Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Kosovo i EU više nisu odvojeni koloseci

Komentari (38) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 05 jun 2010 17:11
Nebojša Malić
Nisu nikad ni bili odvojeni - lepo je rečeno u onom demaršu upućenom Tadiću da je to sporazumno bila priča za unutrašnju upotrebu. A evo, ni EUropstvo nije što su ljudi sanjali. Da mi je znati šta će sledeće obećati da ostanu na vlasti...
Preporuke:
0
0
2 subota, 05 jun 2010 17:48
thinking maize
Možda bi neko trebao da došapne Emiru Kusturici da na svoj sledeći "Kustendorf" posveti veštini glume i kao specijalne goste pozove ser Šona Konerija i Mela Gibsona i tamo im predloži snimanje nastavka "Hrabrog srca"?! Kada su Englezi ovoliko BANDOGLAVI, onda ne treba pokušavati da im dokažemo istinu! Možda bi trebalo da im kontriramo!? Da podsetim, ser Šon Koneri je vrlo istaknuti član Škotske Nacionalne Partije, koja se zalaže za obnavljanje nezavisnosti Škotske, a "Hrabro srce" je film poznat po "anglofilskim tendencijama"! Od nečega treba početi! A za dalje ćemo da vidimo! Zašto moramo baš sve da im kažemo! Slađe je kad se "peku na tihoj vatri"! Uostalom, da malo otkrijem, šifra je IRA!
Preporuke:
0
0
3 subota, 05 jun 2010 17:53
Necemo probleme, hocemo srpske teritorije!
"...građani tih bogatijih zemalja daju svoj novac u zajedničke fondove i mnogo teže im je objasniti zašto bi bilo korisnije da primimo još članova koji će biti korisnici tih sredstava, nego da ta sredstva, na primer, budu upotrebljena za rešavanje nekih unutrašnjih problema." Kako da ne, ambasadore! Bolje je za te bogatije zemlje da svoje "untrasnje probleme" resavaju tako sto ce od zemalja koje nisu jos primili, i nikad nece primiti, otimaju teritorije, i daju ih onima sa kojima su i Vasi casni preci, ambasadore, vodili teske ratove tokom drugog svetskog rata! Vi ste, ambasadore, veliki ljubitelj Srbije u granicama koje joj je nametnuo Adolf Hitler! Ako se ljutite zbog ovoga sto kazem, onda znajte da nije krivica do mene, nego do - istorijskih cinjenica! Ah, da, Vas ne zanimaju cinjenice. Zato ste kriminalca, teroristu i zlocinca Tacija proglasili svojim saveznikom, a nekad su engleski saveznici bili Ruzvelt i Staljin! Uocavate razliku, ambasadore?!
Preporuke:
0
0
4 subota, 05 jun 2010 18:04
Zvonimir Kostić
Na prvi, drugi i treći pogled, g.ambasador je više nego jasan. I precizan. Očekujem da počne ubeđivanje kako ja ne znam da čitam, ne razumem suštinu, jednostavno, da sam glup, zlonameran i retrogradan. Možda ni prevod nije precizan... A Srbi i Srbija se i dalje češljaju, češljaju... Frizura nema alternativu. Ko pita za glavu...
Preporuke:
0
0
5 subota, 05 jun 2010 18:07
Ultravisitor
Odvojeni su bili za deo srpskog naroda koji je glasao za Tadica naivno verujuci u pricu o razdvojenosti koloseka kao i o socijalistickoj internacionali. Ostali koji su glasali za Tadica su jako dobro znali da je u pitanju marketinski trik, i da je glasanje za Tadica i zutu demokratiju dobra stvar za zemlje iz okruzenja koje ce svaka dobiti po parce Srbije, ako ne velicine Kosmeta onda bar Vojvodine i Sandzaka. Problem Srbije je upravo deo Srba koji drze ledja Tadicu.
Preporuke:
0
0
6 subota, 05 jun 2010 18:19
znali smo
Svi smo znali da nisu odvojeni i da od EU nema nista. Samo je jos ostalo da objasne narodu kojeg su 10 godina lagali i pravili budalom....
Preporuke:
0
0
7 subota, 05 jun 2010 18:20
Dragan
Napisao bih nekoliko komentara, koji su pušteni na b92, izgleda da je cenzor spavao :)

1.Kao i u slucaju EUlexa, pokazalo se da je dr Kostunica opet bio u pravu.

2.Gospodo iz EU, shvatite jednom za uvek da se Srpski narod NIKADA neće dobrovoljno odreći Kosova I Metohije zbog imaginarne tvorevine zvane EU!

Preporučujem (+258)Ne preporučujem (-110)

3.Blizi se krah politike I Kosovo i EU. Ako se pokaze da su nas Tadic i Jeremic sve vreme zamajavali ovom politikom, najmanje sto se moze ocekivati su OSTAVKE!

Preporučujem (+199)Ne preporučujem (-55)
Preporuke:
0
0
8 subota, 05 jun 2010 18:38
Peter RV
Pa,ovo je bilo jasno svakome sem 'nasim' informativnim medijima i zvanicnicima, koji su napravili vrlo unosni posao ubjedjujuci neupucene da to samo 'Zapad kaze ali ne misli'.
Nema dana kad nam 'Politika' ne objavi jos neku novost da nam se put za EU raskrscava. Ako Srbi nastave da vjeruju u ovakav hohstapleraj, mozda i ne zasluzuju da imaju sopstvenu drzavu.
Preporuke:
0
0
9 subota, 05 jun 2010 19:19
i nije tako vazno!
pa niko "zdrav" nije verovao da srbija dobrovolno nesto do sada uradio ili pa ce u buduce uraditi(naravno osim neke stvari kad ne mora)!
To znaju svi a najbolje oni iz EU a i oni iz Vlade, a bogami i mi normalni narod!
Sto se tice kosova nije u pitanje volja,nego mogucnost!
Pa tako to uvijek bilo!.... zato i ne treba biti puno pametan kao Kostunica ko je uvijek znao kako treba se Kosovo braniti( i ako u zadnje vreme bio bi zadovoljan sa jedan deo Kosova,ali ko zna ako to malo dugo traje mozda imace koju drugu ideju)!
.....A gospodin Ambasador isto tako nije rekao nista novo osim da igrao istu igru kao mi i oni ostali!
Preporuke:
0
0
10 subota, 05 jun 2010 19:34
PETI ELEMENT
Nevolja je u tome što nas je fraza "Evropska unija nema alternativu", prazna iluzionistička sintagma za naivne hedoniste duboko nacionalno podelila i generisala građanističku malodušnost koja hipertrofira do bezočnog odricanja od sopstvenosti. Bojim se osionog scenarija režima koji će artikulisati manjinsku građanističku atmosferu i denacifikacionu stihiju u smeru poptpunog pomirenja sa insistiranjem na dobrosusedskim odnosima, kako to ( ne samo ) gospodin ambasador smatra.
DOSTA!
Preporuke:
0
0
11 subota, 05 jun 2010 19:35
. Goran Jevtović
Hvala ambasadore za otvorenost i za nedvosmislenu poruku da pod hitno zaustavimo "reformu" onoga što je preostale od vojske, i da lagano krećemo u obnavljanje 3. Armije.
Kao u stra, dobra vremena.

Bez ozbira na toliko laži i obmana, ja koaliciji ZES želim "sve najbolje"!
Preporuke:
0
0
12 subota, 05 jun 2010 19:52
Dejan P.
Naravno,izuzetna drskost i poslovicna arogancija jednog zapadnjaka.Nista dobro od njih nikada nismo dobili niti cemo dobiti.Samo to niko nije objasnio ovim usijanim glavama na vlasti.
Preporuke:
0
0
13 subota, 05 jun 2010 20:42
g.loci!
"tako" je g.jevtovicu!
samo 3 Armija "mose sve resiti"?
ali prvo daj da jedemo nesto,narod je gladan, a i oni koj su ratovali nemaju svi penzije (a bogami i ratne plate nisu ih jos dobili?!)....
nema vise nerazumnih pa niko nece da zasede na "patriotizam"? Secanja nisu daleka!
oni koji su se poznavali(ratni huskasi) nisu ratovali, nego samo oni koji nisu se poznavali( ni je li to tragicno), i to nije vise ni fer ni lepo!
zato kao vojno lice( po Vasim dosadasnjim komentarima!) ne bi bilo lepo ovdje u (nspm ) detalno razloziti "srpske vojne vestine", jer smatram da to nije pravo mesto.
..... Jer iako ja razumem i cenim Vas Patriotizam i osecanja za Srpstvo, ali ipak svaka Armija "bez uvrede" humano gledano je "vrsta sile" koja je upereno protiv nekoga drugoga(ne ulazeci u to dali jeto legitimno ili ne,... nego reko sam iz humanog ugla)!
Pa zato onda nemojmo se vise komunicirati i razgovarati, kada i tako tako samo Sila nekoga spasava!
...
Preporuke:
0
0
14 subota, 05 jun 2010 21:03
Svetislav Kostić
@ Dragan! Nisu cenzori B92 "spavali" kada vaše kritične primjedbe na račun režima, Tadić-Dčić propustili da se objavi. Prije će biti da je čak i Prozapadnoj i pro-NATO-ovskoj redakciji B92 i saradnicima bilo previše Tadićevog politikantstva.
Preporuke:
0
0
15 subota, 05 jun 2010 21:05
Vladimir Đilas
Za nas, evroskeptike, ništa novo. Sve smo to i do sada znali. Drugi treba da otvore oči, zamazane iluzijom o zemlji Dembeliji, EUtopiji, masnim novčanim fondovima i sl.

Ne treba puno mudrosti. Sve što nam treba imamo u svom narodu. Pa,evo jedne dobre izreke:

U se, i u svoje kljuse.

Bog nam je dao ovu zemlju, pitomu i plodnu, da imamo u svako vreme, i dobro i loše, da se prehranimo i opstanemo!

Ne daj Bože, da njenu pravu, veliku, vrednost shvatimo tek kada je zauvek izgubimo!
Preporuke:
0
0
16 subota, 05 jun 2010 21:46
Markoz
Hvala ovom potomku Kromvelovom. Strašno je da je mišljenje jednog ambasadorčića u današnjoj Srbiji daleko merodavnije nego retorika cele vladajuće garniture uključujući i instituciju Predsednika Srbije, Parlamenta Srbije i Vlade Srbije.
Preporuke:
0
0
17 subota, 05 jun 2010 21:51
Dag
Gospodari sveta skinuli su masku i rekli svoje. Britanija nikada nije prestala da bude svetska kolonijalna sila. I dalje kroje sudbinu sveta kao da se radi o njihovom vlasništvu. SAD su samo izvršilac radova. Hvala gospodinu ambasadoru što nam je saopštio stav imperije.
Preporuke:
0
0
18 subota, 05 jun 2010 21:52
Saša
KO zna sabere 2 i 2, nije mu trebao Vordsvort. Ko ne zna, treba da pita vlast, zašto nije izračunala na vreme? Ako jeste, zašto nas vuče za nos tolike godine, i dokle misli da nas još vuče? Ko zna da sabere 2i2 takođe zna da ćemo moliti Rusiju da nas prigrli, ali i Rusija zna da sabira.
Preporuke:
0
0
19 subota, 05 jun 2010 22:36
kosanka
Hvala gospodine Vordsvort na iskrenosti,iako mnoge
stvari vec odavno znamo.Znaci Kosovo,kao teritorija
Srbije,vise ne postoji.Onda znamo i odluku Haskog
suda,jer sta bi se zemlje koje su priznale Kosovo
(njih 22) u Evropi ,vracale na pocetak.Postavila bih
pitanje,zasto ste isli precim putem i priznali
Kosovo,a da niste vodili pregovore,dok se ne
postigne kompromis.Nikome od stranih faktora nije
stalo da budu zadovoljene obe strane.Vi biste
ambasadore drugacije razmisljali da Vam Skotska
postavi pitanje samostalnosti,jer uvek je lako
pametovati i davati savete drugima.
Preporuke:
0
0
20 subota, 05 jun 2010 22:43
Mitar
Proizvođačima avganistanskog heroina SAD i Engleskoj treba diler heroina tj. arnautsko Kosovo.

Put u propalu Evropsku uniju nam ne treba, jer nje neće biti, evo zašto.

Bankrot SAD gde je epicentar krize kao i Irske, Grčke, Mađarske, Britanije, Španije, Italije, Portugalije, Rumunije, baltičkih zemalja itd je bankrot EU, koji se dešava pred nama svakodnevno.

Članice EU neća moći Rusiji da plate gas a ne da oni vode neku globalnu politiku. Isteklo im vreme a to ne vide.

Neća ove propale države izdržavati Nemačka i Francuska, te Veliko Vojvodstvo Luksemburg?

Nema od Ujedinjene Evrope ništa, kad su im razdvojeni monetarna i fiskalna vlast / to je propast /. Monetarna vlast je birokratije EU a fiskalna kod pojedinih država, što je nemoguća kombinacija i razlog propasti EU.
Preporuke:
0
0
21 subota, 05 jun 2010 23:57
Maharadza Stiven
"Srpskim zvaničnicima je mnogo ljudi više puta reklo da insistiranje na novim pregovorima ne bi bilo dobra ideja." Mnogo neljudi - a ne ljudi! - reklo je nama Srbima da nije "dobra ideja" ni opstanak Republike Srpske, ali da je "odlicna ideja" stvaranje vojvodjanske, sandzacke i ko zna kakve sve ne drzave unutar Srbije! Medju tim "ljudima" i Vama pripada istaknuto mesto, gospodine ambasadore! U jednoj normalnoj drzavi, koja bi slusala glas naroda i sledila svoj drzavni interes, ljudi poput Vas bili bi nakon deset minuta - tj. nakon jednog politickog izlaganja - proglaseni "personom non grata".
Preporuke:
0
0
22 nedelja, 06 jun 2010 01:10
Biljana Nikolić
Šta se mi zavaravamo, osim DSS i Koštunice SVI će dati Kosovo i Metohiju za EU, ODNOSNO ZA SVOJE PUNE DŽEPOVE. Za potpis Đelića na bezvredni papir 2008, znamo kako su se izbori završili i znamo kako sad prolazi DSS na izborima. Srbija neće imati ništa od toga što će se glasači SNSa hvatati za glavu ( ako se budu hvatali za glavu, ako nisu neuspeli kadrovi DSa i drugih partija koji traže svoje mesto pod političkim Suncem svetle Evrope). Mučno je više verovati u čuda, čarobne štapiće, jare i pare, skrivati se iza naivnosti... Kad EU dune i vatru sune, shvatićemo se da smo u kući od slame.
Preporuke:
0
0
23 nedelja, 06 jun 2010 02:26
Aleksandar
A ni UK i bankrot nisu vise odvojeni koloseci. A da ne govorim o Englezu i usima koje nisu klempave.
Preporuke:
0
0
24 nedelja, 06 jun 2010 04:35
27.mart
Nasi "prijatelji" Englezi ili su nas gurali da ginemo umesto njih (a za njihove ciljeve), ili terali da svoje damo njihovim "saveznicima" - jer, koju kolicinu besramnosti mora posedovati jedna zemlja da mafiji Tacija i Haradinaja pokloni "drzavu", na teritoriji postojece, srpske drzave? Vordsvort je, inace, u pocetku pokusavao ostaviti sliku tolerantnog diplomate - ali se "cobelizovao" u meri koja je postala degutantna! Da ima imalo razuma u srpskoj vlasti, ovom engleskom Cobelu trebalo bi pokazati vrata i zauvek mu zabraniti da udje u Srbiju! Ali, vraga, pre ce to Srbija zabraniti onima koji je brane i zivot za nju polazu! Zato ovaj Vordsvortov bezobrazluk pokazuje kakve plodove donosi ulizivacka politika - onaj kome se ulizujes samo te sve vise nogom sutira! Mister Vordsvort, sto se tice mene i vecine Srba, Vi ste persona non grata!
Preporuke:
0
0
25 nedelja, 06 jun 2010 08:19
au mile
U režimskoj Politici, ni reči o najnovijim stavovima gospodina Vordsvorta. Zato, svaka čast B92. Valjda ovo govorim po prvi put, i izgleda da je našem novinarstvu došlo poslednje vreme.
Preporuke:
0
0
26 nedelja, 06 jun 2010 10:04
bojan
kada formirate odgovore koji nemaju logicku bazu nego cisto i bezobrazno politikanstvo propale imperije dolazite i u komicnu situaciju da citate politicki pamflet jednog ambasadora a sve o njemu i politike njegove zemlje vec znate.kakvi argumenti i kakvo pravo, lepo covek kaze to je za njih gubljenje vremena...zaita NEOZBILJNO i BAHATO do boga!i ponizavajuce za onog ko pravi sa njim intervju jer ne sme da progovori nego servilno precutkuje!ZALOSNO.
Preporuke:
0
0
27 nedelja, 06 jun 2010 10:10
Svetislavu Kostiću
Ne budite naivni. Niti su cenzori spavali. Niti se B92 opsetio profesionalizma i, tobože, neće i ne može više da trpi vladajuću demagogiju. Nego gazde Tadića naprosto polako puštaju niz vodu, dobivši i iscedivši prethodno iz njega sve što su mogli. Kao što su, uostalom, nemojte se zanositi, to isto svojevremeno učinili i sa "dr Vojislavom Koštunicom", kome su sada neki, tipično srpski kratkovido, spremni sve da oproste i zaborave. I tako, dok vi gospodo ovde ratujete protiv navodne "žute diktature" Tadića i Jeremića i hvalite B92 i Blic što su, eto, konačno "progledali", smeši vam/nam se i sprema nove prevara u naprednom, kvazipatriotskom ruhu. I tako u krug.
Preporuke:
0
0
28 nedelja, 06 jun 2010 17:29
Cernisevski
Kosovo i evropske integracije za Srbiju više nisu "odvojeni koloseci"?

- Ne, nisu.

- Ocito je procenjeno da se komotno (citaj - bez ikakve srpske reakcije) moze preci na sledecu fazu "kuvanja zabe". A zaba samo sto sama ne povice "ajde bre vise, sta cekate !"
Preporuke:
0
0
29 nedelja, 06 jun 2010 20:12
Vladimir
Upravo tako. B92 i pripadajuca ekipa pokusavaju da vrate malo integriteta i poverenja objekata, konzumenata medija.

Da bi sa obnovljenim poverenjem ponovo spinovali zarad svojih zadataka, interesi su razni, uglavnom protiv tkiva Srbije.

Spolja su otkinuli teritoriju, iznutra gradjansku supstancu unistavaju birokrate i beskrupulozni politicari.

Kao drugo, priupitao bih EU o cemu bi zeleli da pricaju? Ako ne o Kosovu i granicama drzave.

Ili je samo sargarepa nemoguceg clanstva sluzila da se izgubi dragoceno vreme.

Ipak je Kostunica doktor medjunarodnog prava, za razliku od fensi osoba, uciteljica i zabavljaca, i eminentnih lazova.

Da li je moguce da se Evropa zgrazava zbog mogucnosti da se razgovorima resi krsenje medjunarodnog prava. Pa kakve cemo medjunarodne sporazume prihvatiti, i kako ih ispunjavati, kada se ovako krsi povelja UN..

Ocigledno su nastupila teska vremena za velike, razotkrivene, prevarante, koji bi da izbegnu svaku analizu prevare.
Preporuke:
0
0
30 nedelja, 06 jun 2010 22:47
jova
Ali tamo u njegovom u.k. bice odvojenih koloseka, i irskog i skotskog, a bogami i velskog.
Mozda i bude ambasador u nekoj od njih.
Preporuke:
0
0
31 ponedeljak, 07 jun 2010 01:11
Jovan London
Htedoh da napisem ali me Cernisevski preduhitri! Niti je B92 nesto promenio u svojoj politici, niti im moderator spava. Jednostavno, ocenili su da smo 'skuvani' i zbog toga i ovako otvoren i drcan intervju kao i pojavljivanje na B92. Nazalost, bojim se da su u pravu!
Preporuke:
0
0
32 ponedeljak, 07 jun 2010 06:55
Jasna Simonović
Lako je stavljati "i Kosovo i EU" na isti kolosek kad si u luksuznom avionu...
Ako ništa drugo gdin je progovorio, što je dobro...
Samo da još Chief of KPMG Global progovori pa da idemo zajedno do "Washingtona"...DC, svakako...

Sviđa mi se komentar Biljane Nikolić...naročito
"Kad EU dune i vatru sune, shvatićemo se da smo u kući od slame."...It tvojih usta, Biljana, u Božje uši! Daj Bože i da jesmo u kući i da shvatimo da smo u kući...
"Slamnata kuća" je sasvim pristojan krov nad glavom ...barem ne može nikome da padne crep za glavu pa da potrese "okolinu i svemir" ....
Samo, treba se čuvati od "šibicara", mada bih se ja rado i šibicarkom nazvala samo da zapalim ceo svet svojom dividendom od legalnog farmaceutskog biznisa, pa da više ne poturamo kukavičja jaja po belom svetu...tako nekako...Sve najbolje...
Preporuke:
0
0
33 ponedeljak, 07 jun 2010 08:40
Vukadin
Hvala ti Vudsvorte. Hvala ti k'o Cobelu.
Nadam se da će se Srbi najzad opametiti i odbaciti EU-ropske nade.
Preporuke:
0
0
34 ponedeljak, 07 jun 2010 11:38
Sima
Dobro jutro Srbijo! (onoj uspavanoj koja je poverovala predizbornoj priči DS-a i njihovih evroatlanskih "prijatelja", uljuljkanoj u priču o Fijatu, 1000 evra...). Naši evroatlanski "prijatelji" se uzdaju u kratko pamćenje ovog napaćenog naroda. Setite se "standardi pre statusa", kasnije "i standardi i status", onda "status"... Oni nas lepo lažu, mi još lepše verujemo. Kuvanje žabe uz nesebičnu pomoć vlastodržaca. Nedavno sam napisao da je štap sve duži a šargarepa sve manja. Isporučili smo (skoro) sve, prodali smo (skoro) sve... i nećemo ući u lepšu i svetliju budućnost zavanu Evropa. Lipsaćemo do te zelene trave.
Preporuke:
0
0
35 ponedeljak, 07 jun 2010 15:55
brm
ovo naizgkled nema direktne veze sa temom..ali..smeta mi što se svi uporno zanosite da su žuti "prevarili" narod sa EU obećanjima...da je narod poverovao u obećanja..
.."narod", čitaj deca službenika državnih preduzeća i institucija, vrlo dobor zna da je u srbiji jedino sigurno zanimanje javna služba, seljaci i samostalne delatnosti "sustavno" propadaju,a EU obećava više radnih mesta sa belim okovratnicima nego ijedan "projekat" dosada...
"narod" nije ni toliko glup a ni toliko pošten kak0 ga predstavljate...
Preporuke:
0
0
36 ponedeljak, 07 jun 2010 19:42
Cernisevski
@Vukadin
Hvala ti Vudsvorte. Hvala ti k'o Cobelu.

- Bolju recenicu odavno nisam procitao, bravo majstore :-) !!!
Preporuke:
0
0
37 ponedeljak, 07 jun 2010 23:23
Nikola Turajlić
@ Černiševski
Tačno si definirao ulogu B 92 i Vudsvorta, ali ne daješ odgovor na pitanje, da li postoji i domaći asistent režisera.
Kada bi na kladionici bilo tri mogućnosti: 1)EU i KiM, 2)EU bez KIM ili 3) ni EU ni KiM, tipovao bih na poslednju.
Za očekivati je da se Kosovo faktički prizna, kako bi MSP mogao bez problema odbiti tužbu. Kada se ovo desi, a Boris dobije neki groš otkupnine, većinska Srbija će pevati odu radosti i slaviti velikog i mudrog vodju.
Preporuke:
0
0
38 utorak, 08 jun 2010 20:16
Boki
Kamo srece da su stvari tako proste. To sto gospodin Ambasador govori to ne znaci nista. On covek radi svoj posao na nacin kako je instruisan. Ipak ne bi bilo ni prvi ni poslednji put da to instruisanje dize prasinu a da se ispod prasine druge stvari valjaju. Kako god bilo i Srbija treba jasno i drsko odgovoriti na nivou ambasadora i "zutih b92" novina ono za sta ambasadori moraju biti instruisani a to je da ce Srbija svim sredstvima -pa onda mala pauza- (pa tek onda izgovara dalje) naravno diplomatskim, braniti svoj suverenitet. Vazno je i izgovoriti na pravi nacin. Sto se puta u nepostojecu EU tice nemam sta da kazem. Srbiju su vecito vodili najposlusniji nikad najsposobniji i lepo neko rece ovda da narod nije ni prost ni posten nego bi prodao i rodjenu majku za viski i koka kolu.Zato pravi lideri i moraju da "namecu" resenja za prosperitet zemlje a ne standarda gradjana, a standard gradjana ce jedino posle toga i samo posle toga doci i ostati i opstati. Rusija-Srbija-Nemacka to je prica za nas a Engleze i Amere ostavimo da se zabavljaju po Aziji.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner