петак, 26. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Очајнички аутогол сребреничког лобија у Канади

Kоментари (23) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 27 фебруар 2011 15:20
Мирко Грбић, Бањалука
Све што се корисно може учинити за БиХ је ..гурнути је..да се што прије сруши !
Препоруке:
0
0
2 недеља, 27 фебруар 2011 15:22
гаврило
Стефане, Бог Вам помогао!!!
Препоруке:
0
0
3 недеља, 27 фебруар 2011 15:31
Влада Канада
Канадска влада ради оно што јој јужни сусед, који се назива УСА, каже. И не размишља много у томе. А и нема много моралних дилема у вези тога. Зато ово није само аутогол каквог бошњачког лобија, који узгред и не постоји, него и знак каква је позадина канадске спољње и унутрашње политике. Очекивати да канадска влада призна грешку је бесмислено. Канадска влада је "савршена" и не прави грешке. И спада у "најдемократскије" владе икад у историји. Разочарани могу бити само наивци. Такви као што је декан универзитета Британске Колумбије постају политичари и министри. Канадска историја пуна је мрачних ствари, геноцида према сопственим грађанима, расизма и недемократског понашања (када кажем демократија, мислим на Стару Грчку). О томе се не учи у школу, у школи се уче само лепе ствари, које се углавном нису десиле. Али у Канади још увек постоји доста слободно-мислећих људи. Њих не треба мешати са било којом канадском владом. Они и канадска влада немају никаквих додирних тачака.
Препоруке:
0
0
4 недеља, 27 фебруар 2011 15:38
Влада Канада 2
Канадска влада се понаша као грешник, који не жели да се покаје и зато не жели, и свим силама се бори, да се о њеним гресима не прича и да се јавност о томе сазнаје. О свему томе есперти за маркетинг више знају. Није важно шта продајеш него је важно да ти то неко купи.
Препоруке:
0
0
5 недеља, 27 фебруар 2011 15:44
Зоран Ђорђевић
Највећи проблем, и уједно највећа српска срамота, у томе је што стереотип о 8000 жртава у Сребреници наше власти, на челу са Тадићем, не оспоравају. Чак не доводе у сумњу.
Можда се нећете сложити са мном, али мислим да Тадић тиме жели само да све невоље које су задесиле Србе натовари на леђа Милошевићу, односно да тиме оправда свој долазак на власт.
Верујем да је Тадић читао Стефана Кргановића и да зна право стање ствари око Сребренице, али не сме и неће да се изјашњава онако како би морао.
Препоруке:
0
0
6 недеља, 27 фебруар 2011 16:28
iz Republike Srpske
Ugledajmo se na Jermene. Oni su poslije više od
devedeset godina uspjeli, stalnim i organizovanim
podsjećanjem na ono što im je Turska uradila od 1912. do 1915. godine, da se o tome priča u svijetu
i da dvadesetak zemalja (medju kojima NIJE i Srbija, a u BiH se o tome ne može ni sanjati)i
zvanično prizna turski genocid nad Jermenima. Niko
nam ne brani (sem drugosrbijanaca) da aktuelizujemo
zbivanja u NDH od 1941. do 1945. godine i da zvanično optužimo Hrvate i njihovo "cvijeće" za stvarni genocid nad Srbima, pred kojim su srebreničke brojke o žrtvama skoro zanemarujuće. No, izgleda da mi "konja za trku nemamo". Tužba Hrvatske protiv Srbije za genocid i protutužba
Srbije mogle bi biti dobra prilika za to, da Srbi
nisu preokupirani izvinjavanjima i rijaliti šouima.
Препоруке:
0
0
7 недеља, 27 фебруар 2011 18:41
Ceca Lazinica
E a šta mislite kad istina izađe na vidjelo pa kad svi ovi što su usvojili onu deklaraciju moraju i da je povuku.Ne treba ih pustiti sa vlasti dok je ne pojedu.Sami su skuvali i zapržili sebi čorbu pa nek je i pokusaju.
Препоруке:
0
0
8 недеља, 27 фебруар 2011 19:40
Pera
Kanadska vlada je pitala Srbsku vladu u vezi Srebrenice,i dobila odgovor da je Srbski parlament
sve "priznao" kako im je naredjeno od Amerikanaca.
Sto bi Kanada imala drugacije misljene od Srbije?
Препоруке:
0
0
9 недеља, 27 фебруар 2011 21:10
Velizar Tračanin
Dovoljno je da se vidi politika uređivanja bloga bivšeg glasila SSO . naime tamo postuju dežurne polu borkinje polu muđahedinke iUDBaši u penziji koji iz raznoraznih interesa štite Srebreničke fašiste ali i komunističke ubice
Препоруке:
0
0
10 недеља, 27 фебруар 2011 21:19
Нина
Док се српски патроитски блок свађа а другосрбијанци раде за непријатеље, дотле су и ”бошњаци” и шиптари јединствени у томе шта хоће да постигну.

Др. Срђи Трифковићу је забрањен улаз у Канаду јер су ”бошњаци” кренули у кампању да су Срби геноцидни и да је сваки Србин ратни злочинац.

Нису ту криви ни Канађани ни ”бошњаци”. Захвалимо се Тадићу, овој квинслишкој Влади, и безименој гласачкој машини у СКупштини за Декларацију о Сребреници, јер ће сада сваки Србин имати проблема да путује по свету, пошто их је сопствена издајничка влада етикетирала као геноцидан народ. Срамота!
Препоруке:
0
0
11 недеља, 27 фебруар 2011 22:19
Октоих
Млетачка реп., одн. настављачи њихове традиције - јер штафетна палица је тренутно у Енглеској и САД, нису вероватно рачунали, те 1995. год., на интернет и могућности које пружа.

зато сматрам, будимо свесни тога.
Препоруке:
0
0
12 недеља, 27 фебруар 2011 23:22
@vlada
Dakle, Amerikanci su naredili Kanadjanima da vrate Trifkovica, pri cemu taj isti Trifkovic kao i Malic bez problema pisu i objavljuju u SAD. zanimljiva teorija.
Препоруке:
0
0
13 понедељак, 28 фебруар 2011 00:32
Турас
Слажем се са теоријом ауто гола госп.Каргановића,али то је далеко да заживи истина.Ако је,а јесте Канада амерички пашњак,морате им објаснити да су овчице на паши.Љутња по томе питању је неоснована.Онај ко прећуткује истину исти је као онај који шири лажи.Ако дозвољавамо да нас лажима застрашују,дали можемо себе сутра да погледамо у огледало.Не будимо препоносни,човек треба само да хода усправно.
Препоруке:
0
0
14 понедељак, 28 фебруар 2011 10:27
Станимир Трифуновић
Истина ће добити шансу да заживи само онда када у скупштину Србије стигне предлог опозива усвојене декларације о Сребреници.

Самопоштовање је важан услов за поштовање.

ПС. Покренимо акцију сакупљања потписа, артикулишимо иницијативу преко опозиционе странке која је једина поред институционалног изразила и свој јавни протест против усвајања декларације о Сребреници, или је артикулишимо на други ефективни начин, све једно. Можда оваква иницијатива не би сада била прихваћена у парламенту, али врло брзо потом, свакако би.
Препоруке:
0
0
15 понедељак, 28 фебруар 2011 12:04
almm
Predlazem da Tadic procita u skupstini svih 8000 imena zrtava Srebrenice i da im se pokloni. Ma, Tadic je jedno......
Препоруке:
0
0
16 понедељак, 28 фебруар 2011 13:26
@@
Господине Каргановићу-свака част.Бритак ум , доследност , методичност и упорност,да не заборавим позитиван став , то је једино што нам преостаје. Још једном - свака част!
Препоруке:
0
0
17 понедељак, 28 фебруар 2011 19:29
Небојша Малић
Дефинишите "без проблема." Карл Малден није смео јавно лепу реч да каже о Србима, јер би одмах био предмет остракизма. А човек био великан филма, оскаровац и тако то.
Могу сад да наведем пет Американаца који су због довођења у питање званичне приче остали без посла.
Мени то не могу да ураде, јер ја не живим од писања. Али ево, и ја сам ишао у Канаду дватрипут да држим предавања; можда мене забране следећи пут.
Препоруке:
0
0
18 понедељак, 28 фебруар 2011 20:13
@Malic
Neformalni ostrakizam takodje spada u "bez problema" kao i otkaz zbog stavova koji nisu u skladu sa uredjivackom politikom. Niko vam nije kriv sto zastupate nepopularne stavove i niko nije duzan da vam za to daje prostor ili da bude vas simpatizer.

Ali svejedno imate pravo - ako imate resurse- da pricate sta hocete. Mozete da negirate holokaust ili bilo koji drugi genocid, i policija se nece pojaviti na vratima. U Evropi i Kanadi je potpuno drugacija situacija. Zbog drugacijeg misljenja se bukvalno ide u zatvor.
Препоруке:
0
0
19 понедељак, 28 фебруар 2011 20:40
nataša
Videli smo ko i šta ne može da prođe u kanadi, a da vidimo ko može.
Primer 1. U Kanadi se mogu susresti Srbi koji su "jurišali" na Goražde koji je bio UN zaštićena zona, a nakon njihovog "juriša" NATO je bombardovao Republiku Srpsku.
primer 2. Dejan Demirović može u Toronto i da na televiziji izjavljuje da je zbog smrti čitave porodice Roma koje je on streljao u Podujevu da je kriv Milošević
Primer 3. Aleksandar Vasiljević, direktno odgovoran za streljanje dvesta Hrvata na Ovčari, i u to vreme je u zatvorima u Srbiji npr Sremska Mitrovica bio jedan poseban deo u kome su držani vojni ili nevojni zarobljenici iz Hrvatske i BiH. Ti delovi zatvora su bili pod direktnom ingerencijom Aleksandra Vasiljevića.
Za sve što je on radio, po nekom planu,optužio je Srbe i Srbiju.
Препоруке:
0
0
20 понедељак, 28 фебруар 2011 22:00
Одбрана и последњи дани
Не зна се шта је горе. Усвајање Резолуције о Сребреници или њен опозив. Борис Тадић и друштво су доношењем ове резолуције ставили омчу око врата Србији и Србима и тешко ће се то моћи исправити. Ако би се копрцали пре би нас задавили.
Препоруке:
0
0
21 уторак, 01 март 2011 04:02
Danilo
@Nebojsa Malic,
Nadam se da ne grijesim ako kazem da ste Vi g-dine Malicu onaj isti covjek sa ANTIWAR.COM
Mnogo Vas pozdravljam i mnogo Vam se zahvaljujem na Vasim extraordinernim radovima.Neka Vas Bog cuva,g-dine Malicu,a i Vi se sami pricuvajte,svjetska politicka scena postaje sve uzarenija.
Da,zato,pokojni Karl Malden,nikada nije dosao u svoju Hercegovinu i Bilecu.
Препоруке:
0
0
22 уторак, 01 март 2011 09:09
Kiza
Treba stvarno odvojiti pitanja srpskog odnosa prema Serbrenici i Zapadnog odnosa prema slobodu i "demokratiji". Ja bih samo zeleo da dodam da nije iznenadjujuce da je Srdju Trifkovica Kanada vratila sa granice. U Kanadi, Americi, Australiji, Britaniji, Nemackoj, Francuskoj, kao i u svim razvijenim zemljama "demokratija" i "sloboda" postoje samo kao verbalne kategorije i fikcije. Jedina sloboda koju Zapadni gradjanin ima je da nekom mocnom pravi ogromne profite i za to dobije dovoljno za hranu i krov nad glavom - dakle da prezivi. Sve ostalo je cista laz. Laz je kao rdja i trules koje nagrizaju Zapad. Zapad ce se na kraju sam ugusiti u sopstvenim konstantnim, dubokim, svuda prisutnim lazima.
Препоруке:
0
0
23 уторак, 01 март 2011 22:04
Serb
Kad cujem da je "Canada demokratic and parliamentary country/state " meni se da prostite povraca.
Canada je samo jedna od bezbrojnih ostalih zapadnih drzava koje imaju OGRANICEN suverenitet em od juznog suseda SAD i narafski od Velika Britanija.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер