петак, 26. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Политички комесар Јелко Кацин открио је карте

Kоментари (56) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 31 март 2010 11:45
simonida
Vi ste sjajni;Stefane Karganovicu, ali sta vredi kada nas vode volovi magarci!
Препоруке:
0
0
2 среда, 31 март 2010 11:52
Pera
Хвала Јелку Кацину што је грађанима Србије објаснио природу и смер пута којим га њихови државници воде.

Pitanje autoru:Da li stvarno misli da Srbija ima državnike?
Препоруке:
0
0
3 среда, 31 март 2010 12:16
Пера Ложач
Хм... Текст је одличан и садржи непобитне чињенице. Све што је написано већина грађана Србије зна веома добро. Међутим, остаје питање, зашто грађани Србије нису дошли пред Скупштину из револта што се у њихово име преузима одговорност за нешто за шта нису одговорни? Не, грађани Србије су отишли на кошаркашку утакмицу. Грци су држали данима целу Грчку под опсадом и у ванредном стању због најаве замрзавања зарада и пензија. Србију касапи ко како стигне, Срби ћуте, Србе понижава ко како стигне, Срби ћуте и размишљају где ће ићи на летовање. Па зашто нас онда тандем Кацин-Тадић не би понижавао, зашто не би својим поступцима омаловажавали и вређали српске жртве? Све је само ствар политичких интереса, а и политика је као и све остало само бизнис... веома прљав, најпрљавији у којем је дозвољено све, па и ликвидација сопствене државе и народа.
Препоруке:
0
0
4 среда, 31 март 2010 13:22
Горан Јевтовић
Хвала и њему и његовим српским пионима!
Препоруке:
0
0
5 среда, 31 март 2010 13:44
Potrošač
Ma kakve rezolucije,telekomi,vojvodine,razni kacini kad je narodu(potrošačima)uvaljena još jedna "šargarepa"(mrkva)u vidu veeeoma povoljnih potrošačkih kredita.Juriš u predpraznične šopinge!!!
Препоруке:
0
0
6 среда, 31 март 2010 14:12
Сања БЛ
Потпуно је јасно да се све ово ради једино и искључиво због Републике Српске! У исто вријеме се заговара састанак у Шпанији и потписивање некакве декларације о приступању, хитном, уставним промјенама одмах послије избора у октобру, те што скорије уграђивање у Устав свих до сада, неуставно, самовољом Високих представнка, пренесених надлежности! Јасно је да је Тадић добио задатак да заврши са нама и да га врло успјешно извршава! Искрено мислим да РС неће дозволити усвајање резолуције у Парламенту БиХ јер свакако губимо! Ако је не усвојимо, прије и послије тога слиједе притисци, наметања, а ако је и усвојимо слиједи исто или још горе! У том случају паметније је недозволити усвајање! Једина свијетла тачка јесте руски амбасадор који јуче у БЛ поручи Србијанцима, преведено, да су будале. Посебно је лицемијерно то вријеђање интелигенције овог народа од стране психолога Тадића! Те обавеза слиједи из пресуде у чему га је подржао "адвокат" Стојановић, те помирење, ово, оно... То је посебо увриједљиво те ми је драго да га је јавно разоткрио онај од кога се Тадић намање надао, иако је нама то одавно јасно, као што каже г. Каргановић. У сваком случају, нашли смо се у врло незавидној позицији из које сад предстоји спашавање, како знамо и умијемо! Милорад Додик треба да схвати да му Тадић није пријатељ те да почне да се понаша у складу са тим! На крају испаде да је Србија подједнако фатална по нас као и Хрвати и муслимани! Додуше другим средствима, али ефекат, резултат на крају је потпуно исти!
Препоруке:
0
0
7 среда, 31 март 2010 14:13
abrakadabra
Јавност у Србији је под таквом медијском анестезијом да се џелати ове земље више и не труде нарочито да скрију своје мотиве и деловање.

Могу да раде јавно и отворено шта хоће. Никаквих последица по њих неће бити.
Јесте Кацин је рекао да је он писао резолуцију и да владајућа коалиција мора да је усвоји и шта са тим? Ником ништа.
Живимо у банана републици, а и то нам је изгледа много.
Препоруке:
0
0
8 среда, 31 март 2010 14:14
VH
Vi ste se veoma angazovali i utrosili mnogo energije po pitanju osvetljavanja cinjenica vezanih za Srebrenicu ali,bezuspesno.Odavno vec nema potrebe da se stvari demistifikuju i da se kaze istina.Sve se zna i svi sve vide.Sada je u pitanju samo odnos snaga i organizovanost oko nekog cilja.Oni koji donose takve katastrofalne odluke su u ovom momentu jaci i mocniji, a sila Boga ne moli.Stavili su licne interese iznad svega.
To je istina u ovom trenutku.Ako neko zeli promene,morace malo vise da se potrudi oko prakse,jer teoretski smo sve savladali i napisali.
Препоруке:
0
0
9 среда, 31 март 2010 14:20
Ala
Jelko Kacin po komandnoj odgovornosti mora da bude osudjen za ubistvo nenaoruzanih vojnika JNA .I bice.
Danas ili sutra-bice osudjen za zlocin.
Препоруке:
0
0
10 среда, 31 март 2010 14:40
Ево неких реакција из РС - борачке организације
Декларацију о осуди злочина над Бошњацима у Сребреници представници борачких организација у Републици Српској сматрају "омчом око врата РС" и понижавајућом за српски народ.
Представници Борачке организације Републике Српске , Организација породица заробљених, погинулих бораца и Савеза логораша РС су сложни у ставу да усвојена Декларација дио планираног хаоса којим се ставља омча око врата српском народу на причи око Сребренице.
Предсједник Борачке организације РС Пантелија Ћургуз рекао је Срни да усвајање ове декларације у Скупштини Србије показује подијељеност посланичких клубова у Парламенту Србије и српског народа.
"Било би много паметније да је Скупштина Србије усвојила универзалну декларацију о осуди свих злочина на простору бивше Југославије", истакао је Ћургуз.
Ћургуз сматра да евентуално усвајање друге декларације о осуди свих злочина на простору бивше Југославије у Скупштини Србије представља још једну заблуду за српски народ, која само треба да ублажи усвојени документ којим је издвојен злочин над Бошњацима у Сребреници.
Предсједник Организације породица заробљених, погинулих бораца и несталих цивила РС Недељко Митровић сматра понижавајућим за породице погинулих из РС и српски народ усвојену Декларацију Скупштине Србије о осуди злочина над Бошњацима у Сребреници.
"Ово ће бити уписано у историју као највећа издаја, попут мита издаје на Косову, јер је предсједник Србије Борис Тадић тренутно за нас персонификација духа Вука Бранковића и ништа га зато не може опрати и оправдати", рекао је Митровић.
Митровић је рекао да су овом декларацијом подијељене жртве рата, јер власти у Србији нису ни свјесне какве посљедице тај документ може произвести, што им никада неће опростити садашње нити будуће генерације Срба.
Предсједник Савеза логораша РС Бранислав Дукић сматра да усвајање овакве декларације показује још једно "лицемјерство браће преко Дрине" да признају оно у чему нису учествовали, стављајући на тај начин омчу око врата РС.
Препоруке:
0
0
11 среда, 31 март 2010 14:41
maljen
cestitam autoru na izvanrednom clanku.
Ovo je nas Versailles, skupstina je vagon, reparacije slede. Posledice nece snositi izkljucivo srpski narod, nego i njegovi susedi. Nisu mogli da se suzdrze cipelarenja jedne ponizene i porazene srbije. Elem. Nema druge, moramo da se mnozimo, makar hleba nemali. Za 20 godina krecemo opet. Bicu mator, al' sinova imam.
Препоруке:
0
0
12 среда, 31 март 2010 14:51
Одбрана и последњи дани
Ако господин Тома Николић говори, сад га ја цитирам – ако је неки суд одлучио да је то био геноцид, а ми сад од тог истог суда тражимо да се определи око проглашења самосталности Косова, ми признајемо тај суд и морамо признати и његову одлуку. Ако је неко рекао А, треба рећи и Б, и ја то поштујем, мислим да је он то рекао најгласније од свих тих опозиционих партија, сем Чеде Јовановића, који је одавно рекао да то треба признати и одрадити. Ја видим ту неких помака.“


Одлука МСП око проглашења самосталности Космета није обавезујућа и нема никакве правне последице, сем што може успорити процес признавања од земаља који нису признале фантомску државу. За разлику од тога ова србомрзачка резолуција итекако ће да нас кошта. Она је правни акт којим се поништава Република Српска. То је документ на основу којег ће породице побијених и оних који нису побијени и оних који су страдали питај бога где,тражити надокнаду штете од државе Србије. А да и не говоримо о томе како ће наше потомке за сва времена да обележе. И све то због 200 милиона кредита.
Препоруке:
0
0
13 среда, 31 март 2010 15:08
Мирко Грбић, Бањалука
МОЈ СИН СТРАХИЊА, 6 ГОДИНА, ЈЕ ДРЖАВЉАНИН СРБИЈЕ...МОЈ ДОПРИНОС ОВОЈ СРАМОТИ ЈЕ ЊЕГОВ ИСПИС ИЗ ДРЖАВЉАНСТВА СРБИЈЕ....ВЕЋ САМ ПОЧЕО БРОЦЕДУРУ !!
Hvala Borisu Tadicu !
Препоруке:
0
0
14 среда, 31 март 2010 15:08
Звонимир Костић
Лепо сте и прецизно, господине Каргановићу, објаснили о чему се ради. Али, коме? И чему? Тешко је признати, али ни Срби нису оно што су били у својој сјајној историји. Последице РАДА на њима у последњих 10-15 година дају неочекивано брзо високе резултате. Срби се, бојим се, сами пустају низ воду... Да није тако, ноћас би моткама најурили оне што изгласаше онако срамну декларацију. Остају нам само речи да олакшамо душу, али то му дође као *пси лају...*, а наш, можда последњи воз, одлази, одлази... Несносна туга...
Препоруке:
0
0
15 среда, 31 март 2010 15:12
мр Милош Д. Јовановић
"Izvestioci Evropskog parlamenta za Srbiju i BiH, Jelko Kacin i Doris Pak, poručili su, povodom usvajanja Deklaracije o osudi zločina u Srebrenici u Skupštini Srbije, da, iako je to bio korak na pravom putu, u njoj nije na pravi način osuđen ni imenovan zločin koji se u Srebrenici dogodio. Kacin je rekao da je Srbija usvajanjem te deklaracije krenula pravim putem, ali da je potrebno i da se eksplicitno prizna da je u Srebrenici počinjen genocid, dok je Pakova navela je to najmanji mogući korak koji je mogao biti učinjen, ali da deklaracija stvari ne imenuje pravim imenom i da neće postići cilj, niti će se shvatiti kao pravo izvinjenje."

Навешћу један познат графит са београдских улица од пре 20 и више година: "Џабе сте кречили". Дотични Урош, творац овог графита на Цветном тргу није мога ни да сања колико је био мудар.
Препоруке:
0
0
16 среда, 31 март 2010 15:36
dragoslav pavkov
Klo(v)novi srpskih komunista imaju uslovni refleks da skoče i stanu mirno čim vide Slovenca ili Hrvata.Kao što im ruka nesvesno poleti prema kapi kada sretnu pandura...Podanički mentalitet je učinio da đavo dolazi po svoje.Gde mi da se poredimo sa Grcima?Njima je demokratija upisana u genetski kod već tri hiljade godina,dok se mi zadnjih dvadeset godina igramo demokratije kao dete koje dobije novu igračku pa je drnda dok je ne uništi.Tako je sasvim normalno prihvaćeno da se Čeda Jovanović upljuje držeći vakelu predsednici skupštine i opoziciji,nazivajući lažovima profesore univerziteta i sporeći im pravo da imaju svoje mišljenje o "srebreničkim žrtvama"...Gledajući onu bruku juče,sve sam bliže spoznaji da se zapravo i ne vredi boriti za nekakvo "srpstvo",već treba tražiti način da se ujedinimo sa nekim ozbiljnim i relevantnim narodom.Ovako sami i detinjasti ne možemo opstati na geopolitičkom divljem zapadu.
Препоруке:
0
0
17 среда, 31 март 2010 15:38
Danski Srbin
Od kad je u aktuelnost usla "potreba" o pisanju Rezolucije o Srebrenici, uvek se imao utisak da tu nesto ne stima.
Pre svega, kao bomba pala je izjava predsednika Tadica da treba napisati Rezoluciju i u njoj traziti oprostaj za "genocid" u Srebrenici. Mislim da je to predsednik izjavio u Republici Srpskoj i g.Dodika i ostale ostavio bez teksta.
Treba razlikovati izvinjenje za jedan od zlocina,sto normalno nema smisla, kad Srebrenica nije jedino mesto zlocina u Bosanskom ratu a i Srbi nisu jedini akteri,od eksplicitnog javnog priznavanja zlocina u formi "genocida" nad muslimanskim zivljem Srebrenice i okoline.
U svim konfrontacijama povodom te rezolucije ,a potroseno je mnogo reci i papira,prilazilo se ,nekakvom, dogovoru ali je (kao cvor )stajao pojam GENOCID, pa se nikako nije moglo doci do konacnog dogovora.
Dobar deo,ukljucujuci i moju malenkost,je osecao da je GENOCID kljucna rec i da njeno instrumentalizovanje sledi nakon usvajanja Rezolucije.
Hvala Bogu da su nasi ljudi u Skupstini Srbije imali nacionalnu svest, da srpskom narodu ne prikace epitet GENOCIDAN, sto je cilj Rezolucije u krajnjoj instanci i bio.
Ovaj napis dolazi kao rasplet u jeftinom americkom filmu. Znate ono, reziser nam sve prica, samo nam ne kaze da je inicijator radnje filma opasan prevarant.
Kad se g.Jelko Kacin ,u nekoj emisiji istrci ili samo nema respekta za narod o kome mu je poverena "briga" EU, pa kaze:
"STO BUDU DUZE RASPRAVLJALI U NARODNOJ SKUPSTINI,TO CE VISE TIH NEGATIVNIH FRUSTRACIJA IZACI IZ LJUDI, PA CE SE PRIBLIZITI,PA CE ONI KOMUNICIRATI OKO TE VEOMA SENZIBILNE PROBLEMATIKE I IZJAVE, I NA KRAJU CE DOCI VEOMA BLIZU".
Iz ove njegove izjave stice se utisak da on nas Srbe vrlo nisko drzi. Ne misli se dobro o jednom narodu ,kad se ovakve jeftine misolovke podmecu njegovoj eliti.
Kruna svega je njegova izjava, koja je ujedno slagvort za rasplet : "da se sada stvari priblizavaju, da je jasno da u preambuli MORA biti
GENOCID."
G.Kacin, samo se MORA umreti.
Препоруке:
0
0
18 среда, 31 март 2010 15:40
g.loci
@Pera Ložač
...."Hm... Tekst je odličan i sadrži nepobitne činjenice. Sve što je napisano većina građana Srbije zna veoma dobro. Međutim, ostaje pitanje, zašto građani Srbije nisu došli pred Skupštinu iz revolta što se u njihovo ime preuzima odgovornost za nešto za šta nisu odgovorni? Ne, građani Srbije su otišli na košarkašku utakmicu"....

.....
ne gradjani srbije "nemaju lovu" da idu u kosarskoj utakmici,nego to su bili "mozda" grupa apoliticki gradjana koji nema RAZLOGA zbog cega da ne odu u te utakmicu, jer zato "imaju novac"!!!!
a te gradjani na koje mozda vi aludirate to su vise nego umorni,apaticni,frustirani i gladni.
to su posteni ljudi koju su svatili da za njihove zivote niko se ne brine ,ni levi ne desni ni srednji.
pa zato od nas "pametniji" bilo bi nehumano od tih vise nego opaceni ljudi (vec 20 godina) da jos nekako i se naljutimo.
narod kako izgleda je u jednu sponatu prirodnu opurtunisticku posizicju dogurano - naravno nedobrovlojno!
Препоруке:
0
0
19 среда, 31 март 2010 15:54
Izazovi Istine
Komentar Pere lozaca je na mestu.
Dokle ce vise da se cuti i da se zatvaraju oci pred jednostavnom cinjenicom da je narod ako ne kriv ono barem anacionalan i potpuno nezainteresovan za 'nacionalne teme'.
Pa molim vas obidjite malo Srbiju (ono sto je od nje ostalo) u Kraljevu,Cacku,Kragujevcu itd Srbe sa Kosova i Metohije nazivaju siptarima koji su im zauzeli grad(ove) toboze oni su bogati imaju skupe nekretnine vozni park im je superluksuzan i ostale besmislice...Srbe iz Hrvatske i iz Bosne i Hercegovine koji zive u Vojvodini nipodastavaju takodje im zamerajuci da im zauzimaju gradove kao oni toboze drze gotovo sve usluzne i maloprodajne objekte po Novom Sadu itd rece mi prijatelj da ih 'lokal patriote' nazivaju "Bosancerosi" kao da su ljudi dosli iz Latinske Amerike dok Srbe sa Kosova po gradovima tzv centralne Srbije nazivaju "Kosovarima" i siptarima.
Budimo sasvim otvoreni bas Srbe po ostatku Srbije a osobito iz Beograda briga recimo za KiM i Srbe sa tog prostora a kamoli za neke tamo mucenicki stradale Srbe iz Federacije BiH i iz Republike Srpske.
Njih interesuju vize,visok standard,putovanja,zabava,lagodan zivot i EU bas takve briga za Srebrenicu i tamosnja desavanja pa molim vas Hrvati i Slovenci dolaze kod nas zabavljaju se,njihovi pevaci dolaze u Srbiju drze koncerte (nase im pare valjaju) Albanci se lece u zdravstvenim ustanovama u Beogradu (nemam nista protiv) dakle dolaze u Srbiju u Beograd (ne samo radi zdravstvenih usluga) niko ih ne dira a kamoli da ih napada dok se Srbima vade organi po Kosovu i severnoj Albaniji i ko zna sta se jos radi dakle sve je OK kao da do juce nismo ratovali sa gore pomenutima.
Samo mi je zao prof.Vukadinovica i prof.Antonica te ljudi iz Dveri srpskih itd ovaj narod zaista ne zasluzuje takve ljudine.
Ko je normalan ima da digne ruke i da se ne nervira bez potrebe jer Srbija ne samo da je na dnu mi smo poceli da 'probijamo dno' idemo dalje i dublje tamo gde niko jos nije uspeo da stigne u dubine bezdana...
Препоруке:
0
0
20 среда, 31 март 2010 16:03
The Tao
Mirdita Srbijo! Kad vam nema Kardelja, Dolanca i Planinc dobar vam je i Kacin.
Препоруке:
0
0
21 среда, 31 март 2010 16:05
thinking maize
@ Potrošač. А кад буду морали да продају станове да би вратили све дугове набијене при подизању тих "потрошачких кредита" (читај: Замке За Наивне!), па кад буду морали да враћају дугове за све скупљу и скупљу струју, гас, телефон, станарину и друге комуналије. Ало Људи, сећа ли се неко Кори Удовички и њеног позива пензионерима да продају станове да би платили струју?! Била је само безобразнија и неопрезнија (као "г-дин" Кацин), па је рекла оно што су већ тада смишљали Млађа, Божа, Лабус, Влаховић и ине "перјанице"
"либералне" Србије (читај: криптокомунисти, комсалонци, посткомунисти), а заправо ГРОБАРИ СРБА И СРБИЈЕ! Немојмо се само штипкати за образе када проговоре, већ ДОВЕДИМО ИХ НА ЊИХОВО ПРАВО МЕСТО!
Препоруке:
0
0
22 среда, 31 март 2010 16:14
Стефан Каргановић
Одговор Пери: Не.
Препоруке:
0
0
23 среда, 31 март 2010 16:29
Владимир Г.
Шта ће Јелко, словеначки ловац из 91, шта ће човек, ужива, весели се, хвали, као и сваки бедник, ништа ново...

Нема ту ништа спорно, бедник ради свој посао и весели се, спорно је друго нешто, шта је са нашим путницима у светлу европску будућност, која је сада петолетка, јесмо ли још у фази електрификације или је кренула индустријализације, или је можда ово време данас тек почетак, доношење новог ГОС плана, па да...

Иначе, изгледа да је почетак, а као такав почиње од Сребренице, а што је најзанимљивије, за њу гласају и они који су учествовали, ти јест кадрови Јовице Станишића, како СПС-а, тако и некадашње опозиције.

И шта онда,ништа, нема ни почетка, ни петолетке, ни ГОС плана,ништа, само бескрајна глупост српске политичке елите.

Нека нам је Бог у помоћи...
Препоруке:
0
0
24 среда, 31 март 2010 16:53
Симић Манојло
Госп. Каргановић , као и увијек , нуди само чињенице .
Синоћње гласање у Скупштини, поново по ко зна који
пут, увјерило нас је да Србија има посебан таленат
да на Изборима изабере најгоре међу нама .
Мене лично посебно је разочарао Тома Николић .
Какав балансер , калкулант и играч на жици .
Препоруке:
0
0
25 среда, 31 март 2010 17:32
Смиљански
Шта ми чекамо,и шта још можемо да прогутамо,ајде људи мало да се замислимо.Како тако лако може све да прође код нас.Ај,да видимо шта је следеће?Врло лако ће нам објаснити како су Војводина,и Рашка део Србије,али да у циљу децентрализације,и приближавању ЕУ,то ће бити аутономне европске регије.Па стварно докле бре иде наша себичност?Јуче смо показали испред скупштине колико нас је било, и како нас баш брига што ће Србија бити као Луксембург.Ако смо јуче били на утакмици,шта чекамо сад,или можда имамо преча посла.Нека,нека,имаћемо кад да се кајемо,али немојмо да тражимо кривце у другима,и ова власт је део нас.Шта рећи кад је Тадић,уз помоћ Дачића,и Палме усвојио ову бруку од резолуције.А,тек тома,какав је то лицемер,то се синоћ видело боље него икад.Какав апсурд,Дачић осуђује политику свог вође,па зар је тако слатко бити на власти,чак и по цену нестајања свог народа,и државе.
п.с. Пиши ЋИРИЛИЦУ!!!!!!!
Препоруке:
0
0
26 среда, 31 март 2010 17:44
The Tao of Groove
Међународни суд правде нема праксу да од држава које се помињу у његовим пресудама накнадно тражи резолуције о било чему, а специфично у случају Србије он то није захтевао никад.



G. Karganovicu, treba samo razjasniti da Srbija nije trazila misljenje kengur suda nego ga je trazila marionetska vlada formirana pod patronatom Vasingtona i Brisela. Srbija bi radije trazila tuzbu protiv zemalja koje su bombardovale i okupirale Kosmet a ne misljenje tog kvazi-suda. Drugo, svi znamo kako je Tadic iz pravnog tima Srbije oterao g. Kojena koji je nagovestio trgovinu koju Tadic priprema za Kosmet kada je dobijao instrukcije od Austrijanaca mimo pravnih strucnjaka Srbije za to pitanje. Srbi ne priznaju taj sud i oni nemaju nikakve koristi od misljenja togh kvazi-suda. Njima je nametnuta volja Tadicevih aparatcika koji trenutno demontiraju Srbiju. Da li je toga iko svestan u toj Srbiji?
Препоруке:
0
0
27 среда, 31 март 2010 18:04
Иван Миљојковић
@Симић Манојло

По хиљадити пут, Србија ово није изабрала на изборима, Тадић и компанија добили су 48% а Дачића су им накнадно купили њихови спонзори са Атлантика.
Велики минус за "Гробаре" синоћ, па од Арене до скупштине једва је сат хода, а било их је доста да пробију три кордона на Бранковом, а не један.
Када ови сутра буду срушени са власти, обавеза нове владе ће бити да поништи читав низ неуставних и антидржавних аката донетих у овоме што се сада назива скупштина Србије, па и ову Кацинову и Чанкову шкработину. Неће ваљати ако за пар дана изађе Тома и каже: "нећемо укидати"; к'о што рече недавно за Чанков статут.
Препоруке:
0
0
28 среда, 31 март 2010 18:28
БЛ РС
Експерт међународног права је рекао своје! Може се обновити тужба и породице "жртава" могу да туже Србију и траже ратну одштету! Тако да се може то очекивати наредних дана или мјесеци! Наравно Нада Колунџија и сви око ње на челу са Тадићем неће плаћати ништа! Ми такође треба да тужимо Србију за агресију на Републику Српску! То треба врло озбиљно да се размотри јер сви знамо да су држављани Србије из Рашке области извршили агресију на РС убијајући цивиле, палећи села... Рамиз Делалић Ћело, чувен по убиству Николе Гардовића док је овај женио сина је српски држављанин, Ганић, Бацковић, Јован Дивјак и хиљаде популарних Санџаклија су овде свашта радили! Србија је и то МОГЛА да спријечи, а НИЈЕ и зато треба да одговара! Свака част Мирко за испис из држављанства, ја ћу то исто да урадим још сутра! А ви поштени народе у Србији пакујте кофере и бјежите код нас јер кад услиједе тужбе... није у реду да то плаћате ни криви ни дужни! Баш је прави овај Борис Тадић!
Препоруке:
0
0
29 среда, 31 март 2010 18:53
Одбрана ипоследњи дани
Као што сам написао у предходном коментару ова ће накарада од резолуције бити основ за тражење оштете од државе Србије. То потврђује и професор међународног кривичног права на Универзитету у Утрехту, Херт ван Кнопс..Предлажем да је плате они који су и донели ову резолуцију. Нека се опорезују, имају они довољно да је исплате. Нека се солидаришу са патњама сребреничких муслимана. Поштено! Треба стално понављати да је они плате. Народ треба да гладује због њихових погрешних одлука. Е, ПА НЕ МОЖЕ!
Препоруке:
0
0
30 среда, 31 март 2010 19:00
Сања БЛ
Утакмица је преча од будућности! Ми смо у шоку, али ни то не оправдава то што се бар 1 000 људи није појавило пред конзулатом Србије у БЛ! До када ћемо гледати како нас понижавају?! Раде то јер им се може!
Препоруке:
0
0
31 среда, 31 март 2010 19:17
Вози Мишко
Све ово се могло предпостављати и без Кацинове изјаве. Сада, када се у својој самозаљубљености заборавио и јавно изрекао оно што смо сви ми потајно помишљали, европски капо нам је заиста учинио услугу, бар нама малобројнима са неким остацима самопоштовања. Од данас, не осећам обавезу да Тадића посматрам као и мог председника.

„Србија ће извршити политичко и морално самоубиство.“ Већ је извршила! Ова власт више нема шта да изда или понуди нашим непријатељима, готово је!
Препоруке:
0
0
32 среда, 31 март 2010 19:49
Potrošač
@Thinking maize. Naravno da ćemo masovno da prodajemo kola,stanove,bubrege,ali malo kasnije jer sada još funkcionišu krediti za refinansiranje kredita,kredita.Stvar je u suštini jednostavna i podseća na odnos dilera i narkomana(uvek su prvi krediti veeeoma povoljni).PS.Poznata je parola "druge" Srbije(dilera)u smislu živimo danas daleko je sutra.
Препоруке:
0
0
33 среда, 31 март 2010 22:55
Татијана
Ова калдрма је научила да живи под окупацијом и зато нема окупљања. У унутрашњости је ни мањи ни већи јад него овде а иста глад, опустошеност и отупелост. Остаје да се уздамо у памет и снагу наше деце. На нама је да им причамо праву историју, ону, чије су странице исписане српском крвљу а не бриселским мастилом.
Препоруке:
0
0
34 среда, 31 март 2010 22:58
Miroslav Svircevic, trenutno u Solt Lejk Sitiju, Juta
Sve ovo nekako podseca na 1459, kada su Turci zauzeli i poslednje slobodno uporiste unistene srpske despotovine. Vrata smederesvske tvrdjave su bila otvorena a Turci su je zauzeli bez ikakvog otpora. Sta se posle dogodilo, svi znamo. Da li cemo i ovoga puta nesto slicno doziveti?
Препоруке:
0
0
35 среда, 31 март 2010 23:01
Биљана Николић
Ова власт је дресирана да слуша своје газде а газде су одлучиле да преко Србије перу свој образ и спашавају своју част.
Препоруке:
0
0
36 четвртак, 01 април 2010 00:09
Милодан
Своје ставове поводом Резолуције и догађајима у и око Сребренице не формирам на основу тамо неког Јелка Кацина за кога сам чуо у рано лето 1991. године као министра информисања или ПР Владе Словеније у вези са краткотрајним ратним дешавањима на подручју те републике, што у вези овог није битно и за њега се поново чуло пре неколико месеци. Истина, Тадић је намах наметнуо ову тему око које смо се гложили пар месеци. Као да је хтео да нам зада тему како се не би сетили да смо гладни, осиромашени, обесправљени...Што се тиче ратних догађаја од 1991. па до 1999. године мени не треба ни Тадић, ни Кацин а ни Каргановић, знам добро како је, шта је и због чега било. У конкретном случају, мислим на догађаје у Сребреници у јулу 1995. године своја сазнања стекао сам на основу штурих информација у Србији и других извора који су ми тих дана били доступни. И трудим се да своја сазнања унапредим пре свега преко независних извора јер ми је политичара и разно-разних аналитичара преко главе. Трудио сам се да све што се дешава на простору бивше СФРЈ не гледам кроз раван личне националне припадности јер у том случају не бих био објективан. Дакле, да скратим. МСП је донео одлуку да је на подручју Сребренице учињен геноцид за који су окривљене снаге ВРС а држави Србији је замерено што те намере није осујетила. Е, сад! Ово је правда али није политика. Треба донети Резолуцију у Скупштини Србије. Али то је сад' политичка одлука која не мора да буде у сагласности са правном!!! Па је ту било политчке трговине, па како намакнути већину о консензусу да не говорим. Па испаде Резолуција "округла па на ћоше", ни тамо ни вамо, ни горе ни доле. Господо ово јесте први корак ка размрсивању замршеног чвора али мали. Због чега нам ово треба? Па да се ово зло не понови. Кривци за геноцид у Јасеновцу нису кажњени па се десило ово. Ако не направимо (заиста мислим на све стране) отколон од зла који нам се десио у последњој декади XX века ево нам репризе за који десетак, двадесетак година. Ја то не желим.
Препоруке:
0
0
37 четвртак, 01 април 2010 00:39
почело је почело
Сребреница = Јасеновац
Препоруке:
0
0
38 четвртак, 01 април 2010 01:11
SR
@Милодан

Vidim da ste dobronamerni ali ste kao i veliki broj ljudi ne informisani, ili sto je jos cesce, informacije primali iz izvora neprijateljskog porekla i time prihvatali njihovu "istinu" o nama.

Nije bilo genocida u Srebrenici. Srebrenica je samo vesto montirana laz isto kao i Racak 1999 godine. Da bi se jedan narod statnizovao i da bi se imalo opravdanje za ono sto se uradili i sto se radi sad i na duge staze.

Koljaci Nasera Orica su ocistili i poklali sve sto je Srpsko u selima u okolini Srebrenice, ti koljaci su pohvatani. To je cela nauka. Broj tih streljanih zlikovaca je mnogo manji od onoga koji govori takozvana "medjunarodna zajednica". Mnogi ljudi koji se nalaze na spiskovima streljanih su i dan danas zivi i zdravi. I dok mi sami ne rascistimo dal cemo da prihvatimo "istinu" nasih neprijatelja ili cemo da saznamo pravu istinu svega sto se desavalo i sto nam se desava, pomoci nam nema.

Pozdrav
Препоруке:
0
0
39 четвртак, 01 април 2010 08:03
драгослав павков@Милодан
Познати су ми ваши ставови са разних сајтова,и више пута се са вама слажем-тада не коментаришем ваше постове,пошто бих вероватно и сам написао исто,само сте ви били бржи...Не мислим да сте лоше информисани.Добро сте информисани,али сте превише критични према српској страни у последњих 20.година.Можда смо вас и осрамотили негде,не кажем,али требали сте бити тамо да нам на то скренете пажњу-па бисмо можда водили више рачуна о својим поступцима.Дегутантна је свака накнадна памет о догађајима где је било џа или бу,пропасти или остати.
Геноцид;
Небих да вам ја дефинишем геноцид,верујем да сте дефиницију пронашли чим сте први пут чули ту реч.Питање је зашто прихватате ову нову фенси дефиницију?!

Нема геноцида ако суд не пресуди да је оптужени имао намеру да на једном простору уништи један расни,национални или верски ентитет.

Једини аргумент који је веће хашког трибунала (на који се касније позвао МСП)да се у Сребреници догодио геноцид је број наводних жртава.Дали је још негде у свету било геноцида од 8000 жртава?
Ко то каже да је пресуда МСП догма о којој се не сме расправљати?Хоће ли тај (онај ко је извикао декларацију) исту песму певати и сутра кад тај исти суд пресуди да "је независност Косова у колизији са међународним правом,али због злочина које су тамо починили Срби народ Косова..."

Србија се налази усред нечега што се назива "немачки животни простор".Немци неће презати ни од чега да се докопају власти над овом земљом.Оно што нису успели силом,сада успевају новцем.Американцима је потребно место са кога ће прилично безбедно моћи да провоцирају Русе...Јесте ли сигурни да у Бондстилу већ сада нема нуклеарних бојевих глава?
Србији није потребно да признаје нешто тако гнусно као што је геноцид.Притисак ЕУ и САД да се Срби самоосуде проистиче из чињенице да не постоји суд који ће догађаје у Сребреници ПРАВНО образложити као геноцид.То је покушао ИЦТЈ,и изазвао спрдњу правничких ауторитета из целог света.
Препоруке:
0
0
40 четвртак, 01 април 2010 08:32
драгослав павков,наставак
Е,али ако се Срби самоосуде-то је већ нешто друго,и ту нема потребе за правничким теоретисањем.Па нећемо ваљда народу који се препознао као геноцидан делити правничке лекције?Уосталом,шта фали да се макар у томе нађемо уз бок великог немачког народа који нам је иначе узор у свему?Ако не знамо направити Фолксваген или Аспирин,знамо стрељати као Немци, ако не и боље...
Значи,ту смо негде.Народ који пре 150 година није имао фабрику плугова,али је имао фабрику топова ништа боље није ни заслужио.Народ који је гинуо за ослобођење браће од туђинског ропства,а чији политичари су онда тој браћи за начелнике и командире слали своје партијске другове да их неби слали у Забелу или Митровицу-и не заслужује ништа боље...Народ који је завидан избеглицама којима је Шешељ јефтино продао ледине без инфраструктуре где су ови направили куће чији подруми су зими пуни површинских вода-не заслужује боље.Народ коме је безвизни режим важнији од истине и правде-заслужује баш ово што му се дешава и што ће уследити.Ништа одвратније нисам могао замислити од размишљања "обичних" људи у стилу:"Да је Младић стварно херој-предао би се,па да можемо путовати без виза..."'Еј бре;Тражити од неког да оде на доживотну робију,да се ја небих малтритирао чекајући визу за неку НАТО дестинацију!?
Дакле,није проблем у политичарима.Они раде оно што им ми дозволимо.Брига мене шта Николић договара са неким амбасадором.Амбасадор не гласа на нашим изборима.Онај ко гласа за џак брашна је за све крив и нема право на пардон.Сваљивање одговорности на тајкуне,Хаг,амбасадоре је детињасто.А ако смо детињасти-држава нам и не треба.Ко би детету дао државу?Дете добије ћушку и иде у ћошак.То и нас чека.Наравно,мени се та солуција ни мало не допада.Ових дана ћу написати писмо Амбасади Русије у коме ћу замолити да ми дају смернице како добити руско држављанство.Волео бих да будем поносан на своју земљу а не разочаран њеним грађанима којима не смета да буду геноцидни.Мени смета.
Препоруке:
0
0
41 четвртак, 01 април 2010 10:58
LjiljanaNl.
Hvala gospodine Karganovic ali ..uzalud. Bravo gospodine Pavkov, potpisujem.
Препоруке:
0
0
42 четвртак, 01 април 2010 12:50
DHSS-ovac
Република Српска биће присиљена да материјално допринесе стварању претпоставки за сопствену ликвидацију. Јер, то се подразумева, Босна и Херцеговина не може ићи у „Европу“ са једном „геноцидном творевином“ у своме саставу.


Kako su onda ti isti koji ce da uslovaljavaju RS pohvalili onomad cuven Cavicev izvestaj kao veliko dostignuce tog entiteta, kako to da su zazmurili na oko pa dopustili da se posle Srebrenice formira ista ta RS?
Po vama RS je postala genocidna tvorevina tek posto se Srbija pridruzila onima koji su slican dokument usvojili u EP i zemljama regiona???
I sta vise , kao sto neki komentatori koji se slazu sa vama rekose, "Visijevska" Srbija ce za to placati materijalnu odstetu Bih!
Препоруке:
0
0
43 четвртак, 01 април 2010 13:01
Посљедње ријечи мајора Курсуле
"Хвала Јелку Кацину што је грађанима Србије објаснио природу и смер пута којим га њихови државници воде."
Хвала и Вама, господине Каргановићу.
Препоруке:
0
0
44 четвртак, 01 април 2010 17:29
Симић Манојло
ДХ СС :

Kako su onda ti isti koji ce da uslovaljavaju RS pohvalili onomad cuven Cavicev izvestaj kao veliko dostignuce tog entiteta, kako to da su zazmurili na oko pa dopustili da se posle Srebrenice formira ista ta RS?

Интересантно је посматрати како на овом сајту у
дискусији учествују и они који немају ни елементарна знања .
Република Српска настала је о9.01.1992. год.(на
Стефандан), а не после Сребренице .
Био је то покушај да се пружи отпор Муслиманима
и Хрватима који су, повезавши заставе одмах послије
Избора ,отворено запријетили опстанку Срба у БиХ .
И нису Срби у БиХ никога питали за допуштење , то је својствено овој данашњој луткарској Влади у
Београду ,него су рефлексом нагона за самоодржање
организовали одбрану ,што је било довољно( будући
различито од ранијих искустава из два св.рата ,када
су Срби масовно и као овце вођени на клање )да се
за Србе испише оптужница , коју тако здушно подржавају "другосрбијански интелектуалци" и наша
"елита", ваљда најсмјешнија на цијелом Свијету .
О Чавићевом " добровољном " признању, у РС и врапци
на грани знају, да су спискове сачињавали Смаил
Чекић и провјерени србождер Педи Ешдаун , о којему
је најтачнију оцјену дао Слободан Милошевић на
суђењу у Хагу : " аа.., британски Лорд , а лаже "
Непогрешиво .
Ова луткарска Влада у Београду , и највећи и најважнији Лутак ,спремни су на све уцјене, сада
неких других Педија Ешдауна ,и не слутећи да
неупитна послушност , провоцира само све више и више најдрскијих услова ,за чије испуњавање ,следе
похвале и признања Јелка Кацина и Дорис Пак .
Оваква марионетска гарнитура на Власти ,као ова у
Београду , може да се пореди само са Хамидом
Карзаием у Афганистану ,и овим новим Предсједником
Ирака , иначе ЦИА-иним оперативцем .
Србија не може да се похвали да је икад имала неке
паметне политичаре који су у стању да предвиђају
догађаје у некој блиској бубуђности (бар 6мј,или
1 год.), али ови данас не могу да виде ни 2 дана
унапријед . Еуропејци .
Препоруке:
0
0
45 четвртак, 01 април 2010 19:54
Слободан
Има ли Срба који су спремни да стану у одбрану своје отаџбине? Има ли Срба који су спремни да збаце са власти оне који уништавају српски народ и државу? Има ли данас Срба достојних својих предака, достојних свих српских живота који су у прошлости дати за српску државу? Српска интелигенцијо зашто ћутиш(част изузецима са НСПМ-а)? Србине пробуди се, твоје национално биће и држава се уништавају плански и систематски, а ти ћутиш? Зашто Србине, зашто? Ако смо мали народ, па тражимо савезнике у оним светским силама чији се интереси поклапају са српским интересима! Али делујте одмах, нек не остаје на речима, бити пасивни посматрач уништавања властитог народа и државе је исто као да активно учествујеш у том уништавању. Србине, пробуди се!!!
Препоруке:
0
0
46 четвртак, 01 април 2010 20:23
Милодан
@Драгослав Павков!
Да, критичан сам према ПОЛИТИЦИ Србије мало након од 8. седнице ЦК СКС ево и зашто: Након поменуте седнице искрено сам мислио (чак сам имао личних позитивних искустава) да ће Милошевић разбуцати окошталу српску бирократију ("анти-бирократска револуција") која се ту нашла применом негативне селекције. Шта се тада догађа? Пре промена у Црној Гори, КиМ и Војводини су све преостале (седам) чланице бивше федерације били против српског руководства. Тада сам сам себе преиспитао и дао задатак: Милодане, овде нешто није у реду, сви су против Милошевића, преиспитај себе, да не буде после касно. Тако је почело..и од тада се нисам везао ни за једног лидера нити било коју партију, постао сам "слободан стрелац", зацртао некакве личне идеале и ко их је од политичара "пратио" ја сам за тога гласао. Многи су ме издали. На "мојој линији" остали су још Весна Пешић, Жарко Кораћ и, донекле, Ненад Чанак. Дакле, нисам усамљен али, признајем, мало нас је. Где су ме Срби осраомтили? Па, ево, осрамотили су ме у Вуковару (посебно Овчара), задарском залеђу, Дубровнику, Зворнику, Вишеграду (рачунајући ти Сјеверин и Штрпце), Фочи, Приједору, Бањалуци, Сарајеву, Сребреници, Косову и Метохији...Ово није моја накнадна памет, напротив! Можда је било џа или бу али се у горе наведеним (и још неким) местима десио ратни злочин, осрамоћен је српски војник и српски народ у које и сам спадам. Да се разумемо, многи ће питати: А они? Све знам и ОСУЂУЈЕМ!
Ево дефиниције геноцида:
Конвенција о геноциду дефинише геноцид као "било које дело почињено с намером да се уништи, у целини или делимично, националну, етничку, расну или верску групу, као што су: убиство припадника групе, наношења тешких физичких или психичких повреда припадницима групе, хотимично наметање одређеној групи услова срачунатих на то да, у целини или делимично, изазову физичко уништење наметањем одређених мера с намерм да се спречи рађање у некој групи, принудно пресељење деце из једне у другу групу".
Следи наставак....
Препоруке:
0
0
47 четвртак, 01 април 2010 20:49
Daco RS
Pa moze DHSS-ovac da vidi bar tri dana unaprijed!
Sudeci bar po dosadasnjim komentarima.
I Republika Srpska je Dejtonskim sporazumom priznat Entitet, jedan od dva koji zajedno cine BiH, a ne nekakva genocidna tvorevina, cisto da podsjetim gosp. DHSS.
Da li cete placati odstetu, to ostaje da se vidi.
Препоруке:
0
0
48 четвртак, 01 април 2010 20:55
Daco RS
P.S. I lijepo Vam covjek gore napisa, prvo se informisite malo o cemu pisete, ovako ostavite prvo utisak nekog jako upucenog, pa se poslije provalite.
Препоруке:
0
0
49 четвртак, 01 април 2010 21:22
Милодан
@Драгослав Павков!
Наставак...
Нисам правник, не знам која је то минимална цифра да би се прогласио геноцид али се, у претходном коментару цитирана дефиниција геноцида, дефинишу ратна понашања која се квалификују као геноцид а таква понашања су се десила у Сребреници и околини у јулу 1995. године те из тих разлога мислим да је то био геноцид. Одлука МСП о осамостаљењу Косова ће, на моју и Вашу жалост, бити саветодавна и неће бити обавезујућа. На то смо већ припремљени. Она може утицати на евентуално непризнавање Косова од оних земаља које то до сада нису учиниле а "преиспитивања" признања, опет на нашу жалост, неће бити.
Србија се налази усред нечега што се назива "немачки животни простор".
Није ми познат овај термин, знам само да се Немци протерани (односно њихови потомци) из Баната и Подунавља повремено оглашавају али због повраћаја отете имовине, колико сам разумео. Да ли има нуклеарних бојевих глава у Бондстилу? Можда их има, можда не, не знам, заиста. Изгласавање Резолуције схватам као отклон и осуду протеклих догађаја чиме, по мени, српски народ, као својевремено немачки, треба да доживи катарзу и тиме себи обезбеђује бољу перспективу. Неколико пута сам до сада износио своју тезу да не постоје геноцидни народи, постоје само геноцидне политике. Избегли и расељени српски народ није предмет зависти овдашњих Срба, спорадичне испаде не треба поистовећивати са српским национом, напротив, ја такве доживљавам као жртве погрешне политике како Србије тако и земаља из којих су избегли - расељени. Младић? Заговарам тезу да није смео дозволити да сви ми будемо његови таоци уз све што се под тим подразумева. У праву сте. Имамо власт онакву какву заслужујемо. Ми смо је изабрали. И на крају: Веома волим руски народ, руску земљу, њихову културу али никада нисам ценио њихову политику. Има она: "Кога Руси бране и Кинези хране..." Медведев ми, додуше, улива некакву наду али мисли да поред Путина неће проћи. Све најбоље Вам желим! И поздрављам Вас!
Препоруке:
0
0
50 четвртак, 01 април 2010 22:18
dragoslav pavkov@Milodan
Занимљиво,оно што је вас одбило од Милошевића-мене је баш привукло.Помислио сам:Ако су сви ови против њега-сигурно је у праву.Наравно да сам се убрзо разочарао,одмах после Газиместана где заправо није ни рекао ништа.Пуно општих места,без садржаја уз пар провокација које су послужиле као муниција Словенцима и Хрватима.Дакле,комуњара "пар екселанс" која је одлучила да прави каријеру ударајући у националне жице,и која ће се повући чим загусти.Што си и дешавало током читаве његове владавине.Посебно кад је добио титулу "кључног фактора мира и стабилности",нико му није био раван.Како је радио-тако је и завршио.Ипак,мислим да није заслужио да сконча у Хагу.Требао је каријеру завршити у Забели,јер није правио штету Холандезима него нама.
Ко вас је све осрамотио;
Шта се то вама не допада у вези Вуковара?О догађајима тамо имам сазнања из прве руке,и не сећам се да сам видео или чуо било шта чега би се требао застидети неки Србин.У том граду на изборима '90 победила је југословенска опција,а за градоначелника је изабран Славко Докмановић,Србин,самоубио се у Хагу.Хрватска власт то није хтела да прихвати и у тај град је послала "повјереника Хрватске Владе" Марина Видића -Билог који је суспендовао општинску власт и град предао у руке прононсираним усташама Мерчепу,Задри и другима.Убрзо су почели нестајати Срби и Југословени,нападају се војници ЈНА,касарни се искључују струја и вода...Шта бисте ви предузели да сте били на месту неког становника Вуковара-Србина,или команданта ЈНА?Дали бисте покушали да се заштитите,или бисте се предали кад вас људи лепо моле?У касарни је био стациониран инжењеријски батаљон,дакле неборбена јединица која сопственим снагама није могла да се пробије из града.Због тога је 1гмтбр добила наређење да изврши деблокаду вуковарске касарне и на задатак испраћена цвећем од грађана Београда.Шта овде није у реду?Наставак следи
Препоруке:
0
0
51 четвртак, 01 април 2010 22:44
драгослав павков-наставак
И сам имам пуно примедби на начин како су употребљаване јединице ЈНА у операцији за заузимање Вуковара,али то је само једна страна приче.Ја лично сам био за опцију да у град уђу искључиво специјалне јединице и добровољци који су били распоређени на прилазима граду,али био сам сувише ситна риба.Такорећи кедер чији глас није имао никакву тежину.Они који су одлучивали су се бринули да бисмо ако се одлуче за ту солуцију,побили све усташе на које наиђемо.Одлучили су се за бомбардовање и исцрпљивање па су због те погрешне одлуке страдали и многи цивили,Хрвати и људи других националности који су се крили по подрумима и склоништима.Многе од њих убиле су Мерчепове усташе,након што су их изводили из склоништа на "обавијесне разговоре".Знате ли за податак да је у Стаљинграду у односу на број ангажованих војника погинуо највећи број старешина?А знате ли да је Вуковар на другом месту?Мислите ли да је то резултат "злочиначког дјеловања србоћетнићке ЈНА" или можда резултат рада ненаоружаних хрватских бранитеља правовремено наоружаних снајперима и увежбаних за њихову употребу.На Овчари се десио ратни злочин,злочинци су осуђени по закону,и шта бисте још хтели?Шта је било пре:Кокош или јаје?Да су се ти "невини" цивили правовремено побунили против "повјереника Видића-Билог" и узели у заштиту своје комшије Србе и Југословене-вероватно неби било ни убијања на обали Дунава,ни деблокаде касарне,ни стрељања на Овчари...Како вам се свиђа кад се ствар постави на тај начин?
О дешавањима у Сребреници нема шта није написано.Све се зна.Једино се не знају неке ситнице као што су број жртава,начин усмрћења,џелати (осим једног,босанског Хрвата Ердемовића),организатори и коначно:Ко је од тог злочина остварио корист?Ви наравно имате право да ово набројано занемарите,али дозволићете,има нас којима није довољно да нам Весна Пешић или Жарко Кораћ кажу шта су чули од Мирсада Токаче или неког амбасадора па да то прихватимо здраво за готово.Зашто бих ја више веровао хашком трибуналу који
Препоруке:
0
0
52 четвртак, 01 април 2010 23:15
драгослав павков-коначно
се пресудама Орићу и Харадинају декларисао као антисрпски,а занемарио сасвим легитимне дилеме пред које нас стављају господин Чивиков или Каргановић или госпођа Гускова?
Знајући ваше ставове,разумем позицију са које иступате:Ви мислите да бисмо ми,Срби,хегемонисти, ваљда по неком стеченом рефлексу који је индукован српским комунистима док су били на школовању у Москви,у сваком случају требали да се поспемо пепелом,не кошта пуно-а може бити неке користи,можда нам се повећа кредибилитет,па добијемо још који кредит за своју децу и унуке...Са појавом Слободана Милошевића,помислио сам да је то завршена прича.Нажалост,преварио сам се.Има још више него довољно Срба којима је више стало до Дубровника него до Шида,до Задра него до Апатина,до Шкабрње него до Сијековца,до Сребренице него до Кравице...Наравно да сам коментар у коме сам рекао да ћу затражити руско држављанство написао у афекту...Али бих волео да се појави неки Путиновић!Србија је мајка сваком Србину.Често аљкава,лења,неодговорна,промискуитетна-али бољу немамо,па је морамо волети хтели-не хтели.
Што се тиче ваших политичких фаворита;
Реч је о људима који са Србијом (оном стварном) немају никакве везе.В.Пешић је каријеру направила идући "нуз очин" сваком режиму који је до сад владао Србијом.Неко то плаћа,докле ће то радити-немам појма,али очигледно добро јој иде и свака част за идеју и маркетинг.Жарко Кораћ,човек-странка, професор који се не бави професуром већ у Скупштини млати празну сламу,може му се јер од њега ништа не зависи,а ЛДП-у добро дође као амортизер за Прокића и друге талибане...У реду је да су вам симпатични,али знате и ја волим златне ретривере.Међутим,за чување куће не користим њих већ шарпланинца,који је глуп али има оштре зубе и веран је до смрти.Поздрав вама.
Препоруке:
0
0
53 петак, 02 април 2010 00:44
ТОПОЉ
Мисли ли неко у Србији да објави истину о предсједнику Србије?Или ћемо наставити испразну филозофију у 2000,4000,или шта ти ја знам колико карактера?Шта је писац хтио да каже?То је све што ја могу да констатујем.Да сам на мјесту господина Путина Београд и Србија уопште,добили би рок од 24 сата да га скину са власти.У супротном би Србија добила шут карту у сваком погледу.Русије што се тиче.РС опстаје и опстаће захваљујући Русији.Ова декларација никога у РС необавезује.Ја не признајем да се у Сребреници догодило било шта осим легитимне војне акције.Значи Орићеви кољачи раде у одређеном временском интервалу шта хоће.Пале,силују,кољу а на крају за његову судбину треба да се побрине суд у Хагу.Само двије године.Е јеси паметан.Коме то причаш?А што су Срби у Подрињу умирали у најстрашнијим мукама ником ништа.Читам поједине коментаре,слушам саопштења назови европејаца и на крају само могу да констатујем:Чуо јесам али ништа нисам схватио.Тј,ти филозофи само причају и на крају ништа не кажу.Господине Каргановићу:Џаба ви све ово пишете.Немате коме.А и трошите енергију.Да је по Божијим начелима,31-вог марта би се испред Скупштине окупило више од милион људи.Даје али није.Један од коментатрора који је оставио коментар поводом овог текста господина Каргановића(нека се сам препозна)својевремено управо на овом сајту ми је спочитавао ово и оно о Русији.Па поштовани господине:јели вам сада јасно зашто је мени Русија на првом мјесту и зашто је више волим од ове данашње Србије?Србије Бориса Тадића,Чеде Јовановића,Наде Колунџије,Драгољуба Мићуновића и да ненабрајам.Ето вам.Увјерите се лично и гледајте својим очима које Српској већи пријатељ.Русија или Србија Бориса Тадића?А мојим сународницима из Србије који се стиде због ове декларације свака част.Њих овдје изузимам.Уосталом и они сами ову данашњу Србију(ако је о Србији уопште ријеч)очима не могу смислити.Људи из иностранства моле неусвајајте али џаба.
Препоруке:
0
0
54 петак, 02 април 2010 11:22
Биљана Никлиић@драгослав павков
Ретко кад прочитам овако дугачке коментаре, Ваш сам причитала у једном даху.
Препоруке:
0
0
55 петак, 02 април 2010 20:08
Милодан
@Драгослав Павков!
Прочитао сам Ваше "ре ре" коментаре, не бих да настављам овај, по мени, изузетно коректан дијалог из разлога Васкршњих празника и, поводом овог текста, скоро исцрпљене теме тако да ћемо се "читати" на неком другом тексту. Желим Вам срећене Васкршње празнике! Поздрав!
Препоруке:
0
0
56 субота, 03 април 2010 01:52
gojko
Taj Tadic uopste ne predstavlja zemlju Srbiju.On je produzena ruka Brisela.Zaista je njegovo ponasanje cudno. Izgleda da je u velikom strahu od svojih naredbodavaca i zaista srlja i vodi zemlju u propast.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер