Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

U Srbiji ništa novo

Komentari (58) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 20 april 2011 19:29
Stanimir Trifunović
Istina, Koštunica je i pod pritiskom vlastitog okruženja, kojemu je već dosadio četvorogodišnji opozicijski post, pa bi rado pošli Ilićevom stazom, procenjujući da uz Nikolića mogu računati na dio kolača koji ide uz vlast.


Poštovani g-dine Turlajiću, OVO NIJE ISTINA! Jednostavno, Vi pretpostavljate da bi tako moglo biti zanemarujući autonomnost V.Koštunice i njegovu nepodkupljivost. ili biste želeli da tako bude!?

Jedino pozitivno što mu se može pripisati je da se konačno oprostio od besmislene floskule o članstvu celovite Srbije u EU.


Kao prvo, ta floskula NIJE BESMISLENA,VEĆ NAPROTIV, JEDINO SMISLENA. Kao drugo njeno napuštanje mu se NEBI MOGLO OPROSTITI. I kao treće, UOPŠTE NIJE NAPUSTIO POZICIJE IZ FLOSKULE.

Ja Vas pitam, DA LI BISTE ODOBRILI NAPUŠTANjE TE FLOSKULE?
Preporuke:
0
0
2 sreda, 20 april 2011 19:36
nataša
Uvek do sada kad jer bilo "gusto" narod bi pravilno izabrao. Problemi bi nastupili kad bi se izborna volja naroda ignorisala i kad bi došlo do neprirodnih koalicija. To nisu izmislili DS. Tako je radio Milošević, a bogami i Koštunica. Setite se Draškovića i Ivane Dulić-Marković u Koštuničinom timu.
Problem treba hrabro prepustiti narodu, neka izabere, i onda neka prirodna koalicija, koalicija na srodnosti programa i pedizbornih obećanja da napravi vladu.
Izvan toga nema ni mudrosti ni sreće.
Siguran sam da će narod izabrati pravilno, a i ako pogreši, sebi će pogrešiti.
Zaista mi je dosta "usrećitelja" naroda i "brige" da narod pogreši.
Ali bih uveo obavezu da prilikom izbora svaka stranka dostavi listu odgovora na neka pitanja, kao npr. pitanja Kosmeta, uslovljenosti ulaska u EU, dugova i zaduživanja, korekcije privatizacija, gonjenja kriminalaca, droge, itd i da se ne može stvarati koalicija niti menjati stav o nekim pitanjima. Kupovina poslanika se može rešiti stranačkim ugovorima.
Preporuke:
0
0
3 sreda, 20 april 2011 20:39
Jasna
Slazem se sa preteznim delom teksta,a posebno sa onim delom o tolerisanjem izborne kradje kad je u interesu "demokratije i slobode".Da cemo se tesko ,vrlo verovatno i nikad osloboditi zute posasti takodje mislim,posebno "legalnim" putem,a da ce oni koristiti sva sredstva oce.Mislim da oni mogu otici s vlasti jedino na isti nacin na koji su i dosli,samo sto Srbi nikad nisu bili kadri da sami organizuju"kuku i motiku",uvek im je trebao imperijalisticki patron i mentor(onaj anglosaksonski),koji bi ovog puta izostao jer nema interesa,oni su svojim zutim decacima potpuno zadovoljni.
Sto se tice Tome ja primecujem da prikuplja glasove ,ne samo tranz.gubitnika,vec i glasove razocaranih glasaca zutih (u svom okruzenju,poznajem dosta takvih),a te nisi pomenuo,a nije da ih nema,za njih je Toma u "europskom ruhu" prihvatljiv.Takodje znam i neopredeljene koji ce glasati za SNS ,rukovode se logikom,e svi su se izredjali i pokazali se sta znaju(tj ne znaju) ,ajde sad neka i Toma dodje na red
Preporuke:
0
0
4 sreda, 20 april 2011 20:54
Nikolic
Hiperaktivni Nikolic?! U bolnici? Dalje nisam citao...
Preporuke:
0
0
5 sreda, 20 april 2011 20:56
Dejan Mihailović
Odličan tekst i tačna prognoza izbornih rezultata.
Preporuke:
0
0
6 sreda, 20 april 2011 21:23
IGOR
Vrlodobar i objektivan tekst gospodina Turajlića. Ni po babu ni po stričevima. Lično imam nekih sitnijih primedbi, ali se uglavnom slažem sa zaključcima. Pogotovo za SNS I ds, kao i sa onim da članstvo i stranački funkcioneri kojima je dojadio opozicioni post "guraju" DSS ka Nikoliću, bez obzira na njegovo novokomponovano evropejstvo.
Preporuke:
0
0
7 sreda, 20 april 2011 21:38
Jasna Simonović
Stereotipno tačno!...Možda malčice suviše sigurno...Ipak, čovek kaže, a Bog raspolaže...

I zaista je vreme ne samo u Srbiji već "bogami i u svetu" da se prestane sa "tolerisanom praksom" "kršenja izborne volje glasača"...
Pa 10 ljudi je, koliko znam, dokazano neophodan broj za svaku "akciju"...Kako se to može 10 ljudi nipodaštavati na očigled celoga "Cesida"?

Zbog te, za mene "netolerisane prakse", skrila sam Neutralnu Srbiju u USA...
Pa sad neka joj se Imperija (ko su ti?) najzad pokloni jer od Republike Srbije, nastale na "tolerisanoj praksi" nema vajde...

Niti se tapija daje niti uzima tako lako...
To engleska osiguravajuća društva najbolje znaju...(A izgleda da je i Švarceneger počeo da uči-ha!)...
Preporuke:
0
0
8 sreda, 20 april 2011 21:57
Senka
Da je potrebno vise transparentnosti oko izbora u Srbiji- to stoji.Zato mi se svidja natasin predlog kad kaze:"Ali bih uveo obavezu da prilikom izbora svaka stranka dostavi listu odgovora na neka pitanja, kao npr. pitanja Kosmeta, uslovljenosti ulaska u EU, dugova i zaduživanja, korekcije privatizacija, gonjenja kriminalaca, droge, itd "
Znaci, sve stranke odgovaraju na pitanja od interesa gradjana .I da se posle toga te politicare koji budu izabrani- drzi za rijec( accountability , ne znam srpsku rijec za to) ako budu odstupali od te liste odgovora ili ako ne budu imali prihvatljivo objasnjenje za odstupanje- nek se maknu .
Kuka i motika se drugim rijecima moze opisati kao anarhija i nije u cilju nijednog gradjana Srbije.A svaki politicar mora da snosi odgovornost ako potice anarhiju.
Preporuke:
0
0
9 četvrtak, 21 april 2011 00:04
Dorotej
Da izbori mogu zaista nešto da menjaju, davno bi bili ukinuti od strane belosvetskih moćnika. Ovo naravno važi za sav "slobodni i demokratski" svet.
Preporuke:
0
0
10 četvrtak, 21 april 2011 00:06
primarius
"umesto da je razantnim istupom u javnosti začepio protivničke gubice"
Ama sta mu ovo znaci? Cu li nekad neko za ovaj "razantni" pristup? Stvarno bih volio da znam. Da li je to nesto rezonantno ili razorno ili...?
Preporuke:
0
0
11 četvrtak, 21 april 2011 00:59
drabra
Niste uzeli Seselja u kombinaciju a njegov povratak na velika vrata u Srbiju ne gine. I ako ga osude na 15 godina (a gledano koliko su dobili hrvatski generali nece dobiti ni sest meseci) on dolazi u Srbiju pre izbora.
Preporuke:
0
0
12 četvrtak, 21 april 2011 02:10
Peter RV
Zivim vec dugo u diaspori i vjerovatno cu reci nesto na cemu ce mi se, vi iz zemlje, potsmehivati kao ludom anti-demokratu.
Vi u Srbiji prestanite da se pravite da ste neka skandinavska demokratija koja vrsi izbore bez stranog pritiska. Vi ste mnogo slicniji Egiptu ili Tunisu za vrijema Mubaraka i Ben Alija. Oni su imali redovne 'demokratske' izbore cije rezultate su odlucivali americki ambasadori. Za otprilike cetrdeset godina je sve to tako trajalo, a ni dan danas se ne moze predvidjet zadnji cin te farse.
Vi ste braco, kao i oni, okupirani, i stavitese ovo dobro sebi u glavu. Svi vasi izbori ce uvijek bit u skladu interesa vasega okupatora, glasali koga glasali, sve dok ne izadjete masovno na ulicu i oborite vase Mubarake i Ben Alije.
Preporuke:
0
0
13 četvrtak, 21 april 2011 02:50
Ružičasti panter@ Nataša
Imam neograničeno poverenje u narod, tačnije u srpsku seljačku pamet, zato sam svojevremeno glasao za Šešelja a posle za Nikolića. Mislio sam da je Nikolić čovek iz naroda, blizak selu i zemlji, a to po meni znači biti blizak korenima, precima, grobovima. Smatrao sam (više ne smatram) da će takva osoba uvek znati da razazna kada je zemlja ugrožena i da će stati u njenu odbranu. Sadašnji problem Srbije je što se više ne radi o izboru između postojećih partijskih programa već o dramatičnoj odluci da se radikalno promeni sadašnji sistem. A tu radikalnu promenu sistema (a ne vlade), koju neko naziva „kuka i motika“, neko „revolucija“, neko „ulica je presudila“ - ne nudi nijedna partija. To ne spada u partijske programe. Ta "ponuda" neće biti na izbornim listićima.
Preporuke:
0
0
14 četvrtak, 21 april 2011 05:56
Marko Gay
Zasto se ne omoguci g. Nikolicu da dostojanstveno umre?

Uzrujam se svaki put kada kazu da su mu dali infuziju.
Preporuke:
0
0
15 četvrtak, 21 april 2011 06:26
MP
Ovako ptprilike izgleda "objektivna"(nepristrasni posmatrač sa strane)analiza stanja i pogotovo predviđanje rezultata budućih izbora.Verovatno da bi svaki navijač "Partizan"-a tako pisao i o šansama "Zvezde" da osvoji prvenstvo,samo bi umesto Imperije tu svoje prste umešala FIFA sa pomoćnicima u FSS.
Preporuke:
0
0
16 četvrtak, 21 april 2011 09:05
Vukadin
Isuviše žustro i nadobudno. Svet nije crno-beli, pogledajte malo emisiju Vukadinovića koja se tako zove. Nije takva ni Srbija. Nemam nameru da opovrgavam ono što je rečeno, smeta mi ton teksta. Dosta je da u jednoj stvari autor ne bude u pravu (kad je tako "odlučno" krenuo) pa da se sve sruši na njega.
A ima li bezgrešnih?
Preporuke:
0
0
17 četvrtak, 21 april 2011 09:06
Lapovac
Ama ljudi šta pričate, zar se već nismo složili da, kako stvari trenutno stoje, nema smisla izaći na izbore, jer izbori neće ništa pokrenuti na bolje. Moramo da čekamo dok se ne pojavi neka nova snaga koja će da ima izgleda da pokrene točkove napred, jer ovi svi šlajfuju. A do tada šta im možemo nego da ih gledamo kako uživaju u plodovima svoje demokratije, na zadovoljstvo i njihovih sponzora. Našoj demokratiji, kakvu većina nas zamišlja, za sada tu nema mesta, odnosno nema šanse da pobedi. Ako smo za šojićevštinsku državu, ajde da izađemo na izbore , bili oni i za mesec dana.
Preporuke:
0
0
18 četvrtak, 21 april 2011 10:13
brm
Sve je tačno sem poslednje rečenice..kakva kuka i motika u narodu staraca, ne zavaravajte se...

Ružičasti
sve si u pravu..sem...ulice danas pre donose intifadu nego revolucije koje su nam potrebne (i to ne partizanske nego srpske - kao srpski ustanci)
a intifadu su smislili Imperija(listI) - idealno stanje i najjeftinij način da pljačkaš resurse države i iscrpljuješ narod..ko Englezi sa Trepčom i mineralima sa Kosova
Preporuke:
0
0
19 četvrtak, 21 april 2011 10:18
Slobodan 50
i sada, drage patriote, koji niste izdajnici, koji niste konfuzni, koji znate pravu istinu, šta kažete, na najnoviji stav EU?da srbiji, ne trebaju
izbori, jer bi to dovelo do"nestabilnosti"...do "kočenja"...bio bi "odložen ulazak"....i tako dalje, i tako dalje....DOĆI ĆE I TAJ DECEMBAR, DOĆI ĆE I 2012...I KAD SE NE BUDE NIŠTA PROMENILO I KADA BUDEMO TOTALNO UNIŠTENI, ŠTA ĆETE, ONDA REĆI? e, zato sam ja uveo termin "čipovani roboti" i "modifikovani čipovani roboti"(važi za skorašnje normalne ljude).čipovanim robotima, ponoviš, sa visokog mesta, tri puta jednu laž i podmetačinu i to postaje virtuelna stvarnost u srbiji, ali NOVČANICI PRAZNI!!!dakle, savetujem: ako u metežu medijskih manipulacija, ne možete , drugčije da se snađete, SAMO GLEDAJTE U NOVČANIK!!!SVAKOG JUTRA GLEDAJTE U NOVAČANIK I DOĆI ĆETE DO ISTINE!!!DAKLE, UVODIM NOV TERMIN: "ŠIFRA-NOVČANIK".
Preporuke:
0
0
20 četvrtak, 21 april 2011 11:09
Šifra Čitaj novine@Slobodan 50
Šifra Evropska unija: zemlja bankrot, novčanici prazni,država stoji u redu za milostinju iza Grčke, Portugala, Islanda, Španije, Italije, ukida se i ovo malo besplatnog školovanja i zdravstvene zaštite, prosečna plata 120 evra, ne postoji stalni radni odnos već zaposlenje od danas do sutra (to se zove fleksibilizacija tržišta rada), opšta apatija, procedura izlaska iz Evropskog raja složenija od procedure ulaska. O, Sezame otvori se, hoću da izadjem!!!
Preporuke:
0
0
21 četvrtak, 21 april 2011 12:03
Đorđe Ivković
G. Turlajić, po običaju, suvereno demonstrira naknadnu pamet, ili, ajmo reći "parafrazira" već iznete tuđe stavove.
Za čudo, ovaj put se g. Turlajić i ja skoro u svemu slažemo. Samo, ja sam situaciju `anticipirao` pre više od dva meseca.
Malo iznad tog članka napisao sam i da se može očekivati "narastanje" LDP (makar Čeda igrao po stolovima pod šatrama sa JK i Jovom Kapom).
Očajno gubimo vreme.
Ovaj režim crpi svoju snagu iz razaranja zemlje.
Većina komentatora jednostavno bagateliše formulu 30+21% kojom će Srbija biti uništena ako se dozvoli da predizborne aktivnosti i izbori budu sprovedeni po pripremljenom scenariju.
Poslednja šansa su socijalni bunt + totalni pritisak na glavne režimske ("Briselske")medije i to ne usmereno ka skupštinskim izborima, već ka BT. Zatim mogu izbori. Za taj posao imamo još pet meseci.
U protivnom, izlaskom na izbore, naneli bi poslednju uvredu umirućoj Srbiji.
Preporuke:
0
0
22 četvrtak, 21 april 2011 12:51
Jasna Simonović
Marko Gay ...
Zaista! Toma treba dostojanstveno da ode na onaj svet kroz cca 30 godina!

A za to vreme želim mu da što manje ima potrebe da prija infuzije, a da što više bude na čistom vazduhu sa svojom porodicom i da pije čistu vodu u svojoj otadžbini Srbiji...
Preporuke:
0
0
23 četvrtak, 21 april 2011 13:14
Sajber Mileva
pod uslovom da se saharski vrući vetar ne dogodi u Srbiji(kuka i motika)“.


U Sahari se nije digla kuka i motika.Digli se helikopteri i teška ariljerija tamošnjih "golorukih" otporaša.
*
Šta će biti na sledećim izborima:Ništa novo.
Za žute,de mislim i na Čedine, koji se od DS razlikuju samo po... Da me ubijete,ne znam čime bih dovršio rečenicu...

Znači, za ćute će glasati:
-Oni koji štrpnu makar krivice od njihove otimačine
-pristalice raznih Verka i ostalih URS(ujedinjenih razbijača Srbije,koji bi da vladaju makar hektrom zemlje Srbije,makar se ona na taj hektar svela.
-Pripadnici manjina,koji jednim kom merkaju neko parčence SRbije,kad već mogu Šiptari.
-Oni koji žute ne vole,ali se plaše da će,ako oni ne pobede, ponovo dobiti sankcije ako ne i bmbe.

I biće negde pata-karte. I onda će Sveti Boris Evrotočivi reći: Nu, nu, ne može opozicija!
I napraviće se ponovo neka koalicija spram koje je ova sa SPS-PUPS oličenje logičnosti.

Nema kraja žutom paklu
Preporuke:
0
0
24 četvrtak, 21 april 2011 13:37
Vukadin
E sad... Sam naslov je indikativan. "Ništa novo". Onda dođe komentar, kao složili smo se da ne izlazimo na izbore. Ne znam samo gde ćete. Mesta za pecanje su zauzeli nezadovoljni "čedisti" - kažu oni po blogovima da će na pecanje na dan izbora. Samoubilačka "strategija" ne daje rezultate, vidim da je i Toma odustao od farse.
Ali ponavljam, što reče Teofil u emisiji zanimljivog naslova, "po ko zna koji put" - svet nije crno-beli. Pa ni "Imperija" nije takav monolit. Nije li se dosta vas dobrano obradovalo kad Merkela reče da je multi-kulti mrtav? S razlogom, ne sporim...
Glasaću makar za famozno "manje zlo", a u nijansama sive lakše je naći svetliju (ili tamniju, ko kako voli). Evo, Đilas nešto radi, a po drugosrbijanskim krugovima vele da je desničar...
Preporuke:
0
0
25 četvrtak, 21 april 2011 13:43
Sajber Mileva
Eh, brzopeltost u kucanju, lapsus kalami, odnosno tastature. Zapravo, otkucam tekst, pa vidim da ima vipe od 1.000 znakova, pa sečem, i ostane:

"Oni koji štrpnu krivice" a treba "mrvice"

Slažem se sa svim diskutantima koji tvrde da će mentori držati Tadića na vlasti sve dok uništava ono što je ostalo od Srbije.
Preporuke:
0
0
26 četvrtak, 21 april 2011 13:58
Nikola Turajlić
Pre svega ističem da je tekst pisan pre početka lakrdije koju izvodi žedjoposni Toma. Ovo njegovo produciranje, koje vredja zdravi razum, imat će izvesno posledice na pad rejtinga SNS, jer će izgubiti i ono malo verodostojnosti.
Poskakivanje Koštunice oko žedjoposnog Tome, kao i Bakarčevo proglašenje ovoga za modernog svetog Georgija, imat će takodjer reperkusije i na DSS-ove preferencije, po onoj narodnoj tko sa decom spava ustane "mokar".

@ Stanimir Trifunović
Ne sumnjam ja u Koštuničino poštenje, ali ne bih dao ruku u vatru za poštenje njegovog okruženja.
Ne bih se ni kladio na njegovu sposobnost ispravnog izbora.
Dozvoljavam da sam neispravno upotrebio izraz floskula, jer se radi o nebulozi "celovita Srbija u EU". Uvreda je za zdravi razum i pomisao da će najjače EU države, koje su stvorile Kosovo, primiti Srbiju u EU, bez njenog priznanja Republike Kosova.
Ovo je Koštunica i nedavno priznao na svoj "nemušti" način, tako da ga gotovo nitko ne razume.
Preporuke:
0
0
27 četvrtak, 21 april 2011 14:45
OKVIR
Posle svega sta se izdesava ovih dana, ocekujem, NAZALOST da ce u jednoj od epizoda i Sojic da strajkuje zedju i gladju, pa ce posle nekoliko dana da dodje neki pop, da ga pricesti i tom kasicicom svete vodice ce da prestane strajk zedju ali ce se nastavi gladju, a sra... ce dalje da bidne, CE VIDIMO, iako to vec i sada znamo, hik, hik ...
Preporuke:
0
0
28 četvrtak, 21 april 2011 14:53
Nikola Turajlić
Neki komentatori mi oponiraju da je moguća "kuka i motika", bez podrške sa strane, povlačeći paralelu sa ranijim dogadjanjima.
Pozvao bih se na knjaza Miloša i njegovu ocenu ispitivanja "javnog mišljenja".
Problem dosmanlija je da narod već "muči", a oni ne mogu (nemaju čim) popuštati.
Drugim rečima narod se do sada bunio iz "ideala", a ne zbog egzistencijalnih razloga.
U situaciji kumulacije dovoljne mase stanovništva, koje se našlo pod pragom egzistencijalne izdržljivosti, doći će do "samoeksplozije" bez podrške sa strane. Poseban "dinamit" su gladni (nezaposleni) mladi ljudi.
Pojedini komentatori bi čak i pozdravili "kuku i motiku", nemajući u vidu da svaka revolucija "ždere svoju decu".
Medjutim kako u Srbiji uopšte ne egzistuje politička stranka koja bi makar ponudila koliko toliko realan program za sprečavanje nadolazeće ekonomske kataklizme (o realizaciji da se i ne govori), to je "kuka i motika" neumitna, sa svime što ide za njom.
Preporuke:
0
0
29 četvrtak, 21 april 2011 16:29
Milko Grbović
Navešću dva aforizma, i to ne moja (nećete verovati):
Ranko Guzina:

Dok engleski ambasador sastavlja vladu Srbije, USA kolega mu se meša u posao.

*
Ne znam autora:

Nisu nam političari takvi, nego nam takvi postaju političari.
Preporuke:
0
0
30 četvrtak, 21 april 2011 16:51
Petar Izgnanik
O ovim reketasima na vlasti koji prodaju nekakve evropske magle ne vredi trostiti ni reci.

SNS u svakoj opstini u kojoj je na vlasti jasno pokazuje da je ISTI (reket, stetni ugovori, itd.), samo je retorika malo vise "patriotska". Jos sada ovaj duboko antihriscanski cirkus sa strajkom gladju, neka hvala! (uzgred, mogu da razumem da neko ko je nepravedno zatvoren strajkuje gladju, ali zato sto hoces vlast?!)

Za Kostunicu mi nije jasno sta covek sa takvom anti-harizmom i neagilnoscu trazi u politici. A imao je sansu, i sta smo dobili? Aferu u Kolubari koju bih voleo da nam jednog dana objasni.

Nasa politicka "elita" je takva da na izborima treba zaokruziti sto manje poznate ili totalne anonimuse. Po sistemu da bi i slucajni prolaznik bio bolji od OVIH.
Preporuke:
0
0
31 četvrtak, 21 april 2011 17:03
Nikola Turajlić
Pojedini komentatori mi imputiraju da sam navijač, pretpostavljam da misle na dosmanlije (jer prognoziram njihovu staronovu vladu).
Slobodan sam ustvrditi da nitko u Srbiji nije napisao toliko "ružnih" stvari o dosmanlijama (a ni ostale učesnike u političkom životu nisam štedio), pa me ovo uopšte ne tangira.
Moj problem je što nemam stranku za koju bih navijao, jer su svi oni manje više isti, sa neznatnim varijacijama.
Uostalom svi bi se oni bez problema uklopili u Borisov tim (kao SPS).
Kada bih za nekoga glasao, iz čiste pakosti, bih zaokružio Stranku Egipćana, Stranku zdravog razuma ili neku sličnu.

@ drabra
Šešelj je višestruka nepoznanica. Uveren sam da će se Imperija sprečiti njegov povratak iz haških kazamata, pre izbora.
U koliko se nekada i vrati živ, mislim da bi on možda mogao "kanalisati kuku i motiku".

@ primat
Otkad je izmišljeno pismo, ne treba se raspitivati o stvarima. Reč razantan je uvedena u svakom rečniku stranih reči.
Preporuke:
0
0
32 četvrtak, 21 april 2011 17:38
Misa
Koja vajda od izbora, na kraju se svede na sjasi Kurta da uzjase Murta. A kuka i motika je vec druga prica, svestan je narod da para nema, ali bar moze da dobije pravdu i to onu pravu, revolucionarnu.
Preporuke:
0
0
33 četvrtak, 21 april 2011 18:22
nataša @ Nikola Turajlić
Izneli ste svoje uverenje da će se dogoditi "kuka i motika" tj da će narod silom zbaciti sadašnje vlasti zbog siromaštva bede i nemogućnosti življenja.
Neće. Neće se dogoditi ništa. Narod će se raseliti. Dok se radno i vojno sšposobni raseljavaju oni koji nisu ni radno ni vojno sposobni će se hraniti u javnim kuhinjama. Već postoji taj trend napuštanja Srbije. Dakle ne postoji naboj otpora, nego težnja za individualnim rešavanjem problema. Jednostavno narodna energija curi vani. Taj proces je organizovan od strane Vatikana i Nemačke i EU, i stranke kao što su DS i SNS su deo tog procesa. Razlika je u tome da članstvo DS-a prihvata tu soluciju, a članstvo SNS u potpunosti nije svesno toga.
Dakle, neće se dogoditi narod, nego će narod odumreti.
Rešenje je da neko iznutra inicira raspad vladajuće koalicije i da se izbori zakažu u toku današnjeg dana, a najkasnije sutra i da možda nova vlada svesna i dopbronamerna nešto pokuša, uz pomoć Rusije i Boga.
Preporuke:
0
0
34 četvrtak, 21 april 2011 19:45
AngelDark
Realna demokratija nikad i nigde nije postojala. Kao i komunizam. Samo plutokratija. Nazvati nešto imenom ne daje mu i suštinu. Kao što DS jeste S, ali ne i D.
U jednom od tekstova neko je poredio prednosti i mane SAD-a i Rusije zaključujuči da Amerikom vlada sistem, a Rusijom jedan čovek pri tome zauzimajući stav da je Američki način dugovečniji. Istina. Tamo menjajući jednog čoveka nećete promeniti sistem. Dokaz A: Obama. Sistem se menja revolucijama, uklanjanjem sa političke scene i vlasti i opozicije. I dešava se retko, u periodima od nekoliko vekova. Pri tome ne mislim na dirigovane revolucije koje se dešavaju u nekoliko godina, zavisno kako kojoj sili odgovara (čitaj SAD). Mislim na revolucije koje ekplodiraju zbog neodrživosti sistema. Koje izbijaju kada narod više nema šta da izgubi. Besan, gladan i siromašan. U kombinaciji sa samoubilačkom drskošću režima koja pojačava efekat. Očekujem uskoro da nam ovde neko mrtav ozbiljan posavetuje da jedemo kolače mesto hleba.
Preporuke:
0
0
35 četvrtak, 21 april 2011 19:47
AngelDark
(3)
Još jedan dokaz cele izborne paralaže je marketing i medijska moć čijih smo efekata poslednjih godina postali posebno svesni sa stvaranjem jedne "stranke". Znate kada detetu dosadi jedna igračka (vlast u ovom slučaju) roditelj (plutokrate) brže bolje nabavi novu i drukčiju da mu dete (narod) ne bi preterano smetalo u svakodnevnim aktivnostima (planovima za bolje "sutra" - ali čije?). Svetska politička baština govori da onaj ko je na vlasti, a sile ga ne ruše, odgovara njima, a ne sopstvenom narodu. Lakmus papir za svaku vlast. Primer: kada od faktora mira postaneš balkanski kasapin. Poznato?
Preporuke:
0
0
36 četvrtak, 21 april 2011 19:48
Angel Dark
(4)
Stoga moj zaključak glasi da se sistem ovog tipa nemože promeniti zamenom jedne nomenklature drugom iz istog petodecenijskog korpusa i istog sistemskog porekla. Za one koji nisu primetili, svi današnji političari nisu ovde od juče. Kako bih rekao, više se mogu nazvati "prezrelima" nego "svežima". Samo su se neprestano prebacivali (i još uvek to rade i radiće) iz jedne "korpe" u drugu. Da se Vlasi ne dosete. Situirajući sebe u imućnijem delu društvene biosfere. Ako je neko od njih ostao na onome što je imao pre političke karijere (pri tome ne mislim samo na finansije nego i sve ono što uz vlast ide a na šta nisu gadljivi) sve moje reči ću označiti kao "izrečenima u magnovenju".
Preporuke:
0
0
37 petak, 22 april 2011 04:38
Ružičasti panter @nataša
Ali ko bi formirao tu "novu vladu svesnu i dobronamernu" ako su DS i SNS (pa samim tim i njihovi koalicioni partneri) takvi kakvi su? SRS i DSS?
Preporuke:
0
0
38 petak, 22 april 2011 10:20
MP
"Tranzicijski gubitnici (pa i dio „osveštenih“ sadašnjih pristalica naprednjaka) iz protesta će glasati za radikale, narodnjake ili čak za liberale."
Koliko 2,8,18 ili 50.000?Očigledno "Što je babi(ili dedi)milo ,to joj se i snilo".Od početka ste bili sumnjičavi(izraženo) prema Nikoliću.Do sada niste bili u pravu.Da li će te biti?Uskoro verovatno nećete.
Preporuke:
0
0
39 petak, 22 april 2011 12:33
Misa
Cim je on u koaliciji saKaricem u posetu mu dolazi Beko, nije mu verovati, a ni slovo o programu nije rekao.
Preporuke:
0
0
40 petak, 22 april 2011 13:37
Nikola Turajlić
@ Miša
Imam dojam da si od komunističkog konvertirao u anarhističkog revolucionara. Ideš u smeru razvoja srpskog društva, sa izgledima u postaneš možda i revolucionarni vodja (srpski Bakunjin), ali se za ovo moraš eksponirati (izaći iz ilegale).
Šta se desilo sa mojim (a izgleda i tvojim) bivšim prijateljima, čini mi se da su isti prolupali. Nakon što sam bacio pogled na sait, zaključio sam da su, ne samo likvidirali komentare, već postali i neaktivni, te se rasuli kao rakova deca.

@ MP
Uvažavajući demokratsko načelo da većina ima pravo, nakon što sam nadglasan 3:1 (ti, baba i deda protiv mene), priznajem da će sveti velikomučenik Toma žedjoposnik pregaziti na izborima konkurenciju i povesti Srblje u svetlu budućnost.
Preporuke:
0
0
41 petak, 22 april 2011 14:34
MP
Dobro je da razuman čovek prihvata demokratiju,a pogotovo sagledava objektivnu istinu.
Preporuke:
0
0
42 petak, 22 april 2011 15:01
Djordje
Tomi bi neko iz sns trebao reci da je mesto zbivanja u stvarnosti politicka arena.Stoga, niko i nikada, ni u jednoj areni nije pobedjivao tako sto je sam sebi nanosio udarce vec je iste zadavao protivniku. Toliko godina sticanja iskustva rame uz rame sa Seseljom a da nije naucio prvu Seseljevu lekciju, pravo je cudo. Preskocivsi prvu, izgleda da je odlicno savladao drugu ciji je naslov,(Kako neprimetno ici vlastima na ruku). Do sada je bilo napred a od sada nazad Srbijo. Malo napred, vise nazad i naravno, U Srbiji nista novo.
Preporuke:
0
0
43 nedelja, 24 april 2011 00:07
Misa
Zdravo Nikola!

Nisam ja anarhista, cak i najgori sistem je bolji nego nemati nikakav. Samo su mi smesni komentari i ovolika stranacka ostrascenost. Ko da je bitno dali je Tadic ili Toma ili neko treci, sistem (kapitalizam) uvek radi u korist bogatih, a ne naroda, ali ce vecini i to jednom uci u glavu. Ako hoce bolji zivot treba menjati sistem, promena politicara je nebitna.
Preporuke:
0
0
44 nedelja, 24 april 2011 11:23
Bravo Mišo
Srbija je užasno primitivno i tradicionalno društvo ali iznad svega zbunjeno društvo. U takvoj okolini ne može biti nikakve inicijative pa čak ni one za promenom. Ovaj narod apsolutno nije svestan šta se u svetu dešafva i šta se u suštini menja. Otuda parada besmisla i kojekakvih predloga za promenom. Miša je dao nejjednostavniju ali i najkonkretniju dijagnozu.
Preporuke:
0
0
45 nedelja, 24 april 2011 13:48
Jasna
@Bravo Miso rekao si sustinu.
Ali kako promeniti sistem?Da li je narod (srpski)ikada u svojoj istoriji promenio sistem u svoju korist?Nije ,nikad. I kad je nesto kao menjao ,menjao je uz pomoc imperijalistickih sila ,naravno u interesu tih sila .Evo pre desetak godina promenili su sistem,zamenili su meksi oblik kapitalizma jos surovijim,divljim, neoliberalnim modelom.
Preporuke:
0
0
46 nedelja, 24 april 2011 15:35
Misa
Da bi se sistem promenio potrebno je ispuniti nekoliko uslova. Najvazniji je da bude u skladu sa svetskim zbivanjima, nama kao maloj zemlji je nemoguce da to uradimo samostalno. Cak i kada bi narod i pokusao da nesto promeni, to bi bilo uguseno spoljnom intervencijom pa cak i okupacijom. Libija je najbolji primer. Srecom sada sam siguran da je ovo poslednja kriza kapitalizma i uskoro ce doci do globalnih promena u svetu pa i kod nas.

Predlazem vam da uzmete februarski i martovski broj geopolitike ima sjajan tekst profesora Zorana Vidojevica.
Preporuke:
0
0
47 nedelja, 24 april 2011 18:06
Jasna
Pa 5.oktobra smo promenili sistem upravo "u skladu sa svetskim zbivanjima"! Znaci sad nam ostaje samo da gledamo u nebo i cekamo da se kapitalizam i imperijalizam uruse sami od sebe.
Preporuke:
0
0
48 nedelja, 24 april 2011 21:07
Misa
@Jasna
Naravno da se moze i mora raditi i to mnogo. Narodu se mora objasniti ko je kriv za njihov bedan polozaj i koji je jedini put za poboljsanje polozaja vecine gradjana.

To nisu desnicarske organizacije kao: Obraz, Dveri, 1389 i slicne, one ne nude nikakve promene. Umesto borbe za postenu podelu drustvenog bogatstva, one opravdani gnev naroda usmeravaju ka manjinskim grupama: homoseksualci, cigani, siptari..., koje su u jos bednijem polozaju od vecine gradjana. Zato se protiv takvih grupa treba stalno boriti.

To nije ni crkva, koja se tek sad pokazuje kao opijum za narod. Svojim delovanjem samo otupljuje ostricu narodnog gneva i cuva status kvo. Naravno za to su popovi nagradjeni dotacijama iz budzeta, oslobadjanjem od poreza, velikim donacijama. Dok sirotinji preporucuju, trpljenje, post, skromnost..., sami zidaju palate, voze dzipove, i setaju sa telohraniteljima. Ovo vazi za sve crkve.
Preporuke:
0
0
49 nedelja, 24 april 2011 21:19
Misa
Narodu treba objasniti da mu drugi narodi nisu neprijatelji, nego kapitalisti i sa njima povezani politicari.
Kapitalisti nemaju ni veru ni narodnost, samo interes i zelju za sto vecim profitom. Vlasnici Gorenja su za 15% veci profit otpustili hiljade sugradjana i proizvodnju prebacili kod nas. To sad radi i Fiat. Ni nasi kapitalisti nisu bolji, skoro svi su firme registrovali u inostranstvi i tamo placaju poreze. Takovo je za malo veci profit proizvodnju prebacilo u Bosnu, ima hiljade takvih primera.
Najbolji primer je da Srpski, Hrvatski, Siptarski kapitalisti bez problema saradjuju medjusobno u isto vreme potpiruju nacionalnu mrznju medju sirotinjom.

Svaka podela na veru, naciju vazi samo za sirotinju, a ne i za kapitaliste. Zato narodu treba objasnjavati da mu nije neprijatelj siptarski seljak, nego srpski kapitalista.
Preporuke:
0
0
50 nedelja, 24 april 2011 21:24
Misa
Zato se moramo drzati one Lenjinove: uciti, uciti i samo uciti (i sebe i druge), tek kad vecina shvati da se ljudi ne dele po veri, naciji nego iskljucivo na bogate i siromasne. Tek kad shvate da su kapitalisti jedini neprijatelji naroda, sticu se uslovi da se u pogodnom istorijskom trenutku dese korenite promene.

Sve sto sam naveo zahteva ogroman i stalan rad.
Preporuke:
0
0
51 ponedeljak, 25 april 2011 13:43
Jasna Simonović
Jasna,
Draga imenjakinjo, mogu li ljubazno da vas zamolim da uz naše mnogo lepo ime - Jasna - dodate još neki znakčić, jer mi se već nekoliko puta desilo da nas pobrkaju...ne samo kroz komentare nego i u mojim kontaktima sa komentatorima van nspm...
Preporuke:
0
0
52 ponedeljak, 25 april 2011 20:43
Jasna*
@Jasna Simonovic
Evo dodala sam zvezdicu,valjda ce pomoci da nas razlikuju.Poz.
Preporuke:
0
0
53 utorak, 26 april 2011 00:17
Jasna Simonović
Jasna*...E, hvala. Pozz
Preporuke:
0
0
54 utorak, 26 april 2011 06:16
@Misa
Sve socijalističke i radničke partije u svetu su podržale bombardovanje Srbije. Nigde radnici nisu izašli na ulice da se usprotive kapitalističkoj invaziji na Srbiju. Jedini koji su nas branili bile su desničarske partije, desničarski intelektualci i desničarski mediji.Na prste jedne ruke mogu se izbrojati levičarski intelektualci koji su ustali protiv imperijalističkog pohoda na Srbiju - Čomski, Pinter, Dajana DŽonston, Herman. Njima svaka čast i zahvalnost.
Preporuke:
0
0
55 četvrtak, 28 april 2011 09:05
Milutin
Koštunica ipak dosledan čvrst stav , a to je odbrana interesa države Srbije, druga je stvar njegovo okruženje i aktivnost stranke DSS

Jedino pozitivno što mu se može pripisati je da se konačno oprostio od besmislene floskule o članstvu celovite Srbije u EU.

Besmislena je ta vaša tvrdnja,neozbiljna pretpostavka.

Izlizana je floskula "tranzicioni gubitnici"(uvredljiva), iz a koje se krije surova pljačka i otimačina državne, narodne imovine, od strane tajkuna i političara, pa se koristi nov vokabular , eufemizam, da bi se sakrila ogoljena pljačka.
Nametnuta je ta politički korektna , prljava floskula "tranzicioni gubitnici", koja opravdava besmisao izvršene pljačke, pa mu to dođe kao slučajna kolateralna šteta.

Kao u bombardovanju "kolateralna šteta", efumezima za zločin nad civilima.
Koštunica ipak daje otpor, drži do principa i nacionalnih interesa , zato spinuju protiv njega, napadaju ga.
Preporuke:
0
0
56 četvrtak, 28 april 2011 22:46
Turas
Dobar i pravovremeni tekst.Koliko to nekima znači vidi se po komentarima.Sviđa mi se kako razmišlja "Miša",podseća me na Kalika koga cenim.Takođe smatram da snaga levice spašava svet.Zapadnoj"demokratiji"dolazi kraj.Posle neminovnih prevrata,stradanja koja dolaze,vreme je za humanije društvo.Svi znamo kako se zove.
Preporuke:
0
0
57 subota, 30 april 2011 17:58
Citalac
@ @ Misa

Ne bih se slozio da su "sve radnicke partije" podrzale bombardovanje Srbije. Obaska sto te direktno radicke i komunisticke partije danas na Zapadu postoje kao male grupice inadzijski doslednih intelektualaca (malo tu uopste ima radnika) a generalna levica se priblizila neoliberalizmu, kao i mejnstrim-desnica, i razlike su konfekcijske.

Uglavnom, medju levim intelektualcima je stav bio podeljen po pitanju balkanske krize kao i na ostalim ideoloskim segmentima zapadnog sveta. Od levice do tradicionalnih konzervativaca, imate i zestoke protivnike mrcvarenja Srba i srbije, kao i one koji su mrcvarenju apludirali (mada ovi drugi cesto iz odsustva uvida u situaciju - tada nije bilo Interneta na danasnjem stepenu uticaja! - pa je gomila ljudi smatrala da su Srbi oni divljaci koje ilustruje BBC/CNN/NBC/ko vec).
Preporuke:
0
0
58 utorak, 03 maj 2011 12:24
Glas razuma
Čitam vaše komentare i pitam se zašto ovaj tekst ima 57 komentara,zato što niko ne radi od nas i sedimo kod kuće i čukamo na računaru.Ovaj tekst ne nudi ništa novo,možda nudi neku naknadnu pamet ali ni to.Mislim da više nudi neke kombinacije odnosno varijacije ako se sećate učili smo to iz matematike.Pošto g.Turajlić zna sve unapred mogli bi njega da postavimo za nekog ministra,narode nema se para,nema se posla,mi moramo da menjamo ljude koji su nas doveli u ovu situaciju.Zbog ovakve situacije ni porodicu ne možemo da stvaramo što predstavlja osnov svakog društva.Niko ne priča o promeni ekonomske politike,ekonomskim merama koje treba preduzeti da ne bi umreli od gladi.Ako vam je lepo vi ponovo glasajte za ove koji su sada na vlasti.Ja imam selo pa ću da preživim a vi?
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner