понедељак, 06. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Не-медији и продукција ништавила

Kоментари (67) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 22 април 2010 14:06
goran01
Verovatno Blic i B92 imaju precenjeno misljenje o sebi misleci da ono sto se nije objavilo preko njihovih sredstava informaisanja se zapravo nije ni desilo a samim tim i ne postoji.
Ima mnogo anomalija u nasem drustvu ove u medijima su samo jedna od njih.
Препоруке:
0
0
2 четвртак, 22 април 2010 14:27
Ratibor
Да је ово Србија, е не Несрбија, да је ово Држава Срба, а не Несрба, у њој не би било ни блица ни бедеведесетдва, као ни било чега несрпског. А то што Несрбима ништа српско није значајно, лепо, важно, потребно, што су против свега српског - сасвим је у складу са оним што су они.Нису они никаква несрпска новина на српским просторима.
Препоруке:
0
0
3 четвртак, 22 април 2010 14:40
Вукадин
Браво, професоре! Да се понадамо да ће бити још много не догађаја. Узгред, ако ми је допуштено, једна мала примедба - чини ми се да је Печат касно реаговао на догађаје у Киргизији и око погибије пољског председника који су геополитички важни. Знам да није то за њих не-догађај, само ми је жао што нешто нисам видео у прошлом броју.
А сад треба видети како кукају на блогу Б92. Прајслес, што би рекли грингоси. За њих није ово не-догађај, него доказ да је Коштуница и даље на власти.
Препоруке:
0
0
4 четвртак, 22 април 2010 14:40
Смиљански
Браво,они су ту са задатком,и ми треба да смо тога свесни!За њих није информација,ни кад "шачица"људи протестује испред скупштине због усвајања сепаратистичког стстута Војводина,а није ни вест кад Тадић посети Д.Градину,а онда изјава за медије буде у неком хотелу.Све што би имало било какве везе са српским националним интересима за њих није вест.Они су ту да шире дефетизам,и да нас убеде да је свуда боље него овде,и да је Србија земља свега што не ваља.
Препоруке:
0
0
5 четвртак, 22 април 2010 14:45
мр Милош Д. Јовановић
Ја ћу Вам одговорити поштовани професоре. А то знате и Ви сами. Тако ће извештавати докле год то одговара њиховим финансијерима, јер су се они одавно опростили од тржишта.
Препоруке:
0
0
6 четвртак, 22 април 2010 14:52
Памтилац
Стрпљиво само.
Препоруке:
0
0
7 четвртак, 22 април 2010 14:53
Теодор
Да су медијски покрили отварање Авалског торња, морали би подсетити и ко га је срушио. Господин формални председник Србије у овој причи је испао " колатерална штета" а прави газда ове државе је (као што се и из приложеног по ко зна који пут могло видети), онај за кога "Блиц" и "Б92" раде. Само у овој не - држави, са само са оваквим не - председником и оваква не - чуда су могућа.
Препоруке:
0
0
8 четвртак, 22 април 2010 15:14
Petar
Trajaće dok ne budu primorani da sve resurse(zakupninu) plaćaju porealnoj ceni,dok se kod njih oglašavaju državni monopolisti voljno ili nevoljno ,dok kod njih ne važe kontrole inspekcije i ostale radnje normalne države.Uz svu odstupnicu koju pravi Veran u vidu humanitarnih i dobrovoljnih akcija,koje svako normalan podržava,opstaće do smene dosmanlija.
Препоруке:
0
0
9 четвртак, 22 април 2010 15:18
Светислав Костић
У медијском "крајолику" један не-медиј не чини медијску захладњелост. Али зато два не-медија поред масе режимских који ништа нити нова нити добра да поруче, од практично једнопартијске државе у формалном вишестраначју чине абсурдистан.
Препоруке:
0
0
10 четвртак, 22 април 2010 15:23
Branko
Da li ovi na vlasti imaju i malo morala. Gde je dno. Pa jos podraska SPC. Uzas.
Препоруке:
0
0
11 четвртак, 22 април 2010 15:29
izdaja
Колико ли ће само ова продукција ништавила још потрајати?
_________________________dok se srpski intelektualci(HAHAHA),umetnici,naučnici,ljudi znanja i refleksije(gde su?ecce homo)ne dosete posle 20 godina kulturnoekološke katastrofe koju i ne primećuju....da je čovek biće kulture!i ko 'vlada'kulturom jedne zajednice,ima najveći,dugotrajan,neprestan... uticaj na javnost.ali,ne,u čaršiji se niko ne otime o resor kulture sem oni,koji su,očito obučeni da shvate i saznaju,da je mesto kulture-mesto najpostojanijeg i najžilavijeg uticaja,ne samo ličnog,već i dugoročno presudnog na'telo socijusa'.koštunica nije imao pojma o tome?nije mu opšte dobro zajednice bilo na prvom mestu?nije shvatio zašto su nemci 6.aprila prvo uništili narodnu biblioteku?ništa nenaučiti iz istorije iskustva...kako se to zove?sorry,ali ko to ne shvata-ne trebe ni da bude više pozvan-igde!kulturu(institucije kulture i obrazovanja) je predao sorosovcima:KAKO SE TO ZOVE?
Препоруке:
0
0
12 четвртак, 22 април 2010 15:33
milena
Još samo kada bi se i ovaj narod uozbiljio i prestao da gleda B92 i kupuje Blic. Ali, bojim se, da je u toku još veća okupacija medija, što potvrđuje sve veća kontaminacija RTS-a kadrovima pomenute televizije. Daleko od toga da je RTS zaista javni servis, ali opet nije antisrpski, mada, mislim,da se na ovaj način pretvara u još jednu fabriku za oblikovanje svesti o nevažnosti i nevaljalosti sopstvenog naroda.
Препоруке:
0
0
13 четвртак, 22 април 2010 15:44
BanMirko
Samo Napred! Uz vas smo profesore!
Препоруке:
0
0
14 четвртак, 22 април 2010 15:45
Горан Јевтовић
Професоре, поред суштинских разлога, један је сасвим конкретан зашто их је "погодио" завршетак и отварање торња - њихови ментори и финансијери који су га са одушевљењем и највећом могућом злобом рушили, чинили су то у нади да га више никада нико неће подићи!

И како сада ови тзв. медији да о томе извештавају, као рецимо са суђења Брису Татону, о паљењу америчке амбасаде, крађи "најки", керуши мили, изгредима на партизановом југу...

Јурили сте "компрадоре" (ја их зовем об. пунктови!) свуда по Србији, а уболи сте овим текстом оне који су најважнији и најефикаснији (сећамо се сви оних соц. прича о продуктивности).
Препоруке:
0
0
15 четвртак, 22 април 2010 15:55
Жика Милиђ
Од „општег интереса“ и од „служења заједници“ код њих је, изгледа, остао само „интерес“ и „служење“.

Управо tako, г. професоре!
Препоруке:
0
0
16 четвртак, 22 април 2010 15:58
необизантинац
Можда је бесмислено било шта коментарисати о блицу или б92, као што је нпр после Антонићевог чланка о `корисном идиоту` бесмислено више обраћати пажњу на реченог идиота. Мене више чуди што Владика Артемије не тужи блиц због онаквих клевета од пре пар дана. Ћутањем оставља утисак да су у праву (макар делимично)
Препоруке:
0
0
17 четвртак, 22 април 2010 16:03
alo, ovde Avala...
Mnogo su se zaneli i poneli. Zaboravili, bice, kako je zavrsila "tv bastilja". A oni su vec sad gori od nje nekad. Niti se stide, niti kriju vise da servisiraju svoje strane mentore. Kako onda mislite ,g. Antonicu ,da objavljuju obnovu avalskog tornja, kad je prva asocijacija na to- nato bombardovanje!?
Препоруке:
0
0
18 четвртак, 22 април 2010 16:09
Triba
Dakle, ako je ova analiza srpskog medijskog prostora imala da pokaze bolesno stanje u kome se pomenuti nalazi, onda je morala da obuhvati i alternativne izvore izvestavanja koji nisu nista manje zakazali, kao što i uopšte hronično zakazuju. Videli bi onda da se cela nasa javna komunikacija, ovakva kakva je, feudalno isparcelisana, odvija po principu: produkcija nistavila - negativna kriticka reakcija koja samo umišlja da je samostalna dok je u stvari samo negativna funkcija ove prve, i koja u sustini ne doprinosi nicemu do opstem osecanju frustriranosti i nemoci. Pozitivne slike ni od korova.

Jer zaista, gde su samostalni tekstovi o značaju podizanja avalskog tornja, koji nece biti puke negativne kriticke refleksije na nečije ignorisanje. Ovako stiče se utisak da pojedini autori ne bi ni znali da je toranj podignut da neki drugi nisu odlučili da ovo prećute i ignorišu.

Gde su tekstovi o čudu da smo u vremenu opsteg nacionalnog propadanja i rasipanja ipak kao nacija eto uspeli da izgradimo nesto i od trajne vrednosti, i da nije bez značaja što je to upravo obnova nečega što je srušeno u aktu agresije sa isključivim ciljem i simboličkog srpskog poniženja. Dakle motiv prkosa, i kad svi drugi motivi iščeznu, nacionalno nam je još uvek operativan. Nije to mala stvar, s obzirom na golgotu koju smo zajedno prošli. To su tekstovi koji vraćaju kolektivno samopouzdanje i ideju solidarnosti, ubijenu u pojam, opet oživljavaju i čine privlačnom.

A "Kritika" već je odavno apsolvirana. I sve me više podseća na vajkanje i ljutnju sina prema majci koju maltretira i zlostavlja otac. Ljutnju zato što majka ne sluša njegove savete, inače sve što joj je potrebno da bi se uspešno odbranila. Gde prvobitno saosećanje sa majkom, želja da se ona zaštiti, i mržnja prema ocu, neizbežno postepeno prerastaju u ozlojeđenost, jer tako joj i treba kad neće da sluša savete. Ajmo majku da malo prestanemo da "dobronamerno" kritikujemo i da probamo da je zaista zaštitimo.
Препоруке:
0
0
19 четвртак, 22 април 2010 16:18
Мунзе Конза
Б92 и јесте општило - општи нам са мозгом. Проблем је што ми то прихватамо. Кад будемо престали да их прихватамо, ни њих неће више бити. Или ће макар престати да буде општило у овом значењу те речи из прве реченице.

Мало је, знате, неугодно помињати обнову Торња, јер неко, недобронамеран, може посмислити да се ми то, не дај Боже, нешто љутимо на оне што су га срушили. Можда би се неко усудио и рећи име војске коју је представљао онај ко је притиснуо дугме и разнео Торањ. А од Торња до Алексинца, нишке пијаце, ТВ "Бастиље", Раље код Сопота (четворочлана породица из Блока 45), Милице Ракић, Грделице... кратак је пут. Питања могу сама да нагрну и шта ћемо онда са интеграцијама?

Општило по имену Б92 овацијама дочека конференцију о НАТО пакту организованој у (ох, мерака, ах, лепоте за Србе!) у Варварину. Од свих места по Србији, баш тамо! Како онда очекивати да општило ишта саопшти о некаквом Торњу, који је тада био у служби зликовачког режима који је натерао доброћудне бацаче атомских бомби да нас нападну. Торањ је крив што је био ту, на путу паметним бомбама. И шта онда има да га помињемо? Наставићемо са општењем после реклама.....
Препоруке:
0
0
20 четвртак, 22 април 2010 16:25
Ловац
Да долијем уља на ватру: Ако овоме наведеном додамо и керушу што има исто име као председник Црне Горе, па то упоредимо са каменовањем Срба у америчкој Шћиптарији, а нашем Косуву и Метохији дође ми да .................... заборавим на онај Ваш чланак од пре неки дан, да се боримо писањем..
Препоруке:
0
0
21 четвртак, 22 април 2010 16:36
Смиљански
А,како је прошла Бастиља,па тако што је пола од њих остало,и несметано раде.А сада,новинари масовно са Б92 прелазе на РТС,нова тактика!
Препоруке:
0
0
22 четвртак, 22 април 2010 16:38
Небојша Малић
Баш као у "Лепосави," професоре. К'о кад је Србија не-земља, којом управља Невлада преко не-медија. А све изван тог несрпског естаблишмента су једноставно не-људи и не-догађаји.
Препоруке:
0
0
23 четвртак, 22 април 2010 16:55
Стефан Каргановић
Читајући коментар проф. Антонића о томе како су окупирана српска „општила“ тему дана деградирала да би на ударно место поставили минорне којештарије, све да се не би покренула незгодна питања (Ко је торањ уништио да је он морао бити обнављан? Зашто? У склопу какве операције? Итд., итд.) сетио сам се коментара др Љубише Симића у монографији „Страдање српске Сребренице, 1992-1995“ о аналогној завери ћутања на тему разарања српских села тог краја и покоља њихових житења током рата у БиХ: „Чињеница да су српска села и даље необновљена не говори да организације са Запада воле Бошњаке а мрзе Србе. Ради се о поклапању политичких интереса. Када би европски фондови за развој и ревитализацију сребреничког региона почели обнављати српска села, дошли би у ситуацију да морају да признају да су она била уништена. То би навело на закључак да су их уништили Бошњаци, а из тога би се закључило да су Бошњаци чинили најгнусније злочине у том региону. Од тога би се срушила теза о кривици само једног народа, у овом случају — Срба.“ А у оном првом случају, који се односи на авалски торањ, морало би се признати ко га је и под каквим околностима срушио и утврдила би се затим теза да је тај симбол Београда био злочиначки разорен од стране истог агресора чија „општила“ сада газдују српским медијским простором и систематски заташкавају злодела својих господара.
Препоруке:
0
0
24 четвртак, 22 април 2010 16:58
Pera
Ista logika koju Slobodan Antonic zeli da primeni na B92 i Blic pimenljiva je, na srecu, i na Slobodana Antonica. Vest o otvaranju tornja bila je medju najvaznijima na sajtu B92 i cak je ukljucivala video zapis...Sto se Blica tice ne secam se kako su juce tretirali tu vest, ali se ista danas nalazi na naslovnoj strani:
"Posle 11 godina, Beograd opet ima svoj simbol! Zaštitni znak Beograda, putokaz, beogradski Ajfelov toranj, Svetionik Srbije… sve to je Avalski toranj, koji je juče svečano otvoren tročasovnom manifestacijom uz prisustvo više stotina ljudi."

Toliko predrasudama.
Препоруке:
0
0
25 четвртак, 22 април 2010 17:07
Scepan
Braco Srbi, (i sestre Srpkinje, kao kneginje)!
Imate pred sobom dostojan primjer Velikog Srbina Emira Kusturice(velika slova nisu slucajna), kod koga se na Mecavniku ni u kom slucaju, ama ni u kom, makar prenosili Zvezdin mec, ne moze , ukljuciti Beeedevedestdva!
Ako se nema ideja, ima primjer!
A jos se sjecam jednog komentara , prije par godina, dok sam jos citao Politiku,kada je bila rijec o bojkotu robe iz bratske dezele, kako jedan ocajni beogradanin, otac, tatko bre, kaze:
A sta cu ,kad moja kcerkica nece nista da jede osim kranjskih kobasica!
Pa, navali narode!
Препоруке:
0
0
26 четвртак, 22 април 2010 17:13
Crni
Mene je nerviralo sto su juce toliko i jedni i drugi posvetili prostora otvaranju tornja. Ja citam online i jedne i druge i znam i sta je rekao Tadic i Tijanic i da se Kostunicin portparol nasekirao sto ovaj nije obavesten o otvaranju itd itd. Jako vazno...
Препоруке:
0
0
27 четвртак, 22 април 2010 17:20
Живорад
Тачно професоре. То смо сви приметили, то што се тиче игнорисања отварања Авалског торња од стране једног дела медија у Србији.
Још када би сте нам одговорили на следеће питање: КО СУ "ОНИ"?
Препоруке:
0
0
28 четвртак, 22 април 2010 17:31
Млади Џедај
Потпуно сте у праву - Б92 и Блиц већ поодавно граде виртуелну реалност где се догађајима даје тежина коју они немају у стварности, било да се гурају под тепих, или се пренаглашавају.

Б92 сам престао да гледам пре две године, потпуно га избацио са списка ТВ канала, и то топло препоручујем свима. Они су опасни за ментално здравље, они намргођени водитељи који преносе гледаоцу неку нелагодност стално. А Блиц је потпуно неозбиљна новина, језик којим пишу је прост, поједностављен, преносе полуинформације и шпекулације, а пропаганда коју врше је онако сирова, очигледна. Покушавају да заиграју на најниже људске страсти.

Раније сам се информисао преко Политике, док је нису "освојили" Соња Лихт и Драган Бујошевић. Тамо се сад лансира једна много перфиднија, сива пропаганда.

Када погледате данас медије у свету, не само код нас, сви које ја знам у мањој или већој мери граде своју виртелну реалност, од ЦНН-а, преко ББЦ-а до "Русија Данаса". Изгледа да данас дефинитивно човек не може да се информише слушајући само један извор информација.
Препоруке:
0
0
29 четвртак, 22 април 2010 18:38
Петар В
Одличан текст и брзо реаговање професора на јучерашњи централни догађај у Србији.
Али, као што је неко већ приметио овде, било би добро када би нам неко стручно објаснио о каквим се то људима ради. Мислим на ове медије који у сред Србије сатанишу Српски народ.
Живимо у Србији који мрзимо из дна душе. Али, ко су остали? О чему се ради и шта се то догађа у овој напаћеној земљи? као је све то могуће само у Србији? итд?
Препоруке:
0
0
30 четвртак, 22 април 2010 18:41
Novinar
Ако би се делиле награде за слугеријанство - Б92.
АКо би се делиле награде за испиранје мозгова-Б92.
Препоруке:
0
0
31 четвртак, 22 април 2010 18:42
koksy
Antonic je malo preterao. Mislio sam da je opsednutost Kostunicom rezervisana za Vukadinovica kad ono...
Licno smatram da je B92 to pristojno popratio ("Blic" nesto ne pratim).
Inace, slicno je reagovala ekipa sa E-novina povodom smrti B.K.Vuco: oni su, naime, na indentican nacin "istrazivali" koja je po redu ta vest bila u medijima (i, naravno, zgrazali se zasto nije bila udarna).
A kako su propratili samo otvaranje tornja, to valjda, ovde, ne treba detaljno objasnjavati.
Sve mi je to nekako - detinjasto.
Препоруке:
0
0
32 четвртак, 22 април 2010 19:11
Mилена Матић
Онај који жели да зна, мора увек, критички читати или гледати, слушати, све изворе које има на располагању. Слажем се са претходним коментатором за велике међународне медије, али исто важи и за домаће неопштитеље. Треба их читати, иако загађују мозак, чак и гледати иако изазивају повраћање, јер преносе поруку међу редовима. (то је она сублиминална порука, удица коју треба прогутати) Онај ко зна да чита,или да децифрује подвалу, схватиће шта је на делу, и моћи ће да се брани. Онај који није информисан је пропао!
Осим тога, то смо од увек радили, и пре, и за време и после комунизма! Читали смо између редова.
Препоруке:
0
0
33 четвртак, 22 април 2010 20:08
Mirko
Tu nema ništa čudno - po B92 stari avalski toranj u stvari nije ni srušen a verovatno ni NATO bombardovanja nije bilo...
Препоруке:
0
0
34 четвртак, 22 април 2010 20:09
Mirko
Tu nema ništa čudno - po B92 stari avalski toranj u stvari nije ni srušen a verovatno ni NATO bombardovanja nije bilo...
Препоруке:
0
0
35 четвртак, 22 април 2010 20:12
Zoran
Ne videh Cedu na snimcima otvaranja novog Tornja. Da li je bio tamo? Mozda nije ni on bio pozvan a mozda je namerno bojkotovao svecanost jer Toranj nije otvarala americka ambasadorka u Beogradu.
Препоруке:
0
0
36 четвртак, 22 април 2010 20:27
Обсервантес
Постоје медији произвођачи кривице у Срба („извођачи радова“). Одликује их континуитет, одају се одабиром теме на насловним странама (уз пратећу драматургију у наслову) а препознају се по резултатима које постижу у нацији кроз већ уобичајену констатацију неког појединца, коју сви имамо прилике да свакодневно чујемо: „...ми смо луд народ“. Кроз овај цитат се препознаје успели медијски инжењеринг који за последицу има супресију вољног и креативног а у најгорем случају изазива самодеструкцију (криминална хроника: убиства и самоубиства, која једна друго сустижу). Ваљда, експонирана у објављивању, црна хроника, треба да утеши и да поручи како меланхолични и апатични треба да буду срећни чак пресрећни јер увек постоје лошије судбине. Нек три милиона од ове нације потпише петицију да се минимизује објављивање црне хронике на медијима и резултати ће бити промптни у смислу оптимизације и позитивне активације иначе имобилисане нације. Црна хроника је протеза, утеха за данашње лоше (јер као да нам кажу: увек постоје лошија стања и примери). Такав приступ често за последицу има медијско рекламирање „црне хронике“ која постаје произведена „новонормалност“ у животу једне нације. Што се тиче „торња“, медијско умањење значаја на његовом „васкрсењу“ еквивалентно је претходном што сам написао (објављивање само лошег и негативног има исти векторски смер као и необјављивање доброг и позитивног које је од општег интереса).
Препоруке:
0
0
37 четвртак, 22 април 2010 20:28
Majstorovic-Bec
A kad su ovi bukaci koje neko naziva medijima brojali gace prljave da li su u obzir uzimali i nacije i narode koje uopste nemaju gace. Bilo bi interesantno cuti. Pre neku nedelju rece Dinkic kako ce za kredite koje vlada odobrava "da neko kupi odelo neko carape a neko namestaj". Ja tvrdim da ce mnogi da kupe bas gace jer ih ima puno koji to nemaju. Sto se NIN-a tice od kako je urednik dobio otkaz jer je obelodanijo da ce vlada da proda telekom Nemcima. do kraja oktobra, vise ne citam. Politiku takodje od kako je gosp.Smailovic otpustena a ni vecernje novosti vise nece da budu ono sto su bile. Bukace nikada nisam ni citao jer mi je prodavanje magle dosta. Srbija zivi u diktaturi i medijskom mraku a sve za rad "svetle evropske buducnosti" i "zapadnih vrednosti". Ovo je Bogu da zaplace.
Препоруке:
0
0
38 четвртак, 22 април 2010 20:54
kosanka
@Pera @koksy
Novine koje se
financiraju iz inostranstva,imaju odredjeni raspored po kojem se postavljaju vesti.Oni ne mogu
posvetiti mnogo paznje otvaranju TV tornja Avala,
jer se mora reci,tko je isti srusio.Ako bi se to
detaljno analiziralo na B92,naljutili bi se njihovi
mentori i gde smo onda.Sto se tice nezavisnih
medija i NVO u Srbiji,svi vec znamo kako oni
funkcionisu,odakle se financiraju i koja im je
funkcija u drzavi Srbiji .Hvala gospodine Antonicu
u vasoj borbi za istinu.Rado citam Vase tekstove.
Препоруке:
0
0
39 четвртак, 22 април 2010 21:03
Један пажљиви читалац
Ја никако да укапирам шта су то тај Блиц и Бе92! Мислим, сећам се нешто к`о кроз маглу, ал` одавно више не пратим, некако ми било бљутаво, шта ли?
Препоруке:
0
0
40 четвртак, 22 април 2010 21:50
Одбрана и последњи дани
Народ купује Блиц због наградне игре тако да, сем тога што не добију ништа, информишу се на своју штету. А Б(езвезни)92 се и не гледа пуно.Гледају га мазохисти, они што немају паметнија посла и они који од српске пропасти имају користи.
Препоруке:
0
0
41 четвртак, 22 април 2010 23:11
lakon
...a tek RTS-DS koprodukcija
Препоруке:
0
0
42 петак, 23 април 2010 00:05
Ultravisitor
U cemu je problem profesore. Oni opste s nama na najperverznije nacine. Vi ste neki dan istakli da je borba u toku i da svako treba da da svoj doprinos u vlastitom okruzenju da bi u jednoj ''sinergiji'' izvojevali pobedu. Setimo se kako su gradjani Srbije stajali u odbranu za slobodu B92 i medija. Bacana su jaja na zgradu Politike, izlazilo se na ulice u desetinama hiljada. Danas nema ko da povede gradjane jer u Srbiji je jedino CIA u stanju da mobilise narod. Srbi za opstenje nemaju nesto sto je krasilo njihove pretke. Svi znate na sta mislim.
Препоруке:
0
0
43 петак, 23 април 2010 00:13
ТС
За мене је последњи текст проф. Антонића изненађујући. Још чуднији су ми пристигли коментари! Ево и зашто - податак да вест о отварању Авалског торња за веб портал Б92 није најважнија је тачна, што се, између осталог, види и по томе што формално није уврштена у рубрику Најважније вести. Међутим, вест о свечаном отварању Авалског торња је пренета и то дан раније, у среду 21.априла када је торањ и отворен! У тексту се преноси Тадићева изјава да "је једна Влада започела изградњу торња, а друга га завршила" и да му је "жао што Коштуница није присутан и да му је ту место". Може се тумачити да је овакав начин преношења председникове изјаве, као и изјава по себи, сугестија читаоцу да закључи да Коштуница није дошао из неких других разлога. Ипак, у истом тексту се са поднасловом Полемика око (не)позивања на церемонију отварања преносе изјаве Горана Николића који јасно истиче да Коштуница није позван, Илићева изјава у којој поред Коштунице помиње и себе и Тодоровићева изјава који помиње "оне који су започели градњу". Уз пренете изјаве Јелене Триван и Влајка Сенића, то је, чини ми се, сасвим довољно информација да читалац сам донесе суд да ли се ради о (не)позивању. Слажем се да се оваквом догађају као што је отварање Авалског торња треба придати већи значај, а да пригодан текст (анализа!) треба садржати све информације о историјату, сврси, симболици, томе ко га је и зашто срушио, ко је покренуо обнову, како се обнављао, чијим приходима и ко га данас отвара. Изостанак таквог текста је очекиван за Б92. По мени је неочекиван за НСПМ! Једину вест (текст) сам приметио у рубрици фото вести, а ако је то мера, на веб порталу Блица се данас налази 20 форографија о истом догађају, на насловној страни. На НСПМ је ту нема. Иначе и Блиц је вест пренео у среду у поноћ! Уосталом, САМИ проверите. Сматрам компрадорске Блиц и Б92 родоначелницима демократског мрака, али инспирисан Антонићевим текстом Шта даље у коме нас позива на опрез, његов закључак утемељеним на недовољно добром примеру.
Препоруке:
0
0
44 петак, 23 април 2010 01:04
Kiza
Bolje bi vam bilo da pratite sta B92 i Blic i govore i ne-govore. Jer i sve vesti i sve ne-vesti jasno pokazuju sta strane gazde zele da vi i mislite i ne-mislite. Zato, snazno naoruzani dekartovksim skepticizmom, prebacite na kanal B92 i kliknite na Blic vebsajt (izuzev ako niste ludi za namestenim nagradnim igrama), da bi saznali sta je direktiva za danas.
Препоруке:
0
0
45 петак, 23 април 2010 08:55
Miki
Blic, b-92, studio B, ima ih jos mnogo. Njihovo delovanje je prepoznatljivo a gazde i finansijeri znani. Sta je sa RTS? Nasto to cudo lici? Ranije je nazivano od ovih prvopobrojanih najpogrdnije. Od jednih smo u mraku a drugi ispiru. Koliko i kakvi komentari prodju na RTS-online? Kakav je TV program? Od ovih prvih nista ni ne ocekujem. B-92 signala nema na Mecavniku i to cenim. Da bi sebe spasio DS jednoumlja iscupacu dugme RTS kanala na daljinskom upravljacu.
Препоруке:
0
0
46 петак, 23 април 2010 09:48
Miki
Blic, b-92, studio B, ima ih jos mnogo. Njihovo delovanje je prepoznatljivo a gazde i finansijeri znani. Sta je sa RTS? Nasto to cudo lici? Ranije je nazivano od ovih prvopobrojanih najpogrdnije. Od jednih smo u mraku a drugi ispiru. Koliko i kakvi komentari prodju na RTS-online? Kakav je TV program? Od ovih prvih nista ni ne ocekujem. B-92 signala nema na Mecavniku i to cenim. Da bi sebe spasio DS jednoumlja iscupacu dugme RTS kanala na daljinskom upravljacu.
Препоруке:
0
0
47 петак, 23 април 2010 09:58
брм
изградња бесмислене и прескупе грађевине да би се прао цар свих режимских новинара свих режима, парама пореских обвезника (јавних предузећа и сл. а ко управља јавним предузећима него власт) може да буде вест дана само за анти- медије (оно што је супротно од правих медија)..
није вест да је пас ујео човека ..тј. да власт и режимски увлакачи и комесари праве јефтине циркусе за слуђени народ..

само кад рихин и јовићевићкин (оне која на табаковићкине конкретне оптужбе за 500 година робије у нпр. САД) лаконски одговара - што то нисте дали тужилаштву, и пређе преко њих, а после тема буде што је Веља опет био безобразан) РТС није не-меедиј

Б92 ЈЕ ЗЛАТО ЗА РТС И ПИНК, тамо бар понеки пут окрзну Мишковића или неког ситног криминалца попут шарића, па бар нешто макар и филтрирано сазнамо
Препоруке:
0
0
48 петак, 23 април 2010 10:05
Lovac
Господине Антонићу, уз дужно поштовање према Вашим ставовима, поткрала вам се грешка. Нови сајт Блица се, изгледом (ретко и суштином) мења неколико пута дневно. Начитао сам се информација у њиховој вести о Авалском торњу истог часа док је трајао ТВ пренос, а недуго затим имали су и посебну галерију фотографија која им је и даље главна на сајту. То је тако сигурно било читаво вече и иза поноћи, када сам их последњи пут посетио. Већ ујутру, места су заузеле неке нове вести, како то и обично бива код тих модерних сајтова. А о избору вести и уређивачкој политици... То је посебна прича, коју сте добрим делом загребали по површини у уводном сегменту текста, када сте се дотакли избора информација на б92. Од Бога вам свако добро.
Препоруке:
0
0
49 петак, 23 април 2010 10:11
Небојша П
Не знам да ли су и шта пренела та два медија, у вези торња.

Међутим, хтео бих да скренем пажњу на једну другу врсту слуђивања народа:
Колико знам "Рингиер" је власник и "Блица" и "Ало". И сад, у "Блицу" су хвалсопеви жутима и сателитима, једноставно су штампана верзија Б92.
А у "Ало" имају мало другачији угао гледања, па ево данас пптужују Ј Триван за непотизам.Знају д абуду критчки настројени према жутима.

Исто као што је један лист Руперта Мардока писао хвалоспеве Блеру, а други такође Мардоков лист, био против њега. Или у УСА, један тамо-други овамо.

*
Такође, нико не обраћа пажњу на лист "24 сата". Погледајте шта пишу и како пишу. Неки текстови су преписани из "Блица".
Знамо да је то на неки начин градско-комунални лист, са актуелним свакодневним темама, рецимо на две стране има програм дешавања по граду.
И доста често, на наслвну страну ставе вести јако виталне за све београђане, попут:
"Само 15% посетилаца Егзита имало секс на тврђави".
Уз толико депримирајућих вести, откази, поскупљења, криминал, ова човека баш закоа и баци у депресију, да данима жали за фрустрираним посетиоцима Егзита.
Или вест кога су гејови изабрали за своју икону.
Та вест читаоца просто разгали и смањи му гнев што је скочила струја рецимо. И што нам уводе порез на градску расвету.

Кад народ штеди и на новинама, а 24-ка се дели бесплатно, куд ћеш бољи канал за утицај на рају..
Препоруке:
0
0
50 петак, 23 април 2010 10:27
Весна Н
Лош Вам је ово пример, професоре, јер, бар што се "Блица" тиче - није тачно. У среду поподне, пре "отварања" репетитора Блиц је грувао из све снаге, као да је ДС победио НАТО. Тако је бар требало да мислимо после тог текста. Подценили нас. Било је те информације горе, у "шини", на насловној страни. Кад је торањ "отворен", то је грунуло. Погледајте у њиховој архиви.

Зашто ово кажем? Зато што се функција "Блица" најбоље види у писању о цркви. То није новинарство. То просто пише новинар врло дикутабилних вештина... Такав се и бира да обави неке послове. Тај новинар верује да чини добро. Без тога, без заблуда нема граха, па тиме ни зла. Данас имате банчин извод о рачуну владике Артемија. Одакле било коме право да објављује било који банкарски акт који се односи на клијента?!? Е, то је "Блиц". Лоша новина, јер има танког новинара и још грђу уредничку политику. И пошто газе, газе, газе - дошло је до контрапродуктивности.

Али, немојте да мислите да ће финансијски пропасти. Њихово кликтање на + и - доноси им јако много банера. Они врло добро знају шта је сајбер свет алијенираног човека и направиће најбољи сајт. И сад је добар, у смислу функције која њима треба, јер је и Вас, професоре, преварио. Сајт је - динамичан. Прати се све из минута у минут. Није статичан, па да Ви нађете текст сутрадан. Не, не. У томе и јесте његова опасност. "Блиц" је био први, али - празан у смислу у коме сте писали. Б92 пуца, али "Блиц" тек наступа. Пашће им писано издање, а максимално ће се подићи читаност интернет издања. Само... кад мало боље прочешљате коментаре, можете видети да народ ипак супротно размишља од медијске манипулације... Мада... Чувај се Данајаца... :).

Поздрав
Препоруке:
0
0
51 петак, 23 април 2010 13:29
Један пажљиви читалац
Колико знам "Рингиер" је власник и "Блица" и "Ало".()
() Такође, нико не обраћа пажњу на лист "24 сата".

И "24 sata" имају истог власника као и два претходно наведена општила!
Препоруке:
0
0
52 петак, 23 април 2010 13:59
srdjan conic
Ne televizija, ne novine ne mediji - produkcija nistavila. Dokle. Samo njihovo prepoznavanje je njihov pocetak kraja. Takozvani Milosevicevi mediji devedesetih zasluzeno su trpeli zestoke kritike.Mladi ljudi u to vreme za slobodnu stampu i televiziju bili su spremni da daju svoje zivote. Ali tek sada se vidi da Milosevicevi nisu bili ne mediji. Da ne govorimo o cienjenici da je postojala rezimska i opoziciona stampa rezimske i opozicione televizije. A sada. Zlobnici bi rekli trazili ste gledajte. Samo narod to nije trazio, nije trazio da zivi u virtuelnoj stvarnosti. Izaci sada iz takve stvarnosti nije lako ali je moguce. Primer tv b92 koja polako ali sigurno propada to najbolje potvrdjuje. Ukljuci mozak iskljuci b92.
Препоруке:
0
0
53 петак, 23 април 2010 14:45
Зоран
Авалски торањ је чисто бацање пара, пошто данас сви, на подручју које покрива, имају кабловску. Нису ово више шездесете... Боље да су уложили у неки нови симбол Београда, који би био и користан грађанима, неки леп мост или нешто тако... А ти "прилози" нису доброољни, РТС узима претплату а не пита да ли хоћу да их гледам (а не гледам их).

Што се тиче б92, па нико не тера гледаоце да их гледају. Ја их не гледам уопште, нити купујем блиц. Ако се и остали буду тако понашали, они ће потпуно изгубити значај. Али ради се управо о томе да Срби воле да гледају б92, многи сами окрену тај канал и зато је он тако утицајан. У мом ТВ-у уопште није упрограмиран ни РТС ни б92. Имам БНТВ, авалу, дискавери .. а пошто морам да радим, ни то не стижем често да гледам...
Препоруке:
0
0
54 петак, 23 април 2010 15:56
ПЕТИ ЕЛЕМЕНТ
Иако је повод за Антонићев текст недовољно убедљив ( било је извесних обавештења о отварању Авалског торња и у Блицу и на Б92 ), прави мотив за текст је крајње оправдан и смислен. НЕ-општило, НЕ-обавештавајући о НЕ-догађају покушава да створи НЕ-ставрност и НЕ-индивидуу (НЕ-реципијента). Парадигма добро позната из социо-психолошких лабораторија у којима се у експериментима социјалне акцелерације може произвести јединка у тој мери убеђена да је слон да јој једино преостаје да почне да грицка кикирики.
Препоруке:
0
0
55 петак, 23 април 2010 16:20
таман посла
Слично је било и у Блицу. Ту сте, на насловној страници, могли да прочитате вест како Бојана Лекић почиње да пише за НИН


Таман посла. Најзад нешто добро у чињеници да смо престали са читањем НИН-а након његовог преузимања од стране власника Блица. Нека га купује Б.Л. и њен муж. Мени више такав није уопште потребан.

Ах, да ! Што се тиче авлског торња. Да ли сте приметили како настоје да прикажу жртву као крвника. Говор Д.Ђ. приликом отварања "обновљеног"
{kako to navode rezimski mediji tj. maltene svi mediji!, мада је торањ у потпуности срушен, чиме по мени настоје да умање нечију кривицу} торња је добар пример такве демагогије и спиновања плус тога себи праве рекламу али све узалуд јер су им дани одбројани а они нека и дање млате празну сламу.

Спас Србије видим једино као неке врсте руског протектората или сл. јер иначе има да нас униште. Мени је поменута околност сасвим јасна и ми треба да се што више вежемо уз Русију јер нас тако и посматрају наши душмани који користе сваку прилику да нас уништавају и понижавају.
Препоруке:
0
0
56 петак, 23 април 2010 17:51
таман посла
Али отварање Авалског торња није заслуживало чак ни реченицу на Блицовој интернет насловници.


Кад смо већ код отварања "obnovljenog" {мада је свима нама јасно да је изграђен у потпуности а не обновљен што може да нам послужи као одличан пример спиновања или сл.}.

Дакле, Д.Ђ. је приликом церемоније отварања А.Т. наве како морамо боље да га чувамо што је још бољи пример спиновања, демагогије и сл. јер тако испада да смо криви ми, да се жртва претвара у своју супротност итд.
Линк до изјаве у облику видеа:

http://hotfile.com/dl/39433016/da38f50/Dn2_-_21_04_2010_-_avalski_toranj.mp4.html
Препоруке:
0
0
57 петак, 23 април 2010 18:09
Vera Nastasovic
Ma Blic i B92 uopste ne zasluzuju nikakav komentar. Meni vise smeta sta ovih dana rade Kurir i Pres sa Tomom Nikolicem i njegovim kreditom za stan. A sve to ima veze sa Cvijanom i nasim vrlim sudom i nacinom postavljanja sudija. Pa komentari iz Ministarstva pravde koji traze da se sudije razrese zato sto nisu presudili Partizanovim navijacima kako oni hoce. To su vam malo bolje teme od B92 i Blica
Препоруке:
0
0
58 петак, 23 април 2010 20:22
Пропаганда је чудо
ни то што Коштуница није позван на отварање


Тек сада приметисмо ово веома битну чињеницу јер смо приликом отварања торња могли од назовимо га председником, дакле могли смо од њега чути изјаву како "Koштуница није дошао", што је дакле обична, за мене одн. моја схватања, дакле обична ЛАЖ која се може погрешно тумачити, што је изгледа и сврха његове изјаве. Све ће се и уредно документовати, наравно. Влада Коштунице која је и покренула ову иницијативу сада се приказује као анационална и томе сл.

O tempora, o mores! или O Zeiten, o Sitten!

Какво силовање здравог разума!

Пропаганда је чудо!
Препоруке:
0
0
59 петак, 23 април 2010 20:56
Драган
Желео бих да обавестим све да ће професор Антонић у суботу од 11.30 одржати предавање на Рачунарском факултету(Кнез Михаилова улица)на тему Српске елите током транзиције, а део предавање је резервисан и за питања
Препоруке:
0
0
60 субота, 24 април 2010 09:37
м. -ић
За авалски торањ, џаба сте градили. Биће опет рата, па ће опет бити срушен. И без торња су људи гледали телевизију, па ни с те стране није потребан. Нико више у свету такве торњеве не зида, а и када су били зидани, то је било више за туризам и малограђанску симболику. Имати мрежу предајника мале снаге је ем јефтиније ем поузданије. Све у свему, нов торањ чист губитак.

Ако су баш хтели и торањ и симбол, требало је да га граде на Копаонику, и то за инат а и да покрију и окупирану територију. Ево Шиптари исекоше телефоне Србима, њима би торањ био много потребнији.

То што г. Коштуница није дошао, то је његов лични и политички пропуст и не само потпуно одсуство политичке будности и процене, него одсуство основног људског реда. Г. Коштуница је сасвим лепо могао отићи на отварање лично, као грађанин, па макар стајао на паркингу, макар морао кроз шумицу пешице, макар остао на оној чесми у подножју. И био би ред, јер је он био на власти када је зидање започело. Још и више, сада када су западни подрепаши дигли грају да није дошао, могао би лепо да их тужи за ширење лажију, а онда и да упише пар позитивних политичких бројања. Не добија их баш много у последње време, свако мало је заувар.
Препоруке:
0
0
61 субота, 24 април 2010 11:30
@м-ић
Па ви и нисте прочитали шта је навео г. Антонић: Коштуница наиме није позван и тиме пада у воду сав ваш покушај обмањивања.

Да нисте можда и ви донели став на основу изјаве председника која изгледа није пренесена у потпуности или је "исећена" како би произвела жељени ефекат који се поклапа баш са ствовима које овде покушавате наметнути.
Све у свему довољан разлог за неплаћање претплате јер је један део грађана срамно демонизован што је по мени и сврха тако по свему судечи скраћене изјаве коју можете одгледати на доњем линку:

http://hotfile.com/dl/39546942/4d9a0cc/Dn2_21_04_2010_-_avalski_toranj_-_Tadic.mp4.html
Препоруке:
0
0
62 субота, 24 април 2010 12:06
Небојша П
Само бих још додао да се слажем са Зораном у погледу питања: Колико нам је тај торањ збиља неохдан у комуникацијском смислу?
Међутим, не слажем се са Зораном да је будућност у кабловској телевизији. Па где то још игде има?
У време сателита...
Колко знам, у технички развијеним земљама, на обичну собну антену хваташ разне канале, али су сигнали кодоирани, па добијеш "рисивер" и картицу, коју допушаваш као мобилни. Нема да се деси као код неких наших: уплатиш, они не прокњиже, па те искључе. Нег, допунш картицу и гелдаш.
*
А што се тиче "Курира" и "Преса", изгледа да аинтикурирски закон делује, али не у смислу укидања неподобних медија, него тако што их натера да пишу "подбне" текстове.Оба листа су тако настројена као да је глодур Млађа. Или барем Шапер.
Нисам нек Томин "фан" али је потезање његовог паркета лицемерно колико и оно кад на ТВ доведу неког лекара који је узео 100 евра мита. Од дрвета закањају шуму.
Треба питати колико би се квадрата паркета набавило за суму која је дата за вакцину
Препоруке:
0
0
63 субота, 24 април 2010 14:41
Ћира
А такви ентитети од публике праве не-гледаоце и не-читаоце.


Такви ентитети од публике праве зомбије, а то им је и циљ. Што мање критичког става, здравог разума, правих питања. Сећам се у време експанзије бинга на државној ТВ током 90-их, коментар б92 је био хлеба и игара. Шта ли о емитовању кечера и ултимат фајта, гостовању Карлеуше, Великом брату и сличним емисијама на б92, имају да кажу ТВ манјаци?
Препоруке:
0
0
64 недеља, 25 април 2010 08:48
м. -ић
Па ви и нисте прочитали шта је навео г. Антонић: Коштуница наиме није позван и тиме пада у воду сав ваш покушај обмањивања.


Ја мислим да би политички било мудро да се Коштуница појавио и ако није био позван. Не поричем да није био позван, и не поричем да друга Србија његов недолазак представља као незанимање за торањ што се једначи с незанимањем за народ. Али да је дошао, упркос и за инат, показао би да има чврстине и храбрости и на крају лукавости неопходне да се супротстави евроатлантистима. Требало је да се прогура, уз све пратњу новонара, па ако га зауставе, да се зна да су га зауставили. Тек, тада не би могли да га блате толико као што сада га блате.
Препоруке:
0
0
65 уторак, 27 април 2010 17:46
Томислав Милановић
Уважени професоре Антонићу,

Нама је већ дуже време познато да је B92 њихов. Отуда не видим ни један ваљан разлог зашто би се они бавили нама ради нас. Они се радије баве нама ради њих, наравно, онда када то њима одговара.
Препоруке:
0
0
66 среда, 28 април 2010 18:55
Nesvrstano svrstani
Prava i sustinska tema, za moje pojmove. Vec sam na kolumni Dj.V. naveo cinjenicu da se je na dan uoci nj. gostovanja u emisiji Upitnik emisija posvecena kulturi odn. Mesi Selimovicu emitovala tek posle treceg dnevnika, tj. u pola jedan. Hej! Sto bi dobro rekao onaj lik Sojic: "Sta se to desava!?"
Naime, nije rec o reprizi. Posle drugog Dn. mogli smo gledati "Bingo", posle nekakva serija, ako ne gresim, nakon toga ide "Upitnik", onda ako se nevaram "Sta radite bre", sve u svemu emisije zabavno-politikantskog (ako u ovom slucaju izuzmemo gostovanje Vukadinovica) karaktera, a kultura tek posle ponoci. Sramota. Onu M.A. sto ide subotom ne smatram za emisiju od kulturnog znacaja, na kakvog verovatno pretenduje , posto nam tako odn. na taj nacin, barem po meni, lakse "uvaljuje" aktuelnu pol. opciju, pa smo tako mogli cuti Dacica, Djilasa, Bujosevica itd. Zanimljivo, Kostunice tamo nisam imao prilike da vidim i cujem. To je za moje pojmove zloupotreba kulture u dnevno-politicke svrhe. Zar misle da nas mogu bas sve prevesti zedne preko vode?
Препоруке:
0
0
67 среда, 28 април 2010 21:12
Nesvrstano svrstani
Da objasnim kako ne pisem crilicom radi tehnickih razloga. Smatram da je to vazno istaci.

Dalje. Iz svega navedenog mozemo doneti zakljucak da nije u pitanju nikakva eugenika u vezi toga ili onoga kako bi to neki hteli ili nam "objasnjavaju" vec samo posledica nacina rada medija o cemu sam naveo, za moje pojmove, odlican primer njihovog funkcionisanja. Ako mozda neki misle kako ce "jednim udarcem ubiti dve muve" tj. zombirati narod medijima a pnda ga jos optuziti za ovo ili ono grdno se vara.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер