понедељак, 29. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Европска „светла“ у нашој балканској тами

Kоментари (78) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 26 октобар 2010 01:43
зачин
Да би све то било још прецизније, ја додајем и да је поменута дива коју ни најбољи музичари не могу да прате јер не завија ни из једног познатог акорда, најлицемернија од свих лицемера. Наводно брани хомосе, а једног од њих је прозвала и показала на њега прстом. Наводно је то неки Палмин сарадник који не жели да се декларише. Па о каквој то заштити хомоса она прича када их лови са жељом да их спали на ломачи можда. Друго, чини ми се да она представља само један слој хомосексуалаца, оних декларисаних, феминизираних који шетају улицом и врцкају толико да се не зна да ли је жалосније или смешније. Могу се видети сваким даном по београдским улицама, нашминкани, пирсинговани, мршави, са торбицама, марамама, и за дивно чудо нико их не каменује и спаљује у овој земљи дивљака и хулигана. Чудно. То је ваљда што поменута дива и Борка Павићевић нису да власти, а да јесу, мирисале би ломаче на којима се пеку хулигани, навијачи, патриоте, десноруки, и хетеросексуални.
Препоруке:
0
0
2 уторак, 26 октобар 2010 04:31
Влада Канада
Унапређење ЈК у члана Друге Србије доказује да им је чланство мало или се осипа па прихватају сваког ко им се понуди, без обзира на моралне и интелектуалне (не)квалитете. Своју малобројност надокнађују галамом. ЈК је међу својима. Помозимо јој да тамо и остане.
Препоруке:
0
0
3 уторак, 26 октобар 2010 06:55
Konstantin
Mora da je onako bash prekardashilo kad je Djordje odustao od svoje uobichajene hladno-analizatorske distance. Niko nikada nemoze da iznervira kao guska ;-).
Препоруке:
0
0
4 уторак, 26 октобар 2010 08:21
Petar
Lepo ste primetili, licemerje. Na primer Reporteri bez granica nas smeste po slobodi štampe u društvu Afričkih zemalja a od Evropske komisije dobijemo silne nule za naše reforme, falsifikujemo BDP i prosečnu platu.
A onda gledam juče na Dnevniku, EU komisija nam daje zeleno svetlo,sa MMF-om smo se sve dogovorili, plate su otišle gore 8%, Radiša Urošević posramljen pred jednom gromadom stručnosti i poštenja Radujkom daje ostavku, ma milina Božja.
Препоруке:
0
0
5 уторак, 26 октобар 2010 08:33
Bozidar Cosovic Javorski
"Dolazi zima (dodao bih) duga i hladna"

Pozdrav
Препоруке:
0
0
6 уторак, 26 октобар 2010 08:47
ssss
Well. hteo to gosn. Djordje ili ne, JK jeste postala fenomenolog, i to fenomenalan, i pred ocima svih.
Nema Ceda s tim nikakve veze, on se samo grebe, kao i obicno.
Препоруке:
0
0
7 уторак, 26 октобар 2010 08:52
мр Милош Д Јовановић
Баш тако г. Ђорђе, кандидат за кандидата. Има ми да прослављамо још...

Чудно је да на Политици ни једног коментара а ево, већ је уторак 10.00 (26. 10. 2010). И то се већ други пут дешава редовно када су Ваше колумне. Верујем да Вам неће још дуго дозволити да кварите светле путеве.
Препоруке:
0
0
8 уторак, 26 октобар 2010 09:13
Stane
Bravo Đorđe!
Препоруке:
0
0
9 уторак, 26 октобар 2010 09:26
Stojan
Bravo! Pravo u centar!
Препоруке:
0
0
10 уторак, 26 октобар 2010 09:46
Станимир Трифуновић, раније, ПЕТИ ЕЛЕМЕНТ
Господине Вукадиновићу,

и овим текстом, самом по себи квалитетном, отварате дубља питања од оних који се намећу из пуке феноменолошке перспективе посматрано.

Наиме, зашто демократске структуре личности прећутно толеришу монополизацију идеје о праву на "јединствену" истину која долази од тзв. евроилузиониста, и друго, зашто медији некритички фаворизују идеологију ауторитарног погледа на свет који промовишу исти?

Актери које сте навели ( Карлеуша Јелена, Урошевић Радиша-узгред,исти је јуче поднео неопозиву оставку, Јовановић Чедомир...) у чланку су само изманипулисани или славохлепни и властољубиви експоненти ригидне и нефлексибилне идеологије једноумља.

Свако добро Вам желим.
Препоруке:
0
0
11 уторак, 26 октобар 2010 10:08
Jasna Simonović
Svidja mi se naslov teksta...Ko ne želi da upali svetlo u tami! Pa dok čekamo pravu svetiljku, morate priznaćete da nije loše kad zasvetli mobilni, sveća, upaljač...(svakako legalnog operatera, u humanoj ruci, bez otrovne cigarete...
Niste u pravu da “Radiša i Jelena bar malo utiču na naše živote, dok briselska odluka neće imati nikakvog uticaja”...Obe grupe veoma mnogo utiču! Estradni radnici itekako su osiromašili državnu kasu svojim decenijskim monopolom nad devizinim i neprijavljenim primanjima (dok mnogi stoje u redu za minimalne ili penzije zaslućnih gradjana), a briselska odluka svaka veoma košta! Ona otvara vrata da zemlja uzme ono što nije zaradila, a često nažalost i da ustupi ono što jeste zaradila! Tako ne bih podcenila prozivku JK nerentabilnih preduzeća...
Meni vaša ocena da je JK “neformalni lider “Druge Srbije” (veliko slovo!?) nije ugodna, baš kao i ocena JK kojom potcenjuje svoje fanove nudeći im da dostignuti visoki muzičk scenski ugođaj poremete tako što će i misliti njenom glavom!
Izuzetno se slažem sa vašom ocenom nedvosmislenog mišjenja g Jovana Ćirilova i nadam se da će njegova izjava, koliko god on bio zloupotrebljen od strane JK, upaliti svetiljku u glavama mnogih “nazovi” gej ljudi da se seksualno prepoznaju bez kajanja...
Vi ste u pravu u vezi vulgarnih i uvredljivih izraza koji nekako dobijaju još zelenije svetlo, nego kad ih je npr obilato koristila Isidora Bjelica (izvinjavam se ako ne znam da se pokajala!)...
Meni je žao što se baš niko u studiju nije snašao da JK, kao mladom roditelju, ukaže da se nije dičiti svojom decom nad decom koja još nisu imala sreće (tkz “huligani”)...
Препоруке:
0
0
12 уторак, 26 октобар 2010 10:25
Висарион
Све је у реду.Ђорђе је у праву.Не баш у свему али углавном.Свеједно што бежимо од оног главног.Шта значи овај потез >ЕУ, који славимо и који има предизборни значај.
Но нисам то хтео да кажем.Карлеруша?Све је ОК што је овде речено али она је у "Утиску недеље" урадила нешто што много виспренији нису.Она је у једном тренутку видно сабила рогове и водитељки и Борки па и Ћирилову.Водитељки која ту вазда све зна и о свему има да каже главну реч, која пита саговорника и не чека да одговори чак и кад нешто изузетно важно има да саопшти.Још није поставила једно питање, онај заустио да да оговор она већ има друго и све опширније и опширније, тако да нико ништа у тој емисији сем ње нема шта да каже.То нарцисоиђе додуше није изузетак у нашем најновијем новинарству и модним његовим фазонима.То негује госодин Миломир Марић, можда чак и више у Ћирилици.Док он све не исприча о некој теми за коју је позвао саговорника, тај не стигне ни да бекне."Најважније" ствари говори водитељ.Саговорници му служе као медији да он изрекне своју литанију и то полако, штуцајући, давећи се речима, присећајући се , тако да пола емисије прође док се он наприча.Сличну каријеру је правио и то славодобитно и Југослав Ћосић.Овај и Бећковићка су чак имали јаку склоност да саговорника збуне, да га прекину неочекиваним питањем да га среде неком замком , да га истражују као на саслућшању пред инспектором за криминал и тако редом.Још кад служе некој идеји свога газде то све добија призвук малтретирунга не само саговорника него свих нас који то слушамо у овој земљи која постаје заморче у белосветском обданишту.Свеједно шта је она и како се котира али је та госпођа Карлеуша , тај тренд, својом дрскошћу и одрешитошћу, својим захтевом да се говори јасно и гласно а не да се све завија у обланде бар за тренутак зауставила.А то је признаћете важно ако је овакав утисак о тим водитељским инквизицијама тачан.А ја мислим да јесте.
Препоруке:
0
0
13 уторак, 26 октобар 2010 10:34
Одбрана и последњи дани
Мислим да је за много већу критику снихисходљивост и љигавост наше интелектуалне елите од певачициног безобразлука.Док им је Карлеуша држала предавање о етици и моралу они су мирно и достојанствено остали без текста. Импотентни, испрепадани и лицемерни интелектуалци су наша стварност. У коментару на текст Ане Радмиловић много сам се јасније изразио поводом овог тренутка истине у "Утиску", али је коментар исечен. Не видим разлог да НСПМ,који скоро једини од респектабилних гласова јавности има храбрости да ствари назове онаквим какве јесу, штити ову беду која нам свима виси о врату и Србију вуче у понор. Слично је и са необјављеним коментаром на текст " Немачка и пропаст мултикултурализма". Можда он звучи расистички, али је ситуација напросто таква, а ја је нисам направио таквом ако то приметим. Турци живе у немачком подземљу, нешто својом кривицом, а нешто и због тога што им је онемогућено да живе боље. Цели свет зна да странци у Немачкој раде најпрљавије послове и да је један део Турака у Немачкој груписан у мала гета која су на ивици легалности. Зашто од тога правити табу?
Препоруке:
0
0
14 уторак, 26 октобар 2010 10:40
Висарион
Још само један јеретизам.Тачно је да је Ћирилов занимљива и приметна појава у нашем интелектуалном свету.Помало сваштар, помало свезналица, помало у све што постоји умешан, он има свој неки имиџ и то треба признати али да је "врхунски интелектуалац"? Не треба претеривати.Јесте, али тако високо није.
Но ја мислим да је он, (и то је тај јеретизам)Битефом , који сам по себи није споран (може али не мора) тим понекад необичним, понекад разговетним а понекад богме сулудим експериментима, заразио нашу укупну позоришну сцену.Сви се сада на позорницама аче, скачу, превтрћу, до зла бога као суманути крећу на све позоришне стране , понекад лебде окачени о неке невидљиве ченгеле или конопце, свеједно и тај циркус постаје позориште.Можда сам ја старовремски човек али ми се чини да то није позориште нити то може да буде.Зна се шта је циркус, шта балет, шта игра, шта каламбур али то позориште није.Овај свет јесте нов и други ветрови у њему дувају и што брже некуд стижемо све мање имамо времена али толика жанровска смеша, такав расап уметности мени не одговара.Ако не погађам мишљења већине или бар дела оних који овде сарађуију,веома се извињавам Али то се морало рећи
Препоруке:
0
0
15 уторак, 26 октобар 2010 11:00
thinking maize
Имао сам пријатеља из студентског дома, Црногорца (шта ћете, тако се човек ДЕКЛАРИШЕ!). И рече ми ("ЈЕДАН ЧОЕК, НА ЈЕДНОМЕ МЕСТУ..."!) шта Црногорци подразумевају под појмом ГОСПОДИН (са спедифичним цетињским нагласком!): "То ти је чоек од добра соја, из добре вамилије и још доброг образовања и понашања!" Једном речју: ЧЕГОВИЋ, а не НИКОГОВИЋ! А знате да су међу свим српским ПЛЕМЕНИМА (на жалост српски РОД се све више РАСПАРЧАВА НА ПЛЕМЕНА! Јер шта је: "Дошао си МОЈ Београд да рушиш!", АКО НЕ ТО!) код Црногораца највише изражени ЗАХТЕВИ (барем ТЕОРЕТСКИ и барем НЕКАДА!) за РАЗЛИКОВАЊЕ ЧЕГОВИЋА од НИКОГОВИЋА! Па кад је тако, А ТАКО ЈЕ, да видимо просто КО су сада на јавној сцени Србије ЧЕГОВИЋИ, а ко НИКОГОВИЋИ, узимајући у обзир горенаведене критеријуме ("чоек од добра соја, из добре вамилије и још доброг образовања и понашања"). Узмимо нпр. г-ђу Јелену Карлеушу-Тошић (ово последње јер је то, јелте презиме ЊЕНОГ мужа!): 1) ОТАЦ-полицајац; 2) МАЈКА-радио "звезда"; 3) МУЖ-фудбалер; 4) бивши ДЕЧКО-"жесток момак" (покојни, на жалост!); 5) ОНА-певачица "новокомпоноване народне музике" (ако се ТО што пева може тако назвати!). Толико је познато из онога што је САМА презентовала ЈАВНОСТИ. О завршеној школи не знамо ништа, о другим вештинама и способностима г-ђе Карлеуше-Тошић, такође не знамо ништа, но узимајући у обзир њену ОГРОМНУ СУЈЕТУ, да их има, вероватно би знали за њих! Једино што се може рећи у ОДБРАНУ поменуте ПЕРСОНЕ јесте што је МАЈКА, мада и од тога ОНА прави ПРЕДСТАВУ! Пошто је то тако, А ТАКО ЈЕ, остављам ПОШТОВАНОМ ЧИТАТЕЉСТВУ НСПМ-а да закључе да ли је г-ђа Карлеуша-Тошић ЧЕГОВИЋ или НИКОГОВИЋ!? Имате ЕЛЕМЕНТЕ, па ЗАКЉУЧИТЕ САМИ! А на основу тога ЗАКЉУЧИТЕ и о ЊЕНИМ ФАНОВИМА, како НОВОКОМПОНОВАНО-МУЗИЧКЕ, тако и НОВОКОМПОНОВАНО-ПОЛИТИЧКЕ провенијенције! Свако Вам добро!
Препоруке:
0
0
16 уторак, 26 октобар 2010 11:00
Vukadinović brani Borku Pavićević
Gospodine Vukadinoviću,

kritikujući Karleušu, vi pokušavate da skrenete pažnju sa mnogo skandaloznije činjenice, činjenice da Borka Pavićević ima daleko veći problem sa izrađžavanjem najjednostavnijih misli nego što je to slučaj sa Karleušom. Naime, nije neobično to što jedna mlada pop-zvezda ne operiše filozofskom i sociološkom tehničkom terminologijom, ali je krajnje neobično to što jedan diplomirani dramaturg može onako da se frlja pojmovima kao što je, na primer, Brehtov "Verfremdungseffekt"... Kada bi Borka uzela mikrofon u ruke i zapevala neku narodnu na Pinku, ja se ne bih bunila, ali kako je Borka u ovom društvu obnašala različite visoke funkcije u sferi tzv. visoke kulture, mogu samo da parafraziram jednu vama, stručnjaku za kritičku teoriju, veoma dobro poznatu misao: Ko neće da govori o Borki, neka ćuti o Kareluši!

Drugo, vi se niste osvrnuli na još jedan skandalozan momenat - Borka je pokušala da se predstavi kao kritičar(ka) tzv. kulturnog rasizma, mada svi znamo da je Borka osnovala instituciju - hram kulturnog rasizma pod nazivom koji svojim rasizmom bode oči i para uši - Centar za kulturnu dekontaminaciju?!?! Zaista je neverovatno kako ljudi imaju kratko pamćenje! Majka beogradskog i srpskog kulturnog rasizma naprasno je postala kritičar(ka) istog i ja zaista neću biti iznenađena ako Nikola Samardžić sutra počne da se predstavlja kao žestoki kritičar antisemitizma...
Препоруке:
0
0
17 уторак, 26 октобар 2010 11:09
nenovinar
"Pravda za Radišu"
Radiša je najmanji problem. Čak bi za Srbiju bilo i bolje da je ostao u UO. Zašto? Pa možda bi se neki novinar i zainteresovao da pročešlja kakvi ljudi i sa kojim kvalifikacijama sede po upravnim odborima javnih preduzeća.
Verujem da bi gospodin Urošević, nažalost, bio jedan od kompetentnijih članova, bilo kog, UO-a.
Pritom ne postoji pravilnik za biranje u UO. Tj. možete biti član sa završenom OŠ. Što je, kako god gledali, potpuno pogrešno i degradirajuće!
Препоруке:
0
0
18 уторак, 26 октобар 2010 11:33
ko smo mi?
http://www.pouke.org/news.php?cid=0&id=5798&do=view
Препоруке:
0
0
19 уторак, 26 октобар 2010 12:16
srdjan conic
Cinizam i licemerje osnovne su karakteristike danasnjih vlastodrzaca. Podele na Jecu i Cecu odnosno Radisu svejedno, podele na crno i crveno bele podele na selo grad na Dorcolce i Zemunce na jug i sever istok i zapad na srbijance krajisnike kosovske srbe bosanske srbe podele podele podele ... svuda i na svakom mestu je strategija koja se u Srbiji sprovodi vise od deset godina. Zbog toga se covek zapita deceniju posle takozvanih promena da li je Slobodan Milosevic bio u pravu kada je danasnje vlastodrsce nazivao stranim placenicima i domacim izdajnicima. Po svemu onome sto su uradili oni su se legitimisali kao pravi zapadni spijuni koji upotpunosti bespogovorno sprovode u delo strategiju svojih nalogodavaca uz pomoc preletaca naravno. Jer danas u Srbiji se deli i rasprodaje sve i svasta ali niko ne spominje podelu na patriote i izdajnike.Jer ako se ne zna ko je patriota a ko izdajnik onda drzavi opstanka nema. AKo se reletivizuje pojam patriotizma onda se gubi nacionalna svest i ponos. Proces raspolucivanja Srbije je u toku a cinjenica da se demonstranti u Srbiji od strane takozvanih srpskih medija nazivaju huliganima a u Francuskoj to su nezadovoljni radnici i studenti samo ilustruje drzavu koja je pala na najnize moguce grane. Jednostavno ne postoji srpska nacionalna strategija. Srpska Akademija nauka cuti crkva se ne mesa a narod gladuje i trpi ali dusu mu ne mogu uzeti. To je za njih neresiv problem. A pravo svetlo za srpski narod je Milorad Dodik koji se u Banjaluci sastao sa liderom SDS-a Bosicem i sprecio podelu i raspolucenost Republike Srpske. Tako to radi drzava koja ima senat koja ima strategiju koja ima podrsku Rusije. Ponosan sam na Republiku Srpsku.
Препоруке:
0
0
20 уторак, 26 октобар 2010 12:52
брм
сви сте се залепили за ЈК
а Борка П?
оно за шта се она залагала у тој емисији је скандал над скандалом, ЈК је мало дете
Препоруке:
0
0
21 уторак, 26 октобар 2010 14:25
мр Милош Д Јовановић
У 13.00 (уторак 26. 10. 2010.) су укинути сви нови коментари на Политици. Дакле било је могуће послати коментаре од 10.30 до 1300. До тада су одобрили 64 коментара, одбили 370 коментара.
Препоруке:
0
0
22 уторак, 26 октобар 2010 14:57
nataša
Moguće da su Basara, Pančić i Gorčin Stojanović potrošeni pa sad su uveli sveže snage Karleušu. Zaista kad Basara uzme vazduh zna se šta će reći, on valja Kopštunica nevlja, ili Gorčin, da ne nabrajam šta sve kaže, ali zaključak je da u Srbiji vlada nekulturna kulturna klima i podcivilizacijsko ponašanje. Karleuša je nešto novo za njih i ona sa sobm vodi masu, ako je vodi. Međutim svi su oni istomisleći i Karleuša i Pančić i Gorčin i Čeda Jovanović, a obrazovanje i kultura im je u dva promila razlike.
Kada je u pitanju Ćirilov i Borka, koja bi da dekontaminira, ko je za kreiranje kulturnog ambijenta Srbije i Beograda zaslužniji od njih dvoje u poslednjih pedeset godina. Jedino Gorica Mojović. Koja je to pozorišna predstava odigrana a da su oni bili protiv, a koja nije a da su oni bili za. Ko je dobio novac i nagradu za "kulturno stvaralaštvo" a da im oni , Ćirilov, Borka, Gorčin, i da ne zaboravim Goricu Mojović nisi to odobrili.
Gorica Mojović, Borka Pavićević, Ćirilov su jurišnici Brozove MISAONE POLICIJE ( Orvelov izraz ).
Sada imaju naslednike u likovima Gorčina, onoga
Prokića i slične.
Pre više od dvadeset godina Ćirilov je bio član CK i na jednom od kongresa je postavio pitanje položaja i prava homoseksualaca. Ja nisam zaboravio, iako sam tada bio mali.
Sad može neko sa pravom da kaže, e kad su vas takvi, mi koji nismo ni Borka ni Karleuša ni Čeda, Borka, Gorčin, Karleuša, Čeda izbacili iz kulturnog i svih drugih DOTIRANIH aktivnosti, dotiranih od države, kako ste tek vi nesposobni.
Препоруке:
0
0
23 уторак, 26 октобар 2010 15:32
zima je
Da primetim dve stvari: prvo, zanimljivo da niko ne zapaza i ne kaze da su kolumne potpisane sa JK (izuzimajuci nivo u smislu nepristojnog recnika)duhovite i knjizevno gledano bez mane! Kolumnama se u tom smislu nema sta prebaciti. A onda stvar postaje jos zanimljivija jer izgleda svi veruju da je potpisana JK zaista autor. Posle one nemuste i mucave osobe koja nije mogla do kraja recito da isprati ni jednu svoju misao, neduhovita i rigidna, koja ne razume o cemu se tacno u studiju prica, dakle, posle svega toga, ne verujem u njeno autorstvo. Naprotiv, cak "tipujem" na odredjenu osobu da je pisac. O tome bi dobri leksicari mogli nesto da kazu. Da li neko moze da govori "ovako" , a da pise "onako". U tom slucaju komentarisalo bi se nesto drugo i drukcije.
I drugo: da je voditeljka UN uspela mnogo toga da istera na cistinu, pa saznadosmo da je "uvazavana" Borka jedan okoreli apsolutista staljinistickog tipa; ne bi ona svakome dozvolila da govori, pise,(ne moze se dozvoliti B.Crncevicu isto sto i ...kome vec!) objavljuje, slika se, govori na tv....zna se ko to moze i sme!!! Za mene je to glavni i najjaci utisak proteklog UN. Uz naravno opsti utisak da su svi u tom studiju (pa i voditeljka koju JK na kraju "pomilova po glavi" , kao - dobra si ti mala, mnogo bolja nego sto sam misila)do bljutavosti bili mali i snishodljivi prema velicini zvanoj JK.
Препоруке:
0
0
24 уторак, 26 октобар 2010 15:36
татјана
А догађаји се захуктавају... ЈК не само да је постала постала симбол, већ - светлосном брзином - и један од најутицајнијих чланова ДС ("Друге Србије"). По њеној пријави се, наиме, одређује притвор за дела која се и званично НИСУ ДОГОДИЛА. (Упореди узастопне вести "Б 92" и "Блица", пренео и овај сајт у рубрици "Хроника".)
Препоруке:
0
0
25 уторак, 26 октобар 2010 16:34
Миодраг Грубешић
Срећна околност је да су овакви примери, поменути Радиша Урошевић, заправо, врло ретки у Србији. Десило се, несмотреношћу, да је политичар дошао на политичко место. Ми у Србији имамо далеко боља решења, која у пракси редовно примењујемо. То је да на таква места долазе стручњаци, или још боље, експерти. Ја не памтим ( можда је било у послератном периоду, кад још није било стручњака ) да ову земљу нису водили веома образовани, стручни кадрови. Не мали број њих су били магистри и доктори наука из разних области. То је свакако гаранција за остваривање успеха и просперитета државе.
Не мора владајућа странка да стоји иза својих предизборних обећања и програма. Јесте да програм странке спроводе њихови чланови, који и једини могу то радити. На то их обавезује њихов политички програм, који су обећали народу да ће испунити.
Са стручњацима, ипак, нема неизвесности. Јесте да они не морају да буду одговорни ни владајућој странци ( или коалицији ), нити народу ( јер их није ни бирао ), али зато њихово знање и умеће нећемо доводити у сумњу.
И ево, скоро педесет година, на важним функцијама гледам све образоване и стручне људе. Свакако, гаранција успеха и напретка и народа и државе!
Препоруке:
0
0
26 уторак, 26 октобар 2010 16:36
@Мр Милош Д. Јовановић
Мислим да сте добро уочили манипулацију са блокирањем коментара на овај текст у Политици. И мени је раније било необично како масовно коментарисање колумне г. Вукадиновића одједном, након пар сати, буде као ножем пресечено и након тога се пусти још свега неколико коментара, све док текст не сиђе са насловне стране. Изгледа да се и на овај начин покушава умањити ефекат његових текстова и тако исконтролисати "штета" од његовог појављивања у Политици.
Препоруке:
0
0
27 уторак, 26 октобар 2010 16:39
Maja
Zar ne bi trebalo da JK odgovara zakonski jer je onako izprozivala Cirilova na osnovu njegove seksualne orijentacije? Toliko je to bilo odvratno da nemam reci.
Препоруке:
0
0
28 уторак, 26 октобар 2010 18:27
Jasna
Tako je DJordje ,europski-srbijanski mediji,rade to zbog vlasti i privilegija,ali i zbog svojih stranih sponzora,istih onih koji su pripomogli u formiranju "reformske" vlade koja sad preduzima svoj poslednji "reformski poduhvat" prodaje najprofitabilnijeg preduzeca u Srbiji,(jer su im sponzori rekli da moraju to da obave ,zato sto Srbija ne treba da bude socijalisticka zemlja,mada i iz razloga nestasice para tj praznog budzeta,koji se ispraznio usled "uspesnih" reformi).
Препоруке:
0
0
29 уторак, 26 октобар 2010 18:27
thinking maize@ zima je
Поштовани, да ли се сећате "случаја" Поцеста?! Нешто много личи!
Препоруке:
0
0
30 уторак, 26 октобар 2010 18:33
nataša @ zima je
Gos'in ili g'đo "zima je" nemojte da vređate "staljiniste". Takvih ljudi ima i ja neko od njih znam. Oni se jako vređaju kad neko Borku Pavićević svrstava u "staljiniste", takođe nije ni "srbo komunista", srpski komunisti u tradiciji Slobodana Miloševićža koji ga i danas poštuju i vole se jako vređaju da im utrpavate Borku. Uostalom i ona sam ne želi i nije ni staljinista ni srbo-komunista. Ona je isto što i Broz, austro-marksista. Teoretičari marksizma kao brijantne naučne metode bi dodali pseudomarksista, ali istine radi smestite je između austro-marksizma kako ona voli da se predstavlja i pseudomarksizma kako bi je poštovaoci te metodologije u nauci, danas u naučnim krugovima sve polularnijoj, nazvali, ona je nešto između Broza i Kurta Vakldhajma.
Препоруке:
0
0
31 уторак, 26 октобар 2010 19:03
Diajapazon
JK je samo upotrebljena kao "damage control" jer su u narodu drugosrbijanci postali sinionim za pedere i lezbejke, pa se Cheda dosetio(ili mu je neko sapnuio)da malo prigrli plavusu da popravi imidz.

Medjutim sve je to uzalud. Ziddojce Cajtung je prvi medij na teritoriji EU koji je agitovao za priznavanje Hrvatske i Slovenije, a sada agituju za Srbiju van EU:

http://www.nspm.rs/hronika/zidojce-cajtung-evropska-unija-cini-gresku-kada-srbiji-stavlja-u-izgled-mogucnost-prijema.html

Cini mi se da je ovo kraj price!
Препоруке:
0
0
32 уторак, 26 октобар 2010 20:11
Zabrinuta
Sve ono sto je receno u tekstu ,stoji.Po komentarima ljudi iz tzv. srednje klase uvidjam da je shvacena tezina situacije(cini se da je vecina prelomila),svuda se suska i cini se da ova agresivna i jednoumna kampanja svih medija za rezultat ima kontraefekat.Medjutim,ono sto najvise brine je nedostatak alternative,to jest,nedostatak novih ,kvalitetnih ljudi koji bi doneli novu i sa ovim nasim vremenom upodobljenu,adekvatnu politiku.Sto se tice Karleuse i slicnih,mislim da ne zasluzuju nikakav medijski prostor a narocito ne na ovom sajtu.
Препоруке:
0
0
33 уторак, 26 октобар 2010 21:40
Обсервантес
Елита у Србији има своје место? Редослед изгеда овако: А, Б ,В, Г, Д, ................(пауза)..........ђ, е, ж, ......(пауза)......, и најзад ЈК! Ваљда следи: л, љ, м, н........... А остали у азбучном реду? Па пред њима је тек светла будућност јер кад је могла ЈК може и ЉМ (пардон, еЛ - еМ –а .... еЛ - еМ –а...!
Препоруке:
0
0
34 уторак, 26 октобар 2010 21:43
александар
Збиља маестрално Вукадиновићу.
Рокенролери Чеда, Теофил, Басара, ево сада читамо и Biljana Srbljanović, труст мозгова, сви који "нешто значе", су дали свој "интелектуални" наклон турбо-фолк Карлеуши и "посветили" је.
Друга Србија је добила икону, можда чак и месију.
Или како се то сада "политички коректно и родно равноправно" на B 92 каже - месијницу.
А ми са друге стране смо добили прилику да се заиста добро насмејемо и уживамо у овом смехотресном тренутку.
Најзад сам са уживањем гледао "урбану" B 92 у љубавном загрљају са певаљком Карлеушом, ваљајући се од смеха. Смејао сам се готово као ономад, када сам гледао егзалтиране хвалоспеве на тој тв о чувеном милицајцу Саши Чордићу и "мој Београд си дошао да рушиш".
Ех, још да једна друга икона, чувена истраживачка новинарка Бранкица направи "Аутсајдер" о Јелени, и да нам открије ко је свих ових година кочио њену каријеру, и ко је од националиста, навијача и клерофашиста, на уштрп Јелене форсирао Цецу.
Случај комедијант, рекао би Црњански.
У потпуности заслужују једни друге.
Сличан се сличном радује.
Животни кредо свих горе поменутих је идентичан: испразан материјализам, парице и "живот не може да чека".
Што би обичан народ рекао: у се, на се и пода се.
Препоруке:
0
0
35 уторак, 26 октобар 2010 21:46
8555555
Nesto se ne secam,dozvoljavam da me bilo ko ispravi,iako nije bilo tako davano,da su gospoda
Beckovic,Ilic,kostunica i hor pevaca tercirali i igrali u ritmu folk dive Cece znacajnog prezimena Raznatovic.
Gospodine Vukadinovicu,sta ste tada pisali?
Zluradih komentarra o sudbini Cedomira Jovanovica i prikupljanja politickih poena je isuvice malo medju komentarima?Zasto je tako medju vernicima jedne ideologije,ideologije pocetak 19 a ne s pocetka 21 veka?
U tako raspolucenoj Srbiji,samo zarad bedne vlasti
svakolike su reminiscencije,ali preovaldjuju bljutavo petparace da je to uzasno.
Prva Srbija,Druga i drugascija,Treci Put,Srednji put strasno,strasno...ne pitajte samo sta narod jede.Od ideologije se ne zivi
Препоруке:
0
0
36 уторак, 26 октобар 2010 22:32
Душан Ариљевић
Као и аутор да се и ја "упишем на два места".
Писати о ставовима неке јавне личности изреченим поводом одређених друштвених догађаја или појава је потпуно ОК. Али разглабати о професионалној страни те исте личности спада у домен аматеризма и површности. Господин Вукадиновић се као велики зналац потрудио да нам објасни тајну успеха фолк певачице Јелене Карлеуше: " размислити о томе како је једна изразито немузикална турбо-фолк певачица". Међутим покушавајући да нс увери у погрешност њених ставова г. Вукадиновић се као неки музички стручњак, критичар префињеног слуха послужио и следећим "аргументом": " ... ова само на први поглед чудна коалиција између најнемузикалније од свих немузикалних певачица.." Из овога се једино може заакључити да г. Вукадиновић значајну пажњу поклања дешавањима на домаћој фолк сцени. И ако вероватно имамо слично мишљење (или укус) кад је у питању турбо фолк музика ја се за разлику од г. Вукадиновића њоме не бавим, интресантније су ми добре вести о Србији у погледу евроатланских интеграција на пример.
Препоруке:
0
0
37 уторак, 26 октобар 2010 23:41
čitalac
Jel´ može neko da pošalje link za insert na Yutube-u o JK, koji Đorđe spominje u tekstu?
Препоруке:
0
0
38 среда, 27 октобар 2010 00:07
Ђорђе Вукадиновић
Поштовани "85555555" и "Душане Ариљевићу",
с једне стране, драго ми је што се овде јављају и коментатори који критички и - да се не лажемо - са у суштини другосрбијанских позиција коментаришу моје текстове. Али ми није драго када се то чини злурадо и тенденциозно, и то ми није драго без обзира ко је "мета", односно аутор. (То су, на пример, они чувени коментари типа: "досадно", "само сам губио време", које ја, на пример, као медератор никада не бих пуштао, без обзира што формално нису псовке и увреде. Али добро, овде није тај случај.) Елем, очигледно је некоректно поредити присуство и "цупкање" ових или оних партијских лидера на концерту Светлане Ражнатовић, са директним политичким ангажманом, употребом и "активирањем" ЈК. Хоћу рећи, немам заиста ништа против да Чедомир Јовановић, Басара, Србљановићка, Видојковић и остали иду и веселе се уз "музику" Јелене Карлеуше и то не бих замерио ни њој ни њима. А што се тиче примедбе да судим и наступам као неки музички стручњак за ту врсту музике, одмах признајем да то нисам ни за једну. И немам амбицију то да будем.Али заиста не треба бити музички стручњак да би се просудило о музичким квалитетима Џеј-Кеј. Уосталом, сугурно ће вам неко од коментатора овде оставити линк на онај фамозни снимак да видите како ТО "у природи" звучи. Но, наравно да се овде не ради о било чијој (не)музикалности, нити је то оно што вас у овој ствари жуља - већ вам смета мој критички однос према "евро-атлантским" интеграцијама према којима смо управо јуче, наводно, направили огроман искорак.
Препоруке:
0
0
39 среда, 27 октобар 2010 03:35
Инквизитор
Српски народ је, изгледа, изгубио све, сем способности да се вазда нешто чуди, па чак и лупетању Јелене Карлеуше. Откуд она да прича глупшости, питамо се сада сви ми, скупа са Ђорђем Вукадиновићем? Откуд да Чеда похвали певаљку за њене ставове?
Баш необично! А ми очекивали да она процвркуће као Исидора Секулић и да Чеда похвали ставове, рецимо, баш Вукадиновића, а не певаљкине.
Откуд то да се Вучић и Николић свађају са ДС-овцима кога виоше воле страни амбасадори, кога су водили на ручак, кога на вечеру, а кога у зоо-врт? Откуд Оља Бећковић доводи такве ликове у емисију?
Није ли време да престанемо да се чудимо и да схватимо да ствари, просто, тако стоје? Simili similis gaudet-слично се сличном радује; тако је било и тако ће бити. И ми овде пискарамо зато што смо слични, а не дуванмо у њихове дипле.
Истина је и да ми немамо добар одговор на њихову деструкцију и да само кукамо, као задушне бабе. Док нас они пљују без мере и ограничења, док гаде све што је нама важно и свето, ми пазимо да их не увредимо прејаким речима.
Препоруке:
0
0
40 среда, 27 октобар 2010 08:31
Шицер
@Ђорђе Вукадиновић
Мислим да је употреба термина "да се не лажемо" непримерена. Ако већ желите да употребите израз тог типа, примереније би било рећи "да се не заваравамо". Мислим да је "да се не лажемо" вулгарно, и да Вам то не пристоји. Више пута сам то приметио у Вашим текстовима у последњих пар месеци, и квари ми целокупна писанија кад год се употреби. Хвала. Сомборац.
Препоруке:
0
0
41 среда, 27 октобар 2010 08:50
Nenad
Da li je uvreda, reci da je pevanje Karleusino cijukanje a zamerati joj sto vredja Popovica nazivajuci ga coro !?

Dalje, Jelena Karleusa je hrabro istupila u borbi za ljudska prava dok pomenuti Palma predstavlja antipod svega toga.
Препоруке:
0
0
42 среда, 27 октобар 2010 09:09
Десимир
Ови што су против српских интереса радили годинама за новац треба да се забрину јер стиже генерација коју су васпитавали и они ће то радити бецплатно (ради личне промоције, зезења), тако да другосрбијанска елита остаје без прихода. Међутим, то значи да ће они заузимати још екстремније позиције да би сачували сврху свог постојања , па се рецимио може чути (од извесне Борке) изјава како треба изоловати све Србе традиционалних схватања.
Препоруке:
0
0
43 среда, 27 октобар 2010 09:13
Владан Ненадић
@ Инквизитор

Simili similis gaudet-слично се сличном радује


На ову сјајну латинску сентенцу, додаћу и једну нашу народну изреку (мудрост):

Нашла врећа закрпу

Па, можда не би било лоше да пређемо на називање ствари правим именом и да "кажемо попу поп, а бобу боб". Па нека они то зову "говором ...." каквим год хоће
Препоруке:
0
0
44 среда, 27 октобар 2010 09:41
Mita
Kako rece .... "utisak nedelje" Da me obicni narod razume, cestitam KRSNU SLAVU SNS i pozdrav za JEDINSTVENU RUSIJU. Potpis na saradnju. Oni, neka oni CJ, JK, C, BP, B, NK, VP? Upravni odbori "zutih preduzeca" i njihovih nalogodavaca nista neobicno sa diplomama SUP-a. Pocepane patike i izlizane farmerke, to je stvarnost ali mislim da nemoze jos dugo. Kursevi, agencije, sve je vidjeno NJEGA NEMA (slosara) i ovim slosarima dogorjeva. Nisu bitne vrednosti, bitno je da nekog privuku pod zagrljaj. Da li je pravo vreme, mislim da istice. Nekad su promovisali (prave!) vrednosti(?), sad daj sta das? Pocela je koncertima po kasarnama, posto istih vise gotovo i nema, sada neka peva Tadicu i Sutanovcu. Cestitam Krsnu Slavu.
Препоруке:
0
0
45 среда, 27 октобар 2010 10:07
Vladimir Djurdjevic
Za svaku pohvalu je to sto Djordju Vukadinovicu polazi za rukom da jezgrovito, nesuvoparno i zaista duhovito - kriticki zahvati signature nase drustvene zbilje. U tom smislu, baviti se u jedom ozbiljnom tekstu Karleusom, ili "pristojnim gospodinom" nije, dabome, nimalo blasfemicno. Jer, taj "novokomponovani" duh, to olako, nekriticko, slavljenje "evropskih vrednosti", odnosno neoliberalne paradigme nije prisutno samo u medijima, nego i na naucnoj i obrazovnoj sceni. Prisustvo Karleuse na "najgradjanskijoj od svih srpskih tlevizija"u tom smislu samo je najociglednija manifestacija apologetike liberalnog kapitalizma.
Препоруке:
0
0
46 среда, 27 октобар 2010 10:51
Бране
Черупањем државе и власт и опозиција су добро профитирали.Народ је страдао поново, осиромашио и остао без радних места и скоро без будућности; ови народу државу неће спасити јер продајом ТЕЛЕКОМА па после ЕПС-а и задуживањем код разних страних банака долазимо до дна...а пре дна мало забаве о којој цењени Вукадиновићу говорите (дух и традицију овог народа треба још потирати).Постоји ли нова мисао и нова снага у слуђеном и напаћеном низбогчега окривљеном народу овог часа??
Препоруке:
0
0
47 среда, 27 октобар 2010 10:54
Теофило Стивенсон
Јован Ћирилов је на Конгресу ЦК поставио питање права хомосексуалаца пре готово четврт века. У то време Чедомир Јовановић је још увек носио мајице на којима је писало да су белци јако важна раса. А можда и важнија од осталих. Гђа Павићевић је тада још увек организовала ’уђи у град, узми све и побегни главом без обзира’ позоришне дружине са г. Ристићем, много талентованијим, данас маргинализованим позоришним уметником, егоцентричним, али маштовитијим и од Борке, и од Прокића (ухуху!) а поготову од Горчина. А ЈК је тада вероватно била тек рођена, не знајући колико ће морати да се мења зато што заиста слабо пева и не воли да чита.

Зар г. Ћирилова, узевши све ово у обзир, није срамота да се у истој емисији појављује са наведеном господом? Са новинарима наведене станице којима је политички и идеолошки узор Јовановић? Са ЈК којој је заиста тешко да саслуша и друге (много брате читају). И са БП, која је дуго држала важне функције (Београдско драмско, БИТЕФ театар, и сл., сећамо се...), а за коју је јасно да нема ни знање ни ерудицију, већ само и једино политичку подобност.

Зар је могуће да после скандалозне сцене коју је видело десетине хиљада Срба на you tube-u нико не примећује да је друга Србија нешто најзаосталије и најпатријархалније што се Србији десило у протеклих пола века? Уосталом копије (синови, унуци) су увек горе од оригинала, бар када говоримо о острашћености, политичком слепилу и примитивизму.
Препоруке:
0
0
48 среда, 27 октобар 2010 12:04
Душан Ариљевић
@Ђорђе Вукадиновић
Суштина је у ставовима господине Вукадиновићу. Ја сам Вам замерио што се превише бавите "музичком страном" Ј.К. У одговору мени, то сте и признали јер да се разумемо друштвени ангажман Јелене Карлеуше или њено сагласје са ставовим неких политичара су сасвим довољна тема за критиковање или похвалу дотичне особе. Да закључим у вези тога, не смета Вама лоше певање, немузикалност или изглед Ј. К. већ оно што она изговара јер то нема заједничких тачака са системом Ваших вредности. Такође сте очиледно незадовољни страном коју је одабрала Ј.Каарлеуша. Жуља Вас, како Ви волите да кажете политичка активност Чеде Јовановића и других па сте их све сврстали у љубитеље музике Ј.К. што је некоректно.Наиме још није забележено присуство личности које сте набројали на концертима Ј.К. Али с друге стране је невероватно да један, по сопственом признању љубитељ музике Иги Попа (легенде рок музике) цупка на "милозвучни глас и појаву" Цеце Ражњатовић. Рећи ћете ми да то треба да проверим код те особе, слажем се али и Ви и ја знамо да је то такође политичка работа Војислава Коштунице. Понекад личности не морају ништа да говоре оне својим "делима" изговарају и шаљу поруке људима, друштву. Бивши премијер се (или љегови сарадници) одлучио за такву особу: Светлану Ражњатовић. Ствар њговог, молим Вас не музичког већ политичког укуса. Мислите о томе господине Вукадиновићу као и о нивоу коректности оних што се слажу са Вама (на пример: nataša @ zima je, Diajapazon, Инквизитор) јер таква подршка, начин на који се саопштава, речник је за забринутост! Вашу наравно. С поштовањем Д.А.
Препоруке:
0
0
49 среда, 27 октобар 2010 12:45
zima je@nataša
Naci se izmedju Broza i Valdhajma na toj amplitudi hipokrizije i zlocina, voljno ili nevoljno....sta reci? Kulturna dekontaminacija? Cemu cudjenje. Taj proces dekontaminacije srpske kulture ,u svim njenim oblastima, novokomponovanom estradnom kulturom je dugo vec u toku. Zbog neceg, to se intenzivira. I tako se zbio cudesan trenutak kada su Borka i Jelena jedna drugoj pale u (ideolosko-fenomenoloski:))zagrljaj.
Препоруке:
0
0
50 среда, 27 октобар 2010 14:01
Мирослав Ђукић
Није то ништа, само је "певачица" Јелена К. увидела да нема хлеба у естради, права и једина високопрофитна делатност у Србији је политика. Не тражи се ту ни нека стручност,ни знање, ни таленат, чак ни бистрина, довољно је да сте морално-политички подобни (коректни) и да кажете праве ствари у право време (при томе, ни у политици није лоше да имате знатно истакнуто попрсје и добре ноге). Предвиђам да ће Јелена К. ускоро и формално ући у ЛДП, где ће постати њихова "икона". Такође, предвиђам и да ће ЛДП, суочен са рапидним падом броја подржавалаца, ускоро и формално ући у владу и... Јелена К. постаје нова министар/ка културе Србије! Њеној колегиници Зорици Б. је то место деведесетих година за мало измакло, али Јелени К. неће. У међувремену, актуелни министар културе је симплификовао будући посао Јелене К. до максимума. Све институције културе у Србији су трајно затворене ("због реновирања"): Народни музеј, Народна библиотека, Кинотека... култура Србије је сведена на "инсталације", игроказе министра&пријатеља, "Фарму", "Гранд" параду и парадирање. У свему томе, будућа госпођа министарка Јелена К. ће се снаћи као риба у води!
Препоруке:
0
0
51 среда, 27 октобар 2010 14:32
Дарко Станојевић
Г.Ариљевићу, хтео сам још ноћас да вам одговорим, али ме мрзело. Сада, када се јавио "шеф" сајта, имам додатни "погон":

Иако се бавим музиком професионално и, тиме, према мишљењу малограђана, ИМАМ "професионално право" да окарактеришем све што чујем (цврц!), не видим ниједан добар разлог да и сви остали људи немају то право?

СВАКО има право да коментарише естрадне појаве, јер су оне и намењене, не широкој, већ СВОЈ публици која има уши и слух (не мислим на музикалност, већ да ишта чују)!

Стога, не да наречени Ђорђе има право да сматра Карлеушу неталентованом, већ то право има цео бели свет, ако тако мисли, и ви са њим.

Ваше спочитавање има смисла (донекле) ако неко покушава стручно да прича о, нпр. Канту, а да га није читао, учио и "прозрео"... или о метаболичким поремећајима код дијабетичара, а да није ишао на медицину или научио све о тој области самоуко и насилу, па ЗНА, али знање "вади" само када га питају.

-----

Борка Павићевић има природно право да прича о политици, свемиру, пиљарницама или о чему год хоће, али је то коректно само на приватном нивоу, ван јавности. То што је неко пушта да своје опсервације о било чему прича јавно (јер је умислила да је универзално компетентна), говори о том другом.

Исто важи и за Карлеушу, па и Ћирилова, мада нешто мање, јер је човек стари комуниста и медијски лисац који је досад сјајно избегао да буде ухваћен у икакву клопку, а бивало је доста прилика и разлога. Сада је добио шамар и кљуса када се најмање надао.

И, на крају: шта ВИ мислите о Карлеушином певању?

http://www.youtube.com/watch?v=K6SPk0IdL8Y
Препоруке:
0
0
52 среда, 27 октобар 2010 18:05
Dragan Damjanic
Samo da kazem bravo za Djordja, on je izgleda jedini i last serbian hero ,(uz naravno generala), da nisam pristalica diktature kao jedinog resenja za Srbiju i da gdin. Vukadinovic ima stranku sigurno bih sa velikim osmehom izasao na izbore i zaokruzio njega bez ikakve brige da cu se ikad kajati kao u prethodnim izborima ,a zaokruzivao sam razne i nista nije pomoglo. Djordje je jednostavno drugaciji i jedini je lek za apaticnu Srbiju u kojoj zivim. Jos jedna pohvala Visarionu za komentar o komentatorima, Beckovicki, Jugoslavu i slicnim, muka mi je kad gledam televiziju zbog takvih.

Sve najbolje i samo tako nastavite
za prvi put od mene toliko
Препоруке:
0
0
53 среда, 27 октобар 2010 20:07
Bojan Todorović
Ne gledam "Utisak nedelje" pa ne znam.
Molio bih g. Vukadinovića da mi pojasni :

Je li samo pričala ili i pevala ?
Koju numeru? Ja većinu njenih pesama znam ( izbegao bih smrtnu kaznu !)
Je li bilo uživo ?
Gde je omanula?

Zaista, Vukadinoviću, da Vas čovek pita - šta se političkog analitičara tiče KAKO ONA PEVA ?!
Očajno - naravno, ali kakve to veze ima?
Da li bi bilo drugačije da je bolja?
Ne biste je kritikovali?

Slažem se - ne radi se o Karleuši, Palmi i Uroševiću.

Radi se o ljudima čija sujeta i isključivost toliko upravljaju njihovim stavovima i svešću da ih neprekidno guraju u konflikt i ćorsokak.

Mislim na Vašu neutoljivu potrebu da ocrnite i uvredite ( nekog tamo – Vašeg umišljenog neprijatelja, izdajnika - „drugosrbijanca" ) da Vam je čak važno što je neko nemuzikalan ( to je glavni problem )?!

Ne radi se čak ni o Vama Vukadinoviću jer je Vaš uticaj beznačajan - već o onima koji su odlučivali o državi i naciji a bili vođeni istom tom otrovnom i prokletom sujetom i inatom.
Препоруке:
0
0
54 среда, 27 октобар 2010 23:25
наташа @ Bojan Todorović
Како не схватате, Карлеуша опредставља све оно што су људи из круга ЛДП и Б92 критиковали, порекло из полицијске породице која се на мистериозан начин обогатила, низак ниво опшетг образовања, бављење посом који не уме да ради и узурпирање простором који неко други више завређује. Међутим након што је потписала колумну коју сам накнадно прочитао пуну бесмислица, као што је да је 20% људи хомосексуалци, дакле од 1 600 000 Београђана 320 000, а било је највише 320 учесника параде што је значи катастрофа. Дакле нашли су се на питању подршке тзв геј паради, геј иако је већина била парафиличари, дакле и педофили и остали што је шире од хпоомосексуалци.
Дакле, они, Борка, Чеда, Басара и слични се представљају као "еуропљани" и "интелектуалци" а у то им осим вас не вертује нико, дакле они који су људе склоне пљувању, псовкама, облачењу Стрит плус стилом ( облачењу како се обично облаче уличне проститутке) јако критиковали одједном су постали група, а такву једну су промовисали у лидера.
Дакле, у тексту који ви критикујете, а ја шподржавам се поставља реторичко питање, дакле то су ти европејци и интелектуалци, Борка, Карлеуша, Чеда.
На нашој естради има много немузикалних особа, али Карлеуша је убедљиво најнемузикалнија, и зар вам није потпуно логично питање, где нађоше баш најнемузикалнију да им буде главна.
Јесам ли довољно приземљио ствар да вам објасним.
Имајући у виду чињеницу да је Чеда најгори дипломац на драматургији, клоји вероватно није ни један испиут положио, и имајући у виду да Борка Павићевић не зна ништа ни о чему, а по занимаљу је "мисаони полицајац", ви сте читали Орвела и знаате шта је то, ја закључујем слично се сличном радује, баш су екипа, Оља, Чеда, Борка, Карлеуша, Басара, права галерија ликова. Deux sive natura, за оне који нису учили латински "Дао Бог и природа".
Препоруке:
0
0
55 четвртак, 28 октобар 2010 00:07
8555555
Djordje vukadinovic

Neznam gde ste pronasli da sam se pozabavio vasim tekstom na kriticki nacin ,koji pri tom odaje moju drugosrbijansku orijentaciju.
O meni ste zakljucili bez argumenata.No,hvala Vam sada znam da sam drugosrbijanac,a pri tom me izjednacili sa idejama gdina Ateljevica koji se bavio muzickim sklopom i mogucnostima JK.Doduse ja sam pohvalio muzikalnost Kostunice koji je cupkao,sada dodajem na plejbek vristanje Cece Raznjatovic.
Dilemu mi niste otklonili,zbog cega ste ostali bez kolumne,ili cega vec, da je slavlje N.Godine u organizaciji DSS,NS i Palme,zacinjeno pozdravom Cece Nacionale Kostunici licno voljenom Premijeru i ujedinitelju narodnjacke koalicije.
Препоруке:
0
0
56 четвртак, 28 октобар 2010 00:13
Дели Радивоје (1)
Коментар самог текста није тема овог писанија, сем можда посредно. Више је покушај да се подели виђење једног од проблема који, верујем, мучи наше друштво.

Уметности опхођења и уљудног и васпитаног изражавања су међу најмлађим и најфинијим тековинама цивилизације. Настајале су тек кад би се поједина друштва формирала на основу усмено или писмено канонизованих система вредности. Између осталог, служила су као поуздани показатељи разлике између припадника варварског племена и цивилизованог друштва.

Не смемо ипак заборавити да су у највећем делу, сва друштва, како примитивна племена тако и развијене цивилизације почивале на неколико основних моралних начела, која су баш због тога што су основ, заиста и неупоредиво важнија од етикеције, лепог васпитања па и личне хигијене. Ради се о неколико постулата који су морали бити задовољени да би било која група људи, као група и опстала. На различитим местима су различито формулисани али се у најгрубљем преводу могу свести на:

- не убиј човека
- не једи човечијег меса,
- не кради,
- не издај своје племе,
- не пари се са својим сродницима,
- не буди кукавица,
- не лажи,... итд.

Зашто вам помињем аксиоме данашњих социјалних устројстава? Просто, верујем да су неки од њих потпуно угрожени у држави којој живимо. И да се њихов недостатак покушава и прикрити и надоместити категоријама које јесу одлика високоцивилизованих друштава али без претходно набројаних основа, заправо су конструкције сумњиве вредности. Ако су саме себи циљ или се, далеко било, користе за оправдавање или прикривање недостатка основних начела, онда не само да су наказне већ су и погубне по било које друштво јер воде његовом нестајању. Тако што највећи број чланова таквог неког друштва губи и жељу и вољу да и даље буде његов део.
Препоруке:
0
0
57 четвртак, 28 октобар 2010 00:16
Дели Радивоје (2)
Верујем да се овде, у друштву званом држава Србија, управо са тим срећемо. На аргументе људи попут Ђорђа Вукадиновића и сличних, који нам указују да се краде, издаје и вара, многи одговарају да су те чињенице ништавне јер су изречене "језиком мржње". Језиком мржње?!? И зато истина није више истина?!? Лопов и варалица, то више нису јер су очишћени греха тиме што се на њих и њихова дела прстом показало?

Ти и такви грађани вређају, сматрајући нас довољно глупим и обесхрабреним да прихватимо или бар не реагујемо на њихове безобзирне и до простоте провидне трикове. Не бих волео да имају било какву дилему колико их поштујем. Где се они и њихове моралне норме налазе у мом "систему вредности".
Зашто? Крајње несавесно и непажљиво или крајње злонамерно (учен сам да ту битне разлике нема), приводе нас тим псеудоморалним вредностима. Не размишљај и не говори друкчије од европејца свог, воли суседа хомосексуалца свог, осуди непријатеља хулигана свог, покај се за злочин саплеменика свог који ни видео ниси а камоли да си што сам направио,... А ми? Ми, држава или народ Србије? Све те норме једноставно су нам неважне јер нисмо ни дошли дотле. Или ако смо икад и дошли, ти и такви грађани су нас вратили у предварварско доба, јер су крађу и превару, кукавичлук, себичност и издају промовисали у позитивне вредности. Просто не би смели тиме да се бавимо јер имамо важнијих мука.

Зато су нам потребни Антонићи, Вукадиновићи и ини, слагали се у свему са њима или не. Да нам помогну... Макар им могли приговорити богзна шта, ипак су слободни људи. И слободни умови.
Препоруке:
0
0
58 четвртак, 28 октобар 2010 00:26
Обсервантес
Писање Вукадиновића је итекако значајно и то у оној сфери која значи превенцију али ово писање чини и синергију за менталну одрживост у времену у ком предоминира произведена слуђеност. Докле је то отишло ова колумна најбоље говори. Тема колумне је циљано, медијски експониран (чак) субмедиокритет и потрошилац времена безнадежним, хипнотисаним, немалобројним ТВ Србима. Све у свему, карикатура данашње јавне Србије је некоме потребна и представља континуитет насилном „спуштању њене цене“. Срозати Србију по сваку цену па и уз помоћ експонираних гилиптера или афирмацијом синтетичких креатура је основни циљ оних којима је занимање да Србија остане у блату. Дакле, постоји „секта промотера“ у скоро свим друштвеним димензијама чији је кредо: „Србија у пожељном блату и да то траје“ а после непостоји.
Препоруке:
0
0
59 четвртак, 28 октобар 2010 10:20
Bojan Todorović
„Елем, очигледно је некоректно поредити присуство и "цупкање" ових или оних партијских лидера на концерту Светлане Ражнатовић, са директним политичким ангажманом, употребом и "активирањем" ЈК. Хоћу рећи, немам заиста ништа против да Чедомир Јовановић, Басара, Србљановићка, Видојковић и остали иду и веселе се уз "музику" Јелене Карлеуше и то не бих замерио ни њој ни њима."


Neupućen čitalac bi poverovao da su Koštunica, Ilić, Bećković i ekipa ZAISTA OTIŠLI NA KONCERT Svetlane - Cece Ražnatović i tamo za svoju dušu i svoj groš cupkali ( što je puno pravo svakog građanina i zavisi samo od njegovog muzičkog ukusa )

Istina je, međutim, potpuno drugačija:

Pomenuti "koncert" Cece Ražnatović je ustvari stranačka proslava srpske nove godine 2007. U ORGANIZACIJI DVE POLITIČKE PARTIJE : DSS I NS ?!

Čitav spektakl je bio osmišljen kao promocija te dve stranke a sećam se i da se spekulislo koliko bi procenata moglo to da donese.

O otvaranju pesmom "Spremte se, spremte, četnici",
o Cecinim najavama i pozdravima, o poslovičnoj vulgarnosti i političkim doskočicama još jednog "gosta koncerta" Bore Đorđevića - ne bih sada.

Ne bih ni o tome ko je i iz koje kase finansirao performans.

Sve to je bilo poodavno, prilično se pisalo i komentarisalo pa je i prošlo.

Ne bih ga ni pominjao da mi prosto ne zapara uši rečenica o „dvostrukim standardima i licemerju onih koji vide tuđi trun a ne vide sopstveni balvan“ .

KO su ti „oni“ Vukadinoviću?
Rade li to oni iz uverenja ili nekog drugog - prizemnijeg razloga?
Recite nam, molim Vas...
Препоруке:
0
0
60 четвртак, 28 октобар 2010 11:09
александар
Поштовани Вукадиновићу.
"Не дајте се испровоцирати".
Свакако да Ваше писање и јавни ангажман има извесног а вероватно и поприличног утицаја.
Да утицаја нема, не би се духовни оци и идоли нашег госн. Todorovića толико често и са таквом исконском мржњом бавили Вама и Антонићем.
А ради се о људима и добро организованим групама чија се "идеологија" тренутно спроводи у овој сиротој и пониженој земљи.
Све те Басаре, Јакшићи, Бризе, Луковићи, Ћургузи Казимири, Skrozze, а сада је већ сасвим извесно и Карлеуше, сви ти Пешчаници, Е новине и остали поклоници мудрости, демократије, различитог мишљења и толеранције.
"Не дајте се испровоцирати".
Уважени госн. Todorović само у ствари жели да са Вама мало полемише.
Гори од жеље да Вам покаже своју ерудицију и елоквенцију.
"Обичне" анонимне коментаторе је већ превазишао, запушио им је уста својим " необоривим доказима, фактима и чињеницама". Сада "пуца" на Вас. Да Вам "докаже".
Да сам на Вашем месту, не бих му пружио ту прилику и задовољство.
Препоруке:
0
0
61 четвртак, 28 октобар 2010 12:39
луди скретничар
Квазиинтелектуална "елита" друге србије је спала на ЈК.

То је суштина и ништа више.
Препоруке:
0
0
62 четвртак, 28 октобар 2010 13:14
Jasna Simonović
Bojane Todorović, Da,evo ja se slažem sa vama da je "ta otrovna i prokleta sujeta i inat" bila vodilja za odlučivanje o državi i naciji...Na baš takvu sujetu i inat naipča sam uostalom ne tako davne 1998. godine kada sam se pojavila na vratima jedne od tadašnjih pet najvećih globalnih revizorskih konstalting kuća sa nalogom da pripremim osnivanje jedne od najvećih farmaceutskih firmi na Balkanu....

Da, gdine Bojane Todoroviću, evo ja se slažem sa mnogim vašim mišljenjima (vreme mi dozvoljava da "hvatam" samo ona dobra iz prve ruke), ali nikako sa onima koje iznosite "iz druge ruke"...

Kao na primer sada kada niste gledali emisiju o kojoj je reč...(ja sam se potrudila da odgledam reprizu da bih shvatila šta su autori napisali, a ljudi komentarisali)...

Takodje ću stati u odbranu gdina Vukadinovića, jer je prosto nemoguće da vi tako vispreni ne vidite očigledan uticaj gdina Vukadinovića odnosno nspm u javnosti...

Mnogo mi se sviđa vaša rečenica "sujeta i isključivost toliko upravljaju njihovim stavovima i svešću da ih neprekidno guraju u konflikt i ćorsokak"...

Ponekad je konflikt dražesan, a ćorsokak prava zaštita....Ali!? Ako ne traje dugo...

Sve najbolje
Препоруке:
0
0
63 четвртак, 28 октобар 2010 21:57
Биљана Николић
Ангажовати певач(ицу)а да пева (што јој је занат или струка) у било којој прилици и ангажовати
певач(ицу)а за вербалну политичку пропаганду у полуполитичкој емисији или за члана Управног одбора ПТТа Србије, никако не може бити исто, па ко год да је у питању - турбофолк-силиконска, поп, рок или оперска дива.
Радиша Урошевић је сачувао свој образ, али он је и ИМАО шта да чува, за разлику од Карлеуше чији су образи пуни силикона (или то не смемо да приметимо иако нас вид добро служи).
По мени, није се Карлеуша обрукала,него је добила додатну и њој преко потребну рекламу, а обрукали су се они који су је позвали у емисију и чије ставове заступа на начин на који их заступа.
Мени лично било је уживање гледати некадашњег вођу студенских демонстрација (??!!) како је сада спао или се уздигао, како за кога, до интелектуалне и моралне подршке једне турбофолк - силиконске - плејбек диве.
Свако се на крају нађе у друштву где припада.
Препоруке:
0
0
64 петак, 29 октобар 2010 08:15
Beogradski Sindikat
'Pa tuzno je sve to,
A i smesno, samim tim,
I smejem se iz sve snage,
K'o da gledam crtani film'
Препоруке:
0
0
65 петак, 29 октобар 2010 14:04
Fristajlo
Đorđe u mnogo čemu greši; mnogo što šta propusti, proceni netačno, gafne svako malo...
A ipak, mnog nervira "žuti euro-taksi"; zašto?
Zato što radi upravo ono, što je i Miloševiću na kraju slomilo vrat: sprda se sa njima. To je doktrina smišljena za Otpor, svojevremeno- kako oslabiti i razoružati režim S. Miloševića- zezanjem razbiti famu o opasnosti suprotstavljanja režimu. To im smeta kod Đorđa, najviše, to pokušavaju da zaustave. Taman su isprepadali narod, a onda ovaj krene sa njegovim štosovima, podigne ih na sprdnju i strah nestaje.
Kad je Milošević zaista "pao"?
Kad su na političke proteste doneli zastavu "Ferarija"; pretvorili su to u žurku, na koju su odmah svi mladi i veseli pozvani, a uzgred im se u njihove poluprazne glave ulilo nešto "naprednih ideja". To je došlo iz Budimpešte, gde su "otpornici" pohađali kurseve; zato, Đorđe, -zezaj što više, ide to tebi. I slobodno greši ponegde- ovi što ćite ko .....- greše mnogo, mnogo više...
Препоруке:
0
0
66 субота, 30 октобар 2010 12:49
Stari Vuk
A sad nek neko kaze da su plavuse glupe.
Препоруке:
0
0
67 недеља, 31 октобар 2010 09:42
Bojan Todorović
@Biljana Nikolić


Objasnite nam u šta spada angažman Bore Đorđevića koji traje više godina? ( tu su i Brunclik i Miroslav Ilić kao i sijaset drugih, ali ostanimo na Đorđeviću )

Je li on samo pevao „što mu je zanat i struka“ ili je ponešto i pričao i stihoklepao, ( jeste li gledali njegove „duhovitosti“ ) te - da li ima valjane kvalifikacije za poslove koji su mu bili poveravani?

Znamo i Vi i ja Biljana kakav je odgovor pa Vas pošteđujem napora da branite neodbranjivo, a situacija je dodatno otežana Đorđevićevom pozicijom.

Potpuno nezavisno od ove sadašnje rasprave samo ta činjenica da se iz Premijeroviog naručja onako vulgarno obraća opoziciji koja vlast kritikuje - vredna je prezira i to je otprilike sve što prema Bori sada i osećam.

Poređenja radi: 9. marta '91. posle demonstracija proneo se glas da je Čorba uhapšen i premlaćen. Pukom slučajnošću - sutradan u jutro prolazeći automobilom ispred skupštine „okićene“ tenkovima, uz glasno trubljenje - videh na trotoaru Boru i još jednog člana benda u većem društvu – živog i zdravog.
Stao sam i izgrlio se sa njima - doživljavao sam ga kao brata i saborca .

Nije isto.

Kao što nije isto navijanje za državnu reprezentaciju i lokalno prepucavanje između dva kluba.

U trenucima kada je širi,opšti interes u pitanju, kada je nacija ugrožena, kada je potrebno mobilisati široke mase ( pretnja ratom, rušenje diktatora ili borba za slobodu ) kada poznati i popularni svojim gestom prinose ličnu žrtvu, rizikujući karijeru i sve ostalo - mora im se odati počast.

Ali „da se ne lažemo“ kako lepo reće Đorđe: Tih i takvih angažmana je bilo i biće.

Opet „da se ne lažemo“ Karleuša je valjda među zadnjim osobama o kojoj bih uopšte mislio da ću ikada diskutovati.

Ne vidim ništa na njoj što bi bilo vredno pomena. Silom sam se naterao da pročitam par njenih ( ?) kolumni u Kuriru i uveren sam da je ona oko toga imala veliku i značajnu asistenciju. ( nastavak )
Препоруке:
0
0
68 недеља, 31 октобар 2010 09:44
Bojan Todorović
Osim toga – trpanje takve pojave u ono društvo – stvarno je blasfemično.
Ne znam ko njoj i zbog čega pridaje ikakav značaj, ali znam da mu se to može obiti o glavu.

Pa sami rekoste da ste uživali gledajući Kreaturu u studiju i osećajući nelagodu ostalih prisutnih. To sam i sam primetio gledajući snimak, a jako me podseti na famoznu ( ovde vrlo glasno i naprasno „zaboravljenu“ ) srpsku novu godinu sa sve Cecom, Čorbom, Vojom, Veljom i ostalim narodnjačkim perjanicama.

Sećam se veselnika Koštunice kako se premešta sa noge na nogu, škrguće zubima i koluta očima tražeći spas iz vašarske atmosfere oko sebe.
Naravno - u svakom njegovom škrgutu i uzdahu sam uživao sve se nadajući da će nekom Velji ili sličnom ( sa malo jačim kafanskim manirom ) popustiti kočnice pa da natera „ najboljeg Premijera i Ujedinitelja „ ( ko to beše rekao ?) da potegne – onako , iz flaše i zaigra kolce....
Moja radost bi bila velika do neba, ali avaj..... ne dočekah ta j željeni prizor...

Ali ne radi se ovde ( opet ) o tome.

Borka, Ćirilov, Jovanović i ostali imaju veze i sličnosti sa Karleušom otprilike koliko i Koštunica sa Cecom.
Nikakve.
Tu neko oko njih procenjuje „zgodu“ za upliv u tuđe biračko telo i preotimanje kojeg procenta ( i promil nije loš !) glasova.

Prilično jeftin trik.

Problem je gospodo što neko ćuti ( ili čak podržava - mrzi me sad da kopam po arhivi ) kad to radi njegov pulen a kada isto to radi neko ko mu nije drag – onda vidi licemerje, pa još glasno kritikuje ?! ( stalno mi se javlja neponovljivi Bata Stojković kako ustaje iz žbuna, podiže prst i glasno viče „ SRAM VAS BILO!!“ )

Vidim i ja hipokriziju, a nadam se i Vi koji čitate ovaj komentar, ali ona je daleko najjača u moralnim lekcijama Vukadinovića a tek posle u gestovima političara ili medija, a ( da se ne lažemo ! ) niko od njih nije imun ni čist, koliko god žarko želeo da se takvim prikaže.
Препоруке:
0
0
69 недеља, 31 октобар 2010 12:31
александар
Бора Ђорђевић је националиста, патриЈота, који воли своју земљу и народ, и не одриче их се због некаквог "грађанизма",хомосексуализма или којечега.
Он се тога никада није стидео.
Дакле, није спреман да због парица, концерта у НДХ, Сарајеву, Љубљани или нечег сличног прода веру за вечеру.
Другим речима, није спреман за парице да ради све.
У томе је његова истинска величина.
Када је деведесетих мислио да Слоба не ради добро, он је био најжешћи критичар.
И то онда када су многи други из те бранше ћутали, укључујући и речену Карлеушу, која се у то време забављала са жестоким момцима, ишла по сплавовима, и није се петљала у политику као сада.
Када је након чувеног петог октобра Бора схватио шта је све то било, када је схватио да заиста нису нападали Србију због Милошевића већ Милошевића због Србије, и он је престао лешинарски да пљује и гази по реченом Милошевићу.
То му се у ствари највише и замера.
Другим речима, схватио је да је морално ниско, перверзно, испод сваког људског и интелектуалног достојанства и даље бацати сву кривицу на човека који је пао, и када је и лаику морало постати јасно да заиста он није крив за све.
Схватио је да је збиља крајње болесно махати ружичастим балонима на дан када је неко умро.
Сличну "катарзу" је доживео рецимо и један Коста Чавошки, и многи други заиста пажње вредни интелектуалци и истински независни и правдољубиви људи.
Свака им част.
Само лешинари могу да пљују и газе по оном ко се налази немоћан на земљи,и да не верују својим очима већ туђој пропаганди.
Сличност Карлеуше са Јовановићем, Srbljanovićkom и целим тим кругом је велика, и само они заиста слепи не могу да је виде.
Парице, фирмирана гардероба, амерички начин живота, жеља за луксузним животом (како они то зову нормалним животом), "кока кола, малборо сузуки, дискотеке...) егоизам (само за мене и моје да има, а за друге потоп), недостатак сваког осећања за интересе свог народа, а крокодилске сузе и емпатија за "проблеме" других народа и држава.
Фуј.
Препоруке:
0
0
70 недеља, 31 октобар 2010 15:11
др за Бојана Тодоровића
Господине Тодоровићу,
колико ја пратим, видим да већ годинама опсесивно пратите, нападате и клевећете, нарочито, господина Вукадиновића, са готово патолошком мржњом и упорношћу. А за то има само два разлога, осим ако постоји још и неки приватни.

1. Он очигледно највећи проблем и трн у оку вашој "другосрбијанској" и ЛДП-овској позицији, као свакој овдашњој петоколонашкој и НАТО-филној политици, и он лично, и овај сајт који води, па му то не можете опростити.
2. Друго је Ваша невероватна сујета и погођеност због чињенице, на коју сте се често жалили на Политици и овде, да вас је господин Вукадиновић, чак и када се повремено оглашавао, сво време игнорисао и није желео да расправља са вама.

Није проблем што се ви не слажете са ставовима господина Вукадиновића, као и већине аутора и коментатора овде. Проблем је што ви својом логорејом, упорношћу и квазиаргументацијом често успете да контаминирате расправу и пажњу са основне теме скренета према себи и вашим у суштини провидним, чедистичким и заправо издајничким ставовима. Не знам да ли ово радите из хобија или по неком задатку, али ви сте школски пример коментаторског "троловања", само нешто мало суптилнијег.
Ово што сте у свом претходном коментару урадили је небитан, али карактеристичан пример Ваше коментаторске "методологије": Опширно описујете нешто неспорно, а онда одједном скачете на "закључак" који са стварима о којима сте говорили нема никакве везе и не следи из њих. Али пошто је излагање било предугачко и заморно, површнијем читаоцу се може учинити као да је тај ваш закључак некако изведен и "дедукован" из претходног препоширног текста. Лепо вам је рекло неколико коментатора, па и г. Вукадиновић: једно је отића на концерт, или ангажовати неку естрадну звезду за своју политичку кампању(ЛДП и ДС су имали много таквих, а сви други само спорадично), а друго је ово са ЈК као идолом "Друге Србије" - за шта и ви сами знате да је брука и блам. Као и подршка коју је добила од Чеде, Басаре, Луковића и сл.
Препоруке:
0
0
71 недеља, 31 октобар 2010 17:53
пс
А што се тиче Боре Ђорђевића, нисам баш велики обожавалац тог деле његовог стваралштва, али:
1. Макар знамо да ЈЕ ЗАИСТА ЊЕГОВО, док и ви сами сумњате у "ауторство" госпође Карлеуше и "њених" колумни. (Градом већ увелико кружи име стварног аутора - једног релативно познатог другосрбијанског писца и новинара.)

2. Бора се оваквим сатиричним, више-мање духовитим и вулгарним стихоклепством бави више од двадесет година ("Бора Чорба прича глупости") и барем исто толико траје његов јавни и политички ангажман, тако да му нико не може пребацити ни неаутентичност ни мотиве, док је ово са ЈК очита другосрбијанска манипулација, врло слична недавном, а сада већ скоро заборављеном, "ангажману" дванаестогодишњег "грађанина Поцесте" и његовог похода против "српског национализма". Да ли се сећате тога?
Препоруке:
0
0
72 понедељак, 01 новембар 2010 01:07
Биљана Николић@Bojan Todorović
Бора Чорба је од песме ЛУТКА СА НАСЛОВНЕ СТРАНЕ па преко ПОГЛЕДАЈ ДОМ СВОЈ АНЂЕЛЕ до дана данашњег ГОСПОДИН УМЕТНИК кад је музика у питању, и познати боем, песник који никад није крио своје мане и никад се није претварао ко је и шта је. Да те подржава Бора Чорба, може ти бити част јер је у свом послу међу најбољима и најквалитетнијима * чак га и у словеначким школама уче као музичара вредног помена. Ипак, ја не знам и не сећам се ни једног ПОЛИТИЧКОГ ГОВОРА Боре Чорбе, а ви ме демантујте примером, кад је Бора Чорба био ван свог фазона у политичкој пропаганди? Певао јесте, причао своје "песмице" јесте, али кад и у којој емисији је наступао у Карлеушином маниру у Утиску недеље. Сећам се да је лануо са места помоћника министра за културу и наравно добио отказ, значи на своју штету и у свом маниру, а није се обријао, зачешљао, обукао одело и почео да просипа пароле.
Препоруке:
0
0
73 понедељак, 01 новембар 2010 01:09
Биљана Николић
Друго, да је Цеца на концерту о коме Ви причате, уз своје песме опалила и политичке пароле уз политичке препоруке и подршке било коме, Ви би били опет само донекле у праву, јер концерт није ПОЛИТИЧКА ЕМИСИЈА НА НАЦИОНАЛНОЈ ТЕЛЕВИЗИЈИ. Овако је свима било јасно да Коштуница не ужива у Цециној музици и да је дошао на концерт како би придобио оне који уживају у њеној музици, али није направио од ње политичку карикатуру и истурио је да она објашњава његове политичке ставове, нити се Цеца декларисала као нечији симпатизер већ је ПЕВАЛА ЗА ПАРЕ а не као Карлеуша ЛАПРДАЛА ЗА ПАРЕ.
Бојане Бојане, Ви видите разлику између рушења Београда 5. октобра и 10. октобра десет година касније, Иван Богданов Вам је 5. октобра био најлепши, најпаметнији, најбољи део Србије и борац за слободу против злог Милошевића, а у Ђенови Вам је тај исти Иван хулиган. Затим Вам је Бора Чорба у истом рангу са Карлеушом....
Препоруке:
0
0
74 понедељак, 01 новембар 2010 20:51
Bojan Todorović
@dr.

Najpre da zahvalim na opservacijama i dijagnozama.
Već sam se ponadao da ćemo diskusiju zadržati u okvirima pristojnosti i uzdržati se od uvreda i ličnih diskvalifikacija, ali za Vas je to izgleda preveliko iskušenje.

Molio bih da tvrdnju: „ da sam se ČESTO ŽALIO da me Vukadinović sve vreme ignoriše i ne želi da raspravlja sa mnom“ potkrepite nekim dokazom ili primerom.

Ako sam se ČESTO žalio – nije Vam teško da navedete MAKAR JEDAN ?

Zar ne ?

Nećete ga navesti, poštovani dr, jer ne postoji, a ne mislim ni da ćete se zbog očiglednog uplitanja u besmislenu i beskorisnu laž postideti ili izviniti sagovorniku i ostalim komentatorima
Da takvo ograničenje imate – ne biste za lažima posezali.

Sećam se da sam jednom u Politici pisao da sumnjam da Vukadinović uopšte čita komentare, ali ja svaki formulišem baš kao da će ga odmah i detaljno čitati. To je sve. To činim i sada.

Ja potpuno razumem zašto se ne upušta u direktni dijalog čak i ako čita moje komentare, čak i ako ponekad poželi da to uradi. Ne očekujem to ni sada.

Da sam, kojim slučajem, na njegovom mestu - ne bih ni ja to radio. A Vi ?


Molim Vas da mi pokažete gde je to Vukadinović rekao „ angažovati neku estradnu zvezdu za svoju političku kampanju“ sa odobravanjem i prihvatanjem?

Nema ga uvaženi dr.

Odobravao je isključivo odlazak na koncert, a angažovanja u kampanji se gnušao i sablažnjavao.
Naravno – sve to važi samo za slučaj Karleuša, a nikako za Cecu i Čorbu. Nije računao da će neko podsećati da se to isto samo još drastičnije i vulgarnije odigrava godinama u nazad na očigled svih, a da on sam o tome nije izgovorio niti napisao ni slova... ali u pitanju je bila „naša stvar“.

Zašto opet neistine poštovani „dr“ ?
Препоруке:
0
0
75 понедељак, 01 новембар 2010 21:31
Bojan Todorović
@Biljana Nikolić

A, tako ! Shvatam ! Njzad mi objasniste !
Ako je neko „gospodin umetnik“, „među najboljima i najkvalitetnijima“ ako „ne krije svoje mane“ i o njemu uče mali Slovenci – taj ima pravo da se politički angažuje. U suprotnom – nikako!
Takođe to ne sme da bude na nacionalnoj televiziji, već samo ispred savezne skupštine ili slično i to mora biti za pare!

Može biti pomoćnik ministra ali nikako da gostuje u Utisku nedelje !

Sad smo sve rezjasnili !

Vaše spekulacije o huliganima i 5. oktobru me samo dodatno uveravaju da je sve jasno k'o dan.


Sve najbolje !
Препоруке:
0
0
76 понедељак, 01 новембар 2010 23:11
Биљана Николић @Bojan Todorović
Бојане можете Ви да преврћете из шупљег у празно и окрећете ствари наопачке и наглавачке, до миле воље. У сваком случају мени Карлеуша у загрљају ЛДПа уопште не смета, чак шта више, мислим да су у сваком погледу савршени једно за друго.. а и Ви сте у правом друштву, заједно са њима. Ја мислим да Вам бољи комплимент нисам могла дати. Само наставите тако.
Видимо се на концерту Боре Чорбе.
Препоруке:
0
0
77 четвртак, 04 новембар 2010 05:22
Milan Komazec
Uvaženi gospodine Vukadinoviću želeo bih samo da vam postavim pitanje da li čitate komentare na vaše tekstove?


Ovom narodu treba neka iskra.Ta iskra je u svim poštenim ljudima i istinskim patriotama.Na javnoj sceni,osim vas i gospodina Antonića mi časnijih nemamo.

Zato vas molim da se u budućnosti postavite,ne samo kao analitičari naše bedne sadašnjosti nego i kao nosioci ideje koja bi se nametnula kao alternativa ovoj surovoj i groznoj "Evropa nema alternativu" poštapalici.

Sve najbolje želi vam svršeni student pravnog fakulteta koji u ovoj zemlji nema nikakve šanse za opstanak.
Препоруке:
0
0
78 петак, 05 новембар 2010 00:48
Веља
Мајсторски осликана Србија у последњем пасусу.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер