Hvala Vam, gospodine Mijač!
Hvala hrabrim ljudima da puste ovaj tekst u javnost.
Preporuke:
6
12
2
utorak, 09 februar 2021 11:53
eee
opljuno je Vučića zato "mora da je pametan" za sve što "ima da kaže"
Režirao je na mnogim scenama u bivšoj Jugoslaviji, a posebno u Novom Sadu (oko 40 režija), Beogradu, Zagrebu, Somboru i Nišu.
Tada mu "jugoslavija" nije smetala
Da Aleksandar Karađorđević nije "osnovao" Jugoslaviju
Mijač bi se rodio u Austrougarskoj, isto kao i Vučić i teško da bi Mijač studirao u Beogradu
i bio profesor 1972-1997 na fakultetu dramskih umetnosti na koje je Mika Aleksić slao "odšlolovane glumice" i dobio silna priznanja po Srbiji za režije
Jeste Vučić je nevolja i to velika ali nije jedini
krivi smo mi što smo ga pustili i puštamo
Preporuke:
21
5
3
utorak, 09 februar 2021 11:58
SANU?
Za Kostića ga ništa nisu pitali.
Pametno.
Da mu ne bi stvarali probleme
kod prijema u Akademiju.
Ionako je o njima dovoljno rekao:
Nevolja su.
Preporuke:
15
1
4
utorak, 09 februar 2021 12:01
O
O dostojanstvenom otporu Hitleru rekao je nesto i Hrabal u "Strogo kontrolisanim vozovima". Deda glavnog junaka pokusava hipnozom da zaustavi nemacke tenkove. To je bio sav otpor nemackoj okupaciji Ceske. Atentat na Hajdriha je organizovala britanska Uprava za specijalne operacije, kao i 27. mart u Beogradu. Ali Nemci zbog toga nisu bombardovali Prag,kao Beograd. Nisu ga bombardovali ni saveznici, a na Beograd su istresli hiljade tona bombi. A nismo im ubijali vojnike, nego ih spasavali.
Preporuke:
26
2
5
utorak, 09 februar 2021 12:21
Dva veka ludačkih vladara...
... vršljalo je Srbijom. Kaže Mijač.
Da... Svi od zla oca i od gore majke.
Šest je ubijeno u atentatima. Evo prete i sedmom. Baš lepo?
Preporuke:
4
11
6
utorak, 09 februar 2021 12:36
macak Tosa
Na stranu Vuciceve brljotine oko spomenika Stefanu Nemanji, jer kako rece Mijac on nije tema, ali sumnjam da bi se bilo koji Nemanjin spomenik svideo reziseru. Dva su razloga za to: Hvaljenje Basarine antiistorijske i antisrpske knjige. A drugi, na pitanje da li ce se dici spomenik koroni, Mijac kaze da nece, nego Stefanu Nemanji. Meni zvuci kao metafora. Poredjenje Stefana sa koronom. Zatim sledi licemerni odgovor da mu se spomenik ne svidja iz estetskih razloga. U pravu je Mijac. Nije on nikakva elita.
Preporuke:
21
2
7
utorak, 09 februar 2021 14:05
geneza zla
Aleksandar je kriv za ono što je Tito osmislio na Drezdenskom kongresu KPJ
a inplementirao Ustavom iz 1974te?!
Preporuke:
6
2
8
utorak, 09 februar 2021 14:32
Zlonamerna Zorka
"Jesam. Basara mi je doneo knjigu čim je izašla. Mislim da je napisao jednu dobro i zanimljivu knjigu. A ovo što slušam kao komentare okolo ne mogu da komentarišem. To su zlonamerna tumačenja."
Nažalost, uz svo uvažavanje mnogi Valjevci ovog puta ne misle isto. Napisala sam reakciju ĆUTATI,KUKATI ILI REAGOVATI u Novostima i dobijam telefonske pozive da sam trebala oštrije da osudim pomnjanje ženske osobe od 85 i više godina kojojje upućena "nepristojna ponuda" a ona se ponaša kao uspijuša. Kako bi ste se osećali kad bi tako nešto pisalo o Vašoj majci?
Preporuke:
11
0
9
utorak, 09 februar 2021 14:37
ZBUNJENI
Još jedan ovakav intervju i eto Mijača u Akademiji.
Preporuke:
9
1
10
utorak, 09 februar 2021 14:51
56
Kako je to Srbija mogla da stvori Jugoslaviju kada je bila pred uništenjem? Austrougarska je smetala onima koji su Srbima pomogli da se oporave i izvojevaju pobedu, pa je logično i da su Srbiju uslovili stvaranjem Jugoslavije. Nikakav Karlovac-Karlobag Virovitica nije bio dat na biranje Srbima. Srbija je morala da prihvati i Hrvatsku i Sloveniju u celosti. A kada je istim pomagačima zasmetala Jugoslavija, oni su je ratuirili. Dakle, neutemeljeno je napadati kralja.
Preporuke:
10
4
11
utorak, 09 februar 2021 14:57
..realno
-O pozorištu kaže (DM) : Hoće preživeti, kako da ne. Sve ovo što gledamo oko sebe je pozorište. To je jedna velika ljudska komedija, što bi rekao Balzak. Mi prisustvujemo tome i učestvujemo u tome. Pozorište će morati da se vrati svojim postulatima. Ono se rodilo negde na izdisaju rituala, pre svega verskog rituala ili nekih obreda i pošlo je ka onom što je suštinsko, a to je susret dva čoveka: jedan je koji igra i jedan koji ga posmatra. Dokle je god ljudi uvek će jedan igrati, a drugi će ga posmatrati i ako ljudi prežive, preživeće i pozorište. Susret dva čoveka mora da se desi, uprkos svim ometanjima, a pozorište je najprirodnije mesto za taj susret..."
-Pa, ako je "sve pozorište" - čemu onda i - `posebno` ?
Ateisti bi da `izbacivanjem Boga` zauzmu Njegovo mesto - Vrhovnog scenariste i reditelja ? Neće liturgiju, već novo `u-dahnjivanje` paganskim ritualima ?
Samo, Crkva jeste stvarala i stvara kulturu, umetnost itd. Ali kultura nikad ne može da stvori istinsku Crkvu. Uzalud sedina...
Preporuke:
9
0
12
utorak, 09 februar 2021 15:21
znalci
Sve doktori poliičkih i istorijskih nauka.
Preporuke:
5
1
13
utorak, 09 februar 2021 15:31
...uzgred
Kralj Aleksandar Karađorđević je tragična ličnost `predstave` koja je dopuštena za `režiju` Englezima. Radi njihovih geopolitičkih interesa. Kao `navalna` - pomorska sila, želja im je bila da njihova, sa `jugoslovenskom` mornaricom kontroliše jedan, osteljivi deo juga Evrope. Otuda su Hrvati imali posebno mesto u njihovim planovima (kao i 1944.g). Pašić nije hteo da prihvati `zapadne`, katoličke teritorije, znajući da će sa njima biti velikih problema. Ali mu je Lojd DŽordž dao ponudu "uzmi ili ostavi"... Koliko je forsiranom `jugoslovenstvu` doprinelo poratno oduševljenje delova inteligencije, posebno je pitanje. Ali, bez šireg `pokrića` kod naroda...
Preporuke:
11
2
14
utorak, 09 februar 2021 15:53
Je l' to onaj Aca mason?
Da. Baš taj.
Preporuke:
4
6
15
utorak, 09 februar 2021 20:25
gavrilo
Rekao je sto ima!Od reci nece ostati nista!Pamtice ce ga po tome sto je ostavio!Ili nije!
Preporuke:
6
0
16
utorak, 09 februar 2021 21:52
Tipični drugosrbijanac-jugosloven.
Sa čim je ovaj zadužio srp. narod? Pođ. u Bijeljini, BiH. Posle 2. SR vaspit. u titoslav. u duhu propalog srbofob. jugoslovens.. Hvali trač-kič knjižurinu istomišljen. mu Basare a nalazi nepostojeće mane na spomen. velikom S. Nemanji. Groza jeza kakva se sva stvorenja legu u Bg-u. Kudi regen. Aleksandra za tkzv. stvaranje Kralj. SHS a najveći su krivci bili "srps. političari" iz BiH, Hrvat. na čelu sa republikancima-socijalistima Nikolom Stojanovićem, Svetozarom Pribićevićem i sl. podlim austrofil. koji su Pašića naterali da se ne ide na veliku Srbiju u koju bi ušla BiH, delovi Dalmacije gde se narod izjasnio za prisajedinj. Kralj. Srbiji. Na Pašićev zahtev novoformir. Vlada BiH organizov. je referen. gde je 42 od 54 srezova bilo za a o čemu pokvar. Stojanović nije obavestio Pašića pa je on bio primoran da odustane od uvećane Srbije. Da se ide na ujedinj. preko Zagreba (sa tkzv. nepostojeć. Državom SHS). "Najveće nam probleme da se Srbija uveća prave srpski politič. van Srbije"-Pašić!
Preporuke:
13
0
17
utorak, 09 februar 2021 22:17
Zoran Živković
Tipičan drugosrbijanski jugosloven...svaka čast za komentar. Najveće probleme srpskoj vladi su pravili političari kao Pribićević koji je bio sa Rafičem. E bosančeros bio bi u kasabi što kaže Andrić da ti nije bilo Jugoslavije
Hvala hrabrim ljudima da puste ovaj tekst u javnost.
Režirao je na mnogim scenama u bivšoj Jugoslaviji, a posebno u Novom Sadu (oko 40 režija), Beogradu, Zagrebu, Somboru i Nišu.
Da Aleksandar Karađorđević nije "osnovao" Jugoslaviju
Mijač bi se rodio u Austrougarskoj, isto kao i Vučić i teško da bi Mijač studirao u Beogradu
i bio profesor 1972-1997 na fakultetu dramskih umetnosti na koje je Mika Aleksić slao "odšlolovane glumice" i dobio silna priznanja po Srbiji za režije
Jeste Vučić je nevolja i to velika ali nije jedini
krivi smo mi što smo ga pustili i puštamo
Pametno.
Da mu ne bi stvarali probleme
kod prijema u Akademiju.
Ionako je o njima dovoljno rekao:
Nevolja su.
Da... Svi od zla oca i od gore majke.
Šest je ubijeno u atentatima. Evo prete i sedmom. Baš lepo?
a inplementirao Ustavom iz 1974te?!
Nažalost, uz svo uvažavanje mnogi Valjevci ovog puta ne misle isto. Napisala sam reakciju ĆUTATI,KUKATI ILI REAGOVATI u Novostima i dobijam telefonske pozive da sam trebala oštrije da osudim pomnjanje ženske osobe od 85 i više godina kojojje upućena "nepristojna ponuda" a ona se ponaša kao uspijuša. Kako bi ste se osećali kad bi tako nešto pisalo o Vašoj majci?
-Pa, ako je "sve pozorište" - čemu onda i - `posebno` ?
Ateisti bi da `izbacivanjem Boga` zauzmu Njegovo mesto - Vrhovnog scenariste i reditelja ? Neće liturgiju, već novo `u-dahnjivanje` paganskim ritualima ?
Samo, Crkva jeste stvarala i stvara kulturu, umetnost itd. Ali kultura nikad ne može da stvori istinsku Crkvu. Uzalud sedina...