четвртак, 16. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Сви смо ми помало керуше

Kоментари (32) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 05 август 2010 15:21
брм
kraj Болеча постоји нови супер модеран градски азил за псе који је опремљенији од свих градских домова здравља..поред њега су нови модели нових кола хитне помоћи за псе много бољи од оних намењених људима...на отварању се сликао и градоначелник и многи други, све телевизије су пропратиле....стоји на сајту града београда...добијене су многе похвале од ЕУ..
али,
довео сам мале псе луталице, заведен подацима са званичног сајта града Београда и извештајима са свих медија.. АЛИ ОНИ ИХ НЕ ПРИМАЈУ, мада многобројни боксови алуминијумски зврје празни....а ветеринари беспослени блеје по екстра чистим и стерилним ОГРОМНИМ просторијама... и за то примају плату из буџета..не примају их иако на сајту пише чак да је посета псима заинтересованих за усвајање од 12-14... упутили су ме на приватни азил који такође не прима.. а зато што не прима ускраћена му је помоћ фонда Брижит Бардо...
1) зашто ветеринари примају плату?
2) ДА ЛИ ЈЕ БАШ НАЈВЕЋИ ПРИОРИТЕТ ГРАДА БИЛА ИЗГРАДњА ОВОГ АЗИЛА..КОЈИ НЕ РАДИ

кад ћемо имати такве домове здравља ..који раде
Препоруке:
0
0
2 четвртак, 05 август 2010 16:23
Jasna Simonović
Gdine Jugoslave...

Mislim da treba da dobro ponovo razmislite o svemu što ste napisali...Zaista nije u redu da "krivicu" za silne grehe i probleme u društvu svaljujete na jedno invalid-psetance!

Mediji imaju pravo da pišu o čemu hoće...Eto, zašto vi niste napisali članak o kuhinjama, stratištima, nego uzimate prostor za kerušu Milu...
(mora da u vama ipak postoji zrnce saosećanja, a i naslov mi "u pozadini" sluti na dobro)...

Nema razloga da budete "ljubomorni" na kerušu Milu, ona je skupo platila svoje bitisanje na ovome svetu na kome bolesni ljudi nemaju pristojan tretman...A nema razloga niti da kritikujete ljudea koji su joj pomogli, pa eto vidite od njenih donacija već žive neki novi psi, a i neki ljudi koji mse time bave, nadam se...

Svako ima pravo da pomaže kome želi i može...to ne isključuje npr i vašu šansu da pomognete kome hoćete i kako umete...

Zašto mislite da Srbija ne treba da je zadovoljna što je barem spasla život jednom psu?

To nikoga, ama baš nikoga, ne sprečava da spašava ljude...Naprotiv...
Sve najbolje...
Препоруке:
0
0
3 четвртак, 05 август 2010 17:09
Илија
Данас 05.авг2010. у 16:45 на сајту НСПМ нема ниједног текста о прогону Срба из Р.Хрватске пре тачно петнаест година (изузетак су пренете агенцијске вести).
Доле стоји одличан текст г.М.Вучинића из прошле године (узгред, погледајте пратеће коментаре и схватићете да смо још једну годину потрошили, а ништа нисмо урадили, ни за себе ни за друге). И то је то.
Браћо Срби свака част.
Исто као што сте заборавили Србе из РСК, заборавићете и оне са Косова и Метохије. У Србији мислим да није приказан ни документарни филм о Србима са КиМ који одлазе у америчку војску јер немају другог начина да прехране децу (снимила га је ТВ Русија данас).
1998. када је потписан Ердутски споразум, локални српски политичари су нас уверавали на свим радио и тв станицама да то није укључивање у уставно правни поредак Р.Хрватске и видите где је данас ист.Славонија Барања и зап.Срем (а исти ти политичари су и даље на власти).
Зато ћете и дочекати да учите како су Јасеновцу по налогу Немаца страдали хрватски државњани.
Био је текст г.М.Будимира, али чисто протоколаран и млак, јер да је хтео да делује, барем један транспарент би развио за време посете предс.РХ.


Што се текста тиче: све је то део њихових новопрокламованих вредности.
А ја им поручујем: Не желим Ваше вредности!
Препоруке:
0
0
4 четвртак, 05 август 2010 18:11
Nevena Tomasevic
Sjajno... Ova nasa Srbijica sve vise lici na neko Nusicevo ili Domanicevo delo... Ovo je zaista vreme kada nas satira spasava da ne poludimo od ovih na vlasti koji nas definitivno i sve vise tretiraju kao kerove.
Препоруке:
0
0
5 четвртак, 05 август 2010 18:56
konacno
Sjajno ! Hvala dragom Bogu da se neko setio da napise nesto i na ovu temu.

@Jasna Simovic

Draga gospodjice/gospodjo,

Nema niceg loseg u tome pomoci jednom psu, ali hajde prvo da resavamo probleme po hijerarhiji. Kada je trebalo snabdeti decije svratiste i pomoci narodnim kuhinjama stvari nisu isle bas glatko...
Препоруке:
0
0
6 четвртак, 05 август 2010 20:34
Зоран Туцаковић
"Каква тмина, каква помрачина". Додајем још: И каква срамотна опачина!

Ко год покуша да укаже на бљутавост и гротескност целе приче о националној хероини псећег рода, од стране дежурних хуманиста и "љубитеља" животиња бива оглашен за некога ко, у најмању руку, замењује тезе. Забога, не треба доводити у везу децу са Косова и Метохије, народне кухиње, умирање сиромашака од глади са судбином кучета коме су одсечене шапе. Не, него треба сате и сате програма посвећивати једној дозлабога исконструисаној причи (збиља, шта би са усвајањем Миле од стране нашег председника?).

Одличном тексту недостају само могућа збивања пре сахране на највишем нивоу. То подразумева снимање посебне псеће "сапунице", у којој ћемо пратити: прављење специјалних протеза, навикавање кучета на ход уз помоћ тих специјалних направа, безграничну љубав "усвојитељске" породице, развој свести деце у тој породици о вредности људског и псећег живота, омогућавање парења керуши-инвалиду, бригу мајке-керуше над својим накотом, одрастање штенади у миру и љубави, старење керуше... Тек онда, као финале, долази достојно сахрањивање уз заслужене почасти. Ампутација мишљења, за разлику од ампутације шаке или шапе, нимало не боли, чак и кад се изводи без анестезије. А код нас је свеприсутна и медијска анестезија.

Да ни браћа Бугари нису имуни на опачине сличне врсте, показује и пример кучета Миме. Разлика је у том једном слову "имена", али и у томе што су за Миму направљене специјалне протезе у Немачкој. О томе можете прочитати овде:

http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=430261
http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=451682
http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=503204
Препоруке:
0
0
7 четвртак, 05 август 2010 20:56
НСПМ за "Илију"
Поштовани, можемо да разумемо Вашу огорченост и незадовољство, али мислимо да сте мало промашили адресу. Поред "агенцијских вести" које са ниподаштавањем помињете, на НСПМ је јуче и данас објављено чак четири или пет фото вести на ту тему и са више него речитим потписима, као и два ауторска текста. Један нови, од г. Будимира и један "из архиве" од Маринка Вучинића. На овај или сличан начин ову смо жалосну годишњицу обележавали и свих претходних година, укључујући и онда када се тиме мало ко у Србији занимао и бавио. Стога мислимо да нисте сасвим праведни када за илустрацију своје тезе помињете НСПМ. На страну што је то потпуно мимо теме текста на који сте послали коментар.
Препоруке:
0
0
8 четвртак, 05 август 2010 21:03
Веља
Шта је позориште у поређењу са животом? Безначајни су зато Бекет и Јонеско, утемељивачи театра апсурда у поређењу са Борисом који реализује државу апсурда. Само, сетимо се, ни театар апсурда нема срећан крај. Држави се спрема трагичан.
Препоруке:
0
0
9 четвртак, 05 август 2010 21:06
данас?
3 четвртак, 05 август 2010 17:23 Jasna Simonović
...Zašto mislite da Srbija ne treba da je zadovoljna što je barem spasla život jednom psu? ...
Свакодневно неки грађанин Србије спаси живот или помогне некој куци, маци, птици или некој другој крупној или ситној животињи. Свакодневно има примера и окрутног понашања, и дивних примера пожртвованости према животињама.
Проблем са случајем керуше Милом је у медијској пажњи и манипулацији од стране припадника одређених НВО, с курсевима, и самонабеђених ЕУ-скојеваца који нису завршили никакве курсеве. Керушу је пронашла једна таква, с курсом, из организације, и, будући обучена, одмах ступила у дејство по правилима ... и тако се покренуло ово наметљива, неумерена, неукусно ганутљива псећа сапунска опера ... псећа? Не, у ствари, овде је јадно куче (оно је остало без шапа колико год да је велика медијска звезда постала од тада, и да њу питају ...) заједно с делом српског грађанства и медија нижег квалитета псотало предмет бљутаве и непошћтене калкулације нечега за шта неки кажу да је реприза истог из једне државе у суседству ...

Дакле, на крају, занимају ме судбине људи, и животиња, и биљака, али не падам тако лако на надуване приче које све нас смерају да ставље у службу некога чији интерес није уопште тешко сагледати кад утишате тон и погледате им у очи ... Следите своје праве инстинкте.
Препоруке:
0
0
10 четвртак, 05 август 2010 21:16
ево, на пример ...
3 четвртак, 05 август 2010 17:23 Jasna Simonović
Mislim da treba da dobro ponovo razmislite o svemu što ste napisali..
- А шта Ви мислите о културној и језичкој ампутацији ћирилице из српског језика? Како да то НИКАД није предмет озбиљног разматрања у великим медијима? Та велика и изузетно значајна тема се дотиче културног и језичког идентитета милиона људи у Србији, и њихових основних људских и грађанских права, која се немилосрдно у тој области газе, унижавају, кидају, масакрирају ... Систематски, у организованом злочиначком подухвату. Љ. Јовановић
Препоруке:
0
0
11 четвртак, 05 август 2010 22:33
Jasna Simonović
"konacno" ...Možda nisam bila dovoljno jasna, izvinjavam se ...Problemi se ne rešavaju po hijerarhiji, kako kažete, problemi se svi rešavaju!

nisam razumela šta ste hteli da kažete...izuzev poslednje rečenice, sa kojom se u potpunosti slažem...upravo ste u njoj rekli sve, da treba se svim baviti (ali priznaćete, naduvavanje je ponekad takodje vrlo korisno, nije svaka piletina niti pljeskavica ista!)...

"evo, na primer", hvala veliko, ali vi mene precenjujete...Tako veliko pitanje upućeno meni!?

Niti znam šta su veliki mediji, niti znam kako može neko da amputira ćirilicu!
Ma od toga nema ništa! (dok je Vuka i Beča!)
A neće dati ni keruša Mila, ni svi spašeni kučići i mačići, ni sve spašene biljke i voćke...
Evo, garantujem latinicom!
Препоруке:
0
0
12 четвртак, 05 август 2010 22:57
Bijek
Smešna mi je ta vaša potreba da ideološki sastavite listu hijerarhije ljudskih problema i da im ih nametnete. Deca na Kosovu? Zašto ne i deca u celom svetu? A ako je tako, da li bi trebalo da verujem da ste se vi, kao pisac ovakvog angažovanog teksta, odrekli svoga novca i da se bezuslovno žrtvujete za decu s Kosova? Ili se samo nadmudrujete s B92? Nije li to isto? Oni nameću, vi namećete.
Препоруке:
0
0
13 петак, 06 август 2010 02:05
Senka Young
Svaka cast G. Jugoslavu Tajicu na ovom tekstu. Konacno da neko vidi kroz taloge sarene laze. A slucaj tog jadnog pseta upravo predstavlja sarenu lazu. Nazalost, vidim po komentarima prisutnih da je tendecija da se voli sareno makar to bila i laz- sveprisutna. Ako Vam kazem da postoji internacionalna grupa na FB kao podrska kerusi Mili i na kojoj se vise od 6800 clanova, Engleza i Amera pita kakva je to idiotska zemlja Srbija u kojoj tako zlostavljaju pse - trebalo bi vam biti sve jasno.
Препоруке:
0
0
14 петак, 06 август 2010 02:26
Senka Young
Mozda trazim previse ali zamolila bi Gosp. Jasnu Simonovic da mi odgovori na nekoliko pitanja vezanih za njene komentare:
Kako objasnjava pojavu da zivotinje imaju nagon da same sebi skracuju muke kad ih muka natera ( pojava nasukavanja kitova na obalu, nedavno je cak i jedna ajkula to uradila jer je bila bolesna- da spomenemo samo vrste na nizoj ljestvici opstanka)?
Kako objasnjava specificne detalje u vezi masakriranja keruse Mile ( kao npr. da je nadjena bas ispred zgrade u kojoj zivi Sandra Spodja -animal activist)?
Da li misli da je kerusa Mila sada " srecna" sa ishodom , ako cemo vec projektovati ljudske emocije na jadno pseto?
Kako ce na Jasnu gledati kad prvi put bude otisla u Englesku ili Ameriku pa kad kaze da je iz Srbije- zemlje u kojoj se i zivotinje muce?
Da li B92 siri moral ili nemoral?
Препоруке:
0
0
15 петак, 06 август 2010 08:01
Deki
Prvo i osnovno ljudsko pravo je na zivot. Da li je brinuti o zivotinjama ljudski naravno. Pre dve godine na mitingu radikala pretucen je covek od strane policije koji je kasnije podlegao povredama od posledice prebijanja. Da li je ministar unutrasnjih poslova podneo ostavku, a pripadnici te jedinice izvedeni na sud?Ili u vezi sudjenja gospodinu Seselju, da li vlada republike Srbije finansira njegovu odbranu, ili je zbog njegovog maltretiranja Srbija pondnela predlog Komitetu UN za ljudska prava i pokrenula postupak da se to osudi i prestane njegovo maltretiranje i priznaju prava koja su mu garantovana.Da budemo jasni meni se ne svidjaju ponasalje i neotesanost gospodina Seselja i SRS.Ali on u ovom trenutku brani ne samo svoje samo vec i samu Srbiju.Bez obzira na moj licni amonizitet, on sada brani Srbiju, a to je nesto gde moja politicka ubedjenja i misljenje o njemu, postaju totalno irelevatna.To je valjda koliko ja znam demokratija.A sto se tice kuceta Mile pocinilac toga dela treba da odgovara,jer kako neko rece lako je biti necovek, a tesko covek.
Препоруке:
0
0
16 петак, 06 август 2010 12:14
Jasna Simonović - I deo
Senka Young,
Hvala...Tražite previše, ali ponekad kad se traži previše, dobije se barem nešto, pa ću pokušati:
1. Ne samo životinje, već i ljudi imaju nagon da sebi skraćuju muke.Oni koji nisu na mukama treba da pomognu onima koji su u mukama pre nego postanu samoubice ili ubice...(a i posle, ali to nije sad pitanje)
2. Na ljudima je da učine ono što je u njihovoj moći za prirodu, baš kao što to čine vrste na nižoj lestvici...
3. Na ljudima iz Srbije je da ne dozvole da ono što je učinio pojedinac plate ljudi koji to nisu učinili....Vostanie Serbie u pomoć nesretniku koga je takva muka naterala da bude sekač psećih nogu umesto gradjanin “sveta”...Možda je baš zato došao, slučajno ili namerno, ispred zgrade animal aktivistkinje, jer svi smo mi životinje u nekom poreklu, ali nismo duhovne nakaze u svakom pogledu...Iskreno se nadam da će dobiti pomoć...
4. Na ljudima je u Srbiji da odgovore Amerima i Englezima na FB kako je društvo u Srbiji uzelo u zaštitu i životinju i čoveka ... Pa neko bi se time ponosio...
Препоруке:
0
0
17 петак, 06 август 2010 12:16
Jasna Simonović - II deo
Senka Young,
5. Pitate ““kako će na Jasnu (mene) reagovati kad prvi put bude otišla u Englesku ili Ameriku pa kad kaže da je iz Srbije u kojoj se i životinje muče”...(Iz vaših usta u Božje uši!)...Pre par godina već sam rekla “Amerikancima” u Bgd-u da su ljudi primorani zbog teškog siromaštva da ponekad puste svoje ljubimce na ulicu...A Britima, odn. globalnoj revizoskoj kući, već sam rekla da mogu da im pošaljem ceo imenik gradjana koji pate, a uz gradjane ide mnogo životinja i biljaka koji pate....Kako će oni reagovati, pojma nemam niti se ikada to pitam...Ali ja to ne bih ni rekla! Već: Dolazim iz Srbije u kojoj ljudi i kad nemaju šta da jedu, podele sa svojim kućnim ljubimcem...ostave hranu pored djubrišta za lutalice...naprave kućicu i kad žive u soliteru pa se mnogi brinu za njih...ima jedan veterinar koji operiše besplatno slomljenu nogicu mačke sa ulice, i to dva puta i koji daje instrukcije ako je pas iz EU telefonom iako je Božić, a zamislite: nećete nikada verovati da je narod podigao na noge psetance koje se našlo na pogrešnom mestu u pogrešnom trenutku sumanutom nagonu jednog nesrećnika....
A ja znajući sebe neću propustiti da ih taknem u “holivudsku petu” i kažem: I u mojoj Srbiji postoji Lesi koji se vratio kući....Zove se Keruša Mila....(pravo Jesenjinovo otelotvorenje, ali to mogu da dodam samo novijim generacijama koje su čitale rusku literaturu!)...
ps Keruša Mila može da donese sreću tolikim ljudima....A čoveku koji ga je usakatio dovoljno novca da se prizove normalnom životu, a možda i prihvati Milu, ili neko drugo kučence u svoje ljudsko gnezdo..
Препоруке:
0
0
18 петак, 06 август 2010 12:26
Jasna Simonovic
"Da li misli da je kerusa Mila sada " srecna" sa ishodom , ako cemo vec projektovati ljudske emocije na jadno pseto?"...

Ne dajem sebi za pravo da umesto nekoga kažem da li je srećan ili ne, čak i kad se radi psetu...
Život je sam po sebi sreća, tako bi trebalo da bude...

"Da li B92 siri moral ili nemoral?"...Pojma nemam, uopšte ne proučavan B92, niti bilo koju drugu TV stanicu....Kada bih bila direktor te firme time bih se pozabavila...

Kao osoba zdravstvene struke, mogu jedino da razumem i prosto da ne kažem prostački zaključim da nemoral dolazi kada moral ustukne...Treba ga prizvati i svakako mu je "odseći četiri noge" kada se pred nama pojavi, samo se beživotni delovi biljaka i ćelija podsecaju....Onda bolje raste!
Sve najbolje još jednom...
Препоруке:
0
0
19 петак, 06 август 2010 17:17
Страшно !
Узгред, свака пилетина је од пилета, и пљескавица од меса неке животиње, које се убију и транжирају на не много мање страшан и окрутан начин као што је керуша Мила страдала. Али, о страдању тих животиња нико не прави вишемесечне сапунске извештаје у ударним терминима главних телевизија ..
Знате зашто? Зато што имамо интерес у вези с њима: да их поједемо. Као што у неким земљама света једу псе.
Пријатно.
Препоруке:
0
0
20 петак, 06 август 2010 21:02
Тома
Чини ми се да у коментарима појединци недовољно раздвајају људе од животиња.Наравно,да нико нормалан не може урадити ништа слично јадној животињи,али драга Јасна,говоримо ипак само о животињи.У последње време људи све чешће бркају љубав према ближњем своме(читај-човеку),са љубављу према животињама.Све чешће у разговору чујемо испразне флоскуле-ко не воли животиње-не воли ни људе,у животиње се још нисам разочарао(ла),животиње су вернији пријатељи...Размислите само куда нас води овакво мишљење.Пре свега,животиње нас "не воле",зато што немају разум,већ су са нама док им је са нама добро,док их хранимо и мазимо.Љубав или ЉУБАВ је могућа само са људима и према људима,ма како то тешко понекада било.Зато су хришћанству неприродна друштва као-друштво за заштиту животиња-да ли то значи да чланови тог друштва не заштићују људе или покрети попут вегетаријанског,зато што нам је Бог подарио животиње да се њима хранимо,а не да их волимо.
Препоруке:
0
0
21 петак, 06 август 2010 23:21
божидар
Боже људи, па шта вам је? Зар заиста не схватате да је овде најмање реч о екологији, здравој храни, заштити животиња и сличним стварима? Иначе, одличан текст. Мада је овде на НСПМ, ако се не варам, пре неколико месеци већ објављен такође сјајан текст на исту тему (мислим, Василија Мишковића), који се такође бавио манипулацијом и инструментализацијом читавог овог случаја и отворено алудирао да су то сакаћење, слично као и у Бугарској, заправо извршили активисти за заштиту животиња да би "#мобилисали" и активирали јавно мњење..
Препоруке:
0
0
22 недеља, 08 август 2010 08:44
Jasna Simonović
Toma,

Hvala za tako suvisli komentar upućen meni...
Vi ste potpuno u pravu što se tiče razdvajanja ljudi od životinja, “simbioze” mogu da budu čak jako opasne...od toga je spuštanje čoveka na niži stupanj tkz lestvice najopasnije...Svako “brkanje” dovodi do “papazjanije” i ne odslikava nas u lepoti diferencijacije...a odobravanje zločina
usisava nas sve u porok krivice...
Ljubav ne umem dobro da objasnim ali ona je svakako najlepše imputirana u nas ako ne amputiramo a priori ono što nam većina duhovnika zna najlepše objasniti, a vi ste lepo otkrili ...

Izuzimajući sad lepotu diferencijacije ljubavi izmedju jedinki na fizičku, emotivnu, razumnu intelektualnu i duhovnu (mislim da tako beše!)...meni ljubav najpre lični na kvasac koji što je veći, to je i ona veća...Pa je nekad i prevelika za nas male ljude, pa moramo interno nešto i pojesti da ne “eksplodiramo” od ljubavi”...detinje rečeno...
Ljubav prati diferencijaciju, ali nema mernu jedinicu...Pa tako ljubav kućnih ljubimaca prema nama koja je navodno interesna uklapa se u normalnost našeg lanca života...
Ne verujem da su Hristu danas neprirodna društva za zaštitu životinja, jer su se granice odnosa prema životinjama za 2000 godina promenile...
Hrišćanstvu može da smeta ono što je neprirodno, a ne prirodno...a to je vraćati se na
primitivniju lestvicu i maltretirati kućne ljubimce, na primer...baš je šteta!
(možda postoje i trunčice ljubavi u životinjama koje smo pojeli, ko to zna...a kad nekog pojedeš onda se verovatno one inkorporiraju u “veću” (ljubav)...Uostalom inkorporacija organa je neki ovozemaljski vid takodje nastavka nečijeg života)...Problem je svakako što ljudi mnogo jedu ponekad....A ljudi jedu i ljude kad su u okolnostima da nema druge hrane...
Baš sam svašta "nalupala" ovde, ali dodaću da se ne slažem sa vama da je “Bog podario životinje da se njima hranimo, a ne da ih volimo” jer je Bog podario LJUBAV da je dajemo i primamo...
Želim vam je u izobilju...
Препоруке:
0
0
23 недеља, 08 август 2010 09:48
Nikola Turajlić
Neshvatljivo je sveukupno stanje društvene svesti u Srbiji.
Ne treba biti profiler da se shvati, da je profesionalno odstranjenje stopala keruše Mile i njeno nalaženje pred vratima NVO aktivistinje, bolesno proizvodjenje slučaja ugrožavanja životinja.
Umesto da ograni "pravne države" pronadju u krugu "zaštitnika" životinja počinioca ovog dela, vrši se nevidjena medijalizacija slučaja.
To što novinari neukusno proizvode temu, moglo bi se još i razumeti.
Medjutim neoprostivo je što srpski i beogradski otac učestvuju u celoj maškaradi osude strašnog zločina i nesebične sanacije invaliditeta osakaćene keruše.
Препоруке:
0
0
24 недеља, 08 август 2010 15:12
Тома
Искрено се извињавам г.Јасни Симоновић,можда сам малко пренаглио,а свакако јесам употребио трапаву конструкцију у реченици "Бог нам је подарио животиње да их једемо,а не да их волимо".Требало би да стоји "између осталог и да их једемо",јер наравно,сви нормални људи би требало да воле животиње(бар и макар оне о којима се брину).Ону мисао сам написао згрожен над тривијалношћу објашњења драгих нам вегетаријанаца,због разлога због којих не једу храну животињског порекла.Наравно да наша Црква нема ништа против животиња,наравно и да мој пас и моје три мачке немају ништа против мене и наравно да је особа која је одсекла ноге јадној керуши-јаднија особа од керуше и да и њој као и књруши треба наша братска и људска помоћ.Ипак,превише гладне деце пролази градом просећи и перући шофершајбне,а новине нас затрпавају вестима о садизму над керушом.Једноставно-побркасмо приоритете....
Препоруке:
0
0
25 понедељак, 09 август 2010 10:57
Одбрана и последњи дани
Макар ме назвали и параноичним и теоретичарем непостојећих завера мислим да је овај ужасни поступак одсецања ногица керуше политички мотивисан, а не дело неког психопате. Симптоматично је да се исто десило у суседној држави.Не бирајући средства овде се жели успоставити систем некаквих вредности које можда и јесу вредне саме по себи, али у нашој друштвеној стварности представљају апсурд већи од Јонескових столица.На неким другим столицама седе представници невладиних организација у исчекивању Годоа у "мрачној", "геноцидној", "крволочној" и "садистичкој" Србији, који, у ствари, и не жели истински да дође, него само шаље упуства о томе како се треба понашати и које све услове треба испунити да би му се некако приближили. Овде се, по мени, ради о најјефтинијој политичкој манипулацији, при чему се Запад представља бастионом хуманих вредности, а Исток варварским и нецивилизованим. Не знам само шта ћемо са оним силним помором животиња и комплетне вегетације у Мексичком заливу, коју је проузроковао симбол Западне моћи Бритиш Петролеум. Или је у циљу напредка све дозвољено.
Препоруке:
0
0
26 понедељак, 09 август 2010 12:35
Jasna Simonović
"Odbrana i politički dani"...gdine ili gdjo, politička motivacija ne isključuje da je delo "obolelog uma"...

Zašto mislite da "Godo" treba da bude toliko hrabar, da ne kažem neku goru reč, da dodje u Srbiju onakvu kako ste je opisali?...Ako neko nekog čeka treba da se potrudi da ga ljudski dočeka...

Mislim da su Ameri uradili pravu stvar kad su na čelo British Petroleuma stavili svog gradjanina...
Nadam se da će ta osoba izbalansirati štetu i dobit u korist naroda koji dalje treba tu da živi, i svakako čovečanstva u celini...

Kamo sreće da je na čelo KPMG Yugoslavije 1998. došao jedan Amer od biznisa i prava, a na čelo Hemofarma Vršac 2000. jedan Nemac od organizacije i znanja....

Onda bi na čelu Abbotta mogao da "sedi" ko god hoćete, čak i "Srbin", a da ga savetuje jedan Brit koga bih od srca preporučila jer ima dovoljno znanja i o Kosovu i o EU!
Препоруке:
0
0
27 понедељак, 09 август 2010 21:46
Одбрана и последњи дани
Нисам гђа, него гдин. У праву сте, требао сам да кажем- политички мотивисаног оболелог ума. Ја Србију тако не описујем, него они који сједе у наведеним столицама на које су се преплатили чисто из себичних разлога, а свој алтруизам продају наивнима и онима који не знају у шта више да верују.Не бих се сложио са вама да су Амери неки експерти по питању економије и права.Сумњиви су по оба питања, једино их вади што још увек контролишу финансијске и правне институције у свету, али је питање докле ће то да траје. Штета се не може избалансирати барем кад је у питању животињски свет у Мексичком заливу. Ситуација тамо је таква да имамо неколико хиљада барела нафте по глави пеликана. Много већи злочин, рекао бих зооцид, наспрам овога одсецања Милиних ногица, али нисам приметио да се прави нека велика драма око тога.
Свако добро.
Препоруке:
0
0
28 уторак, 10 август 2010 14:09
приоритети
Згрожена сам оним што је болесни ум урадио Мили! Не знам ко је то урадио, нити који су његови мотиви, али они нису битни, већ то да је једно живо биће окрутно осакаћено и остављено да умре у мукама. Медијима (и појединцима) који су се бавили тиме не замерам, о томе треба говорити и учинити све што је могуће да се то више не дешава. Такође, мислим да треба побољшати однос друштва према околини, животињама и другим људима, Заправо, ни не видим разлику између ових ствари: онај ко воли себе, волеће и све око себе око себе, ма којој врсти то припадало. Наш проблем је себичност и недостатак осећања за друге.
И зато не разумем причу о приоритетима. Не могу да се сложим с тим да су животиње битније од људи, нити да су људи битнији од животиња. То сматрам личним опредељењем. Приватна телевизија и појединци имају право на то, и ако формирају неки свој фонд за те намене, то је њихова ствар, и слободне воље оних који новац дају. Сви душебрижници који мисле да постоје и друге важне ствари слободни су да се ангажују и покрену неке нове иницијативе. Биће кориснији ако нешто ураде, него само да потцењују било какве покушаје других.
А на нашој држави је одговорност да води рачуна да изграђени азили раде, да лекари лече пацијенте, да деца живе у адекватним условима... Ако не знају како, нека завире у системе уређених држава, па нека "препишу", уместо што нам продају маглу звану "европски стандарди". За почетак, нека престану да расипају наше тешко зарађене и скромне паре на властити луксуз, па ће остати више, и за псе, и за људе.
Препоруке:
0
0
29 уторак, 10 август 2010 15:20
Јасна Симоновић
Одбрана и последњи дани,
Сада се ја извињавам, у праву сте, нисте ви рекли него сте навели у вашем коментару страшан опис Србије, и ми заиста треба да помогнемо онима који седе у тим столицама да новине буду пуне лепих информација, а њихови саветодавци пуни знања и морала да укажу на позитивна догађања....тако некако...
Нисам меродавна да оценим ни да ли су Амери или било ко други експерти по питању економије и права, велики је то међународни бућкуриш, али свакако да глобално право економије и права захтева да онај ко седи у „финансијској и правној институцији“ једне земље има барем локално, ако не и глобално знање, а не да сврстава исто генерацијски, статистички или површински у своје нотне свеске...тако некако...
Па у том смислу мислим да је недопустимо Америма у контроли финансијских и правних институција у свету не помоћи знањем....
Препоруке:
0
0
30 среда, 11 август 2010 09:23
Тома
приоритети
Пажљиво сам прочитао Ваш коментар и приметио на три места чудан распоред навођења "приоритета".Прво кажете,како се мора побољшати однос друштва према:ОКОЛИНИ,ЖИВОТИЊАМА И ДРУГИМ ЉУДИМА.Касније кажете,како држава треба да води рачуна:ДА АЗИЛИ РАДЕ,ДА ЛЕКАРИ ЛЕЧЕ ПАЦИЈЕНТЕ И ДА ДЕЦА ЖИВЕ У АДЕКВАТНИМ УСЛОВИМА.На трећем месту кажете,да ако престану да расипају наше паре,остаће више:ЗА ПСЕ И ЗА ЉУДЕ.Молим Вас да не помислите да сам верски параноик,али не примећујете ли и сами управо оно на шта аутор текста и указује.И сами несвесно бркате приоритете.Надам се да ваш животни идеал није еколошки чиста земља,са срећним псима и без људи.Ја и даље мислим да су људи најважнији.Сав се најежим када се сетим слогана једне рекламе за кондоме,коју сам чуо на нашој ТВ пре неколико година,а гласи "...
боље да се спречи-него да закмечи.."УЖАС
Препоруке:
0
0
31 среда, 11 август 2010 15:52
Џон Шепард
Текст је (иако занимљив, али баш за рубрику "Само Смех Србина Спасава") препун "ШББКББ". Тј. претпоставки и жучи. Али, релативно лоше усмерен.

То куче смо апсолвирали поодавно. Свако додатно повезивање овде на НСПМ са БИЛО ЧИМЕ накнадно саопштеним, а и неколико месеци касније, подсећа на доконо гребање ноктима по крастама на кожи: крв ће готово увек опет кренути, ако се буде упоран.

Пси лају, а караван пролази. Притом мислим на оне псе који чувају сам караван. Ми, "пси са стране", само лајемо без потребе. Губимо без потребе (већ начет) добар глас.
Препоруке:
0
0
32 четвртак, 12 август 2010 11:55
приоритети
Драги Томо,
наслов "приоритети" је требало да буде ироничан, управо говорим о слободи да свако постави своје, својим редоследом... И свом опредељењу да сваког прихватам са његовом хијерархијом приоритета, само не могу да прихватим наметање хијерархије (пси, људи, пчеле, облаци, цвеће, шта год). У мом коментару су набрајане ствари САСВИМ СЛУЧАЈНИМ редоследом, па он не одражава моје приоритете. Нисам ни желела да пишем о својим приоритетима.
Осим овога, имам велику знатижељу, шта Вас је потакло да помињете кондоме и рађање деце као одговор на мој коментар... Обзиром да ме не знате, поћи ћу од претпоставке да нисте злонамерни, и да је реч о веома несрећној случајности. На своју жалост, припадам једној великој, несрећној групи у Србији и већ годинама очајнички покушавам да коначно "закмечи"... (Ако икога и даље занимају моји приоритети, нека изведе закључак.) И даље се надам да ће Бог делић своје милости подарити мени и мом мужу. Вама само саветујем да убудуће мало опрезније бирате речи, поготову када критику усмеравате толико лично.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер