Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Da li imamo razloga da se radujemo izveštaju Dika Martija?

Komentari (50) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 17 decembar 2010 15:04
Jovan Marić
radovanju nema mesta...stradali toliki naši ljudi!
Preporuke:
0
0
2 petak, 17 decembar 2010 16:19
Rade
Bravo!
Preporuke:
0
0
3 petak, 17 decembar 2010 16:26
Vukadin
Odličan tekst! I ko zna koji put ću ponoviti svoje žaljenje što su u pravu oni koji daju najcrnje prognoze. Ali bar imaju intelektualne hrabrosti da pogledaju činjenicama u oči. A gola je činjenica da je Srbija država tek malo više nego "Kosova" (Kosovo je Srbija, "Kosova" je NATO tvorevina). Zato me reakcija preCednika ni malo ne čudi.
Ono za Sonju Biserko je ozbiljna optužba. Ne kažem to zato što me to čudi, od onih koji idu rado da piju kafu sa "humanistima" u Prištini ništa me ne čudi. To kažem zato što bi bilo dobro izaći sa dokazima da preko nje (i koga još sve) Tači kupuje Srbiju. U interesu neke nove Srbije koja se, istina nažalost, još uvek ne nazire.
Preporuke:
0
0
4 petak, 17 decembar 2010 16:38
Anta
"EU pak želi nezavisno Kosovo novih ljudi, Kosovo očišćeno od „šumskih političara“ preciznije ratnih zločinaca, trgovaca drogom, oružjem i organima, EU dakle želi Kosovo intelektualaca čije biografije nisu ukaljane krvlju"..... Kad ovako nešto pročitam ne znam da li je napisano u žešćoj ironiji ili pisac zaista tako misli.... ako zaista tako misli, onda ništa, besmisleno je polemisati...Između Amerike i EU nema nikakvog mimoilaženja, EU je politički okvir NATO pakta, a NATO pakt je nabitniji instrument Američke spoljne politike...
Preporuke:
0
0
5 petak, 17 decembar 2010 16:42
Saša
Sve će ovo biti zataškano, kao i mnogo toga pre. Zašto Marti nije izveštaj objavio nedelju dana ranije, nego se čekalo da ``izbori`` prođu? Da imamo državu, Martijev izveštaj bismo mogli lepo iskoristiti. Ovako...
Preporuke:
0
0
6 petak, 17 decembar 2010 16:53
Jasna Simonović
Šta ima Beograd da se bakće sa Kosovom kad ne ume da se bakće ni sa sobom...Ref. Tužilaštvo se igra pištaljki i to u mraku! Sudstvo sa učinka nikako da ode na počinak! A Šekspirova ulica luta po sazvežđu "samuraja"...

Tehnička pitanja koja je predsednik Srbije primoran da radi odavno je trebalo da urade zaposlenici beogradskih čaršijskih agencija, i kafe-pauznih ministarstava...

A Tači! Ne bih da tač tu temu koju ne znam, ali verujem da postoji tužilaštvo i sud koji se ne prodaju za vagone dokumenata i milione ljudi utopljenih u poplavu informacija, i koje ne pada na balkansko-globalne laži i prevare kad je barka na vidiku...

Pa makar sa ili bez prava bio podignut spomenik i američkom predsedniku...

Tako nekako je bolje za sve...
Preporuke:
0
0
7 petak, 17 decembar 2010 17:44
ana beograd
bojim se da bi oni radije videli kurtija na tacijevom mestu... i eto nama novog rata, samo sad za okolinu nisa...
Preporuke:
0
0
8 petak, 17 decembar 2010 17:48
paja patak
Mislim da se treba radovati (bolje ikad nego nikad da se sazna kako stvari stoje). Ipak će se dosta njih malo zamisliti i zabrinuti. Evo teksta samo dva pasusa iz Martijevog papira:
„...71. Ono što posebno zaprepašćuje je da celokupna međunarodna zajednica prisutna na Kosovu – počev od Vlade SAD i ostalih zapadnih sila, do pravnih vlasti koje EU podržava – bez ikakve sumnje poseduju istovetnu više nego ubedljivu i potpunu dokumentaciju o kriminalnoj aktivnosti Dreničke Grupe , ali niko od njih izgleda da uprkos takvom stanju nije spreman da reaguje i pozove počinioce na odgovornost....
... 75. Radi shvatanja kako su se ovi zločini srozavali u još niži oblik nečoveštva – tj. u nasilno vađenje ljudskih organa u cilju trgovine, identifikovali smo još jedan lik iz UČK koji očigledno pripada vodećim zaverenicima: Šaip Muju (Shaip Muja)...“
A ovo su samo dva pasusa! Smatram da bi NSPM, kao i ostali srpski sajtovi trebalo zajednički da organizuju prevođenje integralnog teksta Martijevog dokumenta i da ga objave i drže na sajtovima sve dok se zajednički ne odštampa kao posebna brošura i deli/šalje zainteresovanima. Zašto?
- Zajednički iz dva razloga: 1. Tekst je obiman i prevođenje skupo, i 2. Veoma važno: da vidimo da li je moguće išta zajednički uraditi? Zatim:
- Treba sve ovo saznati i pamtiti, a zašto šire upoznavanje za ljude koji ne govore tečno engleski prevod je neophodan;
- Iz načina kako Marti izlaže svoje nalaze može se naučiti kako takve stvari treba raditi.
Preporuke:
0
0
9 petak, 17 decembar 2010 17:59
slobodan45
normalno da nema mesta radovanju i ne samo zbog jadnih ljudi, nego zato što je sve FARSA!!!!!
vikiliki, vikimikimaus...načinjeni su ogromni zločini u svim oblastima ljudskog življenja, u proteklih 20 godina, najmanje...imate vest danas, o čemu sam pisao nebrojano puta, da su planski krenuli, da unište ekonomiju u srbiji, tj sfrj...ljudi ih uopšte ne interesuju, zato je nastao termin "KOLATERALNA ŠTETA"...E, ZATO JE, JEDINI IZLAZ NA ISTOK, ako se ima pameti i mudrosti.to je to.
Preporuke:
0
0
10 petak, 17 decembar 2010 18:37
vajz spirit
Jedan od najboljih Aninih članaka na NSPM-u. Prava analiza, a ne kvazipatriotsko busanje u grudi ili kvaziliberalno pozivanje na "dragocenost" kosovske nezavisnosti. Izdvojio bih:
Prvo, žalosno je što se država koja to nije, Srbija, sa sve Brunom Vekarićem nije polomila da sastavi nijedan dovoljno koncizan i efektan izveštaj koji bi svet naterao da pogleda slike srpskih stradanja na Kosovu, ali i da vidi sliku Hašima Tačija i ostalih kriminalaca koje je (taj isti svet) proizveo u političare

Ja sam za poštovanje ljudskih prava. Srbi, kao i svi građani ove planete, imaju pravo na život, imovinu, ličnu slobodu, pravnu zaštitu. Ta prava su im blatantno kršena od 1999. naovamo, dok je "međunarodna zajednica", koja o tim pravima toliko govori, pred tim ili slabo reagovala, ili zatvarala oči, ili nekad bila i saučesnik. Zašto naša evropska, ljudskopravaška vlada nije na to adekvatno reagovala? Zašto nije uradila sve što je u njenoj moći da zaštiti prava građana Srbije? Ma koliko licemeran ovaj svet bio, pred gomilom jasnih i ubedljivih dokaza ne može da se ćuti.

Ovo je sramota i za Srbiju i za građane ove države. Ili "države".
Preporuke:
0
0
11 petak, 17 decembar 2010 18:41
gavrilo
oh Ana, Ana, kada ćemo mi , najzad, vidjeti našu jadnu i bijednu Srbijicu očišćenu od ovih koji je sramote svakodnevno i bacaju u blato, od ovih koji nam jedno pričaju, drugo misle, treće rade, od ovih kojima je Tači sjajan sagovornik po ljudskim kvalitetima i po kojima su jednako dobri i za Srbiju i za Lažnu Državu!i sve dok je ovih ovakvih "naših! najboljih po mjeri SAD,u Srbijici nećemo imati ni Srbiju a još manje KiM!sa parama ili bez njih, svejedno! pravo na KiM nikada neće biti izbrisano iz nas koji se osjećamo Srbima i onima čiji su potomci krvarili i ginuli za Sveto kosovo!
Preporuke:
0
0
12 petak, 17 decembar 2010 18:44
KPS
A šta ćemo sa Natašom Kandić koja se grlila i ljubila sa Tačijem prilikom proglašenja nezavisnosti Kosova i Metohije od Srbije. Jel i tu treba neki Dik Marti da otkrije sve prljave rabote naših NVO? Ali nažalost Srbija nema Dik Martija.
Preporuke:
0
0
13 petak, 17 decembar 2010 18:49
Visarion 1
Veoma lako i veoma brzo zaključujete mlada damo.
Vi kažete da je to što čini Tači "gadost".Neko ko vadi živo srce živog čoveka bez njegove volje, da bi ga prodao nije nešto što je prljavština, nego nejveći mogući zločin.Samo se u Hitlerovim logorima dešavala ta velika kalvarija zla koja prelazi granice čovekovih doživljajnih mogućnosti.Mnogi gledaoci filmova, u kojima hodaju ti jevrejski kosturi ili ih bageri tovare i trppaju u neke jame,ne mogu da gledaju.Gadost je nešto bezazleno, gadost je ponekad neprilično ponašanje,pojam sukoba sa neobičnim.Ovo nema veze sa onim što mi znamo o čoveku i njegovim normalnim reakcijama.Ovo je sračunato ubistvo da bi se euzeli organi u trange frange transakcijama i to od čoveka s kojim se živelo , tu negde u susedstvu i koji najčešće ili uvek ništa nije bio kriv sem što je pripadao drugom narodu.To je nešto drugo nego gadost.Ali dobro.
Dva tri puta ste govorili o mladimm šiptarskim inetektualcima školovanim po inostranstv u nadi da će oni doći na vlat u ovoj pokrajini.Navodno su se zgražali nad 17 martom kad su, po tuđem receptu, učili svet da im se ne staje nažulj jer znaju da okrenu ćurak naopako.I sad mnogi u svetu to upotrebljavaju kao argumenat:Nemojte da ih ljutite da ne podivljaju kao 17 marta.
Malo znate o Šiptarima.Intelektualci, doktori nauka u seoskim kućama, u kojima vlast ima najstariji ,slušali su , i danas slušaju, šta im taj naredi da rade.On sa navišim školama naviknut je da sluša najstarijeg bez pogovora.
Oduvek su imali gospodare.Nekad Turke , posle jedno vreme Tita,pa sad Amerikance.Svima će govoriti ono što oni žele da čuju.Samo će svoj šiptarizam Leke Dukađinija da poštuju i u fisovima i na savetima staraca da donose odluke.To se nije izmenilo.Izmenili su se metodi, načini , stilovi, prema prilikama ali "Velika Albanija " je njihov nacionalni san koji sve više ima izgleda da ..
Preporuke:
0
0
14 petak, 17 decembar 2010 19:12
Stanimir Trifunović, ranije PETI ELEMENT
Svaki patriotski vaspitani Srbin, kao i svaki istinoljubivi pojedinac uopšte ima razloga za zadovoljstvo. Kakvo-takvo, koliko-toliko.

Osnovno pitanje jeste KAKO će svoju "odbranu" graditi NVO sektor na čelu sa Liht, Biserko, Kandić, Dimitrijević... odnosno svi oni koji su u Tačiju videli borca za slobodu i ravnopravnost i opravdani nezavisnost Kosmeta?

I naposletku, Dik Marti je rizikovao u ime istine onoliko koliko je ona skrivana dok je o njoj govorio čovek koji je prvi o tome progovorio i zbog iste morao da bude zbrisan sa političke scene. Vojislav Koštunica.
Preporuke:
0
0
15 petak, 17 decembar 2010 19:13
Visarin 2
Taj san je zajednički.Kad ste vi čuli te intelektualci njihovi bilo šta pomirljivo kažu o odnosima prema Srbiji.Oni idu za lažima svojih takozvanih "naučnika" koji tvrde da su ilirskog porekla, oni veruju da su ih Srbi dvanaeste godine reaokupirali:Mi smo činili za njih što god su zamislili.Čak je i kralj Aleksandar primao na dvoru njihove begove, Tito im je kumovao,onda ih je školovao , Đakovčane u Parizu (Otuda Kušner- gej parade) , dobijali su po tri stipendije da bi se školovali (bio sam tamo kad se to dogašđalo) i čim nauče da pišu pisali su na tek načinjenim asvaltnim drumovima velikim slovima da se vidi iz aviona "Sloveni gubite se.>Ne srbi nego Sloveni.Gubite se iz našeg Ilirikuma.) Bilo je to za vreme Tita i mi ništa nismo razumeli.Šta je mogao Milošević kad su zatvarali saobraćajnice, kad su stvarali u tvojoj zemlji svoje univerzitete,kad su odlazili masovno s posla i za to krivili Srbe ,i kad su radili milion lažnih izmišljotina i sve pripisivali državi u kojoj žive.
Mogao je samo da nasrne na njih.
I šta vi mislite da će intelektualci da okrenu točak toga sna o velikoj Albaniji naopako.Oni ne uče da bi se priklonili svetu nego da bi znali kako da mu podvale.Intelektiualac ni kod nas nije garancija a kod njih nikakva.Oni slušaju glas naroda.Sa svoje strane su u pravu ali mi nemamo prava da ima pripisujemo ono što zamišljamo da bi bilo pravedno da oni čine.Njihova pravda je nešto drugo.Oni će odluke Prizrenske lige da ostvare.Oni ništa ne napuštaju, oni pordične zadruge čuvaju jer ih spasavajau:Mi smo ih napustili odmah posle Prvosg srpskog ustanka i razorili selo.Pisao sam to negde na ovim sajtovima.
Preporuke:
0
0
16 petak, 17 decembar 2010 19:59
hkdfvgjk
E sad se nesto pitam , jel i onaj spomenik bilu klintonu napravljen parama od prodaje ljudskih organa ??????????????
Preporuke:
0
0
17 petak, 17 decembar 2010 21:32
jevropljanin jezivi
Vlada sa prosrpskim predsednikom i NVO sa Natašom Kandić i dr. su isto maslo, nokat i meso.
Ne možeš se rešiti jednih, a drugi da ostanu. U jednom su paketu velikog brata.
Neće se njihovi obrazi zacrveniti zbog ovog izveštaja.
Preporuke:
0
0
18 petak, 17 decembar 2010 21:54
dotochoe
Prema pisanju nekih medija u Svajcarskoj i HT je intelektualac. Studirao je na Ciriskom univerzitetu
politiku i istoriju. A jedna od najnovijih vesti je, da je ministarka inostranih poslova trebala da primi priznanje od ambasade Kosova u Bernu za zasluge koje je ucinila za diasporu sa Kosova. Urucenje nagrade je odlozeno jer trenutna situacija nije pogodna (izvestaj Dicka Martija), javlja Teletext svajcarske televizije.
Preporuke:
0
0
19 petak, 17 decembar 2010 21:59
kosanka
Svakako nemamo cemu da se radujemo zbog Srba koji
su izgubili zivote i cijim organima se trgovalo.
Ono sto je bitno da se polako odmotava klupko i
da informacije cure pa ce to mozda malo rasvetliti
pamet Vukcevica,Vekarica i ostalih poltrona.Ova
vest ocigledno nije novina ni za EU ni SAD.Pitanje
je,koji su razlozi objavljivanja ovakvih informacija
bas sada?Trebalo bi nesto priupitati lekara bez
granica Kusnera,velikog "srpskog prijatelja",sta on
ima da kaze?Gde je sada Serz Bramerc da malo svrati
do Tacija pa da se i on nesto propita.Saznacemo
mi jos mnogo toga,jer zlocinci nemaju miran san a
mozda EU i SAD nemaju vise para da sponzorisu ove
lopine.
Preporuke:
0
0
20 petak, 17 decembar 2010 22:11
Dijapazon
Taci je pusten niz vodu ne zato sto je kriminalac i krvnik to je svima bilo davno poznato i pre nego sto je Karla Del Ponte napisala knjigu, vec zato sto je postao previse snazan. Zapadu takvi ne odgovaraju i smetaju im. Iz istog razloga je niz vodu pusten i Zoran Djindjic.

Oni su ovaj strahovit zlocin iskoristili za dvostruku igru:
Sa jedne strane teritoriju Kosova ovim cine ponovo nelegalnom http://www.politika.rs/rubrike/tema-dana/Svajcarska-da-preispita-odnose-sa-Kosovom.sr.html Na taj nacin opravdavaju produzenje vojnog i svakog drugog prisustva koje im je potrebno za dalje napredovanje ka prirodnim resursima na istoku.

Sa druge strane time bankrotiranoj Srbiji u nedogled produzuju agoniju i definitivno je svrstavaju je u sanitarni kordon prema srednjem istoku.
Preporuke:
0
0
21 petak, 17 decembar 2010 22:38
Simić Manojlo
Zabrinjavajuće je da je Martijev Izvještaj bio
popraćen na BBC-u samo prvi dan,kada je o njemu
govoreno ravno 5 ili 6 puta( CNN ni tada nije ništa
rekao), a da je potpuno nestao sa ekrana nakon što
je usvojen u EP( zapravo Nacrt Deklaraccije ), što
je veoma nelogično i ukazuje na strogu kontrolu
"nezavisnih" i "slobodnih" zapadnih medija.
Kad se iskontrolišu oni najveći (SNN,BBS,Njujork
Tajms), manje je važno šta kažu Gardijan i drugi
samalim tiražom.
To što rade Vekarić, Vukčević(oni su zaduženi samo
za srpske zločine),Biserko i naročito Boris Tadić,
djeluje stimulativno na zapadne "slobodne" i
"nezavisne" medije, da nastave sa ostrašćenom
dehumanizacijom jednog čitavog Naroda (priče o
individualizaciji krivice, zaista su samo to, priče).Naša trulež je interna, i bez nje ne bi bilo
moguće optuživati čitav Narod.
Preporuke:
0
0
22 petak, 17 decembar 2010 22:55
banedral
Prvo , niko ne razmislja o porodicama tih jadnih napacenih ljudi koje su cerecili zarad tih istih zapadnih poluraspadnutih ljudi kojima su menjani organi za visoke cifre, setimo se samo koliko je clanova porodica protestvovalo po Beogradu ,setalo i trazilo od drzave i najmanji tracak nade i najmanju vest o svojim najblizima.I sta sada reci ljudima , ima li ikoga da je sramota u ovoj zemlji i da se imalo stidi oko ovoga svega , jer niko ne moze da me ubedi da nase sluzbe nisu znale sve ovo a ako su oni znali znao je i "glavni baja"Dusa me boli i placem kada razmisljam o mukama tih mucenika postradalih po kojekakvim Siptarskim bogazima!
Preporuke:
0
0
23 petak, 17 decembar 2010 23:10
Ceca Lazinica
Amerika podržava Tačija a Evropa ne.Nek se oni usaglase pa ćemo znati kako dalje.I dokle više da čuvamo Evropu a ona postavlja nemoguće uslove.
Preporuke:
0
0
24 subota, 18 decembar 2010 00:26
kaktus
Neko pomenu na kakav nacin misle Kandicka ,Liht,Bisrko i svi iz te ekipe da se opravdaju.Pa oni i ne misle o tome jer nema sanse da ih neko pozove na odgovornost.Ali tesko je posle Ane nesto jos dodati.
Preporuke:
0
0
25 subota, 18 decembar 2010 00:52
Milorad Kuraica
Gdje je taj Sandžak? Da to nije Raška ?
Preporuke:
0
0
26 subota, 18 decembar 2010 01:24
@ Stanimir Trifunović
Cini mi se da je isti taj Kostunica, abolirao neke ljude, valjda u reformskom zanosu pocetkom veka, gospodine Trifunovicu....
Preporuke:
0
0
27 subota, 18 decembar 2010 01:25
Neprimeren naslov
Ana, slazem se sa Vasim osnovnim tezama iznesenim u tekstu - ali ste tekstu dali vrlo "neugodan" naslov! Jer, kako bi se iko normalan, pogotovo u Srbiji, mogao "radovati" izvestaju u kome se dokumentovano govori o ubijanju srpskih civila i vadjenju njihovih organa!? Uzgred - gde se denu ona prva verzija RTS da su organi vadjeni Srbima i Albancima? Tijanicu je Tadic ocito naredio da "podeli" stradanje - iako u ostatku sveta niko ni ne spominje da su organi uzimani i Albancima! Takvo prekrajanje istine, kao i reakcija BTadica, koji i dalje hoce Taciju na podvorenje - to su gadosti prvog reda! Dakle, slazem se sa primedbom iz jednog komentara da ono sto je radio Taci, a blagoslovili Kusner, Olbrajtova, Holbruk, te Biserko, Kandiceva, CJovanovic i Lihtova uz njih, dabome - da to ne moze biti gadost! To je monstruozan zlocin, ravan najgorim nacistickim. Ana - da se vratim Vasem naslovu - zaista se niko ne moze radovati takvom izvestaju, tj. onome sto u tom izvestaju stoji. Ali se mozemo radovati sto se napokon neko oglasio i rekao svetu ovu jezivu istinu! Naravno, ne raduju se svi Srbi - eto, srpski predsednik je silno pogodjen sto ne moze nastaviti razgovor sa Vaditeljem Organa! Glavni Organ Vlasti u Srbiji pokazuje time da je u zadnjoj fazi truljenja, gangrena je zahvatila Tadicistan! I tome se ne mozemo radovati, jer ta gangrena ubija nas, ne Tacijevog ortaka i Saperovog najboljeg druga, koji ju je uspricao u telo Srbije!
Preporuke:
0
0
28 subota, 18 decembar 2010 01:33
slobodan45
gospodo!neka mi oprosti rodbina nestalih i izmasakriranih srba...ali, ZAR STE ZABORAVILI GOSPODO?KADA JE POČELO NESTAJANJE, PROGON I UBIJANJE SRBA NA KOSOVU?ili, ne možete da se setite zbog dva inicijala? s i m?sve ovo je farsa, ako se ne kaže cela istina i pokaže svetu, GENEZA SVIH PROBLEMA, od kraljevine jugoslavije, preko sfrj i najzad do pokušaja srbije, a pod vodstvom s.m., da se stvari normalizuju...uz podršku, PRVO, svih bivših republičkih rukovodstava, a onda, stranih službi, nastao je HAOS, RUŠENJE, SMRT I NESREĆA...TO SU BILE "SNAGE HAOSA I BEZUMLJA".to je to.ne valja nam posao, mnogo kratko pamćenje imamo.
Preporuke:
0
0
29 subota, 18 decembar 2010 02:55
zvezda
Crkva se ne oglasava povodom ove srpske nesrece. Ove mucenike treba staviti u crkveni kalendar kakve su muke prosli.
Preporuke:
0
0
30 subota, 18 decembar 2010 04:08
zoran
ko zna u kakvom su dilu tadic i dacic sa tacijem, kad insistiraju na dijalogu sa njim , i pored ovakvog ,evropejskog, izvestaja.
Preporuke:
0
0
31 subota, 18 decembar 2010 09:20
Jasna Simonović
Ceca Lazinica ..Bravo za pametan komentar...Šta se mi više podmećemo sa svojim uslovnim istorijskim podmetačkim instinktom kao da smo dečja portikla, a ne ozbiljna država!?
Preporuke:
0
0
32 subota, 18 decembar 2010 10:42
Angel
Da se radujemo nečem što dolazi od Evrope i zapada? Kad je od njih srbiji nešto dobro došlo? samo zlo, poniženja, izrugivanja, nipodaštavanja, laži, klevete, obmane... Na vidim šta bi tu bilo za radovati se.

1. Ako jezike čovečije i anđeoske govorim a ljubavi nemam, onda sam kao zvono koje zvoni, ili praporac koji zveči.
2. I ako imam proroštvo i znam sve tajne i sva znanja, i ako imam svu veru da i gore premeštam, a ljubavi nemam, ništa sam.
3. I ako razdam sve imanje svoje, i ako predam telo svoje da se sažeže, a ljubavi nemam, ništa mi ne pomaže.
4. Ljubav dugo trpi, milokrvna je; ljubav ne zavidi; ljubav se ne veliča, ne nadima se,
5. Ne čini šta ne valja, ne traži svoje, ne srdi se, ne misli o zlu,
6. Ne raduje se nepravdi, a raduje se istini,..


Ima li šta od toga kod ovih savremenih Jevropljana? i zapadne "civilizacije"
Preporuke:
0
0
33 subota, 18 decembar 2010 11:40
prosecan.srbin@mail.com
Nikako mi nije jasna potreba da mi NATO zemljama nešto objašnjavao. Time im dajemo samo pravdanje kao da ništa nisu znali, pa evo tek su sad saznali al je kasno "Kosovo je već priznato". Meni je samo očigledan lažni autoritet državnih predstavnika Srbije. Tamo neki Martin treba ovo da obajsni tamo nekom, a sa našim predstavnicima se samo izgleda sprdaju. Da ima imalo morala kompletan državni aparat bi trebao ne samo da podnese ostavku nego da se liše bilo kakvog dostojanstva. Da sam ja imao svoju državu ona bi uspela da ovo progura u trenutku samoproglašenja nezavisnosti. Tada bi opozicione stranke zemljama koje su priѕnale Kosovo vršile pritisak i ne bi došlo do ovolikih priznanja. Ja nikako ne verujem u demokratiju zapadnih zemalja već samo u mogućnost da iskoritimao njihove izgovore kao da ona postoji. Ovako ostaje pitanje u čije ruke je stigao taj novac ѕarađen od srpskih mučenika. Kakve su to zemlje sa kojima želimo da budemo u ѕajednici? Šta će biti sa njihovim organima? A svima onima koji su se smejali nebeskoj Srbiji poručujem da jedino ona ima smisla i da jedino njeni mučenici odlučuju kakva je sudbina potomaka nekada slavne Srbije. Ona ko nije deo slvne Srbije je bednik bez igde ikoga, jeftini radnik moćnih a zemaljskih carstva unapred osuđenih na društvo onih sila kojima su se i klanjali.
Preporuke:
0
0
34 subota, 18 decembar 2010 14:06
Veselin Poljančić
Iz priloženog naučimo nešto: Jasno kažemo i stalno ponavljajmo isto-Podela Kosova i Metohije, odvajanje Republike Srpske i pripajanje logičnoj matici, Srbiji. Cilj- Rešavanje srpskog nacionalnog pitanja.To je toliko logično, zar ne?
Preporuke:
0
0
35 subota, 18 decembar 2010 17:49
Simić Manojlo
Ovi kasni pokušaji da se unese zrnce istine u
sveopštu laž, 20 godina nametanu i održavanu u
svetskom javnom mnenju, ponovo su razarani delovanjem
naših kvazidemokrata, kvaziintelektualaca, i
kvaziljudskopravaša, kakvi jednostavno ne postoje ni
u jednoj drugoj Zemlji, a u Srbiju su instalisani
lako, jevtino za platioce "širenja Demokratije",i što je najgore,uz njihovu potpunu uverenost u
ispravnost svojih postupaka.
Da navedem samo skorašnji, a veoma ilustrativan primer njihove potpune promašenosti.
U jednom, 97% islamskom gradu u Srednjoj Bosni,prema
relavantnom svjedočenju na suđenju u Hagu,bilo je
stacionirano 105.000 islamskih vojnika, jer je grad
bio van ratne zone, i oko njega u krugu od 50 km.
nije bilo nijednog srpskog vojnika.
U tom gradu nedavno je Nataša Kandić osnovala
ogranak svoje REKOM organizacije. Gledao sam na
lokalnoj TV, kako jedan po jedan Bošnjak izlazi za
govornicu, i " svjedoči " o strahotama u srpskim,
potpuno imaginarnim logorima, dok Nataša Kandić
sjedi za stolom i marljivo zapisuje njihove "patnje".
Samo takva " istina ", opravdava silne donacije
i grantove koje prima Natašina organizacija sa
zvučnim imenom, Fond za Humanitarno Pravo, a
ustvari, diametralno udaljena od svakog pokušaja
traganja za istinom.
Bez naših kvazidemokrata, kvaziintelektualaca,
kvaziljudskopravaša, ne bi, u ovoj uzročno-posljedičnoj vezi sa "zapadnim" kreatorima javnog
mnenja, bila moguća satanizacija našeg čitavog
Naroda, nametanja paralela sa Nemcima za vreme
Nacizma, i Miloševića sa Hitlerom. Individualizovanje krivice potpuno je nemoguće, i
prihvatanje pojednostavljene " istine "o događajima
u balkanskoj kaljuzi, ostrakizuje Srbiju i celi
srpski Narod za narednih 100 godina.
A možda je to i cilj naše "intektualne"i"političke"
"elite".
Preporuke:
0
0
36 subota, 18 decembar 2010 18:01
Jasna Simonović
Prosečan Srbin...Prema vašem komentaru, vi meni uopšte ne izgledate kao samo prosečan Srbin!

Vaše pitanje: "Ovako ostaje pitanje u čije ruke je stigao taj novac ѕarađen od srpskih mučenika" je pravo pitanje koje, nadam se, već postavljaju "zemlje sa kojima želimo u zajednicu" ako misle da u 2011. uđu sa početkom pokajanja...koje je dobro za sve, i za žrtvu i za krivca...

A ni tim zemljama nije lako....Zamislite samo koliko ih je "kvazibogataša" iz bivših jugoslovenskih i sovjetskih obrlatilo svojim "malomučeništvom" (izvinite što koristim ovaj sveti izraz!) u vidu $...

Neka je sveto "velikomučeništvo" koje je "Srbiju do Tokija" popločalo živim ćelijama svojim...
Neka se u primaocima probudi svetlost života, jer uostalom nikada se ne zna da li i kada će svako od nas osvanuti u nekome drugom...
Preporuke:
0
0
37 subota, 18 decembar 2010 18:03
Miloš
Draga Ana,

Vaše pitanje sasvim je na mestu. Mi ne treba svakako da radimo ono što čine Vekarić i Vučković, da vičemo da je to naša pobeda?! Pa to isto govori i Tači - to je srpska propaganda. Ova dvojica naneli su nam više štete, nego svi neprijatelji zajedno.
Suština je da ovo na našu sreću nije zasluga pomenute dvojice, nego je izveštaj napisao ugledni evropski tužilac Marti. Ono što mi treba da učinimo jeste da tiho i efikasno pomognemo da ova tema ne padne u zaborav i ništa više.
Važno je da je evropsko javno mnenje najzad promenilo ploču i da ne govori više o romantičnim borcima za slobodu Kosova i rađanju nove evropske nacije. Sada sve više običnih ljudi iz Evrope saznaje da to nije nikakva mlada nacija - već da su kriminalni albanski klanovi ubica napravili svoju državu.
Molim Vas još jednom da gospodi Vekariću i Bukčeviću objasnite da je ćutanje zlato.
Preporuke:
0
0
38 subota, 18 decembar 2010 18:47
Radosav Stevanović
Kakvo crno radovanje!? Marti, Kušner i Tači su zločinci istog formata.
Razmislite, gospodo, malo o vremenu koje je proteklo od čerečenja Srba do priznanja da je ono zaista i bilo! Razmislite, ali mnogo više, o trenutku u kojem je objavljeno ... Ništa ovde nije slučajno. Smatrati i tvrditi da je, eto, došao trenutak da i nas Sunce ogreje, je naivna dečja priča.
Preporuke:
0
0
39 subota, 18 decembar 2010 19:43
Spomen novomučenicima
Imamo li snage da pokrenemo akciju podizanja spomenika mučenicima kojima su vadili organe. Na Gazimestanu, možda. Spomenik koji ima samo srce i mozak, a sve mu drugo ukrali . Mesto odakle se čuje večni jauk nevinih. Možemo li se svi tu okupitu, mogu li Albanci to prijateljski podržati ili se ofirati? Ostaje mi da se pitam što moram ja to pokretati, gde mi je moja država. Pokrenimo sve ljude koje znamo da jauci ne bi ostali samo u našim ušima!
Preporuke:
0
0
40 subota, 18 decembar 2010 19:53
Voja, Kosovo i Metohija
Surova istina!!!
Ali ko je sve to dozvolio??? Zbog čega je jedino u Srbiji moguće da relevantni faktor budu Čeda Jovanović, Sonja Biserko, Nataša Kandić, muftija Zukorlić i slični srbomrsci i fašisti?! Ko je od srpskog vojvodstva napravio državu Vojvodinu, regionalizovao Srbiju, dozvoljava Albancima otkup srpskih imanja od Kuršumlije do Blaca (zar država ne može da plati 35 000 evra za 1 hektar srpske zemlje u Kuršumliji?!)?! Gde je SANU, šta je sa SPC (koja je na čelu sa vladikom lipljanskim, a sada i čitave ERPiKiM Teodosijem već odavno prihvatila "realnost" na KiM). Smejemo se albanskoj eliti koju čine ubice Tači, Haradinaj, Čeku (mada i Rugovini su ništa manje gori od ovih koje nabrojah), a šta je sa SRPSKOM ELITOM - zašto ona ćuti?!?! Čeka li srpska elita da Boris Tadić i zvanično uspostavi dobrosusedske odnose sa Republjikom Kosova, a onda okrivi tzv. liberale i Tačijeve Srbe za izdaju srpskih nacionalnih interesa na Kosovu i Metohiji. Srbima Kosovcima je nametnut Ahtisarijev plan, Kosovo iz Saveta bezbednosti UN (jedinog keca u rukavu) i predato EULEKS-u (čime su poništene sve skupštinske rezolucije o KiM), predložena i usvojena u Generalnoj Skupštini UN sramna Rezolucija o KiM u kojoj se niti jednom ne spominje da je KiM deo Srbije ili Rezolucija SBUN 1244. Srbija je sama svoje institucije obezvredila i ukinula na KiM. O NATO agresiji (ne Nato bombardovanju) gotovo da je i zabranjeno govoriti, a da ne govorim da smo sve one koji su na bilo koji učestvovali u odbrani zemlje predali Hagu. O žrtvama i genocidu nad Srbima na KiM koji traje već decenijama gotovo da i nije napisana ozbiljna studija, a o spomenicima žrtava istog i da ne govorim (spomenik UČPBM u okolini Bujanovca nikaog ne brine).
STOP LICEMERJU!!!!!!!
Preporuke:
0
0
41 subota, 18 decembar 2010 20:27
Jasna Simonović
Spomen novomučenicima...Prelepa ideja...

Pozovimo sve primaoce organa da izdvoje sredstva za podizanje ovakvog spomenika i da se okupe oko njega koje god vere, nacije, profesije bili...

Pozovimo sve "poslovne učesnike" da plate odštetu porodicama postradalih i državi koja je u to vreme postojala, a koju će zastupati država Serbia...

Pozovimo gdina Tačija da kaže ono što zna...
On je mlad čovek i glupo je da ostatak života provede štiteći novčane megalomane...tako nekako...
Preporuke:
0
0
42 subota, 18 decembar 2010 22:39
aleksandar
Nemamo čemu da se radujemo.
Od svega naravno neće biti ništa.
Uvaženi "predsednik vlade kosove" i njegovi podanici će nastaviti sa svojim "kapitalnim delom" uz podršku zapadnih antihrista.
Pa kako bi "europa" sa svojim prekookeanskim patronom mogla protiv svog čeda, svog bastarda, "nezavisne kosove" i njenih "utemeljitelja".
Titula "balkanskog kasapina" je već odavno dodeljena pokojnom srpskom predsedniku.
Tu su mu titulu dodelili upravo zapadni "saveznici i prijatelji" ovog pravog, istinskog balkanskog kasapina, srpskog dušmanina.
Kome u Srbiji nije jasno o čemu se ovde radi, za tog zaista nema nade.
Slobodan Milošević je ni kriv ni dužan proglašen i oglašen za "kasapina" i uzročnika svih zala, rame uz rame sa Hitlerom i Mengeleom, dok su pravi kasapi zaista radili svoj krvav posao, čak i bukvalno, i od kasapa vremenom napredovali do cenjenih, uvažavanih i svuda rado primanih "političara" i šampiona "ljudskih prava". Posebno kod raznih predsednika i državnih sekretara.
Ovaj šiptarski krvolok nije jedini.
Puno je sada uvaženih a tada istinskih kasapa bilo i na hrvatskoj i na muslimanskoj i mudžahedinskoj strani, ali to je bilo dozvoljeno.
Po starom dobrom ciničnom američkom principu: "He may be a son of a bitch, but he is our son of a bitch!".
Upečatljivo je ćutanje poklonika Hašima Tačija i "kosove" u Srbiji. Svi ti LDP-i,Peščanici, Fondovi za humanitarna prava, uvaženi predstavnici "civilnog društva" koji su bili nazočni u Prištini kada je proglašavana "neovisnost", "žene u crnom" i ostali ljubitelji ljudskih prava.
Ćute kao zaliveni i osluškuju. Verovatno spremaju saopštenja kojima će oglasiti da je ovaj Marti izneo neosnovane i nedokazane optužbe.
Najradije bi i ovo proglasili za ujdurmu "kasapina", pokojnog Slobodana Miloševića i još goreg zlotvora i srpskog nacionaliste Koštunice, ali avaj.
Ovaj put to zaista ne mogu.
Mada ko zna.
Ne bi me iznenadilo da potraže vezu između Koštunice i ovog Švajcarca Martija, kao što su je onomad "pronašli" sa Montgomerijem.
Preporuke:
0
0
43 nedelja, 19 decembar 2010 09:34
Tomislav Milanović
Nisam nešto čuo gospodina Tadića ovih dana. Ni reči o zločinima vezanih za trgovinu organima. Bio je jako drčan kada su srpski zločini bili u pitanju i izvinjavao se svima redom.
Zvanična američka politika sarađivaće sa Tačijem dok se ne dokaže suprotno. Zašto tako ne postupiše i i sa srpskim haškim optuženicima. Po tom principu mogli su malo i sa njima da sarađuju jer većina od njih bili su male bebe u odnosu na čelnike OVK-a. Za njih je zločinac Žilijen Asanž. Oni bi da ga odmah uhapse, osude i pogube, a Tači i Haradinaj nisu, jer, nije dokazano!
Preporuke:
0
0
44 nedelja, 19 decembar 2010 13:40
vidakis
U članku ima tačnih ocena.Očigledna je akcija VELIKOG SPREMANJA u državama(Hrvatska,Kosovo)na koje zapad ima uticaja.Cilj je upristojiti i ojačati te države.Što se tiče Srbije ,kada je kriminal i korupcija u pitanju,zapad se neće mešati.Srbija pripada,istočnom-Ruskom bloku i izvesno je da neće postati članica EU.Najverovatnije da će imati položaj kakav je imala Albanija od drugog svetskog rata do promena u toj zemlji.Dakle, ostrvo okruženo članicama EU,odnosno eksponent ruske politike-srateški partner.Za ovakvu budućnost u Srbiji postoji politička većina i to je rešeno.Oni koji se plaše da bi Srbija mogla da udje u krug zemalja koje dele Evropske vrednosti,plaše se bez osnova.
Preporuke:
0
0
45 nedelja, 19 decembar 2010 17:32
Odbrana i poslednji dani
...i to da možda taj novi, obrazovani i lepo vaspitani albanski političar s Kosova ne bi gušio ionako male i slabe srpske pokrete i stranke. Možda.

Možda bi i Beograd te Srbe ostavio na miru (jer to je najbolje što za njih posle svega može da uradi) i pustio ih da sami biraj svoje puteve, jer kada nema Tačija i kriminala što na jugu, što na severu, Beograd nema neki interes da se bakće Kosovom. Nema para od Kosova – nema priča o Kosovu.



Odličan članak do ovoga zaključka. On se slaže sa ranijim stavovima autora oko potrebe uključivanja Srba u ovu izmišljenu državu i njene parainstitucije.. Dobro primećena podmukla politika Evropske Unije, za razliku od američke koja se, i da hoće, ne može odreći Tačija, jer je sa istim monstrumom previše popila srpske krvi.
U Hrvatskoj je već odrađena takva smena. Na mesto zadriglog i neobrijanog u delovanju i izjavama Mesića došao je uredno obrijan i kao što autor lepo reče sofisticiran i obrazovan nacionalista Josipović..Iako treba uzeti u obzir i ovo što neko spomenu na početku. Zašto se čekalo da prođu izbori, pa da se izveštaj o Tačiju prosledi? A što se tiče strasnih zagrljaja naših NVO perjanica i Tačija, pa o tome se na državnim medijima neće ni prosloviti, a ono čega na medijima nema to se nije ni desilo tako da perjanice mogu biti bez brige.
Preporuke:
0
0
46 nedelja, 19 decembar 2010 19:11
vhgfhh
E dali je i onaj spomenik bilu klintonu finansiran parama od trgovine organima ???????????????????
Preporuke:
0
0
47 ponedeljak, 20 decembar 2010 00:03
Nemanja Vidić
Hvala dragoj Ani.
Kako li je tek onim Srbima čiji najmiliji onako skončaše, pogotovo ako su na Kosovu i Metohiji.
Pre nekoliko godina bio sam u Beogradu na skupu podrške tamnošnjim Srbima.Samo oni su i bili,izuzev taksista. Jedan govornik reče celu istinu : "Beograde, sram te bilo".
Nismo podržali ni one jadne ljude iz Udruženja nestalih i kidnapovanih. Ko se još seća stradalnika Đorđa Martinovića? Do današnjeg dana RTS , kao ni bilo koja druga televizija nije prikazala film o njemu, ali se zato prikazuje "Srpski film" u kome se siluje novorođenče. Te gadost od filma finasirala je ova vlast.Bože,gde će nam duša ovoliko grešnima ?
Ne samo da je Ana lepo pisala, nego su gotovo i svi komentari dostojni teme i vremena.Ali, jedva da ih je tek nešto više ćiriličnih. U Srbiji, po čijem Ustavu je ćirilica jedino srpsko pismo. Dok su Šiptari čupali Srbima njihove organe, Srbi čupaju iz života i sećanja svoju ćirilicu.Bože, prosvetli nas i vrati na ćirilički put.
Preporuke:
0
0
48 ponedeljak, 20 decembar 2010 02:00
Gojko
Arčibald Rajs nas ponovo upozorava .Čujte Srbi
Preporuke:
0
0
49 ponedeljak, 20 decembar 2010 21:00
Enver
Mislim da se sa Albancima treba pregovarati. Da li će to biti Tači ili neko drugi to ne menja stvar. Biće svakako neko koga odrede Albanci a ne Ana. Treba hladne glave pristupiti razgovorima za dobrobit obe strane i budućnosti. Svakako da ova pat pozicija nije dobra i da je treba relaksirati. Omogućiti komunikaciju ljudi i roba za opšte dobro.
Pozdrav iz Pazara
Preporuke:
0
0
50 subota, 25 decembar 2010 01:33
Slavomir Srpski
Da dodam jos jedno kratko: Izvestaj Martija imace svakako i politicke posledice. Eulex ce morati da se pozabavi sa tom mafijom, pregovori ce biti izmenjeni na planirano, a pre svega, ovakvi zlocini oduzece bilo kakvu mogucnost da ta pristinska mafija moze ikada da upravlja na severu Kosmeta. Da li je ovo mlako sletanje za predlog podele Kosmeta, je jedno sasvim razumno pitanje?
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner