недеља, 05. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Распакивање вашингтонског пакета

Kоментари (19) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 14 децембар 2010 21:40
nikola nikolic
Sasvim je prirodno da Hrvati hoce svoj entitet,a to je
u najvecem interesu i gradjana BIH.Prosto receno BIH ce
biti funkcionalna kada su zadovoljna sva tri naroda,a bice i Muslimani kada se okrenu sebi i svojim interesima
a ne protiv srba i hrvata.Takodje je demagogija,jedna BIH jedan glas,kada privrednici saradjuju bez obzira na granice koje ih dele.BIH ce procvetati kada se srede unutrasnje prilike,a to je moguce samo stvaranjem tri entiteta.
Препоруке:
0
0
2 уторак, 14 децембар 2010 23:53
александар
Кецмановић је паметан човек.
Али мислим да је наивно промишљање да ће "западни пријатељи" одустати од "унитарне БиХ".
Управо обрнуто, притисак и то само и искључиво на Српску ће се све више појачавати. Живи били па видели.
Уздати се у "политичко савезништво" Срба и Хрвата тамо је велика наивност. То не бива.
Хрватска национална политика ће увек, на крају сваке баладе, преломити тако да то буде изричито против Срба.
Ако постоји константа, ако постоји законитост, онда је то константа и законитост.
Лако ће се они тамо договорити против Срба, када пригусти и када "западни пријатељи" притисну.
Једино на кога се Срби у Српској могу ослонити су сами они и државне институције Републике Српске.
Само од њих зависи опстанак Српске, од њихове истрајности и спремности на жртву.
А притисци ће бити страшни.
Могу да се ослоне и на моралну подршку народа у Србији, али не и на званичну државну политику, која их је одавно пустила низ воду.
Из викиликса ових дана сазнајемо да се од онога што се зове председником Србије очекује пуна подршка "унитаризацији БиХ", пардон, "јачању њене функционалности ради "еуроатлантских" интеграција".
Нема сумње какав ће бити одговор председника.
Свакако ће одговор бити без алтернативе.
Препоруке:
0
0
3 среда, 15 децембар 2010 00:32
Bolex
Aleksandre, trebate napraviti veliki znak nejednakosti između politike Hrvata u BiH i onih iz Hrvatske. Za ove druge vaš komentar stoji, ali politički interesi Hrvata u BiH su sasvim drukčiji od onih u Hrvatskoj.
Novi savez Hrvata i Srba u BiH mislim da je vrlo jak, i da je iskren. Uostalom, i rat u BiH između Hrvata i Srba pokazao se neprirodnim, i to na više područja (Hercegovina i Srednja Bosna)
Препоруке:
0
0
4 среда, 15 децембар 2010 03:10
isak
Profesore sto ne spakujes kofere pa pravac Sarajevo odakle si izbjego prije nego li je opalila puska i Srbski narod se digao na ustanak.Lako je davati ocjene i misljenja iz Beograda.Evo pozivamo te da se vratis u Sarajevo gdje ces sigurno dobiti katedru na FPN.Tvo drug Nijazija Durakovic je tamo on ti moze pomoci oko smjestaja.Zajedno ste pili do rat pa sada poslj rata mozete da nastavite tamo gdje ste stali 1992.Mozda bi svoj eventualni povratak trebao da obavis via Dodik-grad ili ti Banja Luka gdje bi se licno uvjerio na sta lici Dodik-grad sada.Sam tvoj povratak bi izbio Muslimanima zelju za centralizacijom ili ti unitarizacijom.Sa Zlajom Lagumdzijom i ostalim partiskim drugovima mogil bi vi zajedno da naoravite od federacije zapadnu Njemacku.Bolje bi bilo profesore da se vratis u Sarajevo i da pokazes i ostalim Srbima da Sarajevo nije nikakav centar islama ili novi Teheran.Na ovaj nacin bi ostali Srbi vidjeli da stvarno nema prijetnja od Sarajeva.Prestani molim te profesore da plasis Srbski narod nekavim izmisljotinama koje se proizvode u tvojoj glavi.Nikakva Njemacka nece otvarati Washinghonski paket pa nije ga Njemacka napravil?Ako ti profesore ne vidis sta je razlog svemu ovome oko Hrvata u BiH onda si stvarno slijep kod ociju.Sprema se igra da se Srbi i Muslimani opet uvuku u manij rat.Hrvata poslje ovoga nec vise biti u BiH.Zivi bili pa vidjel.Ja znam da je nostalgija bolna stvar ali treba bit jak pa se vratiti.Nigdje ti nec bit bolje nego u Sarajevu.Pozdrav i Selam za profesora Kecmanovica.
Препоруке:
0
0
5 среда, 15 децембар 2010 07:23
Danilo
G-dine @Aleksandar,slazem se u potpunosti sa vasim komentarom.
G-dine @Bolex,vi,ili se salite,ili ste zalutali na ovu temu.
Srbi trebaju znati jednu stvar i dobro je zapamtiti za narednih 1000 godina,hrvatska politika je politika Njemacke i Vatikana,a u posljednjih 20 godina i SAD i u tom kontekstu treba posmatrati sve odnose izmedju Srba i Hrvata,kako u proslosti,tako i u buducnosti.Republika Srpska se ne smije,ni pod kojim uslovima,mijesati u odnose Hrvata i Muslimana u BiH.Njihova ljubav i zajednistvo je bila i bice uvijek i samo u funkciji zajednicke patoloske mrznje prema Srbima.Posto su oni u bracnoj zajednici,to ne znaci da se muz i zena ne mogu posvadjati,ali se zna i to da se pomirenje redovno obavlja u krevetu,odnosno u Berlinu,Wasingtonu i Vatikanu.
Dodik je posao u tu avanturu da Hrvatima pomogne oko formiranja Treceg entiteta sa cim se,sa pravom,nije slozio Bosic(SDS)i to je upisano u dogovor o zajednickom nastupu na nivou BiH.Zapad je pokusavao,u posljednjih 15 godina,vrlo agresivnim putem da ponisti Dejton(citaj,Srpsku) i da napravi Dejton 2,i kako im to nije uspjelo zbog protivljenja Rusije,sada prelaze na plan B koji zastupa Merkelova,a to je da se na racun stvaranja Treceg entiteta odskrinu vrata promjene Ustava BiH,i da se u toku tih promjena zakaci i unisti Republika Srpska.Cavic(HDZ)je nedavno jednu pricu pricao u Banjaluci,a drugu sutradan u Mostaru(bas o Posavini).Kao sto konstatuje i postovani Kecmanovic da se Zapadni Mostar nije ogradio od izjave srbomrsca Mesica.A zasto ne bismo razgovarali o tome da Hrvatska vrati Srbima Srpsku Krajinu,od Zadra do Petrinje,kao i Zapadnu i Istocnu Slavoniju,pa ce dobiti te tri opstine u Posavini.Da,Hrvati bi se na ovaj prijedlog samo nasmijali,pa se i Srbi trebaju samo nasmijati na njihove prijedloge i zahtjeve oko Treceg entiteta i Posavine.
Ko nije pojeo tonu soli sa Hrvatima i Muslimanima taj,o ovoj temi,ne treba diskovati.Jer,naivnost je najteza srpska bolest koja nas vijekovima ubija.
Препоруке:
0
0
6 среда, 15 децембар 2010 09:32
@@
@Болекс-једномХрват,увек Хрват,подршка Александру-у се и у своје кљусе!
Препоруке:
0
0
7 среда, 15 децембар 2010 13:46
бивша Сарајка
@Isak
Очито сте проф. др Ненада Кецмановића замијенили с
неким, или сте у БиХ и Сарајево стигли у рату или
послије рата, ко зна откуд. Да сте живјели у Сарајеву, знали бисте да је господин Кецмановић,
прије рата ректор Сарајевског универзитета, био
предсједник Странке реформиста БиХ, а не "друг"
Дураковића и Лагумџије из СДП-а БиХ. Посебно није
био кафански друг Нијаза Дураковића, а није ни
напустио Сарајево прије "српског устанка", него је,
да би спасио главу и породицу, морао почетком маја
1992. прихватити једно од два упражњена мјеста
српског члана Предсједништва БиХ, које је, као и
Сарајево, напустио већ почетком јула исте године
(рат је, званично, почео 6. априла). Због свега
тога бесмилено је да проф. др Кецмановићу причате
бајке о Сарајеву, јер је за четири ратна мјесеца,
од чека два на мјесту на које су долазиле да траже
помоћ очајне мајке, супруге или сестре несталих или
затворених сарајевских Срба, боље од других упознат
колико је та бајка крвава.
Препоруке:
0
0
8 среда, 15 децембар 2010 14:27
Милорад Богдановић
Професоре, између мене и Вас очито да је суђено топло-хладно, од 1987 године када сам први пут прочитао Ваше текстове. Били смо у праву обојица и грешни такође. Овај текст ме доводи у сукоб са Вама. Мене као директног учесника рата и Вас као читача дијагнозе босанске болести.
Нисте у праву докторе.Нисте болесника питали да ли му и његови синови нису од исте болести боловали. Јесу.Бол је још од половине деветнајестог вијека заразила овај простор, и зашто сада, када смо се уз велику патњу извукли из тог гета, поново тамо "на договор" да идемо.Ушли смо 1918 године,и савез са убицама, па се то исто понови 1941 године. Све исто. Па зар професоре треба то поново да чинимо. Зашто?! То ми сигурно ни Ви неможете одговорити.
Пустимо муслимане и католике нек се кувају у босанском лонцу и нетребају мене на част да зову, ја им доћи нећу, али зато немојте ни Ви мени да пишете да је баш овај лонац најбољи до сада. Не хвала, могу ја крува и соли, у својој авлији, госпон професуре.
Препоруке:
0
0
9 среда, 15 децембар 2010 20:19
Александар М.
Госпођо Сарајка
Мени је довољан податак да је г. Кецмановић био предсједник "Реформиста" за БиХ.
Заиста ми је жао шта Вама ни до данас није!
А то је управо у складу са овим текстом и ставовима дотичног господина.
Није ли и Додик из исте "реформске" странке, а и наклоњен Хрватима?
Препоруке:
0
0
10 среда, 15 децембар 2010 22:46
bivša Sarajka
@Aleksandar M.
Stranku Ante Markovića, čim je osnovao Savez
reformskih snaga Jugoslavije, kako li su se zvali,
shvatila sam kao prevaru, zamku za Srbe, jer je
osnovana u julu 1990. godine, kad su već bili
provedeni prvi višestranački izbori u Sloveniji i
Markovićevoj Hrvatskoj. Ali, mogu da razumijem i
one koji su prišli reformistima ili glasali za njih
Imala sam burne razgovore na tu temu i u vlastitoj
porodici. Naime, neki ljudi u BiH su naivno vjerovali da bi se pobjedom nove, višenacionalne
stranke mogao izbjeći već prijeteći rat do koga će
dovesti tri nacionalne stranke sa u suštini
nepomirljivim ciljevima. Pominjete Dodika. Pamtim
tu noć kad su srpski poslanici, uglavnom iz SDS-a,
napustili Skupštinu SR BiH. Medju njima su bili i
Dodik, Kalinić i još jedan, treći, čije sam ime
zaboravila, poslanici Reformista BiH. Šta da im
zamjerim? I za njih je bila jača nacionalna, nego
pripadnost nekoj multietničkoj stranci. Što se
tiče teksta i sadašnjeg stanja u BiH, važna mi je
Republika Srpska, a neka se Hrvati i Bošnjaci
u Federaciji BiH dogovaraju, mimo nas, kako god
hoće. Nisu nas pitali za dozvolu ni kad su početkom
devedesetih vezivali u čvor svoje zastave, ni kad
su potpisivali Vašingtonski sporazum.
Препоруке:
0
0
11 среда, 15 децембар 2010 23:34
Бивши Сарајлија
Отписаћу кратко „објективном и добронамерном“ Исаку („Исаку“), кратко из два разлога: 1) многи су већ истакли оно што је важно како Срби треба да се поставе у овој привременој „брачној“ свађи Муслимана и Хрвата (Хрвата и Муслимана), 2) постоји могућност да ме цензори НСПМ-а одбаце, па да не трошим више драгоценог времена, више него што је нужно. Дакле, мој одговор „Исаку“ је кроз речи Великог Српског Песника Владике Његоша:
„Спуштавах се ја на ваше уже,
Умало се уже не претрже,
У главу ми памет ућерасте,
Од тада смо виши пријатељи
“.

А ја бих додао, односно, за ову примену, исправио:
На ваше се уже Србин спуштавао,
Сваки пут се уже прекидало,
И сваки се Србин стропоштао,
У пећину, јаму бездану
.
Да „преведем“ нараравоученије:
ваше јаме и ваши бездани, по кршима и вашим душама, не могу се више српским костима пунити.
Препоруке:
0
0
12 четвртак, 16 децембар 2010 05:22
isak
@ za bivsu Sarajku i bivseg Sarajliju.Pitanje kojim se to kostima pune jame.Mladic i Karadzic su napunili dovoljno jama Muslimanskim i Hrvatskim kostima za sljedcih 100 godina.Niko ne zeli da puni jame nicijm kostima bivsi moji.Zar vam jama i kostiju nije dosta.Ili od mrznje prema onom sto je drugcije nemozete vidjeti dalje od nosa.Mrznja,zatvaranje u nacionalne torove to je haman sve sto nam ljudi tipa bisih(Sarajkei Sarajlije moze ponudit).Samo treba Srbski narod pumpati pricama sta je bilo prije 600-50 il 20 godina pa cemo uskoro opet da vodimo ratove.Ko ce i kako ce da bude bivsi to cemo ovaj puta da vidimo.Jos jednom samo da naglasim Bosne je bilo i biti ce a r.Srpske ili federacije,bilo pa proslo.Ko u ovo vjeruje neka priceka jos malo.Uskoro ce ono sto se zove r.Srbska ekonomski propasti zajedno sa federacijom,a poslje toga ce samo da ostane Bosna i oni bijednici sto se zovu Srbi,Bosnjaci i ono malo Hrvata.A ti moja bivsa ces sigurno postati,bivsa Banja Lucanka zajedno sa bratom Srbinom bivsim banja Lucaninom-Sarajlijom.
Препоруке:
0
0
13 четвртак, 16 децембар 2010 12:33
bivša Sarajka
@Isak
"Moj" bivši, svi ćemo jednog dana postati BIVŠI. Eto, mi o mržnji, a Vi o ljubavi. "Ljubavi" tolikoj
da prijetite kako će bivše Sarajlije, Srbin i
Srpkinja, postati i bivši Banjalučani. Ko to ovdje
priziva rat, ko prijeti da će najveći srpski grad
u BiH prestati da bude srpski, da će nas istjerati
i iz njega "miroljubivi" Bošnjaci? Isače, nije
istorija počela nekakvim ratnim kongresom na kome
su muslimani/Muslimani dali sami sebi ime Bošnjaci
ne bi li tako pribavili lažnu tapiju na Bosnu
(Hercegovinu, u kojoj živim, i ne pominjete). Srbi
imaju mnogo dužu istoriju i pamte i neke jame prije
devedesetih. Pamte, takodje, da je Bosna postojala
kao geografski pojam, ali kao država nije od polovine XV vijeka, kad je okupirana od strane
Otomanske imperije, pa od Austro-ugarske. Uslijedile su Jugoslavije, koje vi očito smatrate
takodje okupacijom, jer ste rušili i jednu i drugu.
Kao država, BiH se ponovo pojavila tek 1992. godine, a u njoj Republika Srpska, obje verifikovane Dejtonskim sporazumom 1995. godine. Za
BiH ne znam (nešto je baš ne vole dva od njena tri
naroda), ali će Republika Srpska trajati, čuvaće je
oni koji su je i stvorili.
Препоруке:
0
0
14 четвртак, 16 децембар 2010 13:48
sred.bosna
za "isaka"
SA = Teheran !! A da je to tako svatko tko je živio u SA i tko sada ŽIVI zna da je tako. Pa pogledajte na sajtu federalnog zavoda za statistiku i vidjeće te da je SA prije rata bio većinski KRŠĆANSKI grad, a sada je 95 % islamiziran jer ste i Hrvate u Srbe SILOM otjerali tj. IZVRŠILI NASILNO ETNITČKO čišćenje.

A da je FBiH GROBNICA za Hrvate tj. da smo poslje 2001 god kada je tzv. ALIJANSa izvršila promjene Ustava i Izbornog zakona , pretvoreni u poturičko roblje i da trpimo poturički ZULUM koji je gori od turskog.
Birate nam člana predsjedištva BiH već drugi put , birate nam SVOJE Hrvate u vlast na razini FBiH bez obzira što ti Hrvati nemaju niti PROMIL( tisućiti dio cijeline) izborne podrške tj glasova od Hrvata.
Sve to vam je omogućeno od 2001 god tzv. ALIJANSE a tu alijnsu instalirao je tzv. Visoki, šta li smo mi onda kada su oni visoki, i robert beri zajedno sa vlastima iz ZG, a zna se da je MESIĆ -islamski plaćenik a kako se ovih dana vidi , vidi se da je i sanadera držao u šaci islamskim novcima.
Dolazi drugo vrijem a to znači vrjem je da se ISLAMU kao zlu stane nogom za vrat u BiH tako što će Dodik , Bog mu dao MDROSTI kao i Čoviću, s savezom križa i krsta spriječiti POTURČAVANJE BiH.

Dobiće te svoj GETO pa pravite DRŽAVU = ISLAM po alijinoj Dekleraciji koliko hoćete.
Препоруке:
0
0
15 четвртак, 16 децембар 2010 14:59
isak
@bivsoj Sarajki.Kao sto i sama kazes naj veci Srbski grad B.Luka-Dodik grad.Kakav je ovaj grad bio do 1992? Kakvo je bilo Sarajevo? Mostar? Brcko?Zvornik?Prijedor? Tuzla? Srebrenica? itd.Koji kongresi? Koja dva naroda ne vole Bosnu? Hrvatski i Srbski? Nemoj jadna nebila govoriti u svoje ime a to prenositi na sve Srbe svijeta.Gdje ce to ovi narodi?U Srbiju?Hrvatsku?Rusiju?I sama si rekla da je r.Srbska nastala poslje Dejtona.Gdje je bila r.Srbska prije Dejtona?Nigdje.Kako je nastala r.Srbska?Kako je nastala Federacija i kada?Da ove dvije tvorevine ne nastadose ratom ja bih svakako bi za njih pa neka traju stoljecima.Ali ovo je bona nebila nastalo ratom.Ubijanjem,pljackanjem,silovanjem,paljenjem,protjerivanjem,genocidom.Jeli ti stvarno mislis i vjerujes da ce ovo opstati.Grdno se varas.I sam profesor Kecmanovic zna da ces se to jednom urusiti.Ali on samo na ovom portalu ponovo prodaje maglu Srbskom narodu.Ugrozenost,strah,nacionalne istorije bazirane na mitologijama,odbrana Srbstva.I ako Amerikanci odluce da raspakuju Washigthonski paket i preuredzenje r.Srbske nec bona nebila oni pitati ni tvog presjednika Milu a ni profesora Kecmanovic.Plan ce se napravit a da se mi necemo ni pitati.Poslje ovoga opet ce nam neko drugi da bude kriv.Bosna je puna likova tipa tvog presjednika Mila,Lagumdzija,i Covica.Eto sada vi vezite zastave sa Hrvatima,mi muslimani-Muslimani-Bosnjaci smo vezali jednom pa su nam se cvorovi odbili od glavu.Boze sacuvaj da se i vama Srbima ovaj puta to isto ne desi.
Препоруке:
0
0
16 четвртак, 16 децембар 2010 16:27
bivša Sarajka
@Isak
Kao i obično, ne čitate kako je napisano, nego kako
se Vama dopada. Republika Srpska je osnovana 9.
januara 1992. godine, Bosna i Hercegovina je kao
država priznata 6. aprila 1992. godine, mada nije
bilo medjunarodno potrebnih uslova za to (Sarajevo
nije vršilo vlast na većini teritorije Socijalističke Republike BiH), pa je počeo rat. Tek
14. decembra 1995. godine potpisan je Dejtonski
sporazum (na koji su pristala sva tri naroda u BiH)
u kome je BiH uredjena kao država tri ravnopravna
naroda i dva takodje ravnopravna entiteta. Nema i
neće biti unitarne BiH, valjda Vam je poslije 15
godina to jasno. Milorada Dodika smo mi birali, on
je predsjednik Republike Srpske, i ne tiče nas se
šta kritičari iz Federacije BiH misle o njemu. Ovim
završavam, dosadilo mi je s Vama mlatiti praznu slamu. P.S. Nadam se da ste pročitali objavljene
dijelove izvještaja Dika Martija o stanju na Kosmetu, OVK i mafijašu Hašimu Tačiju. Ni jedna laž
ne može vječno trajati, pa ni ove koje plasiraju
srpski neprijatelji. I u BiH.
Препоруке:
0
0
17 четвртак, 16 децембар 2010 16:58
Бивши Сарајлија
Да вас не знам, ја бих за твоју причу и "теорију" рекао "чудо невиђено", али чуда нема. Све је тако добро познато, и све се поновило, а ми, Срби, нећемо да се то више понавља.Једини начин да нам се судбина не понови јесте да живимо свако у својој држави, једни поред других, па ћемо трговати и остале односе имати са чистим рачунима, без могућности да опет будемо "изненађени".
Што се тиче јама, па зна се да су у Првом и Другом светском рату јаме пуњене српским костима. О томе су написане хиљаде и хиљаде страна. Државни програм НДХ, чије су "цвијеће" били Муслимани, био је уништење Срба а не Муслимана. То знаш и ти, а знамо и ми. Колико стотина хиљада Срба је одвезено и отерано у логор Јасеновац,и друге логоре, а сакупљали су их и терали, ако би преостали од покоља, твоји преци "Исаче". Не можете ви, Муслимани, лажима покривати ваше злочине над Србима.
Ми, Срби, имамо право на своју државу. Не може "Босна" остати а да пропадне Српска. И гладни Срби у Српској ће преживети, а у "Босни" без Српске Срби неће опстати. Ви, Муслимани, хоћете "Босну" из империјалних разлога, а ми, Срби, хоћемо Српску да бисмо опстали и преживели. Ваше "заједно" значи да Срба нема. Ми имамо право да нећемо са вама, и ту се прича завршава.
Препоруке:
0
0
18 четвртак, 16 децембар 2010 20:10
Александар М.
Госпођо Сарајка
Не сумњам ја у добре намјере обичног народа, најчешће збуњеног свакаквим опцијама и понудама са политичке сцене. Али немојте ме убјеђивати да су господа Кецмановић, Додик и слични кадрови из "Реформиста" баш толико наивни.
Туђман је одрадио само дио посла око стварања државе Хрватске, а много важнији дио су обавили типови попут А. Марковића, Б. Лончара, М. Шпиљка, а да не говоримо о безбедњацима које су нам смјестили Стево Крајачић и Стане Доланц. Без њих и "њихових Срба" тешко да би то све овако било.
Г. Кецмановић није нимало наиван човјек, да би се то правдало "добрим намјерама".
Мада да Вам кажем искрено почасни докторат са универзитета у Мичигену 91.год. није мала ствар.


Исак
Ви господине кажете да су Срби напунили јаме по БиХ муслиманским и хрватским жртвама за сљедећих 100 година.
А ја питам знате ли Ви и за једну такву јаму?
Или под тим сматрате ову представу од ископавања тобожњих жртава из Сребренице, које се увијек појаве пред Јул мјесец?
Препоруке:
0
0
19 понедељак, 20 децембар 2010 06:13
Dragan
Danas Srbima nije potrebno da traze bilo kakvo rjesenje svoga etnickog prostora u sastavu ili zajednici bilo kog balkanskog naroda .Srbi su svojim naivnim politickim odlukama ,sazivot sa Hrvatima, platili milionima zrtava ,koje su uvijek umanjivate dok svaka zrtva protivnika mnozena sa faktorom 4.U ovome teskome postratnom vremenu nije nam potrebna nikakva naknadna pamet i politicko rjesenje ili odluka kuda i kako treba usmjeriti srpski narod.Mi mora da shvatimo da sazivot nije moguc a komsiluk sa strogo utvrdjenim razgranicenjima je itekako potreban nama, zbog bioloskog opstanka .Samo se treba osvrnuti na istorijska zbivanja i odluke velikih sila u poslednjih 200 godina i da nam bude jasno da mi mora da sami odlucujemo o nama i da netreba ocekivati od evropskih politickih krugova bilo kakvo pozitivno rjesenje u korist Srba na Balkanu.
Razlog je jednostavan Srbi su najbrojniji narod na Balkanu i zive na jedinstvenom teritorijalnom prostoru koji je vrlo lako ujediniti ,sto je neprihvatljivo za zapad ,u tom slucaju Srbi postaju jaka drzava i mocna da svoj prostor ,etnicki, brani uspjesno i vojno i ekonomski.Takva pravoslavna drzava najmanje je potrebna zapadnim silama i sve ce uraditi da drzavu srba svedu na sto manju mjeru..
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер