четвртак, 25. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Ведрана Рудан у Србији, или липо ли је...

Kоментари (53) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 28 децембар 2010 17:37
thinking maize
Па у ПРАВУ сте г-ђице Радмиловић, али не зато што сте "млади и лепи" (ово не само што то објективно јесте, већ и што су ти исти "другосрбијанци", када су желели да направе отклон од нпр. Милошевића, ВРЛО ЧЕСТО, заправо ПРЕЧЕСТО, САМИ СЕБЕ називали БАШ "младима и лепима", за разлику од Милошевића и његових присталица, који су јелте, нешто супротно! Тек после је дошао "урбани фазон", па "Рекс", остало већ знате!), већ зато што само се у КУКАВИЧЛУК модерних Срба УВЕРИО ето ономад и то, НЕЋЕТЕ ВЕРОВАТИ, на трибини Фонда "Слободан Јовановић" у Општини Вождовац! Беше Трибина "Зашто НАТО? Зато што НЕ!" или тако некако. Гости, од Слободана Рељића, па до Шкабе ("Београдски синдикат"). Говорили су паметно и разложно о ВРУЋОЈ ТЕМИ, која се СВИХ НАС ТИЧЕ! Јер, АКО УЂЕМО У "Баба Нату", ОБРАЛИ СМО БОСТАН! И све је то текло, мирно, фино, патриотски, док неко не постави питање о СИСТЕМУ ВРЕДНОСТИ који НАМЕЋУ НАЈГОРИ ОД НАС (мишљење тог питача), где је ПАТРИОТИЗАМ КУЖНА РЕЧ. Даље је питач то питање СИСТЕМА ВРЕДНОСТИ свео на оно што већ дуже времена називам Конфучијевим "ИСПРАВЉАЊЕМ ИМЕНА": "Да СИН буде СИН, ОТАЦ буде ОТАЦ..." Тај питач је био експлицитнији у својој оцени ПОРЕМЕЋАЈА СИСТЕМА ВРЕДНОСТИ рекавши да док: "Борис Тадић не буде ОПЕТ ОНО ШТО ЈЕ ЊЕГОВ ПРИРОДАН ДОСЕГ, тј. школски психолог, а Чеда Јовановић импресарио Дома Културе у нпр. Тутину, а бата-Шуле опет ЧУВАР ПАРКИНГА У ПРЕЛАЗНОМ ПЕРИОДУ, дотле ће нам", како устврди тај непознати, "бити ЛОШЕ!" Што се све слаже са оним: "Ако лоши људи завладају, то није само због њихових злочина, већ и зато што добри људи нису дали све од себе!" На крају се тај легитимиса као члан ДСС-а, што нпр. Шкаба искористи да ТО коментарише, а не нпр. ПОТПУНУ НЕКОМПЕТЕНТНОСТ "ЖУТОКРАТА" и ДРСКОСТ "ДРУГЕ СРБИЈЕ"! Као што рекосте, ако не ИЗАЂЕМО НА УЛИЦЕ, као ономад ДЕСЕТОГ ДЕСЕТОГ ДВЕХИЉАДЕДЕСЕТЕ, не у броју од 5000-6000, већ БАР 50000-60000 И НЕ ПОВИЧЕМО: "ХАПСИТЕ!" и не СУПРОСТАВИМО СЕ ЊИХОВОЈ АЛАВОСТИ и ДРСКОСТИ, ОБРАЛИ СМО ЗЕЛЕН БОСТАН!
Препоруке:
0
0
2 уторак, 28 децембар 2010 18:17
Горан Станкови
Хвала Вам на овоме. Док сам гледао, а гђу Рудан волим чути и видети, помислио сам: ко би из Србије добио толико простора за ... . Да Вас не цитирам, да се не понављам. Само ћу Вам рећи, има у Србији људи који желе да Србија буде своја на своме. Скромна, па шта.И Ви сте једна од њих. И има их на сајтовима. Нема их у Утиску и неће их бити. И још дуго изборни резултати ће давати увек жељену комбинацију у коначним коалицијама. У борби против тога помаже и овај вид наших комуникација. Само ћу још рећи, чекам дан када ће неки члан ( поготову виђеније странке ) рећи- стидим се што сам био члан. Има разочараних што пишу председнику странке, али, није то то.
Препоруке:
0
0
3 уторак, 28 децембар 2010 18:26
Висарион
Овде сте млада дамо најинспиративнији и бићете засути хвалама на овом сајту.Али, фали вам контекст.Шта ако је та лакорека и љуторека жена дошла с неким другим ,мање видљивим намерама.Удри на оне преко океана, удри без милости.Није тешко да буду проглашени највећим злом света.У то ће свако поветровати,направи од нас свих марву, "робове" што јесмо.Удри , они су луд народ , запалићеш их.Они су спремни да руше и страдају и да тиме ништа не постижу.И Аустроугарску су, и кнеза Павла, и властиту скушпштину и Милошевића који је био жртва.Они су склони.-Ми Хрвати их тужимо и кад смо криви, и пишемо тужбе и лажемо колико треба и умемо да слажемо ,и док се они свађају ми ћемо се и овога пута окористити.Окористили смо се Југолсвијом, добили обалу и Истру и цело море а они ништа.Узалуд су гинули.Изиграли смо их у Јасеновцу, онда нас је наш Тито осветио на Сремском фронту,..са њинама се све може, разједињени су и склони да се међусобно туку,..Ево и ово што је остало у Хрватској смо завадили.Погедајте овај сајт пажљиво.Иди и спаси народ,Поветроваће ти.Само удри друге,. оне праве да буде истинито,А то што су нам помогли у Крајини и што нам помажу у Европи, то ћути ко риба,И она је све главно из сукоба оћутала и ми треба да наседнемо.Пазите млада дамо,лепо сте све то натруковали у лексику сте им се уденули али овде дубље , бојим се, смрди и лукавије је.Ми више немамо право да наседамо.Много смо платили.Не трпимо се с њима и квит.Ако се споразмевамо морамо се споразумети да се не трпимо и од тога и на тома да градимо споразуме. А ово .Смишљено да опет наседнемо.
Препоруке:
0
0
4 уторак, 28 децембар 2010 19:37
Вељко
Сјајно уочено и бриљантно написано све што су многи од нас осећали слушајући мудру и уважену госпођу Рудан. Браво и хвала обема дамама, а кукавицама - брука и срамота.
Препоруке:
0
0
5 уторак, 28 децембар 2010 20:52
Калуђер
То Лутко
Препоруке:
0
0
6 уторак, 28 децембар 2010 21:28
Саша
Ана, отели сте ми коментар из уста. Што би рекле бабе, живећете годину дуже! Ведрана Рудан је показала нешто што се зове просвећени национализам, по чему су Хрвати и у време Југославије били у знатној предности. Пазите она критикује Јосиповића, али не каже да су Хрвати геноцидни. За разлику од наших Кандићки, Јакшића, Лихтова, Бисерки, где је Тадић супер дечко, али су Срби бљак! Она ``шатро`` не воли НАТО, јер се њена реч у Хрватској политици не бодује, па је зато дапаче и ``симпа``, наши ликови воле НАТО али се на жалост њихова реч у нашој политици и те како бодује. Она је еуроскептик, али то нема утицаја на хрватске еуроинтеграције, ови наши су еурофанатици али са страшним утицајем на српску политику.
Хрвати су увек знали да кажу нешто на начин да Срби, као не разумеју. Волео бих да видим како би се дотична залагала за повратак статуса Српске Крајине, повратак српских избеглица, озваничавање ћирилице у Хрватској, и сличне јереси. Не верујем да би доспела до Београда и Б-92, или ако би, не верујем да би јој било повратака ``дома``.
И стварно, на националној фреквенцији популарисати ``косоваре`` је нечувено. Очекујем жестоку акцију РРА!
Препоруке:
0
0
7 уторак, 28 децембар 2010 22:01
Фин
Храбра је Ведрана, не би пожелео никоме то јавно телевизијско искушавање сопствене савести. Нарочито не на позадини скоро па стогодишње пројекције хрватства. А посебно је подстицајно када своје емоционално и егзистенцијално упориште Ведрана налази у сопственом мужу. Одатле ефекат: иза маске (фризура, наочари, без осмеха, без израза) пробијала се женственост.
Али шта је Ведрана домашила у исповести пред нашом Ољом? Јер ово јавно искушавање (искушеништво)пред Србима неминовно мора да води покајању(метаноји, преумљењу).Искрсавају, међутим, одмах, ту су већ, неисказана, па ипак пред њом, тек, права искушења: којим то она језиком искушава саму себе, у окриљу које вере (римокатолицизам не трпи национално, осим као оруђе прозелитизма), а како то, и где, и зашто - Јасеновац, Јадовно... И она то одлаже, тражи предах у једнакости "нас малих људи", свеједно да ли Срба или Хрвата, у једнакости пред неправдом и политикантском лажи.
И то је домашај Ведранин те вечери. И то није мали домашај у озрачју једне сумануте метафизичке пројекције. Јер на том путу искушавања стогодишње лажи и злочина... - хрватства нестаје. И Ведрана то одлаже, тражи предах у једнакости "нас малих људи" пред неправдом...
Али, неки су већ отишли, на том путу, даље од Ведране - Игор Мандић, Домагој Маргетић. Искушења тих душа заслужују искрено поштовање.
Препоруке:
0
0
8 уторак, 28 децембар 2010 22:15
Симић Манојло
Право збори Ана. Кукавичлук, воајерство, куцкање
по компјутерима, свеопшта паралисаност, одсуство
било какве акције, то смо ми данас. Изгледа да је
ова Диктатура, стим и рачунала.
И ја сам гледао Руданову и стекао утисак да то што
она говори, зна сваки други Србин али не сме да каже јер ће га Диктатура, њени медији и оштроконџе
из НВО, прогласити за нацисту, фашисту, клерофашисту,и, што је највећа инкриминација, за
Србина.
Напади на Кусту, обзиром од кога долазе (Пешићка,
Бисерко, Кандић, и други тог интелектуалног профила), делују увесељавајуће у овој отужној
атмосфери,и требали би да их плате још и више,како
смјех у Србији не би утихнуо.
Велика већина српског становништва, која више не
пристаје да главу држи у пешчанику, морала би да
пружи организовани отпор свеопштој глупости и њеним
протагонистима. А знамо их и поименично .
Препоруке:
0
0
9 уторак, 28 децембар 2010 22:56
slobodan45
ako nama treba gospođa tipa rudan, da shvatimo neke stvari iz naših života, onda, također, nama nema spasa...inačer, molim komentatora "thinking maize" da ne koristi više ovaj jezik u svom potpisivanju... draže bi mi bilo(verujem mnogima), da se potpiše kao đoka, pera, prcko, miladin, stanojlo, bilo kako, samo ne ovaj nerazumni potpis, iako, sve što je napisao, jako razumno...
Препоруке:
0
0
10 уторак, 28 децембар 2010 23:51
kosanka
Uopste ne sporim da je Vedrana Rudan hrabra i
dosledna u svojim izjavama,koje se svakako kose
sa trenutnom politickom scenom Hrvatske i ne samo
nje.Medjutim ono sto je interesantno da je gospodja
Rudan gostovala u emisiji kod Olje Beckovic.Kojim
povodom?Sta je to gospodja Rudan rekla sta Srbi
nisu znali?To sto Srbi,koji vole svoj narod,veru,
zemlju jos cute,nije znak da se plase i da ne smeju
reci,vec se ceka pogodan trenutak.Svako onaj,kome
je bliza Evropa od sopstvenog naroda,vere,pisma,
istorije i srpske teritorije,nije vredan ni paznje
ni zivota.Svi narodi sveta se bore da sacuvaju svoj
nacionalni identitet,samo Srbima je to zabranjeno.
Zasto?Oni,kojima je zao sta su Srbi i u Srbiji,neka
se opredele za neku evropsku drzavu ili Ameriku.
Mozda ce takvi kad postanu kosmopolite shvatiti
koliko je lepo biti Srbin i pravoslavac.
Препоруке:
0
0
11 среда, 29 децембар 2010 00:07
Ала
Рудан је one `man band''оно што је некада био Брана Црнчевић у Београду.
Симпатичан,лак смех,преслободне и непотребне формулације ,теме које јој Каптол и Ватикан неће замерити....
Има пуно Срба и грађана ове земље који слободно мисле(Кијук,Антонић,Дмитровић...).
Нема их у тиражним медијима ,власништву странац,такјуна или ДС и сатрапа.Прогнани су на сајтове НСПМ'а,Видовдана,Корена,Јадовна и сл.
Уморан је овај народ.
Да ли Неко схвата да се ућутао_
Препоруке:
0
0
12 среда, 29 децембар 2010 08:23
Senka
Ja isto mislim kao i Visarion da je Rudan dosla s drugom namjerom.Ovo sto sada govori da su i Srbi i Hrvati- obicno roblje stranog kapitala je jedna vrlo perfidna igra.
Ne treba nasjedati takvom defetistickom generaliziranju. To smo vec iskusili na svojim ledjima od strane Tita i njegovih sljedbenika . Znate one price kako su fasisti ubijali antifasiste u Drugom svjetskom ratu, da bi se sakrilo da su Hrvati ubijali Srbe bez obzira kakvo je politicko misljenje tih jadnih Srba bilo. I sad nakon sto su Hrvati zavrsili etnicko ciscenje, ta bezobraznica ima obraza da kaze da smo svi i Srbi i Hrvati -isti pacenici jer je eto kriv Gospodar Strani Kapital. Nije taj strani kapital mogao natjerati obicnog Hrvata da krade od obicnog Srbina i da ga ubija.
A to Rudanino bljezgarenje me je potsjetilo sta je prosle godine Simon Perez izjavio kad je bio u Jasenovcu sa Josipovicem.Perez je tamo je izjavio ,posprdno vjerujem ,da su sigurno Nacisti „natjerali“ Hrvate da izvode cisti sadizam u Jasenovcu. “ Tesko je „natjerati“ zabu u vodu.
Niti bi me iznenadilo da su Hrvati opet angazovali Rudder Finn kompaniju da ih izvuce i iz ovog belaja. Ta public relation kompanija je kaze imala najveci problem kad je Hrvatima radila propagandu 1991-93 kako da preokrene istinu da su Hrvati ubijali i Jevreje uz Srbe u Drugom svjetskom ratu, ali eto ipak su uspjeli i prikazali Hrvate kao narod koji se borio za oslobodjenje u njihovom „domovinskom ratu“ a sakrili su od svijeta cinjenicu da su Hrvati napravili genocid nad Srbima. Tako da moze lako biti da je i ta Vedrana Rudan bila na treningu neke public relation kompanije u kojoj su je naucili kako da prodaje Srbima takvu glupost da smo svi isti pacenici pa da bude Puj-pik ne vredi jer eto niko od Hrvata nije kriv nego strani kapital. Jest ako cemo lagat.
Препоруке:
0
0
13 среда, 29 децембар 2010 09:56
thinking maize@ Ала
Е г-ђо, ове "жутократе" НИСУ НИ ДО КОЛЕНА књазу Милошу, па НЕ ВИДЕ када треба ПОПУСТИТИ! А народ се УЋУТАО. То изгледа види само Расим Љајић, човек традиционалиста. Шта ћете, "КОГА БОГ ЖЕЛИ ДА КАЗНИ, ОН МУ УЗМЕ ПРВО ПАМЕТ!" Свако добро.
Препоруке:
0
0
14 среда, 29 децембар 2010 10:21
б.с.
Мене лично је било срамота док сам гледала Бећковић како се пренемаже пред Хрватицом. Како је "изнимно фина" гледе гледаоца који су се јављали, како бира речи док се труди да формулише питање гошћи. Јер гледаоци иначе, у нормалним околностима кад не гостују Хрвати, нису људи који завређују уљудност! Другосрбијанци су у великој предности зато што су заступљени у медијима 1000 пута више него што би смели.Ко им то дозвољава? ВЕЛИЧИНЕ које диригују из сенке, већ 60 година, који кажу "уби, уби Србина"...
Препоруке:
0
0
15 среда, 29 децембар 2010 10:50
Nena
"Волео бих да видим како би се дотична залагала за повратак статуса Српске Крајине, повратак српских избеглица, озваничавање ћирилице у Хрватској, и сличне јереси. Не верујем да би доспела до Београда и Б-92, или ако би, не верујем да би јој било повратака ``дома``."

Слажем се са Госпођом Рудан у много чему, али све ми то личи на ситуацију када неко треба да се укључи и реши конкретан проблем, а решава га причом о светским заверама. Знате ону причу када деца немају шта да једу, а отац објашњава да је наступила светска економска криѕа. Он ако хоће да буде одговоран, свеједно, мора да реши и тај проблем.
Мислим да Госпођа Рудан бежи од те одговорности и све пребацује на поље глобализма. Ок, и ако је тако, ја заиста мислим да јесте, ако неко повлачи те конце одозго и игра се крпеним луткама, ми и даље имамо право да осећамо неправду и да не релативизујемо злочин. Никада злочинац и жртва нису једнако одговорни. На територији Хрватске у континуитету страда српски народ. Шта је Госпођа Рудан рекла о томе?
Ана, хвала за тему.
Препоруке:
0
0
16 среда, 29 децембар 2010 10:58
mile
Katastrofa od nacina razmisljanja.
Препоруке:
0
0
17 среда, 29 децембар 2010 12:03
брм
Висарион
отворио си ми очи
тек сад видим колико је та Ведрана зла
Препоруке:
0
0
18 среда, 29 децембар 2010 12:08
Анта
Можда је промакла чињеница да је та Ведрана у току емисијеу једном тренутку изјавила како Младић није главни кривац за смрт 8 тисућа муслимана у Сребреници... он је кај не радил за глобалисте...
И то је кључ за разумевањ дилеме коју има ауторка текста... како то да она може да прича то што прича а да не налази на одијум јевропејаца....
Ствар је проста, ми Срби смо се 10 година борили са тим Американцима, и после 10 година поклекли... за сво то време Хрвати су били Америчка прашинарија и најоданији савезник... и сад нам долази Ведрана да нам објасни ко су Американци....
Дакле сад ћемо опет да да све размажемо и релативизујемо, па Јово наново....Хрвати су искористили Србе да би се извукли од Хазбурга, а Немце и Американце да би протерали Србаи , и сад би хтјели ак би си ти Американци покупили своје ствари и отишли си дома , а Хрвати имат своју лисницу у свом џепу...
Суштина је целе приче да се не потеже прича о протераним Србима, зарад поновног успостављења мостаова.... јер видите каквог злог непријатеља имамо....
Препоруке:
0
0
19 среда, 29 децембар 2010 12:09
брм
Ана
стварно никад ми није пало на памет да је
а) Брана Црнчевић ван мен бенд ..стварно увек је ван режима, дворова, медија и партија.. и
б) да је Ведрана хрватска Брана... добро се прерушила, никад не би провалио
Препоруке:
0
0
20 среда, 29 децембар 2010 12:20
Ала@Thinking maize
Да,ѕаборавили су на Милоша,који је као обичан свињарски трговац боље водио дипломатију Србије.Он јесте обукао турску ношњу и ишао на поклоњења али је ширио границе Србије и освајао духовну и територијалну слободу за православне хришћане,Србе.
Потезом оловке,све лажући наглас,Тадић и Јеремић,вратише Турску (одавно не секуларну, већ све више ортодоксно исламистичку државу) у Рашку област.Није Санџак јер је санџака(области) било више по Србији.
Понашање водитељке је издаја слободног новинарства-након Карлеуше ово је други морални бродолом.Или,можда и не треба замерити необразованој и неспремној водитељки.Она нити зна,нити жели да научи историју српског народа и Србије.
Зато и не треба очекивати озбиљна питања о геноциду над Србима у Хрватској током свих ратова у просломе веку.
И Рудан и Бећковић,само су мачји кашаљ,димна завеса,да се не види огољена лаж и пљачка ,урушавање слободне мисли и говора.
Подсећају на јапанске роботизоване лутке у које су убачени микрочипови с ограниченим бројем фраза и израза,ограниченим бројем кезова за камеру...
Препоруке:
0
0
21 среда, 29 децембар 2010 12:26
Danski Srbin
"Dakle, lepo li je kad je neko drugi hrabar na mesto nas"
Doziveo sam nekoliko puta kujonsko ponasanje mojih drugova u detinjstvu i mladosti. Kod mene je to izazivalo unutrasnji bunt, zasto sam ja taj koji uvek istupa u ime ostalih, budem od njih tapsan po ramenu uz blagi potsmeh i izvlaci konsekvence svoje slobode i "bezobrazluka".
Kasnije kad su se svi uhlebili u Komunistickoj partiji, kad bi pred nekim od njih pokazao neku kriticnost, on bi gledao kroz mene i ja sam mu na licu citao:" Ovaj je bio i ostao budala".
Jedan kreten, moj skolski drug, me je jednom cak i oslovio sa: "Druze, Miso". Naravno da sam ga poslao tamo gde treba.
Mufljusko - kujonski mentalitet je stekao pravo gradjanstva kao imidz sposobnosti. Podlo udvaranje nosiocima vlasti i kapitala, sve u cilju nekog malog cara se smatra mudrim.
Taj kukavicki odnos prema sebi i svetu oko sebe, rezultira u naopakom izboru vodja, naopakim kriterijumima i niukom slucaju ne vodi u neki boljitak.
Kako rece kolega Thinking maize, navodeci misli Konfucija: sin treba da bude sin a otac otac.
Ovo me potseti na jednog mog druga iz mladosti, bistre glave, koji je ocu obucaru u prozor radnje stavio plocu sa natpisom: ZIKA M. GOGIC, OBUCARSKI SUSTER.
Tih sustera, specijalista, svake vrste u vlasti i vodecim polozajima je Srbija puna. Ti susteri opste prakse ne smeju da se suprostave ni svojoj zeni, a kamo li nekoj "Medjunarodnoj zajednici".
Oni su ti mali kujoni sa pocetka price, spremni na sve prodaje i mufljuzluke, samo da njima bude dobro.
U njihovom pojmovniku hrabrost je sinonim za glupost a zivotni moto: "Bolje ziva kukavica nego mrtav heroj".
Препоруке:
0
0
22 среда, 29 децембар 2010 12:56
александар
Vedrana Rudan.
Нека хвала.
Што се мене тиче, далеко јој лепа кућа.
Само изразито наивни (ех, такви смо ми Срби) могу да се "пале" на дотичну и њену "храброст".
А и оном сиротом "професионалном и "истинољубивом"" "новинару Stankoviću".
Далеко и њему лепа кућа, и сва његова "професионалност".
Због "незгодног" имена и презимена, младац мора да се вечито доказује.
Као ономад, када је у току интервјуа "нашег" председника просто "натерао" на извињење васколиком хрватству.
Жао ми је само што га Куста својевремено приликом прекида интервуа није "хакнуо", када је овај "новинар" претерао са агресивним натурањем својих антисрпских подобних и пожељних политичких ставова.
Добри моји, мало више самопоштовања, мало више разума, мало мање мазохизма и пословичне наивности.
Учимо од мајстора.
Тамо на телевизији са националном фреквенцијом (а богами ни на другим) не може да се појави нико одавде, осим ако није Biserko, Kandić, Кораћ или слично, односно уколико о нама не прича и не говори исто што и њихова званична национална политика. Ни писци, ни "политичари", ни спортисти, ни музичке "звезде", буквално нико.
Да, неки од нас ће рећи "ја немам проблем са тим", односно неки ће рећи "то је њихов проблем", бла, бла, трућ, трућ.
Ја имам проблем са тим, односно мислим да је то ипак наш проблем, пре свега у глави.
Док га не решимо, бићемо овакви какви смо сада.
Нико нас не поштује, и сви бришу ципеле о нас.
Препоруке:
0
0
23 среда, 29 децембар 2010 13:27
Бели Орао
@Ала. Има једна лепа књига, историјски роман, о Милошу Обреновићу, а зове се "Велики господар". Тај циклус историјских рамана писао је помало заборављени Душан Баранин. Милош је волео своју земљу. То је велика разлика.
Него како рекох @брм-у неки дан, `ајде да пођемо од своје зграде. Мени су се пар комшија придружили и уз помоћ соли добијене од МЗ очистили смо лед. Бабе су пресрећне, а млађе комшинице одушевљене. Питала нас једна зар још има "лудака" као што смо ми. Правимо јуриш за оправку трећег лифта и још понешто. За сада имамо реализацију такву да кад пи написао изгледало би да лажем. `оће људи.
Да бре, ја заборавио на ту Ведрану. Е, ако је она ведра, ја сам црни ђаво. Зна се шта јој фали. Осмех на лицу.
П.С. Или како рече мој земљак Рака Радовић једној госпођи, знате шта, код мене у селу домаћице увече послужују домаћини, а ујутру мету по авлије и певају...
Препоруке:
0
0
24 среда, 29 децембар 2010 13:32
Вукадин
Одличан текст, паралелом са Кустом се јасно указује на лицемерје неких. При чему је сама Ведрана недужна. Не бих претеривао са суперлативима, рећи ћу само да ми је она ОК. Осим кад претера, а и тад ми не смета што претерује, него што то намерно ради. Но, то је питање стила... А многи ставови су јој сасвима на месту. То што је некима то њено "так липо", а кад исто каже неки Србин "одвратно", говори о њима самима.
Препоруке:
0
0
25 среда, 29 децембар 2010 13:39
Вукадин
И да се изненадим како то да се она допада нашим глобалистима, нашим про-натовцима, про-евроунијашистима, и шта је то заводљиво у њој, а што је њих (те такозване другосрбијанце) завело да с дивљењем читају њене јереси, исте оне за које ће своје суграђане обесити о прву бандеру, тужити суду као промотере фашизма и тако даље, да не набрајам, знате шта се све деси некоме ко се у Србији усуди да каже макар и делић онога за шта Ведрана у Србији добија аплаузе.


Покушаћу да одговорим.
Зато што су они начелно левичари, антифашисти, антиимперијалсти, чак и антиглобалисти (па ложе се неки, рецимо, на ону шачицу анархиста). То је, дакле, за њих нека природна позиција за све људе на свету, али за Србе не. Они чак сумњају да су Срби људи, или бар сумњају да су то националисти. Рече једном посланички кандидат ЛДП-а како је питање да ли су "радикали" уопште људи. Није мислио само на чланове/симпатизере СРС.
На све долази и веома оскудан морални интегритет, па такве реакције нису никакво чудо. Да парафразирам Биљану Србљановић: Ја кад би се питала не бисмо никад ушли у НАТО, али хвала богу не питам се ништа (али се зато кандидује за градоначелницу).
Препоруке:
0
0
26 среда, 29 децембар 2010 14:39
брм
Бели Орао
само тако - "лудило" "таквих лудака" може бити заразно..
Препоруке:
0
0
27 среда, 29 децембар 2010 15:00
robovi robova
nerazumljivo je od ove srpske kvazi elite sta dozvoljava sebi.drhtulji ispod suknje imperije,cvokoće,strašno je živeti poslednjih 20 godina u srbiji a još je strašnije živeti od 5.oktobra,a zna se i zašto.demokratija nam se prikazala kao gospa od kasetnih i drugih bombi,kao logor nad logorima a naši prijatelji i kumovi su preko noći postali naši kapoi,mučitelji i perverznjaci-sadisti,denuncijanti,vredni i poslušni izvršitelji zapovedi koje izdaje zlatno tele lično....zarobljeni smo i zapečaćeni u logoru smrti kojim neskriveno i samoljubivo zapoveda otvoreno društvo-lično.paradoks je postao naš usud i stid jer nije baš istorijski normalno da se perverzija proglašava za način života te,što je neko perverzniji njegov društveni status je sve istureniji i višlji,a njegova moć nad nama robijašima sve okrutnija a mi kažnjenici sve tiši i zadovoljniji.nema tog crnog humora koji bi srpski narod opisao sem parodije i tragike tu-realnosti u kojoj smo zarobljeni,izbačeni,oklevetani,uštinuti,zakinuti,izgladnjeni,silovani,nestali,isključeni....od naših dragih kućnih prijatelja,komšija,sveta...pa,tako,sada i vedrana može da vedri i oblači.
Препоруке:
0
0
28 среда, 29 децембар 2010 16:00
Душан Ариљевић
О тексту "Ведрана Рудан у Србији, или липо ли је.."
Јасан и са поруком, "отвара" много питања, изазива што је одлика квалитета примереног НСПМ.

О ауторки поводом текста "Ведрана Рудан у Србији, или липо ли је.." И ако најчешће не делим размишљања и ставове г. Ане Радмиловић на овим страницама свака част на успешном напору да се "не убије тема" текста. Наравно, тема није Ведрана Рудан.

О коментарима на текст "Ведрана Рудан у Србији, или липо ли је.." Е овде је већ све јасније... "(она је /ауторка/ лепа, паметна, млада али не зна она ´њих´)" јер то није била тв емисија већ "мисија" специјалне намене. Отприлике "НАТО на небу, специјални мисионари/мисионарке на земљи" са логистиком Оље Б. и Б 92, све заједно. Неко помену да се "Брана Црнчевић прерушио у Ведрану Рудан попут "прво смо ми узвратили па су нас они напали". Све у свему мораће А. Р. да зашиљи перо јер ево, очито је по многима, писање јој је бледо а тражи се оштар став са "историјском димензијом".
Препоруке:
0
0
29 среда, 29 децембар 2010 16:55
ja
Sta reci, bravo, bravo, bravo!!!
Препоруке:
0
0
30 среда, 29 децембар 2010 18:32
саком лонцу поклопац
не знам оу ноу едрану, али она стара која је можда и сада така афирмисала се критикујући трди национализам Херцегоаца, негде на линији хратског СДП-а, некад је писала генитално, а сада не знам како пише,сашта је дозољено, али није дозољено бити националиста, изинити због слоа које ми не ради
Препоруке:
0
0
31 среда, 29 децембар 2010 18:36
Ала@Brm
Da ne bude zabune:nekada je Brana Crncevic bio sinonim slobodnog novinarstva-trcali smo kao klinci na kiosk da kupimo onaj daaaavni "Nin". Brana je hteo i smeo da u moru glupavog komunistickog jednoumlja pomene srpsku istoriju,tradiciju,"sinovca"....I to malo padalo je kao plah prolecni dazd...
Posle se i Brana poveo za omamom vlasti- i ugruvao se.I dalje mislim,zelim da verujem,da oseca i voli Srbiju,cak i kada ga neke druge strasti odvuku....
Zasto se danas dnevne novine boje da objave Branu?I onako cvrcnut, i ne toliko atraktivan kao Ricard Gir, ume da im saspe u lice istinu.A to boli Tadica,Stefanovica(pregovaraca za KiM-Boze,da li je to moguce?),Micunovica,THE Chomicku i -ine.
Rudan jeste,ako necete da bude Brana,onda balkanska(juuu,prepasce nam se braca Croati) Erika Jong.I jeste hrabra kada kritikuje NATO,SAD i sl.Ali kako se druzi s nasim GA-GA-GA Borkama,Oljama,Kandickama,Liht(ickama)cudo da je nisu poucile da prvo pomete u svome djardinu.
Kud su joj se deli Srbi?Gde je milion Srba?
Ko ih je oterao?
Pa,gospodja je bila svedok.
P.S. Neko priupita zasto se ne smeje?Bas musko pitanje.Zato sto ima botoksa i nema prirodnu mimiku.
Препоруке:
0
0
32 среда, 29 децембар 2010 21:26
kortasar
Citam komentare i prosto ne mogu da verujem.
Na ovom sajtu ,koji pretenduje da bude sajt prosvecenih ljudi,intelektualaca,mislecih,citam komentare o Vedrani Rudan,i o onome sto je ona rekla u emisliji,kao i o onome sto inace ta hrabra i pametna zena govori.
Imam sve njene knjige.I sve sam procitao.I bilo mi je neobicno zadovoljstvo da je gledam i slusam te veceri,kao i kad god imam priliku.
Retki trenuci da se cuje nesto pametno,duhovito,lucidno.
Za mene ,pored Asanza ,Vedrana je heroj ovog veka.
I odmah da vam kazem ,jednako kao i vi mrzim one iz NVO, Vesnu Pesic,Sonju Liht,Kandic,Biserko...
Ako vam to nesto znaci.Kusturica je genije.
Ali je i Vedrana.Toliko.
Препоруке:
0
0
33 среда, 29 децембар 2010 22:12
robovi robova
steta sto cenzurisete ono sto bi jednom kusturici ili vedrani ili brani crncevicu,a da ne pominjem savremene umetnike...bilo sasvim normalno dozvoljeno ili,cak obaveza-da kazu a da bi se sto bolje,plasticnije,blize i najdalje vizuelizovao jedan fenomen u kratkoj formi,kao sto su ovi komentari...jer neki diskursi prelaze u kreativnost tako sto uzimajuci u obzir ono na sto reaguju(npr.jezik nemocnih kao sto je psovka ili navodjenje izlucevnina,a odmah tu su i bolest,starost,siromastvo...i svega onoga sto malogradjansko-gradjanska kultura PREZIRE i ODBACUJE kao temu,a time se koristi i vedrana ruden )koriste upravo jezik na koji reaguju.
Препоруке:
0
0
34 четвртак, 30 децембар 2010 01:33
Обсервантес
Г. Рудан се очигледно на то жали али Београд није место за ту жалбу. Срби ту не могу да помогну данас. Некад су то из братског алтруизма учинили (1918), испоставиће се наивно и погубно за читав данашњи српски корпус, време је показало. Хрватска интелектуална елита је у прошлој деценији по команди била антисрпска (ваљда да би најзад била државотворна јер је у питању био дуго чекан фиктивни - Брозом дуго стваран - тренутак за „домовински рат“) , док је српска размажена назовиелита, „демократским улицама“ опортуно, из личног, плитког интереса разводњавала одбрамбену борбу за елементарну слободу остатака корпуса а потомака оних који су животе дали за слободу на некад југословенском простору. Ти потомци јунака, носилаца идеје слободе напрасно су, својим физичким постојањем и дисперзијом на југословенском простору, пропагандом, претворени у окупаторе на сопственој земљи. Г. Рудан то треба прво да каже.
Препоруке:
0
0
35 четвртак, 30 децембар 2010 01:36
Обсервантес
Српски, историјски потврђен, слободарски рефлекс згажен је деведесетих, непринципијелном антисрпском СФРЈ коалицијом која је служила будућем страном газди. Ако је та коалиција мислила да ће одузимањем слободе Србима изградити сопствену (па и артефактима од држава али само да су те државе без Срба), нека се данас жале али треба да знају да је Београд последње место за то. Касно је данас говорити „ некадашњим српским језиком“ с краја осамдесетих и почетка деведесетих који је тада био најпре апел а остао је неразумљив језик за оне напрасно оглувеле еуфоричне послушнике садашњих колонијалиста . Југославију, коју су пре свега Срби створили својом жртвом у ХХ веку и одрицањем од себе, е та „екс српска Југославија“ се одрекла слободе само да би данашњи производ био антисрпски рачун.
Препоруке:
0
0
36 четвртак, 30 децембар 2010 01:38
Обсервантес
Сад кад су завршили посао: отели српске земље, померили међе исписане крвљу многих генерација, исцртали нове границе, унесрећили стотине хиљада породица (једино у Србији данас постоје избеглице у сред Европе, па се поставља питање одакле су избегли?!), е сад им фали витални универзализам, историјски верификован, правдољубивих и слободољубивих Срба.
Препоруке:
0
0
37 четвртак, 30 децембар 2010 10:24
thinking maize@ Cortasar
Уз сво поштовање према г-ђи Рудан овде бих, као одговор на Ваш коментар поменуо моје често цитирање бесмртног Ефраима Кишона. Да допуним цитат Кишонове фразе о "СИРИЈСКОЈ ДЕМОКРАТИЈИ"! Кишон се једном, када му поменуше Палестинце и РАТОВЕ које Израел води, ИЗДРЉИО на питача: "НЕ ПРИЧАЈТЕ МИ О СИРИЈСКОЈ ДЕМОКРАТИЈИ!" Што је добро када се ради о тако угроженој држави као што је Израел и о Јеврејима који су претрпели ГЕНОЦИД! Јер, ХУМАНИЗАМ може да буде ТАКО АПСТРАКТАН! Али, једно ВЕЛИКО "АЛИ", које "ДЕВОЈЦИ СРЕЋУ КВАРИ"! Хрвати НИСУ Јевреји, а Хрватска НИЈЕ Израел, па онда И МИ СРБИ, који ето доживесмо ЈАДОВНО, ЈАСЕНОВАЦ, "БЉЕСАК" и "ОЛУЈУ" од тих ИСТИХ Хрвата, ваљда имамо МОРАЛНО ПРАВО да питамо ЗАШТО г-ђа Рудан ПИШЕ и ПРИЧА о СВЕМУ НЕГАТИВНОМ по БЕЛОМ СВЕТУ, а САМО НЕ ПИШЕ и НЕ ПРИЧА о том истом ЈАДОВНУ, ЈАСЕНОВЦУ, "БЉЕСКУ" и "ОЛУЈИ"! Јер, г-ђа Рудан и Хрвати НЕМАЈУ МОРАЛНИ КРЕДИТ који имају Кишон и Јевреји да кажу: "НЕ ПРИЧАЈТЕ МИ О СИРИЈСКОЈ ДЕМОКРАТИЈИ!" А Срби имају!
Препоруке:
0
0
38 четвртак, 30 децембар 2010 11:04
брм
ала
"Kud su joj se deli Srbi?Gde je milion Srba?
Ko ih je oterao?
Pa,gospodja je bila svedok."

да госпођа је била сведок и написала о томе гомилу текстова усред рата и усред нацинапаљене Хрватске и пола једне књиге готово само о томе...а била је и удата за Србина и није га се одрекла, "дапаче" увек је то истицала (на више места у више књига)...
докле ћете ви са таквим ужасним комплексима да вређате мој народ и блатите слику Срба?
ЈА ВаМ НЕЋУ ДОЗВОЛИТЕ ДА ПРЕДСТАВЉАТЕ СРБЕ КАО искомплексиране ...
но кад вам је Брана појам слободног и независног мислиоца онда није ни чудо..
Препоруке:
0
0
39 четвртак, 30 децембар 2010 11:09
брм
@ thinking maize
одакле сад и вама да није писала о бљеску и олуји..(за Јасеновац и Јадовно не знам али она ниеј историчарка, зашто би о томе писала новинарака и књижевница на "женске теме"?)
не грешите душу бар ви кога ценим...јако је мало људи добронамерноих према Србима на целој планети да би се баш на њима иживљавали
Препоруке:
0
0
40 четвртак, 30 децембар 2010 12:25
Душан Ариљевић
@kortasar
"I odmah da vam kazem ,jednako kao i vi mrzim one iz NVO, Vesnu Pesic,Sonju Liht,Kandic,Biserko..."

Имам идентичаан став као и Ви кад је у питаању г. Ведрана Рудан. А Ваше мишљење које сам цитирао на почетку коментара задржиете за себе јер онако како сте га формулисали испада да сви ми мрзимо особе које сте навели а то не само да није тако већ се коси и са Вашим наводом који следи: "Na ovom sajtu ,koji pretenduje da bude sajt prosvecenih ljudi,intelektualaca,mislecih,..." Нешто ту код Вас није "тачно".
Препоруке:
0
0
41 четвртак, 30 децембар 2010 13:50
Ала@Brm
Citajte sporije-pomenula sam "daavni NIN".....itd.,
Postujem Vasu zelju da drugima ogranicite izbor, ali je to nemoguce u bilo kom obliku.
Procitala sam sve sto je Rudan napisala-i dalje stojim iza svog stava da je to verbalni egzibicionizam,sto ona odlicno cini,ali da me se takva knjizevnost,oprostite na slobodi izbora,nije "dojmila".
Dirljivi su opisi odnosa sa starom majkom,sinom koji je daleko...
Kada je etnocid i genocid,prisutan skoro 100 godina u Hrvatskoj- e,tu Rudan zastane.
To je moja percepcija njenog pisanja i stava.
Ne mislim da je Rudan,kao kolumnista ili ako bas insistirate,knjizevnica, bitna da se o njoj toliko govori.Bitniji je ,o cemu A.Radmilovic lepo pise,slugeranjski odnos javnosti u Srbiji.
Rudan je zrno u pesku savremene, komercijalne tzv.zenske knjizevnosti.Ni manje,ni vise.
De gustibus....
Ja Vama dozvoljavam da mislite sve sto zelite,pisete,govorite,cak i kada se ne slazemo...
Препоруке:
0
0
42 четвртак, 30 децембар 2010 13:56
Ala@brm=Kortesar
Vasu mrznju zadrzite za sebe.Ovde niko nikoga ne mrzi vec kritikuje,sto je obaveza svakog "misleceg",kako navodite'sve pojave u drustvu s kojima se n slaze.
Narocito NVO jer su finansirane iz drzavnih budzeta(naseg novca) a rade protivno interesima Srbije.
Препоруке:
0
0
43 четвртак, 30 децембар 2010 17:19
thinking maize@ брм-у, УТУК!
Ви Поштовани Господине, БАШ желите ПОЛЕМИКУ! Рекосте: "одакле сад и вама да није писала о бљеску и олуји..(за Јасеновац и Јадовно не знам али она ниеј историчарка, зашто би о томе писала новинарака и књижевница на "женске теме"?) не грешите душу бар ви кога ценим... јако је мало људи добронамерноих према Србима на целој планети да би се баш на њима иживљавали", у чему сте ПОДОСТА У ПРАВУ, јер руку на срце, баш и НЕ ПРАТИМ опус г-ђе Рудан! Али исто тако ЗНАМ да "ЈЕДНА ЛАСТА НЕ ЧИНИ ПРОЛЕЋЕ", јер, ако је г-ђа Рудан ХУМАНИСТА, онда би по ТОМ ПРИНЦИПУ то био и пређашњи ПРЕДСЕДНИК Хрватске Стипе Месић, који је БИО у Јасеновцу и ИЗЈАВИО да "NDH NIJE BILA ostvarenje snova hrvatskog naroda!" А СВИ ЗНАМО да је г-дин Месић, ајд да будем благ, обичан ЛИЦЕМЕР, "гледе" Срба и њихових ПРАВА у Р Хрватској! Сада, НЕМАМ ВРЕМЕНА да пратим СВАКО СЛОВО које испише г-ђа Рудан, али довољно сам ИНФОРМИСАН да је СКОРО па НАЦИОНАЛНИ КОНСЕНЗУС у Хрватској да су "Бљесак" и "Олуја" DOMOVINSKI RAT, а не ГЕНОЦИД!
Препоруке:
0
0
44 четвртак, 30 децембар 2010 17:27
thinking maize@ брм-у, УТУК, 2-ги део!
А "гледе" "женског писма", јер то оно: "жене рађају децу, тј. дарују живот, па су ГЕНЕТСКИ ХУМАНИСТИ"! Ајте, МАНИТЕ МЕ тих ФЛОСКУЛА! ЖИВОТ је ДАТ, а не (генетски) ЗАДАТ и то је ЉУДСКА СЛОБОДА, која се ИЗНОВА и ИЗНОВА ОСВАЈА, ВЕОМА МУКОТРПНО! То Вам није Холивуд, а још мање "Dojam Tjedna", као "врхунска" емисија "демо(но)кратског МЕДИЈ(УМ)А "TV B-92"! Јер, КАРМА НЕ МОЖЕ БИТИ ИНСТАНТ, јер онда НИЈЕ КАРМА! И како још рече свети апостол Павле: "Добар рат изратовах, ВЕРУ сачувах!" Свако добро!
Препоруке:
0
0
45 четвртак, 30 децембар 2010 17:50
slobodan45
kratko ću se osvrnuti na misli najpametnijeg, najpragmatičnijeg, oslobođenog i legendarnog komenatora na NSPM-i...da, sada im fali SRPSKA DUŠA, SRPSKI TALENAT, SRPSKA SNAGA, SRPSKI BEZOBRAZLUK, SRPSKA GENIJALNOST, SRPSKI ŽIVOT, SRPSKI ŠMEK, ITD,ITD,ITD,ITD,ITD,ITD, ITD,ITD,ITD,ITD,ITD,ITD JER, GENI SU ČUDO!!!!SRPSKI GEN JE ČUDO!!!!javlja im se...javlja im se, negde iz daleka...fali im...nema umetnosti, nema osećaja, nema istinske energije...I TO JE TO.DOSTA O TOME.NEGO, MORAMO DA SE ZBIJAMO, MORAMO DA SE ZBIJAMO....ne smemo da rasipamo energiju kao nekad....KAO NEKAD.NEMAMO VREMENA.naš problem su ISTINA I VREME.veoma ozbiljni problemi.veliki pozdrav gospodinu, iz koga progovora SRPSKI DNK U SVOM NAJIZVORNIJEM OBLIKU.pozdrav redakciji, jedinog, slobodnog medijuma na geografskom prostoru, koji se, još uvek, zove srbija...neka nam Bog u pomoć u danima koji nadolaze!!! I ZBIJAJMO SE, SAMO SE ZBIJAJMO, STRPLJIVO I SKROMNO.
Препоруке:
0
0
46 четвртак, 30 децембар 2010 20:24
мој утисак
Ух, не бих ни поредио Кустурицу и Руданку. Кустурица је дубок, мислећи и у суштини добромислећи човек, с језгровитим и моралним, универзалним ставовима, док Руданова оставља утисак веома исфрустриране, негативне и намештене особе, слабог израза и проблематичних ставова ...
Препоруке:
0
0
47 петак, 31 децембар 2010 00:21
александар
Пуна подршка Али и thinking maizeu.
Између дотичне и Јосиповића, Месића, Бисерко, нема никакве суштинске разлике по питању гледања на блиску "прошлост", на узроке "домовинског рата", на кривицу за "ратове" и сл.
Ако неко мисли да она доводи у питање "званичну истину", тај је у љутој заблуди.
Ту и тамо укаже на лицемерје хрватске политике по питању Срба, али све је то у границама дозвољеног и коректног.
Оригинално. Нема шта.
Али оно што је суштина целе приче, а то је нестанак Срба из Хрватске и кривица за то, као и питање како и на чему је настала њена садашња држава, тога се госпођа не дотиче.
Лакше је ОВДЕ причати о антиглобализму.
Неупућени можда не знају да је дотична својевремено учествовала у "бродским конвојима" за помоћ "опкољеном Дубровнику", те да је својевремено намртво на тв-у извређала Тому Николића када је поменуо Републику Српску Крајину и заложио се за поновно покретање те приче.
Паметном човеку доста.
А још када се зна са киме се у Београду дружи када дође...
Препоруке:
0
0
48 петак, 31 децембар 2010 00:29
александар
Узгред, добри наши модератори и остали са НСПМ-а.
Очигледно је да сте скратили "број" карактера које можемо да користимо приликом коментарисања.
Штедња у доба економске кризе.
Ваљда.
Дугујете нам објашњење за речено.
Ако сам пропустио објашњење, унапред се извињавам.
Али мислим да би многе занимали разлози за то.
Идемо ли ка укидању коментара.
Ако је тако, штета.
Препоруке:
0
0
49 петак, 31 децембар 2010 01:33
НСПМ веб
Поштовани,

коментари неће бити укинути, већ су скраћени због ограничених ресурса(и људских и материјалних), којима тренутно располажемо.

Срдачан поѕдрав
Препоруке:
0
0
50 субота, 01 јануар 2011 14:27
Ad hoc
Нисам политички коректан.
Само да подсетим:дотична је до пре пар година док је нису исфурали из Национала у безброј њених коментара називала све патриотске Србе Ћетницима.
(намерно Ћ).
Подметала је Србима усташке злочине:
убијањем Бормашином бургијањем главе,маљем,клањем(србосек "заборавила"),мутилисање/осакаћивање и безброј других "србских специјалитета"које су вршиле њене усташе.Те наводне србске злочине не може да документује.Једном је навела:"стара бака прича о зверствима Четника ".
Дрско подругљиво нас назива безпрекидно, Србијанцима,(брозо-усташка кованица) а не Србима.
Простаклуком Басариног стила се набацује Београђанима.Другим Србима је незанимљива.
Пробудите се Срби-"братсва-јединства"беше и сувише.
Препоруке:
0
0
51 недеља, 02 јануар 2011 12:07
pastrovic
Meni je drago da me nazovu srbskim četnikom.
Ali četnikom, ne Ravnogorcem (iliti borcem JKVuO).
Ravnogorci su izgubili rat, a sama ideja je skoro pa potpuno nagrdila srbstvo.
Meni su moji doma usadili veliko poštovanje i ljubav prema četnicima, onima s početka 20. vijeka.
Kad u Zagrebu ustaša Tompson drži koncert, 60.000 uglavnom mladih se okiti ustaškim znamenjem, i meni je to taman kako i dolikuje katoličkim kerberima.
Oni i nemaju razloga da se stide ustašstva, jer nijesmo mi njih poklali skoro milionče, nego oni nas.
Istorija priznaje pobjednike, pa... što mislimo, ko je tu pobjednik a ko prerezanog grla?
Препоруке:
0
0
52 недеља, 02 јануар 2011 12:23
pastrovic
"Виcapиoн", ne bih se složio da se mi ne trpimo.
Ne trpe oni nas, a mi njih... ma, prosto obožavamo.
Da i ta dama ima nekakvu "zadaću", to je bez daljnjega, taman kao i "miroljubivi" Ivo.
Dakle, Hrvati ne misle da stanu sa ovolikom od Srba opljačkanom teritorijom.
Nadam se da će im lično naš patrijarh Irinej, papin "mali od palube" predati ključeve Beograda, ili barem Banja Luke... za sad!?
I tako, dok Srbi za prezidentea imaju krelca koji sa ponosom kaže da je SRBOFIL... hehe, možemo li i smijemo li da zamislimo da ustaški predsjednik kaže da je HRVATOFIL?
Ni u ludilu, je li tako?
E pa... tu nam je Vedrana jako malo kriva.

"Ad hoc"... bravissimo!!!
Препоруке:
0
0
53 недеља, 02 јануар 2011 14:00
ana
Lacmanska posla.Nije slucajno sto drogasrbija kao u ikonu gleda ovu hrvatsku kustru, njen antiglobalizam treba dodatno da anestezira ovu srpsku masu i da je uljuljka i zamagli pogled.Pre Amerike nama je neprijatelj ta ista Hrvatska i ti hrvati koji se sad umiljavaju a kad se oni podvlace nesto se opasno za nas sprema!!!!Srbin ne sme nikad da izgubi iz vida da su nasi prvi neprijatelji upravo ovi koji tako vole da se poseru po nama u nasoj kuci, ako se usput pomalo pokake na sebe to je prihvatljivo.Vedrane Rudan, Dezulovici, Lucici, opasniji su od svih tompsona ustasistana!!!!
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер