Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Smrt tabloidima - sloboda narodu!

Komentari (42) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 12 februar 2010 16:18
@IN
VLADA PLAĆA ZORICI TOMIĆ STAN U PARIZU 7000 EVRA!!!!Mi koji zivimo u inostranstvu znamo da je to ogromna svota za stan, toliko se ne placa ni KUCA sa Bazenom na dobrim lokacijama ali mora da taj STAN ima NESTO posebno sta mi neznamo!
Preporuke:
0
0
2 petak, 12 februar 2010 16:20
@miki maus
Dragana, ako je BOža Đelić bio protiv verovatno zna i zašto a on je retko protiv svojih!Ovo mora da je i njemu koji je iz Pariza bolo oči ili je već video NASLOV U KURIRU!
Preporuke:
0
0
3 petak, 12 februar 2010 16:31
paja patak
U rubrici “Hronika“ je pre dva dana objavljen izveštaj waz.euobserver.com : “...SAD, Nemačka, Velika Britanija, Francuska i Italija poslale su prošle nedelje ministru spoljnih poslova Srbije Vuku Jeremiću diplomatsku notu sa upozorenjem da u narednim mesecima „ohladi" retoriku o Kosovu...“ Čiji ono beše WAZ-Mediengruppe ? Treći po veličini nemački izdavač novina i magazina. Čiji ono behu NIN i Alo? Ringijerovi – a Ringier AG je najveća medijska kuća Švajcarske. Šta će neutralna Švajcarska u ovoj “diplomatskoj“ igrici? Pa, u ovom (kao ni u mnogim drugim slučajevima) ona i nije baš sasvim neutralna: Švajcarska je, uz SAD, Nemačku, V.Britaniju, Francusku, Italiju i niz drugih “naših prijatelja“ član “Međunarodne blablabla grupe...za Kosovo“. Njima smeta Jeremićeva retorika – a gde ćeš naći zgodnije oruđe da udariš po neposlušnom i nestašnom njemu, nego u činjenici da se za stan/rezidenciju ambasadora pri UNESKO mesečno plaća 20 prosečnih srpskih plata i da on to, kao resorni ministar odobrava? Zagarantovana konsternacija širokih narodnih masa! “In no time” – iliti dok si trepnuo, na sceni se pojavljuje i sam Tadić, šokiran i nesaglasan sa takvim rasipništvom. To već kaže da se mengele u koje su smestili Jeremića počinju ozbiljno stezati. Rezultat će ubrzo biti vidljiv (ili i čujan).
Preporuke:
0
0
4 petak, 12 februar 2010 16:46
Odbrana i poslednji dani
Društvo smo u kome zabrana prostitucije važi samo za posrnule devojke. Svi ostali mogu slobodno da se prostituišu. Od političara, kulturnih radnika do raznih novinara i novina.
Preporuke:
0
0
5 petak, 12 februar 2010 17:13
Goran Jevtović
I šta je sad problem lepa damo???!!!
To što "neki" tamo NIN piše i "ostrvljuje se" na sirotog doktora, pardon, doktorku filozofije, ili što ona zaista troši 7.000 evra mesečno!!!
I za šta troši, i za koga troši, i kolika je vajda od tog trošenja za ovaj napaćeni narod? Koji će je, pazite cinizam, "napadati po ulicama"...
I ona je sada naravno, isprepadana, sledstveno tome isfrustrirana, pa onda moraćemo da joj plaćamo i lečenje i oporavak. Podrazumeva se, u jednoj od francuskih banja.
Zbogom Srbijo, ovakva kakva si...
Preporuke:
0
0
6 petak, 12 februar 2010 17:18
bobby brown
gospodja tomic ipak nije osoba od bog zna kakvog strucnog integriteta. mislim, doticna se ipak javlja u ulozi potpisnika knjige 'poljubac u doba kuliranja', koja se, avaj, nalik svakom estradnom uratku, prodavala po kioscima. on the other hand, ukoliko posao ambasadora podrazumeva organizaciju prijema, ruckova, vecera i sl., onda bi nesto skromniji smestaj svakako odgovarao misiji ambasadorke jedne u sustini siromasne zemlje. svi oni koje bi trebalo ugostiti svakako bi bolje misljenje imali ukoliko bi tako sjajna ambasadorka ispoljila i ponesto skromnosti, negoli ako bi ih ugostila u tako skupim odajama. naravno, pod pretpostavkom da je ambasadorka tako izuzetna - u sta osnovano sumnjam - kao sto nam to posvedocava g. jeremic.
Preporuke:
0
0
7 petak, 12 februar 2010 18:23
pr @ @mikimaus
Dragana, ako je BOža Đelić bio protiv verovatno zna i zašto...

Slažem se, ako je Boža (popularno Derikoža) bio protiv, on sigurno zna zašto. Ali je isto tako sigurno da vi ne znate koje je to 'zašto'.
Preporuke:
0
0
8 petak, 12 februar 2010 18:25
Nevena
Slažem se sa Pajom Patkom da je pozadina ove medijske hajke Vuk Jeremić, upravo zbog koraka koje je, zapravo, Tadić prvo preduzeo, a zatim, derogirao. No, valjalo bi, zaista, pročešljati koliko se nepotrebno izdvaja za ine naše ambasadore po svetu. Čitam u raznim komentarima na ovu temu koliko košta iznajmljivanje stana našeg ambasadora u DŽakarti - 8.000 evra, takođe kažu nepotrebno, Vidi Ognjenović u Danskoj se plaća hotel 4.000 evra mesečno, a šta je sa rezidencijom? Možda je hotel, zaista, jeftinije rešenje, ne znam. Izvesnoj gospođici u Rimu (da li je prva sekretarka?) takođe se plaća 8.000 evra mesečno. Treba proveriti ove podatke i izneti ih na uvid javnosti: da li su naše diplomate smeštene po finansijskoj meri svoje zemlje.
Preporuke:
0
0
9 petak, 12 februar 2010 19:20
Baš - Čelik
Autorka je u pravu što nas opominje da saopštenja NIN-a, BLIC-a, B-92 i drugih medija uzurpiranih od stranih fondacija nikada ne treba uzimati zdravo za gotovo, jer njihova ustremljivanja na određenu ličnost, ( čak i kada se tiču neke istinske nepodopštine od strane dotične ), nikada nisu motivisana iskrenom brigom za narod i borbom za pravdu, nego nekim mutnim i zlonamernim ciljevima, koji se na duže staze razotkriju kao veoma štetni i za narod i za državu.
Tako su i učestali napadi na Zoricu Tomić verovatno motivisani nekim njenim nepodobništvom, pretpostavljam zato što zdušno ne podržava evroatlantsko-soroševski crno-beli svet, onako kako bi to godilo Borki Pavićević i Teofilu Pančiću, pa se usuđuje čak i da javno razobličava njegove kulturološke devijacije.
Ipak, stanarina od 7000 eura jeste više nego preterana i takva demonstracija skorojevićizma zaista joj nije trebala, bez obzira na očigledne zle namere s kojima joj se to spočitava. Nije joj trebala baš zato što je ''doktor filozofije'', kritičar transnacionalnog kapitalizma i njegovih pritisaka na dušu i telo. Nije joj trebala ni zato što jeste sramota rasipati se lukzuzom u situaciji kada ljudi masovno ostaju bez posla ili dirinče za mizerne nadoknade uz sva moguća iživljavanja nadređenih ( ma koliko autorka Kanjevac tim povodom pominjala šerpe sa tufnama ). Kralj Petar, francuski đak i vojnik, po stupanju na presto nije koristio ni najsitniju dvorsku privilegiju zbog teške situacije u kojoj se zatekao narod, naređujući dvorskoj posluzi da gasi svetla po prostorijama gde nije boravio. Ministar finansija iz tog perioda Laza Paču nije davao ni paru iz državne kase dok se ne bi pouzdano uverio da odlazi na ono što će narodu zaista biti na korist. A kada mu je poštar doneo penziju u velikom iznosu, vojvoda Stepa je uzviknuo ''Šta će meni starcu ovoliki novac''.
To je ELITA dostojna svog naroda, za razliku od današnje skorojevićke, koja izneverava samu sebe čim joj se baci mamac u vidu položaja, privilegije ili nagrade.
Preporuke:
0
0
10 petak, 12 februar 2010 19:51
Robert Lee
Jasno je da ovde nije meta Zorica niti arcenje para...a da se pare arce na sve strane od strane drzave to stoji.
Ovo je samo obracun gde ce neko biti kolatelarna steta sto bi rek'o NATO.
Naravno da su mediji egzekutori, jer su kao takvi i kreiraii famoznim Zakonom o (Ne)informisanju, namestenim privatizacijama i tenderima.
A sto je nekada bio NIN i B92, mozemo samo da se secamo. Bas danas sam odapeo jednu strelicu prema B92 jer ni u ludilu ne pustaju komentare u vezi najnovijeg Mesicevog gafa u svetlu njegovog odlikovanja nase sugradjanke Sonje.
A Mesic, odlikovanje i Sonja, ni jedan komentar???...Ne moze da prodje pored moderatora, makazica, cenzora, spinera...sta god da ste.
Imate dobru platu, a u glavi umesto neurona chipove? Bojite se da vas ne iskljuce - log out?
Guza zvace gace...prpa ha!?
Da je Brankica moderator pustila bi bar neki na tu temu...ali jedna je Brankica - ona ima hraborsti, a vi ni "to" ni pameti.
Nekada sam vas cenio i u vama video svetlo...bili ste B92, a sada ste Bleeeee 92 sa sve Big Brotherom.
Blejanje je vas izbor.
Cenim da bi sledeci veliki hit vase medijske kuce bio "Trenutak istine"...ma nadmasicete Pink u to sam siguran!
Nekada ste ucili narod da misli svojom glavom..
Preporuke:
0
0
11 petak, 12 februar 2010 20:31
Darko Stanojević
Ako moram da biram između Zorice i Podgorice, da se tako izrazim, biram UVEK Zoricu!

Zorica je tako šarmantna i zanimljiva, za razliku od onih samonaduvenih sivih 'tića.

G. Jeremića cenim i zaista mi nije jasno kako uspeva da (za)drži svoje stavove, potpuno okružen "žutim europreduzećem".
Preporuke:
0
0
12 petak, 12 februar 2010 21:32
Ludi skretničar
Slažem se sa Baš-čelikom.

Treba biti krajnje oprezan sa aferama koje "otkrivaju" i plasiraju Blitz, Beeee 92 i bratija. Briga me i ako neki to nazovu paranojom, iskustvo govori suprotno.
Preporuke:
0
0
13 petak, 12 februar 2010 21:39
Milena Matić
Sigurno je jedno, skromnost i štednja nisu odlike naše države! To je zadatak pukih i osiromašenih građana koji svo ovo rasipanje plaćaju!
Ima logike kada se kaže da treba platiti i sijati za neke prijeme i situacije,ali ono što smeta je UNESKO.
Dotična gospođa je ambasador za zaštitu spomenika kulture. Kada bi se pare koje ona troši za stanovanje, potrošile za Narodni Muzej, ili za Sirmijum, ili za Paju Jovanovića, za neki manastir, za sve manastire, za tvrđave, kule, zvonike, freske, slike i knjige koje trunu po Srbiji, onda bi to, reciprocitetno imalo smisla. Ovako, dok nam se spomenici UNESKa mrve pred očima, a neko troši ogroman novac bez rezultata, samo da bi stanovao, logičan je odijum građana.
Mogu se složiti da su strani plaćenici orkestrirali čitavu priču zarad svojih interesa, to se vidi. Međutim, kad ćemo sami mi početi da čistimo svoje dvorište, i da postavljamo prava pitanja i da se borimo za prave nacionalne prioritete?!? Zašto treba uvek neko sa strane da nam kaže da nam se ograda iskrivila i da će da padne?
Preporuke:
0
0
14 petak, 12 februar 2010 21:53
milorad
Vlasnik i bivši direktor ringier korporacije je Michael Ringier. Prisustvovao je kao švajcarski delegat 1992 godine u maju sastanku grupe Bilderberg u francuskom mestu Evijanu gde je snimao govor Henrija Kisindžera koji je tom prilikom izjavio: "Imaćemo svetsku vladu sviđalo se to nekome ili ne. Milom ili silom." A čitava ova priča sa rekonstrukcijom vlade i prebacivanjem Ponoša u MIP ima za cilj smenu ministra Jeremića. A deo te priče je i pritisak na vladiku Artemija gde taj blic izlazi sa naslovima tipa kakose vodi istraga o tajnim računima vladike Artemija. To Bilderberzi rade samo artiljerisjku priperemu terena kako bi finalizovali status Kosmeta kao nezavisnog jer očigledno iz nekog razloga ne smeju da čekaju presudu Međunarodnog suda. Odatle i pritisci oko preuzimanja severa Kosmeta koje vrše preko svog vernog sluge Fejta. Rezolucija o Srebrenici je deo tog plana i te medisjke postavke i propagande. Srpska država se urušava iz same države. Sa crkvom isto tako. Urušava se iznutra. Cilj je kompletna nezavisnost KOsmeta. Ako uspejud aizguraju rezoluciju o Srebrenici, smene Jeremića i vladiku Artemija, Tadić će krenuti sa pričom o priznavanju nezavisnosti Kosmeta i uključenjem Srbije u NATO. Bez referenduma.
Preporuke:
0
0
15 petak, 12 februar 2010 22:02
remmiz
Gazde su odlucile..ima da leti blato na sve strane..niko nece ostati cist.
Zato su Tadica povukli u stranu..Nekada se oglasavao cim ogrebu automobil nekom iz NVO..sad ga nema..Neobavijesten valjda.

Neobavijesten da clanovi vlade vode kampanju za ulazak u NATO..ne oglasava se.
Neobavijesten da EULEX i albanci otvoreno najavljuju preuzimanje kontrole nad sjeverom Kosova i Metohije...ne oglasava se.
Neobavijesten da sekretarice i vozaci raspolazu drzavnom imovinom kao da je njihovo privatno vlasnistvo,a sve to dok on reklamira racionalnost u javnom sektoru..nema ga ..neobavijesten.

Glavno obiljezje predsjednika Tadica je.. U nacelu..Neobavijestenost
Preporuke:
0
0
16 petak, 12 februar 2010 22:20
milena ankic
Nije mi namera da branim g-du Tomic ali ocigledno da je zena "kolateralna steta" naseg podanickog
novinarstva.Zasto nisu "oblatili" zenu nekog naseg
"biznismena"ili tajkuna.Nema sanse ,takvi ih placaju.Bilo bi divno kada bi "pretresli" sve nelogicnosti koje su prisutne u Srbiji,a bogami i po nasim predstavnistima bilo koje namene u svetu.
Za mene je vazno kako ce ta zena predstavljati Srbiju.Kirija jeste visoka ,ali koliko znam i na drugim mestima imamo luksuzne rezidencije.Da li je
neko podneo izvestaj sta su ljudi(stanovnici tih rezidencija ucinili za Srbiju,koliko su novca inkasirali,koliko su poslovnih veza i kontakata napravili).
Zasto malo ne pisu kako zive nasi politicari.Dovoljno je samo neka napisu kako zive predsednici Opstina,sta voze a o celnim ljudima stranaka da i ne pricamo.
Secajuci se naseg konzula iz osamdesetih (koga sam upoznala u jednom Nemackom gradu),koji se klatio na stolici bogarajuci preko telefona nemam srca da
ne napisem nesto u odbranu te zene koja je pojam skromnosti i kulture za mnoge "likove"nase politicke arene.
Nadam se da ce sve vise zena biti u nasoj diplomatiji.Poznajem mnoge koje bi veoma uspesno predstavljale svoju zemlju.
Preporuke:
0
0
17 petak, 12 februar 2010 22:44
Neofit77
B92 bi trebao da objavi koliko plaća nadoknadu za poslovni prostor i ko je zahvalan za to, više nas, poreske obveznike, oni oštete mesečno, plaćajući nerealnu cenu nego Zorica Tomić.
Preporuke:
0
0
18 petak, 12 februar 2010 23:04
Cemu?
Stvarno ne razumem cemu raspilavljenost nad sudbinom nesrecne Tomiceve. Kada su isti ti tabloidi razvlacili po svojim stranicama Dinkica, Jelasica, Cedu i sta ti ja znam koga sve ne, Dragan Kanjevac se nije oglasavala. I to je u redu - javni zvanicnici moraju da istrpe javnu kritiku, pa i prozivku. Sta je sada Zorica Tomic? Ambasador Srbije u UNESCO. Dakle, sta je ona? Javni zvanicnik. Dakle, isto sto i Dinkic, Jelasic, Velja Ilic, Ceda, Beba i ostali. Molim lepo - neka istropi, ili ako smatra da je oklevetana, neka ih tuzi za klevetu. Kukumavcenju stvarno nema mesta.
Preporuke:
0
0
19 petak, 12 februar 2010 23:39
Tata-mata
Zaista treba biti veoma obazriv i skeptičan prema vrućim aferama koje nam serviraju B92, Blic, NIN. Za ličnosti koje oni pokušavaju da provuku kroz blato, to može da bude i velika preporuka kod slobodnih, zdravomislećih ljudi. U Parizu teško može da se iznajmi garsonjera za 1000 evra, u Moskvi svaka zapadna kompanija svakom svom službeniku daje 5000 dolara mesečno za stan. A ovde se radi o rezidenciji ambasadora u Parizu. Da li je 7000evra malo ili mnogo, to treba da bude stvar pravilnika Ministarstva inostranih poslova i odgovarajuće stručne analize, a ne banalno benavljenje i licitiranje po tabloidima. Jasno je svakom nepristrasnom čitaocu da mnogo jeftinije ne može da se iznajmi rezdenciajlni objekat u Parizu. Takođe je svakom jasno da istinski cinj ovih napada nije ušteda neke hiljade evra, a verovatno glavna meta nije ni Zorica Tomić. Koliko je ona kompetentna za posao koji obavlja, iskreno rečeno ne ѕnam. Ali, za mnoge druge -- znam, a ѕnate i vi! Njih nikada ne prozivaju ni B92 ni Blic ni NIN. Da li verovati u slučajnosti?
Preporuke:
0
0
20 subota, 13 februar 2010 00:06
Vladimir G.
Da hoće jednom da se održi ta nesrećna skupština DS-a, da se oni najzad sukobe do kraja, pa koji preostane da se najzad posveti iskreno politici...

U tom slučaju bi imali bar koga da napadamo za sve ono što je loše i što će biti sve lošije u našoj Srbiji. Inače, ovako kako je, sve je laž, manipulacija, čistke mangupa od strane još gorih mangupa, kojima nekim slučajem padaju tek remontovani avioni, ali šta je to za nesrećnu Srbiju, ostala su nam još tri, puna kapa, dosta be, šta frkćete odmah, pa leteće i oni, dok budu imali točkove i gume na njima, a kad ne bude, ima kod pradedinog vajata tronožac, pa će poletati sa tronošca, pa da.

Mnogo bre brinete, dno je filozofski pojam, iza svakog dna ima ambis, pa dno, pa još veći ambis, meću prostor je obmana i to je Srbija.

Mi smo zemlja obmana ispod svakog dna, na žalost.
Preporuke:
0
0
21 subota, 13 februar 2010 00:09
brm
komentari većine me podsećaju na onaj dan kad je sud sramno presudio u korist Tijanića protiv BKVUčo,pa su svi likovali...a niko nije primetio da je toga dana svečano ukinuta svaka sloboda javnog izražavanja ..pa makar i protiv BK VUčo..
tako i sada..B92 blic alo i nin javili - mi moramo da budemo protiv...
OK više volim zoricu od brankice..ali brate 7000!!!..PRIMITIVNO

a ovima koji znaju pozadinu..pa ako je tako baš onda nisu smeli da iznajme za 7000!!!
u protivnom su diletanti..a diletanti na visokim pozicijama produkt su komunizma..jedan od "stubova" demokratije je kompetentnost
neko je već prokomentarisao kul kompetencije Zorice Tomić, naslednice ambasadora Andrića.Dučića, Crnjanskog...
uopšte ta ideja da se nešto u diplomatij postiže šarmom i žurkama ... pa je pOtrebna rezidencija..
a o Podgorici samo redak A TO JE SUŠTINA
Preporuke:
0
0
22 subota, 13 februar 2010 00:28
Vladimir G.
Sada čitam sledeću vest:

Srbija je na osnovu rezultata iz više naučnih oblasti dobila status Zvezde u usponu zabeleživši najbolja dostignuća u svetu u 10 naučnih disciplina, navodi se u izveštaju agencije Tomson Rojters (Thomson Reuters).

Naučnici iz Srbije pokazali su najbolje rezultate iz matematike, biologije i biohemije, hemije, kliničke medicine kao i u informatici, navodi se na Tomsonovom sajtu Sajens voč www.sciencewatch.com koji se bavi dostignućima i trendovima u naučnom istraživanju.

Srbija je najbolje rangirana i u inženjerstvu, izučavanju svojstava materijala, fizici, neurologiji i izučavanju ponašanja, farmakologiji i toksikologiji.

Lista se odnosi na dvomesečni period od juna do avgusta 2009. godine i sačinjena je na osnovu osnovnih naučnih pokazatelja, navodi se na sajtu.

U izveštaju se dodaje da tako dobri naučni rezultati u brojnim naučnim disciplinama u Srbiji više ne predstavljaju iznenađenje, s obzirom da je još od 2008. godine Srbija stalno bila na prvom mestu u oblasti hemije.

Srbija je takođe na svim listama u 2009. godini, koje se rade na svaka dva meseca, bila najbolje rangirana u matematici. Iz fizike najbolji rezultati postizani su i u izveštajima objavljenim u julu i septembru 2008, kao i u martu septembru i novembru prošle godine. (Beta, Mondo)

I ovog puta su pogrešili, spisku treba dodati i uspehe sprpske vlasti, koje se odnosi na definiciju dna, makijavelizma i svih onih tako popularnih veština u vladajućoj nazovi eliti.

Šta ono beše tema, stan, pa da...
Preporuke:
0
0
23 subota, 13 februar 2010 10:22
m. -ić
Što se tiče male zagonetke s kraja članka, moj tačan odgovor verovatno ne bi promakao oštrom oku urednika, pa ga neću ni pisati. Ali ako smo već kod narodnih umotvorina, ima i ona: Na vuka povika, a lisica meso jede. A ima i ona: DŽaba ti kišobrana otvarati, kad voda poplavi.
Preporuke:
0
0
24 subota, 13 februar 2010 10:23
tva
Voleli bi da znamo koliko kostaju rezidencije i sluzbeni stanovi nasih izabranih i postavljenih nosioca vlasti u Srbiji, evo prilike da se novinari dokazu.
Preporuke:
0
0
25 subota, 13 februar 2010 10:24
Jasna Simonovic
Vladimir G., Sjajno! Živela naša "zvezda"!

Gde je zarada (pare) od tih dostignuića?

U kojoj zemlji su zaštićena prava na intelektualnu svojinu tih dostignuća? Koji su ugovori potpisani i koliko od toga dobija Srbija?
Preporuke:
0
0
26 subota, 13 februar 2010 14:17
Jedan pažljivi čitalac
Za pažljivog čitaoca (i slušaoca) raznih medijskih produkata, gornji tekst predstavlja logičan izraz promišljanja (i) na ovu, konkretnu temu. Pitanje je samo hoće li se zaključci tog promišljanja suzbiti i pravdati na svakojake načine ili će se, kao u ovom slučaju, jasno reći o čemu je reč i šta je u pozadini.
Od autora NSPM redovno očekujemo samo ovo drugo.
Zato - čestitam i ovaj put - ispunjavate zahtev sopstvenog slogana!
Preporuke:
0
0
27 subota, 13 februar 2010 15:34
Dejan
Jeste, kampanja protiv Zorice Tomić je očigledno orkestrirana, pričaju i pišu o tome danima.

Kad je 15000 ljudi na Fejsbuku osnovalo grupu za podršku čoveku koji je Velju Ilića udario u glavu, i to baš na mesto gde je imao operaciju, to je prošlo samo kao usputna vest, mada je to i veći skandal od ovoga.

Da je neku tresnuo šamar novinaru nekog od medija "druge" Srbije, oni bi napravili "Sablju 2".

Bez obzira na nedoslednost ovo jeste skandal, kao što je neshvatljiv pristup naše diplomatije odabiru ambasadora.

Koje su pa reference Basare bile da bude ambasador?

Gledao sam na televiziji jedne susedne zemlje razgovor sa ambasadorima Srbije i Hrvatske. Dok je hrvatski ambasador bio diplomata od karijere (iz razgovora se zaključilo da je dugo u službi), naš ambasador je novinar, koji samom svojom pojavom nije prikladan za ambasadora. Hrvatski ambasador je delovao kao gospodin čovek, uglađen, odmeren i pravi reprezent svoje zemlje. Naš je delovao kao jedna pogrbljena pijandura sa nekom retkom bradom, podočnjacima i brkovima požutelim od duvana. Kontrast me je zaboleo. Vreme je da školujemo ljude za diplomatiju i da više ne šaljemo političke i medijski prepoznatljive ličnosti na mesta kojima nisu vični. Mi inače nemamo pravu nacionalnu elitu, tako da možemo kod objektivnih stranaca samo da izazovemo gađenje sa našim intelektualnim perjanicama. Diplomatija je profesija kao svaka druga, a ne nagrada.
Preporuke:
0
0
28 subota, 13 februar 2010 15:53
Doktorka
Nijedna svota, sama po sebi, nije problem. Znamo uostalom da su ambasade i ambasadorske rezidencije uvek reprezentativne i po pravilu locirane u ekskluzivnim i skupim četvrtima. Diplomatija košta.

Pitanje je samo šta država dobija za svoje pare.

U Londonu Srbija ima za ambasadora nemuštog i neharizmatičnog profesora koji kad progovori instantno uspavljuje i ambasdu sa mejling listom na kojoj nije nijedan relevantan Britanac. O srpskim atašeima za kulturu i štampu da i ne govorim.

Od takvog poslanstva Srbija nema nikakvu korist i to je totalno bacanje para.
Preporuke:
0
0
29 subota, 13 februar 2010 16:34
Niste pazili
@Dejan

Kad je 15000 ljudi na Fejsbuku osnovalo grupu za podršku čoveku koji je Velju Ilića udario u glavu, i to baš na mesto gde je imao operaciju, to je prošlo samo kao usputna vest, mada je to i veći skandal od ovoga.

Da je neku tresnuo šamar novinaru nekog od medija "druge" Srbije, oni bi napravili "Sablju 2".


Potpuna neistina - Teofil Pančić je posvetio celu poslednju kolumnu u Vremenu upravo toj idiotskoj grupi, a kolumnu je preneo i "Peščanik". Evo šta Teofil kaže na temu "sajber-cipelarenja":

"Na trećoj strani, već je registrovan brzo rastući fenomen sajber-lešinara koji su se okupili na famoznom Fejsbuku, pa sada slave tipa koji je nokautirao Ilića; ima ih već više hiljada, i stalno im se pridružuju novi, valjda po onoj matrici po kojoj i najgora funjara naposletku priđe da zacipelari ležećeg, kad se uveri da je ovaj tako temeljito sređen da se neće brzo pridići. Iskreno da vam kažem, nespokojan sam pri pomisli da tu negde, u blizini, obitavaju hiljade i hiljade sociopata koji se vesele tome što je neko (potpuno je svejedno ko) dobio batine, a da nije činio ništa osim što je negde stajao i nešto govorio onima koji su hteli da ga slušaju. Istina, u ogromnoj većini, to nisu ljudi koji bi se organizovali u nekakve ulične bande za prebijanje onih koji im se ne dopadaju. Ne, radi se mahom o malograđanskim miševima, kukavicama i mizerijama koje su, otkad im je interneta, uplovile u zvezdano razdoblje svojih frustratskih života, jer sada mogu da se baškare kod kuće, u papučama, zaštićeni čadorom ili burkom anonimnosti, i da iz te busije rade šta god žele kome god žele, pa tako i da organizuju fan-klubove čoveka koji je, eto, postao poznat jedino po tome što je nekog drugog čoveka tresnuo u glavu."
Preporuke:
0
0
30 subota, 13 februar 2010 16:36
Milorad Đošić
...vojnik o skraćenju.
Jasno je kao dan da ovde nije cilj Zorica. Ona će biti otprilike kolateralna šteta kako neko reče, ili će možda da se piše dva,tri dana dok se sve po običaju ne zataška. Nije samo Zorica u pitanju. Ima Zorica otprilike koliko hoćete samo je ova stavljena na tapet. Šta činiti? U jednom dnevnom listu sa preko 400 komentara na ovu temu jedan reče, bliže se izbori pa je to prilika. Evo Ukrainci su pokazali kako se i to može, mada nešto nisam video da su se naši prečestitali.
Bahatost ove vlasti prevazilazi sve pokondirene tikve, gospođe ministarke i slične slučajeve. Tolika osionost do sada nije viđena. Od Meksika, preko Amerike i kojekude ko zna kojih zemalja ljudima se daju diplomatska mesta zato što su simpatični, lepi (neki i nisu ), dragi ( neki i nisu ) i naravno odani, ali kome? A država, šta to beše? Naravno, očekujem pitanje, šta je meni dala država? Na to pitanje dao je odgovor Vladika Nikolaj.
P.S. Ja sam dao deo poslovice, ali mene više interesuje da li postoji uopšte cilj?
Preporuke:
0
0
31 subota, 13 februar 2010 16:37
Danski Srbin
Bog me ubio ako sam razumeo sta je g-dja Kanjevac htela da kaze,koga pljuje a koga ljubi.
Jos vise sam zbunjen komentarima u kojima se prica o politickim Markovim konacima a preskace kirija od 7000 eura mesecno. Ovo vazi i za pisca clanka u Politici i komentatore.
Tema price je visina kirije i o njoj treba razgovarati. Za koje se politicke planove i ko hoce te cene da koristi je teme za poseban razgovor.
Cena od 7000 eura mesecno za stan je cena koju moze da placa neko iz svog dzepa.Ja zivim u Danskoj i cudi me da g-dja ambasadorka u ovoj zemlji zivi u hotelu za 4000 eura mesecno ,kad se kuca na Strandvaju (Kopenhagensko Dedinje)moze kupiti sa uplatom od cca. 50000 eura i mesecnom otplatom od cca.3000 eura na 20 godina. Raniji ambasadori u Danskoj su stanovali u iznajmljenim kucama ,dok je sama zgrada ambasade nasa svojina.Ima li u ministarstvu inostranih poslova ekonomista, koji bi mogli razmisljati o racionalnosti potrosnje nasih predstavnika u inostranstvu.
Isto je i sa Parizom .Pada li Vam na pamet kakav utisak cini luksuz u kome zivi predsatavnik jedne siromasne zemlje.Znajuci ovaj svet, to ne deluje simpaticno .Nikad nisam bio u Parizu, ali sam ubedjem da se to moze mnogo racionalnije , skromnije i na zadovoljavajuci nacin resiti.
Sokirala me je cifra Podgoricke kirije. To mi lici na to, kao da sopstvenik zgrade zivi u Beogradu ili mu brat isplacuje deo ove kirije. Pored ovih neosnovanih predpostavki ,ja sam ubedjen da je to obicna Balkanska ujdurma ,kao i kirija Crnogorskog ambasadora u Beogradu.
Sasvim je moguce da se ovo perfidno koristi kao deo plana smenjivanja nekog ministra ali to nije razlog za zamenu teza.
Preporuke:
0
0
32 subota, 13 februar 2010 17:00
Antiglobalista i podstanar
Svi znamo čije interese zastupaju NIN, Blic, B92. Ali to ništa ne menja na stvari. Kažete – i drugi troše. Tačno. Ali ni to ništa ne menja na stvari. Kirija za Tomićkin stan je sramna i to je činjenica koju ne mogu promeniti nikakve priče o teoriji zavere, tabloidnom novinarstvu, Tomićki kao kolateralnoj šteti i slično.
Preporuke:
0
0
33 subota, 13 februar 2010 17:49
Smrt tabloidima - živela Vikipedija
Prema podacima iz Vikipedije, Zorica Tomić, sociolog kulture, je između ostalog kolumnista u Blicu (vlasnik Ringier), i autor je knjiga MUŠKI SVET i POLjUBAC U DOBA KULIRANjA. U saradnji sa sestrom Mirjanom Bobić-Mojsilović, napisala je knjigu O HOROSKOPU-LIBER STELLARUM.
Preporuke:
0
0
34 subota, 13 februar 2010 18:38
slbr
Vuk Jeremic, izmedju ostalog kaze za Zoricu da je "ona bolji ako ne i jedan od najboljih ambasadora".Ne znam da je ona uopsete negde i bila ambasador. Doduse, kakvi su nam ambasadori i kao ih kupe po kafanama, mozda je i V. Jeremic u pravu. Pa i njegovo prvo zaposlenje je Ministar i sta mu fali...?
Preporuke:
0
0
35 subota, 13 februar 2010 18:53
Milan, Novi Sad
Nije ovo prvi put da prolazimo kroz sličnu situaciju. Tadiću i demokratama je već jednom uspelo da određene teme, neprijatne po njih eliminišu, time što bi ih vezali za konkretne osobe ili grupe.

Tako smo imali Koštunicu koji je bio štetan jer je bio legalista. Toliko su DS-ovi mediji navalili sa tom pričom da je na kraju ispalo zaista negativno zalagati se za legalnost. Kada su želeli marginalizaciju kosovskog pitanja, to pitanje su sveli na tvrdi nacionalizam, navijače, radikale... Kao da neko koga to pitanje zanima zaista mora biti pripadnik bilo koje od tih grupa. Rekao bih da nam opet sledi ista priča, banalizuju se važne temu time što im Tadićevi mediji daju neki "strašni" lik i time što čitavu propagandnu mašineriju uključuju kako bi nam te teme ogadili, uplašili nas.

Mislim da je Jeremić taj koji će biti sledeća žrtva istog scenarija. Žrtvovanje Jeremića je smišljeno kako bi nam DS pokazao da je priča o Kosovu i nacionalnim principima neodrživa priča. Prinošenje Jeremića kao žrtve zapadnoj diplomatiji biće primer kako ta politika usijane glave ne prolazi i kako se mora realno razmišljati. Ili je stvar samo marketinška, pa će se Jeremić održati na poziciji ali uz jasnu predizbornu poruku narodu kako se DS bori za nacionalne interese.

Nisam sklon da verujem ljudima koji u prvi plan guraju energičnog Jeremića, koji ni za pedalj ne odstupa od principa; a pritom na unutrašnjoj sceni sprovode uništavanje medija, sudstva i svakog osnova državnosti. Neću ulaziti u iskrenost Jeremićevih namera, ali sam prilično siguran da je instrumentalizovan. Vidim ga samo kao reklamu DS-a koja je bila tu da zavodi nacionalno opredeljene glasače a sada... Sada se toj reklami ukazuju nova iskušenja, a šta je zaista po sredi videćemo tek u budućnosti. Možda nam se sprema neka nova frakcija poput Čedine? Da li ćemo dobiti još jedan LDP, koji čini sve što može da održi Tadića na vlasti?

Nema pozivinih likova na toj pozornici, krajnje je vreme da to shvatimo.
Preporuke:
0
0
36 nedelja, 14 februar 2010 11:06
Tabloidi, boljševici, Dolanci, Slobe, Mire...
Mnogo fraza da bi se odbranilo neodbranjivo.
Preporuke:
0
0
37 nedelja, 14 februar 2010 12:01
Dejan
@ niste pazili

Kad je bila kampanja zbog pretnji Brankici Stanković, B92 je danima posvećivao pažnju tom događaju. Tražene su zabrane navijačkih grupa, hapšenja svih koji su bacali okolo onu seksi lutku, pa čak i to da preduzeća ne budu sponzori sportskih klubova. Od Dušana Vujoševića se tražilo da se izvinjava zbog toga što je tražio zaustavljanje hajke na Partizan. Sami ste to videli i zapazili. Ovde je udaranje Ilića na vestima bilo onako uzgred.

Cenim stav Teofila Pančića, koji ste citirali, ali ne čitam njegove kolumne. Razlog nije politički, otvoren sam i za druga gledišta. Nisam vičan psihoanalizi, ali, po mom mišljenju, to što kod njega deluje kao visprenost i elokventnost u izražavanju stavova zapravo mi deluje kao prosipanje žuči čoveka koji neko svoje unutrašnje nezadovoljstvo projektuje na ličnosti i događaju sa kojima se ne slaže.
Preporuke:
0
0
38 nedelja, 14 februar 2010 16:11
Zorica i Sarkozi
Za gospođu Kanjevac.

Francuski dnevnik L’Express u broju od 29. oktobra 2007. pod naslovom „PLATA - PREDSEDNIK SARKOZI JE SEBI ODOBRIO POVEĆANjE“, donosi sledeći tekst.

„Zahtev za povećanje plate predsednika Republike od 140% dostavljen je izvestiocu za budžet Narodne skupštine. To povećanje će omogućiti da plata Nikole Sarkozija bude na nivou koji je uporediv sa platom predsednika francuske vlade kao i sa platama predsednika stranih država.

Trenutno plata predsednika francuske vlade iznosi mesečno 20.000 evra bruto a plata predsednika Republike 8.300 evra. Situacija je iznenađujuća. Čak su i ministri sa platama od 13.470 evra bolje nagrađeni od predsednika Republike. To se odnosi i na državne sekretare koji primaju 12.795 evra mesečno.

Predsednik DŽordž Buš je najbolje plaćen predsednik na svetu sa 24.167 evra mesečno kako navodi list La Repubblica. Nemačka kancelarka se nalazi na čelu evropskih šefova država sa primanjem od 21.262 evra mesečno.“
Preporuke:
0
0
39 nedelja, 14 februar 2010 21:20
Vesna N.
Na komentar me je podstakla ova rečenica jednog od čitalaca "A ovde se radi o rezidenciji ambasadora u Parizu". Ta, nemojte kaz'ti :)

1. U tekstu lepo piše kolike su zakupnine prostora tog ranga u Parizu. Ako nekog nije sramota da sedi u ovoj rezidenciji i pritom da zna da smo mi prisiljeni da to plaćamo, jer nas niko ništa i ne pita - neka sedi. To mu je obraz. A neće ni dugo. I imaće podršku Nade Popović-Perišić koja lepo pita "Pa neće valjda stojeći da prima ambasadore?". Eto, odbrane... I stida.

2. Hrvatska nema ambasadora pri UNESCO, nego to, za istu platu, obavlja njihov ambasador u Parizu, a sagovornike prima u kancelariji koju obezbeđuje - ko? Pa UNESCO! Hrvatsku to ne košta ni prebijene pare. Pritom, valja videti šta su od kulture Hrvati uspeli da stave na listu Svetske kulturne baštine i uporediti sa našim registrovanim dobrima.

3. Što se Jeremića tiče, man'te me te shuttle-diplomatije, u kojoj je svejedno ko je amabasador (što bi rekao Šojić sve "eksencija" do "eksencije"), u kojoj će dečko da poradi "sve sam", diplomatije o kojoj mi, u krajnjoj liniji, nemamo ni pojma. Osim što se, neretko, postidimo mnogo čega što ima veze sa vlašću, što uključuje i diplomatiju. Uopšte ne brinem za Jeremića. Udomiće ga. Ko god da dođe umesto njega - pritisak će biti isti, državno opredelenje će biti isto, nama će biti isto. Jedino što ne znam - to je dokle će tako biti. Kad će, bre, to - "dosta više"?!

4. Mnogo je strašnije, a razmere najbolje znaju oni ljudi koji su u struci, što mi nemamo strategiju za zaštitu kulture, samim tim ni za realizaciju zaštite kategorizovanih kulturnih dobara. Kultura se uništava ovde, a tamo u Parizu se samo nedovoljno štiti. Pa to je ipak manja šteta... Ali, plaćati za to hiljade i hiljade evra, to je samo stavljanje pečata na našu javnu suludost i rastakanje... Na našu bruku i muku.
Preporuke:
0
0
40 ponedeljak, 15 februar 2010 17:58
@Danski Srbin
Svaka Vam je na mestu. Dok MMF svaki cas dolazi u Beograd da bi se videlo kako skresati deficit budzeta, ovde se radi suprotno. Rasipaj! Ja pak licno ne verujem da su troskovi u Podgorici 20.000 evra mesecno. Iako se slazem sa Vama da je tema - sramna visina stanarine, ipak bih rekao da ako ovde ima bilo kakve dimne zavese, onda to nema veze sa g. Jeremicem. Pre mislim da je ovim trebalo zaustaviti gotovo dvomesecnu buku i negativnu reakciju na reizbor sudija.
Preporuke:
0
0
41 četvrtak, 18 februar 2010 13:05
splin palanke
'ubistvo'zorice tomić je jasnije kada se odsluša njen intervju koji je juče,mislim,ponovo,emitovan na TV RTS:njeni stavovi ne opravdavaju linč nad ljudima koji žive u srbiji,a to,svakako nije u opisu mesijanskog posla koga obavlja B92,soroš-albanski-lobi,medijska i podrška skoro cele srpske elite humanom ubistvu kulture i svega što je od nje ostalo u srbiji a da od nje ne ostane išta potrudili su se zatvoreni muzeji po beogradu i seča,ubistvo svega i svakoga ko ne opravdava i ko se ne miri sa maćehinskom,sorry,zločinačkom politikom evrope i velikih sila nad nama,ovde,zarobljenih,isključenih i izgladnelih i to od kultura u kojoj smo se vaspitali:evropske i angloameričke.razočaranje sa kojim smo se suočili i to vrlo brutalno,u beogradskoj palanci,a koju podržava,produžava i proizvodi bededevedesetdva poltronstvo i robijanje mediokritetima,ne sme čak ni da se imenuje!akamoli da se adresira!ne poznajem lično zoricu tomić,ne vidim ikakav rezultat ijedne vlade od 5.oktobra naovamo,jer su sva ministarstva kulture bila ispostave i ljudi iz'albanskog lobija' i baš zato izjave zorice tomić nikako nisu poželjne,čak štaviše one su direktno suprotstavljene zvaničnoj politici ministarstva kulture u srbiji.dakle,ta ministarstva i vlade su zatvarali muzeje i medije namećući nam znanja i činjenice,da mi,ovde i nismo živi,kreativni,pismeni,misleći i da nam je zato i sledovalo,bombardovanje i spaljivanje biblioteke 1941,uništavanje i brisanje svedočanstava pismenosti i kulture,razaranje i oduzimanje znanja,opet namerno(sa zatvaranjem beogradskih muzeja od strane države srbije ta namera je postala ne samo slutnja o kontinuitetu zločina i namera već i zločin i namera sama),dakle namerno nam se,sa najvišeg mesta,amputira ZNANJE DA JE KULTURA NAŠA ISTORIJA!!!!to se,nikako,ne može svideti skorijevićima bedevedesetdva ne-kulture,njihovog jezika i prakse opravdavanje i služenja svega što je jezik i praksa sile i moći.nije,zato,čudno da su se zločinci vratili na mesto zločina..etc,etc...
Preporuke:
0
0
42 petak, 19 februar 2010 13:03
sa kog mesta?
da li,kuc-kuc ima ikoga u srbiji?da primeti da je došlo do promene kulturne paradigme?koja,u stvari nastavlja i podržava,dakle proizvodi sve novije modele brisanja,uništavanja evropskih,i najzad,civilizacijskih činjenica,kapaciteta i,'ajde da kažem,vrednosti(nepopularno u skorjevićevskom svetu prezira svega što liči na politiku brige).činjenice su sledeće:muzeji u beogradu se namerno zatvaraju posle 5.oktobra i to uopšte ne alarmira kulturnu krem-šljam javnost koja je ukinuta jer se samoukinula,ne postoje borci,ratnici i ljubitelji kulture i umetnosti,pa čak ni politički mešetari da zagrle muzej(jedan,drugi,treći...)kao što ovih dana grle platane po bulevaru revolucije...dalje,zatvara se narodna biblioteka u beogradu;sve rekonstrukcije se produžavaju do u beskonačnost kao što se ulice beograda rekonstruišu po nekoliko puta,iste,znamo svi,neko pere pare,ali ko__nema javnosti!jer mladi se obučavaju od vrlo obučenog kadra po segedinima i sa sorošručkova da ovde,tu gde su rođeni i to mleko koje su sisali i to što vide-nije ništa,toga nema,pa,jeste,zatvoreno je,fatamorgana!i zato i treba da prođu vaspitnoritualni KKK egzorcizam,da se očiste od svakog znanje za koje su,ako su,odnekle ipak doznali a da ono nije proizvedeno na pravom mestu-u zvaničnoj kuli stražari ...te,se,zato,zatvaraju muzeji,biblioteke,ukida se jedna od osnovnih delatnosti RTS-a,deo produkcije koji nema veze sa estradom već sa produkcijom kulturnog programa kroz delatnost matičnih horova(veliki,dečji i 'kolibri'),orkestara...da li se neko,uopste,kuc-kuc-pita sa kog mesta stiže glas gospodara?ok,promena paradigme!ok,izbacuju se znalci koji su zadužili ovu kulturnu zajednicu i upisali je na mapu evropske kulture deleći sa njom zajedničke vrednosti jer su došla deca bez znanja i čiste'prljavštinu'koju ne razumeju,dole buržoaska umetnost?opet!balerine su kurve,ukinite horove,dole srednjovekovno slikarstvo i pit mondrijan(u narodnom muzeju),dole dečje pesme lide frajt,dole...sa kog mesta?
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner