Još jedan od "navijačkih" tekstova uvaženog autora.Toliki izliv negativne energija(da se napiše nešto ovako besmisleno)verovatno proizilazi iz nekog posebnog stanja(najblaže što mi pada napamet je ipak navijačko).No sada već ni izbori nisu tako daleko, pa će biti posipanja pepelom ili jadikovki o zavedenom narodu.
Preporuke:
15
47
2
sreda, 11 maj 2011 21:25
SJ
Shvatili evropski prijatelji da sa bombama na Uskrs ne mogu vise da se pojavljuju, pa pribegli onoj staroj taktici - daj narodu hleba i igara. Cilj se postize bez krvi i lomljavine.
Preporuke:
46
5
3
četvrtak, 12 maj 2011 00:28
Misa
Sve mi se cini da ce naprednjaci biti vece stetocine, cak i od Dinkica.
Preporuke:
28
10
4
četvrtak, 12 maj 2011 01:30
savet
Autoru savetujem da, za svaki slučaj, napiše još jedan članak o Tomi i SNS, uzimajući u obzir da će, možda, pobediti na izborima i sastaviti vladu sa DSS i još nekim koalicionim partnerom, a trenutno ih ima dosta u potencijalu, te tako, ipak, pokrije i tu varijantu. Posle izbora bi tako mogao sigurno da se hvali da je pogodio, ma kakav se ishod desio.
Preporuke:
10
17
5
četvrtak, 12 maj 2011 01:58
Slavomir Srpski
Pa nemojte tako osto djonom Turajlicu na bolesnika u domacem oporavku!! Toma se sada lepo najeo, i slanine i cvaraka, i napio se rujna vina, i sada ocekujempo lepo da ponese barjak na srpske ulice i povede ovaj narod na ustanak.
To samo gledimo i cekamo...
Preporuke:
20
3
6
četvrtak, 12 maj 2011 05:40
Troglavski
Koji blentoni, ovo nije normalno! Kakvi ljudi predstavljaju EU. On nema 3 ciste. Poznavanje ekonomije mu je NULA. Srbija ne moze da se poredi s Grckom. 40 milijardi nije isto sto i 400.
================================================
Šef Delegacije Evropske unije u Srbiji Vensan Dežer ocenio je u sredu veče da je Srbija u poslednjem trenutku izbegla "grčki scenario", jer je na vreme zatražila pomoć Međunarodnog monetarnog fonda i makroekonomiju uskladila tako da se javni dug ne povećava.
Preporuke:
4
8
7
četvrtak, 12 maj 2011 07:14
Pera
Međutim ovaj i ono što je bilo za njim, svakako su promenjene okolnosti (u pravu: clausula rebus sic stantibus), koje su zahtevale prevrednovanje ranijih zaključaka Kad mnogo promašiš moraš da se vadiš,sa sve latinskim.Ili što bi naš narod rekao : "zapetljo se ko pile u kučine".Istraživanj SM nakon "žeđogladomora" pokazala da SNS i dalje ubedljivo vodi.A narod sve gladniji i gladniji.Ko u pravoj demokratiji.A pile bi da izađe iz kučina.To ipak prevazilazi njegove intelektualne mogućnosti.
Preporuke:
4
3
8
četvrtak, 12 maj 2011 08:06
Lapovac
I ranije sam ovde komentarisao još jednu veliku dodatnu pogubnost pojave Tominog društva na inače već dovoljno pogubnu našu političku scenu. I vodili smo da kažem polemiku da li uopšte ima smisla da izlazimo na sledeće izbore i da jednom velikom besmislu dodamo još dobar komad besmisla.
Javljajte se molim vas vi koji imate neke jako ubedljive argumente, da nas koji ovako mislimo ubedite da ima nade da se glasanjem za bilo koju partiju od ovih koje su sada na našoj političkoj sceni, točak besmisla može da se pokrene na suprotnu stranu. Bojim se da u ovakvom političkom i društvenom sistemu to više nije moguće.
Preporuke:
12
6
9
četvrtak, 12 maj 2011 10:44
Kuvar Brodski
Da postoji "zakopan pas" - postoji. Kad bih se kladio ubacio bih neku paru radije na stopiranje prodaje Telekoma nego na ovaj sporazum o kome piše autor. Ako se uopšte dograbe v(s)lasti imaće Telekom spreman za prodaju, a novac od istog će potrošiti na populističke poteze, jer za išta ozbiljnije i pametnije nemaju ni mašte ni znanja ni, onog najvažnijeg, želje. Bez Telekoma prostor bi im bio ograničen između bede i očaja.
Zasmetao mi je onaj detalj u vezi sa preveslavanjem Koštunice. Ili je zla namera ili nedostatak logike. Da bi neko bio preveslan taj mora da učestvuje u igri. Iz mog ugla pomenuti je bio samo posmatrač. Ni jednu neopreznu izjavu nije dao, a to što je obišao onog "mučenika" u bolnici je ljudski gest ili njegova simulacija koja će mu, svejedno, više koristiti nego odmoći imajući u vidu njegov nametnuti, zlonamerno karikirani imidž.
Preporuke:
8
6
10
četvrtak, 12 maj 2011 10:58
@Lapovac
Dodajte na izborni listić Putina a može i Uga Čaveza. Ostale kandidate precrtajte a možete dodati i neku od onih lepih srpskih izreka koje počinju sa "gonite se....".
Preporuke:
13
6
11
četvrtak, 12 maj 2011 12:11
mile
tekst je odlican, a bio bi sjajan kad bi bio duzi za jedno 2-3 strane. Najbolje jos 4 strane, onda bi bio feenoomenaalaaaan, kako bi to rekao Dzordz.
Preporuke:
5
6
12
četvrtak, 12 maj 2011 15:53
Zoran
Nema nama spasa dok i sa jedne i sa druge, a bogami koliko vidim i treće strane imamo ovakve analitičare.Brate mili malo si baš preterao.Strašno koliko ljudi imaju bujnu maštu.
Preporuke:
4
9
13
četvrtak, 12 maj 2011 17:04
Observantes
Ne biti na izvoru informacija a razraditi ovu temu je veliki napor. G. Turajliću, uopšte niste promašili. Nego, vredi li trošiti vreme, ulagati intelektualni napor na likove čiji je medijski ekvivalent osoba koja nikada neće gostovati kod zabavljača Ivana Ivanovića. Zaječarci su gitarama, juče, performansom nalupali šamare jednoj bizarnoj a aktuelnoj i linearnoj srpskoj stvarnosti. Dobar tekst.
Preporuke:
8
3
14
petak, 13 maj 2011 08:00
Novo Vreme
Srbi su najzad shvatili gde su.Pojedini analiticari tvrde da Srbija nepovratno ide u smeru koji ce izavati u politickom svetu ostre polemike. Taj put moze da postane primer drugim narodima u svetu, a samim tim stvorice se novi veliki problemi . Dolazi vreme kada ce u diplomatiji vaziti nova pravila. Svet ce se deliti na drugaciji nacin. Posteniji nece biti sigurno, ali to novo mnogo ce kostati pojedine drzave.
Preporuke:
2
1
15
petak, 13 maj 2011 08:51
Novo vreme 2
Na Balkanu od svih naroda postoji jedan . Postoje Srbi koji se nikad nikome nisu pokorili. Narod koji je otvorio oci mnogim narodima u svetu. Zbog toga imaju velike probleme danas i mi i oni. Ali svi znaju da novo vreme tek dolazi. Vreme drugih pravila. Zato Srbi mudruju i cekaju. Braco izdrzite.
Preporuke:
6
0
16
petak, 13 maj 2011 13:04
Nikola Turajlić
Zahvaljujem braniocima lika i dela budućeg Svetog Tome srpskog (konačno su i pravoslavni Srblji dobili pandana katoličkom Tomi akvinskom), što su me izveli iz mojih zabluda na pravi put, a uz to pokazali da su oživeli srpsku satiru (na kojoj im mogu pozavideti Nušić, Sremac i dr.).
Tako sam ipak shvatio da je srpski Toma, (istina još nebeatifikovani) prošao Golgotu i dao se razapeti na medijalni križ, kako bi iskupio Srblje od njihovih svekolikih grehova.
Zamolio bih branioce da mi još objasne šta je bila "ponuda koja se ne može odbiti" Judi srpskom (Tadiću), jer ovaj nije ništa prihvatio ili odbio, a vi proglasiste pobedu u nastavku.
@ MP
Lepo si me sredio. Kao "uvaženog autora" si me opisao (indirektno) kao ludog i zbunjenog, te da mi smrde noge (navijam za nekoga).
Složio bih sam se sa tobom, utoliko da samo lud čovek može navijati za Srblje, što je u svakom slučaju ćorav posao.
Medjutim još je ludji i uz to glup, onaj koji navija za bilo koju od političkih stranaka.
Preporuke:
6
3
17
petak, 13 maj 2011 14:10
Nikola Turajlić
@ Kuvar Brodski
Zahvaljujem tebi i ostalim braniocima lika i dela Voje Koštunice što ste mi objasnili kakova je ovaj intelektualna, moralna i politička gromada.
To priznaju čak i njegovi politički protivnici kao što je Mladja Raspućin i vlastižedjogladni Toma.
Mislim da ćeš se sa mnom složiti da je Koštunica kao mungos, koji se suvereno kreće medju domaćim zmijama šarkama i iste iscrpljuje, da bi ih na kraju smazao i tako ojačan spasio Srbiju.
Nadam se da će konačno i ostali Srblji (kao ti i ja) shvatiti veličinu dragog nam Voje i dati svoj glas istome, kako bi dobili za 100 EUR veću platu i spasili teritorijalni integritet.
Mlogo se izvinjavam za moje neprimerene atribute dragom nam Voji.
Preporuke:
4
1
18
petak, 13 maj 2011 15:24
Nikola Turajlić
@ Miša
Nisi u pravu kada tvrdiš da će vlastižedjogladni Toma biti "veći katolik i od samog Pape", jer se ovaj samo pretvara da zavara neprijatelje, što očito misle njegovi fanovi.
Slepac je rekao da je najbolje videti, a to se neće dugo čekati.
@ Observantes
Nepristrasni posmatrač sa strane ima bolji pregled stanja, od vas koji ste u srpskoj džungli.
Vama koji na licu mesta posmatrate gotovo izvesnu katastrofu, "zamagljuje pogled" još preostali "rudiment" nade da će se ipak naći neki izlaz, pa se hvatate bilo kakove slamke.
U koliko je to za utehu (zluradu)i ostatak sveta "kaska", manje ili više blizu, za Srbijom u istom smeru.
Preporuke:
2
1
19
subota, 14 maj 2011 13:15
Bada Bum
Ako autor teksta tvrdi i piše da su se T.N. i B. T. našli "u četiri oka" onda može da piše o tome šta su se oni dogovorili samo na osnovu onoga:
a) što mu je rekao T.N.
b) što mu je rekao B.T.
v) što mu je rekao neko kome su se oni poverili
g) što je sam izmislio.
Šta bi većina zaokružila kao mogući odgovor?
Preporuke:
0
0
20
subota, 14 maj 2011 17:21
Nikola Turajlić
@ Bum Bum
Kada netko ima genijalnu logiku kao ti, lako uhvati u raskoraku one koji valjaju besmislice.
Istina nisi suviše jak u jezičkoj interpretaciji, jer si moj zaključak (hipotezu) o verovatnoj pozadini žedjogladomora interpretirao kao izmišljotinu o izvesnom zaključenju postizborne koalicije.
Jasno mi je da zalogičare tvojeg kalibra ne postoji ništa, što nije napisano crno na belom i još overeno u sudu.
Za one koji poseduju samo zdravi razum, neshvatljivo je da su se tresla brda, a rodio se minus tj. odustanak od iznudjivanja preveremenih izbora, što je proglašeno maltene kao najveća pobeda Srbalja u njihovoj historiji.
Neshvatljivo je, kako je BoTa srpski novoveki Odisej, odolio sireni Tomi na njegovu pesmu o ponudi koja se ne može odbiti (da li mu je netko zapušio uši ili je istu "odslušao" bez posledica.)
Iskusan čovek (koji ima razum, a nije logičar tvojeg kalibra) ne mora razbiti jaje, da bi vidio da se radi o mućku koji smrdi.
Preporuke:
0
0
21
subota, 14 maj 2011 18:45
Nikola Turajlić
Kako već prelazim sam sebi u dosadu pariranjem na mudre prigovore kojekakvih umnika, to ću svoje komentarisanje zaključiti sa pojašnjenjem.
Moja hipoteza o postizbornoj koaliciji vlastiopijenog Borisa i vlastižedjogladnog Tome izgleda najlogičnija, obzirom da su u istu uključeni i njihovi imperijalni mentori.
Moguća je dalja varijacija sa četvoro učesnika, u kojoj je tajkunski kapo di tuti Beko ugovorio trostruki dil, što znači:
Car Boris potvrdjuje tajkunima njihova lena i privilegije (kao napr. smanjenje taksa na transfer poslovnog u gradjevinsko zemljište u Luci Beograd i sl.), u zamenu za posredovanje u prekidu mitingaškog talasanja.
Vlastižedjogladni Toma od tajkuna dobija "naknadu troškova" mitingašenja i drugih akcija i "naknadu izgubljene dobiti", što bi mu dobro došlo za njegove izborne aktivnosti.
Tako se dolazi do one narodne o sitim vucima i celim ovcama.
Na eventualno pitanje, što sa Srbljima, odgovaram da je uporedjivanje istih sa ovcama velika uvreda za poslednje.
Preporuke:
0
0
22
nedelja, 15 maj 2011 00:29
Bada Bum
@ Nikola Turajlic
Ne razumem šta je to u mom komentaru ražestilo N.T. kada se ovako obrušio na mene sve pominjući ono što ja nisam ni pisao. Može biti da mi je logika slabija strana, ali ipak pravim razliku između hipoteze i zaključka znajući i za hipotetički zaključak. Ali, kako kaže knjiga (LOGIKA - Gajo Petrović): u hipotetičkom silogizmu i konkluzija je hipotetička! Dakle, sve što N.T. piše (a ja, izgleda, ne shvatam, ma šta to bilo) se neće dogoditi jer i ja imam isto pravo da pretpostavim da će dva dana pre toga meteor uništiti našu planetu i na osnovu toga mogu izvesti pomenuti zaključak. Ali ne bih da zadivim ostale razmišljanjima na tu temu. N.T. može sigurno da zaključi da ovo uže sa njim neću natezati kao i da junake njegovog teksta (ima tu raznih nadimaka i prideva kao da su kafanski drugovi) ostavljam da u četiri oka rade što im je volja - valjda je to njihovo pravo!
Preporuke:
1
0
23
nedelja, 15 maj 2011 00:57
Observantes
@Nikola Turajlić… Prve dve rečenice sam razumeo (odgovor za petak, 13 maj 2011 16:24). Preostale nisam. Nemojte da potcenjujete svest „ovdašnje džungle“. Nije fer. Ima ovde mislećih mnogo više nego što pretpostavljate. Pomoć „ preko plota“ je uvek poželjna ali samo da nije potcenjujuća jer je tako najlakše i ne mora da podrazumeva racionalnost. Istovremeno, nemojte sebi da pridajete toliki značaj. Pohvalio sam Vas za tekst a onda ste mu replikama oduzeli značaj.
Preporuke:
1
0
24
nedelja, 15 maj 2011 08:39
Visarion
Šta li bi bilo da je mogao da se ugleda moj tekst vezan za leksiku, rogobatnosti,nejasnosti i razne druge autorske omaške , koje ne bi smele da prođu urednički kordon.?Srećom ovde nemamo smilsa da se sporimo na terernu izraza i pismenosti.
Preporuke:
3
0
25
nedelja, 15 maj 2011 14:18
Nikola Turajlić
Iako sam ukončio raspravu s komentatorima o temi, moram se osvrnuti na primedbe na moj "stil" pisanja.
@ Visarion
Što se mene tiče nisi mi otkrio Ameriku da se moji tekstovi s jezičke, gramatičke i stilske strane ne mogu svrstati u "remek dela", već se radi o galimatijasu koji se ne može strpati "ni u kola niti u saonice".
Razlog za ovo je moja ijekavština koju nespretno prevodim na ekavicu (zbog manje iritacije Srbalja), mešanje sa slovačkim jezikom zbog dvodecenijskog boravka u Slovačkoj, kroatizmi, začeci staračke izlapelosti i verovatno ponešto drugo što mi ne pada na pamet.
Prema tome ne osporavam tvoju ocenu moje "pismenosti" jer procenjujem da si za to kompetentan.
Medjutim sa tvojom konstatacijom o nejasnosti mojih tekstova se ne bih složio, jer za ovakovu ocenu nisi kompetentan (pretpostavljam da si prosvetni radnik i za to nemaš potrebno znanje).
Inače sam uveren da moji tekstovi imaju "glavu, telo i rep" i nepobitnu argumentaciju, unatoč lingvističkih grešaka.
Preporuke:
0
3
26
nedelja, 15 maj 2011 15:07
Nikola Turajlić
@ Observantes
Moj odgovor na tvoj komentar te nije mogao tangirati toliko da reaguješ kao uvredjena snaša.
Pre svega smešno je hvaliti odredjeni tekst, već se može govoriti o njegovoj osnovanosti i razložnosti, a moji kasniji komentari koji nisu u koliziji s istim, ne bi trebali imati značaj za njegovu raniju procenu.
Pretpostavljam da je osnovni razlog tvoje povredjenosti rečenica o uporedjivanju Srbalja i ovaca.
I sam se svrstavam medju prve (čime se baš i ne hvalim), ali se ne uporedjujem sa ovcama i tako ne vredjam iste.
Moram priznati da moj "autorski stil" koji se odlikuje time da je: bez iluzija; ni po babu ni po stričevićima; bez milosti prema sebi i drugima; iznošenje ogoljele i ružne istine; bez dlake na jeziku; prepotentan, arogantan i samouveren.
Sve ovo, uz nepobitnu argumentaciju i sklonost ka sprdnji, izaziva kod čitatelja u pravilu averziju prema mojoj malenkosti, kod ponekih i alergiju.
Ali meni to ne smeta, jer sam ravnodušan na priznanja i pohvale.
Preporuke:
0
3
27
nedelja, 15 maj 2011 15:49
Nikola Turajlić
@ Observantes - nastavak
Molim te da ne braniš "mudre" Srblje, jer sam ih sit kao Bajro matere.
Na primeru žedjogladomora ću ti pokazati kako ovi nisu junaci i mudraci bez mane i straha.
Trebalo bi biti nesporno da je žedjogladomor okončan, u bilo kojoj verziji, sa "zakopanim psom", što veruje, pored tebe i mali milion Srbalja. Da li je trebao samo jedan nitkoš sa strane da o ovome baljezga, pored svih domaćih analitičara i ostalih mudraca.
Prigovaraš mi da sebi pridajem veliki značaj.
O sebi imam jako ružno mišljenje, ali nažalost imam sposobnost pronicanja do biti stvari (što me ne čini srećnim) pa sam u svojim dosadašnjim tekstovima nepogrešivo predvidio pored ostalog napr. 2008 g.nastupanje svetske ekonomske depresije, kada su mudri srpski ekonomisti pod terminom depresija razumevali nizak vazdušni tlak.
Pokušaj u mojim ranijim tekstovima naći promašaj, pa ako uspeš možeš mi "trljati nos".
Saznat ćeš nešto i o Darvinovoj teoriji evolucije primenjenoj na Srblje.
Preporuke:
0
3
28
nedelja, 15 maj 2011 19:02
stefan
TANGO SOJIICCCC..... :)))))
Preporuke:
2
0
29
utorak, 17 maj 2011 09:24
Visarion
Lepo je što tako dobro mislite o sebi a još je lepše što ničija nije kao Vaša.
Naročito mi se dopada da budem "prosvetni radnik" koji nije nizašta drugo nego da meri nečije reči.Ko su profesori da ocenjuju vaše političke i društvene mudrosti.Cenim vaše iskustvo , možda i patnje koje ste zbog svoga porekla morali da izdržite, ali što jes , jes, vele moji zemljaci.Nije dovoljno imati iskustva mora se imati još koješta da bi se moglo u svet.Jednom sam bio za jedan vaš tekst zbog ideja koje su se mnogima dopadale.Tada mi nije smetao vaš jezik.Sad ste me i zbog teme za jezik povuќli.Ali čemu ,kad ste vi iznad svih nas.
Preporuke:
5
0
30
utorak, 17 maj 2011 11:26
Ljakse Bre
Đe je duža odbrana od teksta,
onđe nije ni jednog ni drugog.
Preporuke:
2
0
31
utorak, 17 maj 2011 20:56
Nikola Turajlić
@ Visarion
Tvoj problem, kao i ostalih mojih oponenata je, u tome što vi imate iluzije o društvenoj stvarnosti koja vas okružuje, a ja vam iste kvarim.
Kada se ružno obračunavam sa pojavama i osobama koje su vam mrske, to je samorazumljiva potvrda vašeg mišljenja, a kada dohvatim one čiji ste vi fanovi dobijate penu, u rasponu od bele do crvene.
Najgore je to što vam usput solim i otvorene rane.
Svestan sam da nisam obljubljen medju autorima i čitaocima patriotskih internet portala, a za to nemam niti bilo kakovu potrebu.
Tebe i tvoje istomišljenike iritira moja "neosnovana prepotencija". Zašto mi to tolerujete, umesto da rasturajte argumentima moje tvrdnje, stavove, zaključke itd. (dokažite da valjam gluposti).
Od svih mojih oponenata sam uglavnom imao osporavanje u vidu neslaganja sa mnom, bez navodjenja bilo kakovog razloga, a po meni to nije baš bogzna kakova argumentacija.
Od tebe do sada nisam pročitao ni jednu reč kojom osporavaš sadržaj mojih tekstova.
Preporuke:
0
3
32
utorak, 17 maj 2011 21:34
Nikola Turajlić
@ Visarion
No da predjem na tvoje konkretne primedbe.
Što se tiče profesora koji bi ocenjivali moje uratke, za sada nisam zaregistrovao takove (osim tebe i sličnih).
Dozvoljavam da isti možda i postoje, ali im je ispod nivoa baviti se mojim baljezgarijama ili nemaju (za nepoverovati) argumentaciju da iste validno ospore.
Moram ti zahvaliti što si mi ukazao na moje frustracije koje idu iz majčine utrobe pa nadalje, kojih nisam ni bio svestan do sada. Izgleda da imaš i profilerske sposobnosti.
Nije mi jasna tvoja tvrdnja da samo iskustvo nije dovoljno za "kretanje" u svetu.
U koliko se ne radi o veri, molim te da me poučiš, o tome što mi sve fali.
Kada ne bi bio opterećen sa koječim nebitnim, shvatio bi da sam ja oštar pas, koji pokušava ganjati srpske ovce od bezdana (naravno uzaludno).
@ Lakše Bre
Sretna je majka, koja rodi takovog mudraca.
Istina petljaš se i u stvari koji nisu primerene tvojoj neograničenoj mudrosti.
Preporuke:
0
5
33
utorak, 17 maj 2011 22:56
Jos jedan "tribalac"
Kada se posmatra Tomislav Nikolic ne sme da se prenebregne cinjenica da se pre svega radi o konformisti - coveku koji nikad nije bio spreman da sprovodi politiku stranke kojoj je pripadao, vec je bio iskljucivo fokusiran na imovinsko finansijske beneficije bavljenja politikom. To je lako dokazati, od momenta kad je optuzen za nedela kao dobrovoljac od kojih se oprao recima da je kao dobrovoljac radio u komori pa do predsednickih izbora kad se u drugom krugu sklanjao u stranu prepustavsi svu inicijativu Tadicu, pa do rasturanja stranke toboze zgranut primitivizmom i agresijom stranackih kolega, sto ga naravno nije sprecilo da se okumi sa primitivnim i agresivnim Seseljom kad mu je to bilo u interesu. Lakrdiju od strajka gladju sam tumacio kao jos jedan u nizu pokusaja politickog samoubistva kako bi buduci rizik bio blizak njemu idealnom (blizak nuli) kao manji partner u antisrpskoj koaliciji sa DS. Nikolic nikad nece dozvoliti da samostalno kanalise bilo kakav problem u drustvu.
Preporuke:
2
0
34
sreda, 18 maj 2011 00:45
Observantes
@Nikola Turajlić… Odćutaću ovog puta u replici i ne zato što je to racionalno nego zato što je humanitarno.
Preporuke:
1
0
35
sreda, 18 maj 2011 09:55
Nikola Turajlić
@ Observantes
Zahvaljujem ti što si me poštedio od tvojih, po mene, izvesno bolnih zaključaka o mojoj malenkosti.
Ja sam ću se takodjer ubuduće poštedjivati suvišnih objašnjavanja, frustriranim pojedincima, "motiva za moju pisaniju".
Predlažem ti (kao i tvojim istomišljenicima) da izbegavate čitanje mojih eventualnih budućih tekstova, jer će isti izazivati narušavanje vašeg mentalnog i intelektualnog sklopa.
To samo gledimo i cekamo...
================================================
Šef Delegacije Evropske unije u Srbiji Vensan Dežer ocenio je u sredu veče da je Srbija u poslednjem trenutku izbegla "grčki scenario", jer je na vreme zatražila pomoć Međunarodnog monetarnog fonda i makroekonomiju uskladila tako da se javni dug ne povećava.
Kad mnogo promašiš moraš da se vadiš,sa sve latinskim.Ili što bi naš narod rekao : "zapetljo se ko pile u kučine".Istraživanj SM nakon "žeđogladomora" pokazala da SNS i dalje ubedljivo vodi.A narod sve gladniji i gladniji.Ko u pravoj demokratiji.A pile bi da izađe iz kučina.To ipak prevazilazi njegove intelektualne mogućnosti.
Javljajte se molim vas vi koji imate neke jako ubedljive argumente, da nas koji ovako mislimo ubedite da ima nade da se glasanjem za bilo koju partiju od ovih koje su sada na našoj političkoj sceni, točak besmisla može da se pokrene na suprotnu stranu. Bojim se da u ovakvom političkom i društvenom sistemu to više nije moguće.
Zasmetao mi je onaj detalj u vezi sa preveslavanjem Koštunice. Ili je zla namera ili nedostatak logike. Da bi neko bio preveslan taj mora da učestvuje u igri. Iz mog ugla pomenuti je bio samo posmatrač. Ni jednu neopreznu izjavu nije dao, a to što je obišao onog "mučenika" u bolnici je ljudski gest ili njegova simulacija koja će mu, svejedno, više koristiti nego odmoći imajući u vidu njegov nametnuti, zlonamerno karikirani imidž.
Tako sam ipak shvatio da je srpski Toma, (istina još nebeatifikovani) prošao Golgotu i dao se razapeti na medijalni križ, kako bi iskupio Srblje od njihovih svekolikih grehova.
Zamolio bih branioce da mi još objasne šta je bila "ponuda koja se ne može odbiti" Judi srpskom (Tadiću), jer ovaj nije ništa prihvatio ili odbio, a vi proglasiste pobedu u nastavku.
@ MP
Lepo si me sredio. Kao "uvaženog autora" si me opisao (indirektno) kao ludog i zbunjenog, te da mi smrde noge (navijam za nekoga).
Složio bih sam se sa tobom, utoliko da samo lud čovek može navijati za Srblje, što je u svakom slučaju ćorav posao.
Medjutim još je ludji i uz to glup, onaj koji navija za bilo koju od političkih stranaka.
Zahvaljujem tebi i ostalim braniocima lika i dela Voje Koštunice što ste mi objasnili kakova je ovaj intelektualna, moralna i politička gromada.
To priznaju čak i njegovi politički protivnici kao što je Mladja Raspućin i vlastižedjogladni Toma.
Mislim da ćeš se sa mnom složiti da je Koštunica kao mungos, koji se suvereno kreće medju domaćim zmijama šarkama i iste iscrpljuje, da bi ih na kraju smazao i tako ojačan spasio Srbiju.
Nadam se da će konačno i ostali Srblji (kao ti i ja) shvatiti veličinu dragog nam Voje i dati svoj glas istome, kako bi dobili za 100 EUR veću platu i spasili teritorijalni integritet.
Mlogo se izvinjavam za moje neprimerene atribute dragom nam Voji.
Nisi u pravu kada tvrdiš da će vlastižedjogladni Toma biti "veći katolik i od samog Pape", jer se ovaj samo pretvara da zavara neprijatelje, što očito misle njegovi fanovi.
Slepac je rekao da je najbolje videti, a to se neće dugo čekati.
@ Observantes
Nepristrasni posmatrač sa strane ima bolji pregled stanja, od vas koji ste u srpskoj džungli.
Vama koji na licu mesta posmatrate gotovo izvesnu katastrofu, "zamagljuje pogled" još preostali "rudiment" nade da će se ipak naći neki izlaz, pa se hvatate bilo kakove slamke.
U koliko je to za utehu (zluradu)i ostatak sveta "kaska", manje ili više blizu, za Srbijom u istom smeru.
a) što mu je rekao T.N.
b) što mu je rekao B.T.
v) što mu je rekao neko kome su se oni poverili
g) što je sam izmislio.
Šta bi većina zaokružila kao mogući odgovor?
Kada netko ima genijalnu logiku kao ti, lako uhvati u raskoraku one koji valjaju besmislice.
Istina nisi suviše jak u jezičkoj interpretaciji, jer si moj zaključak (hipotezu) o verovatnoj pozadini žedjogladomora interpretirao kao izmišljotinu o izvesnom zaključenju postizborne koalicije.
Jasno mi je da zalogičare tvojeg kalibra ne postoji ništa, što nije napisano crno na belom i još overeno u sudu.
Za one koji poseduju samo zdravi razum, neshvatljivo je da su se tresla brda, a rodio se minus tj. odustanak od iznudjivanja preveremenih izbora, što je proglašeno maltene kao najveća pobeda Srbalja u njihovoj historiji.
Neshvatljivo je, kako je BoTa srpski novoveki Odisej, odolio sireni Tomi na njegovu pesmu o ponudi koja se ne može odbiti (da li mu je netko zapušio uši ili je istu "odslušao" bez posledica.)
Iskusan čovek (koji ima razum, a nije logičar tvojeg kalibra) ne mora razbiti jaje, da bi vidio da se radi o mućku koji smrdi.
Moja hipoteza o postizbornoj koaliciji vlastiopijenog Borisa i vlastižedjogladnog Tome izgleda najlogičnija, obzirom da su u istu uključeni i njihovi imperijalni mentori.
Moguća je dalja varijacija sa četvoro učesnika, u kojoj je tajkunski kapo di tuti Beko ugovorio trostruki dil, što znači:
Car Boris potvrdjuje tajkunima njihova lena i privilegije (kao napr. smanjenje taksa na transfer poslovnog u gradjevinsko zemljište u Luci Beograd i sl.), u zamenu za posredovanje u prekidu mitingaškog talasanja.
Vlastižedjogladni Toma od tajkuna dobija "naknadu troškova" mitingašenja i drugih akcija i "naknadu izgubljene dobiti", što bi mu dobro došlo za njegove izborne aktivnosti.
Tako se dolazi do one narodne o sitim vucima i celim ovcama.
Na eventualno pitanje, što sa Srbljima, odgovaram da je uporedjivanje istih sa ovcama velika uvreda za poslednje.
Ne razumem šta je to u mom komentaru ražestilo N.T. kada se ovako obrušio na mene sve pominjući ono što ja nisam ni pisao. Može biti da mi je logika slabija strana, ali ipak pravim razliku između hipoteze i zaključka znajući i za hipotetički zaključak. Ali, kako kaže knjiga (LOGIKA - Gajo Petrović): u hipotetičkom silogizmu i konkluzija je hipotetička! Dakle, sve što N.T. piše (a ja, izgleda, ne shvatam, ma šta to bilo) se neće dogoditi jer i ja imam isto pravo da pretpostavim da će dva dana pre toga meteor uništiti našu planetu i na osnovu toga mogu izvesti pomenuti zaključak. Ali ne bih da zadivim ostale razmišljanjima na tu temu. N.T. može sigurno da zaključi da ovo uže sa njim neću natezati kao i da junake njegovog teksta (ima tu raznih nadimaka i prideva kao da su kafanski drugovi) ostavljam da u četiri oka rade što im je volja - valjda je to njihovo pravo!
@ Visarion
Što se mene tiče nisi mi otkrio Ameriku da se moji tekstovi s jezičke, gramatičke i stilske strane ne mogu svrstati u "remek dela", već se radi o galimatijasu koji se ne može strpati "ni u kola niti u saonice".
Razlog za ovo je moja ijekavština koju nespretno prevodim na ekavicu (zbog manje iritacije Srbalja), mešanje sa slovačkim jezikom zbog dvodecenijskog boravka u Slovačkoj, kroatizmi, začeci staračke izlapelosti i verovatno ponešto drugo što mi ne pada na pamet.
Prema tome ne osporavam tvoju ocenu moje "pismenosti" jer procenjujem da si za to kompetentan.
Medjutim sa tvojom konstatacijom o nejasnosti mojih tekstova se ne bih složio, jer za ovakovu ocenu nisi kompetentan (pretpostavljam da si prosvetni radnik i za to nemaš potrebno znanje).
Inače sam uveren da moji tekstovi imaju "glavu, telo i rep" i nepobitnu argumentaciju, unatoč lingvističkih grešaka.
Moj odgovor na tvoj komentar te nije mogao tangirati toliko da reaguješ kao uvredjena snaša.
Pre svega smešno je hvaliti odredjeni tekst, već se može govoriti o njegovoj osnovanosti i razložnosti, a moji kasniji komentari koji nisu u koliziji s istim, ne bi trebali imati značaj za njegovu raniju procenu.
Pretpostavljam da je osnovni razlog tvoje povredjenosti rečenica o uporedjivanju Srbalja i ovaca.
I sam se svrstavam medju prve (čime se baš i ne hvalim), ali se ne uporedjujem sa ovcama i tako ne vredjam iste.
Moram priznati da moj "autorski stil" koji se odlikuje time da je: bez iluzija; ni po babu ni po stričevićima; bez milosti prema sebi i drugima; iznošenje ogoljele i ružne istine; bez dlake na jeziku; prepotentan, arogantan i samouveren.
Sve ovo, uz nepobitnu argumentaciju i sklonost ka sprdnji, izaziva kod čitatelja u pravilu averziju prema mojoj malenkosti, kod ponekih i alergiju.
Ali meni to ne smeta, jer sam ravnodušan na priznanja i pohvale.
Molim te da ne braniš "mudre" Srblje, jer sam ih sit kao Bajro matere.
Na primeru žedjogladomora ću ti pokazati kako ovi nisu junaci i mudraci bez mane i straha.
Trebalo bi biti nesporno da je žedjogladomor okončan, u bilo kojoj verziji, sa "zakopanim psom", što veruje, pored tebe i mali milion Srbalja. Da li je trebao samo jedan nitkoš sa strane da o ovome baljezga, pored svih domaćih analitičara i ostalih mudraca.
Prigovaraš mi da sebi pridajem veliki značaj.
O sebi imam jako ružno mišljenje, ali nažalost imam sposobnost pronicanja do biti stvari (što me ne čini srećnim) pa sam u svojim dosadašnjim tekstovima nepogrešivo predvidio pored ostalog napr. 2008 g.nastupanje svetske ekonomske depresije, kada su mudri srpski ekonomisti pod terminom depresija razumevali nizak vazdušni tlak.
Pokušaj u mojim ranijim tekstovima naći promašaj, pa ako uspeš možeš mi "trljati nos".
Saznat ćeš nešto i o Darvinovoj teoriji evolucije primenjenoj na Srblje.
Naročito mi se dopada da budem "prosvetni radnik" koji nije nizašta drugo nego da meri nečije reči.Ko su profesori da ocenjuju vaše političke i društvene mudrosti.Cenim vaše iskustvo , možda i patnje koje ste zbog svoga porekla morali da izdržite, ali što jes , jes, vele moji zemljaci.Nije dovoljno imati iskustva mora se imati još koješta da bi se moglo u svet.Jednom sam bio za jedan vaš tekst zbog ideja koje su se mnogima dopadale.Tada mi nije smetao vaš jezik.Sad ste me i zbog teme za jezik povuќli.Ali čemu ,kad ste vi iznad svih nas.
onđe nije ni jednog ni drugog.
Tvoj problem, kao i ostalih mojih oponenata je, u tome što vi imate iluzije o društvenoj stvarnosti koja vas okružuje, a ja vam iste kvarim.
Kada se ružno obračunavam sa pojavama i osobama koje su vam mrske, to je samorazumljiva potvrda vašeg mišljenja, a kada dohvatim one čiji ste vi fanovi dobijate penu, u rasponu od bele do crvene.
Najgore je to što vam usput solim i otvorene rane.
Svestan sam da nisam obljubljen medju autorima i čitaocima patriotskih internet portala, a za to nemam niti bilo kakovu potrebu.
Tebe i tvoje istomišljenike iritira moja "neosnovana prepotencija". Zašto mi to tolerujete, umesto da rasturajte argumentima moje tvrdnje, stavove, zaključke itd. (dokažite da valjam gluposti).
Od svih mojih oponenata sam uglavnom imao osporavanje u vidu neslaganja sa mnom, bez navodjenja bilo kakovog razloga, a po meni to nije baš bogzna kakova argumentacija.
Od tebe do sada nisam pročitao ni jednu reč kojom osporavaš sadržaj mojih tekstova.
No da predjem na tvoje konkretne primedbe.
Što se tiče profesora koji bi ocenjivali moje uratke, za sada nisam zaregistrovao takove (osim tebe i sličnih).
Dozvoljavam da isti možda i postoje, ali im je ispod nivoa baviti se mojim baljezgarijama ili nemaju (za nepoverovati) argumentaciju da iste validno ospore.
Moram ti zahvaliti što si mi ukazao na moje frustracije koje idu iz majčine utrobe pa nadalje, kojih nisam ni bio svestan do sada. Izgleda da imaš i profilerske sposobnosti.
Nije mi jasna tvoja tvrdnja da samo iskustvo nije dovoljno za "kretanje" u svetu.
U koliko se ne radi o veri, molim te da me poučiš, o tome što mi sve fali.
Kada ne bi bio opterećen sa koječim nebitnim, shvatio bi da sam ja oštar pas, koji pokušava ganjati srpske ovce od bezdana (naravno uzaludno).
@ Lakše Bre
Sretna je majka, koja rodi takovog mudraca.
Istina petljaš se i u stvari koji nisu primerene tvojoj neograničenoj mudrosti.
Zahvaljujem ti što si me poštedio od tvojih, po mene, izvesno bolnih zaključaka o mojoj malenkosti.
Ja sam ću se takodjer ubuduće poštedjivati suvišnih objašnjavanja, frustriranim pojedincima, "motiva za moju pisaniju".
Predlažem ti (kao i tvojim istomišljenicima) da izbegavate čitanje mojih eventualnih budućih tekstova, jer će isti izazivati narušavanje vašeg mentalnog i intelektualnog sklopa.