четвртак, 25. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Неколико питања поводом „случаја керуше Миле“

Kоментари (43) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 30 април 2010 17:29
Смиљански
Ко год да је то урадио није нормалан,без обзира какви су му мотиви били.Међутим,проблем је да се ми бавимо Милом,док нам деца,и стари умиру због тога што немају средстава за лечење,или медицинска помагала.Стварно је цинично,кад се оволика пажња посвећује овом случају,и скреће пажња са правих проблема.Само још да скупмо паре за Милин пут,и да је шаљемо у Минхен на операцију,јер је то сад у тренду!А,Б.Т. би пре могао да усвоји неко дете из Крајине, или са Космета,а не да овако скупља јефтине политичке поене.
Препоруке:
0
0
2 петак, 30 април 2010 17:30
Bijek
Koji je vaš problem?
I u ovom slučaju postoji zavera?
Препоруке:
0
0
3 петак, 30 април 2010 17:36
Млади Џедај
Браво!

Нисам знао за догађај у Бугарској, али кад се то десило са тим кучетом, кад је кренула кампања и стварање свеопште линч атмосфере по глобалистичким и режимским медијима, пало ми је на памет да је то могао да уради такође и неко од тих НВО што покрећу те глупе теме да би замајавали јавност. Јер, као што рекосте, један пас луталица мање или више, кога је брига. Али сам онда помислио - не, не, није могуће, ја сам параноичан, не би намерно сакатили живо биће због тога. Али сенка сумње је и даље остала. Али драго ми је да је неко то онде јавно покренуо - у сваком случају згадили су ми се ти што су им кучићи пречи од људи.
Препоруке:
0
0
4 петак, 30 април 2010 17:45
сава т.
Свака част на тексту!!!!
Овај догађај је имао призвук добро организованог залуђивања народа, а после вашег текста све је потпуно јасно. У осталом од вајкада се тешко рањеним животињама (често и људима) помаже еутаназијом. Па београдске кафилерије убијају на десетине здравих луталица, а сад ће град да потроши хиљаде евара на продужетак агоније јадне животиње. Иначе знам да керуша има третмане у хипербаричној комори, а трошкове сноси град Београд.
Препоруке:
0
0
5 петак, 30 април 2010 18:28
Triba
E, dakle svasta covek moze da procita.

Sta kaze pisac? Isti slucaj, desio se i u Bugarskoj, vrlo skoro. Osim da i u Bugarskoj ima fala bogu psihopata, a ne samo kod nas, ne znam sta bi taj podatak trebalo tacno da sugerise. Pored toga sto psihopate danas, u vreme modernih telekomunikacija mogu da se vrlo efikasno internacionalno povezuju i uzjamno nadahnjuju.

Rece zatim, pa ostade ziv, da mi imamo vrlo efikasnu policiju.To uopste necu da komentarisem.

Zatim rece da je devojku, vrlo zgodno, pronasla upravo devojka iz udruzenja za zastitu zivotinja, sto uzgred budi receno nije tacno. Kad covek vec gradi teoriju zavere, valda treba da bude hiperkritican u pogledu izvora o cinjenicama. A izvor o ovome je B92, i vest zaista tako plasira, ali krajnje nepotpuno. Psa je pronasla druga devojka koja je pomenutu clanicu udruzenja kontaktirala, smatrajuci da ce ona najbolje znati sta u toj situaciji treba raditi. O tome je autor mogao da se upozna poredjenjem drugih izvora, da mu samo nije "bilo zgodno" da tako jednostrano i bezrezervno poveruje B 92. Kladim se da u drugim nekim stvarima nema taj obicaj.

No moguce je i da sam ja krajnje naivan. U tom slucaju jasno je, da prema gvozdenoj logici autora, pomenutog psihopatu treba traziti medju marketinskim savetnicima predsednika Republike. Daj prijatelju uozbilji se, kad vec ne mogu da kazem nesto drugo, pracen budnim okom moderatora.
Препоруке:
0
0
6 петак, 30 април 2010 18:40
Веља
Зверски чин сакаћења живог бића остаје енигма док га полиција не расветли, ако се то икад збуде. Све остало је сасвим извесна лоботомија онога што је још преостало од јавног мњења.
Препоруке:
0
0
7 петак, 30 април 2010 18:46
Saša
Pas bi sigurno iskrvario da mu nije pružena brza stručna pomoć.Moguće je da se u ovom slučaju radi o popunjavanju nečijih računa,odvratno!
Препоруке:
0
0
8 петак, 30 април 2010 18:54
PANIKA
То је била велика срећа, јер је Сандра Споја, такође случајно, активисткиња Удружења за заштиту животиња „Европска иницијатива 17“.


Ko zeli da poveruje naivno u "slucajne" okolnosti neka se molim ne cudi, kao neki, sto pate od sindroma naknadne pameti.

U celosti se naime slazem sa vidjenjem g. Mladi Dzelaj. Stvar je toliko neverovatna da covek ne poveruje ali izgleda da je u tome i lezi odgovor.

Inace, ceo slucaj me donekle podseca na danasnju pricu o tome kako je Skupstina ustedila na kafi i sl. Dok smo svedoci prave ... oni nama pokusavaju da mazu oci sa nekom tamo ustedom odn. stednjom na kafi i sl. Panika, rekao bih!
Препоруке:
0
0
9 петак, 30 април 2010 19:16
anta
Nikako mi nije jasno od kada su to psi postali svete zivotinje u Srbiji? Blizi se Djurdjevdan i na hiljade jaganjaca ce biti zaklano, pa ce im i noge biti otsecene,,,, jaganjci su ipak nekako milije zivotinje od pasa lutalica ....
Ta prica o psima ima izgleda neku dublju pozadinu , bilo bi dobro da je neko strucniji od mene(mozda autor ovog teksta) vise osvetli.
Препоруке:
0
0
10 петак, 30 април 2010 19:40
Milan
A jel se Bojko Borisov ponudio da usvoji Mimu?
Препоруке:
0
0
11 петак, 30 април 2010 19:50
N
Одрастао сам на селу, волим животиње, и сматрам монструозним то што је јадном створењу учињено, без обзира ко је то урадио, када и зашто.

Него, упоредио бих медијску посвећеност том догађају, са случајем оног несрећника из Срема и његовог сестрића од 6-7 година, које је неки сличам профил искасапио па их у деловима налазили по Сави. Два људска живота.. Много мање праинр се тада дигло..
Сећам се да је тада неко поменуо да је убица секташ. Један медиј је најоштрије осудио ту тврдњу, јер је то била увреда за секте, „ноеправдана и ничим заслужена љага.“
Зато, савет аутору да не узима у уста секте у таквом, оптужујућем смислу..Да не паде у немилост НВО.
*
Него, причала једна госпођа која живи у инстранству да су јој лекари рекли да сину, оболелом од неког синдорма, даје коњско месо и голубије. Кад је питала да купи, умало је нису ухапсили. Како неко може да једе коња или голуба?
А сваки дан се закоље по неколико милиона пилића, и то не само одраслих, него имате и беби-пилетину. И ником ништа. Част голубу, али по чему је он вреднији од пилета?

А замо да Корејанци једу псеће месо. Наравно, не муче их пре тога као овај случај код нас.
Хоћу да кажем, да све ово показује растегљивост аршина и двострука мерила.

Коментатор „Бијек“ не мора одмах да потеже теорију завере.


ПС
У време када је трагика Бруса Татона и даље у жижи, да ли се ико сећа оног дечка што га заклаше у Краљеву из чиста мира? Да ли је добио улицу? Да ли је председник пoсетио његoву породицу? Да ли га се сећа и једна НВО?
Препоруке:
0
0
12 петак, 30 април 2010 20:36
Петар В
Генијалан текст.
После овога треба сви да ставимо прст на чело.

А шта Плилиција ради??
Препоруке:
0
0
13 петак, 30 април 2010 20:47
hroničar
U jednom gradu u Kanadi sam viđao jednog vrlo onižeg gojaznog čoveka sa kučetom. Kuče je bio nemački ovčar, koji tamo nije popularan kao u Evropi. Nije imao jednu; nogu bila mu je odsečana. U jednoj kafani gde se okupljao "naš" svet su komentarisali kako je to kuče ostalo bez noge. Vlasnik ga je nabavio iz Nemačke, kao tribjut nemačkim kvalitetima. Međutim štene mu je jedanput pobeglo. Kako niko drugi nema vučjaka brzo su ga pošteni nalazači vratili vlasniku. Uskoro malo kuče je pobegle ponovo. Opet su ga vratili. I tada je vlasnik uzeo sekirče i odsekao mu nogu, sa komentarom: "Hajde sad beži".
Pas invalid više nije mogao da beži. Morao je da ostane uz svoga gazdu. Raspitaio sam se ko je taj čovek. Saznao sam mu prezime. Budak. Saznao sam mu i ime. Mile. Dakle, Mile Budak. Ako se pitate je li to "onaj Mile Budak", nije, to mu je unuk.
Препоруке:
0
0
14 петак, 30 април 2010 20:50
Х1 Н1
Е, добар је овај Бијек ! Какав си ти ложач ! А, да мало ниси отишао у параноју ? Човече , па тебе свако ко помисли да анализира , асоцира на "завереника". Браво мајсторе !
Препоруке:
0
0
15 петак, 30 април 2010 21:05
zoran
Meni je takođe žao što se to dogodilo keruši Milki,ali moram da priznam da me je takođe zabolela pažnja koja se pruža jednoj životinji a o našoj gladnoj deci ni zrnca pažnje.
Da li će i Dinkić biti gonjen zbog izgovorenih reči "lažeš kao pas",jer se time vređaju psi.
Ovde u Borči čopori pasa terorišu decu i ljude jer nesmemo normalno da se krećemo u velikom luku zaobilazimo njihovu teritoriju u okolini nove škole koja se gradi u Centru III.Čak i kad sam slučaj napada čopora pasa na svoje dete prijavio Supu u Borči odgovor je bio da oni ne smeju da intervenišu jer će ih napasti NVO Orka zbog mešanja u njihov posao.Slučaj sam prijavio Zoo-higijeni ali čopor i dalje teroriše građane Borče.
Na kraju verujem da nepostoji nikakva zavera ali mogu da primetim "jes da smo srbi ali i mi smo valja ljudi".
Predsednik bi pored keruše Milke mogao da usvoji i neko dete izbeglicu mogao bi da bira da li sa Kosova,BIH,Hrvatske bilo koje nacionalnosti ili vere.Jer ko voli decu voli i životinje.
Препоруке:
0
0
16 петак, 30 април 2010 21:09
Ana
Zalosno je sto je neko na taj nacin povredio zivo bice. Zalosno je i sto je neko u kampanji davao povredjenim psima ljudska imena. Treba li sad svaki put kad neko cuje ta imena, umesto slike devojaka da u glavi ima sliku psa bez nogu...
Da, pogadja me licno sto neko pravi kampanju na taj nacin!
Pogadja me i sto se na gomilu slicnih prestupa prema zivotinjama i ljudima niko ne osvrce...
Препоруке:
0
0
17 петак, 30 април 2010 22:03
Горан Јевтовић
А док ми овде пишемо о Мили, Косово путује, путује са све људима и њиховим керовима...
Људи, они нас зезају и змалаћују. Надам се да је то већини јасно.
Препоруке:
0
0
18 петак, 30 април 2010 23:14
Дарко Станојевић
Један од дежурних препаметних "аналитичара мњења", позната њушка са ТВ, извалио је ономад да је можда неко хтео да поједе те шапе, јер су оне - (можда) некоме специјалитет?

АМАН!

Ок, Кинези нису сигурно, не једу они БИЛО КАКВЕ ПСЕ, већ посебно гајене за јело. Ово куче је уличар, болесно је вероватно, има паразите, није за јело подједнако као и дивљи голубови - летећи пацови.

А Бота Сот је постао као онај маргарин: "у све се меша", па га не бих ни коментарисао. Како је кренуо, ускоро ће и да крсти јариће и усваја децу као Анђа и Бред, само да се слика за сваки живи Дневник!

-----

Сва полемика се мора водити око чињеница:

Ко је имао спретности да одсече одједном све четири шапе дивљем и неповерљивом кучету, ма било каквом?

Чиме онако прецизно? Секиром није, како рекоше.

Како куче није искрварило на смрт, јер су шапе јако добро прокрвљене, веле ветеринари.

Ако је куче претходно ошамућено или седирано, ко је имао мотива и средстава за то?

Ако су шапе одсечене, па подвезане од стране извршитеља (ко би други?), зашто га је уопште обогаљио? Човек који мрзи неку животињу (родитељ неког уједеног детета, нпр.) је не обогаљује, већ убија, елиминише заувек (отров, дробљено стакло, метак, батина).

Откуда та "бугарска веза", и зашто опет и ово куче иде у Немачку на лечење, како је јављено?

-----

Има још рупа у овој причи, навео сам само оне најочигледније. А ако неко мисли да смо потпуно параноидни око НВО-завера, нас су те змије већ уједале. А и пси. Стога смо само ВРЛО опрезни наспрам њихових верзија догађаја.
Препоруке:
0
0
19 петак, 30 април 2010 23:44
Nisu svi zlocini isti
A da li se neko toliko brinuo kada su Panica ubili pendrecima na protestu Srpske radikalne stranke? Ah da, on je ipak radikal, a ovo je pas.
Препоруке:
0
0
20 субота, 01 мај 2010 01:46
kosanka
Svakako da je sakacenje zivotinja nesto sto nitko
normalan ne moze da uradi.Dakle u ovom ili slicnim
slucajevima,radi se o bolesnoj ,pijanoj ili osobi
koja je drogirana.Medjutim,nesto drugo me brine u
ovom slucaju.Kod vecine medija u Srbiji to je bila
udarna vest ,koja je trajala danima.Svakako da mi
je zao keruse Mile i svake,zlostavljane zivotinje,
ali imam osecaj da se malo previse skrece na
sporedne koloseke,a premalo paznje poklanja bitnim
stvarima u nasem drustvu.Da bi resili brigu vezanu
za kucne ljubimce,moramo resiti socijalne probleme
u Srbiji.Koliko ljudi u Srbiji zivi na ivici svoje
egzistencije?Koliko ljudi je obolelo od teskih
bolesti(narocito posle bombardovanja Srbije ?Koliko
ljudi u Srbiji nema normalne uslove stanovanja?....
Mogla bih da nabrajam u nedogled.Postavljam pitanje
koliko je nevladinih organizacija ili drzavnih se
bavilo tim problemima?Imam osecaj da smo postali
robovi mnogih medija,koji nam polako svaki dan
ispiru mozak kako nebi mogli normalno funkcionisati
Препоруке:
0
0
21 субота, 01 мај 2010 01:56
маријана
У овој жалосној причи о осакаћеној керуши, у којој би једино право разрешање било хватање и кажњавање починиоца (у шта сумњам) мене је највише потресла репортажа, нажалост заборавила сам на којој телевизији о девојчицама мислим седмог разреда,опет сам заборавила које београдске основне школе које су организовале акцију прикупљања новчане помоћи за унесрећеног пса. Сакупиле су преко 20000 динара, сликала се са све провидном (као гласачком) кутијом у којој се налази новац, сликао се и директор школе са љигавим осмехом и пригодном шупљом причом, девојчице су давале изјаве које тешко да потичу из дечјих уста, озбиљне и кивне, прави подмладак НВО-а. Мене је највише потресла изјава једне девојчице : "Ја мислим да животиње имају иста права као људи!" Дата озбиљно и кивно.
Ту сам се баш забринула. Како је таква идеја доспела у главу тринаестогодишњег детета? Какву ми то децу одгајамо? Како им уливамо тако глупе идеје? Да ли је ико тој девојчици објаснио да су права неодвојива од обавеза и да више права подразумева више обавеза? Да зато одрасли имају више права од деце и да се више права у животу стиче већом одговорношћу тј. зрелошћу. И да животиње можемо бескрајно волети, бринути о њима, мазити их и пазити али никад не могу имати иста права као ми. Зато ми људи имамо 0бавезу да се старамо о својим животињама, оне немају обавезу да се старају о нама.
А прича о једнаким правима је обично замлаћивање деце.
Препоруке:
0
0
22 субота, 01 мај 2010 03:11
Sokenekos
Ovo se zove 'spin' na jeziku onih čiji je moto: "napravi problem pa se onda ponudi kao deo rešenja." Prelaze, dakle u životinjsko carstvo. Nadasve, "hrabrost" pronalazača je zapanjujuća! A o "slučajnostima" je izlišno i govoriti. Hvala g-Miškoviću za školski primer pravilne analize. Genijalno!
Препоруке:
0
0
23 субота, 01 мај 2010 07:28
Даг
Одлична анализа једне субверзивно-пропагандне акције којом се скреће пажња јавности на споредан терен и стичу политички поени на емоцијама људи.

Једини начин да се одагнају врло основане сумње у природу догађаја је да се пронађе извршилац недела.

Да ли ћемо то доживети, питање је сад!
Препоруке:
0
0
24 субота, 01 мај 2010 08:05
Dr Markovic
Mi ljudi treba da se odnosimo prema zivotinjama sa samiloscu,kao Bozijim stvorenjima.Morbidno je to sto neki u Bugarskoj ili Srbiji rade zivotinjama.A ima li samilosti ljudi prema ljudima?Најозбиљнији ризик после псећег уједа је оболевање од смртоносног беснила и зато је тој болести посвећена посебна пажња(ne dovoljna), али кључи проблем, јесте превенција озлеђивања и оболевања и од других болести, нпр. тетануса, од инфекција другим патогеним агенсима, интоксикација, остеомијелитиса, тромбозе, нагрђености, инвалидитет итд.
Број годишње озлеђених регистрованих особа (колико је тек не регистрованих?) на територији Београда од 3 000 и потврђено беснило у две градске општине Чукарица и Вождовац и приградској општини Барајево је проблем којим треба да се позабави највиша образовна медицинска институција.У закону о добробити животиња за убиство пса запрећена је казна од 3 године, а добробит наших грађана не може бити препуштена само Свевишњем. Чопори чипованих и стерилисаних паса луталица по свим градовима Србије свакодневно нападају људе.Родетиљи морају због тога да воде децу до школе, стари су у страху да их пси не гурну, да не падну и тако се повреде....Чиповани, стерилисани и вакцинисани пси угрожавају нама, људима, слободу кретања, да не помињемо загађивање животне средине!
Препоруке:
0
0
25 субота, 01 мај 2010 08:12
Милорад Ђошић
Ово се све некако брзо утишало?
Него хајде да споменемо једног новинара,а мислим на Бранка Станковића, човека који у својој предивној емисији "Квадратура круга" увек нађе и исправи неку муку. Деци нађе старатеља,нађе мецену за школовање, неђе добре људе да направе кућу изнемоглим...
У сваком случају свима Срећан 1. мај.
Препоруке:
0
0
26 субота, 01 мај 2010 08:45
Alan Ford
E ocigledno je da je Srbija u energetskoj krizi.
Tribi je malo 380V napopna da se malo"dozove".
Sine popni se na banderu da se amlo popravis!
Препоруке:
0
0
27 субота, 01 мај 2010 11:21
Татијана
Мало је досадно да на исти начин раде увек исто. Па, људи, и нама су као нацији, одсекли све шапе исти они који сада покушавају да нас уче памети и очекују да као и наша власт питомо шенимо и машемо репом. Само нисмо ми баш тако беспомоћни. То што ту и тамо пролајемо, не значи да не умемо и да уједамо. Полако, само.
Препоруке:
0
0
28 субота, 01 мај 2010 11:21
Божо Бјелак
Браво човјече. Написах и ја текст о керуши Мили. За сада ће остати у компјутеру, јер су слични као јаје јајету, иако се не познајемо. Једном комнетатору, освртачу, порука: што би смо имали проблема, имам пса, али у овом случају је чиста намјештаљка или, ако вам је милије, завјера.У овој земљи ако би полиција открила истину, не би се смјела усудити да ту истину саопшти. Сјећам се када су шиптари унаказили несрећног Мартиновића, лично је Доланц (био је тада министар унурашњих, миљеник и јањичар Брозов) забранио да се изнесе истина.Службено је саопштено, штампа пренијела да се сам унаказио. То је Србија Брале. Једна република када се прогласила државетином, унаказила је петорицу војника из Србије, било је и отсијецања удова. Пребачени су на ВМА хеликоптером, остали су занавијек инвалиди. И данас се то држи као највећа тајна. То је Србија брале. Треба бити поштен, Прдесједникова је дужност да се брине о керуши Мили. Није то први пут. У Студентском парку у вријеме последње предизборне кампање (писало је у новинама) миловао је псе луталице. Једна фрацуска глумица (ББ), мажњавала је из огромног фонда за луталице (суде јој), као и ова Ребрача из неког другог фонда. Да је неко у Њу Делхију отсјекао крави ноге, не би се дигла толика прашина. Србија је ово брале. Колико је несрећника унакажено у Лори или по Космету и које куде,нико за њих и не зна. Зато да још једном поновим: Све што више познајем људе, све су ми драже животиње.
Препоруке:
0
0
29 субота, 01 мај 2010 12:25
Vladimir
Pa to je napredak, za mlade demokratije(kakve su Srpska i Bugarska.
Znaci da im je dozvoljeno da krenu u doticnu akciju surovig spina.
Proci ce jos dosta vode Dunavom, dok demokratska vlast ne odluci da promeni carstvo, pa zarad neke proizvodnje situacije, srusi neku kucu ili pobije neke ljude...
Препоруке:
0
0
30 субота, 01 мај 2010 12:30
горштак
@Triba

E, dakle svasta covek moze da procita.

Sta kaze pisac? Isti slucaj, desio se i u Bugarskoj, vrlo skoro. Osim da i u Bugarskoj ima fala bogu psihopata, a ne samo kod nas, ne znam sta bi taj podatak trebalo tacno da sugerise. Pored toga sto psihopate danas, u vreme modernih telekomunikacija mogu da se vrlo efikasno internacionalno povezuju i uzjamno nadahnjuju.

Ипак размислите добро и беспристрасно. Ако се у длаку истоветан случај десио само пар недеља раније у Бугарској, тај се факат не може тек тако игнорисати. Осим тога, ја још никада у животу нисам чуо да је неко у Србији псу одсекао све четири шапе, а верујем ни други. Најгори случај малтретирања животиња за који знам то је када се веже конзерва ( такозвани ''букач'') псу за реп, па се ноћу пусти низ улицу да чангрља и разбуђује комшилук. Али то је више дечија обесна шала него право малтретирање. Како то да се изразито брутални случајеви малтретирања животиња изненада почну дешавати са процватом НВО-активизма?! Признаћете да делује наручено. Не само да би се напунили рачуни, већ и да би се особе из НВО-сектора промовисале као доказани ''хуманисти''. А и Тадићу се неко згодно наместило да нас патетичним усвајањем пса-жртве џарне у сентиш, као у холивудским бозама C-продукције, не би ли се на тако јефтин начин искупио за све поразе и катастрофе у које нас је својом политиком довео.

Rece zatim, pa ostade ziv, da mi imamo vrlo efikasnu policiju.To uopste necu da komentarisem.

Неколико година раније полиција је у року од двадесет четири сата пронашла и ухапсила писатеље антисемитских графита на зиду неке београдске установе, што је ефикасност за Гиниса. ''Наша'' власт се увек покаже веома приљежном када треба учинити било шта за друге народе, који су им очигледно омиљенији од сопственог. Све се, дакле, може кад се хоће. А кад се неће, онда се увек проналазе ''објективне тешкоће'' или изговори попут ''држава предузима одлучне кораке, али...''.
Препоруке:
0
0
31 субота, 01 мај 2010 15:20
горштак
@ Божо Бјелак

Све што сте написали је на месту, осим последње реченице:

Зато да још једном поновим: Све што више познајем људе, све су ми драже животиње.

Не дајте се ухватити у замку Лукавог. Циљ НВО-''хуманиста'' и јесте да људе изједначи са животињама, па чак и да их гурне на ниже друштвене статусе. Томе и сами нехотице доприносимо изјавама попут ваше. Од једне своје комшинице сам слушао како јој је њена ''Неда'' дража и од мужа и синова, јер јој се ''једина обрадује када се са посла врати кући''.
Међутим, свако ко верује у Бога, никада не сме губити из вида да ЧОВЕК заузима највише место у хијерархији божанског стварања, јер га је у односу на све живе створове Бог јединог створио ''по обличју своме'' дарујући му свест, осећања, говор и слободну вољу.
Мучење животиња јесте велики грех, али је ништа мањи грех унижавати ''званије човека'' пред Богом, ''селећи га у скотско мртвило'', како у ''Лучи микрокозма'' рече највећи српски песник Његош.
Чудо једно како нико не примећује једну изопачену појаву која све више узима маха - да се животињама надевају имена људи.
Керуша о којој је реч у тексту зове се ''Мила'', керуша моје комшинице ''Неда'', а пролазећи београдским парковима налетао сам на псе које су њихови власници дозивали са ''Милице'', ''Душане'' или ''Марко''. Какав ужас и страхота!
У селу мојих родитеља традиционална имена за псе су била Зељов или Шаров, тек у новије време Џеки и слично.
Али ето, падосмо и на тако ниске гране да се најлепша српска имена надевају и псима и новорођенчади.
Препоруке:
0
0
32 субота, 01 мај 2010 16:44
Dejan
Pre nekoliko godina holandski carinici su uhvatili posiljku od 150 odsecenih majmunskih njuski iz Afrike. Njuske se koriste za vradzbine, kao "vazan" sastojak. Verovatno je da se i ovde radi o necem slicnom. Naravno malo kome normalnom pada na pamet da to moze biti razlog pa se ubrzo sve zavrsi medjusobnim politickim optuzbama. Kazu da je svercovanje zivotinjskih delova tela vrlo unosan biznis a da se dobro placaju iz razlicitih uglavnom dekadentnih i manjim delom psihopatoloskih razloga. Ali u svakom slucaju pokusaj "evropskih snaga" da se prikazu kao zastitnici zivotinja koje necivilizovani kod nas muce je ocigledan i vrlo stetan. Ako neko na zapadu narucuje delove zivotinjskih tela iz siromasnih zemalja a deo javnosti automatski vidi krivca u svom narodu onda ide na ruku istim onim koji cine ovakve stvari. Zato ovaj tekst, iako malo preostar, ima smisla.
Препоруке:
0
0
33 субота, 01 мај 2010 22:44
pastrovic
Potpuno se slazem da su noge/sape ovog jadnog kuceta nekome bile veoma, veoma potrebne radi... to samo zna taj kome je sve to trebalo.
A gradonacelnik Beograda je obecao placanje svih troskova operacije!?
Heh... ovim je sve receno, i siguran sam da se krele(krelci) koji je smogao snage da to uradi nece nikad pronaci.
A trebao mi je k'o leba, jer muku mucim kad dodje klanje prasadi o Nikoljdanu!
Препоруке:
0
0
34 недеља, 02 мај 2010 01:46
dex
ja sam pratio taj dogadjaj u medijima i ono sto mi je zapalo za oko je da kad su pronasli milu,ona je vec par dana lezala osakacena ispod nekih kola!!da je to manijak uradio,to stoji,ali i da je uradjeno po necijem pokroviteljstvu i to je tacno!!jer odseci i jedan ligament je dovoljno pa da svako zivo bice iskrvari do smrti,a mili su odsecene sve cetiri sapice!!!verovatno je to uradjeno profesionalno,znaci taj manijak moze biti hirurg ili mesar??ali u svakom slucaju slazem se da je taj manijakalni cin isceniran u medijske svrhe,treba videti ko zapravo ima najvise medijske koristi od toga?
Препоруке:
0
0
35 недеља, 02 мај 2010 04:18
Kiza @ Tatiana
Bravo Tatiana i bravo autoru, oboje ste vakcinisani zdravim skepticizmom.

Uopste ne treba pitati ko je otsekao psu sape. To je zlo, ali mala je sansa da ce se otkriti. Sustina je u PRICI i njenoj globalizaciji, izmisljena, kreirana ili naduvana ona postaje SREDSTVO.

Vulkanski pepeo, pregrevanje atmosfere, gripovi, komjuterski bag 2000, uvodjenje novih finansijskih zakona, Kerusa Mila/Mini, itd itd, sve su to SREDTSVA za ostvarivanje cilja. A ona su samo dva i to vecita: novac i moc. Sve ostalo je samo PRICA.

Ono sto je sigurno je da su pametniji u Srbiji vec naoruzani skepticizmom prema PRICAMA koje produkuju NVO i rezim. Razvili su ti pojedinci nos za marketinski smrad i odmah se zapitaju: Cui Bono?

Bravo!
Препоруке:
0
0
36 недеља, 02 мај 2010 11:16
Pobunjenik
Da bi neko imao bilo kakav autoritet da govori o jadnim zivotinjama morao bi za pocetak da bude bar vegetarijanac.Jer je u svakom drugom slucaju obican licemer.Drugo Mila je samo pas lutalica kojih u Beogradu ima i previse,upravo zbog takvih ljudi koji misle da vole zivotinje,a onda kad vide kolika je to obaveza iste izbace na ulicu.Najvaznije pitanje je da li nas je zahvatilo bas toliko ludilo pa vrednujemo pseci vise od ljudskog zivota.Sta je sa, na primer,zrtvama bas takvih pasa lutalica u Beogradu od kojih je mnogo dece?Sta je sa siromasnima,zrtvama trazicije,izbeglicama i nezaposlenima,mnogima koji pate i stradaju jer nemaju nista i o kojima ne brine niko.Koji umiru jer nemaju novca za lecenje u Srbiji a kamoli u Nemackoj.Ko o njima misli?Hoce li i njih mozda usvojiti Tadic i tadicevci,a sponzorisati grad Beograd?Pa nece i zato treba da se stide.
Препоруке:
0
0
37 недеља, 02 мај 2010 14:37
Симић Манојло
Крајње је време да неко усвоји Бориса Тадића .
И да га одведе далеко , далееекоооо ...
Препоруке:
0
0
38 недеља, 02 мај 2010 23:46
Biljana
Vi sto virite iz dzepova solitera.....STOP,STOP, STOP.
Препоруке:
0
0
39 понедељак, 03 мај 2010 00:19
xzy
Pa ja zaista ne mogu da verujem da ima ljudi koji su sposobni da napisu ovakav tekst! Sramota!
Препоруке:
0
0
40 понедељак, 03 мај 2010 13:12
Jovica
Slazem se sa autorom i mislim da tu ima mnogo pitanja koja mogu da se postave i mislim da je potpuno legitimno da se postave. Iako volim zivotinje i nije mi lako palo to sto sam video da su uradili tom psu, prvo sto sam pomislio je da mozda bilo mnogo humanije da tog psa treba uspavati. Kakav ce njen zivot biti posle tih proteza... ne znam.. ali i dalje mislim da je tog psa trebalo spasiti muka i onih muka koje ce jos imati... A da je sve to cudno i da u celoj toj prici ima toliko koncentrisanih slucajnosti da otvara sumnju to je vise nego jasno. A jos i to da ja ovoj vlasti ne verujem ni malo, a tek tim nevladinim organizacijama ne verujem ni malo i nikada.
Препоруке:
0
0
41 уторак, 04 мај 2010 17:17
А Л О 3000 ujedenih ЉУДИ у Бгд
Број годишње озлеђених регистрованих особа (колико је тек не регистрованих?) на територији Београда од 3 000 и потврђено беснило у две градске општине Чукарица и Вождовац и приградској општини Барајево је проблем којим треба да се позабави највиша образовна медицинска институција.
У закону о добробити животиња за убиство пса запрећена је казна од 3 године, а добробит наших грађана не може бити препуштена само Свевишњем.

Чопори чипованих и стерилисаних паса луталица по свим градовима Србије свакодневно нападају људе.Родетиљи морају због тога да воде децу до школе, стари су у страху да их пси не гурну, да не падну и тако се повреде....Чиповани, стерилисани и вакцинисани пси (зубе им нису вадили)угрожавају нама, људима, елементарнну слободу кретања, да не помињемо загађивање животне средине!

Уједени човек се помиње само кад, с правом, тражи одштету, то смета некима, што не лиже сам своје ране, и ћути.Полиција саслушава епидемиологе!!!
Животиње су животиње-бесловесне, а ЧОВЕКА је Господ створио по подобију своме, СЛОВЕСНО БИЋЕ. У Светом писму се само две животиње помињу у негативном контексту, "..не дајте светиње псима" и змија као непомен.
Препоруке:
0
0
42 среда, 05 мај 2010 08:49
допке
Каква власт,
такве новине,
каква вест,
такви новнари.
Чиме се наше новинарство бави ?
Зато треба купити новине? Бљак .
Новинари нас прилично ниско "држе", мислећи да све може да се прогута у политичке сврхе.
Најлепши пример дует Тадић-Ђилас.
Ништа ружно нисам написао за њих двојицу,
јер мислим да је доста речено !!
Пас испаде најуноснији политички маркетинг.
Препоруке:
0
0
43 четвртак, 13 мај 2010 00:21
Младен
Свака част за текст. Одмах теорије завере и побуна. Како би пас издржао седам дана, и да при томе нема крви? Мислите о томе. Залуђују нас, а народ нема основна средств да преживи. Косово се отима чак, и на тајним преговорима које форсира америка. Ми и даље ћутимо и шта нам форсирају да сад још и према кућним љубимцима геноцидни. Пре неко вече на Хистори каналу био је филк о Сребреници из 96. год. У ком амерички стручњани и правмици каћу да је то што се тамо десило највећи злочин у 20 веку и да Српски народ треба да то осећа и да колективно се каје у смислу помирења и боље будућности. Мало о томе...
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер