петак, 26. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Не могу да будем смирен док мој народ плаче!

Kоментари (44) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 03 јун 2010 20:18
Pantić
Čovek koji ne može da kontroliše porive, na primer, prema nasilništvu kao i prostačkoj komunikaciji, nije vredan da predstavlja Srbilju.
Препоруке:
0
0
2 четвртак, 03 јун 2010 20:24
Драган
Само бих се осврнуо на део око Јелене Триван. Сетите се хајке која је тада поведена на Илића. Питао бих све који су тада говорили да ће тужиоц покренути поступак, да ће се ускоро Илић наћи пред судом...Докле се господо стигло, имате судство, медије, новац, моћ...Шта сте урадили по том питању, осим што сте спровели бруталну медијксу кампању?
П.С.Мислим да је форма интервјуа, коју би независно радио НСПМ, пун погодак!
Препоруке:
0
0
3 четвртак, 03 јун 2010 20:56
Jasna
Danas za pobunu,(promenu) nemamo spoljnu logistiku,mislim da je ovim sve rekao Velja.
Препоруке:
0
0
4 четвртак, 03 јун 2010 21:34
au mile
Некако ми се чини, након њиховог силаска са власти, да су много сличнији ДС-у него што би се могло помислити, а овај интервју ме је још више у то уверио. Тешка је перспектива за Србију ако нема никог новог, непотрошеног, часног и некорумпираног, да поведе овај народ у препород. Веља сада баца дрвље и камење на тог Динкића, с пуним разлогом, али што то није радио онда када је то могло да има неког ефекта и смисла. За овакве накнадне памети нико нема времена.
Препоруке:
0
0
5 четвртак, 03 јун 2010 21:38
Marko
Treba organizovati protest protiv prodaje Telekoma!Stručna javnost se žestoko protivi prodaji, većina građana takođe smatra da je to sulud ekonomski potez. Zato predlažem da ako taj protest ne organizuju političari, da se organizuju građani uz podršku intelektukaca i profesora koji argumentovano osporavaju prodaju. Jer nepovratna šteta još uvek nije učinjena, ajde da sprečimo prodaju Telekoma!
Препоруке:
0
0
6 четвртак, 03 јун 2010 21:52
Митар
Господин Веља је поштен и радан.
Радио је као приватник, као и министар јер је његово министарство било најоперативније.

Веља је 5. октобра довео ове нераднике. Да није било Веље никад неби успео 5. октобар.

Какве си довео штеточине види се по производњи и 700.000 мање радника него пре 2000.

После 2000. мања је производња за 20% у односу пре 2000. а 40% мања у односу на 1988.

Вељо, ако си нам довео ове нераднике који све упропастише, и слањај их, како знаш.

Ти си их Вељо довео, твоја грешка, ти их отерај.
Препоруке:
0
0
7 четвртак, 03 јун 2010 21:53
Горан Јевтовић
Е, па господине Илићу, свака част на искрености, али једно, рецимо, 90 %.
Ако се пажљиво прочита интервју па узме у обзир и оно између редова, биће и дефинитивно јасно како је уништена Србија од стране НАТО-а (односно владара из сенке)! Дакле, оно што нису могли агресијом и бруталном силом, урадили су са нашим "миротворцима". Јадно и бедно. И проклето.

"Знате, сада је свет против тога, није време, оно су била друге околности када су сви били уз нас и имали смо јаку логистику споља."

А та логистика је била равно 107 милиона долара! Само за реализацију петог октобра! Од тога потрошено 70-так. И данас "немогу" да пронађу оних 30-так, јер је, наравно, завршило у приватне џепове.

Мислим да је Веља углавном све казао, иако има претеривања, карикирања и доста тога рекла-казала.

И, знате шта је рекао Борис Тадић: "Код рудника соли у Тузли има много великих подземних јама и Европска унија би имала интерес да ту направите највеће складиште гаса у Европи". Путин се насмејао и питао: "А ко тамо живи? Који народ? Ја желим да помогнем Србији!"

Ово верујем да је баш овако речено и хвала за то господине Илићу. Не због нас који хоће да размишљају, него због оних који који су заковани мантрама о Европи.

Али ово:
Сећам се да је један амерички генерал долазио овде да се лично упозна са генералима Павковићем и Лазаревићем. Лазаревића није упознао, али Павковића јесте јер сам их ја упознао. Американаца је рекао тада Павковићу: "Водили сте рат на Косову феноменално". Нудио му је да буде професор на америчкој војној академији. Али, после неколико дана ме је тај амерички генерал звао и рекао ми: "Нема ништа од тога, пропала ствар, Чеда је одвео Павковића у Сурчин, и он је угазио тамо, не може да предаје овде".
је опака неистина!
Никада се тако нешто није догодило Вељо и с обзиром да је Павковић у Хагу па неможе да одговори, препричавате оно што сте чули од Коштунице!!!
Препоруке:
0
0
8 четвртак, 03 јун 2010 21:54
Горан Јевтовић
(наставак)
А могли сте да чујете да је начелнику ГШ Небојши Павковићу, 2001.године у званичном разговору, Пјер Проспер (помоћник државног секретара САД за Хашки трибунал - читај, главни шеф), нудио много више од "предавача на Војној академији", уколико ухапси и преда Ратка Младића Хагу!
Нудио му је нешто што Ви можете и дан данас да сањате! Наравно да је овај то одбио, и наравно да никада то неби урадио, па је као такав, заједно са Лазаревићем и завршио у Хагу.
Али не због "одбијања", него због одбране земље и због независности Косова.

Све друго што сте изјавили заиста заслужује пажњу, вреди овом народу, и понављам, хвала за отварање душе. То је много важније него отварање архива.
Препоруке:
0
0
9 четвртак, 03 јун 2010 22:21
Ultravisitor
Stao sam na prvom pasusu kada se povelo poredjenje sa 2000. i danas. Velja kaze da je stanje otprilike isto s tim da je danas lakse sto nema sankcija. Mislim da je to bezobrazluk zbog kojeg Srbija i nema neku opoziciju. Danas Srbije nema ne samo na Kosmetu, ona nije ni Vojvodini a ni u Raskoj. Srbija je u krugu beogradske dvojke. Drzava ne postoji! a ti se Veljo hvali revolucionarnim uspehom puca potpomognutim CIA-om i Nato huntom. Sramota! Ali ako cemo po pravdi ipak je ona mozda i zadovoljena. Zivot nije vecan pa je bitno doziveti za njegovog kratkog veka da se bar neka pravda ili pravdica obznani a to je da je Slobodan Milosevic bio veci Srbin od svih vas u danasnjoj vlasti i opoziciji. Strasna istina ali bitna za pravedno sagledavanje necega sto se moze nazvati smislom zivljenja.
Препоруке:
0
0
10 четвртак, 03 јун 2010 23:42
Ненад

Господине Вељо, заборавили сте још да кажете (у овом разговору) који је наслов Ваше магистарске тезе :)


Наравно, шалим се мало са Вама немојте ми замерити, а сада озбиљно.

Као прво. Слажем се да доста Ваших изјава у овом тексту, мада ту има по доста нелогичности. Једна од њих је да сте имали сукобе са Динкићем за време када сте били са њим у колацији. Са друге стране, жалите се да у Србији нема људи којима је државни интерес изнад личног. Самим нечињењем на заустаљању и обуздавању Динкића сте и сами показали да Вам је неки лични интерес (овога пута колација и борба за власт) био пречи од Србије.

Као друго. У вашим наступима и деловањима немате системски приступ. Пратећи Ваш рад годинама, сматрам да сте вредни и одговорни у послу који радите, али Вам недостаје систематичност коју имају газде и шефови Бориса Тадића, Млађана Динкића,.... Њихова систематичност у послу је и те како деструктивна по Србију и њене националне интересе, док је Ваша траљавост такође контрапродуктивна.

Као треће. Политика и бављење политиком је вештина која се учи у ”озбиљним” школама (какавих у Србији нема). Процеси у политици се осмишљавају на дуг временски период. Ви као појединац и лидер једне странке нема снаге а ни знања да то чините. Према томе, могли сте барем да се потрудите и окупите оне људе који имају знања и искуства да Вас искрено посаветују, а таквих у Србији има

Као четврто. Предлажем Вам да почнете са писањем књига, чланака, коментара на страницама овог портала. Пратите мало о чему пишу неки од аутора веома добрих текстова о друштвеним процесима у Србији. Напишите понекад неко Ваше миљење, биће нам свима од користи.

ПС: Што се тиче Триванове и оне Ваше досетке о кучићима, морам признати да сте ми улепшали дан.
Препоруке:
0
0
11 петак, 04 јун 2010 00:51
Шицер
Знате, сада је свет против тога, није време, оно су била друге околности када су сви били уз нас и имали смо јаку логистику споља.


Народ коме је потребна логистика споља да би се борио против пљачке сопствене имовине, растакања државе, одржавања апатичне атмосфере која проузрокује пад наталитета, пад квалитета живота, губитак толиког времена, бесперспективност и треба да пропадне. Што пре, то боље. А особа са слике по презимену Илић је по свему показао да је човек од народа. Посебно по простаклуку.
Препоруке:
0
0
12 петак, 04 јун 2010 01:05
Kasapin iz Mosorina
Narod ne place, narod umire kolektivno. Velimir Ilic je licemer.
Препоруке:
0
0
13 петак, 04 јун 2010 03:11
Miki
E moj, Ilicu. Ti po onom vicu. Ne znam ili mi gori stala ili pusi krava? Kako ne znas bio nesretan? Jesi li corav od ociju? Pogledaj vrhovnog celnika! Pogledaj kakve gluposti napravi za samo par mjeseci!
A ti kazes , neka, ne treba ostrije krenuti nije vrijeme, samo im treba pokazati broj. Ovo pokazuje da si i ti ispao iz realnosti. Treba gospodine Ilicu... treba tu bandu rastjerati sto prije. Nemoj ocekivati pomoc sa vana je oni za te "vani" i rade.
Oni su nihovi sefovi i nalogodavci a ne srpski narod i srpski nacionalni interes.
Sada je momenat jer su se oni pozabavili sami sobom.
Препоруке:
0
0
14 петак, 04 јун 2010 08:58
Dragana
Potpuno podržavam predlog koji se pojavio među komentarima, a to je da se organizju protest protiv prodaje Telekoma, značajnog nacionalnog dobra, koje donosi veliki profit!Hajmo makar da se samorganizujemo, ako nema ko da nas povede!Ima li još zainteresovanih na stranicama NSPM?
Препоруке:
0
0
15 петак, 04 јун 2010 09:28
Љубиша Спасојевић
Веља је подстицао друмски саобраћај, али са ваздушним, а поготово железничким није баш имао успеха.
Препоруке:
0
0
16 петак, 04 јун 2010 09:51
Stradija
Mnogo strasnih stvari ste izneli.I nikom nista-kolektivna autodestrukcija.
Препоруке:
0
0
17 петак, 04 јун 2010 10:04
simonida
Zarkovicu odlican intervju!Ilicu, plakaces za SLOBOM kojeg si rusio sa svetskim monstrumima a sada nemas LOGISTIKU! kako te, bre nije SRAMOTA!kako bre nisi znao da ONI hoce takvu SRBIJU, SRBIJU koje ima a NEMA?
Препоруке:
0
0
18 петак, 04 јун 2010 10:05
Crni
Kakav kabadahija i prodavac magle...
Препоруке:
0
0
19 петак, 04 јун 2010 10:19
Вид
Лично познајем бар 20-30 људи који су били уцењени чланством у Илићевој "Новој Србији" да би добили асфалтни пут (треба ли нам таква "Нова Србија"?!).Они су добили пут (без икаквог пројекта и друге документације, а Илић 20-30 "верних чланова).Са онолико новца колико је он потрошио могло је да се уради много више! Шамарао је новинаре, саобраћајног полицајца (на Златиборском путу, успешно заташкано), увреде, лажи вербалне и друге нападе тешко је побројати. Расправљати о његовом политичком програму је илузорно јер га он и нема! Окупио је око себе гомилу ситних политикантских шићарџија (који га полако напуштају од када није на власти) и продаје маглу по Србији. Наравно себе представља као тврдог Србина, верника, човека из народа иза чега крије своје право (неспособно, корумпирано, склоно различитим малверзацијама) лице. Веља Илић - председник Србије?! Хвала али НЕ, исувише волим Србију!
Препоруке:
0
0
20 петак, 04 јун 2010 11:05
Мари @Kasapin iz Mošorina
Velimir Ilic je licemer.
Ето такав је са себи сличнима
Препоруке:
0
0
21 петак, 04 јун 2010 11:25
Коста
На пример, у тој емисији на РТС-у, госпођа Триван мене може да вређа и потцењује колико хоће, а ако ја на то одговорим, неком народном досетком, одмах је то говор мржње!
Ми вршимо субвенције за куповину "пунта"! Пазите то! Из буџета! То је чиста дискриминација: зашто не плаћамо "шкоде" и "опеле"?! Ко је тај ко је одлучио да приватној фирми дајемо одређена средства? А ко је представник "Фијата" у Србији?


Не могу да будем срећан ако је мој народ несрећан.



Само сам издвојио неке од мени занимљивих цитата. О улози као председника "свих грађана" {лично подржавам став да се ради о нелегитимном председнику одн. нелегитимној Влади} не би да трошим пуно речи одн. простора. Мислим да је од веома великог знчаја да г. Илић остави јавности што више сведочанстава у форми било то књиге или сл. медија о начину функционисања друштвених феномена попут потпаролке ДС-а - Јелене Триван, као што је то нпр.приказано одн. дато у овом интервјуу.
Препоруке:
0
0
22 петак, 04 јун 2010 11:31
Живорад
Ако је тачно све ово што Веља прича, а нарочито епизода из Москве, онда немам речи.
Али, имам гласачки листић. само да дотле не пропаднемо потпуно..
Препоруке:
0
0
23 петак, 04 јун 2010 12:00
Мари
Зашто сте ми искасапили и обесмислили коментар?
Више пута сам вам рекла да ми не објављујете ако није "подобан".
Ја ипак више волим нешто што није уштројено!

Но, ако се за председника може рећи да је ГЛУП (thinking mainze поводом текста Бранка Павловића), зашто се то не би могло рећи и за Вељу Илића?

Молим вас да ОБРИШЕТЕ ту смејурију од "мог" коментара!

МОДЕРАТОР:ви сте делимично у праву, али не зато што је требало пустити ваш коментар већ зато што није требало пустити онај други коментар који поминјете. Још једном скрећемо пажњу коментаторима да се уздржавају од непримерених и вулгарних речи и израза како кад су у питању аутори, тако и личности о којима пишу
Препоруке:
0
0
24 петак, 04 јун 2010 12:55
Тозовац
Многе ствари које је рако су истините. Оне које је прећутао су још истинитије. Ради се о неспособном човеку.
Препоруке:
0
0
25 петак, 04 јун 2010 14:02
паја патак
Г-дин Илић, особа којој недостаје подоста друштвеног “шлифа“, не показује ни баш много логике у свом резоновању у овом интервјуу. Ево само једног примера. У једном истом одговору, он неколико пута сам себи скаче у уста. Прво исправно каже: „Ови са Запада су хтели некога ко слуша.... “, али наставља овако: „...некога ко ће им довести Србију као тржиште, а не као робног произвођача. Европска унија нас хоће као тржиште којим ће они господарити... “. Тај човек је био министар, мислим чак и потпредседник владе, а сада је шеф једне опозиционе странке. Како је могуће да не схвата да је српско тржиште – као такво, потпуно незанимљиво било коме озбиљном са Запада? Зашто? Па, куповна моћ целокупног српског становништва (свих 8 и кусур милиона) је једва толика као једног западноевропског града са – рецимо 1,5 милион становника (ако и толико?). Затим – долази један мање-више логичан аргумент: „...А ми да будемо проста радна снага која ће радити багателно... “. Да, то је тачно, али ипак не ускоро. Србија може бити резервоар доста квалификоване радне снаге која ће радити багателно, јер – у средње-/а да не говоримо о дугорочнијој перспективи, цене енергената а тиме и транспорта ће расти, и у једном тренутку ће бити исплативије премештати произодњу (нарочито застареле и релативно прљаве технологије) са удањених азијских простора у Европу – али предуслов за то је да Србија никако не постане пуноправни члан ЕУ (јер та радна снага не сме бити заштићена ригорозним ЕУ прописима о заштити на раду, минималним надницама, итд.). На крају пасуса он опет исправно каже (али то поништава његову тврдњу о занимљивости српског тржишта): . „..Погледајте колике су плате по страним фирмама које су ушле овде: људи раде за 18.000 месечно! То је страшно... “. Тако плаћена радна снага никако не може имати занимљиву куповну моћ. Слажем се да је то страшно, Али – страшно је и то да такви као он представљају алтернативу исто тако страшнима који су сада на власти.
Препоруке:
0
0
26 петак, 04 јун 2010 14:17
Zdravko D.
Ovo što ste ispričali izvorno je svedočanstvo da ste zajedno sa Tadićem i comp. Srbiju doveli do prosjačkog štapa. Od koga sada uopšte mislite da dobijete podršku i kako se ne zapitate da li je zaslužujete? Pa, za vas je Slobodan Milošević bio nedostižna zvezda. Umesto da se do kraja života kajete za ono u čemu ste sudelovali i do čega je sopstvena zemlja dovedena vi biste "novom trasom". Čoveče, urazumi se! Jedan si od glavnih krivaca za galimatijas u kome su se našli država i narod. I trebalo bi za to da odgovaraš. Zajedno sa Koštunicom, Tadićem i ostalima iz petooktobarskog prevratničkog miljea a ne ovde da melješ svoje gluposti. KOga više zanimaju ta vaša međusobna razračunavanja. Svi do jednog morate biti pometeni iz srpske politike. Ali bi onda trebalo i da sudski odgovarate i to za najteže kazneno delo. Ovo što ste saopštili je, naravno, tačno i samo to vam može biti olakšavajuća okolnost. Ali, izgleda, vi kao da niste svesni onoga štp ste rekli pa upadate u "nova scenarija". NOva opozicija je potrebna ali, Veljo, bez vas i takvih koji su izjahali srpsku Apokalipsu. Suština vaše i pojave onih koji su sa vama doneli Peti oktobar ogleda se u globalnoj krizi neviđenih razmera. Vi ste već unapred bili na "smrt osuđeni" sa svojim nebuloznim projektima, potpuno izmeštenim iz vremena i prostora, jer niste ama baš ništa razumeli šta se u zbiva u globalnoj ekonomiji. Srbiji je potrebno potpuno preuređenje odnosa koje ste silom nametnuli u bezglavoj jurnjavi za sopstvenim interesom. Vi izvorno pripadate najreakcionarnijem elementu i u tom smislu predstavljate "crnu rupu" srpskog društva i njegove privrede. Od sličnih tipova i ideja sam stradao u listu Danas a oni su bili ali su i danas na istoj liniji protiv kojih se navodno boriš. Kasno je, Veljo, za novi angažman. POtrebni su drugi ljudi i sasvim nove ideje a ne vaša naklapanja o nečijoj krivici. Smešno i jadno.
Препоруке:
0
0
27 петак, 04 јун 2010 14:19
Mislilac
Ja taman pomislim da od Tadica nema veceg prodavca magle, kad ono…

Kada ljudi lazu druge to ne mogu da opravdam ali mogu da razumem, ali kada krenu da lazu sebe to vec postaje opasno. A meni se cini da gospodin Ilic zaista veruje kako je on skoro sam i bez icije pomoci srusio Milosevica 5. Oktobra iako su Djindjic, Zivkovic, Covic i Perisic uradili veci deo posla, a narocito onog dela gde treba koristiti mozak.
Dalje, price o Miskovicu su cista bajka. On je najvece bogatstvo stekao upravo u vreme kada su Ilic i Kostunica bili na vlasti. To sto je on danas blizi nekim drugim ljudima je druga stvar.
“…била је "Сабља" у којој је похапшено 13.000 људи, био је општи хаос и Србија се налазила на црним листама.”
Na cijim crnim listama gospodine Ilicu? Legijinim? Vasim? Nema od koga nismo dobijali pohvale za borbu protiv kriminala. Krajem 2003. zauzimali smo 77. mesto na rang listi konkurentnosti a na koje smo mesto pali nakon vas? Ako postoji stvar na koju sam ponosan to je Sablja. Uvek kazem da je imala dve mane, prva sto nije sprovedena odham po preuzimanju vlasti i druga sto nije trajala dovoljno dugo. Delom je i Djindjiceva krivica sto nije uradjeno kako treba jer ja sam mu vise puta predlagao to, ali me on kao i obicno nije slusao.

Nastavak sledi.
Препоруке:
0
0
28 петак, 04 јун 2010 14:20
Orlando Blum
"Сигурно бих победио на изборима за председника Србије. Ђинђић ми је то био и обећао." Zbog ovoga i volim Srbiju, narocito posle 5. oktobra. Orvelovsko mesto gde su "sve zivotinije jednake, samo su neke jadnakije od drugih". Tako je bivsi premijer istovremeno, ocigledno bio i predsednik izborne komisije, pa mogao da obecava Velji pobedu na izborima! Posto covek ima ulicu i po Velji bi trebalo nazvati jednu.
Препоруке:
0
0
29 петак, 04 јун 2010 14:22
Mislilac
2. deo.

“Покојни гувернер Аврамовић, који ме је много волео, често ми је говорио: "Не дозволите да Динкић узме Народну банку, не дозволите да он води економију, све ће упропастити".”
Da Avramovic nije imao poverenja u Dinkica to je tacno, ali da li vi stvarno verujete da je voleo vas?! Inace, Dinkic je jedna komplikovana pojava, vrlo brzo nakon 5. Oktobra ja sam dosao u sukob sa njim jer sam smatrao da drzava mora jos neko vreme da zadrzu visoke carine kako bi omogucila razorenim fabrikama da se oporave i pripreme za trzisnu borbu. Tu su cak i mnogi koji su bili losi sa Dinkicem zauzeli suprotno misljenje od mog, valjda me kao nestranacku licnost nisu mnogo uvazavali… Kasnije Dinkic je uradio i neke dobre stvari. Kako to? Jednostavno, on stiti interese velikog svetskog kapitala u Srbiji a on se nekada i poklapi sa nasim interesima.
“Тих година из целог света су нас само питали шта нам треба, сви су били су спремни да нам помажу. Али, када су видели лоповлук, када су сазнали са "сурчинце" и "земунце", потпуно су променили став. Још давно ми је један Американац рекао: "Нема ништа од вас, јер се све одлучује у Сурчину, одатле вам се води држава".”
Nije bas tako. Greska DOS-a je bila upravo u tome sto je verovao da ce rusenjem Milosevica automatski da se srede odnosi sa velikim silama. U SAD misle da Srbija ne zasluzuje da joj se olako oproste Miloseviceva nedela, a ima i onih koji misle da treba da budemo pod visegodisnjom kaznom zbog njih. 5. Oktobar jeste pruzio sansu da popravimo nas status u svetu, trebalo je samo povuci nekoliko smelih poteza i sve bi bilo kako treba. Tada bi se Amerikancima otvorila dva problema, prvo, to bi otvorilo pitanje preuredjenja citavog poretka u regionu sto je za njih osetiljivo i nepotrebno, i drugo, stekli bi smo vodecu ulogu u regionu. Nismo dakle smeli da ocekujemo da ce oni sami pomoci, sredjivanje odnosa je morao biti nas zadatak.
Препоруке:
0
0
30 петак, 04 јун 2010 15:02
The Tao of Groove
Vi Mislioce i dalje mislite da se Amerikanci nesto pitaju o razvoju Srbije. Upravo je suprotno sve on osto ste naveli u vasem mislilackom zanosu. Amerikanci nisu kaznili Srbiju iskljucujuci je iz ekonomskih tokova nego su je porazili. Kako? Tak osto su izveli Zutu petooktobarsku revoluciju, prvu u nizu obojenih revoluvcija, i doveli na vlast Nato huntu da se oslobodi geostrateski prostor. Nekoliko cestitih, ali i neprosvecenih, domacina kao Velja Ilic nisu razumel igru nego su surovali sa Nato huntom, u neznanju. Ako se pitate ko je Nato hunta onda se pravite nevesti. To su svi ljudi koje ste naveli. Ljudi koji su upravljali vojskom i Srbijom od petog oktobra do danas. Dakle, generali, ministri odbrane i predsednici Srbije. Ostalo je bila logistika. U medjuvremenu neki su se opasuljili kao Kostunica. Sada je prekasno. Sto se tice amerike ona se pita jos neko vreme, i ne o ekonomskim tokovima na Balkanu nego o geopolitickoj strategiji Balkanskog poluostrva.
Препоруке:
0
0
31 петак, 04 јун 2010 15:44
Радгост
Да су кажњени зато што су скупштину запалили и
да су кажњени за сва злодела учињена после 5.октобра,
Зукорлић се сада не би јавио, без обзира што је 'фини'.Има коментатора,сведока паљевине, па нека
кажу да ли је 'фини' примећен у диму,онда.
Пу,пу далеко било,не браним 'финог'.
Ако Ибрахимови/Абрахамови следбеници изјаве да им
је Бог обећао Поморавље,нпр,и приложе доказе
уписане на каменим плочама,шта ће на то рећи Срби?
Препоруке:
0
0
32 петак, 04 јун 2010 16:19
сведочанство
Неко реће:

U medjuvremenu neki su se opasuljili kao Kostunica.


Прешли су они много јаће факторе као што је нпр. Украјина итд. али су проваљени већ одавно. Коштуница јесте можда помало овакав или онакав али то не може да буде разлог за нападе на њега и неутемењен бес, назовимо их десперадосима. Сетимо се доба кад су он Ђурић, Чавошки итд. критиковали били тај Устав. Зато и не треба кривити дотичног Коштуницу или нпр. Илића превише јер испада да се ради о обичној, јефтиној и прљавој пропаганди. Знамо да је склоњен Ђинђић убзо након 5. Октобра и не треба да се злонамерно, малициозно или наивно пребацује овом или оном ово и оно.
Ја се сећам интервјуа који је дао В.И. након 5. Октобра за неке стране новине и могу вам рећи да је био врло достојанствен и сл. за разлику од овог слугераја што можемо да гледамо данас. Они и немогу да функсионишу другачије јер су и састављени на веома специфичан начин. То је морало да буде јасно малтене свима и то већ пре избора али као што видимо - пропаганда у спрези са политиком шаргарепе и мркве {да не помињем невероватне санкције} и да не заборавим за моје појмове издају бирача неке странке и већ имамо "резултате".
Дакле, верујем да је било извесног мувања и то није проблем као што неки желе да прикажу одн. да муте воду.

Будимо практични! - допустимо барем нека В.И. својим сећањима остави потомцима итд. остави сведочанство о поменутом режиму као што је нпр. овај интервју.
Препоруке:
0
0
33 петак, 04 јун 2010 18:08
Mislilac
The Tao of Groove

Ja se ne slazem sa vana da je 5. Oktobar bio poraz Srbije, smatram ga propustenom prilikom. Bilo je nekih za koje verujem da jesu imali razne dilove sa Amerikancima ali su glavni problemi bili NESPOSOBNOST i NEODLUCNOST, ne zastupanje tudjih interesa. Vecina onih koje optuzuju da su nesto radili po diktatu spolja nisu iz te price. Medjutim, nedostatak vizije ih cini lakim za manipulisanje.
Inace, izenadili bi ste se zbog cega su sve naivni ljudi u stanju da nekoga proglase stranim agentom, npr. o meni su neki mislili svasta zbog mog poznanstva sa profesorom Bzezinskim.
Sto se tice ekonomskog razvoja tu se pre svega pitamo sami. Medjutim on jednim delom jeste povezan sa geopolitikom.
Препоруке:
0
0
34 петак, 04 јун 2010 22:44
Џон Шепард
Замало добар интервју, али најпре због репутације новинара, а не због "предмета" интервјуа.

Након читања овог интервјуа, сматрам да сам комотно могао да га комлетно изигноришем, јер из њега ништа нисам сазнао што већ није овај са слике рекао и показао досад. Ок, има ту пар класичних трачева, али због тога не треба губити време.

Једина замерка је што се г.Зарковић ни у једном питању није осврнуо на ову тазе и отворену коалицију са СНС-ом, а уз нос ДСС-у. А ти најновији подухвати "капиталца" највише говоре о њему самом и моралности коју репрезентује.

-----

Ја нисам "његов народ"! "Његов" народ су сецикесе, зли кметови, спахије, писари, пандури и сва она класична српска булумента ликова из приповетки као што је "Глава шећера".

Ја не "крадуцкам" и не мењам став три пута од јутра до подне.

Ја немам делузије његовог калибра и не могу да слажем а да не трепнем.

Ја не користим песнице и псовке, мене нико толико не мрзи као њега, и не вређам жене које су саме.

Ја не користим широке покрете док се крстим, а да се након тога одмах препустим хедонизму, па макар ми и сам поп одобрио.

Ја не оптужујем друге за своје грешке, јер их се више не сећам, због разних разлога.

Ја имам сећање, савест и морал.

Овај нема ништа од тога.
Препоруке:
0
0
35 петак, 04 јун 2010 22:57
Милодан
Не бих рекао да је исто у односу на време пре 5. октобра 2000. године. Тада смо имали наду, сада је немамо. Тада смо имали државна предузећа, сада их немамо, продали смо их и "уложили" у потрошњу уместо у инвестиције. Не би Те дочекали као 5. октобра. Нема ко да Те дочека. Нема критичне масе, народ је разочаран, ухватила га апатија. А нема ни логистике споља. Изгубили сте поверење народа а и оних споља. Ту мислим и на власт и опозицију. Нешто се не сећам да је било много света када сте донели потписе у владу, што потврђује мало пре изречену оцену. Да тако народ мисли о теби, као што кажеш, Ти би остао и даље на власти. Јеси, доста си урадио за време Твог мандата, где Ти стаде ту Мрка продужи, Мрка, твој добар друг. Него не рече, да ли је то плаћено што је урађено? Чини ми се да су путари тражили неисплаћене силне милионе након обављених радова.Не знам каква је ситуацију у пољопривреди, ко је упропастио српског сељака али се о упропашћавању српског села прича од како знам за себе а држим да смо, скоро, исписници. Док си Ти у опозицији Млађан и даље дрма Србијом, шта да се ради, има "коалициони капацитет". Нова Србија га нема. А да ли ће га имати? Видећемо. Зависи да ли идеш самостално на изборе или са СНС. То Ти је шанса. Радикали због којих си 5. октобра ризиковао сопствени живот. То што је Тадић рекао Путину морао си одмах да обавестиш јавност. Тада би то имало тежину, сада нема. Е, али, тада си био у власти, било Ти лепо. Да си тада то обелоданио сада би о Теби Тадић говорио како си куповао шведске возове и чувао своје кадрове из путне мафије. Стицајем околности гледао сам Те на Кошави код Марића у ћирилици, доста тогаовде реченог причао си и тамо директно у камеру. Позната ми је Твоја ситуација из времена бомбардовања 1999. године, скривање по Јелици планини, потом "флерт" са Медлин Олбрајт, велико другарство са Батићем и Чанком, јеси био легенда, признајем Ти, али то су била она времена када си био истински опозиционар и када је било наде за све нас па и Тебе.
Препоруке:
0
0
36 субота, 05 јун 2010 00:12
jedan za sve
@The Tao of Groove
Sto se tice amerike ona se pita jos neko vreme, i ne o ekonomskim tokovima na Balkanu nego o geopolitickoj strategiji Balkanskog poluostrva.

da li vi ovim predviđate da će uticaj amerike u budućnosti oslabiti ili da im više nećemo biti interesna zona?
Препоруке:
0
0
37 субота, 05 јун 2010 00:21
Dimitrije Sine Mitre
Какав сте однос имали са Зораном Ђинђићем?

Навешћу вам пример: једном су, недуго после петог октобра, звали у Бањалуку мене и Зорана Живковића и нудили нам да склонимо Ђинђића, јер је почео да им смета.

Ко вам је то нудио?

Исти они који су склањали Милошевића. Сада је Ђинђић био почео да им смета. Ми смо то, нормално, одбили. Штавише, рекли смо Ђинђићу за то, све детаље смо му пренели. Ми смо били оштри политички противници, али смо се међусобно поштовали и уважавали.


ово Заслужује судску пажњу



Ево вам конкретан пример, о овоме до сада нисам причао: када сам био код Путина и Медведева са Тадићем и Коштуницом, када смо потписивали гасни споразум, у једном моменту Путин нас је питао шта је најбитније за Србију, како би Русија могла да јој помогне. И, знате шта је рекао Борис Тадић: "Код рудника соли у Тузли има много великих подземних јама и Европска унија би имала интерес да ту направите највеће складиште гаса у Европи". Путин се насмејао и питао: "А ко тамо живи? Који народ? Ја желим да помогнем Србији!" И прекинут је разговор на ту тему. Сви смо остали шокирани тиме што је Тадић изговорио усред Кремља. Руси нису могли да верују, Путин је после тога био малтене љут. Али, Тадић је вероватно добио инструкције из Брисела да покрене то питање и зато је то морао да каже.
...

Касно за Србију
Препоруке:
0
0
38 субота, 05 јун 2010 08:21
Комшија из Атенице
Колико си Вељо допринео да твој народ плаче?И оно путева што јеси урадио(нашим парама или оним што ће тек да отплаћујемо)је тачно.Питам се да је прави српски домаћин располагао толким парама дал би било изграђено једно 6000 километара уместо твојих 4000?
Препоруке:
0
0
39 субота, 05 јун 2010 16:22
bojan
ovakve licemere najvise mrzim! sto dalje od vlasti a onda oni otvaraju dusu i ne mogu da podnose "narodne suze"!Boze spasi nas ovih PREMAZANIH jer su gori od ZUTIH!
Препоруке:
0
0
40 недеља, 06 јун 2010 04:06
Теофило Стивенсон
Русија је за годину дана изградила хиљаду километара аутопутева. Кина сто хиљада километара. А Ђинђићев ДС, ЛДП, Чанак, Воја и Велимир Илић за десет година? Е, то је то.

Пети октобар је био пропуштена прилика...за шансу... Шездесет и пет година под окупацијом комуниста и њихове похлепне деце и унука. Та шанса је искоришћена.

Модератори, не мислим да је Председник Србије, г. Тадић глуп. Напротив, мислим да врло добро зна шта ради. И без обзира што за господина не мислим да је глуп, морам да изразим негодовање када се реч ГЛУП без разлога убраја у вулгарности. Вулгарности су речи које г. Луковић користи у својим текстовима. Вулгарности користи и г. Басара, а повремено и гђа Павићевић (’ј.... кајмак’). Те речи не бисте изговорили пред пуним разредом ђака у основној школи. Реч ГЛУП није вулгарност. И могао бих да је изговорим пред разредом пуним деце. Да то ставим у реченицу, на пример? Рецимо ’Председник Тадић није ГЛУП човек.’
Препоруке:
0
0
41 уторак, 08 јун 2010 21:43
НСПМ веб
Позивамо коментаторе да се држе теме, а посебно г. Мислиоца да престане да по целом сајту оставља углавном сличне коментаре о Украјини и Русији, који врло често немају везе са текстом. Поштовани г. Мислиоче, своје виђење украјинско-руских односа сте на овом сајту већ изложили више пута, и сматрамо да нема потребе да их непрестано понављате, а из тих разлога су скинути ваши и остали коментари који се не односе на интервју. г. Илића.

Поздрав.
Препоруке:
0
0
42 четвртак, 10 јун 2010 12:00
Један пажљиви читалац
"Код рудника соли у Тузли има много великих подземних јама и Европска унија би имала интерес да ту направите највеће складиште гаса у Европи". Путин се насмејао и питао: "А ко тамо живи? Који народ? Ја желим да помогнем Србији!"

Овај интервју је веома вредан документ за свакога ко му прилази без предрасуда. Да је "стање нације" нормално (као што није), ниједан читалац не би могао равнодушно прећи преко навода из горњег цитата! Максимално би се заинтересовао за истинитост Илићеве тврдње, а број оних са ставом "па шта има везе ако је и тачно" био би минималан, резервисан само за политички трајно ишчашене (којих има свако друштво). Дакле, после провере овога, сваки појединац, требало би да створи "нову вредност" - рационалан обавезујући закључак у погледу свог односа наспрам политичких актера. Збир таквих закључака трајно би одредио политичку судбину бар једног од двојице политичара - Илића, ако навод није истинит - Тадића, ако је истинит! И ништа више, и ништа мање! Новинари (они који су још увек то) и одговарајуће службе (оне које су још увек то) дали би свој максимални допринос да се ово разјасни и обзнани!
Међутим, ... број игнораната и навијача савким даном све је већи!
Препоруке:
0
0
43 четвртак, 10 јун 2010 22:52
izbeglica
500 000 izbeglica koji su obespravljeni .500 000 gladnih ,500 000 nezaposlenih ,zar ima veće snage za obaranje vlade .ma kakva pomoć spolja kome to treba jedino njima da ih brane i da i dalje od SRBA PRAVE GRAĐANE -MA DOSTA JE VIŠE
Препоруке:
0
0
44 субота, 12 јун 2010 20:59
Радивоје
Један од проблема нашег друштва и државе јесте у томе што гледамо како се В. Илић (као и многи други политичари) у последњих десетак година, откако је на власти, обогатио, а да нико не проверава одакле је стекао енормну имовину и богатство. Уз ту исказану силну, незајажљиву жељу за новцем и богаћењем показао је и завидан простаклук, грубост, необразованост! А хтео је да буде и сада жели да буде пример - узор вредног и поштеног српског домаћина!
Којим особинама и којим врлинама би он тај назив заслужио?
Кад бих био и дволичан не бих могао да их набројим. За Илића би било најбоље да се повуче са јавне сцене и нигде се не појављује и да сваког дана захваљује Богу што ово друштво нема снаге да провери оно што је нормално - одакле му силни новци!
Од њега у нашем јавном животу има и горих, али то не би требало да буде ни изговор ни утеха Илићу. Да не би вршили замену теза овде није реч о томе да неко воли, не воли В. Илића. Ради се једноставно о томе да је он показао да је неспособан да врши одговорно и савесно државне послове.
Да ли он стварно мисли да су грађани толики магарци па да се не сећају шта је дотични поседовао пре 2000. године? И одакле му сада оволика нова имовина? Где је и како то стекао, у којим уносним пословима?
Посезати за туђим, народним никад на крају не доноси добро. Отето је, каже стара пословица, увек проклето!
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер