петак, 26. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Господин известилац

Kоментари (39) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 05 фебруар 2010 02:09
mm
Не треба нам Кацин. Треба нам политичка и економска сарадња са ЕУ. Овај ће да оде, али Европа остаје.
Препоруке:
0
0
2 петак, 05 фебруар 2010 02:41
Горан Јевтовић
Узалуд да размишљамо г.Зарковићу. Већини је сада све јасно. Али касно. Тешко се може шта урадити.
Некада давно, од стране светских моћника, склепан је тзв. "контиџенси план" за нас Србе. Ко се бар мало бавио тиме, позната му је стратегија "изазивања и управљања кризама" којој припадају такви планови. Наравно, када се то благовремено предочавало овом јадном народу, "изникли" су "однекуд" стручњаци који су просто урликали (а данас то још жешће чине), да нам је "доста више теорија завере!..."
Да ли се неко сећа Џејмса Лајона, шефа Кризне групе за Србију а затим и за Балкан, и његових "пророчанстава" изречених последњих 10-15 година? Човек је све, баш све "погодио".
Е, па, нека нам је срећан Јелко, и нека дочека и трећи мандат у овој "фудбалској утакмици" коју ћемо сигурно изгубити... осим, ако се не појави неким чудом, неки "Дуле Вујошевић"... Али за такву преставу потребан је и "дух Пионира"...
Амин, браћо Срби и сестре Српкиње.
Препоруке:
0
0
3 петак, 05 фебруар 2010 08:28
Ko je Kacin - ko smo mi
Dve napomene uz ovaj vredan prikaz: 1) Sve dok god "господа Оливер Драгојевић и Дино Мерлин редовно добијају (и одбијају) баснословно вредне позиве из Србије" - sve dotle ce ta dvojica zasluzivati respekt! Jer, oni, za razliku od brojnih drugih, sto politicara sto "estradnih umetnika", odbijaju da zarade na onima koje smatraju neprijateljima - a to jeste za respekt, kao sto je za gadjenje sto im se takvi pozivi upucuju; 2) Ne, nema Kacinov "profil" nikakve veze sa "obrazovanjem i odrastanjem u titoizmu"! Kacin je tipican zapadnjacki, pedantan, sadisticki koncentirsan "aparatcik" (ima i Zapad svoje aparatcike - Nemci takve zovu "Schreibtischtaeter", tj. "pocinilac koji sedi za pisacim stolom")! Koncentrisan je - danas bi se "po engleski" reklo "fokusiran" je - na unistavanje Srbije, koja mu jos radosno suflira koji su najbolji metodi za to unistavanje! Kacin je, nesumnjivo, pocinilac onog prvog i primarnog zlocina - zlocina propagande, gebelsovskog tipa, koja je onda nuzno vodila u stvarne zlocine! Postoji o tome dokumantacija na CNN-u - jer, Kacin je vodio novinare CNN-a da snimaju kako njegovi upadaju u stanove "vojnih lica", gde su terorizirali zene i decu, i predstavljali to "naivnom" svetu kao borbu za nezavisnost! Da postoji samo malo dobre volje medju srpskim pravnicima i intelektualcima, vrlo lako bi mogli srociti i dokumentovati optuznicu protiv Kacina, u dogovoru sa porodicama cije sinove su surovo i neizazvano pobili Kacinovi "borci za nezavisnost"! U Velikoj Britaniji cak ni jedan "nedodirivi" Bler - zamalo da ga izaberu za "predsednika eVrope"! - nije vise nedodiriv, njegovi ratni gresi ga sustizu! A za Srbe je cak Jelko Kacin - nedodiriv! Znamo svi kakav je on covek, odnosno necovek - ali, kakvi smo mi ljudi, kad takvom prepustamo svoju sudbinu!? Nije dovoljno traziti od EU da ga zamene - treba Evropskom sudu u Strazburu poslati dokumentovanu optuznicu protiv Kacina, cijim zlocinima je sve pocelo, 1991.
Препоруке:
0
0
4 петак, 05 фебруар 2010 11:04
jututunac
Zemlja Srbija je prazna zemlja i ima za prestonicu grad za koji se ne zna koliko stanovnika ima, ali se zna da taj grad zivi u generalnom haosu, svaki dan sve vise i vise.Kada postavite pitanje koje se odnosi na neki politicki problem, kao ovaj opisan u clanku..."dokle ovako Srbi i Srpkinje?" isto je kao i da ga niste postavili, jer onih 50% + 1 i dalje vode zemlju (praznu sa jednim, kao glavnim gradom) u sunovrat i jednostavno ne cuju nista. Nazalost, Beograd je najveci srpski ANTISRPSKI grad na ovoj planeti...varate se ako mislite da su to Vasington, London, Pariz...
Препоруке:
0
0
5 петак, 05 фебруар 2010 11:07
VH
Ovakvi tekstovi coveka samo oneraspoloze i ozlovolje.Pokazu nam koliko smo bespomocni i nevazni.Vasi tekstovi su sjajni,kao i vecine autota NSPM,ali i ubistveni po covekovo samopostovanje.Nijedan tekst nije pracen nekim konkretnim predlogom i inicijativom.Napisete dobre analize,pokazete nam surovu stvarnost a onda,svi zajedno,mozemo da sednemo i kukamo.
Препоруке:
0
0
6 петак, 05 фебруар 2010 11:08
Jasna Simonovic
"Goran Jevtovic, Да ли се неко сећа Џејмса Лајона, шефа Кризне групе за Србију а затим и за Балкан, и његових "пророчанстава" изречених последњих 10-15 година?"..

Da, hvala sto ste me podsetili! Moj nezaboravan "blic" slucajni susret sa gdinom Lajonom u bazenu Tašmajdan, dokumentacija koju sam mu uz njegovu dozvolu poslala, ali nikada ne odgovori...Jedan, dva, tri...

Ma, u pravu je Kacin sto daje "roditeljski savet" Vuku da spoljna nije samo fudbal...Čak i kad daš poneki penal, nije loše pitati su-igrače šta sve treba da se uradi "Od Triglava do Đevđelije"! Ili barem od Solvay Beograda preko Hanovera i Brisela do Ilinoisa, od KPMG Sava Centar preko Budimpeste, NY do Londona!

Pa, da mu i ja kazem, gospodine ministar! I to sa hvala!
Препоруке:
0
0
7 петак, 05 фебруар 2010 11:53
горштак
Као известилац ЕП-а, Јелко Кацин не представља себе већ ЕП и, самим тим, Европску унију. Иза његових дела и недела, иза онога што он ради и говори, иза сваког безобразлука Јелка Кацина, стоји госпођа Европска унија. Зато, размислите да ли је могуће "и Кацин и Косово", да ли заиста "Кацин нема алтернативу", требају ли нам заиста "Кацинове вредности". Размислите, господо Срби.


Па наравно да иза керефека дотичног стоји Европска Унија, има ли још ког Србина да му то није јасно. Оно што нам дотични говори јесте оно што нам ЕУ и мисли и ( преко њега ) говори. Његово ''мирдита'' у српској скупштини јесте Европино ''мирдита''. ''Мирдита Србијо'' - то је оно што нам Европа поручује, индиректно нам саопштавајући како нас види, колико нас поштује и каквима нас жели. То је опаки латински цинизам који разоткрива исконску западњачку мржњу према православном словенству, а српству изнад свега.
А што се дотичног тиче ( намерно му не изговарам име и презиме јер немам чак ни толико поштовања према њему ) треба се сетити оног савета Михаила Леонтјева, објављеног на овом сајту, ''да не треба разговарати са псом, већ са његовим газдом''. А ''његовим газдама'' под хитно и што пре треба рећи једно огромно НЕ, што наравно нико од наших ''представника власти'' неће учинити.
Ја се ипак уздам у Бога коме се свако вече пред спавање помолим да Србија никада не уђе у ЕУ, НАТО и Екуменски савез цркава.

Пиши ћирилицом!
Препоруке:
0
0
8 петак, 05 фебруар 2010 12:35
Cernisevski
VH
Nijedan tekst nije pracen nekim konkretnim predlogom i inicijativom.Napisete dobre analize,pokazete nam surovu stvarnost a onda,svi zajedno,mozemo da sednemo i kukamo

- to je zato sto "prva Srbija" zaista zna sta nece, ali ne zna sta hoce. Sto se tice konkretnog predloga (a i za potrvdu ovoga sto sam gore rekao), pre neki dan sam "preradio" apel 200 intelektualaca za referendum o NATO paktu u zahtev za referendum o prikljucenju Srbije Organizaciji za kolektivnu bezbednost pod vodjstvom Rusije. Na pitanje citaocima NSPM-a ko bi potpisao ovakvu peticiju, od 100 komentatora, samo jedan je odgovorio, i izrazio spremnost da to ucini odmah.
Inace, "Dveri" stalno organizuju neke peticije, ali bez konkretnih rezultata (barem da ja znam za njih), pretpostavljam takodje usled toga sto vecina ipak ne zna sta hoce.
Препоруке:
0
0
9 петак, 05 фебруар 2010 13:01
брм
још једно обраћање истомишљеницима са идентичним садржајем као бројна прошла (мислим на текст, не на Кацина)
што написа неко (коментатор) изнад мене ЧЕМУ ВИШЕ сем да се укокамо?
Препоруке:
0
0
10 петак, 05 фебруар 2010 13:36
фб-овац
Дотични "господин" има профил на Фејсбук-у, тако да можетеда му оставите неку поруку.
Препоруке:
0
0
11 петак, 05 фебруар 2010 13:43
Др
Ко је Кацин-ко смо ми?
Сагласан. Једино што ови наши ЕУропејци тешко могу то да и покушају а камоли иѕведу.
И, да пиши ћирилицом.
Препоруке:
0
0
12 петак, 05 фебруар 2010 17:14
Симић Манојло
У праву је г. Чернишевски !

Стварна , озбиљна , профилисана алтернатива
" Еуропи без алтернативе ", једноставно не постоји.
Они који би , по природи ствари , требали да
формулишу алтернативни пут Србије ( СРС , ДСС , СНС и можда још понеко ) ћуте као заливени .
Уплашени да их Борис Тадић енд комп. и њихови
тоталитарни медији , не прогласе за нацисте , фашисте и друге комунисте .
Ако не знамо ( да ли се ово пише заједно ? ), шта
хоћемо , онда незнамо ни како да то изведемо .
Препоруке:
0
0
13 петак, 05 фебруар 2010 19:23
Симић Манојло
Да ли постоји могућност тражења изузећа ?
Наравно , ни многи други не гледају на Србију баш
благонаклоно , али оволики мрзитељи сигурно нису .
Ако ништа друго , не тегле на леђима тешко
титоистичко бреме мржње .
Препоруке:
0
0
14 петак, 05 фебруар 2010 19:30
Peter RV
Samo mogu da aplaudiram Kacinu i nadam se da ce nastavit da tretira srpske zvanicnike na ovaj njegov drski nacin. Mi imamo kao vlastodrsce jedne bezkicmenjake koji to potpuno zasluzuju. Kad smo stvorili sebi ovu kulturu ponizivanja i ulizivanja, sto onda da se cudimo da nas ljudi ponizavaju?
Jeremic se uvijek ponasao kao neki srpski mucenik za ulazak u Evropu ("bez alternative") pa neka trpi njegov mazokizam. Sto vise to bolje. (Mislio covjek kad je odobrio Euleks da ce to bit nekom Kacinu dovoljno?).
Kacin sa njegovim ponasanjem nam ustvari daje poruku- srpska cast i ponos nemaju mjesta tamo gdje se on instalirao. Ne, Kacin ne vrijedja, sto vrijedja je vidjeti nase teniskinje grleci se javno sa onim ogavnim Klintonom.
Dok ne izadjemo iz ovoga evropskog deliriuma, ne samo da nas niko nece postovat, nego i necemo imat na to nikakvo pravo.
Препоруке:
0
0
15 петак, 05 фебруар 2010 23:31
ветеран
Много је Кацина у Словенији. То је у Словенији већински став према Србији.
Препоруке:
0
0
16 субота, 06 фебруар 2010 00:33
Горан Станков ић
Словенија, мезимче и штићеник силника, а Љиљана Смајловић морала да оде из Политике због транскрипта. То вам је као у животу, хоћеш да си фаца, е то кошта, кад ход те повучем за реп, мораш да залајеш. Зато је овај чланак изванредан, погледај нову/стару опозију. Словенци одмах у ЕУ, У САД без виза, цела Србија на изволте за њихову робу ( па неће бити да је то могао да им да, сам, Свилановић, мада му се посрећило да се он експонира и профитира ). И свакако, поменути рат, где су СТРЕЉАНА деца без икаквог наоружања при себи. И зато ми је мучно и само помињање Словеније, са све иживљавњем ЕУ-а да га именује на ту бирократску функцију и други мандат!? Ту је та законитост савременог света, то спиновање, то обесмишљавање сваког интелектуалног промишљања стварности.
Препоруке:
0
0
17 субота, 06 фебруар 2010 00:39
Нешко
Ево људи шта год да напишем "онај ко то зна најбоље" ће да намирише субверзивну дјелатност и нешто из широког опсега неумесности, осврта на нечију личност (па макар то била шпрдња на рачун Јеремића и оних који га озбиљно схватиају) и приватан живот, увреда, као и некакве претње, непристојан речник, расну и националну увреду (увреда може да буде увреда или ... расно-национлна, национално-расна или ... увреда) или некакав незаконит садржај.
Нашао би се разлог да се не објави или скрати.
И ви се питате што нико нема предлог шта да се ради?!
Прескачем да било шта одкоментаришем ... али бар пишем ћирилицом.
Препоруке:
0
0
18 субота, 06 фебруар 2010 00:59
Дарко Станојевић
Ево, вечерас нам је ОБЈАСНИО када ћемо у ту "еуропу":

"Suština je u tome da treba odgovoriti na pitanje da li Srbija hoće u EU bez Kosova ili neće. Ako ne želi bez Kosova, onda će morati da čeka Kosovo. A to znači da će Srbija biti poslednja država regiona koja će postati deo EU. Jer, Kosovo je u ovom trenutku daleko čak i od vizne liberalizacije, a kamoli od članstva u EU", rekao je Kacin.


Како је кренуло, Богу хвала... никада. Осим, ако ови нашши из Власти не продају некако КиМ на мукте, али онда има да изеду голем ћутек од бесног народа.
Препоруке:
0
0
19 субота, 06 фебруар 2010 02:30
Баш - Челик
Наташа Кандић је лупила шамар оном старцу на београдском тргу, Кацин српским посланицима назва ''мирдита'', а ево данас ишамараше и Вељу у Кнез-Михаиловој. Јуче приказаше репортажу где ученик мртво хладно каже ''како је свестан да није у реду тући наставнике, али да је време такво, па се и он само прилагођава''. Зашто да не кад постоје толика ''дечија права'' која ће му обезбедити хиљаде невладиних организација, са све министарствима и Европском Унијом, ако се пребијени наставник само усуди да заштити своје достојанство. А ништа боље неће проћи ни родитељ ако се усуди да га васпита на традиционалан начин.
Аман, Срби бре, шта се ово дешава? Од онако јуначког народа чијој су се храбрости дивили по свету, како постадосмо тако безопасни да нас почеше тући и понижавати жене, деца и кацини? Како остадоше хладни онолики посланици у скупштини на кациново ''мирдита''? Рекао би човек да више нема мушкараца у Србији.
Хоћу да кажем да се ове ствари са Европом више не тичу правно-економских питања, него самог смисла постојања. Чак и да нас тамо заиста чека ''висок економски стандард'' ( а не чека ништа ни близу тога ), вреди ли он оволике срамоте која се трпи и која ће по свему судећи бити још већа?
Препоруке:
0
0
20 субота, 06 фебруар 2010 13:05
void
Odavno nisam procitao bolji clanak. Sve pohvale autoru. Posebno hvala na podsecanju na postupak gospodjica.
Препоруке:
0
0
21 субота, 06 фебруар 2010 16:09
Боба Боројевић
Господине Зарковићу право рекосте! Кацинове ''вредности'' су вредности ЕУ кад је реч о Србији и српском народу.

Да имамо владу која приличи Србији Кацину би се јасно и гласно рекло да Србија такву вулгарну ароганцију, па макар он и представљао ЕУ неће да толерише и да ЕУ у будуће треба да шаље неког другог представника на разговоре са Србијом.
Уз то увек нагласити Кацинову улогу у словеначком рату 1990-тих и убијању ненаоружаних војника-регрута ЈНА. Ратног криминалца као што је Кацин Србија не треба да прима у званицну нити било какву посету.

Тадићу и Цветковићу на вама је ред да зуцнете бар нешто у заштиту Србије, а против сатанизације ове Кацин-стенице.
Препоруке:
0
0
22 субота, 06 фебруар 2010 17:26
Zlotjko
Gospodo, svi morate da shvatite..
Ovi ako ostanu na vlasti jos 6 meseci... Srbija ce se naci na putu bez povratka... sve su manje vise odradili, a posle ovih sest meseci, kad zavrse i poslednje, i zadaju smrtni udarac nasem narodu i drzavi... vise nece biti bitno..

Evropa i NATO i sateliti, nece se obazirati, pa da na vlast kod nas dodje bilo ko...

Krajnje je vreme - 5 do 12 je...!
Препоруке:
0
0
23 субота, 06 фебруар 2010 19:09
Милодан
Шта хоће овај? Постаљала би питање готово цела Србија средином '91. године спроводећи им уведене санкције све пушећи "филтер 57" док су им у вешерају гргориле веш машине "Горење". Ето, доживели смо да сада држи придике нашем министру, називајући га "господин министар" алудираће г'сон Жарковић на његову младост и узрастање уз социјализам у "људском лику" ЈБТ, заборављајући да су се Словенци први одрекли Тита и његове штафете и то баш од стране Јелка Кацина и његових пајташа док смо ми још клицали "и после Тита, Тито". Док се ми пробудисмо Словенија уђе у ЕУ. Нећу да упоређујем БДП, одмах добијам комплекс ниже вредности. Јелко Кацин својом реториком одиста одудара од класичног политичара-бирократе управо као и наш млађахни министар Јеремић. Рекло би се, ударио јунак на јунака. Али није тако. Он се пита. А ми постављамо питања. Ту је он у огромној предности. Дешавања у Словенији лета господњег '91 су у односу на каснија дешавања права оперета уз сво дужно поштовање жртава са обе стране овог бесмисленог сукоба. Јер, наш вожд је одлучио да Словенију пусти низ воду, рече нема тамо Срба и Жарковић му накратко поверова. Сад' видим, пише да је тамо било Срба. Било је, многи су побегли а, опет, многи су се видевши с ќиме имају посла, вратише поново у Словенију. Него ми треба овде међу собом да раскрстимо неке ствари: Хоћемо ли ми у ЕУ? И под којим условима? Нашим или њиховим? Ако треба по њиховим онда морамо прихватити Кацина таквог какав је, да се суочимо са прошлошћу, да ухапсимо Младића и Хаџића, да остваримо регионалну сарадњу, одговоримо на 4000 питања, изменимо законе, оставимо гусле за дуге зимске вечери и прихватимо вредности које та Европа поседује, а која, има и својих недостатака. Колико видим из штампе у нашој братској Русији тим експерата под "кишобраном" Медведева препоручује Русији улазак у НАТО и ЕУ. Шта ће од тога бити (осим сукоба са Путином) показаће време.
Препоруке:
0
0
24 субота, 06 фебруар 2010 19:45
С.Р
Да имамо владу какву немамо онда би она рекла господину Кацину да је слободан да васпитава неке друге грађане, неке друге земље.А да је народ другачији онда би господи Кацинима показао на тај начин што робу из његове демократске и надасве европске дежеле не би куповао. Њега треба посматрати не као колатералну штету већ као....
Препоруке:
0
0
25 субота, 06 фебруар 2010 20:31
Татијана
Живела наша транспарентна дипломатија!
Препоруке:
0
0
26 субота, 06 фебруар 2010 20:47
Милена Матић
Сетите се, драги читаоци, ко су били амбасадори и повереници за време рата и "ничим изазваних" санкција. Сетите се ко је долазио да прича са омраженим Слободаном, ко је долазио у Бгд да нас убеђује у све и свашта, ко је посећивао Ђинђића, после промена. Сетите се нивоа западних политичара који су боравили, пролазили и долазили у ову нашу Србијицу.
Шта видите сада, драги моји? Ниво повереника, амбасадора, разних секретара,је толико јадан и бедан, да би свако, ко се бави политиком и дипломатијом требало да разуме ниво поштовања које те силе имају за ову земљу.
Спали смо на шести ешалон, и код нас се шаљу људи без искуства, моћи или харизме. Ова земља није битна никоме осим нас, сматрају је неважном, корумпираном и сломљеном.
Самим тим је бахато понашање неког Кацина (име му на италијанском има стварно значење nomen-omen) или Вордсворта Брит амбасадора, и иних, уствари знак "omen" за нашу тренутну владу и Председника Републике.
Они о нашој земљи мисле све најгоре, вреднују ову државу и наше политичаре као корумпиране беднике, и могу да вичу, прете, лажу и муљају. Зато што је наш политички врх то допустио, и допушта да се вређа Г. Јеремић, да неки продају веру за доручак, праве микро уступке зарад опстанка на власти...укратко...Борисе, "провалили" су тебе и твој спин клуб!
И зашто да се ми сад љутимо на Кацина? Треба се љутити на оног ко је први почео!!!
Препоруке:
0
0
27 субота, 06 фебруар 2010 22:30
Одбрана и последњи дани
Милодан@

Колико видим из штампе у нашој братској Русији тим експерата под "кишобраном" Медведева препоручује Русији улазак у НАТО и ЕУ. Шта ће од тога бити (осим сукоба са Путином) показаће време.


Колико ја видим Медведев је данас изјавио да је нова стратегија НАТО пакта, претња националној безбедности Русије.
Препоруке:
0
0
28 субота, 06 фебруар 2010 23:53
Милодан
Прочитао у Данас-у од јуче и викенд издању. Пошто купио по то и продао, без икаквих претензија.
Препоруке:
0
0
29 недеља, 07 фебруар 2010 00:20
drasko
Sto toliko napadate sirotog gospodina Kacina? Zar ne vidite kako mu se srce cepa nad nasom nesrecnom sudbinom. Ja bih molio Tadica, Dinkica, Djelica i Dacica da zamole one nase prijatelje, takoreci bracu, u EU da oslobode Kacina takve patnje kakvoj je izlozen i da nam stave Ahtisarija za izvestioca - on je bar srca kamenoga a ne kao siroti Kacin koji se (kao sto gore pomenuh) toliko zenira i brani nas pred onima koji nas ne vole.
Препоруке:
0
0
30 недеља, 07 фебруар 2010 02:26
Sad je prilika da se Srbija RESI KACINA!
"Известилац Европског парламента за Србију Јелко Кацин изјавио је да ће Србија, уколико не жели у ЕУ без Косова, морати да чека да и Косово постане део Унијe." Ovo je skinuto sa naslovne strane NSPM, ispod Kacinove slike - i moram reci da se Kacin lepo namestio! Kad bi u nasoj vladi znali iskoristiti ovu nediplomatsku izjavu, mogli bismo se napokon RESITI KACINA! Dovoljno je da srpska vlada uputi demars Briselu, u kojem ce stajati da Kacin, kao izvestilac za Srbiju, opasno izlazi iz okvira svojih nadleznosti, odredjujuci cak uslove pod kojima Srbija moze uci u EU! To nije njegov posao - niti je ono sto on kaze na liniji politike EU! S tim obrazlozenjem trebalo bi hitno traziti izuzimanje Jelka Kacina, kao osobe koja ne pomaze, nego STETI procesu pridruzivanja Srbije! Uz to bi trebalo navesti - zasto da to skrivamo - da takav njegov odnos samo pokazuje kontinuitet njegovog antisrpskog delovanja, pokazanog vec tamo 1991.godine, kad je kao slovenacki ministar propagande ucinio sve da Slovenija izadje iz SFRJ - i po cenu najgorih lazi, i po cenu zlocina! (Imena pobijenih mladica se znaju, lica teroriziranih zena i dece snimala je tada CNN, a trebalo bi Evropu podsetiti i na "izbrisane" gradjane Slovenije.) U skladu s tim zahtevom trebalo bi Briselu kazati da je Kacin odsad za Beograd PERSONA NON GRATA! Videli biste - odmah bi Brisel dobro naruzio Kacina, i Srbija vise ne bi morala da gleda u to ogavno lice! Ako Srbija sad propusti priliku koju joj je arogantni Kacin dao - onda je Srbija definitivno izgubila i obraz i pamet! Jeremicu - bar ti reaguj! Generacije Srba koje dolaze ne bi ti to zaboravile! A ako pustimo da i ovaj voz prodje, da nam taj mrski Kacin odredjuje i koliko zraka smemo udahnuti - onda je ovo sa sigurnoscu poslednja generacija Srba!
Препоруке:
0
0
31 недеља, 07 фебруар 2010 13:14
Don Vito
Kad nas gospodin Kacin bude hvalio onda da se zapitamo a ovako je u redu Kacin vice Srbija napreduje uz poteskoce. Njegovi sarkasticni i "dobronamerni" komentari neka se odbijaju od nas. Teritorijalni integritet i dostojanstvo su vazniji od Evropske unije a mi treba da uzimamo od Evropske unije ono sto valja zarad nas a ne zarad clanstva. Clanstvo da ali elementarno dostojanstvo je vaznije a ubedjen sam kad bi mi priznali Kosovo da nas niko ne bi sustinski uvazavao. A na Kacina treba gledati kao na nepovoljnu pojavu koju treba prevladati zbog neophodne saradnje.
Препоруке:
0
0
32 недеља, 07 фебруар 2010 13:30
Cernisevski
Sad je prilika da se Srbija RESI KACINA!
To nije njegov posao - niti je ono sto on kaze na liniji politike EU!

- Huh, bojim se da ste u _debeloj zabludi. Ono sto govori Kacin upravo _jeste linija politike EU prema nama. Jer ovo mu je vec po ko zna koji put; zar ne mislite da bi ga sama EU do sada vec sklonila da to nije njena politika ? Pa nije to Srbija, pa da joj ambasadori teraju kontra-politiku u odnosu na zvanicnu, drzavnu. Inace, Dejlic je nedavno vec trazio tako nesto, pa sta se desilo ? Nista, naravno...
Препоруке:
0
0
33 недеља, 07 фебруар 2010 16:45
Lavovic
Nama ne trebaju pilad tipa Kacin koji misli da je petao...i kukurice sto mu gospodja Evropa nadrobi!
Nama nije potrebna ni ta gospodja Evropa, mi smo oduvek u Evropi!
Ekonomska Evropska zajednica nam nije potrebna jer smo vec bedni i opljackani, banke, privreda, resursi, Kosovo, USsteel, voda, ,...
Nama nije potreban Nato, - vec smo okupirani!

Srbi ce sami sebi najbolje pomoci!
Препоруке:
0
0
34 недеља, 07 фебруар 2010 17:51
Lobos
Gospodine Zarkovicu, svaka cast za tekst! Imate odlican stil pisanja i vase tekstove uvijek citam. Pozz
Препоруке:
0
0
35 недеља, 07 фебруар 2010 17:52
Баш - Челик
Srbi ce sami sebi najbolje pomoci!

Проблем и јесте у томе што нам Европска Унија ( тј. њени јавни и тајни господари ) не дозвољава да сами себи помогнемо, јер би се онда њихове ''услуге'' показале сувишнима. Стога нам низом високософистицираних манипулација намећу ''елиту'' кава ЊИМА треба, да нас стално убеђује у ''непходност'' уласка у ЕУ, без чега наводно ниједан народ не може нормално живети.
А слажем се да би Срби сами себи најбоље помогли ( као што би и било који други народ сам себи најбоље помогао), али за такво нешто је потребна АУТЕНТИЧНА СРПСКА ЕЛИТА - да нас сабере и учврсти у изворним српским идеалима, да истрајава на суверенитету земље по сваку цену, да заснује просвету на хришћанским и родољубивим идеалима, да низом повластица за земљораднике обнови српска села и растерети градове, да заснује економију најпре на домаћим ресурсима, а затим на билатералним односима са добронамерним земљама, да паралелно са тим ствара јаку војску и одбрану и тако редом.
А све су то сасвим достижни циљеви ако је народ родољубив, јединствен и спреман за обнову и изградњу земље, али је потребно да га неко искрен, поштен и способан у том правцу и поведе.
Препоруке:
0
0
36 недеља, 07 фебруар 2010 18:01
Lobos
Gospodine Zarkovicu, svaka cast za tekst! Imate odlican stil pisanja i vase tekstove uvijek citam. Pozz
Препоруке:
0
0
37 недеља, 07 фебруар 2010 20:36
Resiti se Kacina - @Cernisevski
"Huh, bojim se da ste u _debeloj zabludi. Ono sto govori Kacin upravo _jeste linija politike EU prema nama." Ne, Cernisevski, niste u pravu! Verovatno to jesu zelje vodecih u EU, ali to je nesto sasvim drugo! Naime, celokupna demokratija jeste u prvom redu - proceduralna demokratija! Svako ima svoje planove, zelje, zavere, ali ko prekrsi proceduru - taj je prekrsio i demokratiju! U takvim slucajevima oni koji (u neku ruku) kontrolisu demokratsku igru, moraju reagovati! Jer, ako ne reaguju, ako dozvole da se ukinu vanjska pravila igre (=procedura), uskoro od te igre nista ne bi ostalo! Dakle, u zahtevu da se Kacin smeni bile bi pre svega cinjenice: da taj ne radi svoj posao, da ne izvestava Evropu kako Srbija "napreduje", nego da izvestava Srbiju o svojim vlastitim zeljama i ucenama, debelo nadilazeci svoju nadleznost! Njegovo "iskakanje" iz okvira zadatka koji je dobio toliko je vidljivo, da bi sada zahtev (a ne molba!) da neko drugi dodje umesto njega - imala dobre sanse! Uostalom, kosta li nas nesto da probamo? I - pre svega - zar nije nasa obaveza da reagujemo na takve niske, sramotne udarce od strane tog niskog "diplomate"?! Kako cemo mi znati sta "pije vode", a sta ne - ako samo uzdisemo i mislimo da nista nece pomoci? Jos jednom - Kacin nam je svojim bahatim, anti-demokratskim ponasanjem dao priliku, zasto je ne iskoristiti?!
Препоруке:
0
0
38 понедељак, 08 фебруар 2010 10:00
Cernisevski
Resiti se Kacina - @Cernisevski
Ne, Cernisevski, niste u pravu! Verovatno to jesu zelje vodecih u EU, ali to je nesto sasvim drugo!

- U redu, dozvoljavam i takvu mogucnost. Ali onda je valjda logicno, posle niza ekscesa koje je doticni napravio, ocekivati nenakvu reakciju iz same EU povodom toga sto Kacin radi. Bilo kakvu, barem od onih cije to nisu "zelje", jel' tako ? Jedva cekam da je vidim !
I u pravu ste, nista nas ne kosta da pokusamo, ali kao sto rekoh, to je Djelic vec pokusao, pri cemu se iz EU niko na to nije ni osvrnuo. Zapitajte se - zasto ?
Препоруке:
0
0
39 среда, 10 фебруар 2010 19:16
Peter RV
Zasto ima neki Kacin (ili Mesic) moc da nas toliko iznervira? Odgovor je jasan. Kad smo se toliko prodali nasoj ljubljenoj evropi-bez alternative, svaka pomisao da nam je neko sprecava, postaje nam nepodnosljiva.
Kad su prve bombe pocele da padaju, ja sam se oslobodio od Evrope. I znate sto, od tad me vise nijedan Kacin ni Mesic ne nerviraju.
Sem onima kojima one bombe nijesu bile impresionantne, preporucujem moj ekstremisticki stav. Ohladimo se.
(A kako Spanjolci kazu "osveta je jelo koje treba servirat kad se zahladi")
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер