@ како да не,
Има истине у Вашим наводима. Ако се техничко средство уредно одржава, онда оно дуго траје и не квари се много и често. Код лопатица турбине већ је друга ствар. Ако искључимо оштећење услед "улетања" неког тврдог предмета у турбину, онда истрагу треба покренути од питања како је прављена саржа (смеса) за израду лопатица. Код мотора са унутрашњим сагоревањем, кваре се вентили и опруге. Узрок, лоша саржа, лоша контрола, итд.
не разумем зашто се тај боинг не преоријентише на производњу трактора, на пример - авионе да праве, не знају
Slobodan Stamenic
Boing moze da zatvori radnju.
Једина три авиона која ЕрСрбија има у власништву су
три Боинга стара више од 30 година који никад нису имали ниједан инцидент захваљујући редовном одржавању
Products
Commercial aircraft
Military aircraft
Satellites
Space vehicles and launchers
Production output
380 commercial aircraft (2019)
229 military aircraft (2019)
2 satellites (2019)
Има истине у Вашим наводима. Ако се техничко средство уредно одржава, онда оно дуго траје и не квари се много и често. Код лопатица турбине већ је друга ствар. Ако искључимо оштећење услед "улетања" неког тврдог предмета у турбину, онда истрагу треба покренути од питања како је прављена саржа (смеса) за израду лопатица. Код мотора са унутрашњим сагоревањем, кваре се вентили и опруге. Узрок, лоша саржа, лоша контрола, итд.