Engleska, kao znak podrške borbi protiv terorizma, u zaštitu uzima one teroriste iz Rusije koji vrše terorističke akcije po Rusiji.
Preporuke:
0
0
2
utorak, 01 februar 2011 13:05
PA
Ovo je tekst pravog novinara,novinara koji poznaje situaciju i ume da je na pitak, jasan i primeren način izloži čitaocu.
A na pitanja iz poslednjeg pasusa se može i naslutiti odgovor! Ja opet nekako dođoh u svom zaključivanju do "velikog brata". Jer Velika Britanija je upravo "velika sestra", a zajedno su, uz još neke pridružene članove, jedna "velika đavolja porodica".
Preporuke:
0
0
3
utorak, 01 februar 2011 13:25
Dragan Jagodina
Odličan tekst.Moj komentar je sledeći:svako ko prati dešavanja u svetu shvata ko ne želi dobro Rusiji.Mislim da se zaboravlja jedna bitna stvar a to je rat protiv Avganistana koji je vodio tadašnji SSSR.Muslimani, za razliku od drugih vera,su solidarni,ne zaboravljaju i ne praštaju.
Preporuke:
0
0
4
utorak, 01 februar 2011 15:22
Mile Beograđanin
Nije Velika Britanija "sestra velikog brata", nego MAMA!!! Jasno je kao dan i istorijski gledano, veoma lako dokazljivo i pokazljivo, ko je vazda bio najveći protivnik Rusije, pa i slobode svih naroda sveta, a naročito pravoslavnih naroda na Balkanu. Zbog straha da se Rusija ne spusti na "topla mora" i mi smo ostali pod Turcima sigurno jedno dvestotinjak godina duže, no što je to bilo nužno... Prema tome, dabome!
Preporuke:
0
0
5
utorak, 01 februar 2011 15:43
saša r.
Sjajan tekst!
Velika Britanija jeste dadilja terorizma, i Rusi bi trebali posebno na nju da obrate pažnju. Izraelci su to shvatili odavno, otuda i preporuke MOSAD-a pojedinim oficirima IDF-a da ne idu u Britaniju, jer postoji mogućnost hapšenja na aerodromu. Rusija će, poput Izraela, morati da se pomiri sa takvom vrstom življenja, jer će u protivnom biti prilično podrivena. Sa teroristima nema pregovora.
Ako ikada budemo dobili vlast kojoj je stalo do Srbije i Srba, moraćemo i mi tako da živimo, jer Britanija nikad ne miruje, SAD takođe, a S. Arabija i Turska su u snažnom usponu.
Preporuke:
0
0
6
utorak, 01 februar 2011 16:31
Odbrana i poslednji dani
Jedno vreme, tokom prve čečenske kampanje, u Čečeniji se protiv ruske federalne armije borila grupa snajpera sastavljena isključivo od devojaka iz baltičkih republika koje su svom odredu dale ime ,,kolgotki’’ (hulahopke).
U kakvoj su vezi hulahopke iz baltičkih republika i Čečeni ? Onaj ko ih je povezao stoji iza ovih zločinačkih napada.
Preporuke:
0
0
7
utorak, 01 februar 2011 17:02
Mr?
Dame i gospodo zivim i studram u Rusiji 7 godina i nemam nikakve rusofobske tendencije, shta vishe, vrlo sam vezan za bratsku nam Rusiju.Ali, besmisleno je horski pevati o krivici velike bracje iza okeana i njihovih majki i sestara sa ostrva,a da se ne zapitamo kakvi su problemi unutar same Rusije, njene drzavne strategije i vladavine institucija.Chinjenica da su posle eksplozije u Domodedovu taksisti digli cene i vozili uspanicheni narod na bezbedno mesto za stotine evra ne govori samo o mentalitetu ovdashnjeg naroda, nego o potpunom otsustvu discipline i vladavine prava, govori o neverovatno brutalnoj i perverznoj korupciji drzavnih insttucija koje nemaju nikakvu kontrolu nad drushtvom i dozvoljavaju mu bahato ponashanje.Ukoliko predstavnik vlasti u uniformi vadi iz mog dzepa 1000rub zastrashujucji me da ce mi svasta napakovati zato sto jedem semenke na ulici, onda nesto smrdi u drzavi Rusiji.Svi u se i u svoje kljuse,a tek onda mozemo trazti krivca u drugima. Gde je vladavina prava?
Preporuke:
0
0
8
utorak, 01 februar 2011 18:21
Toreador
Divan tekst.
Konalno da pročitam nešto novo, lijepo sažeto, a ne puke marginalne tekstove koji komentarišu dnevnopolitička dešavanja.
Jako lijepa analiza iz koje se mogu izvesti zaključci o nekim geopolitičkim trendovima.
Rusija mora da radi na sebi. Mora biti jaka. Inače je nema. Kao što onda neće biti ni Srbije.
Preporuke:
0
0
9
sreda, 02 februar 2011 07:42
Bosko
Predlazem da pogledate video World Birth Rates and Islam
Preporuke:
0
0
10
sreda, 02 februar 2011 08:23
Svetlost Vostoka (1)
Živim i radim u Moskvi i hteo bih da dam svoje viđenje situacije. Iz teksta "DŽihad na ruskoj zemlji" provejava utisak da Moskovljani drhte u metrou od straha od novih napada. Ne bih se složio. Svaki dan putujem metroom i još nijednom do sada nisam video bilo kakvo javno ispoljavanje straha. Mislim da 99% ljudi nastavlja da se ponaša kao i ranije. Ako se nekome desilo da je video javno ispoljavanje straha, onda se na osnovu toga ne može sugerisati da cela Moskva drhti od straha. Ja, lično, primenjujem jednu taktiku koja može u određenom procentu da smanji opasnost, a to je da ulazim u prvi ili poslednji vagon voza, jer teroristi, uglavnom, napadaju po sredini, to jest tamo gde ima najviše putnika i gde je najveća gužva. Znači, nema nikakvog paničnog straha, već predostrožnost. Inače, tačno je da su ljudi u Moskvi navikli na opasnost od terorizma i oni sa tim žive. To je deo života u uzrastajućoj ruskoj i evroazijskoj imperiji. Privilegija je živeti u današnjoj uspravnoj Rusiji.
Preporuke:
0
0
11
sreda, 02 februar 2011 08:49
Svetlost Vostoka (2)
Što se tiče ovoga što je rečeno za taksiste koji su podizali cene posle terorističkog napada na Domodedovu, to nije cela istina. Prvo, to su bili neki taksisti, a na svi. Drugo, napad na mentalitet Rusa od strane komentatora koji je dao nepotpunu informaciju u vezi taksista nije u redu, jer je netačan. Mentalitet Rusa se ogleda upravo u činjenici da su na desetine ljudi sa privatnim automobilima odmah došli na aerodrom i počeli besplatno da prevoze ljude u grad. Dokaz:
http://tinyurl.com/6le25ss
http://tinyurl.com/69fgdqj
Dalje, odmah posle nedoličnog ponašanja nekih taksista, grad Moskva je potpisao specijalni dogovor sa taksistima u kome se taksisti obavezuju da će u hitnim i ekstremnim slučajevima prevoziti ljude besplatno. Dokaz:
http://tinyurl.com/6gwrrl7
Rusi su dobar i hrabar narod. Rusi su naša braća u Hristu i po krvi.
Živeti u današnjoj Rusiji je privilegija!
Preporuke:
0
0
12
sreda, 02 februar 2011 13:27
Toreador
@ Svetslost Vostoka
Hvala na Vašim komentarima. Jako su dragocjeni. S velikim interesovanjem pratim sve što se dešava u našoj zaštitnici, majci, pravoslavnoj ljepotici, slovenskoj Vizantiji... Koja se opet vraća na mjesto koje joj pripada.
Stekao sam utisak da ste objektivan i racionalan čovjek koji stvari vidi onakvim kakve jesu i ne upada u mitološke predstave bilo koje strane političkog spektra.
Stoga bih Vas zamolio da prokomentarišete malo Islam u Rusiji. Koliko je ozbiljna prijetnja Ruskoj Imperiji? Da li su Tatari skloni asimilaciji i koliko su oni "oštri" muslimani? Da li su problem samo muslimani sa Kavkaza, a ovi drugi su lojalni građani Rusije?
Pročitah negdje da je 2 miliona muslimana u Rusiji prešlo na Pravoslavlje.
Takođe, da je prošle godine prvi put nakon 20 godina zabilježen rast stanovništva u Rusiji.
Te teme su sigurno aktuelne u Rusiji pa bih volio čuti Vaš komentar. Unaprijed zahvalan.
Preporuke:
0
0
13
sreda, 02 februar 2011 15:31
Velja
Zar nam nije uturen isti scenario od istih režisera? A mi igramo kako nam sviraju, gutajući bezočnu laž kako su evroatlantske integracije najbolja zaštita!
Zar otimajući nam i cepajući nas, ne misle na Rusiju? A mi zlotvorima hrlimo u naručje!
Zar to nije protivno intersima Rusije? I protiv vitalnih interesa Srbije? Zar to nije veleizdaja?
Preporuke:
0
0
14
sreda, 02 februar 2011 15:44
Svetlost Vostoka (3)
Toreadore,
Ja mislim da u ovom trenutku islam ne predstavlja ozbiljnu opasnost po Rusiju u smislu da može da dovede do razbijanja države. Severno-kavkaski terorizam je zlo, ali on nije sistemska opasnost po Rusiju. Što se tiče Tatara, velika većina njih, za sada, živi mirno u Rusiji. Veliki broj Tatara je uključen u organe vlasti, a narod je integrisan u rusko društo. Tatari, kao i svi drugi stanovnici Rusije koji nisu Rusi su, ujedno, i Rosijani. I Rusi su, takođe, i Rosijani. Znači, svi stanovnici Rusije bez obzira na nacionalnu pripadnost su Rosijani. A kao podgrupa tog rosijanskog super-etnosa imamo pojedinačne narode, Ruse, Tatare, Baškire, Kalmike i druge. Neko je pre nekog vremena ovde napisao da je taj rosijanski projekat propao. To nije tačno. Taj projekat nije propao. Taj projekat je kompromis od strane većinskog ruskog naroda prema drugim narodima i to je fer. Tačno je da u Rusiji postoji izvestan procenat pravoslavnih Tatara, možda oko 4-5%.
Preporuke:
0
0
15
sreda, 02 februar 2011 15:57
Svetlost Vostoka (4)
Nastavak:
Postoji jedno veliko nerazumevanje u Srbiji oko politike koju vodi nova Rusije. Nova Rusija vodi striktnu evroazijsku politiku. To je politika, koja se oslanja na radove Nikolaja Trubeckoja, Pjotra Savickog, Ljeva Gumiljova i drugih. Evroazijski savez je već formiran i njega, trenutno, čine Rusija, Belorusija i Kazahstan. Oni su u carinskoj uniji i ići će se ka daljoj intergaciji. U Evroazijski savez će, uskoro, biti uključene i još neke srednje-azijske države. Ono što je važno reći je da centralnu ličnost evroazijske ideje predstavlja predsednik Kazahstana, Nursultan Nazarbajev. On je veliki adept te ideje. U Rusiji, glavni adept evroazijske ideje je profesor Aleksandar Geljević Dugin. Inače, tema Evroazije (Velikog Istoka), kao geopolitičkog antipoda atlantizmu (Zapadu) je velika tema, koja pored svojih geo-političkih, ima i duhovne, pa i ezoterijske dimenzije. Na žalost, narod u Srbiji je potpuno odsečen od ideje Evroazije i zato će platiti skupu cenu.
Preporuke:
0
0
16
sreda, 02 februar 2011 16:12
Svetlost Vostoka (5)
Nastavak:
Inače, sama ideja Evroazije je ideja o multipolarnom svetu. To je ideja o ravnopravnom postojanju različitih naroda i religija koje nisu u međusobnom sukobu, već koje su ujedinjene oko težnje za očuvanjem svojih samobitnosti. Znači, pravoslavni ostaju pravoslavni, muslimani ostaju muslimani, budisti ostaju budisti, a ne postajemo svi demokratsko-liberalni ljudsko-pravaši. I povrh toga, svi oni ostaju u svojim tradicionalnim društvenim okvirima i sa tradicionalnim institucijama, a ne prihvataju jedan nametnuti model. Na primer, ne može se jedan isti ekonomski pokazatelj BDP primenjivati i na, na primer, Nemce i Nepalce. Zašto? Iz vrlo jednostavnog razloga, jer Nemci i Nepalci nemaju isti način života. Nemački način života izvore iz poriva da se sa što većom količinim materijalnih dobara što pre dođe do nekog mesta (gomilanje i prevoz, račun u banci i "BMW"). A nepalski način života izvire iz budizma. Nepalci se nigde ne žure, jer oni veruju u reinkaranciju.
Preporuke:
0
0
17
sreda, 02 februar 2011 16:24
Svetlost Vostoka (6)
Nepalcima ne trebaju gomile stvari, računi u banci i brza kola. Zato se BDP može primeniti na nemačku privredu kojoj je cilj rast, ali ne i na nepalsku, kojoj cilj nije rast. Dakle, ekonomski motivi izviru iz načina života, a deo načina života je i religija. Glavni cilj globalizacije upravo i jeste da uništi samobitnost svih naroda i da ih sve prevede u jednu demokratsko-liberalnu ljudsko-pravašku religiju. Zato je evroazijska ideja izuzetno fer, jer ona upravo želi da očuva samobitnost naroda. Rusija ide evroazijskim putem i to kretanje je postepeno. To je veliki posao i za njegovo obavljanje je potrebno vreme. Ali, taj posao vredi obaviti. Ja smatram da Srbija treba da se okrene Evroaziji, jer je to put spasa. Put ka Evropskoj Uniji je put propasti u šta se svaki dan uveravamo. Inače, tačno je da je u Rusiji broj rođenih počeo da premašuje broj umrlih. Ruska država je veoma zaslužna za to mnogobrojnim programima kojima pomaže mnogodetne porodice. Izvinjavam se na dužini i hvala na pažnji.
Preporuke:
0
0
18
sreda, 02 februar 2011 17:44
Svetislav Kostić
U 2. Sv. ratu Čečeni su s pravom deportovani. Oni i Čerkesi prišli Vermahtu protiv Rusa. Želja im se ne ispuni. Vermaht ih koristio kao pomočne trupe u akcijama protiv partizana i kod racija po ruskim i bjeloruskim naseljima. Njemci bili šokiran od Čečensko-čerkeskog divljanja.
Dio tih formacija kasnije prebaćen u BiH. Ja sam ih doživio kao dječak 1944 u Rajlovcu blizu rodnog grada Sarajeva. U Rajlovcu se nalazio njemački vojni aerodromom. U tom kraju majka me kod rodbine sklonila jer područje bez ustaša i pod komandom Vermahta. Majka strahovala radi mene jer mi bilo 13 g. a davali mi 15 i bio drzak.
U Rajlovcu se nalazio logor sa ruskim zarobljenicima, gotovo bez stražara. Djeca iz okolnih srpskih sela i ja najstariji, donosili im hrane. Tu bila i barake čečeno-čerkeskih zlikovaca. A od kada jedne noći partizanski diverzanti zapalili 14 vojnih aviona, Njemci i Čečeno Čerkesi ušančili se na aerodromu opkoljenog od okolnih brda i neljidljivih partizana. Kasnije im se i ja pridružio.
Preporuke:
0
0
19
sreda, 02 februar 2011 22:28
Mr?
@ Svtlost Vostoka (1)
Imam utisak da Vi, kako vele bracja Rusi, vosprinimaete želaemo za deistvitelno...Sto se tiche globalne geopolitichke strategije tu se u potpunosti slazemo da je evroazijiska inspirisana i utemeljena gore navedenim intelektualcima...isto tako se slazem da je to pravilan put za Rusiju u geopolitickom smislu, ali se ne slazem da je sve tako radosno unutar ruskog drushtva. Rusko drushtvo pati od malignog raka koji se zove KORUPCIJA, perverzna i svuda prisutna!!! Kazete da su to bili pojedinci taksisti...ne bih se slozio. Verujem da sete gledali vesti nedelje na TV Rossiya (poslednje), gde drzavno glasilo eksplicitno tvrdi da su samo malobrojni gradjani u svojim automobilima prevezli neke uspanichene zrtve iz Domodedova...a taksisti su svi listom podigli cene! Isto tako tvrdite da su gradske vlasti postigle dogovor sa taksistima u slucaju slichnih deshavanja...Sa kojim taksistima??? U istom izdanju vesti nedelje na drzavnoj TV ste mogli da vidite prilog ....
Preporuke:
0
0
20
sreda, 02 februar 2011 22:39
Mr?
@Svetli Vostok (2)
..da vidite prilog o stepenu korumpiranosti i haosa taksista u Moskvi..o tome da na svakog legalnog taksistu ide 7 nelegalnih...da ne postoje tarife , da ne postoje pravila, da se za najbolja mesta na taksi stajalishtima mora platiti mito da b se neki taksista nashao na tom mestu (ja citiram drzavno glasilo, koje vrlo cesto situaciju sterilizuje i prilagodjava svojim potrebama)!Niste odgovorili shta mislite o korumpiranosti milicije? Daleko od toga da je nasha milicija sjajna, ali u poredjenju sa ruskom, nasi ne znaju sta je mito i to odgovorno tvrdim..da vam ne pricam sta se desava kod mene na fakultetu, kako se daju ispiti i za kakve smesne pare. Bio sam svedok korupcionashkih radnji najvishih predstavnika vlasti iz kabineta vladajucje elite..muchno i jadno!Smatram da je trenutna garnitura ljudi na vlas jedina ozbiljna i drzavotvorna, ali za ovih 7 godina nisam primetio velike pomake u borbi sa korupcijom i to je fakat! Projekat Rossiyani nije propao?Manezskaya pl
Preporuke:
0
0
21
četvrtak, 03 februar 2011 04:35
Svetlost Vostoka
Još o Rusiji i islamu. Krajem prošle godine u Moskvi, na Manježnom trgu, je došlo do nereda koje su izazvali navijači fudbalskog kluba "Spartak". Povod je bilo ubistvo Rusa Jegora Sviridova od strane Aslana Čerkesova iz Naljćika, glavnog grada ruske republike Kabardino-Balkirije koja se nalazi u sastavu Severno-Kavkaskog federalnog okruga. Za sada nije sasvim jasno kako se ubistvo desilo, osim što je izvesno da se radilo o tuči grupe ruskih navijača sa grupom ljudi sa Kavkaza. Međutim, za razumevanje onoga što se desilo na Manježnom trgu, takođe, treba reći da je pre nekoliko dana u Naljćiku ubijen predsednik Duhovne uprave muslimana u tom kraju muftija Anas Pšihaćev, koji je bio poznat po svojim anti-ekstremističkim stavovima i koji je bio lojalni žitelj Rusije, iako nije bio Rus. Ubice su pozvale muftiju da izađe ispred kuće i ubili ga na mestu. Sledi nastavak...
Preporuke:
0
0
22
četvrtak, 03 februar 2011 11:51
Svetlost Vostoka
Samo jedna mala ispravka. Navijač "Spartaka", Jegor Svirodov i muftija Anas Pšihaćev su ubijeni u razmaku od par dana. Znači, teroristi sa Kavkaza su neprijatelji ne samo pravoslavaca, već i muslimana. Zapravo, teroristi su neprijatelji svih onih koji smatraju Rusiju za svoju domovinu bez obzira na nacionalnost i veroispovest. Zato je važno razumeti politiku nove Rusije, koja je i evroazijska i imperijalna u isto vreme. U oba slučaja, ta politika podrazumeva obezbeđivanje mirnog zajedničkog života svih naroda i svih veroispovesti u Rusiji. Upravo zbog toga, Rusija mora da izdrži na svom putu bez pravljenja pogrešnih poteza. Ako se krene sa povicima "Rusija Rusima", onda se može nastaviti i sa povicima "Karelija Karelcima", "Tatarstan Tatarima", "Sibir Sibircima" i tako dalje. A to vodi, naravno, u raspad imperije, u raspad Rusije. To treba sprečiti. Oni Rusi koji ne razumeju imperijski put Rusije, treba da nauče šta taj put znači i kako da se ponašaju.
Preporuke:
0
0
23
četvrtak, 03 februar 2011 14:05
Mr?
@Svetlost Vostoka
Ja se sa vam u potpunosti slazem u pogledu strategije razvoja zemlje koja bezmalo broji gotovo 200 narodnosti... Jedini put je tolerantan odnos prema svim predstavnicima raznih etnichkih grupa. Medjutim, stichem utsak da pogreshno prenosite idilichnu sliku odnosa raznih etnosa. Pre svega imam u vidu projekat ROSSIYANI. Manezskaya ploshad i sluchaj sa navjichem daleko od toga da se moze smestiti u kuloale lokalnih dogadjaja i konflikat nekih subkulturnih pojava. Munjevito se na ulicama Moskve okupilo preko 10 hiljada mladih ljudi, ponavljam mladih ljudi, ogorchenih nesposobnoshcju vlasti da u duhu svoje tolerantne politike prema Kavkazu, zashtiti interese josh uvek vecjinskog ruskog zivlja u samoj MOskvi! Slichna okupljanja zabelezena su i u Peterburgu...a ako se prisetimo nekih ranijih dogadjaja , videcjemo da se ruska omladina i u drugim ugrozenim gradovima sama organizuje i pokushava da zashtiti svoja prava...
Preporuke:
0
0
24
četvrtak, 03 februar 2011 14:16
Mr?
@svetlost Vostoka 2
Rusi, kao vecjinsko stanovnishtvo, postaju zrtve u svojoj zemlj jer tolerantnost koju sami pokazuju prema drugim narodima (pre svega kavkaskim), ne dobijaju za uzvrat od tih istih naroda... Pogotovu u juznim gradovima...A pogledajte samo kako se bahato ponashaju predstavnici kakvkaskih naroda u prestonici..Mogu vam privesti masu primera o ponashanju istih u studenskim domovima i hijerarhije koju uspostavljaju. Dolazecji u Moskvu, oni u potpunosti odbijaju da se asimiliraju ili makar da poshtuju lokalne obichaje ponashanja na javnim mestima. Oni od cele Rusije prave Kavkaz. http://diak-kuraev.livejournal.com/142351.html#cutid1
Vlaste je nesposobna i nema reshenje da tome stane na put i to je fakt. U ovom trenutku, ponavljam, ova vlast je jedina drzavotvorna i kolko toliko sposobna da upravlja ogromnom zemljom, ali bez jake opozicije, bez racionalne kritike, bez "sudje" za svoja delovanja, ova vlast gubi osecjaj realnosti. Najgore ako narod suditi pocne..
Preporuke:
0
0
25
četvrtak, 03 februar 2011 14:57
Svetlost Vostoka
Druže Mr.,
Kažete da se slažete sa mnom oko strategije, ali niste rekli kako biste vi rešili problem sa Kavkascima u ruskim gradovima. Ali ste, ipak, spomenuli kako se omladina samoorganizovala u Moskvi i Petrogradu. I šta su preduzeli? Vi znate šta. Počeli su da nasrću na sred ulice na potpuno nevine ljude, prolaznike, koji imaju kavkaske i ne slovenske crte lica! Počeli su da napadaju ljude koji žive mirno u Moskvi i rade teške poslove. Na primer, mnogi od tih ljudi ustaju sabajle po mrazu i čiste sneg! Alo! To je klasičan rasistički pogrom! To je direktan put u rušenje Rusije kao višenacionale imperije! Rusija Rusima! A Tatarstan Tatarima! Jel mislite da je to put rešenja problema? Ili napad Rusa na sve ne-Ruse? Pa, Rusi nikada nisu bili nacisti i neće ni biti. A ti ljudi koji su bili na Manježnom trgu, svakako ne spadaju u rusku omladinu za ugled. Ruska omladina za ugled su, na primer, momci i devojke iz pokreta "Naši". Ta vaša omladina je napala rusku policiju, koja gine na Kavkazu!
Preporuke:
0
0
26
četvrtak, 03 februar 2011 15:17
Svetlost Vostoka
Nastavak... Ali, Medvedev je lepo rekao šta treba da se radi sa takvima koji nasrću na nevine prolaznike i na rusku policiju. Prvi korak - žestok odgovor na silu silom. Znači - zatvor. A potom - obrazovanje. Ja to u potpunosti podržavam. Ovde imamo dve grupe koje obe rade pogrešno. Deo ljudi sa Kavkaza koji radi mutne poslove po Moskvi i drugde, nose sa sobom noževe i slično i grupa Rusa koja živi u stilu kako žive moderni fudbalski navijači, a to znači, kačenje sa drugima, tuče i slično. Obe grupe trebaju da budu izolovane i sprečene da se sukobljavaju. Rusi nisu ugroženi u Rusiji, osim na severnom Kavkazu. Ljudi iz Srednje Azije u velikoj većini su, ne asimilovani, jer nema potrebe da budu asimilovani, već integrisani u rusko društvo. Znači većina je u redu. Treba se oštro obračunati sa ekstremima na obe strane i to je sve. Koliko vidim, kritikujete rusku vlast i priželjkujete nekakvu jaku opoziciju. Pa, to je evro-atlanski put. Daj Bože da Rusija ostane na putu na kome je sada.
Preporuke:
0
0
27
četvrtak, 03 februar 2011 17:29
Mr?
@gospodine Svetli Vostok
Slazem se ja sa vama da su to neke subkulturne pojave, poput navijachkih grupa, neonacista (ne mislim u ideoloshkom smislu, jer Rusi zaista nisu ntice ikad biti sa takvim afinitetima), koje ruse ugled Rusije. Ali Vi uporno marginalizujete takve grupe, sta vise, nazivate ih loshim Rusima. Ne zaboravite da su u pitanju desetine i desetine hiljada mladih ljudi, medju kojima ima veliki broj obrazovanih, koji idu na stadione, koji se identifikuje sa takvim kulturnim fenomenima. Kakvi god da su i oni su deo ruskog drushtva i daleko ne mali i neznacajan deo! A vrlo su organizovani i destruktivni i nikakva represivna metodika ih ne moze smiriti.Sta vse moze izazvati jos veci gnev i napraviti mucenike od njih i izazvati empatiju u narodu! A sto se tice integracije pripadnika juznih naroda u drustvene proces u Rusiji, ta integracija ne postoji. Ogromna vecina radi u sivoj ekonomiji, a mogi su povezani i sa kriminalom...
Preporuke:
0
0
28
četvrtak, 03 februar 2011 17:40
Mr?
... Njihova integracija uglavnom je propracjena nelagalnim radnjama i korishcenjem i zloupotrebom korumpcionashkog raja koji vlada u Rusiji. Da omladina na manezskoj ploshadi je ispoljaval brutalnu silu prema svakome ko nije slovenskog izgleda...Ali, zar vi stvarno verujete da su te hiljade i hiljade mladica svi do jednog rasisti? Ili je to psihologija mase? Treba stavti prst na celo i zapitati se zasto je tako lako podstaci taj mladi svet na "neopravdano" nasilje? Nije valjda rusijia leglo brutalnih bolesnih rasista? Ili je rusko drustvo u velikim problemima, duboko razdeljeno? Za mene to nje bilo nasilje usmereno na Kavkazce, a nasilje protiv nesposobne vlasti da sagleda realnost i da preduzme konkretne korake da se ti problemi rese! Da, ja prizeljkujem jaku opoziciju u Rusiji. Opoziciju drzavotvornu, sa strategijom i ciljevima. Tad cu znati da je rusko drustvo sazrelo za velike izazove i znacu da mogu da investiram u napredak svoje zemlje time sto cu ucvrstiti veze sa Rusijom!
Preporuke:
0
0
29
četvrtak, 03 februar 2011 20:33
Svetlost Vostoka
A ja potpuno suprotno. Moja nadanja su vezana za ostanak Rusije na putu takozvane suverene demokratije i autarhije velikih prostranstava. Pri tome demokratija u Rusiji, hvala Bogu, i nije prava demokratija zapadnog tipa, jer izbori u Rusiji su samo paravan za vlast jedne volje koja se, u ovom trenutku, ovaploćuje kroz vlast jedne partije "Jedine Rusije". Jedna volja vodi narod. To je velika nada za sjajnu budućnost. U Rusiji ne važi parola - "kakav narod, takva vlast", već važi parola - "kakva vlast, takav narod", to jest u Rusiji vlast vaspitava i vodi narod. I sve je bolje i bolje. A oni koji su bili na Manježnom trgu i koji su napadali ljude zbog drugačijeg izgleda i koji su napadali rusku miliciju, oni su sramota. Ali, oni su zanemarljiva manjina. Prava ruska mladost su, na primer, momci i devojke iz pokreta "Naši" i pokreta "Mestnыe". Oni su, umesto da šire nasilje, očistili grad Arjehova-Zujeva od smeća. Pogledajte novu Rusiju: http://tv.russia.ru/video/rep_10359/.
Preporuke:
0
0
30
petak, 04 februar 2011 01:01
Mr?
Blago Rusiji sa takvim parolama i blago njenoj buducnosti. TO vec govori o mentalitetu naroda..kakva vlast takav narod..letargicna uspavan, lenja, neodgovorna masa...to je nazalost Rusija dans. Slazem se da svaka zmelja treba da ima strategiju razvoja i da nacionalni interesi ne zavise od vlasti. Ali, bez opozicije i kritike, bojim se da ce vlast izgubiti samokontrolu i samosvest. Poistovetice se sa uspavanim i lenjim narodom. Gde je industrijiska proizvodnja rusjie danas? Sta Rusi proizvode? Teska industrija Belorusije je neuporedivo zdravija i veca od Ruske bez obzira na to kolika je Belorusija..Samo imaju prirodna bogadstva koja u sirovom stanju prodaju i nista vise. Mrtvo more! A to, jedan narod jedna ideja...bilo je u ne tako davnoj proslosti(poslednji vek) takvih ideja u Rusiji, pa se pokazalo da je takva ideologija iluzorna i besmislena, a posledice nesagledive. A ta manjina na manezskoj ploshadi nije zanemraljvia i marginalna.To je deo Ruske omladine koju je neko zanemario..!
Preporuke:
0
0
31
petak, 04 februar 2011 13:07
TOPOLj
Rusija najozbiljnije mora početi razmišljati o upotrebi oružja za masovno uništavanje.Sa muslimanskim teroristima i njihovim mentorima u Londonu,Vašingtonu i Briselu drugi vid razgovora nije moguć.Taj drugi vid razgovora je utopija i gubljenje vremena.Osim toga,neprijatelji Rusije razmišljaju samo o jednom-koliko će Rusa ubiti.Drugo ih ne zanima.Nenuklearna vakumska bomba,bomba koja ne zagađuje oklinu kao nuklearna,rađena na bazi nanotehnologije,svoj američki pandam prevazilazi po teritoriji uticaja čak 20 puta.Ovo oružje je trebalo upotrebiti još na Kavkazu 2008-me.Da banda koja napada Rusiju primi k znanju šta je čeka i kako će proći drzne li se dirnuti u Rusiju.Ovakva vrsta poruke je neophodna.Zašto da ginu Rusi na pravdi Boga?Ubijaju li Rusi po Iraku i Avganistanu?Otimaju li tuđu teritoriju?Podržavaju li teroriste kao Tačija ili Haradinaja?Ne,Rusi to ne rade ali ipak muslimanski teroristi uz pomoć onih sa Zapada prave se mutavi.E ovu glumu Rusi treba da im skupo naplate.
Preporuke:
0
0
32
petak, 04 februar 2011 13:28
TOPOLj
Nastavak...U nastavku moram da se osvrnem na zadnji post @Mr.Gospodine ili gospođo,sa kojim pravom pišete sledeće:"Blago Rusiji sa takvim parolama i blago njenoj budućnosti?"Kad ovo pišete,prvo što treba da uradite je sledeće:Da na sto pred sebe stavite geografsku kartu a potom da uporedite državu u kojoj živite sa jednom Rusijom.Da li se država iz koje potičete može na geografskoj karti vidjeti golim okom,bez povećala,podrazumjeva se?Sari Šagan,10-ti poligon ruskog ministarstva odbrane veličine je Srbije.Dakle,veći je nego sve i jedna republika bivše Jugoslavije.To je samo jedan vojni poligon.A koliko ih ima u Rusiji?I Bog dragi zna.I sad Vi držite pridiku o Rusiji??Ponavljam,sa kojim pravom?Nastavak...
Preporuke:
0
0
33
petak, 04 februar 2011 13:50
TOPOLj
Treći i zadnji dio...Ako ste u stanju da učinite tako nešto onda ste dobronamjeran čovjek.U suprotnom veoma ste zlonamjerni.Odavno pratim dešavanja na političkoj sceni Srbije.Gadi mi se rusofobija ili neka neodređenost političkih klovnova u Srbiji.Ako nisu rusofobi poput Čede Jovanovića ili Dinkića npr,onda su to neki neutralni koji bi da sjede na dvije stolice.Istočnoj i zapadnoj.E,to ne može.Ili Rusija sa jedne strane ili Tači,Haradinaj,Orić,Jurišić i ostali zločinci zajedno sa vašingtonsko-briselskim teroristima sa druge strane.Eto gospodine-gđo,ako ste u stanju ovo primiti k znanju,onda ćete i razumjeti svu veličinu Rusije.Ne možete djeliti lekcije jednoj velikoj Rusiji a na čelu države su Vam ljudi za koje ne znate koji je od koga gori.Uz dužno poštovanje prema ovom sajtu,nadam se da ću imati više sreće nego sinoć kada mi nisu objavljena 2 komentara.Ja ne mrzim nego iznosim gole činjenice.
Preporuke:
0
0
34
petak, 04 februar 2011 16:39
Svetlost Vostoka
Rusi nisu masa, već veliki narod. I nisu neodgovorni i lenji, već su odgovorni i radni. Evo odmah primer crno na belo i to iz prve ruke. Radim u ruskom softverskom preduzeću koje se razbi od posla. Radimo ko konji. Radno vreme od 9:00 do 18:00 časova. Radimo za rusku mušteriju. Sastav ljudi u preduzeću je mešovit. Najviše ima Rusa, ali ima dosta i ljudi iz Tatarstana, Srednje Azije. Znači, itekako ima ljudi koji su se integrisali u rusko društvo i oni predstavljaju većinu. Preduzeće ima oko 450 zaposlenih. Prosek godina menadžera i specijalista u preduzeću je 26! Prosek godina rukovodilaca u preduzeću je 35! Ovi podaci znače red, rad i disciplinu. Na jednom od ormana u mojoj kancelariji stoji s vrha na dole - "S NAMI", pa zatim ide Putinova slika, pa zatim "I" i na kraju ikona Isusa Hrista. Putin i jedna volja (a ne više volja raspale zapadne demokratije) vode narod! Kao i u svakoj zemlji ima nasilnika koji bi da ruše vlast na ulici. To su oni sa Manježnog trga. Oni su manjina. Ostali rade. URA!
Preporuke:
0
0
35
petak, 04 februar 2011 18:31
Mr?
@Topol i Vostok
Prvi deo ne bih da komentarishem uopshte...Nano tehnologij? ..nema veze necu da pocinjem,,,,Ali, zasto se ovde panicno osudjuje svaka vrsta kritike Rusije? Zar je svako ko ukazuje na gorece probleme rusofob? Ja zivim URusiji 7 godina i imam pravo na kritiku. Daleko sam od podrske zapadnoj hegemonij , jednopolarnosi, zapadnom sistemu vrednosti kao dominantnom i tako dalj.. To je najprljavi oblik imperijalizma i globalizacije i nije vredan komentara. Strateski plan Razvoja Rusije podrzavam, alli osnovano krtikuem njegovu realizaciju. Kritikujem korupciju kao izvor svih problema ruskog razvoja i napretka...I vi kao izrazeni rusofil Rusiji ne pomazete ako zatvarate oci pred takvim problemima. Smatram da treba da postoji nacionalna strategija koja nece zavisiti od politickih promena u Rusiji i time se ne remeti parola jedan narod jedna ideja! Kritika vlasti je neophodna kao pokretacka snaga svih drustvenih procesa...nastavka sleduje ...
Preporuke:
0
0
36
petak, 04 februar 2011 18:40
Mr?
..nastavak..
I ne razumem kakve veze ima moja kritika sa teritorijalno geografskim poredjenjem. To sto sam rodjen u teritorijalno maloj zemlji ne znaci da moram po difoltu imati pogresan stav prilikom sagledavanja i analize politickih prilika u teritorijalno ogromne Rusije! Ja ne zelim da se u Rusji primeni model nase nametnute nam demokrature, ali imam pravo da kritikujem ocigledne mrlje razvoja ruskog drustva...
@Vostok ... Masa, mislio sam figurativno..to nije bila kvantativno kvalitativna kategorizacija Rusa. Mada, bolje da narod poredim sa masom nego sa konjima, i ako je konj plemenita zivotinja..Potvrdu radne sposobnosti naroda nije dovoljno potvrditi svojim licnim primerom. Logicno gledajmo, prirodni resursi i intelektualni potencijal Rusa su najveci na svetu, a proizvodnja (industrijiska...itd) ne postoji. Niko me ne moze ubediti da su Rusi vredan narod imajuci sve to u vidu! Samo nemojte reci da su zli kovaci teorija zavere umeslai prste i nisu dali vrednim Rusima da rade!
Preporuke:
0
0
37
petak, 04 februar 2011 19:37
TOPOLj
@Mr..."Prvi deo ne bih da komentarišem...Nano tehnologija?...nema veze neću da počinjem."I nemojte zaboga počinjati.Ionako ste se obrukali sa upitnikom na kraju gdje stoji "nano tehnologija".Nije to greška nego realnost.Ruska vakumska bomba i jeste napravljena za borbu protiv terorista.Evo Vam nekih podataka.Možete ih provjeriti.Princip dejstva je sledeći:nad određenim ciljem se rasprši i eksplodira posebna zapaljiva materija.Destruktivni faktori su udarni talas eksplozije i ogromna temperatura.Iz ruskog ministarstva odbrane(nije valjda da i oni ne znaju??)je potvrđeno da eksplozivna materija ima veću razarajuću snagu pošto je napravljena na bazi nanotehnologije.U sastvavu materije leži tajna a ruska vojska je čuva pod oznakom "strogo povjerljivo".Ranije su bombe(apostrofiram američke)zaista bile "prljave".Eksplodira oksid acetilen ili propilen a to su toksična jedinjenja.Šta se nalazi u novoj ruskoj bombi,može samo da se nagađa.Sablasna snaga ove bombe je u nečem drugom.Nastavak...
Preporuke:
0
0
38
petak, 04 februar 2011 20:04
TOPOLj
Drugi dio...Sablazan je u činjenici da ova bomba ima snagu nuklearne bombe(taktičke)s tim da ne postoji opasnost od zagađivanja životne sredine.Da bi lakše razumjeli o čemu pričam evo Vam sledeći podatak:zidovi od cigle pogođeni dejstvom ove bombe ne padaju u smijeru od centra eksplozije nego ka centru.Pomoću eksplozije ruske super bombe lako se mogu likvidirati teroristi u svojim jazbinama ma gdje bili.Npr u pećini se osjeća jeziv pad pritiska.Pucaju pluća,oči ispadaju iz svojih duplja,nastupaju ozbiljne unutrašnje povrede uključujući i povrede mozga.Teroristi se bukvalno raspadaju.Svoj američki pandam ruska bomba nadmašuje 4 puta po snazi,po temperaturi 2 puta,a kako sam već napisao,po površini koju pokriva čitavih 20 puta.Svašta Rusi imaju a sad kad im je država napadnuta,a nažalost jeste,onda treba da odgovore svim raspoloživim sredstvima.Milosti prema neprijateljima Rusije ne smije biti.Ja kad nešto pišem,pišem na bazi činjenica.Ne volim kalkulacije i površnost.Takav sam inače i u životu.
Preporuke:
0
0
39
subota, 05 februar 2011 16:17
Srbin Bulava
@ “TOPOLj “
„Rusija najozbiljnije mora početi razmišljati o upotrebi oružja za masovno uništavanje“. Slažem se u svemu sa Vama i dopunjujem:
Krajnje je vreme da to Rusija učini. Rusija je svetionik slobode na planeti Zemlji zamračenoj zločinima USA (Amerike) i njene vojne, zločinačko-terorističke, organizacije NATO.
ŽIVELA VELIKA RUSIJA !!!
A na pitanja iz poslednjeg pasusa se može i naslutiti odgovor! Ja opet nekako dođoh u svom zaključivanju do "velikog brata". Jer Velika Britanija je upravo "velika sestra", a zajedno su, uz još neke pridružene članove, jedna "velika đavolja porodica".
Velika Britanija jeste dadilja terorizma, i Rusi bi trebali posebno na nju da obrate pažnju. Izraelci su to shvatili odavno, otuda i preporuke MOSAD-a pojedinim oficirima IDF-a da ne idu u Britaniju, jer postoji mogućnost hapšenja na aerodromu. Rusija će, poput Izraela, morati da se pomiri sa takvom vrstom življenja, jer će u protivnom biti prilično podrivena. Sa teroristima nema pregovora.
Ako ikada budemo dobili vlast kojoj je stalo do Srbije i Srba, moraćemo i mi tako da živimo, jer Britanija nikad ne miruje, SAD takođe, a S. Arabija i Turska su u snažnom usponu.
U kakvoj su vezi hulahopke iz baltičkih republika i Čečeni ? Onaj ko ih je povezao stoji iza ovih zločinačkih napada.
Konalno da pročitam nešto novo, lijepo sažeto, a ne puke marginalne tekstove koji komentarišu dnevnopolitička dešavanja.
Jako lijepa analiza iz koje se mogu izvesti zaključci o nekim geopolitičkim trendovima.
Rusija mora da radi na sebi. Mora biti jaka. Inače je nema. Kao što onda neće biti ni Srbije.
http://tinyurl.com/6le25ss
http://tinyurl.com/69fgdqj
Dalje, odmah posle nedoličnog ponašanja nekih taksista, grad Moskva je potpisao specijalni dogovor sa taksistima u kome se taksisti obavezuju da će u hitnim i ekstremnim slučajevima prevoziti ljude besplatno. Dokaz:
http://tinyurl.com/6gwrrl7
Rusi su dobar i hrabar narod. Rusi su naša braća u Hristu i po krvi.
Živeti u današnjoj Rusiji je privilegija!
Hvala na Vašim komentarima. Jako su dragocjeni. S velikim interesovanjem pratim sve što se dešava u našoj zaštitnici, majci, pravoslavnoj ljepotici, slovenskoj Vizantiji... Koja se opet vraća na mjesto koje joj pripada.
Stekao sam utisak da ste objektivan i racionalan čovjek koji stvari vidi onakvim kakve jesu i ne upada u mitološke predstave bilo koje strane političkog spektra.
Stoga bih Vas zamolio da prokomentarišete malo Islam u Rusiji. Koliko je ozbiljna prijetnja Ruskoj Imperiji? Da li su Tatari skloni asimilaciji i koliko su oni "oštri" muslimani? Da li su problem samo muslimani sa Kavkaza, a ovi drugi su lojalni građani Rusije?
Pročitah negdje da je 2 miliona muslimana u Rusiji prešlo na Pravoslavlje.
Takođe, da je prošle godine prvi put nakon 20 godina zabilježen rast stanovništva u Rusiji.
Te teme su sigurno aktuelne u Rusiji pa bih volio čuti Vaš komentar. Unaprijed zahvalan.
Zar otimajući nam i cepajući nas, ne misle na Rusiju? A mi zlotvorima hrlimo u naručje!
Zar to nije protivno intersima Rusije? I protiv vitalnih interesa Srbije? Zar to nije veleizdaja?
Ja mislim da u ovom trenutku islam ne predstavlja ozbiljnu opasnost po Rusiju u smislu da može da dovede do razbijanja države. Severno-kavkaski terorizam je zlo, ali on nije sistemska opasnost po Rusiju. Što se tiče Tatara, velika većina njih, za sada, živi mirno u Rusiji. Veliki broj Tatara je uključen u organe vlasti, a narod je integrisan u rusko društo. Tatari, kao i svi drugi stanovnici Rusije koji nisu Rusi su, ujedno, i Rosijani. I Rusi su, takođe, i Rosijani. Znači, svi stanovnici Rusije bez obzira na nacionalnu pripadnost su Rosijani. A kao podgrupa tog rosijanskog super-etnosa imamo pojedinačne narode, Ruse, Tatare, Baškire, Kalmike i druge. Neko je pre nekog vremena ovde napisao da je taj rosijanski projekat propao. To nije tačno. Taj projekat nije propao. Taj projekat je kompromis od strane većinskog ruskog naroda prema drugim narodima i to je fer. Tačno je da u Rusiji postoji izvestan procenat pravoslavnih Tatara, možda oko 4-5%.
Postoji jedno veliko nerazumevanje u Srbiji oko politike koju vodi nova Rusije. Nova Rusija vodi striktnu evroazijsku politiku. To je politika, koja se oslanja na radove Nikolaja Trubeckoja, Pjotra Savickog, Ljeva Gumiljova i drugih. Evroazijski savez je već formiran i njega, trenutno, čine Rusija, Belorusija i Kazahstan. Oni su u carinskoj uniji i ići će se ka daljoj intergaciji. U Evroazijski savez će, uskoro, biti uključene i još neke srednje-azijske države. Ono što je važno reći je da centralnu ličnost evroazijske ideje predstavlja predsednik Kazahstana, Nursultan Nazarbajev. On je veliki adept te ideje. U Rusiji, glavni adept evroazijske ideje je profesor Aleksandar Geljević Dugin. Inače, tema Evroazije (Velikog Istoka), kao geopolitičkog antipoda atlantizmu (Zapadu) je velika tema, koja pored svojih geo-političkih, ima i duhovne, pa i ezoterijske dimenzije. Na žalost, narod u Srbiji je potpuno odsečen od ideje Evroazije i zato će platiti skupu cenu.
Inače, sama ideja Evroazije je ideja o multipolarnom svetu. To je ideja o ravnopravnom postojanju različitih naroda i religija koje nisu u međusobnom sukobu, već koje su ujedinjene oko težnje za očuvanjem svojih samobitnosti. Znači, pravoslavni ostaju pravoslavni, muslimani ostaju muslimani, budisti ostaju budisti, a ne postajemo svi demokratsko-liberalni ljudsko-pravaši. I povrh toga, svi oni ostaju u svojim tradicionalnim društvenim okvirima i sa tradicionalnim institucijama, a ne prihvataju jedan nametnuti model. Na primer, ne može se jedan isti ekonomski pokazatelj BDP primenjivati i na, na primer, Nemce i Nepalce. Zašto? Iz vrlo jednostavnog razloga, jer Nemci i Nepalci nemaju isti način života. Nemački način života izvore iz poriva da se sa što većom količinim materijalnih dobara što pre dođe do nekog mesta (gomilanje i prevoz, račun u banci i "BMW"). A nepalski način života izvire iz budizma. Nepalci se nigde ne žure, jer oni veruju u reinkaranciju.
Dio tih formacija kasnije prebaćen u BiH. Ja sam ih doživio kao dječak 1944 u Rajlovcu blizu rodnog grada Sarajeva. U Rajlovcu se nalazio njemački vojni aerodromom. U tom kraju majka me kod rodbine sklonila jer područje bez ustaša i pod komandom Vermahta. Majka strahovala radi mene jer mi bilo 13 g. a davali mi 15 i bio drzak.
U Rajlovcu se nalazio logor sa ruskim zarobljenicima, gotovo bez stražara. Djeca iz okolnih srpskih sela i ja najstariji, donosili im hrane. Tu bila i barake čečeno-čerkeskih zlikovaca. A od kada jedne noći partizanski diverzanti zapalili 14 vojnih aviona, Njemci i Čečeno Čerkesi ušančili se na aerodromu opkoljenog od okolnih brda i neljidljivih partizana. Kasnije im se i ja pridružio.
Imam utisak da Vi, kako vele bracja Rusi, vosprinimaete želaemo za deistvitelno...Sto se tiche globalne geopolitichke strategije tu se u potpunosti slazemo da je evroazijiska inspirisana i utemeljena gore navedenim intelektualcima...isto tako se slazem da je to pravilan put za Rusiju u geopolitickom smislu, ali se ne slazem da je sve tako radosno unutar ruskog drushtva. Rusko drushtvo pati od malignog raka koji se zove KORUPCIJA, perverzna i svuda prisutna!!! Kazete da su to bili pojedinci taksisti...ne bih se slozio. Verujem da sete gledali vesti nedelje na TV Rossiya (poslednje), gde drzavno glasilo eksplicitno tvrdi da su samo malobrojni gradjani u svojim automobilima prevezli neke uspanichene zrtve iz Domodedova...a taksisti su svi listom podigli cene! Isto tako tvrdite da su gradske vlasti postigle dogovor sa taksistima u slucaju slichnih deshavanja...Sa kojim taksistima??? U istom izdanju vesti nedelje na drzavnoj TV ste mogli da vidite prilog ....
..da vidite prilog o stepenu korumpiranosti i haosa taksista u Moskvi..o tome da na svakog legalnog taksistu ide 7 nelegalnih...da ne postoje tarife , da ne postoje pravila, da se za najbolja mesta na taksi stajalishtima mora platiti mito da b se neki taksista nashao na tom mestu (ja citiram drzavno glasilo, koje vrlo cesto situaciju sterilizuje i prilagodjava svojim potrebama)!Niste odgovorili shta mislite o korumpiranosti milicije? Daleko od toga da je nasha milicija sjajna, ali u poredjenju sa ruskom, nasi ne znaju sta je mito i to odgovorno tvrdim..da vam ne pricam sta se desava kod mene na fakultetu, kako se daju ispiti i za kakve smesne pare. Bio sam svedok korupcionashkih radnji najvishih predstavnika vlasti iz kabineta vladajucje elite..muchno i jadno!Smatram da je trenutna garnitura ljudi na vlas jedina ozbiljna i drzavotvorna, ali za ovih 7 godina nisam primetio velike pomake u borbi sa korupcijom i to je fakat! Projekat Rossiyani nije propao?Manezskaya pl
Ja se sa vam u potpunosti slazem u pogledu strategije razvoja zemlje koja bezmalo broji gotovo 200 narodnosti... Jedini put je tolerantan odnos prema svim predstavnicima raznih etnichkih grupa. Medjutim, stichem utsak da pogreshno prenosite idilichnu sliku odnosa raznih etnosa. Pre svega imam u vidu projekat ROSSIYANI. Manezskaya ploshad i sluchaj sa navjichem daleko od toga da se moze smestiti u kuloale lokalnih dogadjaja i konflikat nekih subkulturnih pojava. Munjevito se na ulicama Moskve okupilo preko 10 hiljada mladih ljudi, ponavljam mladih ljudi, ogorchenih nesposobnoshcju vlasti da u duhu svoje tolerantne politike prema Kavkazu, zashtiti interese josh uvek vecjinskog ruskog zivlja u samoj MOskvi! Slichna okupljanja zabelezena su i u Peterburgu...a ako se prisetimo nekih ranijih dogadjaja , videcjemo da se ruska omladina i u drugim ugrozenim gradovima sama organizuje i pokushava da zashtiti svoja prava...
Rusi, kao vecjinsko stanovnishtvo, postaju zrtve u svojoj zemlj jer tolerantnost koju sami pokazuju prema drugim narodima (pre svega kavkaskim), ne dobijaju za uzvrat od tih istih naroda... Pogotovu u juznim gradovima...A pogledajte samo kako se bahato ponashaju predstavnici kakvkaskih naroda u prestonici..Mogu vam privesti masu primera o ponashanju istih u studenskim domovima i hijerarhije koju uspostavljaju. Dolazecji u Moskvu, oni u potpunosti odbijaju da se asimiliraju ili makar da poshtuju lokalne obichaje ponashanja na javnim mestima. Oni od cele Rusije prave Kavkaz. http://diak-kuraev.livejournal.com/142351.html#cutid1
Vlaste je nesposobna i nema reshenje da tome stane na put i to je fakt. U ovom trenutku, ponavljam, ova vlast je jedina drzavotvorna i kolko toliko sposobna da upravlja ogromnom zemljom, ali bez jake opozicije, bez racionalne kritike, bez "sudje" za svoja delovanja, ova vlast gubi osecjaj realnosti. Najgore ako narod suditi pocne..
Kažete da se slažete sa mnom oko strategije, ali niste rekli kako biste vi rešili problem sa Kavkascima u ruskim gradovima. Ali ste, ipak, spomenuli kako se omladina samoorganizovala u Moskvi i Petrogradu. I šta su preduzeli? Vi znate šta. Počeli su da nasrću na sred ulice na potpuno nevine ljude, prolaznike, koji imaju kavkaske i ne slovenske crte lica! Počeli su da napadaju ljude koji žive mirno u Moskvi i rade teške poslove. Na primer, mnogi od tih ljudi ustaju sabajle po mrazu i čiste sneg! Alo! To je klasičan rasistički pogrom! To je direktan put u rušenje Rusije kao višenacionale imperije! Rusija Rusima! A Tatarstan Tatarima! Jel mislite da je to put rešenja problema? Ili napad Rusa na sve ne-Ruse? Pa, Rusi nikada nisu bili nacisti i neće ni biti. A ti ljudi koji su bili na Manježnom trgu, svakako ne spadaju u rusku omladinu za ugled. Ruska omladina za ugled su, na primer, momci i devojke iz pokreta "Naši". Ta vaša omladina je napala rusku policiju, koja gine na Kavkazu!
Slazem se ja sa vama da su to neke subkulturne pojave, poput navijachkih grupa, neonacista (ne mislim u ideoloshkom smislu, jer Rusi zaista nisu ntice ikad biti sa takvim afinitetima), koje ruse ugled Rusije. Ali Vi uporno marginalizujete takve grupe, sta vise, nazivate ih loshim Rusima. Ne zaboravite da su u pitanju desetine i desetine hiljada mladih ljudi, medju kojima ima veliki broj obrazovanih, koji idu na stadione, koji se identifikuje sa takvim kulturnim fenomenima. Kakvi god da su i oni su deo ruskog drushtva i daleko ne mali i neznacajan deo! A vrlo su organizovani i destruktivni i nikakva represivna metodika ih ne moze smiriti.Sta vse moze izazvati jos veci gnev i napraviti mucenike od njih i izazvati empatiju u narodu! A sto se tice integracije pripadnika juznih naroda u drustvene proces u Rusiji, ta integracija ne postoji. Ogromna vecina radi u sivoj ekonomiji, a mogi su povezani i sa kriminalom...
Prvi deo ne bih da komentarishem uopshte...Nano tehnologij? ..nema veze necu da pocinjem,,,,Ali, zasto se ovde panicno osudjuje svaka vrsta kritike Rusije? Zar je svako ko ukazuje na gorece probleme rusofob? Ja zivim URusiji 7 godina i imam pravo na kritiku. Daleko sam od podrske zapadnoj hegemonij , jednopolarnosi, zapadnom sistemu vrednosti kao dominantnom i tako dalj.. To je najprljavi oblik imperijalizma i globalizacije i nije vredan komentara. Strateski plan Razvoja Rusije podrzavam, alli osnovano krtikuem njegovu realizaciju. Kritikujem korupciju kao izvor svih problema ruskog razvoja i napretka...I vi kao izrazeni rusofil Rusiji ne pomazete ako zatvarate oci pred takvim problemima. Smatram da treba da postoji nacionalna strategija koja nece zavisiti od politickih promena u Rusiji i time se ne remeti parola jedan narod jedna ideja! Kritika vlasti je neophodna kao pokretacka snaga svih drustvenih procesa...nastavka sleduje ...
I ne razumem kakve veze ima moja kritika sa teritorijalno geografskim poredjenjem. To sto sam rodjen u teritorijalno maloj zemlji ne znaci da moram po difoltu imati pogresan stav prilikom sagledavanja i analize politickih prilika u teritorijalno ogromne Rusije! Ja ne zelim da se u Rusji primeni model nase nametnute nam demokrature, ali imam pravo da kritikujem ocigledne mrlje razvoja ruskog drustva...
@Vostok ... Masa, mislio sam figurativno..to nije bila kvantativno kvalitativna kategorizacija Rusa. Mada, bolje da narod poredim sa masom nego sa konjima, i ako je konj plemenita zivotinja..Potvrdu radne sposobnosti naroda nije dovoljno potvrditi svojim licnim primerom. Logicno gledajmo, prirodni resursi i intelektualni potencijal Rusa su najveci na svetu, a proizvodnja (industrijiska...itd) ne postoji. Niko me ne moze ubediti da su Rusi vredan narod imajuci sve to u vidu! Samo nemojte reci da su zli kovaci teorija zavere umeslai prste i nisu dali vrednim Rusima da rade!
„Rusija najozbiljnije mora početi razmišljati o upotrebi oružja za masovno uništavanje“. Slažem se u svemu sa Vama i dopunjujem:
Krajnje je vreme da to Rusija učini.
Rusija je svetionik slobode na planeti Zemlji zamračenoj zločinima USA (Amerike) i njene vojne, zločinačko-terorističke, organizacije NATO.
ŽIVELA VELIKA RUSIJA !!!