уторак, 07. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Геј парада – мишоловка за Србе

Kоментари (86) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 30 септембар 2010 13:02
Следбеник
Учинимо тако!
Препоруке:
0
0
2 четвртак, 30 септембар 2010 14:11
Воја
Браво!
Препоруке:
0
0
3 четвртак, 30 септембар 2010 14:14
б.с.
Све сте у праву, али како да се отресемо БНД-МИ-ДПМНЕ-ШТДЅБГД итд, кад "пустили би ми њих, али неће они нас".
Препоруке:
0
0
4 четвртак, 30 септембар 2010 14:15
Zarko
Svaka Cast na tekstu. NAzalost Mi6, Cia BND upravljaju Srbijom i reziraju dogadjaje. Interesantno je da je samo dva dana posle narucene parada Beograd domacin jednoj drugoj spodobi!
Препоруке:
0
0
5 четвртак, 30 септембар 2010 14:22
Сергеј Булајић
У огромној мери додатну тензију подигао је председник Тадић, који није нашао за сходно да Хашиму Тачију стави до знања да Србија има војску, да муфтији предочи нешто слично, било у виду армије или полиције

Имам сензационалне вести за аутора текста:
Србија нема војску ни технику ни људство! Што је ваљало од официерског кадра у последњих неколико година је пензионисано, а полиција служи као и свака полиција у свету за заштиту државне власти и обезбеђивању јавног реда и мира. Отуда се нема коме претити, јер сви они добро знају каква је ситуација код нас кад су у питању оружане снаге.
Очекујем да ће 10 Октобра ти острашћени парадери бити у толикој мери осиони, да се може десити понављање ситуације кад је дотична Наташа Кандић физички насрнула на оног несрећника који је покушавао да јој на културан начин стави до знања да није у праву у својим настојањима да албанце увек показује као жртве, јер има жртава и на српској страни и пуно унесрећених људи који нису дали никаквог повода да се према њима чине страховити злочини.
Агресивност учесника тзв параде је оно о чему ја размишљам. Шта чинити у том случају? Ја имам право да покажем јавно своје неслагање (на миран начин) са организацијом таквог скупа и то право нико не може да ми ускрати. Свако нека процени шта му је воља чинити.
Препоруке:
0
0
6 четвртак, 30 септембар 2010 14:37
брм
браво за текст
само и сам си рекао да агената БНД ЦИА МИ5 и не заборавимо драгу нам УДБУ има довољно да изазову неред и ако сви останемо "иза ролетни"
Препоруке:
0
0
7 четвртак, 30 септембар 2010 14:41
Boom C
Alal ti vera
Препоруке:
0
0
8 четвртак, 30 септембар 2010 14:52
CIA, snajka, CIA!
Ovaj tekst je konspirologija u svom najludjem izdanju, dostojna "Odjeka i reagovanja" s početka devedesetih.
Препоруке:
0
0
9 четвртак, 30 септембар 2010 15:22
slepi putnik
tacno tako , ali nema odgovora na pitanje, da li ce i nase ostajanje kod kuce spreciti incidente, pa mi gradjani ih nismo nikada ni pravili , ima vlast dovoljno svojih ljudi da izazove sta god pozeli
Препоруке:
0
0
10 четвртак, 30 септембар 2010 15:28
Ala
@CIA snajka

Ma,sta kazete?!Vi niste informisani da je Beograd vec desetine godina sediste obavestajnih sluzbi za Balkan?!
Da razna "trgovacka" predstavnistva i "kulturne" institucije nisu maska za obavestajce svih fela?

Citajte malo stranu stampu-oni to otvoreno kazuju.
Citajte,od citanja niko umro nije.....
Ili uzivajte u toj vasoj Shan-gri-la-la-la....
Препоруке:
0
0
11 четвртак, 30 септембар 2010 15:56
zvezda
Mislim da se povodom ovog dogadjaja trebala oglasiti SPC, tacnije patrijarh, treba da se obrati vernicima, njegovo cutanje znaci odobravanje. Da imamo neku jasniju sliku, a ovako vidimo da i on ne mari bas za svoj narod.
Ako vec treba da bude parada, neka bude bez incidenata. Naravno i obavezno uz najvise predstavnike vlasti.
Препоруке:
0
0
12 четвртак, 30 септембар 2010 16:05
Татјана
Напомињала сам људима из своје околине да је ствари као геј-парада најбоље "демонстративно игнорисати". Приуштимо им тога дана пуст град и затворене прозоре; то је најделотворнији начин за показивање ства према тој врсти манипулација и слуђивања народа.

Јесте ли гледали Кустуричино "Подземље", оне документарне снимке са почетка о уласку немачких снага у Марибор, Загреб и, на крају,у Београд? Ситуације из прва два града нећу да коментаришем, давно су престали да ме занимају. Али на трећем снимку се у крупном плану види немачки војник у ставу фашистичког поздрава, како се камера одмиче види се да пролази кроз град на тенку, а када у кадар уђу улице - открива се да су потпуно празне!

Ако мене питате, боља стратегија не постоји! Помогла нам је да претуримо толике окупације и чини се да је (засад једини) начин да се одупремо овој "мекој", досад свакако најподмуклијој. Само како да онај део грађана који још није сасвим изгубио памет убедимо да га, већ сад примени.
Препоруке:
0
0
13 четвртак, 30 септембар 2010 17:19
Одбрана и последњи дани
Многа убиства у Србији која су се догодила у последњих десетак година, остала су и даље неразрешена. Ако је налогодавац био Слободан Милошевић, како је могуће да ЦИА, МИ6 и БНД то још нису открили, посебно данас, кад њихових агената у Србији има више него накупаца на пијаци?!

Већ сам написао у једном коментару да је далеко од памети да Милошевић убија све око себе и тако сам себе дестабилизује.

Слажем се са брм и аутором да до сукоба може дођи чак и ако на улици не буде никога другога сем популације,најамника обавештајних служби и полиције, што ће опет представљати разлог да се власт у наредним данима обрачуна са присталицама патриотског и националног корпуса на свим нивоима. За садашњу власт један од главних приоритета јесте да тај корпус прикаже ретроградним и примитивним и да као такав заслужује санкције.

И наравно да се подела на четнике и партизане и стање константног идеолошког сукоба уклапа у целу причу.
Препоруке:
0
0
14 четвртак, 30 септембар 2010 18:21
"pokazivanje zuba"
Ako pogledamo malo geografsku mapu i na njoj malu tacku Srbiju jasno je da nista ne zavisi od nas malih Srba. Te sluzbe su tako velike mocne i jake da je apsurd pokazati im prstom vrata...Pa velika Rusija jedva izlazi na kraj sa "imperijom". Citajte Aleksandra Dugina, Zinovjeva, Solzenjicina.. Takodje koji su bili nacini osvajanja i zatiranja "nizih" naroda?: prodaja pornografije,dozvoljen abortus,homoseksualizam,kontracepcija,dok je sve to bilo zabranjeno u nac Nemackoj..i davalo je rezultate. Svi hriscanski narodi se gase,..osim Muslimana i Jevreja...
Препоруке:
0
0
15 четвртак, 30 септембар 2010 19:40
Uros
Smem da se kladim da ce biti problem i to ozbiljan neki, mozda cak padne i zrtva od strane neke ubacene placenicko-provokatorske grupice, jer sve ide u pravcu da se Srbija jos vise destabilizuje. Interesantno je to da sam u razgovoru sa jednom gej osobom dosao do informacije da on i svi njegovi gej drugari nece izaci tog dana na ulicu, upitam pa ko ce onda, rece covek saka jada pogurana stranim donacijama, kaze da je kljuc u bankovnim racunima tih gej i drugih nevladinih organizacija koje sve ovo organizuju i podrzavaju.
Препоруке:
0
0
16 четвртак, 30 септембар 2010 19:56
читатељка из Српске
@Сергеј Булајић,: Дозволите да Вас малчице допуним.
Најбољи српски официрски кадар депортован је у Хаг,
а патриотизам је постао срамотно осјећање, за поругу "друге Србије".
Препоруке:
0
0
17 четвртак, 30 септембар 2010 20:16
Ilija
Mnogo paranoje i prazne price,toga ima previse i u ovom tekstu i komentarima.MI6,CIA,MOSSAD,fali jos samo KGB i eto sjajnog holivudskog scenarija.Ne mogu da vjerujem da su ljudi u ovoj zemlji opsjednuti teorijama zavjere,gej paradama,a pola stanovnistva ne radi,jug Srbije kao u 19 vijeku...a da, zaboravio sam i za to su krive obavjestajne sluzbe,Vatikan,Masoni,pederi,Jevreji,Muslimani,Kurdi...samo ne mi. Bas briga za paradu,necu biti tamo,imam
svojih problema,a i od vase paranoje me boli glava.
Препоруке:
0
0
18 четвртак, 30 септембар 2010 21:00
Aскурђел
Шта год да направимо за оне тамо неће да ваља. Рецимо да нама за председницу дође Хилари. Сигуран сам да би после два месеца цела западна штампа писала негативно о њој и сигуран сам да би изгледало да смо је покварили. Онда је мењају и долази Медлин, па енглеска краљица итд. Људи ми смо записани као негативци оног тренутка кад смо почели више да водимо бригу о другима него о себи. Нас руше и пре Првог рата, али после њега још више.
Шта чинити? Управо оно што је аутор рекао. Показати пут нежељеним гостима и усе и ....
Препоруке:
0
0
19 четвртак, 30 септембар 2010 21:16
ТОПОЉ
"Коме одговара атмосфера негативног елекрицитета,и ко највише прижељкује да се 10.октобар 2010.претвори у дан невиђеног хаоса са најкрвавијим последицима"?Поштовани Саша!У праву сте када тврдите да највише одговарама страним обавјештајним службама,али овоме треба придодати и агенте спаваче у Србији(такозвани други усташки круг)који имају своје личне разлоге да београдским улицама потекну потоци крви и који апсолутно ништа не заостају за ЦИОМ,МИ-6,БНД-ом када су ти разлози у питању.Чак шта више своје менторе у много чему превазилазе.
Препоруке:
0
0
20 четвртак, 30 септембар 2010 21:37
јова
Похвала аутору.
@Татјана-и такође.
Препоруке:
0
0
21 четвртак, 30 септембар 2010 22:35
Sani
Sasa, bravo za tekst!
Препоруке:
0
0
22 четвртак, 30 септембар 2010 22:42
Mika Vranjanac
Meni uopste nije jasno zasto je autorima na ovom sajtu naveci problem gej parada. Pa valjda su i oni i ljudi i srbi i imaju pravo da se tako izjasne.

Ja potpuno podrzavam gej paradu i zelim da vidim Srbiju kao najliberalniju zemlju regiona, nesto kao Holandiju, znaci legalizacija istopolnih zajednica (posto nas Ustav definise brak kao zajednicu muskarca i zene!!), legalizaciju i oporezivanje prostitucije i lakih droga, ali sa druge strane, zestoko kaznjavanje trgovine ljudima i teskim drogama.

Takodje se zalazem da Srbija principijelno brani svoje interese i da vec jednom zavrsi pricu sa Kosovom, ne tako sto ce da ga da, nego sto cemo nekako da regulisemo granice, tako da kod nas ostance sever, a eventualno razmenimo Strpce i Goru za Albanska sela/varosice na jugu Srbije.
Препоруке:
0
0
23 четвртак, 30 септембар 2010 23:49
Бранислав
Аутор је потпуно у праву. Само страним обавештајним службама, али и УДБИ одговара проливање крви 10. октобра. У тој причи сироти гејеви су само монета за поткусуривање и њихова ситуација заправо никога и не занима. Позната је ствар да Београдом већ дуже враме шпартају свакојаке обавештајне агентуре под различитим фирмама. То уосталом није ништа ново. Још је 1939. у Београду деловало "британско трговачко друштво" на чијем челу је био извесни Маплбек. Наравно овај шпијун се трговином никада није бавио него је окупљао југовловенске официре како би створио језгро за рушење режима кнеза Павла. И управо је Маплбек имао запажену улогу у војном пучу у ноћи између 26. и 27. марта 1941. Зашто би данас било другачије? Данас је вероватно много горе него што је то било пре неколико деценија. Слажем се да би најбоље било да нашим окупаторима и домаћим намесницима пренесемо поруку колико их презиремо тако што ћемо тог 10. октобра остати код куће и замандалити прозоре и врата. Тако ћемо понизите, знате већ које, амбасадоре. Они ће тада, вероватно из "породичних или здравствених" разлога напустити Београд.
Препоруке:
0
0
24 петак, 01 октобар 2010 00:45
ОГ
Потребно је пуно времена и искуства да човек спозна где живи. Аутор текста је то успео. Наравно да су поменуте обавештајне службе укључене у јавни живот у Србији. Политичка и медијска сцена су готово 100% под контролом. Шта је друго ношење стенограма по амбасадама до реферисање онима који вас контролишу. Не огледа се рад обеваштајних служби само кроз авантуре Џејмс Бонда. Основни задатак служби је да креирају јавно расположење и политички живот, да усмеравају државу у одређеном правцу. Најбољи пример за то је Србија. Опште безнађе, апатија и безвољност, разочарење. Просечног Србина више ништа не интересује ( осим Фарме, Гранда и сл.). Није битна судбина дражаве у којој живи, није битна ни породица, није битно ни то што 10.октобра не сме децу извести у шетњу од Славије до Теразија и што увече мора цензурисати деци ТВ канале да не виде оно што је нашим политичарима модерно, демократски и цивилизацијско достигнуће савременог западног света. Питам се, да ли има још ко нормалан у овој земљи? До 10. октобра бићу поносан што парада још није одржана само у Русији и Србији. Међутим, прво питање за наше политичаре европејце када оду на диван у Брисел је зашто није одржана парада поноса. Наше туторе из Брисела не интерсује то што је у Србији неколико стотина хиљада избеглица које су они протерали задњих две деценије, не интерсује их да ли се ти људи могу вратити својим кућама, не итересује их штета коју су Србији нанели економским санкцијама и бомбардовањем, не интересује их како ће се Србија опоравити од свега тога и када ће просечни грађанин у Србији моћи да живи боље. Али их интересује парада педера!!! Ма која бре Европа и Европска унија. Они ће нас растурити и уништити до краја. Узели су нам материјално све што су могли. Сада нам узимају и душу. Што се мене тиче, НЕ МОЖЕ и НЕДАМ!!!
Препоруке:
0
0
25 петак, 01 октобар 2010 00:56
Patriota
Sve predlozeno nista ne pomaze. Jedini spas za srbiju je uzeti serpe u ruke i izaci na ulicu i to svakog dana od 07,00 do 22,00. Neka ih izadje samo deset, za par dana bice ih stotine a za mesec dana dostici ce kriticnu masu . Sve dok se ne promeni vlast i to temeljito nema nam spasa. U Jugoslaviji kod Tita u zemlji nije mogao da djeluje niti jedan strani agenat a danas u srbiji oni vuku sve konce.
Препоруке:
0
0
26 петак, 01 октобар 2010 01:04
Благоје Јововић
Ево ја се не слажем са аутором текста.

Бићу отворен до краја, па ако прођем прођем.

Шта мислите, зашто до прошле године није никоме ни падало на памет да покрену питање геј-парадирања? Зато што је болно сећање на бруталну силу којом је исти овај догађај био прекинут 2001-ве, било још увек свеже. И само и искључиво због тога. Зато је требало додатно поробити Србију, поставити министра који ће за тај догађај довести 10 пута више полиције него што је бити оних који ће парадирати, и више него за утакмицу са Арсеналом.

Е сад, да кренем даље. Послушамо ми, спустимо ролетне, пругтамо кнедлу. Уме ли неко да ми каже још колико кнедли треба да гутамо, и докле ја који плаћам порез морам да гутам те њихове кнедле? Ћути и трпи. Ћути пред парадирањем, ћути пред очитим пљачкањем Србије, ћути пред издајом Космета, ћути зато што немаш леба да једеш а са тв-а те трују фармама и осталим глупостима... Докле?

Даље, ово је класично затварање очију пред проблемом. Овакви предлози воде у бескрајно политизовање, филозофирање, и тупаво реакционарство. Док ми филозофирамо о томе шта ли ће побогу Јелко Кацин да каже, наша земља и даље тоне све дубље и дубље. Како то молим вас једна Шпанија може цела да се дигне на ноге, и баш их брига за све остале, а Србија мора да слуша шта јој попују разноразни белосветски? Неће им се допасти, уф, пази да се не потресем.

Нама Србима фали дрскост и ароганција у решавању са сопственим проблемима. Свако ко прати дешавања по свету зна да је попуштање пред оваквим видом скарадности, отварање врата за још веће скарадности. Мислите да не може горе? Варате се.

Питање је просто, да ли ћемо на све што се дешава само ћутати и склањати се пред безобразном мањином, или узети ствар у своје руке и почети да живимо онако како ми желимо а не како каже некаква ЕУ против које се здушно овако барем декларативно боримо.
Препоруке:
0
0
27 петак, 01 октобар 2010 01:07
Svastika
Pogledah sada na Google Earth-u park kod SKC-a, kad ono stvarno - u sredini kukasti krst!

Vrlo čudno!
Препоруке:
0
0
28 петак, 01 октобар 2010 02:12
s.p.Lajković
Ma, treba se u veelikom broju okupiti u vreme te njihove parade i sve to javno ismejati , upirati u njih prstom , vikati Uaaaa pederi, napraviti im neprijatnost da se sami postide svega onog čime se ponose, pa da vidimo kakvu će oni tad reakciju DA izbace...kladim se NASILNU ...
Препоруке:
0
0
29 петак, 01 октобар 2010 02:44
Agent MI6
Ne pamtim kad sam se poslednji put ovako valjao od smeha.

Želim da vam u ime Nezavisnog Udruženja Agenata Imperije, odsek "Spavači", iskažem neizmernu zahvalnost za ovaj genijalan tekst koji je razgalio naša napaćena špijunska srca.

P.S: ništa ne brinite, poslaće vam brat Putin svoje operativce u pomoć.
Препоруке:
0
0
30 петак, 01 октобар 2010 04:08
Сизиф
Страни агенти нису толики проблем колико су проблем "корисни идиоти".
Препоруке:
0
0
31 петак, 01 октобар 2010 08:48
Урош
Ево једна песма која објашњава стање у главама људи..
http://www.youtube.com/watch?v=WypuuWM2LS8
Препоруке:
0
0
32 петак, 01 октобар 2010 09:24
Шустикла
Каква бре свастика, два квадрата, црни и бели, који се прожимају.
Препоруке:
0
0
33 петак, 01 октобар 2010 09:52
Nada
A Gvido i Vilijam? Nije im se zamjeriti!
Препоруке:
0
0
34 петак, 01 октобар 2010 10:43
Шумадинац
Срби нису мишеви.
Препоруке:
0
0
35 петак, 01 октобар 2010 11:00
Владислав
У целој ствари у вези са геј парадом, битне су две ствари које се скоро уопште не помињу у јавности.

Најпре, чињеница да је педерастија тежак облик изопачености и настраности, од кога друштво има не само право, већ и обавезу да се заштити. До недавно, у многим земљама је педерастија била законски санкционисана као противприродна, па су човекомрзачки лобији, под окриљем новог светског поретка, то променили. Како је могуће да је, и од кога, толики страх завладао да смо ствари престали да зовемо правим именом? То што је садашња законска норма таква каква је, треба ли да значи да не смемо ни помислити на њену промену? Дакле, апсолутно сам против насиља, али сам и против друштвеног толерисања (па, ево, и фаворизовања) нечега што, по Божјим и природним законима, просто, није нормално.

Друго, цела та прича о "паради" је једна "коска", где права тема нису педери и њихова права. Права тема је релативизовање свега. Док је све већем броју људи у Србији све свеједно, дотле се потура скаредна концепција о јавном праву на изопаченост, не би ли се ми као народ и друштво даље раслабили и анестезирали, и не би ли свако насиље над већином постало могуће. Зато, због те релативизације, права природа овог догађаја је сатанистичка, па ме чуди да на такав изазаов нашој друштвеној заједници не реагује наша Света Црква. Напротив, док се полако њен врх анестезира "богословским дијалогом" са јеретицима, учесници параде, јавном бласфемијом, православном верном народом пљују у лице.

Назовимо ствари правим именом, за почетак.
Препоруке:
0
0
36 петак, 01 октобар 2010 11:48
Željko
Samo BOJKOT gay-parade: - to je pravo rešenje u ovom trenutku.
Препоруке:
0
0
37 петак, 01 октобар 2010 12:11
Грађанин
Текст је дефетистички и иде у прилог организаторима параде срама. Спречићемо параду срама у нашем граду.
Препоруке:
0
0
38 петак, 01 октобар 2010 13:20
Петар Јанкетић
Мене највише занима зашто ћути САНУ? Зашто интелектуална елита не покушава да објасни народу какав су му мамац ставили на мишоловку, овог пута увијен у облогу геј параде?!


Мене највише занима зашто ћути СПЦ? Зашто СПЦ не припрети организаторима геј параде да ће бити одлучени од Цркве због ЈАВНОГ пропагирања ГРЕХА?! Дани лете и зато се на време треба огласити, а не у минут до 12 кад је већ све сређено.
Препоруке:
0
0
39 петак, 01 октобар 2010 13:33
Ilija Čvorović
A meni i Đuri ste se smejali, sve smo vam lepo rekli. Video sam ja na Sutjesci kolko je sati. Zašto da Ficroj Meklin ide kod Draže i pije ljutu domaću, kad kod Tita ima viski s ledom i dobre ribe. Još onaj brilijantski prsten, eee, gde ima brilijanata, biće i dobrih nagrada. Napraviše Englezi perestrojku, dobi Meklin vilu na Jadranu, a Srbija večite prijatelje bez kojih ne može da mrdne. Ljubav je to.
Препоруке:
0
0
40 петак, 01 октобар 2010 13:37
читатељка из Српске
@Грађанине, шта бисте тиме добили? Слажем се с онима који мисле да је педере најбоље игнорисати,
нека парадирају сами себи, нека себи буду ругло. То
ће им више, ексцентрицима, сметати, него примјена
силе на коју ће полиција оштро узвратити и о њима,
жељним да буду у центру пажње, писати сви медији.
Не схватам због чега би Ви добили батине од полиције, испуњавајући на тај начин жеље парадера?
Препоруке:
0
0
41 петак, 01 октобар 2010 13:51
Nebojša Matić
Najvolem ove što vehementno traže:

"Назовимо ствари правим именом, за почетак."

pa onda pomešaju termine pederastija i peder.
Препоруке:
0
0
42 петак, 01 октобар 2010 14:18
Патон
за Грађанина

Шта је по теби дефетизам? Да ли је у реду да излазимо и млатимо педере и лезбејке, а да ћутимо кад нас убијају на Косову. Ово није мотив за изливе патриотизма, види се да нам смештају. Ако нисмо дефетисти, зашто се не скупимо и кренемо сви заједно да бранимо Србе у Митровици и подигнемо устанак на Косову, да видим која ће полиција тако нешто да нам забрани. Зашто се не скупимо када први наредни пут Зукорлић буде махао турским заставама и призивао Мурата. Ако тад покушају да нас зауставе, онда можемо да се боримо до краја. Гарантујем да би четири петине полицајаца бацило значку и придружило нам се. То су циљеви за које се Срби боре, а не да тучемо плаћену шаку јадника по граду.
Препоруке:
0
0
43 петак, 01 октобар 2010 15:12
Грађанин
Дефетизам је управо позив да се не боримо, већ помиримо са парадом срама, затворимо се у куће, препустимо улице наше престонице изопаченима и тако "покажемо да смо толерантни", "цивилизовани" и сл. И шта онда? Коме се ми доказујемо и докле? Такву тактику примењује управо марионетски режим у односу на шиптаре и запад, па резултате видимо. Људи који се боре против параде срама итекако су укључени у борбу за Косово и Метохију. Боље се запитајте да ли је специјалцима, које ми плаћамо, посао да обезбеђују геј параду, или да бране народ од терориста? Видим да имате веома високо мишљење о полицији, судећи по процени коју сте изнели.
Препоруке:
0
0
44 петак, 01 октобар 2010 16:03
студент права, 4 год.
Ај сад ми реците КАКО да изблејим негде на страни кад педери нон стоп изазивају, пре свега својим енергично-провокативним наступима у медијима! Сваког часа, минута они издају нека саопштења, упозоравају јавност итд. наравно по наредбама неког шестог, страног фактора. Толико се форсира та парада да просто постаје иритантно чак и за оне који су, у почетку, БИЛИ мишљења ауторовог. Као да нема већих проблема и брига, па ови наши( читај страни) медији настављају са беспоговорним гурањем ове болесне приче! Буквално испада: или парада или апокалипса!
Е то је све оно што нормалне људе "иѕбаци" из такта, дакле та неправедно-селективна пажња( свих носиоца јавних ф-ја), која се у последње време СВЕ више усмерава ка потпуно небитним стварима наше свакодневнице! Ал ајде баш ме занима докле ће то да траје, довека сигурно неће, мора једном и нама, обичним грађанима да све дође преко главе!
Препоруке:
0
0
45 петак, 01 октобар 2010 16:10
Милош
Да ли је могуће да је уредништво сајта овај текст грешком сместило у рубрику "Политички живот" уместо у "Само смех Србина спасава"? Ово питам без икакве зле намере - једноставно сам збуњен. Г. Рендић има неколико текстова у овој другој рубрици, а не могу да замислим да се на овом сајту озбиљном анализом сматра текст који садржи пасусе попут овог:

Овакво понашање вође нације неодољиво подсећа на очеве који нису способни да се снађу у својој средини, да се супротставе шефовима на послу, да обезбеде породици колико толико пристојан живот, да би затим сву акумулирану негативну енергију и остале фрустрације, искалили на сопственој жени и деци. Мислим да је ово поређење адекватно, јер држава представља једну велику породицу.


Председник је отац породице? Грађани су онда, претпостављам, малолетна деца неспособна да одлучују у своје име и управљају својим животима (а ко ли је жена?). Откуд нам онда право да чак и помислимо да критикујемо оца и његове поступке? Чак ни овај примитивни патернализам није довољан, него се и међународни односи потпуно банализују бесмисленом аналогијом са односима на радном месту. То је "Нова српска политичка мисао"?!

Посебан бисер је, наравно, део текста у коме се она два несрећна квадрата у Мањежу која са довољне удаљености (пожељно је посматрати их из сателита) подсећају на свастику користе да се геј парада доведе у везу са нацистима и Ернстом Ремом. Без сумње прави пример оне врсте расуђивања коју је Антонић с правом разобличио у полемици са Мишом Ђурковићем (текст „Британски шпијун“ и „лажна фортификација“). Наравно, ако се не ради о хумористичком тексту. У том случају, читав текст, а нарочито Тадић као глава породице и геј кукасти крст су врло успели.
Препоруке:
0
0
46 петак, 01 октобар 2010 16:47
Јован Стојковић Бабунски
БРАВО ЗА БЛАГОЈА ЈОВОВИЋА

Ко себи тражи оправдања да тог дана не учини ништа, из страха или кратке памети нека седи и нека гледа ТВ, али знам да нема ништа горе од оних који стално кукају а када им се укаже прилика да нешто предузму налазе оправдања за своју малодушност.
Препоруке:
0
0
47 петак, 01 октобар 2010 16:50
Драган
Леп текст , нема шта.
Али , ако забијемо главу у песак , остаће нам задњица на извол'те.Из њиховог угла гледања то је изванредна ситуација , али из нашег то већ није добро .
Препоруке:
0
0
48 петак, 01 октобар 2010 17:12
Србин у изгнанству
Сматрам такође да би неко из СУБНОР – а или друштва српско – јеврејског пријатељства, могао да приупита надлежне зашто парк “Мањеж” (место са ког парада треба да крене) из ваздуха изгледа као стилизовани кукасти крст? Немојте само да неко каже “то је случајност”, “свастика је и стари индијски симбол” итд.


Ништа у оваквим стварима није случајно, драги мој Саша. Лепо сте то приметили за кукасти крст на Мањежу, али скренуо бих вам пажњу на још неке "случајне" које су организатори параде "заборавили" да нам објасне:

Parada ponosa će se održati 10. oktobra 2010. godine u parku Manjež u Beogradu, odakle će se nakon obraćanja gostiju iz zemlje, regiona i inostranstva krenuti u šetnju Nemanjinom, ulicom Kneza Miloša i Masarikovom, a ceo događaj će se završiti žurkom u Studentskom kulturnom centru (SKC).


1. Од свих средњовековних српских владара, они су одабрали баш оног који је крштен у католичкој цркви и чији се син покатоличио. Овим се јасно поручује свим Србима да пређу у католике (ако већ неће у хомосексуалце). Не треба заборавити да нам папа долази 2013.
2. Од свих модерних српских владара, они су одабрали баш овог који је свог рођеног слободољубивог кума обезглавио, онако како они они хоће да обезглаве слободољубиве српске патриоте.
3. Масарика, америчког агента и зета не треба посебно коментарисати.
4. Слова СК у скраћеници СКЦ, јасно, треба да нас асоцирају на савез комуниста, који је српски народ пет деценија држао у ропству.

Ето, у том четвороуглу састављеном од нацизма, братоубиства, америчке обавештајне службе и коминтерне, кретаће се та парада срама, тако јасно показујући ко иза ње у ствари стоји.

Ја сам стар човек и не слушам ову нову музику, али ми је још 90-их унук пуштао једну песму која ми се урезала у памћење: "Иста плоча, само дурга страна, удржена завера ЦИЈЕ, Ватикана..." Треба ту песму Србима чешће пуштати, да схвате шта им се спрема...
Препоруке:
0
0
49 петак, 01 октобар 2010 18:04
mila w.
U junu 2009. odrzana je gej parada u Cirihu. Nasla sam se slucajno u najbogatijoj ulici na svetu - Bahnhofstrasse. Prelaz preko ulice je bio zabranjen jer je 10.000 ljudi paradiralo. Neki su bili polugoli, minimalno obuceni, vecina njih je bila u okicenim kamionima. Mnogo mladih homoseksualnih parova, starijih zena lezbejki,parovi starijih muskaraca koji su se drzali za ruke i ljubili. Neki slucajni prolaznici su zgranuti i iznenadjeni slegli ramenima i brzo se udaljili. U Svajcarskoj je pre neku godinu bilo glasanje da li da se dozvoli sklapanje istopolnih brakova. Odluceno je u korist ove grupe i sve vise je sklopljenih brakova istog pola.
Na pomenutoj paradi na celu je isla gradonacelnica Ciriha koja pripada toj grupi. Pored nje i veliki srbozderac Cohn - Bendit. Kao sto znamo, on je u Evropskom parlamentu 1999. predstavljao "zelene"iz Francuske.Ovaj parlamentarac je 1973. izdao knjigu "Veliki bazar" gde je opisao i svoje pedofilstvo dok je radio u jednom obdanistu. Imali smo priliku da vidimo i Urlike Lunasek, koja je takodje clan tog parlamenta, austrijanka, okicena zastavom duge. Takvi odredjuju sudbinu nase zemlje zemlje.
Препоруке:
0
0
50 петак, 01 октобар 2010 18:19
CIA, snajka, CIA!
@Ala

Ma,sta kazete?!Vi niste informisani da je Beograd vec desetine godina sediste obavestajnih sluzbi za Balkan?!
Da razna "trgovacka" predstavnistva i "kulturne" institucije nisu maska za obavestajce svih fela?


Priznajem da nisam čuo. Mada, zar ne mislite da su špijuni za koje svi znaju da su špijuni prilično slabašna opasanost za državu? Špijuni kojih se treba bojati su oni na koje niko ne sumnja. Svaka respektabilna obaveštajna služba gledala bi da se ugura u Dveri srpske, SNP 1389 i Obray, ne medju organizatore gej parade, koje ionako svi smatraju stranim plaćenicima. Zar ne?
Препоруке:
0
0
51 петак, 01 октобар 2010 18:47
pedja
odlican tekst.samo mi nije jasna recenica da opozicija cuti.sta da rade kostunica,srs,dveri,snp kad je srbija u ovakvom stanju...
Препоруке:
0
0
52 петак, 01 октобар 2010 19:05
Diapazon
Cija-lija, odavno nam prija!

Pa braco i sestre, prisetite se malo kako je to bilo od devedesetih na ovamo. Cudne su to stvari sa tim organizacijama kako dobrotvorno dele tu pomoc po Srbiji: Malo heklere, uniforme i radio stanice, kasnije malo Hamere. Malo kevlar kacige, malo kondome. Malo televizijsku opremu i stampane majce sa stisnutom pesnicom, a ponekad po potrebi i bombe sa osiromasenim uranijumom. Sve dobrotvorno i za demonkratiju, pa se ti sad zali!
Препоруке:
0
0
53 петак, 01 октобар 2010 20:54
Molder
Dok sam studirao jedna od literatura koje su nam preporučivali bila je knjiga bivšeg oficira KOS-a. On iznosi podatak da su jugoslovenske službe bezdenosti 60-tih i 70-tih uvek i u svakom trenutku znali koliko ima stranih agenata u drzavi, ko su, i gde deluju. Ni muva nije mogla da im promakne. Bez obzira da li je to tačno, činjenica je da su naše službe imale mnogo jaču kontra-obaveštajnu delatnost nego ovi sada, koji su pre svega sluge režima i stranih službi, a na štetu naroda koji bi trebali da štite. Tragedija je da se narod ne oseća zaštićeno u svojoj državi, jer vidi svojim očima da će policija ubiti Boga u njima da bi sačuvali homoseksualce. Ja apsolutno nemam poverenja u našu policiju, jer ona više nije naša. Kada ponekad odem na neku utakmicu, uglavnom reprezentacije, začudim se kada vidim na šta izgleda policija.
Препоруке:
0
0
54 петак, 01 октобар 2010 22:02
Душан Ариљевић
Сматрам такође да би неко из СУБНОР – а или друштва српско – јеврејског пријатељства, могао да приупита надлежне зашто парк “Мањеж” (место са ког парада треба да крене) из ваздуха изгледа као стилизовани кукасти крст? Немојте само да неко каже “то је случајност”, “свастика је и стари индијски симбол” итд.

Не улаазећи у то какав ће одговор пружити надлежни аутор текста се врло јасно одредио према проблему изгледа парка Мањеж. За њега су једино заинтресовани ( да поставе питање) СУБНОР и друштво Јеврејско-српског пријатељства. Зар и сам аутор текста нема разлога или храбрости да постави такво питање?
Препоруке:
0
0
55 петак, 01 октобар 2010 23:41
Goran Nikolic
U Srbiji ne zivim vec 15 godina. Zivim na zapadu i hvala bogu sto je tako. Srecan sam zbog toga onoliko, koliko mi je zao sto je Srbija i danas, jednako kao pocetkom devedesetih beznadezno zatvorena za spoljni svet, zacaurena u samu sebe. Kolicina paranoje i balkanske zatucanosti u ovom tekstu prosto vristi.
Препоруке:
0
0
56 субота, 02 октобар 2010 03:24
Благоје
За Горана Николића

Можете ли ми објаснити једну ствар, ако смо ми овде балакнски параноичари, зашто уопште долазите на српске сајтове? Ето енглеских, немачких, којих год интернет портала, мислим да их има и превише и да заиста неко коме је мука од балканско српске затуцаности и примитивизма не би требао да троши енергију преваспитавајући неког ко се не да преваспитати. Уживајте Ви Вашу благодет од пар хиљадарки месечно у еврима, и ман`те нас се. Хвала унапред.

Време ће показати, а ја бих препоручио један текст Јулиуса Еволе, под насловом "REVOLUTION COUNTERREVOLUTION TRADITION" из књиге "Man Among the Ruins". Есеј који на сјајан начин разоткрива појам ре-акције, и који би био веома стамен контра - аргумент овом тексту, и ставу дефетизма који провејава кроз њега.
Препоруке:
0
0
57 субота, 02 октобар 2010 06:33
Senka Young
Goran Nikolic kaze da mu je "zao sto je Srbija i danas, jednako kao pocetkom devedesetih beznadezno zatvorena za spoljni svet, zacaurena u samu sebe. "
Ja kazem da nije dobro obavesten. Naprotiv , problem je sto je Srbija previse otvorena i tolerantna i manipulisana pa dopusta da je Zapad siluje vec godinama i da niko u Srbiji ne stiti pravo obicnog gradjanina da zivi tradicionalnim zivotom i da hrani i vaspitava svoju decu onako kako su njega hranili i vaspitavali.
Autoru teksta svaka cast , analiza je dobra - ali ne predlaze resenje. Ja se samo nadam da ce se resenje samo ukazati i da ce ljudi biti pametniji od provokatora.
Препоруке:
0
0
58 субота, 02 октобар 2010 09:31
zivan gajic loznica
sinoc je onaj momak iz ,,obraza,, rekao kod olivere kovacevic u emisiji ,, da je velike pare za lobiranje za pedere dobio marko karadzic,, nekakv sekretar u vladi srbije i da je najveci ,,lobista te populacije,, ja bih rekao tih ,,nesrecnika,,.sta cete pare rade, a srbijicu ionako niko ne zanima, te bih ne gej organizacijama, predlozio da odu na drugi kraj beograda,,i da pozovu narod, i ukazu na bedu i ocaj. vladajuci samo napred srljajte, kradite,neka buduca vlast ce poslati ,,devere, za vama kad pobegnete ,,falkonima,, na ,,devicanska ostrva,,.i broz je iste slao, tako da imaju na koga da se ugledaju.
Препоруке:
0
0
59 субота, 02 октобар 2010 11:41
ZoranSan
Zašto naša vlast i NVO ćute da se u EU sprema zakon a u nekim zemljama već postoji pravo da su ozakonjene veze između sestre i brata,majke i sina ,oca i ćerke.Recimo u Španiji tačno znam da su dozvoljeni i brakovi nedavno sam čitao da su se venčali rođeni brat i sestra .Verovatno posle ove Parade nam slede novi uslovi za ulazak u EU .Što bi rekao Popović i sve da uradimo nećemo ući,ako uopšte i uđemo,u EU pra 2020 godine.
Zamislite za par godina paradu inces parova.Sve je moguće ko je pre 15 godina pomislio da će Beogradom biti 2010 godine gej Parada.
Препоруке:
0
0
60 субота, 02 октобар 2010 14:10
Душан Ариљевић
@Владислав
Дакле, апсолутно сам против насиља, али сам и против друштвеног толерисања (па, ево, и фаворизовања) нечега што, по Божјим и природним законима, просто, није нормално.

Oно што законом није забрањено не мора се сматрати као нешто што се "друштвено толерише" јер оно што закон толерише не знаачи да је корисно за друштво али се с друге стране не може бити против тога на начин да се крши закон.
Зато, због те релативизације, права природа овог догађаја је сатанистичка, па ме чуди да на такав изазаов нашој друштвеној заједници не реагује наша Света Црква. Напротив, док се полако њен врх анестезира "богословским дијалогом" са јеретицима, учесници параде, јавном бласфемијом, православном верном народом пљују у лице.

Није изненађујуће (не)реаговање СПЦ по питању ове манифестације и за то има више разлога. Не због процеса екуменизма или односа према другим црквама већ и због сличних појава у сопственим редовима а на крају крајева српски народ није ништа другачији од других народа јер хомосексуалност није ствар ни истока ни запада, постојала је и пре 30, пре 300 и пре три хиљаде година, нема везе са религиозношћу - једино се наш однос мења(о) према тој појави и ту је поента проблема. Свакако није добро медијски фаворизовати догађај о коме је реч.
Препоруке:
0
0
61 субота, 02 октобар 2010 15:59
Dragi Rendiću
I vi baspotrebno lamentirate nad "jednom ponosnom, hrabrom" i ne znam kakvom sve Srbijom. Otkuda vam više takvi anahronizmi i opšta mesta?! Srbija je bila takva tek sporadično, vremenski mereno u sekundama.Gej paradu ovoga ili sledećeg puta telima će štititi Boris, Ivica, njihovi čauši i cela Narodna skupština, ako drugačije ne bude naređeno. Njeno održavanje po svaku cenu ovog 10. oktobra samo je još jedan u nizu bezuslovnih zahteva EU poluproizvodu zvanom Republika Srbija. I neće biti nikakvih "stranih sila mraka i haosa" infiltriranih da događaj ponosa pretvore u haos. A mi kojih se parada ne tiče samo treba da gledamo svoja posla.
Препоруке:
0
0
62 субота, 02 октобар 2010 16:41
milan
bravo majstore!
Препоруке:
0
0
63 субота, 02 октобар 2010 23:08
Петар Јанкетић
@Душан Ариљевић
Није изненађујуће (не)реаговање СПЦ по питању ове манифестације и за то има више разлога. Не због процеса екуменизма или односа према другим црквама већ и због сличних појава у сопственим редовима
Да ли знате и за један једини случај те појаве у црквеним редовима у СПЦ?

Изгледа да Ви мешате Православну Цркву са Римокатолицима где су СВИ њихови свештенички редови под заветом целибата, за разлику од Православља где мирско свештенство НИЈЕ у целибату. То неправославно учење Римокатолика да СВИ њихови свештенички редови морају бити у целибату имало је као последицу велику појаву хомосексуализма у њиховим редовима.

Такође, Православна Црква је УВЕК (као и СВИ Свети Оци) осуђивала хомосексуализам (мужеложништво) као велики грех. УВЕК и без изузетка.

Нереаговање СПЦ по питању те "манифестације" није због њеног отвореног екуменизма и тежње за уједињењем са Ватиканом, већ због енормне блискости и повезаности врха СПЦ са тренутном власти Србије.

Како да реагује СПЦ кад "вољени" председник Тадић и влада Србије ЈАВНО дају подршку тој "манифестацији", а министар Дачић је и директно ангажован у њено организовање?

Зар не би сви они који подржавају ЈАВНО пропагирање и ширење ГРЕХА требали да буду кажњени црквеним епитимијама како налажу Свети Канони? Али то би онда био велики скандал, изгубила би се тренутна подршка државе (новчана, судска, полицијска, медијска) и зато је најбоље да се све то прећути да се не би ни случајно узнемирио председник Тадић и остатак власти Србије. То је пример црквене дипломатије на делу која има конструктиван приступ према свему, а на уштрб ...
Препоруке:
0
0
64 недеља, 03 октобар 2010 02:06
Искрено збуњен
Да ли знате и за један једини случај те појаве у црквеним редовима у СПЦ?


Виц? Шала? Трик питање? Сарказам?

Зар не би сви они који подржавају ЈАВНО пропагирање и ширење ГРЕХА требали да буду кажњени црквеним епитимијама како налажу Свети Канони?


Треба! Баш као што су епитимијама кажњени и Аркан и Шкорпиони!
(Да не буде забуне, ово јесте сарказам).
Препоруке:
0
0
65 недеља, 03 октобар 2010 11:14
Душана Ариљевић
@Петар Јанкетић

Да ли знате и за један једини случај те појаве у црквеним редовима у СПЦ?

Да ли знате Ви? Ја знам за најмање два. Који због слабости суда, могуће и корупције, нису имали судски епилог. Знате како, понекад се јавашлук државних и судских власти уклапа у причу о невиности. Али "неко" све то види и зна!
Препоруке:
0
0
66 недеља, 03 октобар 2010 14:38
Дарко Станојевић
http://www.rts.rs/page/tv/ci/story/17/%D0%A0%D0%A2%D0%A1+1/772998/%D0%94%D0%B0+%D0%9C%D0%BE%D0%B6%D0%B4%D0%B0+%D0%9D%D0%B5.html

Одлично, г.Калик и г.Обрадовић! Пуна подршка!

Срамотно неваспитана друга двојица.

Госпођа се није мешала у свој посао.

Водитељка полуотворено пристрасна или јој је наређено да буде таква.
Препоруке:
0
0
67 недеља, 03 октобар 2010 15:18
Сима
када на многим аутомобилима у Војводини можемо видети нелегалну ознаку “В” ( занимљиво је да ригорозна полиција ово толерише )

Да... и ја сам ових дана био изненађен, изнервиран и згрожен налепницом на аутомобилу који се кретао испред мене. Да ли је могуће да полиција то не санкционише? Да ли та возила прођу обавезан технички преглед? Ствар је једноставна... казна ѕа возача уз обавезу да каже где је купио ту налепницу, онда казна за продавца уз обавезу да каже где је набавио, онда казна за штампара уз затварање штампарије и још неке санкције. Тако ради озбиљна држава!
Препоруке:
0
0
68 недеља, 03 октобар 2010 15:32
Петар Јанкетић
@Душан Ариљевић

Ја заиста не знам ни за један такав случај, мада сам поприлично добро упућен у црквена дешавања, али такође НЕ ТВРДИМ ни да нема таквих случајева, а оно што желим да кажем је да су такви случајеви у СПЦ занемарљиво мала појава, те стога то никако не може бити разлог због којег се врх СПЦ не оглашава поводом НАЈАВЉЕНОГ ЈАВНОГ пропагирања ГРЕХА.
Препоруке:
0
0
69 недеља, 03 октобар 2010 20:28
Петар Јанкетић
@Искрено збуњен
Баш као што су епитимијама кажњени и Аркан и Шкорпиони!

Да не би било забуне, ни Аркан нити Шкорпиони, никада нису ЈАВНО (широко медијски) НАЈАВЉИВАЛИ нити пропагирали своја срамна недела, нити су их икада представљали као нешто нормално ЗАХТЕВАЈУЋИ од већине нормалног света да то прихвати по сваку цену, већ чак шта више ту своју срамоту крили су "као змија ноге", тако да би (теоретски) њима свештеник могао (а потом и требао) да наложи епитимију само у случају да сами признају своје грехе.

У случају НАЈАВЉЕНЕ геј параде, организатори и врх државе ЈАВНО (без имало гриже савести) подржавају пропагирање и ширење ГРЕХА.
Препоруке:
0
0
70 недеља, 03 октобар 2010 23:02
Искрено збуњен
Да не би било забуне, ни Аркан нити Шкорпиони, никада нису ЈАВНО (широко медијски) НАЈАВЉИВАЛИ нити пропагирали своја срамна недела, нити су их икада представљали као нешто нормално ЗАХТЕВАЈУЋИ од већине нормалног света да то прихвати по сваку цену, већ чак шта више ту своју срамоту крили су "као змија ноге", тако да би (теоретски) њима свештеник могао (а потом и требао) да наложи епитимију само у случају да сами признају своје грехе.


Ma da, u pravu ste, to što su se snimili kako hladnokrvno ubijaju vezane ljude ne kvalifkikuje se kao priznanje. (U pozadini: "Jesi j..o nekad? E pa i nećeš" /smeh, zatim pucanj/).

Konačno, šta je jedno tričavo TAJNO ubistvo nekolicine Bošnjaka u poredjenju sa JAVNIM priznanjem sopstvene homoseksualnosti. Drugim rečima, bolje je tajno ubijati, nego se javno voleti. Hrišćanski, nema šta.

Inače, što se tiče javnog propagiranja greha predlažem sledeće kandidate za epitimiju:

Kapor, Momu
(javno propagirao predbračni seks u intervjuu za Plejboj, ali i drugde )

Djordjević, Boru, zvanog "Čorba"
(Javno propagiranje predbračnog i vanbračnog seksa, primera bezbroj)

Ojdanić, Era
("Oženjen sam, a ko momak živim...")

Šta mislite o ovim predlozima?
Препоруке:
0
0
71 понедељак, 04 октобар 2010 10:31
Петар Јанкетић
Да не би било забуне, никако се не могу поредити Момо Капор, Бора Ђорђевић, Ојданић Ера (ко је то?) са председниким Србије и министрима Србије, нити се могу поредити њихове спорадичне изјаве у некаквим ласцивним медијима (које нормалан свет и не прати) са широко организованом вишемесечном медијском кампањом промоције хомосексуалног ГРЕХА користећи све велике медије (ТВ, новине, интернет) у Србији. Огромна је то разлика, зар не?

У сваком случају, што се тиче промоције греха, узалудно изједначавате неизједначиво.
Препоруке:
0
0
72 понедељак, 04 октобар 2010 11:38
Душан Ариљевић
Петар Јанкетић

У случају НАЈАВЉЕНЕ геј параде, организатори и врх државе ЈАВНО (без имало гриже савести) подржавају пропагирање и ширење ГРЕХА.

Са пуним уважавањем Ваших ставова који се темеље поред остаалог или искључиво на православној традицији морамо уважити чињеницу да државни органи нису прекорачили своја овлашћења односно не поступаају супротно закону. Да ли треба да их гризе савест или својим деловањем треба да омогуће групи људи право на окупљање, су питања која нису супростављена у својим одговорима. Нешто слично као што је противречност која постоји у вези дозвољеног абортуса у земљама изражене католичке традиције

Да не би било забуне, ни Аркан нити Шкорпиони, никада нису ЈАВНО (широко медијски) НАЈАВЉИВАЛИ нити пропагирали своја срамна недела,

Управо супротно и те како их је помеенути господин пропагирао али их није квалификовао као "срамна недела" већ као велика, херојска дела и свету дужност,а наглашено медијско присуство исту особу је учинило "звездиом и националним јунаком". Сећате ли се помпе из Саборне цркве у Београду?
..нити су их (срамна недела) икада представљали као нешто нормално ЗАХТЕВАЈУЋИ од већине нормалног света да то прихвати по сваку цену, већ чак шта више ту своју срамоту крили су "као змија ноге",

Не да се није крило, већ се истицало као вредност " вредност" која је препозната и на основу које је чак направљена политичка каријера.
...тако да би (теоретски) њима свештеник могао (а потом и требао) да наложи епитимију само у случају да сами признају своје грехе.

Не реметићи процедуре и правила цркве ми смо (као друштво) принуђени да чекамо да "да они сами признају грехе" да би свештеник односно црква реаговали. Бојим се да је то узалудно чекање а доста тога говори да у ова смутна времена ни црква, њен врх, није увек адекватно реаговао.
Препоруке:
0
0
73 понедељак, 04 октобар 2010 12:49
Петар Јанкетић
@Душан Ариљевић

Са пуним уважавањем Ваших ставова који се темеље поред остаалог или искључиво на православној традицији морамо уважити чињеницу да државни органи нису прекорачили своја овлашћења односно не поступаају супротно закону.


Све то и некако, али оно на шта указујем пажњу је да врх СПЦ не реагује на НАЈАВЉЕНУ промоцију ГРЕХА, а што се жестоко коси са јеванђелском мисијом Цркве. Некако се увек тумачило да ћутање значи одобравање. Шта мислите шта би Патријарх Павле рекао на све то?
Препоруке:
0
0
74 понедељак, 04 октобар 2010 15:39
Svetislav Kostić
Ideja potpunog ignorisanja gej parade doprinosi samo da se u Srbiji taj događaj institucionalizuje i postane uistinu jedna od ozvaničenih godišnjica sa kojom se vremenom čitava nacija identifikuje, a oni kojima mase slavljenika idu na živce ostaju kod kuće i čekaju da đumbus prođe i svakodnevnica se povrati na ulice i trgove.

Neadekvatno je poređivanje Tadića sa jednim ocem porodice čija je dužnost da se stara itd. Pre bi odgovaralo poređenje sa raspikućom koji u jednom razantnom tempu njemu povjerenu imovinu rastura, kao da mu mandat istiće već slijedećeg dana.
Препоруке:
0
0
75 уторак, 05 октобар 2010 08:06
H. Prokopijevich
Oktobarska Revolucija 1/2

Слажем се са аутором да је педерска парада, овако добро "рекламирана" у државним и пара-државним медијима, осмишљена као "удица" којом би се "најратоборнији" део режимских противника елиминисао.
Тачно је да ће Београд 10-ог поново личити на Српску престоницу под нацистичком окупацијом, са хиљадама видљивих полицијаца и још више невидљивих "домаћих" и страних агената, снајперима на крововима, борним колима и вероватно неким тајним и нехуманим војно-полицијским оруђима, које ова однарођена власт спрема својим властитим грађанима.
Али то не би требало да нас уплаши, јер та удица за српско грађанство, лако може да постане удица за сам сателитски(НАТО) Режим.

Мислим да у овом случају Режим прави стратешку грешку, рачунајући да је у ових задњих десет година владавине економске репресије и медијског једноумља, успео да ментално "уштроји" Српско становништво и да може да Нам ради шта хоће.
Након што је сам Режим, схватајући абсурд и неодрживост властите "ЕУ догме" почео да пропагира ревидирани став: да ЕУ има алтернативу, и пошто је свима јасно да никада нећемо ући у Европу- Тај "неулазак" је логичан и са становишта физике да два тела не могу да у исто време окупирају исти простор; Јер као што већина нас зна Србија је у Европи као самостална држава већ више од једног миленијума;
И након што је што је Режим у задњих пар месеци почео да задаје властитом народу један за другим понижавајући ударац: самовољним ревидирањем Српске резолуције у УН и мучким дипломатским "забијањем ножа" у леђа братској Русији, фалсификовањем Српске историје и "враћањем" хрватско-српског језика у основне школе- што би требало да избрише национални идентитет у нашем Српском потомству, тајним преговорима у Бечу о поунијачавању СПЦ, да не спомињем понижавајућу економску ситуацију у којој данас живи већина Српских грађана- версус економског благостања у коме живи сам Режим и Његови "штићеници"...
Препоруке:
0
0
76 уторак, 05 октобар 2010 08:10
H. Prokopijevich
Oktobarska Revolucija 2/2

Дакле након свега овог набројаног и ненабројаног, педерска парада је само задња "кап у чаши пуне горчине", коју је Режим наменио властитом народу, и великој већини Српског становништва је сада јасно "да је ђаво дошао по своје" и да је време да народ поново "проговори гласом улице". Овде не пропагирам насиље, али пропагирам "улицу" и цивилну непослушност;
Јер ми Српски грађани, "издани и напуштени" не само од "наше власти" и "наше опозиције", већ и од "седих глава"- које у име наше Нације подижу "позамашне чекове", иза дебелих зидина својих академских и црквених здања; Једноставно немамо друге опције!

Треба да изађемо на улице у што већем броју, и да својим бројем и присуством спречимо ту морално-накарадну параду, и покажемо Режиму и њиховим налогодавцима, да ЕУ има алтернативу-
Та алтернатива се зове Слободна Србија.
Треба да останемо на улицама све док не сменимо однарођени "српски" Режим, и формирамо Владу Националног Спаса- Јер ако то не урадимо Спаса нам више неће бити!
Треба да останемо на улицама и бар наредна два дана, и сачекамо "ружнију половину" америчког председничког пара, који нас је тако дивљачки бомбардовао 99-те, и пошаљемо Је "тамо где треба"!

Дакле Браћо и Сестре, време је да зауставимо Точак Историје који прете да Србију самеље у Заборав.
Доћи ће Време када ћемо морати да објаснимо свом Потомству зашто нисмо сачували Оно што су вековима успели да сачувају наши несебични и јуначки Очеви, пролазећи кроз много страшније Голготе од ове данашње-
И доћи ће време када ћемо Богу на Истину и морати да се суочимо са својим Славним Прецима, и положимо им "рачуне", не за своје чињење, већ Нечињење.
Боље је да то Време "сачекамо" уздигнутих и поносних глава, јер живот овоземаљски је кратак и мукотрпан- Док Слава је Једна и Вечита...
"Боље је и само један дан живети Усправан, него цео живот провести на Коленима!"
Препоруке:
0
0
77 уторак, 05 октобар 2010 12:41
Борут
Лепо и тачно написано. Када би 'Политика' хтела да објави овако нешто...
Препоруке:
0
0
78 среда, 06 октобар 2010 13:52
Mosho
Skandalozan tekst, na momente i konfuzan.
Pun predrasuda, zamena teza, teorija zavere i slicnog u jednom.
Parada Ponosa jeste strogo apoliticki skup. Barem ga ja tako dozivljavam, kao pripadnik LGBT skupine. Apsolutno je nebitno ko je koje politicke opcije u povorci, naglasak je na univerzalnim pravima, na borbi protiv diskriminacije, na slanju one slike Srbiji i svetu kakvi mi zaista jesmo, a ne kakvi nas drugi prave u medijima.
Parada Ponosa je poruka ljubavi, tolerancije i mira. Dakle najlepse ljudske vrednosti koje ne vredjaju nikoga, koje spajaju a ne razdvajaju ljude.
Cesto posecujem ovaj portal, iako se u velikom broju stvari ne slazem sa autorima i komentatorima, ipak je ovo jedno zavidno demokratsko glasilo, a nadam se da ce uskoro i na sajtu biti i po koji afirmativan lgbt clanak.
Препоруке:
0
0
79 четвртак, 07 октобар 2010 21:32
natasa
bravo, svaka cast
Препоруке:
0
0
80 петак, 08 октобар 2010 00:42
Vuk Iksan
Tekst autorov je dobar mada se s njim ne mogu sloziti. Osim toga nije mi jasno zasto se do te mere pominju strane obavestajne sluzbe...Kakve one imaju veze s izrazavanjem licnih sloboda i opredeljenja u zemlji koja se smatra slobodnom? Jer pederi niti su fasisti, niti ubice, pa im se ne moze zameriti da stetuju drustvu...Oni samo traze da im se niko ne mesa u licni zivot, u njihov INTIMNI zivot na koji po svim zakonima ljudskim imaju apsolutno pravo...Zivim u inostranstvu kao i Zoran Nikolic. I na Blagojevo pitanje upuceno istom "zasto onda idete na srpske sajtove" odgovoricu da sam srbin kao i on (ni vise ni manje),da volim Srbiju, da imam potpuno ista prava kao i on, da sam isuvise dugo ziveo da bih od njega primao bilo kakve primedbe...I da bi malo tolerancije dobro doslo Srbiji jer ocigledno NJEGOVA Srbija ne shvata ovaj pojam. S mojom suprugom i decom svake godine idem na Gay Paradu gde nas bude blizu milion. Solidarci (Gay Friendly) su vecina na ovim skupovima i dolaze jer je to daleko zanimljivija i veselija manifestacija od svih drugih. Izgleda da sve sama tuga u Srbiji i zato gotivim (razumem) tekst autora. Samo zato.
Препоруке:
0
0
81 петак, 08 октобар 2010 15:40
Aleksandar Bodlovic
Od gej parade do MI6?! Vi ste fenomenalni. Dobili ste u meni nepokolebljivog fana ups, ruzna strana rec. `ocu reci, navijaca...
Препоруке:
0
0
82 петак, 08 октобар 2010 17:52
Nina
Пошто дуго година пратим дешавања у САД на ову тему могу на безброј примера да потврдим да су горишћене:
”тri ključne tehnike ispiranja mozga koje koriste Kirk i Medsen su „desensitizacija“, „ometanje“ i „preobraćanje“.
Прво су издвојене поједине јавне личности и компаније које су франтално нападане и демонизоване од либералних медија у САД, онда се кренуло на центре образовања, прво универзитете, па средње школе и на крају основне (часови сексуалног образовања). Речи ”муж и жена” бише нису PR, него ”партнери”.
Коначно је и у либералној Калифорнији ућуткана већина (или већина без гласа” изашла на референдум, да би у Статут Калифорнија убацила додатак – дефиницију ”Да је брак заједница мушкарца и жене”
Препоруке:
0
0
83 субота, 09 октобар 2010 12:24
Milanel
SVala čast za text! Dugo, dugo nisam naišao na ovako dobru kolumnu.
Препоруке:
0
0
84 субота, 09 октобар 2010 15:13
Mare
Svaka cast za tekst. Slazem se sa svim napisanim.
Препоруке:
0
0
85 понедељак, 11 октобар 2010 00:09
Zockey
I dodje 10. i sve sto je ovde napisano se ispostavi kao tacno????? Sta dalje?
Препоруке:
0
0
86 понедељак, 11 октобар 2010 18:35
Bojka Milosavljević
O "Paradi ponosa": Pod 1) Da ljudi u Srbiji imaju posla, svako bi gledao svoja posla. Pod 2) Sve će to Evropska unija pozlatiti! Mada se bojim strogog "učitelja" i osvedočenog nam "prijatelja" Jelka Kacina - već je izrazio nezadovoljstvo i mislim da je nedeljni "spektakl demokratije" ocenio sa 1+, a može bit' i sa 1 na 2. I zato, upamet se, braćo Srbi - iduća parada ima da bude pod konac, k'o pribogu ona vojna na Crvenom trgu u Moskvi.Uzdravlje nam evropejsko prosvetljenje, jer, kao što znamo, Evropa nema alternativu i - Srbija je lider u regionu.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер