Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Svi smo mi pomalo keruše

Komentari (32) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 05 avgust 2010 14:21
brm
kraj Boleča postoji novi super moderan gradski azil za pse koji je opremljeniji od svih gradskih domova zdravlja..pored njega su novi modeli novih kola hitne pomoći za pse mnogo bolji od onih namenjenih ljudima...na otvaranju se slikao i gradonačelnik i mnogi drugi, sve televizije su propratile....stoji na sajtu grada beograda...dobijene su mnoge pohvale od EU..
ali,
doveo sam male pse lutalice, zaveden podacima sa zvaničnog sajta grada Beograda i izveštajima sa svih medija.. ALI ONI IH NE PRIMAJU, mada mnogobrojni boksovi aluminijumski zvrje prazni....a veterinari besposleni bleje po ekstra čistim i sterilnim OGROMNIM prostorijama... i za to primaju platu iz budžeta..ne primaju ih iako na sajtu piše čak da je poseta psima zainteresovanih za usvajanje od 12-14... uputili su me na privatni azil koji takođe ne prima.. a zato što ne prima uskraćena mu je pomoć fonda Brižit Bardo...
1) zašto veterinari primaju platu?
2) DA LI JE BAŠ NAJVEĆI PRIORITET GRADA BILA IZGRADnjA OVOG AZILA..KOJI NE RADI

kad ćemo imati takve domove zdravlja ..koji rade
Preporuke:
0
0
2 četvrtak, 05 avgust 2010 15:23
Jasna Simonović
Gdine Jugoslave...

Mislim da treba da dobro ponovo razmislite o svemu što ste napisali...Zaista nije u redu da "krivicu" za silne grehe i probleme u društvu svaljujete na jedno invalid-psetance!

Mediji imaju pravo da pišu o čemu hoće...Eto, zašto vi niste napisali članak o kuhinjama, stratištima, nego uzimate prostor za kerušu Milu...
(mora da u vama ipak postoji zrnce saosećanja, a i naslov mi "u pozadini" sluti na dobro)...

Nema razloga da budete "ljubomorni" na kerušu Milu, ona je skupo platila svoje bitisanje na ovome svetu na kome bolesni ljudi nemaju pristojan tretman...A nema razloga niti da kritikujete ljudea koji su joj pomogli, pa eto vidite od njenih donacija već žive neki novi psi, a i neki ljudi koji mse time bave, nadam se...

Svako ima pravo da pomaže kome želi i može...to ne isključuje npr i vašu šansu da pomognete kome hoćete i kako umete...

Zašto mislite da Srbija ne treba da je zadovoljna što je barem spasla život jednom psu?

To nikoga, ama baš nikoga, ne sprečava da spašava ljude...Naprotiv...
Sve najbolje...
Preporuke:
0
0
3 četvrtak, 05 avgust 2010 16:09
Ilija
Danas 05.avg2010. u 16:45 na sajtu NSPM nema nijednog teksta o progonu Srba iz R.Hrvatske pre tačno petnaest godina (izuzetak su prenete agencijske vesti).
Dole stoji odličan tekst g.M.Vučinića iz prošle godine (uzgred, pogledajte prateće komentare i shvatićete da smo još jednu godinu potrošili, a ništa nismo uradili, ni za sebe ni za druge). I to je to.
Braćo Srbi svaka čast.
Isto kao što ste zaboravili Srbe iz RSK, zaboravićete i one sa Kosova i Metohije. U Srbiji mislim da nije prikazan ni dokumentarni film o Srbima sa KiM koji odlaze u američku vojsku jer nemaju drugog načina da prehrane decu (snimila ga je TV Rusija danas).
1998. kada je potpisan Erdutski sporazum, lokalni srpski političari su nas uveravali na svim radio i tv stanicama da to nije uključivanje u ustavno pravni poredak R.Hrvatske i vidite gde je danas ist.Slavonija Baranja i zap.Srem (a isti ti političari su i dalje na vlasti).
Zato ćete i dočekati da učite kako su Jasenovcu po nalogu Nemaca stradali hrvatski državnjani.
Bio je tekst g.M.Budimira, ali čisto protokolaran i mlak, jer da je hteo da deluje, barem jedan transparent bi razvio za vreme posete preds.RH.


Što se teksta tiče: sve je to deo njihovih novoproklamovanih vrednosti.
A ja im poručujem: Ne želim Vaše vrednosti!
Preporuke:
0
0
4 četvrtak, 05 avgust 2010 17:11
Nevena Tomasevic
Sjajno... Ova nasa Srbijica sve vise lici na neko Nusicevo ili Domanicevo delo... Ovo je zaista vreme kada nas satira spasava da ne poludimo od ovih na vlasti koji nas definitivno i sve vise tretiraju kao kerove.
Preporuke:
0
0
5 četvrtak, 05 avgust 2010 17:56
konacno
Sjajno ! Hvala dragom Bogu da se neko setio da napise nesto i na ovu temu.

@Jasna Simovic

Draga gospodjice/gospodjo,

Nema niceg loseg u tome pomoci jednom psu, ali hajde prvo da resavamo probleme po hijerarhiji. Kada je trebalo snabdeti decije svratiste i pomoci narodnim kuhinjama stvari nisu isle bas glatko...
Preporuke:
0
0
6 četvrtak, 05 avgust 2010 19:34
Zoran Tucaković
"Kakva tmina, kakva pomračina". Dodajem još: I kakva sramotna opačina!

Ko god pokuša da ukaže na bljutavost i grotesknost cele priče o nacionalnoj heroini psećeg roda, od strane dežurnih humanista i "ljubitelja" životinja biva oglašen za nekoga ko, u najmanju ruku, zamenjuje teze. Zaboga, ne treba dovoditi u vezu decu sa Kosova i Metohije, narodne kuhinje, umiranje siromašaka od gladi sa sudbinom kučeta kome su odsečene šape. Ne, nego treba sate i sate programa posvećivati jednoj dozlaboga iskonstruisanoj priči (zbilja, šta bi sa usvajanjem Mile od strane našeg predsednika?).

Odličnom tekstu nedostaju samo moguća zbivanja pre sahrane na najvišem nivou. To podrazumeva snimanje posebne pseće "sapunice", u kojoj ćemo pratiti: pravljenje specijalnih proteza, navikavanje kučeta na hod uz pomoć tih specijalnih naprava, bezgraničnu ljubav "usvojiteljske" porodice, razvoj svesti dece u toj porodici o vrednosti ljudskog i psećeg života, omogućavanje parenja keruši-invalidu, brigu majke-keruše nad svojim nakotom, odrastanje štenadi u miru i ljubavi, starenje keruše... Tek onda, kao finale, dolazi dostojno sahranjivanje uz zaslužene počasti. Amputacija mišljenja, za razliku od amputacije šake ili šape, nimalo ne boli, čak i kad se izvodi bez anestezije. A kod nas je sveprisutna i medijska anestezija.

Da ni braća Bugari nisu imuni na opačine slične vrste, pokazuje i primer kučeta Mime. Razlika je u tom jednom slovu "imena", ali i u tome što su za Mimu napravljene specijalne proteze u Nemačkoj. O tome možete pročitati ovde:

http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=430261
http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=451682
http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=503204
Preporuke:
0
0
7 četvrtak, 05 avgust 2010 19:56
NSPM za "Iliju"
Poštovani, možemo da razumemo Vašu ogorčenost i nezadovoljstvo, ali mislimo da ste malo promašili adresu. Pored "agencijskih vesti" koje sa nipodaštavanjem pominjete, na NSPM je juče i danas objavljeno čak četiri ili pet foto vesti na tu temu i sa više nego rečitim potpisima, kao i dva autorska teksta. Jedan novi, od g. Budimira i jedan "iz arhive" od Marinka Vučinića. Na ovaj ili sličan način ovu smo žalosnu godišnjicu obeležavali i svih prethodnih godina, uključujući i onda kada se time malo ko u Srbiji zanimao i bavio. Stoga mislimo da niste sasvim pravedni kada za ilustraciju svoje teze pominjete NSPM. Na stranu što je to potpuno mimo teme teksta na koji ste poslali komentar.
Preporuke:
0
0
8 četvrtak, 05 avgust 2010 20:03
Velja
Šta je pozorište u poređenju sa životom? Beznačajni su zato Beket i Jonesko, utemeljivači teatra apsurda u poređenju sa Borisom koji realizuje državu apsurda. Samo, setimo se, ni teatar apsurda nema srećan kraj. Državi se sprema tragičan.
Preporuke:
0
0
9 četvrtak, 05 avgust 2010 20:06
danas?
3 četvrtak, 05 avgust 2010 17:23 Jasna Simonović
...Zašto mislite da Srbija ne treba da je zadovoljna što je barem spasla život jednom psu? ...
Svakodnevno neki građanin Srbije spasi život ili pomogne nekoj kuci, maci, ptici ili nekoj drugoj krupnoj ili sitnoj životinji. Svakodnevno ima primera i okrutnog ponašanja, i divnih primera požrtvovanosti prema životinjama.
Problem sa slučajem keruše Milom je u medijskoj pažnji i manipulaciji od strane pripadnika određenih NVO, s kursevima, i samonabeđenih EU-skojevaca koji nisu završili nikakve kurseve. Kerušu je pronašla jedna takva, s kursom, iz organizacije, i, budući obučena, odmah stupila u dejstvo po pravilima ... i tako se pokrenulo ovo nametljiva, neumerena, neukusno ganutljiva pseća sapunska opera ... pseća? Ne, u stvari, ovde je jadno kuče (ono je ostalo bez šapa koliko god da je velika medijska zvezda postala od tada, i da nju pitaju ...) zajedno s delom srpskog građanstva i medija nižeg kvaliteta psotalo predmet bljutave i nepošćtene kalkulacije nečega za šta neki kažu da je repriza istog iz jedne države u susedstvu ...

Dakle, na kraju, zanimaju me sudbine ljudi, i životinja, i biljaka, ali ne padam tako lako na naduvane priče koje sve nas smeraju da stavlje u službu nekoga čiji interes nije uopšte teško sagledati kad utišate ton i pogledate im u oči ... Sledite svoje prave instinkte.
Preporuke:
0
0
10 četvrtak, 05 avgust 2010 20:16
evo, na primer ...
3 četvrtak, 05 avgust 2010 17:23 Jasna Simonović
Mislim da treba da dobro ponovo razmislite o svemu što ste napisali..
- A šta Vi mislite o kulturnoj i jezičkoj amputaciji ćirilice iz srpskog jezika? Kako da to NIKAD nije predmet ozbiljnog razmatranja u velikim medijima? Ta velika i izuzetno značajna tema se dotiče kulturnog i jezičkog identiteta miliona ljudi u Srbiji, i njihovih osnovnih ljudskih i građanskih prava, koja se nemilosrdno u toj oblasti gaze, unižavaju, kidaju, masakriraju ... Sistematski, u organizovanom zločinačkom poduhvatu. Lj. Jovanović
Preporuke:
0
0
11 četvrtak, 05 avgust 2010 21:33
Jasna Simonović
"konacno" ...Možda nisam bila dovoljno jasna, izvinjavam se ...Problemi se ne rešavaju po hijerarhiji, kako kažete, problemi se svi rešavaju!

nisam razumela šta ste hteli da kažete...izuzev poslednje rečenice, sa kojom se u potpunosti slažem...upravo ste u njoj rekli sve, da treba se svim baviti (ali priznaćete, naduvavanje je ponekad takodje vrlo korisno, nije svaka piletina niti pljeskavica ista!)...

"evo, na primer", hvala veliko, ali vi mene precenjujete...Tako veliko pitanje upućeno meni!?

Niti znam šta su veliki mediji, niti znam kako može neko da amputira ćirilicu!
Ma od toga nema ništa! (dok je Vuka i Beča!)
A neće dati ni keruša Mila, ni svi spašeni kučići i mačići, ni sve spašene biljke i voćke...
Evo, garantujem latinicom!
Preporuke:
0
0
12 četvrtak, 05 avgust 2010 21:57
Bijek
Smešna mi je ta vaša potreba da ideološki sastavite listu hijerarhije ljudskih problema i da im ih nametnete. Deca na Kosovu? Zašto ne i deca u celom svetu? A ako je tako, da li bi trebalo da verujem da ste se vi, kao pisac ovakvog angažovanog teksta, odrekli svoga novca i da se bezuslovno žrtvujete za decu s Kosova? Ili se samo nadmudrujete s B92? Nije li to isto? Oni nameću, vi namećete.
Preporuke:
0
0
13 petak, 06 avgust 2010 01:05
Senka Young
Svaka cast G. Jugoslavu Tajicu na ovom tekstu. Konacno da neko vidi kroz taloge sarene laze. A slucaj tog jadnog pseta upravo predstavlja sarenu lazu. Nazalost, vidim po komentarima prisutnih da je tendecija da se voli sareno makar to bila i laz- sveprisutna. Ako Vam kazem da postoji internacionalna grupa na FB kao podrska kerusi Mili i na kojoj se vise od 6800 clanova, Engleza i Amera pita kakva je to idiotska zemlja Srbija u kojoj tako zlostavljaju pse - trebalo bi vam biti sve jasno.
Preporuke:
0
0
14 petak, 06 avgust 2010 01:26
Senka Young
Mozda trazim previse ali zamolila bi Gosp. Jasnu Simonovic da mi odgovori na nekoliko pitanja vezanih za njene komentare:
Kako objasnjava pojavu da zivotinje imaju nagon da same sebi skracuju muke kad ih muka natera ( pojava nasukavanja kitova na obalu, nedavno je cak i jedna ajkula to uradila jer je bila bolesna- da spomenemo samo vrste na nizoj ljestvici opstanka)?
Kako objasnjava specificne detalje u vezi masakriranja keruse Mile ( kao npr. da je nadjena bas ispred zgrade u kojoj zivi Sandra Spodja -animal activist)?
Da li misli da je kerusa Mila sada " srecna" sa ishodom , ako cemo vec projektovati ljudske emocije na jadno pseto?
Kako ce na Jasnu gledati kad prvi put bude otisla u Englesku ili Ameriku pa kad kaze da je iz Srbije- zemlje u kojoj se i zivotinje muce?
Da li B92 siri moral ili nemoral?
Preporuke:
0
0
15 petak, 06 avgust 2010 07:01
Deki
Prvo i osnovno ljudsko pravo je na zivot. Da li je brinuti o zivotinjama ljudski naravno. Pre dve godine na mitingu radikala pretucen je covek od strane policije koji je kasnije podlegao povredama od posledice prebijanja. Da li je ministar unutrasnjih poslova podneo ostavku, a pripadnici te jedinice izvedeni na sud?Ili u vezi sudjenja gospodinu Seselju, da li vlada republike Srbije finansira njegovu odbranu, ili je zbog njegovog maltretiranja Srbija pondnela predlog Komitetu UN za ljudska prava i pokrenula postupak da se to osudi i prestane njegovo maltretiranje i priznaju prava koja su mu garantovana.Da budemo jasni meni se ne svidjaju ponasalje i neotesanost gospodina Seselja i SRS.Ali on u ovom trenutku brani ne samo svoje samo vec i samu Srbiju.Bez obzira na moj licni amonizitet, on sada brani Srbiju, a to je nesto gde moja politicka ubedjenja i misljenje o njemu, postaju totalno irelevatna.To je valjda koliko ja znam demokratija.A sto se tice kuceta Mile pocinilac toga dela treba da odgovara,jer kako neko rece lako je biti necovek, a tesko covek.
Preporuke:
0
0
16 petak, 06 avgust 2010 11:14
Jasna Simonović - I deo
Senka Young,
Hvala...Tražite previše, ali ponekad kad se traži previše, dobije se barem nešto, pa ću pokušati:
1. Ne samo životinje, već i ljudi imaju nagon da sebi skraćuju muke.Oni koji nisu na mukama treba da pomognu onima koji su u mukama pre nego postanu samoubice ili ubice...(a i posle, ali to nije sad pitanje)
2. Na ljudima je da učine ono što je u njihovoj moći za prirodu, baš kao što to čine vrste na nižoj lestvici...
3. Na ljudima iz Srbije je da ne dozvole da ono što je učinio pojedinac plate ljudi koji to nisu učinili....Vostanie Serbie u pomoć nesretniku koga je takva muka naterala da bude sekač psećih nogu umesto gradjanin “sveta”...Možda je baš zato došao, slučajno ili namerno, ispred zgrade animal aktivistkinje, jer svi smo mi životinje u nekom poreklu, ali nismo duhovne nakaze u svakom pogledu...Iskreno se nadam da će dobiti pomoć...
4. Na ljudima je u Srbiji da odgovore Amerima i Englezima na FB kako je društvo u Srbiji uzelo u zaštitu i životinju i čoveka ... Pa neko bi se time ponosio...
Preporuke:
0
0
17 petak, 06 avgust 2010 11:16
Jasna Simonović - II deo
Senka Young,
5. Pitate ““kako će na Jasnu (mene) reagovati kad prvi put bude otišla u Englesku ili Ameriku pa kad kaže da je iz Srbije u kojoj se i životinje muče”...(Iz vaših usta u Božje uši!)...Pre par godina već sam rekla “Amerikancima” u Bgd-u da su ljudi primorani zbog teškog siromaštva da ponekad puste svoje ljubimce na ulicu...A Britima, odn. globalnoj revizoskoj kući, već sam rekla da mogu da im pošaljem ceo imenik gradjana koji pate, a uz gradjane ide mnogo životinja i biljaka koji pate....Kako će oni reagovati, pojma nemam niti se ikada to pitam...Ali ja to ne bih ni rekla! Već: Dolazim iz Srbije u kojoj ljudi i kad nemaju šta da jedu, podele sa svojim kućnim ljubimcem...ostave hranu pored djubrišta za lutalice...naprave kućicu i kad žive u soliteru pa se mnogi brinu za njih...ima jedan veterinar koji operiše besplatno slomljenu nogicu mačke sa ulice, i to dva puta i koji daje instrukcije ako je pas iz EU telefonom iako je Božić, a zamislite: nećete nikada verovati da je narod podigao na noge psetance koje se našlo na pogrešnom mestu u pogrešnom trenutku sumanutom nagonu jednog nesrećnika....
A ja znajući sebe neću propustiti da ih taknem u “holivudsku petu” i kažem: I u mojoj Srbiji postoji Lesi koji se vratio kući....Zove se Keruša Mila....(pravo Jesenjinovo otelotvorenje, ali to mogu da dodam samo novijim generacijama koje su čitale rusku literaturu!)...
ps Keruša Mila može da donese sreću tolikim ljudima....A čoveku koji ga je usakatio dovoljno novca da se prizove normalnom životu, a možda i prihvati Milu, ili neko drugo kučence u svoje ljudsko gnezdo..
Preporuke:
0
0
18 petak, 06 avgust 2010 11:26
Jasna Simonovic
"Da li misli da je kerusa Mila sada " srecna" sa ishodom , ako cemo vec projektovati ljudske emocije na jadno pseto?"...

Ne dajem sebi za pravo da umesto nekoga kažem da li je srećan ili ne, čak i kad se radi psetu...
Život je sam po sebi sreća, tako bi trebalo da bude...

"Da li B92 siri moral ili nemoral?"...Pojma nemam, uopšte ne proučavan B92, niti bilo koju drugu TV stanicu....Kada bih bila direktor te firme time bih se pozabavila...

Kao osoba zdravstvene struke, mogu jedino da razumem i prosto da ne kažem prostački zaključim da nemoral dolazi kada moral ustukne...Treba ga prizvati i svakako mu je "odseći četiri noge" kada se pred nama pojavi, samo se beživotni delovi biljaka i ćelija podsecaju....Onda bolje raste!
Sve najbolje još jednom...
Preporuke:
0
0
19 petak, 06 avgust 2010 16:17
Strašno !
Uzgred, svaka piletina je od pileta, i pljeskavica od mesa neke životinje, koje se ubiju i tranžiraju na ne mnogo manje strašan i okrutan način kao što je keruša Mila stradala. Ali, o stradanju tih životinja niko ne pravi višemesečne sapunske izveštaje u udarnim terminima glavnih televizija ..
Znate zašto? Zato što imamo interes u vezi s njima: da ih pojedemo. Kao što u nekim zemljama sveta jedu pse.
Prijatno.
Preporuke:
0
0
20 petak, 06 avgust 2010 20:02
Toma
Čini mi se da u komentarima pojedinci nedovoljno razdvajaju ljude od životinja.Naravno,da niko normalan ne može uraditi ništa slično jadnoj životinji,ali draga Jasna,govorimo ipak samo o životinji.U poslednje vreme ljudi sve češće brkaju ljubav prema bližnjem svome(čitaj-čoveku),sa ljubavlju prema životinjama.Sve češće u razgovoru čujemo isprazne floskule-ko ne voli životinje-ne voli ni ljude,u životinje se još nisam razočarao(la),životinje su verniji prijatelji...Razmislite samo kuda nas vodi ovakvo mišljenje.Pre svega,životinje nas "ne vole",zato što nemaju razum,već su sa nama dok im je sa nama dobro,dok ih hranimo i mazimo.Ljubav ili LjUBAV je moguća samo sa ljudima i prema ljudima,ma kako to teško ponekada bilo.Zato su hrišćanstvu neprirodna društva kao-društvo za zaštitu životinja-da li to znači da članovi tog društva ne zaštićuju ljude ili pokreti poput vegetarijanskog,zato što nam je Bog podario životinje da se njima hranimo,a ne da ih volimo.
Preporuke:
0
0
21 petak, 06 avgust 2010 22:21
božidar
Bože ljudi, pa šta vam je? Zar zaista ne shvatate da je ovde najmanje reč o ekologiji, zdravoj hrani, zaštiti životinja i sličnim stvarima? Inače, odličan tekst. Mada je ovde na NSPM, ako se ne varam, pre nekoliko meseci već objavljen takođe sjajan tekst na istu temu (mislim, Vasilija Miškovića), koji se takođe bavio manipulacijom i instrumentalizacijom čitavog ovog slučaja i otvoreno aludirao da su to sakaćenje, slično kao i u Bugarskoj, zapravo izvršili aktivisti za zaštitu životinja da bi "#mobilisali" i aktivirali javno mnjenje..
Preporuke:
0
0
22 nedelja, 08 avgust 2010 07:44
Jasna Simonović
Toma,

Hvala za tako suvisli komentar upućen meni...
Vi ste potpuno u pravu što se tiče razdvajanja ljudi od životinja, “simbioze” mogu da budu čak jako opasne...od toga je spuštanje čoveka na niži stupanj tkz lestvice najopasnije...Svako “brkanje” dovodi do “papazjanije” i ne odslikava nas u lepoti diferencijacije...a odobravanje zločina
usisava nas sve u porok krivice...
Ljubav ne umem dobro da objasnim ali ona je svakako najlepše imputirana u nas ako ne amputiramo a priori ono što nam većina duhovnika zna najlepše objasniti, a vi ste lepo otkrili ...

Izuzimajući sad lepotu diferencijacije ljubavi izmedju jedinki na fizičku, emotivnu, razumnu intelektualnu i duhovnu (mislim da tako beše!)...meni ljubav najpre lični na kvasac koji što je veći, to je i ona veća...Pa je nekad i prevelika za nas male ljude, pa moramo interno nešto i pojesti da ne “eksplodiramo” od ljubavi”...detinje rečeno...
Ljubav prati diferencijaciju, ali nema mernu jedinicu...Pa tako ljubav kućnih ljubimaca prema nama koja je navodno interesna uklapa se u normalnost našeg lanca života...
Ne verujem da su Hristu danas neprirodna društva za zaštitu životinja, jer su se granice odnosa prema životinjama za 2000 godina promenile...
Hrišćanstvu može da smeta ono što je neprirodno, a ne prirodno...a to je vraćati se na
primitivniju lestvicu i maltretirati kućne ljubimce, na primer...baš je šteta!
(možda postoje i trunčice ljubavi u životinjama koje smo pojeli, ko to zna...a kad nekog pojedeš onda se verovatno one inkorporiraju u “veću” (ljubav)...Uostalom inkorporacija organa je neki ovozemaljski vid takodje nastavka nečijeg života)...Problem je svakako što ljudi mnogo jedu ponekad....A ljudi jedu i ljude kad su u okolnostima da nema druge hrane...
Baš sam svašta "nalupala" ovde, ali dodaću da se ne slažem sa vama da je “Bog podario životinje da se njima hranimo, a ne da ih volimo” jer je Bog podario LJUBAV da je dajemo i primamo...
Želim vam je u izobilju...
Preporuke:
0
0
23 nedelja, 08 avgust 2010 08:48
Nikola Turajlić
Neshvatljivo je sveukupno stanje društvene svesti u Srbiji.
Ne treba biti profiler da se shvati, da je profesionalno odstranjenje stopala keruše Mile i njeno nalaženje pred vratima NVO aktivistinje, bolesno proizvodjenje slučaja ugrožavanja životinja.
Umesto da ograni "pravne države" pronadju u krugu "zaštitnika" životinja počinioca ovog dela, vrši se nevidjena medijalizacija slučaja.
To što novinari neukusno proizvode temu, moglo bi se još i razumeti.
Medjutim neoprostivo je što srpski i beogradski otac učestvuju u celoj maškaradi osude strašnog zločina i nesebične sanacije invaliditeta osakaćene keruše.
Preporuke:
0
0
24 nedelja, 08 avgust 2010 14:12
Toma
Iskreno se izvinjavam g.Jasni Simonović,možda sam malko prenaglio,a svakako jesam upotrebio trapavu konstrukciju u rečenici "Bog nam je podario životinje da ih jedemo,a ne da ih volimo".Trebalo bi da stoji "između ostalog i da ih jedemo",jer naravno,svi normalni ljudi bi trebalo da vole životinje(bar i makar one o kojima se brinu).Onu misao sam napisao zgrožen nad trivijalnošću objašnjenja dragih nam vegetarijanaca,zbog razloga zbog kojih ne jedu hranu životinjskog porekla.Naravno da naša Crkva nema ništa protiv životinja,naravno i da moj pas i moje tri mačke nemaju ništa protiv mene i naravno da je osoba koja je odsekla noge jadnoj keruši-jadnija osoba od keruše i da i njoj kao i knjruši treba naša bratska i ljudska pomoć.Ipak,previše gladne dece prolazi gradom proseći i perući šoferšajbne,a novine nas zatrpavaju vestima o sadizmu nad kerušom.Jednostavno-pobrkasmo prioritete....
Preporuke:
0
0
25 ponedeljak, 09 avgust 2010 09:57
Odbrana i poslednji dani
Makar me nazvali i paranoičnim i teoretičarem nepostojećih zavera mislim da je ovaj užasni postupak odsecanja nogica keruše politički motivisan, a ne delo nekog psihopate. Simptomatično je da se isto desilo u susednoj državi.Ne birajući sredstva ovde se želi uspostaviti sistem nekakvih vrednosti koje možda i jesu vredne same po sebi, ali u našoj društvenoj stvarnosti predstavljaju apsurd veći od Joneskovih stolica.Na nekim drugim stolicama sede predstavnici nevladinih organizacija u isčekivanju Godoa u "mračnoj", "genocidnoj", "krvoločnoj" i "sadističkoj" Srbiji, koji, u stvari, i ne želi istinski da dođe, nego samo šalje upustva o tome kako se treba ponašati i koje sve uslove treba ispuniti da bi mu se nekako približili. Ovde se, po meni, radi o najjeftinijoj političkoj manipulaciji, pri čemu se Zapad predstavlja bastionom humanih vrednosti, a Istok varvarskim i necivilizovanim. Ne znam samo šta ćemo sa onim silnim pomorom životinja i kompletne vegetacije u Meksičkom zalivu, koju je prouzrokovao simbol Zapadne moći Britiš Petroleum. Ili je u cilju napredka sve dozvoljeno.
Preporuke:
0
0
26 ponedeljak, 09 avgust 2010 11:35
Jasna Simonović
"Odbrana i politički dani"...gdine ili gdjo, politička motivacija ne isključuje da je delo "obolelog uma"...

Zašto mislite da "Godo" treba da bude toliko hrabar, da ne kažem neku goru reč, da dodje u Srbiju onakvu kako ste je opisali?...Ako neko nekog čeka treba da se potrudi da ga ljudski dočeka...

Mislim da su Ameri uradili pravu stvar kad su na čelo British Petroleuma stavili svog gradjanina...
Nadam se da će ta osoba izbalansirati štetu i dobit u korist naroda koji dalje treba tu da živi, i svakako čovečanstva u celini...

Kamo sreće da je na čelo KPMG Yugoslavije 1998. došao jedan Amer od biznisa i prava, a na čelo Hemofarma Vršac 2000. jedan Nemac od organizacije i znanja....

Onda bi na čelu Abbotta mogao da "sedi" ko god hoćete, čak i "Srbin", a da ga savetuje jedan Brit koga bih od srca preporučila jer ima dovoljno znanja i o Kosovu i o EU!
Preporuke:
0
0
27 ponedeljak, 09 avgust 2010 20:46
Odbrana i poslednji dani
Nisam gđa, nego gdin. U pravu ste, trebao sam da kažem- politički motivisanog obolelog uma. Ja Srbiju tako ne opisujem, nego oni koji sjede u navedenim stolicama na koje su se preplatili čisto iz sebičnih razloga, a svoj altruizam prodaju naivnima i onima koji ne znaju u šta više da veruju.Ne bih se složio sa vama da su Ameri neki eksperti po pitanju ekonomije i prava.Sumnjivi su po oba pitanja, jedino ih vadi što još uvek kontrolišu finansijske i pravne institucije u svetu, ali je pitanje dokle će to da traje. Šteta se ne može izbalansirati barem kad je u pitanju životinjski svet u Meksičkom zalivu. Situacija tamo je takva da imamo nekoliko hiljada barela nafte po glavi pelikana. Mnogo veći zločin, rekao bih zoocid, naspram ovoga odsecanja Milinih nogica, ali nisam primetio da se pravi neka velika drama oko toga.
Svako dobro.
Preporuke:
0
0
28 utorak, 10 avgust 2010 13:09
prioriteti
Zgrožena sam onim što je bolesni um uradio Mili! Ne znam ko je to uradio, niti koji su njegovi motivi, ali oni nisu bitni, već to da je jedno živo biće okrutno osakaćeno i ostavljeno da umre u mukama. Medijima (i pojedincima) koji su se bavili time ne zameram, o tome treba govoriti i učiniti sve što je moguće da se to više ne dešava. Takođe, mislim da treba poboljšati odnos društva prema okolini, životinjama i drugim ljudima, Zapravo, ni ne vidim razliku između ovih stvari: onaj ko voli sebe, voleće i sve oko sebe oko sebe, ma kojoj vrsti to pripadalo. Naš problem je sebičnost i nedostatak osećanja za druge.
I zato ne razumem priču o prioritetima. Ne mogu da se složim s tim da su životinje bitnije od ljudi, niti da su ljudi bitniji od životinja. To smatram ličnim opredeljenjem. Privatna televizija i pojedinci imaju pravo na to, i ako formiraju neki svoj fond za te namene, to je njihova stvar, i slobodne volje onih koji novac daju. Svi dušebrižnici koji misle da postoje i druge važne stvari slobodni su da se angažuju i pokrenu neke nove inicijative. Biće korisniji ako nešto urade, nego samo da potcenjuju bilo kakve pokušaje drugih.
A na našoj državi je odgovornost da vodi računa da izgrađeni azili rade, da lekari leče pacijente, da deca žive u adekvatnim uslovima... Ako ne znaju kako, neka zavire u sisteme uređenih država, pa neka "prepišu", umesto što nam prodaju maglu zvanu "evropski standardi". Za početak, neka prestanu da rasipaju naše teško zarađene i skromne pare na vlastiti luksuz, pa će ostati više, i za pse, i za ljude.
Preporuke:
0
0
29 utorak, 10 avgust 2010 14:20
Jasna Simonović
Odbrana i poslednji dani,
Sada se ja izvinjavam, u pravu ste, niste vi rekli nego ste naveli u vašem komentaru strašan opis Srbije, i mi zaista treba da pomognemo onima koji sede u tim stolicama da novine budu pune lepih informacija, a njihovi savetodavci puni znanja i morala da ukažu na pozitivna događanja....tako nekako...
Nisam merodavna da ocenim ni da li su Ameri ili bilo ko drugi eksperti po pitanju ekonomije i prava, veliki je to međunarodni bućkuriš, ali svakako da globalno pravo ekonomije i prava zahteva da onaj ko sedi u „finansijskoj i pravnoj instituciji“ jedne zemlje ima barem lokalno, ako ne i globalno znanje, a ne da svrstava isto generacijski, statistički ili površinski u svoje notne sveske...tako nekako...
Pa u tom smislu mislim da je nedopustimo Amerima u kontroli finansijskih i pravnih institucija u svetu ne pomoći znanjem....
Preporuke:
0
0
30 sreda, 11 avgust 2010 08:23
Toma
prioriteti
Pažljivo sam pročitao Vaš komentar i primetio na tri mesta čudan raspored navođenja "prioriteta".Prvo kažete,kako se mora poboljšati odnos društva prema:OKOLINI,ŽIVOTINjAMA I DRUGIM LjUDIMA.Kasnije kažete,kako država treba da vodi računa:DA AZILI RADE,DA LEKARI LEČE PACIJENTE I DA DECA ŽIVE U ADEKVATNIM USLOVIMA.Na trećem mestu kažete,da ako prestanu da rasipaju naše pare,ostaće više:ZA PSE I ZA LjUDE.Molim Vas da ne pomislite da sam verski paranoik,ali ne primećujete li i sami upravo ono na šta autor teksta i ukazuje.I sami nesvesno brkate prioritete.Nadam se da vaš životni ideal nije ekološki čista zemlja,sa srećnim psima i bez ljudi.Ja i dalje mislim da su ljudi najvažniji.Sav se naježim kada se setim slogana jedne reklame za kondome,koju sam čuo na našoj TV pre nekoliko godina,a glasi "...
bolje da se spreči-nego da zakmeči.."UŽAS
Preporuke:
0
0
31 sreda, 11 avgust 2010 14:52
DŽon Šepard
Tekst je (iako zanimljiv, ali baš za rubriku "Samo Smeh Srbina Spasava") prepun "ŠBBKBB". Tj. pretpostavki i žuči. Ali, relativno loše usmeren.

To kuče smo apsolvirali poodavno. Svako dodatno povezivanje ovde na NSPM sa BILO ČIME naknadno saopštenim, a i nekoliko meseci kasnije, podseća na dokono grebanje noktima po krastama na koži: krv će gotovo uvek opet krenuti, ako se bude uporan.

Psi laju, a karavan prolazi. Pritom mislim na one pse koji čuvaju sam karavan. Mi, "psi sa strane", samo lajemo bez potrebe. Gubimo bez potrebe (već načet) dobar glas.
Preporuke:
0
0
32 četvrtak, 12 avgust 2010 10:55
prioriteti
Dragi Tomo,
naslov "prioriteti" je trebalo da bude ironičan, upravo govorim o slobodi da svako postavi svoje, svojim redosledom... I svom opredeljenju da svakog prihvatam sa njegovom hijerarhijom prioriteta, samo ne mogu da prihvatim nametanje hijerarhije (psi, ljudi, pčele, oblaci, cveće, šta god). U mom komentaru su nabrajane stvari SASVIM SLUČAJNIM redosledom, pa on ne odražava moje prioritete. Nisam ni želela da pišem o svojim prioritetima.
Osim ovoga, imam veliku znatiželju, šta Vas je potaklo da pominjete kondome i rađanje dece kao odgovor na moj komentar... Obzirom da me ne znate, poći ću od pretpostavke da niste zlonamerni, i da je reč o veoma nesrećnoj slučajnosti. Na svoju žalost, pripadam jednoj velikoj, nesrećnoj grupi u Srbiji i već godinama očajnički pokušavam da konačno "zakmeči"... (Ako ikoga i dalje zanimaju moji prioriteti, neka izvede zaključak.) I dalje se nadam da će Bog delić svoje milosti podariti meni i mom mužu. Vama samo savetujem da ubuduće malo opreznije birate reči, pogotovu kada kritiku usmeravate toliko lično.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, Rio Tinto otvoriti rudnik litijuma u dolini Jadra?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner