субота, 20. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Смаил Чакић: Срби су извршили геноцид над муслиманима у Србији, Македонији, Црној Гори, БиХ и Санџаку

Kоментари (68) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 16 фебруар 2011 17:53
nataša
Zar nije logičnije da gospoda prvo pometu ispred svoje kuće i da se malo osvrnu na nacizam među bosanskim muslimanima i njihovo učešće u projektu hrvatskih nacista ustaša koji su bosanske muslimane proglašavali cvećem hrvatskog naroda. U tom smislu oni nisu ni reč progovorili o Handžar diviziji kao Hitlerovoj SS diviziji čiji su politički i biološki sledbenici danas na vlasti među bosanskim muslimanima. Takođe kako im nije palo na pamet da malo preispitaju ulogu bosanskih muslimana i nacističke ideologije nasleđene iz Handžar divizije u svetlu današnje prakse međunarodne islamske terorističke organizacije u čijem krvavom tragu po metroima i železničkim stanicama od Madrida i Londona, Kaira i Manile do Moskve i Sietla islamski teroristi iz Bosne imaju svoju ulogu.
Препоруке:
0
0
2 среда, 16 фебруар 2011 18:08
kaja
?????????????????????????????????????????????????????
Препоруке:
0
0
3 среда, 16 фебруар 2011 18:13
Мирослав Свирчевић
Одлучио сам да не полемишем више са оваквим квазинаучницима. Последње што сам написао на тему оваквих расистичких фантазмагорија јесте приказ књиге Филипа Коена "Тајни рат Србије" на српском (ускоро и на енглеском) језику. Ово је изванредан показатељ шта нам се спрема у "незавршеним пословима на Балкану." Последњи је тренутак да се ми Срби саберемо и добро организујемо како бисмо успешно парирали оваким расистичким насртајима и оптужбама, које ће свој врхунац достићи на стогодишњицу балканских ратова и Првог светског рата. Већ нам припремају оптужницу да смо ми главни кривци за ратне године 1914-1918. Да бисмо то постигли морамо најпре оборити ову квислиншку власт и одабрати нове људе који ће схватити сву озбиљност ситуације. Предстоје нам још тежа искушења.
Препоруке:
0
0
4 среда, 16 фебруар 2011 18:26
Драган
Мирославе, слажем се са Вама да ову власт треба променити, што пре то боље. Већи проблем од промене власти је ко ће је заменити. Не знам ни једно име које је вредно да се спомене.
Препоруке:
0
0
5 среда, 16 фебруар 2011 18:44
Pero
A gde je na ovom spisku visoko cenjenih naucnika u svojoj struci G-dja Kandic, te strucnjaci za unutrasnja pitanja Srba G-din Taci i lekar bez granica inace igrom slucaja Turcin Sonmez. Jos kako su poceli napravice od Handzar divizije Zene u crnom, jer je mrznja prema Srbima obema organizacijama na prvom mestu.
Препоруке:
0
0
6 среда, 16 фебруар 2011 18:46
Урош
Мислиш да Срби плански истребљују Србе, пошто су тзв бошњаци Срби. Има ту нечега.
Препоруке:
0
0
7 среда, 16 фебруар 2011 18:47
глумац
Од таквих,божемесачувај,интелектуалаца и није,нити се може,друго очекивати.Али би било право чудо да се на ,,ово,, огласио неко од наших,назови,државника.Не треба се њима чудити нити их се плашити они то раде од кад им је речено да су народ,али шта ћемо са нама и нашим,куку,политичарима...не знам!!!
Препоруке:
0
0
8 среда, 16 фебруар 2011 18:55
Бели Орао
@Мирослав Свирчевић. Ако већ није касно?
Препоруке:
0
0
9 среда, 16 фебруар 2011 18:56
ko je ovaj!?
Ko je ovaj??? svaki komentar je suvisan! ne trosite rijeci na ovakve pseudoprofesore i pseudointelektualce.
Препоруке:
0
0
10 среда, 16 фебруар 2011 19:00
Нн
"Не бојим се вражјега кота, нека га је ка на гори листа, но се бојим зла домаћега".
Његош
Препоруке:
0
0
11 среда, 16 фебруар 2011 19:04
au mile
Потпуно је срамно и неразумно оптуживати Ћосића, Екмеџића и Његоша за "геноцид" на над муслиманима, тј, Бошњацима.
Да је ова Србија нормална земља уследила би тужба против ових такозваних научних радника за изазивање националне мржње.
Ноторна чињеница је да су стварни и једини геноцид на балканским просторима починили Хрвати уз помоћ муслимана у Другом светском рату.
Ревизионисти историје, позивајући се на резултате методолошки погрешног пописа жртава, које је радила комисија почетком шездесетих, смањује број жртава геноцида до бесмисла.
Наши научници, историографи ћуте, пропуштајући историјску прилику да свој научни рад ставе у одбрану научне истине а самим тим и одбране српског народа. Зато ће овакве нуле и ништарије да пљују и трују односе деценијама и вековима све док Срба у Босни не буде. Такви људи су нам ипак корисни зато што отворено исказују своје ставове (макар били расистички) о Србима и Србији.
Са таквима није могућ заједнички живот.
Препоруке:
0
0
12 среда, 16 фебруар 2011 19:14
Alexander "X"
Ako se porede imperije kroz istoriju i oruzja koja su glavna obelezja moci imperija, Turska sa izumom janicarima i islamizacijom Balkanskog poluostrva je mnogo jaca od americke atomske bombe. Uranijum se raspada i truje odredjeni broj godina ali je prirodan elemenat, janicari i zaostatak turske imperije truju i razaraju kroz vekove. Naucnik Cakic kao i ucesnici skupa su produkt dizajnirane turske ratne naprave koja je jos uvek aktiivna.

Zalosno je sto skup ili tribina nije pozvala ostale strucnjake balkanoloskih istrazivanja da se u otvorenoj debate otkriju sve mane ili ukaze na pozitivne tacke pomenutih dela.

Zalosno je, ustvari najzalosnije, sto zvanicna Srbija nece uloziti nikakvu protesnu notu Bosni, (Kacinu) ili Evropskoj Uniji (Kadiji) i zastititi svojih interesa i ugleda nacije kao bilo koja drzava ovozemaljskog sveta. Upustati se u diskusije sa mecenama skupa je marginalno. Takodje verujem da je cukundeda Gospodina Cakica bio dobar covek.
Препоруке:
0
0
13 среда, 16 фебруар 2011 19:21
Висарион "мироточиви"
Ништа ту не помажу спорења.Ништа проценти, нагађања колико их има таквихНас историја учи: кад дође стани пани сви су исти.Свеједно шта у себи мислили.Најсигурније је веровати да су они други и да ту помоћи нема.Мрзимо се.Обострано.Ајде да пробамо да ту мржњу сведемо у оне границе кад се не убијамо.Ајде да нађемо облике кад се мрзимо а сарађујемо онде где морамо и обострано имамао разлога и интереса.Каква извиња, какво братсво и јединство, какви бакрачи.Не само с Муслиманима.Исто с Хрватима, исто с Словенцима и Кацном.Они хоће Србију као колонију.Најбоље горењскње машине на свету нама.Што нама нек их продају у Њујорку.Кад бисмо ту песму претворили у праксу Кацин би променио плочу.Али они знају да нас поткупе.Но оно главно.Отрезнимо се.Ми се с њима не волимо и све што урадимо мора то да подразумева, па и разговоре и споразуме.Ако не успе правимо војску па кад дође наших пет минута удри.Тако то мени изгледа.Све треба расчистити рационално а не емотивно.Па ком опаци ком обојци
Препоруке:
0
0
14 среда, 16 фебруар 2011 19:32
Милорад Богдановић
Срби, добро запамтите што је Смајим исчекићо, и шта муслимани мисле о нама.
Та мржња је болест, гдје истина као лијек не помаже.
Препоруке:
0
0
15 среда, 16 фебруар 2011 19:47
mila w.
За Мирослава Свирчевића. Кад сте поменули 100 годишњицу од почетка Првог светског рата, пронађите у књижари књигу "Гробница Капуцинер". Написао је Јозеф Рот и сазнаћете много тога што се до сада није знало. Оригинал: Die Kapuzinergruft - Josepf Roth. Понашање Кацина, Инцка, Луначек и осталих рушитеља Србије биће много јасније.
Препоруке:
0
0
16 среда, 16 фебруар 2011 19:49
гаврило
не бих коментарисао а опет не могу јер је глупо проћи поред оваквих који су уз то јако опасни!само бих поставио једно питање свима нама: Одакле муслимани у наш животни простор?како су дошли мирољубиво или не и како су вјековима опстали ако смо ми носиоци "те фашизиодне политике?"МИ ГЕНОЦИДНИ" а нас све мање а муслимана и шиптара све више!рекао бих да погледамо наше пјесме, ту нигдје не прочитах да их ми набијамо на коље, сјечемо главе, шаљемо свилене конопе и ужад: о Харачу - данку у крви и праву прве брачне ноћи нећу ни ријечи написати.Ето, имамо ЊЕГОША и АНДРИЋА али само да имамо ЊЕГОША доста нам је!ова опасна реторика која полаже право на "науци",човјек је окићен са свим титуларима као неки бег, је таквог карактера да треба држава да реагује и не само Србија него и Црна Гора! знам да ћете ме питати која држава када је нема и када овдје владају НОВЕ ОСМАНЛИЈЕ, односно потурице!!
Препоруке:
0
0
17 среда, 16 фебруар 2011 19:51
Aleksandar
Auuu, al' ga sroci! I sta posle? Da li ce dobiti americku "naucnu" stipendiju?
Препоруке:
0
0
18 среда, 16 фебруар 2011 19:51
A familija moga oca?
Mog oca fam. tetku, 2 cerke i njenog muza, strica sa dva sina i zenu i njihove komsije su zlocinacki iskasapili muslimani iz Bosne za vreme Drugog Sv rata, kada ce to muslimani da priznaju kao genocid nad Srbima.
Препоруке:
0
0
19 среда, 16 фебруар 2011 19:58
KPS
Opet vi " bošnjaci ". To su muslimani iliti poturčeni srbi. Vidite da oni u Novom Pazaru navijaju za Tursku kad igra protiv Srbije. Očekujem od nekog da se izvine turcima što žive na srpskoj zemlji.
Препоруке:
0
0
20 среда, 16 фебруар 2011 20:00
саша р.
Човек је болестан и треба му психијатријска помоћ. Но, такви обично испуне своје циљеве, јер им патолошка мржња даје страховиту снагу, а уз данашњу истриповану српску владу то им и неће бити тешко. Сваки иоле нормалан Србин зна с ким се све граничимо, као и шта нам мисле.
Препоруке:
0
0
21 среда, 16 фебруар 2011 20:02
Пера Панкер,нажалост
Шта да радимо,сад?
Препоруке:
0
0
22 среда, 16 фебруар 2011 20:10
свети-слав
- "концепт српске великодржавне идеологије политике и праксе има антицивилизацијски, антидемократски карактер". док су срби били део цивилизације, и учествовали у развоју те цивилизације, (http://sr.wikipedia.org/sr-el/%D0%9F%D0%B5%D1%87%D0%B0%D1%82_%D0%BA%D0%BD%D0%B5%D0%B7%D0%B0_%D0%A1%D1%82%D1%80%D0%BE%D1%98%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%B0), где су они били? док смо глрадили Скадар, Смедерево, Раваницу, Дечане, обављали Хиландар.., где су они билии и шта су правили и обнављали? (http://sr.wikipedia.org/sr/%D0%A1%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%B0:Europa_Srbija_814_g.JPG). Демократије је код нас одувек било (оне изворне, не ове данашње), само њих није, где су били?
Препоруке:
0
0
23 среда, 16 фебруар 2011 20:17
Живорад
Ево лепог материјала за власти Републике Српске. Наиме, како је могућ заједнички живот са овима и ко то руши Босну.
Очигледно је да ови "научници" са својим фашистичким предрасудама то раде.
Препоруке:
0
0
24 среда, 16 фебруар 2011 20:23
Небојша Малић
Када сам прије неколико година био у Србији, запрепастило ме колико се мало знало о догађајима са лијеве обале Дрине. Оно јесте да је Србија имала своју бригу, од санкција до бомбардовања и окупације, али потпуно непознавање ситуације у БиХ је неопростиво.

Замолио бих вас да схватите наводе у овом тексту сасвим озбиљно - не као истините, већ као нешто у шта "бошњачки" политички естаблишмент, а сњим и велики дио народа, заиста вјерује. Штавише, овим "резоновањем" руководе се и муфтија Зукорлић и његови сљедбеници.

Жутократија неће реаговати на ове наводе, јер ем што не мари за интересе Срба и Србије, ем што неће да се замјери својим страним господарима, који протежирају "Бошњаке". Али нека иоле национално одговорна власт би морала да се забрине због оваквих навода, јер док је њих, ни о каквим "добросусједским односима" са Сарајевом не може бити ријечи, нити може бити мира у самој БиХ (као што је у неколико текстова објаснио др. Кецмановић).
Препоруке:
0
0
25 среда, 16 фебруар 2011 20:30
Koле
Улагање у будуће несреће муслиманске (бошњачке) деце, на жалост, и српске. Жалосно.
Препоруке:
0
0
26 среда, 16 фебруар 2011 20:37
Nikola
"Stranka demokratske akcije je polufasisticka organizacija," citiram ne bilo koga, nego Milovana Djilasa iz 1992. godine. Sta ocekivati od ovog "naucnog skupoa" drzavnih lazova iz Sarajeva, koji su genocidnom akcijom ocistili od Srba Sarajevo, Zenicu, Tuzlu, Mostar, jos samo to da urade sa Banjalukom. A oni o velikosrpskom hegemonizmu u Hercegovini i Bosni. Domaci ravodusni politicari, hitaju tamo "bez alternative." Ravnodusnost je umiranje. Na zalost ne vidimo njihovu alternativu, jer su i narod uveli u apatiju i ravnodusnost.
Препоруке:
0
0
27 среда, 16 фебруар 2011 20:48
krivudava racionalnost
Visarionu "mirotočivi", istorija nije racionalna već krivudava rijeka, da ne kažem to na drugi način.
Препоруке:
0
0
28 среда, 16 фебруар 2011 20:49
Milos Stankovic
Da li u ovakvim ispadima ima elemenata krivicnog dela? Molim nekog strucnog da mi odgovori na pitanje. Ako nas tuzilac ne reaguje, mozemo li se organizovati da sami pokrenemo spor pred nasim sudovima. Posto najveci broj Srba zivi u Srbiji, ovakve mudzahedinsko-osmanlijske i monstruozne optuzbe se ticu i nas. Spreman sam i da finansijski pomognem takav postupak. Dosta je bilo!
Препоруке:
0
0
29 среда, 16 фебруар 2011 21:06
Rio Lobo
Samo vi to sve lepo pobrojte i prebrojte, ako vam fali kadrova dacemo vam i to, imamo pola Beograda vasih istomisljenika, pa kad sve to uradite onda da jrdnom stavimo tacku na to a onda neka politicari ili ko vec treba uzme to u svoju nadleznost. Da se jednom i to zavrsi a ne da sad kako se kome prohte da vazda poteze proslost i teske reci. Znate sto god vece i krupnije reci se potezu to praznije zvuce.
Препоруке:
0
0
30 среда, 16 фебруар 2011 21:07
Ala
Sramotno je i bogohulno govoriti neistinu.
Za takve tvrdnje ovaj "naucnik' mora da pruzi materijalne dokaze.
Cinjenice govore da su muslimani iz Bosne i u I i u II svetskom ratu vrsili genocid nad Srbima a o cemu posteoje verifikovani naucni i istorijski podaci.
Cinjenica je da je ratni zlocinac Naser Oric na slobodi.
Cinjenica je da su u istocnoj Bosni i u ovom ratu,unuci ciji su dedovi(Handzar divizija),iz istih porodica, ubijali Srbe,svoje komsije.
Podaci postoje u knjizi "Hronika nasih grobalja"M.Ivanisevic.
Kako su im Ameri i stvorili i ukinuli "bosnjacki" jezik, sada traze pomoc(novac) od arapskog sveta.I Arapima su se smucili jer su mnogo novca proneverili oko obnove Sarajeva,Tuzle;a Majke iz Potocara(licna korist,automobili)?!
Mora da je bolno tesko skrivati svoje korene i biti pravoverniji i od Pape.
Rahmetli "naucnik" bolje da se mane Sejtana i baci na ozbiljnu nauku!
Препоруке:
0
0
31 среда, 16 фебруар 2011 21:31
Dijasporac
Mene nimalo ne iznenađuju Čekići i drugi tzv. profesori.Treba lepo uzeti etnički sastav austrougarske vojske u I svetskom ratu( postoji u Državnom muzeju u Beču),broj bosanskih muslimana u ustaškim i Handžar brigadama , zelenom kadru , čak ih je bilo i pred Moskvom u II svetskom ratu.Onda presaviti tabak, pa napisati ko je vršio agresiju na srpski narod i genocid.
Žal i neuspeh u trečem pokušaju devedesetih, da se Srbi istrebe je bolan za "profesore"!
Neka niko ne zaboravi Srbi u Bosni jesu postali ekstremni " OKO ZA OKO, ZUB ZA ZUB", život naših dedova i očeva je opomena.
Poseban doprinos mržnji u biH daju sarajevski mediji, npr. "Magazin 60 minuta mržnje", već godinama, što ubrzava dezintegraciju i neizbežni raspad BiH, Srbi i Hrvati se raduju!
Препоруке:
0
0
32 среда, 16 фебруар 2011 21:41
Velibor
Ljudi pa Srbi su izmislili nacizam,fasizam i genocid jos u devetnaestom veku!!!
Ovo je neverovatno otkrice!
Jos kad bi imalo veze sa stvarnoscu bilo bi zabrinjavajuce...
Препоруке:
0
0
33 среда, 16 фебруар 2011 21:49
cenda
Moje porijeklo je iz Hercegovine i veoma dobro znam kako su hercegovacki Srbi nastradali u drugom svijetskom ratu.Samo cu spomenuti nekoliko sela,koja su u okolini Mostara od kojih i ja poticem, Prebilovci, Tasovcici,Klepci, Zitomislici,Bacevici,Malo polje, Bijelo polje,itd Sva ta sela su prosla ustasku golgotu i vecina je stradala od ustaskog noza. Sve jame po hercegovini su pune srpskog naroda.Istocna Hercegovina, Nevesinje, Gacko, LJubinje, Trebinje, Foca, Gorazde. Srpski narod je tu dosao na rub istrebljenja od muslimanskih ustasa, posebno od muslimana iz zloglasne Kule Fazlagica koja nikad nije bila osvojena od partizana.to su imali u planu i ovog poslijedneg rata ali se srpski narod organizovao i nije dozvolio da se genocid ponovi. uistinu poginulo je dosta vojske ali nas sad barem nisu vodili kao ovce na klanje i nisu punili jame sa nasom dijecom.Ali izgleda da opet zaboravljamo ko su i sta su i koliko nas mrze. ovaj narod, posebno onaj dio koji zivi u Srbiji mora da otvori oci
Препоруке:
0
0
34 среда, 16 фебруар 2011 21:50
Мирослав Свирчевић
Поштоване даме и господо,

све ово сам већ чуо доста пута. Последњи пут на прошлогодишњем научном скупу у Солт Лејк Ситију који је био посвећен Берлинском конгресу. Том приликом имао сам неколико тешких вербалних дуела с пар америчких професора. Један од њих је отворено рекао да је Србија неоправдано добила цео Нишки мутесарифлик пошто је већински био муслимански. Устао сам и питао га на основу ког историјског извора то тврди, када је поседујем турске статистичке податке од 1871. године који кажу да је у Нишком мутесарифлику било 70% хришћана и 30% муслимана. Он је на то само одмахнуо руком рекавши да то није поуздано пошто је објављено у Београду. Ја сам му рекао да је срамота за неког ко се представља да је турколог а да не зна турске изворе. Но, поента је у нечему другом. Крајњи циљ Турске и англо-америчке политике је ревизија резултата балканских ратова и Берлинског конгреса.
Препоруке:
0
0
35 среда, 16 фебруар 2011 21:52
Мирослав Свирчевић
У Турској има више од 70 милиона становника а у православним земљама је тешка депопулација. И ову акцију муслиманских "научника" из БХ федерације треба посматрати у склопе ове политике. Ми сада знамо шта они раде, али шта ми радимо? Ми имамо Тадића и Дачића. Хоће ли они да се суоче с овим проблемом или ћемо да бирамо нове, некомпромитоване и српској националној идеји одане људе.
Препоруке:
0
0
36 среда, 16 фебруар 2011 21:54
Србин из Америке
Ови хоће Б&Х...
Препоруке:
0
0
37 среда, 16 фебруар 2011 22:29
Мишљења једног кловна
Ово подсећа на виц о Мују и Хасу, из кога је уклоњена поента.
Ову бедастоћу, поред Басара, пригрлиће као оченаш соње(2)...
Међутим ужасно је то што нико од наших ѕваничника неће реаговати на примерен начин,
Препоруке:
0
0
38 среда, 16 фебруар 2011 22:39
The Tao of Groove
Zasto se ljutite Srbi? Boris Tadic vam je pred nosom proturio Deklaraciju o Srebrenici u skupstini "Srbije" uz pomoc 126 (vise od 50%) poslanika. Rezoluciju o Kosmetu pred UN, opet pred nosom. Je'l neko drugi da bude Srbin umesto nas? Taj film necete gledati!
Препоруке:
0
0
39 среда, 16 фебруар 2011 22:45
Висарион Кривудавој рационалности
И крива Дрина више није несавладива.Постоје багери кадри да све те кривине исправе.Да ли смо то у стању не знам али да треба помишљати на неки правац то свакако.Алтернативу знамо она је у јасеновцима,јадовњима, сребрницама, братунцима и знате и сами, све где.Идимо кривудаво ако морамо али нећемо далеко стићи.Иначе, не знам зашто ме помињете.Ако имате бољу идеју- на сунце.Спреман сам да је прихватим ,или бар о њој размислим.Ништа овде , како видите није заковано.Ми сви понешто тражимо.А ко тражи има шанси да нађе.Они који ћуте имају другу неку муку.Човек нас је назвао "фашистима" и ми се према томе на разне начине равнамо.Али ,ако тачно видим ,захваљујући њему и сличнима,све више збијамо редове.
Препоруке:
0
0
40 среда, 16 фебруар 2011 22:55
Dejan P.
Klasicna zamena teza.Moze mu se,niko od domacih,metiljavih politicara nece reagovati,a bogami imaju i dobre ucitelje i tutore na "svetlom"zapadu koji i sami sprovode slicnu politiku.
Препоруке:
0
0
41 среда, 16 фебруар 2011 23:25
Харун ал Рашид
Извод из Меморандума (1942) упућеног Адолфу Хитлеру од стране градоначелника Сарајева, Мустафе Софтића. Од Хитлера је тражен Немачки протекторат над БиХ: Фиреру наш! Ми Босански муслимани, нисмо Вама и Немачком народу никако одани због неке тренутне политичке рачунице или интереса!Премда живимо у земљи где постоји већин словенског живља, ми отворено изјављујемо да по раси и крви нисмо Словени већ да смо Готског порекла...Ми Бошњаци као Готи, тј. као германско племе под именом Босни, дошли смо у 3 веку са севера на Балкан, у римску провинцију Илирију...У 6 веку дошли су Словени у нашу земљу под именом Срба и Хрвата...Срби су одмах по доласку прихватили источно хришћанство, Хрвати римокатоличко, док су Бошњаци остали чврсто при својој готској аријевској вери.
Мало је рећи да су Бошњаци овим изразили не само спремност за сарадњу већ и искрено дивљење нацистичкој идеологији и расним теоријама Трећег Рајха Адолфа Хитлера. Смаил Чакић је изданак тих и таквих Бошњака нациста!
Препоруке:
0
0
42 среда, 16 фебруар 2011 23:27
Predrag
Ja bih se vise zabrinuo da gospodin naucnik to nije izjavio. Zamislite da je jedan Srbin u Beogradu to izrekao protiv brace Muslimana. Pa mislim da bi se svakojake zene spoticale da to osude, a sada cute, kao sto ce i drzava Srbija da cuti. Mutava drzava Srbija!

Pa onda trazimo da nas drugi postuju. Kako da nas postuju, kad vide da sami sebe ne postujemo.
Препоруке:
0
0
43 среда, 16 фебруар 2011 23:35
Predrag
Jos nesto, u Evropskoj Uniji bi za ovake reci bio pokrenut krivicni postupak, posto je ocigledno da doticni raspiruje mrznju po nacionalnoj i verskoj osnovi. To je govor u kojem se diskriminisu Srbi, kolektivno, kao narod, a mogli bi se cak tvrditi da podsice nasilje. U Holandiji bi najmanje zaradio prijavu u policijskoj stanici, pored standardne civilne procedure.

Bas me zanima da li ce neko nesto preduzeti. Pa makar to bio Srbin pojedinac iz Republike Srpske.
Препоруке:
0
0
44 среда, 16 фебруар 2011 23:40
Karan
Ovo sve proizilazi iz kompleksa koji je presao u mrznju.Hoce ljudi da budu ono sto nisu a ne uspijeva im.Moze vo blejati koliko god hoce ali nikad nece postati ovca.Moze Smail Cekic priat i vikati da je i Ciroki Indijanac ali on i njegovi su i dalje samo Srbi muslimanske vjeroispovjesti.Jedina solucija da se ne zovu Srbi je Kvislinzi jer su sluzili okupatoru i sa njim se poistovjetili.
Препоруке:
0
0
45 среда, 16 фебруар 2011 23:55
Senka
Ovaj Cakic lovi u mutnom jer mu to dopustaju Drugosrbijanci.( Deklaracija o Srebrenici) I posle ovoga ce ici u Zagreb gdje ce biti ponovo ponovljena laz a onda ce ici s tom lazi na neki naucni skup u Evropi gdje ce laz postati istina. A nasi naucnici i vlast samo cute i ne oglasavaju se. Sramota, sramota i opet sramota.
Препоруке:
0
0
46 четвртак, 17 фебруар 2011 01:07
аксиом
Ni s kim istorija nije napravila takvu šalu kao s nama. Do jucer smo bili ono što želimo danas da zaboravimo. Ali nismo postali ni nešto drugo. Stali smo na pola puta, zabezeknuti. Ne možemo više nikud. Otrgnuti smo, a nismo prihvaceni. Kao rukavac što ga je bujica odvojila od majke rijeke, i nema više toka ni ušca, suviše malen da bude jezero, suviše velik da ga zemlja upije. S nejasnim osjecanjem stida zbog porijekla, i krivice zbog otpadništva, necemo da gledamo unazad, a nemamo kamo da gledamo unaprijed, zato zadržavamo vrijeme, u strahu od ma kakvog rješenja. Preziru nas i braca i došljaci, a mi se branimo ponosom i mržnjom. Htjeli smo da se sacuvamo, a tako smo se izgubili, da više ne znamo ni šta smo. Nesreca je što smo zavoljeli ovu svoju mrtvaju i necemo iz nje. A sve se placa, pa i ova ljubav.
Велики српски писац, Меша Селимовић.
Препоруке:
0
0
47 четвртак, 17 фебруар 2011 01:13
Симић Манојло
Овај Смаил Чекић и Педи Ешдаун док је био Високи
Представник ОХР-а у Босни, уцјеном су присилили
Драгана Чавића тадашњег Предсједника Републике
Српске, да потпише некакав списак погинулих исламских војника широм Босне, као жртве "Геноцида у
Сребреници". Борис Тадић и његова клика, као и
све НВО, али и странке (ДС,ЛДП) које подржавају
исламски фашизам, као и сви они са десне стране
Дрине, који појма немају шта се у Босни догађало
кроз све ратове, а догађао се истински,континуирани
геноцид над Србима, стварни а не медијски,највећи
су кривци да Србима у Босни данас пјевају:
" Врба, колац, Јасеновац ".
Препоруке:
0
0
48 четвртак, 17 фебруар 2011 03:44
Danilo
Izjave Smaila Cakica nisu nista drugo do krici jadnih,bespomocnih,izgubljenih i od samih sebe porazenih poturica,koji od mrznje hoce da puknu,a znaju da Srbima ne mogu nista,ama bas nista lose uciniti.
Sveli su se na 12 500 km2,tj 25% BiH ili 5% bivse Yuge.A imali su 100%,cijelu Yugu,davali su Premijer Ministra i Predsjednika drzave(Bijedic ,Dizdarevic itd),a sada su se sami strpali u jedan tor iz kojeg nema izlaska.Srbi drze pola BiH i okrenuti su ka Srbiji,Hrvati prema Hrvatskoj,a oni mogu samo gledati u nebo ili u zemlju,ali izlaska nema ni na jednu stranu.Vide da ih je Alija nasukao,ali nece da priznaju,lakse je lajati na Srbe,na koga bi drugog.To im je dusevna hrana.
Ali,dzaba im to lajanje,nista promijeniti ne mogu.
I juce je u Banjaluci bio ruski ambasador u BiH Harcenko koji uvijek naglasi da Ruska Federacija cvrsto stoji iza R.Srpske.Eto,zasto Smail laje,pojede se ziv od jada,bijede i mrznje,a nista ne moze koliko ni bijesan pas na kratkom lancu.
Treba ih samo ignorisati.
Препоруке:
0
0
49 четвртак, 17 фебруар 2011 07:21
Predsednik
Prema stavovima koje ima, mogao bi da postane Predsednik Srbije. Srbija nije imala Muslimana za Predsednika. Red je.
Препоруке:
0
0
50 четвртак, 17 фебруар 2011 09:28
milanko kraljevo
Hhehehhehhee..... Boze dragi nisam se davno ovako nasmejao slatko.... E hvala ti profesore i gde cuo i gde necuo... da si ti nama ziv i zdrav pa da nas uveseljavas dugo i bericetno....hehehhehehhehhehhehhe
Препоруке:
0
0
51 четвртак, 17 фебруар 2011 09:34
јелена
Ове цитате мржње,лажи и обмана који долазе из уста професора дакако треба озбиљно схватити.Ја немислим да је рат завршен!Америка га је прекинула јер смо били у предности, када предност буде поништена они ће дозволити нашим непријатељима да нас коначно истребе као што су урадили хравти у Хрватској.Далеко је ово од смеха, далеко од шале, ово је толико озбиљно да би требало да се нађе на седници савета безбедности УН, наравно, уз све наше вековне аргументе:ШТА СУ ЗАПРАВО МУСЛИМАНИ РАДИЛИ СА СРБИМА ХРИШЋАНСКЕ ПРОВИНИЈЕНЦИЈЕ у последших неколико векова са освртом на последња два светска рата и на овај задњи!!!Запамтите СРБИ ово је позив на ОСВЕТУ на нови РАТ, на ИСТРЕБЉЕЊЕ!
Препоруке:
0
0
52 четвртак, 17 фебруар 2011 11:38
Бранко
Смаиле Турчине...
Препоруке:
0
0
53 четвртак, 17 фебруар 2011 11:40
Dijasporac
Harum Al Rašid, ovo je trebalo poslati u Sarajevo uvaženom intelektualnom skupu... kao sumari iz naučne diskusije...Treba navesti izvor dokumenta i poslati u sve medije gde govore i naš jezik, da stručnjaci upotpune nauku!!!
Slažem se da rat za Sarajevo nije završen, pripreme se vrše godinama preko medija, njih 90% misli i radi što im se plasira preko medija, dakle indoktrinacija, gnusne laži,malograđanština, osveta a Bota je tu da se izvinjava, dakle priznaje da je za nešto kriv.
Препоруке:
0
0
54 четвртак, 17 фебруар 2011 11:41
Симић Манојло
Кад су из Сарајева ишли аутобусом у Меку на Хаџ,
на пропутовању кроз Приштину, шофер аутобуса је
саопштио путницима: "овде ћемо направит паузу од
1 сахата, тамо вам је хала, а тамо ашчиница. А ако
неко жели да докторира, ено тамо је Универзитет".
Тако је и Смаил-ага Чекић, постао доктор приштинских наука. Није он ништа крив. Наговорио га
шофер автобуса.
Добро је НСПМ објавио шта мисле ови из бошњачког
Института, да свако види са каквим
Србе присиљавају да живе.Болесни од мржње, још од
турског вакта.
Препоруке:
0
0
55 четвртак, 17 фебруар 2011 11:49
Зоран Ђорђевић
Када би у Србији неки озбиљан историчар, рецимо баш Мирослав Свирчевић (пре две године сам имао задовољство да полемишем са њим о улози Запада у конципирању југословенске федерације), уз обиље релевантних података изнео на неком научном скупу шта су све они нама радили, био би дочекан на нож. Наравно, такав скуп, какав се одржао у Босни, овде не би могао (не би смео) ни да се одржи. У име неког помирења, толеранције... Све што би се рекло било би аутоматски протумачено као говор мржње.
Мислим да је све то последица титоизма. У његово време, они старији ће се сетити, њима (Хрватима и осталим) се могло много штошта, а нама ништа. Чак ни песму "Тамо далеко" нисмо смели да певамо са "...тамо је Србија", него опште и безлично "тамо је домовина". Они су "Лијепу нашу" певали кад год су и где год су хтели. Још од тада Срби се устручавају да кажу било шта у своју одбрану.
Препоруке:
0
0
56 четвртак, 17 фебруар 2011 13:27
из Републике Српске
Смаил Чекић и Муамер Зукорлић (и многи други)
примају директиве и тезе за јавна иступања из истог
центра. Највећи српски "гријех" је ослобађање од
турске окупације, јер све "зло" и "геноцид" према
"Бошњацима" почињу почетком XIX вијека. Ено муфтија
пријети "зулумом" у Новом Пазару по угледу на Египат. Не могу а да све ово не повежем са најавом
повратка Турске на Балкан и, с тим у вези, са
захтјевом амбасадора Турске у БиХ да се, за вријеме
састанка члана Предсједништва БиХ Радмановића и
министра иностраних послова Турске Давутоглуа с
делегацијом из сале у Бањалуци склони српска
застава. Варају се и Чекић и Зукорлић: Србија, Црна
Гора и Босна и Херцегвина, које помињу, су већински
хришћанске земље и у њима су неизводљиве исламске
револуције.
Препоруке:
0
0
57 четвртак, 17 фебруар 2011 14:22
Мирослав Свирчевић
Г. Ђорђевићу,

мој Балканолошки институт САНУ чини све што може у откривању историјске истине на Балкану. Осим својих редовних активности које обављам (рад на књигама "Историја локалних институција у модерној српској држави", "Стварње Бановине Хрватске", редовно пишем приказе разних, претежно псеудонаучних публикација са Запада (које имају некака утицај), настојећи да научним аргументима оборим овакве расистичке закључке. У том смислу, већ сам написао приказе књига Бранимира Анзуловића, Роберта Доније, Џона Фајна, Филипа Коена, Гера Дејзингса итд. Као што рекох, чинимо све што је у нашој моћи. Међутим, све што ми позитивно урадимо наше власти одмах упропасте. Шта ми вреди што сам оборио неисторијске тврдње појединих америчких професора у Солт Лејк Ситију, када затим "наше власти" изгласавају резолуцију о Сребреници. То је био директан аутогол. И онда цео наш рад пада у воду. То је велики проблем.
Препоруке:
0
0
58 четвртак, 17 фебруар 2011 16:09
Бивши Сарајлија
У наступу ШУПЉЕГ ГЛАСНОГОВОРНИКА, Смаила Чакића СВЕ ЈЕ ЛАЖ, ФАЛСИФИКАТ, АНТИЛОГИКА И ИЗВРНУТА СТВАРНОСТ. Једино је истина да је од империјалног „фактора“ и, може бити, у садејству са коалиционим партнерима са којима би делили српски плен, добио налог и подршку да то чини у овоме облику.
Ово је и пробни балон за даље планиране антисрпске акције.
Треба, за сада, одговорити мирно исто таквом конференцијом у Бања Луци или у Београду, где ће се изнети истине и чињенице о геноциду над Србима у 20. веку, а и пре тога. Изнети чињенице које ће, и онима који не знају, потврдити истину да је „БиХ“ ГРОБНИЦА СРБА У 20. ВЕКУ !
Почети акцију да се отвори музеј геноцида над Србима и да се направи споменик убијеним Србима, са могућим списком имена убијених Срба, деце, жена и старих Срба.
Не смемо дозволити да власт у Београду спречава акције на откривању истина о геноциду над Србима.
Препоруке:
0
0
59 четвртак, 17 фебруар 2011 17:48
Зоран Ђорђевић
Господине Свирчевићу,

Ово сте Ви написали у мају 2009. у чланку "Британска политика према према Југославији 1941-1944, основни извор југословенског Устава из 1974.":

Када се дубље растумаче наведени принципи нове британске политике према Југославији, може се лако уочити њихова невероватна сличност с принципима југословенског уставног уређења од 1974, нарочито када је у питању уставни положај СР Србије, њених аутономних покрајина и српског народа у другим југословенским републикама. Додуше, у документу се не помињу Косово и Метохија, али то не пориче наведену сличност. Такође, ови принципи неодољиво подсећају на ону злокобну крилатицу југословенских комуниста „Слаба Србија – јака Југославија“.
Препоруке:
0
0
60 четвртак, 17 фебруар 2011 17:50
Зоран Ђорђевић
Наставак.

То само може да значи једну ствар: да титоистичку верзију социјалистичког федерализма, препуну нелогичности и комичних фантазија није створио њен номинални аутор Кардељ, него Велика Британија и САД. По свему судећи, после раскида са Стаљином 1947/48, Броз је
главне инструкције и наредбе за алхемијско експериментисање у југословенској уставној лабораторији добијао од Запада. Он их је ревносно извршавао а заузврат то дебело наплаћивао политичким и финансијским уступцима, како би сервисирао свој прескупи диктаторски режим и постао лидер трећег света. Броз није ништа радио на своју руку, чак ни када је минимално хтео да мења уставно уређење. Наведени историјски документ доказује да Устав СФРЈ од 1974. није створила Комунистичка партија Југославије, него британска спољна политика. Тек је после откривања овог документа дефинитивно постало јасно зашто је Запад најодлучнији и најфанатичнији бранилац „тековина“ морбидног Устава од 1974, после распада Југославије 1991.
Препоруке:
0
0
61 четвртак, 17 фебруар 2011 17:51
Зоран Ђорђевић
Други наставак.

Тај устав је заправо чедо западне дипломатије и због тога је НАТО био одлучан да га и оружјем брани од његових рушилаца, углавном Срба који су једини на својој кожи осетили све његове алхемијске отрове и ватре.
Препоруке:
0
0
62 четвртак, 17 фебруар 2011 17:52
Зоран Ђорђевић
Ја сам се само сложио са Вама.
Препоруке:
0
0
63 четвртак, 17 фебруар 2011 18:18
Мирослав Свирчевић
Г. Ђорђевићу,

да то сам написао. И мислим да ми је време дало за право. Данас сам још убеђенији у истинотост ових мојих речи него тада кад сам писао есеј.
Препоруке:
0
0
64 четвртак, 17 фебруар 2011 19:59
Зоран Ђорђевић
Управо зато Вас и подсећам на то. Сачувао сам тај чланак као врло важан.
Препоруке:
0
0
65 четвртак, 17 фебруар 2011 20:11
Милорад Богдановић
Господине Свирчевићу.
Поштујем Вас као појединца, али када ми споменете нашу Академију и титуларе, најежим се.
Пустите Ви наше политичаре, радите као најумнији Срби свој посао. Упозорите и наше црквене человође кад с пута се скреће, јер и то је обавеза умни људи.
Када се свак својим послом бави и нама Србима ће једном сванути, а политичари наши биће слуге наше а не окупатора нашег.
Народ наш то тражи од цркве и умни Срба, господине Свирчевићу, за спас, а не од политичара.
Препоруке:
0
0
66 петак, 18 фебруар 2011 06:25
Видо`је
Цитат:
"Čekićeva priča je kriterijalno neobavezujuća kafanska priča mržnje. A i njegove teze više liče na kafanske nego na naučno-istorijske. U nauci, to očito Čekić ne zna (jer kad bi znao, ovakvu bi njegovsku istoriju zaobilazio u širokom luku), hipoteze i teze ništa ne vrijede bez argumenata, a argument nikad nije bio niti je mogao biti zapjenušani govor mržnje"
"Da je Smail Čekić istoriju studirao u Sarajevu, kod istoričara sa Filozofskog fakulteta, vjerovatno bi ga obavezivali njeni kriterijumi. Ovako, kao student istorije u Prištini, on se ne razlikuje mnogo od onih što su tamošnju istoriju izučili. Ne zaboravimo da mu je kolega po struci, takođe sa završenom istorijom u Prištini, i Haris Silajdžić"
Препоруке:
0
0
67 петак, 18 фебруар 2011 06:27
Видо`је
Цитат (наставак):
"Inače, kako pripisati slobodarskom narodu genocidnost i fašizam? Vjerovatno je Čekić mislio da su Srbi genocidni što su protjerali Turke poslije petsto godina ropstva, što su doprinijeli propasti ne samo turskog nego i austrougarskog carstva, što su punili Jasenovce... Istina je da bi Čekić volio da Srbi istorijski nisu ono što jesu, on bi vjerovatno volio da ni sam nije ono što u sebi proživljava da jest, i što ga goni da govori tako kako govori. On sam zna da je u dubokoj zavadi s istinom, ali misli da "gromoglasnom mržnjom"
Препоруке:
0
0
68 петак, 18 фебруар 2011 14:07
Зоран Ђорђевић
Проблем је у томе што је то њима дозвољено, а нама ни помислити.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер