Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Naprednjaci kao kontrolisani "kontrolori nezadovoljstva"

Komentari (137) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 09 februar 2011 12:06
Vladan Nenadić, prvi deo
Ako kažem da potpisujem tekst od prvog do poslednjeg slova, zvučaću otrcano i profano. Ali, o Nikoliću i Vučiću mislim zaista potpuno isto što i autor teksta.

Ključno za razumevanje pomenutog dvojca se nalazi u ovom pasusu

Ali, kakva će biti sadržina te vlade, šta će ta vlada da radi – osim što će da vlada – to Nikolić i Vučić nisu rekli. Oni su krivi što to nisu rekli, ali je krivo i onih 50.000 ljudi koji ih to nisu ni pitali. Niko nije pitao – „Kako mislite da zaštitite ovu državu?“. „Kako mislite da zaposlite ovaj narod?“. „Kako mislite da uđete u EU, a da ne priznate Kosovo?“. „Dokle ćemo da Briselu dajemo ropsku poslušnost danas, za maglovita obećanja da ćemo nešto dobiti za 20 godina?“. „Šta ćete s bankama-pijavicama, i tajkunima-pljačkašima?“. „Šta ćete sa Sandžakom i Zukorlićem?“. „Šta ćete s Vojvodinom i Pajtićem?“. „Kako ćete da zaustavite demografsko izumiranje ovog naroda?“. „Kako ćete da zaustavite drugosrbijansko ubijanje srpske kulture i srpskog identiteta?“
Preporuke:
0
0
2 sreda, 09 februar 2011 12:09
Vladan Nenadić, drugi deo
Eto, čak i da se ne spomene Kosovo i Metohija.

A opet... Sve bih dao da dočekam dan i da mogu da vidim lica Đelića, Dinkića, Dulića, Malovićke, Šutanovca i drugih upropastitelja ove države u momentu dok pakuju stvari iz svojih radnih stolova i napuštaju svoje kabinete.

Pa makar još neko vreme gledao pomenuti dvojac.

To naravno ne znači da ću glasti za njih na nekim budućim izborima, bilo redovnim ili vanrednim.
Preporuke:
0
0
3 sreda, 09 februar 2011 12:16
dida
Cestitala bih gospodinu Malbaskom na do sada najboljoj, tacnoj analizi mitinga naprednjacke koalicije. Veoma je znacajno da se uloga (ne mogu da uptrebim rec 'politika' jer je i nema) gospode Nikolica, Ilica, Karica, Vulina, i ko zna ko ce sve jos da se pridruzi ovoj ugladjenoj "eliti" do izbora (pa bili oni vanredni ili redovni) javno oznaci kao jos jedna prevara naroda koji je ostavljen na cedilu od strane pozicione i "opozicione elite", koje obe, vaistinu, zele samo da vladaju, a kako - o tome odlucuju gazde u Vasingtonu i Briselu.
Cestitam Vam na ovom hrabrom tekstu, gospodine Nikola!

Dida
Preporuke:
0
0
4 sreda, 09 februar 2011 12:22
nikola
Bravo sve je tako kako ste napisali samo me cudi kako su postali tako jaka stranka.Kako narod ne vidi da je to cista demagogija i da su oni jos veci poslusnici Brisela i Amerike.
Preporuke:
0
0
5 sreda, 09 februar 2011 12:37
Petronije
Tekst je izvanredan. Na kratkom prostoru data je glavna karakteristika karaktera i uloge T. Nikolića i A. Vučića, i kratak prikaz antidržavne i antinarodne politike B. Tadića. Dato je u kratkoj formi, ali ipak dovoljno i na način da i običan čovek može razumeti, onaj obični prevareni i poniženi građanin maglovite države Srbije. Sa manjom dopunom, tekst može poslužiti kao manifest za akciju.
Dobro je istaknuto da cilj angažovanog SNS dvojca jeste da se dočepaju vlasti, da vladaju makar tri meseca, jer, kako Šojić reče, to je dovoljno da povećaju bogastvo. Hoće da rade baš kao što radi B.Tadić sa svojom interesnom grupom (koja se zove „rukovodstvo Demokratske stranke“). Da i T. Nikolić vlada sa svojom grupom kao i tekući, bez pravila, bez poštovanja osnovnih moralnih i pravnih normi. Interesna grupa koja ne poštuje pravila u sociologiji se definiše kao mafija.
Preporuke:
0
0
6 sreda, 09 februar 2011 12:39
Petronije
Ukazani dvojac, samouveren u svoju „pobedu“, ističe da se stanje mora trpiti do IZBORA, jer se samo tako dobija legitimitet vlasti. NAMERNO IZOSTAVLjAJU ISTINU DA SE LEGITIMITET MOŽE IZGUBITI PRE IZBORA. Prosto, i oni misle da vladaju protivno moralu i pravu kada se na izborima legitimno popnu na narodnu grbaču, i da sa takvim vladanjem ubeđuju narod da imaju legitimitet.
Tu je glavni problem vladanja u OKUPIRANOJ maglovitoj državi Srbiji. MORA se javno reži, na nekom mitingu i to ponavljati u svim prilikama, da je vlast B. Tadića IZGUBILA LEGITIMITET, da odavno NIJE legitimna, ako je ikada i bila legitimna. Evo obrazloženja:
Tadić NIJE uradio ono što je obećavao na izborima, a uradio je niz radnji o kojima nije govorio na izborima a štetne su po Srbe i Srbiju. To znači da je Tadićeva vlast prevarila narod, a onaj ko prevari narod GUBI legitimitet.
Preporuke:
0
0
7 sreda, 09 februar 2011 12:42
Verterdegete
Mozete vi svi da piskarate koliko hocete. Za Ksotunicu vise niko nije lud da glasa...
Preporuke:
0
0
8 sreda, 09 februar 2011 12:44
Petronije
Puno puta je nabrojano šta je sve Tadić obećavao a šta uradio, na primer: obećao stotine hiljada radnih mesta a dobili smo NOVIH 250000 nezaposlenih; obećao „jaku i stabilnu Srbiju“ a dobili smo državu u kojoj nema mleka i u koju se veliki deo poljoprivrednih proizvoda uvozi iako bi Srbija mogla hraniti pola Evrope (Miloševićeva Srbija je bila pod sankcijama i pod agresijom Zapada pa je bilo više mleka proizvedenog u Srbiji); obećao „jaku i stabilnu Srbiju“ a dobili smo separatnu „vojvodinu“ zacementiranu Tadićevim Statutom i na putu daljeg odvajanja; obećao slobodu i demokratiju a dobili smo da su svi mediji pod kontrolom vlasti, dobili smo da nezadovoljan, opljačkan i ojađen narod na protestima dočekuje DIVIZIJA NAORUŽANIH POLICAJACA, sa svim tehničkim sredstvima za kažnjavanje naroda, dobili smo političko-partijska tužilaštva koja brzometno dižu optužnice protiv malog nezadovoljnog građanina a političko-partijski sudovi donose brze političke, dakle duboko NEPRAVEDNE, presude,itd.
Preporuke:
0
0
9 sreda, 09 februar 2011 12:53
Lazić
Ne znam da li ste primetili na Utisku nedelje da je Dereta u jednom trenutku rekao (parafraziram): "Vučić i ja smo bili na istom sastanku (sa strancima), kada je rečeno da će izbori biti u oktobru". (Kada na B92 bude objavljen transkript emisije, predlažem da proverimo šta je tačno Dereta rekao).
Ne zanima me toliko na kom su tačno to sastanku sa stancima Dereta i Vučić zajedno bili, već činjenica da Dereta i Vučić izgleda da imaju iste gazde. I te gazde, očigledno, treba da donesu odluku kad će biti izbori. A onda će se obojica te odluke pridržavati. Jer, to je smisao Deretinog pozivanja na autoritet tog sastanka, kojim je hteo da poklopi Tomu.
Dakle, ne odlučuje o izborima Tadić, već neko u Briselu i Vašingtonu. A sve ostalo je bojim se samo predstava za narod...
Preporuke:
0
0
10 sreda, 09 februar 2011 12:54
Petronije
Dakle, suština je u tome da vlast koja je izgubila legitimitet NEMA legitimitet da DIVIZIJOM naoružanih policajaca dočekuje narod, i to treba javno govoriti koliko god nas oni JEZIVIM postupcima JEZIVO kažnjavali (Po pravu na intelektualnu svojinu mora se priznati da patent na jezivo kažnjavanje pripada gospodinu Homenu, sekretaru u Ministarstvu pravde maglovite države Srbije).

Konačno, oni što su na vlasti, ili što će biti, moraju znati da ne mogu vladati protivno izbornim programima i obećanjima i protivno moralu i pravu. Njihova volja mora biti podvrgnuta volji naroda, a ne obrnuto, kako to radi vlast Demokratske stranke na čelu sa Borisom Tadićem. Moraju to znati i T. Nikolić i A. Vučić, a moraju znati i njihovi mentori na Zapadu. Narod, moral i pravo je iznad njih. Moral i pravo moraju poštovati i vlastodršci, i to više nego običan građanin, a ne da bude naopako i obrnuto kako je u njihovoj "demokratskoj" vladavini.
Preporuke:
0
0
11 sreda, 09 februar 2011 13:00
Ružičasti panter
Neverovatno je da čak i na sajtu NSPM ima ljudi koji to ne shvataju.
Preporuke:
0
0
12 sreda, 09 februar 2011 13:06
nataša @ nikola
Mislim da su isforsirani, pre svega novcem, a onda i u medijima, praktično ne možete da uključite ništa ada ne vidite teatralnu neiskrenu facu Vučića ili još patetičnijeg Nikolića. Ispitivanja javnog mnenja su takođe isforsirana.
Ja zaista ne susrećem skoro nikoga ko je za njih.
Nije isključeno da oni koji su u nekoj obavezi prema vosjsci, policiji i sudu, kao i tajni aktivisti DS-a i drugih stranaka vladajućeg režima da ih dodatno pumpaju.
Oni su tigar od papira.
Preporuke:
0
0
13 sreda, 09 februar 2011 13:07
očajni zavidljivi dss-ovci
frustrirani su činjenicom da tih 70.000 ljudi koji su na miting došli iz cele Srbije svoje poverenje poklanjaju Tomislavu Nikoliću, a ne impotentnom, SPO-izovanom DSS-u koji će se na predstojećim izborima boriti da pređe cenzus... Ali za tu propast nekada najjače stranke u Srbiji nisu im krivi Toma i Vučić, već buljuk debejaca u Koštunicinom kabinetu i vrhu stranke koji su je upropastili i doveli na niske grane
Preporuke:
0
0
14 sreda, 09 februar 2011 13:44
Zavist čini čuda
Kakvo rešenje pa autor nudi?

Ako je tačno da su sve bili članovi SNS-a, onda možete slobodno da proglasite pobednika budućih izbora, jer ko još može da izvede 50000 članova, i koliko je u tom slučaju bilo onih koji su ostali kod kuće.

Simptomatično je da se samo kritikuje SNS, a ni reči o DSS-u ili SRS-u, pa makar pozitivno.

Znate dragi autore da će jedna od te dve na izborima biti ispod cenzusa.
Preporuke:
0
0
15 sreda, 09 februar 2011 13:47
Nikola Radosavljević
Ne valja protest jel? Aha, ok, čekam da vidim šta će DSS preduzeti. Podržavam i njihove antivladine proteste. Ali možda će ipak odlučiti da pregovaraju sa Dinkićem da naprave još jednu vladu. Tamo im više odgovara, jer neće biti najmanji. Možda će moći da pomognu Vojvodini da se otcepi, kao Crnoj Gori.

Nema nade, nema, dok ljudi ne kažnjavaju za laži i nesposobnost.
Preporuke:
0
0
16 sreda, 09 februar 2011 14:03
Dr
Zanimljivo je da još nijedan Naprednjak koji se ovde pojavljuje nije pobio nijednu tvrdnju iz teksta, već se poziva na nesposobnost DSS-a. Apsolutno je tačno da je DSS neorganizovana partija, bez dovoljno hrabrosti, bez pravog kadra, ali oni, kao ni radikali, barem nisu pod direktnom kontrolom Vašington i Brisela za razliku od SNS, koji je trenutno u boljim odnosima sa Američkom ambasadom čak i od DS-a.
Preporuke:
0
0
17 sreda, 09 februar 2011 14:11
nataša @ zavist čuda čini
Na moju dušu vi ste pobrkali da je DSS i SRS na vlasti. Na vlasti su DS i SPS, LDP i SPO SDA i LSDV.
Sad kad sam vam nadam se objasnio ko je na vlasti i protiv koga bi se vi kao, je li, opoziciona stranka trebali boriti, da vas pitam, a zašto vi svoju kritiku ne usmerite malo na vlast, nego Vučić reče: "Nećemo loše govoriti o vlastima". O njima nećete, a DSS u se rugate i junačite svojom veličinom i snagom, kao i potentnošću. Šta kaže semafor, kad i gde ste tu potentnost na terenu dokazali? Niste ni juče, ni danas. Prsite se onim što mislite da će biti sutra. Napominjem da sutra ne bude nikad, ali nikad, onako kako se zamišlja da će biti.
Preporuke:
0
0
18 sreda, 09 februar 2011 14:12
Bojan
Slažem se sa autorom
Preporuke:
0
0
19 sreda, 09 februar 2011 14:50
DHSS-ovac
Iako se inace sa 99.9 odsto vasih stavova gospodine Malbaski ne slazem, moram istaci razocaranost ovakvim jednim clankom.
Sve vrvi od politicke ostrascenosti, reci da je 50.000 ljudi (a bilo je mnogo vise) kontrolisano dovedeno na miting i odvedeno je za podsmeh.
Ne to je slika i prilika Srbije, onih razocaranih i gladnih ljudi. Vecina njih je spontano tamo dosla, mnogi i koji nisu pristalice Nikoliceve opcije. I sve vise ljudi ce se spontanije priklanjati toj opciji.
Jednostavno Nikolic je jedina iole pristojna alternativa u onome sto danas cini opoziciju. Seselj i Kostunica su odavno prezaljene i pregazene opcije, na vasem mestu ja bih se veoma zabrinuo i dobro, dobro razmislio kad uopste pomenem te dve opcije a kamoli izadjem i glasam za njih.
Gotovo je sa babskim pricama i nacionalistickom demagogijom, narod je gladan i umoran, dajte da radimo pa cemo onda mozda da zasviramo i ponekad tu pricu.
Preporuke:
0
0
20 sreda, 09 februar 2011 14:52
Peca
Jednostavno, razumljivo i tačno. Od reči do reči. Eto i objašnjenja zašto ljudi veruju Tomi i Vučiću. Ne veruju oni njima, ali oni jedini imaju šansu da se dokopaju vlasti, pa da podele nešto i članovima, posao, funkciju itd. Kod ovih koji su trenutno na vlasti, velika je gužva, čeka se dugačak red, i zna se po kom redosledu se šta dobija, pa se ne isplati ići tamo i čekati. Ono što Toma i Vučić govore, ili što rade nije ni najmanje bitno. Mogu da kažu masi ''pobićemo svakog drugog od vas'', pa će ovi opet sa stoičkim mirom to saslušati, nadajući se da će biti svaki prvi, čak mislim da se i ''pristalice'' ove nazovi Stranke pribojavaju masovnosti i prevelike ''konkurencije''.
Preporuke:
0
0
21 sreda, 09 februar 2011 14:56
ludi skretničar
#Dr.#

Sve ste rekli.
Preporuke:
0
0
22 sreda, 09 februar 2011 15:19
Odsustvo logike čini čuda
Zaista, zašto su se naprednjaci kao navodno opoziciciona snaga okomili na DSS koji uopšte nije na vlasti?
Preporuke:
0
0
23 sreda, 09 februar 2011 15:28
slobodan45
ponoviće nam se, opet, istorija...ljudi, razumem ja zašto pljujete dotičnu gospodu, nisam ni ja zaljubljen, ali postavite sebi pitanje: kako dalje iz ovog ambisa?nemojte, molim Vas, da ste toliko naivni i loši po budućnost naše dece, nemojte da ste čipovani roboti...svaki iskusan čovek, ZNA, da ne može ništa preko noći, ali važno je načiniti prvi korak u dobrom smeru...šta nudi, autor teksta i ostali kritizeri kao rešenje?recite!da dođe voja na vlast i onda če med i mleko...PROMENLJIVOST, naročito nečeg lošeg je već nešto...moguće, ako budu loše radili, da ćemo morati kao italijani nekad, 200 vlada su promenili, dok nisu došli do nečega što liči uređena i srećna država.molim Vas, razmislite, odgovornost je na svima nama...znam da vlada strah i da je medijski haos, ali valjda, opstoji nešto skuplje: BUDUĆNOST NAŠE DECE!!!dosta stranačkog foliranja.istina, samo ona, može spasiti srbiju.čućemo se za nekoliko meseci, pa ćemo videti vrednost ovakvog načina "razmišljanja"...pozdrav
Preporuke:
0
0
24 sreda, 09 februar 2011 15:45
Biljana Nikolić
Dafina i Jezda su okupili narod - i, jesu li ga usrećili?! Ili su usrećili samo sebe i one oko sebe a većinu izmanipulisali? Ne hvalite se na prevaru stečenim poverenjem naroda.
Proglašenje nezavisnosti KiM pod "demokrtskom vladom" MORALO se ikoristili za jačanje nacionalnog snaga, a Nikolić i Vučić su zbunili,oslabili i razbili najjaču patriotsku ideju i ljudstvo.
Svesni ste SVI da bi Nikolić i Vučić,da su bili u vlasti, bili okrivljen i korišćeni kao izgovor za Tačijevo otcepljenje. Umesto da budu bar korektni prema Koštunici što im nije taj kamen natovario na leđa, nego ga je pošteno poneo sa onima koji su 2000te preuzeli vlast, Nikolić i Vučić drvlje i kamenje bacaju na njega.
Pitanje zašto Koštunica nije samo napravio novu koaliciju sa SRSom podrazumeva da bi DANAS REKONSTRUKCIJA VLADE DS-SNS BILA POTPUNO PRIHVATLjIVA?
Da li je ta koalicija onda pravi cilj evropsko-patriotskog SNSa?
Preporuke:
0
0
25 sreda, 09 februar 2011 16:03
Dragan
Da li su Nikolić i Vučić pod kontrolom SADi EU, još se sa sigurnošću ne zna, videćemo. Ali ako sa za njih ne zna, za Koštunicu se već zna sa kim može, a sa kim neće ili ne sme da pravi koaliciju.
http://sr.wikipedia.org/sr/Prva_Vlada_Vojislava_Koštunice
http://sr.wikipedia.org/sr/Druga_Vlada_Vojislava_Koštunice
Preporuke:
0
0
26 sreda, 09 februar 2011 16:15
prophecy
Pošto silna kamarila demonskog zapada na čelu sa nvo i ldp i ostalih satelitčića ne uspe da uništi Koštunicu dovedoše ova dva da to urade za njih. Srbi, braćo i sestre došlo je vreme velikih odluka i svetskih previranja. U sledećih 30-ak godina odigraće se konačna predstava sa ljudskim rodom u glavnoj ulozi, a za to vreme će druga srbija još žešće navaljivati na pripadnike Prve Srbije zajedno sa svojim demnskim zapadnim mentorima. Nama ostaje da istrajemo što duže možemo, da skinemo što više maski sa demonskih lica.
Preporuke:
0
0
27 sreda, 09 februar 2011 16:24
Ceca Lazinica
Ne shvatam uopšte ni autora ni komentatore.Da je rekao Toma da će nam biti lepše u EU da li bi mu povjerovali.?Da je rekao da je Kosovo naša južna pokrajina da li bi mu povjerovali? Ovako oni su o tome ćutali jer nisu na vlasti i ne kroje naše kape. A ovi sadašnji bome nam tesno kroje.Možda su trebali obećati po 1000 evra pa bi svi bili zadovoljni.Mene jedino strašno smeta što to sve košta i za te pare se možda moglo nešto bolje uraditi.E da a i kažite koji političar nema suflere iz drugih zemalja to me zanima baš.
Preporuke:
0
0
28 sreda, 09 februar 2011 16:46
razočarani član SNS-a
Hoće li SNS ako dođe na vlasti zaposliti svoje stranačke kadrove ,a kao protiv uslugu poslušnosti stranci,eklatantan primer je Opština Voždovac.
Ja znam desetak njih imenom i prezimenom koji su našli uhlebljenje u ovoj Opštini samo zato što je to naredio gospodin Vučić.Ko neveruje neka proveri koji su kadrovi zaposleni od izbora do danas,šta su radili i gde su radili i koje funkvcije imaju
od Masnih do Opštinskih odbora u SNS-u.Predsednik opštine Voždovac je tamo samo figura,koji ništa nemože da uradi protiv navale "kadrova"SNS.
Kako su čelnici Stranke govorili da je opština Voždovac Srbija u malom,zamislimo kakva će biti u velikom.
Ova vlast je zaista najgora,dali je jedina alternativa SNS i njeni stranački poslušnici
neznam.
Znam jedino da bi neko vodio Državu nije dovoljno da zna da lepi stranačke plakate.
Preporuke:
0
0
29 sreda, 09 februar 2011 16:48
ZoranSan
Iskreno sam se nadao da će Neprednjaci ponuditi nešto novo.Međutim SNS i DS kao da igraju onu društvenu igru "Monopol".Pošto je zadnjih par godina Ds rasprodao gotovo sve firme ,hotele i ostalo i kupio za to nekakav socijalni mir,Naprednjaci su našli izlaz u prodaji preostalog dela državne imovine a to su placevi odnosno zemljište.
Prosto neverovatno stvoriti jednu novu stranku SNS i reći da je plan izlaza iz krize prodaja zemljišta strancima.Stvarno sam verovao da će se nešto desiti.Još uvek je jedini izlaz za Srbiju DSS.Jer su lepo rekli dokle će nas dovesti obećanje penzionerima ,a ne samo to.Danas se isplaćuju penzije,što je dobro za penzionere,ali odakle pare kad zaposleni još nisu primili ni decembarsku platu.Valda penzije idu iz realnih prihoda a ne iz kredita.
Preporuke:
0
0
30 sreda, 09 februar 2011 16:54
aleksandar
Ako je išta kristalno jasno, to je da Nikolić i Vučić nemaju konkretan odgovor ni na jedno ključno pitanje.
Uopšteno "kritikuju" postojeću vladu, ponavljaju opšta mesta o "korupciji" i "pljačkanju", o "siromaštvu", o tome da "je situacija loša, katastrofalna", i slična bla, bla i truć, truć.
To može svako od nas.
Ali gde je odgovor na suštinska nacionalna i politička pitanja, bez čijeg rešenja teško možemo napred.
Tu im je maca pojela jezik.
Kamo KiM, kako će to ovaj nekadašnji "nacionalistički" dvojac rešavati. Kamo "Europa", kakvu će buduću politiku u pogledu "Eu integracija" voditi ova dva umivena i anestetizovana "domaćina", odnosno jesu li se najzad dogovorila ova dvojica, ko zapravo nema altenrativu, Srbija ili "Europa".
Hoće li se i oni "grliti i ljubiti" sa Josipovićem, Vujanovićem, Silajdžićem. Hoće li nastaviti klečanje u Potočarima i Ovčari.
Hoće li i oni "uzimati kredite" i prodavati jedine vredne firme u zemlji.
Hoće li i dalje slati stenograme ambasadama.
Odgovora nema.
Preporuke:
0
0
31 sreda, 09 februar 2011 16:55
Petronije
@Očajnim SNS - ovcima
Na čemu da vam zavidimo, gospodo iz SNS??? Na tome što ste prihvatili da budete američki janičari??? Dobro znate da su Amerikanci ubice Srba, rušitelji svega što je srpsko, oni su plaćene ubice Srba, ubice plaćene islamskim petrol dolarima.
To što je vama dobro kao janičarima, i dobijate podršku okupatora, ne znači ništa novo: uvek su janičari imali privilegije od okupatora, i to privilegije na štetu naroda. Ili ste imali lošu školu, ili ste sve zaboravili?
Mnogi su vam pristupili iz šićardžijskih razloga, očekuju da se uz vlast ogrebu bez rada i teškoća. Zato su vam pristupili a ne zato što misle da ste u nečemu dobri. Ako jeste dobri, u čemu je to??? U čemu ste dobri???
Preporuke:
0
0
32 sreda, 09 februar 2011 16:58
Petronije
@Očajnim SNS - ovcima

Ako dobijete glasove za vlast, to će biti zato što su ovi koje predvodi Tadić dozlogrdili i Bogu i narodu. U poređenju sa njima, vi ste bolji, ili se očekuje da ne možete biti loši kao oni, ali to vam nije kompliment.
Ako se dočepate vlasti, onda znajte da nikakvu posebnu moć NE možete imati ako budete poštovali pravo i moral. Posebna moć je posledica zloupotrebe vlasti. Možda se i vi na to spremate. Videćemo.
Preporuke:
0
0
33 sreda, 09 februar 2011 17:10
brm
čestitam autoru na poštenju jer je pitanja
"„Kako mislite da zaštitite ovu državu?“. „Kako mislite da zaposlite ovaj narod?“. „Kako mislite da uđete u EU, a da ne priznate Kosovo?“. „Dokle ćemo da Briselu dajemo ropsku poslušnost danas, za maglovita obećanja da ćemo nešto dobiti za 20 godina?“. „Šta ćete s bankama-pijavicama, i tajkunima-pljačkašima?“. „Šta ćete sa Sandžakom i Zukorlićem?“. „Šta ćete s Vojvodinom i Pajtićem?“. „Kako ćete da zaustavite demografsko izumiranje ovog naroda?“. „Kako ćete da zaustavite drugosrbijansko ubijanje srpske kulture i srpskog identiteta?“..."

nebrojeno puta postavljao Koštunici dok je vladao...
samo principijelno..
Preporuke:
0
0
34 sreda, 09 februar 2011 17:41
Biljana Nikolić @slobodan45
Patriotski me molite da pomognem stvaranje dvopartiskog proevroskog sistema i uništim DSS i SRS? Molite ma da glasam sveže zaduženog slugu zapada i da verujem da neće mojom sudbinom plaćati svoje dugove?
Molite me da SNSu zapretim da će me tući njihova policija ako budem gladna pored njih i da ću da dovedem na vlast..koga nego Tadića jer druge sam sama uništila glasajući za SNS?
Molite me da mi prvi korak iz ambisa "Tadić i Evropa" bude ambis "Nikolić i Evropa"?
Molite me da one koji nisu ispunili NEMOGUĆA obećanja
zamenim onima koji kažu da su NEMOGUĆA obećanja dobra, samo ovi koje menjam ne znaju da ih ispune?
Molote me da BUDUĆNOST MOJE DECE određuje vaše slepilo?
Ako vama nije jasno da treba glasati ili za SRS ili za DSS, možda ste ipak Vi čipovani.
Preporuke:
0
0
35 sreda, 09 februar 2011 17:50
kaktus
Ja tipujem da ce sve manje vise ostati isto, mislim na sastav vlade.Naravno da ce Nikolic ucestvovati u vlasti ali ce to najverovatnije biti na nacin kao sto radi Ceda Jovanovic.Jer DS nije stvorio SNs da rusi Tadica nego da razbije Radikale i da sto vise naskodi Kostunici.Posle Izbora ce Nikolic naravno napadati Tadica i jos vise Kostunicu i lepo ce se opet zavuci u ladovinkicu.Najvaznije je da su osigurali opet vecinu od 126.
Preporuke:
0
0
36 sreda, 09 februar 2011 18:07
Gojko
Svaki sajt, novina, i televizijska stanica ima pravo da bude naklonjen jednoj ili drugoj političkoj opciji.

Svi članci i vesti o mitingu SNS-a su bili negativni.

Komentatori često prelaze granice pristojnosti svojim napadima na SNS.

Koštunica je bez postavljanja uslova i pitanja napravio vladu sa Dinkićem.

Nikolić, za razliku od Dinkića, valjda treba da Koštunici odgovori na 3000 pitanja kao da podnosi kandidaturu za članstvo u EU.

Drugo, ovde ima dosta komentatora koji naginju SRS-u. Trebali bi da se pitaju zašto im Koštunica DANAS nije ponudio saradnju.

Pitanje za DSS-ove i SRS-ove pristalice je da li vas išta ujedinjuje osim antipatije (nekad i otvorene mržnje) prema SNS-u.
Preporuke:
0
0
37 sreda, 09 februar 2011 18:15
slobodan45
jesu danas kristalno jasne mnoge stvari, a pogotovu one stvari i ličnosti, na koje su upozoravali pošteni i slobodomisleći građani srbije, odnosno, pravi srpski domaćini.šta sad?sad oni manje loši, a loši, da drže pridike, o onim mnogo lošim? i još se traži, od slobdnih ljudi, da poštujemo loše, ali manje loše od najlošijih!?alo!!!običan pokušaj vređanja inteligencije, pod jedan.pod dva, od straha neznate šta pričate...stvari su veoma jasne.moraju srbi da naprave "preokret", ali ne onaj o kome priča, zvanična, loša vlast, nego suštinski preokret, sa saznanjem i odlučnošću, da i "preokret" mora da košta, mora da se plati...da li su srbi spremni na to?mislim, da zarad BUDUĆNOSTI NAŠE DECE, moramo da spustimo loptu na zemlju, da se ne svađamo, ali moramo da se okrenemo kini, japanu, rusiji i tako pokrenemo NAŠU proizvodnju...to je to.sve drugo, ponoviće se istorija, 5% imaće sva blaga ovog sveta, 5% će se šlepati pored ovih prvih, a 80 % će grcati, na ovaj ili onaj način...grcati, grcati
Preporuke:
0
0
38 sreda, 09 februar 2011 18:20
@brm
Principijelno - pozitivna presuda MSP IZ 2007 je rezultat Koštuničine vladavine. Da je, kao što su tražili, doneo 2005te Deklaraciju o Srebrenici, mislite li da bi presuda bila u korist Srbije.
Principejelno - setite se spiska usvojenih prioriteta pri sastavljanju vlade 2007 i setite se da su izbori raspisani kad je Koštunica preglasan.
Principejno setite se tužbi i diplomatskih koraka koje je Koštunica tražio da se preduzmu - od svega se odustalo.
Principijelno, više se zapošljavalo nego što se otpuštalo i deblji je bio novčanik dok je Koštunica vladao.
Principijelno, zar ga Dinkić nije proglasio ludim jer je insistirao da Srbija samo sa KiM može u Evropu.
A kako se drugaćije mogla i kako se danas može - što nam Toma ne kaže?
Jel vam dosta ili da nastavim?
Preporuke:
0
0
39 sreda, 09 februar 2011 18:55
za Biljanu
Biljana SNS je pokazala da nije sposobna za nešto novo jedini spas je DSS
Preporuke:
0
0
40 sreda, 09 februar 2011 18:56
Jasna Simonović
Mislim da tekst ipak obiluje predrasudama...
Mislim da je baš dobro što "iskreno kažu da hoće na vlast, i to što pre" i što "ništa ne obećavaju"!? Do sada su svi dolazili na vlast zato što ne vole, ali "eto ako se baš mora"....I obećavali "kule i gradove", a ispunjavali "normu" i "fejk podatke"...

Svrha mitinga ograničena samo na neophodnost "skupih" vanrednih izbora nije razlog za omalovažavanje sakupljanja "50.000 nezadovoljnika" i prozivku da su "upartiješeni" i da ništa nisu pitali...

Uostalom, ko brani "narodu" da sva navedena pitanja postavi svim partijama "u krug",onda se možda "zaputi" i neko pitanje koje nije političko već čisto životno...
Preporuke:
0
0
41 sreda, 09 februar 2011 19:01
Stanislav
Za razliku od DSS kojeg rezim drzi pod sapom zbog afere "Kolubara", SNS ipak ima tu snagu da rolizvede narod na ulicu, pa cak i da se pokaze kao dovoljno sposobna opcija da kontrolise nezadovoljstvo ljudi. Hvala istaknutim prvoborcima sadasnjeg rezima iz DSS na ovakvim tekstovima i samo neka nastave dok stranku ne odvedu ispod cenzusa, gde joj je inace i mesto.
Preporuke:
0
0
42 sreda, 09 februar 2011 19:11
slobodan45
dobro, možda sam ja, onaj čipovani robot, koji slepo veruje glupostima koja mu se serviraju?možda...iako emperija zaključuje suprotno, do sada je moj mozak dobro radio i predviđao...šta sada?da se složim sa vama i sa još nekima, zato što ste "obojeni"?"agresivni"?ili, da Vam ponavljam prethodni komentar, o gradaciji loših?ovde čovek navodi teške podmetačine, a kada bi ste ga pitali, a kako se to lepo živelo u titovo vreme, on bi odgovorio u trenu i tačno "pa normalno, živelo se na kreditima"!pa na čemu su, bili deblji novčanici u vojino vreme?na velikoj proizvodnji u srbiji!?alo, ljudi!!!nemamo vremena za prepucavanja, ako su Vam namere poštene.promene su neizbežne i promena će morati biti mnogo...što reče jedan aleksandar, moraćemo svećama u mraku, da tražimo novog vođu, jer je srbija u mraku svake vrste.i sad, možemo mi ovde da se nadmudrujemo, imam sve adute i činjenice sve vaše da pobijem, ali nije mi to namera, nemamo ništa od toga, ni Vi, ni ja, ni naša deca...
Preporuke:
0
0
43 sreda, 09 februar 2011 19:25
@gojko i ostali SNSovci
26.02.2007, BEOGRAD
Izvor: PRESS
Intervju Tomislav Nikolić, zamenik predsednika SRS

Tražite ovih dana i da se srpska strana povuče sa pregovora u Beču?
- A šta drugo mogu da rade? Pa, još na prvoj stranici tog papira koji im je ona matora budala tutnula pod nos piše da je Kosovo nezavisno! I sada Hiber, onaj Popović iz Partizana i ostali likovi moraju da glume "grčevitu borbu". Ma, ajte molim vas!

Šta biste Vi uradili da ste na njihovom mestu?
- Ne brani se Kosovo sa skinutim gaćama u Beču!

Vlada još nije, a ka'će, ne znamo...
- Ne mogu da se dogovore, jer Koštunica hoće da prekida odnose sa zemljama koje priznaju Kosovo, a Tadić je protiv toga.

KAD JE TOMA NIKOLIĆ BIO U PRAVU - 2007me ili danas

ps - i šta kažete na kulturu izražavanja?
Preporuke:
0
0
44 sreda, 09 februar 2011 19:26
slobodan45
dakle, svi su pokazali sve loše što se moglo pokazati u politici: nesposobnost organizacije, predviđanja, patriotizma, nesposobnost u borbi za pravnu državu, nesposobnost u vođenju ekonomije, nesposobnost u pokretanju proivodnje, amaterizam, korumpiranost, nehumanost, bezidejnost, kriminal, itd,itd...neka vlast više, neka manje.prava šansa za ulazak u evropu je bila 1989.godine, a sada je samo priča za manipulaciju čipovanim robotima.treba sagledati druge mogućnosti, jer sigurno postoje.vremena nemamo.mora da se dela.nisu bitne partije i njihovi lideri, jer IMALI SU ŠANSU, nisu je iskoristili, jer NEZNAJU i to je to.ono što nismo pokušali nikad u istoriji, to je moj skromni predlog-okretanje na ISTOK.na istoku se pare gomilaju i tek će se gomilati.veoma prostom logikom, možete doći do zaključka, da mnogoljudnim zemljama na istoku, srbija ima šta da ponudi.to su osnovne stvari.ako to nije jasno, važi, idemo u evropu da budemo sluge 2076.godine...ako EU bude postojala do tada.
Preporuke:
0
0
45 sreda, 09 februar 2011 19:38
slobodan45
pošto je ovde glavni moto "kome je do morala u politici", još malo filozofiranja:
kaže, uvaženi komentator i poziva se na logiku, zašto se sns okomila na dss, kad su ovi u opoziciji?e sad, tu ide lepo kontrapitanje, koje, NEUMOLJIVO vodi do istine i šta se valja iza brda: zašto se dss, okomio i sprda sa sns, ako se zna tačno, da je sns u opoziciji?i da nikad nije bila na vlasti?(nemojte mi spominjati period bombardovanja, molim vas) to je to.znači, ovde se svi loši, bore samo za golu vlast, niko ne razmišlja o srbiji i građanima srbije.e, to je to.
Preporuke:
0
0
46 sreda, 09 februar 2011 20:03
Gojko
"Za Gojka i ostale SNS-ovce"

Čovek se uči tri godine da govori, a ceo život da ćuti, to je shvatio i Nikolić.

Kao što vidite, bolje se prolazi kad se mišljenje zadrži za sebe.
Preporuke:
0
0
47 sreda, 09 februar 2011 20:03
Nesa
Sto se tice ovih ljudi ,nista,ali bas nista ne ukazuje da ce prica sa njima da izadje na dobro.I bas u tome ja vidim neko zrno nade.Izdali su,slagali,nista ne obecavaju,nemaju ni ljude,sve u svemu tuga.Opet,svi mi ostali ne nalazimo nacin da se organizujemo.Meni su bliski srcu dveri i Branko Dragas.Njima verujem.Ali opet nemamo nacina da se nametnemo.Nije malo ni skloniti Mladju i Djelica.A i oko Tadica se nakupio rekordan broj neradnika i lezilebovica,laznih vrednosti i lumper proletera.To jos niko nije uspeo tako da ih okupi u srpskoj istoriji.Tamo nema ni jedan,ali ni jedan posten covek.Mislim da je jedino pametno graditi.Toma,takav kakav je nesto gradi.Ako hocemo nesto bolje moramo da gradimo i mi.Od kukanja nema vajde.
Preporuke:
0
0
48 sreda, 09 februar 2011 20:10
Toreador
Da priupitam nešto autora ovih redaka...

Šta je trebalo da urade na mitingu pa da Vi budete zadovoljni? da ruše i pale Beograd? Skupštinu? Kao što su DOS-ovce radile 5. oktobra?

U Srbiji narod treba da živi i poslije izbora. Potrebna nam je Srbija. Ne možemo je rušiti. Kao što je rušena 5. oktobra...
Preporuke:
0
0
49 sreda, 09 februar 2011 20:49
@Ceca Lazinica
Šešelj nema suflera.
Preporuke:
0
0
50 sreda, 09 februar 2011 21:03
aleksandar ,oslobodjen za malo
Tesko je biti pametan, kada su nas sludili.
Vecina komentatora je dobronamerno, ali antagonizam nastaje tamo gde je propao i dogovor na vrhu izmedju Kostunice i Nikolica, to je Kosovo. Nije slucajno, da na mitingu nije bilo ni slova od Kosova, Toma je rekao i Evropa i Kosovo, iako zna da je to nemoguce i da je to prevara koju je izmislio Tadic, Kostunica kaze hoce Evropu ali samo sa Srbjom koja podrazumeva Kosovo u Srbiji, Kostunica ne radi nista i ne oglasava se na najnovija blacenja i razotkrivanje Kolubare, pa i ako znamo da je to spinovani i orkestrirani izvestaj, nije dobro da se samo cuti, nije dobro da na Kostunicu iz svih oruzja pucaju placeni pljuvaci(Ceda&co.) u dalj, a da on cuti, nije dobro da ga Toma proziva, a on cuti, i ovde se desavaju napadi iz svih oruzja na Kostunicu, ali ovde ga brane drugi. Ako neko ima kontakt sa tim covekom zamolite ga da kaze bar par reci da olaksa svojim ljudima.
ne svadjaj se narode i misli svojom glavom , pozdrav svima.
Preporuke:
0
0
51 sreda, 09 februar 2011 21:20
nopo.org.rs
ima dosta opcija. ovo je jedna od mojih.
Preporuke:
0
0
52 sreda, 09 februar 2011 21:30
Ceca Lazinica
U pravu ste da Šešelj nema suflera ali čovjek je u Hagu a treba voditi narod pa sam zbog toga postavila pitanje.Svi oni vode sličnu politiku samo neko više priča i obećava a neko manje.Princip je isti sve su ostalo nijanse.Nisam član SNS ali ovo nije bio predizborni miting da se čalanovi okupe ovo je bilo više kao štrajk nezadovoljnih radnika.Zbog toga nije bilo pominjanja Kosova i EU.Da spominju gladnim radnicima kako će EU uvesti nove standarde i nove tehnologije a već sad ostaju bez posla i poslodavci ne isplaćuju plate.Možda bi spominjanje toga bilo dolivanje ulja na vatru.Ovako je vrlo evropski prošlo a ipak je pametnom dovoljno da shvati ako krene unutrašnjost i Bg, a na vlasti ništa ne učine da će biti veliki preblem.To više neće biti miting nego rulja pa će doći i "kusi i repati".Treba preživjeti dok se Šešelj vrati iz Haga.
Preporuke:
0
0
53 sreda, 09 februar 2011 21:31
aleksandar ,oslobodjen za malo
Tesko je biti pametan, kada su nas sludili.
Vecina komentatora je dobronamerno, ali antagonizam nastaje tamo gde je propao i dogovor na vrhu izmedju Kostunice i Nikolica, to je Kosovo. Nije slucajno, da na mitingu nije bilo ni slova od Kosova, Toma je rekao i Evropa i Kosovo, iako zna da je to nemoguce i da je to prevara koju je izmislio Tadic, Kostunica kaze hoce Evropu ali samo sa Srbjom koja podrazumeva Kosovo u Srbiji, Kostunica ne radi nista i ne oglasava se na najnovija blacenja i razotkrivanje Kolubare, pa i ako znamo da je to spinovani i orkestrirani izvestaj, nije dobro da se samo cuti, nije dobro da na Kostunicu iz svih oruzja pucaju placeni pljuvaci(Ceda&co.) u dalj, a da on cuti, nije dobro da ga Toma proziva, a on cuti, i ovde se desavaju napadi iz svih oruzja na Kostunicu, ali ovde ga brane drugi. Ako neko ima kontakt sa tim covekom zamolite ga da kaze bar par reci da olaksa svojim ljudima.
ne svadjaj se narode i misli svojom glavom , pozdrav svima.
Preporuke:
0
0
54 sreda, 09 februar 2011 22:03
The Tao of Groove
LoboTomija je recept za politicki uspeh u SrbijU.

That's it!
Preporuke:
0
0
55 sreda, 09 februar 2011 22:35
@Ceca Lazinica
Šešelj je u Hagu ali njegova partija je u Srbiji.
Preporuke:
0
0
56 sreda, 09 februar 2011 22:40
@slobodan45
O građanima Srbije razmišlja Šešelj koji je dao sedam godina svog života da bi odbranio istinu o Srbiji. Dok on sedi u haškoj ćeliji Nikolić kupuje stanove od 400.000 evra.
Preporuke:
0
0
57 sreda, 09 februar 2011 23:00
nataša @ DHSS-ovac
Prilično ste jasno i nedvosmisleno izneli stav da je glad vaš izbor kako da se uguši nacionalizam kod Srba. A nacionaliznam je sve što nosi oznaku srpsko ili srpski.
Nazirem jedno novo prijateljstvo DHSS i SNS.
To otprilike znači da SNS, barem njegovi eksponirani lideri i nisu toliki nacionalisti kako se nekada činilo, niti ste vi toliko protiv srpskog nacionalizma kako sad izgleda.
Pitanje je šta je tu veza. Verovatno neki sekretar iz američke ambasade. Verovatno ćete sada biti ponosni da je noklo pomislio da imate vezu sa "belim svetom", i da ste samim tim neko i nešto, ali to što vi mislite da je Amerika nije, barem ne cela. I Naom Čomski je Amerikanac, i to malo slavniji i prizntiji i u Americi, i svetu nego taj vaš sekretar. Pa i Obrad Kesić je Amerikanac, a i ja sam u administrativnom smislu.
Kako to da se primate i vi iz DHSS-a i SNS-a za tog trećeg sekretara od mnogih američkih političkih opcija?
Odakle je taj ko vas je povezao sa tim trećim sekretarom?
Preporuke:
0
0
58 sreda, 09 februar 2011 23:04
Jedan pažljivi čitalac
Autor teksta je izvanredno pronicljivo ocenio događaj o kome je reč. Milina je čitati nešto tako jasno i utemeljeno, posle toliko uvijanja i svakojakih zamena teza (i tema)! Ima nešto duboko onespokojavajuće u ponašanju, odnosno verbalizovanju svoga "vjeruju" kod "naprednjačkih" pristalica, neka dubinska neuroza koju sami potiskuju; neka ipacionalna, kockarska nada da taj Draškovićevski put kojim je Nikolić krenuo neće završiti istim ishodom! I stoga negiraju svaku sličnost ove dvojice i nervozno se brecaju na svaku racionalnu opomenu! Ko danas kaže da je bio Draškovićev pristalica? Pa nisu svi pomrli?! A dok su opominjani, ponašali su se isto kao današnji SNS-ovci! I ko familiju Drašković najviše iritira do dana današnjeg? Ide li to Nikolić stopama Dane, Derete i Basare? Čemu zluradost i priča o cenzusu? Čemu radost zbog kvantiteta glasova ako je njihov kvalitet tako (ne)upitan?! Jel` prevlačimo konopce?!
Preporuke:
0
0
59 sreda, 09 februar 2011 23:08
Jedan pažljivi čitalac
p.s.
Znam da neverovatno zvuči (no, neću biti malodušan): još nisam zapazio komentar Biljane Nikolić sa kojim se ne bih u potpunosti složio! Njene komentare čitam kao dupunu tekstova. Hvala autoru ovog teksta i Biljani!
Preporuke:
0
0
60 četvrtak, 10 februar 2011 00:05
Goran Stanković
Za @slobodan45
U Italiji menjaju vlade, ali nikada ne „diraju“ u ministarstva policije i inostranih poslova.
Za @ Ceca Lazinica
Ovako oni su o tome ćutali jer nisu na vlasti i ne kroje naše kape.
Znate li Vi da je svaki član Skupštine biran na izborima od strane građana, znači ima političku težinu da udari pesnicom o sto i kaže DOSTA... . Zamajavamo se floskulama, kada dođemo na vlast...
Za @razočarani član SNS-a
Znam jedino da bi neko vodio Državu nije dovoljno da zna da lepi stranačke plakate.
Hvala, sve ste rekli o Srbiji DANAS, na svim nivoima.
Preporuke:
0
0
61 četvrtak, 10 februar 2011 00:07
Goran Stanković
2.deo
Moj stav: promene da, ali ne na ulici. Izbori će biti raspisani. Na izborima se moraju kandidovati novi ljudi, koji politiku doživljavaju kao častan posao u kojem mogu doprineti boljitku svih građana. Dosta te japijevske priče, uspešan, bogat, taman je je za politiku. Ne, hvala. Sada nam trebaju domaćini. Iz svih profesija. Ljudi koje poznajemo, kojima verujemo.
Zbog toga pozdravljam inicijative da se napravi lista kandidata za parlamentarne izbore. Pod okriljem organizacija i sajtova gde se mogu okupiti istomišljenici. Dve i tri liste, mora se naći način i konkurisati strankama. Može se napraviti volonterska kampanja, svako tamo gde živi i radi, flajerima, programom, biografijama kandidata. To je jedini put, po meni, da se krene u promene. Koliko kandidata već, među vama, komentatorima, vidim... . Razmislite o tome.
Preporuke:
0
0
62 četvrtak, 10 februar 2011 00:18
Biljana Nikolić @Toreador
Kad se izborite da Republiku Srpsku vodi neko ko po mišljenje ide kod Doris Pak, kad zamenite Dodika (koji nikme ne ćuti) sa nekim ko ima političku kampanju poput sadašnje Nikolićeve, onda se javite. Do tada, nemojte nam želeti nešto što nećete za svoju kuću.
Preporuke:
0
0
63 četvrtak, 10 februar 2011 00:29
Ilija
Toma i Vučić su mnogo puta već rekli kako moze da se popravi, postojeće katastrofalno, stanje u zemlji i pametnima je to sasvim dovoljno. Onim drugima ne vredi više pričati, ako do sada nisu razumeli, ili treba to ilustrovati kroz neku slikovnicu?
Mozda bi autor teksta bio zadovoljan ako SNS obeća da će posle pobede na izborima, ostaviti na funkcijama sve sadašnje muljatore i one koji su toliko ogrezli u kriminalu da misle da im ta mesta pripadaju doživotno.
Preporuke:
0
0
64 četvrtak, 10 februar 2011 00:31
Biljana Nikolić@ceca lazinica
Nisam član SNS ali ovo nije bio predizborni miting da se čalanovi okupe ovo je bilo više kao štrajk nezadovoljnih radnika

PA su ih okupili da izbleje malo na ćošku i sažale se na jadnog siromašnog prognanika Karića?? Pa jes nezgodno pored njegove muke pominjati KiM.
Preporuke:
0
0
65 četvrtak, 10 februar 2011 01:03
@Ilija
Toma i Vučić su mnogo puta već rekli kako moze da se popravi, postojeće katastrofalno, stanje u zemlji i pametnima je to sasvim dovoljno

Možda su šapnuli Vama na uvce, na mitingu nisu ni zucnuli o tome, a bogami ni na TV.
Preporuke:
0
0
66 četvrtak, 10 februar 2011 01:09
Doktor
O kakvim DSS-ovcima vi ovde pričate, pa ne mogu nekom biti pokriće za izdaju nesposobni DSS-ovci. Taj DSS-je došao na vlast kao prozapadna stranka, i ako ništa drugo barem se kretao u patriotskom smeru (druga stvar što nije imao hrabrosti da se suprotstavi Imperiji). Eto samo zato sam NEKADA polagao nade u taj DSS, ali apsolutno ni zbog čega drugog. Naprednjaci se, sa druge strane, od svog osnivanja kreću ISKLjUČIVO KA IZDAJI. Zajedno sa njima, ka izdaji se kreće i većina zatucanog naroda sa akcentom na onaj "patriotski" polusvet što je prešao put od SPS-a i JUL-a do Karića i Palme. NIJE MI JASNO ŠTA SAD OČEKUJETE VI NAPREDNjCI, DA VAM APLAUDIRAMO ŠTO STE POSTALI IZDAJNICI PA IMATE AMERIČKI BLAGOSLOV DA PRAVITE VLADU??!!
Pri tome, priča vam je toliko isprazna da uveliko prevazilazi okvire prosečne političke demagogije. Iskreno stvarno me boli me uvo ko će dobiti izbore između vas i DS-a. Mada bih voleo da izgubite, čisto da bih video Vučićevu facu posle poraza:)
Preporuke:
0
0
67 četvrtak, 10 februar 2011 01:22
Miloje Demir Negotinski
Odlicna zapazanja, veoma nadahnut tekst i lepo sagledavanje politicke scene u Srbiji. Iz prilozenog bi trebalo shvatiti sledece: Izvucite ponovo Kostunicu iz naftalina i postavite ga na pijedestal zajedno sa svom njegovom svitom, jer osim njega niko nema program, ni nacionalni, ni ekonomski, ni bilo koji. Nekako se prirodno namece ovakav stav, ne samo u ovom vec i u drugim tekstovima NSPM. Nemojte se mnogo brinuti o politici SNS, cak i da je nema, naci ce samu sebe, htela to ili ne. Bitno je da je opet narod stao uz nekog prinudjen ocajem, kao sto je svojevremeno velicao Kostunicu ni krivog ni duznog. Nekako se naujvise zamera mitingasima SNS sto su bili mirni, nista nisu zapalili ni razbili. Ti ljudi su bili vojnici partije, dicsiplinovani. Ako je i tako, dobro je. Jedno je sigurno, iz "zute podmornice" jedno Naprednjaci trenutno imaju sansu da izrone i ne treba biti zlurad prema njima dok se ne vidi stvar do kraja. Nisam nesto siguran da su preko noci postali toliki mondijalisti.
Preporuke:
0
0
68 četvrtak, 10 februar 2011 01:27
Slavomir Srpski
Ovakav faciozni tekst Nikole ne vodi ni cemu dobrom, a svakako ne skidanju ovog rezima i to sto pre. Toliko faciozan da sam morao da mu odgovorim na takvu zlonamernost. Miting nije bio radi predstavljanja jednog stranackog PROGRAMA, vec eksluzivno manifestacija protiv sadasnjeg medijskog mraka od strane tadicevog rezima, i ZAHTEVA za prvremene izbore. Nije cak bio ni jedan predizborni poziv da se glasa eksluzivno za SNS. A sta je uradila ostala opozicija ovom rezimu da bi doprinela rusenju rezima trazenjem prevremenih izbora? Zasto autor Nikola to ne objasni citaocima? Sta to uveliko rade ostale stranke opozicije da bi izvele narod na ulice i trazili smenu vlasti na prevremenim izborima? Pa to najvise bode oci, jer cilj ove manifestacije je bio poznat mnogo ranije: poziv gradjana i zahtev za prevremene izbore. Ali izgleda da ostalim opozicionim stranlkama to nije interesantno? Neka onda po njima Tadic i dalje nesmetano vlada. Ili ocekuju Kraljevica Marka sa topuzom?
Preporuke:
0
0
69 četvrtak, 10 februar 2011 02:01
@Doktor
mala ispravka, DSS je došao sa proevrpskim strankama na vlast 2000te, ali nikad nije promenio nacionalni program i odustao od nacionalne politike pri ulasku u DOS. Zato su se odmah svi iz DOSa i udružili protiv njega, a i danas ga nazivaju naslednikom Miloševićeve politike.
Ima jedna narodna poslovica - dobar konj ima mnogo mana, a loš samo jednu. Lošeg možeš hvaliti koliko hoćeš, on i dalje ostaje loš. Tako je i sa SNSom. DŽabe ga hvale i uzdižu.
Preporuke:
0
0
70 četvrtak, 10 februar 2011 02:56
@Miloje Demir Negotinski
Izvinte što pitam, a sa kim će SNS da napravi tu novu vladu koja će usput(?) da donese i sprovede čarobni program i politiku spasa? Ko mu ostaje? Koštunica iz naftalina i njegov program? SRS čije se politike odrekao? DS koga je oterao sa vlasti? Opamećeni Dinkić i UPS? LDP sa svojim programom? PUPS? Kako vi to zamišljate? Ili mnogo pitam?
Ja ne vidim kvalitete SNS ni razloge zbog kojih bi trebalo isistirati na gašenju ostalih stranaka iz opozicije, a SNS upravo to želi da postigne.
Preporuke:
0
0
71 četvrtak, 10 februar 2011 04:02
drago.ca
Zaboravih da ponudim moguće odgovore:
a) Slobodan nema posla
b) Slobodan ima previše posla
b1) Slobodan će u buduće da koristi nekoliko pseudonima

Umesto "Slobodan45" možete staviti i neke druge pseudonime.
Preporuke:
0
0
72 četvrtak, 10 februar 2011 08:19
Ceca Lazinica
Pa ok onda ne treba niko ništa raditi.Ne treba se buniti niti reći svoje mišljenje.Pa bolje da kanališu narod i nezadovoljstvo nego da rulja krene i sve zapali.Onda bi bilo moj Beograd ste došli da rušite.Da Šešeljeva stranka radikali nisu u Hagu ali 5.oktobra je uništena više ta stranka nego SPS.Između ostalog među narodom je išla priča da je dosta rata i da je glavni pokretač rata bio Šešelj a ne Sloba jer 5.oktobra u unutrašnjosti se nije mnogo znalo o demokratskim promjenama i njihovim ciljevima koji su ustvari vrlo lični.Bilo je prilike pa sam gledala kako ljudi koji su do juče bili Srbi odjednom počinju da osećaju krivicu i povlače se u sebe jer su krivi za sve ratove i sramota ih je i da kažu da su Srbi.A šta rade prosvjetari zar oni ne bleje malo po ćoškovima i ne maltretiraju malo decu jedino što nisu došli u Bg nego su po svojim centrima.Lako je kritikovati treba nešto i uraditi a da to svima odgovara.Činjenica je da još uvijek narod gleda stranku po jednom čovjeku a ne prog
Preporuke:
0
0
73 četvrtak, 10 februar 2011 09:05
Kiza
Osnovna karaketristika Zapadnog modela demokratije, koji je ocigledno uhvatio korene u Srbiji, je da se narodu nudi izbor izmedju radikalnih suprotnosti kao sto su Koka Kola i Pepsi Kola. Cim se pojavi, neki istinski program za promene, e to ne moze. Demokratija sme da funkcionise samo u domenu status kvoa.

A mi sve k'o truli Zapad.
Preporuke:
0
0
74 četvrtak, 10 februar 2011 09:10
slobodan45
neverovatno, ali istinito, šta se brani u ovom tekstu!klasični EPP jedne propale stranke, a koja je imala iskreno veliki broj simpatizera.znači, pošto je deo čipovanih robota, ukapirao da je pukao pod ovom vlašću, a nema čemu da se nada sa propalom strankom, siguran je, da su ostali isti kao oni i hajdemo da pljujemo po njima, možda ćemo uspeti da se prošlepamo sa starim prijateljimma, a građani?srbija?ma ko njih šiša.nikolić, vučić i svi ostali su isti i gori nego li tadić.tadić je slagao ovo i ono, ali kakvi će tek oni da budu, kad ne daju obećanja...i gle čuda, izdali su opoziciju, jer nisu hteli da daju lažna obećanja.i gle čuda, nisu razbijali beograd, pa to su sve čipovani roboti, to nisu pravi, originalni srpski domaćini, koji ne razbijaju, ne uništavaju..sledeći argument je: nemaju program!?ima li šta lakše na ovome svetu, nego u srbiji prepisati neki program, malo ga nafilovati i eto programa.ideš, vređaš prvu, drugu,treću srbiju, lažeš i postaneš glavni baja?jel to program?
Preporuke:
0
0
75 četvrtak, 10 februar 2011 10:49
Toreador
Za Biljanu Nikolić

Nije stvar u tome šta ja želim, već duh koji se provlači u ovom tekstu a koji se može sažeti u jednu direktnu rečenicu "Kakav je taj miting, pa oni nisu ni izloge bili u stanju da razbiju".

U pravu ste, ne želim sagetu republiku Srpsku, a još manje sagetu Srbiju.

Nažalost, katastrofalnu grešku Srbija je napravila 5. oktobra kada je srušila državnika Miloševića i dovela antidržavnike na vlast.

Od tog trenutka Srbi iz Srbije su izloženi mentalnom teroru koji je pomutio zdrave rezone i relativizovao nacionalna osjećanja. Na kraju krajeva televizija kao što je B92 ima nacionalnu frekvenciju, u RS bi nešto takvo bilo nemoguće.

Nakon svih ovih godina terorisanja i prepadanja građana sankcijama, bombardovanjima, izolacijom i ostalim glupostima, zamlaćivanja EU integracijama, narod je uplašen. Nesiguran.

Zato i Toma mora imati takav stav. Tako uzima Tadiću glasove. Oni hrabriji Srbi, kojima se takav Toma gadi, glasaju za SRS i DSS. Vuk siti i sve ovce na broju
Preporuke:
0
0
76 četvrtak, 10 februar 2011 11:39
brm
@ BRM @ GOSN PRINCIPIJELNI 2 deo
„Šta ćete s bankama-pijavicama, i tajkunima-pljačkašima?“.
pokloniću im još koju luku beograd.. privartna inicijativa je superiorna, zar ne vidite kako ovi moji gazduju Kolubarom..
„Dokle ćemo da Briselu dajemo ropsku poslušnost danas, za maglovita obećanja da ćemo nešto dobiti za 20 godina?“
pa bar jopš 20 godina..dok deca moje desne ruke ne dožive penziju u evropkim institucijama gde ih je zaposlio
„Šta ćete sa Sandžakom i Zukorlićem?“
ja sarađujem sa drugim muftijom kome sam dozvolio da proglasi Srbiju za islamsku državu (jer samo silamske države ijmajuj samostalne islamske zajednice)
„Šta ćete s Vojvodinom i Pajtićem?“.
ja sam ih i stvorio kad sam u novom ustavu obnovio pokrajine..oni su samo figure, JA SAM OTAC SUVERENE VOJVODINE..sram ih bilo što mi uzimaju zasluge
Preporuke:
0
0
77 četvrtak, 10 februar 2011 11:42
brm
„Kako ćete da zaustavite drugosrbijansko ubijanje srpske kulture i srpskog identiteta?“..."
ne brinite, moj ministar Vuksanović je već proglasio bošnjački za jezik i top zvaničan, a postavili smo jaku ličnost, velikog Srbina za direktora narodne biblioteke...

„Kako ćete da zaustavite demografsko izumiranje ovog naroda?“.
smanjenjem naknada trudnicama
Preporuke:
0
0
78 četvrtak, 10 februar 2011 11:52
Mile
Odličan tekst sa potpuno tačnom dijagnozom pojave organizacije SNS na srpskoj političkoj sceni. Ne verujem, nažalost, da je većina prisutnih na pomenutom mitingu bila u svojstvu pripadnika SNS. Bojim se da je tu bilo dosta medijski sludjenih i zavedenih nezadovoljnika koji jednostavno nemaju drugu mogućnost da svoje nezadovoljstvo izraze sem na ovako kontrolisanim i manipulisanim mitinzima čiji je osnovni cilj upravo "da se Vlasi ne dosete".
Preporuke:
0
0
79 četvrtak, 10 februar 2011 12:49
Gojko
@ slobodan 45

U pravu ste za programe stranaka.

Milošević je obećao "švedski standard", Koštunica je davao reč, Tadić nema šta nije obećao.

Sve te deklarativne ideje su bile samo prazna priča.

Uostalom, svaki ozbiljniji program, koji nije zamagljen uopštenim obećanjima, je nerazumljiv za laike.

99,9% građana Srbije ne zna ni osnovne pojmove u ekonomiji - šta je elastična/neelastičma tražnja za robom, šta znači eskontna stopa...

Sad će neko gomili laika da ulazi u detalje, koje ne razumeju, da bi nešto dokazao.
Preporuke:
0
0
80 četvrtak, 10 februar 2011 12:51
psihodrama
Posle odgledanog mitinga, misljenja o tome iznetih u sredstvima informisanja i komenentara koji slede, moj utisak je da je od ove UZASNE vlasti gora samo njena kopija u vidu SNS. Oni su , to je sada jasno kao dan, izmisljeni da produze zivot kompradorskom rezimu kad dodura do duvara. A bice da se to upravo desava. I sta nam je ciniti? Ako nista drugo, ne nasesti na podvalu. Ako Srbija ovom UZASU nema alternativu, onda znaci da se jos nije ispunilo vreme. Inace, miting i sve price oko njega doneli su samo jednu zanimljivost: obrusavanje na DSS (koja pritom glasa ne pusta, sto stvar cini zanimljivijom i dramaticnijom), prvo lapsusima govornika na mitingu, a onda i u nicim izazvanim komentarima kojekude, pa i ovde. Meni je od svega najzanimljivije pitanje zasto ima toliko onih koji propricu i brinu se da ce Kostunica pasti ispod cenzusa. Ja ne vidim da se on potresa oko toga. Zato, ne berite brige. Ili, jos logicnije, glasajte za njega, pa da se ne sekirate.
Preporuke:
0
0
81 četvrtak, 10 februar 2011 13:50
Biljana Nikolić @Toreador
Kakav je to miting gde se gladni radnici pozivaju da se bore za prava Karića?


Jel miting bio uplašeni i gladni narode oterajmo njihove tajkune da bi se naši tajkuni vratili u zemlju Srbiju?

I kakve veze ima OVAJ SNS sa ONIM MILOŠEVIĆEM na koga se pozivate, osim Bogoljuba Karića, novog idola gladnih radnika Srbije?

Na izborima 2008me, i pored ispiranja mozga koji ste naveli, SRS kao najtvrđa opcija otpora zapadu, dobio 78 poslanički mesta, ZNAČI NEMA POMENA O STRAHU NARODA kao RAZLOGU stvaranja proevropskog SNSa. Mnogo logičnije je pojačati patriotsku politiku, ako zaista veruješ u nju. Proevropsku politiku menjati proevropskom politikom je iluzorno.
Uzimanjem Tadićevih birača, ti postaješ njima odgovoran,a njih zanima EVROPA.

Ko se pred jednim klanja, drugom pokazuje leđa.
Preporuke:
0
0
82 četvrtak, 10 februar 2011 13:56
Freya
Sta ste se,bre, svi okomili na Kostunicu i njegovu DSS? Ja cu bas iz inata da ga biram!
Preporuke:
0
0
83 četvrtak, 10 februar 2011 14:03
Biljana Nikolić @slobodan45
Pa šta će nam onda i škole - deca prepisuju od pamtiveka i šapuću jedni drugima. Ko da je to teško. Lepo da im damo naštampamo diplome po želji ko šta hoće da bude i gotovo. Ionako im 90% gradiva neće trebati u životu.
Šta će nam država, i ovako svi kradu, raspustimo državu i nemamo više oko čega da se svađamo.

Ili možda da pozovemo Švarcnegera da nam bude vođa i gotovo - i evropljanin i amerikanac i jak i filmska zvezda i priča strane jezike (bar znamo zašto ga ne razumemo)...
Preporuke:
0
0
84 četvrtak, 10 februar 2011 14:29
slobodan45
istina je često bolna, a u nedostatku argumenata, primite moj...savet: lepo sednite, možete i da legnete i razmislite o svemu i to bez negativne energije, onda napišite svoj komentar.smislite nešto, a ne epp pljuvanje, to više ne prolazi, verujte mi.napišite konkretan predlog.ja svoje pišem već par godina, unazad, ali đžaba.međutim, uporno i dalje pišem.na primer, moj je predlog da se smanji broj poslanika, od pre 3-4 godine, ali ne na ovaj način.srbija je mala i sve treba smanjiti, bukvalno sve, osim pokretanja proizvodnje, mnogo discipline, znači zakona i tako redom...prvo bih gradio zatvore, a možda i ne bih.možda bi kod mene zatvorenici služili kaznu na njivama, radilo bi se smenski, a jedan krevet bi koristilo troje ljudi...to je to.što se tiče škola, jer se upravo takvo prepisivanje i događa, a o podmićivanju i kupovanju diploma da ne pričamo...srbiju spašava samo istina i srpski domaćini NIŠTA I NIKO DRUGI!!!ZAPAMTITE OVO, AKO KO DOŽIVI SREĆNU SRBIJ
Preporuke:
0
0
85 četvrtak, 10 februar 2011 14:38
cdj
Goran Stanković
Znate li Vi da je svaki član Skupštine biran na izborima od strane građana, znači ima političku težinu da udari pesnicom o sto i kaže DOSTA..
.

Građani na izborima, koliko je meni poznato nisu birali "članove Skupštine", već političku partiju, a građanima je bio poznat samo tzv "nosilac liste". Ko je na listi te političke partije nije znalo 99% građana Srbije.

Međutim danas u skupštini R. Srbije imamo poslanike koji pripadaju partiji koja uopšte nije bila na izborima, a na sajtu skupštine se vode da pripadaju SRS.

Da zlo bude veće, ta stranka, sa takvim tumačenjem politike i prava, treba da bude buduća vlast u Srbiji. Evo, ja vam sada kažem: JOJ SRBI, ZAISTA ZASLUŽUJETE SVE OVO ŠTO VAM SE DEŠAVA.
Preporuke:
0
0
86 četvrtak, 10 februar 2011 15:01
Biljana Nikolić@slobodan45
Koliko vas ima pod ovim nikom? U prošlom komentaru sa istim nikom, stoji sledeći argument je: nemaju program!?ima li šta lakše na ovome svetu, nego u srbiji prepisati neki program, malo ga nafilovati i eto programa.ideš, vređaš prvu, drugu,treću srbiju, lažeš i postaneš glavni baja?jel to program?

a onda isti na moju nadogradnju njegovog stava isti nik odgovara
...napišite konkretan predlog.ja svoje pišem već par godina, unazad, ali đžaba.međutim, uporno i dalje pišem....

Pa jel trebaju programi ili ne trebaju? Ako ne trebaju onda zašto Vi pišete.
Ako trebaju, zašto SNS ne posluša vaš savet -lepo sedne, može i da legne i razmisli o svemu i to bez negativne energije, onda napiše svoj - PROGRAM i predstavi ga biračima?
Preporuke:
0
0
87 četvrtak, 10 februar 2011 15:22
@Freya
I meni dodje isto! Pa nesto mislim da nije sve ovo lukavstvo Vojinih pi-ar-ova, kad svu vodu na njegovu vodenicu guraju. "Sova " drema, a sto i ne bi, kad se ovi ubise radeci za njega.
Preporuke:
0
0
88 četvrtak, 10 februar 2011 16:55
slobodan45
ozbiljna politika je veoma odgovorna i domaćinska stvar.veoma kompleksna kao i pisanje slobodan45, koje je kompleksno.znači, možete vi, da izvrćete misli do besvesti, ali slobodan45 jasno piše o svemu.napisao je šta je napisao, čitajte.svi su loši, neko više, neko manje.slobodan45, valjda ima pravo, kao i svi građani, da iznosi svoje mišljenje, da kritikuje, itd...možda zaista ima više slobodana45, ja bih to voleo, jer znam da bi onda srbija bila zemlja poštenih domaćina.ovako, vama je nejasno, da slobodan čovek može da razmišlja slobodno i da ima za pojedine životne teme iste stavove i kao sloba milošević i kao điki i kao boris i kao šešelj i kao voja i kao toma, itd.ISTO TAKO, MOŽE I DA VIDI, DA SU ISTI NAVEDENI, IMALI MNOGO PROPUSTA, GREŠAKA, ITD...da li to može biti jasno, ako niste, čipovani robot, obojen svim bojama ovog sveta, ili ako su vam razum pomutile sve loše stvari u poslednjih 20 godina?meni je jasno.
Preporuke:
0
0
89 četvrtak, 10 februar 2011 18:22
hehe
Odlično rečeno - DS kaže "EU nema alternativu!" , a SNS kaže "EU nema aleternativu!". Ista parola, samo Boris latinicom a Toma ćirilicom! SJAAAAJNO!!!!
Preporuke:
0
0
90 četvrtak, 10 februar 2011 21:16
Mićko
Najjače je to što će S.A.R.S i Marčelo da podnesu tužbu zbog bespravnog puštanja njihove muzike na mitingu. Marčelo kaže otprilike ovako, parafrazoraću ga : Sva priča na mitingu se vrtela oko poštenja. I dok se ta priča pričala mažnjavali su mi pesmu. Poštovanje intelektualne svojine - nula bodova. A poderaše grlo preteći lopovima.
I...Marčelo je tu zab'o u rašlje.
Preporuke:
0
0
91 četvrtak, 10 februar 2011 22:28
Toreador
Pa nije baš tako Biljana. SRS je uvijek bio najjači, ali nikad dovoljno najjači.

Uvijek je bilo tako blizu a tako daleko.

Ponavljam, ako poslije priznanja Kosova od strane većine EU zemalja nije dovelo do Tadićeve katastrofe, onda je o tome tebalo dobro razmisliti.

Kako god, ja sam zadovoljan perspektivama srpske političke scene.

Čak je i dobro da se stvara atmosfera linča protiv SNS-a jer će tako DSS i SRS preći cenzus a to je od izuzetne važnosti.

Razmišljam da se i sam pridružim tom talasu da se nacinalni glasovi ne bi izgubili u strankama koje bi eventualno ostale ispod cenzusa.
Preporuke:
0
0
92 četvrtak, 10 februar 2011 23:53
Biljana Nikolić @Toreador
Ja sam reagovala na Vaš stav da je zbog straha u narodu SNS napustila politiku SRS i okrenula se Tadićevim glasačima. Nije imala nikakvu potrebu za tim. Ako je formiranje vlade u pitanju, danas je SNS (SA OTETIM TADIČEVIM BIRAČIMA, DIJAMTRALNO SUPROTNIM STAVOVIMA I OBAVEZAMA PREMA EVROPI) u istom procentu glasova (kao ranije SRS sa nacionalnom politikom) što znači da se opet mora "udati ili oženiti" sa nekim koga joj tata Evropa izabere.
Nacionalna idejabez obzira na međuparijske razlike kako najbolje sprovesti tu ideju, mnogo je izgubila ovakvim preokretom SNSa. Kad radikal kaže da je Evropa PRIHATLjIVA, to je bomba u glavi, a zapad je upravo to i hteo.
Preporuke:
0
0
93 petak, 11 februar 2011 00:08
Biljana Nikolić @Toreador
I nije ovo linč SNS, već slobodno, objektivno sagledavanje SNSa, BEZ STRAHA I SLUĐENOSTI zbog spinovanja B92.
Preporuke:
0
0
94 petak, 11 februar 2011 03:01
Opanak
Bilo je oko 80000 prema franspresu, velika masaa za poštovanje,kažu na BBC televiziiji. Nemojte smanjivati , omalovažavati, pa ni taj Koštunica realno ništa nije uradio za Srbiju, pobegao je sa prestola kad je bilo najgore za odlučivanje o Kosovu.
SRS se raspala, kakva je to stranka kad je napusti pola poslanika zbog Nikolića!
Imam velike rezerve prema Nikoliću i Vučiću, nadobudnom, ali oni su nešto pokuašali, izveli narod. Neka izvede narod Koštunica, Todorovića.
lako kjekritikovati unapred, kao i analizirati unazat kao generali posle bitke.treba sačekati , pa sa kime će DSs na izbore!? I SNS ne može sama da osvoji i ona m je upućena na DSS.
Ali sujeta je čudo!
Preporuke:
0
0
95 petak, 11 februar 2011 09:39
Toreador
Opet ne razumijete Biljana.

POgledajte koliko u zbiru imaju SNS i SRS i shvatićete da je to mnogo više nego što je imao SRS kao samostalna stranka...

Ovo je čist dobitak. Tadić izgubio nesigurne birače koje je dobijao strahom, a nacionalni birači su ostali gdje su i bili, samo je pitanje da li je to SRS, SNS ili DSS.
Preporuke:
0
0
96 petak, 11 februar 2011 10:46
Biljana Nikolić@Opanak
Onaj ko nosi opanak ne piše latinicom. Ne maskirajte svoje evropejstvo.

Dinkić je ponudio 1000 evra i 150000 glasača je potrčalo za njim. U zdravlju trošili i potrošili dobijeno!
Nikolić je na povratak Karića,koji će da reši pitanje nezaposlenosti i nahrani narod okupio manje od Dinkića? Znači moraće još da "radi i nudi". U zdravlju jeli zelenu salatu!
Preporuke:
0
0
97 petak, 11 februar 2011 11:00
slobodan45
ne volim to sabiranje i oduzimanje, na neviđeno, ali komentator TOREADOR je, verovatno u pravu i to je dobra, zdrava polazna osnova, bez obzira na šikaniranje "elita" i "proevropskih kulturnih i naprednih građana".zaljubljenost i lebdenje komentatorke biljane je simpatična, čak mislim, da je poštena i da nije čipovani robot.samo je nasela na medijske manipulacije, unazad 20-30 godina...
Preporuke:
0
0
98 petak, 11 februar 2011 11:04
Biljana Nikolić @Toreador
Uzimanjem Tadićevih birača, ti postaješ njima odgovoran,a njih zanima EVROPA.
Ko se pred jednim klanja, drugom pokazuje leđa.


Apsolutno niste u pravu, osim ako ne smatrate da su se Tadićevi birači(oteti evropejci) pretvorili u prikrivene radikale. To je naučna fantastika.
Preporuke:
0
0
99 petak, 11 februar 2011 11:08
Biljana Nikolić @Toreador - SA DOPUNOM I ISPRAVKOM
Apsolutno niste u pravu kad tvredite da je sa OVAKVIM SNS patriotska opcija jača, osim ako ne smatrate da su se Tadićevi birači(oteti evropejci) pretvorili u prikrivene radikale. To je naučna fantastika.

Uzimanjem Tadićevih birača, ti postaješ njima odgovoran,a njih zanima EVROPA.
Ko se pred jednim klanja, drugom pokazuje leđa
.
Preporuke:
0
0
100 petak, 11 februar 2011 11:13
Pera iz solitera
u vreme mitinga propozicije lift u mom soliteru nije radio tako da sam peske isao na komemoraciju. bice da ga je neko namerno pokvario da narod ne bi prisustvovao. sumnjam na neke clanove koalicije. bogami cu i ja da ga pokvarim kada oni budu imali miting. pa ce fino da idu peske u Evropu, a ne da se voze.
Preporuke:
0
0
101 petak, 11 februar 2011 11:18
ben
Ona politicka partija koja zeli da spasi Srbiju mora da ima u svom programu prijedloge za;istnsku regionalizaciju,a ne neki komunisticki model AP, uporno brani teritorijalni integritet,poveca porez na profit(sadasnja stopa od 10% je destruktivna),unaprijedi ekonomsku saradnju sa Rusijom (povecanje izvoza),zaustavi privatizaciju Komercijalne banke,Telekoma,EPS-a,insistira na vojnoj neutralnosti,podrzava i razvija Republiku Srpsku,uvede javnu kontrolu finansiranja svih NVO-a i medija,plan razvoja poljoprivrede(u Srbiji nema mlijeka??),zabrani sulude kes kredite,poveca izdavanja za obrazovanje,zdravstvo,itd itd .
Gdje je program SNS-a,Vulina,Karica i ostalih????
Preporuke:
0
0
102 petak, 11 februar 2011 11:32
slobodan45
samo istina spašava srbiju, a ona će urediti i pokretanje proizvodnje, urediće život, stvaranje realne dobiti, PRAVNE DRŽAVE, itd, a ako jedna IMPERIJA to sprečava, onda se moramo okrenuti drugoj IMPERIJI.valjda nas neće ponovo bombardovati, a ako je tako suđeno...kad sam bio mali, igrao sam najbolje u mnogim sportovima, ali nisam uspeo da postanem poznati sportista...šta mislite, zašto?da li sam, ja, realno, bio najbolji, ili je splet okolnosti, politika, ili NIsam bio najBOLJI?ili je istina, negde na sredini?ILI NIJE BILO KOGA, DA ME POGURA?ILI SAM ODBIJAO, PRIJATELJSKU POMOĆ?DAKLE, od teksta smo se udaljili, sa pravom, ali mnogi građani žele da ova laž, ludilo i samouništavanje prestane...SAMO ISTINA SPAŠAVA SRBIJU!!!
Preporuke:
0
0
103 petak, 11 februar 2011 11:53
@Opanak
Cudo je i zamena teza. A cudno je da jedan Opanak ne zna tako ociglednu istinu: u Srbiji danas javno okupljanje u tolikom broju dozoljeno je samo miljenicima i korisnicima vlasti(zar nisu od vlasti dobili i besplatan prevoz!?). Ako se ko drugi drzne- eto mu "patika za....", navijaca i ostalih rusilaca mira i demokratije.Pitate li se gde su nestali svi ti huligani odjednom, da ni jednog nije bilo na mitingu koji organizuje Toma.On se pokazao jaci i organizovaniji od drzave onomad kad su bili jedan na jedan i policija nije uspela da spreci rusenje mog Beograda! Vidite, puno ima pitanja koja ne pominjemo i odgovore ne zelimo da cujemo.To sto su se Kostunici dogodile "patike za Kosovo" samo govori kolika je zaista bila njegova realna moc tada kao zvanicnog nosioca vlasti, a koliko se zaista ta vlast valja iza kulisa. Zato je uradio jedino ispravno i moguce da mandat vrati narodu. Tako vam je to sa demokratijom. Trazili ste- gledajte!
Preporuke:
0
0
104 petak, 11 februar 2011 11:55
Biljana Nikolić @slobodan45
zaljubljenost i lebdenje komentatorke biljane je simpatična...samo je nasela na medijske manipulacije, unazad 20-30 godina..

Vama je "simpatično lebdenje pod medijskim manipulacijama" moj protest ispred skupštine zbog usvajanja deklaracije o Srebrenici, deljenje plakata i knjige Stefana Karganovića "Istina o Srebrenici", a "čvrst patriotski stav" vam je izlazak SNS sa glasanja o toj rezoluciji i dvogodišnje "prostituisanje sa Evropom?

Unapredili ste me iz "čipovanog robota" u "zavedenu"?

Moja glava i moji stavovi su samo moji i za Srbiju. Ne prilagođavam ih bilo kojoj političkoj partiji na štetu Srbije i svog naroda.
Preporuke:
0
0
105 petak, 11 februar 2011 12:11
Doktor
Naši ljudi imaju loš običaj da se u političkom razmišljanju pre svega orjentišu prema političkim akterima a ne prema samoj problematici. Imaju osećaj da će povrediti lični integritet ako po nekim pitanjima odstupe od mišljenja svog Izabranika. Nažalost, kada ste okupirana država poput Srbije, morate naučiti da se vodite političkom logikom koja je uvek uperena protiv vašeg okupatora, a prema samim političkim akterima morate imati hladan i fleksibilan odnos. Stoga, manite se ocena na osnovu minulog rada i gledajte realnost:Toma i Vučić su izdajnici, manite to što su vam prijemčiviji jer su vam nekako "naškiji" izdajnici, manite se sumanutog hvaljenja ili mržnje prema Koštunici zato što je nesposoban ili zato što vam je smenio Predsednika, jel ipak nije tolko velika šansa da DANAS ima dil sa Amerima, i na kraju glasajte za SRS ne zato što ih volite već što je kod njih ipak najmanja šansa da će postati izdajnici i najmanja šansa da će vaš glas nekim čudnim putem otići Americi.
Preporuke:
0
0
106 petak, 11 februar 2011 12:57
slobodan45
iskreno se izvinjavam komentatorki Biljani.žao mi je, možda sam se ja pogubio u prevelikoj želji, da srbija, što pre, postane, srećna zemlja.priznajem, pogrešio sam.povlačim sve što sam rekao i neću više komentarisati.neka ostali građani dobiju prostor za iznošenje kritika, pohvala.stvarno sam u zabludi da su svi loši, da imamo, ne samo patriote, nego da imamo i izdajnike, itd...odoh da lepim parket, šijem opanak, a možda i da naučim da pišem ćirilicom, jer priznaćete, to je najvažnije stvar u rešavanju srpskih problema.miting je bio fatamorgana.nije bilo programa i svi su oni izdajnici.sada su mi se otvorile oči.voja je genije, koji čeka, da narod progleda, ili da se vrati šeki živ iz haga.pozdrav.kome je do morala u politici, neka ide na NSPM.
Preporuke:
0
0
107 petak, 11 februar 2011 15:51
@slobodan45
miting = EKSKURZIJA sa sendvičima

nemaju program = nisu imali kad da ga napišu, morali su da prave sendviče

izdajnici = kako za koga, za Štefana Filea su odgovarsjući sagovornici iako su u opoziciji.

Bolje da radite to što ste naveli, nego da propagirate SNS.
Preporuke:
0
0
108 petak, 11 februar 2011 16:20
Velja
Ignorišući sve argumente koji pokazuju da je SNS u svom odnosu prema politici koju nam diktiraju Vašington i Brisel istovetna DS-u (možda još i gora), pobornici SNS-a će nam stalno ovde menjati temu ističući kako SNS ima podršku a DSS nema.
Da pojasnimo nešto: nije sporno to da SNS trenutno ima mnogo veću podršku od DSS-a i da će verovatno i osvojiti vlast. Nije sporno ni to da DSS bez podrške naroda ne bi trebalo da vlada (što je uostalom Koštinica i pokazao vrativši mandat narodu). To sve nije sporno, ali to ne znači da DSS i druge nacionalne snage sličnog kursa, treba da se odreknu borbe za afirmaciju svojih političkih stavova, ako veruju u ispravnost istih. ("nije bitna sila koja me prati, već koliku svetinju branim")
DSS i SRS su opozicija prvenstveno evroatlanskoj politici i svim nosiocima takve politike, bili oni formalno u vlasti ili ne. Tako da je potpuno besmisleno očekivati od DSS-a da se internoj borbi za prevlast dve evroatlanske instance svrstava uz bilo koju.
Preporuke:
0
0
109 subota, 12 februar 2011 00:34
Jedan pažljivi čitalac
"Naprednjaci" pročitajte aktuelni test Ane Filimonove o "Južnom toku" na ovom sajtu!
I što toliko žuči prema Koštunici koji "neće preći cenzus"?
Preporuke:
0
0
110 subota, 12 februar 2011 11:15
slobodan45
@slobodan45

KADA JE POČEO SUNOVRAT SD CRVENE ZVEZDE, PRVE REAKCIJE SU BILE, DA SU KRIVI NAVIJAČI PARTIZANA, UPRAVA PARTIZANA, VLAST U SRBIJI, SVI DRUGI SU BILI KRIVI, SAMO NE LJUDI IZ ZVEZDE, ITD...
ja sam svoj parket izlepio već, opanke završio, naučio i ćirilicu da pišem( praktičnije mi je da nastavim latinicu...)ali sve ostade isto u srbiji i posle jutarnjih vesti...i dalje se laže i dalje se želi na vlast samo radi vlasti i ličnog prosperiteta, a ne opšteg i dalje se podmeće, da ljudi promovišu sns, da se jedu sendviči, kojih nema u srbiji za toliki narod, a ne kaže se prava istina, da je došlo do "balčaka"...dogorelo...došli smo, do jednog kraja, priznali, ili ne priznali.promena će biti sigurno, samo je pitanje, da li na bolje, ili...
Preporuke:
0
0
111 subota, 12 februar 2011 11:50
slobodan45
trebaju nam egzakni podaci, činjenice i ništa više od toga, da shvatimo sve što nas zanima...i ko pravi propagandu, a ko iskreno želi boljitak
Preporuke:
0
0
112 subota, 12 februar 2011 12:31
Velja
@slobodan45

promena će biti sigurno, samo je pitanje, da li na bolje, ili...

sa SNS-on može doći samo do promena na isto. Čitava uloga SNS-a je u tome da obezbedi da promena vlasti ne donese nikakvu suštinsku promenu.

Ali je uzaludno sa vama raspravljati kad u vašim komentarima nema ni pokušaja da se odgovori na konkretne kritike na račun SNS-a koje upute drugi komentatori. Mislim da je bezobzirno sa vaše strane da se, kad već nemate odgovore, i dalje javljate, kao da tobož učestvujete u ovoj raspravi.
Preporuke:
0
0
113 subota, 12 februar 2011 13:20
slobodan45
g.veljo, ja sam igrao odlično šah nekad, volim matematiku, statistiku, itd...hoću da kažem, da mi logika i kombinatorika, nisu nepoznate stvari...vaša je logika, da se kritikuje jedna stranka, koja je u opoziciji!?jesu to Vaši argumenti?i pretpostavka, da su oni izdajnici, jel tako?e, pa, ako imate memoriju, setite se događaja od pre 05.10....pa izvlačite zaključke.međutim, nije ni to bitno.vlast kaže, da u srbiji mora da se desi PREOKRET.slažem se 100% sa tim stavom.prirodno je, da taj preokret izvrši neko drugi, jer je vlast imala sve šanse ovoga sveta, ali jednostavno, nije sposobna za to.g.veljo, a onaj, koga vi branite je najmanje sposoban za tako nešto.e sad, vaš savet neću poslušati iz nekoliko razloga: nije dobronameran, nije iskren, retrogradnog je polaza, a i demokratija ima svojih pravila, zar ne?ili, da svi, koji mislimo drugačije, ućutimo i da slušamo lažne kritike i pokašaj, da se ostaci poštenih grašana u srbiji, opet, napravi budalama...no pasaran.
Preporuke:
0
0
114 subota, 12 februar 2011 13:48
Velja
slobodan45

Vaš poslednji komentar je potvrda mog zaključka o vama sagovorniku u raspravi. Ponovo ste komentarisali pitanja koja niko nije postavio.

Aman, bre, jel možete vi nama reći pre svega u čemu je razlika između SNS i DS?

Vi očito nemate pravi odgovor na ovo pitanje pa onda pišete nešto, što vam pada na pamet, a što nema veze svezom.
Preporuke:
0
0
115 subota, 12 februar 2011 14:36
slobodan45
g.veljo, aman, bre, znam da je razlika između ove dve stranke, to, što je jedna na vlasti već 10 godina, u raznim oblicima, a da ova druga nije u vlasti, nego je u opoziciji.to je jasno svima, koji imaju imalo mozga.da li je, ova druga stranka dobra za srbiju, JA NEZNAM, ali ZNAM, da NIKO nezna, KAKO BI ONI RADILI, možemo samo da pretpostavljamo, da pretpostavljamo, na osnovu predrasuda...kako ZNAM, da od ovih današnjih stranaka na vlasti, nema gorih na ovome svetu, mogu da se NADAM, da će neke NOVE STRANKE, POKRETI, doneti neki boljitak srbiji.
g.veljo, nemojte živeti u zabludi, da sam simpatizer neke stranke, ponoviću, SVI SU LOŠI.međutim, priznaćete, sns je nova stranka, sa poznatim facama, koje nikad nisu bili na vlasti.TN nikad nije kreirao vlast u srbiji, a ni AV.nikad.istina, zar ne?logično, zar ne?g.veljo, to nas čeka u budućnosti, stalne promene, kao nekad u italiji...
Preporuke:
0
0
116 subota, 12 februar 2011 14:56
Biljana Nikolić @Slobodan 45
"sns je nova stranka, sa poznatim facama, koje nikad nisu bili na vlasti.TN nikad nije kreirao vlast u srbiji, a ni AV.nikad.istina, zar ne"

NE NIJE TAČNO itekako nije tačno!

I molim Vas, pošaljite pismo Ani Filimonovoj, jer je u zabludi da je SNS protiv Rusije, čak je u tekstu taksativno navela sve izjave i poteze SNSa koji to DOKAZUJU. Verovatno je i Ani Filimonova čipovani robot čim može da napiše citiram

"Nekoliko reči o predistoriji 'antiruskog demarša' Srpske napredne stranke..... Nova stranka je u potpunosti odustala od ideologije radikala i proglasila svojim spoljnopolitičkim prioritetom uključivanje Srbije u Evropsku uniju. Na unutrašnjem planu izrazita karakteristika SNS je nepostojanje političkog prgrama, koji je zamenjen setom parola, koje su po svačijem političkom ukusu."
Preporuke:
0
0
117 subota, 12 februar 2011 18:01
slobodan45
neznam koje ana filimonova i ne interesuju me strani državljani i strani političari, manjeg kalibra od vladimira putina.samo sam tvrdio jedno i ostajem pri istini, pri notornoj činjenici: TN nikad nije kreirao politiku srbije, možda je šešelj, sloba, điki, voja, boris i ostali, ali toma nikolić, nikad nije kreirao politiku srbije, ostavljam drugima...
Preporuke:
0
0
118 subota, 12 februar 2011 18:12
slobodan45
i još nešto: neko pokušava, da mi onemogući pristup NSPM.pitam se, ma ko li je to...
Preporuke:
0
0
119 subota, 12 februar 2011 19:38
Biljana Nikolić
Aha znači dok Putin ne raspiše peferendum koji će potvrditi da je SNS antiruska partija, Vi ćete tvrditi suprotno.

Da niste Vi u stvari iz G17*, I ONI ZAGOVARAJU TEZU DA DINKIĆ NIJE KROJIO POLITIKU U SRBIJI pa bi ga za premijera.
Preporuke:
0
0
120 subota, 12 februar 2011 22:12
gliša
@slobaodan45

Vi ste pravi demokrata, veoma ste neozbiljni i zaljubljeni u vašu "pamet", misili su Vam potpuno apstraktne i kontradiktorne. Pravi primer "experta".

100% sam ubeđen da takvi ljudi ne mogu ništa korisno napraviti za svoj narod. Takvi su odlični saradnici onih iza zavese.
Preporuke:
0
0
121 nedelja, 13 februar 2011 01:55
slobodan45
uputili ste mi, skoro, najveću moguću uvredu sa onim G pa neki broj čuvenih "eksperata"...g.biljana, vama nije jasno, da može i običan građanin-patriota, da iznosi svoje mišljenje, odnosno, da kritikuje, razne podmetačine, po svom ličnom nahođenju, a da nije član nijedne stranke.ovo što pišem, ima smisla, ako ste pošteni, ako niste zlonamerni.za poštenje neznam, ali da ste ostrašćeni maksimalno, to se vidi.opet vam kažem, ovo je priča za epp programe, nema veze sa našom, budućom, nadam se, srećnom srbijom.ovo je sve surova borba za vlast, a niko ne misli na građane srbije, na budućnost naše dece. pljuje se po nekome, ko nije na vlasti, ko ne odlučuje i ko nije odlučivao poslednjih 11 godina.meni prolazi život i gotovo je, ali mi je žao naše dece, ako razumete srpski.zašto na mitingu, nije izašla sva opozicija, ako uopšte postoji?da li se sećate, ranijih događaja?i čemu su vodila ta "trvenja"?to isto, neko želi opet.taj neko, nije dobronameran, pa sad vi razmišljajte...svojom glavom!
Preporuke:
0
0
122 nedelja, 13 februar 2011 04:39
Pera
Morate znati pravila igre koje okupacione Americke
Cionisticke (Hazarske) glavesine primenjuju na
izborima u Americi,ili bilo kojoj Evropskoj ili zemlji pod njihovom kontrolom.
Svi kandidati su uvek njihovi ljudi,pa narod moze da bira kolko hoce,ali uvek njihov covek pobedi.
Sta mislite dali ce dopustiti nekom Tomi da pobedi
ukoliko nije njihov "covek"?
Preporuke:
0
0
123 nedelja, 13 februar 2011 09:30
@slobodan 45
Problem je što je Nikolić neće krojiti politiku ni kada osvoji vlast (ako je osvoji).Krojači će ostati isti, narodnjaci će samo prodavati gotova odela.
Preporuke:
0
0
124 nedelja, 13 februar 2011 12:50
Biljana Nikolić@slobodan45
zašto vas vređa kad neko prihvati vaš način sagledavanja činjenica? Kod Vas konstantno crno po potrebi postane belo, za šta jednog kritikujete, za isto to svog pulena hvalite, i tako u krug. Razmišljate li koliko puta ste Vi druge uvredili raznoraznim etiketama i trvdnjama koje nemaju ama baš nikakvo uporište? Ako sami insistirate na takvom načinu razgovora, nemojte kukumavčiti kad Vam se on vrati poput bumeranga.
Preporuke:
0
0
125 nedelja, 13 februar 2011 17:22
Stanimir Trifunović
Komentarisaćemo mi još!

Samo da bi se jedan čovek vratio
Preporuke:
0
0
126 nedelja, 13 februar 2011 19:17
slobodan45
sav uplakan se slažem sa komentatorom, koji kaže,da ćemo još komentarisati...naročito sledi analiza, posle izbora...
Preporuke:
0
0
127 nedelja, 13 februar 2011 19:58
Velja
@slobodan45

g.veljo, aman, bre, znam da je razlika između ove dve stranke, to, što je jedna na vlasti već 10 godina, u raznim oblicima, a da ova druga nije u vlasti, nego je u opoziciji.to je jasno svima, koji imaju imalo mozga


Iz konteksta cele rsprave, svakome ko ima malo mozga, jasno bi bilo da se moje pitanje pre svega odnosi na ideološku razliku između SNS-a i DS-a. Vi na to pitanje naravno nemate odgovor koji bi opravdao vaš stav da SNS treba da preuzme vlast. Umesto toga vi, po običaju, kao odgovor podmećete komentar na nešto što nije suština pitanja.
Ali već, ako je neučestvovanje u vlasti glavna kvalitativna razlika između SNS i DS, onda što ne glasati i za LDP? Pa ni oni formalno gledano nisu vršili vlast, zar ne?
Preporuke:
0
0
128 ponedeljak, 14 februar 2011 04:02
@slobodan45
Može se desiti da tek posle izbora sledi plakanje.
Preporuke:
0
0
129 ponedeljak, 14 februar 2011 08:38
slobodan45
g.veljo, LDP, nije vršio vlast?ha,ha,ha.
Preporuke:
0
0
130 ponedeljak, 14 februar 2011 11:23
Velja
@slobodan45

Objasnite konkretno u kom to smislu i kojoj to meri je LDP vršio vlast više nego SNS?

Opet ste izbegli da mi odgovorite kojaj je ideološka razlika između SNS-a i DS-a?
Preporuke:
0
0
131 ponedeljak, 14 februar 2011 11:54
slobodan45
dakle, puno pozdrava redakciji i kome je do morala neka ide na NSPM.
Preporuke:
0
0
132 ponedeljak, 14 februar 2011 12:30
slobodan45
sns je SRPSKA NAPREDNA STRANKA, a ds je demokratska stranka.eto razlike, jedne..idemo dalje, sa nabrajanjem razlika.hajde sad vi...
Preporuke:
0
0
133 ponedeljak, 14 februar 2011 14:47
Velja
@slobodan45

Ovakvim odgovorom ste, na žalost, sami sebe diskvalifikovali kao ozbiljnog i korektnog sagovornika. Što se mene tiče rasprava sa vama je završena.
Preporuke:
0
0
134 ponedeljak, 14 februar 2011 15:59
@slobodan45
sns je (gladan)napredni kurjak a ds je (polusit)demokratski vuk -
stanište - Srbija
Preporuke:
0
0
135 ponedeljak, 14 februar 2011 20:33
slobodan45
verbalni delikt?neeee...sačekajmo još malo...
Preporuke:
0
0
136 ponedeljak, 14 februar 2011 21:17
Doktor@slobodan45
Evo šta smo do sada naučili iz dvadeset komentara koje je na ovaj tekst ostavio slobodan45:
1.Da je dotični vrsni matematičar i odličan šahista
2.Da SNS još nije bio na vlasti
3.Da su DS i SNS dve različite stranke
A sada da vidimo i pitanja za čije odgovore smo ostali uskraćeni:
1.Koje su programske razlike između DS i SNS?
2.Kako objasniti intenzivne zvanične i nezvanične kontakte naprednjačkih lidera sa zapadnim diplomatama?
3.Da li postoji ikakav indikator da bi naprednjaci mogli da ne vode prozapadnu politiku?
4.Da li je onda građanima potrebno da posle žutih pijavica nastave da finansiraju čitavu jednu novu klasu stranačkih aparatčika, domaćinskih biznismena i zadriglih direktora?
5.Da li da SNS podržavamo iz čiste radoznalosti da bismo videli kakvi će biti na vlasti ili ipak treba da imamo bar još neki dodatni motiv?
6.Da li je svako ko ukaže na to da su SNS izdajnici automatski mora da bude vatreni pristalica DSS-a ili SRS-a i zašto?
Preporuke:
0
0
137 sreda, 16 februar 2011 15:29
Dejan
Naravno kontrolori. Svaka opozicija se trudi da bude kontrolor nezadovoljstva. Tako funkcionisu stvari.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner