уторак, 23. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Наши НАТО денунцијанти

Kоментари (22) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 22 март 2022 04:04
Aleksandar
Zanimljivi su ovi koji žive u Srbiji a u Srbima vide fašiste; pri tom vrište u odbranu Ukrajine kojom vladaju doslovno nacisti, koji to ne kriju i time se diče. Za te buda*e je valjda i Crvena Armija bila fašistička kad je došla do Berlina i naterala jadnog čika Hitlera da se samoubije.
Препоруке:
110
1
2 уторак, 22 март 2022 06:14
Nikodije
Važi za sve one koji govore i rade protiv svog naroda i svoje države:
1) Oduzeti im srpsko državljanstvo
2) Kofinskovati im celokupnu imovinu na teritoriji Republike.
3) Proterati ih iz zemlje
Препоруке:
97
6
3 уторак, 22 март 2022 08:54
Alex
Moram da priznam da sam blago reći bio razočaran i sa nastupom Krika, kao i news maxadria Sloba Georgijev. Iskreno cenio sam (koliko toliko) rad ovih ljudi a sad više ne znam ni šta da mislim. Svodi se na ono što su poodavno umni ljudi rekli da se mediji u Srbiji dele na one koji su za Vučića i protiv naroda i na one koji su protiv Vučića i protiv naroda. Televizija Nova me totalno razočarala po pitanju antiruske histerije, al primer Abramoviča je jasan signal Šolaku, a nešto razmišljam a gde bi i ti novinari našli drugi posao (u Vučićevim medijima ?). Znači stanje jedna opšta tuga. Kad smo kod medija interesantno je da se izbegavaju suštinske teme na ključna pitanja zašto nam je ovako. Problem je kad bi se povela neka ozbiljnija debata brzo bi se došlo do zaključka da smo ekonomski baš tu gde zapad želi.
Препоруке:
71
5
4 уторак, 22 март 2022 09:27
Prozapadnjak-rusofil
Ову појаву ваља научно проучити са више аспеката, а нарочито психијатријског. Као лаик сматрам да поменути у тексту више говоре о себи него о Србији и Србима.Да ли у атлантистчким назови демократијама постоји оваква слобода говора?
Препоруке:
59
2
5 уторак, 22 март 2022 09:43
sbo
одличан sumary.
посебан like за pescanik на латиници.
професорски, нема шта!
Препоруке:
51
2
6 уторак, 22 март 2022 10:22
Младен Ј.
Давно професор рече, ''маснокопитари''.
Препоруке:
54
2
7 уторак, 22 март 2022 10:46
Siromah
Da. Slazem se s prethodnim misljenjem da oni "kriticari" Srba i njihovog misljenja o Rusima,govore o sebi i da su odavno psihijatrijski pacijenti, samo im niko jos nije rekao to.
Teska psihoza ih muci,opsesija Rusima i narocito Putinom.No,da je to tacno,govori cinjenica da se niko od njih ne zapita:odakle im pravo da uznemiravaju javnost takvim kvalifikacijama nas Srba koji mislimo na osnovu prezivljenog iskustva s njihovim zapadnim miljenicima?!I drugo:zasto se lepo ne spakuju,a mogu,pa odu medju svoje na zapad i uzivaju njihove cari?
Varaju se,ako su svesni,da ce nas ubediti i prevesti u njihovu sizofrenu,psihoticnu realnost koju oni "vide i zive".
Odlucno dizem glas protiv tih svih zapadnih narikaca,manifestnih fasista i nacista koji podrzavaju iste sa zapada i u Ukrajini!
Препоруке:
45
1
8 уторак, 22 март 2022 10:48
Pera Ždera
Dobar prikaz stranih plaćenika i auto-šovinista u ekonomsko i delimično vojno okupiranoj državi u kojoj se stranci pitaju a domaća "elita" utrkuje ko će da im se više uvuče.
Препоруке:
55
1
9 уторак, 22 март 2022 11:54
Г пензионер Цвико,
Слажем се са ставом читаоца "Nikodije" али намеће се питање, зашто смо им дозволили да се развију до тог нивоа да Србију којима је то у већини случајева родна груда називају фашистичком и прогањају појединце ... . Да нисмо сувише широкогрудни и тихи према таквом понашању? Сматрали смо их за бенигна а они постали малигна тела у својој(?) држави. ... . Имам пријатеље којима је распад СФРЈ био права ствар, бомбардовање Србије ОК али кад су оболели од "ковида19" и то више пута и поред вакцине, када су сазнали за лабораторије у Украјини током руске интервенције, дошло им је из једног места у главу. У целости су променили однос према "ЕУ-таназији", Америци и њиховом војном изразу "НАТО-банди". Сада је то друга прича. Стрпљење ми се исплатило. Шта те људе наводи на оваква понашања? Новац, похлепа, его, мржња, подцењивање властитих потенцијала, ... . (Редослед и интезитет понашања није битан).
Препоруке:
31
1
10 уторак, 22 март 2022 12:44
Zoran
Nesirenje NATO-a je bilo na rec, ne na dokument. To pise i u linku koji Kovic ostavio.
A ko sklapa medjunarodne ugovore na rec, taj je budala.
Препоруке:
24
8
11 уторак, 22 март 2022 13:14
Nebojsa Matic
Dobro, može li se biti za Rusiju ali protiv ove očigledno katastrofalno pogrešne invazije i politike? Nije li i to dužnost prijatelja, da te ne podrži baš u svakoj gluposti koju napraviš?

Imate i milione rusa koji naravno vole svoju domovinu, ali se gnušaju svog vladara, i njegovih postupaka. Jesu li i oni NATO denuncijanti?

A naši rusofili, kao što je dobro poznato, kad su pretežniji životni izbori u pitanju, biraju zapad, a ne Rusiju.

I nemojte mi branti podršku Putinu time da je NATO uradio isto što i on. Jeste. Al to onda mora da znači da su oba i vrednosno isto! Tertium non datur.
Препоруке:
9
50
12 уторак, 22 март 2022 13:30
Ненад Пиваш
Главни фактор одговоран за ширење "малигног руског утицаја" је политика САД и ЕУ према Србији. Она - а не православље и словенство - је одговорна за то силно навијање за Русију, које понекад прелази границе доброг укуса. Да САД и ЕУ нису подржале ама баш свако страну која је са Србима била у сукобу или у рату имали би у Србији много више пријатеља. Овако заиста немају разлога да се чуде.
Препоруке:
44
4
13 уторак, 22 март 2022 14:42
Има нешто (свашта) труло у држави Србији
Усмено обећање да се НАТО неће ширити на исток изгледа да није добило потпис на документу. И да јесте, западни насилници би документ могли да поштују баш колико и дејтонски.
Није Вучић џаба био ”најбољи” у генерацији студената права: зна он да се потписи (његови, Михајловићкини и осталих страних експозитура у власти) рачунају само на споразумима и уговорима: у Вашингтону, Бриселу или енергетском сектору и грађевинарству. Ако Запад рачуна са усменим обећањима онда то свакако не важи за њихова, него само на она која у иностранству даје Брнабићка и тсл. нешколовани муљ.

Поред свега осталог, проф. Антонићу се дивим што ”има желудац” да чита све наведено под ”овде” и ”овде”.

По свој прилици дотерали смо цара до дувара, па ћемо (лишени Тужилаштва, судства, адвоката, и својих - нормалних људи у власти, новинарству) ми Срби морати да спроведемо излаз који је недавно предложио др Миша Ђурковић: да се изборимо за статус националне мањине у Србији.
Препоруке:
37
2
14 уторак, 22 март 2022 16:05
Извини
Брате Антонићу, али ко су уопште ти људи о којима пишеш да нападају Русе?
Препоруке:
17
3
15 уторак, 22 март 2022 16:50
....
Свака част Антонићу, ако вам је Млађа Ћорђевић репер за било шта. Доста бре више са страним експонентима. Ђорђе Вукадиновић је ипак друга прича јер се ради о добром поѕнаваоцу политичких прилика и аналитичару, са чијим ставовима се можемо и не морамо слагати.
Препоруке:
14
14
16 уторак, 22 март 2022 18:20
@Nebojsa Matic
vidim da znate latinski, ali ne i predistoriju ovog sukoba.
Da li je po vama u redu bombardovati Ruse na istoku Ukrajine svih 8 godina?
Da li je po vama u redu da se vrli Nato savez (odbrambeni?? sic) priblizava granicama Rusije pa hoce i da pro-katolici sa zapada Ukrajine budu njihove sluge koje traze i nuklearno naoruzanje ne bi li gadjali Moskvu? Jasno je da Rusija to ne moze dozvoliti cak po cenu III rata, pa kom obojci kom opanci? Dosta je bilo licemerja sa Zapada, sad Kindzali govore...
Zao mi je te pristrasnosti, pa ako ste veliki poklonik Nemacke i EU, mozete se javiti u ekipe za odbranu Berlina. Samo znajte da je taj isti Putin odlucno rekao plasljivom i pokvarenom Nato savezu,...- prvi necemo upotrebiti nuklearno oruzje, ali ako pokusate videcete ono sto ova Planeta do sada nije videla! Pa neka probaju, ja se, licno, ne plasim. Godine 1945 su ruski vojnici jureci preko Srbije prema Nemackoj stalno pitali -gde je put prema Berlinu-, danas to nije potrebno. sve se zna.
Препоруке:
19
0
17 уторак, 22 март 2022 19:14
Звонимир Бгд
ЕИ у овом тексту професор Антонић указује на погубност ширења пропаганде о некаквом фашизму у Србији. То је реторика својствена српским непријатељима. Најрађе је примењују упоређујући Србију са нацистичком Немачком. У тај пакет, наравно, убацују и српску власт коју поистовећују са хитлеризмом између два светска рата. Рачунајући да ће такви фалсификати бити пријемчиви за све противнике очигледно лоше власти. И успевају у томе. На овај трик, нажалост, пада један део опозиционих првака, а за њима и њихове присталице. Тако упадају у замку пропагандног денунцирања читавог народа. А то је најопасније, јер „Не бојим се од вражјега кота, нека га је ка` на гори листа, но се бојим од зла домаћега“.
Фашизам није својствен духу српског народа. Његови градивни елементи овде не ничу. А расад не успева. Обрнуто, српски народ жртва је фашизма. Прогоњен је и проскрибован. У прошлости, а и данас.
Препоруке:
22
0
18 уторак, 22 март 2022 20:58
Zoran
"Усмено обећање да се НАТО неће ширити на исток изгледа да није добило потпис на документу. И да јесте, западни насилници би документ могли да поштују баш колико и дејтонски."

Moguce, ali ispravljati silom svoju glupost s ene isplati. Tako da ce Rusiju dobro d apotkace svi u svetu jer jednsoytavno ne spostoji pravnoi osnov da ona ovo uradi.

Sto se eskiviranja dejtoskog sporeazuma tice, oni ga guraju ispod stola, pa ako prodje, prodje, to zavisi od RS.

Isto rade i sa 1244. Oni u sustini postuju 1244, ali guraju da mi p-0riznamo jos nesto za Kosovo, i mi to radimo, sa tim da bas necemo da ih priznamo kao drzavu.

E sad, jel nama neko kriv sto mi pristajemo na nesto van 1244? Nije.
Jel Rusima neko kriv sto se zeznuli i dali Krim Ukrajini posle raspada SSSR-a? Nije.
E pa ne mozes sad da otimas.
Jel Rusiji neko kriv sto Gorbacov verovao na rec? Nije. E ne moze sad van zakona na Ukrajinu.

Moze, ali bice sankcija.
Препоруке:
3
17
19 уторак, 22 март 2022 21:21
Zdravko
Dobro je da uvaženi profesor Antonić pravi spisak srpskih neprijatelja, ali tekst kao da je pomalo defetistički. Šta nas briga ko denuncira kod NATO, jer zapad neće pobediti u ovom sukobu sa Rusijom. Zašto da ih se više plašimo.
Препоруке:
14
1
20 среда, 23 март 2022 02:26
Nebojsa Matic
@Nebojsa Matic
vidim da znate latinski, ali ne i predistoriju ovog sukoba.


Vidim da niste stručnjak za Ukrajinu, ali da volite rat. Rado biste dali tuđu krv. Čuj, na Berlin!?

Sukob na istoku pre 2022 je tragedija, al za taj sukob su odgovorni i Rusi i Ukrajinci&Co, po svemu sudeći. I on se, kako izgleda, neće rešiti proširenjem sukoba, jer ako nije do sada rešen hibridnim ratom već 8 godina, ne vidim kako će se rešiti okupacijom (pa onda i gerilskim pokretima itd itd).

Zar ne vidite da je ovaj rat tragedija i za Rusiju? Kažete da se ne plašite? Pa naravno, iz sigurne fotelje se niko ne plaši.

Treba da se rastužimo što se braća tuku - jer Rusi i Ukrajinci su vezani mnogoborojnim vezama - a ne da navijamo da rusi pokore nekakav Berlin.
Препоруке:
3
13
21 среда, 23 март 2022 11:12
АНАЛИТИЧАР
Као и обично, фантастична анализа брата Антонића.
Препоруке:
4
0
22 среда, 23 март 2022 20:02
Komsija
Kako denuncijanti? Pa oni odose pravo za srpske ambasadore. Oni su NATO gaulajteri. Posle Jelene Milic u Zagrebu, sada sledi Nenad Canak u Podgoricu ili Ceda Jovanovic u Sarajevo.
Препоруке:
10
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер