петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Уређивачка политика „Културног додатка“

Kоментари (36) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 06 децембар 2010 21:11
abrakadabra
Педербал јесте морално одвратан.

Већи је проблем што данас у Србији овакво мишљење представља основу за медијску хајку него да ли г.Антонић то заиста мисли или је то написао.
Препоруке:
0
0
2 понедељак, 06 децембар 2010 21:40
Pitam se
А да ли је не-одвратно да се на тој паради носи транспарент "Смрт држави?".

Све параде почну безазлено, дугине боје, натписи да можемо скупа, толеранција и те ствари...
А неке се претворе и у ово. Такође не-одвратно.
Дапаче пожељно и модерно..
Препоруке:
0
0
3 понедељак, 06 децембар 2010 22:16
Небојша Малић
Када је на чело "Политике" дошао Бујошевић, па је г. Антонић био један од првих колумниста којег су најурили, стекао сам убеђење да је разлика између њих и Б92 и Пешчаника у степену, а не у суштини. Чињеница да "Жутитика" сада у својој варијанти "Бетона" служи као платформа за иследника "Пешчаника" тај утисак безрезервно потврђује.

Једино ме чуди зашто г. Вукадиновић и даље пише за "Политику," имајући то у виду. Само им даје незаслужени легитимитет.

Са закључком се, иначе, потпуно слажем - и зато мислим да је слом жутократије колико неопходан, толико и неминован.
Препоруке:
0
0
4 понедељак, 06 децембар 2010 22:44
Jasna Simonović
E, gdine Antoniću...
To je svakodnevna pojava da ljudi jedno govore, treće misle, drugo rade, a četvrto grade na egzaktnoj laži! To se sreće i u našim komentarima svakodnevno...ta neegzaktnost...I onda konstrukcije bazirane na takvim lažima dovedu polako i do nekoga ko npr. "pritiska ratni obarač", a ako tome treba i malo povoda da se iznervira eto "paf" po npr. rts-u ...
Šta drugo reći do da objavljivati lekcije iz razuma svakodnevno, uostalom to je vaša struka...

ps 1 Evo, ja već 12 godina dokazujem da je Jugoslavija postojala na sudu, ništa (što reče Đoković za Francuze!), poturih i priču o "mišićima"! Duplo ništa!(što rekoh ja!)

A što se neobjavljivanja Politike tiče, to vas takođe razumem...Pre će svet izbaciti hiljade dokumenata (Wikileaks) nego da negde procure moja četiri dokumenta o KPMG-u, ili barem 1 o Hemofarmu GmbH Vršac.

Kao građanin ove zemlje, a pošto trenutno vežbamo izvinjenja na ovom sajtu, ja vam se, ali istinski, izvinjavam što vam se sve ovo desilo da vm poture laž...
Препоруке:
0
0
5 понедељак, 06 децембар 2010 22:44
Никола
Разочарао ме је Г. Антонић зато што ``није мислио да је геј парада морално одвратна``. Ако геј парада није морално одвратна, онда нема ни појма моралне одвратности.
Препоруке:
0
0
6 понедељак, 06 децембар 2010 23:02
Милоје
Морално је одвратно све што је против интереса народа. Нарочито је морално одвратно када неко, личност или институција, медиј или немедиј, стане на страну јаких у нападу на слабе, а још посебније је п одвратно, јадно и бедно, неморално, када неко, на било који начин и под било којим изговором, стане на страну агресора на Србе и Србију, када стане на страну злочиначке Америке и њених "вредности" док напада најнападнутији народ на Планети - Србе. Највише је морално одвратно када неко из Србије, још "представљен као Србин, за новац, напада нападнуте Србе.
Нисам ја бадава давно, под ноге, бацио Политику, иако сам је претходно годинама читао (и наравно куповао, апсолутно сваки дан).
Моја апсолутна подршка НСПМ-у у одбрани од напада заштићене и привилеговане Политике.
Препоруке:
0
0
7 понедељак, 06 децембар 2010 23:02
Aлександар М.
Ја бих као коментар на абракадабра описао једну дискусију којој сам присуствовао.
Расправљали смо се ја и мој ујак који иначе живи у Њемачкој.
Он је заступао став да је педерлук нормалан, да је ето и нпр. градоначелник Берлина педер и све у том "фазону". Ја сам се грозио од његових ставова, али га нисам успијевао разувјерити.
Ту нашу полемику је слушао стари дједа, иначе мој даљни рођак, не вјерујем да има више од два разреда ОШ. И кад му је досадило слушати о чему причамо, упитао је мог ујака: "Слушај Стево, ај добро нека је то нормално, него ти мени реци шта није нормално!?
Шта мислите да је ујак одговорио?
Препоруке:
0
0
8 понедељак, 06 децембар 2010 23:04
Станимир Трифуновић, раније ПЕТИ ЕЛЕМЕНТ
Заиста је ЗРЕЛО да се целокупна медијска машинерија СТАВИ на ИЗЈАШЊАВАЊЕ са основним питањем: да ли одустају од једноумља и идеолошког монопола и тиме отварају простор за објективно информисање, ИЛИ не?

Дакле, предлажем заједничку акцију:

1)Патриотских сајтова;
2)Аутентичних и суверених опозиционих странака;
3)Струковних удружења;
4)Независних интелектуалаца;
5)Грађања;

Овај акциони план наставити са упитом према САНУ и УНИВЕРЗИТЕТИМА: Да ли сматрају да је стање у земљи колонијално и да ли прихватају да учествују у институционалном моделу промена истог?

Ствари се морају истерати на чистац.
Препоруке:
0
0
9 понедељак, 06 децембар 2010 23:15
Dijapazon
Mnogim ljudima, a narocito roditeljima sa malom decom, paradiranje homoseksualizma je moralno odvratno i svakako ce se truditi da odvrate svoju decu od toga.

Zdrav covek bi trebalo da se ponosi time sto mu je pardiranje homoseknosti moralno odvratno.

No i bez obzira na taj moralni stav, takvo paradiranje bi trebalo da bude zakonom dozvoljeno i dopusteno, ali shodno svojoj marginalnoj brojnosti, takvo paradiranje bi trebalo ograniciti na teritoriju nekoliko ulica oko nekog parka, recimo na Uscu, a ne u centru prestonice.
Препоруке:
0
0
10 понедељак, 06 децембар 2010 23:30
Александар М.
абракадабра
Извињавам се!
Погрешно сам протумачио Ваш коментар.
Препоруке:
0
0
11 понедељак, 06 децембар 2010 23:45
011
Заиста, нико нема право да каже да сте Ви написали нешто што нисте (изричито) написали. А што се тиче геј параде, она јесте морално одвратна.
Препоруке:
0
0
12 уторак, 07 децембар 2010 02:15
McMurphy
"Proći će i ovo."
Takvo upozorenje dobio je, kako priča veli, stari vlastodržac kad je od svojih savjetnika zatražio da mu smisle nešto šta će ga razveseliti kad je tužan. I obratno, rastužiti kada pretjera u veselju.
Svjesni prolaznosti morali bi biti ovi čiju ekstazu narod jedva preživljava.
Препоруке:
0
0
13 уторак, 07 децембар 2010 02:22
ТОПОЉ
Вјерујем на ријеч господину Антонићу јер сам и сам доживио да ми унаказе коментар на сајту Политике.По мени је г.Антонић погријешио што је уопште свој одговор послао на сајт Политике.Могао је и овдје,без чекања,на овоме сајту као сада.Када њен новинар(конкретно Душан Телесковић)прави интервју са ратним злочинцем Хашимом Тачијем,то је онда озбиљан сигнал да је ријеч о медију који се сврстава међу непријатеље Србије и Срба,без обзира што у заглављу стоји ПОЛИТИКА на ћирилици.Какве то везе има кад модератори Политике од 200 или 300 пристиглих коментара објаве 50.50 под условом да колумне пишу господа Лазански и Вукадиновић.О Миљенка Дерету,Тодорића,Бошка Јакшића,Бујошевића и њима сличне нико озбиљан и не чита.
Препоруке:
0
0
14 уторак, 07 децембар 2010 04:45
Uskokovic Sasa
@abrakadabra

U potpunosti se slazem.
Препоруке:
0
0
15 уторак, 07 децембар 2010 07:57
ЂУРЂИЈЕ
Али тзв геј парада је стварно морално одвратна.
Препоруке:
0
0
16 уторак, 07 децембар 2010 09:33
Danilo
Od odlaska g-dje Ljiljane Smajlovic,a dolaskom g-dina Bujosevica i g-dje Sonje Licht,"Politiku" i ne citam,zato sto u njoj nema,ama bas,nista normalno.Nije to vise ozbiljna novina,to je samo jedan dnevni bilten DS-a i LDP-a,cenzurisan u njemackoj ambasadi i ciji je glavni zadatak da na svojoj prvoj strani,reklamira DW-World.DE i BBC-Serbian.
Da,slazem se, da je gej-parada moralno odvratna.
Sto rece Aleksandrov daljni rodjak,djeda,njegovom ujaku Stevi:".....nego ti meni reci sta nije normalno? ha,ha,ha,ha,ha,ha, bravo @Aleksandar M.
I nemojte se g-dine Antonicu uzrujavati,njihovo polako prolazi pa su bijesni na svakoga ko u ovoj drzavi posteno misli i radi.
PS:Pozdrav g-dinu Topolju,bravo za komentar.
Препоруке:
0
0
17 уторак, 07 децембар 2010 09:54
@@
Слажем се са господином абракадабра и хтедох да додам "добачицу" једног мог пријатеља "човек мора да има очи свуд по глави".Господине Антонићу опрез , нити су наивни нити глупи , веома перфидном игром навлаче на танак лед.
Препоруке:
0
0
18 уторак, 07 децембар 2010 11:13
брм
ТОПОЉ
а зашто патриотски медиј (говорим у принципу наравно не о ПОлитици) не би имао право да интервјуише непријатеља нације?
обрнуто зар баш такав медиј не би имао обавезу да нас информише и анализира шта противник мисли и планира и шта нас чека?
или су "патриотски медији" оно што ЈЕСУ данас у Србији: комбинација "ја теби сЕРдаре ти мени вОјводО" и "што се баби снило то јој се и збило".
Препоруке:
0
0
19 уторак, 07 децембар 2010 11:48
Мијалко Максимовић
Мали прилог образовању уредника тог тзв. Културног додатка: својевремено је у својој колумни (чуј-колумни)објавио податак, да је први пут покретна гасна комора употребљена у окупираној Србији,у Земуну! Ерго, следи: српска влада је патентирала покретне гасне коморе којим аје убијала затоечен на Старом Сајмишту,ЗЕМУН НИЈЕ БИО ПОД НЕМАЧКОМ И УСТАШКОМ ОКУПАЦИЈОМ, према томе, Срби су криви и за холокауст над Јеврејима.Шта онда мислити о таквом човеку?А верујем да оваквих ствари има још.
Препоруке:
0
0
20 уторак, 07 децембар 2010 11:56
srdjan conic
Dakle doslo je i to vreme. U Srbiji se stvari vise ne mogu nazivati pravim imenom. Sta je gej parada. Moralna prekretnica koja nas je konacno uvela u red civilizovanih evropskih nacija. Ko tako ne misli taj je protiv interesa drzave i nacije. Dakle profesor Antonic je postao drzavni neprijatelj odnosno covek kome se uskracuje pravo govora kome se rediguju tekstovi i recenice u najstarijem dnevnom listu na Balkanu. Tuzno. Ali proci ce i ovo.
Препоруке:
0
0
21 уторак, 07 децембар 2010 12:09
Милан Шећеровић
Када је то "Политика" била лист са "моралним интегритетом"? Пре свега током Првог и Другог светског рата - кад није излазила.
Препоруке:
0
0
22 уторак, 07 децембар 2010 13:30
Висарион
ПОЛИТИКА је капитулирала,конаЧНО А ДА ЛИ НЕОПОЗИВО ТО ЋЕМО ТЕК ВИДЕТИ.
Наравно, већина је за формулацију да је педеранлук и његова парадна варијанта "морално одвратна" и да је чудно да се због тога, свеједно да ли је рекао или није,Антонић извињава.Чудно је да се један лист аутоматски окреће противу било кога ко такву формулацију изриче.Тај ко се усуђује је кривац без суда,неко коме лека нема, нити права , нити извињења.Кажеш човеку данас да је "фасиста" и он оде под лед, баш као што се говорило да је неко "непријатељ социјализма",Иста мета исто одстојање.Тај систем ликвидације без права на жалбу., кад те бију а не дају ти да плачеш, променио је адресу али ћуд није.Проблем је само за кога се та ера ликвидације без пардона данас у ПОЛИТИЦИ , везује.У праву су они који не купују ПОЛИТИКУ...Ја купујем, јер чекам да се читуља за ту врсту оријентације, објави,на првој њеној страни.И дочекаћу.Иначе ПОЛИТИКА не би била то што је одувек била.
Препоруке:
0
0
23 уторак, 07 децембар 2010 15:00
Вукадин
Ако сте им рекли, онако професорски. Мени је њихово подметање морално одвратно, геј парада ми је била морално одвратна, оваква каква је била са свим лицемерјем, можда је могућа нека другачија у некој другој земљи... А нисам рекао нити мислим да је сама хомосексуалност морално одвратна, нити да су сви хомосексуалци морално одвратни. Неко би ми можда то подметнуо...
Препоруке:
0
0
24 уторак, 07 децембар 2010 15:03
Вукадин
А да ли је не-одвратно да се на тој паради носи транспарент "Смрт држави?".


Само по себи није, то је "легитиман став" како се каже, па сложили се ми или не, видели у томе опасност или не, подозревали на коју се државу мисли...
Морално је одвратно, или да кажемо лицемерно, до нивоа смеха (али нажалост је више трагично) кад се тај транспарент истакне у пратњи министра, амбасадора "једине светске суперсиле", бирократа ЕУ (ипак скуп неких држава) и уз обезбеђење 5.000 државних пандура, жандара, те уз многе у цивилу...
Препоруке:
0
0
25 уторак, 07 децембар 2010 15:30
ТОПОЉ
@брм..."Обрнуто зар баш такав медиј не би имао обавезу да нас информише и анализира шта противник мисли и планира и шта нас чека?"Кратко и јасно не би.Ја просто не могу да вјерујем да сте овако нешто написали.Па зар Вама треба објашњавати које Хашим Тачи и да из интервјуа Телесковића са њим сазнајете појединости и шта он мисли Србима?Није Телесковић правио интервју са тим ратним злочинцем да би се народу предочило које и шта је тај доказани ратни злочинац.Прављен је зато јер већински дионичари ПОЛИТИКЕ имају антисрпска стајалишта.Могао је господин Телесковић да каже тим већинским дионичарима(ако је патриота)има за мене посла и на неком другом медију.Није ПОЛИТИКА једина.Правити интервју са неким које пуцао на српску полицију и војску,убијао Србе,једноставно речено са неким чије су руке крваве до лаката,врхунац је лицемјерја и дрскости.Интервју је рађен да се понизи Србија.Зато ПОЛИТИКА данас има веома мало поштовалаца.Некада угледни српски лист претворен је у медијску срамоту.Које и шта је ПОЛИТИКА данас,подробно је у "Утиску недеље" објаснила њен бивши дописник из Словеније Свијетлана Васовић Мекина.Или Ви можда сматрате да сте Ви компетентнији од госпође Васовић-Мекине и господина Антонића да причате о "патриотизму "ПОЛИТИКЕ?"Тешка времена за Србију.То онако за крај.
Препоруке:
0
0
26 уторак, 07 децембар 2010 16:01
Branko
Jedina vam je uteha da niste jedini koga ovi mediji ocrnjuju.
Препоруке:
0
0
27 уторак, 07 децембар 2010 18:42
Динароид
Антонићу зашто полемисати са оваквима?
Препоруке:
0
0
28 уторак, 07 децембар 2010 21:33
kortasar
Uglavnom se slazem sa svim komentarima,a naravno i sa Gospodinom Antonicem.
Tako da se nema sta posebno dodati.
Samo cu neke,mada vidim da mnogi to vec znaju i uvidjaju,podsetiti da je kredibilitet "Politike" kao ozbiljne ,dobre ,novine ,poceo sa smenom (iniciranom iz kabinete Tadica,od njegovog savetnika Krstica ,a verovatno je i Saper imao udela u tom zlodelu)
sjajne,neprevazidjene,najpametnije novinarke na ovim prostorima Ljiljane Smajlovic,i pre toga .ili u isto vreme ,kompletnog upravnog odbora,na celu sa Kusturicom.On im JE POSEBNO SMETAO,valjda zato sto je antiglobalista i pametan ,nepotkupljiv,covek.
Kad su taj zlocin oposlili,doveli su Sonju Liht,Sorosevu perjanicu ,i sta se onda vise moglo ocekivati od takvog lista.Pretvorila je nekad ugledan list u glasilo americke i nemacke ambasade.
Tako se to radi u Srbiji.
Nadam se da ce doci dan kada cemo ponovo osloboditi "POLITIKU".
Препоруке:
0
0
29 уторак, 07 децембар 2010 22:12
Тома
Није ваљда ,да се чудите на какве је гране спала Политика.Па откада је председница управног одбора она изузетна госпођа,свачега сам се ја ту начитао.Миљенко Дерета, например објави шта год хоће и кад год пожели.У последње време не смем да отворим ни телефонски именик из страха да ће и тамо осванути колумна Миљенка Дерете.Написао бих још понешто о осталим литерарним грмаљима Политике,али ме је срамота да псујем.Зато им је тираж-уосталом погледајте и сами на свом омиљеном киоску свакога јутра и видећете сами...
Препоруке:
0
0
30 среда, 08 децембар 2010 00:07
čitateljka iz Srpske
Pretpostavljam da mi ovo nećete objaviti, ali moram
da pitam: jesu li se to gospoda Paković i Dinić
našli lično uvrijedjeni kad se toliko trude da upravo uglednom gospodinu Antoniću podmetnu da je
rekao da je gej parada odvratna? I jeste odvratna,
dosta nas na ovom sajtu je to povodom ovog teksta
reklo, ali mi smo anonimusi, pa je to nevažno.
Možda su pomenuta gospoda imala potrebu da navedu gospodina Antonića da napiše da je gej parada
najveličanstveniji dogadjaj u istoriji Beograda?
Препоруке:
0
0
31 среда, 08 децембар 2010 00:16
Горан Станковић
Поштовани Антонићу,
по трансформацији Политике, по инерцији је купујем
суботом.Засметало ми је, одмах, колико простора у Културном додатку, добија један човек у СВАКОМ броју. За разлику од, рецимо, арх.Митровића. Из Вашег чланка остао сам ускраћен за информацију о којем интелектуалцу је реч ( признајем да сам необавештен, само сам радознао, обзиром на поменути простор ).
Препоруке:
0
0
32 среда, 08 децембар 2010 01:10
zoran
politika je odavno postala smesan list
Препоруке:
0
0
33 среда, 08 децембар 2010 10:51
Одбрана и последњи дани
Парада је представљала тотални промашај. Парадери су гађали у националну и традиционалну Србију, а погодили су актуелну власт. Поразна је та сила од полиције која је штитила шачицу политичких активиста. Улице којима су пролазили биле се пусте, а поворка није личила на слављеничку, него на сахрану. Сахрану државе што су парадери и истакли као обележје. И поред тога су добили заштиту од државе што је апсурд на квадрат. До сада смо имали националне паркове под заштитом државе, а нова је тековина да држава штити и педербалове. Ужасно је и то да су активисти организовали журку уз пићенце и грицкалице док се на београдским улицама крварило због њихових хирова. Поразно је и то да су након журке морали да се враћају кући у марицама. Ужас је њихова фурка што би рекао Џони.
Препоруке:
0
0
34 среда, 08 децембар 2010 11:28
рб
Морално одвратна је пре свега ПОЛИТИКА, и то не први пут у својој историји. А што се тиче геј-параде, суд о њеној моралној (не)одвратности непогрешиво је дало више десетина хиљада Београђана (вероватно, не само Београђана) дан раније.
Препоруке:
0
0
35 среда, 08 децембар 2010 12:57
thinking maize@ "гледе" "Политике"
Незнам драги НСПМ-овци зашто се ТОООЛИКО жестите око "Политике"?! Само се сетите књиге успомена ЛЕГЕНДЕ те исте "Политике" Предрага Милојевића "Кажем ја себи" и то КАКО је ОПИСИВАО ТАЈ БАРД СРПСКОГ НОВИНАРСТВА ЊЕГОВЕ НОВИНЕ! Паметном и ОВО је довољно!
Препоруке:
0
0
36 четвртак, 09 децембар 2010 12:46
Aleksandar
Politikin "Kulturni dodatak" ??? Pa zar to neko jos uvek cita ???
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер