Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Demostat: Vlada Srbije pregovara sa japanskim automobilskim gigantom o izgradnji fabrike električnih automobila. Vlasti u Inđiji već prevode 800 hektara poljoprivrednog zemljišta u građevinsko

Komentari (7) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 13 maj 2022 21:11
teletabis
Menjajte lokaciju, Inđija je baksuzna, još čekamo Mubadalu - Zaje*ovu fabriku čipova.
Preporuke:
13
0
2 subota, 14 maj 2022 05:15
Nista ne razumem
Odrvatno. Unistavanje najvrednijeg poljoprivrednog zemljista radi neke zapadne eksploatatorske fabrike, dok istovremeno dolazi ratno vreme kada ce hrana biti vrednija od zlata je ravno zlocinu!
Preporuke:
7
0
3 subota, 14 maj 2022 05:29
nada
Ima li kraja ovom ludilu. Stanovnici sveta otimaju svako parče zemlje od mora, šuma...da proizvode hranu , a naši nabeđeni stručnjaci uništavaju svaki dan naše najveće bogastvo. Neka im daju svoju očevinu, a ne da otimaju...Katastrofa.
Preporuke:
7
0
4 subota, 14 maj 2022 06:07
dr
Novac se baca i daje stranim firmama da donose njihove tehnologije i prave ogromne zarade na račun jeftine radne snage.

Kako bi bilo da se zakoni u državi i obrazovni sistem izmene i unapredi ceo dražni aparat tako da u skorijoj budućnosti Srbija sama može da napravi dobar električni automobil, traktor, bager, voz, avion, hilihopter, tenk, mikroprocesor, lekove, a koji će biti konkurentni na svetskom tržištu? Sigurno bi na primer u razvijenoj srpskoj industriji proizvodnje lekova bi mogli imati veliku zaradu.

Ovako je lakše, klika na vlasti živi lepo, a njima ne treba pismen i obrazovan narod koji će im samo biti smetnja.

Najdalje što se otišlo u pravcu otvaranja srpskih fabrika i razvoja srpskih tehnollogija je proizvodnja droge.
Preporuke:
4
0
5 subota, 14 maj 2022 07:18
Hasbula Magomedov
Ko imalo prati stanje u industriji automobila sa električnim ili hibridnim pogonima (New Energy Vehicle) zna da su kineski proizvođači 10-15 godina ispred evropskih i japanskih, kako po tehnologiji baterija i pogona, tako i po kvalitetu, dizajnu i opremi.
Kinesko tržište NEV raste po nezamislivim stopama: na primer, kineski "BYD" u martu 2022. je prodao ~104.000 NEV, što je 433% u odnosu na mart 2021.
Za 2-3 godine kineski NEV auto cunami počistiće sve tradicionalne (legacy) auto marke, tako da je svako ulaganje u evropske ili japanske proizvođače potpuni promašaj: njima je vreme isteklo!
I najvažnije: krajem ove godine kreću u prodaju natrijumske baterije za automobile, koje će vremenom potpuno da zamene litijumske ("CATL", naravno Kinezi). To će potpuno da obesmisli šibicarenje i muljanje ove nekompetentne i bahate vlasti sa raznim rio-tintima i drugim lešinarima: i njima je vreme isteklo!
Preporuke:
8
1
6 subota, 14 maj 2022 10:46
Alavost
E super! Jedite automobile!
Preporuke:
3
0
7 subota, 14 maj 2022 17:09
Branko Vidovic
Ajaooj samo ne to.Dokle te fantazije o auto industriji.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, Rio Tinto otvoriti rudnik litijuma u dolini Jadra?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner