субота, 27. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Борис Милошевић: Поруке из Книна су можда почетак неке нове Хрватске, осуђујем све ратне злочине, поготово оне почињене над Хрватима

Kоментари (64) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 06 август 2020 21:07
којнер
Узвишено,племенито,слаткоречиво.
Једном су Срби оптостили у име братства и јединства и комунизма.
Баш као што се поменути показао као утопија,тако се показало и братство-јединство,
баш због те наивне вере Срба,поновила се грешка.
По други пут.
Присуством ПРОСЛАВИ Олује,Срби у Хрватској су ОПРОСТИЛИ крвницима злочин.
Нека им опрости њихов,неки нови католички бог.
Препоруке:
109
27
2 четвртак, 06 август 2020 21:14
Вељко Даниловић
"За мене је то значило да се осећам као равноправни грађанин Хрватске" - одакле овај кловн долази?!?
Препоруке:
136
30
3 четвртак, 06 август 2020 21:16
небитан
Није ми јасно зашто је изјава ове индивидуе преведена на Српски језик.
Препоруке:
100
23
4 четвртак, 06 август 2020 21:40
Osvetnik
@Вељко Даниловић
Samo Srbin moze biti takav izdajnik!
Препоруке:
76
22
5 четвртак, 06 август 2020 21:45
Poštar
Ajde što ovaj mora da ide tamo gde mu narede, ali što mi mora da se bavimo nečijim privatnim problemima, kao što ovaj čovek ima. Ovo je kao kada bi u Blajburgu videli Jevreja, što se nikada neće desiti.
Препоруке:
76
18
6 четвртак, 06 август 2020 21:46
Kozun za I
Dragi sunarodnice, zemljace i sapatnice. Po ovome ces ostati upamcen sigurno. Mnogaja djela su sada potrebna da ne ostanes u Srba samo ova gorka uspomena. Sad je samo pitanje sto rece postovani g. Pupavac, da li ste pogrijesili? U postene namjere ne sumnjam, zrtvu postujem,razloge mogu razumjeti. Znam sta znaci zivjeti zivot,svaku njegovu minutu sa takvim bremenom - biti Srbin u Hrvatskoj. To je to. Tek ces vidjeti da li si svoj zeludac precijenio.
Препоруке:
47
13
7 четвртак, 06 август 2020 22:03
Зоран
Белики Срби! Шта је требао да уради Милошевић. Да им псује мајку Усташку? Да се пући и дури? Да изиграва изненађеног и увређеног?.
Можете ли ви Велики Срби да освојите Хрватску и истерате Хрвате. Освојите Албанију и истерате албанце? По могућству и да их све побијете. А што само Хрватску и Албанију, зашто не и САД и Канаду?

Ми не знамо више ни кликер да направимо. Фабрике нам држе Кинези и Турци. И ви би сте да пујдате оно мало народа што је претекло у Хрватској да гине. Изгледа да тај садомазохистички ген није само присутан код Вучића него код већине Срба.
Схватите већ једном. Срби су као народ нестали. И то због своје лењости. Не само физичке већ и интелектуалне.
Препоруке:
97
104
8 четвртак, 06 август 2020 22:07
синиша
Ни мањег посла ни боље плате.

Ето имаш шаку сребрењака у руци. Добро се наједи.
И купи себи неку кошуљу са неком етикетом, онако мало скупљу.
Препоруке:
68
18
9 четвртак, 06 август 2020 22:13
Vreme će pokazati
Ne razumem šta je sprečavalo plenkovica da sve ove godine koliko je u vrhu vlasti daje “lekovite izjave”? Za ovog “našeg” mislim da je naivan. Želi dobro ali iako živi u hrvatskoj ne zna s KiM ima posla!
Препоруке:
37
7
10 четвртак, 06 август 2020 22:14
Непоробљени Србин
Лепо - фино! Осуђујеш све ратне злочине, а поготову оне над Хрватима, а оне над Србима славиш, са браћом усташама! Па јесу ли ти вране попиле мозак, или су ти усташе, као Јуди, понудиле пар крвавих сребрњака, да пљунеш на своје мртве? Јел' ти задњица толико гладна тих КРВАВИХ сребрњака? Куш издајниче кукавни! За тебе је Јуда - светац (Боже опрости)!
Препоруке:
64
16
11 четвртак, 06 август 2020 22:20
Непоробљени Србин @ Kozun za I
Пупавац ми је био одвратан и раније, а сада не могу да га смислим!
Препоруке:
50
10
12 четвртак, 06 август 2020 22:22
Onako
Očigledno je da ovo nije samo "incident", već strateški zaokret srpske politike u Hrvatskoj i udaljavanje od političkog Beograda ili pokušaj "da ne misle glavom u Beogradu". Očigledno je da strateški Srbi u Hrvatskoj se okreću Zagrebu. Očigledno je da je ovo mnogo veći politički jaz između političkog Beograda i političkih Srba ili predstavnika Srba u Hrvatskoj nego što to na prvi pogled izgleda, ali vreme će pokazati?
Mislim da je međusrpska izdaja u avugustu 1995 godine "došla na političku naplatu", jer je očigledno da se politički predstavnici Srba u Hrvatskoj distanciraju od Beograda i koriste "privilegije" hrvatskog članstva u Evropskoj Uniji.
A opet ako gešim postoji mogućnost da je sve ovo dogovor Beograda i Zagreba, da se relaksiraju politički odnosi i da Zagreb ne blokira pristup Republike Srbije Evropskoj Uniji?
U politici je svaka kombinacija moguća.
Pa i Milošević i Tuđman su se svi vreme rata dogovarali?
Препоруке:
25
38
13 четвртак, 06 август 2020 22:37
Алекса
овај се баш уживео у улогу.
не зна да је од сада предмет интересовања пре свега психијатара.
Препоруке:
34
9
14 четвртак, 06 август 2020 22:39
пензионер Цвико,
Већ по фотографији се види да је "празна личност". Типичан је пример Србина који неће ни како хоће (у свим варијантама). Може завршити и десет факултета али он је "празан". Да има нешто у глави, не би се хватао у коло са онима којима је нож главни реквизит за васпостављање реда... . Ако је њему порука "... можда је почетак неке нове..." оптимистичка, мени је та његова нада за боље, катастрофална. Надати се са Хрватима, је чин раван самоубиству а ако то не урадите, урадиће вам они. Само им будите при руци. Нож ће се за час да нађе.... Још шездесетих година прошлог века, говорио сам да ће се Југославије распасти. Моји критичари су ми говорили: "мали, немаш ти појма". Критичари су били углавном Срби, налик овоме. Сада, где им је Југа, где им је ЈНА? Имају ли они појма, наравно ако су живи? Реченица која садржи поруку у стилу "можда је почетак неке нове" је погибељна за Србе поготово оне којима глава служи за чешљање а имају право одлучивања...
Препоруке:
53
10
15 четвртак, 06 август 2020 22:41
E moj Borise
Znači hrvarska krv je crvenija od srpske? Zašto posebno naglašava zločine nad Hrvatima, a u isto vreme su se dešavali zločini nad Srbima, u Sisku, Gospiću, Vukovaru i drugde
Препоруке:
49
10
16 четвртак, 06 август 2020 22:57
Покатоличио се?
Е, сад имају двојицу са српским презименима.

Милошевића и - Милановића.
Препоруке:
66
58
17 четвртак, 06 август 2020 23:02
. . .
Садашњи Книн је срамота у односу на онај у којем је живео Доситеј Обрадовић, пре више од 250 година...
Препоруке:
34
30
18 четвртак, 06 август 2020 23:05
zubar Babic, e
Izlazim pred ovaj Tribunal s dubokim osjećajem sramote i kajanja. Dozvolio sam sebi učestvovati u progonu najgore vrste protiv ljudi samo zato što su bili Hrvati, a ne Srbi. Nevini ljudi su proganjani, istjerani iz svojih kuća i ubijeni.
Šutio sam o tome. Žaljenje koje osjećam zbog toga je bol s kojom moram živjeti ostatak života. Molim svoju braću Hrvate da oproste braći Srbima. Preklinjem svoj srpski narod da ostavi prošlost iza sebe i okrene se budućnosti, gdje će dobro, suosjećanje i pravda na neki način olakšati rezultate zla u kojemu sam i sam učestvovao.
Препоруке:
14
34
19 четвртак, 06 август 2020 23:08
Eho
Ne mogu prihvatiti kvalifikacije prema ovom čovjeku koji ima dobru namjeru i za nju je napravio jedan hrabar korak. Kao prvo Srbima u Knin do sada nije padalo na pamet doći zbog atmosfere i iskazivanja mržnje od strane publike koja je često i pijana i drogirana dijelom. Mislim da bi predstavnici Srba i prije došli da ih se zvalo i garantiralo im normalno prisustvo. Sama činjenica da je Plenković to garantirao i neutralizirao skupine koje žive od provokacija je već uspjeh. Poslao je kao premijer i snažne poruke koje podrazumijevaju uključivost u društvo svih građana i pijetet prema žrtvama. Eto on ide u varivode a medved u grubore iako mu je brat poginuo u oluji. To je jedan vid ohrabrenja za građane srpske nacionalnosti koje optužuju sa dvije strane. U Hrvatskoj da su agresorska nacija a u Srbiji da su izdajnici iako oni žele samo normalno živjeti. Moguće je da u Srbiji ovo drže kao ispraznu ceremonijalnost i građenje nekog europskog stila. Ali čovjek je stil,a stil je čovjek
Препоруке:
16
36
20 четвртак, 06 август 2020 23:10
Milojko nisandzija
Rodila majka konvertita (Rajko Bundalo br 2)
Препоруке:
34
9
21 четвртак, 06 август 2020 23:15
milan
U tom ratu bilo je zločina na obe strane,hrvati su činili daleko veće zločine (Miljevački plato,Medački džep,Maslenica,Bljesak,Oluja),jer im je to bio državni projekat,na kraju su nas proterali uz obilnu pomoć Zapada.Naš narod se rasejao po čitavom svetu,u Hrvatsku se vratio manji broj,mi ostali dolazimo povremeno,narod koji živi na teritoriji bivše Krajine ima svoju imovinu koju obrađuje,crkvu,rade i privatno (najčešće građevinu) i oni će kao narod opstati.Nažalost srbi u većim gradovima (Milošević živi u Šibeniku) ,su izloženi asimilaciji i ovaj njegov potez može se tumačiti kao pomoć tim ljudima.
Препоруке:
18
14
22 четвртак, 06 август 2020 23:44
Пупавац, лукавац и шмркавац
Конформистички конвертити
издаће и преверити,
у шечерну пену упаковати,
мислећи - неће се знати,
ал свако се злодело плати.
Препоруке:
26
7
23 четвртак, 06 август 2020 23:49
Бојан, Приштина
Не треба трошити интернет за овог јадника.Иначе, ово је прилика да, ко није знао, поглед како настају Хрвати.
Препоруке:
72
10
24 четвртак, 06 август 2020 23:51
Ернан Кортес
Шта може да се очекује од једног Милошевића, ако не издаја српства?
Препоруке:
25
67
25 петак, 07 август 2020 00:00
Бојан, Приштина
Ти Хрвати су толико његовог народа побили кроз векове, покољ за покољом, на крају и њега шиканирати, бабу му заклели, пола му родбине у избеглиштву и он има снажна и помешана осећања на усташијади?

Чудан смо ми народ, ето деду Адема Демаћија су шиптари живог окретали и пекли на ражњу, био је Србин па још и свештеник.

А од Адема Демаћија није било већег србомрзаца и човека који је био спреман за сваку жртву за шиптарску ствар на КиМ.

Слично је прича и са рођеним братом Косте Пећанца, након што су им качаци убили убили родитеље, браћу и сестре, Коста заврши у Србији као сироче а брат код рођака који се поарнаутио па тако и овај поста најокорели србомрзац у Дечанском крају.
Препоруке:
38
12
26 петак, 07 август 2020 00:05
Ujka Sem
Ko o čemu Ернан Кортес o srpskom heroju Slobodanu Miloševiću!
Препоруке:
53
13
27 петак, 07 август 2020 00:11
Krajisnik
Boris Milosevic ima dobru ideju i vjeru da može izmijeniti srpsko-hrvatske odnose. Hoće li uspjeti, vrijeme će pokazati.

Ali ovi dežurni kritičari, koji su nasljednici onih koji su prvo pujdali narod u Glini na rat, pa onda prodali krajišnike '95, jednostavno nemaju pravo glasa. Sikter bre lažni patrioti koji ste ostavili braću na cjedilu.

Borise, samo ti tjeraj dalje, srpski narod u Hrvatskoj mora da opstane. A ovi silni patrioti i hrabre Vojvode od interneta, neka idu u rat na Kosovo ako im je toliko do srpstva!
Препоруке:
32
49
28 петак, 07 август 2020 00:31
Oposum
Moj srpski narod je veliki narod i ja se ponosim njime i ponosim se što sam deo tog slavnog naroda! Niko nema toliko heroja i stradalnika kao srpski narod! Ali izrodi poput ovog marginalnog i nebitnog Borisa Miloševića čine da se mnogi Srbi među kojima i ja s pravom stidimo. Taj bednik je pljunuo na rod svoj i po drugi put ubio sve one mučenike srpske koje je ustaška ruka ubila od 41-45. i od 91-95. godine. Njegovo prisustvo kod ustaških vampira na proslavi njihove zločinačke i od strane ovog sumornog sveta nikad osuđene "Oluje" je nešto najjadnije što jedan Srbin može sebi, porodici, narodu i državi da priredi. Da mi imamo sada državu momentalno bi ovaj izrod bio ispisan iz srpskog naroda. A crkva naša, u slučaju da je ovaj izrod uopšte kršten u Pravoslavnoj crkvi, momentalno treba da ga anatemiše i izbriše sa spiska pravoslavnih Srba. Naš veliki glumac Petar Božović je u jednom filmu sve lepo objasnio po pitanju ovih izroda rečima: "Srbi na jednog heroja imaju buljuk izdajnika"!
Препоруке:
24
1
29 петак, 07 август 2020 01:35
mrljavko
@Krajisnik,
razumljiva je tvoja ozlokedjenost i mada su ti u komentaru neki fragmentalne, mada ne svi, istine. Relacije se ne grade na naracno posebnom istrcavanju usluznosti. To je jako pogreesna taktika.
Kada se sta mora, mora se, ali kada ne mora, ja sam za : ja uslugu tebi, ti uslugu meni, a ti oko meni, ja oko tebi, polako strpljivo i nepopustljivo.

Sa nekima samo tako moze da ide, a strpljenje i taktika pokazu na sta sta moze da izadje.

Strpljenje i umetnost postavljanja tacno odmerenih distanci svih vrsta i prema prijatelju i prema neprijatelju su najaci i najvestiji borac u coveku.

Treba znati biti strpljiv i tvrd.
Препоруке:
10
1
30 петак, 07 август 2020 02:01
Gordana
"Pogotovu zlocine ucinjene nad Hrvatima!" ??????????
Препоруке:
17
2
31 петак, 07 август 2020 02:16
Ludilo
@krajišnik
Nemaš pojma.
Niko nije pujdao narod,pred prve izbore pokazali su ustaški karakter,i simboliku. Srbi su skoro zaboravili ko su jugoslovenstvom i zato su samo imali SDS u par opština, Srbi su glasali za SDP i verovali u JNA i Jugoslaviju. U Srbiji su vlast bili isti takvi bivši komunisti i Jugosloveni(kao i danas). Hrvati,Mađari,Bugari i Šiptari imaju genocidne namere prema nama i vi se zaluđujte sa pričama o ljubavi i budućnosti ali tamo gde oni vladaju Srbi nestaju, a kod nas bratstvo i jedinstvo do imbecilnosti.
Препоруке:
26
5
32 петак, 07 август 2020 02:21
како оно беше
потурица гора од турцина
Препоруке:
26
0
33 петак, 07 август 2020 04:24
@Krajisnik
NIKADA se nece izmijeniti Srp.-hrv. odnosi jer to Vatikan ne zeli.Srpski Kralj Aleksandar vas je oslobodio od Madjara, pa vam je oprostio genocid nad Srbima u Macvi i Srbiji generalno i prihvatio vase zlocinacke oficire sa njihovim cinovima u Srpsku vojsku. Isto je uradio Tito sa ustasama i domobranima jos od 1944, pa vam je dozvolio da na Golom Otoku nastavite te monstruozne zlocine, a zabranio Srbima i da pominju Jasenovac i ostala genocidna stradanja pocinjena od vase "hrabre"vojske.Da li ste vi nakon toga prihvatili pomirenje ili nastavili s mrznjom prema Srbima koje ste nevine unistavali prethodno??? Vi obraza nemate, dobro napisa Ducic i jedini vas identitet je genocid, zato ga se i drzite k'o pijan plota.
Препоруке:
27
2
34 петак, 07 август 2020 04:47
Komsija
Strategija odvajanja Srba izvan Srbije od matice i zvanicnog Beograda sada je dobila nove igrace, Pupovca i Milosevica u Zagrebu. Oni su se pridruzili veseloj druzini "milograca" u Titogradu i "danasovaca" i inih drugosrbijanaca u Beogradu. To su sve igraci koji imaju vecu tezinu nego npr. Taci ili Bakir, mada su svi na istom zadatku razbijanja Srba i Srbije.
Препоруке:
27
3
35 петак, 07 август 2020 04:52
Treca sreca
Nova Hrvatska po treci put - 1918 i nakon zlocina Vrazije divizije u Macvi, 1945 nakon Jasenovca, i sada 2020 nakon Oluje i ostvarenja Tudjmanovog sna da se Srbi u Hrvatskoj svedu na statisticku gresku. Ovaj Milosevic je ili jako glup ili jako placen!
Препоруке:
22
1
36 петак, 07 август 2020 05:58
Ах
@"Крајишник"
Ако не видиш да је то пут у похрваћење оно мало преосталих Срба онда ти нешто није у реду са очима. Ако са друге стране видиш онда шта тражиш на српским страницама, трк тамо где ето имају разумевања за конвертите.
Препоруке:
21
6
37 петак, 07 август 2020 08:11
пензионер Цвико,
@ Крајишник,
И раније је било "Милошевића" који су веровали Хрватима па нам се то обило о главу. Колико пута још треба да нам се деси католички Божић у Загребу из 1903 г. када су Хрвати Србе који су живелу у Горњем граду убијали ко муве, пљачкали, палили? Колико пута Јасеновац, бројне јаме и друга стратишта наведена у претходним коментарима... Упамтите, док са Хрватима управљају Амери и Ватикан нема сарадње са Хрватима...
Препоруке:
27
2
38 петак, 07 август 2020 08:27
Istoricar
Ovaj ko da je Hrvat, ne zna za sramotu i sram.
Препоруке:
25
1
39 петак, 07 август 2020 08:42
ЗР
Суштински је све добро рекао, али шта му је требало да нагласи "поготову оне почињене над Хрватима", то вероватно ни он сам не зна.
Препоруке:
14
4
40 петак, 07 август 2020 08:51
Majstor Bob
Evo još jednog glupog Srbina koji misli da nije na spisku za klanje. Šlihtaj se ti ustašama koliko hoćeš, srbosijek ti ne gine bato.
Препоруке:
23
2
41 петак, 07 август 2020 09:22
Piksi
Pomirenje nije ako bi samo jedna strana popustila.

Kad budu pravedna rešenja za Jasenovac, Jadovno, Oluju možemo dalje pričati.

I naravno, svi žele normalne odnose, niko normalan nije protiv toga.
Препоруке:
11
2
42 петак, 07 август 2020 10:02
Onako
Kome nakon ovoga srpska politika iz Beograda i Banjaluke može reći da ne prisustvuje obeležavanju "Oluje"? Nikome. Hrvatska politika je sa ovim postigla stratešku pobedu.
Препоруке:
11
0
43 петак, 07 август 2020 10:19
ironija sudbine
Svi grešite. A šta ako je on inkarnacija Isusa na Zemlji,koji dolazi po drugi put da se žrtvuje za sve nas Srbe?Ili je možda samo umislio zahvaljujući hrišćanskom odgoju mame katolkinje?
Препоруке:
3
1
44 петак, 07 август 2020 11:07
Onako
. 19ironija sudbineSvi grešite. A šta ako je on inkarnacija Isusa na Zemlji,koji dolazi po drugi put da se žrtvuje za sve nas Srbe?Ili je možda samo umislio zahvaljujući hrišćanskom odgoju mame katolkinje? Šta je sada tu bitna mama? i kod Ive Andrića je mama katolkinja, otac musliman, mada zvanično "sin" katolika? Kod Niolr Tesle je mama katolkinja? Mama se ne pita pored oca ništa.
Препоруке:
1
6
45 петак, 07 август 2020 11:11
итд или...
тражим помиловање овај је човек од мајке Хрватице и оца Србина, он сам не зна шта је, васпитаван је да је Хрват и да буде лојалан, криза идентитета је оно што они тамо сви који нису генетски чисти Хрвати живе , схватите то је земља у којој је нацизам мала беба и њихов је награђен никад кажњен и зато се и тако понашају
Препоруке:
11
2
46 петак, 07 август 2020 11:26
итд или...2
Уосталом, зашто је Србија међу првим земљама признала Хрватску у АВНОЈ границама?????!!!!

О чему ви дакле овде причате? и они треба да се ослоне на такву матицу?????


треба бити реалан, нико од вас критичара не би се мењао са њима, најлакше је побећи, континуирани су тамо притисци од 1971 г, ово тамо што је остало је остатак недокланог народа, који гледа да преживи и опстани ослањајући се само на себе, јер помоћи из Србије од Вучића и Дачића неће видети, као што ни Срби у Србији од тих не виде ништа добро, гледају Србе са КиМ, и јасно им је да морају сами на себе искључиво да се ослоне а свве мање их је и мање

Када би Вучић повукао признање Хрватске у данашњим границама или било ко да је то учинио, они би имали упориште у политичарима у Србији, на жалост, то се није десило, десио се само Бриселски споразум
Препоруке:
6
1
47 петак, 07 август 2020 11:39
milan
itd. itd.
Ako se izjašnjava kao srbin, onda je srbin,to što mu je majka hrvatica ne igra nikakvu ulogu, ako poštuje vjeru i naciju svog muža,iz tog sam kraja i znam kako funkcionišu "mješani" brakovi.
Druga stvar su njegovi politički potezi kao zamjenika predsjednika SDSS-a i potpredsjednika Vlade Hrvatske,ovo prekjuče u Kninu, kao i ubuduće.
Препоруке:
7
2
48 петак, 07 август 2020 12:23
Ернан Кортес
за итд 2;
Србија није признала Хрватску у авнојевским границама! Никада! То је признао издајник Србије и српских националних интереса каквог није било у историји Србије, црногорјански комунистички шибицар Слободан Милошевић. Организујмо референдум у Србији о томе па ћете видети резултат шта стварно мисли Србија.
Иначе, господин Коштуница је предлагао да се са свим земљама које су признале мафијашку државу Косово, дипломатски односи сведу на ниво отправника послова. Тада га ја Запад преко Тадића срушио, уз несебичну помоћ Дачића и Шешеља. А да је тако урађено, данас у Србији не би било онолико хрватског и словеначког капитала, који извлачи добит из Србије. Словенија има позитиван биланс са Србијом, око 2 милијарде евра годишње, а то значи толики мањак у Србији.
Итд..
Препоруке:
6
33
49 петак, 07 август 2020 12:24
Milosav
Neki komentatori su pogodili precizno o cemu se radi. Distanciranje preostalih hrvatskih Srba od zvanicnog Beograda. Nije to prvi put u istoriji, ali verovatno ce biti poslednji, gledajuci demografiju. Dodao bih da je to distanciranje izmedju ostalog i duboko ideolosko. SDSS i Pupovac je cisto gradjanska opcija, a eto slucajno su i Srbi. To je kao kada bi srpske interese i veru branio Zarko Korac i Gradjanski savez..
Препоруке:
11
0
50 петак, 07 август 2020 12:42
Милане
како не разумете да му је отац служио у Хрватској војсци дакле пуцао на Србе???? какав је онда Милошевић син му Србин?
Препоруке:
11
1
51 петак, 07 август 2020 13:19
milan
Mnogi hrvati su bili pripadnici vojske RSK,jednostavno ostali su na našoj teritoriji i djelili s nama istu sudbinu,ali ostali su hrvati i šta je tu problem,bitno je ne okrvaviti ruke zločinima.
Препоруке:
3
4
52 петак, 07 август 2020 13:34
Stojan
@Majstor Bob
Zasto ti kao pametan Srbin a uz to i majstor ne napravis nesto da pobijemo Hrvate, Nemce,Francuze,Engleze,Amerikance i uspostavimo granicu na Misisipiju?
Препоруке:
5
9
53 петак, 07 август 2020 13:44
Marko
Kako vas vozaju. Nakveci problem Srbije su Aleksandar i Andrej Vucic a ne ovaj potpuno marginalni tip. Sada vas sve zamajavaju sa njim da bi skrenuli paznju sa pljacke koju sprovode po Srbiji. Ej bre, opametite se. Ista stvar je sa Kosovom. Ako opstane "drzava" Vucickih (narko) principa nece vam vredeti ni tri Hrvatske ni tri Kosova. Neceti imati gde da stanujete ni sta da jedete.
Препоруке:
8
0
54 петак, 07 август 2020 13:58
..реално
Нажалост, иако код њих има правих верника, многима је Ватикан и Запад изнад Бога. То је латинско лукавство, попут исламског такијаха, да средство оправдава циљ у односима са "неверницима"... По плодовима се познаје. Делима би морали да доказују то што лепо причају...
Препоруке:
4
0
55 петак, 07 август 2020 14:25
@
Zapravo, najbolje su prošli oni, koji su nakon par godina odlučili pljunuti na tuđu zemlju i vratiti se rodnoj Lici, Kistanju, Dalmaciji, Zagori...sad su EU državljani, koji svojoj “lepoj rodbini“ u Beogradu sređuju hrvatske putovnice, ne bi li ih spasili iz kaljuže u koju su ukopani JNA trenkovima, a koji su početkom devedesetih na putu posutom ružama krenuli u proilijevanje tuđe krvi svim “nepoćudnim“. A takvi su po Miloševiću bili svi. 
Препоруке:
5
14
56 петак, 07 август 2020 14:57
samo pitam
Kako da Pupovac ima poverenje u Vucica i Dacica kad i mi ovde sumnjamo u njih?
Препоруке:
2
2
57 петак, 07 август 2020 15:06
Splićo
Gospodine Piksi, rješenja za Jasenovac i ostale logore u DSR su odavno nađena i odrađena, ali se o tome kod vas u Srbiji očito ne govori pa ne znate. Prema nižim procjenama, partizani su na Bleiburgu pobili oko 45.000 Hrvata, većinom ustaša i nešto domobrana, ali i ostalih. Suđeno je dvojici zapovjednika Jasenovca i oba su osuđena na smrt i pogubljena. Također, osuđeni su i pogubljeni na smrt i brojni ministri Vlada tzv. NDH, kao i visoki vojni zapovjednici.
Препоруке:
1
10
58 петак, 07 август 2020 16:35
Никола Живвковић о Пеђи Ристићу
због чега се у нашим, српским уџбеницима непрестано говори о „усташама“? Зашто макар не напишу „хрватске усташе“? Могуће, да су многи крвници носили усташке униформе, можда чак и већина, но неки су били домобрани или полицајци, а велики број убица били су просто људи из оближњих католичких села. Но, сви су они били Хрвати и спроводили су план Независне Државе Хрватске. А она је имала јасан циљ: једна трећину Срба да се побије, једна трећина да се покатоличи, а преостали да се протерају у Србију. Дакле, то је био озбиљан државни програм НДХ
Препоруке:
7
0
59 петак, 07 август 2020 16:41
Bokelj
Kako osuđuje kad je bio na proslavi zločina. Da li g. Milošević misli da smo maloumnici.
Препоруке:
5
0
60 петак, 07 август 2020 17:44
Splićo
Poštovani Nikola Živvković o Peđi Ristiću, kako se može pisati o hrvatskim ustašama, kada su mnogi članovi tog zločinačkog režima i organizacije bili Bošnjaci, ali i pripadnici drugih naroda? Što se tiče domobrana, to je bila po sili zakona mobilizirana državna vojska i njih je Tito većinom poštedio, smatrajući da u većini nisu odgovorni za ustaške zločine, mada je "preventivno" neke od njih osudio na tešku robiju i kasnije integrirao u društvo, a druge mahom pustio na slobodu. Što se tiče policije, ona je bila čisto ustaška i može je se gledati kao produžetak Ustaške vojnice. Lijep pozdrav!
Препоруке:
0
2
61 петак, 07 август 2020 18:05
Majstor Bob
@Stojan
Vrlo inteligentan komentar. U stilu, "pa ako ti se ne sviđa roman ovog nobelovca, ti napiši bolji"
Препоруке:
2
0
62 петак, 07 август 2020 18:37
!
Poturica gori od Turcina !
Препоруке:
2
0
63 субота, 08 август 2020 07:12
ех
Како лепо "збори" "крајишник" на хрватској латиници

па Павелић би му позавидео на "мудрости"#

Мора да је од "оних крајишника" који су заједно са Брозом хрватима и аустроугарима јуришали на Србију у Првом свестком рату као лојални "срби"

Увек има таквих лојалних "срба" који су "озлојеђени" на Србе у Страдији који су претрпели санкције бомбардовање због "озлојеђених" "срба" "крајишника"

Јесу Срби из Страдије почели да пуцају по Српским кућама у неоусташкој хрватској 90тих

јестер ли због Срба из Страдије почели да уводите ноћне страже због нарастајућег усташког зла под Туђманом

Тре ба се "помирити" са усташама

да би опет лакше побили Србе као у Првом Другом светском рату и деведесетих
Препоруке:
0
2
64 субота, 08 август 2020 13:59
Турас
Где то има да да је издајник признао издају , или да је договорена уз материјалну подршку (хрвата)и свога прдседника странке . Таква беда има свуда , па и код нас срба понајвише .Да неки "Кортези" подржавају "у име родољубља" издајнике ДОСа који су претача девастације земље притом "превиђају" околности издаје исто као што овај сиромах превиђа усташијаду у "лијепој његовој". Сви у свему они су БЕДНИ ЉУДИ .
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер