Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Aleksandar Lukašenko: Kod nas demonstranti ne upadaju u zgrade vlade i 'Kapitole', naši demokratski procesi se odvijaju apsolutno normalno

Komentari (26) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 11 januar 2021 21:43
ANALITIČAR
Evo upravo srpski rodoljub psihijatar METANOJA (Aleksandar Mitrović) brilijantni intelektualac je na svom You Tube kanalu javio da ima informaacije da je u USA od juče u toku uzimanje vlasti od strane armije Sjedinjenih Država i da USA armija podržava Predsednika . Prema tim informacijama čak 40 generala USA ne želi da se stavi pod vlast Džozefa Bajdena. Po tim informacijama ogroman broj USA vojnika ide ka Vašingtonu, zatim, zatvoren je vazdušni prostor iznad Vašingtona. Izgleda da armija neće dati Trampa. Izgleda da je Srđan Nogo bio u pravu.
Preporuke:
13
8
2 ponedeljak, 11 januar 2021 22:02
siniša
Amerikanci očigledno nemaju iskustva sa demokratijom, pa misle da je demokratija švedski sto. Uzmeš samo ono što ti se sviđa.

E nije tako. Onaj ko hoće da vlada narodom mora da očekuje i reakciju naroda za nešto što im se ne svidi.

Te reakcije mogu da budu vrlo neugodne.

Eto Bajden i demokrate hoće da vladaju. Pa hajde, dajte, što bi braća Rusi rekli, davajte.

Obezbedite hranu lekove, stanove, posao školu, prevoz, zaštitu imovine i lica, javi red.

Na prvom koraku, kad je u pitanju javni red, zgrada vlade, su pokazali nemoć i neznanje. I kao i svaki drugi gubitnci počeli da kukaju i traže krivce, pa kad obese " Pedra" misle da će rešiti problem. Tek problem počinje.

Kod Lukašenka ljudi imaju posao, male plate, imaju zdravstvenu zaštitu, grejanje. Ima ih koji nisu zadovoljni.

U Americi svega toga nemaju, ni grejanja, ni malih plata, ni skromnih poslova, nemaju ni lekove ni lećenje, i zbog toga je i njihovo nezadovoljstvo veće.
Preporuke:
16
7
3 ponedeljak, 11 januar 2021 22:06
Ilija Čvorović
Naravno!
Baš zbog tih apsolutno normalnih demokratskih procesa poštujem i čuvenog Brku i tebe!
Preporuke:
6
9
4 ponedeljak, 11 januar 2021 22:45
Spiridon
@ ANALITIČAR
Evo upravo srpski rodoljub psihijatar METANOJA (Aleksandar Mitrović) brilijantni intelektualac je na svom You Tube kanalu javio da ima informaacije da je u USA od juče u toku uzimanje vlasti od strane armije Sjedinjenih Država i da USA armija podržava Predsednika . Prema tim informacijama čak 40 generala USA ne želi da se stavi pod vlast Džozefa Bajdena. Po tim informacijama ogroman broj USA vojnika ide ka Vašingtonu, zatim, zatvoren je vazdušni prostor iznad Vašingtona. Izgleda da armija neće dati Trampa. Izgleda da je Srđan Nogo bio u pravu

A meni preteženo izgleda da vas trojica, tj gdin briljantni Metanoja, Srđan Braća Grim Nogo i ti imate određenih problema i da bi možda bilo najuputnije da se obratite nekom kolegi gdina briljantnog koji bi mogao da vam pomogne..ّ.
Preporuke:
12
11
5 ponedeljak, 11 januar 2021 23:23
siniša @ spiridon
Policija, vojska, u SAD ima baredm deset policija, zatim službe, jednio desetak službi, privatne vojske, pa ovi mediji, pa oni, pa političari, pa strani posmatrači, hiljade pismenih ljudi ne znaju šta se sve dešava i ne dešava u Americi danas. Ni šta se dešava ni kako se dešava to što se dešava. Ali eto mi ovde na brdovitom Balkanu imamo "spiridona" čiji engleski je na nivou A1-A2 početni kurs, i on sve zna i šta i kako i zašto. ...Zaista me čudi kako "spiridona" ne angažuje neko, makar i neke novine da im prokomentariše situaciju, nego mi ovde na stranicama NSPM moramo da ga trpimo i metaforički povraćamo po njegovim kometarima.
Preporuke:
6
12
6 ponedeljak, 11 januar 2021 23:28
ANALITIČAR
Spiridon

Nemoj se ljutiti na mene. Imaš na METANOJINOM kanalu njegov kontakt telefon. On je gospodin čovek i veliki patriota, ti nisi patriota ali nema veze. Kulturno ga pozovi i pitaj ga otkud mu informacije za aktivnosti američke armije. Uostalom imaš ogroman broj naših Srba u USA, zovneš naše Srbe tamo u Vašingtonu i pitaš ih braćo da li je došla USA armija u Vašington i je li istina da je avionski saobraćaj stopiran. Spirice što si nervozan, znam da voliš Džoa ali malo se smiri...
Preporuke:
12
7
7 ponedeljak, 11 januar 2021 23:48
Antidot
Znamo da kod vas demonstranti ne upadaju u zgrade vlade; i strani, a i vaši, Beloruski mediji, su nas obavestili da je to u Belorusiji invertovano, naime, policija i Pavličenkovi odredi smrti upadaju u stanove i rezidencijale demonstranata i ko ima sreće bude pretučen na licu mesta, a ko se zamerio Fortuni biva deportovan u kazamate na "tretman" - neki se nisu nikada vratili kući!
A tek demokratski procesi - procesi, ali sudski, protiv opozicije i opozicionara - na svakim demonstracijama hapšeno je i nakon privođenja sudski procesuirano od 100 do 500 demonstranata. Demokratski ste ubili i Viktora Gončara, Anatolija Krasovskog, Jurija Zaharenka a po svedočenju Jurija Garavskog člana grupe SOBR-a demokratski su likvidirani još neki.
Samo ko bolesno mrzi Beloruse želi ti opstanak na vlasti, a i tvoj dinastički potomak da nastavi da zatomljuje, tamo gde je tata stao.
Rusi vam poklanjaju gas - angažujte Nemce da vam izgrade komore i demokratija će biti potpuna.
Preporuke:
5
15
8 utorak, 12 januar 2021 00:10
@ "analitičar" (pomućena uma zbog sopstvenog dužničkog ropstva)
Opa bato, uletela nova rata kredita, a ti već zakockao pare, a?!
Preporuke:
9
6
9 utorak, 12 januar 2021 00:19
@ sinke-li-lu-la geostrategije
Jao bre sinke, oćeš da ti pošaljem novi komplet žica za violinu? Ovo tvoje najnovije skreeek-skriiik tebi je možda lepo iz geostrateško-violinskih razloga, ali ipak treba da znaš da Paganini nikada nije pobrkao crvene i zelene...
Preporuke:
6
8
10 utorak, 12 januar 2021 00:20
Spiridon
@ ANALITIČAR

da li je došla USA armija u Vašington i je li istina da je avionski saobraćaj stopiran. Spirice što si nervozan, znam da voliš Džoa ali malo se smiri...

Avaj, jedino volim istinu onakvu kakva jeste pa sam valjda zato stalno u nekom konfliktu sa vama putriJotama, pošto je za vas istina ono što bi vi želeli da jeste i onda vas je samim time tako lako obmanuti sa bilo kojom izmišljotinka ma koliko ona neverovatna bila, jer ćete vi u istu poverovati samo ako vam se ta izmišljotina dopada. Elem, pojačane su policijske snage u Vašingtonu ali samo zato što se ono desilo u prošlu sredu, i što se očekuju nove demonstracije 16. i 17. januara kao i 20. januara kada je inauguracija. Upravo je FBI obavestio svuda policiju da se spremi jer se očekuju protesti u svim glavnim gradovima država u Americi. Te najave i jesu bile pravi razlog zašto je Trampu ukinut nalog na Twitter-u i što je Parler nedostupan od danas. Avioni normalno lete, vojska nema veze sa time..ّ.
Preporuke:
8
9
11 utorak, 12 januar 2021 00:27
Spiridon
@ siniša

Ali eto mi ovde na brdovitom Balkanu imamo "spiridona" čiji engleski je na nivou A1-A2 početni kurs, i on sve zna i šta i kako i zašto

Imam neki utisak da si previše opsednut nekim svojim kao fol znanjem stranih jezika a da ti izgleda još niko nije obavestio da bi možda najbolje bilo da se malo posvetiš maternjem, jer način na koji pišeš odnosno taj neki nesretni vokabular i tragikomična sintaksa skoro pa svake rečenice su negde došli do sedmog osnovne i tu stali da se odatle više ne pomaknu. Poradi malo na tome pa se javi..ّ.
Preporuke:
9
8
12 utorak, 12 januar 2021 00:48
Spiridon
@ ANALITIČAR

da li je došla USA armija u Vašington

Elem čisto da ne zaboravim, pod pojačane policijske snage sam podrazumevao da je stiglo i oko 15.000 pripadnika nacionalne garde kao ispomoć policiji oko inauguracije kao i oko najavljenih protesta koji se očekuju od 17. do 20. januara u Vašingtonu. Tako da je gospodin briljantni pomešao tu malo babe i žabe a onda mu je njegova dijagnoza došapnula ostatak te fantazmagorične priče..ّ.
Preporuke:
5
6
13 utorak, 12 januar 2021 00:52
ANALITIČAR
"analitičar"

Pišam ti se u agenciju BIA , aaaaa, je li u redu klošaru ?

aaaa ?

"pravniče"


aaaaa
Preporuke:
6
2
14 utorak, 12 januar 2021 01:08
ANALITIČAR
"analitičar"

je li ti to jajaro kazao šef Gašić "pravniče"

možete i ti i on da mi....
Preporuke:
6
1
15 utorak, 12 januar 2021 01:21
@ sinke-li-lu-la-Paganini-geostrategije
Eto, sinke, i srbi i Albanci vide da ne znaš čak ni srpski jezik, ☺...
Preporuke:
4
4
16 utorak, 12 januar 2021 02:02
BEOGRAD
AnalitičarPostavljaju ti pitanja za rate kredita opskurni bednici koji u firmi izigravaju "pravnika" , koji u firmi Vlade SRBIJE ZAOPOŠLJAVAJU NA NAJOSETLJIVIJA mesta neSrbe, koji su "pravnici" jer su kumovi bračnog para na čelu firmeKoji zovu policiju po ulazima zgrada da pitaju kako Vi znate informacije kao rodoljub koje bi oni koji su izdajnici i lažni pravnici trebali da znaju ali nisu stigli služeći režimima Borisa Tadića i Vučića, koji u nemoći Vam zovu komšije u ulazima da Vam se raspituju o privatnom životu, jajare koje imaju platu 3.000 eura mesečno pa i više dok Vas pokušavaju šikanirati a rade za Batu Gašića prodavača kafe i za kvislinga VUČIČIJA iz jajinaca Vi ste kolega patriota za razliku od kraljevčana SNS DS dno dna - gebelsovaca . Mogu da Vam zavide prijatelju samo. Upoznat sam sa celim slučajem, ima nas rodoljuba unutar sistema i insajdera , : ) : ) : )
Preporuke:
5
4
17 utorak, 12 januar 2021 10:26
Aleksa
za "siniša"

otkud vam to da "Kurir Spiridon" nije angažovan?
neangažovan bi istovarao toliko tabloidne propagande na nspm sa najčistijih izvora istine angloamerikanskih zločinačkih umova koji su, među ostalima, nas bombardovali. zar dotični nije samo nastavak politike bombardovanja osiromašenim uranijumom i rata u "mirnodopskim" uslovima?
e bre, iživljavao se tu nad likom Lukašenka takvim sladostrasnim jezikom, ko da je direktno prenosio smrt Gadafija.
ko će neangažovan da radi takve gadosti?

i još, zaista može da se kaže "kod Lukašenka", mada, zazvučalo mi je slično nazivu kafane, jer nekako bi više pristajalo "u Belorusiji".
pomislio sam i kako niko ne govori kod "Makrona", "kod Merkelove"... kod "Fejsbuka" il "Tvitera"... diversifikacija.
a "kod vučića"... prava lučka krčma.

pozdrav
Preporuke:
4
3
18 utorak, 12 januar 2021 10:46
ANALITIČAR
ALEKSASpiridon, u pravu ste, nije neangažovan. Taj bolesnik je na liniji sa delovima BIA koji ne da nisu srpska služba nego su soroševsko - petreusovska linija u Srbiji. Zato su sinoć kao opareni skočili kada sam spomenuo da će USA armija zavesti red i odbraniti pobedu Trampa. To vam je ALEKSA u našem Beogradu otvoreno soroševska ekipa povezana sa izdajom Kosmeta, sa prikrivanjem SNS ali i DS kriminala jer su spojeni u BIA i nevladinim organizacijama CIA strukture kojima pare daje Soroš. Zato su mene u nemoći pitali kako vraćam kredit a info iz Banja Luke im daje smrad iz moje kompanije, izdajnik koji radi za BIA a koji je kum dvoje vodećih ljudi firme koju bi trebalo da kontroliše Vlada Srbije. Na najosetlljivija mesta je postavio neSrbe i mrzitelje Srba. Mene su pokušali unutar firme slomiti ali sam ispred njih svetlosnim goduinama, pogotovo BIA "pravnika" kuma dvoje vodećih u firmi. Kada Srbija bude opet Srbija svi će letiti iz firme
Preporuke:
4
3
19 utorak, 12 januar 2021 10:55
Korobočka
Analitičari, Amerika je tamo preko okeana a SNSesovci su OVDE i SADA!
Preporuke:
5
3
20 utorak, 12 januar 2021 11:16
Spiridon
@ Aleksa

otkud vam to da "Kurir Spiridon" nije angažovan?
neangažovan bi istovarao toliko tabloidne propagande na nspm sa najčistijih izvora istine angloamerikanskih zločinačkih umova koji su, među ostalima, nas bombardovali. zar dotični nije samo nastavak politike bombardovanja osiromašenim uranijumom i rata u "mirnodopskim" uslovima?
e bre, iživljavao se tu nad likom Lukašenka takvim sladostrasnim jezikom, ko da je direktno prenosio smrt Gadafija.

Imam neki utisak da bi možda trebao i ti sa NEPOBEDIVIM, gdinom briljantnim i Srđanom Braća Grim Nogom da kreneš zajedno kod nekog stručnog tj kod nekog kolege gdina Metanoje. Ne znam, možda dobijete neki popust pošto vas je četvorica a mogu seanse da budu zajedno, pošto je manje više isti slučaj u pitanju. Mislim to je ta ista priča neprijatelji, domaći izdajnici, strani plaćenici, Korona se zaprašuje iz aviona, američka vojska koja je za Trampa zauzela Vašington a Spiridon je tu po zadatku..ّ.
Preporuke:
6
4
21 utorak, 12 januar 2021 11:39
Spiridon
@ ANALITIČAR
ALEKSA Spiridon, u pravu ste, nije neangažovan. Taj bolesnik je na liniji sa delovima BIA koji ne da nisu srpska služba nego su soroševsko - petreusovska linija u Srbiji. Zato su sinoć kao opareni skočili kada sam spomenuo da će USA armija zavesti red i odbraniti pobedu Trampa

Avaj, evo sve priznajem... Imam neku neodoljivu unutrašnju potrebu da govorim i pišem samo istinu, onakvu kakva jeste i onda kada god vidim te vaše lagarije, teorije zavera i svu tu bolesnu paranoju a ja imam potrebu da vam objasnim koliko ne znate ništa tj kako ste naseli na neku jeftinu propagandu upravo zahvaljujući toj svojoj neukosti..ّ.

P.S. Skakaćeš ti nepobedivi kao oparen kada ti ja budem za nedelju dana podsećao ovu glupost o vojsci koja će zavesti red i odbraniti pobedu Trampa. Živ bio pa video, što-no-se-kaže zatefterio sam ovo u svoju beležnicu za podsećanje...
Preporuke:
5
4
22 utorak, 12 januar 2021 13:38
Sve sam go ludak
.
Preporuke:
1
3
23 utorak, 12 januar 2021 13:49
Aleksa
džaba pišeš "Dejli Spirigraf".
ne možeš da pobegneš od svog stila.
i poetika pisanja ti je neretko klozetska,
tabloidna.
to je zbog agitovanja,
za tako šta dovoljni su zaista i šrafovi.
šraf graf spirigraf poligraf "istino"ser
Preporuke:
3
5
24 utorak, 12 januar 2021 16:24
siniša @ spiridon, sinke li lula
Neki ljudi koji su em kompetentni em afirimsiani u toj sveri su o mom pisanju i govoru imali vrlo pozitivna mišljenja, potpuno suprotna vama dvojici.

Zbog toga imam samopouzdanja gde god i šta god govorim.

Moj stil govora i pisanja je pozitivno potkrepljen kad sam bio gimnazijalac.

Svestan sam da je moja profesija, sudski veštak, koja zahteva vrlo strogu formu i mali prostor za stilska podešavanja izazavala određene nesavršenosti.

@ Aleksa

Što se tiče "Kod Lukašenka" ja u tom izrazu ne bih ništa menjao. U kontekstvu treba baš tako iako stilski nije pravilno. Ne želim da se poredim, ali Andrić je na primer u Traviničkoj hronici da bi dočarao kako to izgleda kad vezir provodi slona kroz "čaršiju" navodio komentare prisutnih " Ja lijepa hajvana!". Andrić nije tako govorio lično, ali jest dočaravao atzmosferu.

Ipak najvažnije od svega, da se i govor i pisanje treba prilagoditi okolnostima. Drugačije u sudu, na naučnom skupu, u kafani a drugačije u novinskim komentarima.
Preporuke:
2
2
25 utorak, 12 januar 2021 16:46
siniša @ spiridon
Ja to radim svaki dan i to po više puta.

Recimo negde u prisustvu više ljudi, od kojih svi znaju najmanje jedan svetski jezik, a neki su i profesori ja u deset minuta promenim četiri kanala na TV, cnn, RAI uno, Kanal 4, RT Novosti i u tih deset minuta glasno jasno prevedem sve udarne vesti na četiri jezika.

Mnogi pomisle da tako hoću da ih zadivim, ali ja to radim redovno svakodnevno i kad sam sam.

Mnogi profesori jezika kažu " Ja to ne mogu".

Ja mogu, uz napomenu, pravilo je da treba potrošiti 10 000 sati po jeziku da bi se to moglo. Ja ništa drugo ne radim nego to godinama, mopžda i decenijama. Sve u radno vreme.

Često me pitaju kako ti to uspevaš. Ja im najiskrenije kažem, da sami moraju da nađu svoj metod, da je ključ razumevanja u slušanju, a ne govoru i pisanju, da niko nije naučio jezik govoreći ga, nego slušajući.

I znate šta im još kažem. Ne bojte se grešaka. Greške su dobre. Na njima se uči.

Pa krenite, put traje 10 000 sati po jeziku.
Preporuke:
2
2
26 utorak, 12 januar 2021 17:58
Aleksa
za "siniša"

Što se tiče "Kod Lukašenka" ja u tom izrazu ne bih ništa menjao. U kontekstvu treba baš tako iako stilski nije pravilno.

Da, sadržajno je tako, sviđalo mi se to ili ne.
To sam ja izašao iz toga da je važnije šta će da se održi od toga šta nije bilo razgrabljeno od Zapadu dragih oligarha (kao u Rusiji i Ukrajini) nakon Lukašenka i toga da je zaustavio vreme (negativno)... pa sam probao da pomerim (više za sebe) iz "Kod Lukašenka", ali mi se vratilo kako ste napisali.
Drugo sam pomislio kako današnji Zapad kad kidiše na tuđe, iza napada na "zlog" vođu, kojeg nije on postavio, sakriva svoje prve i prave namere, a to je da osvoji tuđu zemlju i resurse... A oni kad napadaju kriju nazive država iza koalicija, organizacija...

Verujte, nisam ni pomislio o stilu. Bio bih umislio da sam nekakav kakav nisam, nit mogu to da budem, kad bih ljudima nešto tako radio.
Preporuke:
2
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner