петак, 17. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Доналд Трамп: Своју пажњу окрећем неометаном и мирном преносу власти, демонстранти су оскврнавили седиште америчке демократије

Kоментари (92) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 08 јануар 2021 10:23
Oliver Kromvel
Njegovo glupiranje je nekoliko ljudi platilo glavom,da bi ih taj isti koji ih je pozvao da uđu u Kapitol sada prozvao da su oskrnavili sedište demokratije.Ceo ovaj dvomesečni cirkus je izgleda bilo Trampovo tvrđenje pazara,nije nikakva tajna da je u dugovima do guše i da ima ozbiljnih problema zbog optužbi za utaju poreza,mislim da je postignut dogovor da prestane da talasa u zamenu za aboliciju.Tramp ide u zaborav,ostaće upamćen po tome da je u prvoj godini mandata uklonio gotovo sve ljude koji su zaslužni za njegov dolazak na vlast i okružio se sumnjivim likovima ljudima establišmenta tipa Pompeo,Pens,takođe će biti upamćen i po svojim suludim merama,ukidanjem beneficija i pomoći za najsiromašnije,sa druge strane je bogatim korporacijama smanjio porez i dodatno uvećao moć istih,besomučno štampanje dolara bez pokrića i to 3 do 4 puta više od Obame je tek poseban fenomen,ratove nije započinjao ali ih nije ni završavao.
Препоруке:
35
18
2 петак, 08 јануар 2021 10:29
Oliver Kromvel
Kako sada stvari stoje nova nada republikanaca je Ted Kruz,kauboj iz Teksasa tvrda struja,mlad perspektivan,ovaj narandžasti je svoje otpevao,Ameriku će svakako čekati institucijalna kriza,krah ekonomije,podeljena država,senilni Bajden za koga sumnjam da će izgurati pola mandata,teška su vremena pred Amerikom ali i pred celim svetom.Trampov najveći uspeh će svakako biti ponižavanje Vučića i države Srbije,što bi naš narod rekao na mrtvog vuka i zec diže ...
Препоруке:
35
12
3 петак, 08 јануар 2021 11:12
Каменорезац
Ови трампови су већ почели да износе неке своје анализе и мишљења о формирању "треће странке" у САД. Гледају сада у правцу Британије и анализирају искуства са "Брегзит партијом" и Најџел Фараџом. Пошто сматрају да су издати од стране "Републиканске партије" и да су схватили да неке велике разлике између њих и "демократа" нема размишљају о формирању нове "национално сувернистичке" странке која би се супротставилиа овим "либерал глобалистичким" које владају у САД.Републикански "прваци" коју су окренули леђа Трампу већ сада имају огромних проблема и подвргнути су правом "одијуму" њихових бирача.Ето пре неки дан умало нису линчовали М.Ромнеја и то у авиону?!! А и поруке које шаљу Пенсу нису баш "пријатељске". Републиканци су изгубили већину и у Сенату(опет Џорџија и опет за пар хиљада гласова) и сада следи спровођење најаве "демократа" о одузимању оружја,повећању броја емиграната, повећању пореза,одузимању "загарантованих слобода" делу грађана. Тамо је тек почетак краја.
Препоруке:
41
2
4 петак, 08 јануар 2021 11:22
ЗР
демонстранти „оскврнавили седиште америчке демократије“.


Тамо су јелте дошли сами од себе, нико их није звао?

Слаба нам је утеха што су и једне САД дозволиле да их води овакав пајац...
Препоруке:
18
12
5 петак, 08 јануар 2021 11:31
...
naučili smo svašta za ove 4 godine: kad američki predsednik kaže "napadamo" odmah se kreće u vojnu akciju, kad kaže "povlačimo se"- ne desi se ništa. da se zemlja koja vodi tolike ratove po svetu užasava "nasilja" i da "nasilje nije rešenje". da su reči majka i otac, po naređenju globalista- zabranjene u kongresu. da je jedina istina ono što objave globalistički mediji. da se pitanje regularnosti izbora ne sme čak ni postaviti. da korporacije vladaju svetom. da vakcina nije obavezna ali da bez vakcine nećete moći ni hleb da kupite. da antifa i blm mogu da pale i žare mesecima po americi i da se to vidi kao "mirni protesti", na kojima policija ne ispali nijedan metak, za razliku od protesta trampovih pristalica. a tek su počeli da sprovode svoje planove u delo...
Препоруке:
26
3
6 петак, 08 јануар 2021 11:35
Oposum
To je to, to sam i očekivao da se desi u Americi još pre 3. novembra. Jednostavno, u centrima moći je odlučeno da se Trampu nipošto ne dopusti još jedan mandat. Jednostavno to je bio primarni cilj te elite koja zaravo vlada Amerikom i čitavim svetom. Ni jedna cena koja Trampa milom ili silom isteruje iz Bele kuće nije za tu elitu bila visoka, uloženo je milijarde dolara u te svrhe i evo rezultata. Ostavljen sam i od svojih dojučerašnjih najbližih saradnika Tramp je evo najzad i sam priznao "poraz" na izborima mada naravno vrlo dobro zna da je pobedio na istim ali je brutalno pokraden. Shvatio je da sa ovim mračnim i nažalost veoma moćnim tipovima nema zezanja, da je "simbol demokratije" nedodirljiv. E sad, neka se Amerika i celi svet spremi na novi teror tzv "demokrata" od 20. januara kada Bajden stupi na vlast. Ovoga puta i sama Amerika će biti žrtva. Najavljeno potpuno zatvaranje iste od strane Bajdena na 100 dana je recept za konačni propast te mračne imperije.
Препоруке:
35
9
7 петак, 08 јануар 2021 11:54
Небојша П
Доналде, почео си да причаш ко и ови остали конгресмени и сератори, још неки дан па ћеш и са Бајденом да се изљубиш. Него не рече нам, јел онај са роговима прерушени Ного,и шта ће он у Симпсоновима?
Препоруке:
19
10
8 петак, 08 јануар 2021 12:15
Žile
PrOliver
Препоруке:
4
10
9 петак, 08 јануар 2021 12:16
Joža
Da, napadnut je i nagrđen simbol demokracije (ma šta itko mislio o stvarnoj naravi suvremene demokracije). I nije riječ ni o kakvom nacizmu, "vječnom fašizmu" i sličnim pojmovima iz repertoara političke metafizike brojnih regionalnih neoboljševika koji već rigaju "prihvatljive" šuplje fraze iz svojih vječno komesarskih mozgova... Iako Riđi i dalje šalje shizofrenoidne signale, u jednoj stvari je, čini se, ipak u pravu. Pred nama je jedno doista epohalno nevjerojatno putovanje. Nevjerojatno putovanje u Divni Novi Svijet koji, po svemu sudeći, želi - Smrt Republike... Samo nebo zna kako će to izgledati, svaka povijesna formacija ima svoje neponovljive determinante i sve "proročke analize" o budućnosti valja uzeti s velikom dozom rezerve, naša generacija naprosto još nije formulirala adekvatne pojmove za tumačenje ove doista shizofrenoidne zbilje bez presedana, a u kojoj već i prije pandemije dosta dugo živi cijeli svijet...
Препоруке:
20
8
10 петак, 08 јануар 2021 12:45
Турас
@ петак, 08 јануар 2021 11:16Joža
Јошка и Брозу су тако тепали , и он је био комуниста као што су ваше усташе биле домољуби , али за хрвате
Ви либерални глобалисти рватске провенијенције потежете појам "демокрације" ко пијандура флашу а нисте се од нацизма померили ,само сте га прекречили у вама одговарајуће коцкице . И наравно данас као и увек сте уз непријатеље слободе и људских права .
Препоруке:
24
6
11 петак, 08 јануар 2021 12:50
Небојша П
Изгледа као сатира , али у суштини најтачније вести,ако редакција допушта:
https://www.youtube.com/watch?v=xH9XWNz0GW4&t=17s
Препоруке:
5
3
12 петак, 08 јануар 2021 12:57
@ spiridon
Gde si? Zašto ćutiš? Ne možemo bez tvoje "pameti"!
Препоруке:
16
8
13 петак, 08 јануар 2021 12:59
Спиридон
@ Joža

Нису у суштини толико шизофрени сигнали које Риђолини шаље барем не колико на први поглед изгледају, јер ништа од овога што је рекао нити мисли а камоли да је сам смислио. Елем, људи око њега а на првом месту адвокат Беле Куће Пат Ћиполоне као и шеф особља Марк Медоуз су му објаснили да је у баш гадном проблему, и да ће ако то не уради ем политички завршити за сва времена ем потенциално одговарати за изазивање нереда и упад у зграду Капитола. Он је био тотално погубљен а посебно јер су му закључали Твитер и онда је ишао тако около и кукао свима због тога као неко размажено дете. Иначе то са Твитером се десило јер је будала написала како се овакве ствари (када руља упадне у Капитол) дешавају када се отимају победе од тих као патриота!?
Што се тиче републике ово је била тачка отрежњења за масу њих који су из неког свог ситног интереса трпели сво оно лудило у ове четири године. Тако да је Риђолини остао сам и прокажен, пошто беже сад сви пацови са брода који тоне..ّ.
Препоруке:
9
31
14 петак, 08 јануар 2021 13:08
Спиридон
@ Oposum
To je to, to sam i očekivao da se desi u Americi još pre 3. novembra. Jednostavno, u centrima moći je odlučeno da se Trampu nipošto ne dopusti još jedan mandat

Аха, као што си очекивао да Трамп изгуби 2016. јер му глобалисти неће као дозволити да победи и као што си тврдио како нема шансе да дође до Брегзита јер ће и то зли глобалисти да наместе. Наравно сва та будаласта предвиђања се забораве за два дана, пошто увек има нека нова теорија завере и нека намештаљка која ће да се деси. У преводу чим неко од ваших безјака не победи одмах је то нека крађа и глобалистичка ујдурма, а када се ваши националбољшевички хероји играју доживотних диктатора који себи сами уписују 81% на изборима, то је онда све наравно у реду и ако се неко побуни против тога он је наравно глобалистички плаћеник и издајник. После се наравно сви чуде како то у земљи Србији има тај Вођа и Господар неба, земље и свега између. Да заиста како то а сви који гласају за њега твоја браћа близанци..ّ.
Препоруке:
7
30
15 петак, 08 јануар 2021 13:11
Спиридон
@ петак, 08 јануар 2021 11:57 @ spiridon
Gde si? Zašto ćutiš? Ne možemo bez tvoje "pameti"!

То за памет се слажем, јер ваша добацује само до коте играња скривача и добацивања методом баба иза каце а све преко тога је ваљда превише компликовано а посебно писање било које врсте смислених коментара..ّ.
Препоруке:
8
27
16 петак, 08 јануар 2021 13:12
Иван Грозни
Да ли човек који саветује људе да пију Доместос као лек против Короне има интелектуални капацитет да води највећу светску силу? За Трампов пораз највећи кривац је он сам. Потценио је пандемију. Одговор Америке на пандемију био је знатно лошији него у већини развијених земаља.
Препоруке:
9
23
17 петак, 08 јануар 2021 13:13
Турас
@ петак, 08 јануар 2021 09:29Oliver Kromvel
У праву сте . "Наранџасти" је разочаро , чак и преко Атлантика . Одвратни су људи који духовно или из неког нижег интереса клону .Распашће се "републикански покрет" , јер анаконда -дубока држава -је почела да гута редом . Нема свесних који би се томе одупрли . ЕУ је начета . Остаје ЕАУ уколико је кохерентна , да одоли "дављењу"ове неолибералне немани .
Трамп је посејао семе некаквог покрета који треба , по духу људских слобода , без ових што мејнстрим трубе , да изникне у нешто слободарско , самосвесно што је у свакој здравој људској природи . Нада се свет да од САД може да крене и нешто , што би за свет и за Америку постало као реинкарнација , просветљење
Изгледа да још није схваћено да се ради о основној људској слободи .
Препоруке:
17
5
18 петак, 08 јануар 2021 13:27
@ Непојша П
Није сатира бојим се да је човек 100% у праву, он скреће пажњу на оно што се тамо одавно дешава а сада ће се са бољшевичком (др Симић, Србин Инфо) демократском странком само убрзати.

Одличан линк!
Препоруке:
14
5
19 петак, 08 јануар 2021 13:46
Трамп је још и похвалио “дивне присталице”
пише под наводницима Н1 тј ЦНН.
Да ли заиста имамо сећање кишне глисте да смо заборавили коју "истину" шири ЦНН ??!?!?!
Скарадно је све написано квази неутрално а перфидно језуитски замаскиране лажи
али од Н1 се не може више ни очекивати, дал Пинк, дал Информер, дал Н1 све је то исто исти газда тј.
Препоруке:
12
0
20 петак, 08 јануар 2021 13:47
ANALITIČAR
Donalda Trampa izdao Pens njegov zamjenik. Nije Tramp naredio intervenciju Nacionalne Garde nego Pens. Prljava bolesna američka baruština :

The New York Times: Наредбу Националној гарди издао Пенс, а не Трамп


ПРЕДСЕДНИК САД ОСТАЈЕ УСАМЉЕН И У ВРХУ СВОЈЕ РЕПУБЛИКАНСКЕ ПАРТИЈЕ

СВИ амерички и светски медији су објавили да је наредбу Националној гарди да уђе у Вашингтон издао Доналд Трамп. Али, главни антитрамповски дневни лист САД тврди да није било тако.

The New York Times је ноћас објавио да је ту наредбу издао – потпредседник САД Мајк Пенс.

Ако је ово истина, то је само потврда да се јаз између Трампа и Пенса додатно продубио.

У суштини, Трамп де факто остаје сам и у врху своје Републиканске партије јер се и шеф републиканаца у Сенату САД Мич Меконел успротивио преиспитивању резултата председничких избора.
Препоруке:
20
5
21 петак, 08 јануар 2021 13:56
Oposum
@ Spiridon

E neka si mi rekao, svaka ti čast. Zaista, kako li me nije sramota da očekujem da će globalisti sprečiti tzv "Bregzit"? Ma sram me bilo zaista! Za nekog ko troluje ovde besomučno 24/7 mnogo si počeo da bivaš zaboravan. Oće to, oće, kada se besomučno troluje na sve strane, u suludoj nameri da se nekome soli pamet po svaku cenu, da se neko podvrgava ruglu i vređa, onda naravno u svom tom ludilu kod takve jedne osobe dolazi do baga, sistem počinje da joj trokira, pa ni ti prikane nisi izuzet iz toga naravno. Naime, za tvoju arhivu da te podsetim, ja NIKADA, i slovima NIKADA nisam tvrdio da će globalisti sprečiti tzv "Bregzit"! Ali baš baš nikada! Ne znam odakle ti to prike! Zašto bi sprečavali Bregzit i onog pajaca Borisa Džonsona da od nekada moćnog Kraljevstva napravi brlog prepun probisveta i arapskih izbeglica kriminalnog miljea? Pa upravo to im je i cilj prike. I od Amerike su napravili banana imperiju u kojoj eto videli smo može rulja da i u Senat uđe i vršlja.
Препоруке:
23
5
22 петак, 08 јануар 2021 13:59
Е Доналде,
тако је то кад сваком дајеш кључ од беле куће а он те издао тако што је дао кључ оним криминалцима те ушли у белу кућу, па тај није издао само тебе, више он воли бајдена, текту хилари, бабе медлинку и ангелију,течу била итд.
Препоруке:
16
1
23 петак, 08 јануар 2021 14:03
Каменорезац
@Иван Грозни волим да читам коментаре овде на НСПМ са неким са слажем са некима не али тебе сврставам у категорију -не разумем?!! Одговор америчких грађана на пандемију је био тај што је Трамп на овим другим изборимна добио 7 милиона више гласова и изгубио је због тога што је бајден добио рекордни број гласова као ни један амерички председник пре њега. Огроман број гласова за Бајдена је под упитом док се ни за један Трампов глас ове "демократе" нису буниле ни оспоравале?!Трамп је још прошле године рекао да ће "америка до краја 2020 год. добити вакцину" и добила је?!Не улазим у састав вакцине и њихових намера али амери (па и Срби) се увелико вакцинишу.И сам Трамп је прележао корону и није се лечио "доместосом" него "хлорокином" јефтиним леком за који многи доктори тврде да може да спречи ширење вируса.Видећемо сада "бајденов одговор" када их потпуно затвори у САД и коначно им докусури економију. Увозиће амери парадајз из албаније као и ми.
Препоруке:
26
4
24 петак, 08 јануар 2021 14:08
Joža
@ Spiridon

Može Riđi misliti što god hoće, ali pitanje je što misle primatelji poruka. Dosad su dobro naučili što je "prihvatljivo", što valja javno izgovoriti, a što je "istina" po kojoj im se valja ravnati (zato su rezultati anketa bili toliko pogrešni, sociologija mora iznaći nove metode za ispitivanje javnog mišljenja u morbidnim shizofrenim epohama!)... U tom smislu imam dojam da su ovo ipak njegove riječi kojima priznaje trenutni poraz, ali "vječnost" je na njegovoj strani pa će "istina" i "pravda", kao u bajkama i holivudskim filmovima, na kraju ipak pobijediti. Zapravo, on ovime i dalje podgrijava i mobilizira svoje birače koji ga, duboko sam uvjeren, baš ovako razumiju...
Naime, ako Riđi i jest poražen, nije i interesna skupina koju je predstavljao pa će, kako mi se čini, u budućnosti biti još "narodnog veselja" kad je riječ o republici... Vidjet ćemo... Pozdrav!
Препоруке:
5
11
25 петак, 08 јануар 2021 14:33
Спиридон
@ Joža
I nije riječ ni o kakvom nacizmu, "vječnom fašizmu"...

Да ти само помогнем око овога... Елем, постоји тамо у тим крајевима нешто што се популарно зове duck test који каже следеће
If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck!
Тако да то што ти не примећујеш или боље рећи не желиш да видиш шта је овде тачно у питању не значи да тога заиста и нема или да је то некаква политичка метафизика. Просто тако стоје ствари, јер чим систем почне да штуца неки заборављени мали људи се окрену последњем уточишту кога имају тј сакрију се иза неког идентитета чопора коме као припадају, почну да сањају неку митску прошлост коју треба обновити и нађу наравно некога ко је као крив зато што је њихов живот промашен, те крену у свој крсташки поход који се своди на масовне процесије са пратећом естетиком типа црвени качкети и заставе које се поносно вијоре. На сву срећу ово је оно фарсично друго извођење исте те представе..ّ.
Препоруке:
4
16
26 петак, 08 јануар 2021 14:58
@ "analitičar" (pomućena uma zbog sopstvenog dužničkog ropstva)
Svaka čast! Ajd sad kreni u razmatranje svojih kredita, možda i tamo nađeš neku izuzetnu i čudnu pojavu...
Препоруке:
9
7
27 петак, 08 јануар 2021 15:32
bravo Spira
alal Vam vera kako istrajno šamarate patriJotski bašibozuk. Oni bi najrađe ovde pustili samo istomišljenike po principu ja tebi ago a ti meni serdare. Misliti svojom glavom a ne idolopoklonički btaneći Lukašenka (eeeejjjj Lukašenka!!!!)znači kvalifikacija bota?!
Zamisli ti te pameti, tog narcističkog karaktera, kao njihovi 'genijalni' komentari ruše svetski poredak, toliko su bitni (ha, ha, ha...) da su centri svetske moći zadužili nekog da im kontrira. Ma takvo samoljublje više nije ni somnobulno, to je naprosto bizarno, bezvredno rasprave.
Препоруке:
5
11
28 петак, 08 јануар 2021 15:45
Спиридон
@ Каменорезац
Огроман број гласова за Бајдена је под упитом док се ни за један Трампов глас ове "демократе" нису буниле
Ма просто ингениозна логика, отприлике као када би сад ја ето тек тако и без икаквих доказа рекао за тебе да си лопов и онда после објашњавао људима како је то да ли си ти лопов сад под упитом, јер ми ниси доказао како то ниси...!?! Према томе само да се подсетимо да о тој као крађи прича исти Доналд Трамп који је 2012. тврдио следеће
More reports of voting machines switching Romney votes to Obama. Pay close attention to the machines, don't let your vote be stolen

А онда када је 2016. у Ајови изгубио од Тед Круза на почетку унутарстраначких избора, написао и ово
Based on the fraud committed by Senator Ted Cruz during the Iowa Caucus, either a new election should take place or Cruz results nullified

Дакле о чему ми причамо или нико не примећује да је све измишљотина патолошког лажова који не уме да губи..ّ.
Препоруке:
7
14
29 петак, 08 јануар 2021 15:51
Иван Грозни
@Каменорезац

Трамп је јавно позивао Американце да се лече Доместосом или некаквим сличним препаратом. Не знам само зашто се његове домаће присталице тога стиде. Можда су пробали Доместос па им се није свидео. Изгубио је изборе и његове недавне кукавички изјаве говоре да жели да се огради од сподоба са роговима које су упале у Конгрес. У преводу, јавно се одрекао својих присталица. А што се тиче Америке и увоза парадајза, не бих се бринуо за то. Много више ме брине то што ми нестајемо као народ и што се не види начин како да се спречи најцрњи сценарио. Ако уђемо у још један сукоб са Америком, за шта се многи који овде остављају коментаре залажу, нестаћемо много брже него што демографи предвиђају.
Препоруке:
8
12
30 петак, 08 јануар 2021 15:54
Спиридон
@ Oposum
Naime, za tvoju arhivu da te podsetim, ja NIKADA, i slovima NIKADA nisam tvrdio da će globalisti sprečiti tzv "Bregzit"!
Јаооо извини, значи само си тврдио да ће глобалисти да наместе изборе за Хилари и да има грандиозна завера да се сруши твој идол Лукашенко, пошто је он можда као што ти рече мало крао али је сигурно добио изборе!? Као што исто тако верујеш у сваку најневероватнију теорију завере типа тога да као Трампу нису дозволили ти неки зли људи други мандат или све оне глупости које си причао око Коронавируса. Не знам, јеси ли можда размишљао о томе да су људи гласали против Трампа између осталог зато што је комплетан идиот и што су тамо захваљујући њему и његовој неспособности умрле стотине хиљада људи од истог оног Коронавируса о коме си ти причао оне будалаштине. Је л’ схваташ, мислим када смо већ код тог као троловања да се сваки твој коментар своди на једну те исту досадну причу о неким грандиозним заверама и како је све увек нека намештаљка..ّ.
Препоруке:
8
14
31 петак, 08 јануар 2021 16:02
Спиридон
@ Каменорезац

.И сам Трамп је прележао корону и није се лечио "доместосом" него "хлорокином" јефтиним леком за који многи доктори тврде да може да спречи ширење вируса

Аха али замало, тај јефтини хидроксихлорокин је продавао као спасоносни лек другима а када се он разболео је истог секунда добио експериментални лек Регенерон направљен између осталог и од делова бубрежног ткива абортираних фетуса, чија само једна доза кошта око 800 $. Багатела просто, а тај исти лек је добио и Ђулијани када се разболео, док нека тамо сиротиња умире јер он живи у неком измаштаном a la Несторовић девојачко Шарлатанчевић Универзуму где је цела прича са Коронавирусом смејурија која само што није готова, какве маске и остали бакрачи то носе слабићи..ّ.
Препоруке:
7
14
32 петак, 08 јануар 2021 16:27
Hermes Trismegistus
Spiridone,

Ne bih da se mešam u svađe tebe i tvojih /ne/istomišljenika, ali me zanima jedna stvar. Kako miriš svoju simpatiju prema Bajdenu sa tvojim tvrdnjama da si zapravo protiv kapitalizma i da si na tragu teorije svetskih sistema?!?!? Volerstin je bio krajnje jasan i prognozirao je da sadašnji sistem tu negde oko 2050. odlazi nepovratno u bespuća povesne zbilje.......
Препоруке:
5
7
33 петак, 08 јануар 2021 16:27
Спиридон
@ Joža
U tom smislu imam dojam da su ovo ipak njegove riječi kojima priznaje trenutni poraz, ali "vječnost" je na njegovoj strani.

Видећемо, у сваком случају GOP се коначно дозвао памети јер су схватили да су прво изгубили на midterm elections Конгрес, па онда и Белу Кућу у Новембру, да би на крају баладе отишао и Сенат сад пре пар дана и то тако што су усред Џорџије потучени у обе трке и то од црначког пастора (иначе хапшеног пре неколико година јер се молио у згради Капитола), и од тридесетогодишњег клинца јеврејског порекла. Сада га се сви одричу, Тед Круз изјављује како је одувек био против његове реторике и понашања, жена Мич МекКонела даје оставку на место у његовом кабинету а Линдзи Грејем тврди да је морао да зна како су он, његове речи и дела срж целог проблема.
Проблем су медији који су себично и зарад добити направили монструма а сада не знају шта ће нити са њим, нити са оном његовом руљом малих заборављених људи коју иначе хушкају преко једне деценије..ّ.
Препоруке:
6
13
34 петак, 08 јануар 2021 16:29
итд или ...
Спиридоне остали сте дужни а рекосте слободно да питам, па ето ваш имењак уназад пише од 2014 на овамо следеће:"нисам гласао 2018 јер физички то како каже није могао па ипак проблем види у српском народу а не у политичкој елити када је реч о Вучићевој победи. (5 марта 2018 коментар на текст Ђорђа Вукадиновића)

иначе не верујете у демократију (нов 2014 коментар на Капитализам је болест..) зато ваљда и не гласате, а и ваљда Срби који гласају нису по вољи иако сте скептичан по питању демократије генерално?! али Срби су криви

истичете се у критици капитализма као друштва најгорих са најнижим побудама,па ипак позивате се на претке са великим иметком и сматрате се покраденим од тих истих комуниста као потомак таквих најгорих са најнижим побудама? отуда добро комуницирате за левичарима?!

Шешељевци и Вучић су полуписмена и примитивна лумпенпролетерска руља (коментар 2016, Шешељ...)

2014 наилазимо на Спиридона који се јасно одређује као Дверјанин"
Препоруке:
11
5
35 петак, 08 јануар 2021 16:35
Која је сличност између Спиридона и др Несторовића
И др Несторовић је по сопственом признању је иначе љубитељ дела Пропаст запада, Освалда Шпенглера као и Спиридон.

Иначе о Проф др Несторовићу најбоље говори др Даница Грујичић,да је он лекар коме лекари шаљу своју децу. Човек је легенда, а сада коме није по вољи, његов проблем.

https://www.novosti.rs/вести/насловна/друштво.395.html:863277-Др-Даница-Грујичић-тврди-Несторовић-је-био-у-праву-он-некад-иде-много-испред-нашег-времена-многи-то-злоупотребљавају
Препоруке:
7
7
36 петак, 08 јануар 2021 17:16
@ Spiridon
Formulacija "farsično drugo izvođenje iste te predstave" ipak implicitno priznaje da u zbiljskom hodu povijesti nema vječnih pojava?
Što je drugo "vječni fašizam" ako ne politička metafizika bez utemeljenja u spoznajama moderne evropske historiografije koja svaku povijesnu formaciju vidi neponovljivom zbog nemogućnosti ponavljanja njenih determinanti koje bi je "ovjekovječile"?
Umberto jest velik pisac,ali je i ideolog koji nije baš preispitao svoje samorazumljive pretpostavke.Uostalom,kao i svi ostali ideolozi koji svoju poziciju vide kao "vječnu svjetlost" koja se "visokomoralno" razračunava s "vječnom tamom".
Vječnost je zona onostrana i ne može biti predmet proučavanja modernih znanosti.Nisam čuo da je neki povjesničar iz sfere "vječnosti" donio neki povijesni dokument kojim bi znanstveno dokazao "vječni fašizam".To bi zagovornici prosvijećenosti ipak trebali znati.Osim ako nemaju posebnog razumijevanja za vlastite "prosvijećene" mitove i neartikuliranu samorazumljivu metafiziku
Препоруке:
4
4
37 петак, 08 јануар 2021 17:31
Kortes
Ma nije dovoljno što ste protiv SM treba da ste za Stambolica da biste bili po Spirinoj meri. A tek amerikanofil to se podrazumeva, na stranu sve majke od kancera od osiromasenig uranijuma što nestaše. Ništa ne stoji na puru Spirinoj ljubavi prema onima na čijim bombardovanje a saveznuckim dodje konynjarska bagra da Spira dedi ni grob ne zna, al prašta nije on antikomunista pardon antimarksista. Toliko nedoslednosti u sebi samo on siroma može da ima...
Препоруке:
11
5
38 петак, 08 јануар 2021 17:41
@bravo spira
Lukasenko je branio Srbiju dok su tvoji četvrt miliona Srba sa vekovnih ognjišta proterali. Šta tebi tu nije jasno? Lukasenko je redak državnik koji nas je podržao i odupro se zapadnoj medijskoj mašinerija i mantri o Srbima. To se ne zaboravlja. A Spira koga podržavas ti koji to ne znaš kao ni za nediloklane kolone Srba iz tvoje NDH 90tih treba debelo da se zamisli ko je.
Препоруке:
8
4
39 петак, 08 јануар 2021 17:47
Jbte
Spiridon my man pa Hlorokin je pomenuo Rault najveći francuski infektolog a ne Trump?! Pobenavio si načisto. Japanski Nobelovac i francuski Nobelovac obojica tvrde a i sama CDC uz opsirnu Danska studiju da maske ne pomažu a ne Trump. Duck is duck unless Biden says different
Препоруке:
7
0
40 петак, 08 јануар 2021 18:01
Спиридон
@ Која је сличност између Спиридона и др Несторовића

Иначе о Проф др Несторовићу најбоље говори др Даница Грујичић,да је он лекар коме лекари шаљу своју децу. Човек је легенда, а сада коме није по вољи, његов проблем.

Мила моја о Несторовићу најбоље говори он сам причајући непрекидно идиотарије и дајући будаласта предвиђања која су сва до једног била од сурове реалности оповргавана. То што сте ви заљубљени у њега и што слушате отворених уста његова баљезгања је ваш приватни проблем а тај човек је свакоме са два грама мозга показао да је најобичнији шарлатан. Иначе нисам ни имао појма да он постоји до пре годину дана, а шта Даница Грујичић има да каже о “легенди” је такође њен приватни проблем јер се том ингениозном argumentum ab auctoritate логиком тј позивањем на некакве наводне ауторитете може лако доказати да је и Вучић иста таква легенда. Толико..ّ.
Препоруке:
5
11
41 петак, 08 јануар 2021 18:16
Oposum
@ Spiridon

Malo bre bajo pripazi kome šta odgovaraš, da ti se ne bi desilo da redovno ispadaš smešan s tim tvojim glupostima. Pazi šta kome pišeš i koga za šta optužuješ ovde, da ne budeš baš uvek klovn koji lupeta gluposti. I opet si promašio, ne, nisam ja prognozirao ni pobedu Hilari pre 4 godine, a ni Trampovu pobedu tada nisam prognozirao, tada nisam bio siguran šta će biti, jer je rejting Hilari bio katastrofalno očajan a Tramp je tada bio novi lik u politici, te nisam mogao biti siguran ko će tada pobediti, a sada sam bio apsolutno siguran da Trampu neće dopustiti drugi mandat posle svega što im je učinio u protekle 4 godine i nipošto nisu smeli sebi dopustiti još jedan njegov mandat što se vidimo i sami desilo. Nema tu ničega nejasnog sinko. I zato je posle svog ovog cirkusa Amerika postala banana imperija u kojoj caruju kriminalci i nekažnjeno harače ulicama, pale i pljačkaju prodavnice i kioske, jurišaju na Senat i pljačkaju ga...pih, obrukali su se za sve pare....
Препоруке:
7
2
42 петак, 08 јануар 2021 18:17
Спиридон
@ итд или...

Нисам гласао 2018. јер нисам физички био у прилици да гласам, никада се нисам изјашњавао као Дверјанин сем што сам пар пута гласао за њих, као што сам се 2012. двоумио па гласао за ДСС нпр, али ћете 2016. наћи мој коментар следеће садржине...
требаће ти Бошкец наши гласови а што се мене тиче гукни сине још само једну сличну овој о СНС еуроскептицизму па ћеш да добијеш да не кажем шта а не глас

Нисам нити левичар нити десничар, то су глупе поделе за оне који нису читали истог оног Шпенглера који вама толико боде очи а када смо већ код њега, како он препаметно рече: Парламентарна демократија је само политичка форма диктатуре новца, те одатле и мој скептицизам према истој. Мој став о капитализму је за ваш интелект прекомпликован, тако да немам намеру да губим време објашњавајући вам га, а све то у сваком случају никаве нема везе са мојим прадедовима, а када смо код њих и они би мислили исто за Шешеља и Вучића и лумпенпролетерску руљу. Има још питања..ّ.
Препоруке:
3
7
43 петак, 08 јануар 2021 18:23
@@ Spiridon
Јесте чули за хришћанство? видим баратате само метафизиком? мора да је реч о атеизму као светоназору
Препоруке:
7
5
44 петак, 08 јануар 2021 18:29
Спиридон
@ Joža

Formulacija "farsično drugo izvođenje iste te predstave" ipak implicitno priznaje da u zbiljskom hodu povijesti nema vječnih pojava?


То за фарсично извођење исте представе нема толико везе са вечношћу колико има са Марксом и његовом допуном Хегела и оне његове да се историја увек понавља два пута. Међутим оно што ја покушавам да објасним је да ми имамо и даље потпуно исте политичко-економске састојке као и пре осамдесет година, односно политички систем је ту где је мање више био са неким минорним разликама, као што је и економска компонента тамо где је и била. Самим тиме ће исти састојци када се помешају увек давати исту (запаљиву) мешавину, па је тако лако било предвидети 2008. да ће једна од последица економске кризе бити јако слична оној од пре осам деценија. Нажалост људи у фашизму увек виде Холокауст и светски рат а заборављају одакле је све почело и на чему се тачно заснивало, као и ко су били и за шта су се залагали људи из те приче тада..ّ.
Препоруке:
5
9
45 петак, 08 јануар 2021 18:58
Спиридон
@ Hermes Trismegistus

Kako miriš svoju simpatiju prema Bajdenu sa tvojim tvrdnjama da si zapravo protiv kapitalizma i da si na tragu teorije svetskih sistema?!?!? Volerstin je bio krajnje jasan i prognozirao je da sadašnji sistem tu negde oko 2050. odlazi nepovratno u bespuća povesne zbilje.......

Добри мој чика Reddyша немам никакве симпатије према Бајдену али зато нити било какве илузије јер је Америка глобална Империја и као таква неће сигурно мењати свој курс због тога што је овај или онај тренутно председник. Што се тиче Волерстина претпостављам да сте читали његово поглавље у књизи Does Capitalism Have A Future? где је појаснио своје ставове управо око будућности тј краја капитализма а на основу циклуса Кондратијева тј Шумпетера и оних мало дужиш тзв циклуса хегмоније које је покупио од Бродела и Аригија. Имам неки утисак да је превидео Кину као новог хегемона тј нову глобалну Империју, тако да се не бих кладио на 2050. као финале те приче..ّ.
Препоруке:
3
5
46 петак, 08 јануар 2021 19:25
@ Spiridon
Ta izreka o povijesti kao tragediji pa kao farsi zapravo je Hegelova,a svima nama rođenim u socijalizmu posredovali su je marksisti kao Marxovu i valjda nema nikog iz naše generacije koji je nema zapremljenu negdje u nekom sada već prašnjavom zakutku mozga.No,takvo "sintetičko uopćavanje" o zbiljskom hodu Povijesti ipak nije baš u skladu s najvišim kriterijima umnosti,posebno ne one racionalnosti koja je u temelju moderne historiografije.S druge strane,poznati Ecov tekst na koji se pozivaju praktički svi regionalni antifašisti(a zapravo neoboljševici)već je i žanrovski dvojben.Prepun problematičnih apstrahiranja koja autor kao interpretator unosi u promatrane epohe ili pojave(iako ih u njima nužno nema),diskvalificirajući ih u gotovo komesarskoj maniri pa bih taj tekst žanrovski odredio prvenstveno kao ideološki pamflet koji baš "prosvijećeno","umno" i moderno razračunava sa svime što nije u skladu s navedenim svojstvima.Premalo je ovdje prostora za ozbiljniju analizu svega toga...
Препоруке:
1
8
47 петак, 08 јануар 2021 19:28
Спиридон
@ JbteHlorokin je pomenuo Rault najveći francuski infektolog a ne Trump?! Pobenavio si načisto. Japanski Nobelovac i francuski Nobelovac obojica tvrde a i sama CDC uz opsirnu Danska studiju da maske ne pomažu a ne Trump. Duck is duck unless Biden says differentДа помогнем, о томе да ли је неки лек делотворан или не се не пита али ни најмање нити највећи француски, амерички или било чији други инфектолог, већ се то доказује на тачно одређени начин. Није доказано, довиђења пријатно а гдин највећи може о делотворности једино својим пријатељима да прича. Позивање на било ког нобеловца је квази-аргумент из argumentum ab auctoritate едиције, тј да се наивни примају а маске су ту да заштите друге тј моја маска штити остале а њихова мене. Прост концепт..ّ.
Препоруке:
3
6
48 петак, 08 јануар 2021 19:30
@ Spiridon
No, nisam baš siguran na što točno misliš u vezi ekonomije pa bi možda bilo zanimljivo da to malo bolje objasniš, bez ulaženja u nekakva velika razjašnjavanja oko temrljnih koncepcija i svjetonazora... Naravno, ako imaš volje i vremena... Pozdrav!
Препоруке:
3
3
49 петак, 08 јануар 2021 19:54
"Karl Marks' Ausleger"
Спиридон/Ариђи

.....dopuna Hegela!? .....ljubitelj Marxa.........hvata me jeza!
Препоруке:
6
0
50 петак, 08 јануар 2021 20:17
итд или ...
Ето одговористе на то о Дверима, добро, ваш избор као и избор да подцењујете нечији интелект, ствар културе а и избора, васпитања.
Али чему онда ако тако мислите о капитализу жал над тим што су вам комунисти узели то што вам је припадало? када је то било од најгорих и са најнижим поривима који су ето случајно и ваши преци јер како би дошли до тога? да ли због тога имате надимак по претку кога су титоисти убили јер није хтео да ликвидира комунисте са списка?? и онда још и изјавите да нисте антимарксиста? све јадајући се како ни гроб деди не знате?! Контрадикторно нема шта. Или када причате о руским тенковима и Титу а не о савезничким бомбардовањима и Титу, једни су га довели на власт, други га нису скинули с власти, игноришући при том Јалту да не дужим, али сте ви уз оне који га нису скинули (савезнике што нас бомбардоваше јаче но Луфтвафе) и који су нас завили у црвено једноумље од кога се још лечимо и никако да се излечимо? Будите принципијелни као што од других тражите
Препоруке:
5
1
51 петак, 08 јануар 2021 20:32
...
Spiridon ili arogancija neznanja... Pomenuti dr Didier Rault ne samo da leči Hlorokin om već ima izuzetne uspehe u tome, to je naučna zajednica znala a Trump samo ponovio kao i Nestor. Preporučuje čitanje CDC izveštaja 96%obolelih nosilo masku 4%obolelih nije. A moze i Danska meta studija. Dobitnik Nobelove nagrade i lekar dr Tasuku Hondzo I Nobelovac Lik Montanje nisu argument o Koroni?! Teški narco trip
Препоруке:
5
2
52 петак, 08 јануар 2021 20:43
итд или ...
Свакако да су глупе поделе на десницу и левицу и за то не морате читати Шпенглера да бисте знали. Што се др Несторовића тиче, не знам да ли сте мени реплицирали или неком другом, рекох вам оца ми је у 87ој и ове године као и прошле у исто време извукао, ове године је све мирисало на Корону а лечили смо га идентично као и прошле године и све је добро прошло. Исто је учинио и са моје двоје деце и са децом мојих пријатеља, отуда велики респект за проф др Несторовића. То што некоме смета што њега занимају неке ствари (које ни мене не занимају искрено), допуштам да је то у домену људских слобода и да само доприноси богатству нечијег погледа на свет. Презирем искључивост, борићу се да и он и остали који другачије мисле имају право да буду чувени. Вама је то, видим волите израз, шалабајзер и Дугина таквим сматрате а и Алекса Џонса и смештате их у исту реченицу?! мало разочаравајуће, али не би ми пало на памет да вас назовем шалабајзером, иако би то други лако учинили и разумела бих их.
Препоруке:
3
1
53 петак, 08 јануар 2021 21:02
Kolateral
To dovodi do toga.
Препоруке:
0
0
54 петак, 08 јануар 2021 21:10
Спиридон
@ петак, 08 јануар 2021 18:25 @ Spiridon
Ta izreka o povijesti kao tragediji pa kao farsi zapravo je Hegelova,a svima nama rođenim u socijalizmu posredovali su je marksisti kao Marxovu i valjda nema nikog iz naše generacije koji je nema zapremljenu negdje u nekom sada već prašnjavom zakutku mozga

Авај нетачно, Хегел је наиме рекао да се историја увек понавља два пута а Маркс се после тога само надовезао на Хегела и додао како се понавља два пута али да је први пут то трагедија а други да је фарса. Провери и сам, нема дефинитивно везе са марксисзмом и са СФРЈ..ّ.
Препоруке:
1
3
55 петак, 08 јануар 2021 21:22
Реално
су се мухамеданци баш дигли на Трампа, и око расизма ваља се информисати о томе коју су они улогу у ропству имали.
Препоруке:
3
1
56 петак, 08 јануар 2021 21:35
Спиридон
@ ...
Pomenuti dr Didier Rault ne samo da leči Hlorokin om već ima izuzetne uspehe u tome, to je naučna zajednica znala a Trump samo ponovio kao i Nestor. Preporučuje čitanje CDC izveštaja 96%obolelih nosilo masku 4%obolelih nije

Хајдемо из почетка, дакле то да ли неки лек лечи се испитује на тачно одређени начин а свеукупно је приложена једна једина студија која је као фол то доказивала са само 26 пацијената, без контролне групе којој се даје плацебо и то тако да шесторо пацијената који су имали јаке реакције или су се упокојили у току испитивања нису ни уврштени на крају у резултате.
Што се тиче маски и CDC-a то је најобичнија интернет измишљотина, прочитајте то да се не би срамотили. Испитано је три стотине и кусур људи коју су долазили на тестирање. 96% са позитивним тестом је носило маске али и 97% са негативним тестом је такође носило маске. Оно што их је разликовало су чланови породице и пријатељи са короном као и то да ли су ишли у ресторане. Боже глупости..ّ.
Препоруке:
1
4
57 петак, 08 јануар 2021 21:46
Спиридон
@ итд или...

Дакле хајдемо опет. Моји су се борили и изгубили, а ваши опет тај исти рат, земљу Србију 1944. партизане, Стаљинове тенкове ни видели на разгледници нису, и сада би ви да мени причате шта се дешавало и при томе преправљате историју и пишете неку нову само зато јер сте некада волели Запад а сада га мрзите. Жао ми, Тито и сви они су носили совјетску звезду петокраку, у рат су ушли тек када им је нападнута њихова совјетска отаџбина, у Стаљина су се клели као у Бога, а од Југославије тј Србине је направљена ружна копија СССР а не Енглеске. То је историја а ваше личне емоције оставите за неку другу пригоду, јер им у тој причи није место.
То што ја не мислим претерано лепо о капитализму као систему, то не значи да се залажем за совјетију, колхозе, совхозе, фабрике радницима а земља сељацима и то да нека банда са пушком зајаше на власт и заведе крваву диктатуру. Извињавам се али био би ред да коначно изађете из тих бинарних ако није црно онда мора бити бело опција..ّ.
Препоруке:
2
2
58 петак, 08 јануар 2021 21:50
Oposum
@ "itd ili...."

Dragi gospodine, tražiti od Spiridona da bude učtiv i kulturan u komunikaciji sa neistomišljenicima ovde na ovom sajtu je čisto gubljenje vremena...arogancija i nekultura, Spiridonovo su srednje ime...Pazite, taj čovek me naravno ne poznaje lično, nit ja poznajem njega, ali mu to ne smeta da mi se redovno ovde prilepi na komentare sa uvredama. Ej, zamislite, naziva me "nacionalboljševikom" a sam podržava ovde onu stranu u Americi koja je mešavina najgorih boljševika, nacista, levičara, liberala i koja koristi najekstremnije metode borbe poput onih boljševika u Rusiji koji su izveli državni udar i srušili Rusku imperiju 1917. godine, oskrnavivši hramove i ubivši svirepo carsku porodicu i mnoge druge časne ljude. I sad on takav kakav je mene naziva "nacionalboljševikom" i nekim maloumnikom koji ne zna šta piše! Da nije tužno bilo bi smešno! Pritom argumenti su mu nula, nemušti, poziva se na naciboljševističke američke medije poput CNN, CBC, NBC, FOX i slične..jadno..
Препоруке:
2
1
59 петак, 08 јануар 2021 22:29
Спиридон
@ петак, 08 јануар 2021 18:30 @ Spiridon
nisam baš siguran na što točno misliš u vezi ekonomije

Капитализам као систем има у самом себи уграђену као једну од основних компоненти стварање друштвене неједнакости, али иста остаје мање више потурена под тепих све док систем ради иоле како треба тј докле год постоји та глупа нада у неко боље сутра. Међутим када систем почне да штуца, када дође на пример нека 1929. или 2008. онда ту стандардну причу да ће сутра бити боље него данас јер нас тамо точкови прогреса неумитно воде, замењује у једној од варијанти прича која поставља нацију у центар као жртву неке грандиозне завере причајући причу о непријатељима и како власт није ту да нуди боље сутра већ да брани од тог неког зла које долази. Фашизам просто даје тој гомили неких малих људи који су остали на маргинама друштва могућност израза кроз ту естетизацију и причу о некој митској прошлости која треба да се врати, при томе им показујући на тог неког Другог тј непријатеља..ّ.
Препоруке:
0
1
60 петак, 08 јануар 2021 22:42
Спиридонова струка
Homo mathematicus spp. libericus shabanicus
Препоруке:
2
0
61 петак, 08 јануар 2021 22:57
Каменорезац
@Спиридон- тачно је морам да се исправим. Редовно читам коментаре на НСПМ са некима са слажем , са некима не ето Ивана Грозног не разумем а ти спадаш у четврту категорију а то је "никада не читам твоје коментаре". Површно сам видео да ме на пар места цитираш и одмах да ти кажем да то не чиниш јер немам намере да одговарам на твоја писанија.
Препоруке:
2
1
62 петак, 08 јануар 2021 23:00
Спиридон
@ петак, 08 јануар 2021 18:30 @ Spiridon
nisam baš siguran na što točno misliš u vezi ekonomije

Капитализам као систем има у самом себи уграђену као једну од основних компоненти стварање друштвене неједнакости, али иста остаје мање више потурена под тепих све док систем ради иоле како треба тј докле год постоји та глупа нада у неко боље сутра. Међутим када систем почне да штуца, када дође на пример нека 1929. или 2008. онда ту стандардну причу да ће сутра бити боље него данас јер нас тамо точкови прогреса неумитно воде, замењује у једној од варијанти прича која поставља нацију у центар као жртву неке грандиозне завере причајући причу о непријатељима и како власт није ту да нуди боље сутра већ да брани од тог неког зла које долази. Фашизам просто даје тој гомили неких малих људи који су остали на маргинама друштва могућност израза кроз ту естетизацију и причу о некој митској прошлости која треба да се врати, при томе им показујући на тог неког Другог тј непријатеља..ّ.
Препоруке:
1
0
63 петак, 08 јануар 2021 23:18
@ Spiridon
Nije ti palo na pamet da bi hohštapler, pijandura, rasist i sumanuti revolucionarni istrebitelj klasnih neprijatelja Marx mogao biti pomalo i falsifikator i lopov? Ateistički totem socijalizma bitno je odredio kulturu svih naroda bivše zajedničke nam države... A marksisti, yu-svećenici tog shizofrenog ateističkog kulta, budno su pazili da netko ne bi slučajno pomislio nešto loše o božanstvu njihovog ideološkog hrama... Otud ta nemoć da mnogi čak ni danas ne mogu realistički sagledati tu "misao" koja je zapravo mnogo više ekonomija nego filozofija. A tamo gdje je filozofija, to je samo po negaciji i izvrtanju Hegela naglavce ("dijalektičko-materijalistički", a zapravo shizofreno-razbojnički)... Pozdrav!
Препоруке:
3
0
64 петак, 08 јануар 2021 23:21
fićo
E baš mi je drago da se ovaj licemer ovako ponižavajuće seli na "đubrište istorije".Pa sad vi verujte sličnim prevarantima!Nekoliko tih prevarenih očajnika i glavu izgubiše zbog par tvitova istog.Slušam danas tog čoveka kako vatreno pljuje po svojim pristalicama kao svaki glumac kojem je posao da što uverljivije izgovara tekst koji je dobio.
Препоруке:
3
2
65 петак, 08 јануар 2021 23:23
Спиридон
@ Oposum

Ej, zamislite, naziva me "nacionalboljševikom" a sam podržava ovde onu stranu u Americi koja je mešavina najgorih boljševika, nacista, levičara, liberala i koja koristi najekstremnije metode borbe poput onih boljševika u Rusiji koji su izveli državni udar i srušili Rusku imperiju 1917. godine, oskrnavivši hramove i ubivši svirepo carsku porodicu i mnoge druge časne ljude

Тја, као што рекох не можеш ти да напишеш нити један једини коментар без некакве најневероватније теорије завере у којој су се у твом уму из неког непознатог разлога у то неко непојамно зло спојили ни мање ни више већ бољшевици, нацисти, левичари и либерали а онда се све то подвукло са отужно патетичном причом о Руској империји и 1917. која се ваљда нашла ту претежно ефекта ради. Иначе да си се мало удубио у оно што сам рекао, може бити да би запазио како не називам тебе националбољшевиком већ твоје идоле типа Батьке доживотног диктатора..ّ.
Препоруке:
1
3
66 петак, 08 јануар 2021 23:30
итд или ...
Поштовани гдине, колико разумем грчки пријатељи истог коментатора сматрају да је он заступник политике Златне зоре у Грчкој, макар по сопственом (Спиридон) писанију у некој другој расправи. Искрено, не верујем јер дотични је толико контрадикторан.
Либерал по оцени једних, левичар по оцени многих, Стамболићевац такође, другосрбијанац, англофил, исламофил, русофоб зато што јако воли Русе, па им жели више и боље но што сами себи желе, навијао за Сандерса који је пак навијао за бомбардовање Србије, сеири што су Бајден и Клинтонови такође бомбардовали Србију однели победу у САД, по сопственом признању у породици жртва од карцинома и то врсте и у време за које су рекли да ће наступити после бомбардовања осиромашеним уранијумом, успева из сопственог искуства да се измести на неку неутралну позицију,бежи од патоса, рањен човек као и сви ми мислим добар човек упркос свему. Можда је његово контрирање знак да се бори као и ми остали на свој начин и у датим околностима. Свако добро свима
Препоруке:
3
1
67 петак, 08 јануар 2021 23:32
Спиридон
@ Oposum

Pritom argumenti su mu nula, nemušti, poziva se na naciboljševističke američke medije poput CNN, CBC, NBC, FOX i slične..jadno..

Имам неки благи утисак да дефинитивно ниси на ти са тиме шта су тачно ти националбољшевици када си успео под један да ставиш CNN и Fox у исту реченицу и све то при томе подведеш под националбољшевизам. Иначе да су моји аргументи тако смешни онда би ти имао неке своје аргументе којима би ставку по ставку објаснио шта је то нетачно у ономе што сам ја рекао. Међутим, све се увек своди на чувену причу Спиридон је један зао човек и то што он прича је лаж а он је овде по задатку..ّ.
Препоруке:
1
3
68 петак, 08 јануар 2021 23:45
Спиридон
@ Каменорезац
а ти спадаш у четврту категорију а то је "никада не читам твоје коментаре". Површно сам видео да ме на пар места цитираш и одмах да ти кажем да то не чиниш јер немам намере да одговарам на твоја писанија.

Јаоооо шта ћу сад, а баш сам хтео да причамо...!?! Боже страшно, а иначе да ти помогнем заболе ме брига да ли ти или било ко други чита моје коментаре а још више да ли ће ми било ко одговорити. Своје коментаре пишем једино своје личне разбибриге ради а када неког поменем то претежно значи да ја тај неко тј ти у овом конкретном случају нешто тужно налупетао па онда ја осетим неку неодољиву унутрашњу потребу да исправим ту измишљотину коју је он написао. Тако да није требало да ми одговараш, знао сам да сам у праву и без твог признања или било чега сличног..ّ.
Препоруке:
1
2
69 петак, 08 јануар 2021 23:45
итд или ...
Спиридоне нема потребе за тиме да бинарност приписујете другоме када је ваш коментар пример бинарности. Енглези нису ни замислили да ми изгледамо као Енглеска то нису замислили ни за своје остале колоније, па што би за нас. Никад нисам волела Запад, стицајем околности сам се тамо родила али сам васпитана да останем то што јесам Српкиња. Нема разлога да се нагањамо опет око традиције добровољаца у мојој породици коју овом приликом јер вам не одговара прескачете. Разумем што сте јетки али ја нисам узрок томе те нема разлога ни да будем објекат тог вашег једа. Децу сам после завршених факултета послала на њихову иницијативу у Русију на допуну образовања дакле нисам бинарнда, далеко од тога.

И да ваљало би да се радујете, отворен је гасовод у који сте сумњали (конкретно Путина).

Свако добро и све најбоље.
Препоруке:
3
1
70 петак, 08 јануар 2021 23:55
Спиридон
@ петак, 08 јануар 2021 22:18 @ Spiridon
Nije ti palo na pamet da bi hohštapler, pijandura, rasist i sumanuti revolucionarni istrebitelj klasnih neprijatelja Marx mogao biti pomalo i falsifikator i lopov? Ateistički totem socijalizma bitno je odredio kulturu svih naroda bivše zajedničke nam države...

Моју није веруј ми, јер сам под један одрастао у породици која са овима на власти није била на ти а посебно са тим њиховим атеистичким тотемима и идолима социјализма и удруженог рада. Под два, био сам од малих ногу прилично својеглав тј фућкало ми се најстрашније за све те њихове мантре и лагарије а посебно за Марсков пут у светлу будућност где нас чека комунистички рај. Ако ћемо искрено већи је утицај на мене имао Ненад Брикси и његов превод Алан Форда него сав онај (безуспешан) труд да од мене направе Титовог пионира..ّ.
Препоруке:
2
0
71 субота, 09 јануар 2021 00:03
итд или ...
Спиридоне инспиративни сте, зар не мислите да је борба око те сиротиње, незадовољних, губитника транзиције,руље, безубих, крезавих, лумпенпролетеријата, корпе бедника или маргинализованих на свим меридијанима пресликана у овој причи око Трампа и Бајдена, да ли нацисти или комунисти, сви имају користи од њихових душа, избора, окористе се у тој борби за њих а у ствари за себе, зар није то оно што сада гледамо између демократских бољшевика Бајдена и Харисове или Трампа и белих супремиста? рецимо, или тога да су комунисти поразили нацисте и инсталирали у складу са договором на Јалти своје уређење у земљама које су потпале под њихову власт? није ли то исто, или понављање или никада и не престајање једне те исте шеме? Има ли шансе да се макар ми који то увиђамо не хватамо за гушу због њих? који могу све да нас купе захваљујући тој игри коју играју...
Препоруке:
2
2
72 субота, 09 јануар 2021 00:12
Спиридон
@ петак, 08 јануар 2021 22:18 @ Spiridon
Nije ti palo na pamet da bi hohštapler, pijandura, rasist i sumanuti revolucionarni istrebitelj klasnih neprijatelja Marx mogao biti pomalo i falsifikator i lopov? Ateistički totem socijalizma bitno je odredio kulturu svih naroda bivše zajedničke nam države...

Моју није веруј ми, јер сам под један одрастао у породици која са овима на власти није била на ти а посебно са тим њиховим атеистичким тотемима и идолима социјализма и удруженог рада. Под два, био сам од малих ногу прилично својеглав тј фућкало ми се најстрашније за све те њихове мантре и лагарије а посебно за Марсков пут у светлу будућност где нас чека комунистички рај. Ако ћемо искрено већи је утицај на мене имао Ненад Брикси и његов превод Алан Форда него сав онај (безуспешан) труд да од мене направе Титовог пионира..ّ.
Препоруке:
1
0
73 субота, 09 јануар 2021 00:24
Спиридон
@ итд или...

Поштовани гдине, колико разумем грчки пријатељи истог коментатора сматрају да је он заступник политике Златне зоре у Грчкој, макар по сопственом (Спиридон) писанију у некој другој расправи. Искрено, не верујем јер дотични је толико контрадикторан.

Доста више са вашим безочним лажима и јефтиним подметањима али заиста...!?? Који то моји грчки пријатељи како вас није срамота да лажете без имало стида, јер ако шта презирем као и сви моји пријатељи у Грчкој то је онда Χρυσή Αυγή и то из истог разлога због кога не подносим Трампа. Такође, када је моја покојна мајка добила карционом ви сте слали на тај исти Запад који нас је бомбардовао своју децу да се тамо мало школују, али га као фол најстрашније мрзите и показујете својим праведничким прстом на друге без имало стида. Значи фуј на куб..ّ.
Препоруке:
1
2
74 субота, 09 јануар 2021 00:33
Спиридон
@ итд или...

.Нема разлога да се нагањамо опет око традиције добровољаца у мојој породици коју овом приликом јер вам не одговара прескачете

Одлично, где су тачно ти ваши били добровољци у 2. Светском рату, пошто причамо ваљда о том периоду и доласку Тита ако се не варам, мислим када нешто помињете како ја ту нешто прескачем. Дакле, јесу ли дошли у Србију да се боре у ЈВуО, можда отишли у СССР пошто толико волите породично Русију, или се можда и поред те силне аверзије према Западу борили негде тамо и под енглеском или америчком заставом на пример...!?? Дајте да чујемо свега вам или да ипак мало заћутите за промену о 2. Светкском рату јер о Србији 1944. и Титу појма немате, него би да кроз историју решавате неке ваше личне проблеме, па пошто вам се истина не допада хајде да је мало преправимо а како ви данас мрзите Запад а волите Русију или боље рећи Кремљ пошто ни о Русији немате појма да се не лажемо, онда дај да буде како Стаљин и Тито немају никакаве везе. Аха..ّ.
Препоруке:
1
3
75 субота, 09 јануар 2021 00:45
Спиридон
рецимо, или тога да су комунисти поразили нацисте и инсталирали у складу са договором на Јалти своје уређење у земљама које су потпале под њихову власт? није ли то исто, или понављање или никада и не престајање једне те исте шеме? Има ли шансе да се макар ми који то увиђамо не хватамо за гушу због њих?

Коначно после две године сте дошли до нечега што личи на истину око тога откуда Тито на белом коњу у Београду 1944. Иначе хвала на питању ја то увиђам одавно али из неког непознатог разлога улазим у конфликт како са вама и тако са вама сличнима управо око те силне љубави према неким данашњим договарачима са Јалте, односно око тога да ли је Трамп спасилац Србије и целе планете или је то ипак баћушка цар у Кремљу. Тако да порадите ви мало на самој себи, јер имам неки утисак да наивно верујете у савремену верзију те исте шеме од пре седамдесет година са све навијачким шалом и тиме да живите и умирете за једну страну у новом извођењу те исте приче са Јалте..ّ.
Препоруке:
1
1
76 субота, 09 јануар 2021 00:48
итд или ...
ЈВуО наравно то је била легална војска. Ја сам само Спиридоне следила традицију свих наших интелектуалаца па и Владике Николаја, школовање на Западу и на крају Истоку на добробит и њихову и нашу. За разлику од нас једно дете није имало склоности ка дисциплинама којима и ви, те сам морала бинарно да бирам, некада морате између комунистичког универзитета и универзитета који се сматра најбољим за ту дисциплину у Европи. На жалост, нисам дете поштедела другог једноумља а то је либералног капитализма и њихових политичких мантри, но како имају добре корене, крај или круна школовања је била у Петровграду. Нисам ја никаква особа која је поштеђена губитака као што нисте ни ви, нико од нас није рођен са сребрном кашиком сем можда Трампа, зато га можда мрзите истом јарошћу као и мене? Варате се у оба случаја. Да сте прочитали нешто о његовом животу видели бисте да је растао без мајке јер је била озбиљно болесна уз оца психопату, да му се старији брат убијао алкохолом...мало пристојности молим вас
Препоруке:
1
1
77 субота, 09 јануар 2021 00:53
итд или ...
Спиридоне
Осталима се извињавам на још једном коментару, али не бих да испадне да набеђујем Спиридона за Златну зору, сами сте младићу то написали у коментару 2018 говорећи како сте хеленофил, толики када одете у Грчку, где планирате да се настаните после дестинације на којој се сада, да вас грчки пријатељи одговарају да наставите даље ту вашу причу пуну љубави према Грчкој да им делујете као да сте из Златне зоре (ублажила сам нађите тачно ваше речи).

Проверите шта сте писали, заиста немам обичај испод части ми је да измишљам о непознатом а ни познатом шта је рекао или за кога је. Дакле ваше речи.
Препоруке:
1
1
78 субота, 09 јануар 2021 01:04
@Oliver Kromvel
Па питање је ко их је позвао да уђу у Капитол, тачније, ко им је то ОМОГУЋИО. После напада на куле близнакиње, септембра 2001, промењени су прописи о обезбеђивању зграда у којима се налазе важне државне институције тако да обезбеђење тих зграда има дозволу да пуца и на лицу места УБИЈЕ сваку особу која покуша да неовлашћено уђе.
Препоруке:
3
0
79 субота, 09 јануар 2021 02:07
Спиридон
@ итд или...

да вас грчки пријатељи одговарају да наставите даље ту вашу причу пуну љубави према Грчкој да им делујете као да сте из Златне зоре (ублажила сам нађите тачно ваше речи)
Не изволите ви па нађите моје тачне речи и ископирајте цео коментар уместо што ту подмећете. Међутим основни проблем са вама је што ви просто нисте ни глупу и невину шалу способни да разумете како треба иако је колико се сећам чак и то било јасно напоменуто тј да је то са Златном Зором глупо зезање и има везе једино са тиме колико ја волим Грчку. Не, ви сте чак и то успели да искористите за нека своја ружна подметања и причу да ја заступам неонацистичку политику Златне Зоре, што ми је заиста за неверовати али шта се ја ту чудим када сте неприкосновени шампион управо у томе. Како вас само није срамота али заиста..ّ.
Препоруке:
1
1
80 субота, 09 јануар 2021 02:16
Oposum
@ Spiridon

Ajde pazi molim te, ja ništa ne znam jer sam stavio CNN i FOX u istu rečenicu i nazvah obe te televizije "nacionalboljševističkim" koje rade za Dip Stejt a ti sve znaš pa mene nazva upravo "nacionalboljševikom"? Hoće li biti da je to tačno, a, šta misliš? Ajde ti mi iznesi argumente zbog čega me nazivaš tim imenom pa ću i ja odmah potom tebi objasniti zbog čega ne samo da mislim nego sam uveren da su CNN i FOX na istoj strani i da, sem vokabulara i retorike, između te dve televizije nema suštinskih razlika i obe su protiv Trampa naravno. Oćeš možda da mi kažeš da ima neka velika tv mreža u Americi koja je na strani Trampa a? De reci mi molim te? Inače, ne znam ja da li si ti dobar ili zao čovek, niti me to zanima, niti te kvalifikujem na taj način, ja se samo upravljam na osnovu onog što pišeš i šta mi repliciraš, a sve to govori da veze s vezom nemaš. Šta drugo da kažem o čoveku koji ide za mnom ovde i proziva me da sam uradio nešto što nikada nisam? Ajde se malo opusti.
Препоруке:
1
1
81 субота, 09 јануар 2021 02:30
@ Spiridon
Zanimljiv je taj Alan Ford kao nekakav kulturni prostor slobode,neka vrsta simpatičnog undergrounda mladenačke urbane kulture bivše nam zajednice.No,analiza iz ove perspektive pokazuje da u totalitarizmu baš ništa nije moglo postojati bez manipulacije,nadzora i usmjeravanja u nomenklaturi poželjnom smjeru.Genijalni Nenadov prijevod već je sam po sebi,u svojem odmaku od originala,bio - falsifikat.Falsifikat koji je svojim duhovitostima ne samo odlično izrazio bit te socijalističke zajednice nego istovremeno stvorio i emotivno-kohezioni obrazac za identifikaciju s njom.Iako meka McDonalds "underground kritika" manjkavosti socijalizma,jedan broj je bio zabranjen što je tada bilo "vau". Ima li ičeg neautentičnijeg od takvog umjetnog i zapravo dirigiranog i nadziranog prostora slobode?? Bili smo slobodni poistovjećivati se samo s onim što je bilo propušteno kroz filtere cenzure.U toj radosnoj samoobmani sadržana je bit socijalističke kulture Laži za infantilne narcisoide... Pozdrav!
Препоруке:
2
0
82 субота, 09 јануар 2021 03:07
Спиридон
@ Oposum


Ajde pazi molim te, ja ništa ne znam jer sam stavio CNN i FOX u istu rečenicu i nazvah obe te televizije "nacionalboljševističkim" koje rade za Dip Stejt a ti sve znaš pa mene nazva upravo "nacionalboljševikom"? Hoće li biti da je to tačno, a, šta misliš? Ajde ti mi iznesi argumente zbog čega me nazivaš tim imenom

А да за промену прочиташ моје коментаре. Дакле написао сам следеће
а када се ваши националбољшевички хероји играју доживотних диктатора

А онда ти већ све то после тога и појаснио
Иначе да си се мало удубио у оно што сам рекао, може бити да би запазио како не називам тебе националбољшевиком већ твоје идоле типа Батьке доживотног диктатора..ّ.

Дакле, као што видиш из неког глупог разлога нисам тебе назвао националбољшевиком, већ оне којима се дивиш као што је Батька око кога смо се расправљали летос и јесенас. Унапред захвалан на разумевању, а ако треба појаснићу то за Батьку. Тако да ниси био тако назван..ّ.
Препоруке:
0
1
83 субота, 09 јануар 2021 03:25
Oposum
@ Spiridon

Aha, znači "Batku" podržavaju i oni koji nisu nacionalboljševici? Jesi to hteo da mi kažeš? Pošto, jelte, iz čista mira me prozoveš da mi je "Batka" idol, i odmah u istoj rečenici kažeš da nisam nacionalboljševik dok "Batka" jeste? Čitaš li ti sebe Spiro šta pišeš? Znači ovim si mi priznao da "Batku" podržavaju i ljudi koji nisu nacionalboljševici? Znači on je simbol slobode hahahaha, vole ga ljudi širokih narodnih masa i u Belorusiji i u Srbiji i u celome svetu? Šta sve neću od tebe Spiro da pročitam! Inače, opet za tvoju informaciju i arhivu, name ja nemam idole veruj mi, to što nekog podržavam ne znači da mi je idol. I ti podržavaš američke boljševike....Unapred zahvalan i ja tebi...
Препоруке:
1
1
84 субота, 09 јануар 2021 04:05
Спиридон
@ субота, 09 јануар 2021 01:30 @ Spiridon
Genijalni Nenadov prijevod već je sam po sebi,u svojem odmaku od originala,bio - falsifikat.Falsifikat koji je svojim duhovitostima ne samo odlično izrazio bit te socijalističke zajednice nego istovremeno stvorio i emotivno-kohezioni obrazac za identifikaciju s njom

Хајде не буди на крај срца, јер би живот свих нас био сиромашнији без Бриксија и његовог превода и као што постоји оних седамдесет и кусур или већ колико “оригиналних” бројева које су радили Magnus & Bunker, тако се само признаје Ненад и нико више. Узмимо да се све спојило како треба, јер је ондашњем систему одговарала та црно хуморна сатира као варијанта зезања на рачун Америке и Запада а сви ми смо били због тога на добитку..ّ.
Препоруке:
2
0
85 субота, 09 јануар 2021 12:05
Спиридон
@ Oposum

Види, само покушавам да ти објасним на шта сам у том тренутку ја мислио јер се силно зачудих када си почео да кукаш како сам те као назвао националбољшевиком. Да ли ми смрдуцкаш на националбољшевика, да наравно али у том тренутку сам мислио на Батьку што се на српском иначе да ти помогнем изговара са ћ а не са т али као небитно. Е сад какав се теби симбол слободе ту привиђа немам појма за мене је он националбољшевички диктатор, а ако треба могу да те подсетим на неке од бисера мудрости које си писао пре пар месеци о њему. Међутим тако то иде код вас путриЈота, па када се Трампу блокира Твитер, онда ти кажеш како су се глобалисти уплашили тог као народа а када Батька себи самом напише 81% на изборима и када се народ побуни онда је то шачица заблуделих, страни плаћеници и глобалистички агенти. Као што хиљаду пута рекох, људи оперисани од било какве врсте политичког уверења или морала, тј као бесловесни чопор па је добро када Ми млатимо Њих а лоше када Они млате Нас..ّ.
Препоруке:
0
2
86 субота, 09 јануар 2021 12:52
итд или ...
Спиридоне прочитајте мој комплетан коментар ја већ у наредном наставку исте реченице исказујем сумњу да су ваши грчки пријатељи у праву. Сигурно је то било у шаљивом тону како кажете, некада човек у брзини и не успе ту шаљивост да пренесе у коментар нити читалац који вас не познаје као што сам ја можда у брзини не примети тај шаљиви тон.

Но сада ми је јасније зашто не волите Радована Дамјановића, историчара, јер он упорно тврди да Србима Грци нису никакви пријатељи. Будући да су претходне године слободан улаз у Грчку имали Пакистанци али не и Срби, чак не ни они који имају тамо некретнине, склона сам да у потпуности не одбацим Дамјновиће тезе. А да не помињемо да су Хрвати улазили без виза док су Срби морали да плаћају и чекају у редовима испред Грчке амбасаде давних још дана
Препоруке:
1
0
87 субота, 09 јануар 2021 12:54
@ Spiridon
Slažem se, i ja sam ih jako volio (grupu TNT)..
Препоруке:
0
0
88 субота, 09 јануар 2021 12:58
итд или ...
Спиридоне не разумем како не разумете српске сентименте везане за Лукашенка, човек је једини дошао у Србију када су нас бомбардовали и подржао нас, то ваљда нешто треба да значи за сваког од нас? нисам ја марсовац да ми је демократија од његове храбре аутентичне подршке Србији тада значајнија? Не бих да се правим Енглез, јер просто он се нама нашао један од ретких тада. То ваљда мени треба више да значи него та прича о његових 81%?!?!?!
Препоруке:
1
0
89 субота, 09 јануар 2021 13:08
итд или ...
. Тако да
порадите ви мало на самој себи, јер имам неки утисак да наивно верујете у савремену верзију те исте шеме од пре седамдесет година са све навијачким шалом и тиме да живите и умирете за једну страну у новом извођењу те исте приче са Јалте.
.ّ.

Врло погрешно, полазите од премисе да сам жена и тако ми учитавате недостатак знања и наивност уз истовремено навијачке сентименте што је све смешно за жену мог искуства и сазнања, учитавате ми површност да не кажем глупост и прихватање званичних мантри а ваљда знате да не спадам у особе које их не преиспитуу за разлику од вас, при том нити знате ишта о мени, што вас не спречава да ме зовете баронесом Минхаузен?! у претходних макар 10 коментара, увреда за увредом младићу, знак је слабости и недостатка аргумената, можда пројектујете своје наивне ставове на мене, порадите мало више на себи самом но на другима, топло саветујем у најбољој намери.
Препоруке:
1
0
90 субота, 09 јануар 2021 13:45
@ Spiridon
Baš sam malo prije provjerio na Wiki, Alan Ford je obrađen detaljnije od bilo kojeg klasika svjetske književnosti, o svakom liku (čak i sporednom!) postoje gotovo eseji... Ipak je to neka vrsta štokholmskog sindroma koji još uvijek traje! Iako je Brixy bio u samom vrhu Vjesnika, čak je i tu postojalo nekoliko razina cenzure pa je kompletna epizoda Formule bila zabranjena. I 40 godina nakon Titove smrti toliko obožavati jedan proizvod te totalitarne kulture stvarno je neobičan fenomen, svakako pomalo morbidan. U tome leži bit užasa totalitarnih sistema, ljubav prema izvoru tlake od strane potlačenih... Sada smo svi poput bijesnih pasa prepušteni sudbini i grizemo se čak i poslije ratnih 90-ih... Vrijeme kao da za nas ne postoji...
Препоруке:
1
0
91 субота, 09 јануар 2021 13:54
@ Spiridon
Jer Velika Laž, ma koliko lijepa i draga bila, uvijek je otrovna i opasna...
Препоруке:
1
0
92 субота, 09 јануар 2021 22:10
Све све
али ако мајка умре од канцера услед осиромашеног уранијума и немати нешто лично против Запада је мени потпуно фрапантно одсуство емоција и морала. Мени нико није умро али као да јесте, мрзим их што су нам то урадили. Дакле немам ја проблем са њима они имају са нама! Једном за свагда Спиридоне!
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер