уторак, 07. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Wanted men, или ко не воли Радована, не видео Ђурђевдана

Kоментари (56) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 08 новембар 2010 20:38
Милена Матић
осећам фрустрацију ауторке овог текста, сећам се сопствене, сличне, из 90тих, када су вајни "београђани" пуштали МТВ а потајно се опијали по сплавовима на Цецу...али ми је жао што чланак није заокруженији...осим фрустрације, нема ништа друго, а тема је заиста актуелна...штета
Препоруке:
0
0
2 понедељак, 08 новембар 2010 20:43
Владислав
Свака част!
Препоруке:
0
0
3 понедељак, 08 новембар 2010 20:59
Jasna Simonović
Sjajno...uz zadršku da nije baš tačno da se Beograd toliko obrukao sa izbeglicama (šta fali živeti na Kosovu? Mnogi su dobijali rukovodeća radna mesta preskočivši beogradski kadar...Posle 9 marta Beograd je postao ostrvo usred Jugoslavije, a ne Srbije, ovde žive ljudi iz svih krajeva koji se nerado vraćaju kući, a mislim da je Beograd ispraćao svaku republiku sa “punim koferima”)...A jeste grešan prema samom sebi, to svakako stoji...I jeste kriv jer je tu bila savezna administracija...(da sad ne pominjem koliko je Beogradjana izginulo)...

I slažem se da smo sada na slici “Wanted” svi mi...ali bih ja volela da mi budemo željeni na ovome svetu, a ne traženi za “ropstvo”...
Pa u tom smislu možda ideja da se ponudi samom Mladiću 10 miliona eura da se javi na “raport istorije” ne zvuči loše...Sa 10 miliona može se dosta istine dobiti! (A bez novca se niti u Ad ide, upravo sam videla na Hitory kanalu!)...

ps Meni još uvek zvuči nekako loše kako može isti naziv grupe, pa i muzičke, da izgubi pravnu zaštićenost ako se prevede na drugi jezik u istoj zemlji!? (ref. Zabranjeno pušenje, No smoking)...Mora da su dobri ti ljudi koji su to dozvolili...

I nemojte molim vas, Ana, “Wanted men”! Da ste barem stavili ispred men - (wo) - pa da bude (wo)men...I men i women!

Jer šta ćemo mi “jadne” ako sve men uhvate (a novci kod njih-ha)...

Sve najbolje...
Препоруке:
0
0
4 понедељак, 08 новембар 2010 22:12
Станимир Трифуновић, раније ПЕТИ ЕЛЕМЕНТ
Епитаф за Београд.
За стање свести.
Препоруке:
0
0
5 понедељак, 08 новембар 2010 22:31
SWT
Зашто тадић сваким својим потезом провоцира Србију? Зашто један Србин ( ваљда је Србин мада немам податке ) толико револтира сопствени народ и само сопствени народ , док га сви около уважавају и подржавају. Зашто?
Једини рационалан одговор је да би направио сукоб и рат у самој Србији, а онда позвао НАТО да нас измири и пацификује, тј окупира.
Препоруке:
0
0
6 понедељак, 08 новембар 2010 22:37
александар
Одличан текст Ана.
Препоруке:
0
0
7 понедељак, 08 новембар 2010 22:50
Joko
Za Srpstvo je najpogubniji taj srbijanski izolacionizam.
Препоруке:
0
0
8 понедељак, 08 новембар 2010 23:00
Веселин Пољанчић
Разумем шта је писац хтео рећи. Слаби смо и страшљиви, себични у својој жељи да дишемо пуним плућима, да осетимо радост живљења. Чекамо у удобности свог дома да неко други уместо нас учини оно што жарко желимо. И ово чудо од технике, ово "сокоћало" може да нас поткаже, јер контролори наших мисли преточених у речи су будни, добро плаћени, одани владарима (цензуришу наше прсте пре него што дотакну тастатуру).Зато вам кажем: што посејасте, пожнећете! А време жетве је близу.
Препоруке:
0
0
9 понедељак, 08 новембар 2010 23:02
читатељка из Српске
Поштована Ана, сјајно! Али боли, боли свако слово.
Сем пјесме (пјесама) о људима без биографије, људима симболима отпора. Јер, пјесник давно рече:
ПЕСМА НАС ЈЕ ОДРЖАЛА; ЊОЈЗИ ХВАЛА!
Препоруке:
0
0
10 понедељак, 08 новембар 2010 23:29
Др Мирко Грбић, Бањалука
Данас је Митровдан, Митров-данак хајдучки растанак, хајдуци одлазе јатацима и крчмарицама са бијелим грлима.!Обојица који се спомињу у овом тексту су у сличној ситацији били или јесу.Обојицу бих примио у свој дом до Ђурђевдана, Ђурђев-данак хајдучки састанак.Објица су се итекако о свој народ огријешили у многочему, у многочему га задужили, такав је живот!
Никад нисам био присталица њихове политике, напротив, али ако нема правде исте за све, нека не буде ни казне за све! Да ли сте ме размјели ?
Препоруке:
0
0
11 уторак, 09 новембар 2010 00:29
Здравко
Захваљујем редакцији НСПМ а прије свега АНИ за овакав текст, за ову сушту истину о коју се можемо огријати, ми који о истини и правди МОЖЕМО САМО САЊАТИ!
Препоруке:
0
0
12 уторак, 09 новембар 2010 00:59
kosanka
Svaka cast Ana.
Препоруке:
0
0
13 уторак, 09 новембар 2010 01:22
Сизиф
@ Jasna Simonović
...ali bih ja volela da mi budemo željeni na ovome svetu, a ne traženi za “ropstvo”

А у ком то смислу "жељени"? Јел можда као "светионик људских права"? Или можда као "врсни тенисери, ватерполисти или кошаркаши"? Можда то што имамо " најпаметније стручњаке" или можда "најлепше девојке"?
Са сличним и Тадић оде пре неки дан у Загреб.
Добро, можда смо најпаметнији и најлепши, али ако је то тачно, како смо онда дозволили да нам неколико медиокритета овако уништи државу и историју?
Препоруке:
0
0
14 уторак, 09 новембар 2010 08:29
Јасна Симоновић
Сизиф, хвала на питањима...

"А у ком то смислу "жељени"?"...У позитивном смислу "жељени"...

"Јел можда као "светионик људских права"?...Свакако

"Или можда као "врсни тенисери, ватерполисти или кошаркаши"?"...Дај Боже да тако буде...

"Можда то што имамо "најпаметније стручњаке" или можда "најлепше девојке"?"...Не...то је препотентно, те категорије су индивидуалне природе и свакако се не могу пренети на статистички велики број...Онда се све девојке и стручљаци "уобразе" па праве глупости...(да ли сте синоћ гледали ртс о корупцији)...

"Са сличним и Тадић оде пре неки дан у Загреб."...Је л? Нисам знала...

"Добро, можда смо најпаметнији и најлепши, али ако је то тачно, како смо онда дозволили да нам неколико медиокритета овако уништи државу и историју?"..Први део сте ви рекли, али иако није тачан ваше питање је заиста савршено...С том разликом што нас има који нисмо дозвољавали, али ето овде статистички број изгледа има превагу...Па нас "медиокритети" (од)вуку у "уништење државе и историје"...
И онда треба "Сизиф" да натеже мишиће да нас извлачи!...
(А довољно је да свако има по неку пару, зар не?...Опет се позивам на Хистори канал из првог коментара...А са "нашим" парама, већ би и Хад стигао до искупљења а камоли ми обични људи)...

Све најбоље...
Препоруке:
0
0
15 уторак, 09 новембар 2010 08:31
Јасна Симоновић
Здравко...Немојте о "истини и правди" само сањати...Свако може понешто да уради...
Препоруке:
0
0
16 уторак, 09 новембар 2010 09:34
Milos Stankovic
@ Joko

U potpunosti se slazem sa Vama. Srbija kao da nema snage da izadje iz granica Beogradskog pasaluka.

Jedan od boljih Aninih tekstova. I mene muce slicne stvari.
Препоруке:
0
0
17 уторак, 09 новембар 2010 09:34
ssss
Nije Karadzic izbrukan, nikad i nicim, niti ma sta smesno postoji u vezi s njim, ni kao Dabicem ni inace, no su se sami izbrukali njegovi prodavci dusmanima, u Beogradu, i drugde.
Treba pamtiti sve, i svakoga, sve po stranama na kojima je ko stao i stoji. To je jedino lekovito za ovaj narod i zemlju.
Препоруке:
0
0
18 уторак, 09 новембар 2010 09:50
симонида
прекинућу своју ћутњу коју сам изабрала, АНА, само ради Вас!Бог Вам је дао храброст али треба бити и поштен а то је данас тако ретко, бити чист као новорођенче и рећи све то у времену које ће вероватно бити записано, ако преживимо, као најцрње време државе која се још увек зове Србија уместо ИЗВИЊЕНИЈА како би наградили своје ГАЗДЕ за стрпљење које имају са нама!али и та епизода ће убрзо доћи на безалтернативном путу!Хвала Вам Ана на изузетно грађеном тексту у градацијама које имају зачуђујуће ефекте и на ономе делу који нам нисте саопштили јер би то било превише!
Препоруке:
0
0
19 уторак, 09 новембар 2010 09:55
thinking maize@о Београду, Србима и коментарима
Поштовани НСПМ-овци, да СТАНЕМО са расправама типа "круг двојке" и сл. ПРВО, "круг двојке" и "кевићи" и сл. КОНСТРУКЦИЈЕ НИСУ БЕОГРАД и БЕОГРАДСКИ ДУХ! Ово каже човек који спада у оних око 50% Београђана КОЈИ НИСУ РОЂЕНИ у БЕОГРАДУ! Ово што се сада "ПРОДАЈЕ" под називом "Београдски дух" по разним емисијама типа "Мој Београд" и сл., емитованим по разноразним "STB" и "B92" (баш тако! LATINICOM!), сведочи више о ДУХУ ПОДАНИШТВА, а не о ПРКОСНОМ ДУХУ, ајде да кажем, Прлета и Тихог. Јер, знате, ТЕЛЕВИЗИЈСКИ Прле и Тих су били ПАРТИЗАНИ, а СТВАРНИ Прле и Тихи су НАЈВЕРОВАТНИЈЕ били ЧЕТНИЦИ! Јер, ПОКРЕТ ОТПОРА у Београду је био ПРЕТЕЖНО ЧЕТНИЧКИ, као што су ЗАТОЧЕНИ на Бањици и СТРЕЉАНИ у Јајинцима ПРЕТЕЖНО БИЛИ ПРОЧЕТНИЧКИ РАСПОЛОЖЕНИ! Е, сада да се не ЗАВАЂАВАМ са нпр. ДРУГОМ Мариом Каликом или да не ИЗАЗИВАМ ЕУФОРИЈУ код нпр. г-дина Mislioca (поменутог друга и г-дина наводим као АНТИПОДЕ, а не као стварне личности, мада поменути то и јесу!), рећи ћи у чему је ПОЕНТА. Под Брозовим режимом и ОВИМ РЕЖИМОМ БРОЗОВИХ "ДУХОВНИХ" УНУКА, УПОРНО НАМ СЕ УТИСКУЈЕ, УПОРНО НАМ СЕ НАМЕЋЕ ЈЕДНА ДРУГА ПРИРОДА, ПРИРОДА ПОРАЖЕНОГ, СЛОМЉЕНОГ НАРОДА! Ко је за то ОДГОВОРАН: масони, нацисти, комунисти, Ватикан, Коминтерна, Трилатерала, МАЊЕ ЈЕ ВАЖНО! Важно је ШТО ТО СРБИ или БАРЕМ НЕКИ СРБИ ПРИХВАТАЈУ! Нећу помињати ТУРЧЕЊЕ, јер би то био ГРЕХ пред једном ГРУПОМ ЉУДИ, ЧИЈИ СУ ПРЕЦИ НЕКАДА БИЛИ ПРИПАДНИЦИ ОВОГ НАРОДА! Али ћу користити као ТЕХНИЧКИ ТЕРМИН тај израз, који у нашем народу НАЈПЛАСТИЧНИЈЕ ОПИСУЈЕ ПРОЦЕС ОДРОЂАВАЊА, ДО НЕПРИЈАТЕЉСТВА! Јер, не заборавите, СВЕТИ САВА је ОСНОВАО ПРАВОСЛАВНЕ ЕПИСКОПИЈЕ у Стону и Блату (околина модерног Метковића), где сада ЦАРУЈЕ НАЈТЕЖА УСТАШИЈА! Као што сада у Београду, БОГОРОДИЧИНОМ ГРАДУ, ЦАРУЈЕ НАЈТЕЖИ "ДРУГОСРБИЈАНИЗАМ"! Основно је СРПСТВО, јер БАШ ТО, ПРОЧИШЋЕНО И ПРОФИЊЕНО, АЛИ СРПСТВО, ЈЕ ОНАЈ ПРАВИ БЕОГРАДСКИ ДУХ! Дух "ПОГЛЕДА СА КАЛЕМЕГДАНА", ДУХ ВЕЛИКИХ ПРЕГНУЋА, ПРЕГНУЋА ОСНИВАЧА ЦАРСТВА ВЕЋЕГ ОД ДУШАНОВОГ! Царства збратимљених народа!
Препоруке:
0
0
20 уторак, 09 новембар 2010 10:16
thinking maize@о Београду, Србима и коментарима, наставак!
Сада, када НЕМА ВИШЕ ТОГ "ЦАРСТВА ВЕЋЕГ ОД ДУШАНОВОГ", када су наша браћа постала БИВША БРАЋА, НАЈОБИЧНИЈА СМОТРЕНОСТ, смотреност КАРАКТЕРИСТИЧНА ЗА БЕОГРАДСКИ ДУХ, барем колико и ПРЕДУЗИМЉИВОСТ, НАЛАЖЕ ДА СЕ ОКРЕНЕМО ПРЕМА СВОЈИМ КОРЕНИМА! А то је СРПСТВО! Што НЕ ИСКЉУЧУЈЕ ПРЕДУЗЕТНИЧКИ ДУХ и СТИЦАЊЕ! Као што НЕ ИСКЉУЧУЈЕ и СОЦИЈАЛНУ ПРАВДУ, САМИЛОСТ и САОСЕЋАЊЕ, не само пасивно, ВЕЋ И АКТИВНО! Јер, АКТИВИЗАМ је БЕОГРАДСКИ ДУХ! А тај АКТИВИЗАМ је повезан и са ТОЛЕРАНТНОШЋУ и ОТВОРЕНОШЋУ! Које опет, НИСУ ЈЕДНОСМЕРНЕ, чему нас УВЕРАВАЈКУ "другосрбијанци"! Та ТОЛЕРАНТНОСТ и ОТВОРЕНОСТ БЕОГРАДА је ДВОСМЕРНА, тражи и ОБАВЕЗЕ становника Београда КОЈИ НИСУ СРБИ, ОБАВЕЗУ ДА БУДУ ГРАЂАНИ! Та ТОЛЕРИШУ СРБЕ и СРПСТВО, барем исто онолико колико Срби и српство толеришу њухову посебност и осетљивост! ГРАЂАНСКО ОСЕЋАЊЕ, развијено у СРПСКОМ ДЕВЕТНАЕСТОВЕКОВНОМ БЕОГРАДУ ЈЕ ДИНАМИЧНО, ДВОСМЕРНО ОСЕЋАЊЕ и ЖИВЉЕЊЕ! Сећам се велике изложбе с краја 80-тих "Јевреји на тлу Југославије" одржане у "Цвијети Зузорић", организоване од јеврејских општина тадање СФРЈ. Тамо је било описано КАКО СУ ЈЕВРЕЈИ БИЛИ ТРЕТИРАНИ У ДРЖАВИ (држава?! Оно држава?! Зависна кнежевина под влашћу деспота?! Чекај, видећеш!) НЕПИСМЕНОГ (шта неписменог?! Насилника, убице, блудника! Чекај, видећеш!) КЊАЗА МИЛОША! Једном речју, у ТОЈ и ТАКВОЈ СРБИЈИ, под влашћу ТОГ и ТАКВОГ КЊАЗА МИЛОША Јевреји су били третирани САГЛАСНО ПРВОМ СРПСКОМ, СРЕТЕЊСКОМ УСТАВУ: "РОБ КАД СТУПИ НА ТЛО ЗЕМЉЕ СРБИЈЕ ПОСТАЈЕ СЛОБОДАН ЧОВЕК..." Било је трговачког излетања типа "Чивути нам узеше све послове", али КЊАЗ МИЛОШ, такав какав је, ВЕОМА ЈЕ ДОБРО ЗНАО ДА "КАД РОБ СТУПИ НА ТЛО ЗЕМЉЕ СРБИЈЕ..." Зато је отац ВЕЛИКОГ СРПСКОГ ПЕСНИКА (и комунисте!) Оскара Давича могао поносно да изјави да је СРБИН МОЈСИЈЕВЕ ВЕРЕ! Срби су тако поступали не само са Јеврејима, већ И СА СВИМА ОСТАЛИМА! А САМИ СУ ОСТАЈАЛИ СРБИ! А бацали су погледе на ЈУГ, ЗАПАД и СЕВЕР, где су ИСТО ТАКО ЖИВЕЛИ СРБИ!
Препоруке:
0
0
21 уторак, 09 новембар 2010 10:35
thinking maize@о Београду, Србима и коментарима, крај!
Да, да, Срби су ВЕОМА БИЛИ СВЕСНИ ДА ИМА СРБА И ИЗВАН СРБИЈЕ! И били су ВЕОМА ОСЕТЉИВИ НА ТО! Али и РЕАЛНИ! Рано, већ за Карађорђа, су ЗНАЛИ ЗА БУГАРЕ, као и да у нпр. МАЋЕДОНИЈИ, НЕ ЖИВЕ САМО СРБИ! Већ је и тај Вука Караџић, "роми Вук", знао да има и СРБА ДРУГОГ ЗАКОНА, не само православног! НАЦИОНАЛИЗАМ, али не ускогруди ШОВИНИЗАМ, већ НАЦИНАЛИЗАМ МЕЂУ ДРУГИМ НАЦИОНАЛИЗМИМА! "МОЈ МИЛАНЕ, ЈАБУКО СА ГРАНЕ..., КАД НА ВОЈСКУ ПОЂЕШ, НОГОМ СТАНИ, МАРАМИЦОМ МАНИ..., НЕКА ПУКНУ СВИ НАШИ ДУШМАНИ!" То је НАЦИНАЛИЗАМ ЗДРАВЉА И СНАГЕ, НАЦИОНАЛИЗАМ ОБИЉА! И као такав, делио је то обиље са собом! Тако је један Рус, посматрајући српске устанике у Херцеговини, као и њихови сабраћу-добровољце из Србије током Босанско-херцеговачког устанка 1875-1878, приметио и следеће (наводим по сећању): "Устаници су играли некако тромо, споро, као да су још осећали ЛАНЦЕ РОПСТВА НА СВОЈИМ НОГАМА! Док су добровољци из Србије ПРОСТО ЛЕТЕЛИ У КОЛУ! Види се да ИГРАЈУ СЛОБОДНИ ЉУДИ!" И ништа више и боље не описује природу ТАДАЊЕГ СРПСКОГ НАЦИНАЛИЗМА! То ОСЕЋАЊЕ СЛОБОДЕ! "О ЛИЈЕПА, О ДРАГА, О СЛАТКА СЛОБОДО..." А сада... На то је много боље одговорио у свом прилогу овде, на НСПМ-у млади г-дин Бошко Обрадовић. Укратко, да поменем ону злосрећну фразу: "ПРОДАЛИ СМО ВЕРУ, ЗА ВЕЧЕРУ!" Али не веру у Христа (или кога год Бога поменете! Свеједно је!), већ ВЕРУ У СЛОБОДУ! Уместо у СЛОБОДУ, почели смо да верујемо у МАМОНА! САМИ СМО НАМАКЛИ СВОЈЕ ОКОВЕ! И САМО САМИ МОЖЕМО ДА ИХ ЗБАЦИМО! НИКО ДРУГИ НАМ НЕ МОЖЕ ПОМОЋИ, ИЗУЗЕВ НАС САМИХ! КАДА ТО СХВАТИМО, КАДА ОДРАСТЕМО, ЗАДРЖАВШИ ЖАР МЛАДИХ НАЦИЈА, ОПЕТ ЋЕМО УСТАТИ! ПРВО САМИ, а после, ако треба и са другима, али само АКО ВОЛЕ СЛОБОДУ, КАО ШТО СМО ЈЕ МИ СРБИ ВОЛЕЛИ! Свако Вам добро!
Препоруке:
0
0
22 уторак, 09 новембар 2010 10:40
брм
tekst jeједан од слабијих Аниних што и даље значи одличан..
само, као рођени Новосађанион морам да се побуним против блаћења града, чији становници, избеглице из Аустријско-турског рата, су начинили НОви Сад градом..другим речима као стари Београђанин..јер ми смо једини прави потомци старих Београђана..
није се избрукао Београд - Београђане нико није питао за те избеглиице - то је ујдурма Милошевићевог режима против којег су и ново Београђани и староБеограђани (Новосађани) први устали и први га провалили...режима који 10 година није дозвољавао ни српско име држави, спречавао да се уведе српска химна и застава, сало војску да буде тампон зона између Срба и усташа уместо да стане на границе интегралне Србије...
Ана не греши душу и не примај се на доминирајуће трендове прекрајања сасвим блиске историје, међу кометаторима овог сајта
Препоруке:
0
0
23 уторак, 09 новембар 2010 13:46
Милорад Богдановић
Похвалио бих овај текст и аутора Нелетових цака које су окићене отрезношћу са видом мамурлука.
Овакве текстове могли смо прочитати и прије "Милошевићевог режима" и "Ћосићеве стратегије" и "Октобарске револуције овога вијека" а да не идем у рикверц до Нишке декларације ил још који вијек унатраг, ал политичка заслепљеност никако да нас ослободи.
Велики поздрав из Републике Српске.
Препоруке:
0
0
24 уторак, 09 новембар 2010 14:27
Неофит77
Сурово истинито
Препоруке:
0
0
25 уторак, 09 новембар 2010 15:12
Јасна Симоновић
Тхинкинг маизе, Богдане Николић...У "твом" Краљеву ових е дана много ружног догодило, али се догодило и једно "балканско чудо": није било ни најситније крађе из порушених објеката!
Мислим да је то и заслуга градоначелника Краљева...Било би лепо да нам неко о њему напише па да други узму "пелцер"...(а не само да се дивимо Пиранском градоначелнику Босману)...Сада би ти овде додао неку добру мисао, а ја нађох само ону народну "И ми (можда) "коња" за трку имамо"...све најбоље...
Препоруке:
0
0
26 уторак, 09 новембар 2010 15:22
Вељко
Велико дивљење за духовност осећања, трезвеност размишљања и храброст изражавања.

Сам сам сведок да је тек пар стотина од милиона београђана осетило порив солидарности преточен у делатну акцију током егзодуса Срба из Крајине. Међу њима тек неколико лекара. Маса се за то време комотно расхлађивала на Савском језеру. Огромна већина, па и неки моји "пријатељи", је одбијала позиве за давање и најмањег прилога за помоћ избеглицама. То се односи и на неке важне институције, које сам тада јавно прозвао, али је дај део био цензуриан од медија.

Сведок сам и приммера за хвалу. Коло српских сестара са Др Шуловић је свих дана имало стручну екипу с амбулатним возилом на терену све до Бијељине. Грађани Сремске Раче су се сами организовали и свакодневно по две улице спремале два квалитетна месна топла оброка за избеглице све док то Тржишна инспекција није забранила, наводно из безбедносних разлога. Иста инспекција није забранила продају парчета полубелог хлеба са шнитом шункарице за марку ипо у кафани испред моста преко Саве.

Тужно је и страшно међутим што је и, некада традиционално гостопримство Шумадинаца на најгори начин укаљано када су после Кумановског споразума и воду наплаћивали избеглицама са Косова и Метохије.

Егоизам и отуђеност од свих хуманих вредности нису дакле захватили само Београд, али су у њему свакако највише изражени. Димензије се очитују и данас, у нашој незаинтересованости за страдалнике од земљотреса у Краљеву и околини. Да и не помињем да ни држава, ни друштво које сви чинимо још нису збринули ни погођене земљотресом који је погодио Мионицу пре толико година. Одговорност пада и на СПЦ, која више брине о подизању храмова него о подизању духовности, човекољубља и солидарности са потребитима. Један месни парох је чак дуго одбијао да посети локални избеглички камп, док на то није био присиљен из кабинета Његове Светости Патријарха Павла.

Због свега, још већа захвалност Ани Радмиловић.
Препоруке:
0
0
27 уторак, 09 новембар 2010 19:47
Живорад
Г-ђо, или г-ђице Радмиловић, моја подршка за овај али и за ваше претходне текстове које радо читам.
Само наставите. Бојим се, на жалост, да ћете и ви убрзо постати мета на коју ће се обрушити бес друге Србије.
Али, за вашу утеху, нећете бити једини.

Хтео бих да се мало позабавим вашим приказом онога што се дешавало у тзв. антиратном Београду.
Ви сте, као Београђанка, конкретан доказ да није баш све тако као што сте у тексту навели.

Ако мало проанализирате биографије оних који ширили антисрпску, и "кобајаги" антиратну пропаганду последњих двадесет година видећете да је мало ко од њих некакав Београђанин, а веома често ни Србин.

Ово пишем због великог броја ратних добровољаца, који су баш из Београда, одлазили на ратишта широм Југославије, и тамо често били међу најспособнијима и најхрабријима. Скоро увек међу најискренијима.

А у доста се ту случајева радило о потомцима Београђана у више генерација уназад, што је данас права реткост.
Препоруке:
0
0
28 уторак, 09 новембар 2010 19:48
Nena
Ана, волим да читам Ваша запажања. Сада нам је свима јасно да се велики рат водио и води против нас. Тај рат за нашег противника није завршен. Ми сада треба да "променимо нашу свест." Да почнемо да верујемо да смо ми у ствари пријатељи и да смо из чистог пријатељства и са добром намером бомбардовани, да нас пријатељи за наше добро непрестано уцењују, понижавају и троше. Ми смо кооперативни и добри када распродајемо ресурсе и имовину, када се разбољевамо и омогућавамо да се пласирају, испробавају и троше лекови против најтежих болести, када не причамо о нама који не смемо да се крећемо даље од ограде, о нама који не можемо да се вратимо у своје куће, на крају крајева када смо послушни. Сваки пут када послушамо, ми добијемо "слику шаргарепице"...Нама у ствари њихова шаргарепа и не треба, али треба да "схватимо", ми овако заблудели, да нам је она савременија, културнија и без алтернативе.
Препоруке:
0
0
29 уторак, 09 новембар 2010 20:12
Daki
Stalno se prica da je Kosovo Srpsko. Ali zasto bi Kosovo moralo da bude Srpsko? I Srbi su dobili Kosovo verovatno tako sto su potcinjavali itd. one koji su tamo ziveli pre njih. Uostalom, cak i da su Srbi od postanja ziveli tamo, to ne znaci da ono mora da bude Srpsko. Da nije mozda Bog rekao da Kosovo treba vecno da bude deo Srbije? Jel to pise negde u Bibliji?

Sa druge strane, zasto bi bilo Albansko? Ni Albancima nije Bog dao Kosovo da sa njim slobodno raspolazu.

Naravoucenije. Svaki nacionalizam, ukoliko on znaci uspostavljanje nuznih veza izmedju jednog naroda i odredjene teritorije je potpuno besmislen. Nijedan narod nema apsolutno pravo da raspolaze bilo kojom teritorijom. Nijedan narod nema pravo da kaze za bilo koju teritoriju, ovo je samo nase.

Dakle, Kosovo nije Srpsko i nikad nije bilo Srpsko u nekom metafizickom smislu, kako ga predstavljauju stalno. I bilo bi lose da jeste. Onda bi Srbi u svakoj stranoj zemlji bili narod drugog reda, a i svi ostali bi bili samo gosti na privremenom radu u Srbiji.
Da li to zelite?
Препоруке:
0
0
30 уторак, 09 новембар 2010 23:46
александар
Ето добисмо ми и философа на овом сајту.
Метафизика, Зенонове апорије, зашто би Косово било српско, или албанско, шта је све то наспрам вечности.
Стварно.
Добро човек пита.
Хиљаду зашто, хиљаду зато.
Углавном, наравоученије је вредно пажње.
Национализам је праузрок свега.
Ех, да су Талес из Милета и Анаксимандар то могли да досегну и докуче у своје време.
С обзиром да је са успехом разрешена философска дилема зашто би Косово било српско, најприродније је да се крене са даљом разрадом проблема, зашто би и остатак Србије био српски, а непосредно после тога зашто би и сами Срби били српски.
Мислим да би се пуно учених философа са оближње пешчаникове философске летње академије и знамените философске школе Хелсиншког одбора јавило да пружи свој пуни мисаони допринос расправи.
Под декартовским геслом: Пузим, дакле постојим.
Ко се сећа једног од истакнутих философа Ненада Прокића, тај је још ономад, међу првима досегао узвишене философске висине мисаоном бравуром да ће Србија бити модерна, са или без Срба.
Препоруке:
0
0
31 среда, 10 новембар 2010 02:30
Зоран Живковић@брм
"текст jeједан од слабијих Аниних што и даље значи одличан..
само, као рођени Новосађанион морам да се побуним против блаћења града, чији становници, избеглице из Аустријско-турског рата, су начинили НОви Сад градом..другим речима као стари Београђанин..јер ми смо једини прави потомци старих Београђана..
није се избрукао Београд - Београђане нико није питао за те избеглиице - то је ујдурма Милошевићевог режима против којег су и ново Београђани и староБеограђани (Новосађани) први устали и први га провалили...режима који 10 година није дозвољавао ни српско име држави, спречавао да се уведе српска химна и застава, сало војску да буде тампон зона између Срба и усташа уместо да стане на границе интегралне Србије...
Ана не греши душу и не примај се на доминирајуће трендове прекрајања сасвим блиске историје, међу кометаторима овог сајта"

И ја као старосрбин(добисмо и нове нације ) "староновосаџане и старобеограџане" протестујем што Милошевићев режим није стао на границе "интегралне" Србије. Да ли мислите на брашно? Које су то госп. брм границе интегралне Србије: Границе Лондонског предлога или предкуманоивске Србије или из Вукових раних радова(Драшковића)? Реците нам и просветите нас. А ви и даље: ко о чему, а баба о уштипцима (Слободану Милошевићу). Вероватно нас он и сада бомбардује из гроба.
Препоруке:
0
0
32 среда, 10 новембар 2010 03:10
Daki
Nije to neka uzvisena filozofija nego jednostavan i jasan argument, na koji mi niste dali adekvatan odgovor.

Ja nisam tvrdio da je Kosovo nevazno naspram vecnosti, vec da Srbi nemaju nista vece pravo na Kosovo nego sto imaju Albanci.
Препоруке:
0
0
33 среда, 10 новембар 2010 03:24
Daki
Moj argument je "metafizicki" jedino u meri u kojoj predstavlja odgovor na price o velikoj nepravdi koja je ucinjena Srbima oduzimanjem Kosova, a koje imaju smisla jedino ako se odnos naroda i teritorije posmatra metafizicki.
Препоруке:
0
0
34 среда, 10 новембар 2010 09:14
гаврило
изгледа да сада полако улазимо у нову фазу одустајања јер нам се намећу они који тврде да ништа није наше! као малу протутежу, писац коментара-философ констатује да није ни албанско!вјероватно тихо сугеришући да је оно ипак НЕЧИЈЕ али чије...?радо бих волио од писца кога нисам имао срећу да сретнем ,да чујем како тај свој став брани када Велика бртанија одлази 12000 км у рат за нека далека острва? или она нема ништа ни са нама ни са албанцима а богами ни са богом, али могла би да има са Косовом и метохијом!безобразност и безочност оних који су спремни да се одрекну свих својих националних вредности у корист неких других које су заиста под знаком питања али их подупиру са страшном војном машинеријом и силом је толика да хоће да нам пластично и представе својe додворавање јачему,своју спремност на потпуно потчињавање и извршавање свих налога и жеља, толика да смо им ми једини непријатељи, опасни као сведоци, тог посрнулог бића, сјутра нације и према нама су бахати, арогантни и спремни да нас физички уклоне да не сметамо! ипак је сва та нова генерација лоботомираних и слијепо заљубљених у МОЋ за жаљење!
Препоруке:
0
0
35 среда, 10 новембар 2010 13:01
александар
Уважени Daki.
На Ваше аргументе, заиста нема одговарајућег одговора.
Као и на питање зашто би Србија била српска.
Промишљајући метафизички.
Најједноставније речено, дошли сте, видели и победили.
Препоруке:
0
0
36 среда, 10 новембар 2010 13:57
neuka
@Daki
Oprostite meni neukoj što zalutah na ovaj sajt za
učene ljude. Pokušala sam razmišljati o onom što ste napisali u svom prvom komentaru. Ima smisla!
Zanima me samo da li to znači da svaki kutak na
zemaljskoj kugli pripada svakom čovjeku? Pretpostavljam, odgovorićete potvrdno. Zbunjuje me
to. Zašto onda postoje granice, graničari, carine,
vize, zašto ne mogu, ako to želim, odmah preseliti
s porodicom u SAD, Njemačku, Veliku Britaniju...?
Zašto Francuzi istjeruju one sirote Rome ako je
Francuska i njihova? Zašto postoje državljanstva,
zašto se od prapočetka vode ratovi za teritorije?
Ili se "srpsko ili svačije" odnosi samo na ustavne,
medjunarodno priznate granice države Srbije?
Препоруке:
0
0
37 среда, 10 новембар 2010 16:49
Daki
Drago mi je da se slazemo. Mislim da svaki kutak na zemlji pripada svakom coveku. Doduse, uz odredjene restrikcije. Npr. mislim da moja soba ne pripada svakom coveku na ovoj planeti, to bi zaista bilo gadno. Ali u nacionalnom smislu u svakom delu sveta svi ljudi su jednaki.

Delim vase cudjenje sto postoje granice i sto se vode ratovi zbog teritorija. Ali cinjenica da se ratovi vode i da postoje granice, ne opravdava tvrdnju da neki narod ima apsolutno pravo na neku teritoriju.
Препоруке:
0
0
38 среда, 10 новембар 2010 17:10
Живирад
Питање за метафизичара:
А како онда то да ја не могу да попијем кафу у Приштини?
Препоруке:
0
0
39 среда, 10 новембар 2010 20:53
neuka
@Daki
Baš Vam hvala. Drago mi je čuti da neki narod nema
pravo na neku teritoriju. Znači, mogu kupiti
avionske karte i pravac Kalifornija (navikli smo na
tople krajeve), jer Kalifornija (koja ne pripada
preživjelim starosjediocima) pripada i meni, Hercegovki, isto kao i bilo kojem državljaninu SAD.
Upsss! Sjetih se da se po američkim sudovima vukao
slučaj rodjene tetke predsjednika SAD Baraka Obame,
koju su htjeli istjerati iz te zemlje. Nije ništa
zgriješila, samo nije imala pravo da živi u SAD.
Svijet o kome pričate, gospodine Daki, je na planeti zvanoj Utopija. A Kosovo i Metohija su
soba države Srbije, kao ona Vaša soba u stanu.
Bespravno je, uz primjenu sile, oteli podstanari.
Pripazite koga puštate u stan!
Препоруке:
0
0
40 четвртак, 11 новембар 2010 01:08
Daki
Kada govorite o velikoj nepravdi koja je ucinjena Srbima otcepljenjem Kosova, razmislite o tome kako je Srbija dosla do Kosova. Dosla je otcepljenjem dela tudje teritorije, tj. uspostavljanjem vlasti nad nekim ljudima koji su tamo ziveli pre nego sto su Srbi dosli i koji uopste Srbe nisu zvali da njima vladaju i da su se pitali verovatno nikad na to ne bi pristali. Isto je tako i sa Albancima, oni misle da je to njihova teritorija isto kao sto Srbi misle da je njihova. Pa cak i da su Srbi dosli tamo pre njih. Albanci mogu da razmisljaju ovako: Srbi su tu teritoriju oteli drugima kada su bili mocniji od njih, zasto mi njima ne bismo uradili istu stvar?

Medjutim, ja tvrdim da je takvo razmisljanje glupo. Nacionalizam je besmislen i vodi u rat i raspad drzava. Jedina pravda koja postoji kada su u pitanju teritorije na kojima ljudi zive jeste da su svi ljudi na zemlji ravnopravni. Koliko bi bilo besmisleno voditi ratove za teritorije ukoliko bi lji slobodno mogli da zive gde hoce.ako bi mogli da grade svoje crkve, svoje dzamije ili sinagoge tamo gde hoce. Ukoliko bi bilo gde mogli da se osecaju kao kod kuce.

Ali ne, kada bi gradonacelnik Beograda predlozio izgradnju jos jedne dzamije, i izgradnju muslimanskog groblja u Beogradu, odmah bi se nasle patriote koje bi se pobunile protiv toga. Rekli bi da to unistava Srbiju narusava izgled grada. Dakle, muslimani su u Srbiji gradjani drugog reda, verovali ili ne. Dakle, cak ni medju samim gradjanima Srbije nema ravnopravnosti.

Dok se god Srbija ili bilo koja druga drzava ne resi nacionalizma, imace problema. Pri tom mislim i na najbogatije i najmocnije zemlje. Mrznja radja mrznju, nepravda radja nepravdu. A nepravda se sastoji u tome sto gradjani jedne drzave nemaju ista prava, i sto gradjani sveta nemaju ista prava. Nepravda je samo postojanje nacionalnih drzava.
Препоруке:
0
0
41 четвртак, 11 новембар 2010 09:46
thinking maize
Г-дине Daki, што не одете у неки манастир, свеједно је православни, католички, свеједно, па исламску текију или ламаистичку ламасерију, опет свеједно?! Али да нам "продајете" "мир, мир, мир! Нико није крив" причице, извините, то је УВРЕДА ЗА ЗДРАВ РАЗУМ! Према томе, да би сте УОПШТЕ МОГЛИ да нам причате о apathei, тј. ОДСУСТВУ СТРАСТИ, па и мржње, МОРАЛИ БИСТЕ ТО ДА НАМ ПОКАЖЕТЕ НА ЛИЧНОМ ПРИМЕРУ! Или се одреците света, за СВОЈЕ и ДОБРО СВЕТА, или прихватите да је Ваш СВЕТОВНИ аргумент, само један од многих у овој логореји!
Препоруке:
0
0
42 четвртак, 11 новембар 2010 10:04
гаврило
@ДАКИ,ви нам и даље желите доказивати колико су ваше тезе танке и смијешне, неодрасле! Ово је свијет у коме на неки начин владају принципи,конвенције,декларације које су потписали и Велики и Мали, УН као врховно тијело гдје сви имају своје мјесто да се управо не би дешавале ствари о којима ви тако наивно ламентирате!То што ви пишете мозда би могло да се односи негдје у прашумама Амазона, гдје и даље владају закони и премисе које ви наводите...свијет заправо удаљен од "цивилизације"!
Препоруке:
0
0
43 четвртак, 11 новембар 2010 11:18
neuka
@Daki
"Dakle, muslimani su u Srbiji gradjani drugog reda,
vjerovali ili ne."
Ne vjerujem. Svejedno, hvala što ste nam konačno
objasnili zašto Kosovo "nije srpsko".
Препоруке:
0
0
44 четвртак, 11 новембар 2010 11:26
Одбрана и последњи дани
Daki@

А јел можете ви мало да заобиђете Србију? Отиђите за промену мало у Загреб и Сарајево или на њихове сајтове, па тамо ширите човекољубље. И чувајте се.Они су јако осетљиви на екавицу и памет са истока
Препоруке:
0
0
45 четвртак, 11 новембар 2010 11:39
брм
Daki
где ти виде национализам у данашњих Срба... па видиш да друг Живковић скаче ко опареен на помен интегралне Србије..само да му не дирамо вођу..
не смеш да поменеш ни елементарне ствари

колико ја видим у Србији је темељно остварена сатанистичка визија најутицајнијег политичког мислиовца 20. века
"Imagine all the people
Living for today

Imagine there's no countries
It isn't hard to do
Nothing to kill or die for
And no religion too"

сви живе за данас
нема државе
нема за шта да се мре( а то значи у преводи на хришћански и цивилизован језик чему да се посвети живот)
и нико у Бога не верује
Препоруке:
0
0
46 четвртак, 11 новембар 2010 18:17
Daki
Gavrilo,

prema medjunarodnim konvencijama Srbija je izgubila Kosovo. Pravo na samoopredeljenje u nekim okolnostima, koliko znam,u najmanju ruku ima jednaku snagu kao i pravo na integritet. Milosevic je svojom "patriotskom" politikom dao Albancima najjaci pravni adut za otcepljenje, a zatim je resio da izgubi Kosovo i vojnicki jer resio da se suprotstavi citavom NATO-u. Dakle Kosovo je izgubljeno prema pravnim merilima i merilima zdravog razuma.

Thinking maze,

Ja vam upravo pokazujem na sopstvenom primeru jer sam i ja razmisljao kao i vi dok nisam shvatio da su nasi argumenti tanki, objektivno posmatrano, a to je jedino bitno u ovom slucaju, ako zelite da razgovaramo kao odrasli ljudi. Trebalo mi je dosta vremena da savladam emocije i pogledam istini u oci. A istina nije nasa ili njihova, vec naprosto istina.

Odbrana i poselednji dani,

Zasto bih isao u Hrvatsku kad ne zivim tamo i nisam gradjanin Hrvatske? Uostalom imaju oni ljude koji javno kritikuju Hrvatsku politiku, npr. Boris Dezulovic.

Neuka,

Devedesetih godina muslimani u Srbiji bili u ponizavajucem polozaju. Mediji su ih predstavljali kao najgore primitivce i zlikovce. Znam da su se deca u mojoj skoli podsmevala onima kojima je jedan od roditelja musliman, ili onima sa muslimanskim imenima. Malo ili nista se ne radi na tome da se ta nepravda ispravi.

Pored toga, zasto se ljudi prvo ne zapitaju da li Zukorlic ima pravo u necemu sto govori, pre nego sto pocnu da ga optuzuju za ekstremizam? Eto on navodi tri problema, citiram:

"Prema Zakonu o crkvama i verskim zajednicama samo jedna crkva ili zajednica može biti registrovana kao tradicionalna. U slučaju SPC vlast nije dozvolila upis Crnogorske pravoslavne crkve u registar. U slučaju Islamske zajednice imamo široko otvorena vrata za paralelizam. Naša blokada u medijima, sa tzv. javnim servisom na čelu, priča je za sebe, kao i diskriminacija po osnovu vraćanja imovine."
Препоруке:
0
0
47 четвртак, 11 новембар 2010 19:54
Одбрана и последњи дани
Знате шта господине. Ви овде безочно говорите неистине. И кад је у питању положај муслимана у Србији и кад је у питању овај ваш Дежуловић из Е-новина. Ево неких од његових наслова : Гдје су нестали Срби ?...Како је Исус Х. преживио Сребреницу?..Србија, земља чуда...Знаност против Обилића.. ОВО МИ БАШ НЕ ЛИЧИ НА ЧИШЋЕЊЕ ВЛАСТИТОГ ДВОРИШТА НА ШТО СЕ КОНСТАНТНО ПОЗИВА КОМЕНТАТОР МИЛОДАН, ТАКОЂЕ ИДОЛОПОКЛОНИК е-новина.
Препоруке:
0
0
48 четвртак, 11 новембар 2010 20:23
александар
Рекох себи нећу више.
Али човек грешан, слаб карактер, па попусти.
Е мој Daki, добри наш философе. Одмах се види да си спознао истину.
Баш си се распричао.
Аргументима наравно. Како би другачије.
Ако овако наставиш да "аргументујеш" остадосмо ми без права и на Београд, и на Крагујевац, и на маме и тате, и на сопствене животе.
Стари Латини нису били као ови данашњи, испразни и примитивни.
Из њихове богате заоставштине, остаде нам максима: Sic tacuisses, philosophus mansisses.
У преводу, добри мој: Да си ћутао, остао би философ.
И смањи мало те аргументе.
Затрпа нас.
Препоруке:
0
0
49 четвртак, 11 новембар 2010 23:20
@daki
prema medjunarodnim konvencijama Srbija je izgubila Kosovo...према којим конвенцијама ДАКИ, тако ти леба? према конвенцијама које одређује Америка?о којем самоопредјељењу говориш? о оном које је предводио МИЛОСРДНИ АНЂЕО? да ли је то самоопредјељење?и знаш ли колико би трајала та самоопредјељења Лажна Држава да нема НАТО пакт да је чува?и како би ти назвао онога који би ти се уселио у собу а послије задржао за себе ?братом?љубавником?
Препоруке:
0
0
50 четвртак, 11 новембар 2010 23:39
neuka
@Daki
Zanimljivo, u jednom komentaru govorite u prezentu
da su u Srbiji muslimani "gradjani drugog reda", a
poslije toga da su bili u teškom položaju devedesetih. Ko je to u bivšoj SFRJ bio devedesetih
u povoljnom položaju tamo gdje je manjina? Na ovom
sajtu, da ste htjeli, mogli ste pročitati mnogo
gore stvari o položaju pravoslavnih u sredinama gdje su muslimani bili većina od začikavanja djece
muslimana u školama. Istina, bilo je to u uslovima
rata, a muslimani iz Srbije su ratovali samo kao
dobrovoljci u BiH i Hrvatskoj protiv pravoslavaca.
Vi ne morate znati, ali efendija Zukorlić kao
muftija mora da Crnogorska pravoslavna crkva nije
tradicionalna vjerska zajednica, čak nije uopšte
vjerska zajednica, nego je registrovana u Crnoj
Gori kao nevladina organizacija, 2000. godine
(Srpska pravoslavna crkva postoji od 1219. godine).
Za razliku od Islama i Rimokatoličke crkve,
pravoslavne crkve su i nacionalne. U svijetu postoji 15 autokefalnih, samostalnih pravoslavnih
crkava i 5 autonomnih (dijelovi autokefalnih
crkava), Crnogorske nema medju njima, jer je
nepriznata, postoji samo kao nevladina organizacija. Još nešto: niko u Srbiji nije zabranio muslimanima da se dogovore koja je
islamska zajednica prava, naprotiv. Neću da govorim
ni o efendiji Zukorliću ni o efendiji Zilkiću, ali
kao laik smatram da je prirodnija zajednica koja
okuplja muslimane raznih nacionalnosti koji žive u
Srbiji, nego ona koja okuplja samo Bošnjake. Ali,
to je stvar samih muslimana. Previše smo se
dopisivali, prijatno!
Препоруке:
0
0
51 четвртак, 11 новембар 2010 23:50
Daki
Dezulovic vec 20 godina kritikuje Hrvatsku politiku, raspitajte se malo, i zbog toga je imao velikih problema.

A sto se tice vasih argumenata, tj. neargumenata, vidimo gde su nas doveli.
Препоруке:
0
0
52 петак, 12 новембар 2010 03:52
Daki
Cini mi se da ste upravu sto se tice Crnogorske Crkve posto je novoformirana. Suprotno zvuci kao kontradikcija. Ipak, zasto Islamska zajednica ne bi bila tradicionalna?

Gresite u vezi muslimana za vreme ratova devedesetih, znam licno neke koji su ratovali u hrvatskoj u okviru JNA, a cuo sam cak i za jednog koji je bio general, ne mogu da se setim njegovog imena. Ali u pravu ste, previse smo se raspisali.
Препоруке:
0
0
53 петак, 12 новембар 2010 10:07
thinking maize@ Dakiju, УТУК
Рекосте: "A istina nije nasa ili njihova, vec naprosto istina.", па да Вас ПОДСЕТИМ на питање које је Понтије Пилат упутио Исусу: "Шта је истина?" На које Христос НИЈЕ ОДГОВОРИО! Јер, ВИДЉИВА ИСТИНА је ОН САМ, ако сте хришћанин! Ако нисте, остаје да је ИСТИНА свакако ТРАНСЦЕДЕНТНА! Оно што Ви називате истином јесте "НЕШТО ШТО ЛИЧИ НА ИСТИНУ", тј. ИЗОЛОВАНИ ДОГАЂАЈИ, ружни, али ДОГАЂАЈИ! Ако их схватате, као НИЗ ДОГАЂАЈА, који, по Вама ОДСЛИКАВАЈУ истину/"истину", молио бих да када следећи пут гледате неки филм ОБРАТИТЕ ПАЖЊУ у шпици на МОНТАЖЕРА, који је ЧЕСТО ВАЖНИЈИ од редитеља! Јер, филм је НИЗ СЛИЧИЦА који се смењују БРЖЕ ОД 25 У СЕКУНДИ, па ако неку сличицу у том низу ИЗОСТАВИТЕ, а неку ДОДАТЕ, МЕЊАТЕ ЦЕО НИЗ! То Вам се ПОШТОВАНИ зове "ИСТИНА" CNN-a! Слажем се да су Срби чинили ратне злочине, али то су ПОЈЕДИНАЧНИ СЛУЧАЈЕВИ, ГРОЗНИ, али ПОЈЕДИНАЧНИ! Ако неко, жели из тога, ПРИМЕЊУЈУЋИ МОНТАЖЕРСКИ ПРИСТУП, да "КРЕИРА" "ИСТИНУ" о "ГЕНОЦИДУ" и да од "Меморандума" САНУ "направи" нови "Mein Kampf", онда то више ГОВОРИ о "креатору" те "истине". Слажем се да ЗЛОЧИНИ који су чињени над Србима у ратовима 90-тих година и раније нису ОПРАВДАЊЕ за српске злочине, али то ПРОГЛАСИТИ за ГЕНОЦИД, е ИЗВИНИТЕ, то је ЗАМЕНА ТЕЗА! То је исто као када су Јевреји, једва преживели холокауст, чинили РАТНЕ ЗЛОЧИНЕ (нпр. Сабра и Шатила), еда би ОДБРАНИЛИ СВОЈУ ЗЕМЉУ и НАРОД! А неко их, због ПОЈЕДИНАЧНИХ РАТНИХ ЗЛОЧИНА ОПТУЖУЈЕ за ГЕНОЦИД! (Било је и тога!) Поштовани Daki ТАКВУ "ИСТИНУ" НЕ ПРИХВАТАМ, не зато што сам СРБИН, већ што ВРЕЂА ЗДРАВ РАЗУМ! Што је ОСНОВНА КАРАКТЕРИСТИКА ЉУДСКОГ! Уосталом, да ли знате за ЧИЊЕНИЦУ да новинске куће са НЕМАЧКОГ ГОВОРНОГ ПОДРУЧЈА ДРЖЕ У ВЛАСНИШТВУ ПРЕКО ПОЛОВИНЕ СРПСКИХ НОВИНА?! А те новине "промовишу" такву "истину"! Па када ме већ позивате на расправу, било би добро да је обавимо у мом СРУШЕНОМ Краљеву, поред споменика СТРЕЉАНИМ од НЕМАЧКИХ НАЦИСТА и да нашу расправу прате поменути медији! Надам се да ће расправа и извештавање бити објективни!
Препоруке:
0
0
54 петак, 12 новембар 2010 13:22
Одбрана и последњи дани
Zasto bih isao u Hrvatsku kad ne zivim tamo i nisam gradjanin Hrvatske?


Па, ја вам се,онда, извињавам ако сте грађанин Србије. Нисам имао намеру да вас терам одавде. Мислио сам да сте грађанин света или тако нешто. Чуди ме да сте се позвали на припадност, а против сте граница и омеђавања. Ви сте,значи, грађанин Србије, државе коју не признајете. Ви и ваша компанија. Како сте се само позвали на припадност,наговестили да нико нема право да вас тера из Србије, а то исто право оспоравате Србима на Космету, позивајући се на некакав утопијски концепт друштва и државе. Баш лепо од вас.
Препоруке:
0
0
55 петак, 12 новембар 2010 14:12
neuka
@Daki
Islamska zajednica jeste tradicionalna i problem
na koji ste Vi ukazali nije u tome, nego što su
registrovane dvije (Islamska zajednica Srbije i
Islamska zajednica u Srbiji). Živim u BiH, dio rata
sam provela u Sarajevu, i dobro znam koliko je bilo
učešće muslimana iz Srbije u ratu u BiH. Od Ejupa
Ganića koji je kao državljanin Srbije bio na najvišim funkcijama u BiH, preko Sefera Halilovića,
koji je bio prvi čovjek Armije BiH, do hiljada i
hiljada Sandžaklija, koji se i danas hvale da su
oni odbranili Sarajevo. Završavamo, budite zdravo.
Препоруке:
0
0
56 субота, 13 новембар 2010 06:43
Daki
Hvala Neuka, mislim da vasi komentari imaju smisla i moracu malo vise da se informisem pre nego sto sledeci put kazem nesto o problemu registracije Islamske zajednice u Srbiji...

Ali moja glavna ideja je da je nacionalizam glup. Onima koji misle da je pametan i da ga je dobro praktikovati ja ne mogu da ponudim bolji i jasniji argument od onog u mom prvom komentaru.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер