Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Smail Čakić: Srbi su izvršili genocid nad muslimanima u Srbiji, Makedoniji, Crnoj Gori, BiH i Sandžaku

Komentari (68) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 16 februar 2011 17:53
nataša
Zar nije logičnije da gospoda prvo pometu ispred svoje kuće i da se malo osvrnu na nacizam među bosanskim muslimanima i njihovo učešće u projektu hrvatskih nacista ustaša koji su bosanske muslimane proglašavali cvećem hrvatskog naroda. U tom smislu oni nisu ni reč progovorili o Handžar diviziji kao Hitlerovoj SS diviziji čiji su politički i biološki sledbenici danas na vlasti među bosanskim muslimanima. Takođe kako im nije palo na pamet da malo preispitaju ulogu bosanskih muslimana i nacističke ideologije nasleđene iz Handžar divizije u svetlu današnje prakse međunarodne islamske terorističke organizacije u čijem krvavom tragu po metroima i železničkim stanicama od Madrida i Londona, Kaira i Manile do Moskve i Sietla islamski teroristi iz Bosne imaju svoju ulogu.
Preporuke:
0
0
2 sreda, 16 februar 2011 18:08
kaja
?????????????????????????????????????????????????????
Preporuke:
0
0
3 sreda, 16 februar 2011 18:13
Miroslav Svirčević
Odlučio sam da ne polemišem više sa ovakvim kvazinaučnicima. Poslednje što sam napisao na temu ovakvih rasističkih fantazmagorija jeste prikaz knjige Filipa Koena "Tajni rat Srbije" na srpskom (uskoro i na engleskom) jeziku. Ovo je izvanredan pokazatelj šta nam se sprema u "nezavršenim poslovima na Balkanu." Poslednji je trenutak da se mi Srbi saberemo i dobro organizujemo kako bismo uspešno parirali ovakim rasističkim nasrtajima i optužbama, koje će svoj vrhunac dostići na stogodišnjicu balkanskih ratova i Prvog svetskog rata. Već nam pripremaju optužnicu da smo mi glavni krivci za ratne godine 1914-1918. Da bismo to postigli moramo najpre oboriti ovu kvislinšku vlast i odabrati nove ljude koji će shvatiti svu ozbiljnost situacije. Predstoje nam još teža iskušenja.
Preporuke:
0
0
4 sreda, 16 februar 2011 18:26
Dragan
Miroslave, slažem se sa Vama da ovu vlast treba promeniti, što pre to bolje. Veći problem od promene vlasti je ko će je zameniti. Ne znam ni jedno ime koje je vredno da se spomene.
Preporuke:
0
0
5 sreda, 16 februar 2011 18:44
Pero
A gde je na ovom spisku visoko cenjenih naucnika u svojoj struci G-dja Kandic, te strucnjaci za unutrasnja pitanja Srba G-din Taci i lekar bez granica inace igrom slucaja Turcin Sonmez. Jos kako su poceli napravice od Handzar divizije Zene u crnom, jer je mrznja prema Srbima obema organizacijama na prvom mestu.
Preporuke:
0
0
6 sreda, 16 februar 2011 18:46
Uroš
Misliš da Srbi planski istrebljuju Srbe, pošto su tzv bošnjaci Srbi. Ima tu nečega.
Preporuke:
0
0
7 sreda, 16 februar 2011 18:47
glumac
Od takvih,božemesačuvaj,intelektualaca i nije,niti se može,drugo očekivati.Ali bi bilo pravo čudo da se na ,,ovo,, oglasio neko od naših,nazovi,državnika.Ne treba se njima čuditi niti ih se plašiti oni to rade od kad im je rečeno da su narod,ali šta ćemo sa nama i našim,kuku,političarima...ne znam!!!
Preporuke:
0
0
8 sreda, 16 februar 2011 18:55
Beli Orao
@Miroslav Svirčević. Ako već nije kasno?
Preporuke:
0
0
9 sreda, 16 februar 2011 18:56
ko je ovaj!?
Ko je ovaj??? svaki komentar je suvisan! ne trosite rijeci na ovakve pseudoprofesore i pseudointelektualce.
Preporuke:
0
0
10 sreda, 16 februar 2011 19:00
Nn
"Ne bojim se vražjega kota, neka ga je ka na gori lista, no se bojim zla domaćega".
Njegoš
Preporuke:
0
0
11 sreda, 16 februar 2011 19:04
au mile
Potpuno je sramno i nerazumno optuživati Ćosića, Ekmedžića i Njegoša za "genocid" na nad muslimanima, tj, Bošnjacima.
Da je ova Srbija normalna zemlja usledila bi tužba protiv ovih takozvanih naučnih radnika za izazivanje nacionalne mržnje.
Notorna činjenica je da su stvarni i jedini genocid na balkanskim prostorima počinili Hrvati uz pomoć muslimana u Drugom svetskom ratu.
Revizionisti istorije, pozivajući se na rezultate metodološki pogrešnog popisa žrtava, koje je radila komisija početkom šezdesetih, smanjuje broj žrtava genocida do besmisla.
Naši naučnici, istoriografi ćute, propuštajući istorijsku priliku da svoj naučni rad stave u odbranu naučne istine a samim tim i odbrane srpskog naroda. Zato će ovakve nule i ništarije da pljuju i truju odnose decenijama i vekovima sve dok Srba u Bosni ne bude. Takvi ljudi su nam ipak korisni zato što otvoreno iskazuju svoje stavove (makar bili rasistički) o Srbima i Srbiji.
Sa takvima nije moguć zajednički život.
Preporuke:
0
0
12 sreda, 16 februar 2011 19:14
Alexander "X"
Ako se porede imperije kroz istoriju i oruzja koja su glavna obelezja moci imperija, Turska sa izumom janicarima i islamizacijom Balkanskog poluostrva je mnogo jaca od americke atomske bombe. Uranijum se raspada i truje odredjeni broj godina ali je prirodan elemenat, janicari i zaostatak turske imperije truju i razaraju kroz vekove. Naucnik Cakic kao i ucesnici skupa su produkt dizajnirane turske ratne naprave koja je jos uvek aktiivna.

Zalosno je sto skup ili tribina nije pozvala ostale strucnjake balkanoloskih istrazivanja da se u otvorenoj debate otkriju sve mane ili ukaze na pozitivne tacke pomenutih dela.

Zalosno je, ustvari najzalosnije, sto zvanicna Srbija nece uloziti nikakvu protesnu notu Bosni, (Kacinu) ili Evropskoj Uniji (Kadiji) i zastititi svojih interesa i ugleda nacije kao bilo koja drzava ovozemaljskog sveta. Upustati se u diskusije sa mecenama skupa je marginalno. Takodje verujem da je cukundeda Gospodina Cakica bio dobar covek.
Preporuke:
0
0
13 sreda, 16 februar 2011 19:21
Visarion "mirotočivi"
Ništa tu ne pomažu sporenja.Ništa procenti, nagađanja koliko ih ima takvihNas istorija uči: kad dođe stani pani svi su isti.Svejedno šta u sebi mislili.Najsigurnije je verovati da su oni drugi i da tu pomoći nema.Mrzimo se.Obostrano.Ajde da probamo da tu mržnju svedemo u one granice kad se ne ubijamo.Ajde da nađemo oblike kad se mrzimo a sarađujemo onde gde moramo i obostrano imamao razloga i interesa.Kakva izvinja, kakvo bratsvo i jedinstvo, kakvi bakrači.Ne samo s Muslimanima.Isto s Hrvatima, isto s Slovencima i Kacnom.Oni hoće Srbiju kao koloniju.Najbolje gorenjsknje mašine na svetu nama.Što nama nek ih prodaju u Njujorku.Kad bismo tu pesmu pretvorili u praksu Kacin bi promenio ploču.Ali oni znaju da nas potkupe.No ono glavno.Otreznimo se.Mi se s njima ne volimo i sve što uradimo mora to da podrazumeva, pa i razgovore i sporazume.Ako ne uspe pravimo vojsku pa kad dođe naših pet minuta udri.Tako to meni izgleda.Sve treba rasčistiti racionalno a ne emotivno.Pa kom opaci kom obojci
Preporuke:
0
0
14 sreda, 16 februar 2011 19:32
Milorad Bogdanović
Srbi, dobro zapamtite što je Smajim isčekićo, i šta muslimani misle o nama.
Ta mržnja je bolest, gdje istina kao lijek ne pomaže.
Preporuke:
0
0
15 sreda, 16 februar 2011 19:47
mila w.
Za Miroslava Svirčevića. Kad ste pomenuli 100 godišnjicu od početka Prvog svetskog rata, pronađite u knjižari knjigu "Grobnica Kapuciner". Napisao je Jozef Rot i saznaćete mnogo toga što se do sada nije znalo. Original: Die Kapuzinergruft - Josepf Roth. Ponašanje Kacina, Incka, Lunaček i ostalih rušitelja Srbije biće mnogo jasnije.
Preporuke:
0
0
16 sreda, 16 februar 2011 19:49
gavrilo
ne bih komentarisao a opet ne mogu jer je glupo proći pored ovakvih koji su uz to jako opasni!samo bih postavio jedno pitanje svima nama: Odakle muslimani u naš životni prostor?kako su došli miroljubivo ili ne i kako su vjekovima opstali ako smo mi nosioci "te fašiziodne politike?"MI GENOCIDNI" a nas sve manje a muslimana i šiptara sve više!rekao bih da pogledamo naše pjesme, tu nigdje ne pročitah da ih mi nabijamo na kolje, sječemo glave, šaljemo svilene konope i užad: o Haraču - danku u krvi i pravu prve bračne noći neću ni riječi napisati.Eto, imamo NjEGOŠA i ANDRIĆA ali samo da imamo NjEGOŠA dosta nam je!ova opasna retorika koja polaže pravo na "nauci",čovjek je okićen sa svim titularima kao neki beg, je takvog karaktera da treba država da reaguje i ne samo Srbija nego i Crna Gora! znam da ćete me pitati koja država kada je nema i kada ovdje vladaju NOVE OSMANLIJE, odnosno poturice!!
Preporuke:
0
0
17 sreda, 16 februar 2011 19:51
Aleksandar
Auuu, al' ga sroci! I sta posle? Da li ce dobiti americku "naucnu" stipendiju?
Preporuke:
0
0
18 sreda, 16 februar 2011 19:51
A familija moga oca?
Mog oca fam. tetku, 2 cerke i njenog muza, strica sa dva sina i zenu i njihove komsije su zlocinacki iskasapili muslimani iz Bosne za vreme Drugog Sv rata, kada ce to muslimani da priznaju kao genocid nad Srbima.
Preporuke:
0
0
19 sreda, 16 februar 2011 19:58
KPS
Opet vi " bošnjaci ". To su muslimani iliti poturčeni srbi. Vidite da oni u Novom Pazaru navijaju za Tursku kad igra protiv Srbije. Očekujem od nekog da se izvine turcima što žive na srpskoj zemlji.
Preporuke:
0
0
20 sreda, 16 februar 2011 20:00
saša r.
Čovek je bolestan i treba mu psihijatrijska pomoć. No, takvi obično ispune svoje ciljeve, jer im patološka mržnja daje strahovitu snagu, a uz današnju istripovanu srpsku vladu to im i neće biti teško. Svaki iole normalan Srbin zna s kim se sve graničimo, kao i šta nam misle.
Preporuke:
0
0
21 sreda, 16 februar 2011 20:02
Pera Panker,nažalost
Šta da radimo,sad?
Preporuke:
0
0
22 sreda, 16 februar 2011 20:10
sveti-slav
- "koncept srpske velikodržavne ideologije politike i prakse ima anticivilizacijski, antidemokratski karakter". dok su srbi bili deo civilizacije, i učestvovali u razvoju te civilizacije, (http://sr.wikipedia.org/sr-el/%D0%9F%D0%B5%D1%87%D0%B0%D1%82_%D0%BA%D0%BD%D0%B5%D0%B7%D0%B0_%D0%A1%D1%82%D1%80%D0%BE%D1%98%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%B0), gde su oni bili? dok smo glradili Skadar, Smederevo, Ravanicu, Dečane, obavljali Hilandar.., gde su oni bilii i šta su pravili i obnavljali? (http://sr.wikipedia.org/sr/%D0%A1%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%B0:Europa_Srbija_814_g.JPG). Demokratije je kod nas oduvek bilo (one izvorne, ne ove današnje), samo njih nije, gde su bili?
Preporuke:
0
0
23 sreda, 16 februar 2011 20:17
Živorad
Evo lepog materijala za vlasti Republike Srpske. Naime, kako je moguć zajednički život sa ovima i ko to ruši Bosnu.
Očigledno je da ovi "naučnici" sa svojim fašističkim predrasudama to rade.
Preporuke:
0
0
24 sreda, 16 februar 2011 20:23
Nebojša Malić
Kada sam prije nekoliko godina bio u Srbiji, zaprepastilo me koliko se malo znalo o događajima sa lijeve obale Drine. Ono jeste da je Srbija imala svoju brigu, od sankcija do bombardovanja i okupacije, ali potpuno nepoznavanje situacije u BiH je neoprostivo.

Zamolio bih vas da shvatite navode u ovom tekstu sasvim ozbiljno - ne kao istinite, već kao nešto u šta "bošnjački" politički establišment, a snjim i veliki dio naroda, zaista vjeruje. Štaviše, ovim "rezonovanjem" rukovode se i muftija Zukorlić i njegovi sljedbenici.

Žutokratija neće reagovati na ove navode, jer em što ne mari za interese Srba i Srbije, em što neće da se zamjeri svojim stranim gospodarima, koji protežiraju "Bošnjake". Ali neka iole nacionalno odgovorna vlast bi morala da se zabrine zbog ovakvih navoda, jer dok je njih, ni o kakvim "dobrosusjedskim odnosima" sa Sarajevom ne može biti riječi, niti može biti mira u samoj BiH (kao što je u nekoliko tekstova objasnio dr. Kecmanović).
Preporuke:
0
0
25 sreda, 16 februar 2011 20:30
Kole
Ulaganje u buduće nesreće muslimanske (bošnjačke) dece, na žalost, i srpske. Žalosno.
Preporuke:
0
0
26 sreda, 16 februar 2011 20:37
Nikola
"Stranka demokratske akcije je polufasisticka organizacija," citiram ne bilo koga, nego Milovana Djilasa iz 1992. godine. Sta ocekivati od ovog "naucnog skupoa" drzavnih lazova iz Sarajeva, koji su genocidnom akcijom ocistili od Srba Sarajevo, Zenicu, Tuzlu, Mostar, jos samo to da urade sa Banjalukom. A oni o velikosrpskom hegemonizmu u Hercegovini i Bosni. Domaci ravodusni politicari, hitaju tamo "bez alternative." Ravnodusnost je umiranje. Na zalost ne vidimo njihovu alternativu, jer su i narod uveli u apatiju i ravnodusnost.
Preporuke:
0
0
27 sreda, 16 februar 2011 20:48
krivudava racionalnost
Visarionu "mirotočivi", istorija nije racionalna već krivudava rijeka, da ne kažem to na drugi način.
Preporuke:
0
0
28 sreda, 16 februar 2011 20:49
Milos Stankovic
Da li u ovakvim ispadima ima elemenata krivicnog dela? Molim nekog strucnog da mi odgovori na pitanje. Ako nas tuzilac ne reaguje, mozemo li se organizovati da sami pokrenemo spor pred nasim sudovima. Posto najveci broj Srba zivi u Srbiji, ovakve mudzahedinsko-osmanlijske i monstruozne optuzbe se ticu i nas. Spreman sam i da finansijski pomognem takav postupak. Dosta je bilo!
Preporuke:
0
0
29 sreda, 16 februar 2011 21:06
Rio Lobo
Samo vi to sve lepo pobrojte i prebrojte, ako vam fali kadrova dacemo vam i to, imamo pola Beograda vasih istomisljenika, pa kad sve to uradite onda da jrdnom stavimo tacku na to a onda neka politicari ili ko vec treba uzme to u svoju nadleznost. Da se jednom i to zavrsi a ne da sad kako se kome prohte da vazda poteze proslost i teske reci. Znate sto god vece i krupnije reci se potezu to praznije zvuce.
Preporuke:
0
0
30 sreda, 16 februar 2011 21:07
Ala
Sramotno je i bogohulno govoriti neistinu.
Za takve tvrdnje ovaj "naucnik' mora da pruzi materijalne dokaze.
Cinjenice govore da su muslimani iz Bosne i u I i u II svetskom ratu vrsili genocid nad Srbima a o cemu posteoje verifikovani naucni i istorijski podaci.
Cinjenica je da je ratni zlocinac Naser Oric na slobodi.
Cinjenica je da su u istocnoj Bosni i u ovom ratu,unuci ciji su dedovi(Handzar divizija),iz istih porodica, ubijali Srbe,svoje komsije.
Podaci postoje u knjizi "Hronika nasih grobalja"M.Ivanisevic.
Kako su im Ameri i stvorili i ukinuli "bosnjacki" jezik, sada traze pomoc(novac) od arapskog sveta.I Arapima su se smucili jer su mnogo novca proneverili oko obnove Sarajeva,Tuzle;a Majke iz Potocara(licna korist,automobili)?!
Mora da je bolno tesko skrivati svoje korene i biti pravoverniji i od Pape.
Rahmetli "naucnik" bolje da se mane Sejtana i baci na ozbiljnu nauku!
Preporuke:
0
0
31 sreda, 16 februar 2011 21:31
Dijasporac
Mene nimalo ne iznenađuju Čekići i drugi tzv. profesori.Treba lepo uzeti etnički sastav austrougarske vojske u I svetskom ratu( postoji u Državnom muzeju u Beču),broj bosanskih muslimana u ustaškim i Handžar brigadama , zelenom kadru , čak ih je bilo i pred Moskvom u II svetskom ratu.Onda presaviti tabak, pa napisati ko je vršio agresiju na srpski narod i genocid.
Žal i neuspeh u trečem pokušaju devedesetih, da se Srbi istrebe je bolan za "profesore"!
Neka niko ne zaboravi Srbi u Bosni jesu postali ekstremni " OKO ZA OKO, ZUB ZA ZUB", život naših dedova i očeva je opomena.
Poseban doprinos mržnji u biH daju sarajevski mediji, npr. "Magazin 60 minuta mržnje", već godinama, što ubrzava dezintegraciju i neizbežni raspad BiH, Srbi i Hrvati se raduju!
Preporuke:
0
0
32 sreda, 16 februar 2011 21:41
Velibor
Ljudi pa Srbi su izmislili nacizam,fasizam i genocid jos u devetnaestom veku!!!
Ovo je neverovatno otkrice!
Jos kad bi imalo veze sa stvarnoscu bilo bi zabrinjavajuce...
Preporuke:
0
0
33 sreda, 16 februar 2011 21:49
cenda
Moje porijeklo je iz Hercegovine i veoma dobro znam kako su hercegovacki Srbi nastradali u drugom svijetskom ratu.Samo cu spomenuti nekoliko sela,koja su u okolini Mostara od kojih i ja poticem, Prebilovci, Tasovcici,Klepci, Zitomislici,Bacevici,Malo polje, Bijelo polje,itd Sva ta sela su prosla ustasku golgotu i vecina je stradala od ustaskog noza. Sve jame po hercegovini su pune srpskog naroda.Istocna Hercegovina, Nevesinje, Gacko, LJubinje, Trebinje, Foca, Gorazde. Srpski narod je tu dosao na rub istrebljenja od muslimanskih ustasa, posebno od muslimana iz zloglasne Kule Fazlagica koja nikad nije bila osvojena od partizana.to su imali u planu i ovog poslijedneg rata ali se srpski narod organizovao i nije dozvolio da se genocid ponovi. uistinu poginulo je dosta vojske ali nas sad barem nisu vodili kao ovce na klanje i nisu punili jame sa nasom dijecom.Ali izgleda da opet zaboravljamo ko su i sta su i koliko nas mrze. ovaj narod, posebno onaj dio koji zivi u Srbiji mora da otvori oci
Preporuke:
0
0
34 sreda, 16 februar 2011 21:50
Miroslav Svirčević
Poštovane dame i gospodo,

sve ovo sam već čuo dosta puta. Poslednji put na prošlogodišnjem naučnom skupu u Solt Lejk Sitiju koji je bio posvećen Berlinskom kongresu. Tom prilikom imao sam nekoliko teških verbalnih duela s par američkih profesora. Jedan od njih je otvoreno rekao da je Srbija neopravdano dobila ceo Niški mutesariflik pošto je većinski bio muslimanski. Ustao sam i pitao ga na osnovu kog istorijskog izvora to tvrdi, kada je posedujem turske statističke podatke od 1871. godine koji kažu da je u Niškom mutesarifliku bilo 70% hrišćana i 30% muslimana. On je na to samo odmahnuo rukom rekavši da to nije pouzdano pošto je objavljeno u Beogradu. Ja sam mu rekao da je sramota za nekog ko se predstavlja da je turkolog a da ne zna turske izvore. No, poenta je u nečemu drugom. Krajnji cilj Turske i anglo-američke politike je revizija rezultata balkanskih ratova i Berlinskog kongresa.
Preporuke:
0
0
35 sreda, 16 februar 2011 21:52
Miroslav Svirčević
U Turskoj ima više od 70 miliona stanovnika a u pravoslavnim zemljama je teška depopulacija. I ovu akciju muslimanskih "naučnika" iz BH federacije treba posmatrati u sklope ove politike. Mi sada znamo šta oni rade, ali šta mi radimo? Mi imamo Tadića i Dačića. Hoće li oni da se suoče s ovim problemom ili ćemo da biramo nove, nekompromitovane i srpskoj nacionalnoj ideji odane ljude.
Preporuke:
0
0
36 sreda, 16 februar 2011 21:54
Srbin iz Amerike
Ovi hoće B&H...
Preporuke:
0
0
37 sreda, 16 februar 2011 22:29
Mišljenja jednog klovna
Ovo podseća na vic o Muju i Hasu, iz koga je uklonjena poenta.
Ovu bedastoću, pored Basara, prigrliće kao očenaš sonje(2)...
Međutim užasno je to što niko od naših ѕvaničnika neće reagovati na primeren način,
Preporuke:
0
0
38 sreda, 16 februar 2011 22:39
The Tao of Groove
Zasto se ljutite Srbi? Boris Tadic vam je pred nosom proturio Deklaraciju o Srebrenici u skupstini "Srbije" uz pomoc 126 (vise od 50%) poslanika. Rezoluciju o Kosmetu pred UN, opet pred nosom. Je'l neko drugi da bude Srbin umesto nas? Taj film necete gledati!
Preporuke:
0
0
39 sreda, 16 februar 2011 22:45
Visarion Krivudavoj racionalnosti
I kriva Drina više nije nesavladiva.Postoje bageri kadri da sve te krivine isprave.Da li smo to u stanju ne znam ali da treba pomišljati na neki pravac to svakako.Alternativu znamo ona je u jasenovcima,jadovnjima, srebrnicama, bratuncima i znate i sami, sve gde.Idimo krivudavo ako moramo ali nećemo daleko stići.Inače, ne znam zašto me pominjete.Ako imate bolju ideju- na sunce.Spreman sam da je prihvatim ,ili bar o njoj razmislim.Ništa ovde , kako vidite nije zakovano.Mi svi ponešto tražimo.A ko traži ima šansi da nađe.Oni koji ćute imaju drugu neku muku.Čovek nas je nazvao "fašistima" i mi se prema tome na razne načine ravnamo.Ali ,ako tačno vidim ,zahvaljujući njemu i sličnima,sve više zbijamo redove.
Preporuke:
0
0
40 sreda, 16 februar 2011 22:55
Dejan P.
Klasicna zamena teza.Moze mu se,niko od domacih,metiljavih politicara nece reagovati,a bogami imaju i dobre ucitelje i tutore na "svetlom"zapadu koji i sami sprovode slicnu politiku.
Preporuke:
0
0
41 sreda, 16 februar 2011 23:25
Harun al Rašid
Izvod iz Memoranduma (1942) upućenog Adolfu Hitleru od strane gradonačelnika Sarajeva, Mustafe Softića. Od Hitlera je tražen Nemački protektorat nad BiH: Fireru naš! Mi Bosanski muslimani, nismo Vama i Nemačkom narodu nikako odani zbog neke trenutne političke računice ili interesa!Premda živimo u zemlji gde postoji većin slovenskog življa, mi otvoreno izjavljujemo da po rasi i krvi nismo Sloveni već da smo Gotskog porekla...Mi Bošnjaci kao Goti, tj. kao germansko pleme pod imenom Bosni, došli smo u 3 veku sa severa na Balkan, u rimsku provinciju Iliriju...U 6 veku došli su Sloveni u našu zemlju pod imenom Srba i Hrvata...Srbi su odmah po dolasku prihvatili istočno hrišćanstvo, Hrvati rimokatoličko, dok su Bošnjaci ostali čvrsto pri svojoj gotskoj arijevskoj veri.
Malo je reći da su Bošnjaci ovim izrazili ne samo spremnost za saradnju već i iskreno divljenje nacističkoj ideologiji i rasnim teorijama Trećeg Rajha Adolfa Hitlera. Smail Čakić je izdanak tih i takvih Bošnjaka nacista!
Preporuke:
0
0
42 sreda, 16 februar 2011 23:27
Predrag
Ja bih se vise zabrinuo da gospodin naucnik to nije izjavio. Zamislite da je jedan Srbin u Beogradu to izrekao protiv brace Muslimana. Pa mislim da bi se svakojake zene spoticale da to osude, a sada cute, kao sto ce i drzava Srbija da cuti. Mutava drzava Srbija!

Pa onda trazimo da nas drugi postuju. Kako da nas postuju, kad vide da sami sebe ne postujemo.
Preporuke:
0
0
43 sreda, 16 februar 2011 23:35
Predrag
Jos nesto, u Evropskoj Uniji bi za ovake reci bio pokrenut krivicni postupak, posto je ocigledno da doticni raspiruje mrznju po nacionalnoj i verskoj osnovi. To je govor u kojem se diskriminisu Srbi, kolektivno, kao narod, a mogli bi se cak tvrditi da podsice nasilje. U Holandiji bi najmanje zaradio prijavu u policijskoj stanici, pored standardne civilne procedure.

Bas me zanima da li ce neko nesto preduzeti. Pa makar to bio Srbin pojedinac iz Republike Srpske.
Preporuke:
0
0
44 sreda, 16 februar 2011 23:40
Karan
Ovo sve proizilazi iz kompleksa koji je presao u mrznju.Hoce ljudi da budu ono sto nisu a ne uspijeva im.Moze vo blejati koliko god hoce ali nikad nece postati ovca.Moze Smail Cekic priat i vikati da je i Ciroki Indijanac ali on i njegovi su i dalje samo Srbi muslimanske vjeroispovjesti.Jedina solucija da se ne zovu Srbi je Kvislinzi jer su sluzili okupatoru i sa njim se poistovjetili.
Preporuke:
0
0
45 sreda, 16 februar 2011 23:55
Senka
Ovaj Cakic lovi u mutnom jer mu to dopustaju Drugosrbijanci.( Deklaracija o Srebrenici) I posle ovoga ce ici u Zagreb gdje ce biti ponovo ponovljena laz a onda ce ici s tom lazi na neki naucni skup u Evropi gdje ce laz postati istina. A nasi naucnici i vlast samo cute i ne oglasavaju se. Sramota, sramota i opet sramota.
Preporuke:
0
0
46 četvrtak, 17 februar 2011 01:07
aksiom
Ni s kim istorija nije napravila takvu šalu kao s nama. Do jucer smo bili ono što želimo danas da zaboravimo. Ali nismo postali ni nešto drugo. Stali smo na pola puta, zabezeknuti. Ne možemo više nikud. Otrgnuti smo, a nismo prihvaceni. Kao rukavac što ga je bujica odvojila od majke rijeke, i nema više toka ni ušca, suviše malen da bude jezero, suviše velik da ga zemlja upije. S nejasnim osjecanjem stida zbog porijekla, i krivice zbog otpadništva, necemo da gledamo unazad, a nemamo kamo da gledamo unaprijed, zato zadržavamo vrijeme, u strahu od ma kakvog rješenja. Preziru nas i braca i došljaci, a mi se branimo ponosom i mržnjom. Htjeli smo da se sacuvamo, a tako smo se izgubili, da više ne znamo ni šta smo. Nesreca je što smo zavoljeli ovu svoju mrtvaju i necemo iz nje. A sve se placa, pa i ova ljubav.
Veliki srpski pisac, Meša Selimović.
Preporuke:
0
0
47 četvrtak, 17 februar 2011 01:13
Simić Manojlo
Ovaj Smail Čekić i Pedi Ešdaun dok je bio Visoki
Predstavnik OHR-a u Bosni, ucjenom su prisilili
Dragana Čavića tadašnjeg Predsjednika Republike
Srpske, da potpiše nekakav spisak poginulih islamskih vojnika širom Bosne, kao žrtve "Genocida u
Srebrenici". Boris Tadić i njegova klika, kao i
sve NVO, ali i stranke (DS,LDP) koje podržavaju
islamski fašizam, kao i svi oni sa desne strane
Drine, koji pojma nemaju šta se u Bosni događalo
kroz sve ratove, a događao se istinski,kontinuirani
genocid nad Srbima, stvarni a ne medijski,najveći
su krivci da Srbima u Bosni danas pjevaju:
" Vrba, kolac, Jasenovac ".
Preporuke:
0
0
48 četvrtak, 17 februar 2011 03:44
Danilo
Izjave Smaila Cakica nisu nista drugo do krici jadnih,bespomocnih,izgubljenih i od samih sebe porazenih poturica,koji od mrznje hoce da puknu,a znaju da Srbima ne mogu nista,ama bas nista lose uciniti.
Sveli su se na 12 500 km2,tj 25% BiH ili 5% bivse Yuge.A imali su 100%,cijelu Yugu,davali su Premijer Ministra i Predsjednika drzave(Bijedic ,Dizdarevic itd),a sada su se sami strpali u jedan tor iz kojeg nema izlaska.Srbi drze pola BiH i okrenuti su ka Srbiji,Hrvati prema Hrvatskoj,a oni mogu samo gledati u nebo ili u zemlju,ali izlaska nema ni na jednu stranu.Vide da ih je Alija nasukao,ali nece da priznaju,lakse je lajati na Srbe,na koga bi drugog.To im je dusevna hrana.
Ali,dzaba im to lajanje,nista promijeniti ne mogu.
I juce je u Banjaluci bio ruski ambasador u BiH Harcenko koji uvijek naglasi da Ruska Federacija cvrsto stoji iza R.Srpske.Eto,zasto Smail laje,pojede se ziv od jada,bijede i mrznje,a nista ne moze koliko ni bijesan pas na kratkom lancu.
Treba ih samo ignorisati.
Preporuke:
0
0
49 četvrtak, 17 februar 2011 07:21
Predsednik
Prema stavovima koje ima, mogao bi da postane Predsednik Srbije. Srbija nije imala Muslimana za Predsednika. Red je.
Preporuke:
0
0
50 četvrtak, 17 februar 2011 09:28
milanko kraljevo
Hhehehhehhee..... Boze dragi nisam se davno ovako nasmejao slatko.... E hvala ti profesore i gde cuo i gde necuo... da si ti nama ziv i zdrav pa da nas uveseljavas dugo i bericetno....hehehhehehhehhehhehhe
Preporuke:
0
0
51 četvrtak, 17 februar 2011 09:34
jelena
Ove citate mržnje,laži i obmana koji dolaze iz usta profesora dakako treba ozbiljno shvatiti.Ja nemislim da je rat završen!Amerika ga je prekinula jer smo bili u prednosti, kada prednost bude poništena oni će dozvoliti našim neprijateljima da nas konačno istrebe kao što su uradili hravti u Hrvatskoj.Daleko je ovo od smeha, daleko od šale, ovo je toliko ozbiljno da bi trebalo da se nađe na sednici saveta bezbednosti UN, naravno, uz sve naše vekovne argumente:ŠTA SU ZAPRAVO MUSLIMANI RADILI SA SRBIMA HRIŠĆANSKE PROVINIJENCIJE u posledših nekoliko vekova sa osvrtom na poslednja dva svetska rata i na ovaj zadnji!!!Zapamtite SRBI ovo je poziv na OSVETU na novi RAT, na ISTREBLjENjE!
Preporuke:
0
0
52 četvrtak, 17 februar 2011 11:38
Branko
Smaile Turčine...
Preporuke:
0
0
53 četvrtak, 17 februar 2011 11:40
Dijasporac
Harum Al Rašid, ovo je trebalo poslati u Sarajevo uvaženom intelektualnom skupu... kao sumari iz naučne diskusije...Treba navesti izvor dokumenta i poslati u sve medije gde govore i naš jezik, da stručnjaci upotpune nauku!!!
Slažem se da rat za Sarajevo nije završen, pripreme se vrše godinama preko medija, njih 90% misli i radi što im se plasira preko medija, dakle indoktrinacija, gnusne laži,malograđanština, osveta a Bota je tu da se izvinjava, dakle priznaje da je za nešto kriv.
Preporuke:
0
0
54 četvrtak, 17 februar 2011 11:41
Simić Manojlo
Kad su iz Sarajeva išli autobusom u Meku na Hadž,
na proputovanju kroz Prištinu, šofer autobusa je
saopštio putnicima: "ovde ćemo napravit pauzu od
1 sahata, tamo vam je hala, a tamo aščinica. A ako
neko želi da doktorira, eno tamo je Univerzitet".
Tako je i Smail-aga Čekić, postao doktor prištinskih nauka. Nije on ništa kriv. Nagovorio ga
šofer avtobusa.
Dobro je NSPM objavio šta misle ovi iz bošnjačkog
Instituta, da svako vidi sa kakvim
Srbe prisiljavaju da žive.Bolesni od mržnje, još od
turskog vakta.
Preporuke:
0
0
55 četvrtak, 17 februar 2011 11:49
Zoran Đorđević
Kada bi u Srbiji neki ozbiljan istoričar, recimo baš Miroslav Svirčević (pre dve godine sam imao zadovoljstvo da polemišem sa njim o ulozi Zapada u koncipiranju jugoslovenske federacije), uz obilje relevantnih podataka izneo na nekom naučnom skupu šta su sve oni nama radili, bio bi dočekan na nož. Naravno, takav skup, kakav se održao u Bosni, ovde ne bi mogao (ne bi smeo) ni da se održi. U ime nekog pomirenja, tolerancije... Sve što bi se reklo bilo bi automatski protumačeno kao govor mržnje.
Mislim da je sve to posledica titoizma. U njegovo vreme, oni stariji će se setiti, njima (Hrvatima i ostalim) se moglo mnogo štošta, a nama ništa. Čak ni pesmu "Tamo daleko" nismo smeli da pevamo sa "...tamo je Srbija", nego opšte i bezlično "tamo je domovina". Oni su "Lijepu našu" pevali kad god su i gde god su hteli. Još od tada Srbi se ustručavaju da kažu bilo šta u svoju odbranu.
Preporuke:
0
0
56 četvrtak, 17 februar 2011 13:27
iz Republike Srpske
Smail Čekić i Muamer Zukorlić (i mnogi drugi)
primaju direktive i teze za javna istupanja iz istog
centra. Najveći srpski "grijeh" je oslobađanje od
turske okupacije, jer sve "zlo" i "genocid" prema
"Bošnjacima" počinju početkom XIX vijeka. Eno muftija
prijeti "zulumom" u Novom Pazaru po ugledu na Egipat. Ne mogu a da sve ovo ne povežem sa najavom
povratka Turske na Balkan i, s tim u vezi, sa
zahtjevom ambasadora Turske u BiH da se, za vrijeme
sastanka člana Predsjedništva BiH Radmanovića i
ministra inostranih poslova Turske Davutoglua s
delegacijom iz sale u Banjaluci skloni srpska
zastava. Varaju se i Čekić i Zukorlić: Srbija, Crna
Gora i Bosna i Hercegvina, koje pominju, su većinski
hrišćanske zemlje i u njima su neizvodljive islamske
revolucije.
Preporuke:
0
0
57 četvrtak, 17 februar 2011 14:22
Miroslav Svirčević
G. Đorđeviću,

moj Balkanološki institut SANU čini sve što može u otkrivanju istorijske istine na Balkanu. Osim svojih redovnih aktivnosti koje obavljam (rad na knjigama "Istorija lokalnih institucija u modernoj srpskoj državi", "Stvarnje Banovine Hrvatske", redovno pišem prikaze raznih, pretežno pseudonaučnih publikacija sa Zapada (koje imaju nekaka uticaj), nastojeći da naučnim argumentima oborim ovakve rasističke zaključke. U tom smislu, već sam napisao prikaze knjiga Branimira Anzulovića, Roberta Donije, DŽona Fajna, Filipa Koena, Gera Dejzingsa itd. Kao što rekoh, činimo sve što je u našoj moći. Međutim, sve što mi pozitivno uradimo naše vlasti odmah upropaste. Šta mi vredi što sam oborio neistorijske tvrdnje pojedinih američkih profesora u Solt Lejk Sitiju, kada zatim "naše vlasti" izglasavaju rezoluciju o Srebrenici. To je bio direktan autogol. I onda ceo naš rad pada u vodu. To je veliki problem.
Preporuke:
0
0
58 četvrtak, 17 februar 2011 16:09
Bivši Sarajlija
U nastupu ŠUPLjEG GLASNOGOVORNIKA, Smaila Čakića SVE JE LAŽ, FALSIFIKAT, ANTILOGIKA I IZVRNUTA STVARNOST. Jedino je istina da je od imperijalnog „faktora“ i, može biti, u sadejstvu sa koalicionim partnerima sa kojima bi delili srpski plen, dobio nalog i podršku da to čini u ovome obliku.
Ovo je i probni balon za dalje planirane antisrpske akcije.
Treba, za sada, odgovoriti mirno isto takvom konferencijom u Banja Luci ili u Beogradu, gde će se izneti istine i činjenice o genocidu nad Srbima u 20. veku, a i pre toga. Izneti činjenice koje će, i onima koji ne znaju, potvrditi istinu da je „BiH“ GROBNICA SRBA U 20. VEKU !
Početi akciju da se otvori muzej genocida nad Srbima i da se napravi spomenik ubijenim Srbima, sa mogućim spiskom imena ubijenih Srba, dece, žena i starih Srba.
Ne smemo dozvoliti da vlast u Beogradu sprečava akcije na otkrivanju istina o genocidu nad Srbima.
Preporuke:
0
0
59 četvrtak, 17 februar 2011 17:48
Zoran Đorđević
Gospodine Svirčeviću,

Ovo ste Vi napisali u maju 2009. u članku "Britanska politika prema prema Jugoslaviji 1941-1944, osnovni izvor jugoslovenskog Ustava iz 1974.":

Kada se dublje rastumače navedeni principi nove britanske politike prema Jugoslaviji, može se lako uočiti njihova neverovatna sličnost s principima jugoslovenskog ustavnog uređenja od 1974, naročito kada je u pitanju ustavni položaj SR Srbije, njenih autonomnih pokrajina i srpskog naroda u drugim jugoslovenskim republikama. Doduše, u dokumentu se ne pominju Kosovo i Metohija, ali to ne poriče navedenu sličnost. Takođe, ovi principi neodoljivo podsećaju na onu zlokobnu krilaticu jugoslovenskih komunista „Slaba Srbija – jaka Jugoslavija“.
Preporuke:
0
0
60 četvrtak, 17 februar 2011 17:50
Zoran Đorđević
Nastavak.

To samo može da znači jednu stvar: da titoističku verziju socijalističkog federalizma, prepunu nelogičnosti i komičnih fantazija nije stvorio njen nominalni autor Kardelj, nego Velika Britanija i SAD. Po svemu sudeći, posle raskida sa Staljinom 1947/48, Broz je
glavne instrukcije i naredbe za alhemijsko eksperimentisanje u jugoslovenskoj ustavnoj laboratoriji dobijao od Zapada. On ih je revnosno izvršavao a zauzvrat to debelo naplaćivao političkim i finansijskim ustupcima, kako bi servisirao svoj preskupi diktatorski režim i postao lider trećeg sveta. Broz nije ništa radio na svoju ruku, čak ni kada je minimalno hteo da menja ustavno uređenje. Navedeni istorijski dokument dokazuje da Ustav SFRJ od 1974. nije stvorila Komunistička partija Jugoslavije, nego britanska spoljna politika. Tek je posle otkrivanja ovog dokumenta definitivno postalo jasno zašto je Zapad najodlučniji i najfanatičniji branilac „tekovina“ morbidnog Ustava od 1974, posle raspada Jugoslavije 1991.
Preporuke:
0
0
61 četvrtak, 17 februar 2011 17:51
Zoran Đorđević
Drugi nastavak.

Taj ustav je zapravo čedo zapadne diplomatije i zbog toga je NATO bio odlučan da ga i oružjem brani od njegovih rušilaca, uglavnom Srba koji su jedini na svojoj koži osetili sve njegove alhemijske otrove i vatre.
Preporuke:
0
0
62 četvrtak, 17 februar 2011 17:52
Zoran Đorđević
Ja sam se samo složio sa Vama.
Preporuke:
0
0
63 četvrtak, 17 februar 2011 18:18
Miroslav Svirčević
G. Đorđeviću,

da to sam napisao. I mislim da mi je vreme dalo za pravo. Danas sam još ubeđeniji u istinotost ovih mojih reči nego tada kad sam pisao esej.
Preporuke:
0
0
64 četvrtak, 17 februar 2011 19:59
Zoran Đorđević
Upravo zato Vas i podsećam na to. Sačuvao sam taj članak kao vrlo važan.
Preporuke:
0
0
65 četvrtak, 17 februar 2011 20:11
Milorad Bogdanović
Gospodine Svirčeviću.
Poštujem Vas kao pojedinca, ali kada mi spomenete našu Akademiju i titulare, naježim se.
Pustite Vi naše političare, radite kao najumniji Srbi svoj posao. Upozorite i naše crkvene čelovođe kad s puta se skreće, jer i to je obaveza umni ljudi.
Kada se svak svojim poslom bavi i nama Srbima će jednom svanuti, a političari naši biće sluge naše a ne okupatora našeg.
Narod naš to traži od crkve i umni Srba, gospodine Svirčeviću, za spas, a ne od političara.
Preporuke:
0
0
66 petak, 18 februar 2011 06:25
Vido`je
Citat:
"Čekićeva priča je kriterijalno neobavezujuća kafanska priča mržnje. A i njegove teze više liče na kafanske nego na naučno-istorijske. U nauci, to očito Čekić ne zna (jer kad bi znao, ovakvu bi njegovsku istoriju zaobilazio u širokom luku), hipoteze i teze ništa ne vrijede bez argumenata, a argument nikad nije bio niti je mogao biti zapjenušani govor mržnje"
"Da je Smail Čekić istoriju studirao u Sarajevu, kod istoričara sa Filozofskog fakulteta, vjerovatno bi ga obavezivali njeni kriterijumi. Ovako, kao student istorije u Prištini, on se ne razlikuje mnogo od onih što su tamošnju istoriju izučili. Ne zaboravimo da mu je kolega po struci, takođe sa završenom istorijom u Prištini, i Haris Silajdžić"
Preporuke:
0
0
67 petak, 18 februar 2011 06:27
Vido`je
Citat (nastavak):
"Inače, kako pripisati slobodarskom narodu genocidnost i fašizam? Vjerovatno je Čekić mislio da su Srbi genocidni što su protjerali Turke poslije petsto godina ropstva, što su doprinijeli propasti ne samo turskog nego i austrougarskog carstva, što su punili Jasenovce... Istina je da bi Čekić volio da Srbi istorijski nisu ono što jesu, on bi vjerovatno volio da ni sam nije ono što u sebi proživljava da jest, i što ga goni da govori tako kako govori. On sam zna da je u dubokoj zavadi s istinom, ali misli da "gromoglasnom mržnjom"
Preporuke:
0
0
68 petak, 18 februar 2011 14:07
Zoran Đorđević
Problem je u tome što je to njima dozvoljeno, a nama ni pomisliti.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner