Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Dan Evroze, ili "računajte na nas"

Komentari (50) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 10 maj 2011 12:32
dr Sokrates
ne prodje jedan,jedini dan da se najmanje hiljadu puta sa svih rezimskih medija ne spomene evropa,put u evropu,evropske vrednosti,kandidatura,evropski komesar i slicne nebuloze...titovi pionircici su samo zamenili idole i umesto druga tite i KP sada se klanjaju jelku kacinu,stefanu fileu i EZ...ali,cilj im je i u proslosti i danas istovetan: unistiti sve sto je Srpsko,nacionalno,domacinsko...nastavljaju tamo gde su njihovi ocevi u koznim kaputima stali! agresivni su,bezobrazni,pokvareni,grlati i uvek zedni srpske krvi...kako svaka tiranija i zulum imaju svoj pocetak i kraj i ova evro posast ce proci,samo da li smo mi izvukli neke pouke i da li cemo im po ko zna koji put oprostiti i onda za dvdesetak godina opet slusati njihove naslednike kako nas vredjaju,hapse i ponizavaju sa pricom da Kina nema alternativu!
Preporuke:
101
3
2 utorak, 10 maj 2011 12:53
Ala
Odlicno zapazanje-EU talibanizam(ucenje) groteskno je koliko i lomunisticko zaglupljivanje ili amerikanizcija medija.
Kako to objasniti tupamarosima u vladajucoj koaliciji,rezimskim medijima i institucijama.
Preporuke:
82
3
3 utorak, 10 maj 2011 13:24
Marko Gay
Ne razumem protiv cega se autor buni.

Najbezbolniji nacin da Srbija postane satelit SAD je da njen narod sam zeli da ona to postane.

A najefikasniji i najbezbolniji nacin da se ta zelja i potreba formiraju je njihova proizvodnja putem masovnih medija.

Da li autor smatra da bi bilo bolje da umesto sargarepe SAD u Srbiji izvadi stap?
Preporuke:
4
90
4 utorak, 10 maj 2011 13:36
Nemanja Vlahović
Znate, šta je Evropa? Ne mnogo značajno poluostrvo u Zapadnoj Aziji.
Preporuke:
66
4
5 utorak, 10 maj 2011 13:42
!!!
izuzetan tekst...samo da sumiramo, sta nam je to doslo iz evrope: bombardovanje siromasnim uranijumom, krediti sa jezivim kamatama, podrska taciju i otcepljenju kosova, ucenjivanje, izolacije....i jos nesto, ne idem ja u evropu, ja jesam u evropi, sa balkana, da, na balkanu se rodila demokratija, ne u briselu.
Preporuke:
73
4
6 utorak, 10 maj 2011 14:03
Sara
,,Marko", možda bi ,,najbezbolniji" taj put u evropsku ,,obećanu zemlju" bio ako bismo se organizovano, mirno i dostojanstveno podvrgli kolektivnom ispiranju mozga ili lobotomiji (pod anestezijom, da ne ,,boli"), tako da nam izbrišu iz sećanja sve što nas čini ,,slobodnomislećim" ljudima i ostave nam taman toliko da verujemo da je EU raj na Zemlji, da je K.Ešton lepotica samo takva i da je Obama čekani ,,Mesija".
Preporuke:
63
2
7 utorak, 10 maj 2011 15:02
Vlada Kanada
Potomci onih porodica, koje su slavile AVNOJ, organizovale nošenje štafete voljenom sinu svih naših naroda, uživale, u to vreme, ogromne privilegije u formi besplatnih stanova, kasnije otkupljenih za nekoliko maraka, dobro plaćenih i uticajnih položaja i tako dalje, učestvuju dobrovoljno i sa velikim entuzijazmom u sličnim manifestacijama i danas, samo ovog puta posvećenih, putu bez alternative, putu u Jevropu. Posle dolaska komunista, u Srbiji je vladao najnečasniji sloj stanovništva, koji ništa nije vredeo, niti je kasnije mogao nešto da nauči. Od takvih očeva postali su sadašnji slavljenici Jevrope. Ne pada iver daleko od klade.
Preporuke:
70
4
8 utorak, 10 maj 2011 16:40
Odbrana i poslednji dani
Dobro poređenje.Naravno da dobrovoljno pevaju pesmice.Niko ih ne tera na to. Nije mi jasno zašto je Austriji onoliko stalo da Grčka ne izađe iz Evro-zone? I što ih Brisel zadržava u Uniji ako su im toliki teret? Koliko puta sam čuo kako neko kaže-Kao da je Evropi stalo do Srbije.Ako im nije stalo zašto nas onda ne ostave na miru?Zašto nas teraju da ispunjavamo kojekakve uslove? Gde je interes Brisela da u Uniju učlanjuju države sa propalom ekonomijom kao što je Srbija, Rumunija, Bugarska, Grčka i još neke?
Preporuke:
50
2
9 utorak, 10 maj 2011 16:46
Dag
Rituali su stari (led je probijen igranjem kadrila), a kulturni obrazac koji se nameće je tuđinski, kao i onaj prethodni - komunistički. Zvezda ostaje zvezda, bez obzira na boju (komunističku crvenu ili neokomunističku žutu). Ona je simbol kulturnog porobljavanja.
Preporuke:
47
2
10 utorak, 10 maj 2011 18:12
s nužnim razlikama
Već nekoliko godina ni malo ne sumnjam da su ove vlasti (i opozicija je u ovoj državi slična vlastima, pa važi i za nju) u ideološkom i praktičkom smislu u osnovi komunističke. Ne da ne sumnjam, već kao zreo i iskusan čovek vidim to do kraja.
Preporuke:
36
2
11 utorak, 10 maj 2011 19:20
Citalac
Potpuno tragikomicno ovo fantaziranje komentatora o "jednakosti" komunisticke i antikomunisticke EU zvezde, i mastarije o tome da 'isti ljudi' slave okupaciju od strane EU i bastine tekovine antifasiticke borbe. Naprotiv, gospodo. Danasnje EU-balondzije su slika i prilika "zlatne dece" BG 1941-44 koja su sedela po pozoristima i bastama i prezirala "sumnjake". Mi ovde izgleda nemamo sukob kvislinske EU-paradigme i nacionalnog otpora, nego EU-kvislinga i begunaca iz obrenovicevskog vremeplova koji negiraju citav srpski XX vek.
Preporuke:
12
33
12 utorak, 10 maj 2011 19:40
Globuster
@Marko Gay
Pretpostavljam da si i ime izabrao da sto vise isprovociras. Steta ako je tvoj tekst samo provokacija. Jer to je kljucno: Da li su Srbi spremni da trpe batine sve dok Amere ne zabole ruke. A da bi se umorili treba im puno i imaju jako tesku ruku... Kad o tome mislim ja taj odgovor za sebe ne znam.
Preporuke:
23
5
13 utorak, 10 maj 2011 20:08
Nikiola
Bravo za autorku!

Pozdrav!
Preporuke:
28
2
14 utorak, 10 maj 2011 20:29
Đorđe Ivković
A, izvršeno je naučno ispitivanje po ovom pitanju. Rezultat:
GODIŠNjE 55.000 PUTA

Ako uzmemo da je za pet dana reč „Evropa“ izgovorena/napisana 750 puta, to znači da ćete je čuti/videti najmanje 55.000 puta za godinu dana (šta će tek biti kad krene izborna kampanja, ne smemo ni da pomislimo). Pitajte lekara da li biste preživeli popušenih 55.000 cigareta godišnje. Pitajte zubara šta bi vam se desilo posle 55.000 žvaka. Pitajte nutricionistu šta bi od vas ostalo posle 55.000 sarmi. A koga da pitamo o efektima po psihu čoveka, koji čuje 55.000 puta godišnje istu reč? Psihologa, psihijatra, koaliciono?

Kako u jednom minutu možete izgovoriti 52 puta reč „Evropa“, to znači da u ovoj godini otprilike 17,5 sati vašeg života možete provesti uz tu čarobnu reč.

preuzeto sa sajta "slobodanjovanović"
Preporuke:
38
2
15 utorak, 10 maj 2011 20:30
Jelena
@ citalac niste u pravu i potpuna je istina da isti ljudi koji bastine partizanske tekovine i njihovi vrli potomci su sada najveci evrounijati...a da ne bi govorila bez dokaza spmenucu imena i njhovu izrazitu komunisticku proslost i komunisticke porodice: borka pavicevic,gorica mojevic,dragoljub micunovic,jovo kapicic-zvani jovo kapa,drug mrkonjic ,vuk jeremic,boris tadic,ivica dacic,dinastija krkobabic itd,itd...
Preporuke:
39
5
16 utorak, 10 maj 2011 21:20
Arčibald Rajs
Iako se slažem da su ispiranje mozga širokim narodnim masama preuzeli od komunjara, za evrotalibane je tačnije određenje - neoljotićevci, jer i oni izručiju neprijatelju pripadnike svog naroda i veličaju one koji su im razorili zemlju bombama, baš kao Ljotić nekada.
Preporuke:
25
6
17 utorak, 10 maj 2011 22:39
Panayotovich
Kako god obrnes - tragedija.
Preporuke:
21
1
18 utorak, 10 maj 2011 22:43
Turas
Uvek će za ovakve ljigavo ulagivačke postupke već u svakom smislu iznurene Srbije da vladajuća oligarhija pronađe izgovor.Ali neće biti neophodan.Jer ta EU komedija je za srbsko medisko zamlaćivanje.Ulazak u EU je svakim danom sve dalji od Srbije jer Evropa nas ima na "daljinskom"upravljaču.Prisutnos u EU jedne privredno i ekonomski ruinirane države koja bi EU kasnije koštala kao Grčka, gospodi u Briselu nije na kraj pameti .Elem,koji to komičari o tome pevaju?
Preporuke:
21
1
19 utorak, 10 maj 2011 23:51
Drug Tito
"Svaka sličnost jeste (možda) nenamerna, ali više nego upadljiva. Kako i ne bi bila, kada je pozadina i onih nekadašnjih komunističkih, i ovih današnjih evro-rituala manje-više ista. Jedino su crvene, komunističke zvezde zamenile one žute, evropske."

Ni priblizno isto. Naprotiv bas.
Preporuke:
7
8
20 sreda, 11 maj 2011 00:11
primarius
@Citalac
Vrlo interesantno i duhovito.
Najbolji komentar dade Citalac a ne zato sto je u pravu ili ne, nego sto je dobro definisao ovaj sukob.
Autorka na najvulgarniji nacin obesmisljava vrednosti evropeizacije Srbije ne otkrivajuci nam sta je sustinski lose za nas u tome i sta je alternativa tom stavu. Evrofanatizam je naravno drustvena pojava kojoj se moze rugati sa bilo koje pozicije. Uzgred, sprdnje su podjednako dostojni i etnofanatizam i rusofilija i slicna ideoloska srljanja.
I jos nesto, predpostavljam da je autorka odrasla i obrazovala se u vreme stafeta i ispiranja mozga. Pa kako se ona razvi u ovako britkog i slobodnog mislioca? Kako joj ne isprase mozak? Mozda se stvarno teleportovala iz obrenovicevske Srbije s pocetka veka?
Preporuke:
4
38
21 sreda, 11 maj 2011 00:39
David
Evropska unija je ekonomska i politička zajednica pre svega. Posle toga ide klutura, nauka itd. Prema tome sami temelji Evrope su izgrađeni na kapitalizmu sobzirom da je SAD ''pomagala'' ponovnu izgradnju posle rata, lansirajući se tako u status supersile, pišući ustav za mnoge zemlje osovine.

Ljudi koji nas guraju u Evropu nikako ne mogu biti komunisti, jer se sama suština EU portivi njihovoj ideologiji. U Evropi vlada surov neokapitalizam, nema ni turne bilo kakve socijalne solidarnosti. Jeste se za vreme Broza negovao titoizam, takva fanatičnost se može porediti sa ovom evropskom, ali to prosto nisu isti ljudi. Ne vladaju i u Hrvatskoj, Bosni i ostalim eks jugoslovenskim zemljama komunisti ali se svugde priča o Evropi kao o nekakvoj utopiji gde se ulaskom u istu svi problemi rešavaju magičnim štapićem. Evropska unija, kao i američko osiono ponašanje, se proširilo upravo posle pada SSSR-a.
Preporuke:
8
18
22 sreda, 11 maj 2011 00:56
Dejan
Portugaliju čeka otplata 7 milijardi duga sada u junu. Grčka se ljulja, pa se dovodi u pitanje i opstanak Evrozone kakva je danas. U Španiji je nezaposlenost 21%.

Za to vreme je Slovačka odbila da priloži svoj deo pomoći Grcima (oko 800 miliona evra), a Finska se nećka oko pomoći Portugaliji.

Evropu će da uništi ona "evropska vrednost" koja je proširila religiju i kulturu ovog kontinenta po celom svetu.

To je sebičnost, pohlepa, samoživost.

Normalno je da potomci onih koji su uništavali civilizacije po svetu zbog zlata danas neće da se ispomažu. U genima im je pokvarenost i laž, kultura niskih udaraca pod maskom visokih ideala.

Problem je što se ne graničimo sa Rusijom, nego smo okruženi njima.

Đonom na njih ne možemo, nemamo snage niti bi bilo rezultata.

Ostaje nam da sačekamo njihov pad i da ne talasamo dok su još jaki.

Pratite Rusiju, i setite se Libije, pratim šta će Rusi praktično da urade za referendum u RS, jer kao i EUforija i druge fantazije su opasne.
Preporuke:
27
1
23 sreda, 11 maj 2011 02:23
Senka
Odlican tekst , svaka pohvala autorki.
Preporuke:
13
2
24 sreda, 11 maj 2011 04:09
Šaljapin
Samo još da se uhvate za ručice, i potećiće med & mleko.
Preporuke:
18
1
25 sreda, 11 maj 2011 04:32
Simić Manojlo
Iskrene čestitke "Jeleni" !
Ovom nizu dinaroidnih prezimena, nedostaju Jakšići,
Prokići, da pomenemo samo najagresivnije zarobljene
umove.
Njihovi su očevi, pristigli iz ko zna kojih planinskih jaruga, vododerina i Polača Donjih i
gornjih, nastupajući iza ruskih višecevnih "kaćuša"
i najvećih tenkova do tada viđenih u svijetu, pred
kojima su se Nemci, panično i u velikom neredu
povlačili iz Beograda, u pravcu zapad-severozapad,
arlaučući "hura" i "mi smo vas oslobodili",pucajući
uvis, okupirali Beograd u oktobru 44.,saopštavajući
nam da su ga oslobodili. I odmah započeli otimačine
najboljih kuća i stanova beogradske gospode,zapravo
tadašnje "evropske" srednje klase u povoju(period od
1919.-1941. bio je prekratak da bi Beograd, razvijajući i šireći bazu, tj.srednju klasu,postao
potpuno "evropski", ali je bio na pravom putu),
masovne egzekucije, progone, proterivanja i
raseljavanja, i sve to bez suđenja, ili sa improvizovanim "partizanskim", "narodnim"sudovima.
Što kaže Vladimir
Preporuke:
9
4
26 sreda, 11 maj 2011 04:50
Simić Manojlo
nastavak;
Kako kaže Vladimir Dedijer, kada je trebalo da streljaju nekog "narodnog neprijatelja", a on tražio
neku zakonsku formu,dinaroidni, ultraviolentni
partizanski sdeljačići sau rekli:" Ma ajmo mi njega
streljat večeras, pa ćemo sutra nać nekog pravnika
da to lijepo napiše."
Najveće činove "generala" i titule "Narodnih
Heroja",drug Tito je dodeljivao onima koji su počinili najviše zločina nad Srbima(Sava Kovačević,
Vlado Šegrt, Petar Drapšin i zapravo svi) o čemu se
vodilo računa prilikom useljavanja u najbolje kuće i
stanove, naročito u "krugu dvojke", u kojima su i
rođeni ovi današnji žuti partizani, "europejci" i
"demokrate".
I sasvim je u pravu Jovana Papan: zvezda je samo
promenila boju.
Posle najsramnijeg perioda u čitavoj našoj istoriji
titoizma, nastupila je "žuta faza"(ko u Van Goga)
partizanštine, a stara nastrana ideologija,
zamenjena je novom ideološkom floskulom, "Evropa
nema alternativu", eliminišući tako jedno od
osnovnih "ljudskih prava"- pravo na izbor.
Preporuke:
22
3
27 sreda, 11 maj 2011 07:23
Goran Stanković
Ono što meni smeta u toj mantri je direktna proporcionalnost svega LOŠEG što se događa u Srbiji i tolike priče o EU-i. Samo mali primer-žena trenera Zenge nam reče koliko joj smeta PRLjAVI Beograd. I koliko se od tada slika Beograda promenila? Smeta mi i površno nipodaštavanje vrednosnog sistema SFRJ ( mislim na moralni sistem pojedinca i socijalnu sigurnost). Učestvovao sam na sletu ( to je u to vreme bila privilegija ), roditelji radili i živeli smo normalno. Rečju, postojala je nada u još bolje sutra. Danas, za potrebe političke elite ( ako je to bio slet onda ), mladi se sapliću i zamuckuju na trivijalnim lokalnim performansima. Reći ćete da smo onda živeli na kreditima ( bar su svi osetili ). Dobro, koliko je para ušlo u Srbiju recimo od 200.godine? A šta nam danas saopštava analitičar Stamenković? Nepotizam ( nasledno pravo funkcija ) je inače prirodno stanje u demokratski nerazvijenim društvima.
Preporuke:
9
2
28 sreda, 11 maj 2011 08:42
Stanimir Trifunović
Evropska ideologija je, kao i komunistička, poput leda: dok se ne istopi tvrda je kao kamen, a čim se istopi, ni traga od nje ni traga neće ostati.
Preporuke:
29
2
29 sreda, 11 maj 2011 10:21
Dušan Ariljević
Sadržaj teksta ukazuje na nameru da se "odradi tema" po svaku cenu. Autorka se poslužila već oprobanom metodom: predstaviće one što teže učlanjenju u EU „ostacima prethodnog sistema“ zakačiće im (crvenu) zvezdu o rever da stvar bude (ideološki) jasna ... i gotova priča. Sve bi too moglo biti tako da da stvarnst nije drugačija. G. Jovana Papan nije u „sukobu sa Evropom“ već sa stvarnošću. Kako inače objjasniti razloge koji motivišu skoro sve narode i građane evropskog kontinenta da prihvvataju EU kao moguće rešenje uređenijeg života. Zašto bi Srbi u tom pogledu bili „posebna vrsta“? Na kraju, „neizostavno štivo“ slovenačkog autora Mitje Velikonje, na koje se autorka teksta tako osnovano poziva, očito ne prolazi kod Slovenaca. Pokušaj da se to „štivo uvali Srbiji“ je već viđena ideologija!
Preporuke:
4
27
30 sreda, 11 maj 2011 10:37
Starac Fočo
Odličan tekst. Pročitao sam sada ponovo i ovnaj stari njen o pomenutoj knjizi. Dobra dijagnoza.

Inače, drug Primarijus i drug David nisu ništa shvatili.
Argumenti druga Primarijusa su slabi, da ne kažem neku grublju, ali možda ipak tačniju, reč, po više osnova. Valjda mu je žao, ili krivo, što agresivna propaganda onog vremena nije uspela svima da ispere mozak. To je ta teza: "šta fali, ako bi svima isprali mozak onda bismo živeli u slozi i miru". Kome nije jasno šta sa tom tezom ne valja, tome se ne može ni objasniti.
Drug David, pak, kada bih mu rekao da, recimo, ovaj sto i ova stolica imaju istu boju, verovatno bi odgovorio: "Ne mogu sto i stolica biti isto, sto je za pisanje, a stolica je za sedenje, ujedno, stolica ima i metalnih delova, a sto je od drveta..." i tako bi još neko vreme obrazlagao svoj stav, koji, pažljivi čitalac će primetiti, nema nikakve veze sa tezom da sto i stolica imaju istu boju.
Preporuke:
10
2
31 sreda, 11 maj 2011 11:08
Sima Marić
nedostajale su još samo pionirske marame. Šteta!
Preporuke:
15
1
32 sreda, 11 maj 2011 11:34
Starac Fočo
Samo kratako nadovezivanje na komentar Dušana Ariljevića.
"Kako inače objjasniti razloge koji motivišu skoro sve narode i građane evropskog kontinenta da prihvvataju EU kao moguće rešenje uređenijeg života."
Slično pitanje ste Vi verovatno postavljali i u drugoj polovini prošlog veka:
Kako inače objasniti razloge koji motivišu skoro sve narode i građane evropskog kontinenta da prihvataju komunizam kao moguće rešenje uređenijeg života.
Preporuke:
23
3
33 sreda, 11 maj 2011 12:59
Simić Manojlo
& Goran Stanković

U zabludu dovodi mešanje stanovišta "dobro se živelo
sa dugoročnim Titinim projektom, naročito posle
Ustava 1974.g.
Amerikanci su, nakon što su postali sigurni u
Titin raskid sa Staljinom, a kasnije zahlađene
odnose sa SSSR-om, u Titin projekat upumpali
100 milijardi dolara, u periodu 1962.-78.
U to vreme, taj novac bio je toliki da je bilo
moguće izgraditi jednu potpuno novu Državu.
A naš drug Tito, ma ljubičica bela, pošto je bio
dobar investitor-planer, izgradi ne jednu, nego
8 Država. I svih 7 na račun Srbije i Srba.
Preporuke:
13
2
34 sreda, 11 maj 2011 13:28
Citalac
Problem nije autorkino povezivanje fenomenologije EU-manije sa nekadasnjim proslavama Titovih rodjendana (da lici, lici, mada je ovo sad nekako hladnije, "stranjskije" i zloslutnije, onaj soc-kic dodje nekako drag sa ove tranziciono-robovlasnicke tacke na kojoj se nalazimo), nego preterivanje komentatora. Pa Vlada Kanada (dobar komentator, s kojim se mnogo vise slazem nego sto se ne slazem) kaze da su danasnji EU-mani ljudi koji su nekad otkupili drustvene stanove (?). Ziveli smo u drzavnoj a ne trzisnoj ekonomiji. Licno mi se svidja koncept u kojem su firme stambeno zbrinjavale ljude koji su im ostavljali 40 god. radnog staza, ali to nije vazno ovdse. Poenta je da su drustveni stan otkupili i moji roditelji (ja za svoj stan danas moram banci da ostavim OGROMNO ucesce, zenicu oka i zdrave organe :D), i roditelji SVIH ljudi koje poznajem, i verovatno svih komentatora koji pisu iz ovdasnje vremenske zone. Povezivati pola veka jedne zemlje sa danasnjim EU-kvislinzima je smesno.
Preporuke:
9
3
35 sreda, 11 maj 2011 13:37
Citalac
Daleko je neodbranjivije ovo Jelenino nabrajanje danasnjih kvislinga kao "partizanske dece" sto je klasicna relativizatorska finta. Niti se politicke vrednosti nasledjuju krvlju i DNKom, niti milioni potomaka srpskih partizana i zrtava fasizma zasluzuju da se gurnu u isti kos sa stavovima Borke Pavicevic (to je kao da ste rekli "Borka voli da pije vodu i svi koji piju vodu misle sto i njen NVO"). I na slican nacin nastupa i g. Simic, i tu naprosto racionalnog dijaloga ne moze biti, jer se ovde gaji em prebrajanje regionalnih podobnosti, em se gura sve u isti kos. OK, hajde da rehabilitujemo SVE nevine zrtve posleratnih nepocinstava. Ima takvih ljudi. Ali nemojmo da u tu pricu guramo one koji su pobegli sa Svabama i one koji su saradjivali s njima tokom rata. Kome je imovina oduzeta nepravedno, neka mu se vrati. Ali oni koji su POBEGLI pred kacusama, e srce mi se cepa sto su im oduzeli imovinu:D. I neka su. I danas bi trebalo oduzimati onima koji rade za neprijatelje svoje zemlje
Preporuke:
10
4
36 sreda, 11 maj 2011 13:44
Đorđe Ivković
utorak, 10 maj 2011 21:20
Arčibald Rajs
Iako se slažem da su ispiranje mozga širokim narodnim masama preuzeli od komunjara, za evrotalibane je tačnije određenje - neoljotićevci, jer i oni izručiju neprijatelju pripadnike svog naroda i veličaju one koji su im razorili zemlju bombama, baš kao Ljotić nekada.
Preporuči komentar:
+14 -5

Na stranu pitanje kakva je zaista bila Ljotićeva ideologija. Naši "evrotalibani" svi odreda su potomci ortodoksnih titoista. I upravo ova situacija kristalno jasno detektuje moralno-političku bit "titoizma" - bez ikakvih problema, možda trunke nelagode, deca elitnog titoističkog kadra se presaldumila u neoljotićevce, odnosno u nešto što se kod nas, sa pravom ili ne, poistovećuje sa kvislinzima. Sve jedno da li su u pitanju "miloševićevci", "stambolićevci" ili "tuđmanovci". Tako su naučeni. Tako su vaspitani!
Upravo bandoglavo odbijanje dobrog dela naroda da se prihvate i ovako jasne činjenice nas i vuku u propast.
Preporuke:
10
2
37 sreda, 11 maj 2011 16:02
Dušan Ariljević
@Starac Fočo

Slično pitanje ste Vi verovatno postavljali i u drugoj polovini prošlog veka: 
Kako inače objasniti razloge koji motivišu skoro sve narode i građane evropskog kontinenta da prihvataju komunizam kao moguće rešenje uređenijeg života.

Komunizam je bio nametnut pa onda „prihvaćen“ kao posledica moći i uticaja svetskih silla na kraju i posle Drugog svetskog rata. Izjednačavanje komunizma i EU je u svakom pogledu nemoguće. Ko to želi dokazuje da su babe i žabe isto jer su imenice ženskog roda. Još nešto o prihvatanju komunizma. Mađari, Česi i Poljaci krvavo su platili svoju nameru da napuste „crveni brod“ tu ni propaganda Velikog brata sa istoka nije mogla da spreči pobune, takozvane kontrarevolucije. Narodi su se PROTIVILI i sve se završilo kako je i moralo. S druge strane, u EU se ulazi dobrovoljno. Najintresantnije je to što uniju niko ne napušta. Prognozeri njenog kraha nikako da poenntiraju. Nije lako biti gubitnik, razumem ih.
Preporuke:
3
19
38 sreda, 11 maj 2011 16:47
Starac Fočo
@Dušan Ariljević

Da, nisam ni mislio da ćete se Vi složiti sa mojim komentarom. Za Vas je to sve jako različito.
Tako će po Vama, kada i mi jednog dana uđemo u EU, sve to biti dobrovoljno. Ko će se još tada sećati svih nasilnih i nenasilnih vidova prisle. To će biti prave tračarije spram divota koje nas u tom komunističkom raju, uh, izvinjavam se, htedoh reći EU raju čekaju, kao i naše istoriske opredeljenosti ka komunizmu... opet pogreših, kako sam trapav, treba da stoji "ka EU".
Isto tako, praviti konačan zaključak o stabilnosti EU na osnovu činjenice da još iz nje niko nije izašao, a sa druge strane zanemarivati mnoge pokazatelje njenog urušavanja (koji će eventualno tek u budućnosti doprineti njenom raspradanju) je vrlo površno, a na momente i naivno. Ali Vas razumem, nije lako biti gubitnik.
Preporuke:
10
3
39 sreda, 11 maj 2011 18:36
Radgost
Ako niste mogli da sastavite članak bez pozivanja
ma Velikonju,mislim,niste morali ni da pišete.
Preporuke:
4
0
40 sreda, 11 maj 2011 19:31
Citalac
@ Dusan Ariljevic


Da, ali su prethodno Sovjeti platili oslobodjenje Madjarske (i spasavanje iste iz reda porazenih naci-zemalja), Ceske i Poljske sa MILION zivota svoje mladosti. Sta je trebalo, da pozovu Trumana i Ajka da tamo instaliraju rakete uperene u moskovske skolice? Intervencija u Ceskoj jeste bila glupa, ali opravdanija nego americka na drugom kraju sveta, u Vijetnamu. I ne preterujte sa slobodarskim impulsima Madjara i Poljaka. U Madjarskoj danas u kabinetima sede DEKLARISANI nacisti (Jobik) a po Poljskoj divljaju rusofobne zute novine i antisemitski biskupi sa crnokosuljaskim naci-omladinama. I jedni i drugi mrze period SSSR. A oko toga da niko z EU ne ide, pitanje. Neki bi rado izasli (Grcka, Irska, Portugalija) ali im banke ne daju dok ne plate ulozeno sa VELIKOM kamatom. Danasnja Madjarska je zemlja-bordel. Nisam siguran da sredovecni Madjari bas sa uzasom pamte SVAKI segment svoje varsavske proslosti. Tada su izvozili sir i salamu a danas Mendi Brajt
Preporuke:
11
3
41 sreda, 11 maj 2011 19:37
Citalac
PS I "Veliki brat sa istoka" (stvarno zvucite kao najava Glasa Amerike iz 1958) nije imao nikakvu propagandu. Tojest, medijska umeca SSSR behu TOLIKO trapava da im niko nije verovao ni kad govore istinu. Tada je Amerika bila flavor of the month. Danas se vremena osetno menjaju i nekdasnje podsmevanje Pravdi i Aganjoku danas se odnosi na SiEnEn i BibiSi, docim Rusi imaju sasvim solidno PR-hendlovanje artikulacije svojih poruka za svet. Gledajte RT i CNN jedan za drugim.
Preporuke:
13
2
42 sreda, 11 maj 2011 21:32
Dušan Ariljević
@Citalac

I ne preterujte sa slobodarskim impulsima Madjara i Poljaka.


Bio sam vrlo jasan u vezi pobuna. O mađarskoj naci prošlosti nemam nikakvih dilema ali to ne isključuje pojave (i događaje) kao što je 56-ta. Uostalom nema „savršenih“ nacionalnih istorija.

Intervencija u Ceskoj jeste bila glupa, ali opravdanija nego americka na drugom kraju sveta, u Vijetnamu.


Intervencija u ČH je bila neopravdana a Amerikanci nisu „intervenisali“, oni su vodili jedan užasan rat (zato su ga izgubili). Nije mi jasno zašto opravdavate jedno zlo drugim. Liči mi sve to na jednu raspravu koju sam imao sa vojnim komentatorom jednog dnevnog lista čije ga čitalaštvo priželjkuje za ministra vojnog a svela se na zaključak (njegov), da postoje dobri i loši agresori i (moj) da tu nema nikakve razlike. Reč je bila o Avganistanu, SSSR-u i SAD.
Preporuke:
4
9
43 sreda, 11 maj 2011 21:52
SJ
Danska (sengenzona) za dve-tri nedelje uvodi pasosku kontrolu za sve putnike iz istocne Evrope. Sada ostaje da se vidi ko ce primer da sledi. Zar to ne lici malo na pocetak kraja ... U ostalom, ni jedna imperija nije trajala dugo. Sto se je vise sirila kraj joj je bio sve blizi.
Preporuke:
7
1
44 sreda, 11 maj 2011 22:01
Citalac
@ Dusan Ariljevic

Cesku i Vijetnam sam pomenuo iskljucivo u kontekstu tadasnje spoljnopoliticke trke velesila (u tom kontekstu su ih 'citali' ne samo istoricari nego i Breznjev, Gromiko, Dzonson i Kisindzer). Naravno da je americka agresija bila daleko brutalnija i pogubnija po narod Vijetnama. Rekoh samo da su Sovjeti - u skladu sa tadasnjim principima odnosa dveju usamljenih velesila - ipak imali daleko odrziviji razlog da brane sopstveno 'dvoriste' (jer gubitkom Ceske bi dobili NATO-rakete na par stotina km od granice) nego Amerikanci da pod maglovitom 'borbom za slobodu' preoru ejdznt orindzom i napalmom zemlju za koju, pre toga, jedva da je iko u SAD ikada i cuo. Ali svakako su razumljiva i legitimna osecanja i ceskog naroda kad su im tudji tenkovi presli granicu. Male narode uvek treba razumeti kad se nadju kao domine velikih. Kao i Cesi, Kubanci, Vijetnamci, Latinoamerikanci, i ostali tokom Hladnog rata. Ili mi Srbi po njegovom kraju
Preporuke:
6
1
45 sreda, 11 maj 2011 22:07
Citalac
Oko Madjarske ista stvar. Pored zdravorazumske i svakog postovanja vredne zelje da madjarski narod izbori vecu slobodu unutar sovjetskog bloka, bilo je i onih mracnih agenata koji su taj trevolt iskoristili samo zato jer suy mrzeli Ruse i tugovali sto se Drugi svetski rat nije drugacije zavrsio. O tome sam govorio. A ove "dobre i lose agresore" ste mi Vi lepo dodali; nikad u zivotu nisam smatrao tako nesto. Sto samo ojacava moju anti-EU poentu ovde :): Rusija je prijateljska zemlja koja nas nicim ne ponizava i nista ne trazi, nego nas postuje i zalaze se za one civilizacijske i demokratske interese koji su i nasi. Sa druge strane, EU nam sece deo po deo zemlje, prekraja istoriju, negira nase zrtve i namece nam zig naroda zlocinca.

Zato bismo se onda gurali za ulazak tamo? pogotovo sto 'paket' podrazumeva i sve glasnije obznanjivan ulazak u NATO koji nas je ubijao pre svega desetak godina (a Srbe u Bosni par godina pre)
Preporuke:
10
1
46 sreda, 11 maj 2011 22:53
Arčibald Rajs
Za Dušana Ariljevića

Ma jok, EUfanatici uopšte ne liče na komunjare, samo imaju slične sletove ili kako su se već zvale te nekada (i sada) ogavne manifestacije ispiranja mozga deci. Na televiziji se kao u vreme Broza i ne čuje druga strana, iako prema zadnjoj anketi jedva 55% stanovništva podržava ulazak u EU (znači polovina je protiv). Drugo, tamo vlada tolika demokratija da su 2 puta ponavljali referendum u Irskoj o Lisabonskom ugovoru, stim da su drugi put i pale pretnje Ircima o posledicama u slučaju ponovnog protivljenja. Da su pukli i na drugom referendumu verovatno bi ga ponavljali do besvesti dok ne bi dobili ono što žele.
Preporuke:
12
3
47 četvrtak, 12 maj 2011 06:20
Ultravisitor
Ciji novci placaju ovu manifestaciju - ritual birokratskih gurua? Verovatno narod koji nije u toku sta se desava dok prati rijaliti bludnike.
Preporuke:
5
1
48 petak, 13 maj 2011 10:24
Tatijana
Dan Evrope je bio i prošao u majmunisanju. Videli smo sirotu decu koju su maltretirali i od njih tražili da izgledaju kao da se ludo zabavljaju savlađivanjem nekakvih debilnih prepreka na krivudavim stazicama u svim mogućim smerovima. Ali naravno, nema dva putića već je samo jedan, a njime se ide tamo, usput budi rečeno, gde niko neće ni nas ni našu sirotu decu. Zašto mi onda tražimo od naše dece da se majmunišu? Videli smo i političare koji su govorili o svemu o čemu nemaju pojma, a najviše su govorili o evropskim vrednostima o kojima tek pojma nemaju. I nije im jasno da u Evropi postoje ljudi, koji nisu političari i da se njima ježi koža od totalitarnog birokratskog i nadasve neduhovnog i neevropskog mentaliteta poniznog podaništva zlatnom teletu u srcu Evrope, a još i znaju šta su to stvarne i neprolazne vrednosti. Jedna od tih vrednosti je sloboda. E, ona se ne stiče pridruživanjem tlačiteljima, već borbom protiv njih.
Preporuke:
4
0
49 petak, 13 maj 2011 17:31
gubernator
#Ariljević#

Srbi ne mogu zbog 15% teritorije i 90% proteranog naroda sa iste. Drugi "europski" narodi taj problem nemaju. Ali tebe i slične bole uvo za te bedne procente, pošto ćemo ionako u EU svi biti srećni zajedno...najviše oni koji unesu u istu nelegalno stečenu imovinu.

Bedno i jadno...
Preporuke:
1
1
50 petak, 13 maj 2011 18:22
ludi skretničar
Ko nam daje pravo da manipulišemo i zaglupljujemo sopstvenu decu!?
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner