уторак, 30. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

НАТО није једини пут Србије

Kоментари (67) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 05 фебруар 2010 02:29
Новосађанка
Није уобичајено, али нисам могла да одолим да не пошаљем овај виц:)

Елем, дошли неки амерички генерали у госте српским генералима, да провере колико је армија Србије напредовала и да ли је подобна за улазак у НАТО.
После официјелних разговора, један од гостујућих генерала приђе свом српском колеги да га мало за...витлава, и упита га:
- Па добро, реците ми, како је то било ратовати против најјаче армије на свету?
- Појма немам, колега, никад нисмо ратовали против Русије!
Препоруке:
0
0
2 петак, 05 фебруар 2010 02:35
Ultravisitor
G. Konuzin je umislio da je on predsednik Srbije. Pa nismo mi ekselencijo ruska gubernija. E pa nece moci! Samo predsednik Tadic ima pravo da odlucuje gde cemo i sta cemo. I joste sdutanovac koji je resorni ministar za integracije srpskog topovskom mesa u NATO. Hocemo li biti Pasuluk, sa specijalnim vezama sa bivsim delovima zajednicke drzave, sa nivoom demokratije koji smo dosegli na to imamo pravo, a i nasa su ocekivanja da nas drug Tadic orijentise gde on misli da je bolje. Drug boris je izuzetan demokrata a i ima odlicne prijatelje na zapadu. Pogledajte slike na internetu.
Препоруке:
0
0
3 петак, 05 фебруар 2010 02:52
Горан Јевтовић
На многаја љета Амбасадоре.
Руска душа, православна. Како то лепо одзвања.
И знајте, за огромну већину Срба Русија је мајка...
Препоруке:
0
0
4 петак, 05 фебруар 2010 05:46
Бели Град
На жалост, Новинар (не јасно ко је он и за који лист ради), је жртва понижавајућег и безизлазног стања у које је себе довело руководство Србије. (избегавам да кажем Србијанско, мада би , на жалост, било приладно рећи циганско руководство, уз искрену част и чест Ромима).
Дакле, уз сво уважавање новинарове слободе, стила идр.недопустиво је да новинар није ни покушао да изнађе макар неки трачак светлости из тупика и шеме у које су нас завели евро- атлатци.Новинар је одсвирао ону владину партитуру која се уклапа у руску изреку:када пропадамо нека то буде уз музику. Опростите за мој стил али ми је, после читања овог интервјуа, состојаније духа тако да се једав контролишем да останем колико толико у границама пристојности...
Препоруке:
0
0
5 петак, 05 фебруар 2010 08:44
Zuta kosa demokrata nasih!
Mimo ovog teksta, ali u vezi sa naslovom: put Srbije su ovi sa slike, Micunovic i Tadic, vodje UDS (Uzurpatorske Demokratske Stranke). Zar nije simoblicno sto im je i kosa zuta! Zuto, boja bolesti, zaraze, smrti i propadanja, postalo je srpska boja!
Препоруке:
0
0
6 петак, 05 фебруар 2010 09:49
Мирко Грбић, Бањалука
Каква неувиђавност и неискреност са пријетњама...и волио бих знати каква је разлика између два зла, НАТО пакта и Русије.А што се тиче Републике Српске...па Русијa има амбасадора у БиХ, Харченка...који ради супротно од оног што овдје амбасадор рече...или они нису амбасадори исте земље.Амбасадор Харченко гласа увијек за одлуке ОХР'-a. Да ли сам ја луд, збуњен или нормалан ?
Препоруке:
0
0
7 петак, 05 фебруар 2010 10:13
thinking maize
Г-дине Ultravisitor-е, канда сте заборавили наводнике (то су оне мале квачице: ""!) или можда озбиљно схватате "демократичност" "нашег"
"председника" Тадића?! Ако је ово друго у питању, ајте молим Вас, можете Ви и бољи виц да нам испричате!"
Препоруке:
0
0
8 петак, 05 фебруар 2010 10:36
Dr.Gonzo
''G. Konuzin je umislio da je on predsednik Srbije.''

Ni blizu. Umislio je da je ambasador SAD ili Britanije. Oni znaju sta je najbolje za Srbiju ..Nazalost
Препоруке:
0
0
9 петак, 05 фебруар 2010 11:04
Мирослав Ђукић
У систему колективне безбедности, какав данас постоји и гради се, постојање једног таквог агресивног војног пакта може бити само опасна аномалија. НАТО је реликт "хладног рата", који треба што пре демонтирати. Нестанком СССР-а, он је изгубио разлог постојања, мисију и циљ и постао опасна машинерија која лута у потрази за смислом. Успут, обрушава се на непокорне, али таквом пакту недорасле државе, као што је СРЈ, Ирак, Авганистан... НАТО држи под окупацијом део Србије, немогуће је замислити ситуацију да преостали део неокупиране Србије буде члан Пакта-окупатора!
Препоруке:
0
0
10 петак, 05 фебруар 2010 11:15
by the way
...i kad ce Rusija konacno nesto ''stvarno'' da ucini za nas, a ne da nas samo kritikuje kada pokusavamo da opstanemo u ovakovom okruzenju, gde samo sto nisu opet poceli ratovi da bukte? Ruska pravoslavna dusa? Meni je to vise, ruska vodka i nista preko toga.
Препоруке:
0
0
11 петак, 05 фебруар 2010 11:18
ПЕТИ ЕЛЕМЕНТ
Само "ПРВА ( и ЈЕДИНА ) СРБИЈА", независна од обавеза које је актуелана власт преузела према центрима моћи који су је инсталирали има одговорну геополитичку промисао према приступању Србије НАТО-у.
Они који се стиде сопствене ЈЕДИНЕ СРБИЈЕ фрустрирано покушавају да убрзају историју јер имају обавезу да то учине. Надајмо се да им то неће поћи за руком.
За почетак, сачекајмо исход украјинских председничких избора, тренутно највеће геополитичко поприште америчког империјализма и цивилизацијске самосвести.
А, потом ми.

ПС. ..."Не може Русија умом да сесхвати
општим се аршином измерити не да
Њен лик је чудан-и чудно те гледа
у Русију можеш само веровати"

Тјутчев
Препоруке:
0
0
12 петак, 05 фебруар 2010 11:20
Патриота из Топлице
Наравно да Нато пакт није једини избор Србије, колико год се "друга Србија" трудила да нас убеди да је тако. Двеста угледних интелектуалаца Србије потписало је апел о референдуму на коме би се утврдила воља народа по том питању. "Демократска" власт, међутим, каже да за то није време, а док дође то време све чини да медијским терором и манипулацијама припреми Србе на моралну капитуалцију пред самим собом, за судбоносно "ДА" које ће заокружити њихов "евроатлантски" пут. Министар разоружања Србије и ментални силеџија без премца покушава да охлади Србе: он супродставља рационалност будућности емоцијама прошлости и хладнокровно потире оно што представља духовну вертикалу једног народа у светској историји. И Гебелс би позавидео на таквој манипулаторској конструкцији и замени теза. Као и аутор коментара који потпуно неосновано помиње "руске губерније".
Хвала амбасадору Русије на одмереним и пријатељским речима. Српски народ ће изабрати прави пут или га неће бити. То је судбоносни избор и историјско раскршће свеколиког Српства. Поштованом амбасадору братске Русије српски народ је захвалан на подршци и вери коју му даје. Ми, "примитивни митомани и гуслари" знамо и памтимо стихове које је наш народ спевао свом бесмртном Вожду, не заборављајући ни у песми своју велику наду у помоћ и подршку мајке Русије:

"....Устај стара Србијо
и голема Русијо..."
Препоруке:
0
0
13 петак, 05 фебруар 2010 11:23
mali cvrcak
Naravno da Srbija nikad neće ući u NATO. To svi znaju. Ove poruke pre svega ima funkciju da NATO lobiste u Srbiji izvede na čistinu. Kvislinško-nacističke kohorte zla ovakvim izjavama gube dobar deo manevarskog prostora u Srbiji. To je osnovna svrha ovoga što je Konuzin rekao.
Препоруке:
0
0
14 петак, 05 фебруар 2010 11:47
Ruzica Vujovic
"Иницијатива председника Дмитрија Медведева о склапању Уговора о европској безбедности, отвара могућност стварања подједнаких безбедоносних услова за све државе евроатланског простора независно од тога да ли су чланице војно-политичких организација или нису. Србија је подржала ову иницијативу."

To je jako, jako malo za Srbiju koja je u mnogo losijem polozaju nego bilo koja druga evropska drzava... Srbiji trebaju ruske vojne baze, velicine Bondsteel-a, a jos bolje bi bilo da Rusija Srbiji da atomske bombe, - lako bi se onda Srbijica mogla odbraniti od NATO agresije. Ocigledno, Rusija bi da ima verne saveznike, a da je to - osim moralne podrske - nista ne kosta. Krediti, South Stream, sve je to malo bez ozbiljne zastite kroz konvencionalno i atomsko naoruzanje, koje bi u ovoj situaciji Rusija trebalo da ustupi Srbiji, i to neograniceno. Pravdanje kako je ovo zbog nepostojanja zajednicke granice nemoguce je suvise mlako. Kako to nije prepreka za NATO pakt da podrzava svoje klijente? Rusi nisu pouzdani saveznici Srbije, oni naprosto ne shvataju da Srbija nema ni teritorijalne ni ljudske resurse da izdrzi udar koji je na nju izveo NATO pakt. Ambasadorove reci meni zvuce cinicno...ne lipsi magarce do zelene trave.

Na Rusiju se nazalost ne mozemo osloniti. Sve jedno, Srbija mora da se brani od NATO pakta, kako zna i ume. Ova alijansa je svakako jos veoma jaka, ali su njeni najsjajniji dani vec prosli. USA je u velikoj krizi, koja ce uskoro i EU uvuci u ponor. Nadajmo se da ce Washington i Brussel uskoro imati pametnija posla i dici ruke od Srbije i Republike Srpske. Tada ce doci cas za oslobodjenje srpskih zemalja i njihovo ujedinjenje. Tim pre sto ce i druge zemlje regiona pozeleti da se obezbede od brutalne mohamedanske agresije i najezde, sada olicenih u velikoj albaniji i mudzahedinskoj bosni.
Препоруке:
0
0
15 петак, 05 фебруар 2010 11:50
N. B.
Naravno da NATO nije JEDINI put Srbije, tu je gospodin Konuzin potpuno u pravu. NATO je JEDINI i NEMINOVNI put Srbije...
Препоруке:
0
0
16 петак, 05 фебруар 2010 12:05
Бојан
@Мирко Грбић

Погрешну имаш информацију, Харченко је један од јачих и искуснијих руских дипломата и с разлогом су га послали у БиХ. На претходним сједницама ПИК-а и других органа је био увијек против, то је и у јавности говорио, проблем је само што се његов глас слабо рачуна. Ако се сјећаш последње изјаве групе амбасадора ПИК-а, шта мислиш због чега није била то званичја изјава Вијећа за имплементацију мира?
Препоруке:
0
0
17 петак, 05 фебруар 2010 12:33
звездарац
Русији је изузетно стало до утицаја у Србији, којим доказује свој утицај у Европи и свету. Русија своје јачање на глобалном плану намерава да докаже управо овде. Само мала илустрација. На руској информативној телевизији РТ, која се емитује на енглеском језику - руски пандан ЦНН-а (иначе приметно пристраснија од ЦНН-а), у левом доњем углу се смењују тренутне температуре у светским метрополама. Метрополе се ређају овим редом: Москва, Санкт Петерсбург, Владивосток, Београд, Лондон, Париз, па азијске и афричке метрополе, па америчке.

Иначе, кад смо код временске прогнозе на светским тв-каналима, треба приметити да ли, и које западне телевизије исцртају Косово и Метохију као посебну државу. Ја нисам стигао, али било би занимљиво проверити.
Препоруке:
0
0
18 петак, 05 фебруар 2010 12:44
Cernisevski
Мирослав Ђукић
НАТО држи под окупацијом део Србије, немогуће је замислити ситуацију да преостали део неокупиране Србије буде члан Пакта-окупатора!

- Trenutno verovatno ne, ali proces kuvanja zabe (kako se to sad popularno kaze) je jos u toku. Oni koji se tome protive ne namecu inicijativu, niti mogu da je osmisle alternativu.
Zato nemojte ni da Vas to (ostatak Srbije u NATO) u nekoj relativno bliskoj buducnosti iznenadi.
Препоруке:
0
0
19 петак, 05 фебруар 2010 12:51
Јелена
Време је дан нам руси једном и помогну.
НАТО НИКАД!
Препоруке:
0
0
20 петак, 05 фебруар 2010 13:09
Мирко Грбић, Бањалука
Штета што амбасадор није упитан за онај циркус са маршом руског батаљона из БиХ 1999,г, да прије Американаца заузму аеродром у Приштини....па славно послије тога побјегну !
Препоруке:
0
0
21 петак, 05 фебруар 2010 13:21
Anastasia
Човек је морао да каже јасно став Русије, јер неким набеђеним војним стратезима у Србији није доста да читају коментаре читалаца, није им доста иницијатива 200 интелектуалаца и анти нато расположење у Србији.само не знам фа ли су су толико глупи, или су толико одани?
Препоруке:
0
0
22 петак, 05 фебруар 2010 14:15
Mislilac
Daleko vam lepa kuca gospodine ambasadore, Srbija nece odustati od clanstva u NATO-u u ime nekog virtualnog bratstva.
A ovi srbokomunisti medju komentatorima mogu samo da sanjaju da ce referendumom odvuci Srbiju u propast, jer referendum ce biti raspisan samo ukoliko nasa pobeda na njemu bude jasna kao dan, u protivnom sledimo primer nasih suseda. Samo cete se jednog dana probuditi i bicemo clanica NATO-a, vi cete malo da psujete i protestujete i to je to.
Препоруке:
0
0
23 петак, 05 фебруар 2010 14:16
Cernisevski
Јелена
Време је дан нам руси једном и помогну.

- Prvo, mi najpre to moramo da zelimo. To podrazumeva opsti konsenzus o tome.Toga kod nas nema, ovde je ulazak u NATO glavna tema.
- Drugo, nadam se da shvatate da na ovom svetu nista nije dzabe. Znaci, koliko i kako smo spremni da za takvu vrstu pomoci platimo ? Oni moraju u tome da vide i svoj interes, inace nista od svega toga.
Препоруке:
0
0
24 петак, 05 фебруар 2010 14:52
Горан Јевтовић
Мирко Грбић, Бањалука
Штета што амбасадор није упитан за онај циркус са маршом руског батаљона из БиХ 1999,г, да прије Американаца заузму аеродром у Приштини....па славно послије тога побјегну !

Е па, неће бити тако г.Грбићу. То уопште није био циркус него велики потез. И нису Руси побегли, него су после чувене "петооктобарске револуције", одлучили да оду. Зашто? Зато што им је јасно предочено од стране наших евроатлантиста да нам помоћ није потребна.
Ово су вам суве чињенице. Био сам доле у реалном времену и све ми је добро познато. Дакле, када нешто тврдите, прво то добро проучите.
Уосталом, сви догађаји након тога, потврђују напред наведено. Неможе се на две столице.
Препоруке:
0
0
25 петак, 05 фебруар 2010 15:05
Дарко Станојевић
"Мислилац", немојте да вређате!

Нису на НСПМ само "србокомунисти", има ту нас и "србоћетника"!

Поздрав, Огист Роден.

(увек се удавим од смеха на овакве мисли-оце)
Препоруке:
0
0
26 петак, 05 фебруар 2010 18:21
Неофит77
Ко мисли да је једини пут Србије у НАТО, нека стави борбени ранац на леђа и пушку у руке па правац Авганистан или Ирак, да покаже свој евро-атлански патриотизам, или ако је престарео нек пошаље своју децу. У супротном нека престане да навија за слање српске деце по белосветским пустињама, док за своју планира престижне европске универзитете, који би вероватно били плаћени крвљу ових првих.
Препоруке:
0
0
27 петак, 05 фебруар 2010 19:41
Jello Biafra
Ajde lepo da vidimo da i u Banjaluci ima ljudi koji ne vole Ruse. Ja ih jos nisam sreo do na stranama nspm. Lepo da nas ima takvih koji nismo podlegli propagandi Milosevica o tome kako je NATO bombradovao R Srpsku i Srbiju. Rusija je bombardovala Srbiju a pre toga Republiku Srpsku. U medjuvremenu su Rusi proterali Srbe iz RSKrajine. I sta sada hoce? Dosta nam je Rusa! Hocemo u NATO. Na-to imamo pravo!
Препоруке:
0
0
28 петак, 05 фебруар 2010 19:57
Зоран Николин
Никако ми није јасно шта има лоше у томе да Србија
буде војно неутрална.

Поред тога се питам како неки људи могу да забораве 1999. годину, а и неколико предходних година када нас је НАТО систематски уништавао као народ.

Мислим да су приче о "хладној глави" и сагледавању "националних интерса" када је улазак у НАТО у питању крајње болесне. Питао би такве хладноглаве како би размишљали да су остали без члана породице током хуманитарних акција НАТО пакта или да су протерани из свог завичаја.
Препоруке:
0
0
29 петак, 05 фебруар 2010 20:41
краљ-вештац
Време је да НСПМ почне да проскрибује неке термине са својих коментара, а заједно са њима и оне које их постављају. Након 1945 хитлеровски термин "јудео-бољшевик" је протеран из иоле пристојног друштва, време је да се исто учини и са усташким "србокомуниста".

У сваком случају, боље и "србокомуниста" него натодемократа.
Препоруке:
0
0
30 петак, 05 фебруар 2010 20:51
VLADAN CACAK
Dame i gospodo,drugarice i drugovi-molim vas da u arhivi pronadjete tekst Boska Obradovica-treca Srbija.Takodje savetujem da procitate i tekst Branka Dragasa pod nazivom-buna.Puno srece,pamet u glavu i svako dobro!
Препоруке:
0
0
31 петак, 05 фебруар 2010 21:20
MiloшРС
Да ли су нам Руси као славенска и превославна родбина помагали у тешким временима ? Да . Много пута.
Да ли су нас убијали, рушили ,пљачкали отимали нашу српску земљу ? Не .Никад.
Убијали су нас ,рушили,отимали српску земљу ,пљачкали ...Нијемци ,Италијани, Британци,УСА , ФРАНЦУЗИ (да, и они)и многе друге земље Запада...
Да ли треба да им се извинимо сто су нас брутално и свако мало, нељудски пребијали ,сатанизовали и да им под ноге бацимо под ноге и ово мало образа?
Па не иде то...Па шта кошта.
Улазак у НАТО ознацио би крај српском ходању на двије ноге...Постали би народ парије , јадан биједан и осрамоћен, и као такви не би дуго...
Препоруке:
0
0
32 петак, 05 фебруар 2010 22:27
by the way
...Eh sta ti je ruska pomoc bila kroz istoriju, samo takva, a i da jeste, gde je sada?

Kad cemo vise prestai da meditiramo na temu opste pravde, junastva,moralne cistote? Jel vi shvatate, da cemo mi nestati sa zemaljske kugle? A Rusi ce nam i tad verovatno reci ''da nema potrebe da nestanemo''. I nemojte da oblacite nikoga iz ruske vlasti u Pravoslavlje, jer oni s tim nemaju veze, nit im je to ideal.
Casni Srbi ce, dao BOg, ustati opet na Veliki Vavilon i izvojevati veliku pobedu, kao sto je to obicno i bilo poslednjih decenija. Zasto to ne bi uradili Rusi il Kinezi, a ne mi? Il Rumuni, Grci i Bugari, i oni su pravoslavni.
Il smo ipak samo mi Boziji izabranici? Vidi se, koliko jesmo.
Препоруке:
0
0
33 петак, 05 фебруар 2010 23:24
Пера Детлић
Видимо и сами како смо прошли са нашом несврстаношћу и војном неутралношћу - као бос по трњу. Нисам сигуран да такав политички став има будућност, када су скоро све банана државе у нашем окружењу ступиле у "коалицију вољних", а поготово оне које су изграђене и још увек се граде се на костима српских жртава.

Стога сматрам да је потребно да се одбаци догма из доба СФРЈ о војној неутралности.

Позивам НСПМ да уместо тренутне анкете "Да ли сте за расписивање референдума о приступању НАТО пакту?" поставите питање "Да ли сте за то да Србија приступи Организацији Уговора о колективној безбедности?"
Препоруке:
0
0
34 петак, 05 фебруар 2010 23:43
iz Amerike
Nazalost Novinar-ka nije potavio-la pravo pitanje. Da li iz neukosti/neobavestenosti ili zato sto je to tabu tema u politickom okruzenju u kome se Srbija nalazi ? Zato mnogima nije jasno odakle ovakva groznicava agitacija pocev od marta prosle godine da se Srbija posto-poto ugura u NATO alliance of the willing.
Препоруке:
0
0
35 субота, 06 фебруар 2010 00:12
gremlin
d u ž n i s m o k ' o g r č k a -
i to zapadu.
ulaskom u eu (više nasilno) prihvatamo sve, pa i nato. osim toga, to je jedini način da se izbegne novi rat na balkanu, ali i izgradi neko novo "bratstvo i jedinstvo". vuuci će sigurno biti siti, a za koze - videćemo.
Препоруке:
0
0
36 субота, 06 фебруар 2010 00:16
Nikola Turajlić
Ambasador Konuzin samo upozorava da uključivanje Srbije u NATO isključuje blisku saradnju sa Rusijom, za razliku od američkog koji odredjuje zadaću domaćim vlastodršcima.
Ne ulazeći u moralni aspekt pristupanja Srbije NATO-u, osvrnuo bih se na ekonomsku stranu članstva u savezu, kao i samoj EU.
Stupanje Srbije u euroatlanske integracije znači pre svega obavezu pridržavanja njihovih pravila igre, što nije uvek u interesu članica.
Svaka članica je obavezna doprinostiti u budžete NATO-a i EU, radi njihova finansiranja.
Članice NATO-a su u obavezi da ispunjavanje standarda kako obuke, tako i opreme armije, što predstavlja ogromni finansijski teret za nove članice koje praktično kreću od nule. Jedini ekonomski plus predstavlja osnivanje novih NATO baza (kao napr. sada aktuelni antiraketni sistem
u Rumunjskoj) čiji vojnici povećavaju potrošnju u mestu boravka. Priče o proizvodnji naoružanja za potrebe NATO su obična propaganda njegovih pobornika.
Što se tiče EU ova daje dotacije, prema svojim prioritetima. Tako napr. Srbiji već nedostaje novac za narodne kuhinje, ali bi stupanjem u EU dobila dotacije za postrojenja za čišćenje otpadnih voda, a njihov proizvod se ne može variti u kazanu.
Medutim očekivane reke novca ne teku iz EU, kao što se sada vidi na članicama koje su u finansijskoj krizi.
Stalno obećavanje članstva u EU (raja na zemlji), čega se "mudri" srpski gradjani drže kao pijani plota, je za srpsku političku elitu jedini način za održavanja na vlasti. To što njihovi komšije iz EU pasu travu kao i oni gradjanima ne koristi za pouku.
Priče o investicijama iz EU koje samo što nisu preplavile Srbiju, će se verovatno ostvariti sada kada je Boža integrator otvorio za njih dunavski put.
Stupanjem u EU u odnosu na Rusiju Srbija gubi bescarinski režim, bezvizni režim, postaje članom grupacije koja nema naročito prijateljske odnose s Rusijom.
Po mojem sudu za Srbiju je optimalno priveligovano članstvo s EU, bez uključivanja u njeno članstvo, kao i NATO.
Препоруке:
0
0
37 субота, 06 фебруар 2010 02:27
Ljilja
"Kada ce Rusija srvarno nesto da ucini za nas?" A sta su to Ameri ili Evropljani stvarno ucinili za nas sem sto su nas bombardovali i rascepali nam zemlju... i na zalost i dalje je cepaju. Bas velikodusno!
Препоруке:
0
0
38 субота, 06 фебруар 2010 03:33
Nikola Turajlić
U prethodnom komentaru sam naveo da je za Srbiju (u koliko joj uopšte ima spasa) optimalno rešenje samo privilegovano partnerstvo s EU, što joj omogućuje održavanje dostignutih odnosa sa EU, kao i Rusijom, što eventualno pruža nekakove razvojne šanse (po onoj narodnoj da umiljato janje dve ovce sisa).
Bajke o tome da će članstvo u EU (koje je praktično nedostižno u koliko se ne izvrši trampa za KiM) pretvoriti Srbiju u investicioni Eldorado, za investitore iz EU i USA, su u najblaže rečeno smešne.
Ove su i same finansijski "pukle" i one trebaju kredite. Takodjer i njihove banke i investicioni fondovi su pred "pucanjem" jer su nastali novi baloni zbog nemogućnosti vraćanja kredita za fuzije firmi i druge ogromne investicije.
Dakle tko ima u svetu višak novca koji može investirati?
Kina koja ne zna šta sa svojim dolarima i ponešto Rusija kao i neke od bogatih arapskih država zbog prihoda od nafte.
Štaviše Kinezi imaju toliku količinu zelenih novčanica i žive u strahu da dolar ne padne, pa kao besni investiraju po svetu. Nešto sam čuo da se spremaju i u Srbiji graditi mostove i termoelektrane. Ne možem poverovati da oni to rade, pored toliko pozivanih euroatlanskih "dobrotvora".
Teoretski gledano jedini ispravni put za Srbiju bi bio da se ona pokuša "udati" za Kinu, tj. da se ponudi ovoj kao logistička baza za EU, a proizvodna za Rusiju.U ovom slučaju bi se Kinezi verovatno pustili u investicije u luku Bar, željeznički i putni koridor prema Crnoj gori i Madjarskoj (pogotvo nakon lošg iskustva s najmom dela luke u Pireju).
Jasno je da ovakav projekt, i kada bi bio izvodiv, nema nikakove šanse na uspeh, jer se s istim ne bi saglasili srpski euroatlanski prijatelji (kao s Fiatom).
Istina i SEK-a meša karte u svetskoj ekonomiji i pitanje je da li bi bilo dovoljno vremena za ostvarenje projekta (sa EU zelenim svetlom).
I na kraju ću dodati da kada ne bi postojala EU, trebalo bi je izmisliti zbog srpskih gradjana i njihove jedine preostale (uzaludne) nade.
Препоруке:
0
0
39 субота, 06 фебруар 2010 05:44
kj
@Mislilac, nece bas biti tako.Malo vise upotrebi glavu, citaj i gledaj sve,a mnje gledaj CNN i FOX Tv.
Препоруке:
0
0
40 субота, 06 фебруар 2010 06:15
Beli Grad
Za Mislioca koji ne misli!
"Tvoja Srbija" nece odustati od clanstva u NATO, zato sto ne moze, sto ne sme, a ova situacija, Tvoje Srbije, priznacete, konstatovati , ne preporucujem vam nikakvo razmislajnje, nije rezultat nekog razmisljanja, niti pobudjuje na razmisljanje.Nego je rezultat golog terora u njegovim "pluralistickim izrazima".
Posto ne razmisljate, onda i ne osecate, jer to dvoje su organski povezani. Inace kada biste osecali (i razmisljali) shvatili bi koliko je nebulozno govoriti o Srpsko-Ruskom bratstvu u kategoriajma virtualnosti ili komunistickih podstapalica.Dakle, nase bratstvo je organsko i mnogo starije od Novovekovnog uvezenog, izvezenog nam (nesto kao sto se danas uvozi/izvozi demokratija)komunizma.
Nastavak vaseg komentara, definitivno, ukazuje da imamo posla sa totalnim poslusnikom NATO lobista.Pocni malo da razmisljas, ne bili makar, shvatio da ima drugih koji razmisljaju (i osecaju).
Препоруке:
0
0
41 субота, 06 фебруар 2010 11:22
Supervisor
@Ultravisor.Citat:" Hocemo li biti Pasuluk, sa specijalnim vezama sa bivsim delovima zajednicke drzave..."Blagodareci tvom Tadicu Srbija ce da postane pasaluk.Ulazeci u NATO definitivno se priznaje status drzave Kosovu, a marioneti koji su dosli na vlast ce da odrade posao do kraja, sto ce reci uvesti raskomadanu i bezlicnu Srbiju u NATO, sto ce je do kraja i dokusuriti.Ova vlast u Srbiji vise mi lici na marionetsku nego na ozbiljnu vlast.Pretpostavljam da znas sta su marioneti u politickom smislu.
Препоруке:
0
0
42 субота, 06 фебруар 2010 12:41
Бивши Сарајлија
Наступ „мислиоца“ је типично НАТО-вски, агресиван, безобразан, са батином у руци док нам изговара претње, и истовремено убеђује у оно што већ знамо: да Запад не допушта израз воље народа, да не допушта право, да Запад једино допушта послушност робова.
Понављам: СВЕ ОВО МИ ЗНАМО, и зато се и боримо да не уђемо у злочиначку организацију НАТО.
Овај „мислилац“ се показује у правом светлу: агресивни пропагатор агресивног Запада.
На Западу ништа ново, са Запада према Србима ништа ново.
Препоруке:
0
0
43 субота, 06 фебруар 2010 13:51
ТОПОЉ
Господин Конузин говори истину.Е сад што се она не допада НАТОфилима то је нешто друго.Изјаву поводом могућег уласка Србије у НАТО а њу је пренио "Блиц",дао је и амбасадор Русије при НАТО-у,Дмитриј Рогозин.Слажем се у потпуности са свиме што је рекао и господин Рогозин.Руси не могу бити већи Срби од Срба.Желе и хоће да помогну,само, веома је тешко помоћи некоме ко се понаша мазохистички.На овоме сајту поред "патриота" из Србије који хоће пошто пото да Србију виде у НАТО-у,има и неких мојих сународника из РС којима је за све лоше што се догоди крива Русија.Кад им се поквари ауто,кров на кући,врата на стану или кући,када их заболи стомак за све им је крива Русија или руске дипломате.А они заправо нису свијесни да своју слободу дугују управо тој "злочестој" Русији.Па да није Русије Бања Лука,Бијељина,Приједор,уопште РС личили би на Бочињу.Српкиње би носиле бурке.Они мисле да своју "слободу" дугују Инцку,ЕУ,Грегоријану и некаквим трећеразредним службеницима ОХР-а.Да је дугују Америци или можда НАТО-у.Тек сада у овом тешком времену по нас Србе схватам значај онога што је рекао Достојевски.Невјероватно колико је Фјодор Михаилович био у праву.Ми Срби овакви какви смо,не заслужујемо слободу.Заслужујемо све што нам се дешава.Задњих дана редовно се анализира у српској јавности оно што је рекао одлазећи предсједник Хрватске Стипе Месић.О Месићу мислим све најгоре,али,читајући коментаре неких "српских патриота" што на овом сајту,што на другим,могу да кажем следеће:За мене је Месић спрам тих истих "патриота" већи човјек хиљаду пута.За њега,за Силајџића,за Грегоријана,за Инцка знам шта мисле о Србима и о Србији и шта им је коначни циљ.Уосталом они то ни не крију.Али,веома је опасно у данашњем времену окренути леђа овој врсти српских "патриота".Мислиш да си сигуран,да ти се ништа неће догодити али...По њиховом тону они су већи католици и од самог папе.Већи су Американци и од самих Американаца.Треба отворити хиљаду очију.Друге нема.Понашање појединаца иде у несхватљиву крајност.
Препоруке:
0
0
44 субота, 06 фебруар 2010 17:02
Mislilac
@kj
Znam ja na sta vi ciljate vi se nadate nekom novom 27. martu, budite uvereni da toga nece biti, i da hocete tako nesto vam nece biti dozvoljeno!

@Beli Grad
Vase odusevljenje Rusijom potseca na odusevljenje pripadnika KPJ SSSR-om, Putin bi bio novi Staljin... Ne postoji nikakvo vekovno prijateljstvo Srba i Rusa, postoji samo vekovna zabluda jednog dela Srba kako su nam Rusi prijatelji. Rusi su nam bili prijatelji samo u vreme Nikolaja ROmanova. Ili se vi pozivate na genetiku? U tom slucaju Slovenci su nam mnogo veca braca nego Rusi...

@Bivsi Sarajlija
Ne brinite, necu da vas mlatim, ali necu ni da dozvolim da moj narod ponovo bude mlacen zbog takvih kao sto ste vi. Plasite se rasparcavanja Srbije? Ja vam obecavam otvaranje pitanja Vojvodine i jos nekih delova Srbije ukoliko se ova zemlja u potpunosti ne okrene evroatlantskim integracijama.

@Za ostale a narocito za TOPOLJA
Zaista mi nisu jasni ljudi koji se danas dive Rusiji. Mogu jos i nekako da razumem divljenje za carsku Rusiju ali danasnja Rusija je jedna azijatska despotija sa neoimperijalnim ambicijama, al dobro, ipak ima svakakvih ukusa...
Препоруке:
0
0
45 субота, 06 фебруар 2010 17:18
by the way
@Ljilja > Ko kaze da su Ameri i Evropljani ista dobro uradili za nas? Nisu, nit ce.Al i Rusi nisu nista specijalno uradili za nas, nit ce. To je realnost. I kako onda da opstanemo? Ameri i Evropljani su odlucili da nas pretvore u prah. Ima li iko REALNO resenje, a da nije univerzalno, moralisticko, mitolosko, i da nije partizansko nit neko CIA i KGB resenje?
Препоруке:
0
0
46 субота, 06 фебруар 2010 19:52
Cernisevski
Зоран Николин
Никако ми није јасно шта има лоше у томе да Србија
буде војно неутрална.

- Sta tu nije jasno, kad ste odgovor dali vec u sledecoj recenici:
Поред тога се питам како неки људи могу да забораве 1999. годину, а и неколико предходних година када нас је НАТО систематски уништавао као народ.

-Eto to je prava opasnost koja preti od "vojne neutralnosti", sto Srbija time rizikuje ponavljanje istog scenarija. Ko ce u tom slucaju da nas stiti ? Stoga je nas egzistencijalni interes pronalazenje mocnog saveznika. A da to ne moze biti NATO pakt, prosto je aksiom.
Препоруке:
0
0
47 субота, 06 фебруар 2010 20:59
Одбрана и последњи дани
Данас је Медведев изјавио да нова стратегија Нато пакта представља опасност по националну безбедност Русије.То значи ако приступимо Нато пакту да ћемо и ми представљати опасност за Русију. Да ли то народ у Србији, стварно,жели? И шта ће у томе случају бити са Јужним током?
Препоруке:
0
0
48 субота, 06 фебруар 2010 22:13
Бели Град
За "Мислиоца"!
Ваши коментари су , дефинитивно, извесни помак у односу на претходни коментар.Међутим, још увек нисте у процесу размишљања, него у неким демагошким констатацијама.Да би демагогија , колико толико била лакша за апсорбовање, послужили сте се реторичким кључем КПЈ-СССР.Овај кључ сада сатвљате у службу Србија-Евроатланске интеграције.
Дакле, ви сте потпуно (тотално) у служби тог кључа (значи жртва тог кључа)и при свему желите да вам он обави онај посао који је некима (не мени)обављао раније, али сада , само са друге стране, па следствено и у другом правцу. (погледај мој претходни коментар: увезени,извезени, комунизам, демократија).Значи,ако смете себи приуштити да по овој тематици размишњате , очекујем да ћете схватити да ви са вашим кључем излазите из исте матрице из које су и капитализам (ЕУ-НАТО),и бивши (да ли баш бивши)Комунизам ка НАТО-ЕУ.
Ја говорим о нечем трећем, говорим о братству Руса и Срба, које је било и остало за огромну већину и Руса и Срба стварност која се не ставља под сумњу, а поготово не на гласање. А ви и даље у кључу и по кључу, ударили у генетику, па се присетили Словенаца. Ја Вас разумем , они су већ у ЕУ и у НАТО. Погледајте овде на порталу шта нам ваш рођак Кацин нуди за брз, бржи улазак у ЕУ.
Нажалост, морам да овај коменатар завршим констатацијом да још нисте почели да размишљате, него само жонглирате неким стереотипијама из тоталитаристичког арсенала...
Препоруке:
0
0
49 субота, 06 фебруар 2010 23:33
Бивши Сарајлија
1) Протестујем што ме модератор НСПМ-а цензурише.
2) За дрскост коју показује „мислилац“ требају другачији, адекватно непосредни одговори и карактеризације његовог наступања, без цензура. Ако модератор жели цензурисати одговоре, онда реченице „великог мислиоца“ требају завршавати у корпама за отпатке. Редом:
2.1) Ма, кога ћеш ти да „млатиш“? Ти си се занео да си у вртићу, у игри где Ђокица и Перица играју каубоје и индијанце.
2.2) Шта имаш ти, или тај твој монструозно-злочиначки НАТО, да допушташ или не допушташ народу. НАРОД ИМА ПРАВО НЕЗАВИСНО ОД НАТО-а, а твоја тврдња значи да НАТО сила уништава свако право. То је доказ да у тај монструм НАТО не треба ићи.
2.3) Данашња Русија није „азијатска неоимперијална деспотија“, како ти, као пропагатор НАТО фашизма, пропагираш. Данашња Русија је сунце слободе, и нада за многе народе, које је поробила империјална Америка, да ће дочекати своју слободу.
Препоруке:
0
0
50 субота, 06 фебруар 2010 23:37
Бивши Сарајлија
2.4) Русија НЕМА своје војне базе и своје војнике ван територије Русије, а та твоја „демократска“ Америка има десетине војних база по планети и има СТОТИНЕ хиљада својих војника који убијају народе у државама које је окупирала. Америка је од 1945. до данас убила МИЛИОНЕ људи по планети (Кореја, Вијетнам, Индонезија, Јужна Америка, Србија, Ирак, Авганистан,...). Само у последњих десет година Америка је својом „демократијом“ лишила живота стотине хиљада Ирачана. По твоме НАТО-вском оправдању, то је зато што Ирак није прихватио да буде америчка колонија. Исто то се тражи од Срба и Србије, под изговором „евроатланских интеграција“.
Коначно: ЈА НЕЋУ ДА СЕ ИНТЕГРИШЕМ СА ЗЛОЧИНАЧКИМ АМЕРИЧКИМ ДРЖАВАМА, НИ КРОЗ НАТО НИ БЕЗ НАТО. Теби сретан пут тамо, а ја, и не само ја, тамо нећу ни по коју цену. Са злочинцима се иде само у пакао.
Препоруке:
0
0
51 субота, 06 фебруар 2010 23:57
александар
За нашег уваженог Mislioca.
Драги наш уважени украјински пријатељу.
Никада нама Србима америчко зло не може бити ближе од Русије. А ни Вама који се изјашњавате да имате украјинско порекло. Не знам чему тај порив да истоветно као што нас Србе сада мрзе Dukljani и "vojvođani separatisti", такви као Ви толико ирационално мрзе Русе. А имате исто порекло, исти народ. Чему та мржња.
Ако Русија спроводи експанзионистичку и неоколонијалну политику, а шта ради Нато широм света. Вероватно се бори против експанзионизма, тако што уништава туђе земље (између осталог и Вашу), убија и бомбардује. Мирољубиво се, из алтруизма игра шаха на Великој шаховској табли Евроазије. Па то је заиста крајње неумесно, то што причате, чак и ако се изузме да Вам је ментор био стари лукави русофоб Бжежински.
А и око односа Србије и Русије нисте у праву. Много нам је Русија помогла, између осталог, да није било Русије не би Милош изборио независност Србије, и не бисмо можда ми сада овде слободно диванили. Но да се манемо историје.
Јасно је да је план Тадића и Шутановца да се ми једног дана само пробудимо у Нато. То сте добро приметили.
Али уважени, ако се то деси, то ће значити да нема више Срба и да је умрла Србија.
А ја мислим, не само да мислим, него уверен сам, да се то никада неће десити.
Преживела је Србија кроз историју много веће силе, а камоли неће ово Мефистофелско чудовиште чија је пропаст већ започела пред нашим очима, ово истинско зло којe покушава да зајаше цео свет, не знајући у својој арогантној и некултурној глупости да је свет немогуће освојити, и да Ђаво не може да надвлада Бога.
Једном сте изјавили да ћете пити шампањца оног дана када Србија буде ушла Нато.
Нема лозе за тај шампањац Mislioče, још није засађена, нити ће.
Препоруке:
0
0
52 недеља, 07 фебруар 2010 00:56
Ultravisitor
by the way
@Ljilja > Ko kaze da su Ameri i Evropljani ista dobro uradili za nas? Nisu, nit ce.Al i Rusi nisu nista specijalno uradili za nas, nit ce. To je realnost. I kako onda da opstanemo? Ameri i Evropljani su odlucili da nas pretvore u prah. Ima li iko REALNO resenje, a da nije univerzalno, moralisticko, mitolosko, i da nije partizansko nit neko CIA i KGB resenje?


Amerika i zapad nas ne mogu redukovati u prah bez nase saglasnosti. Oni tu saglasnost iznudjuju od 5. oktobra 2001. neprestano. Od februara 2008., kada su sacekali da drug Tadic dobije drugi mandat pa proglasili Kosova nezavisnom drzavom, stvari su im isle ubrzanom merom. Prevarili su se da ce prica o Nato-u ici kao kroz puter, jer su zaboravili da ovaj narod, iako u stanju apatije, i dalje drzi usi i oci uperene prema neprijatelju. Narod nece da skida domaci jaram s vrata jer zna da je vlast osigurana s polja. Medjutim, narod ce reci zavrsnu rec. Sada je pitanje o ulasku u Nato naprasno postalo aktuelno. To je jedno od najvaznijih pitanja za zapad i Ameriku jer Srbija im treba iz geostrateskih planova a ne jer su srbi spremni ginuti za njihove ciljeve. Nace se i takvih ali vrlo malo. Mislim da su se malo zaracunali jer Srbin mrzi Nato. Cak i onaj koji ce tamo otici za kintu ga mrzi iz dna duse. Pa nismo mi Sutanovac Dragan, druze by the way. Stoga, ni Nato bas nije voljan da ima bilo kakve Srbe medju svojim slugama. Njima treba teren za bojeve glave, razumete. A treba im i saglasnost da su Srbi krivi za ratove u bivsoj Yu i na Kosovu. Treba im potvrda zrtve da su oni u pravu. Traze jos uvek taktiku koja ce im omoguciti taj pakleni plan, ali nece je naci. Ova vlast ce da bude pometena. Vracam se na pricu o prahu. Da smeju to da urade davno bi uradili. Oni to mogu ali nesmeju. Tacno je da bi im to godilo ali nemaju hrabrosti za tako nesto.
Препоруке:
0
0
53 недеља, 07 фебруар 2010 01:03
Ultravisitor
@ brata Supervisora

Niste primetili ironiju mog tona. Ja sam ipak na vasoj strani. Oduvek.

To da je Pasaluk ideja vodilja Druga Borisa Tadica i Micuna je vise nego ocigledno. Koliko vekova je potrebno Srbima da vide ko je ko? KOLIKO? Srbi cekaju da im istorija kaze ko je bio kakav, istorija koja se pise svakih 50 godina i koju ce ako se ovako nastavi pisati aparacici DS-a. A neke stvari su toliko ocigledne. Srbine, tvoja jedina partija je Srbija.
Препоруке:
0
0
54 недеља, 07 фебруар 2010 03:05
roadrunner
Ja stvarno ne mogu da se setim da nam je iko ikad u istoriji radio više o glavi nego US (NATO). Neko pomnuu dobro?!! Etiničko čišćenje Srba u Cro, podržavanje mafijaškog režima u CG (i sve što rade dole), unitarizaija BiH, Kosovo...I rade nam i zadnjih 10 god iako smo im se maximalno ulizivali , a ovi opet prosipaju narodu istu priču da moramo sa NATo (mogu jer kontrolišu sve medije).

Osiromašena zemlja..nema vojsku, okruženi smo..kao nema rešenja. Ima, al niko nema hrabrosti. Prave Ameri ovaj štit, oko Rusije...samo ponudimo Rusima da mogu da napreve raketnu bazu u Srbiji, automatski im više nikakvi štitovi u Evropi ne vrede. Da vidite kako bi odmah smekšali, a Albance bi pustili niz vodu samo tako...U diplomatiji da bilo šta dobio, moraš da imaš barem nekog keca u rukavu, a ja ne vidim bilo šta drugo...osim da se smiluju zato što smo bili dobre kuce...a videli smo da nisu...No , zato i drže Šutanovca and co., da nekome to ne pade na pamet slučajno. A i neće, nema ko...stranke (pa čak i radiklai) gledaju rejting....zamilsite samo kako bi udarili NATO mediji na njih...niko nema dane kažem šta..
Препоруке:
0
0
55 недеља, 07 фебруар 2010 03:29
Бојан -Сурбел-
Генијалан је политички маневар Др Коштунице о покретању иницијативе за расписивање референдума о приступању НАТО-у! Уз Божију помоћ и помоћ српских пријатеља, као што је господин Конузин и његов народ, референдум би суштински показао расположење нације као што би и отрежњујуће деловао на оне до сада заведене и збуњене грађане, контаминиране причама о евро-атлантском рају!Творци вештачки створене дилеме о тобоже подељеном народу за или против НАТО-а, били би жестоко потучени и доказало би се да таква дилема код огромне већине српског народа(верујем и понеких нац. мањина), заправо никада није ни егзистирала!Свест о самоодржању нације победила би ситне, материјалистичке и егоистичке пориве, кроз историју никада својствене светосавском српском народу!
Руси добро знају да влада није и НАРОД!
Препоруке:
0
0
56 недеља, 07 фебруар 2010 03:34
Peter RV
@Бивши Сарајлија
"Протестујем што ме модератор НСПМ-а цензурише"
Da vi samo znate koliko puta su moji komentari , ili izbrisani ili prepravljeni.
Препоруке:
0
0
57 недеља, 07 фебруар 2010 13:29
ТОПОЉ
@Мислилац...Наставићу да се дивим Русији.По томе како наступате на овом сајту више приличи вама да се дивите СССР-у него царској Русији.СССР су измислили они којима се ви дивите.Збиги је њихов сљедбеник.А ви га јелте обожавате.
Препоруке:
0
0
58 недеља, 07 фебруар 2010 15:10
by the way
@Bojan-Surbel, jeste Vi analizirali srpsku istoriju pod Turcima? Niste prepoznali te ''sitne male materijalne interese'' za koje su se Srbi borili(koji uzgred znace zivot ni manje ni vise) kako bi opstali,do pravog momenta, kada se krenulo u REALNU borbu za oslobodjenje. Jel to Srbin imao vise pameti u 15 v. nego danas? Izgleda da jeste.
Препоруке:
0
0
59 недеља, 07 фебруар 2010 16:20
Peter RV
Jedina mogucnost da Srbija dobrovoljno udje u Nato je- da to RUSIJA predhodno uradi.
Препоруке:
0
0
60 недеља, 07 фебруар 2010 20:22
ПЕТИ ЕЛЕМЕНТ
Суверена личност увек МИСЛИ аутономно. А, то значи, анализира, процењује и доноси судове и закључке.
Несуверена личност је увек модерна. А, то значи да лишава себе човеку својственог процеса мишљења.
Елем, ко овде пропагира безусловни евроентузијазам, односно покушава да буде модеран?
Препоруке:
0
0
61 недеља, 07 фебруар 2010 20:51
Бојан -Сурбел-
@by the way
Аналогија, коју покушавате да повучете са временом под турцима и данас,чињенично скоро да никако не стоји!Српски народ је у оно време, у онаквим недаћама чувао веру и обичаје и држао се достојанствено као што би мало који народ у сличним условима!Наравно и тада, али у далеко мањем броју него данас, постојали су "калкуланти" Тадићи, Шутановци, Динкићи, Чанкови....(е ту се једино слажемо), већи Турци од Турака (тако данас испадоше "Бошњаци")!Срећом наши стари су такву превару врло лако препознавали, између материје и достојанства бирали су ово безвредно друго, те тако данас ви и ја господине дишемо и постојимо као Срби,као чисти и прости људи Божији(говорим бар у своје име)!
Ја ћу се господине "уз пут", угледати на своје претке,имаћу вере и борићу се да од мене у будућности "испадају" Срби!
Препоруке:
0
0
62 понедељак, 08 фебруар 2010 23:14
INTEPRETATOR
@ Mislilac
Ja sam se prema tebi teško ogrešio, jer nisam shvatio da se na saitu NSPM pojavio genijalac tvojeg kalibra. Pročitao si veliku većinu komentatora kao otvoreni bukvar i svrstao ispravno medju srbokomuniste.
Tvoje vizionarstvo je zaista neshvatljivo čoveku normalnog uma.
Očito je da nesretnici srbokomuniosti nisu shvatili da ti imaš mesečarsko prividjenje da će neko, preko noći, izvesti "hokus, pokus, preparatus" i te će ujutro biti budjenje pod NATO suncobranom.
Kako je tvoje mesečarsko vizionarstvo dragoceno za Srbiju, Ukrajinu i ostatak slobodnog sveta, preložio bih posebne mere tvoje zaštite (obavezne mreže na prozorima) da ne dodje do, nedaj bože, napada srbokumunista na tebe ili samopovredjivanja.
No okanimo se mi gubljenja vremena sa srbokomunistima, već da ti sa svojim istomišljenikom DHSS-ovcom (vas dvojica mi izazivate asocijaciju na Doktora Džekila i mister Hajda) pod hitno podjete na put, radi spasavanja pobede otete princezi Julije.
U koliko nemate lovu za vozne karte, organizovaćemo akciju prikupljanja.
Jedinstvena princeza izgleda nešto skrhana (kao da ju je preuzela apatija) i nadam se da se i ti nećeš prepustiti istom osećaju.
Javljaj se pod hitno da znam šta mi je raditi.
Препоруке:
0
0
63 уторак, 09 фебруар 2010 14:25
Mislilac
@Bivsi Sarajlija
Ok, priznajem, mozda i ne mogu da vas mlatim, ali oprosticete mi potpisani ste kao bivsi Sarajlija, ne kao neustrasivi Sarajlija tako da nisam imao pojma sa kakvim sam se junakom susreo.
Rusija je sunce slobode? Za koga to? Za neostaljiniste u Pjongjangu? Za siitske mule u Teheranu? Teroriste u Tripoliju? Mozda za one koji su cinili "slavna dela" u Vukovaru i Srebrenici? Ili za pateticne latinoamericke antiglobaliste?

@aleksandar
Vama izgleda bas smeta nacionalnost moje majke, da se vi pitate ja bih verovatno nosio neku zutu traku a Ukrajina bi nestala sa mape sveta. Pripisujete mi sovinizam iako je on potpuno stran ljudima mog politickog opredeljenja, ali kao neko ko je delom Ukrajinac ne mogu da volim Rusiju zato sto je to zemlja koja je nacionalno ugnjetavala Ukrajinu od njihovog nesrecnog ujedinjenja 1654. zemlja koja je u XVIII veku ukinula njenu autonomiju, koja je okupirala Ukrajinu 1920. koja je 1932-1933. pocinila genocid nad Ukrajincima i koja je u Drugom svetskom ratu pod izgovorom borbe protiv fasizma pocinila nevidjene pogrome nad narodom Ukrajine. Rusija i danas pokusava da kroji sudbinu Ukrajini i gleda blagonaklono na separatiste na Krimu, to je nesto sto ne moze biti protumaceno kao prijateljski gest.
A ni kao Srbin nemam bog zna kakvih razloga da volim Rusiju. Vi pominjete sta bi u XIX veku bilo da nije Rusije, priznajem da oni jesu pomagali Milosu sve do 1833. nakon cega su ga pritiskali zbog cega se on okrenuo Englezima, a i pisci Nacertanija su znali koliko se Rusima (ne)moze verovati.
Po vama Srbija vise ne bi bila Srbija ukoliko nakon ulaska u NATO ne bi izbila neka revolucija. Znaci po vama su inat i tvrdoglavost osnovno merilo srpstva? Ako je to srpstvo onda ga zaista treba saseci u korenu.

@Interpretaror
Bolje organizujte akciju za prikupljanje novca za NSPM jer su se oni na sajtu oglasili da im je pomoc neophodna, a bilo bi steta da ih vise ne bude. Inace, ja u Ukrajinu putujem vrlo cesto. I ne samo u Ukrajinu.
Препоруке:
0
0
64 уторак, 09 фебруар 2010 19:47
DHSS-ovac
Naravno da je Nato jedina alternativa Srbije. Gradjani su svesni znacaja evropskih integracija i koliku potporu ulazak u Nato pruza istim.

Treba misliti glavom a ne emocijama. Iako sam osudjivao Nato bombardovanje, ono je ruku na srce imalo i pozitivnu stranu jer je ubrzalo pad milosevicevske diktature. Na zalost deo te politike jedno vreme je preuzeo Kostunica, ali taj politicki kurs gradjani su ipak srecom odbacili 2008.

Sto se tice eventualne saradnje sa Rusima, ja realno nista ocekujem pre prevrata u Rusiji koji bi predvodio gospodin Kasparov. Cak i tada Srbija ce saradjivati sa njima, ali kao suverena clanica Nato saveza i verovatno Eu!
Препоруке:
0
0
65 среда, 10 фебруар 2010 00:16
александар
За уваженог Mislioca.
Нема потребе за тешким речима,уважени мој.
Какве црне жуте траке,коме смета како се Ваша мајка изјашњава.
Но, прочитајте још једном оно што сте написали.
Осим пуно Ваших сасвим спорних историјских опсервација и констатација које се могу по логици и истинитости упоредити само са "аргументима" Dukljana да је "Немања извршио геноцид над њима", да је потом "Србија окупирала Црну Гору" и "угњетавала сироте и јадне Montenegrine", ту има толико мржње према Русији да се озбиљно бринем за Вас и Ваше здравље. Историја је заиста веома чудна наука. У историји се све може рећи, па и то да је Русија (која узгред тада није ни постојала као независна држава) одговорна за глад 1932. у Украјини, која такође није постојала као независна држава. А на челу једине тада постојеће државе СССР-а је био неприкосновени Грузин и комуниста Џугашвили од милоште назван Челични.
Не чини ли Вам се да и резултати ових избора у Украјини не дају за право оваквом Вашем острашћеном наступу. Или сте можда баш због тога овако претерали. Очигледно је да је на Великој шаховској табли Сотона изгубила једно прилично велико поље.
А за Нато не брините.
Не ради се ту ни о каквом инату.
Напросто, Србија никада није правила пакт са Ђаволом, са Сотоном, па неће ни овај пут.
Исто желим и Украјини. Да се мане англосаксонских подлаца који хоће да подјарме свет и окрене славјанској и православној браћи. Исти народ, исто порекло, иста вера.
Препоруке:
0
0
66 среда, 10 фебруар 2010 12:41
Mislilac
@aleksandar
Videli ste u tekstu pod imenom "Cupanje nacionalne duse" sta sam pisao o Montenegrinima i ja mislim da sam tu pokazao solidno poznavanje te teme. Uostalom to ste cak i vi koji imate sve samo ne dobro misljenje o meni priznali. Paralela izmedju Montenegrina i Ukrajinaca ne postoji. Po pitanju jezika i zagovornici "crnogorskog" npr. Ranko Krivokapic priznaju da se radi o lingvisticki istom jeziku ali da oni imaju pravo da ga zovu po svojoj drzavi (sa cime se ja ne slazem). Dok su u slucaju ruskog i ukrajinskog u pitanju lingvisticke razlike, ako mi ne verujete mozete proveriti na filoloskom fakultetu, gde su odvojeno katedre za ruski i ukrajinski. Sa druge strane ukrajinski knjizevni jezik jeste varijanta ruskog a razlog za to je sto je on ubacivan u prvi plan za vreme carske Rusije. Takodje ne postoji paralela ni izmdju crnogorski zelenasa i boraca za slobodu Ukrajine u periodu poljsko-sovjetskog rata. Prvi su jednostavno bili pristalice kralja Nikole i nigde nisu negirali svoje srpstvo, a nisu se borili ni za nezavisnu CG kao sto to Montenegrini misle vec za federalizam. Dok su se borci Ukrajinske Narodne Republike borili za izdvajanje iz SSSR-a. Takodje temelje montenegrinstvu udarili su komunisti dok se u Ukrajini jos u carskoj Rusiji u XIX veku osnivaju stranke koje se zalazu za njenu nezavisnost.
Sto se Staljina tice, on etnicki gledano jeste Gruzin ali politicki gledano je Rus. Sto se tice te homeinijevske terminologije kako je Amerika Veliki Sotona mislim da vam ne prilici, jer uz sve nase razlike ipak vas smatram za inteligentnog coveka i postujem vas vise od vecine komentatora NSPM-a. I da otvoreno cu vam priznati, kao delom Ukrajinac ja osecam neku vezu sa tom zemljom i nakon izbornih rezultata mi je skocio pritisak, zato sto sam ZABRINUT, a ne zato sto toboze mrzim Ruse.
Препоруке:
0
0
67 среда, 10 фебруар 2010 15:15
александар
За уваженог Mislioca.
Ја сам уважени искрено убеђен да сте Ви добар, образован и племенит човек, а једино што Вам добронамерно замерам је некритички амерички "поглед на свет". Искрено сте ме одушевили у репликама на интелектуалну пустош и духовну простоту оног сиротог Dukljanina.
Стога и не могу да верујем да као Словен вероватно православног идентитета (а мени је то веома битна културолошка и идентификациона одреднице), можете толико да не подносите Русију, чак толико да су Вам ближи они који у својој нескривеној незаситости, а то тешко можете да порекнете, покушавају да освоје свет. Својом војском, агресијом, својом "културом" (заправо до сада незапамћеном и невиђеном антикултуром), својом економијом којом као пијавице исисавају светска богатства и лажно и вештачки "богате" своју земљу.
Већ сам Вам рекао. Многи охоли и горди (што су иначе смртни грехови ко верује), су покушали да "освоје свет", али авај, он се не може освојити.
Свако ко је то покушао, пропао је. На сопственом примеру је научио да је то немогуће.
Пропашће и Велика Сотона узалудно убеђена да ће она бити прва којој ће то нечасно дело успети.
Управо им тај израз изванредно приличи (и Хомеини је имао паметних ствари), јер њихово дело и хтење је заправо суштински ђаволско.
Што се Украјине и Украјинаца тиче, што се језика тиче, уважени, о томе имам веома изграђен став, базиран на историјским и културним чињеницама које сам прихватио као логичне. Нације се стварају и одумиру, а свако има право да се осећа и изјашњава како хоће. Не би требало да смета то што размењујемо мишљења о томе.
Дозволите да се не сложим са Вашим историјским приказом. Мој би био сасвим другачији, пошто знам понешто о ономе о чему пишете, али било би бесмислено да о томе овде дискутујемо, а нема ни простора. Историја је чудна наука, и свако има право да догађаје тумачи како хоће.
Не бих желео да ме погрешно схватите, да када Вам некада "реплицирам" желим да Вас увредим. Боже сачувај.
Пуно поздрава.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер