понедељак, 29. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

„Величанствени“ Саша Чордић

Kоментари (48) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 01 јануар 2011 19:23
Неофит77
Чордић би могао да добије признање само у Топ листи надреалиста, они су барем знали да се спрдају са таквима као он.
Препоруке:
0
0
2 субота, 01 јануар 2011 19:34
Ала
Добро запажање.То је у ствари класичан говор мржње,непримерен државном службенику.
Величина Београда јесте у томе што су у њему дом,пријатељство и разумевање налазили људи са свих страна.
Зато је непримерена и претенциозна оваква изјава младог полицајца, а још жалоснија накнадна реаговања...
Свако према својој памети.
Препоруке:
0
0
3 субота, 01 јануар 2011 19:36
Смиљански
Многи који живе у Београду, радије би се изјашњавали као Београђани,а не, Срби.Дугогодишње форсирање Београда, у односу на Србију већ даје "Фантастичне" реултате.Погледајте колико само имамо институција,или манифестација које имају префикс,београдски,мада је за неке, то исправно.Али рецимо за песму Евровизије,ми имамо "Беовизју",а не "Србовизију".Све се ради на штету Србије,тако да имамо и војвођански дневник,али зато српски немамо,....?
Нигде се тако сочно не пљује по српској традицији,култури,идентитету,као у Београду.Овде је срамота да волите српску музику,јер много је боља хрватска.Свака "шуша" дође из Хрватске,и напуни,наравно, БЕОГРАДСКУ АРЕНУ!Много се више воли хрватско море,од било чега у Србији,без обзира на повремене батине."Београђанима" је проблем само Мишковић,али Хрвата Тодорића,нико и не спомиње,а човек је купио пола Србије,иако не сматрам да је Мишковић "цвећка".
Препоруке:
0
0
4 субота, 01 јануар 2011 19:36
jututunac
Taj nesrecni, i meni, ni po cemu junak, pati malo od neobrazovanja, krajnje nekulture, nehumanizma i jos stosta ne....., ali on se moze optuziti samo za drskost iz nehata ili neznanja. Pravi krivac je onaj sa slike koji predaje nesto nalik na stafetu koja, valjda treba da ide iz ruke u ruku ne bi li se pospesile, uoblicile i zaokruzile psovke i psovanje, dicni Daciceve policije.
Malo sam pratio komentare u Blicu povodom ovog junackog dela. Videlo se tamo da je vise bilo onih koji su odobravali ovaj nadcovecanski napor doticnog da pronadje odgovarajucu psovku i zasluzi ovu nagradu, sto je i vrli ministar to uocio na najbolji moguci nacin. Ako vecina gradjana ne poznaje sramotu i stid, ako ni evropski Blic nije u stanju da to uvidi, i sada, sto je najgore, ni ministar ne moze da prepozna sramotu, stid i bezobrazluk ovog junaka, treba svi da se zapitamo u kakvom se stanju duha nalazi nacija, ili jos bolje kakav je to beogradski duh (?)
Препоруке:
0
0
5 субота, 01 јануар 2011 19:44
Смиљански 2
Овај јадни полицајац,је само производ антисрпске политике која се спроводи у Београду.Многима је он био симпатичан, јер су мислили као он.
Без обзира што се у Београду ћирилица види само у траговима,"београђане"много више иритирају, Срби који су дошли из Крајине,Ц.горе,Космета,и осталих српских земаља,јер су задржали свој "иритирајући" акценат.Толико "нас" то иритира да нас доводи до лудила,а ми смо тако лепо примили!!!
Препоруке:
0
0
6 субота, 01 јануар 2011 19:50
Влада Канада
Није у свој тој бљувотини крив јадни Саша Чордић, мада му је било боље да је мислио својом главом, а не својом палицом. Није крив ни Б92 нити било који други лист или портал, јер раде послао за који су плаћени, небитно да ли са мало еура или са мало кокаина. Највећи је кривац онај који је супроставио јадника Сашу Чордића и повређеног Србина на асфалту. Највећи кривци су Борис Тадић, куфераш и други капои. Наша критика и активна борба мора бити окренута према њима. Они су наши највећи непријатељи, они су непријатељи Србије и свих Срба, без обзира где живе, њих морамо отерати са власти. Остали око њих, као Саша Чордић, Б92 и остали, сами ће да оду, када мрвица са стола више не буде.
Препоруке:
0
0
7 субота, 01 јануар 2011 20:00
Одбрана и последњи дани
Људи се грчевито боре да задрже своје радно место, у великом су страху да ће бити отпуштени, па морају да се преко мере доказује. Али се деси да неко, успут, постане и величанствен.Београду је, изгледа, суђено да буде рушен, али није ни свако рушење исто. Опростили смо паметне бомбе, али бакљу не можемо.
Препоруке:
0
0
8 субота, 01 јануар 2011 20:11
Pedja
Cudno ja mislio da ce doticnog pandura da posalju u Rim,London i Pariz pa i tamo da se cuje moj si Rim ili Pariz dosao da rusis!!!
A sto nije ovde pomogao kolegama http://www.youtube.com/watch?v=GXe22E9Iyl0&feature=related

NE RADI SE OVDE SAMO O PEDERIMA.... NEGO O NAMETANJU LAZNIH VREDNOSTI OD STRANE EVROPSKE UNIJE... PA POBOGU MI SE SAMO BRANIMO.... NISMO MI DOSLI KOD NJIH NEGO ONI KOD NAS.... OVAJ PUT NIJE VOJNA OKUPACIJA.... NEGO MEDIJSKA, IDEOLOSKA, I OKUPACIJA IDENTITETA....

NEREDI SU BILI NEOPHODNI DA BI SE POSLALA PORUKA

EVROPA???? NEKA HVALA !!!!!!
Препоруке:
0
0
9 субота, 01 јануар 2011 20:16
Nikola
Pa mozda bi unutrasnjost trebala da se odvoji od Beograda, i ostaviti im da uzivaju u svome "gradu drzavi" kad su toliko autisticni...
Препоруке:
0
0
10 субота, 01 јануар 2011 20:49
Саша
Не, мени је најјачи Ђоле Балашевић. На листи је зато што је са породицом одрадио екс-ју простор. Баш ме занима, пошто никада није наступао на Косову, да ли је овај пут одржао концерт у Приштини. Сада су тамо демократски услови. Додуше Срба више нема, али какве то везе има са демократијом? Какви лицемери!
Препоруке:
0
0
11 субота, 01 јануар 2011 20:55
Слободан
Подрепне муве "демократског и величанственог" Запада увек зује око исте материје. Ништа ново, само што то треба објашњавати народу да поново не би био преварен. Са мало објашњења народ ће то схватити.
Препоруке:
0
0
12 субота, 01 јануар 2011 21:09
Koga je branio Cordic
Sasa Cordic jeste velicanstven! I ne samo on! Svih onih pet hiljada policajaca, koji su skupa s njim dosli da brane straznjice onih koji su dosli da ruse Srbiju! Zar nije ministar Ciplic isao u istoj koloni sa onim pedofilom iz Holandije, a iza ministra je jedan nosio transparent sa natpisom "Smrt drzavi!" Gde je bio Sasa Cordic, da brani Srbiju i Beograd? Ne, Sasa, i Beograd i Srbiju branio je taj decak, kome si ti psovao "sve po spisku", i kome nisi hteo pomoci! Samo, ja sa na tvom mestu ne bih radovao priznanju! Obelezen si, Sasa, i kad se stvari preokrenu, a morace se preokrenuti, tebi ce prvo zakucati na vrata! I bice to pravedno, "velicanstveni" Cordicu!
Препоруке:
0
0
13 субота, 01 јануар 2011 22:15
011@Смиљански
У Београду преовлађују становници градова из унутрашњости Србије који напуштају та мала места и долазе у Београд. Ти преовлађујући становници Београда, назовите их Београђанима ако хоћете, су ти који дају тон друштвеној атмосфери у Београду. Та атмосфера је огледало Срба као народа а не неких измишљених и непостојећих Београђана. Дакле, не постоје Срби Београђани и Срби из унутрашњости. Постоје само Срби као народ – па какви смо такви смо. Постоји још једна ствар која се упорно превиђа. У свим државама света све главне институције – културне, административне, финансијске, стране амбасаде,седишта великих компанија..... се налазе у главним градовима. Београд ту није никакав изузетак. Па ипак нико не прича о „лондонизацији“ Енглеске, „атинизацији“ Грчке, „бечлизацији“ Аустрије , да не говорим о „њујоркизацији“ Америке. Ако сте некад путовали у те земље, схватили бисте да је прича о „београдизацији“ једна велика измишљотина чији циљ је да продуби поделе међу Србима.
Препоруке:
0
0
14 субота, 01 јануар 2011 22:30
Тата-мата
Да, и ја мислим да сте Ђорђа Балашевића мало неправедно запоставили.
Препоруке:
0
0
15 недеља, 02 јануар 2011 00:13
jututunac
dalje nema se kud, doslo se do apsurda a da vecina to ne primecuje, nece da vidi ili pak, tako im odgovara...
Niko vas nece uvrstiti u velicanstvene ako ljubazno pomognete nepoznatom u neprilici, ali ako dobro psujete pocast je ministarska kafa. Ministar - intelektualac bi morao biti svestan svoje sramote...
Препоруке:
0
0
16 недеља, 02 јануар 2011 00:37
Ultravisitor
U Srbiji preovladjuje sund kultura, kako na masmadijima tako i u drustvu. Jedan pandur, koji je verovatno preko veze dobio pendrek, govori ono sto cuje. A cuje kako su oni u Beogradu svet i kako je ostatak Srbije i Srba omca oko njihovog belog vrata koja se steze. Ipak je cela nacija stradala zbog takvih ogranicenih pandura i njihovog ogranicenog sefa, koji umesto da pronadje pandure ubice Ranka Panica, zatvori pandure ubice gradjana, dodeljuje nagrade za primitivizam i neprofesionalnost. Problem Srbije je Beograd i dok se taj problem ne resi zivota nece biti.
Препоруке:
0
0
17 недеља, 02 јануар 2011 03:59
Хернанес
Хм, кад је примао то признање од Дачића човек је лепо рекао да он слуша наређења, да ту нема премишљања. И боље је тако јер ето шта навре из њега кад мора сам да процени ситуацију и кад мора да смисли шта да каже.
Мени је интересантније то што се тај "херој" костреши на очигледно рањеног и беспомоћног човека. Зар не би први порив био да се човеку помогне? Ваљда Дачић није издао такво наређење...
Препоруке:
0
0
18 недеља, 02 јануар 2011 04:04
Kiza
U moj Beograd si dos'o drugosrbijanski Blicu, da istices i dajes nagrade fasistickim psovacima i nasilnicima u mom lepom gradu.
Препоруке:
0
0
19 недеља, 02 јануар 2011 04:36
Miko
Mozda je doticni policajac zaista castan covjek u tu pricu necu ni da ulazim. Hocu samo da kazem jednu stvar a to je B92. Ako ova propagandna antisrpska kuca propagira nesto kao nase dobro onda tu svakako ima neka zaledjina.
Toj kuci niko Posten ne moze vjerovati zato sto je placenicka kuca sa ciljevima odredjene politicke propagane i ptica na grani zna koje.
Crno = Bijelo ne, hvala B92. Nadjite drugi auditorijum.
Svaki posteni srbin rodolub treba da iskljuci ovu RTV iz svoga zivota ,
Tako ce najvise pomoci sebi i svojoj drzavi unatoc postJe modern poturica.
Препоруке:
0
0
20 недеља, 02 јануар 2011 08:02
Синиша Миловић,Канада
У Светом Писму пише :''Срце праведниково премишља шта ће речи , а уста безбожничка ригају зло''(Мудрости Соломонове 15,28). Чуће Бог све што се рекне , зато треба премишљати шта ће се рећи .А безбожник рига зло јер му је срце пуно зла .
Псовком он излива из себе оно што се накупило у њему . Ако је једна чаша пуна отрова , из ње се неможе изливати млеко но отров .Тако је и са срцем човековим : из срца тече на уста оно што има у срцу ; ако је добро – добро , ако је зло – зло . Што више човек псује , његово срце не празни се од зла но све се више пуни злом . Зато се и вели још у Светом Писму :'' Ко чува уста своја , чува своју душу ; ко разваљује усне , пропада ''(Мудрости С.13,3). (Свети владика Николај)
Препоруке:
0
0
21 недеља, 02 јануар 2011 08:09
Meurglys
Zamolio bih i autore tekstova a i komentatore istih, da se uzdrzavaju od upotrebe pojma "druga Srbija" ili "drugosrbijanci", jer svaki pomen Srbije u tom kontekstu, vredja. Te individue bi trebalo zvati pravim imenom, odavno ustanovljenim za takvu vrstu delovanja - kvislinzi, placenici i petokolonasi.
Препоруке:
0
0
22 недеља, 02 јануар 2011 09:31
Бели Орао
@Мико. Уклапа се. Кога Б92 ухвати под своје у старту се...Него сећате ле се онога "што се ви Срби плашите Срба кад се ја Мађар не бојим Срба".
Препоруке:
0
0
23 недеља, 02 јануар 2011 09:46
Пера Панкер,нажалост
Београду иде одлично,Србији иде очајно.
Од Београда до Косовске Митровице и Софије,као да нема живота и такву слику не могу да поправе ни све учесталије екскурзије Млађана Динкића: Панасоник у Свочајнцу,Корејанци у Наточини,Фијат у Крагујевцу,Турци на Пештеру...
Листа је одлична!!!
Није у свој тој бљувотини крив јадни Саша Чордић

Не,ја сам крив.
И као што DerBlitz написа:''читаоцима желимо да крену стопама наших изабраника''
П.С. Да ли аутор текста Анита Љубинковић познају прву са листе,Аниту Љубинковић из ''ГСП-а''?
Препоруке:
0
0
24 недеља, 02 јануар 2011 10:42
Смиљански @ 011
Београдизација постоји,и то је врло очигледно.Цела Србија се свела на Београд,јер све остало је "мртво"!Па погледајте само Ниш,или Крушевац,Врање,Сомбор,то су сада обичне паланке.То у другим државама није тако.Чак и државе као што су, Словенија,Хрватска,и Ц.Гора више о томе воде рачуна.
Вашом грешком сте доказали моје тврдње,тако што сте споменули Њујорк,а управо он није главни град!
Препоруке:
0
0
25 недеља, 02 јануар 2011 10:45
Ђура Плетикосић
Како може да се понаша један образовани г.дин полицајац када добије наређење од образованог г.дина Министра полиције, а Он добије наређење од ,образованог политичког естаблишмента. Све што спаја наведене, је образовање које је свако од њих добио према личним потреба и могућностима. То што је господин полицајац Саша Чордић бежао са часова где је требао да научи како се треба понашати према грађанима,а које је за њега и њему сличне организовао г.дин Министар, може му се донекле и опростити, али са којих часова су бежали Они који су га наградили због недисциплине? Ако ћемо за право, једини који је правилно поступио, јер је ИЗВРШИО НАРЕДБУ КОЈУ ЈЕ ДОБИО ОД МИНИСТРА, а Министар од..., је био г.дин полицајац Саша Чордић. А зар је то уопште нешто важно ? Важно је да имамо такве полицајце,самосталне Министре и политичаре поштоваоце педофила и педера, али и народ који ће на СВАКИ начин и у будуће,покушати да их образује како зна и уме.
Препоруке:
0
0
26 недеља, 02 јануар 2011 11:18
Milos Stankovic
Posto su mediji okupirani, tekstove poput ovog nema ko da cuje, nazalost.
Препоруке:
0
0
27 недеља, 02 јануар 2011 11:55
Dijasporac
Čordić je afirmacija nekulture , neprofesionalizma i siromah da nije svestan , sopstvene stigmatizacije.
Da je to "veličanstveno" delo uradio u Nemačkoj, Austriji bio bi suspendovan a možda i krivično gonjen ,jer nije pomogao povređenom čoveku.Oni koji navodno afirmišu pravnu državu B-92, upravo su dali sebi autogol, Saša je kolateralna šteta, dakle ovo su polpotovske demokratske vrednosti koje promovišu lakejske duše, već viđeno u poslednjih pedeset godina na ovom prostoru.
Препоруке:
0
0
28 недеља, 02 јануар 2011 13:12
Jasna
Za vreme Slobe demonkrate i njihovi mediji su miliciju vredjali,a huligane slavili i hvalili,sada obrnuto,policiju nagradjuju a huligane prebijaju i u zatvor smestaju.
Препоруке:
0
0
29 недеља, 02 јануар 2011 13:50
gost
Ovaj policajac je tipican predstavnik sadasnje srpske policije!Ne bih da nabrajam njegove ljudske strucne itd...kvalitete!Nije dzabe nagradjen!Pravi REZIMSKI policajac u zastiti rezima a ne drzave!
Препоруке:
0
0
30 недеља, 02 јануар 2011 14:59
Никола
Пише да је око 60% демонстраната из унутрашњости, и бар толики проценат полицајаца, то је можда тачно, али се заборавља једна страшно битна ствар, ПРЕКО 90% "БЕОГРАЂАНА" ЈЕ ИЗ УНУТРАШЊОСТИ.
Брзо су се одродили.
Они су долазили у Београд углавном у последњих 50-ак година, када је под режимом Валтера Вајса (Тито) србско село почело да изумире, долазе и данас у огромном броју из дана у дан и уклапају се у систем београдизације србије.
Тако да (осим једног малог броја правих староседеоца) "београђани" не постоје.
Препоруке:
0
0
31 недеља, 02 јануар 2011 17:41
Славкан
Уз пуно поштовање Саше Чордића као човека и као полицајца јасно је да у конкретном случају вршења службене дужности није показао знање, етику и морални квалитет којим се људи препознају ''као посебни'' који у датим околностима покажу особине које се могу оценити као нешто ''изнад свих повремено прихваћених вредности.'' Већа, па и права етичност била би манифестована да је повређеном младићу покушао указати помоћ, паралелно с тим да утврдио је ли починио какво кажњиво дело и у зависности од степена здравственог стања и кажњивости почињеног дела - прекршаја, да га пребаци у затворску или цивилну болницу, а по опоравку да га надлежни органи по основу евентуално поднете пријаве позову на одговорност, без обзира да ли је из Београда или унутрашњости Србије.
Поједини новинари из споменутих медија јесу реформисани, али по принципима и начелима тржишне вредности коју је проценио и цену платио Сорош. Главни критерији нису били знање, етичност и морални квалитет,већ поткупљивост.
Препоруке:
0
0
32 недеља, 02 јануар 2011 17:56
011@Смиљански
Цела Србија је „мртва“, осим ако не мислите да су сплавови и улица Страхињића Бана живот. Нисам грешком споменуо Њујорк јер је Вашингтон обична паланка а Њујорк симбол Америке. Сваки Американац ће Вам рећи „Њујорк је нешто друго“. То ће Вам рећи и сваки Француз за Париз, Аустријанац за Беч, итд. Што се тиче избегавања назива „српски“ у праву сте али Београд нема веза са тим већ вишедеценијско потискивање свега српског. Од октобра 2000. то је добило размере својеврсног лудила.
Уверен сам да је прича о „београдизацији“ увод у причу о регионализацији а регионализација последња етапа растурања Србије. Коначно, градови које сте поменули су заиста „мртви“ зато што су реформатори уништили фабрике од којих су ти градови живели и цветали. Али те фабрике нису пресељене у Београд. У Београду су сада странци – њихове банке, трговински ланци, представништва. А кад зависите од странца (што је наша трагедија) онда не можете да му кажете да отвори банку у месту од 500 или 1000 душа.
Препоруке:
0
0
33 понедељак, 03 јануар 2011 01:14
Змај од Ноћаја
У нормалној држави би било који грађанин био кажњен ако не пружи помоћ повређеном а у могућности је да то учини. Похваљени полицајац је учинио кривично дело а министар полиције, који га за то још и награђује, морао би да поднесе оставку. До тога наравно неће доћи јер је и сврха параде; што горе - то боље.
Препоруке:
0
0
34 понедељак, 03 јануар 2011 01:48
има још
И даље не знамо да ли је одговарао полицајац, лепо смо то видели на снимку на телевизији тог дана (истина, и никад више), који је ногом шутирао грађанина који немоћно лежао на улици.
А, ово, с овим полицајцем, којег је ни кривог ни дужног камера ухватила како одбија да пружи помоћ повређеном суграђанину и уз то га простачки псује, то је за анале с примерима дупеувлакачких и пропагандних медија и једне наопаке, зле памети ...
Препоруке:
0
0
35 понедељак, 03 јануар 2011 05:03
Јован Стојковић Бабунски
Дали би му они и Карађорђеву звезду али то мало заудара на унутрашњост
Препоруке:
0
0
36 понедељак, 03 јануар 2011 11:23
Живорад
Из свега приложеног, може се најпре закључити да је Саша Чордић заслужио пре казну него награду.
казну је заслужио због дискриминативног понашања те не указивања службом прописане помоћи повређеном лицу.
Друго, питам се одакле су сви ови ликови па и сам Саша?
Сигурно нису превише београђани, као у осталом и 90% становника београда.
Али то је мање важно. Битно је да је Саша није поступио по правилу службе.
Препоруке:
0
0
37 понедељак, 03 јануар 2011 15:31
011
Bio bih zahvalan svakome ko napiše šta je to „beogradizacija Srbije“. U Beogradu je, kao i u ostalim gradovima Srbije, uništeno sve što radi i proizvodi : IMT, IMR, Beogradski pamučni kombinat, Beogradska industrija piva... Uništene su i institucije kulture. Narodni muzej je zatvoren, Narodna biblioteka je zatvorena, bioskopi više ne postoje, knjižare u centru grada više ne postoje. Postoje našminkane fasade i drvoredi koji se svake godine čupaju pa sade. Priču o „beogradizaciji Srbije“ sam prvi put čuo u Novom Sadu pre 7 godina. Niko od onih koji su to pričali nije znao da mi objasni u čemu se to sastoje beogradske privilegije - šta je to Beograd njima uzeo ili šta je od države dobio što oni nisu dobili (osim drveća koje se svake godine čupa pa sadi). Svejedno, i dalje su tvrdili da postoji „beogradizacija Srbije“. Epilog: u „ugnjetenom Novom Sadu“ je otvoren slovenački konzulat. Dalji potezi slede – širom Srbije. Svi koji veruju u „beogradizaciju“ Srbije (nesvesno) rade na tome.
Препоруке:
0
0
38 понедељак, 03 јануар 2011 17:32
mladen
Odličan tekst i odlični komentari. (Posebno mi se dopalo ovo sa "Karađorđevom zvezdom".)Samo bih skrenuo pažnju da nam se usled fokusiranja na Sašu ne provuče "Blic", jer Čordić je nebitan, problem su oni koji su od njega pokušali da naprave "narodnog heroja".
Препоруке:
0
0
39 понедељак, 03 јануар 2011 21:28
Смиљански
Београдизација постоји,без обзира на све што сте навели.Погледајте само просек плата,и који је обрт новца,и некретнина у Београду,у односу на остатак Србије.Чињеница да је и у београду много фирми пропало,и да је опао стндард,али ипак би требао да дели судбину остатка државе.
Постоје за то многа решња,али то многима није у интересу.Могли би рецимо да нека министарства преселимо у:Ужице,Врање,Зрењанин,Бор,Сјеницу....Зашто врло богате општине као што су Лазаревац,и Обреновац морају да припадају Београду?Много би било боље да су самосталне,и да тај део Србије економски ојачају.
Да подсетим неке,Њујорк,Рио де Жанеиро,Торонто,Сиднеј,Цирих,Милано,Барцелона,...нису главни градови!
Препоруке:
0
0
40 понедељак, 03 јануар 2011 22:32
011
Господине Смиљански, Ви Београд изједначавате са српском политичком и финансијском "елитом" која живи у Београду. Просечан становник Београда баш као и становник било ког града у Србији једва спаја крај са крајем. Знате и сами како се праве просеци плата. У тај износ су ушле плате функционера од 4 и 5 хиљада евра. А ти функционери су партијски кадрови дошли из читаве Србије (и ван ње). Госпођа Ната Месаревић има плату од 4.250 евра према писању "Блица" а запослени у њеном суду који су штрајковали јесенас имају просек плата 15.000 динара. Ја лично бих волео да се и Врховни суд, и Народна банка Србије и сва министарства заједно са госпођом Месаревић, министрима, гувернером и њиховим платама иселе из Београда. Лакше бих дисао.
Препоруке:
0
0
41 уторак, 04 јануар 2011 02:44
Саша Чордић јунак под-београда I
Веза са фашизмом је у овом случају и психолошки и социјално одлично запажена и с правом употребљена. Субкултура мржње промовисана је први пут овако отворено.
"Ала" и Смиљански су у праву, потпуно.
Као пре више од пола века рођеног а сада скоро одрођеног Београђанина, овај примитивизам покондирених становника главног града ме толико вређа да бих се радије одрекао београдског порекла него што бих му икада приписао неки значај... Када би то нешто помогло, како с правом примећује 011.
Да... Српство се чува у Црној Гори, Краљеву, Херцеговини, Чачку, Ваљеву, Војводини, Бечу, Ротердаму, Чикагу, а изгледа најмање у Београду... Част изузецима! Од срама сам последњих година почео да се представљам као из родног места мог оца. Које није Београд!
- И поред тога, треба гледати позитивно. Ја се младом "јунаку" дивим што није још тукао оног повређеног, а могао је. А прави јунак, кандидат за Гебелсову награду деценије је министар који додељује награду.
Препоруке:
0
0
42 уторак, 04 јануар 2011 02:46
Саша Чордић јунак sub-београда II
Уз отужни укус у устима, ипак је ово у крајњој линији утешно. Лакше је променити министра него полицајца.
@Meurglys - можда је погоднија јасна српска реч "(веле)издајице"?

Питам се само, где је лик полицајца који је у одбрани Српског безбедносног и територијалног интегритета гинуо код Прешева, Пећи или Гњилана и остављао породицу без оца и мужа, или бар своје здравље, а да за то никада није добио јавно признање? За мене ТО остаје еталон српске полиције и храбрости... То је била и остала најбоља полиција на свету. Нећемо их заборавити!
Препоруке:
0
0
43 уторак, 04 јануар 2011 10:21
Смиљански
Драги мој 011(Београђанине),знам је да се и у Београду тешко живи,јер живим у истом,али београдске општине:Врачар,Лазаревац,и Обреновас,су за :Трговиште,Куршумлију,Мајданпек,,,ЕЛ Дорадо!!!
Морамо да схватимо, да смо пре свега СРБИ,па онда све остало!!!Угледајмо се на Немце,Французе,Грке,Хрвате,па чак и на оне што се зову:"Македонци",или "Црногорци"!
Препоруке:
0
0
44 уторак, 04 јануар 2011 10:31
саком лонцу поклопац
додела признања Саши показује да ће бити награђено сако батињање Срба, зато браћо Срби мотке у шаке и батинајте се око себе
Препоруке:
0
0
45 уторак, 04 јануар 2011 14:39
Neverni Toma
@ 011

To sto ste naveli u uvodu svog komentara je obicna besmislica i ptice na grani da ne govorimo o ekonomistima znaju da su ekonomske disproporcije izmedju grada Beograda i ostatka Srbije veliki.Jedino Novi Sad u izvesnoj meri parira Beogradu u tom kontekstu.O ostalim sredinama i gradovima da i ne govorimo to je totalno ekonomski devastirano podrucje.Ali za to krivicu snosi srpska "inteligencija" i politicki establisment koji je tako uredio drzavu Srbiju.

Sto se tice ove tragicno beznadezne tematike kojom se bavi tekst to je nesto sto je vec vidjeno i opste poznato na veliku zalost.Lokal i regionalni patriotizmi postoje i kod drugih naroda ali u meri u kojoj je to ispoljeno kod Srba verovatno ne postoji nigde u svetu.
O stereotipima i verbalnim nipodastavanjima Krajisnika,Srba iz Srpske i Federacije i Kosovaca (koje i sami Srbi iz ostatka Srbije pogrdno nazivaju "Kosovari" i time samo doprinose formiranju jednog novog vestackog "Kosovarskog etnosa") da i ne govorimo.
Препоруке:
0
0
46 уторак, 04 јануар 2011 14:41
Neverni Toma
Ovo je inace jedna vrlo velika i vrlo problematicna tema.Igor Ivanovic je jednom lepo rekao da je kod Srba doslo do 'istorijskog zamora materijala' samo me zanima kako bi okarakterisao gvozdeno jaku nacionalnu svest Jevreja koji su toliko postradali i ziveli u tudjini pa ipak su uspeli da ocuvaju nacionalni identitet i formiraju jednu od verovali ili ne najmocnijih drzava na svetu.
Mozda je Benjamin Kalaj ipak bio u pravu kada je rekao da Srbi nisu drzavotvoran narod.
Siptari,Hrvati,Slovenci,tzv Bosnjaci a pogotovu stranci sa Zapada ce cesto naici na mnogo srdacniji prijem i docek u Beogradu,Novom Sadu (ni u unutrasnjost nije nista bolje stanje) nego sto je to slucaj sa gore pomenutim Krajisnicima,Kosovcima itd.
Препоруке:
0
0
47 уторак, 04 јануар 2011 14:44
Neverni Toma
To samo pokazuje tragican stepen izostanka nacionalne svesti u Srba koji kao da su veci globalisti i mondijalisti od EU i UN birokrata da ne govorimo o tome da tu postoji i nesto duboko uznemirujuce i patolosko u odnosu prema sunarodnicima te je evidentno u kakvoj teskoj se dubiozi i krizi nacionalnog identiteta nalaze Srbi.Ako su ga uopste istinski i imali.
Препоруке:
0
0
48 среда, 05 јануар 2011 12:52
луди скретничар
Узалудан и јадан покушај производње "јунака" одбране геј-параде.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер