четвртак, 16. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Е-новине – оаза нормалности а и шире

Kоментари (47) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 19 фебруар 2010 18:07
bojan
mnogo se bavite njima...
Препоруке:
0
0
2 петак, 19 фебруар 2010 19:20
Мирко К.
Док су они на свом острву, све је у реду. Али, исувише често препливавају на обалу, чак и на ове странице. У томе је проблем.
Препоруке:
0
0
3 петак, 19 фебруар 2010 19:53
Здравко
Е-новине су јавно гласило и подлежу Закону о ширењу етничке мржње.Неко би требало да поднесе тужбу против Е-новина које упорно шире етничку мржњу.Ево једног примера, једног неизбрисаног коментара.

http://www.nspm.rs/politicki-zivot/e-novine-oaza-normalnosti-a-i-sire.html"

Или рецимо, Луковић и сувласник Бранислав јелић, оптужују становнике Р.С. за КОЛЕКТИВНУ одговорност за геноцид, што је чист фашизам:

http://www.danas.rs/danasrs/dijalog/lukovic_nije_prva_liga.46.html?news_id=183770

Стиче се утисак да су Е-новине плаћени лобисти антисрпске струје у БиХ и Републике Србије.У реду, лобирање је дозвољено, али у границама поштовања Закона против дискриминације.
Препоруке:
0
0
4 петак, 19 фебруар 2010 20:15
Млади Џедај
Оаза нормалности? Буахахахахаха
Препоруке:
0
0
5 петак, 19 фебруар 2010 21:09
Дарко Станојевић
Оптерећеност просечног домаћег родољуба тим "порталом" се МОМЕНТАЛНО спушта на разумну меру или чак на игнорисање, ако најзад утуви у главу да је то грађанско гласило БиХ Федерације, хостовано у Србији. Ок, и кроатокомуниста, али то се нас више не тиче. Екстремисти и националисти из обе те републике не залазе тамо, природно.

Можда је најлакше схватити тај "портал" као последње уточиште задртих југоносталгичара свих боја и годишта, а сви знамо где је био "центар" СФРЈ и одакле је све почело.

П.Л. је почасни грађанин Сарајева, Југословен. Он мора тако, навикао је.
Препоруке:
0
0
6 петак, 19 фебруар 2010 22:08
Travis Bickle
Ne preterujte. Nisu bas toliko izbirljivi. Dovoljno je da vam je ostalo "bar malo razuma" i mozete biti Lukovicev citalac.
Препоруке:
0
0
7 петак, 19 фебруар 2010 22:17
Kućepaziteljka
Vidite komentare na tekst Ane Radmilović pa onda pričajte o desnici i fašistima i normalnima i nenormalnima. Prvo svoje dvorište...
Препоруке:
0
0
8 петак, 19 фебруар 2010 22:43
Ala
Da u Srbiji radi i postoji pravo Ministarstvo kulture ono bi trazilo na uvid potvrde o sposobnosti autora tog portala za bavljenje javnim poslom(obaveza prilikom zaposljavanja).
E-novine su zalosna polutanska novinarska pornografija koja seje mrznju na Balkanu.Em su nepismeni,em ne odgovaraju za svoje postupke.
Pa,Brkicev "Tabloid",list protiv mafije,kako se predstavljaju je knjizevnost i istrazivacko novinarstvo za hik-bratiju iz E-novina.
Kakav urednik,takva i novina.
Vodimo racuna o ekologiji i zdravoj pameti pa tamo retko zalazimo-dovoljni su sami sebi.
Препоруке:
0
0
9 петак, 19 фебруар 2010 22:47
Симић Манојло
Ја сам Е- новине читао свега неколико пута , и
сваки пут су ме до суза насмијали .
Бољи су од сваке сићуејшн комеди .
Интересантно да дјелују у вријеме режима Бориса
Тадића , најгорег који је Србија икад имала (њима ,
наравно ни такав није довољно антинародни ).
Њихови новинари су , без изузетка , теоретичари
лаке мисли , бледуњавог интекетуалног профила ,
јефтиних брзих закључака , са увесељавајућим ,
титоистичким , црно-бијелим дискурсом о поријеклу
кривица на Балкану .
Типичан шлосерај краљевачке фабрике вагона .
Препоруке:
0
0
10 петак, 19 фебруар 2010 23:17
„Знамо шта сте радили прошлог десетљећа“
Prošlog desetljeća je Nikola Samardžić prebrojavao Jevreje, pomagao mu je Svetislav Basara, Batić i Protić su rehabilitovali Ljotića i Nedića, a Biljana Srbljanović i Veran Matić su bili kolumnisti revizionističkog časopisa Pogledi. E da, umalo da zaboravim - Čeda je predvodio neke demonstracije na kojima je okupljene pozdravljao ljotićevskim pozdravom a Slobi je zamerao to što je ovaj navodno "izdao Karadžića"...

Dakle, kao što je lepo rekao Luković, "никаква нас чињеница из њиховог профашистичког репертоара не интересује, не допуштамо никакав говор мржње са стране деснице. Једноставно – десничари, фанатици, разни лудаци – тога нема код нас. "
Препоруке:
0
0
11 петак, 19 фебруар 2010 23:27
хроничар
Од процене нормалности је све и почело. Хитлер је своје право лице показао 1939. године доношењем закона о нормалности. По том закону ненормални су изведени из болница, затим стрељани, онда су ненормални са "слободе" одведени у болнице и затим стрељани. Неки процењују да је тако стрељано 500 000 (петсто хиљада) Немаца. Реално се барата податком од сто до двесто хиљада стрељаних ненормалних.
А, онда, кад је заледио своје, Немце, могућношћу, да другачије мишљење може бити довољан разлог да по закону о ненормалности буду стрељани, основао је логоре, и кренуо, прикључење Аустрије, напад на Пољску, и тако редом до Русије и Србије. Е ту су му ненормални објаснили неке ствари. Ми ненормални њему нормалном.
Препоруке:
0
0
12 петак, 19 фебруар 2010 23:32
Теофило Стивенсон
г. Станојевићу,

У праву сте када тврдите да хрватских и босански националисти не залазе често тамо. Нема потребе. Као што се ни Албанци нису мешали у тучу пред српским манастиром. Долазе људи на готово, по своје. Мада је било и предлога за снајперске активности по Новом Саду. Ваља само мало загребати и све се појави. Без подтекста...

Када буду славили Мустафу Голубића, Васу и Младу Босну вероваћу да су Југословени. Они, напротив, јасно раде на уништавању успомена на југословенство. Јер Срби нису једнаки са другим југословенским нацијама. напротив, они су увек гори, на лествици која зорно илуструје какву врсту Дарвинизма нам спремају.
Препоруке:
0
0
13 субота, 20 фебруар 2010 00:02
The Tao of Groove
Opterecenost sosptvenom velicinom je jedan od ozbiljnijih poremecaja licnosti. Führer je na primer sebi svasta umisljao. Nekada su zdravstvene institucije bile te koje su imale nadzor nad osobama koje su se osecale nadmocno, bozanski ili imperatoski. Danas u Srbiji Tomica je sveo zdravstvo na farmaceutsku prciju pa su E-novine ponudile virtuelnu terapiju. Ne razumem zasto se baviti njihovim problemima na ovim stranama.
Препоруке:
0
0
14 субота, 20 фебруар 2010 04:26
Ne dirajte levicu!
"Петар Луковић и његова јеретичка братија не допуштају никакав говор мржње који долази од деснице. Да ли то онда значи да је дозвољен говор мржње са левице?" Cekajte, Marinko, zar Vi to nasedate na propagandu o Lukovicu i bratiji kao "levicarima"?! Razulareno ponasanje i pisanje zaista nema nista sa levicom - jer, nemojmo zaboraviti, levica je dala i u nedavno minulom veku neke od najumnijih ljudi! Comski je levicar, a Lukovic Petar je besprizoran, bezobrazan, neobrazovan, i njegov uvredljivi govor niko ne "procesuira"!
Препоруке:
0
0
15 субота, 20 фебруар 2010 09:41
Здравко
Прочитајте коментар коментатора са ником "Балтазар" на http://www.e-novine.com/comments/stav/35052-Putopis-zone-konflikta.html.

Он љутито псује мајку другом коментатору зато што је овај препоручио да се погледа италијански документарац "La Guerra Infinita" који на објективан начин третира етничко чишћење косметских Срба од стране Албанаца, а није, замислите, поменуо Сребреницу.Редакција и модератор не реагују, уствари и подстичу такво понашање.

Е-новине су разуларено квислиншко пропагандно гласило. Можда га не треба забранити,мада бих их ја замолио да се преселе у БиХ како не би могли да симулирају српско јавно мнење, али Перу Луковића и Бранислава јелића који су власници треба гонити за сваки случај сејања етничке мржње која је 100% усмерена према Србима, Р.С. и Србији.

Увек је било људи који ће из свог уврнутог уверења или једноставно због пара, бити спремни да шире расизам, фашизам и етничку мржњу, али зато постоји држава и закони који то МОРАЈУ да спрече.Изостанак реакције државе само ће охрабрити "демократу" Перу Луковића да настави да дивља по српској медијској сцени како год му падне на памет.
Препоруке:
0
0
16 субота, 20 фебруар 2010 11:43
Milos
Redovno pratim i sajt NSPM i e-novina. I jedni i drugi grade neku svoju paralelnu realnost koja bi mi da uzimam svaku izolovano i samu za sebe, kao jedini izvor informisanja i saznanja o svetu, bila krajnje nepodnosljiva. Ako nesto ne podnosim onda su to sektaska okupljanja, princip po kome dobrim delom funkcionise uredjivacka politika oba pogleda na svet, nezavisno od stepena u kome formalno priznaju ili osporavaju liberalno-gradjanske vrednosti.

Kao sto ove Lukoviceve u tome izdaje potpuni nedostatak samokriticnosti i dobrog ukusa, Antoniceve i Vukadinoviceve izdaje radikalna operisanost od smisla za humor, komicna ozbiljnost "poslednjih cuvara vatre"

Ipak, ruku na srce, i jedni i drugi nezaobilazni su na putu do dobre informisanosti, ali treba ih uzimati oprezno i dozirano u kombinaciji jednog sa drugim, gde ce naizmenicno igrati ulogu otrova i protivotrova.
Препоруке:
0
0
17 субота, 20 фебруар 2010 11:44
Виде Даничић
Постоји само једно оправдање за постојање оваквог гласила у Србији: сваки слуђени и недовољно обавештени Србин у тренуцима искушења или кризе треба да посети ово чудо од електронског гласила и биће му јасно да бити норамалан Србин зачи у ствари не бити ништа од онога што ово гласило заговара и препоручује какав Србин треба бити. Иначе, не верујем да ни у једној другој земљи на свету нема те демократије која би толерисала гласило које толико пљује и презире сопствени народ и државу. Што се мене лично тиче, не могу они мене никад презирати колико могу ја њих презирати!
Препоруке:
0
0
18 субота, 20 фебруар 2010 12:49
milanko
E-novine i njihovo društvo su po svim karakteristikama sekta,a ne nikakav "medij".Zatvorena grupa koja isto misli,oseća i dela u okviru posvećenosti svojoj grupi i ideji i čiji je smisao "ona sama",i gde smisao izvan ovoga ne postoji.Ideološki "pravoverna" i "jedini tvorac pravog smisla" otvorena jedino za svoje "vernike".Molim Vas da ubuduće nazivate pravim imenom ovu sektu i kada kažete "E-novine" ispred obavezno stavite "sekta" (Onda sve stvari dolaze na svoje mesto i neće biti nejasnoća u ovakvim komentarima)..
Препоруке:
0
0
19 субота, 20 фебруар 2010 13:55
ТОПОЉ
Кад би се они само ограничили на своју територију то би било још и подношљиво.Они често,чак и пречесто посјећују странице овога сајта.Добро знамо како наступају,шта мисле и у какве све крајности иду.Неки могу приговорити да они имају право на своје мишљење и да се не могу цензурисати тек тако.Слажем се,само живи смо свиједоци управо на овом сајту,какве све небулозе износе исти ти који ништа бољи нису од Петра Луковића.Ја би их подјелио у двије категорије.У прву спадају најтежи случајеви,односно они којима је што се Србије тиче Београд једина домовина а све остало је ништа.У другу спадају они који иду даље од Београда,тобоже воле Србију,али својим дјелима ту исту Србију уништавају и то из дана у дан. Још ћемо их се много наслушати и њихових коментара начитати(ко наравно буде имао живаца за то).Морамо их прихватити као сурову реалност.Нажалост.
Препоруке:
0
0
20 субота, 20 фебруар 2010 15:32
Дејан
Једном сам био на сајту е-новина, чисто да видим о чему се ради. Више нисам. Мислим да је нормално да се медији групишу и по својој политичкој и идеолошкој опредељености. Зна се које су публикације конзервативне, а које су либералне, и у томе не видим проблем.

Проблем је у томе што код нас појединци без икаквог зазора могу да подржавају независност Косова, Војводине или да тако олако ентитет Срба у БиХ називају "геноцидном творевином".

У другим земљама тога нема, јер би тужилаштво прилично брзо скратило језик таквима, затворским казнама.

Интересује ме шта "хроничар" има да каже о психологији личности као што су Петар Луковић, Теофил Панчић или рецимо Наташа Кандић, пошто је он "профајлер", па је самим тим упућен у све мрачне тајне људске психе.

Молим да нам каже, уз два услова:

1. да не наплати своје мишљење.
2. ми обећавамо да нећемо да га оцинкаримо колегама, да нема проблема што своје знање дели са онима који нису иницирани у ТАЈНУ.
Препоруке:
0
0
21 субота, 20 фебруар 2010 18:48
Srdjan Jovanovic
Pisati kriticki o E novinama i ne upasti u zamku eufemizma je istinski veoma tezak posao. Ako postoji zaista jedinstven srpski "brend" onda su to E novine. Nikada u istoriji civilizacije jedna grupa ljudi nije sa takvom primitivnom strascu i neskrivenom mrznjom atakovala na sopstveni narod, drustvo, drzavne institucije, tradiciju, kulturu, istoriju i sportska dostignuca. Najvise u svemu tome zacudjuje cinjenica da je ocigledno da se sve ovo radi na manje ili vise volonterskoj osnovi, imajuci u vidu finansijske neprilike u kojima se portal nalazi. Da li, recimo, bilo gdje u svijetu poraz najuspjesnijeg domaceg sportiste moze biti povod za otvorenu radost kao u slucaju Djokovicevog poraza od Conge na turniru u Melburnu. Kako komentarisati odlazak dijela redakcije u Sarajevo koja je, po sopstvenom priznanju, nastojala da do odredista slucajno ne nagazi teritoriju Republike Srpske koju oni nazivaju "Republikom sumskom", imanom koje su neoriginalno prihvatili od BiH medija iz tog istog Sarajeva.
Nije zaista problem Petar Lukovic. Problem je, medjutim, u onim brojnim sljedbenicima koji se i dalje odusevljavaju njegovim primitivizmom, koji umiru od smijeha kada on po hiljaditi put recenicu "ukrasi" nekom engleskom rijeci od kojih mu je najdrazi clan "the". Pljuvanje po sebi je odavno veoma popularan sport u Srbiji. Nesporno, cesto i veoma unosan. U slucaju E novina on, medjutim, dobija jednu novu dimanziju. On postaje hobi, strast i nacin zivota. On pred sobom rusi sve tabue i pomjera sve granice koje razlikuju dozvoljeno od nedozvoljenog. On postaje svakom danom sve agresivniji i ostrasceniji. Na zalost, kao narod i drustvo mi smo nemocni da se ovom fenomenu suprotstavimo. Mi smo nemocni da jasno i glasno kazemo da kritika, pa i sprdnja imaju granice preko kojih se ne smije preci. Ostali narodi, narocito veliki i mocni, su to davno uradili.
Препоруке:
0
0
22 субота, 20 фебруар 2010 19:22
@milos
Симпатичан је, али и врло провидан тај вас покушај да стављањем у исти кош са Е-новинама на "суптилан" начин багателишете и изблатите нспм и његове уреднике. Вама се не морају допасти поједини текстови и ставови које можете прочитати на нспм, али су они свакако по квалитету, објективности и озбиљности неупопредиви са оним што се може прочитати у Е-новинама које се, уосталом, јавно хвалишу да код њих "нема места за другу страну". Најзад, ако вам баш није јасна разлика, покушајте, на пример, да овај ваш коментар, који је подједнако неповољан и по једне и по друге, објавите на Е-новинама. Мислим да је поштеније да лепо кажете да сте, заправо, "другосрбијанац" којег нспм, Антонић и Вукадиновић у основи страшно нервирају, док вам се чини да Луковић и компанија само "мало претерују" у духовитости и вулгарности.
Препоруке:
0
0
23 субота, 20 фебруар 2010 21:35
Julius
Prepucavanje e-novina i nspm-a (pečat included) jeste sukob na levici.
Препоруке:
0
0
24 субота, 20 фебруар 2010 22:07
Милодан
Као редован посетилац Е-новина осећам обавезу да прокоментаришем текст г-дина Марка који је реакција на текст Томислава Марковића објављен у викенд издању листа "Данас". Текст Марковића је, што се тиче Е-новина, био арфимативан уз констатацију да се тамо не дозвољава "да се чује друга страна". То је тачно, али само у уводним текстовима, што по мом мишљењу није неопходно јер се та "друга страна" чује и види на сваком другом медију. Као што је познато Е-новине су настале гашењем чувеног "Feral Tribune" из финасијских разлога коме је склон и медиј о коме говоримо. Дакле, "уводничари" су бивши Фераловци и још по неки. Да их не наводим, мање више су познати. Теме које се обрађују су углавном политичке, има спорта, културе, фељтонистика је доста заступљена и углавном је фокусирана на догађаје из '90-тих година. Уређивачка политика има за циљ, по мом скромном мишљењу, да читалаштву презентира шта се све дешавало у поменутом периоду са посебним фокусирањем на "оно што су чинили" Срби са циљем да припадници овог нацио-корпуса коначно схвате да се "у Вуковару није бранио Београд" него да се тамо десио ратни злочин и урбицид, например. Заступљени су сви са еx YU простора изузев Словеније. Е-новине прате актуелне политичке догађаје. У свакодневној "обради" се налазе припадници политичке елите попут Тадића, Јеремића, Дачића, Додика док се спорадично "обрађују" Илић, Коштуница, Николић, Вучић, Шешељ и други. Ко су посетиоци портала? Углавном са простора Србије, БиХ, Хрватске а има их доста из дијаспоре од Аустралије до Канаде и од Финске до Јужне Африке. Посетиоци имају свој "nick" тако да се не зна ни полна припадност, националност (која се може наслутити) нити простор из кога се јављају. Посетиоци нису истомишљеници али су, углавном, једни према другима толерантни. Мишљења су различита и, као и овде, дешавају се жестоке расправе по одређеним питањима. Има хумора али и псовки. Залепи се понека етикета. Коментари се оцењују са "+" или "-" што потврђује тезу да не мисле сви исто.
Препоруке:
0
0
25 субота, 20 фебруар 2010 23:06
Pavle Ćosić
Najveći problem E-Novina, ali i cele te ekipe koja se deklariše kao levica, i kao s gnušenjem odbija uopšte da prenese suprotno mišljenje, je upravo u tome što se vrlo lako može dokazati da su upravo oni desnica, i to okorela ekstremna desnica. Ljudi koji zastupaju ovakvo mišljenje kao što je njihovo, u Evropi bi svuda bili na ivici dozvoljenog, a ponegde i zabranjeni zbog uskraćivanja prava na javno mišljenje i slične prekršaje koji sprečavaju državu da bude demokratska. Njihovo navodno deklarisanje da su antinacionalisti je providno. Upravo su oni najveći nacionalisti. Istina, ne srpski, ali američki svakako. Malo je reći nacionalisti.
Препоруке:
0
0
26 недеља, 21 фебруар 2010 01:49
Бане Б
Шта треба човек да мисли када се неко увек буса да је вредан, поштен, поверљив, истинољубив...
Животно искуство показује да је увек супротност у питању.
Препоруке:
0
0
27 недеља, 21 фебруар 2010 02:55
За Милодана
Или намерно изврћете истину или никада нисте били на сајту е-новина. Навдедите ми та другачија мишљења на поменутом пропагандном гласилу? Осим ако Кандић, Бисерко, Теофил и екипа из Пешчаника имају међусобно супротна мишљења, обзиром да се само људи са тим менталним склопом појављују тамо. И о каквој толеранцији причате када један острашћени Луковићев бојовник псује матер другом коментатору, или када други коментатор позива на убијање Срба по Новом Саду са снајпером, наравно модератор се прави наиван и у оба случаја и не реагује.
Оставите те Ваше неистине за неког ко никада није био на том електронском вашару примитивизма и острашћености.
Препоруке:
0
0
28 недеља, 21 фебруар 2010 09:26
Slobodna Vojvodina
Od svih medija u Srbiji jedino E-novine lice na nesto mada i one imaju svojih gafova npr. nisu nista pisali o tome kada je izvesni Rastko Nemanjic, iz meni nepoznatih razloga nazvan sveti Sava, zalutao u novosadsko obdaniste u stampanom izdanju....
Препоруке:
0
0
29 недеља, 21 фебруар 2010 10:09
Одбрана и последњи дани
Без икаквог претеривања може се рећи да је кафанска психологија присутна и у текстовима и у коментарима које објављује поменута новина,да је то један брлог ниских страсти у којем је кочијашки језик основно изражајно средство.
Препоруке:
0
0
30 недеља, 21 фебруар 2010 10:34
Здравко
Milodan

Pošto je gospodin pod pod pseudonimom Milodan jedan od 10-tak "full-time" prisutnih
na E-n. a i pojavljuje se i na NSPM, kojoj on inače na E-n. tepa sa NSF(ašistička)M,da vidimo ko je on ustvari.

Uz članak http://www.e-novine.com/stav/35052-Putopis-zone-konflikta.html pojavljuje se komentar:

"E sad lepo pogledajte film La guerra infinita pa mi nesto pricajte o nevinim albancima!!!!!!!!!!!Nije vas sramota!
Beogradjanin84". Pogledao sam, treba videti ovaj objektivan prikaz etničkog čišćenja Srba na Kosmetu italijanskog autora.Veoma potresno.

Znači, Beograđanin nam ukazuje na taj dokumentarac i to je sve od njega.

Međutim,sledi orkestrirana reakcija kojoj ton daje sledeći komentar:

"Vidim besan si. Malo bi klao? Palio i odnosio belu tehniku?
Sve je lako kad nema nevinih.
Ni "ustasa", ni "Turaka", ni "Siptara", nema nevinih. Nevini su samo Srbi. Dovoljno je pogledati La guerra infinita.
Pogledaj Srebrenicu, p..m.. ona odvratna.
I da skines taj nik, da ne brukas Beogradjane, konju jedan."

Baltazar Objavljeno: 20.02.2010 - 00:17

Komandant parade(E-n.imaju uvek po jednog Glavnog komesara koji se predstavlja kao komentator, ali je ustvari tu da usmerava diskusiju), dama pod pseudonimom Soraya odobrava ispred redakcije valjda:


@Baltazar ,jedan(poljubac) koji daje redakcija
i još od mene lično(puno poljubaca)
soraya1

Posle ovog uvodnog dela nastaje lavina napada na Beograđana.

Gospodin Milodan se pridružuje nekim podacima iz FHP koji nemaju veze sa etničkim čišćenjem Srba, a salvu uvreda koje su upućene mladom (84) Beograđaninu ne pominje,nije njegov problem.

@Beograđanin!
Nekoliko Tvojih prvih komentara me je nateralo da, evo u 0.26 h, "trebim" po internetu kako bi opovrgao Tvoje tvrdnje. Evo:
Prema podacima Fonda za humanitarno pravo (FHP), ...

Milodan Objavljeno: 21.02.2010 - 00:28 НАСТАВАК у следећем посту
Препоруке:
0
0
31 недеља, 21 фебруар 2010 10:39
Здравко
Za E-n. Gosp. Milodan sasatavio je jedan lep reklamni flajer u svom aktuelnom postu.Flajer ko flajer, sve naj naj.Svakako da u flajeru ne piše da se E-n verovatno finansiraju od strane islamskog kapitala, da je farsa o njihovom teškom finansijskom položaju namenjena "Vlasima", i da imaju zadatak da satanizuju R.S. i Srbiju i sve njihove institucije počev od Vlade, Crkve,intelektualne elite koja im nije po volji, itd.

Inače,što se tiče komentara,tu tek imamo posla sa strogo usmeravanom strategijom. Za razliku od NSPM, tamo moraš kod registracije da daš e-mejl adresu, ustvari IP adresu koju ti blokiraju čim počneš da izlaziš iz zacrtane strategije.I usput da doživiš ovo od strane jednog od vlasnika, Tomislava Jelića i njegovih moderatora:


"Zokic je psihopata. A takve brisemo cim se pojave. 11. put, 158. put, koliko god puta bude trebalo.
Mo
http://www.e-novine.com/comments/entertainment/entertainment-tema/34404-Happy-Day.htm


Bizibre, vvuk, njegov zenski alter ego BalCanisa, AcaTrta i slicni skotovi bice ubuduce brisani stagod da napisu na ovom sajtu, tako da je repliciranje na njihove postove cisto gubljenje vremena.
Pozivam sve normalne i pristojne komentatore da na njihove namere da od e-novina naprave brloge kakvi postoje na ostalim medijima, naprosto ne odgovaraju.
Mo
http://www.e-novine.com/comments/stav/33087-Zatita-damije.html

Inace, Daba je brisan kao iznimno glup tip, sto mu je predoceno i obrazlozeno. Nije imao primedbi.
http://www.e-novine.com/comments/srbija/vesti/34130-smo-ivi.html#
НАСТАВАК у следећем посту.
Препоруке:
0
0
32 недеља, 21 фебруар 2010 10:39
Здравко
A ovo je vrhunac. Moderator piše u ime komentatora. Kao komentator se pokajao i piše za sebe - kao na Staljinovim suđenjima:

Ljudi, izvinite.
Sad vidim da sam preterao.
Ja sam samo jedna fasisoidna budala koja se zanela, ponela i u toj ljigavosti pocela da vredja komentatore e-novina.
To se vise nece ponoviti, obecavam, a sve vas ponizno molim za oprostaj.
stankovic Objavljeno: 14.02.2010 - 12:37 0


http://www.e-novine.com/comments/entertainment/entertainment-licnosti/34876-Lukovi-pia-srpski-vjetar.html
"
Препоруке:
0
0
33 недеља, 21 фебруар 2010 12:43
Милодан
А ово су моје "реакције" на горње коментаре:@Beograđanin!
Nekoliko Tvojih prvih komentara me je nateralo da, evo u 0.26 h, "trebim" po internetu kako bi opovrgao Tvoje tvrdnje. Evo:
Prema podacima Fonda za humanitarno pravo (FHP), tokom oružanog sukoba na Kosovu u periodu od 1. januara 1998. do 14. juna 1999. godine i nakon dolaska međunarodnih snaga na Kosovo do decembra 2000. godine, na Kosovu je ubijeno, stradalo i nestalo 13.421 osoba. O sudbini 1.886 osobe se ni danas ne zna ništa, a njihove porodice još uvek tragaju za njihovim telima. Među njima je više od 500 Srba, Roma, Bošnjaka i drugih nealbanaca.

Od ukupnog broja žrtava (13.421), 10.533 su Albanci, 2.238 su Srbi, 126 Romi, 100 Bošnjaci, 40 Crnogorci, 25 Aškalije, 18 Egipćani, 13 Turci, 10 Mađari, osam (8) Goranci, četiri (4) Makedonci, dva (2) Bugari, dva (2) Česi, dva (2) Hrvati, dva (2) Rusa, dva (2) Slovenca, jedan (1) Rusin, jedan (1) Slovak i 294 žrtve čija se nacionalnost za sada ne može sa sigurnošću utvrditi.
Da li Ti je sada nešto jasnije?
Milodan Objavljeno: 21.02.2010 - 00:28
E, ja ovome, ugaslom, dadoh minus posle dužeg vremena. Nije meni krivo što on drugačije misli, to je njegovo pravo, nego ne mogu da shvatim da mi svi moramo da mislimo kao on.
Milodan Objavljeno: 13.01.2010 - 22:54
Одговор "угаслог" упућен мени:
Hvala na minusu. Milodane nacin na koji si to uradio je kao da si dao plus! Za komentatora e-novina skoro pa nevjerovatno civilizovano. Ne, uzasno je lijepo sto svi ne mislimo isto, bilo bi GROZNO da je suprotno. Milodane, postovanje i pozdravi (i plus od mene).
Препоруке:
0
0
34 недеља, 21 фебруар 2010 12:48
Милодан
И на крају моја реакција на одговор "угаслог" чији "nick" гласио: "ugasilisedabog":
ugasli!
Da li si možda bio na sajtu "nspm"? Da vidiš kako tamo dočekuju neistomišljenike. Ovo je labudova pesma. Moj odlazak na pomenuti sajt je prilika, kao uostalom i ovde, da iznesem svoj stav, prezentiram činjenice, navedem argumente...povodom nekog članka. Znate li kako reaguju komentatori? Pa to pas s'maslom ne bi progutao. Ja, opet, na te komentare napišem objašnjenje. Iznesem argumente. Ne vredi. To ih još više razjari. Živog su me razapinjali. Ne mogu da grešim dušu, bilo je i dobronamernih saveta da se tamo više ne pojavljujem, jednostavno ih iritiram. Došlo je dotle da se oglasi moderator i upozori komentatore da se "drže teme". Ma, razapeli me na stub srama. Upućivali me na E-novine, ja im odgovorim da sam tamo redovan, nisam osporavao ni tamo, kao i ovde, pravo na sopstveni stav ali mi smetalo što "mi stavljaju u usta" ono što nisam ni pomislio da napišem. Nešto neverovatno. Pozdrav!
Препоруке:
0
0
35 недеља, 21 фебруар 2010 13:31
влкс
Ја не видим разлику између ставова Е-новина и ставова које износи наш министар одбране. Тужно.
Препоруке:
0
0
36 недеља, 21 фебруар 2010 14:36
Здравко
Господине Милодане,

Ваше реакције како их називате немају везе са етничким чишћењем Срба.Ви наводите бројеве погинулих за време НАТО бомбардовања, а избегавате било шта да кажете о етничком чишћењу Срба на Космету. Тиме се солидаришете са Балтазаром чији коментар је за сваку осуду.Треба ли да поновим шта је рекао?

И још нешто.Смете ли да тврдите да НСПМ не називате у Е-н, НСФМ?

И немојте да се плашите. Овде вас нико неће псовати и понижавати, имате право да пишете што вам драго, неће вас модератор вређати као што то ради господин Бранислав Јелић на Е-н.А ако неко као ја покуша да вас раскринка, па боже мој, овде важе демократска правила понашања. Све најбоље, Здравко.
Препоруке:
0
0
37 недеља, 21 фебруар 2010 15:28
Симић Манојло
Ако неко податке ФХП Наташе Кандић сматра вјеродостојним , онда са њим (њом) заиста није
могуће водити иоле сувислу дискусију .
Она и њен фонд , увијек су узимали податке
супротне стране као истините ( а супротној страни
се још није догодила истина ),па на њима градила
ставове и предлагала казнене мјере за Србе и Србију.
Био сам свједок : пет метара од сједишта Међународног Црвеног Крста ,у којем је Софи из
Женеве правила спискове страдалих Бошњака ,добијене од локалне исламске Власти , у
подруму једне старе зграде , приковани за зид ,
изнакажени од стравичних батина , умирала су од
глади , жеђи и мучења чијој би маштовитости и
Инквизиција позавидјела , двојица Срба . Знам и
кад су их изнијели мртве , и одвезли на градску
депонију смећа.
А док су били живи и при свијести , могли су кроз
прозор да виде како Софи , свакога дана пролази
машући све новим и новим списковима .Њихова је
судбина била , да се никад не нађу ни на каквим
списковима .О њима Наташа и други борци за људска
права и њихови фанови , никад нису чули и неће
никад сазнати .
Они ће и даље лаж узимати као истину .
Препоруке:
0
0
38 недеља, 21 фебруар 2010 18:26
rigoleto
Prema podacima Fonda za humanitarno pravo (FHP)

Mislim sta reci.
Препоруке:
0
0
39 недеља, 21 фебруар 2010 20:52
Милодан
А ово су моје "реакције" на горње коментаре:
@Beograđanin!
Nekoliko Tvojih prvih komentara me je nateralo da, evo u 0.26 h, "trebim" po internetu kako bi opovrgao Tvoje tvrdnje. Evo:
Шта се из овога може закључити? Да није објављен мој претходни коментар (на горње коментаре").Могуће је да је "имао више карактера" од дозвољених 2000 али, колико се сећам, такав ми је одбијен па сам био принуђен да га редуцирам. Што се тиче броја жртава на просторима бивше СФРЈ користим податке Хелсиншког одбора за Србију, ФХП и Истраживачко документационог центра Сарајево. Не знам шта бих могао друго да користим. Можда их има, реците ми, прихватићу ваше сугестије са задовољством, одиста, без цинизма.
Што се тиче етничког чишћења на Косову и Метохији оно је почело тамо негде након "свргавања" Александра Ранковића и траје и дан данас. Али је оно перфидније од осталих етничких чишћења "наших" и "њихових" на просторима бивше нам СФРЈ. Дешавања након Кумановског споразума у јуну 1999. године су најмасовнији и по "хуманости" најтежи облик етничког чишћења. То није спорно.
Препоруке:
0
0
40 недеља, 21 фебруар 2010 20:55
cuckoo's nest
One flew over the E-paper's nest.

Svojim "originalnim" delanjem i "stilom", "novinar" koji se odaziva na ime Petar M.D. Luković, poodavno je prevazišao domen pisane reči, žurnalistike, novinarstva (svejedno, slobodnog-neslobodnog, zavisnog-nezavisnog, štampanog-elektronskog...), i koracima od sedam milja kročio u zonu "sumraka", tj. u domen PSIHOPATOLOGIJE.

Dakle, slučaj "novinara" P.L. (i njegovih "sledbenika) je zanimljiv ne kao novinarski, već kao psihopatološki "fenomen", i glede toge ga (unatoč svemu) i treba analizirati, proučavati i tretirati. Kao egzemplarni primer kako ostrašćena, slepa MRŽNJA pomračuje ljudski um.

Inače, on i njegovi verni obožavatelji, sledbenici i "pacijenti", što se mene tiče, mogu slobodno da se zabarikadiraju u svojoj "E-oazi" "normalnosti" (u svom "E-kukavičijem gnezdu") i nastaviti sa svojim kolektivnim "seansama"

Problem bi nastao (kako je to neko već napomenuo) onda kada bi se prvosveštenik "E-normalnosti" i njegovi "vernici" nekako probili (God forbid!) na "drugu stranu".
Препоруке:
0
0
41 недеља, 21 фебруар 2010 21:12
Милодан
@Здравко!
Милодан НИКАДА није овај портал нигде назвао онако како ми спочитавате, увек као "nspam" или "NSPM" са и без наводника. Имате архиву Е-н, погледајте, није то Милоданов вокабулар, бар када је овај портал у питању. За друге нећу, нити имам право, то да тврдим. Паушалне оцене и склоност поистовећивању са другима је одлика појединих учесника овог портала у недостатку аргумената што ме нагнало да (такав однос према неистомишљеницима) "упутим" текст "ugasilisedabog", који је пренет у једном од мојих претходних коментара. Ево, понављам га:
ugasli!
Da li si možda bio na sajtu "nspm"? Da vidiš kako tamo dočekuju neistomišljenike. Ovo je labudova pesma. Moj odlazak na pomenuti sajt je prilika, kao uostalom i ovde, da iznesem svoj stav, prezentiram činjenice, navedem argumente...povodom nekog članka. Znate li kako reaguju komentatori? Pa to pas s'maslom ne bi progutao. Ja, opet, na te komentare napišem objašnjenje. Iznesem argumente. Ne vredi. To ih još više razjari. Živog su me razapinjali. Ne mogu da grešim dušu, bilo je i dobronamernih saveta da se tamo više ne pojavljujem, jednostavno ih iritiram. Došlo je dotle da se oglasi moderator i upozori komentatore da se "drže teme". Ma, razapeli me na stub srama. Upućivali me na E-novine, ja im odgovorim da sam tamo redovan, nisam osporavao ni tamo, kao i ovde, pravo na sopstveni stav ali mi smetalo što "mi stavljaju u usta" ono što nisam ni pomislio da napišem. Nešto neverovatno. Pozdrav!
Milodan Objavljeno: 17.01.2010 - 18:32
За неупућене, ради се о коментарима поводом текста о Бранкици Станковић и још некима, да би тога, искрено речено, касније бивало све мање.
Препоруке:
0
0
42 понедељак, 22 фебруар 2010 02:12
@Милодан
Eto MILODANE sami ste pokazali da ste se "žalili" na razapinjanje na NSPMu, i sami kažete da Vi na e-novinama nemate pogani jezik,a za druge ne tvrdite... Pa kao redovan posetilac e-novina, kažite nam kakvi su ti kojima ste se žalili, kulturniji, umereniji, tolerantniji od najžešćih komentatora NSPM? Kakvi su tekstovi na e-novinama, umerni, odmereni, argumenti su iz više izvora ili samo iz "proverenih"? Autori se sa poštovanjem ili nipodaštavanjem odnose prema neistomišljenicima? Luković je rekao da će išamarati Antonića ako još jednom dođe na tribinu... govori li Vama to nešto?
Препоруке:
0
0
43 понедељак, 22 фебруар 2010 09:19
Здравко
Још мало о господину Милодану, па да завршимо с њим:

Господин Милодан подноси ИЗВЕШТАЈ Е-новинама о НСПМ:

Ja vam dođem kao Isajder "ubačen" na sajt NSPM. Bio tamo. Tekst je opširan i tendeciozan. Poslao sam komentar u dužini od 1999 "karaktera". Ostao samo jedam (1) ali ni to nije bilo dovoljno da napišem šta sam hteo. Naprimer, Koštunicu doktor Vojislava nisam ni pomenuo a imao sam razloga. U tom tekstu pominju se komentatori E - novina kao proB-92ovski što sam demantovao.
Milodan

http://www.e-novine.com/comments/stav/33628-Teorija-praksa-zavere.html


Господину Милодану је НСПМ омиљен сајт, али под наводницама:

E, sad. Počinje predstava za unutrašnju upotrebu, mislim, za Srbe tamo i ovde kroz intervju u (nedeljnim) Novostima , koji je, gle čuda, na svoj sajt nakačio moj "omiljeni" sajt nspm.

http://www.e-novine.com/comments/srbija/34168-Referendumski-politiki-poker.html
Препоруке:
0
0
44 понедељак, 22 фебруар 2010 11:24
@ Slobodna Vojvodina
Nisu pisali ni o tome kako je FHP zalutao u Srbiju, ko ga finansira i zbog cega. A bilo bi dobro da to znaju deca, od srednje skole, pa navise. Inace, Vas govor mrznje i sovinizam prema Srbima nema granice. Smatram da bi Vas valjalo udaljiti sa ovog sajta ili Vam bar izreci zabranu na izvesno vreme, dok se ne upristojite.

Svojim komentarima, naime, vredjate moja verska i nacionalna osecanja. Koji deo prethodne recenice Vam nije jasan? Vredjate me. Vas sovinizam, provokacije i prostakluk me vredjaju kao gradjanina ove zemlje, kao sto me vredjaju prostakluk, uvrede i nacionalno profilisanje Srba, psovacki recnik i uvrede moje nacije na e-novinama. What part of this sentence don't you understand?
Препоруке:
0
0
45 понедељак, 22 фебруар 2010 13:00
Милодан
@Непотписани!
@Здравко!
Нисам се жалио посетиоцима Е-новина, обратио сам се директно "угаслом" што се може видети из горњег коментара. Шта сам хтео да кажем? Да је харанга на Е-новинама против њега лабудова песма у односу на оно што сам доживео на овом сајту. Какви су текстови на Е-новинама? О томе сам писао у "главном" коментару, не бих да се понављам. Ако вас баш занима изволите на: "http://www.e-novine.com/". Ја сам Милодан а не Луковић и браним своје ставове а не Луковића. Да ли ми је овај сајт омиљен или "омиљен" можете просудити на основу мојих коментара на уводне текстове. Не бежим ни од једне једине речи потписане са "Милодан". То се односи и на Здравка. Тачно, мој давнашњи коментар, сећам га се. Како беше пише? НСПМ или оно што сте ми спочитавали? Молим! Не разумем добро. Аха, извињавате ми се, у реду је, примам извињење. Ја јесам дета сељачког порекла, не стидим се тога, напротив, али када схватим своју грешке, које чиним хотимично или нехотимично ја се лепо ИЗВИНИМ. Ево, скоро беше, на Е-новинама се водила полемика око анархосиндикалиста где сам износио своје ставове који су били у супротности са већинским ставовима коментатора (то иначе није први пут - посебно су "алергични" на мој монархизам и посвећености православној вери што не значи да не критикујем дешавања у СПЦ)) све док у Кажипрсту нисам пажљиво саслушао професорку Весну Ракић-Водинелић која ме је убедила да су моји ставови погрешни. Преостало ми је да саопштим посетиоцима портала промену својих ставова по питању анархосиндикалиста. То се десило пре њиховог суђења, када су, напокон, пуштени на слободу. Да ли је то нормално? По мени јесте. Здравко! Шта ти велиш на ово?
Препоруке:
0
0
46 понедељак, 22 фебруар 2010 21:40
Дарко Станојевић
E-reket je jedna od inovacija pristiglih sa digitalnom revolucijom. Predstavlja artefakt, nuspojavu i dosad niko nije na nju obratio pažnju. Evo o čemu se radi.

Napravite svoj sajt. Na njemu kačite svašta: tekstove autora iz ex jugoslovenskih zemalja i ponešto svoje. Uglavnom mrzovoljnog i psovačkog tipa. Onda razglasite da ste u finansijskom problemu. Za njega optužite nekog ko nema veze ni sa vama, ni sa vašim sajtom, i kažete kako upravo on sprečava oglašivače da vam daju novac. Onda iz dana u dan pišete loše o oglašivačima (koji vam nisu dali pare) i sve najgore o onima koji su oglašivače navodno sprečili da vam novac daju.

Potom sedite i čekate kome će prvom da dosadi i ko će da vas zamoli da vam plati kako bi prestali da ga blatite.

Napomena: ideja nije naročito originalna. Nastala je sa pojavom žute štampe, nastavile je televizije slične orijentacije, a potom je našla primenu i na webu.


Небојша Крстић

-----

Ја сам овде препознао "Е-новине". А ви? :)
Препоруке:
0
0
47 четвртак, 25 фебруар 2010 14:45
Симић Манојло
за Милодана;

Што се тиче броја жртава на просторима бивше СФРЈ користим податке Хелсиншког одбора за Србију, ФХП и Истраживачко документационог центра Сарајево. Не знам шта бих могао друго да користим.

Што не покушате са властитом главом ?
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер