Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Kako će izgledati vladavina Tome Nikolića

Komentari (43) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 18 avgust 2010 20:16
mali
Svaka ti je, Željko, na mestu !Ali , ajde tebi , a i svima da postavim jedno pitanje . Koliko bi mogla da košta jedna normalna televizija , sa sve novinarima tehnikom (opremom) i dažbinama ? Znam da je nemoguće dobiti nacionalnu frekvenciju , ali sigurno postoji cena za emitovanje na "kablu". Onaj ko to izračuna , uradio bi pola posla za Srbe koji to jesu , jer drugo da budu neće , za Srbe koji bi da žive od svog rada , za Srbe kojima je dosta skorojevića , za Srbe koji ne mrze , za Srbe koji bi da ih niko ne ponižava , ni "fizićki" ni "psihićki"....A , onda će rešenje bar moći da se traži . Koliko bi to moglo da košta ?
Preporuke:
0
0
2 sreda, 18 avgust 2010 21:29
nataša
Srbija je oglodana, poput oglodane jabuke. Ljudi koji su od digniteta naravno da neće oglođotine. Međutim i za oglodane jabuke se nađe mušterija, a za oglodanu Srbiju se našao Toma.
Preporuke:
0
0
3 sreda, 18 avgust 2010 21:31
Gedza
Jasno mi je da pisac ovog clanka zeli da pomogne Srbima ali na zalost mene je samo deprimirao.
Prema tome za tadica i ostale znamo stoga nema nam druge do da probamo Tomu, ako i to ne uspe onda cemo da probamo da osnujemo neki srpski HAMAS.
Preporuke:
0
0
4 sreda, 18 avgust 2010 22:19
DŽon Šepard
Par ekselans!

Amin.
Preporuke:
0
0
5 sreda, 18 avgust 2010 23:14
Nikola Turajlić
Složio bih se sa autorom da će Nikolić koji je konvertirao iz nacionaliste u evropejca, biti veći katolik i od samog pape. Njegov motiv je osvajanje vlasti po svaku cenu.
Medjutim i sam autor je konvertit iz prosvećenog evropejca u radikalnog nacionalistu (svojevremeno nije dozvoljavao objavljivanje njegovih tekstova na NSPM saitu).
Da bi njegovi tekstovi dobili odredjenu uverljivost, trebao bi izneti svoju motivaciju. Ja se ne mogu oteti dojmu da je isti konvertirao zbog ogorčenosti što je isključen iz kruga evropskih miljenika.
Preporuke:
0
0
6 četvrtak, 19 avgust 2010 00:29
saša r.
Na žalost, ovo nam je budućnost ako se ne dogodi neko čudo. Vođe radikala su ćutale i kad je pao Knin. Ponašanje Tome i Vučića u poslednjih nekoliko meseci je više nego sramotno.

@Gedza;

Primedba u vezi Hamasa nije na mestu. Srbi u genima nemaju teroristički duh - ne otimaju nedužne taoce, ne žele da nevini stradaju, ne guraju žene i decu ispred sebe da bi se zaštitili. Da ste napisali "pokret otpora", to bi bilo na mestu, ali samo delimično, jer mi neprijatelja nemamo ispred sebe, ne vidimo ga golim okom. Na ulicama nema anglo američkih vojnika i vozila, oni su jednostavno izabrali ljude preko kojih će ostvarivati svoje ciljeve. Na taj način ovladali su sudstvom, policijom i vojskom, nadam se samo da nisu potpuno ovladali obaveštajnom službom.
Ono što je Srbiju uvek krasilo, to je armija. Uz pouzdane obaveštajce, i uz par dobrih komandanata, vojska i policija bi napravili prilično dobru kajganu SAD-u i Britaniji, zaziru oni od nas itekako, inače ne bi ovako žurili. Pitanje je samo da li Tadić ima snage da stisne petlju i pomuti im račune. U tom slučaju bi uz sebe imao sav srpski narod, i nisam baš siguran da bi se Ameri i Englezi sa sve komšilukom tako bahatili.
Preporuke:
0
0
7 četvrtak, 19 avgust 2010 00:53
XY@Nikola Turajlić
Ne znam ništa o gospodinu Željku Cvijanoviću ali lično ne vidim ništa loše u konvertitstvu iz probitačne u neprobitačnu opciju. A biti nacionalista je danas u Srbiji krajnje neprobitačna opcija.
Preporuke:
0
0
8 četvrtak, 19 avgust 2010 01:39
Dimitrije
Drzava se moze razvijati samo ako se uspostavi red i ako se prekine sa praksom partijskog sudstva. Kostunica je mogao da ustolici svoje sudije ali se nije time bavio jer bi to bila negacija njegove politike. Kao posledica takve politike - Kostunica je izgubio vlast, a sa odlaskom Kostunice otisla je i demokratija i vladavina prava. Kostunica je mogao da ima svoje sudije ali ih nema, Kostunica je mogao da ima svoje tajkune ali ih nema, Kostunica je mogao da ima svoje medije ali ih nema. Dok je Kostunica pokusavao da stvori drzavu - drugi su se bavili problemom osvajanja vlasti. Sve dok se ne uspostavi "kriticna masa" politicara koji ce biti svesni neophodnosti onoga za sta se zalaze Kostunica - Srbiji ne moze biti bolje. Nazalost, sva je prilika da cemo na novim izborima dobiti samo preraspodelu vlasti izmedju DS-a i SNS-a a Srbija ce nastaviti da tone u mrak.
Preporuke:
0
0
9 četvrtak, 19 avgust 2010 08:15
Zoran Tucaković
Iz teksta gospodina Cvijanovića mogao bi se izvući zaključak kako je (kratkotrajna i intenzivna) vladavina Tomislava Nikolića istorijski nužna i neophodna,e da bi Srbija napokon počela da se ispravlja. Autor navodi da će za vreme "naprednjačke" vlasti građani Srbije da postanu gladni slobode (pošto su pod Borisom poodavno gladni hleba). No, da li je baš reč o istorijskoj neminovnosti? Epohe, društva, civilizacije, politički sistemi propadaju i bivaju zamenjivani novim po dostizanju nekog zenita, tačke koja označava kraj opravdanosti njihovog postojanja i mogućnosti kakvog bilo razvoja. A šta ćemo sa društvom, odnosno sitemom koji beleži kontinuitet u nezadrživom nazadovanju, pri čemu je "početna" tačka propadanja daleko od nekakvog vrhunca, ili zenita, svejedno? Da li takva društva i sistemi doživljavaju propast po istorijskoj nužnosti, ili im nužno sledi oporavak, da bi dostigla nekakav svoj vrhunac, pa tek onda počela da propadaju i da se zamenjuju novima? Moguće je da smo mi izuzetak od bilo kakve neminovnosti, te da je naše društvo sui generis, za koje uvek treba da se donosi i lex specialis, bilo od strane istorije, bilo od strane drugih zajednica.

Ako kao najmanje verovatnu odbacimo mogućnost da kroz vazduh i vodu primamo nešto što nam menja razum i emocije, opet ostaje teško objašnjiva ovolika klonulost, ova zaćutanost, rezignirano mirenje sa svim što nas snalazi. Ako su neke gromoglasne reči odavno izlizane i potrošene, nije valjda i duh potpuno iščileo? Zašto baš mora da se dotakne dno dna, da bi usledio napredak? Nije Srbija ni DS/Boris, ni SNS/Toma, niti ostale stranke i njihovi lideri. Ako je po strankama uglavnom okupljen moralni i duhovni talog (čast izuzecima), logično je da se zaključi da između takvih i onoga što Srbija oličava nema znaka jednakosti. Nasilno uspostavljanje partijske države može da se ostvari, ali je takvo čudovište kratkog veka, pošto luči otrove koji ga neminovno šalju "na onaj svet".

(sledi nastavak)
Preporuke:
0
0
10 četvrtak, 19 avgust 2010 08:16
Zoran Tucaković
nastavak)

Ne, nije vreme za ustanak. Ne, nije vreme za građanski rat (iako se mogućnost istog sagledava i planira u svetskim centrima moći). Da, vreme je za široki narodni pokret, u koji treba da se uključe svi pošteni i misleći ljudi koji nisu operisani od ljubavi prema svojoj zemlji i svome narodu. Pokret, koji će da ima jednu sveobuhvatnu i celovitu tačku programa: SRBIJA! Pokret koji će da napravi duhovnu konfrontaciju sa glupošću, nemoralom, otimačinom, pokvarenošću, izdajom, lažima i prevarama.
Preporuke:
0
0
11 četvrtak, 19 avgust 2010 08:50
Stanimir Trifunović, ranije, PETI ELEMENT
Cvijanović napreduje u razumevanju Koštuničinog distanciranog odnosa prema Tomi kao kvaziautentičnom opozicionom lideru i kvazisuverenom političaru.

Na žalost, regeneratorske šanse Srbije posle izvsne i neminovne Tomine vladavine, o kojima govori autor, analogne su rehabilitacionim kapacitetima čoveka koji je preživeo težak srčani udar.
Preporuke:
0
0
12 četvrtak, 19 avgust 2010 09:54
DŽon Šepard
A biti nacionalista je danas u Srbiji krajnje neprobitačna opcija.



Mislite, nacionalizam se ne "isplati" trenutno? "XY", svejedno je to draga i jedina moguća opcija, za mene.

Ja sam nacionalista iz sasvim kokretnih razloga - branim svoju porodicu, pre svega, a ako me se jednog dana istomišljenici sete...

http://www.youtube.com/watch?v=i8gbHo6Zykk
Preporuke:
0
0
13 četvrtak, 19 avgust 2010 10:09
Nn
Tekst je sročen tako da se čita iz jednog daha. No imao bih jedan komentar o napisanom. Sve što je napisano o DS je i više nego tačno. Što se tiče Tominih, mislim da je Toma prevrtljivac koji nije baš siguran strancima. Ako je prevario Šešlja, prevariće i strance. Osećam da on igra neku dvostruku igru. U tome leži šansa pravih nacionalnih snaga u Srbiji da prezumu vlast i počnu sa ozbiljnim reformama, pod uslovom da neka velika sila (Rusija, Kina) čuva leđa Srbiji, pa se za to vreme njegove vladavine još sada treba pripremiti.
Preporuke:
0
0
14 četvrtak, 19 avgust 2010 10:39
Srećko Šojić
Nikoga više ne iznenađuje vrhunski kvalitet tekstova gospodina Cvijanovića. Moramo mu biti zahvalni zbog toga. Šta je ovde problem? Osnovni problem je da je medijski mrak u Srbiji 2010. znatno tamniji od onog iz 90-ih godina, mada smo tada mislili da ne može biti crnje. Ne možemo očekivati da će naše tetke da nose po tramvajima kompjutere da bi pratile informacije različite od onih na nacionalnim frekvencijama. Uzgred, pokrivenost wireless pristupom internetu u Srbiji je veoma slaba, u odnosu na susedne zemlje, a o razvijenim zemljama da i ne govorimo. Tako da Toma (između ostalog poznat po izjavi da se u pariskom hotelu Ric, sasvim slučajno našao dok su Milo i Cane srkali kafu, pa se sa njima samo pozdravio) će sigurno dobiti naredne izbore. U to ne treba sumnjati. Neka nova politička opcija se ne nazire, a i nemoguće je i formirati, bez da se malo srkne kafica, sa moćnijima od države.
Preporuke:
0
0
15 četvrtak, 19 avgust 2010 12:51
Spin
Tekst je dobar, ali ima problem. Duva u istu tikvu, kao i svi drugi. Naime, odakle dolazi to "Cvijanovićevo saznanje" o neminovnoj Tominoj "izdaji"? Kako to da baš svi mediji, i oni "nezavisni" i oni "politički korektni" iznose potpuno iste prognoze o nekoj budućoj, ipak imaginarnoj vlasti naprednjaka? Biće, ipak, da se radi o spinu iz poznate nam kuhinje. Svejedno, ovaj opšti napor da se Toma unapred ocrni nosi u sebi i nešto dobro. Biće izbora!
Preporuke:
0
0
16 četvrtak, 19 avgust 2010 13:01
Sremica
@Nn
"….mislim da je Toma prevrtljivac koji nije baš siguran strancima. Ako je prevario Šešlja, prevariće i strance. Osećam da on igra neku dvostruku igru.
Ne mislim da je Toma prevario Šešelja, već je shvatio da Šešeljev način ne donosi dobar rezultat i da se zbog toga odvojio od njega! Možda je tako oštar razdor čak i dogovoren, ne bi li bio ubedljiviji.
S kvarnjacima, mislim na Ameriku, tj. njihov mozak – Engleze - može se igrati samo kvarno! Po onoj: "Zmiju gladi - ispod nje se vadi!"
Ja nisam radikal, ali ako budem morala da biram između BT i Tome, glasaću za Tomu.
I ja mislim da on igra neku dvostruku (nadam se lukavu) igru, jer se drugačije ne može.
Ili u ovom opštem očaju samo priželjkujem da je tako…
Preporuke:
0
0
17 četvrtak, 19 avgust 2010 14:11
Jedan pažljivi čitalac
Sremica
Ja nisam radikal, ali ako budem morala da biram između BT i Tome, glasaću za Tomu.

Ja nisam radikal, ali nikad neću morati da biram između BT i Tome! Ako odlučim, neću morati ni porez da plaćam (uzgred, ono drugo što vezuju za "mora se" nisam još ni razmatrao)! Dakle, ova dvojica za mene ne postoje kao moguće opcije, makar drugih i ne bilo! To je stvar odluke i niko (ništa) me ne može primorati na drugačiji pristup! To se mora imati na umu u ovoj nametnutoj crno-crnoj šemi!
Ili u ovom opštem očaju samo priželjkujem da je tako…

Znate za ono "veruj veruj, al` ne preteruj!"?
Preporuke:
0
0
18 četvrtak, 19 avgust 2010 15:40
nijedan od ponudjenih odgovora
ljudi non stop pricamo o necem novom. neka mala ekipa entuzijasta se odlucila da osnuje nesto novo, NOPO. voleo bih da sa reci predjete na dela i pocnete sa ovom malom grupicom da pravite kucu od samog temelja, od pocetka, jer trenutno to pravimo osnovu za dalji rad, bez icije novcane pomoci i bilo kakve druge. ukljucio sam se u ovo jer verujem da nesto moze da se promeni, a nista drugo ne vidim na vidiku. citam nspm i komentare, ali sve se svodi na kritiku i komentarisanje, sta bi trebalo da se uradi. treba da se mrdne, oprostite na izrazu, ali niko ne mrda.
toliko do mene, jedan napaceni magistar polj. nauka, jedan od osnivaca nijednog od ponudjenih odgovora, Zivko Curcic
Preporuke:
0
0
19 četvrtak, 19 avgust 2010 15:42
Nn
@Sremica, ima istine u objašnjenju vezano za odvajanje Tome od Šešelja, no mislim dodati i sledeće: Toma nije toliko vispren političar da predvidi barem jedan korak napred. Neko mu je dao signal kao i istrukcije (na dnevnom nivou) šta tačno da radi kako bi operaciju odvajanja izveo kako treba i bez posledica po njega. Vratiće to Toma "novim prijateljima", ne brinite ali preko leđa srpskog naroda. Na ovaj način neke strane obaveštajne službe vežbaju razbijanje onih političkih partija u zemljama gde planiraju dovođenje marionetskih Vlada. Jedna od njih je i Rusija. Na kraju da pohvalim V. Koštunicu koji je pre svih novinara i analitičara prozreo namere TN.
Preporuke:
0
0
20 četvrtak, 19 avgust 2010 15:59
Gedza
@Sasa R.
Ja sam upravo na to i mislio: "Pokret otpora", malo sam se(namerno) izleteo sa tim HAMAS-om ali eto privukao sam paznju jednog pametnog coveka da napise jedan dobar komentar!
Preporuke:
0
0
21 četvrtak, 19 avgust 2010 16:06
Gedza
Kako to nas narod kaze: " Klin se klinom izbija"
Preporuke:
0
0
22 četvrtak, 19 avgust 2010 16:23
Ljiljana,Holandija
Varate se Sremice. I nemojte da glasate za Tomu a ni za ovog drugog .Alternativa postoji. Moj pokojni muz i ja smo devedesetih gledali na okolna brda (u Hrvatskoj) i mislili da znaju sta rade (JNA)a nisu.
Preporuke:
0
0
23 četvrtak, 19 avgust 2010 17:05
XY@DŽon Šepard
Nismo se razumeli, DŽon Šepard. Primedba o probitačnosti se odnosila na zamerku Turajlićevu upućenu Ž. Cvijanoviću da je konvertit jer je od prosvećenog evropejca postao radikalni nacionalista. Termin konvertit podrazumeva promenu vere ili ubeđenja iz koristoljublja, a biti srpski nacionalista danas nikome, pa ni Ž. Cvijanoviću ne može doneti koristi. Zato mislim da je taj termin neadekvatno upotrebljen u njegovom slučaju. Inače, da ponovim, ja lično cenim ljude koji drže do svoje vere, nacije, uverenja, i u vremenima kada to može samo da im škodi.Utoliko pre cenim ljude koji u takva vremena pređu na stranu te nedobitne opcije.
Preporuke:
0
0
24 četvrtak, 19 avgust 2010 17:25
Mile Bre
@ Sremica
"I ja mislim da on igra neku dvostruku (nadam se lukavu) igru ..."
i to ko ljisica, g-đo Sremice. Ako se setimo da dugo nije zauzimao stav povodom deklaracije o Srebrenici, pa skupljanje potpisa-zatim ništa, pa ga neko ubija u Hrtkovcima a posle naručeno ubistvo iz Haga-zatim ništa, pa da izjavljuju "možemo u koaliciju sa DS", pa zatim "ne dolazi u obzir", "idemo sa Veljom i Koštunicom-zatim nemožemo sa DSS, tvrdi radikal-vojvoda a zatim EUROPEJAC za "moju" stranku, kum-zatim ljuti neprijatelj, zakletva u crkvi-zatim "ne važi" i ko zna šta sve nismo, a čega se još nećemo naslušati. I pored svega Vi ćete mu ukazati poverenje i priželjkivaćete da položi zakltvu u skupštini. Možda bi g.Nikoliću i pošlo za rukom da povuče masu za sobom, da nije bilo poslednjih dešavanja, sa kumom dr.Vojislavom Šešeljem, sa principijelnim dr.Vojislavom Koštunicom i nagoveštavanjima koalicije sa g.Tadićem. Ovako mu reputacija, a time i rejting opada. Ne verujem da će i polovinu glasova "dobiti", od onih koje je mogao imati.
Zato mislim da ste pošli za masom, a sve u nadi za neke promene, koje bi donele bolju Srbiju.
Veliki broj potencijalnih glasača ne izlazi na izbore. Moje je viđenje, da nemaju "za koga" da glasaju. Kome da ukažu poverenje? Programi partija, ne nude rešenje, koje oni očekuju. Sa druge strane imamo neaktivnost nekih opozicionih partija. tek što postoje. Stiče se utisak da odumiru. Kao pred NEVREME! Šta se čeka, sad kad je u Srbiji dogorelo do noktiju? Čeka li se g.dr.Vojislav Šešelj iz Haga da pokrene one zaspale birače i da povuče birače iz mnogih drugih partija? Hoće li oni umereniji pristupiti DSS-u? To nam ostaje kao jedina nada.
Nisam stranački opredeljen, da bi ih iz tog razloga promovisao. Nadam se da niste ni Vi g-đo Sremice.
Pozdrav.
Preporuke:
0
0
25 četvrtak, 19 avgust 2010 17:43
Nikola Turajlić
@ XY
Tvoja obrana autorovog konvertitstva nije baš naročito uverljiva.
U pravu si da patriotizam nije komercijalna roba u Srbiji, medjutim isti će možda u nekom budućem vremenu doneti neke benefite.
Medjutim oni koji su ispali iz kruga promotera euroatlanskih vrednosti, nemaju šansu povratka na staro i imaju izbor izmedju potpune pasivizacije ili prelaska u protivnički tabor.
Ova moja "sumnjičavost" ne znači da ja osporavam i kvalitet autorovih tekstova.

@ Nn
Tvoje razmišljanje o Nikoliću, kao dvostrukom igraču, korespondira sa tvojom nadom odnosno željom za promenama.
Medjutim poznavajući trgovačku stranu srpskih političara, tvoje očekivanje teško da ima neko realno uporište.
Kako od sadašnje vladajuće garniture ne može doći gora, to promena sa Nikolićem ne može pogoršati sveukupnu srpsku stvarnost, pa neće zbog toga nastupiti "smak sveta" kako prognozira autor.
Medjutim neovisno o tome tko će biti na vlasti, verovatni je budući scenarij "kuke i motike".
Preporuke:
0
0
26 četvrtak, 19 avgust 2010 18:59
Sremica
Kad bi ljudi pažljivo čitali šta drugi pišu, ne bi bilo toliko nesporazuma!
Ali i moderator je malo majstorisao i time komentaru oduzeo ironiju.
Napisala sam, i to podvukla, da bih glasala za Tomu samo kad bih morala, a to znači da mi neko zapreti porodicom! Nadam se da me zbog toga nećete proglasiti monstrumom!
Poslednju rečenicu, kanda, niko nije pročitao, pa je ponavljam:
Ili u ovom opštem očaju samo priželjkujem da je tako…
Inače, na sramnom srpskom političkom pozorju ne postoji čovek za kog bi glasala!
O svima, bez izuzetka, imam najgore moguće mišljenje!
Preporuke:
0
0
27 četvrtak, 19 avgust 2010 23:00
Milena Matić
sve se slaažem sa komentatorom "sremica".
Preporuke:
0
0
28 četvrtak, 19 avgust 2010 23:13
za "XY"
Nije problem u "autorovom konvertitstvu", pogotovo ako je ono iz nepatriotske u patriotsku opciju, nego je problem ako je, na primer, neko i tadašnju i sadašnju poziciju zastupao po nečijem zadatku. Ne kažem nužno da je tako, ali nemojmo zaboraviti da je autor bio uređnik i, valjda, osnivač lista koji se zvao "Evropa", i da je 2007/8. mnogo kritikovao Koštuničinu vladu. I to sa pro-de-esovskih i Tadićevih pozicija. Mislite o tome.
Preporuke:
0
0
29 petak, 20 avgust 2010 08:18
BB jedan
U potpunosti se slažem sa "sremicom". Glasao bih jedino za opciju "kuka i motika".
Preporuke:
0
0
30 petak, 20 avgust 2010 14:50
no pasaran za ćirilicu!
Da li je autor teksta isti onaj koji ima sajt na kojemu ima ćirilice koliko i na bilo kojem inostranom sajtu. Pride, ako pošaljete komentar na ćirilici, on će biti objavljen, ali umesto slova će u njemu biti sve znakovi pitanja. Ajde mržnja je jedno, i mogu da je shvatim, ali nekulturu teško mogu da svarim.
Preporuke:
0
0
31 petak, 20 avgust 2010 14:58
ne, hvala
18 četvrtak, 19 avgust 2010 16:40
nijedan od ponudjenih odgovora
Izvinite, ali nijedan od neponuđenih odgovora, ako je na latinici, ne zanima me. Imam i ja svoju crtu preko koje ne prelazim.
Preporuke:
0
0
32 petak, 20 avgust 2010 20:39
Pera
Toma i Vučić su do sada imali vođu Šešelja, a sada im je vođa Boris Tadić. Mora neko da ih vodi, ali i oni i da nekog slušaju i to dobro. Sukob SNS i DS je lažni sukob, kao i sa LDP. Sve je režirano, a narod se pali. Još od leta 2008.g. SNS i DS sarađuju. A tu su i ambasade da pripomognu. Toma će biti jedini srednjoškolac u vladi Srbije u Evropi.
Preporuke:
0
0
33 petak, 20 avgust 2010 20:50
nijedan od ponudjenih odgovora/nijedan od ponuđenih odgovora
ja kucam na latinici, inače predsednik stranke nikola tulimirovic se isključivo služi ćirilicom.
što se mene tiče podjednako dobro se služim i ćirilicom i latinicom, isto tako ne bežim ni od motike, ašova, a ni kompjuter mi nije stran. mnogo me nerviraju predrasude u srbiji, a pogotovo ove vezane za pismo kojim se služimo.
oba pisma u srbiji su ravnopravna i tako treba da ostane.
inače ako je problem pismo, onda je to najmanji problem, po meni. kontaktirajte nas, istražujte na internetu, za sada nas možete samo tu pronaći, ako želite nešto da menjate na bolje.
živko ćurčić
Preporuke:
0
0
34 petak, 20 avgust 2010 23:50
@Pera
Toma će biti jedini srednjoškolac u vladi Srbije u Evropi.
Pa šta? Knjaz Miloš je bio nepismen, ali mu to nije smetalo da napravi državu! Mudrost (pogotovo politička) nema nikakve veze sa školom. Time Tomu, naravno, ne branim, samo ne volim predrasude. Bolje se izražava nego naš Vođa!
Sudeći po vašem stavu, u našoj vladi su sve geniji, jer su svršili fakultet, a država propada.
I samo da vas podsetim da su Toni Bler, Jozef Fišer i mnogi drugi takođe bez fakulteta.
Preporuke:
0
0
35 subota, 21 avgust 2010 03:16
Kosovac
Svaka cast , potpisujem od prve do poslednje reci , ovaj nakaradni sistem mora da se razbije u parcice da bi se moglao uspostaviti novi , s Tomom ce ja mislim biti zavrseno sa iluzijom da je moguca uvezena demoktarija u Srba .
Preporuke:
0
0
36 subota, 21 avgust 2010 12:44
Konjec delo krasi
četvrtak, 19 avgust 2010 09:50
@Stanimir Trifunović, ranije, PETI ELEMENT

Cvijanović napreduje u razumevanju Koštuničinog distanciranog odnosa prema Tomi kao kvaziautentičnom opozicionom lideru i kvazisuverenom političaru.


Ali mnogo naroda TAPKA U MESTU kada je reč o razumevanju pravog lica Tomislava Nikolića i šta više, oduševljeno prihvata predstojeću koaliciju Tome I Borisa.
Zato, ne smemo izgubiti Voju Koštunicu, čoveka koji je pre svih prozreo Tomino vlastohlepno konvertitstvo, kao i prirodu političkih ambicija najznačajnijih pojedinaca u srpskoj politici.
Preporuke:
0
0
37 nedelja, 22 avgust 2010 07:20
Pera
Sve mi se cini da ste zaboravili na dr Vojislava
Seselja. Skoro ce on kuci doci iz ove americke
nakaze od haskog "suda" (mala slova)
Ako mislite da ce sve biti po starom varate se.
Preporuke:
0
0
38 nedelja, 22 avgust 2010 09:28
Mladen Šipka
Srbija je najbrže napredovala ( privreda, zaposlenost, plate, penzije, zadzženost ) kada su Toma i Boris bili u "konstruktivnoj" opoziciji Koštunici.Tada Boris ništa nije radio, ni za šta se nije pitao, ni o čemu odlučivao.Tako treba da je i danas.
Preporuke:
0
0
39 nedelja, 22 avgust 2010 15:25
@Konjec delo krasi
A šta kažete na to što je "mudri" Koštunica, samo da bi pobedio Miloševića, 5. oktobra 2000, prihvatio koaliciju s Nenadom Čankom i tako ga osnažio na vojvođanskoj političkoj sceni, iz čega je neminovno sledio i današnji status Vojvodine?
Da li Koštunicu i zbog toga treba da ga obožavamo?
Preporuke:
0
0
40 nedelja, 22 avgust 2010 15:54
Nezaštićena ćirilica
Jednog komentatora nerviraju predrasude u Srbiji "vezane za pismo kojim se služimo".Izbegava da kaže da se služimo hrvatskom latinicom.Piše da su oba pisma u Srbiji ravnopravna i da tako treba da ostane. Znači da se i dalje ovde ne može komunicirati ćiriličnim mobilnim telefonima, ili kupiti računar sa ćiriličnom tastaturom.Fina je ravnopravnost i kada se u Građevinskoj knjizi ne može naći nijedan ćirilički naslov.
Taman kada je ćirilice u ispisima firmi ostalo samo u tragovima,i kad se pomislilo da mo se rešili makar jednog balasta iz prošlosti,neki počeše da nas nerviraju iznošenjem činjenica o tome otkud danas hrvatsko pismo u Srba, kada su 1000 godina ranije imali samo ćirilicu.Usuđuju se da iznesu i ove istine :
Broz je na onom zasedanju u Jajcu uredio da budu samo latiničke parole,čime je nagovestio sudbinu velikosrpske ćirilice.Beše ona izbačena prvo iz JNA i Milicije, a onda iz celokupne državne uprave. Prestade proizvodnja ćiriličkih mašina.
Po nalogu KPJ stupa na scenu Matica srpska 1954 g. pa se uvede srpskohrvatski umesto srpskog jezika i ravnopravnost pisama.Hrvati odustaše od jezičkog zajedništva već 1967. , ali vidimo da Srbi ni danas ne mogu bez njihove latinice.Lingvisti je proglasili prvo srpskohrvatskom u pravopisu 1993.g., a u pravopisu iz 2001 srpskom. Slično krademo kao kada su Hrvati krali srpski jezik u 19.i 20.veku ( reči prof. dr Laze M.Kostića), ovim redom :srpskohrvatski-hrvatskosrpski-hrvatski.Narod referendumom za Ustav 2006. vrati srpsko ime svog jezika i ćirilicu, ali lingvisti ne poštuju Ustav pa neće da narodnu volju upišu i u novi pravopis. Tako mladi Srbi i ubuduće neće znati da je srpska samo ćirilica, a vidimo i na ovom sajtu da ta istina smeta mnogima.
Tadić je bio protiv ćirilice u Ustavu kao jedinog pisma srpskog jezika, a Toma je bio za. Danas ni Tomi ne smeta to što jedino srpski narod ne može komunicirati mobilnim telefonima na svom pismu.
Može on napraviti još jedan zaokret za 180 stepeni ako ga EU podseti da je Srbin.
Preporuke:
0
0
41 nedelja, 22 avgust 2010 19:12
Konjec delo krasi
@@Konjec delo krasi

Vi, kanda, pledirate za PREDPETOOKTOBARSKU Srbiju?!

A, gde ste bili Vi kada je trebalo prozboriti protiv Čankovih autonomaških ambicija?

Ili hoćete reći da je manjina nadmoćnija od većine u AP Vojvodini?

Uostalom, reč je pravoj prirodi Tome Nikolića.
Preporuke:
0
0
42 ponedeljak, 23 avgust 2010 09:51
nataša
Izgleda da nekome, i to nekome kome nisu ranije trebali Srbi, sada hitno trebaju, pa ih pravi od blata.
U zadnje vreme sećam se i razmišljam o biserima bivših sportskih komentatora. Evo jednog od Mladena Delića.
Jedno vreme bek Hajduka je bio izvesni Halilović ili slično neko muslimansko prezime.
Delićev kometar je bio sledeći: ..."i loptu je iz šesnaesteca izneo Halilović. Nije važno kako se ko zove, važno je da dobro igra za Hajduk".
Primenjeno na sadašnju situaciju, nije važna retorika, može i nacionalistička, nije važna ni politička prošlost, može i radikalska, nije važno ni pozicija u proteklom građanskom ratu u Srbiji, može i proamerička, važno je da se dobro igra za Hajduk, pardon, NATO pakt".
Drugih kandidata za vlast nema, a ni novinara. drugačiji novinari nisu za poslednjih deset godina nisu ni jednu platu dobili, a drugačiji politilčari služe kao potvrda mogućnosti drugačijem govora, ali ne i delovanja.
Preporuke:
0
0
43 ponedeljak, 23 avgust 2010 10:09
Pera
Prosto je neverovatno da ćemo Koštunicu i Velju Ilića, pamtiti na način kao što smo pamtili Antu Markovića.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner