НИЈЕ ТИ ТО ПОСАО! Знаш дијете, ОВДЕ РАНО СМРКАВА!"
Препоруке:
4
0
31 петак, 10 јун 2011 12:42
Isak{Mošnj-aci
Narcisi plaču ljubavi...uvek će plakati ali vas se to nikada neće ticati...!
Препоруке:
0
0
32 петак, 10 јун 2011 15:28
nataša @ thnking maize@ Marko Gay
Pred sam kraj života, Hitler, razočaran u hrišćane, pogotovo evangeliste, nemačke evangeliste i luterance koji čine većinu stanovništva Nemačke, je izjavio da Nemcima treba nova religija, ako hoće da vladju svetom. I rekao je da je islam religija budućnosti, oduševljen Haj Aminom El Huseinijem, jeruslaimskim muftijom i njegovom beskompromisnošću prema jevrejima i Slovenima. Inače, Haj Amin El Huseini je u toku Drugog svetskog rata boravio u Sarajevu i susreo se sa liderima organizacije koju je on osnovao, a to je Mladi Mulsimani.
Među liderima koji su došli da se poklone rodonačelniku islamskog fašizma bio je i tada mladi, ali perspektivni Alija Izetbegović. Taj detalj o susretu sa Hitlerovim najdražim saradnikom je utvrđen na suđenju Izetbegoviću 1945. godine.
Veza između islamskog fašizma i nacizma je jaka i ima tradiciju.
Препоруке:
3
1
33 петак, 10 јун 2011 16:31
thinking maize@ "Nataši" "гледе" Ел Хусеинија
Г-дине, није се Ел Хусеини (иначе РОЂЕНИ УЈКО Брозовог великог пријатеља Јасера Арафата!) само сусрео са Младим Муслиманима из "дуњалука", он је, да употребим православни термин, и БЛАГОСЛОВИО стварање SS divizije "Handžar" (назив "постројбе" Б-Х муслимана НАМЕРНО пишем GAJEVICOM!) назвавши њихову борбу ЏИХАДСКОМ! После рата Енглези су га УХВАТИЛИ и хтели да му суде, али ТРЕБАО је КОНКРЕТАН ЗЛОЧИН, а такав се десио САМО НА ТЕРИТОРИЈИ бивше Југославије! Али, Броз је ОДБИО да терети Ел Хусеинија! Можда би о овој теми могао нешто да нам каже г-дин Сотировић, он је стручњак за тај период историје!? Поред тога, ОРГАНИЗОВАО је своје вернике у Палестини после WW 2 за БОРБУ ПРОТИВ Јевреја, који су желели да оснују Израел, као своју домовину. Под његовим покровитељством дошло је до ВИШЕ ЗЛОЧИНА СПРАМ ЈЕВРЕЈСКИХ ЦИВИЛА у тадањој британској Палестини. Јевреји им нису остали дужни, па се тада у јеврејској освети ПОСЕБНО истакао потоњи израелски премијер Менахем Бегин! Шта ћете, "ОКО за ОКО..."
Препоруке:
4
0
34 петак, 10 јун 2011 23:20
@nataša
To za Hitlera ste verovatno procitali u nekoj od mnogih Americkih islamofobicnih stiva (ciji pisci su podjednako bili SRBOFOBICNI, kad je za to bilo potrebe, a sad nema, jer smo, evo, sami o postali).

Hitler je 'razocaran' Hriscanstvom bio od pocetka, i unutar uzih krugova je bilo jasno da Hriscanstvu nema mesta. Jedini razlog sto to nije glasnije iskazivao je cinjenica da bi time izgubio podrsku Hriscana.

Hitler je uveliko mrzio sve 'ne-Arijansko', pa samim tim, bilo kakvo povezivanje njega sa Islamom je (u kontekstu njegove naklonosti) proizvod maste istih onih koji, recimo, misle da je nasa pravoslavna ikona Raspeca 'paganska', jer ima lobanju ispod krsta (njihov potpuno neosnovan zakljucak je da se mi 'molimo smrti, kao bozanstvu', iako je lako naci informaciju da je ta lobanja upravo tu da pokaze pobedu Krsta nad smrcu)...
Препоруке:
1
0
35 субота, 11 јун 2011 08:08
nataša @@ nataša
Možda ste u pravu. Moguće da mi je taj tekst dao jedan baptistički sveštenik.
Jedno od opštih mesta u istoriji Nemačke, odnosno u istoriji brojnih nemačkih kneževina i grofovija do ujedinjena, su stalni sukobi između hrišćana. Sa jedne strane katolici, Austrijanci, Bavarci i Švabe, a sa druge strane luteranci, evangelisti, baptisti i anabaptisti.
Katolici su svoje protivnike, naročito anabaptiste iskorenjivali, tamo gde bi nadjačali, a protestanti su katolike nagonili na poslušnost tamo gde bi oni nadjačali. Taj jaz Bizmark je premostio pričom o "zajedničkoj nemačkoj rasi" i ugroženosti iste od drugih rasa. Dakle, u osnovi nemačkog ujedinjenja je rasna ideja.
Hitler, Austrijanac katolik, nije nikada prevazišao verski animozitet prema evangelistima i luterancima i zaista je rekao da se divi El Husenijevoj "beskompromisnosti prema jevrejima ( kao verskoj grupi ) i Slovenima ( kao rasi ).
Ja sam svoje neslaganje sa američkom islamofobijom pokazao na delu na licu mesta.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер