среда, 08. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Ђоковићи, политика, спорт и остале игре

Kоментари (61) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 26 март 2010 14:58
Вози Мишко
Не улазим у то да ли ауторово виђење овог случаја у потпуности одговара чињеницама. Али, било какав уговор, било где у свету, ВАЖИ и после истека датума унетог у уговор, ако се ниједна страна поводом истека уговора не огласи. Пример је и уговор који Манојло Вукотић има са ВАЦ-ом, а за који он тврди да је ПРЕЋУТНО истекао. А таква категорија не постоји...

Да се политика меша у сваки пројекат у Србији је добро познато, да се однос снага на политичкој сцени мења са времена на време, такође је добро познато. Па и да инвеститори о томе воде рачуна. У овом случају је то "Фемили спорт". И Дивац и Кустурица добро знају зашто су на врућем терену морали да одустану од неких својих замисли.

Мислим да су само у Србији људи склони да одустајање инвеститора од неког пројекта тумаче као искључиво лош и негативан чин, мада је у најчешћем случају реч о промењеним економским условима и сасвим оправданом избегавању слабо профитних пријеката.
Препоруке:
0
0
2 петак, 26 март 2010 15:21
Lajavi
Djokoviću kao teniseru i kao čoveku svaka čast, ali Đokovići kao poslovni ljudi, e to je već drugi padež.
Препоруке:
0
0
3 петак, 26 март 2010 15:34
milan k
Srdjana đokovića treba izbegavati u širokom luku.
Препоруке:
0
0
4 петак, 26 март 2010 15:43
Павле
Колико још Ђоковића, Диваца и Кустурица треба да прође кроз Крагујевац да би се Власи сетили у ком грму лежи зец.
И Тадић је дао бесу да неће на брдо крај Крања, баш као што није отишао да честита Јосиповићу, али гле чуда... Ето њега на Крку, очекујем га и у Љубљани, или неком другом месту са Словенцима.
да ли нам недостају још неки Шарићи, Суботићи, Мишковићи и ини да би схватили да зеца треба тражити у Влади (Скупштини), а не у грму...
Препоруке:
0
0
5 петак, 26 март 2010 15:51
Горан Јевтовић
Честитке аутору, сасвим солидна анализа.
Мени лично, више је мука од настојања наших најистакнутијих спортиста (да их ненабрајам) и њихових "фамилија" да покрену силне "бизнисе" по овој напаћеној земљи.

Тако је то све гордо, размажено, јадно. Страшно.
Препоруке:
0
0
6 петак, 26 март 2010 15:54
симонида
НОЛЕ, само напред! једино ми Ти дајеш снагу и то дивно осећање да сам СРБКИЊА!
Препоруке:
0
0
7 петак, 26 март 2010 16:20
Danski Srbin
Ni mene ni moju suprugu sport nikad nije interesovao, do iznenadnih uspeha Noleta,Jelene,Ane,Janka, Troickog i sada Filipa.Tek kad sam se zainteresovao za tenis, saznao sam za Jelenu Dokic, njen uspeh, pad i tragiku njene familije.
Ne treba posebna pamet da se sagleda, da te mlade osobe u svoj uspeh, pored talenta, imaju ugradjeno angazovanje njihovih roditelja.
Tek kad se uspeh pokaze, nastupaju grebatori svake vrste: politicki, treneri koji bi(kao u Dokic slucaju)da izbace oca trenera da bi preuzeli "masnu koku", zatim dolaze,kad se radi o devojkama, svetski plejboji i ostali koji bi da se zakite tudjom slavom i uspehom.
Rezultat je tuzna istorija Jelene Dokic i njenog oca, kome su zajedno sa cerkom ,uzeli godine mukotrpnog treniranja i nade u njen uspeh.
Kako zivim u Danskoj poznat mi je slucaj Karoline Vozniacki.Oni su poljska familija doseljena u Dansku. Nju otac trenira i brine se o njenoj karijeri. I ovde su preko zute stampe pokusali da oca odstrane,navodno,da bi njeno treniranje preuzeli profesionalci. I pored toga sto je politicki koriste ,kao veliku Dansku teniserku, ona i otac su odbili sve te ponude.
Jos nesto smo primetili da ,zamislite, kad Nole igra, danski komentatori za njega imaju samo pohvale.
Nasuprot tome, kad njegov mec pratimo na nasem TV, primetili smo da nasi komentatori hvale njegove uspehe "na pola usta" i stalno govore sta bi Rafa uradio, kao Nole je OK ali Rafa je Rafa. Padalo mi je na pamet da su to neki bivsi,neuspeli,teniseri cija zavist ne moze da svari Noletov svetski uspeh.
Nesto kao: "niko u svom selu nije postao vladika"
Izgleda da je ovaj i u svom i u ostalim selima.
Glupiranje predsednika opstine Kragujevac da gradski park izdaje na 99 godina je samo znak da on nije za taj posao.
Steta sto je u tu neprijatnu epizodu upleo Noleta i njegovu familiju.
Zalosno je da ne umemo da se ponasamo ni u zlu ni u dobru.
Препоруке:
0
0
8 петак, 26 март 2010 16:37
Дарко Станојевић
Новак Ђоковић, који се током целог овог поступка достојанствено држао и није се оглашавао, поготово не политички, свакако није заслужио да му било ко и било где, било шта замери. Уживајмо у Нолетовом путу на светски тениски врх сви скупа.


Ма готива једна, нит' лук јео, нит' лук мирисао.

Да баш не УЖИВАМО у свој тој "невиности без заштите"!
Препоруке:
0
0
9 петак, 26 март 2010 18:30
DHSS-ovac
Gospodin Puric je zaboravio da je Srbija pravna drzava. To sto je Novak poznati sportista, svakako ne znaci da njegov otac i stric mogu da ajdukuju po Srbiji kako oni zele. Uostalom kad su toliko posteni cemu Monako i izbegavanje poreza?
No pre nego sto ospete drvlje i kamenje na mene, da napomenem da se argumenti o patriotizmu ne racunaju, jer ga doticni skupo naplacuje!

Pozdrav,

DHSS-ovac!
Препоруке:
0
0
10 петак, 26 март 2010 19:17
Дејан
Нисам баш упознат са случајем.

Али сви ти родитељи се позивају на то да их држава није помагала док су њихова деца постајала врхунски тенисери, па ништа њој и не дугују (рецимо порез - сви имају пребивалиште у Монте Карлу).

У реду, мада ни друге тенисере њихове земље нису помагале. Можеш да одеш код Ника Болетијерија, па види какве ти он услове нуди.

Нејасно је зашто држава има потребе да буде великодушна према резидентима Монте Карла. Новак,Јелена, Ана и остали играју за себе.

Ми ћемо их волети и подржавати као наше земљаке, али нема ту сад трампе - ја репрезентујем Србију, тражим да ми се да то, то и то, плус да Небојша Вишковић не коментарише тенис, иначе...

Иначе шта?

Моника Селеш је заборављена оног момента кад је узела америчко држављанство, као што нико не спомиње очајне резултате "Британца" Алекса Богдановића.

Ко воли Србију, нек` је воли, али нема привилегија.

Дивац се малтене увредио кад му је стигао позив у војску. Сигуран сам да би му Војска Србије омогућила да као фол "одслужи" војни рок. Он од бахатости није хтео да пристане ни на шараду.

Да ли ико озбиљно мисли да би Дивац на јутарњој смотри радио гимнастику и "зибао"?

Крива је првенствено држава, која допушта те двоструке стандарде. Новак је 2. тенисер на свету, сјајан момак, али као ни било који његов непознати вршњак, није изнад закона и правила која важе за све нас.
Препоруке:
0
0
11 петак, 26 март 2010 20:04
thinking maize
@DHSS-овац. Србија правна држава?! Ха, ха, ха, ха... Баш сте ме добро насмејали! Но, да Вас питам нешто поштовани DHSS-овац, јесте ли се Ви
"прешалтовали" у хумористе или ми се само чини?! Наставите само, то Вам "иде" боље него политика! Човек треба да се држи природног талента, а не да мучи себе! Ко зна, можда Вам и успе!? Јесте ли чули да је једна италијанска књижевница изјавила да стваралаштво београдског афористичког круга представља нешто најбоље у европској књижевности задњих пар деценија?! Ако кренете тим путем, можда се придружите Владимиру Јовићевићу-ЈОВУ, Александру
Баљку и другима... Можда донесете Србији и Нобела за књижевност?! Верујте, ХУМОР ВАМ СТВАРНО ИДЕ! Наставите тим путем човече, немојте се мајати политиком... Немојте гушити себе и...
Препоруке:
0
0
12 петак, 26 март 2010 20:32
Горан Јевтовић
No pre nego sto ospete drvlje i kamenje na mene, da napomenem da se argumenti o patriotizmu ne racunaju, jer ga doticni skupo naplacuje!

Е, па, насмејалисте ме онако, баш!
Коментар инзваредан и на месту. Потписујем свако слово. Одлично.

Срдачан поздрав.
Препоруке:
0
0
13 петак, 26 март 2010 20:45
Милан
Господине ДХСС-овац, није Новак Ђоковић зарадио новац у Обреновцу, па решио да утаји порез и однесе га у Монте Карло. Човече са седам година је отишао у Немачку, у школу тениса код Николе Пилића. Могло је да се заврши лоше по Нолета, али на његову срећу добро се завршило. Ноле има успех, има славу, а богами има новце. Где ће их држати и трошити то је његова ствар и његове породице. Ја бих волио да их троши код нас у Србији, плаћао би порез на купљену робу, инвесрирао у објекте и опет плаћао порез, а вероватно и запослио известан број младих људи. Ноле и Срђане желим вам свако добро, и пазите како трошите новце који нису пали с неба.
Препоруке:
0
0
14 петак, 26 март 2010 20:50
Милан
Господине ДХСС-овац, није Новак Ђоковић зарадио новац у Обреновцу, па решио да утаји порез и однесе га у Монте Карло. Човече са седам година је отишао у Немачку, у школу тениса код Николе Пилића. Могло је да се заврши лоше по Нолета, али на његову срећу добро се завршило. Ноле има успех, има славу, а богами има новце. Где ће их држати и трошити то је његова ствар и његове породице. Ја бих волио да их троши код нас у Србији, плаћао би порез на купљену робу, инвесрирао у објекте и опет плаћао порез, а вероватно и запослио известан број младих људи. Ноле и Срђане желим вам свако добро, и пазите како трошите новце који нису пали с неба.
Препоруке:
0
0
15 петак, 26 март 2010 21:53
Драгуна -Ужице
Новак се ВРЛО ПОЛИТИЧКИ определио!

ПРВО - није дошао да прослави освојену Грен слем титулу, ВЕЋ ЈЕ ОСТАО У Аустралији, па дошао "СА ЗАДРШКОМ" недељу дана после, и био је дочек какав је био.

ТО НИЈЕ БИО ДОЧЕК, људи у Србији нису прославили ни једну Грен слем титулу, НИЈЕ БИЛО УСХИЋЕНЈА, ПОИСТОВЕЋЕЊА, ВЕЛИЧАЊА Новака, Србије, ПОБЕДЕ, ништа, није БИЛО ПРОЧИШЋЕЊА.Није!

ДРУГО - Новак се задржао у Аустралији наводно да не би био политички злоупотребљен,изманипулисан....А ЈА ПИТАМ ЗА КОГА НОВАК ИГРА ? Да ли за политичаре, да ли су они БИТНИ?

А ОНДА ЈЕ БИО ИЗМАНИПУЛИСАН --- ЈЕР , како објаснити да се СЛИКАО са гласачком кутијом / а не тениским рекетом/ и дедом, НА НАСЛОВНОЈ СТРАНИ Спортског журнала !!!!????

ШТА ЋЕ у Спортском журналу Новак са ГЛАСАЧКОМ КУТИЈОМ?

ТО ЈЕ ПОЛИТИЧКА опредељеност и.....после тога су НАРАВНО СТИГЛИ ТЕРЕНИ, сада ће и ,вероватно ,власништво над тим теренима.....

А СЕЋАМ СЕ КАДА ЈЕ ПРОТИВ породице Докић свашта писано у Београду, и лепљени страхотни плакати по Новом Београду и Земуну....НАРАВНО, ЧОВЕК ЈЕ остао свој, ИЗЈАСНИО СЕ У демократској Србији да је ЗА РАДИКАЛНУ СТРАНКУ и ШЕШЕЉА а онда је остао без терена и ...сада је у затвору.

АЛИ, БАР НИЈЕ ДОЗВОЛИО ДА БУДЕ ПОЛИТИЧКИ изманипулисан, злоупотребљен,није дозволио да промени мишљење због пара и тениса, И НИЈЕ СЕ ПРОДАО због тениса и тениских терена, и пара, НИЈЕ, НИЈЕ...И свака му част. ЈЕДНОСТАВНО Човек, са свим врлинама и манама и надасве свој, отац Јелене Докић,возач, Србин ,који је САМ СВОЈУ ЋЕРКУ ДОВЕО ДО 4. МЕСТА на свету, у престижном и буржујском спорту какав је тенис.

А ОНДА СУ ОНИ КОЈИ ТО Човек /са великим Ч/ нису могли да поднесу, почели да га руше.....уз свесрдну помоћ ДОМАЋИХ ТРАГАЧА.
Препоруке:
0
0
16 петак, 26 март 2010 22:04
Aleksa
Vrlo koretan clanak. Mislim da su sasvim u pravu potpisnici peticije, protiv unistavanja Velikog parka i pretvaranja jedinog gradskog parka u poslovno trzni centar. To je neshvatljiva drskost lokalne vlasti i onih koji su hteli to da uzurpiraju. Tako nesto se nigde u svetu ne radi, niti bi ikome moglo pasti na pamet da pocini takav ekoloski i civilizaciski zlocin prema svojim sugradjanima. Dokovici su dobrodosli u Kragujevac, kao i svi dobronamerni ljudi, pogotovo investitori, i mogli su dobiti plac na par stotina metara od parka gde im niko ne bi zamerio pa da si im dali i besplatno zemljiste. Park se ne poklanja nikome, ma ko da je u pitanju. Zamislite u Beogradu da vlast da Tasmajdan, Botanicku bastu, Adu... Vidicu, D. Stankovicu, Divcu, Cavicu, na sta bi grad licio. Naravno, to niko i ne pomislja, niti bi iko normalan to i uzeo, cak i da mu neko ponudi. Nole je vrstan sportista i vrlo pristojan momak, sto se ne bi moglo reci za oca i strica koji su pokusali da uzurpiraju park, naravno na predlog Gradonacelnika.
Препоруке:
0
0
17 петак, 26 март 2010 22:52
Pera
A može li dva ATP turnira u Srbiji?Jedan na Tašmajdanskom parku,jedan u kragujevačkom.I vuci siti i ovce u velikom broju.
Препоруке:
0
0
18 петак, 26 март 2010 23:56
tenn
Писац текста је анализом указао на политичке игре. Нажалост ми не можемо без тих игранки. Игранке и виртуелна прича трају посебно од 2000 до сада. Прво су за све неуспехе или неизвршена обећања били криви остаци режима Милошевића ( а сада без њих не могу), па економска криза, а сада опозиција и то селектовна. такву тезу стално говоре гласноговорници брижног председника, тај метод су прихватили и тако се понашају представници Градске власти у Крагујевцу који иду и даље па им не одговара ни средства информисања који не пишу по диктату. Сада су на реду појединци. Сви су кривци што "Фемили спорт" није отпочео да гради спортско рекреативне пословно стамбене објекте (СРПСО). Нико од Грдаске власти се не осећа одговорним што "Фемили спорт" није у 2009. урадио ништа и када је власт упитана шта се то дешава са "поклоњеним" земљиштем, зашто се не гради испао је проблем, сам власник "Фемили спорт" ( а то није Новак) није ни једног момента дао одговор зашто није у законском року подено уговор пореској управи и платио порез на пренос апсолутних права, па није се укњижио. Те две ствари су основни предуслов да би и суштински уговор био потпун валидан и прествљао основ и правне предуслове да добије одговарајуће дозволе. Сада би могао да каже ево ја сам све урдаио у законском року, али је криза утицала да отпочнем са изгрдањом. Тада би могли да поверујемо у искреност власника. Овако, за 12 месеци није урадио ништа, па ни платио обавезан порез ствара слику о томе да је неискрен. Ко је вршио притисак на власника "Фемили спорта" да не плати обавезан порез, ко је стално помињао "Фемили спорт" у првих 12 месеци, само актуелни градоначелник дајући грађанима лажна обећања или је на тај начин опомињао власника "Фемили спорт" на преузете обавезе? Да није можда неко други крив за наведено? Додуше, можда је то требало да уради неко у Градској управи, па да и порез плати? И још једном треба нагласити да је власник "Фемили спорт" отац Новака, што би рекли да Новак нема ништа са предметним угo
Препоруке:
0
0
19 субота, 27 март 2010 00:15
Ђорђе
О чеми ви људи причате? Како то Новак скупо наплаћује патриотизам? Можда местом у управном одбору јавног предузећа. Да ли му је држава из буџета исплатила новац на лепе очи ради путовања и снимања музичког албума?
Прича са Великим парком је пуна полуистина. Део који је предвиђен за тениску академију је полубетонска, неосветљена ледина са отпадом, баченим флашама и употребљеним шприцевима. Ако је од овакве лепоте неко хтео да направи тениске терене са пратећим објектима комерцијалне намене са намером да заради новац, то је требало подржати. Да се млади људи запосле, да се деца окрену спорту, да град добије нови садржај од којег би се у градску касу сливао новац и за нове зелене површине...али не, то би био еколошки злочин јер накнадно се не могу на другом месту у Крагујевцу засадити нова стабла уместо посечених. Направити тениске терене на поменутој локацији, је и цивилизацијски злочин јер могло се све то изместити пар стотина метара даље, у спомен парк или у центар града.
Питање цене закупа - руски милијардер Лебедев је купио британски часопис за једну фунту.
Да ли сте чули за гринфилд улагања? Не?
На крају, није битно да ли су Ђоковићи били озбиљни у намери да остваре своје пословне планове и да ли су имали новца за такав подухват. Оно што је важно је борба протих духа паланке који је у овом случају избио у први план.
Препоруке:
0
0
20 субота, 27 март 2010 06:57
tenn
Poštovani Đorđe,
Prihvatam samo deo navoda kada govoriš o poluistinama, to pre svega Gradonačelnik i ljudi oko njega i govori vlasnik "Femili sport". A one su, zašto ništa u roku od 12 meseci nije urađeno kada se govori o realizaciji Ugovora? Ko je to sprečio. Problem je nastao posle proteka roka kada se videlo šta je ograđeno i ta ograda je podignuta bez ikakve dozvole. Voleo bi da i Vi negde ogradite tuđe imanje i da nemate bilo kakvu posledicu?! Podržavam delimično i vaš stav oko poslova i ulaganja. Po tome smo mogli i plato pored "Krsta" u centru da damo da neko grdai. Znači nije porblem investiranja nego je problem lokacia. A to što je predmetni porstor zapušten, to je sramota gradskih vlasti. Upućujem vam da nekad uzmete i pogledate Urbanistički projekat iz 2003 za taj deo grada i vidite šta je sve bilo predviđeno. Znači Đorđe, nije dobro vršiti bilo kakvu selekciju investitora. Zašto u indusrijskoj zoni nismo dali isto tako jeftino zemljište sa idejom da dođu svetski brendovi, zašto Divcu nismo dali isti popust, da li je Divac manje zalužan sportista za Srbiju,možda manje poznat i voljen?
Препоруке:
0
0
21 субота, 27 март 2010 08:06
Mira
Autor je zaboravio da pomene možda najvažniju stvar.Đokovićima je nuđeno da akademiju naprave samo dve tri stotine metara van parka a oni na to nisu pristali.Da su to uradili ceo Kragujevac bi bio uz njih.Ja lično sumnjam da su posle dobijanja ili plaćanja placa u Beogradu oni mislili da bilo šta ozbiljno u tenisu rade u Kragujevcu.Druga je stvar sa nekretninama ako bi se eventualno ponovilo grabež za njima.
Препоруке:
0
0
22 субота, 27 март 2010 08:37
Kiza
Nemam misljenje o Djokovicima ili njihovom odnosu prema Srbiji. Zelim samo da izrazim da nigde u normalnom svetu nema vlasti koja moze centralni gradski park da pretvori u neki poslovni/sportski centar. Zato sto su parkovi pluca i srce svakog grada.

Jedini primer za koji sam cuo je od pre tridesetak godina u Manili, glavnom gradu Filipina. Naravno, u to vreme su Filipini bili pod patronatom Amerike i jedna od najkorumpiranijih drzava na svetu (Markosova banana republika). Ista vlast je redom likvidirala levicare, pa je kradja jednog od gradksih parkova bila malenkost u poredjenju sa hiljadama 'nestalih'. Zar nije interesantno da u kaubojskoj drzavi Srbiji, u kojoj Amerikanci isto vladaju preko svojih klijenata, vlastima padaju na pamet slicne ideje?
Препоруке:
0
0
23 субота, 27 март 2010 10:08
@Ђорђе :"Оно што је важно је борба протих духа паланке који је у овом случају избио у први план."
Браво Ђорђе.Борба против духа паланке почиње од образовањем,што више знаш мање у теби може да станује паланачки дух.Бојим се да је баш у Крагујевцу тај паланачки дух завладао кад су његови становници пристали да живе у крајње деспотском систему где је до скоро у маниру источњачких тирана владао Главни газда са све својим чаушима.Знате да се код газде од раног јутра ишло на поклоњење,за до тривијалности баналних ставри ,осим посла где се за ретке остварене "пројекте" морало на списак који верификује ГГ.Генерације које не својом кривицом нису биле у стању да дођу до правих информација постале су лак плен којекаве пре свега политичке "елите" које су им наметале некакве флоскуле попут "паланачки дух" и тиме их ослобађале потребе да мисле својом главом(у складу са чињеницама).Тачно је да их је та наводна "елита" спречавала да до релевантних информација дођу,јер је све поготово локалне медије уцењивала новцем који је давала из градске касе(на разне начине).Срећом дошло је и време кад се преко Глобалне мреже(а) може доћи до могућности да се сазнају чињенице како их виде разне стране.Проглашавати 14.000 младих за носиоце паланачког духа је смешно јер они су управо ти који су у град унели дух 21 века.
И на крају у Крагујевцу постоје два недељника "Светлост" и "Крагујевачке" која сасвим другачије виде догађаје око Ђоковића.Нормално и добро.Коме је стало до објективности могао би да у немачким(власници код којих раде и новинари) новинама "НИН" прочита о тој теми чланак Г.Самарџића који је крагујевчанин.
Препоруке:
0
0
24 субота, 27 март 2010 10:13
hroničar
Ja navijam za Federera, veći je atleta, i ne plaća reket da bi ga štitio neko moćan u olimpijskom komitetu i teniskom savezu. O tom reketu je svojevremeno Martina Navratilova detaljno pričala i kome ga daje i u kom procentu. To je katolički lobi u Olimpijskom komitetu. Federer je protestant i on ne da svoj novac onome ko ga nije zaslužio. Đokoviću, ili Đokovićima je svejedno. Zar nije NOvak na turniru u Montrealu kad je spiker rekao da je Hrvat, prokomentarisao, "...ja sam iz Srbije, ali to je isto". E kad je isto, a kad zrelo razmislim, čemu predrasude, onda ja navijam za Federera.
Još nešto, plaća porez u Monaku, a od Beograda dobija besplatne placeve. Zamislite da Federer danas, ili Mekinro nekad od vlade i države Švajcarske ili SAD zatraži što i Đoković ili neko drugi od Srbije. Švedska je oderala Bjorna iako je u svetskom tenisu predstavljao više od Novaka.
Sve oko Đokovića je privatan biznis. Njegova humanitarna davanja, dao je kombi za dom zdravlja u Kosovskoj Mitrovici, su lepi i humani gestovi, njegov talenat je nesumnjiv, ali, alo, ljudi, to je biznis. Ali eto, nacionalno poniženi Srbi za gram nacionalnog ponosa daju što niko ne bi, čime se nepotrebno ponižavaju još više.
Vreme je da se zapitamo, u vezi tog reketa i uopšte korumpcije i lažiranja u sportu, gde to vodi? Ljudi se iskidaše navijajući, radujući se, tugujući, a utakmica nameštena, Klej dopingovan, mesto na rang listi kupljeno.
Folklor je zakon. Tamo treba voditi decu, da igraju, imaće dobru kondiciju, biće lepo građeni, družiće se i što je najvažnije neće ih niko trovati dopingom.
Препоруке:
0
0
25 субота, 27 март 2010 12:48
Дејан
@ Danski Srbin

Питање је како би дански репортери реаговали да им се Ђоковићев отац уплитао у уређивачку политику.

Кад је био АТП турнир у Београду прошлог маја, Срђан Ђоковић је тражио да се уклони коментатор Небојша Вишковић, јер, ето, није добро коментарисао Новакове мечеве.

РТС је под уценом попустио, а Вишковић је отишао на Спорт клуб.

Ја мислим да је Новак момак који је спортиста, фер и коректан, џентлмен је у поразу, и то је увек знак фер човека.

Проблем је што је такав у свету. Код нас на Дејвис куп мечу против Америке се понашао као Џон Мекинро. Сви који су гледали су видели разлику, изломио је пар рекета и само колутао очима на публику, која је била мало бучнија.

Не знам шта ће да уради у Сплиту, кад му локална публика приреди бучну атмосферу, као да је Томпсонов концерт.
Препоруке:
0
0
26 субота, 27 март 2010 13:02
goran
lud narod
Препоруке:
0
0
27 субота, 27 март 2010 13:45
Нешко
За "хроничара":
Навијај и за Обаму ако хоћеш, на вољу ти, али немој да измишљаш. Ја сам уживо гледао финале и проглашење побједника и апсолутно се не сјећам да је рекао да је то исто, а сигурно бих се сјетио да јесте.
Зато потурај своје обожавање странаца испред домаћих спортиста без да опљунеш све се правдајући зашто тако чиниш.
Препоруке:
0
0
28 субота, 27 март 2010 14:54
сведочење
27 субота, 27 март 2010 12:45 Нешко
Ја сам уживо гледао финале и проглашење побједника и апсолутно се не сјећам да је рекао да је то исто... - Ја се сећам да је рекао, али иронично. И кад је преузимао огроман чек од Американаца,промрмљао је "ово ћу узети ...", у смислу - узећу ваше паре, али ништа више од вас. Мислим да се после окануо полу-политичких упадица, и да се окренуо зарађивању новца.
Препоруке:
0
0
29 субота, 27 март 2010 15:05
Ђорђе
Ствар је једноставна. Породица Ђоковић је имала замисао како да уложи новац у граду Крагујевцу. Као и сви улагачи, вођени су намером да остваре новчану добит. Градске власти су биле сагласне са том идејом и изнеле своју понуду. Један део грађана Крагујевца је мишљења да је цела та прича о тениској академији погрешна. Уместо ње, њима је дража ледина ИЗНАД Великог парка. Ђоковићи су се повукли. Крај.
Надам се да ће на поменутој локацији, 14000 хиљада зелених активиста као и до сада и у будућности уживати у тренуцима за памћење. Пошто видим да су друштвено свесни и одговорни, дакле несебични, надам се и да ће своје госте водити на то прелепо место којим се Крагујевац може поносити.
п.с. 14 или 14000 свеједно је...да ли је неко размишљање и деловање прожето паланачким духом, не зависи од броја ''мислилаца'', већ од приступа теми и последица проистеклих из заузетог става.
...поштовани тен - индустријска зона је планирана за индустријске погоне, не за тениске терене.
Препоруке:
0
0
30 субота, 27 март 2010 17:06
Нешко
И само још један додатак (за хроничара): Молим те немој да причаш о Шведској и Бјорну Б пошто видим да појма немаш. ББ је баш супротан примјер од тога каквим га ти желиш приказати јер је рецимо био пренио власништво ББ заштитног знака на родитеље, оснивао и оснива фирме по иностранству, има кућу и живи у Шведској, а пријавио је мјесто боравка у иностранству (за то су га порески органи добро оглобили кад му то нису признали), има историју пропалих фирми које нису плаћале рачуне добављачима па чим загусти - ликвидација итд.
Бави се ти својим Федерером, а остале ствари остави на миру јер и ћорава кока нешто убоде, док ти вала ни то.
Препоруке:
0
0
31 субота, 27 март 2010 17:24
Нешко
За Дејана:

Е па у Данској нема разлога да се уплићу (као рецимо ни у Шведској гдје су више глорфиковали Каролину још док није ни турнир освојила, а поменули нису да је рецимо ЈЈ постала борј један, слично за побједе Ђоковиђа над бројем 1 и 2 итд) јер су сви коментатори добро домаће настројени.
У Србији не ваља кад се Ђоковићи мијешају у (уређивачку) политику, али зато то могу сви други од задље шуше у неком министарству, локалним валстима па до Председника и љегових тсв. савјетника.
Хоћеш право преноса? Може али под тим и тим условима. Не свиђа ти се, па пусти још коју епизоду отписаних.
Мислим докле је дошло па вам Ђоковић(и) сметају.
А шта ће да уради у Сплиту?
Па за инат да побиједи. А шта ти мислиш?

п.с. Видим да баш не пратиш Ђоковићеве игре у иностранству па причаш како се некад нервозно понаша само у Београду. Мани не смета (мада бих волио да није тако) јер никада не прелази границу пристојности и УВИЈЕК је коректан према противницима без обзира да ли губи или добија.
Препоруке:
0
0
32 субота, 27 март 2010 17:34
Смиљански
Заиста свака част Новаку за све успехе,и врло смо поносни на њега.Међутим,чињеница да се његов отац крајње бахато,и кабадахијски понаша,и наноси му велику штету.Наравно да су зарадили паре,пре свега својим великим одрицањем,и без помоћи државе.Оно што ми смета је то што се ово стално наглашава,и испада да смо сви криви због нечега,и треба да се извинимо породици Ђоковић.Њихова је ствар шта ће и где с парама,али ако су патриоте требало би да барем део уложе у Србију,а не да тако брзо одустају,и намећу свима нама осећај кривице.Није само Крагујевац Србија,има још градова који би оберучке прихватили понуду породице Ђоковић.Очигледно да је да се овде много калкулише,као што то Ноле ради,кад строго води рачуне где ће да подигне три прста.Ако то буде урадио у Сплиту,унапред се извињавам,и опраштам што је помогао хрватску привреду снимајући спот за ИДЕУ!
Препоруке:
0
0
33 субота, 27 март 2010 18:54
hroničar @ Neško
Izgleda da sam baš uboo, i to u priču o reketu i katoličkom lobiju koji Đoković plaća. To naravno ne znači da se on preverio i da je postao katolik, niti je to neko od njega tražio, važno je da im daje novac i da revnosno ispunjava zahteve u pogledu nameštanja rezultata, kada na misteriozna način nekima iz tog lobija prepusti pobedu, zbog nameštanja bodova za listu. Pregledaj snimak iz Montreala i informiši se šta o crkvenom lobiju kaže Martina Navratilova. Još jednom, privilegije koje traži i dobija Đoković u Srbiji, niti traži niti dobija i nezamislivo je da traži bilo koja zvezda svetskog tenisa. I Federer i Nadal i Marej i Đoković su vrlo talentovani i dobri tenisere, ali je jedino Đoković iz samog vrha uključen u nameštanja rezultata. To je toliko očigledno da je i danas BBC objavio članak o čudnom porazu Đokovića i o teatralnom glumatanju šoka zbog prepuštene pobede u meču, nekom za mene anonimusu.
Препоруке:
0
0
34 субота, 27 март 2010 21:22
Milos
Gradski parkovi su blago, neprocenjive vrednosti, koje pripada sadasnjim i buducim generacijama, pa se kao takvo ni na koji nacin ne sme uzurpirati i ni zbog koga. To sto su neki osioni primitivci to pokusali je i izazvalo strasno nezadovoljstvo i ogorcenje gradjana. Price da je to zapusten i prljav deo grada, samo su sramota za lokalnu vlast, koja je to zapustila iako se radi o sirem centru. Mozda je to i bila stategija, poput drugih privatizacija. Najpre se nesto, smisljeno zapusti i unakazi, pa se onda to mnogo lakse pretoci u privatno vlasnistvo... Ovaj slucaj je vrlo specifican, bas balkanski. Dok je praksa u svetu, da bogati i uspesni nesebicno pomazu i doniraju svoje sugradjane ili sunarodnike, nasi su sve alaviji i pohlepniji.
Препоруке:
0
0
35 субота, 27 март 2010 22:02
Katarina
Bilo bi primerenije da su Dokovici izgradili neku sportsku salu ili teren i poklonili deci da i oni siromasni mogu da se bave sportom. Tako je Federer pomagao mlade sportiste u Svajcarskoj.
Препоруке:
0
0
36 субота, 27 март 2010 23:00
tenn
Poštovani Đorđe, investitori u industrijskoj zoni za 1 ar plaćaju 4.000 EUR pa izračunajte koliko bi platili za 4 ha! Usput na 4 ha verovatno će zaposliti bar 1000 radnika. Da li će se na teniskoj akademiji zaposliti 100 ili 200, (ko to zna ?) da li će i koliko dece iz Kragujevca se zaposliti na TA. I još jedna bitna stvar koliko će dece iz Kragujevca moći da priđe teniskim terenima ili konkretno plati da igra? I poštovani, imam utisak da vi propagirate anti industrijski imidž, kao da nas je nešto stid industrijskih zona? Bez njih nema ni teniske akademije i mnogo čega drugog. Zapitajte se što Kragujevac nema bioskop, možda zbog činjenice da ima mali broj ili uopšte nema industrijskih zona...????
Препоруке:
0
0
37 субота, 27 март 2010 23:14
Marija
Posle mnogo peripetija, dobra odluka Djokovica da odustanuu. Strasno bi bilo da su nam unistili Park. Ako zele da grade, doro dosli su, ali na druom mestu. Ima odlicnih lokacija u neposrednoj blizini, samo nam Park ne uzimajte.
Препоруке:
0
0
38 субота, 27 март 2010 23:16
drabra
Nesto mi pade na pamet da bi tih 14 hiljada mladih, svesnih aktivista moglo da uzme metle pa da temeljno ocisti Kragujevac, da ukloni sve divlje deponije po okolini, da posumi i obnovi Sumarice....ili ce i dalje da bleje ispred kompjutera. Novak nije virtuelni produkt, on STVARNO igra tenis i pobedjuje i gubi ali jeste na licu mesta, ne zivi preko kompjutera i u kompjuteru.
Препоруке:
0
0
39 недеља, 28 март 2010 11:49
Ђорђе
''Анти индустријски имиџ''!? Шта је то? Ако је то залагање за изградњу фабрика у индустријским зонама и само фабрика, а не тениских терена, онда се у том случају може рећи да пропагирам тај анти...Моја намера није била да разматрам са вама цену грађевинског земљишта у Крагујевцу. То нису радили ни зелени активисти. Њима је стало до ледине као такве. Мени је жао што се у овом случају један део грађана окупио око идеје спречавања унапређења живота у свом граду. Овај пројекат, као и већина људских замисли има своје лоше и добре стране. Када се подвуче црта, Крагујевцу би било боље да има тениску академију и пратеће комерцијалне садржаје (једно без другог не иде), уместо те запуштене локације. Временом би дошло и до побољшања садржаја и изгледа градског базена и фудбалског стадиона итд. Спорт је област привређивања и друштвене надградње. И биоскоп је ствар новца и душтвене, културне надградње. Паланачки дух није предузимљив.
Због тога противници изградње ТА, нису изнели своје виђење уређења датог простора ради његовог побољшања.
Због тога Крагујевац нема биоскоп.
Препоруке:
0
0
40 недеља, 28 март 2010 12:03
Дејан
@ Нешко

Нешко, можда ти ниси чуо, али хроничар је у праву, Новак јесте рекао управо тако: Ја сам Србин, а не Хрват, али све је то исто.

Пошто изгледа да живиш у Шведској вероватно Матс Виландер или Стефан Едберг нису симултано превели ту реченицу.

Проблем кад расправљамо о овој, па и свим другим темама, је што Срби који живе у иностранству знају само пола приче. Јесте, можда гледате РТС преко сателита, и вероватно пратите српске интернет медије, али то није исто као кад живиш овде.

Пре него што станеш у одбрану поступка Срђана Ђоковића, да ли си уопште чуо за Небојшу Вишковића, јеси ли слушао његово коментарисање?

Вероватно ниси.

Поента је да Срђан Ђоковић не може да одређује на РТС-у ко ће да коментарише тениске мечеве.

Јел` нам се не свиђа?

Не.

Е, онда нема ништа од права на пренос, гледајте репризе отписаних.

Важи, а ти врати тај хектар најбоље земље, на ушћу Саве у Дунав, који смо ти дали.

Иди код принца Ренијеа па њему постављај услов.

То је слично гастарбајтерском менталитету. Тамо су мањи од маковог зрна, раде најгоре послове, а онда лети дођу у половном Мерцедесу у своје село, па потроше читавих 500 Евра на провод...широко!

Онда кад се врати у своју печалбу роне сузе два месеца за оних 500 потрошених Евра.

Мислим да са садашњом Новаковом формом тешко можемо да победимо у Сплиту, поготову што је у Београду показао да му ужасно смета ако није "камерна" атмосфера.

Неко из хрватског штаба је био у Београду, и видео је колико губи живце на жамор из публике. Сплићани сигурно неће да се смире, да би Новак могао у тишини да се концентрише.

Пратим ја тенис, али мислим да ти ниси пратио пренос Дејвис купа из Београда. Разлика је била приметна, чак је изгубио и поен због друге опомене за ломљење рекета.

Немој да мислиш да не волим наше спортисте, али овде није у питању спорт, на коме им скидам капу, него то што овде заузимају надмени став. Чак се прича да су тенисерке узеле новац да би играле за Србију.
Препоруке:
0
0
41 недеља, 28 март 2010 13:28
Bradra
Mislim da ste pogodili u sredu!Mladi treba da očiste Kragujevac,treba da se više druže i pogotovo vole.Gradska vlast u Kragujevcu nehotično je probudila taj inpuls da se 200-300 od gore pomenutih 14.000 odvoji i nađe u prirodi(parku) ,da se međusobno upozna lično i nadam se nastavi druženje i van virtualnog prostora.Onima koji večno žele vlast, veoma bi odgovaralo da što više mladih poveruje u virtualnu "realnost" koju im političari nude.
Препоруке:
0
0
42 недеља, 28 март 2010 22:55
Ratko
Ovo je samo jedan od mnogih marifetluka ljudi koji imaju monopol na odlucivanje, uticaj na medije i na neki volseban nacin ne podlezu organima nadleznim za sprovodjenje zakona. Zato su iziritirani gradjani morali da se sami organizuju i zastite od samovolje i terora, jer je Kragujevac vec postao urbanisticko ruglo zbog osionih, nestrucnih i podmitljivih ljudi. Sve cestitke kragujevackoj mladosti za suprostavljanje tiraniji.
Препоруке:
0
0
43 понедељак, 29 март 2010 08:15
Zoran
Možda bi najbolji odgovor o celishodnosti cele priče sa poslovne strane mogao da kaže neki risk menadžer bilo koje poslovne banke.Očigledno da nije vreme ulaganja u nekretnine bilo koje vrste.O moralnoj dimenziji priče fejsbukovci su rekli sve.
Препоруке:
0
0
44 понедељак, 29 март 2010 13:01
Вози Мишко
"Чак се прича да су тенисерке узеле новац да би играле за Србију."

Фудбалери не узимају новац да би играли за Србију? На светском првенству ће играти бесплатно, само за заставу и грб? А наши кошаркаши? Олимпијци? Чавић није пливао за паре? Шта је ту необично, лоше, негативно...?
Препоруке:
0
0
45 понедељак, 29 март 2010 14:47
МП
Куба,Источна Немачка(док је егзистирала),Кина,СССР,улагали у много тога и дозвољеног и недозвољеног у спортске успехе, е да би показали успешност целокупног пре свега политичког система у својим земљама.Питам се и да ли је Србија на оваквом путу?
Препоруке:
0
0
46 понедељак, 29 март 2010 14:47
Danski Srbin
Za Dejana:

Secam se 1966-te godine, kada sam polazio u inostranstvo i kad mi je ,bliski rodjak - visoki funkcioner,na pitanje zasto ljudi moraju da idu u inostranstvo "trbuhom za kruhom", odgovorio da je to politika partije i da se tako smanjuje broj nezadovoljnika.
Kasnije je partiska propaganda radila na tome da se o nama govori i pise samo najgore.Polovinu deviznog priliva koje su dolazile od nas, zvali su doznake iz inostranstva i racunali ih kao prihodi od turizma.
Tako su Titovi propagandisti formirali famu o nama u koju vi sa zakasnjenjem ubaciste i g.Djokovica.
"SLICNO GASTARBAJDERSKOM MENTALITETU. TAMO SU MANJI OD MAKOVOG ZRNA,RADE NAJGORE POSLOVE, A ONDA DODJU U POLOVNOM MERCEDESU U SVOJE SELO,PA POTROSE CITAVIH 500 Eur. NA PROVOD ... SIROKO.
ONDA KAD SE VRATE U SVOJU PECALBU RONE SUZE DVA MESECA ZA ONIH 500 POTROSENIH EURA."

Ovakav nacin misljenja u ovo vreme od jednog ,racunam mladjeg coveka, da nije tuzan bio bi smesan. Pa ,covece,ta teza o gasarbajderima,je odavno pase. Ti o kojima Vi govorite su ,ako su zivi, penzioneri u svojim selima ,sa mnogo vecim penzijama od onih koji su ovakve fraze izbacivali u Titovo vreme,zive u luksuznim kucama i pokusavaju da na svoje sugradjane prenesu lepe manire koje su ,pored para, stekli u belom svetu.
Njihovi potomci su skolovani i rade daleko bolje poslove nego sto vasa zlobna masta moze da dokuci.
Vi bi da izblatite i ovo malo nas koji Srbiju pokusavamo da prezentujemo u boljem svetlu.
Na kraju, da zavrsim ,kod Vas je u pitanju zavist prema g.Djokovicu a i prema stotinama hiljada nas, koji smo imali pameti i hrabrosti da se pobrinemo o sebi i svojima.
Ako vam je za utehu zavist je ,nazalost,cesta pojava u nasem narodu i niste sami.
Препоруке:
0
0
47 понедељак, 29 март 2010 15:17
Дејан
@ Вози Мишко

Нормално је да спортиста добије одређену награду за постигнути успех. Примера ради, Руси су одредили награду за сваку медаљу на Олимпијади. Исто тако ће и победник Светског првенства у фудбалу да додели играчима новчане награде. Многе земље унапред објаве износ награде за победу на Светском првенству.

Потпуно је друга ствар када неко УСЛОВЉАВА наступ за своју земљу одређеном сумом новца.

Свако са мало памети и осећаја зна да разликује уобичајену праксу награђивања од одсуства стила и бедног уцењивања.
Препоруке:
0
0
48 понедељак, 29 март 2010 17:48
Pera
Za DANSKI SRBIN
Čini se da niste primetili bitne stvari.Đokvići su mogli sve to da urade na 200-300 metara od tog parka.Ne radi se o zavisti,radi se o civilizaciskom postupku i moralu.Zamislite da li bi Beograd dao da se pravi takav kompleks na Tašmajdanskom paru,ili Pionirskom ili na Kalemegdanu?Da ne govorim o Central parku u Njujorku a tamo je možda najbolje mesto na svetu!
Препоруке:
0
0
49 понедељак, 29 март 2010 20:14
Вози Мишко за Дејан
Нисте у праву и када то неко каже, никако вам не прија!

СВЕ о чему причате једноставно НИЈЕ ТАЧНО! И тврдим да ви то јако добро знате, као и сви ми.

Сви спортисти, било где у свету, већ за учешће у репрезентацији своје земље добијају одређену суму, која је унапред одређена. Такође, за сваки успех. То је постала пракса давних 60-их година, увођењем професионализма у спорт, када је аматеризам поступно "протеран" из светског спорта. Та пракса је разрађивана деценијама и данас је толико нормална ствар да спортисти који тренутно наступају за репрезентативне селекције и не знају за друго. Наиме, рођени су у таквом систему!

Логично је да професионалац тражи новац за наступ у репрезентативном дресу, јер живи од спорта! Време које проведе у државној селекцији мора да се плати, јер би он за то време на другом месту зарађивао за живот. Нормално је да се унапред одреди сума и склопи уговор о наступу, како би обе стране знале услове и да ли их могу прихватити. Уосталом, зар многи спортисти не наступају за друге земље?! Због тога се „деле“ држављанства, „шаком и капом“. Све су то познате чињенице свима који иоле прате спорт, па тако сигурно и вама. Ако је тако у целом свету, зашто би се у Србији правио изузетак?
Препоруке:
0
0
50 понедељак, 29 март 2010 22:30
Jovan
Kada se pokrenula polemika oko novca u sportu, zna se da tu ima mnogo mutljavine. Posebno u fudbalu, kosarci, tenisu... Sto se Dokovica tice, bar onih koji vode porodicnu firmu, Srdjan i Goran, su postali nezajazljivi. Raspitajte se oko organizacije ATP turnira u Beogradu. Sve sto se placa, finansira Grad, Ministarstvo sporta, Telekom itd. a sve sto se zaradi od ulaznica, restorana, kafica, splava... ide Djokovicima. Uz to se vrlo neprimereno reklamira jedna politicka stranka, jer se tu sa njima slikaju Dilas, Tadic, Radujko, onaj advokat iz DSa... Malo su se zaigrali, pa su mislili da mogu i u Kragujevcu dobro da zarade unistavajuci Veliki park.
Препоруке:
0
0
51 понедељак, 29 март 2010 22:48
Дејан
@ Danski Srbin

Мислим да сте требали мало боље да прочитате ова два-три коментара које сам овде написао пре него што доносите судове.

Ја Ђоковићу скидам капу на спортском успеху. Огромна је ствар бити тенисер број 2 на свету. Следећег таквог нећемо видети скоро, осим ако Филип Крајиновић не направи успех (брзо ћемо сазнати).

Мој проблем са неким нашим спортиситма је оно што сам написао, а што је вероватно промакло Србима у иностранству:

1. Ана Ивановић и Јелена Јанковић су се сликале са Билом Клинтоном.

На слици Ана и Јелена се смешкају као са драгим ујком, а оно човек који нам је нанео највећу несрећу у скоријој историји. Разумем и пријеме и протокол, али ово је класична "фотографија за успомену". Могле су да ескивирају фотографисање. Ако је неко васпитан једно зрно у патриотском духу, он зна шта за Србију значи тај "човек".

2. Са великим и часним изузетком Чавића и Ђоковића потпуно ћутање о независности Косова...
Препоруке:
0
0
52 понедељак, 29 март 2010 23:18
Дејан
3. "Услови" Срђана Ђоковића

То није везано само за питање коментатора Вишковића, него је не тако давно Ђоковић сениор запретио да Новак неће да наступа на Дејвис куп утакмици за Србију због неког, колико се сећам, спора са Николом Пилићем.

Човек је много себи дао за право у земљи која њега ничин није задужила, а богами ни он није задужио њу.

Дамир Докић је из протеста легао на тротоар и зауставио саобраћај у Мелбурну због Јелене, не знам зашто је то урадио, али је макар показао да је свугде доследно исти. Не као неки који своју бахатост и осионост темпирају према земљи у којој се налазе.

4. Тотално одсуство жеље већине кошаркаша да заиграју за Србију, са часним изузетком Крстића и Теодосића.

Толико о ставу "Вози Мишка" да су наши спортисти плаћени за наступање у репрезентацији. По њему част да играш за своју земљу се своди на неку ситну "кинту" коју наши савези могу да плате. Да се играчи плаћају, имали би уговоре, не би добијали паре на руке, као на пијаци. У уговорима би стајале и клаузуле које би регулисале казне за дисциплинске прекршаје, попут Радмановићевог понашања кад је Пешић био тренер репрезентације.

5. Дивчева "љутња" што су га позвали у војску. Улаз у павиљон моје касарне је био облепљен умрлицама момака који су дали живот у одбрани Србије. Ред за редом - "погинуо на бранику отаџбине". На ходнику испред спаваоне је стајала песма посвећена косовцким божурима, исписана од непознатог војника. Достојна је била да је Васко Попа напише. Позовеш спортске примадоне из света, а они се још наљуте. Ништа они нису бољи од свих тих момака који су се стварно жртвовали за Србију.

Проблем је што Ви Г-дине Дански Србине (како то гордо звучи), са тим светским манирима, браните оно што не може да прође нигде осим у банана држави. Бранећи став да су сви једнаки, бранимо и темељ Србије као озбиљне државе, коју не може сваки бахати тип да условљава.
Препоруке:
0
0
53 уторак, 30 март 2010 00:50
Maркоз
Дејане, слажем се у потпуности! Хиљаде младића су гинили за Србију, а њихова највећа жртва се не броји нити се икада и бројала. Да смо ми земља као што нисмо, свако јутро би на свакој телевизији на почетку програма ишла песма о Косову, а не резултати одиграних мечева и распоред латино-америчког смећа.

Наши тенисери се сликају с Клинтоном и рекламирају хрватске дућане. Шта још рећи?!
Препоруке:
0
0
54 уторак, 30 март 2010 01:21
Дејан
@ Маркоз

Управо тако. Сваки дан треба да се подсетимо да Косово треба да вратимо. Прочитао сам недавно да су се у мађарским школама у току 1930-их ђаци пред почетак школе сваки дан молили да се поништи Тријанонски споразум. Деловало ми је претерано, али то показује националну трауму због губитка територија. Ми се понашамо као да се ништа није десило.

Спортисти би макар могли овде у Србији да зуцну коју реч о Косову, да покажу да су Срби.

Уместо тога преовлађује то васпитањем наметнуто становиште да им Србија није помогла на путу ка врху.

Као да је држава дужна да сервисира амбиције родитеља да њихова деца постану врхунски кошаркаши/одбојкаши/тенисери.
Препоруке:
0
0
55 уторак, 30 март 2010 16:08
Вози Мишко
Дејане, посвађан си са чињеницама!

То о чему причаш се налази искључиво у твојој глави и нема благе везе са стварношћу. Информиши се у било којем савезу, није битно о ком се спорту ради. Сви савези имају правилнике о учешћу у државним селекцијама, учешће се плаћа, а успеси посебно. Медаље на великим такмичењима плаћа држава, тј.влада. И то је НОРМАЛНО!

Ево, рецимо, замисли да тебе као адвоката „државни адвокатски селектор“ позове месец дана на припреме и месец дана на „светско адвокатско првенство“ или „олимпијске адвокатске игре“. Да ли би било у реду да ти учествујеш бесплатно, само да би бранио државне боје? Ко би та два месеца издржавао твоју породицу? Спортисти су професионалци, каријере завршавају у тридесетим годинама живота, често осакаћени заувек. Замисли, на „светском адвокатском првенству“ оболиш од свињског или неког сличног грипа и због последица болести више не можеш да се бавиш адвокатуром, а ни пензију ниси стекао! Немаш уговор, сви из „адвокатског савеза“ и државне селекције оперу руке и ти на просјачки штап.

Нису спортисти криви за систем, нису га они смислили!
Препоруке:
0
0
56 уторак, 30 март 2010 21:33
Radovan
Dobar clanak, a i komentari su vrlo kvalitetni. Ima i nekih losih i neprimerenih stvari u ponasanju nasih sportista, ali to ne treba uzeti za preveliko zlo,jer su mladi, neiskusni, nekad brzopleti, pa se dogodi neki pogresan potez. Zato su Dokovici seniori dovoljno zreli, ali nekorektni, koristoljubivi bez mere, osioni, da izazivaju gnusanje u sportskoj javnosti.
Препоруке:
0
0
57 среда, 31 март 2010 18:06
Mile
Vidm Đokovićima nude placeve na sve strane Zlatibor,Niš,Pirot,Lazarevac,a oni ne prihvataju.Očigledno da nigde osim Beograda(a i tu još ne grade)ne postoji ekonomski interes za takav posao.
Препоруке:
0
0
58 четвртак, 01 април 2010 17:28
prokleta avlija
od kada su đokovići(otac ili sin-svejedno) proterali i zabranili najboljeg sportskog novinara NEBOJŠU VIŠKOVIĆA ne treba verovati u njihov profesionalni,mentalni,intelektualni i moralni kapacitet.tako se ta bahatost srpskog genoma pojavljuje,potrvrđuje,ponavlja o pokreće uvek nove kulturne zločine i slepe psihološke mrlje na raznim-svim mestima i to direktno na telu srpskog socijusa.čim neko u srbiji stekne,i to,naravno,najpre silom i lukavstvom,a ne mudrošću,društvenu moć,odmah,počinje,izgleda instinktivno,dakle darvinistički,da je učvršćuje tako što proganja,mrcvari,isteruje,...druge,drugačije,često,samo mudre ali ne i lukave.jednostavno u srbiji od VIŠKA-boli glava,umesto da je obrnuto.e,pa,i đokovići bi da daju VIŠAK,ali im se,očigledno,i njima to obija o glavu;prokleta avlija sa prokletim narodom se nastavlja i svaki javni čovek na nekoj funkciji je dao svoj doprinos ovom kafkijanskom procesu,jer da nije,ne bi bio u javnosti.i treba da nestanemo,zato ne volim što to kažem,ali hvala čedi,tadiću,sonji i svim kandićkama koji rade na tome da nestanemo;i treba!jer,prokleta avlija-nema alternativu!
Препоруке:
0
0
59 четвртак, 01 април 2010 22:17
Sinisa
Cestitke g. Puricu i Kragujevcanima. Bilo je krajnje vreme da neko otvoreno digne glas protiv, sve prisutnijih, zloupotreba ljudi iz vlasti i onih koji su uvezani sa njima u interesno-promotivnim poslovima, na stetu gradjana.
Препоруке:
0
0
60 петак, 02 април 2010 08:13
Znači
Đokovići odustali:
Nije im se isplatilo jer nemaju od koga da dobiju novac za najveći deo parcele,a o teniskom turniru najviše kategorije smešno govoriti posle istog takvog u Beogradu,što je od početka bio njihov cilj.Političkom pričom Srđan Đoković uvlači sina u klizavu oblast.
Kragujevačka vlast izgubila mogućnost da i dalje priča priče o svetskim turnirima i neviđenim spektaklima i zapošljavanjima koji bi se događali u gradu i u koje su samo veoma naivni mogli da veruju,jer je Beograd od početka bio cilj Đokovića.
Zauzvrat kragujevačka vlast dobila priliku da sve svoje javašluke i neuspehe svaljuje na SNS,namerno zaboravljajući ulogu mladih i fejsbuka koji im je "došao glave".
Najvažnije mladi sačuvali park i napravili prve nesigurne korake ka civilnom društvu gde se najvažnije odluke donose uz konsultacije i voljom građana.
Препоруке:
0
0
61 уторак, 06 април 2010 13:35
gaga
g.Puriću...
Zašto nam ne objasnite,imam utisak da sve znate,u čemu je razlika između novca koji je Đokovićev i onoga koji poseduje Miško(tako mu Vi tepate)...dok nam to objasnite svima,nama,će biti jasno zašto poštovana porodica Đoković ne gradi u Kragujevcu nego u BG.Zarad tih istih razloga ni jedna poštovana porodica to u Kragujevcu neće...tj. kada nam Vi objasnite shvatićemo da ne može.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер