O da...Još jedan briljantan tekst o temi o kojoj se malo i uglavnom loše piše u ovoj zemlji - korporativnoj paralelnoj istoriji. Već sam čitao od istog ovog autora, čini mi se? - jedan super tekst o brendovima...I da - čuo sam već za pomenuti događaj iniciran grupom Yes Man. Sjajno napisano. Veoma urgentna tema...
Препоруке:
0
0
2
среда, 05 јануар 2011 21:26
Cmok Toronto
You Tube je kultura.
I donosi $.
Ako je politika u Srbiji najprofitabilnija 'industrija' onda umetnici,autori trk u politicare pa ce te posle jednog mandata moci da sebi otvorite pozoriste,galeriju ili muzej a mozda i dobijete Nobelovu nagradu.
Ukljucite se u politiku pre nego sto vas glad izvede na ulicu.
Препоруке:
0
0
3
четвртак, 06 јануар 2011 00:10
rade
pa,to i nije bas tako.zasto generalizovati.ako se igde novac daje na nevidjeno,to je u kulturi.jer to nevidjeno tek ce biti stvoreno kao umetnicko delo.a mozda i nece,ako umetnik izgubi inspiraciju,ili pozeli da prvo kupi dzip.umetnicke slobode su vrlo rastegljiv pojam,pa je umetnost i neostvareno delo.nesto kao vesta instalacija.da raznih anomalija i apsurdnih situacija ima,ima,ali ima i mnogo toga sto je u redu,projekata i umetnika koji s pravom dobijaju sredstva iz fondova.tekst je odlican i inspirativan.
Препоруке:
0
0
4
четвртак, 06 јануар 2011 00:13
Иван
Савршен текст. И сјајан пример како добра теоријска анлиза може бити итекако практично учинковита. Све честитике аутору,а и редакцији што нас је у ове празничне дане почастила са неколико изванредних текстова.
Препоруке:
0
0
5
четвртак, 06 јануар 2011 00:49
митар
Да ли је од опште политичке халабуке неко приметио овај изванредни текст?
Препоруке:
0
0
6
четвртак, 06 јануар 2011 00:55
Petar Izgnanik
Profit i novac su UVEK vladali, ukljucujuci i doba Renesanse, i to je jednostavno tako. Mozda je nekakav izuzetak doba komunizma, ali svi znamo kako se to zavrsilo (nisu mogli ni narod posteno da prehrane a kamoli da im ostaje za umetnost). A i sta nam je to od vrhunskih dela umetnosti ostalo iz tog doba? Ako ista, to je napravljeno disidentski i UPRKOS a ne zahvaljujuci toj drzavi.
I da ne kukamo vise na nekakvu fikciju "liberalnog kapitalizma", mi trzisni kapitalizam jos nismo iskusili ni u kasicicama. Kod nas vlada jedan drugi sistem - DRZAVNI REKETIZAM, u kome se bilo kakva drzavna pozicija zloupotrebljava za pljacku, i radnika i kapitala, zapravo SPRECAVAJUCI klasu istinskih produktivnih preduzetnika da se uzdigne. I sad TA korumpirana drzava da finansira umetnost?! Pa ja vec vidim rezultat - partijski DS-ovi umetnici dobijaju pare za u najboljem slucaju osrednje TV serije i filmove. Kapetan Misa i Kolarac su nam bar ostavili nekakva ZDANJA, a birokratija nikad nista, niti ce!
Препоруке:
0
0
7
четвртак, 06 јануар 2011 11:01
4s
Где новац звечи култура јечи што би рекла народна пословица.У даншње време сва култура је постала култура
видео записа и брзих интернет зачкољица коју конзумира
Орвеловска популација која готово никад није крочила у
позориште а о балету и опери да не говоримо.
Још од античких времена умни људи су зависили од разних мецена и добротвора где је филозофија понекад била
кодекс државног устројства.Данас у овом банализованом
вилајету смисао свега је новац по сваку цену а државно устројство је калсична Монти-Пјтоновска комедија.
У поплави ријалити програма којим се забавља бесловесна маса култура је изгубила смисао свога
постојања,падне ми на памет она Миљковићева "поезију ће
сви писати" где данас разни скрибомани жврљају којешта
вероватно схвативши дословно песникове речи.
Јер није све што је написано позија ни изговорено умотворина.
Препоруке:
0
0
8
четвртак, 06 јануар 2011 11:30
Висарион
Наравно.Писац мора да се бори за публику.Да ли је Великићев рецепт најбољи, нисам сигуран.Али да је жалба појединих наших писаца како нико ништа не чита погрешна карта у литератури у то сам сигуран.Само што ја не мислим да се велика литература не може да пише за широке народне масе.Великић је негде као француски Бесон.Пиши, играј како народ воли и да никог нарочито не заболи.Он се пробио.Не знам колико на међународном тржћишту али ако је тамо, тамо су већ господин Бајец који пкише о Келтима, Византинцима и то тако што на десеетек страница једног свог романа јунаци брину највећу бригу како да јаје поставе да стоји усправно и гто на свом најужем врху.Тамо су Басара који све српско покушава да онередки, тамо су само они који не следе никакав мит о Србима, ништа лепо о њима немају да кажу, тамо је Албахари танак као паучина, сумњам да је Горан Петровић о чијем последњем роману не круже најбољи гласови(Нисам га читао)па ви видите колико су тамо Срби.А то само нама није важно.
Препоруке:
0
0
9
четвртак, 06 јануар 2011 14:23
Симић Манојло
У Тадићевој Србији, вук је прогутао Аску.
Усласт, мљашчући и подригујући.
" Соцреалисти "су били мала дјеца за ове данашње
" ствараоце ".
Довољно је погледати наше филмове, чији су аутори
срозали тај филмаџијски занат на најнижи могући
ниво. Поштеније би било зарађивати новац чистећи
људима обућу на Славији.
Велике честитке аутору за текст. Студиозно.
Препоруке:
0
0
10
петак, 07 јануар 2011 22:55
Одбрана и последњи дани
Када је Че Гевара постао кубански бренд могли смо да се поздравимо са неком озбиљнијом револуцијом.Капитализам је више зарадио на њему, него што је имао од њега штете. Хипи револуција је била прилично спетљана, неартикулисана, деца цвећа нестварна. Превише је ту било психоделије и таламбасања без везе. Па, тако и Коса. Побуна са разлогом, али до зла бога имагинарна без јасних захтева. Испразна.
I donosi $.
Ako je politika u Srbiji najprofitabilnija 'industrija' onda umetnici,autori trk u politicare pa ce te posle jednog mandata moci da sebi otvorite pozoriste,galeriju ili muzej a mozda i dobijete Nobelovu nagradu.
Ukljucite se u politiku pre nego sto vas glad izvede na ulicu.
I da ne kukamo vise na nekakvu fikciju "liberalnog kapitalizma", mi trzisni kapitalizam jos nismo iskusili ni u kasicicama. Kod nas vlada jedan drugi sistem - DRZAVNI REKETIZAM, u kome se bilo kakva drzavna pozicija zloupotrebljava za pljacku, i radnika i kapitala, zapravo SPRECAVAJUCI klasu istinskih produktivnih preduzetnika da se uzdigne. I sad TA korumpirana drzava da finansira umetnost?! Pa ja vec vidim rezultat - partijski DS-ovi umetnici dobijaju pare za u najboljem slucaju osrednje TV serije i filmove. Kapetan Misa i Kolarac su nam bar ostavili nekakva ZDANJA, a birokratija nikad nista, niti ce!
видео записа и брзих интернет зачкољица коју конзумира
Орвеловска популација која готово никад није крочила у
позориште а о балету и опери да не говоримо.
Још од античких времена умни људи су зависили од разних мецена и добротвора где је филозофија понекад била
кодекс државног устројства.Данас у овом банализованом
вилајету смисао свега је новац по сваку цену а државно устројство је калсична Монти-Пјтоновска комедија.
У поплави ријалити програма којим се забавља бесловесна маса култура је изгубила смисао свога
постојања,падне ми на памет она Миљковићева "поезију ће
сви писати" где данас разни скрибомани жврљају којешта
вероватно схвативши дословно песникове речи.
Јер није све што је написано позија ни изговорено умотворина.
Усласт, мљашчући и подригујући.
" Соцреалисти "су били мала дјеца за ове данашње
" ствараоце ".
Довољно је погледати наше филмове, чији су аутори
срозали тај филмаџијски занат на најнижи могући
ниво. Поштеније би било зарађивати новац чистећи
људима обућу на Славији.
Велике честитке аутору за текст. Студиозно.