Odličan apel za opstanak Srbije. Sa njim u narod, od vrata do vrata, štampajte letke i rasturajte ih od ruke do ruke po celoj Srbiji, do najudaljenijih sela i zaselaka, do najstarijih zaboravljenih starina na Staroj Planini. Za to nisu potrebni mediji. Samo jaka volja. Ovo je borba za opstanak Srbije. Za opstanak svih Srba, gde god da žive, na bilo kom kontinentu. I ima za koga da se borimo. Mladi Srbi na svim kontinentima iskreno vole svoju i domovinu svojih roditelja. Naša Borba za Slobodu neće biti laka. Nato vlast u Srbiji neće lako i sama otići sa vlasti. Mi, Srbi, im moramo pomoći u tome. Zato, Srbi, setite se svojih slavnih predaka i njihovih žrtava. Da nije bilo njihove borbe i žrtava ne bi bilo ni nas danas. Niko nas nikada nije porazio u borbi za slobodu. Neće ni ovi. Ali nas niko nije ponizio kao ovi. Zato, Srbi, sa Bogom i Srbijom u srcu, krenimo u borbu. Za sebe. Za svu našu decu rođenu i nerođenu. Za Srbiju.
Živela Slobodna Srbija.
Preporuke:
0
0
2
nedelja, 20 februar 2011 15:58
PA
E, ovo ne mogu da pročitam do kraja. Kako može uopšte da išta kaže? Pa ko im je ovu Srbiju na tacni dao: Evo, znam da Srbiju čekaju teški dani a Vlast mnogi prljavi poslovi! pa, bolje da te prljave poslove obavite vi a da ja ostanem "čista obraza". Ima mnogo pametnih ljudi u senci DSS ali ne vredi im sve to kad su samo posmatrači.
Preporuke:
0
0
3
nedelja, 20 februar 2011 16:21
Vilok
Posto se g. Kostunica predstavlja za demokratu i patriotu, voleo bih da znam da li oseca moralnu odgovornost sto smo tu gde jesmo? Ne zaboravimo da se kriza naslucivala jos 2002. kada su ekonomisti pout Dragasa, Dusanica, Mladjena Kovacevica, upozoravali dokle ce dovesti tzv. becarska ekonomija. A ona je vodjena jos za vlade V.Kostunice, niko ne zna gde je zavrsio novac od prodaje Telenora, Luke Beograd, C marketa, a ovih dana smo svedoci i afere Kolubara.
Narod je odavno ocenio politiku V.Kostunice, sa 43 posto podrske u birackom telu, danas se bori za cenzus. Narod je najbolji sudija dela nasih politicara.
Preporuke:
0
0
4
nedelja, 20 februar 2011 16:21
Nn
Vojo, ako ti je za utehu, eto imaš moj glas na sledećim izborima pa radi sa njim šta ti volja. Sve napisano je odlično sročeno i lako je razumeti i običnom čoveku koji ne poznaje političke procese po dubini. Ako narod ima oči da vidi i uši da čuje, znaće kako će glasati na izborima koji dolaze.
Preporuke:
0
0
5
nedelja, 20 februar 2011 16:39
Radosav Stevanović
Koštunice, ... Vojo!
Podržao bih ja tebe, ali nećeš ti mene! Pojaviš se u javnosti, izgleda, samo na uštap, pa te opet nema, i nema ... Prođe nam život u čekanju.
Čini se da si i ovo izgovorio tek da otaljaš obavezu.
Preporuke:
0
0
6
nedelja, 20 februar 2011 16:43
Alexander "X"
Profesore morate da nastupite mentorski. Vasi kandidati ce odluciti izbore. Niko se nikada nije vracao politicki tamo gde je vec jednom bio ali sa svezim snagama i vasom nesebicnom podrskom neki novi klinci pod okriljem nacionalne ali ne nacionalisticke stranke lako bi privukli narod i postavili zemlju na noge. Ako vasa stranka ne izbaci srpskog Putina onda je Srbija u komi i samo se ceka iskljucenje sa dijalize.
Jedno je neosporno, Vasoj danasnjoj analizi se ne moze nista prebaciti. Ovako kako upravlja postojecih 25 ministara Srpske Vlade upravljalo bi isto ako ne mnogo bolje bilo kojih 25 gradjana Srbije bez ikakvog politickog iskustva. Zemlju vode politicke analfabete osobe koje se na mandatu doucavaju sta je trebalo kad je trebalo. Samo sloga Srbiju spasava, uz pomoc razuma i blagoslov. Morate pomoci Srbiji.
Preporuke:
0
0
7
nedelja, 20 februar 2011 17:05
Vukasin
Slazem se Vojo, sa svim skoro, ali nemam poverenja u partiju koja se, u takvoj situaciji o kojoj pricate, samo povremeno javi saopstenjima. Nit se tako budi narod, i osvaja vlast radi sprovodjenja te odgovorne politike. Niti cete sa takvin nacinom "rada" moci da izdrzite na vlasti, sve i da dodjete nekako u poziciju, protiv DS-a, LDP-a, NVO sektora, svih domacih medijskih lakeja, da ne pominjem strane politicke i medijske igre i pritiske koji bi bili vrseni na Srbiju sa vama na vlasti.
Ne shvatite me pogresno, ja sam vas glasac, ali dok se vi ovako budete ponasali i vodili borbu, dotle ce meni izbori biti irelevantni u pogledu mogucnosti za bilo kakvu promenu. Ovakvim ponasanjem, i uskracivanjem naroda za ozbiljnu alternativu, terate nas na ulicu. A kad izadjemo na ulicu, necete nam vise trebati ni vi, ni DSS.
Preporuke:
0
0
8
nedelja, 20 februar 2011 17:11
nataša
Imate moju podršku kao i sve one društvene snage i ljudi koji su dokazali da im je stalo do Srbije.
Preporuke:
0
0
9
nedelja, 20 februar 2011 17:16
Patriota iz Toplice
Dijagnoze su, dragi Vojo, potpuno tačne! Sada je potrebna akcija, što pre i što snažnije! Tu je neophodno Tvoje iskustvo, znanje i poštenje, i to što si tako iskreno i tako odlučno raskrstio za zapadnim licemerima koji žele mrtvu Srbiju, Srbiju Evropljana bez identiteta a ne Srbiju sa Istorijom i tradicijom... Ali to nije dovoljno, i tu akciju ne možeš da izvedeš sam, niti to može tvoj DSS niti bilo koja druga patriotska i po uverenju možda državnotvorna partija. I zato, Vojo, molim te kao nekog koga iskreno poštujem, bezmalo vršnjaka, pogledaj oko sebe, oslušni, ne gubi vreme na razgovore sa karijeristom Tomom, poslušaj šta kažu mladi i obrazovani koji vole Srbiju i kojih, na žalost Sotone, još ima dosta, slava Bogu! Pridruži se, pomozi i pomoći će ti se!... Poslednji je čas,i sam si to video, Vojo! I kada za par dana mitomanski, u inat bezkorenovićima, odem da se poklonim sećanju na naš toplički Gvozdeni puk, moliću se Bogu da ove reči dopru do tebe! Živela Srbija!
Preporuke:
0
0
10
nedelja, 20 februar 2011 17:31
mačak garfild
Dobro, tako je.... ali, onda nije trebalo “vo vremja ono“ prepustiti državno kormilo DS-u njegovim prišipetljama, jer tada se – bez vanrednih izbora mogla obrazovati parlamentarna većina i ostati na vlasti. Tu sada ne pomažu nikakva pravdanja o “čistim rukama“, jer – u politici se ruke moraju ponekada i malo zaprljati radi dolaska do opravdanog i dobrog cilja. Posle toga se mogu i kako-tako oprati, ako je cilj: dobrobit po državu, postignut.
Šta sada? Pa, vanredni izbori su sadašnjim vlastodršcima dobrodošli kao kuga. Ne treba sumnjati u moć Boižju, ali samo Njegovo čudo može dovesti do njih, kao i samo Njegova pomoć do njihovog koliko-toliko poštenog ishoda. I, šta zatim? Čistim rukama neće moći. Gospodine Koštunica, navucite rukavice (bokserske) – ili bacite peškir u ring!
Preporuke:
0
0
11
nedelja, 20 februar 2011 17:34
Observantes
Sve za Srbiju, Srbiju ni za šta! Pozdravljam ovaj govor.
Preporuke:
0
0
12
nedelja, 20 februar 2011 17:44
Arčibald Rajs
Sraćo Srbi okupimo se i spasimo Otadžbinu, ovo nam je možda zadnja šansa.
Preporuke:
0
0
13
nedelja, 20 februar 2011 17:45
Arčibald Rajs
Braćo Srbi okupimo se i spasimo Otadžbinu, ovo nam je možda zadnja šansa.
Preporuke:
0
0
14
nedelja, 20 februar 2011 17:46
Željko Jefić
Vojo spasi Srbiju i kandiduj se za predsednika, jer od
ovog
sav opisani jad i dolazi.
Preporuke:
0
0
15
nedelja, 20 februar 2011 17:46
clan od 99, ali samo par godina
predsednice, dok ste vi bili sef drzave, otpocela je reforma vojske, obrazovanja, ekonomije.. sumorne rezultate i plodove tih reformi osecamo danas, a verovatno tek cemo ih osecati. vi ste trcali u susret eu i docekivali (npr. solanu) kao najrodjenijeg iako nam iz iste te evrope nista dobro nije doslo u poslednjih 600 godina. kao da ste zaboravili istorijske cinjenice koje smo nekoliko puta SKUPO osetili na svojoj kozi. ta skupoca se placala visemilionskim zrtvama i gubitkom teritorija.
vi ste najmanje pozvani da kritikujete ovu stetocinsku vlast. jer da nije bilo vas, nikada se ne bi docepali vlasti. vi ste podrzali kandidata vladajuce stranke za predsednika drzave, vi niste hteli da sklopite vladu pre par godina sa najjacom opozicionom strankom i na taj nacin obezbedite nacionalnu vladu koja bi imala podrsku prijateljskih zemalja. vi ste razocarali srpske rodoljube svojom neharizmom i ne imanjem kontakta sa narodom.
bolje bi vam bilo da priznate greske, ovo vam kazem kao prijatelj.
Preporuke:
0
0
16
nedelja, 20 februar 2011 17:55
Barvo!
Gosp. Kostunica, barvo!. Spasite Srbiju. Spasite jos to malo sto ima da se spase, ali bojim se da DS, uz pomoc Zapada sedi zacementiran u svojim foteljama. Plasim se, da ih se necemo osloboditi sve dok i jedan metar slobodne Srbije postoji. Neko mora da povede ovaj Narod.
Preporuke:
0
0
17
nedelja, 20 februar 2011 18:01
hiperborejac
Nikada nije imao značajniju podršku od naroda ... ni za reči ni za dela.Uvek su ga glasovi ostavljali na cedilu uterujući ga u kompromise da bi uopšte nešto uradio.
I ima katastrofalan izbor saradnika.... sve da i taj izbor promeni ... narod ne može.
Šteta.
Preporuke:
0
0
18
nedelja, 20 februar 2011 18:28
ent
Slazem se sa predsednikom DSS sa svim sto je napisao, ali se ne slazem sa time, da su na delu planovi da se u Srbiji uvede dvopartijski sistem. Ako misli na DS i SNS mislim da od toga nema nista jer na to nece pristati SNS. Srpsna napredna stranka samo prividno, dok ne dodje na vlast, podrzava evropske integracije jer ako ne vodi takvu politiku nikada nede doci na vlast. U prethodnim predsednickim izborima Nikolic nije pobedio Tadica samo zato sto ga je SSesselj, u zavrsnoj kampanji, zbog sujete sto to nije on, "minirao" izjavama o srpskim granicama Karlobag, Virovitica i plasio gradjane, samo da ne bi pobedio Nikolic jer on je "najbolji" i mora da bude kako on kaze. Najbolje bi bilo da su zajedno Kostunica i Nikolic, ali sta se moze kad je Kostunica isto tako sujetan. Secate li se kako je zavitlavao Nikolica sa postavljanjem da bude predsednik Narodne skupstine, pa se onda predomisli itd.
Preporuke:
0
0
19
nedelja, 20 februar 2011 18:41
Vladimir
Odlican govor, jasan i realan.
Problem je u, bar polovini glavnog odbora, i tri cetvrtine clanstva sto ne deli takvo misljenje. Neki bi da prosto udju u vlast i nastave po starom. Da se uklope u formirane fotelje i da pokupe med i mleko novog turnusa vlasti.
Ozbiljne promene bi podrzao i izveo manji deo clanstva i verovatno druga polovina odbora.
Te promene podrazumevaju razvijanje Srbije kao drzave, dramaticno smanjenje administracije(sto ne bi podnela vecina partijskog clanstva), i pravljenje Srbije po meri normalnog, radnog i vrednog gradjanina, koji ne mora svaki dan da brine o svojoj egzistenciji.
Druga primedba je u poverenju prema Vojislavu Kostunici, da nece, sticajem okolnosti, spoljnih i unutrasnjih, ponovo vracati mandat, nekome, narod je obmanut, umesto da se upusti u opaku borbu za ono sto je dobrobit za drzavu Srbiju.
Znamo sta treba ciniti, i V. Kostunica zna sta treba da se cini, a da li postoji krajnja odlucnost i spremnost..e to ne znamo..
Preporuke:
0
0
20
nedelja, 20 februar 2011 18:53
Nenad
Glasao sam za DSS, iskreno verujući u ideje koje ta stranka promoviše. Verujem još uvek, ali se plašim da je malo kasno, jer je sve otišlo predaleko. Sve što EU i SAD budu tražile moraćemo da ispunimo, počev od promene Ustava, laganog puštanja Vojvodine "niz vodu". Bojim se da naši problemi tek počinju i da nam niko ne može pomoći.
Koštunica je, ja još uvek verujem, dobar i pošten čovek, odličan političar, ali neodlučan državnik. Mora to čvršće, odlučnije. Mora agresivnije, više.
A što se tiče mog glasa na sledećim izborima, to zavisi jedino od toga koliko će se DSS uspešno obračunati sa lopovima u svojim redovima. Ja znam da su napadi na DSS ideološki obojeni, ali isto tako verujem da u tome ima istine. Mora se skinuti ljaga sa imena stranke, izbacite sve sumnjive, smenite i tužite ih vi sami ako treba. Nema povlašćenih, nema milosti za one koji su krali. Ukoliko se to ne učini, bojim se da će DSS ostati ispod cenzusa. Nije sramota priznati da ima lopova, sramota je ništa ne učiniti
Preporuke:
0
0
21
nedelja, 20 februar 2011 18:55
SRBIN
Gde ti je puška Vojo ? Takvi kao ti su nas i doveli do ovog svega ?
Preporuke:
0
0
22
nedelja, 20 februar 2011 20:03
John The Rebelator
Koliko otkucaja Koštuničinog srca je danas dovoljno Srbiji!" (Ž. Cvijanović):
"Kada prvi seljak u Srbiji zakolje svoju poslednju kravu, proda meso i za te pare kupi džebanu za pušku koju mu je deda ostavio zakopanu pod šljivom, kada se dogodi i taj posledni trenutak socijalnog i nacionalnog poniženja - a sve nas vodi ka tom trenutku - ulice srpskih gradova biće dovoljno natopljene benzinom da će se veoma lako pronaći investitor za malo plamena".
Vojo, "megafon" u ruke, u Skupštinu, na ulice, u srpske gradove i srpska sela, među Srbe, građane, seljake, omladinu! Vreme je za dela(nje). Vreme je za "Srpski nacionalni front". Do pobede!
Preporuke:
0
0
23
nedelja, 20 februar 2011 20:58
H. Prokopijevich
Gospodin Koštunica je sebe još jednom potvrdio kao odličnog legalistu, teoretičara, filozofa... Nažalost gospodine Koštunica nama danas treba više nego ikada praktičar- Vožd!
Vođa koji će da se bukvalno stavi na čelo naroda, a ne da ga navodi iz akademske lože.
Vi ste gospodine Koštunica trebali da budete taj koji će da izvede narod na ulicu, a ne Nikolić...
Vi ste trebali da izvedete na ulicu gnevni narod a (ne kao Toma Nikolić penzionerski u miloševićevskom "Ušće" stilu)i ostanete sa narodom na ulici, ili dok prisilite ovu izdajničku vlast na izbore, ili dok je ne skinete silom!
Došlo je vreme akcije i to radikalne, Srbija nema više vremena za nameštene izbore i "šojićku" zabavu iz skupštinskog cirkusa!
Okrenite se jedinom prirodnom savezniku, ma koliko on sada bio oslabljen, ali je pored vaše stranke jedina preostala patriotska- a to je Srpska Radikalna Stranka! Uostalom videli ste iz ovih "procurelih" diplomatskih depeša da jedino vas smatraju pretnjom. Stiže i drugi Voja!
Preporuke:
0
0
24
nedelja, 20 februar 2011 21:01
mila w.
Vlada Kanada. Nema vise najzabacenijih sela. Nestala su. Zarasla su u siblje.Kuce su napustene. Na vratima katanci. Samo jos po neki stari i nemocni, cekaju na sudnji cas. Kad se podje od Bubanj potoka prema Pozarevcu nema obradjenih polja.Sve je zapusteno i pitam se kako ce izgledati za desetak godina.Pored svega sto je preziveo narod u Srbiji je izgubio svaku nadu za neki boljitak.
Preporuke:
0
0
25
nedelja, 20 februar 2011 21:19
Radmila
@John The Rebelator! Vojo je bljed, tamo negde iza debelih zidova porucuje srpskom narodu, koda Srbi ne znaju da su u kanalu.
Preporuke:
0
0
26
nedelja, 20 februar 2011 21:22
Broj Racuna
Objavite broj racuna ili kako moze da se pomogne spasavanje Srbije, situacija je suvise ozbiljna da bi se energija rasipala po tribinama. Vrlo je mali procenat ostao ne podkupljiv i svaki glas srpskog intelektualca i rodoljuba voljnog da pomogne bez rezervno treba podrzati. Ili cemo spasti Srbiju ili cemo o Srbiji kao sto smo nekada o Jugoslaviji. Ovo nije vreme da se nadmudrujemo ovo je vreme za britke akcije. SAD-Neamcka koalicija hoce potpuno da nas zatvore i raspodele. Sve sto nisu mogli kroz ratove amputiraju u miru filigranski i precizno.
Preporuke:
0
0
27
nedelja, 20 februar 2011 23:25
Biljana Nikolić
Ovo su ideje oko kojih Srbija treba da se okupi.
Sve za Srbiju, Srbiju ni za šta!
Preporuke:
0
0
28
nedelja, 20 februar 2011 23:30
Anđelić Ž. Zuerich
Zašto Vojo nisi izveo narod na ulicu pre ili posle Nikoliča i Vučića i pokazao da si prava opozicija.Ti bi da je narod uz tebe a da se ne zameriš Tadiću?Ili ti je ispod časti da se guraš po ulicama sa narodom.Ne sviđa ti se izgleda ovaj arapski metod?
Lakše ti je iz fotelje.
Preporuke:
0
0
29
ponedeljak, 21 februar 2011 00:00
Turas
Ista intonacija kao Slobini zadnji govori.Paradoksalno ali stvarno.Srbija nema alternative.Ne verujem,voleo bih,da Koštunica može da spase Srbiju a on to ni sada ne obećava.Ostaje nam samo iskežena nada.
Preporuke:
0
0
30
ponedeljak, 21 februar 2011 00:36
Bojan -Surbel-
A da Vojo obučeš vijetnamku pa da kreneš priču "ljudi mi moramo....."
Ovakvog nacionalno-moralnog gorostasa Srbi jednostavno ne zaslužuju!
Preporuke:
0
0
31
ponedeljak, 21 februar 2011 00:47
Biljana Nikolić @Turas
Srbiju ne može da spasi Koštunica, Srbiju možemo da spasimo mi, svesni Srbi okupljeni oko ideja koje je izneo Koštunica.
U jednom komentaru je napisana istina da je Koštunica uvek ostavljen na cedilu sa glasovima, da je uvek morao uz bolne kompromise( koji mu se sad prebacuju) da se bori za Srbiju. Uvek je mogao biti nadglasan u vladi, uvek mu je trebalo deset poteza više da bi izokola postigao ono što se očekivalo od njega. Ovde mislim na očekivanja njegovih glasača.
Takav kakav je, dato poverenje Koštunica je koristio za jačanje Srbije, a ne za jačanje svoje stranke i svoje popularnosti.
Preporuke:
0
0
32
ponedeljak, 21 februar 2011 00:57
Senka
Vrlo dobra analiza stanja u Srbiji. Jedino sto fali u tom govoru je samokritika. Mogao je bar spomenuti da je on zapoceo taj put pada pa da je mozda makar spomenuo da nije tako mislio kad je radio.Ili nesto u tom smislu.
Preporuke:
0
0
33
ponedeljak, 21 februar 2011 02:01
Jedan pažljivi čitalac
Ne može sam, ni jedan jedini Koštunica na celom Svetu da pomogne nijednom onom koji sam sebi ne pomaže! Koliko i ovde ima onih koji pitaju, što nisi Koštunice, ovo, što nisi ono ... Mislite li da je neki vožd prvo postao vožd vazduhu, pa onda narodu. Dakle, uvek je prvo bio narod, da bi bilo vođe. Danas naroda nema - ima konzumenata!
Preporuke:
0
0
34
ponedeljak, 21 februar 2011 02:12
Marko P
"Kada prvi seljak u Srbiji zakolje svoju poslednju kravu, proda meso i za te pare kupi džebanu za pušku koju mu je deda ostavio zakopanu pod šljivom, kada se dogodi i taj posledni trenutak socijalnog i nacionalnog poniženja[...]"
- seljak ce se ubiti i bice zaboravljen.
"Ako narod ima oči da vidi i uši da čuje"
- vi mora da se salite.
"ali, onda nije trebalo “vo vremja ono“ prepustiti državno kormilo DS-u"
Opste je poznato, a i lepo vam je Antonic objasnio pre neki dan, da je Voja to uradio jer je bio u strahu od gneva Washingtona. Sad vi ocekujete racionalnu analizu od coveka koji se trese od straha.
Preporuke:
0
0
35
ponedeljak, 21 februar 2011 03:20
s.p.Lajković
Čitajući ove komentare, ne mogu da se otmem utisku da je ovaj naš narod (uključujući i mene) obična - STOKA. Zašto ? Svi smo prave demokrate,prave patriote,želimo promene, skidanje ovih srpskih izdajnika sa vlasti, normalno,vidimo šta nam se dogadja ali eto nema pravog. Taj Voja,dok je bio na vlasti, nije radio ovo, te u njegovo vreme bilo je ono, te predao se kad nije trebao itd. A uistinu, Voja NIJE bio DIKTATOR željan vlasti po svaku cenu , to svima u podsvesti NAJVIŠE smeta. A On je samo hteo sve da uradi temeljno i legalistički po zakonu…e, a mi hoćemo sve i odmah, sad, ma juče .Siguran sam da je više od pola onih što sad najviše kuka na predhodnim izborima glasalo za DS I za brze promene a sad evo nam ga. Hoćemo sve odmah a to se samo STOCI omogućava zato što stoka ili nešto dobije odmah ili ugine. Zato nama treba ČOBANIN, a ne normalni PREDSEDNIK i normalni političar, koji će da sproVODI politiku, neko ko će odmah da obeća sve i odmah ili bolje da nepokušava .
Preporuke:
0
0
36
ponedeljak, 21 februar 2011 03:23
a gde je finale?
Mmmda... Now what?
Preporuke:
0
0
37
ponedeljak, 21 februar 2011 03:26
@ Anđelić Ž. Zuerich
Izvodio je Voja pola miliona na ulice mnogo pre Nikolica, neke od ambasada su tada gorele, zar vas secanje ne sluzi vise Milosrdni Andjelcicu?
Preporuke:
0
0
38
ponedeljak, 21 februar 2011 08:44
Aran Razoč
Vojo, Vojo! Prvo, Srbija više nije na kolenima, već je potonula u blato i davi se polako. Drugo, hajde, nek je Srbija na kolenima, ama nisi li je baš ti sapleo kada si pustio Tadića za predsednika, a posle dao euroatlanacistima vlast na tacni. A tek onaj ustav, užas da spopadne. Pet godina predsednički mandat, povećan sa četiri, ej, malo li je bilo i to četiri? Pa ima li tu mozga, crni Vojo, crni sestro? Pa da skupština može da menja ustav, da ne pita građane, demokratski li je? Ono, jesu ovi sada gori od tebe, nije da nisu, nekako sve se ne mogu oteti utisku da si ih ti na vlast doveo. A sad, džaba plakati, govore držati, svecem se graditi.
Preporuke:
0
0
39
ponedeljak, 21 februar 2011 08:46
nataša
Upravo sam pregledao jutarnju štampu. U POlitici i Blicu ništa, a u Večernjim ima članak sa istim naslovom.
Takvo ignorisanje je najbolja potvrda težine reči koju je izgovorio gospodin Koštunica.
Preporuke:
0
0
40
ponedeljak, 21 februar 2011 09:11
Angel
Istina, Vojo, sami i ti si dobrineo tome. I ti i petooktobarski "revolucionari", palitelji vlastite skupšitne... lupajte sad u šerpe... Rečeno vam je da će tako biti i sad kad se to ostvarilo ... kuku joj...
Preporuke:
0
0
41
ponedeljak, 21 februar 2011 10:10
Vilok
Koliko hvalospeva na racun VK, a veoma malo onih koji realno sagledavaju ulogu VK na srpskoj politikcoj sceni. Ljudi, pa DSS nije uspeo vise od 60.000 poptisa za akciju >Stop prodaji Telekoma> da prikupi,tamo je veoma malo sposobnih i agilnih ljudi a Kostunica nije nikakav mesija. Videli smo njegovo dleovanje u periodu 2000.-2008.
Preporuke:
0
0
42
ponedeljak, 21 februar 2011 10:22
Biljana Nikolić@Senka
Koštunica se svakim svojim potezom razlikovao od ostalih lidera DOSa. Možemo da počnemo od izlaska iz vlade 2001.preko optužbe da su izvšili državni udar hapšenjem Mloševića, hapšenja američkog špijuna, odnos prema pristalicama SPSa i prenos sahrane Miloševića na RTSu, američke depeša iz 2006 sa vikiliksa (In fact, Kostunica has literally brushed aside our recommendations)da je odbio sve predloge USA (usvajanje Deklaracij o Srebrenici između ostalog) pa sve do izlaska iz vlade 2008.
Nažalost, u Srbiji posipanje pepelom, prazna izvinjenja, obećanja i prijatna magla, imaju mnogo veći značaj kod birača, nego stvarno urađaeno.
Odluka je u Vama, izbor je samo Vaš, odbacite sve iz ovog govora ako smatrate da se Koštunica nije dokazao kao nacionalno orijentisan.
Preporuke:
0
0
43
ponedeljak, 21 februar 2011 10:47
Jelena
vratiti političku stabilnost i nacionalni konsenzus u zemlji, kao temelj na kojem će se postepeno oporavljati privreda i jačati pravni poredak u državi.
Drzavotvorno nema sta.Ali gospodine Kostunica ovi ce na izbore ponovo sa nekom prevarom od1000evra ,ili 2oo.ooo novih radnih mesta jer se lako manipulise gladnima i nezaposlenima.Vodite agresivnu kampanju sa cimjenicama o lazi ,prevari izdaji,imate koliko god hocete.Imate moj glas ali treba vam vecina .
Preporuke:
0
0
44
ponedeljak, 21 februar 2011 11:05
@Aran Razoč , Marko P
@Marko P
Liči mi da ste iz LDPa, i da ste ovde kako bi po svaku cenu u korenu spalili mogućnost da se Srbija osvesti jer vi živite od gneva Vašingtona prema Koštunici.
Ako ste SNS ili SPS, onda ne prenosite svoj strah od Vašingtona i svoje opšte poznato podaništvo Vašingtonu na druge.
Ne verujem da ste iz sadašnjeg SRSa, jer sve po čemu pljujete i svaki trn u oku Vašingtona - Deklaracija o vojnoj neutralnosti, Ustav, miting za KiM, gasni sporazum - zaboden je uz pomoć SRSa.
@Aran Razoč
Zamislite kako bi bilo lepo da Voja nije doneo Ustav - predsednik Tadić bi vladao samo 4 godine, slatki brate!
A Voja doneo Ustav I PREAMBULU pa Tadić, da vlada i sto godina, ne može bez dvo - trećinske većine na referendumu da prizna KiM! Da se Ustav menja u skupštini, već bi imali 125 poslanika, a treba referendum i Vi to znate.
Prodaja SPS evropejcima je predaja vlasti na tacni,.
Vi se ne pravite pametna sveznalica kad ste običan manipulator činjenicama.
Preporuke:
0
0
45
ponedeljak, 21 februar 2011 11:25
Biljana Nikolić@Vilok
Član ste DSS na papiru, verovatno,kao razočarani pristalica Šormaza, pa ste ostali da iznutra podrivate čvrst stav DSSa ili Vas niko drugi neće.
Da ste gospodine Vilok vi hrabar i otvoren patriota kakvim se predstvljate, a ne sitan partijski nezadovoljnik, mogli ste se sami popeti na kartosku kutiju ispred skupštine i održati ovakav govor. Sa svojim iskustvom i stažom, osnovali bi svoju partiju i bombardovali nas patriotskim idejama sa SVIH MEDIJA ako je to tako lako!
Zašto to niste uradili nego podmećete nogu jedinom političaru koji ima i hrabrosti i snage i smelosti i volje da izađe pred narod sa čistim i isključivo patriotskim stavom
Iz koje rupe nastupate gospodine Vilok?
Preporuke:
0
0
46
ponedeljak, 21 februar 2011 11:27
Olivera Petrović
Nadajmo se da će se Koštunica odazvati na ove veoma konstruktivne komentare. Ustvari, od njega se očekuje manji napor nego ranije jer su vreme i prilike učinili da veći broj stanovnika Srbije shvati da moraju da mobilišu sopstvene snage i izvore. Srpski rečeno, "u se i u svoje kljuse", jer je svaka druga strategija sada već postala samoubilačka.
Preporuke:
0
0
47
ponedeljak, 21 februar 2011 11:30
Gordana
Avo! Najzad! Oglasio se i pokazao da ipak ima za koga da se glasa u Srbiji! E , sada draga braco ako nam nije jasno sta nam je ciniti, ako je uspela ova placenicka propaganda da nam toliko ispere mozak , ako smo poverovali da je Kostunica kriv i sto je ruzno vreme,a da njega i njegove vlade nije bilo odavno bi Beograd bio bar London, ako nam je merilo istine b92 i slicni "mudraci" sa zapada, onda nemamo ni prava a ni razloga da se kasnije zalimoi.
Jedino sto strasno malo ljudi cita ovaj sajt. Zato pricajte svima, objasnjavajte, dosdjujta, primoravajte ljude da pocnu da misle. Svako od nas mora da sprovodi kampanju kad vec zivimo u potpunoj informativnoj blokadi, kad smo u diktaturi za koju je Milosevic bio neuki pocetnik.
Razgrcite mrak i u akciju ako nije prekasno.
Preporuke:
0
0
48
ponedeljak, 21 februar 2011 11:52
Milutin
Demokratska stranka srbije je jedina ozbiljna politička stranka, koja može da spase Srbiju od daljeg propadanja. Govor predsednika Koštunice je odličan, sa precizno i tačno postavljenom dijagnozom stanja u kome se danas nalazi Srbija. Potrebna nam je istinski rodoljubiva i nacionalno svesna vlada da vodi našu zemlju.
Preporuke:
0
0
49
ponedeljak, 21 februar 2011 13:36
Coca
Od svetovnih lepota kao od sna pobegavši
duhovne da ѕadobiješ ѕaželev ...
Divni stihovi, lepa pesma ...
Uvek se nje setim kada neko kritikuje preoštro
Koštunicu. On se odrekao vlasti (novca, slave,
lepih žena) eda bi narod raѕmislio ѕa šta je.
Ne mnogo hrabro, ali ljudski i pre svega demokratski.
I reče narod, ali ne bi tako. El tako braćo Srbi ?
Pokaѕa čovek pravi put. Pokaѕa da se može. Ali mora
svako ѕa sebe to isto ili slično da uradi.
Ako smo slobodni ljzdi moramo sami !
Preporuke:
0
0
50
ponedeljak, 21 februar 2011 14:25
Serbon prvovencani
Jednim govorom ne mozes probuditi narod...ima ih puno koji imaju dubok san.Sve je u redu sa tvojim govorom...samo treba svaki dan i u svakom trenutku to iznositi...
Preporuke:
0
0
51
ponedeljak, 21 februar 2011 15:59
Vilok
Odgovor gdji Nikolic:
Nisam ja protiv DSS-a, samo zelim promene u vrhu te stranke, smatram da Kostunica snosi moralnu odgovornost za ono sto nam se desava i da je moralni cin da podnese ostavku kako bi stranka dozivela promene i sa novim ljudima pokusala da ostvari sovj program, koji je u skladu sa mojim nacelima.
Samo sma protiv kulta licnosti i "mesijanstva" pojedinih lidera.
Preporuke:
0
0
52
ponedeljak, 21 februar 2011 17:23
b. s. m.
Kad bi VK imao medijske agitpropovce a la Djilas/Saper/Krstic, da samo ima jurisnike kakvi su Sutanovac/Pajtic/Djelic, da ima onakvu volju za moc kao Ljubin prosrpsi Tadic, da mu svi mediji redom peze pred vratima, da ima onakvu podrsku Imperije i celog Zapada, da uzima kredite i sakom i kapom a ne da rastera MMF, da je svojima podelio ministarska, drzavno-sekretarska i savetnicka mesta, da je strucnjak i za telekomunikacije i za vojsku i za krsenje Ustava kao zuti i nas preshjednik, da ... onda ne bi bio Drzavnik. I, pre svega, gospodin. Ta rec za neke jos uvek ima puno znacenje.
Preporuke:
0
0
53
ponedeljak, 21 februar 2011 19:37
Stanimir Trifunović
"Za dobro se treba boriti kao vojnik, a koji vojnik može SAM dobiotio rat?"
Ž.P.sartr
Preporuke:
0
0
54
ponedeljak, 21 februar 2011 21:02
Biljana Nikolić @Vilok
Niko Vam, tako sposobnom, ne brani da zasijate na političkom nebu Srbije - izvolite iznesite svoje stavove, bar ovde na NSPM (za početak).
Nije valjda da Vam je smejanje lideru partije kojoj navodno pripadate najbolji politički adut?
Preporuke:
0
0
55
ponedeljak, 21 februar 2011 23:54
Turas
Biljana Nikolić,bukvalno ste me razumeli.Vidim da ste DSSovac,to je u redu.Verujete da su danas bilo čije ideje dovoljne za pokretanje naroda u"pozitivu".Smatrate da gosp.Vilok baš nimalo nije u pravu?
Živela Slobodna Srbija.
Narod je odavno ocenio politiku V.Kostunice, sa 43 posto podrske u birackom telu, danas se bori za cenzus. Narod je najbolji sudija dela nasih politicara.
Podržao bih ja tebe, ali nećeš ti mene! Pojaviš se u javnosti, izgleda, samo na uštap, pa te opet nema, i nema ... Prođe nam život u čekanju.
Čini se da si i ovo izgovorio tek da otaljaš obavezu.
Jedno je neosporno, Vasoj danasnjoj analizi se ne moze nista prebaciti. Ovako kako upravlja postojecih 25 ministara Srpske Vlade upravljalo bi isto ako ne mnogo bolje bilo kojih 25 gradjana Srbije bez ikakvog politickog iskustva. Zemlju vode politicke analfabete osobe koje se na mandatu doucavaju sta je trebalo kad je trebalo. Samo sloga Srbiju spasava, uz pomoc razuma i blagoslov. Morate pomoci Srbiji.
Ne shvatite me pogresno, ja sam vas glasac, ali dok se vi ovako budete ponasali i vodili borbu, dotle ce meni izbori biti irelevantni u pogledu mogucnosti za bilo kakvu promenu. Ovakvim ponasanjem, i uskracivanjem naroda za ozbiljnu alternativu, terate nas na ulicu. A kad izadjemo na ulicu, necete nam vise trebati ni vi, ni DSS.
Šta sada? Pa, vanredni izbori su sadašnjim vlastodršcima dobrodošli kao kuga. Ne treba sumnjati u moć Boižju, ali samo Njegovo čudo može dovesti do njih, kao i samo Njegova pomoć do njihovog koliko-toliko poštenog ishoda. I, šta zatim? Čistim rukama neće moći. Gospodine Koštunica, navucite rukavice (bokserske) – ili bacite peškir u ring!
vi ste najmanje pozvani da kritikujete ovu stetocinsku vlast. jer da nije bilo vas, nikada se ne bi docepali vlasti. vi ste podrzali kandidata vladajuce stranke za predsednika drzave, vi niste hteli da sklopite vladu pre par godina sa najjacom opozicionom strankom i na taj nacin obezbedite nacionalnu vladu koja bi imala podrsku prijateljskih zemalja. vi ste razocarali srpske rodoljube svojom neharizmom i ne imanjem kontakta sa narodom.
bolje bi vam bilo da priznate greske, ovo vam kazem kao prijatelj.
I ima katastrofalan izbor saradnika.... sve da i taj izbor promeni ... narod ne može.
Šteta.
Problem je u, bar polovini glavnog odbora, i tri cetvrtine clanstva sto ne deli takvo misljenje. Neki bi da prosto udju u vlast i nastave po starom. Da se uklope u formirane fotelje i da pokupe med i mleko novog turnusa vlasti.
Ozbiljne promene bi podrzao i izveo manji deo clanstva i verovatno druga polovina odbora.
Te promene podrazumevaju razvijanje Srbije kao drzave, dramaticno smanjenje administracije(sto ne bi podnela vecina partijskog clanstva), i pravljenje Srbije po meri normalnog, radnog i vrednog gradjanina, koji ne mora svaki dan da brine o svojoj egzistenciji.
Druga primedba je u poverenju prema Vojislavu Kostunici, da nece, sticajem okolnosti, spoljnih i unutrasnjih, ponovo vracati mandat, nekome, narod je obmanut, umesto da se upusti u opaku borbu za ono sto je dobrobit za drzavu Srbiju.
Znamo sta treba ciniti, i V. Kostunica zna sta treba da se cini, a da li postoji krajnja odlucnost i spremnost..e to ne znamo..
Koštunica je, ja još uvek verujem, dobar i pošten čovek, odličan političar, ali neodlučan državnik. Mora to čvršće, odlučnije. Mora agresivnije, više.
A što se tiče mog glasa na sledećim izborima, to zavisi jedino od toga koliko će se DSS uspešno obračunati sa lopovima u svojim redovima. Ja znam da su napadi na DSS ideološki obojeni, ali isto tako verujem da u tome ima istine. Mora se skinuti ljaga sa imena stranke, izbacite sve sumnjive, smenite i tužite ih vi sami ako treba. Nema povlašćenih, nema milosti za one koji su krali. Ukoliko se to ne učini, bojim se da će DSS ostati ispod cenzusa. Nije sramota priznati da ima lopova, sramota je ništa ne učiniti
"Kada prvi seljak u Srbiji zakolje svoju poslednju kravu, proda meso i za te pare kupi džebanu za pušku koju mu je deda ostavio zakopanu pod šljivom, kada se dogodi i taj posledni trenutak socijalnog i nacionalnog poniženja - a sve nas vodi ka tom trenutku - ulice srpskih gradova biće dovoljno natopljene benzinom da će se veoma lako pronaći investitor za malo plamena".
Vojo, "megafon" u ruke, u Skupštinu, na ulice, u srpske gradove i srpska sela, među Srbe, građane, seljake, omladinu! Vreme je za dela(nje). Vreme je za "Srpski nacionalni front". Do pobede!
Vođa koji će da se bukvalno stavi na čelo naroda, a ne da ga navodi iz akademske lože.
Vi ste gospodine Koštunica trebali da budete taj koji će da izvede narod na ulicu, a ne Nikolić...
Vi ste trebali da izvedete na ulicu gnevni narod a (ne kao Toma Nikolić penzionerski u miloševićevskom "Ušće" stilu)i ostanete sa narodom na ulici, ili dok prisilite ovu izdajničku vlast na izbore, ili dok je ne skinete silom!
Došlo je vreme akcije i to radikalne, Srbija nema više vremena za nameštene izbore i "šojićku" zabavu iz skupštinskog cirkusa!
Okrenite se jedinom prirodnom savezniku, ma koliko on sada bio oslabljen, ali je pored vaše stranke jedina preostala patriotska- a to je Srpska Radikalna Stranka! Uostalom videli ste iz ovih "procurelih" diplomatskih depeša da jedino vas smatraju pretnjom. Stiže i drugi Voja!
Sve za Srbiju, Srbiju ni za šta!
Lakše ti je iz fotelje.
Ovakvog nacionalno-moralnog gorostasa Srbi jednostavno ne zaslužuju!
U jednom komentaru je napisana istina da je Koštunica uvek ostavljen na cedilu sa glasovima, da je uvek morao uz bolne kompromise( koji mu se sad prebacuju) da se bori za Srbiju. Uvek je mogao biti nadglasan u vladi, uvek mu je trebalo deset poteza više da bi izokola postigao ono što se očekivalo od njega. Ovde mislim na očekivanja njegovih glasača.
Takav kakav je, dato poverenje Koštunica je koristio za jačanje Srbije, a ne za jačanje svoje stranke i svoje popularnosti.
- seljak ce se ubiti i bice zaboravljen.
"Ako narod ima oči da vidi i uši da čuje"
- vi mora da se salite.
"ali, onda nije trebalo “vo vremja ono“ prepustiti državno kormilo DS-u"
Opste je poznato, a i lepo vam je Antonic objasnio pre neki dan, da je Voja to uradio jer je bio u strahu od gneva Washingtona. Sad vi ocekujete racionalnu analizu od coveka koji se trese od straha.
Takvo ignorisanje je najbolja potvrda težine reči koju je izgovorio gospodin Koštunica.
Nažalost, u Srbiji posipanje pepelom, prazna izvinjenja, obećanja i prijatna magla, imaju mnogo veći značaj kod birača, nego stvarno urađaeno.
Odluka je u Vama, izbor je samo Vaš, odbacite sve iz ovog govora ako smatrate da se Koštunica nije dokazao kao nacionalno orijentisan.
Drzavotvorno nema sta.Ali gospodine Kostunica ovi ce na izbore ponovo sa nekom prevarom od1000evra ,ili 2oo.ooo novih radnih mesta jer se lako manipulise gladnima i nezaposlenima.Vodite agresivnu kampanju sa cimjenicama o lazi ,prevari izdaji,imate koliko god hocete.Imate moj glas ali treba vam vecina .
Liči mi da ste iz LDPa, i da ste ovde kako bi po svaku cenu u korenu spalili mogućnost da se Srbija osvesti jer vi živite od gneva Vašingtona prema Koštunici.
Ako ste SNS ili SPS, onda ne prenosite svoj strah od Vašingtona i svoje opšte poznato podaništvo Vašingtonu na druge.
Ne verujem da ste iz sadašnjeg SRSa, jer sve po čemu pljujete i svaki trn u oku Vašingtona - Deklaracija o vojnoj neutralnosti, Ustav, miting za KiM, gasni sporazum - zaboden je uz pomoć SRSa.
@Aran Razoč
Zamislite kako bi bilo lepo da Voja nije doneo Ustav - predsednik Tadić bi vladao samo 4 godine, slatki brate!
A Voja doneo Ustav I PREAMBULU pa Tadić, da vlada i sto godina, ne može bez dvo - trećinske većine na referendumu da prizna KiM!
Da se Ustav menja u skupštini, već bi imali 125 poslanika, a treba referendum i Vi to znate.
Prodaja SPS evropejcima je predaja vlasti na tacni,.
Vi se ne pravite pametna sveznalica kad ste običan manipulator činjenicama.
Da ste gospodine Vilok vi hrabar i otvoren patriota kakvim se predstvljate, a ne sitan partijski nezadovoljnik, mogli ste se sami popeti na kartosku kutiju ispred skupštine i održati ovakav govor.
Sa svojim iskustvom i stažom, osnovali bi svoju partiju i bombardovali nas patriotskim idejama sa SVIH MEDIJA ako je to tako lako!
Zašto to niste uradili nego podmećete nogu jedinom političaru koji ima i hrabrosti i snage i smelosti i volje da izađe pred narod sa čistim i isključivo patriotskim stavom
Iz koje rupe nastupate gospodine Vilok?
Jedino sto strasno malo ljudi cita ovaj sajt. Zato pricajte svima, objasnjavajte, dosdjujta, primoravajte ljude da pocnu da misle. Svako od nas mora da sprovodi kampanju kad vec zivimo u potpunoj informativnoj blokadi, kad smo u diktaturi za koju je Milosevic bio neuki pocetnik.
Razgrcite mrak i u akciju ako nije prekasno.
duhovne da ѕadobiješ ѕaželev ...
Divni stihovi, lepa pesma ...
Uvek se nje setim kada neko kritikuje preoštro
Koštunicu. On se odrekao vlasti (novca, slave,
lepih žena) eda bi narod raѕmislio ѕa šta je.
Ne mnogo hrabro, ali ljudski i pre svega demokratski.
I reče narod, ali ne bi tako. El tako braćo Srbi ?
Pokaѕa čovek pravi put. Pokaѕa da se može. Ali mora
svako ѕa sebe to isto ili slično da uradi.
Ako smo slobodni ljzdi moramo sami !
Nisam ja protiv DSS-a, samo zelim promene u vrhu te stranke, smatram da Kostunica snosi moralnu odgovornost za ono sto nam se desava i da je moralni cin da podnese ostavku kako bi stranka dozivela promene i sa novim ljudima pokusala da ostvari sovj program, koji je u skladu sa mojim nacelima.
Samo sma protiv kulta licnosti i "mesijanstva" pojedinih lidera.
Ž.P.sartr
Nije valjda da Vam je smejanje lideru partije kojoj navodno pripadate najbolji politički adut?