четвртак, 16. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

2010. из угла НСПМ

Kоментари (66) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 13 јануар 2011 05:37
Cmok Toronto
Sto se tice morala u politici..lista je OK.
2010 po meni
:NSPM opstala i sacuvala cast i moral.
: Wikileaks...
: Pisci komentara na NSPM.
Srecna Srpska Nova Godina.
Препоруке:
0
0
2 четвртак, 13 јануар 2011 08:51
гаврило
заиста тужна рекапитулација наше несреће!


Чедомир Јовановић, председник ЛДП-а, "Блиц"

ово ме на крају орасположило само се ја не бих сложио са Чедом, а како да се са њим човјек сложи, али ме насмијао а ја мислим да његова премиса важи за цијелу годину а Клуни ето није хтио да то буде баш ТАЈ ДАН!А свакако да би га увеличао да се појавио макар на прозору као наш папа јер би били сви ту...
Препоруке:
0
0
3 четвртак, 13 јануар 2011 10:55
брм
све све али
"Уредник:- Ненад Стефановић (РТС)"
на чему сте ви да хвалите овакве медиокритете..
не сећам се да је за мог полувековног постојања било лошијег дез-информативног програма од РТС-а
Препоруке:
0
0
4 четвртак, 13 јануар 2011 11:45
Jasna Simonović
A gde je NSPM?
Препоруке:
0
0
5 четвртак, 13 јануар 2011 11:52
mali dodatak
Stvarno nedostaje wikileaks, i eventualno - "...prvo nauci svih sest padeza..."
Препоруке:
0
0
6 четвртак, 13 јануар 2011 12:05
Петар Јанкетић
Све наведено је сагледано објективно од стране НСПМ, осим следеће тврдње:
Беспоштедна борба „синодијалаца“ и „артемијеваца“, у којој се не бирају ни речи ни средства,


Прво, овде није реч о борби, већ о беспоштедном ПРОГОНУ "артемијаваца" од стране "синодалаца", јер "синодалци" беспоштедно користе сву могућу силу да униште противнике њиховим екуменистичким плановима (нпр. највеће медије у Србији за константну сатанизацију в.Артемија, државно тужилаштво за покретање безобзирних судских процеса заснованим на "рекла-казала", МУП Србије, КПС, као и утицај на руководеће људе у просвети да би испословали отказе на послу за "артемијевце").

Друго, никад нико није могао наћи било какву ружну реч у јавним саопштењима в.Артемија или његових монаха, за разлику од "синодалаца" који буквално нису "бирали речи" приликом њиховог ЈАВНОГ блаћења "артемијаваца" (нпр. надрогирани, лажови, запоседнути, секташи, лопови, немонаси, побегуље, чувари свиња, беспаметни, полудели,...).
Препоруке:
0
0
7 четвртак, 13 јануар 2011 12:57
Љуба
"Најбоља политичка радио-емисија:

1. Агора (Радио Београд 2)

2. Новости дана (Радио Београд 1)"

Неколико пута у Новостима дана чуло се и ово: ....Како јавља Радио Слободна Европа.... или ...Према извештају Гласа Америке...
Како ли Новости дана залуташе овде ( 2. позиција )?
Препоруке:
0
0
8 четвртак, 13 јануар 2011 13:26
@Ljuba
Vi ste sigurno u pravu povodom Novosti dana, a i nekih drugih "postavljenja". Ali plašim se da je to naša tužna realnost, to jest, da su čak i takve Novosti dana, kao uostalom i Večernje Novosti, Stefanović i sl. relativno najbliži kakvom-takvom profesionalizmu na našoj žalosnoj javnoj sceni. Hvale vredan trud ljudi iz NSPM, koji bi, da je pravde, ili da su bili malo neskromniji, verovatno trebali biti na vrhu većine ovih spiskova.
Препоруке:
0
0
9 четвртак, 13 јануар 2011 16:24
nesto nedostaje
Vikiliks svakako pridodajte vasoj listi...
Препоруке:
0
0
10 четвртак, 13 јануар 2011 17:34
Одбрана и последњи дани
Најгора је Бранкица и ова њена хајка на навијаче. Такође и неке НВО са истом темом.Нормално је да треба осудити примитивизам и вандализам, али зашто се због појединачних испада неколицине силеџија прозива цео народ? Свугде има таквих испада,али се само Србима каче као једна од одлика националног менталитета и на томе неки предано раде. Ту се не ради само о аутошовинизму, већ и оправдању њихових газда за све оно лоше што су урадили Србима. Хоће да кажу да смо то и заслужили,јер смо насилни и зато заслужујемо батину, бомбардовање и све остало што нас је снашло. Према њима Срби су болесни злочинци који заслужују казну,па се тако оправдавају и драконске казне суда у Хагу. Њихова размишљања,да ли искрена или намештена,најгори су треш у историји српског народа.
Препоруке:
0
0
11 четвртак, 13 јануар 2011 18:32
Станимир Трифуновић
5. ДСС и Војислав Коштуница: Уместо да у условима тешке економске кризе политички профитира као принципијелна опозиција лошој власти, ДСС је препустио политичку иницијативу Николићу и дуго лутао у свом односу према напредњацима, а на крају остао чак и без дугогодишњег коалиционог партнера Веље Илића, који се приклонио СНС-у.

Иако стављена у негативан контекст ова процена је ЗАПРАВО СУШТИНСКА ДУГОРОЧНА ПРЕДНОСТ ЗА ДСС И ДОБИТ ЗА СРБИЈУ.
Препоруке:
0
0
12 четвртак, 13 јануар 2011 19:05
slobodan45
JEDINO, SIGURNO TAČNO IZ 2010.GDINE:

"- Ако председник Републике може да буде и премијер и посланик и судија и тужилац, онда је могао данас да дође, као ми, и да један дан буде и педер".

Чедомир Јовановић, председник ЛДП-а, "Блиц"
Препоруке:
0
0
13 четвртак, 13 јануар 2011 19:12
slobodan45
JEDINO, SIGURNO TAČNO IZ 2010.GDINE:

"- Ако председник Републике може да буде и премијер и посланик и судија и тужилац, онда је могао данас да дође, као ми, и да један дан буде и педер".

Чедомир Јовановић, председник ЛДП-а, "Блиц"
Препоруке:
0
0
14 четвртак, 13 јануар 2011 19:20
kosanka
Ovo je realnost,koja nas prati vec 10 godina sa
nasim politicarima.Sta se tice nekih izjava,moram
da se zadrzim na dve:Prvo,gospodine Tadicu mi Licani
nikad ne prihvatamo neke"cetvrtine"licke krvi,pa
da se Vi eksponirate kao Licanin,posto je ocigledno
da ne znate,gde da se opredelite.Drugo,izjava Cede
Jovanovica je odlicna,ali uz dopunu da politicarima
Srbije nije potreban jedan dan da budu pederi na
gej paradi,kada se oni tako ponasaju svaki dan u
godini.
Препоруке:
0
0
15 четвртак, 13 јануар 2011 19:59
Марко Михајлов
Не слажем се да је Ненад Стефановић уредник године, јер РТС је највернији слуга режима Бориса Тадића. Упоредите гостовање неког политичара из владајуће коалиције на ТВ Прва код Бранке Невистић у вестима, па потом погледајте како изгледате гостовање у Дневнику РТС-а или у емисији сведок. Поред тога на РТС-у и у Политици и даље нема праве националне интелигенције него и даље гледамо медиокритете попут Миљенка Дерете. Даница Вученић и даље идеолошки агресивно води њену емисију, она је блажа варијанта Бранкице Станковић тако да ако већ мора неко са Б92 нека то буде Љубица Гојгић.
ДСС јесте губитник, иако је почетком године најављиван њихов повратак на старе позиције. ДСС-ових 10% у овом тренутку и није тако лоше, ја очекујем да ће они на крају профитирати уколико остану принципијелни и наставе да понижавају СНС, као што је то било код питања Европе и Косова.
Препоруке:
0
0
16 четвртак, 13 јануар 2011 20:06
Jasna
Uglavnom se slazem sa vecim delom NSPM "Analize 2o10.",izuzev:Dogadjaj godine ,svakako izvestaj Dika Martija,ali ne bih se slozila da je time "konacno probijena medijska blokada",vec da su veliki iz nekog razloga odlucili da ga puste u ovom momentu.
Sto se tice politicara godine Djilasa ,ne znam kakav je kao gradonacelnik Bg,ali zapamtila sam njegov odgovor iz jedne ankete"Vuk Jeremic ,ili Vuk Draskovic",odgovorio je "Vuk Draskovic",pametnom dovoljno.
Dalje sto se tice "izlazenja Jeremica iz senke BT",isti ovih dana,ako se ne varam, izjavljuje da bi pregovarao i sa Tacijem i sa Dzekom Trbosekom ako...
Sto se tice skandala godine naseg"deda Mraza",ima ih poprilicno ,ali zaboravili ste i njegov razlog prodaje Telekoma"zato sto necemo da budemo socijalisticka zemlja,i zato sto su mu to savetovali neki ljudi".
Nenad Stefanovic ,kao urednik godine,salite se!
Препоруке:
0
0
17 четвртак, 13 јануар 2011 20:21
Мари
Најбоља радио емисија је "Атлантис", недељом у 17 часова на Другом програму Радио Београда!
Иначе, РТС уопште нема ваљаних политичких програма, нема их, колико знам, ниједна ТВ станица у Србији, осим новосадског "Моста" и "Палме", и то једном недељно!
Нерадо помињем ХРТ, али та ТВ сваки дан има озбиљну емисију те врсте!
Понекад погледам, јер се теме могу односити и на Србију.
Препоруке:
0
0
18 четвртак, 13 јануар 2011 21:30
Владан Ненадић
Осим успеха у унутарстраначкој борби , шта је тачно успех Драгана Ђиласа у прошлој години? Можда „дрвоцид“ на Булевару (аутор назива Небојша Бакарец) или прескупи мост преко Аде, за који нико живи не зна колико ће на крају коштати?

Шта је заиста учинио градоначелник, осим што смо непрекидно изложени маркетиншкој кампањи која га приказује као успешног? Подаци, господо, а не рекламни слогани.

О степену Ђиласове ароганције када иступа у јавности довољно говори да је почео на питања о цени моста да одговара, онако што кажу клинци „сморено“, са „Немам више снаге да понављам да за цену моста преко Аде није могуће направити три моста“

Ма неће нико више да вас смара градоначелниче, само дајте цифре! Једна, друга, трећа, десета ставка, колико год - подвучено и цифра је та и та.

Све остало је, не маркетинг, већ залуђивање народа.
Препоруке:
0
0
19 четвртак, 13 јануар 2011 23:23
Boban
Je l’ ovo neka šala??

Kako Basarine kolumne, E-novine,Insajder i Beton mogu biti „treš godine“, a Milorad Vučelić među političkim novinarima godine. I po čemu je Press dobar kada je politička rubrika u pitanju?
Kakvi su to kriterijumi, zaboga??

Uzgred, fali vam vaša večna opsesija, Peščanik!
Препоруке:
0
0
20 петак, 14 јануар 2011 00:30
Милодан
Ову "радосну вест" објавиле су е-новине. Ево мог коментара поводом тога објавлјеног "тамо" из два дела због дужине.
Pošto se tamo pojavljujem povremeno pod istim "nick"-om mnogi me "prepoznaju" kao e-novinaša, valjda i oni ovde provire tek da se vidi šta se radi.
Moj odgovor takvima je da sam na e-novinama, Insajderu, FHP i HO u Srbiji saznao više nego nego od svih ostalih medija pa i NSPM. Često, kada god imam priliku, koristim činjenicu da su jedino e-novine dobile opkladu ponuđenu od Vučića.
Uzgred, tamo se dosta polemisalo na temu krivične prijave potiv Koštunice i copm, onako na neviđeno podstaknuti polemikom Nebojše Bakareca i Srđe Popovića ali sadržaj same krivične prijave nije nikada objavljen.
Препоруке:
0
0
21 петак, 14 јануар 2011 00:33
Милодан
..наставак..
Pokušao sam u par slučajeva da im "proturim" kroz komentar. Izuzev prvog dana u rubrici "Hronika" koja ostaje na "sporednoj" naslovnici manje od jednog dana i sklanja se u arhivu svi ostali moji pokušaji su ostali bezuspešni, nisu mi objavljivali komentare.
Moji postovi su bili u obliku pitanja zasnovani na tezama krivične prijave, konkretno imenom i prezimenom počev od pripreme i podrške pobune JSO pa do odustajanja od istrage slučaja "Službena beleška".
Liderstvo e-novina na njihovoj trash listi za mene nije nikakvo iznenađenje.

Користим прилику да свим православцима, који Нову годину обележавају по јулијанском календару, честитам НОВУ ГОДИНУ!
Препоруке:
0
0
22 петак, 14 јануар 2011 00:55
Божо Бјелак
Молим вас да ми одговорите, с обзиром да нема поднаслова, да ли су наведени новинари најбољи новинари, наведени колумнисти најбољи колумнисти, наведеи листови најбољи листови, наведене ТВ емисије најбоље емисије, итд. Хвала унапријед.
Препоруке:
0
0
23 петак, 14 јануар 2011 01:54
Виктор
Укуси су наравно различити, али је ово прилично добра и објективна листа, односно пресек нашег стања и српске несреће, каква се, уосталом, од НСПМ и очекује. А слажем се и са већином коментара и допуна. Нарочито у вези Викиликса. Једино морам приметити да је мантра о "ДСС-ових садашњих десет процената" коју овде по сајту упорно протурају колеге ДСС-овци, као и коментари типа "баш је супер што је Веља отишао, сад ћемо бити јачи", напросто отужна и смешна у исти мах. А коментари г. Трифуновића не би прошли чак ни на главном одбору ДСС-а.
Препоруке:
0
0
24 петак, 14 јануар 2011 01:58
Светислав Костић
„Четвртина мене има личке крви“- тврди Борис Тадић током посјете Грачцу, недалеко од села Крњак у Хрватској. Те након што тамо "пробао вино од дрењине, присетио се да му је сок од дрењине својевремено припремала бака". И то у селу Крњак у којем тада још живила бака данашњег предсједника Србије Тадића.

На градском Тргу у Грачцу Борис Тадић сусрео се и са једном родицом. Како бака, по Тадићевој мајци Невени, тако и родица са којом се Тадић сусрео на тргу у Грачцу, носе нека имена и презиме. Зашто се не помињу?

Када Борис Тадић посјетио родно село свога оца Љубе у Црној Гори, раније Старој Херцеговини и разговарао са тамошњим рођацима, њихова српска звучна имена могла да се читају. Зашто онда не и она из Хрватске?

Можда зато што у Лици ни раније нису живили само Срби, него и Хрвати, од којих у 2. Свјетском рату била образована усташка злогласна Црна легија. Ко ће то Србима у Србији објашњавати када нас савременика из оних времена више не буде? Срби у РС и БиХ то памте.
Препоруке:
0
0
25 петак, 14 јануар 2011 09:22
Bogdan
A gde je NSPM?


Što se tiče NSPM, ostaju u 2010. ružne mrlje ničim izazvanih napada na uvažene analitičare Vukadinovića i Antonića od strane otpadnika od NSPM koje su ovi ljudi i ovaj medij stvorili. Toliko vulgarnosti, niskih udaraca i nesuvislih teza nije izrečeno ili napisano ni u toku začetka višestranačja u Srbiji kada su politički akteri sebi svašta dozvoljavali. Sigurno će nova godina postaviti svakog na svoje mesto, pa da se već jednom analiza i publicistika umnih i stručnih ljudi počne razlikovati od propagande, spinovanja i svih zloupotreba obesnih figura čija imena teško da pamti i ceo 1% građana Srbije, a o stručnosti, referencama i profesionalizmu da ne govorimo.
Препоруке:
0
0
26 петак, 14 јануар 2011 12:42
Smoky
Милодане,

Знате ли ви да Е-н финансира НЕД, продужена рука ЦИА, и исламски капитал што се може закључити по апсолутном привилегованом положају Бошњака којима је све дозвољено - РС наѕивају "Шумска" а Србију "Смрдска", НСПМ им је НСФ(фашистичка)М.СПЦ је за њих извор зла, Патријарх је "брадати" и "шљам у шљаштећем оделу" итд.Члан редакције Милица Јовановић је ишла дотле да је преправила "Символ вере" на најгори богохулни начин.

Зашто је треш? Зато што се 90% чланака састоји од преписивања туђих чланака а онда јефтиног подсмевања личности које се појављују у чланку.

Коментатори који им се не свиђају, добијају упут за лечење:"Srpska pobeda? A da ti preduzmes neko lecenje, sta mislis o tome?
Mo
Hana1 Objavljeno: 26.12.2010 - 11:02 -8

Учинили бисте ме срећним када би сте овај пост ставили на "Треш године".
Препоруке:
0
0
27 петак, 14 јануар 2011 13:33
Jasna Simonović
Bogdan...Da, tako nekako...

Ali šta će NSPM u uglu tako dugo? (barem da se osloni na "trougao")...Kao da ne zna da zakuca na vrata "direktora"...(kucaj, otvoriće ti se!)...

1% građana kažete!? Pa to je neviđeno bogatstvo i za novu svetsku političku misao (bez politike!), a kamoli za srpsku "staru"...

Sve najbolje u Srpskoj Novoj 2011...
Препоруке:
0
0
28 петак, 14 јануар 2011 14:21
Miloš Kikić
Sve što je napisao komentator Smoky danas u 11.42h o E-novinama sušta je istina. Jedino što je on napisao samo da E-novine one komentatore sa kojima se ne slažu upućuju na lečenje. No nije to najgore. One jednostavno onim komentatorima sa kojima se ne slažu u njihovim antisrpskim stavovima, po najkraćem mogućem postupku zabrane pristup na sajt. Tako pokušavaju da stvore najgoru vrstu jednoumlja, te vajne demokrate koje su istovremeno širom otvorile taj svoj sajt najgorim muslimanskim ekstremistima i srbomrscima. Ne dao nam Bog da doživimo njihovu demokratiju kada bi se nekim slučajem dokopali vlasti!
Препоруке:
0
0
29 петак, 14 јануар 2011 18:37
Пера Панкер,нажалост
На списку колумниста неправедно је заобиђен др Миша Ђурковић.
Препоруке:
0
0
30 петак, 14 јануар 2011 21:51
Симић Манојло
Са већим дијелом овог Избора, није тешко сложити се
Мало је чудан избор политичке карикатуре, јер се
она Јове Шкомца, која је освојила 1.награду
Вечерњих Новости "Пјер"(жири: Емир Кустурица, Дара
Џокић,Иван Ивановић,Миланко Каличанин и Бојан
Љубојевић)некако лако издваја својом композицијом,
идејом и распричаношћу(говори више од 1.000 ријечи).
Приказује обесхрабрене и дезоријентисане Србе на
неком сплаву на којем је истакнута бијела застава,
негдје на дебелом мору, а у сусрет им долази велики
брод са знаком Европске Уније, а на њему пише
" ТИТАНИК ".Карикатура има наслов "To the Rescue".
Препоруке:
0
0
31 петак, 14 јануар 2011 22:13
Светислав Костић
@ 26 Miloš Kikić! Радује ме да сте и ви потражили и нашли "азил" у Новој Српској Политичкој Мисли.

Ваш ниво, код некада угледне Политике национале морао је да потражи уточиште негдје другдје гдје се осјећа међу својима и себи равнима.

Па ипак, ми сви требали би да се и у Политици повремено јављамо и не препуштамо терен неупученим савременицима или оним добронамјерним Политикиним конзументима који и не примјећују да су погођени процесом десетгодишњег прања мозгова.

Слободан Милошевић био доказано "мила мајка" у поређењу са актуелном камарилом на власти.

А у самопослузи испод "Цара" у Београду могло се у најгорем добу санкција до гуше да се за мале паре наједе пасуља са хљебом колико те воља.

И сви се некако могли да сналазе јер широки маневарски простори стајали свима на располагању, па нека се сналази свако ко зна и воње има. Не само један танак слој који све граби.
Препоруке:
0
0
32 петак, 14 јануар 2011 22:30
@Pera Panker
Mislite neopravdano zaobidjen na spisku tresa? Verovatno ste u pravu.
Препоруке:
0
0
33 петак, 14 јануар 2011 22:54
Станимир Трифуновић
@Виктор

Једино морам приметити да је мантра о "ДСС-ових садашњих десет процената" коју овде по сајту упорно протурају колеге ДСС-овци, као и коментари типа "баш је супер што је Веља отишао, сад ћемо бити јачи", напросто отужна и смешна у исти мах. А коментари г. Трифуновића не би прошли чак ни на главном одбору ДСС-а.


Остали сте недоречени, да ли је Вама жао или се радујете што је тако?

У оба случаја, желим Вам да останете стрпљиви до наредних избора када ће Народ валоризовати минули рад свих актера на српској политичкој сцени.
Свако добро.
Препоруке:
0
0
34 петак, 14 јануар 2011 22:57
Милодан
@Smoky!
Знате ли ви да Е-н финансира НЕД, продужена рука ЦИА,

Знам, како не бих знао па о томе је писало на е-новинама:
Uživamo u novembarskom suncu i poslednjim centima velikodušne donacije National Endowment for Democracy (NED) koja je istekla zaključno sa oktobrom. Zahvaljujući razumevanju NED-a u proteklih devet meseci smo pokrili devet minimalaca i osnovne režijske troškove.

исламски капитал

За ово мислим да је чиста конструкција, да је тако, не би свако мало кукали за донацијама.
На е-новинама "промовишем" свој монархизам, своју православну веру и инсистирам на разоткривању злочина које су починили комунисти и немам никакав проблем због тога. Лично никада нисам користио скрећенице о којима говорите, за друге не могу да одговорам.
Препоручио бих Вам да пажљивије прочитате моје претходне постове и да на ту тему полемишемо, нисам дрвени адвокат ни е-новина нити НСПМ-а.
Дакле, читајте шта пишем како овде тако и тамо.
Поз!
Препоруке:
0
0
35 субота, 15 јануар 2011 01:02
александар
За Милодана.
Можда да покушате да "инсистирате" у E-novinama на питањима разоткривања злочина над Србима у претходном веку, укључујући и чувене "деведесете".
Не комунистичких злочина, већ оних других, много већих.
Баш би ме занимало како би сте на тим "новинама" прошли са том "дискусијом" и са тим "инсистирањем", односно да ли би сте имали "проблема".
Претпостављам да би Вас Пера Луковић главом и брадом подржао у откривању истине о Јасеновцу рецимо, или о "оправданим војно-редарственим" акцијама Масленица, Бљесак и Олуја.
Пера жуди да разоткрије баш ту истину, само неко мора да први да иницијативу.
А и овај јуноша, љубитељ и ватрени подржавалац "косовске независности" - извесни Јелић. Прави патриота.
Уф, и ја питам безвезе.
Сада ћете Ви да одговорите као и више пута до сада, да сте управо код Наташе Кандић и Соње Бисерко научили све што знате о "злоЋинима над Србима", а да патриЈотски сајтови, укључујући и овај млате празну сламу и нису ни принети овим истинским патриоткињама.
Препоруке:
0
0
36 субота, 15 јануар 2011 02:02
Милодан
@александар!
Па да сте који пут свратили на е-новине не бисте постављали таква питања.
Узгред, да вас питам: Да ли знате ко је Срђан Алексић? Припадник ВРС о коме е-новине веома афирмативно пишу. Да ли можете то да замислите?
Или, да ли сте можда пратили фељтон:
Priče o dobrim ljudima: Druga strana rata
Мислим да се овде, на овом порталу е-новинама прилази са извесним предрасудама. Ја ту, на сву срећу (мислим на НСПМ) немам никакав проблем. И у томе је моја предност.
Препоруке:
0
0
37 субота, 15 јануар 2011 12:14
Smoky
наставак


Moje najdublje žaljenje zbog napada na hrabre madžarske mladiće, ali da dodam - Madžari su sami krivi. Trebali su od 1992 odbiti služenje vojnog roka u četničkoj vojsci. A dosada su mogli već imati gradsku gerilu i napadati policijske stanice u noći, dizati mostove u zrak, i pripremati oslobođenje Vojvodine od srpske okupacije. Mađarska vojska treba zajedno sa hrvatskom i našom da pripremi plan oslobođenja i da se koliko sutra krene u napad.

Živjela Madžarska - smrt Srbiji.
Član merc
http://www.e-novine.com/komentar.php?id=27258
Препоруке:
0
0
38 субота, 15 јануар 2011 12:25
Смоки
Милодане,

Знате за донацију НЕД-а и то вас не брине.

Прочитајте на http://www.nspm.rs/prenosimo/zaduzbinarstvo-u-evropskoj-srbiji.html ко је и шта је НЕД, продужена рука ЦИА.

Исламски капитал, свакако. А то што кукају за помоћ, то је да се Власи не сете, мој Милодане.
Осим тога толико су отворено антисрпски оријентисани да ни не очекују помоћ од Срба.

А вама као вернику не смета што пљују по нашем Патријарху, мој Милодане.Ћутите, не реагујете.

Поздрав
Препоруке:
0
0
39 субота, 15 јануар 2011 12:31
Др @Милодан
То што се појављујете на Е новинама, не представља проблем ни за једног посетиоца НСПМ-а већ само за вас, јер особе које посећују дотични портал углавном имају тешких менталних и душевних проблема. Можете ви бити либерал, залагати се за признање независног Косова, делити ставове Чеде Јовановића... Али Е новине су једна оаза тешког примитивизма, фашизма, србофобије и свих најгорих особина, које њихови аутори редовно спајају приликом писања својих "текстова". САма чињеница да тако нешто постоји, говори у каквом је проблему ова земља. Посећивање и дељење ставова са Е новинама, није идеолошко питање, већ душевно.
Препоруке:
0
0
40 субота, 15 јануар 2011 12:53
Смоки
Милодан

Врдате Милодане, нисте одговорили на Александрово питање.

И добро је што вас модератори НСПМ пуштају на портал,нека се види како изгледа један умерени представник СЕКУНДАРНЕ Србије и Луковићеве мале секте која хвала Богу нема никаквог утицаја на било шта.Нешто као она квази Баптистичка црква у САД од 70 чланова која прави скандале не би ли је приметио ко.

Поздрав
Препоруке:
0
0
41 субота, 15 јануар 2011 13:49
Симић Манојло
На Александрово питање о злочинима над Србима
(после Јевреја,Јермена и Руса, највећим у европској
историји 20.века), Милодан одговара да е-новине
пишу афирмативно о Срђану Алексићу, што није ништа
друго до дрско "другосрбијанско"подметање.
Господин своје незнање користи као аргумент, а
безобразлук, као "проширене видике" стечене увидом
у ставове Соње Бисерко, Бранкице Станковић и е-новина. Да је Соња Бисерко Председник Хелсиншког
Одбора за Србију, упућује на помисао да би еквивалент био, да је Војислав Шешељ Председнк ХО
за Хрватску. Не бива.Тако што могуће је једино у
Србији.Овој, трулој, Борисовој Србији.
Препоруке:
0
0
42 субота, 15 јануар 2011 15:04
александар
За Милодана.
Добри мој, ја заиста понекад помислим да Ви не мислите озбиљно то што пишете.
Понекад помислим да се Ви, као и онај који се потписује као DHSS само шегачите са нама, патриЈотама и нациЈоналистима на овом сајту.
Ја заиста не свраћам на e-novine.
Да ли сте заиста сигурни да је то неопходно да би човек схватио о чему се ту ради, поготово када се зна да тамо главну реч води госн. Pera Luković.
А када се приде човек упозна са писанијама извесног B. Jelića, весељу нема краја.
Да, чудновата је та Ваша логика и перцепција стварности.
Pera, Jelić, Kandićka и Biserko, праве патриоте (без Ј), који проучавају злоЋине над Србима, залажу се за њихово кажњавање, а посебно проучавају узроке тог епског српског страдања, који су довели до тога да Срба у НДХ више нема, нема их у Федерацији БиХ, а ни на, што би Jelić рекао, "суседној држави "косово"".
Просто су им се мозгови усијали од силног пaтриотског ангажмана.
Што би рекли они Ваши са Peščanika, ako Vam je dobro onda ništa.
Препоруке:
0
0
43 субота, 15 јануар 2011 16:54
луди скретничар
Недостаје Жељко Цвијановић - колумниста који је први приметио да је "цар" го.
Препоруке:
0
0
44 субота, 15 јануар 2011 18:06
Душан Ариљевић
Медијско-политички треш године:

1. „E-novine“ (Петар Луковић)

2. Колумне Светислава Басаре (Данас, НИН)

3. „Инсајдер“ – Бранкица Станковић (Б92)

4. „Бетон“ (Данас)


Ако бих овакво процењивање НСПМ прихватио здраво за готово или као коначно могао бих сматрати да су ликовии о којима говори госпођа Бранкица Станковић све сам неинашца, чедни и племенити момци, национално надахнути. А цела Србија зна да се у "Инсајдеру" не говори о навијачима већ о олошу и "дну дна" који немају везе ни са навијањем ни са спортом. Чињеница да г. Станковић и њене емисије нису прихваћене управ из круга оних "навијача" који су дубоко загазили у криминал, говори о стаању ствари. Ко није укапирао нека се поноси оним што је виђено у Ђенови или је можда и то "наместила" Б. С.
Препоруке:
0
0
45 субота, 15 јануар 2011 18:35
Petar I
Točno mladi Srbi se redom u Hrvatskoj izjašnjavaju Hrvatima i ne samo to nego i katolicima , oni koji se još malo bore kažu da ne vjeruju u Boga samo da bi zaštitili sebe i da nebi morali stati na katoličku stranu . Pritisak je strašan od državnih institucija , vrtića , škola , policije preko prijatelja i prijateljica svi vrše pritisak i mladi čovjek jednostavno pukne ili popusti i počinje se sramiti svojih roditelja svojeg imena i prezimena . Pa brže bolje u katoličku crkvu na pokrštavanje a poslije toga od istih tih bivših Srba najveće pljuvanje po svojima kako bi se dodvorili prijateljima tužno i jadno a SRBIJA ŠUTI .Srbi u Hrvatskoj i Krajini žive bez vode , ceste i struje u 21 veku. U bivšoj Republici Srpskoj Krajini u kojoj je rođen svjetski naučnik Srbin sin pravoslavnog paroha, Nikola Tesla koji je struju podario čitavom svetu a zlikovci je zabraniše za njegov narod u Hrvatskoj u 21 veku .
Препоруке:
0
0
46 субота, 15 јануар 2011 18:37
Petar I
Točno mladi Srbi se redom u Hrvatskoj izjašnjavaju Hrvatima i ne samo to nego i katolicima , oni koji se još malo bore kažu da ne vjeruju u Boga samo da bi zaštitili sebe i da nebi morali stati na katoličku stranu . Pritisak je strašan od državnih institucija , vrtića , škola , policije preko prijatelja i prijateljica svi vrše pritisak i mladi čovjek jednostavno pukne ili popusti i počinje se sramiti svojih roditelja svojeg imena i prezimena . Pa brže bolje u katoličku crkvu na pokrštavanje a poslije toga od istih tih bivših Srba najveće pljuvanje po svojima kako bi se dodvorili prijateljima tužno i jadno a SRBIJA ŠUTI .Srbi u Hrvatskoj i Krajini žive bez vode , ceste i struje u 21 veku. U bivšoj Republici Srpskoj Krajini u kojoj je rođen svjetski naučnik Srbin sin pravoslavnog paroha, Nikola Tesla koji je struju podario čitavom svetu a zlikovci je zabraniše za njegov narod u Hrvatskoj u 21 veku .
Препоруке:
0
0
47 субота, 15 јануар 2011 21:06
Милодан
@Смоки!
Знате за донацију НЕД-а и то вас не брине.

Не бринем, сестро мила, а зашто бих? Осим тога овај линк ми је познат и на њему, за необавештене, нема е-новина. Колико ми је познато на овом свету нико није имун на новац па макар он и амерички био. Али да не ширимо причу, не изгледо то тако ни црно ни бело.
Исламски капитал, свакако. А то што кукају за помоћ, то је да се Власи не сете

А линк? Ништа, а? Баш сте ме убедили.
А вама као вернику не смета што пљују по нашем Патријарху, мој Милодане.

Верски поглавари па и патријарх не треба да "држе" политичке говоре. Патријарх Иринеј, коме не спорим добре особине, је у недавном обраћању јавности споменуо случај трговине органима не споменувши уз то Ћушку, Подујево.. То је политички говор и нећу у том делу да га браним као ни митрополита Амфилохија који проклиње али зато сам скинуо капу епископу (З-Х) Григорију који је, пазите сад, у приватном разговору изрекао политички став...
Препоруке:
0
0
48 субота, 15 јануар 2011 22:07
Милодан
@Др!
То што се појављујете на Е новинама, не представља проблем ни за једног посетиоца НСПМ-а већ само за вас

Зашто, брате мили?
Како овде тако и на е-новинама исказујем свој став. Ја немам ништа против уређивачке политике НСПМ-а а ни е-новина као и осталих медија. Мени је само битно да ми се омогући да изнесем своје мишљење на одређену тему засновано на чињеницама или политичком ставу. Нити имам нешто против оних чији се ставови разликују од мог. Њихово (Ваше) право. И не вређам а да будем дијагностичар тек ми пада на памет. Узгред, да сте пажљивије читали моје постове видели би да да ми овде нису објављивани коментари, они мало "шкакљивији". Уз то, имам безброј пријатеља чији се политички ставови дијаметрално разликују од мојих и немамо због тога никакав проблем. Косово? Ма шта ми овде мислили оно је изгубљено 1999. године. Ко тога није свестан нема везе са реалношћу. И ко ту има проблем, Ви или ја? Досадашњи догађаји дају мени за право. Признати га? Не!
Препоруке:
0
0
49 субота, 15 јануар 2011 22:15
Miloš Kikić
@ Svetislav Kostić : Pozdravljam i ja Vas. Preteraste sa pohvalama koje ne zaslužujem. Moram i da Vas odmah dodatno korigujem. Nigde se ja ne javljam zato što se baš tu osećam među svojima, nego se javljam svugde tamo gde moje mišljenje smeju i hoće da objave, makar se ono ne slagalo sa većinskim koje preovlađuje na tom sajtu. Ja sam u "Politici" ranije vrlo oštro kritikovao Đorđija Vukadinovića i Slobodana Antonića što danas nikako ne bih više činio u toj meri, ali to ipak ne znači da se sada među njima i njihovim istomišljenicima osećam kao među svojima. Pozdrav još jednom.
Препоруке:
0
0
50 субота, 15 јануар 2011 22:17
Светислав Костић, ода дана за Милодана
Др@ Милодан! Од вас је описани профил "Милодана" у потпуности оправдан, сасвим умјесан и поклапа се са мојим властитим утисцима и оцјеном.

Једно вријеме "мили дан" ми се са НСПМ загубио и већ сам започео са својих дистанца да цијелу Србију и Србе у њој идентификујем са НСПМ и уистину изврсним и патриотским читалачким коментаторима, међу које једва да се моја ни мало ријетка оштрина подудара.

Док са друге стране када се све заједно сабере што у Србији на медијском плану помена вриједно, НСПМ фасцинира нивоом ауторских текстова и према нама конзументима топлог и пријатељског односа двојице великана српског пера - Ђорђа Вукадиновића и Слободана Антонића - или Антонића Слободана и Вукадиновића Ђорђа, по абецеди и по азбуци.

мени је неопходно потребно присуство покојег Милодана, да не бих заборавио да Србија није само НСПМ и њени изврсни ауторски и читалачки прилози.
Препоруке:
0
0
51 субота, 15 јануар 2011 22:49
Милодан
Симић Манојло!
Господин своје незнање користи као аргумент, а
безобразлук, као "проширене видике" стечене увидом
у ставове Соње Бисерко, Бранкице Станковић и е-новина.

Шта да се ради, са 2000 "свели" на 1000 "карактера".
За вашу информацију од'89. читам редовно "Борбу", потом "Нашу борбу" и "Данас". Захваљујући мојим сазнањима из тих новина знао сам за пропаст РСК неколико недеља раније од стварног догађаја, нисам насео на превару Језде и Дафине нити сам чекао да се Ердемовић "отвори" у Хагу да бих сазнао за масакр у Сребреници. О тајним састаницма Милошевића и Туђмана писало је неколико дана иза тога. О геноциду над Србима у прошлом веку учио сам из историје. Оно што нам се десило у Другом светском рату је "гурнуто" под тепих тако да нам се догодила реприза '90,-тих а да се неби десила реприза репризе у коме би страдали Ваши и моји потомци инсистирам да се открију и казне сви злочинци, било којој страни припадали. Надам се да се слажете са овим?
Препоруке:
0
0
52 субота, 15 јануар 2011 23:23
Miloš Kikić
@ Milodan: Vi u svojim odgovorima ovdašnjim komentatorima branite svoje stavove, što je sasvim legitimno. Ali, tema nisu Vaši stavovi nego e-novine. Ja lično nemam ništa protiv toga šta te novine objavljuju, neka pišu šta hoće i neka to čita onaj ko god to hoće. Ali ako ih je pročitao neko ko se sa njima ne slaže i to im saopšti, one moraju da objave i taj stav koji je suprotan njihovom a ne da ga skidaju sa sajta i autora vređaju na najvulgarniji način, kako to redovno čine. Šta imate da napišete povodom ovoga?
Препоруке:
0
0
53 недеља, 16 јануар 2011 10:44
Jasna
@Dusan Ariljevic
Sve je to lepo i u redu ,ali onda nam objasnite zasto je B92,kuca za koju radi B.Stankovic, nagradjivala iste takve huligane koji "nisu imali veze ni sa navijanjem ni sa sportom" ,posle 5. oktobra.Da li postoje pozeljni i nepozeljni "huligani",ili su to onda bili dobri momci ,pa se u medjuvremenu iskvarise?Jednostavno ne moze se jedna pojava nagradjivati u jednom momentu ,kada je to pozeljno i odgovora nekome i necijim interesima ,da bi se kasnije ista ta pojava osudjivala,kad ona vise nekome ne ide na ruku i ne odgovara.Zato je i izvestavanje B.Stankovic neozbiljno, jednostrano i tres,i nema nikakav kredibilitet.
Препоруке:
0
0
54 недеља, 16 јануар 2011 12:16
Смоки
Милодан

Осим тога овај линк ми је познат и на њему, за необавештене, нема е-новина.

Тачно нема,али Е-н саме кажу да су донирани. Могуће је да примају преко посредника.

Колико ми је познато на овом свету нико није имун на новац па макар он и амерички био.

А да ли вам је познато да нема бесплатног ручка нарочито не у кафани званој ЦИА?


А линк? Ништа, а? Баш сте ме убедили.

Хоћете и нешто у готовом? Та лова се прима на руке и нема јавних трагова.Зашто је Луковић почасни грађанин етнички чистог Сарајева а не Бања Луке?

Патријарх Иринеј, коме не спорим добре особине, је у недавном обраћању јавности споменуо случај трговине органима не споменувши уз то Ћушку, Подујево.. То је политички говор

И зато му треба рећи "олош у шљаштећем оделу". Е мој верниче.

А и за ово вас, верниче баш брига:"Члан редакције Милица Јовановић је ишла дотле да је преправила "Символ вере" на најгори богохулни начин.
Препоруке:
0
0
55 недеља, 16 јануар 2011 13:03
Станимир Трифуновић
Предлажем НСПМ-у да установи награду "НајСрбин године" којег ће бирати јавност у Србији а с обзиром на чињеницу да се већ бира Најевропљанин ( Ивица Дачић) и Евроатланта године ( Чедомир Јовановић ).
Препоруке:
0
0
56 недеља, 16 јануар 2011 15:32
Симић Манојло
за Милодан;

Грозим се новина које сте навели као Ваш извор
информација.
Из њих се, као из загађене ране, шири србождерски
смрад.
Пуни титоистичких предрасуда, које на пиједестал
постављају анационалност (само код Срба,наравно),
па нам онда са те позиције, потпуно непознате у
читавом демократском свијету, морализирају и држе
лекције о српском национализму.
Уместо "линкова", упућујем Вас на књиге,господине:
"Magnum Crimen" Viktora Novaka, чије је прво издање
из 1948.г.у Загребу, готово до последњег примерка
спаљено(а и тираж је био само 4.ооо примерака)а у
Београду се, колико ја знам, појавило само једно
репринт издање из 1986.год.(које ево држим на крилу).Нисте Ви господине у школи учили о геноциду
над Србима. Морали сте у истој реченици да споменете и четнике, па тако изједначите злочине
четника над неким ухваћеним у шуми, са системским
геноцидом Државне Управе НДХ.
А нисте такође учили о геноциду над Србима после
1915.год.,које су Хрвати, Муслимани и Шиптари
Препоруке:
0
0
57 недеља, 16 јануар 2011 15:53
Симић Манојло
за "Милодан"; наставак

у униформи аустроугарских војника( како каже
R.G.D.Laffan, у својој књизи " The Serbs ",Dorset
Press, New York 1989.,коју такође држим на крилу)
починили прави геноцид, већи чак и од оног у НДХ
неколико година касније. Стајали су, каже аутор,
учесник догађаја, за којег не налазим ниједан разлог да му не вјерујем, са стране, Чеси,Словенци
па и понеки Мађар, и с невјерицом гледали иживљавање наше будуће "браће".Све, до дјетета у
колијевци.
Онај Лукић са Козаре, један од ријетко преживјеле
српске дјеце, наводи имена и презимена и село из
којега су, 27.000 дјеце од 1-12 година,поклане од
хрватских и муслиманских усташа.
Када ми наведете примјер да су Срби то, било гдје
и било када радили, наставићемо дискусију.
Препоруке:
0
0
58 недеља, 16 јануар 2011 21:51
Милодан!
@Miloš Kikić!
Vi u svojim odgovorima ovdašnjim komentatorima branite svoje stavove, što je sasvim legitimno. Ali, tema nisu Vaši stavovi nego e-novine.

Нису е-новине пријатељу драги. Тема је: НСПМ: 2010. из угла НСПМ, где су у једном, рекао бих мањем делу, поменуте е-новине. Овај текст је објављен на е-новинама и тамо сам га коментарисао а овде сам га само Копи/Пејстовао уз само једну словну интервенцију. Све остало су моји одговори на реакције коментатора уз некаква моја додатна објашњења. Осим тога, нису ми објављени сви коментари, администратор их није одобрио. Са осталим делом Вашег коментара се слажем у потпуности. О брисању и бановању коментара на е-новинама тамо сам писао критички, конкретно поводом бановања коментатора под nickom "stankovic" i "Tarcan_Zigomar" па и других. Тамо понекад испишем понеку непристојну реч али, ако се добро сећам, ни једног коментатора нисам увредио а "предмет" коментарисања јесам али врло ретко.
Поздрав!
Препоруке:
0
0
59 недеља, 16 јануар 2011 22:12
Милодан
@Смоки!
О финансирању е-новина не бих, оно што сам знао написао сам.
Зашто је Луковић почасни грађанин етнички чистог Сарајева а не Бања Луке?

Ако мене питате, предпостављам због тога што су Срби бомбардовали Сарајево а не Бања Луку чему се Луковић (а и ја) жестоко супротстављао.
У вези патријарха Иринеја и других архијереја СПЦ као и верских лидера других конфесија имам само ово да кажем: Они нису ти који ће држати политичке говоре, да изговарају клетве и чинити друга непочинства, њихово је да својим пастирима говоре о Богу, вери, миру, толеранцији, правди, међусобном разумевању, праштању..
И зато му треба рећи "олош у шљаштећем оделу".

Ја ово нисам рекао нити написао. Нити желим а и не могу ово да оправдавам. Свако је одговора за своја (не)дела.
Следи "одговор" на Јелићевом тексту.
Свако добро Вам желим!
Препоруке:
0
0
60 недеља, 16 јануар 2011 22:34
Милодан
@Симић Манојло!

Грозим се новина које сте навели као Ваш извор
информација.

Ваша ствар, немам намеру да утичем на Ваша осећања.
Нисте Ви господине у школи учили о геноциду
над Србима. Морали сте у истој реченици да споменете и четнике, па тако изједначите злочине

Ако Вас занима, а колико видим не занима Вас јер прихватате неистомишљеника са превише острашћености тако да је свака полемика са Вама излишна. Због недостатка простора нисам био у могућности да изнесем изворе својих сазнања о судбини Срба у прошлом веку.
granata koju su ispalile srpske vojne snage s Ozrena na tuzlanski korzo, glavno sastajalište mladih ubila je 71 osobu, a preko 200 ranila.
Ugašeni su mladi životi Tuzlaka. Djeca, djevojke i mladići ostali su zauvijek zaljubljeni, zaigrani i zbunjeni, kako i sam Balašević napisa u jednoj svojoj knjizi. Najmlađi među stradalima je bio i trogodišnji Sandro Kalesić.

Злочин нема националну припадност.
Препоруке:
0
0
61 понедељак, 17 јануар 2011 10:41
александар
Ево, добри мој Милодане, да Вам поставим још једно питање, ако желите да ми одговорите.
Да ли се дотични Pera Luković (а и Ви са њим) противио бомбардовању Србије и агресији коју смо доживели од наших западних пријатеља, као што се надасве хумано, алтруистички и тако здушно противио "бомбардовању Сарајева".
Зашто Вас ово питам.
За случај да ако смо нешто пропустили (јер ја се заиста не сећам да сам о томе читао), те ако је Pera дигао глас против агресије на своју земљу, да организујемо петицију да дотични Pera и у скупштини града Београда добије одговарајуће признање, орден, титулу почасног грађанина или шта већ.
Зашто само Сарајево да награђује таквог хуманисту.
Зашто само Сарајево да има таквог почасног грађанина.
Зашто само њима да буде лепо.
Препоруке:
0
0
62 понедељак, 17 јануар 2011 20:52
Милодан
@александар!
да Вам поставим још једно питање, ако желите да ми одговорите.

Хоћу, зашто да не.
За Луковића не знам мада је као осведочени пацифиста (као и ја) вероватно био против бомбардовања СРЈ, више Србије. Моја животне давиза је да ни једна идеологија није вредна једног људског живота, затим, "боље роб него гроб" у "боље пакт него рат". Зашто? Као роб/ови имам/о некакве шансе док у гробу немам/о ама баш никакве. Осим тога, они који нас уводе у ропство-рат (без обзира ко то био) је себе обезбедио и под плаштом борбе за некакве више интересе осигурава себи постављене циљеве без обзира на цену. Конкретно, водећи политику инаћења, знао сам да ће мечка закуцати и на наша врата. После Дејтона имали смо некакве шансе да на један цивилизовани начин разрешимо сукоб са косовским Албанцима али некоме (овде) није било у интересу, коме, како, зашто никада ми неће бити јасно и прошли смо како смо прошли, излупали су нас и узели нам Косово. Мудрости нам је фалило.
Поз!
Препоруке:
0
0
63 понедељак, 17 јануар 2011 22:50
RaisingCain
Милодане…јасни су ми ваши ставови али чему мимикрија. Изгледа да вас је баш повредио онај коментар о ендехазијским садо-перверзним злочинима па сте увређено “одговорили” неком смешном полуистином о “гранати које су испалиле српске снаге”…наравно само зато јер “нисте у могућности да изнесете изворе својих сазнања о судбини Срба у прошлом веку”?!
Мислим да је један од коментатора био у праву када је поменуо да се ви само шалите и играте са нама...али ево да остане све у том разиграном духу предложићу вам, не без шале, да та “сазнања и изворе” објавите у еновинама?
Иако могу да схватим и то да су ови ваши “извори” на еновинама свакако најстожије чувана тајна...скоро па урбана легенда.
Препоруке:
0
0
64 понедељак, 17 јануар 2011 22:53
RaisingCain
Мало о Луковићу и нечему што се колоквијално назива еновине а рудаментално је весела свеска за србомрсце и људе лошег укуса у р’н’р.
Шта рећи о индивидуи која је сама изјавила да јој се гади реч Србин или индивидуи која на свакој спортској манифестацији навија против Србије? Лично бих рекао да не може у здравој Србији да буде озбиљно схваћена али чува нас од досаде и таквих ствари.
Ове тзв еновине су епитом најгоре врсте популистичког новинарства које је у свом рудаменту таблоид и “политички” (ово политички је стилска бравура ерго знаци навода) пандан Скандалу, знате оно ред “политике”, ред псовања, ред шаренила, ред меке порнографије. Питко штиво за сабмедиокритет конзумента коме се обраћају. Заслужено на првом месту мп треша године иако ми је некако дража она наша реч - ђубрета.
Препоруке:
0
0
65 уторак, 18 јануар 2011 01:34
Turas
@Milodan.Procitati obavezno komentare Petar1 znacete koliko smete da budete Srbin u HR.Sve vase komentare ne mozemo da smatramo ozbiljnim jer su u suprotnosti sa jezivom stvarnoscu danas u HR.Verovatno ste mladi kada su vam strane cinjenice zlocina HR u drugom ratu,ovaj na Petrovackoj cesti nije genocid ,vec odbranbeni blesak ili oluja.Zato se ubuduce potpisujte sa Mladodan da vas prepoznamo i postedimo vaseg teksta.
Препоруке:
0
0
66 уторак, 18 јануар 2011 12:13
александар
За Милодана.
Значи, добри мој, Ви незнате да ли се Luković, тај исконски "пацифиста", противио агресији на своју земљу.
Ма шта кажете.
Збиља.
Прилично сте необавештени за некога ко "виси" на e-novinama.
И баш не можете ни да наслутите какво је цењено мишљење госн. Lukovića а и Вас самих спрам агресије на нашу заједничку земљу, пардон, извињавам се, спрам оправдане хуманитарне интервенције демократских напредних западних земаља у циљу спречавања више узастопних српских геноцида и заштите људских права и демократије.
Када човек чита госн. Perine текстове, заиста се не може ни наслутити шта он мисли о томе.
А оно да сте Ви радије за "боље роб него гроб", јасно је добри мој из Ваших текстова, нисте ни морали да кажете.
Да су Ваши преци тако размишљали, данас би сте и Ви овде у Београду, као и Вама и Peri омиљени пацифисти и миротворци у Алијином шехер Сарајеву, клањали у некој џамији.
Шта рећи, свако бира перспективу из које гледа на свет.
Одох, нећу Вас више узнемиравати.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер