Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Naši NATO denuncijanti

Komentari (22) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 22 mart 2022 04:04
Aleksandar
Zanimljivi su ovi koji žive u Srbiji a u Srbima vide fašiste; pri tom vrište u odbranu Ukrajine kojom vladaju doslovno nacisti, koji to ne kriju i time se diče. Za te buda*e je valjda i Crvena Armija bila fašistička kad je došla do Berlina i naterala jadnog čika Hitlera da se samoubije.
Preporuke:
110
1
2 utorak, 22 mart 2022 06:14
Nikodije
Važi za sve one koji govore i rade protiv svog naroda i svoje države:
1) Oduzeti im srpsko državljanstvo
2) Kofinskovati im celokupnu imovinu na teritoriji Republike.
3) Proterati ih iz zemlje
Preporuke:
97
6
3 utorak, 22 mart 2022 08:54
Alex
Moram da priznam da sam blago reći bio razočaran i sa nastupom Krika, kao i news maxadria Sloba Georgijev. Iskreno cenio sam (koliko toliko) rad ovih ljudi a sad više ne znam ni šta da mislim. Svodi se na ono što su poodavno umni ljudi rekli da se mediji u Srbiji dele na one koji su za Vučića i protiv naroda i na one koji su protiv Vučića i protiv naroda. Televizija Nova me totalno razočarala po pitanju antiruske histerije, al primer Abramoviča je jasan signal Šolaku, a nešto razmišljam a gde bi i ti novinari našli drugi posao (u Vučićevim medijima ?). Znači stanje jedna opšta tuga. Kad smo kod medija interesantno je da se izbegavaju suštinske teme na ključna pitanja zašto nam je ovako. Problem je kad bi se povela neka ozbiljnija debata brzo bi se došlo do zaključka da smo ekonomski baš tu gde zapad želi.
Preporuke:
71
5
4 utorak, 22 mart 2022 09:27
Prozapadnjak-rusofil
Ovu pojavu valja naučno proučiti sa više aspekata, a naročito psihijatrijskog. Kao laik smatram da pomenuti u tekstu više govore o sebi nego o Srbiji i Srbima.Da li u atlantistčkim nazovi demokratijama postoji ovakva sloboda govora?
Preporuke:
59
2
5 utorak, 22 mart 2022 09:43
sbo
odličan sumary.
poseban like za pescanik na latinici.
profesorski, nema šta!
Preporuke:
51
2
6 utorak, 22 mart 2022 10:22
Mladen J.
Davno profesor reče, ''masnokopitari''.
Preporuke:
54
2
7 utorak, 22 mart 2022 10:46
Siromah
Da. Slazem se s prethodnim misljenjem da oni "kriticari" Srba i njihovog misljenja o Rusima,govore o sebi i da su odavno psihijatrijski pacijenti, samo im niko jos nije rekao to.
Teska psihoza ih muci,opsesija Rusima i narocito Putinom.No,da je to tacno,govori cinjenica da se niko od njih ne zapita:odakle im pravo da uznemiravaju javnost takvim kvalifikacijama nas Srba koji mislimo na osnovu prezivljenog iskustva s njihovim zapadnim miljenicima?!I drugo:zasto se lepo ne spakuju,a mogu,pa odu medju svoje na zapad i uzivaju njihove cari?
Varaju se,ako su svesni,da ce nas ubediti i prevesti u njihovu sizofrenu,psihoticnu realnost koju oni "vide i zive".
Odlucno dizem glas protiv tih svih zapadnih narikaca,manifestnih fasista i nacista koji podrzavaju iste sa zapada i u Ukrajini!
Preporuke:
45
1
8 utorak, 22 mart 2022 10:48
Pera Ždera
Dobar prikaz stranih plaćenika i auto-šovinista u ekonomsko i delimično vojno okupiranoj državi u kojoj se stranci pitaju a domaća "elita" utrkuje ko će da im se više uvuče.
Preporuke:
55
1
9 utorak, 22 mart 2022 11:54
G penzioner Cviko,
Slažem se sa stavom čitaoca "Nikodije" ali nameće se pitanje, zašto smo im dozvolili da se razviju do tog nivoa da Srbiju kojima je to u većini slučajeva rodna gruda nazivaju fašističkom i proganjaju pojedince ... . Da nismo suviše širokogrudni i tihi prema takvom ponašanju? Smatrali smo ih za benigna a oni postali maligna tela u svojoj(?) državi. ... . Imam prijatelje kojima je raspad SFRJ bio prava stvar, bombardovanje Srbije OK ali kad su oboleli od "kovida19" i to više puta i pored vakcine, kada su saznali za laboratorije u Ukrajini tokom ruske intervencije, došlo im je iz jednog mesta u glavu. U celosti su promenili odnos prema "EU-tanaziji", Americi i njihovom vojnom izrazu "NATO-bandi". Sada je to druga priča. Strpljenje mi se isplatilo. Šta te ljude navodi na ovakva ponašanja? Novac, pohlepa, ego, mržnja, podcenjivanje vlastitih potencijala, ... . (Redosled i intezitet ponašanja nije bitan).
Preporuke:
31
1
10 utorak, 22 mart 2022 12:44
Zoran
Nesirenje NATO-a je bilo na rec, ne na dokument. To pise i u linku koji Kovic ostavio.
A ko sklapa medjunarodne ugovore na rec, taj je budala.
Preporuke:
24
8
11 utorak, 22 mart 2022 13:14
Nebojsa Matic
Dobro, može li se biti za Rusiju ali protiv ove očigledno katastrofalno pogrešne invazije i politike? Nije li i to dužnost prijatelja, da te ne podrži baš u svakoj gluposti koju napraviš?

Imate i milione rusa koji naravno vole svoju domovinu, ali se gnušaju svog vladara, i njegovih postupaka. Jesu li i oni NATO denuncijanti?

A naši rusofili, kao što je dobro poznato, kad su pretežniji životni izbori u pitanju, biraju zapad, a ne Rusiju.

I nemojte mi branti podršku Putinu time da je NATO uradio isto što i on. Jeste. Al to onda mora da znači da su oba i vrednosno isto! Tertium non datur.
Preporuke:
9
50
12 utorak, 22 mart 2022 13:30
Nenad Pivaš
Glavni faktor odgovoran za širenje "malignog ruskog uticaja" je politika SAD i EU prema Srbiji. Ona - a ne pravoslavlje i slovenstvo - je odgovorna za to silno navijanje za Rusiju, koje ponekad prelazi granice dobrog ukusa. Da SAD i EU nisu podržale ama baš svako stranu koja je sa Srbima bila u sukobu ili u ratu imali bi u Srbiji mnogo više prijatelja. Ovako zaista nemaju razloga da se čude.
Preporuke:
44
4
13 utorak, 22 mart 2022 14:42
Ima nešto (svašta) trulo u državi Srbiji
Usmeno obećanje da se NATO neće širiti na istok izgleda da nije dobilo potpis na dokumentu. I da jeste, zapadni nasilnici bi dokument mogli da poštuju baš koliko i dejtonski.
Nije Vučić džaba bio ”najbolji” u generaciji studenata prava: zna on da se potpisi (njegovi, Mihajlovićkini i ostalih stranih ekspozitura u vlasti) računaju samo na sporazumima i ugovorima: u Vašingtonu, Briselu ili energetskom sektoru i građevinarstvu. Ako Zapad računa sa usmenim obećanjima onda to svakako ne važi za njihova, nego samo na ona koja u inostranstvu daje Brnabićka i tsl. neškolovani mulj.

Pored svega ostalog, prof. Antoniću se divim što ”ima želudac” da čita sve navedeno pod ”ovde” i ”ovde”.

Po svoj prilici doterali smo cara do duvara, pa ćemo (lišeni Tužilaštva, sudstva, advokata, i svojih - normalnih ljudi u vlasti, novinarstvu) mi Srbi morati da sprovedemo izlaz koji je nedavno predložio dr Miša Đurković: da se izborimo za status nacionalne manjine u Srbiji.
Preporuke:
37
2
14 utorak, 22 mart 2022 16:05
Izvini
Brate Antoniću, ali ko su uopšte ti ljudi o kojima pišeš da napadaju Ruse?
Preporuke:
17
3
15 utorak, 22 mart 2022 16:50
....
Svaka čast Antoniću, ako vam je Mlađa Ćorđević reper za bilo šta. Dosta bre više sa stranim eksponentima. Đorđe Vukadinović je ipak druga priča jer se radi o dobrom poѕnavaocu političkih prilika i analitičaru, sa čijim stavovima se možemo i ne moramo slagati.
Preporuke:
14
14
16 utorak, 22 mart 2022 18:20
@Nebojsa Matic
vidim da znate latinski, ali ne i predistoriju ovog sukoba.
Da li je po vama u redu bombardovati Ruse na istoku Ukrajine svih 8 godina?
Da li je po vama u redu da se vrli Nato savez (odbrambeni?? sic) priblizava granicama Rusije pa hoce i da pro-katolici sa zapada Ukrajine budu njihove sluge koje traze i nuklearno naoruzanje ne bi li gadjali Moskvu? Jasno je da Rusija to ne moze dozvoliti cak po cenu III rata, pa kom obojci kom opanci? Dosta je bilo licemerja sa Zapada, sad Kindzali govore...
Zao mi je te pristrasnosti, pa ako ste veliki poklonik Nemacke i EU, mozete se javiti u ekipe za odbranu Berlina. Samo znajte da je taj isti Putin odlucno rekao plasljivom i pokvarenom Nato savezu,...- prvi necemo upotrebiti nuklearno oruzje, ali ako pokusate videcete ono sto ova Planeta do sada nije videla! Pa neka probaju, ja se, licno, ne plasim. Godine 1945 su ruski vojnici jureci preko Srbije prema Nemackoj stalno pitali -gde je put prema Berlinu-, danas to nije potrebno. sve se zna.
Preporuke:
19
0
17 utorak, 22 mart 2022 19:14
Zvonimir Bgd
EI u ovom tekstu profesor Antonić ukazuje na pogubnost širenja propagande o nekakvom fašizmu u Srbiji. To je retorika svojstvena srpskim neprijateljima. Najrađe je primenjuju upoređujući Srbiju sa nacističkom Nemačkom. U taj paket, naravno, ubacuju i srpsku vlast koju poistovećuju sa hitlerizmom između dva svetska rata. Računajući da će takvi falsifikati biti prijemčivi za sve protivnike očigledno loše vlasti. I uspevaju u tome. Na ovaj trik, nažalost, pada jedan deo opozicionih prvaka, a za njima i njihove pristalice. Tako upadaju u zamku propagandnog denunciranja čitavog naroda. A to je najopasnije, jer „Ne bojim se od vražjega kota, neka ga je ka` na gori lista, no se bojim od zla domaćega“.
Fašizam nije svojstven duhu srpskog naroda. Njegovi gradivni elementi ovde ne niču. A rasad ne uspeva. Obrnuto, srpski narod žrtva je fašizma. Progonjen je i proskribovan. U prošlosti, a i danas.
Preporuke:
22
0
18 utorak, 22 mart 2022 20:58
Zoran
"Usmeno obećanje da se NATO neće širiti na istok izgleda da nije dobilo potpis na dokumentu. I da jeste, zapadni nasilnici bi dokument mogli da poštuju baš koliko i dejtonski."

Moguce, ali ispravljati silom svoju glupost s ene isplati. Tako da ce Rusiju dobro d apotkace svi u svetu jer jednsoytavno ne spostoji pravnoi osnov da ona ovo uradi.

Sto se eskiviranja dejtoskog sporeazuma tice, oni ga guraju ispod stola, pa ako prodje, prodje, to zavisi od RS.

Isto rade i sa 1244. Oni u sustini postuju 1244, ali guraju da mi p-0riznamo jos nesto za Kosovo, i mi to radimo, sa tim da bas necemo da ih priznamo kao drzavu.

E sad, jel nama neko kriv sto mi pristajemo na nesto van 1244? Nije.
Jel Rusima neko kriv sto se zeznuli i dali Krim Ukrajini posle raspada SSSR-a? Nije.
E pa ne mozes sad da otimas.
Jel Rusiji neko kriv sto Gorbacov verovao na rec? Nije. E ne moze sad van zakona na Ukrajinu.

Moze, ali bice sankcija.
Preporuke:
3
17
19 utorak, 22 mart 2022 21:21
Zdravko
Dobro je da uvaženi profesor Antonić pravi spisak srpskih neprijatelja, ali tekst kao da je pomalo defetistički. Šta nas briga ko denuncira kod NATO, jer zapad neće pobediti u ovom sukobu sa Rusijom. Zašto da ih se više plašimo.
Preporuke:
14
1
20 sreda, 23 mart 2022 02:26
Nebojsa Matic
@Nebojsa Matic
vidim da znate latinski, ali ne i predistoriju ovog sukoba.


Vidim da niste stručnjak za Ukrajinu, ali da volite rat. Rado biste dali tuđu krv. Čuj, na Berlin!?

Sukob na istoku pre 2022 je tragedija, al za taj sukob su odgovorni i Rusi i Ukrajinci&Co, po svemu sudeći. I on se, kako izgleda, neće rešiti proširenjem sukoba, jer ako nije do sada rešen hibridnim ratom već 8 godina, ne vidim kako će se rešiti okupacijom (pa onda i gerilskim pokretima itd itd).

Zar ne vidite da je ovaj rat tragedija i za Rusiju? Kažete da se ne plašite? Pa naravno, iz sigurne fotelje se niko ne plaši.

Treba da se rastužimo što se braća tuku - jer Rusi i Ukrajinci su vezani mnogoborojnim vezama - a ne da navijamo da rusi pokore nekakav Berlin.
Preporuke:
3
13
21 sreda, 23 mart 2022 11:12
ANALITIČAR
Kao i obično, fantastična analiza brata Antonića.
Preporuke:
4
0
22 sreda, 23 mart 2022 20:02
Komsija
Kako denuncijanti? Pa oni odose pravo za srpske ambasadore. Oni su NATO gaulajteri. Posle Jelene Milic u Zagrebu, sada sledi Nenad Canak u Podgoricu ili Ceda Jovanovic u Sarajevo.
Preporuke:
10
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner