понедељак, 29. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Ванредно стање или парада поноса

Kоментари (62) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 08 октобар 2010 12:00
Вукадин
Хух!
Незахвално је предвиђати будућност, боље бити генерал после битке. После читања овог текста још сам склонији уверењу да добро бити неће. Да и ја антиципирам помало - чини ми се да ће се у наредним данима многи питати "Чему све ово? За чије бабе здравље!?"
Такође, изјаснићу се, зашто да не. Идем 9. октобра на породични скуп. Определио ме је Шкабо и оно што је он рекао. Такође мислим да не треба загристи удицу коју спремају 10. октобра. Подсећа ме то на оне "изложбе против комунизма" које су приказивале "право стање" у Совјетији (ма шта мислили о томе, то је била још једна пропаганда). Приказано са оне друге, комунистичке стране, у серији "Више од игре". Прави циљ није било "отварање очију", већ да се неко упеца. Чини ми се да је и сад тако. И да некима не треба уопште много да "наседну на провокације".
Зато, мислим да им треба оставити празне улице - и пандуре! При чему против Дачића немам ништа, посебно у овом конкретном случају.
И што би рекао Шкабов Синдикат у песми Welcome to Србија: "Пољубите за мене неку Србију бољу!"
Препоруке:
0
0
2 петак, 08 октобар 2010 13:00
Ala
To jeste skup visokog rizika-a Srbiji je svaka glava,bez razlike vazna.
Imam pozanike homoseksualne orijentacije-ne pada im na pamet da se upuste u takav egzibicionizam-svi su visoko postavljeni u drustvenoj(drzavnoj) hijerarhiji i kao pristojni ljudi ne zele da vredjaju tudja osecanja.
Ne zelim da niko vise strada zbog podanistva ove vlade ucenjene EU gej lobijem.
Otkazite paradu.
Volite se ljudi-ali kod svojih kuca!
Slusam Ciplica i pitam se zasto se ne bori za prava bolesne dece,siromaha,dece u enklavama na KiM(ustavna obaveza)!
Da su gej-da li bi im drzava dala novac(Bradic za sajt,Ciplic za paradu )?!
Ne dozvoljavam da 5000 policajaca cuvaju tu paradu umesto decu u skolama,na igralistima,ulicama.
Moju paru u te svrhe da niste takli!
Препоруке:
0
0
3 петак, 08 октобар 2010 13:37
Симић Манојло
У свему овоме, најважнији су хомосексуалци сами.
Паметни међу њима, требали би да организовано дигну
глас против манипулације у коју их гура ова диктаторска Власт, која, ето, уђе и у спаваће собе.
То чак ни ОЗНА није радила, а њени наследници на
Власти не презају ни од чега.Испраних ли мозгова.
Препоруке:
0
0
4 петак, 08 октобар 2010 14:15
Коста
Па нека уведу вандредно стање. То ће само убрзати њихов крај, а последице по њих саме биће много веће. Њихов крај је све извеснији, а надам се да ће у одласку добити такву лекцији, да више никоме у ближој и даљој будућности неће пасти напамет да нанесе толику штету Србији.
Препоруке:
0
0
5 петак, 08 октобар 2010 14:19
Dragi
Kao i uvek odlican tekst Ane Radmilovic. Bravo.
Препоруке:
0
0
6 петак, 08 октобар 2010 14:32
The Tao of Groove
Sa paradom idu do kraja jer im dolazi Hilari. Uostalom, licemeri na vlasti ce iskoristiti homoseksualce kako bi prikrili sramotu koju priredjuju primajuci Hilari Klinton u Beograd. Veca sramota je naravno dolazak neprijatelja Srba i Srbije u Beograd nego neka pedersko-lezbijska parada. Koga uopste to zanima?! U Srbiji su mnogo gore stvari od toga: nezaposlenost, kontrola medija, jednom recju diktatura. Ostavite pedere na miru i bavite se konkretnim stvarima kao sto je dolazak Hilari kojim se udara pecat na propast Srba i Srbije. Homici ce nastaviti da zive tu pored nas u svakom slucaju. Bez izdajnika i lopova smo svakako mogli.
Препоруке:
0
0
7 петак, 08 октобар 2010 14:54
Жика
,,Зато, мислим да им треба оставити празне улице - и пандуре!''

Управо тако, Вукадине!
Препоруке:
0
0
8 петак, 08 октобар 2010 14:56
Seljak, Okati
Sta ce se desiti 10 oktobra to ce se videti, ali da ce posle toga odbojnost prema gej-populaciji kakve nije bilo ni u jednom segmentu drustva biti daleko veca to je sasvim izvesno. Ostace nam svima da se pitamo kome je trebalo da ih tako izlaze, i zasto...
Препоруке:
0
0
9 петак, 08 октобар 2010 15:23
Још не капирате?
Повежите ове три ствари:
долазак Клинтонове, потчињавање севера КиМ тзв. држави Косово, и геј-парада која се одржава истовремено с другим, и нешто пре првог.

Није ваљда да има још некога коме није јасно?
Препоруке:
0
0
10 петак, 08 октобар 2010 15:53
Мунзе Конза
И даље безуспешно тражим одговор на питање - ако је бити хомо урођено, чему понос? Ако је то њихов избор, зашто им онда треба наша подршка? Или ни опни не знају шта је?

Оно што ми највише код параде смета је што они који је подржавају у исто време подржавају и независно Косово, Србију у ЕУ и НАТО, подржавају тезу да смо сами криви за све ратове у бившој Југославији, да сви имају право на отцепљење, само Срби не, да је једино Србија дужна да територијом плаћа ратове.... Због тога ћу и ја бити у недељу у граду, насупрот народних и државних издајника и насупрот полиције која их чува. За гејеве ме баш брига.
Препоруке:
0
0
11 петак, 08 октобар 2010 17:00
Daki
Prvo SPC je podrzala paradu. Pozdravljam njen potez.

Drugo, ja ucestvujem na paradi a heteroseksualac sam i nemam niakve koristi od ucesca.

Trece, ako ne bi bilo nasilnika, imali bi mnogo vise para za bolesnu decu i Srbe sa Kosova.

Cetvrto, pare za bolesnu decu se ne mogu prikupljati ukidanjem prava na okupljanje jednoj grupi gradjana, ili ukidanjem prava na bezbednost.
Препоруке:
0
0
12 петак, 08 октобар 2010 17:30
Нина
Ана, врло сте не фер према Дверима, и није јасно зашто и са њима нисте директо разговарали? Погелдајте колико су акација организовали и потписа прикупили? Па они су једини TУЖИЛИ владу и тражили званично да се забрани парада.

Они су једини прошле године успели да направе дивну Породичну шетњу на којој сам учествовала.
Препоруке:
0
0
13 петак, 08 октобар 2010 17:57
Одбрана и последњи дани
Симић Манојло@

Нешто сам слично написао у коментару који није објављен. Да хомосексуалци устану против тога да педери одлучују у њихово име. Зар је могуће да тих неколико стотина метара који ће ова жалосна парада проћи представља наш пут у Европу? И да је одржавање исте један од главних услова да би нас примили у такозвану заједницу? Само још фали Ханка Палдум да отпева оно.." Снег паде на бехар на воће, нека љуби ко год кога хоће", па да сви будемо сретни и весели. Да није смешно било би жалосно.
Препоруке:
0
0
14 петак, 08 октобар 2010 17:58
Pavle Stojanovic
Nije mi jasno kada ce odredjeni ljudi u Srbiji shvatiti da demokratija bez drzavne zastite manjine nije nista drugo nego ruljokratija. Simptomaticno je da samo dve drzave civilizovanog sveta (Srbija i Rusija) nisu shvatile ovu kljucnu politicku lekciju. Jos su anticki filozofi objasnili da je ruljokratija najgori oblik vladavine, gori cak i od tiranije.

Autorka ovog teksta neprestano potencira da ce na ulicama u nedelju biti 500 onih koji podrzavaju protest za ljudksa prava seksualih manjina, dok ce onih koji su protiv biti mnogo vise. Ali, kakve veze brojevi imaju sa postovanjem zakona i ustava? Kakve veze brojevi imaju sa time sta je ispravno a sta ne?

Autorka dalje potencira da ce na ulicama biti 5000 policajaca i insinuira da je to represivna i nedemokratska mera. Zelim da zamislimo sledeci hipoteticki scenario. Ona i 12000 pripadnika svih tih dusebriznickih organizacija koje je nabrojala odlucili su da odrze protest protiv progona i hapsenja Ratka Mladica. Medjutim, istog dana 100,000 pripadnika militantnih organizacija za borbu za hapsenje optuzenih za ratne zlocine najavilo je da ce doci i nasilno razbiti skup. Da li biste i tada smatrali odluku drzave da vam po svaku cenu omoguci pravo da odrzite vas skup i da posalje 5000 policajaca da vas zastiti od nasilnika smatrali nedemokratskom i represivnom?

Srbija ce postati prava demokratija tek kada shvati da ne zeli da bude ruljokratija. Za princip zastite manjine od strane drzave treba da se zalazu pogotovu oni koji misle da su trenutno u vecini, jer se lako moze desiti da isti ti u nekom drugom kontekstu budu manjina kojoj treba zastita.
Препоруке:
0
0
15 петак, 08 октобар 2010 19:41
гаврило
ја мислим да је потребан ОТПОР а недеља је Богом дана за то како би га пружили онима којима су ПАРАДЕ-ШАРАДЕ, ЈАЛОВЕ ДИПЛОМАТСКЕ БОРБЕ И БЕЗАЛТЕРНАТИВНИ путеви једини допринос за ових 10 година!
Препоруке:
0
0
16 петак, 08 октобар 2010 19:44
Ustavobranitelj
Не тако давно у поједним земљама полиција је хапсила хомосексуалце и одводила их у затворе. Данас, у Србији, полиција би требало да хапси оне који су против геј параде.


Draga Ana, ovo je prosto neistina. Policija ne hapsi nikoga zato što je protiv parade (inače bi dosad pohapsila Dveri, Amfilohija i ceo SPC, kao i dobar deo Srbije), hapsiće samo one koji budu pokušali nasilno da paradu razbiju. A valjda ćemo se složiti da nasilnicima i jeste mesto u zatvoru, zar ne?

Biti protiv parade nije zločin, ali upotrebiti nasilje za njeno razbijanje, jeste.

Уколико, ипак, парада буде отказана – то ће значити да држава полако диже руке од европског пута по сваку цену


Ne, to će značiti da je država konačno abdicirala i da možemo da se oprostimo od svake nade u vladavinu prava. Posle toga će ulične bande imati monopol na silu i moći će da odredjuju ko sme, a ko ne sme sa izlazi na ulicu. Ako svi koji nisu gej misle da će biti poštedjeni, gorko se varaju. Kolaps pravne države znači da više niko nije siguran.
Препоруке:
0
0
17 петак, 08 октобар 2010 20:00
Висарион
Кад сте ви то писали.Па парада поноса је већ ту.Све улице ће колико сутра у центру града бити затворене.Нико на прозорима не сме да промоли главу.Могу га снајперисти као провокатора упуцати.Нису они незапослени па да траже веће плате и да им се затварају пролази.Ово су господа на цени.Поносни су они а не ми који правимо децу које сирота власт после не може да запосли.Има они да владају.Што мање народа то мање издатака.Има да процветамо.Чак је и црква постала мекша према њима:не може уз њих али није ни да се јурне на њих.Нека их.Само да им придружимо педофиле.И они су у сличној, можда нешто горој ситуацији.Али навићићемо се.Једнакост у дефектима за које нисмо криви је прави пут овога света.Живели гејови
Препоруке:
0
0
18 петак, 08 октобар 2010 20:12
Angel
Još jedan plod od petooktobarske revolucije u dozrevanju...

U svakom slučaju ne mogu se čudom načuditi da neko nakon ovoga može više ikada, igde i ikako glasati za bilo kog političara (ili stranku kojoj takav političar pripada) a koji je na bilo koji način podržao ovako nešto ili se samo umusio i ućutao. Što se mene tiče takvi od mene glas nikad neće dobiti, ma šta o bilo čemu drugom pričali i ma šta drugo činili.

Najsažetije svu tu ujdurmu opisuje ova nova krilatica:

"Kakva vlada-takva i parada".

Nekad smo imali parade koje su zaista bile za ponos, a pogle sad!!! - Parade koje su ruglo, koje su ruganje moralu, elementarnom ljudskom dostojanstvu. Parade u kojima se prkosno veliča tobožnje "pravo" na nemoral! Ko bilo kome može dati "pravo" na nemoralnost! Valjda su moral i mudrost kategorije koje su pretpostavljene pravu?! A ne obratno!
Препоруке:
0
0
19 петак, 08 октобар 2010 20:15
Стамен
У Србији ништа ново. Подељени и у коментарима на чланак. Ерго, парада срама је испунила задатак и пре но што је одржана. Наша брука.
Препоруке:
0
0
20 петак, 08 октобар 2010 20:20
Нема везе што није 5. октобар
Идеалан сценарио би био, да се док траје парада срама, ништа не деси што би додатно оптеретило овај наш већ слуђени и оптерећени народ и државу, а да се одмах након ове грозоте, читав Београд сјати у центар и протестује против политичара који нам девалвирау животе. На жалост мале су шансе за тако нешто. Бојим се најгорег.
Молим коментаторе да не реплицирају коментаторима типа Ustavobranitelj, јер ће само узалуд трошити време и струју.
Препоруке:
0
0
21 петак, 08 октобар 2010 20:29
BojanKG
http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/210914/SPC-se-protivi-organizovanju-Parade-ponosa

Sto se u komentarima iznose lazi da je ovu paradu podrzala SPC?
Препоруке:
0
0
22 петак, 08 октобар 2010 20:39
Цезар
Чудо једно, или није чудо - какви су, да НИКО, ама баш нико од властодржаца који параду подржавају НИЈЕ до сада објаснио зашто је то парада "поноса" а не, како је по мени, парада срама.
Нека објасне, господа еуропејци и демократе,зашто је то ПОНОСНО.
Дакле, господо, објасните ми зашто је то парада поноса, у чему је у понос???
Ја не видим, а ви видите, с обзиром да је тако називате, па коначно ОБЈАСНИТЕ У ЧЕМУ ЈЕ ТУ ПОНОС ???
Зашто вам је тешко да то објасните???
Препоруке:
0
0
23 петак, 08 октобар 2010 20:41
Ustavobranitelj
Član 387.
(1) Ko na osnovu razlike u rasi, boji kože, nacionalnosti, etničkom poreklu ili nekom drugom ličnom svojstvu krši osnovna ljudska prava i slobode zajamčena opšteprihvaćenim pravilima međunarodnog prava i ratifikovanim međunarodnim ugovorima od strane SCG,
kazniće se zatvorom od šest meseci do pet godina.
(2) Kaznom iz stava 1. ovog člana kazniće se ko vrši proganjanje organizacija ili pojedinaca zbog njihovog zalaganja za ravnopravnost ljudi.
Препоруке:
0
0
24 петак, 08 октобар 2010 21:09
Лане
Што рече Лане, "да бежимо док не постане обавезно".
Препоруке:
0
0
25 петак, 08 октобар 2010 21:26
neka budu ponosni
ako se zbog njih petsto diže na noge tolika policija mediji i cela srbija. jadni oni siromašni koji protestuju jer su ostali bez posla, oni nemaju na šta da budu ponosni. gladna i obespravljena srbija se više brine o pederima nego o svojoj deci. tužno. sjajan tekst, ana. kao i uvek. ukazuje na apsurnost cele situacije
Препоруке:
0
0
26 петак, 08 октобар 2010 21:53
Мунзе Конза
Ево врло јасно и отворено онога зашто сам против параде - следе речи једног од организатора, преузето са једног од сајтова на којима се парада срама отворено пропагира:

Питање:

"Da li postoje neka istraživanja o tome kako deca iz istopolnih parova odrastaju i žive u poređenju sa decom iz heteroseksulanih veza?"

Његов одговор:

"Postoje istraživanja iz zemalja zapadne Evrope i
severene Amerike koja pokazaju da ne postoje razlike u odrastanju i životu dece kod istopolnih parova u poređenju sa decom iz hetereoseksulanih veza. Istraživanja su pokazala da razvoj deteta teče apsolutno isto sa tim što deca koja odrastaju u istopolnim brakovima imaju veći nivo tolerantnosti, razumevanja za različitosti oko sebe, u svom društvu..."

Да ли ово значи да ће хомо држава мени сутра да отме децу, јер живе у нездравој хетеросексуалној породици, како би је предали истополцима, е не би ли се остварио сан о "разумевању и толеранцији"? Дакле, више од два мушкарца која раде "оно", смета ми што мисле да сам ја заостао јер то радим са женама! Зато ми смета парада и зато идем на улицу!
Препоруке:
0
0
27 петак, 08 октобар 2010 21:56
Milanka
Ta "parada ponosa" postenog je sramota do nosa.
Niko nikome ne zabranjuje sta ce raditi u sobi iza zatvorenih vrata. Trebalo bi da i homoseksualci misle o nanetom ugledu pravog znacenja porodicnog zivota u odgovornosti da samo porodicu stvara musko i zensko i djeca iz takvog zajednickog zivota gde imaju tatu i mamu treba da se vaspitavaju u pravom porodicnom zivotu.
Ako orjetisane osobe homofobije hoce tako neka im bude tako. Cemu im treba to sto ce se pojaviti na ulicama da nam serviraju i dokazuju da su homoseksualne osobe. Zasto im je to stalo ako misle da su normalni neka to zadrze za sebe.
Pa ako im je Bog dao da su takvi neka im dadne i to da dve zene koje ljubave jedna s drugom ili muskarac sa muskarcom neka im Bog da i da rode djecu. U tom slucaju bih mogla razumljeti da kad dva muskarca homoseksualca ili dve zene lizbejke rode djecu da traze pravo da se na neki nacin upisu u genocidnu knjigu jer su to stvarno i zasluzili.Nigde u ustavu ne pise da nesmijes voljeti koga hoces. I heteroseksualne osobe im ne zabranjuju da rade ono sto su homoseksualci izabrali kako ce i sta raditi u sobi iza zatvorenih vrata. Problem je sto homoseksualci ustvari pocenjuju i ponizavaju propisna pravila koje pripadaju za normalne porodicne odnose i ako govorimo o diskrimitizaciji pa oni su bas ti koji diskritimiraju porodice i porodicna prava Bog je stvorio Adama i Evu a ne Adama i Stevu. Zato micite se sa ulica gde rteba da setaju mame i tate sa djecom.
Препоруке:
0
0
28 петак, 08 октобар 2010 22:14
Е мој Павле
:: Pavle Stojanovic

Па, погледајте господине како је српска мањина у Новом Пазару прошла. Држава им није могла обезбедити заштиту за један миран и молитвени скуп. Да ли је то праведно? Да ли је то демократски? Зашто увек морају срби да попусте,
без обзира да ли се налазили у мањини или већини?
Није ми до сада познато да неко у Србији хомосексуалсе прогања, да њихове клубове затварају, да их убијају да им имовину отимају итд.. Зашто се, ако већина нихов егзхибиционизам негодује, то не поштује? Жашто? Погледајте шта се са српским народом десило и дешава на простору бивше СФРЈ па нико се у власти није сетио да одржи редовне поворке по граду и ако тај бол тишти српску душу. Они сад испадају вреднији од обичног грађана само што су хомосексуалци и њихове свакодневне јаде вредније него патња народа.
Препоруке:
0
0
29 петак, 08 октобар 2010 22:35
Пишта
Е оно је најбоље "бежмо док не постане обавезно". Елем,
Замолио бих поштене педере и лезбијке родољубе српске да дигну глас против сопствене манипулације и даље деградације наше напаћене мајке Србије.
Препоруке:
0
0
30 петак, 08 октобар 2010 23:05
Milan
Dokle više ,dadosmo Kosovo,Sanđak,Vojvodinu da uđemo u EU sada treba da damo i decu.Da li neko prati štampu u EU pa tamo je sada dozvoljena i incest veza u Španiji su dozvoljeni i brakovi između rođenog brata i sestre,verovatno im ge populacija više nije hit.Da dobro ste pročitali borci za ljudska prava se bore da se ozakone veze između majke i sina,oca i ćerke,zar da očekujemo parade tih parova za desetak godina,i sve to da bi ušli u EU,nije li to velika cena.
Препоруке:
0
0
31 петак, 08 октобар 2010 23:45
NAROD SE OVOGA STIDI
Zabranom ove prostačke parade se nekrši ustav. Ustav i zakoni ne daju prava nego ih ograničavaju, kako ne bi došlo do anarhije i bezvlašća.
Ova grupacija koja hoće pošto poto nešto da dokaže je, nešto što izaziva kod svakog čoveka bes i gađenje.
Ja ne znam ni jednog roditelja koji bi istinski voleo da mu dete bude peder.
Svoje ljubavne probleme i egzibicije intimne vrste slobodno zadržite iza četri zida i za svoje prijatelje.
Svako pozivanje na ustav i zakon za održavanje nemorala je vređanje zdravog razuma.
Čiplić je juče onom izjavom pljunuo u lice svima nama, kad je pozvao sve da se pridružimo tome.
Препоруке:
0
0
32 субота, 09 октобар 2010 01:26
Turas
Bilo bi lepo kad bi bilo.Kada bi zbog parade pala vlada TO bi bio dogadjaj od zivotne vaznosti za Srbiju.Ali,nazalost apatija se uvukla u duse i ONI to znaju.Plasim se da dolaze teska vremena za Srbiju.
Препоруке:
0
0
33 субота, 09 октобар 2010 03:31
Agent MI6
Kakvo licemerje! Smeta vam što će nekoliko stotina građana Srbije mirno prošetati svojim gradom, ali vam zato nimalo ne smeta kad huliganska bagra ruši taj isti grad, paleći usput strane ambasade, lomeći izloge i kradući iz istih sve što im padne šaka.
Препоруке:
0
0
34 субота, 09 октобар 2010 11:16
луди скретничар
Оваква парада је њихов највећи пораз! (овде не мислим на хомосексуалце у Србији). 500 парадера и 5000 полицајаца у забрањеном граду...баш геј (весело).
Препоруке:
0
0
35 субота, 09 октобар 2010 11:55
Bosko
Ja glasam za vanredno stanje
Препоруке:
0
0
36 субота, 09 октобар 2010 13:12
Симић Манојло
за Pavle Stojanovic;

Ви сте господине апсолутно у праву.
Степен демократичности једног Друштва (Државе),може
да се мјери једино тиме колико је дотична Држава
вољна и способна да заштити најрањивије слојеве
Друштва.
А који су то данас у Србији најрањивији слојеви ?
Сељаштво, и село уопште господине.
Направиле су ове диктаторске Власти, од српског
сељака, некада способног да произведе најквалитетније (много квалитетније него у Европи)
производе и изнесе их на тржиште, правог просјака.
Ове надобудне, неинтелигентне а опаке Власти,чврсто
су одлучиле, да униште и последњег сељака( фармера,
они би рекли, јер им то звучи више "еуропски").
Ове Власти ,показало се,ништа незнају о општеприхваћеном понашању "Еуропе" и "запада"уопште,када је у питању " помирење "
традиционалног и савременог. Нико се на "Западу",
ни за јоту не одриче своје традиције, усвајајући
све напредно и савремено, истовремено водећи
рачуна да не повриједи традицију.
Ове Власти се понашају као да смо ми тиква без
коријена, а не стара европска( и византијска )
култура, са својим особеностима и специфичним
појединостима, којих се нико, осим ових снобовских
"Еуропљана" на Власти, не би одрекао .
Препоруке:
0
0
37 субота, 09 октобар 2010 14:15
б.с.
Назад-напредњаци су ваљда једини прави исход оног што се нама догађало у сопственој земљи у задњих 60 година.
Препоруке:
0
0
38 субота, 09 октобар 2010 15:11
smit
Ti si licemeran agente jer dobro znas da stotine hiljada ljude u ovoj zemlji nisu huligani vec im je pun kufer vas i i vasih mentora i provokatora. Koristis stare fraze koje nikome vise ne znace jer svi dobro znaju da je to bilo namesteno. Ali doci ce i vama kraj i to uskoro.
Препоруке:
0
0
39 субота, 09 октобар 2010 17:01
Неофит77
За Дакија
Зашто лажете, не могу да кажем да говорите неистину кад је то гнусна лаж, да је СПЦ подржала параду. Ваши коментари су одувек пуни неистина, али овај пут сте надмашили сами себе.

За уставобранитеља
Надам се да се тако чврсто позивате на Устав и кад је Косово и његов положај унутар Србије у питању, или се позивате на Устав само кад Вама одговара.
Препоруке:
0
0
40 субота, 09 октобар 2010 17:13
Жика С. Тадић
,,то ће можда бити почетак краја једне приче која је почела 5. октобра 2000. и оних који нас од тада убеђују да су незамењиви.''

Из ваших уста у...
Препоруке:
0
0
41 субота, 09 октобар 2010 17:56
K.
Бојим се да после 10.10.2010. године, Србија више неће бити иста. Тај дан ће, свакако, бити прекретница.
Препоруке:
0
0
42 субота, 09 октобар 2010 18:10
b.s.m.
E sad, 'porodicna' setnja je divna, a ova gejovska je grozna!? Ja sam peder, i bas kao sto se to nikog ne tice (osim ako mu ne dam na znanje), ne ticu se ni mene ovi prvo politicari pa gejevi.
Oni su, bojim se, zabe koje su digle nogu da i njih potkuju. Iako se tamo potkivaju uz pesmu, igru, festu i veselje, znaci na pravoj pravcatoj PARADI, gde, kao na svakom karnevalu, svako ima prava da luduje i kostimira se i kresti ili vristi, peva i smeje se, ovde ce se potkivati pod budnim okom Tadiceve Vlade sa ministrom iz '90-tih. To nije parada, to je manifestacija, demonstracija, politicka i aktivisticka, pokazivanje guzova da bi se zaradio grant. Alal im veselje, ja cu sedeti uz TV sa svojim deckom i gledati ko je ludji, politikanti u duginim bojama ili protivnici (zbog internalizovanog straha od samog sebe).
Препоруке:
0
0
43 субота, 09 октобар 2010 18:16
ZoranSan
Ovo oko Parade me podseti na devedesete godina,kada je miloševićeva vlast kad god bi trebala opozicija da protestuje,zastrašivala građane da ne izađu na ulice jer će u slučaju nemira biti kažnjeni zatvorom od toliko i toliko godina.Danas smo čuli da nam preti kazna od 8 godina zatvora.
Ja ,kao i mnogi svetski naučnici,bez težnje da sebe smatram naučnikom ,tvrdim da je bolest biti u gej popolaciji.Urađeni su na stotine naučnih radova na tu temu i dokazano je da je biti homoseksualac bolest.Uzmite izađite na internet imate gomilu naučnih radova u naučnim časopisima na tu temu.Zašto to braniti ,jer kako kaže jedan naučnik ako falsifikujemaq naučne činjenice za dvadesetag godina će se i pedofilija okarakterisati kao vid ljudskog ponašanja koji je dozvoljen a ne bolestan i zabranjen.Gde je kraj svemu tome i šta je demokratija i sloboda da li je to ono što propagira amerika ,bombardovanje Beograda,Begdada ,Teherana.....Ili je demokratija nešto drugo i veće od želje za moći.
Препоруке:
0
0
44 субота, 09 октобар 2010 18:17
Сизиф
@ Pavle Stojanovic

Они, за почетак, траже да изиђу дакле на улицу уз државну заштиту, како би се послала порука свима који убудуће не би волели да виде два мушкарца како се љубе на јавном месту или држе за руке. Одмах да кажем, да није пристојно љубакати се на јавном месту чак и ако сте хетеросексуални пар.
Друго, после тога ће тражити да се измени закон који каже да је брак искључиво заједница између мушкарца и жене.
Треће, затим ће тражити да се деца у школама уче како је хомосексуалност нормална појава.
Четврто, тражиће могућност усвајања деце.
Сви ми врло добро знамо да ће све ове тачке које сам навео бити легализоване уколико не пружимо отпор.
"Руљократија", како је називате, је појава која се јавља услед удаљавања елите од воље већине. Историјски назив за ово је Револуција.
Препоруке:
0
0
45 субота, 09 октобар 2010 19:33
Мирко Грбић, Бањалука
А ја бих волио знати које у земљи Србији најпознатији геј пар.Онако као што зна Њемачка јавно за свог министра вањских послова!
Само то и ништа више!
Препоруке:
0
0
46 субота, 09 октобар 2010 19:41
Загор
@Цезар
Ово јесте парада поноса, али на руском (рус. понос=пролив).
То је очигледно и по изливима неких коментатора.
Педерастија је, са строго научног, медицинског становишта болест. Све остало је пропаганда.
Педерастија се појављује и код животиња, и ветеринари такву болест називају изопаченошћу. Изопаченошћу, зато што та болест није наследна (како су, безуспешно, покушавали да докажу неки геј-научници, чепркајући и по људским генима, управо зато да би мужеложници лакше стекли статус "мањине").
Зато неким "коментаторима" најтоплије препоручујемо да пре позивања на права мањина и законе проуче мало озбиљну стручну литературу на дату тему. Здравије је од гледања телевизије, а и научиће нешто. Да се не брукају тако млади и перспективни.
Препоруке:
0
0
47 субота, 09 октобар 2010 20:56
Dijapazon
Srpska Pravoslavna Crkva nije podrzala nikakvu paradu. Dugo je cutala kao i u vezi skoro svakog problematicnog dogadjanja, ali evo konacno se je izjanila:

Sveti Sinod protiv "Parade ponosa"

BEOGRAD - Srpska pravoslavna crkva se odlučno protivi organizovanju takozvane Parade ponosa", jer je protiv javnog izražavanja i reklamiranja seksualne orijentacije ili bilo koje druge lične sklonosti, saopštio je Sveti arhijerejski Sinod SPC.

Ceo tekst:

http://www.glas-javnosti.rs/clanak/drustvo/glas-javnosti-09-10-2010/sveti-sinod-protiv-parade-ponosa-0
Препоруке:
0
0
48 субота, 09 октобар 2010 22:22
jututunac
@Pavle Stojanovic: vasa pretpostavka o 12000 pro-Mladic i 100000 protiv-Mladic demonstraciji je u domenu naucne fantastike. Svejedno, vi to mozda i verujete ne bi li odbranili svoj stav da je pretpostavka novinarke netacna. Vrlo je velika verovatnoca da je ono sto je novinarka iznela istina i istto tolika je verovatnoca da necete okupiti 10 puta vise Srba protiv Mladica.
Drugim recima, vasi argumenti su nistavni i sa njima necete doprineti zastiti gej populacije, koju niko i ne napada. Vrlo slicne stvari su se dogadjale ne tako davno sa "antisemitskim" skupovima gde su neki avangardni politicari konstatovali da se u zemlji gde su streljane hiljade gimnazijalaca od strane fasista, upravo budi nacizam, fasizam, ili kombinovano klerofasizam...itd. Nemojte pricati besmislice, postoje gradjani ove zemlje koji ne gledaju samo RTS ili je gledaju sa svojim sopstvenim ocima, a ne tudjim...
Препоруке:
0
0
49 субота, 09 октобар 2010 23:02
ТОПОЉ
@Агент МИ6...Кад смо већ код лицемјерја,смета ли Вама Јелко Кацин,Хилари Роден,Гвидо Вестервеле,Вилијам Хејг,Зукорлић и њихова саботажа здравог разума заједно са "патриотама" типа Чеде Јовановића?Смета ли Вам усташлук у Београду који се надвио над главним градом српске државе?Тај усташлук отворено испољава једна господична која толико воли Србију да је пљује гдје год прије стигне.А ако мислите да је једина,тешко гријешите.Не само кад је ова парада у питању,уопште,педери су се увукли у све сфере културног,јавног,политичког итд,итд,живота.Одавно су сазрели услови за наставак операције "Гвардијан",али овога пута,нећете вјеровати,у самом Београду.
Препоруке:
0
0
50 недеља, 10 октобар 2010 00:35
sad ostaje samo
da vidimo sta ce se desiti sutra!
Препоруке:
0
0
51 недеља, 10 октобар 2010 04:57
Настасија
Ово је убедљиво најбољи текст који сам прочитала у последње време. Хвала.

Цитат:
Двери, по обичају склони да се много не замере, да нешто од публицитета искористе за своју ствар, своје негодовање изразиће дан раније, 9 октобра

Могуће је поставити још много питања и изводити закључке, али једно је сигурно, Двери увек налазе нешто у ,,дан пре“. Лепо сте рекли ,,капитуланско“ одустајање. Неспорна је чињеница да је на ,, Породичној шетњи“ било веома много људи. Чини се најлогичнијим и највероватнијим да ће Двери данас гледати телевизију након што су зидали полицију за патриотске групе.

Цитат:
Ана, врло сте не фер према Дверима, и није јасно зашто и са њима нисте директо разговарали? Погелдајте колико су акација организовали и потписа прикупили? Па они су једини TУЖИЛИ владу и тражили званично да се забрани парада.

У праву сте, неки се баве папирологијом, а неки помажу људима.

Срећно!
Препоруке:
0
0
52 недеља, 10 октобар 2010 05:49
Svetislav Kostić
@ Daki! Prvo SPC je osudila paradu. Pozdravljam potez naše pravoslavne crkve. Sami krivi jer izabrali za vetrenjaću Dačića kraticu).

Drugo, vi Daki učestvujete u paradi a heteroseksualac ste? Kako tvrdite. A tek što koji dan ranije najavili vaše saparadiranje kako podvukoste, sa "vašim istomišljenicima" i usput "apelovali" da vas "ne biju"! Malo dramatike ne škodi. Ako ste uistinu hetero, jer se "predomislili", onda utolikko gore pošto ne postoji nikakvo racionalno objašnjenje za vaše pregalaštvo. Kakvo bi moglo da se razbukne samo kod jednog heteroseksualca prema predivnom ženskom svijetu, ali nikad prema prederima i njihovim nepočudnim aktivnostima. Sem ako se neki nesretni heterogenac zacopao do ušiju u jednu preljepu lezbejku. Koja uprkos njenom pregalaštvu za pokret, ostaje žensko sa svim prednostima sa kakvima priroda žensku čeljad na našu radost podarila. Stoga ostajte homoseksualac, kakvim se svo vrijeme identifikovali. Sve drugo iz vašeg pera zvuči pretvorno, licemjerno, dvolično. A vi takav niste. Nego samo šahista, koji žrtvuje damu da bi dobio partiju.

Trece, ako - po vama, "ne bi bilo nasilnika, imali bi mnogo vise para za "Srbe sa Kosova" to je klasičan primjer izvrtanja teza. Inače izrugivanje jednog licemjera, kakav vi niste. Ostaje kao manje zlo, jedan nelijep taktičan potez u sukobu.

Cetvrto, vaš izgovor - "pare za bolesnu decu" se ne mogu prikupljati ukidanjem prava na okupljanje jednoj grupi gradjana, ili ukidanjem prava na bezbednost", ne samo neiskren, nego i nedostojan jer se u jednom sporu služite "bolesnom djecom" kao "argumentom" iako djeca u kontekstu na tu temu, ako uopšte, mogu da se pominju samo kao potencijalne žrtve pererasta. Grane srodne i jednog istog korjena iz grčkog - "ped".
Препоруке:
0
0
53 недеља, 10 октобар 2010 06:59
Нина
Б.С.М.
На ваше покушаје да провоцирате, нећемо одговорити. Оно што се дешава, јесте да пар плаћених активиста морају да оправдају новац који су добили и организују Параду, као што Је Отпор својевремено оправдао паре које је САД уложио у њих. Кад су извршили задатак, паре су пресушиле и они су нестали (тј. утопили се у ДС).

Као што су обојене револуције оркестриране из САД на почетку имале успеха, па су онда пропале, тако ће и ови несрећници (no-gay) бити заборављени, кад више не буду добијали страну подршку и комплетно изрежиране сценарије понашања и деловања.

А Тадићев режим је толико уцењен, да не сме да писне. Морају да служају и да се покоравају. Породична шетња са преко 10,000 младих је показала да је одрасла нова, права Србија, чији глас почиње све јаче да се чује. Та бујица ће однети Тадићев режим неповратно!
Препоруке:
0
0
54 недеља, 10 октобар 2010 07:47
Бране
Цивилизација која духовно и свакојако пропада покушава да уништи дух и традицију у здравим цивилизацијама...ово што 10.10.2010.организују у Београду је са циљем да провере колико је уништен дух и традиција српског народа од 5.октобра 2000.и да провере колико им је власт лојална...трагају за новим поделама међу Србима јер што нас више заваде лакше ће комадати и сејати зло истренљења...
Препоруке:
0
0
55 недеља, 10 октобар 2010 07:51
Psihijatar
@bsm

"Peder" je ruzno, ali ne podnosim "gej". Volim engleski jezik i ne trpim da neka grupa uzurpira lepu, staru, sekspirovsku rec "gay" ("veseo") samo zato sto su militantne vodje homoseksualaca odlucile da ce se tako zvati, a ostali bolje da se s tim sloze INACE...

Isto tako za boje duge. Opet uzurpiranje neceg prirodno lepog koje nikakve veze nema sa homeseksualnosti.

Imam relativno dobre, dugogodisnje prijatelje homoseksualce, ali sam, posto se dugo poznajemo, imao prilike da svakom kazem da me grozi ideja njihovog usvajanja dece.

Statistike pokazuju da su lezbijski parovi, ne samo zato sto su relativno trajniji, mnogo cesci usvojitelji dece. Za mene je i ovo neprirodni uzas -- izivljavanje, kamuflaza, laz.

Postoji poprilicna literatura o povezanosti homoseksualnosti i pedofilije. Pod tim mislim na korelaciju, ne na uzrocnost, jer je uzrocnost ovde nemoguce naucno dokazati. Informacije koje su mi dostupne pokazuju da su lezbijski parovi ne manje skloni od muskih homoseksualaca ka pedofiliji prema usvojenoj deci. Medjutim zbog naivne ideje o zenstvenosti i materinstva cak i medju lezbijkama, uvrezene u svest heteroseksualih policajaca i sudija, lezbijke cesto ostaju neotkrivene i nekaznjene.

A ono, bsm, o "internalizovanom strahu od samog sebe" je prepisano iz nekog psiho-homoseksualnog prirucnika u SAD ili EU. Koja je to svest i licnost koja odbija da shvati necije iskonsko zgrazanje na homoseksualne polozaje i radnje?
Препоруке:
0
0
56 недеља, 10 октобар 2010 09:02
Daki
Za Neofit77

Izvinjavam se, zaista sam rekao neistinu u vezi Srpske Pravoslavne Crkve, ali to se desilo jer sam bio u zurbi.

Hteo sam reci, SPC je osudila nasilje, tj pozvala ljude da ne napadaju ucesnike parade. Ali i to je svakako vrlo znacajna cinjenica.

Medjutim, niste u pravu kada kazete da su moji komentari puni lazi. Eto kada sasvim slucajno slazem, ja se za to izvinim. Nadjite te druge lazi, i obecavam da cu i za njih da se izvinim. U suprotnom, tuzicu vas za klevetu hehe.
Препоруке:
0
0
57 недеља, 10 октобар 2010 11:04
N
Пазите ово: Хомосексуалци се на ТВ називају "активистима" а хетерогени су "екстремисти" и "хулигани".
Иначе, све што је срспско је са префиском "такозвани", а у писаној форми се ставља под наводнике.
Али,"парада поноса" се нигде не ставља под наводнике
Препоруке:
0
0
58 недеља, 10 октобар 2010 11:27
milan
Zar nije porodica osnova svake jake države.Zašto mediji vrše diskriminaciju između jučerašnje Porodične šetnje i ove današnje gej šetnje.Studio b i B92 redovno informišu danas o današnjoj šetnji a juče su pokušali da minimalizuju i da prikažu da je bilo manje ljudi u možda par rečenica tokom celog dana.
Ovo je prava diskriminacija i mediski mrak o jučerašnjoj porodičnoj šetnji ,kao za vreme miloševića ,nema promene.Sad će još i govore da drže ljudi iz EU i neki naši političari ,zar zbog ulaska u EU i decu prodajemo.
Ako niste obavešteni u EU su dozvoljeni brakovi u nekim zemljama između rođenih brata i sestre ,oca i ćerke ,majke i sina.U Holandiji su pedofili podneli zahtev da se preispitaju njihova "ugrožena"ljudska prava .Verovatno će za deset godina biti i parade pedofila pa će vlast morati i tu paradu da ispoštuje i predvodi.Evropa nema alternativu.
Препоруке:
0
0
59 недеља, 10 октобар 2010 15:28
Zarko
Parada je prosla (ona policijsko-drzavno-pederska). Indentifikovani su izgrednici i protivnici rezima, a u isto vreme napokon se otkrilo ko je peder u drzavi Srbiji i zasto se ovo radilo. Zabrana svakog ko drugacije misli tek sledi, a u isto vreme ovo predstavlja pocetak kraja diktature vlasti. Homoseksualcima ste ucinili medvedju uslugu , i samo ste obogatili placene NGO-ovce.
Препоруке:
0
0
60 недеља, 10 октобар 2010 16:27
Петар Јанкетић
@Неофит77
За Дакија
Зашто лажете, не могу да кажем да говорите неистину кад је то гнусна лаж, да је СПЦ подржала параду.


Чињеница је да врх СПЦ није позвао на забрану нити на отказивање те параде нити је на неки други начин одмогао ту параду, па макар и организацијом литије на челу са Патријархом (рецимо неколико дана пре те параде), јер је епископ града Београда уствари сам Патријарх.

Зато није чудно што учесници те параде заиста сматрају да је СПЦ (прећутно) подржала параду, а један од организатора параде јавно је изјавио да је административно саопштење Синода СПЦ (против параде), "сасвим коректно".
Препоруке:
0
0
61 недеља, 10 октобар 2010 20:18
Dejan P.
Svakako je dobro da nije bilo zrtava mada je to ovaj prokazani poslusnicki rezim mozda prizeljkivao organizujuci "paradu sramote".Ali,ako je ista iz ovoga dobro to je da je ovakvim i slicnim postupcima rezim pokazao narodu da od njih ne treba nista dobro ocekivati i da im se vlast polako izmice.Svojim podmuklim i bestijalnim prebijanjem protestanata pokazuju svoju nemoc i strah od gubitka vlasti.Dobro znaju sta su cinili,a i dalje cine,proteklih deset dugih godina,pa otuda ovakav njihov odgovor.Utoliko ce i losije proci prilikom njihovog konacnog sloma.Izjava vajnog pred.Tadica o toboze stabilnoj i bezbednoj Srbiji,stavljena u kontekst ovih dogadjaja,vise je nego smesna.To je,cini mi se,reakcija uplasenog coveka.
Препоруке:
0
0
62 понедељак, 11 октобар 2010 17:30
XB-BB
XB!Imam jedan prakican savet svim zaposlenim svetosavskim vernicima PORESKIM OBVEZNICIMA.Odvajanja od nasih plata ZA ONIH 5 000 POLICAJACA koji su radili u nedelju neka zamene prihodi od `ONIH` koje su prekovremenim radom obezbedjivali i cije ime po zakonu je zabranjeno izgovarati.Muzeloznici je dozvoljeno.Mi placamo policiju da nas bije!!!Narode osvesti se.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер