субота, 27. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Ана Радмиловић: Дан кад је Коштуница престао да буде досадан

Kоментари (28) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 02 март 2011 11:56
Mladen Šipka
Pitanja na koja dr Koštunica mora dati odgovor Srbiji:
24. Kako je dozvolio da plate u Srbiji budu BEDNIH I MINIMALNIH 430 EUR( dok sadašnja vlada oslabljena, bez nove energije i jedinstva,pa i bez Dinkića obezbeđuje ČAK 33O EUR)?
37. Zbog čega je držao 460 000 nepotrebno zaposlenih u Srbiji ( sadašnja vlast na putu bez alternative je bezbolno izvršila delimičnu RACIONALIZACIJU )?(Šuška se da su to sve bili kadrovi, simpatizeri i glasači DSS zahvaljuči kojima je stranka VK jedva prešla cenzus )?59. Zašto je dozvolio NEPOTREBNE STRANE INVESTICIJE 3-5 milijardi EUR godišnje , kada je očigledno iz dosadašnjeg rada PROEVROPSKE VLADE da su one u tom obimu suvisne, skupe i neracionalne i da taj proces treba da teče u suprotnom smeru :SRBIJA MORA DA INVESTIRA U STRANE INVESTITORE 3 do 10 OOO EUR po zaposlenom Srbinu)BAR DOK EU NE STANE NA NOGE?
Препоруке:
0
0
2 среда, 02 март 2011 11:59
Mladen Šipka
87. Da li čuje ponovo SPASI SRBIJU IZ LUDNICE, KOŠTUNICE ( koju ovog puta ne pevaju pripadnici navijači huligani nacionalističke klerofašitstičke nazadne konzervativne ideologije, niti pevaju u vreme VK diskriminisani i bez alternative pojavljivanja na TV sa nacionalnim frekvencijama evropske orijentacije sada oslobođeni učesnici VELIKOG BRATA,FARME , DVORA)?15. pitanje za 5000000 dinara : KO SME DANAS DA VAS POGLEDA U OČI?
Препоруке:
0
0
3 среда, 02 март 2011 12:05
Павле
Да,тако то изгледа из позиције новинара који, као и сваки грађанин,може да свему да "романсиран" приступ,и када би се живот и политика посматрала из те позиције,било би тако како ви пишете.
Али...то није живот,још мање политика.
Живот тражи акцију и дела,прихватање времена и промена које време у ком живимо,доноси.
Време у коме живимо тешко је и често уме да "слуди" појединца,али,овај народ је показао да уме да "прочита" сваког ко му нешто нуди,и да,пре или касније,да му заслужену оцену.
ДСС се касно сетио да буде "доследан"(боље речено,сам себе је довео у позицију да му ништа друго не преостаје),а тешко да је икада то и био,сем на речима,а и сада је његова "доследност" последица повређене сујете председника ДСС,и ништа више.
Ево,сада да им неко од две велике странке понуди место премијера и градоначелника Београда,видели бисте колико су "принципијелни.Народ је то прозрео,и казнио,као што ће казнити и Тадића и сваког следећег ко га потцени.
Препоруке:
0
0
4 среда, 02 март 2011 12:30
Станимир Трифуновић
Само онај који пузи не може никада да падне.
Препоруке:
0
0
5 среда, 02 март 2011 12:34
Ал.М.Поповић
У Србији већ постоји двопартијски систем: на једној страни је ДСС, а на другој нешто налик на некадашњи ССРН (Социјалистички савез радног народа), у коме се налазе све остале странке. ДСС је једина непланирана и непослушна странка; само њој је суштинска демократија, саздана од начела и демократских институција, програмско опредељење. Али, демократија се не уводи декретима, још мање револуцијом (какава је била петооктобарска). Свакако, изгледа да против тоталитарног режима, какав је био Милошевићев, није могло без револуције. Међутим, највећи проблем у вези са револуцијом су - револуционари. И њихове револуционарне заслуге. Револуционари су по правилу демагози. Лако манипулишу гладним људима. Глад је тешка и неподношљива, захтева брза решења, што револуционари увек нуде. Преки пут. Гладнима се обично не свиђа када им се каже да треба бити стрпљив и упоран. Они хоће сад и хоће све. Треба сачекати време трежњења народа опијеног лажима и преварама револуционара. Раскринкавање је почело.
Препоруке:
0
0
6 среда, 02 март 2011 12:38
Један пажљиви читалац
Свака част Ана! Будите нам увек овако "досадна" и часна и храбра! Само ће Вам више завидети као што у суштини завиде и свим другим "досадним"; они што мењају и веру за вечеру, па и само моде ради!
Препоруке:
0
0
7 среда, 02 март 2011 12:42
dan oslobođenja
dss je zatvorena kao i svaka druga partija za sve kreativne sugestije...postoje partije i njihove uske infrastrukture i interesi sa jedne strane i stvaraoci sa druge strane.onog dana kada se partije u srbiji otvore za stvaralacko a ne samo za trgovacko i preduzetnicko...to ce biti DAN OSLOBOĐENJA!
Препоруке:
0
0
8 среда, 02 март 2011 12:52
slobodan45
nikad kraja EPP programima, izbori se bliže, a mi treba, po 1000 put, oči da vadimo, jedni drugima, zbog nekoliko pokvarenih nesposobnjakovića...
Препоруке:
0
0
9 среда, 02 март 2011 13:20
KPS
Sta se čudite Ana? Pa i Robespjeru su otsekli glavu.
Препоруке:
0
0
10 среда, 02 март 2011 13:41
Веља
Људи могу Коштуници замерати много штошта, али једно морају увидети а то је да су ДСС и
Коштуница предмети најжешћих напада од стране бриселско-вашингтонских испостава у Србији свих типова и формата.
Зашто је то тако? Зар је тај човек заиста "некако сувише незгодан"?
Наравно да сви виде да је ова власт лоша, али је логика поменутих испостава следећа: Нећемо негирати да је ова власт лоша, али морамо спречити да при њеном рушењу, народ услед
оправданог незадовољства не начини неки "погрешан" избор. Зато ћемо га до бесвести, са Б52 и другим оруђем, бомбардовати информацијама које говоре да је Коштуница уствари највећи злотвор. О Динкићу, ДС баронима - продавцима рекламног простора, Томи, Вучићу, Чеди, Чанаку итд, нема шта пуно лоше да се каже. Или су њихове мрље толико сићушне у односу на Коштуницу, кога једноставо треба развлачити по медијима месецима, све до избора, да би народ схватио кога не сме да бира.
Али инат је чудна биљка на овим просторима.
Препоруке:
0
0
11 среда, 02 март 2011 14:16
thinking maize@ Mladenu Šipki, Give me Five!
А "клерофашистичке" навијачке "хулиганске" "групице" "Цигана" и "Гробара" певају: "Србија се буни, ДОЛЕ "Џорџ Клуни"!" (у оригиналу гласи мало другачије, али да ИСПОШТУЈЕМО модератора!)
Препоруке:
0
0
12 среда, 02 март 2011 14:27
наташа
Често се меша једноличност и досада. Једноличност је заморно и непродуктивно стање или радња коју неко ради или трпи. А досада, досада је више болест него што се мисли.
Кад неко за неког каже да је досадан то значи да не може да прихвати оно што тај "досадни" ради, а не може да га победи контрааргументима и не може му практично ништа. Онда каже досадан је.За мене Чеда ЈОвановић није досадан него једноличан, предвидив и пун стереотипоја. За Чеду је Коштуница досадан јер му не може ништа, а неће или не може да се сложи са њим.
Препоруке:
0
0
13 среда, 02 март 2011 15:03
ЈМ
У условима контроле медија и непожељности код ЕУ и НАТО структура, ДСС мора бити 100% "исправан" да би могао да "плива" на политичком мору Србије. Као што и у свим осталим политичким партијама не седе само поштени тако је исто и у ДСС. Међутим највише се то замера ДСС-у јер је на "контра" страни.
Препоруке:
0
0
14 среда, 02 март 2011 15:27
vojislavka
Imate pravo ,Ana! Laz je stvarno mnogo dosadna. A i Gospod rece u Svetom Pismu: ...neka bude rijec vasa:da, da; ne,ne; a sto je vise od toga od zloga je.
Препоруке:
0
0
15 среда, 02 март 2011 16:33
хиперборејац
Све више ДСС-а.. то не иде на добро :-)
А и ви , Радмиловићева .... оволики снег напољу (дваес сантима на Истоку) а ви блистате ли блистате . Свашта од вас.
Препоруке:
0
0
16 среда, 02 март 2011 17:51
Zoran
Ana, sve sto ste napisali o Kostunici stoji, medjutim postavlja se pitanje kako to da DSS uziva podrsku biraca koliko i LDP, odnosno, kao stvari sada stoje, jedva da ce preci cenzus sa nekih 5-6%? Koliko god da B92 oblikuje javno mnjenje u Srbiji, koliko god da su mediji u rukama "EU nema alternativu" bolumente, za tu percepciju neaktivnosti, dosade, neobavestenosti, pa cak i lenjosti, razloge treba traziti i u samoj stranci, odnosno nedopustivo losem marketingu, losim kadrovskim resenjima u proslosti (secate li se onog nesretnog Obrena Joksimovica ili ministarke obrazovanja, zaboravio sam joj ime?), neselektivnom primanju sumnjivih preletaca u svoje redove a istovremeno lakim razlazom sa nekim od svojih dugogodisnjih uspesnih clanova (Zoran Drakulic, bivsa direktorka bolnice "Dragisa Misovic" i drugi). Nazalost, ne vidim da se ista na tom polju menja a danas ta stranka ima istorijsku sansu da zbog katastrofalnog ucinka sadasnje vlasti napravi ogroman pomak napred.Steta.
Препоруке:
0
0
17 среда, 02 март 2011 18:11
Неофит77
Ово постаје забрињавајуће, све чешће се слажем са твојим текстовима. :)
Препоруке:
0
0
18 среда, 02 март 2011 18:49
malo samokritičnosti braćo dss-ovci
Zoran je u pravu. Neke stvari, nažalost, ne moge samo da se pokriju o opravdaju propagandom B92. Treba se malo osvrnuti i na sopstvenu - dss-ovsku - odgovornost, lenjost, a bogme i lopovluke.
Препоруке:
0
0
19 среда, 02 март 2011 19:56
Биљана Николић
Досадни су и родитељи својој деци, али то не значи да родитељи нису у праву. Најдосадније родитељске су - не једе се све што лети;
не јури ко мува без главе;
нема хлеба без мотике;
имаш ли ти главу кад ти други одлучује шта ћеш да радиш.
И као што деца проналазе мане и грешке својих родитеље (прегазило их време, то данас није важно, шта су они радили кад су били млади, немају појма, да су способни више би створили), тако исто се у Србији прихватила вешто пласирана медијска формулација (предвидео је и Слободан Антонић својевремено ) да је свако бољи од ДССа и да је ДСС за све једини и највећи кривац и да ништа није урадио за Србију,да је све радио погрешно или да је урађено са његове стране толико безначајно да није вредно помена.
Многи од тих се љуте на Наташу Кандић а нико да види да су и сами Наташа Кандић кад је Коштуница и ДСС питању.
Препоруке:
0
0
20 среда, 02 март 2011 20:32
Kuvar Brodski
Pavle je potpuno u pravu sto se tice (ne)povezanosti zivota i ideala, ali ta prica ce doci na red tek kad odu okupatori ili makar malo olabave. Da bi se pravilno orijentisali prvo moramo znati gde smo. Bez toga nam slabo vrede i kompas i mape i pamet. Ako na trenutak iskljucimo samoobmanjujuci psiholosko odbrambeni sistem nepogresivo cemo osetiti da su nam naoruzani razbojnici u kuci, a mi vezani za stolice. Tu dolazimo do razlike izmedju DSS-a i ostalih. DSS je namrsten i nesto se migolji ne bi li se oslobodio, a ostali... jedni cute, smeskaju se i gaze DSS ispod stola da se smiri, drugi se zaljubljuju u otmicare, treci se nude da skuvaju kaficu, cetvrti da pokazu gde su dedini dukati itd.
U lopovlucima i korupciji razlike nema jer sve stranke imaju svoje skrivene lopove koji vrebaju svoje sanse i njima treba da se bavi policija.
Препоруке:
0
0
21 среда, 02 март 2011 22:38
Branko
DSS je stranka prebega izrasla na mitu Kostunicine pobede nad Slobom. Indirektno ju je stvorio Djindjic, unistavajuci SPO, ne shvatajuci da ce od male kombi partije napraviti cudoviste. Sta je program te stranke? Kosovo...Volimo mi svi Kosova ali u Srbiji sad i babe znaju gde je ono. Samo su DSS-ovci i dalje neobavesteni...Ili bi da nam Siptari udju u parlament u Beograd i sastavljaju i nasu vladu.
Препоруке:
0
0
22 среда, 02 март 2011 23:28
Јојо
@Branko
Обавестите се о програму странке, па да озбиљно разговарамо. Флоскуле слабо "пале" на овом сајту (необавештеност, само Косово итд).
Препоруке:
0
0
23 среда, 02 март 2011 23:52
Zoran za Branka
Pitajte bilo kog Kineza sta je to Tajvan ili sta je to bio Hong Kong 99 godina i dobicete odgovor: to je kineska provincija koja privremeno nije pod upravom Pekinga. To pise i u njihovim udzbenicima istorije za osnovnu i srednju skolu a pretpostavljam i u kineskom Ustavu. I siptari su znali 1981. da je Kosovo i Metohija deo Srbije pa su palili manastire, seljacima letinu a stoku krali ili ubijali i pri tom vikali "Kosovo republika milom ili silom". Nisu samo DSS-ovci ono koji znaju da je Kosovo i Metohija juzna srpska pokrajina: to smatra i dve trecine zemalja sveta i cetiri petine stanovniztva nase planete koje zivi u njima, dakle Vi i Vasi istomisljenici u Srbiji ste u velikoj manjini, kako god da okrenete, a u ogromnoj ste zabludi ako verujete da ce Vam ponavljanje americko-britanske mantre o juznoj srpskoj pokrajini doneti bilo kakve materijalne koristi kao sto Vam obecava LDP. Mozda njihovim celnim ljudima, sto vec i jeste slucaj ali drugima svakako ne.
Препоруке:
0
0
24 четвртак, 03 март 2011 01:17
BRANKO
NEMAM VREMENA ZA GUBLJENJE. Dovoljno smo videli DSS dok je bio na vlasti i na republičkom i na lokalnom nivou. Inače na Tajvanu ne žive Vjetnamci pa da mogu značajno uticati na vladu u Pekingu. Jojo. I kome je to Koštunica prestao da bude dosadan?
Препоруке:
0
0
25 четвртак, 03 март 2011 05:41
Zoran za Branka
Vreme Kostunicine vladavine je bilo mila majka u poredjenju sa ovim danasnjim, hocete po rastu drustvenog proizvoda, realnoj kupovnoj moci stanovnistva, inflaciji, prilivu deviza iz dijaspore i deviznim rezervama u NB Srbije, deviznoj i kreditnoj likvidnosti zemlje, daleko manjoj zaduzenosti a da ne govorimo o 400 hiljada vise radnih mesta nego danas...Ne, narod nema vise ni zivaca ni vremena ali ne za Kostunicu nego za ove nekompetentne, nadmene protuve sto misle da je narod stoka i tako ga tretiraju a snishodljivo se trude da ugode i najmanjem cinovniku sa zapada, makar i na stetu sopstvene zemlje i stanovnistva. Mozda Vi nemate vremena ali ja nemam stomak za podvale tipa "EU nema alternativu", 1000 evra za akcije i slicne lazi. Aman, dosta!
Препоруке:
0
0
26 четвртак, 03 март 2011 14:52
Branko Zoranu
Stvarno je smaranje čitati hvalisanje dSS-ovaca. Kao da je kriza samo u Srbiji. Živim u jednom malom mestu u kojem su do prošlih izbora na svim ključnim finansijskim mestima bili dSS-ovci i poznato mi je koliko su pošteni i koliko su se obogatili. Pred izbore su krenuli po selima sa banderama i asfaltom sirovom silom predstavljajući zajedničko imovinu svojom partijskom.Uostalom i NIS ste malte ne poklonili GASPROMU i otuda takođe potiče bezvrednost ionako predizborno naduvanih akcija. Ne branim ove ne vlasti ali kakvih je protuva bilo u vašoj... Dok se vi svi izmenajte na vlasti ovaj narod će iščeznuti. Hvala bogu sa vama neće niko i to ste i zaslužili. I rdikali su od vas bolji. Zbogom dss-u.
Препоруке:
0
0
27 четвртак, 03 март 2011 16:00
@BRANKO
I kome je to Koštunica prestao da bude dosadan?

ONIMA KOJI SU POČELI DA MISLE SVOJOM GLAVOM

ne mora se glasati za Koštunicu, nije DSS jedina patriotska stranka, ali je sasvim sigurno da se samo srbomsci i rusofobi mogu sa gnušanjem odnositi prema njegovoj vladavini i da ga nazivaju dosadnim.
Препоруке:
0
0
28 четвртак, 03 март 2011 16:11
Milica Rajin/ za pocetak Branku
Zaustavio se turista pored Vukovog spomenika i komentarise "E Branko, Branko, sto napisa Gorski Vjenac", toliko o vasoj politickoj obrazovanosti.Slazem se sa komentarom gospodina Popovica. Raskrinkavanje je pocelo, neka nam Bog cuva Kostunicu a buduci izbori |iole posteni|pokazace ovoj podanickoj vlasti, da narod nije stado ovaca kako nas oni etiketiraju. Odlican tekst Ane i uvek rado procitan.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер