Супербрзи теретни воз са путном брзином (однос дужине превозног пута и односног времена путовања) од 34,09 км/х? Прилично ниска вредност у односу на остварене резултате из прошлог века. Иако у чланку није наведена максимална брзина теретних композиција, те тиме ни могућност прорачуна односа између путне брзине и максималне брзине (а који заправо представља фактички степен ефикасности вожње), чини се да упркос ретким успутним станицама овај фактор није већи од 0,45.
Поређења ради, теретни линијски систем „InterCargoExpress” Немачких савезних железница је почев од 3. јуна 1991. на релацијама Хамбург-Минхен и Бремен-Штутгарт остваривао максималну брзину теретних композиција од 160 км/х, те путну брзину од 92,7 км/х са степеном ефикасности вожње од 0,57.
Премда укинут 1995. због политичког слепила немачке владе, пројекат је следећом развојном фазом (кооперација DB-SNCF), линијом Париз - Брисел - Келн, могао да послужи као пример XXI веку примерног теретног железничког саобраћаја.
Поређења ради, теретни линијски систем „InterCargoExpress” Немачких савезних железница је почев од 3. јуна 1991. на релацијама Хамбург-Минхен и Бремен-Штутгарт остваривао максималну брзину теретних композиција од 160 км/х, те путну брзину од 92,7 км/х са степеном ефикасности вожње од 0,57.
Премда укинут 1995. због политичког слепила немачке владе, пројекат је следећом развојном фазом (кооперација DB-SNCF), линијом Париз - Брисел - Келн, могао да послужи као пример XXI веку примерног теретног железничког саобраћаја.