Kada bi postojala mogućnost da bilo ko u Srbiji podnese tu krivičnu prijavu, bilo bi drugčije sve. Nažalost, samo Ković ima to ekskluzivno pravo, a on neće.
Preporuke:
80
50
2
ponedeljak, 03 avgust 2020 11:02
defitivno
Ako je i bilo neke dileme, sada je definitivno jasno o čemu se radi - gospoda iz predsedništva nisu htela da se podnesu krivičnu prijavu protiv AV-a. I to je to.
Preporuke:
128
9
3
ponedeljak, 03 avgust 2020 11:22
Hvala Profesore
Srbadija iz aviJona vidi, ZNA i prepoznaje Srbe i ANTI-Srbe.
LJUDI su od pamtiVeka bili i ja verujem da ce ostati manjina.
Preporuke:
101
4
4
ponedeljak, 03 avgust 2020 11:39
Patriota iz Nisa
Koliko znam,Mirovic nije u Savezu za Srbiju, jos manje u SNS ...Milo ga proglasio za drzavnog neprijatelja CG....argumeti za krivicnu su pravni posebno upecatljivo ono gde navodi kako Milo kritikuje podnosenje krivicnih prijava....zato mi nije jasno zasto nije podneta krivicna prijava protiv izdajnika AV?
Preporuke:
138
1
5
ponedeljak, 03 avgust 2020 11:41
Iz regiona
Svi clanovi koji su napustili ovaj Pokret su bivsi ili sadasnji politicari.S druge strane profesori Kovic,Koprivica,Lompar,Samardzic i ostali izgleda misle da je Pokret neka naucna institucija.Znaci uspeh u radu Pokreta podrazumeva spoj NAUKE i POLITIKE!Ako toga nebude ostace utisak da je Pokret ustvari ispostava DSS ito ovog koji se upotpunosti izblamirao prikrivenom kolaboracijom sa Vucicevim SNS-om!
Preporuke:
131
6
6
ponedeljak, 03 avgust 2020 12:18
Piksi
Treba onda oformiti grupu ljudi, koja bi radila u korist srpskih interesa. I neka podnesu krivičnu prijavu.
Preporuke:
77
3
7
ponedeljak, 03 avgust 2020 12:36
Uroš
Odluka je za žaljenje, ali je njegovo pravo. Rodoljublje prof. Mirovića je beskompromisno, ravno jedino naučnoj demistifikaciji rusofobije i njenih poganih korena u Srbiji. Deljenje i samo deljenje, taktičnost ne znam baš. Sveukupnost svetskih kretanja, nova ideologija Poništavanja ljudskog koja dolazi, njena težnja da izumi Novog "čoveka" izmiče mu ili je makar ne sagledava u pravom svetlu. Moj lični stav.
Preporuke:
15
62
8
ponedeljak, 03 avgust 2020 12:44
Janjat Đorđević
Nije tačno da samo Miloš Ković ima "ekskluzivno pravo da podnese krivičnu prijavu protiv Aleksandra Vučića". Sami bivši članovi Pokreta za odbranu KiM (Marko Jakšić, Slaviša Ristić, Dragana Trifković i sada Dejan Mirović) jasno saopštavaju da su taj pokret napustili jer nije prihvaćena njihova ideja da se sada (neposredno po osnivanju pokreta) podnese krivična prijava protiv Aleksandra Vučića, već je doneta drugačija odluka. Predsedništvo je odlučilo da sada prvenstveno radi na omasovljavanju pokreta. Niko ne sprečava one koji su istupili iz ovog pokreta da preko "Otadžbine" ili na neki drugi način borbu za KiM vode kako misle da je najbolje.
Preporuke:
52
61
9
ponedeljak, 03 avgust 2020 12:53
ZR
Časni čovek izabrao časnu stranu.
Preporuke:
112
9
10
ponedeljak, 03 avgust 2020 12:57
Če
Pokret se pokazao kao sterilna organizacija koja neprijatelja u ofanzivi herojski gadja paradajzom...ali ne onim trulim, ne bi bilo fino. Ova gerilska akcija se, naravno, odvija tajno...Ipak, ne treba se previše zamerati.
Preporuke:
54
7
11
ponedeljak, 03 avgust 2020 13:08
supervizor
jedan od retkih koji mi uliva poverenje
Preporuke:
96
9
12
ponedeljak, 03 avgust 2020 13:08
Od kad su turci otisli Srbijom vladaju bitange
Pa ne moze prijava. Doticni je dobitnik Svetosavke nagrade. Ekumenisti najvece zlo u istoriji Srbije.
Preporuke:
88
5
13
ponedeljak, 03 avgust 2020 13:13
*
Svako može pojedinačno protiv bilo koga podneti krivičnu prijavu ps i Marović, nije to nikakva posebna mudrost.
Preporuke:
26
63
14
ponedeljak, 03 avgust 2020 13:22
Kome je do KiM? Kome do morala?
Nisam analfabeta, čitam i između redova, ali uz svu dosadašnju prepisku ne videh razloge odbijanja predloga da se podnese krivična prijava. Pokret za odbranu KiM ima moralnu obavezu da svoju odluku obrazloži javnosti, ako ne namerava da se samoukine.
Preporuke:
100
6
15
ponedeljak, 03 avgust 2020 13:32
Evroskeptik
Mirović i ostali ... ubiti ideju u kolevci. Njihov napor da trenutno neodrživa tužba podnese u korist je režima. Odbaciće je neki diplomac pravnog zbog zapete, ako niti zbog čega drugog. Nije lako dvared istu optužnicu podneti.
Oslona tačka u ovom slučaju jeste Srbija protiv NATO.
Brzanje nikamo ne vodi, niti šta donosi. Propaganda vlasti jača je.
Preporuke:
31
82
16
ponedeljak, 03 avgust 2020 13:56
Svetlana
Potpuno se slažem sa prof. Mirovićem (dr Jakšićem, prof. Ristićem, gđ-om Trifković i ostalima koji su insistirali na podnošenju tužbe) - krivična prijava protiv veleizdajnika, bez obzira na ishod, je vid pritiska i pretnje, što samo može da pomogne u odbrani KiM.
Nadala sam se da će Pokret najzad biti nešto što će imati zube, da će predstavljati ozbiljnu i čvrstu branu veleizdaji, da će preduzimati konkretne akcije i biti proaktivna organizacija koja će se i neverbalno oštro suprotstavljati izdaji, ali ako se sve svede na to da se naša intelektualna elita Pokretom i zvanično deklariše kao rodoljubiva i protivnik trgovine Kosmetom, ako samo pojedinci napisima i izjavama reaguju na sve jasnije naznake izdaje, onda smo džabe krečili.
Uživam u svakom tekstu profesora Samardžića, Antonića i svakom nastupu prof. Lompara, ali za to nije bilo potrebno osnivanje Pokreta, isti članovi su to radili i pre, dajte da se preduzimaju konkretne akcije, nešto što udruženje može i treba da radi.
Preporuke:
91
10
17
ponedeljak, 03 avgust 2020 14:11
Miloš Marić
Neozbiljno, sujetno... Aman bre ljudi! Ne možete sedam dana da iskontrolišete svoje sujete? Jel većina rekla ne? Jel moguće da je razlog za napuštanje prva odluka koja vam nije legla? Veliko razočarenje.
Ove Zivojinoviceve reci kao da su juce izgovorene. I da je podneta ta famozna krivicni prijava, da li bi to ista izmenilo? Ne bi, jer, daj Boze da gresim, Srbe jednostavno ne zanima Kosovo i Metohija, ni Svetinje, jednostavno Srbe ne zanima duhovna vertikala. Tragicno, ali jeste tako. Jednom smo imali sansu da uredimo svoju kucu, Regent i kamarila zapeli da stvaraju jugoslaviju. Od tada krecu sve nase nesrece i svi nasi promasaji. Ta greska je izvoriste svih nasih zastranjenja koja su dovela do toga da Srbin predak nas ovakve ne bi prepoznao. galama i vika radi sopstvene promocije mnogih "opozicionara" ne vodi icemu dobrom, naprotiv. osim licne koristi i punih dzepova, za narod se kopa sve dublji i dublji duhovni grob, tama sve crnja,tu i tamo jos po neki zracak. merilo je i ta famozna knjiga Zaduzbine Kosova, pa jos uvek je neprodato izdanje iz 1987.
Preporuke:
11
36
19
ponedeljak, 03 avgust 2020 16:38
aleksandar
Što se mene tiče, odustajem od daljeg pozivanja Srba na jedinstvo.
Od tog posla nema ništa.
Nema nama pomoći.
Nema te ideje pa makar to bila i tako uzvišena kao što je očuvanje KiM, zbog koje će Srblji da zaborave na sujete i međusobno sumnjičenje.
Preporuke:
22
35
20
ponedeljak, 03 avgust 2020 17:04
drago_ca
@Zabrinuti
Srbija srusila habzbursku monarhiju???
I to da kaze jedan istoricar, dopisni clan SANU.
Dodje mi da zaplacem.
Preporuke:
6
14
21
ponedeljak, 03 avgust 2020 17:44
drago_ca
@aleksandar
Što se mene tiče, odustajem od daljeg pozivanja Srba na jedinstvo
Grešiš Aleksandra.
Treba još da pozoveš Čedu i AV da bi se svi Srbi ujedinili.
A posle da pozovemo Papu i Hrvate pa da se i sa njima ujedinimo.
Ti bi da ujediniš suprotnosti.
Preporuke:
9
11
22
ponedeljak, 03 avgust 2020 19:09
Luka
Kad iz Pokreta za odbranu Kosova i Metohije beže oni koje bi Pokret trebalo da štiti, a to su Srbi sa KiM onda je jasno da nešto nije u redu sa tim Pokretom.
Tako da podržavam odluku, do sada u svom delovanju iskazanog po čestitosti,Dejana Mirovića.
Niste pogrešili!
Preporuke:
38
6
23
ponedeljak, 03 avgust 2020 19:22
Deda Miroje
Koprivica za Kovica, Kovic za Milosa Jovanovica, Jovanovic za Vucica, Vucic za repu, povuci, potegni - iscupati ne mogu.
Preporuke:
31
3
24
ponedeljak, 03 avgust 2020 20:04
aleksandar
Za drago ca.
Vi grešite gospođice.
Mislio sam naravno na srpske nacionaliste, na jedinstvo svih onih koji se protive "priznanju". Nisam naravno mislio na "jedinstvo" sa Čedom i Gospodarom, pretpostavio sam da je to dovoljno jasno jer se ubih u više navrata na komentarima da apelujem na razum među nacionalistima. Da se ne delimo sada, nego da upremo svi zajedno. No Vama očigledno nije bilo dovoljno jasno, pa da Vam razjasnim.
Preporuke:
7
7
25
ponedeljak, 03 avgust 2020 20:12
Gorštak
Moguće je da su i Samardžić i Lompar ovo pitanje u početku shvatali kao strogo stručno i pravno. Uzgred, da li je neko primetio da se oni još uvek nisu oglasili po ovom pitanju?
Nemojte mi reći da Ković i Koprivica, kao sporadični komentatori događaja, znače mnogo više ovom pokretu od ovo 4-oro ljudi koji već deceniju ili više praktično politički deluju?
Očigledno je da je u internoj prepisci rečeno mnogo više i da su u javnost puštene samo krajnje odluke o pripadnosti tj. javnoj podršci pokretu. Sad znamo da je Ković montirao nekakav "pravni tim" tj. "struku" iliti "svetu kravu" koja ni Mirovića kao pravnika nije ubedila.
Meni takođe deluje očigledno čak i to da Koprivica i Ković stoje na braniku SNS-izacije ovog pokreta (a cilj svega je verovatno to da Vučić usmerava delovanje čak i najtvrđeg dela opozicije u slučaju "gutanja žabe" tako da otpor postane neuverljiv, patetičan, akademski i jalov kao što je i DSS - iz kojeg se vuku razni konci u ovom POKiM-u, a u kome konce vuče SNS).
Preporuke:
29
7
26
ponedeljak, 03 avgust 2020 20:29
Zvečanac
@Luka Većina Srba sa KiM su u Pokretu. "Pobegli" su samo bivši DSS-ovci.
Preporuke:
8
20
27
ponedeljak, 03 avgust 2020 21:26
Radulović
Za obe strane:
Uvek je najlakše, možda i najslađe, udariti na najbliže. Molim vas, gospodo, pomiriti se za dobrobit Kosmeta i za Srpstvo u celini.
Preporuke:
12
6
28
ponedeljak, 03 avgust 2020 22:35
Bojan, Priština
Mi se samo zavaravamo, mi nemamo ljude.
Reko bi čovek, najpametniji ljudi koje imamo, beskompromisni patrioti, kad ono juče napravili udruženje a danas se raskantali.
Traže jedni drugima dlaku u jajetu - kog briga za krivičnu prijavu? Pa jel već pitan Ustavni sud u vezi briselski sporazuma i da li se sud izjasnio da su to politički sporazumi? Što bi rekli - iskuliro ih.
U Vučićevom sistemu očekuju da će krivičnom prijavom uzdrmati Vučića?
Smešno, ako su i ostale poslove planirali da rešavaju na taj način, e dobro je da su se samoisključili.
Preporuke:
14
16
29
utorak, 04 avgust 2020 00:35
Haz jes nou 1
Eno ga Ković u intevjuu Pečatu: ”Predsednik republike Aleksandar Vučić vodi politiku „razgraničenja“, koja podrazumeva popravku „granice“ između Srbije i „Kosova“ i nezavisnost za ovaj samoproglašeni NATO entitet. To je, po mom mišljenju, protivustavno delovanje, ... ”
Znači Ković ima mišljenje. Eto to je po njegovom mišljenju tako, ali možda i nije vrag će ga znati. Jako teško pitanje, mislim to pravljenje granice, da bi se dao odgovor valja biti pravnik sa specijalizaciojom iz ustavnog ili međunardong prava ... osim ako se zove Mirović i ako je profesor međunarodnog javnog prava.
A evo kako čovek koji se bori za očuvanje Kosmeta govori: ”Vučić je izdao Srbiju potpisavši ovaj sporazum” i ”Briselski sporazum je državni udar”.
Ali nije vreme sad za podnošenje prijave, valja omasovljavati pokret, ima se vremena.
A baš me interesuje kako nameravaju da vrše to omasovljavanje ... i imaju li bar nešto da se na to pozovu što su u životu omasovili.
Eto prošlo mesec i po ...
Preporuke:
17
3
30
utorak, 04 avgust 2020 00:56
Haz jes nou 2
Zaboravih napisati: Uporedite jezik Kovića i Mirovića.
Ko vam uliva poverenje?
Kad je reč o pokretu ja bih ih inicijalno podržao, najviše radi nekih ljudi koji su još uvek na spisku ... kao što sam potpisao apel podrške lekarima.
Inače bez odlučnih i konkretnih akcija u najskorije vreme (već su u produžetku vremena što se moje podrške tiče) koje bi odjeknule u javnosti omasovaljavanje mogu samo da sanjaju odnosno mogli bi da sanjaju da imaju smisla i harizmu da pokrenu ljude.
Sa time se inače čovek rađa i ako se nije ispoljilo mnogo pre te 50-te sigurno neće ni posle.
A ovako kaže Ković: ”S druge strane, za ove tri godine, nismo uspeli da DSS ojačamo i učinimo čvrstom preprekom pred onima koji bi da napuste Kosovo. Politički savet se nije bavio organizacijom stranke, ali za neuspeh i mi snosimo određenu odgovornost.”
Ne znam ko je sleplji da li ovi što su ga birali ili on koji je to prihvatio. Gledaju u ogledalo i dive se, a i po tom svom odrazu biraju predstavnike.
Preporuke:
9
1
31
utorak, 04 avgust 2020 01:16
Haz jes nou 3
Za kraj:
Ne pamtim kada sam odslušao/odgledao bolju analizu sadašnje političke situacije opozicionoj Srbiji od Škorinig gostovanja na ”Bez ustručavanja”: https://youtu.be/dMF82fZLxCo
Nije da se slažem od reči do reči sa svim stavovima, ali sam bio zaintrigiran da čak pošaljem link jednoj partiji (pokretu) koji mi je trentno politički najbliži, ali pošto mislim da bi bilo gubljenje vremena preskočio sam.
Inače najzanimljiviji dio počinje ovde (u kontekstu organizacije i omasovljavanja): https://youtu.be/dMF82fZLxCo?t=1680
Ako ništa drugo imajte strpljenja i pogledajte tri minuta.
Eto sličan princip bi se pogao svesti na bilo koga koji bi da nešto vodi i organizuje. Da (bar odrasli) ljudi imaju bar malo sposobnosti što bi se nekad zvalo samokritike odnosno svesti o svoijim (ne)sposobnostima sami se ne bi gurali tamo gde im nije mesto, ali kad njima samima to nedostaje onda bi oni koji biraju trebalo da primene te kriterije.
Inače Cvijetin Milojević mi do ovog gostovanja imao najbolje analize.
Preporuke:
2
1
32
utorak, 04 avgust 2020 03:24
prvoslav
janjat đorđević je u pravu. ković i ovi oko njega su bivši u ovoj priči. ili loše procenjuju ili su pacifikovani, da budem blag (odnosno, svakako loše procenjuju). ali to ne sprečava nikoga da podnese krivičničnu prijavu protiv vučić. i inače bi valjalo podnositi prijave protiv vlasti gde god ima pravne osnove. a oni dnevno daju na desetine takvih osnova, od lokala do predsednika, koji, naravno, prednjači...
Preporuke:
11
2
33
utorak, 04 avgust 2020 06:25
Mister X
@Bojan, Priština
U Vučićevom sistemu očekuju da će krivičnom prijavom uzdrmati Vučića?
Smešno, ako su i ostale poslove planirali da rešavaju na taj način, e dobro je da su se samoisključili.
-Pa onda ostaje samo ulica, zar ne?
Preporuke:
10
1
34
utorak, 04 avgust 2020 10:35
Gojkovica
Za Mistera x i Bojana, Priština. Nije ili tužba ili ulica. Tužba prethodi ulici i opravdava je.
Preporuke:
9
0
35
utorak, 04 avgust 2020 11:36
Mister X
@ Gojkovica
Nije ili tužba ili ulica. Tužba prethodi ulici i opravdava je.
-Obzirom da je Bojan ocito protiv tuzbe, moja konstatacija je bila da u tom slucaju, ako odbacimo tuzbu kao sredstvo, ostaje samo ulica.
Inace se slazem sa Vama.
Preporuke:
5
0
36
utorak, 04 avgust 2020 11:37
Mister X
G. Mirovicu,
Zasto "Otadzbina" recimo ne podnese tuzbu?
Zasto cekati bilo koga, ko to ne zeli da uradi?
Preporuke:
7
0
37
utorak, 04 avgust 2020 12:46
drago_ca
@Mister X
Zasto "Otadzbina" recimo ne podnese tuzbu?
Nisam Mirovic i ne mogu da govorim u njegovo ime ali moje misljenje je da za to ima vise razloga.
Jedan bi bio da nemaju dovoljno strucne ljude za vodjenje pravnog postupka.
Drugi bi bio da Pokret ima vecu tezinu od Otadzbine zbog sastava i broja clanova.
Treci bi bio da vodjenje pravnog postupka kosta i pitanje je da li Otadzbina to moze finansijski da podnese.
Sigurno bi se naslo jos razloga ali svaki od ova tri za sebe bi bio dovoljan kao odgovor na Vase pitanje.
Preporuke:
5
1
38
utorak, 04 avgust 2020 12:59
ANALITIČAR
Puna podrška legendarnom patrioti Dejanu Miroviću. Ponavljam još jednom samo ovo, pišem kao osoba koja u borbi za Srbe nema nijedan poraz .Ko god je sa banditom Vučićem i SNS kvislinzima povezan na bilo koji način je neprijatelj Srba i Srbije. Sramni Dodik i njegova idiotska sektaška lažovizija RTRS je sinoć uvredila patriotu srpskog genijalnog Srđana Noga i nazvala ga je pogrdno desničarem. Da li ja trebam kao Srbin da plaćam izdajničkoj bandi na RTRS pretplatu. J..o ih Dodik i njegovi prljavi poslovi sa Vučićem. Bando kriminalna prokleta. Upamtićete nas Srbe.
Preporuke:
11
3
39
utorak, 04 avgust 2020 13:07
drago_ca
@ Aleksandar
Mislio sam naravno na srpske nacionaliste, na jedinstvo svih onih koji se protive "priznanju". Nisam naravno mislio na "jedinstvo" sa Čedom i Gospodarom, pretpostavio sam da je to dovoljno jasno
Polazite od pogrešne pretpostavke da se svi koji se nalaze u Pokretu iskreno zalažu za proklamovane ciljeve Pokreta. Ili ste mladi ili ste zaboravili kako su sve za ovih dvadeset godina nacionalisti prevodjeni žedni preko vode. Pa današnje članstvo SNSa je bivše tvrdo nacionalno jezgro Radikala. Da ne spominjem SPO,DSS i ine.
Ovde se često barata terminom UDBA a malo ko spominje mnogo važnije akronime od tri slova ili dva slova i brojem.
Ako znate načine njihovog delovanja i biografije nekih ljudi onda mogu da se pretpostave razlozi zašto se neko ponaša tako kako se ponaša.
Treba čitati i baratati podacima i ma koliko se ne slažem sa Spiridonom u nekim stvarima on je najbolji primer ovde kako se to radi. Ubi vas argumentima.
Preporuke:
3
3
40
utorak, 04 avgust 2020 13:31
Spiridon
@ Haz jes nou
Sa tim intervjuom koji je gle čuda a ono u Pečatu, Ković pokazuje da posmatra novoosnovani Pokret kao nastavak svog delovanja u DSS-u, odnosno sada je savršeno jasna rečenica Miloša Jovanovića, kako Ković iz Političkog saveta stranke ide na novu funkciju.
Najtragikomičniji deo intervjua je onaj gde on prvo kaže...
Na čelo Političkog saveta DSS došao sam onda kada je ta stranka, uporno razarana voljom SAD i drugih zapadnih sila, propadala i kada su je mnogi napustili
Da bi onda mrtav hladan nastavio sa panegiricima dr Milošu padobrancu sa sve pričama kako je eto kao neko trebao da podigne našu (stranačku) zastavu i da zadrži našu (stranačku) vojsku na položajima...!?
Mislim šta reći a ne zaplakati, pošto je to valjda isti onaj dr Miloš koji je po nalogu stranku rasturio i ljude oterao, ali Kovićev pogled je uvek zagledan u geostraktička nebesa gde uvek imaju te neke grandiozne sile koje rovare, pa valjda ne vidi male i potkupljive ljude ispred svog nosa...
Preporuke:
11
5
41
utorak, 04 avgust 2020 13:41
Snežana
@Mister X
Zasto "Otadzbina" recimo ne podnese tuzbu?
Poštovani,
Slušala sam Draganu Trifković na Srbin-infu pre neki dan, kada je ona rekla da su do sada podnete tri tužbe protiv Aleksandra Vučića za izdaju, odnosno predaju Kosova i Metohije. Jedna tužba je podneta od strane Otadžbine, jednu je podneo Boško Obradović, ispred Srpskog pokreta Dveri, a za treću tužbu ne mogu da se setim koga je navela. Sve u svemu, ona je podržala Marka Jakšića zato što smatra da je logično da pokret koji u svom nazivu nosi reč odbrana Kosava i Metohije, treba da podnese tužbu zato što je tema tužbe tema, odnosno razlog okupljanja i formiranja istog.
Niko ne očekuje da će AV biti procesuiran dok je na vlasti, ali podnošenje tužbe predstavlja stav onih koji tuže prema tuženom. Njihovo sagledavanje stanja i sve učinjenog u vezi južne pokrajine.
Preporuke:
13
0
42
utorak, 04 avgust 2020 13:54
Itd ili...
Spiridone sve što je Kovic u tom intervjuu rekao je istina. To što ste vi ostrasceni njegov protivnik to je ipak vas lični problem. Šta je to što je rekao o Milosu a da po vama nije tacno? Konkretno mante me se što nije išao u bojkot njegovo pravo kao i moje da glasam za njega kao i vaše da ne glasate.
Preporuke:
7
12
43
utorak, 04 avgust 2020 14:04
sanja
Gospodine Mirovic pa vi bi bar, kao vrsni pravnik, trebali da znate zasto nije podneta krivicna prijava. I nama laicima je jasno da Vucic sve sto raddi radi vrlo rafinirano tako da njega tuziti nema svrhe sve dok su na celu sudstva njegovi ljudi. Razmislite malo ko bi bio dobitnik a ko gubitnik. Nije trebalo da zurite ni vi niti gospoda Jaksic i Ristic.
Preporuke:
5
12
44
utorak, 04 avgust 2020 15:26
Spiridon
@ Itd ili...
Odlično, evo oterao je sve neistomišljenike iz pokreta pa će sada sa te nove funkcije da konačno pokaže šta zna i ume, samo nemoj opet da budu krive te neke mračne sile i tajkuni...!?
Inače podsetio bih vas samo da je dolaskom dr Miloša Padobranskog praktično uništena tada jedina ozbiljna nacionapna opozicija režimu, da su u prvi plan došli kojekakvi preduzetnici sa Čukarice a da su oterani ili stranku napustili ljudi od ugleda, odnosno da je na jedan ružan i nevaspitan način traženo da neki poslanici kao npr gdin Vukadinović vrate poslanički mandat. Njegova osnovna zamerka tada je, čisto da se i toga podsetimo, bila usmerena na priču oko zajedničkog kandidata opozicije na predstojećim predsedničkim izborima, a pri tome se talio sa SNS-om oko vlasti i poslovnih prostora na Vračaru i Voždovcu.
Tako da, evo recite vi meni šta je to ikada njegov DSS uradio protiv režima, sem što je stalno napadao opoziciju i odbijao da učestvuje u svim protestima i zajedničkim akcijama...?!
Preporuke:
7
5
45
utorak, 04 avgust 2020 15:53
aleksandar
Za drago ca.
Elem, Vi daklem pouzdano, al baš pouzdano znate (imate top sikret spiskove iz "sefa u Lengliju") ko radi za Udbu, ko za MI 5,6,7,8...? Ko se to instalirao kao spavač da podmeće klipove u točkove nas srpskih naciJonalista.
Mda. Verujem Vam, nije da Vam ne verujem. Samo ako je istina, to bi značilo da i Vi imate neke veze sa "Udbom i Oznom", Cija snajka Cijom i inim preduzećima.
Ostajem pri tome da mi naciJonalisti ništa nećemo uraditi ako se budemo delili prostom deobom kao amebe pronalazeći "agente" među nama u svakom od slučajeva kada se sa nekim ne slažemo.
Gde jedinstvo vlada, tu stanuje Bog.
Za Špiricu.
Uvaženi gosn. Špirice, bogami, postadoste Vi ozbiljan teoretičar zavere, iako ste se često negativno izražavali "glede" istih.
Samo da Vas obavestim, i meni veoma drag istomišljenik Dejan Mirović je davao intervjue za Pečat. Gostovao je i kod Marića, ali ga nikada ne bih smatrao "agentom provokatorom" zbog toga, već držim da je blistavi pošteni nacionalista.
Preporuke:
4
0
46
utorak, 04 avgust 2020 16:46
Svetlana
Ovo je prvi put da žalim što mi nemamo one krvožedne ajkule od američkih litigatora koji tuže proizvođača karata za igranje jer na pakete za prodaju ne stavljaju upozorenje da ne smeju da se peru u mašini za veš (idiot oprao karte u mašini za veš, upropastio ih, našao advokata za tužbu, dobio sudski proces i od tad na svakom pakovanju igraćih karata u SAD stoji upozorenje: Ne smeju se prati u mašini za veš).
Mene čudi da oko AV i ekipe ne pljušte tužbe svakog sata u svakom danu! Tužite ga što je prekršio Ustav koji se zakleo da štiti milijardu puta za ovih osam godina! tužite ga što neovlašćeno sklapa ugovore po belom svetu, iza leđa svog naroda, za uvoz migranata, za vraćanje bliskoistočnih koljača iz Austrije i Nemačke u Srbiju, za sramne ponude delova naše države šiptarskim teroristima i glavosečama - protivustavno, bez referenduma, bez Skupštinskih i zakonskih ovlašćenja, što donosi protivustavne zakone i mere (pogledati konferenciju za novinare Dr. Ljubomira Grujića
Preporuke:
8
0
47
utorak, 04 avgust 2020 16:57
Svetlana
... na temu Razrešenje Aleksandra Vučića u UNSovom pres centru https://youtu.be/LrRX0vhrLIQ ), tužite ga što se podsmeva srpskoj istoriji i sprda sa Srbima, što je narcisoidan i umobolan pa nije sposoban da obavlja bilo kakvu funkciju od značaja a posebno ne da glumi predsednika jedne države, tužite ga za sadizam i surovost prema sopstvenom narodu, za lakejštinu prema strancima, za manipulacije i laži, za protivustavno uvođenje vanrednog stanja i policijski čas, za punjenje budžeta globama kojima uništava građane svoje države...
Tužite ga stavku po stavku, pa ako vraćaju zbog zareza, popravite zarez pa tužite ponovo! tužite sudije koje neće da procesuiraju, predsednicu Ustavnog suda za nemar i nevršenje dužnosti na osnovu sudijske zakletve, Marka Đurića što tamo nešto prtlja po Briselu, niko ne zna ni šta ni o čemu, niti ko je njega ovlastio i u čije ime on "pregovara" - treba biti surov i nemilosrdan, prošlo je vreme za akademske, džentlemenske razgovore: Neprijatelja otačastva satiri!
Preporuke:
12
0
48
utorak, 04 avgust 2020 17:15
drago_ca
@aleksandar
Vi daklem pouzdano, al baš pouzdano znate (imate top sikret spiskove
Daklem, top sikretu, nismo ista liga. Imam ja takvih oko sebe koliko hoćeš.
Jutros mi je jedan takav, sa fakultetskom diplomom, poslao poruku kako je danas izuzetan dan. Kaže ako sabereš godinu rođenja sa brojem svojih godina, dobićeš 2020. To važi, kaže za svakoga i događa se jednom u 1000 godina.
Što bi rekao Mujo, išli ste u školu besplatno ali džaba.
Preporuke:
1
0
49
utorak, 04 avgust 2020 20:49
Spiridon
@ aleksandar
Uvaženi gosn. Špirice, bogami, postadoste Vi ozbiljan teoretičar zavere, iako ste se često negativno izražavali "glede" istih.
Nikakva zavera sa ili bez prateće teorije, hvala na pitanju nisam sklon tome, već se samo zna i to odavno tačno ko iz Srbije dobija prostor po medijima a la Pečat. U prevodu, treba odražavati privid nacionalnog pregalaštva ali tako da se sve nekako slučajno zaboravlja glavni igrač u veleizdaji, dok se sve u šesnaes’ za to vreme mlati nekakva (is)prazna geostraktička slama uz prateće busanje u nacionalna prsa. Tako da je Ković u Pečatu svoj na svome, što ne znači da je neko tu naručio njegov intervju, već samo i jedino da se on uklapa u programsku koncepciju kvaziopozicionih medija patriJotske provinijencije...
Preporuke:
7
3
50
utorak, 04 avgust 2020 22:02
drago_ca
Ako laže koza, ne laže rog:
Član 1
Politički savet je CENTRALNI ORGAN DSS koji učestvuje u elaboraciji i promociji stranke.
Član 2
Politički savet razmatra strateška i aktuelna politička pitanja od značaja za delovanje Stranke.
Uvaženi Špirice.
Stvari nikada nisu potpuno crno-bele.
Verovali ili ne, čak i u tom i takvom bezubom Pečatu, koji je zaista dugi niz godina bio na teškim uređivačkim mukama da se sa jedne strane predstavi kao "patriotski medij" a da sa druge strane izbegne da na bilo koji način kritikuje Gospodarovu "kosovsku i europsku protestantsku politiku" kao veleizdajničku, dolazi do blagih promena.
U poslednjih par brojeva objavili su odlične intervjue Mila Lompara i Feđe Dimovića u kojima je, posebno u slučaju ovog drugog, Gospodar krajnje otvoreno predstavljen i nazvan veleizdajnikom.
Bilo je u tom smislu i par autorskih tekstova, samo ipak u blažem obliku.
To je do skoro bilo nemoguće.
Ove blage "promene" u Pečatu ja naivno tumačim time da se bliži čas potpisivanja "priznanja", a da to ne mogu da progutaju čak ni do skora lojalni, preparirani i poslušni urednici i novinari Pečata.
Zato stvari nisu crno-bele, i zaista se ne može reći da je svako ko sarađuje sa Pečatom Vučićev čovek.
Preporuke:
3
0
52
sreda, 05 avgust 2020 00:12
Spiridon
@ aleksandar
Opet da ponovim, poenta mog pominjanja Pečata nije bila da se tamo pojavljuju samo Vučićevi ljudi već da se on tamo nikada ne kritikuje, što onda dovodi do toga da se tamo pojavljuju pretežno oni koji pristaju svesno ili nesvesno na tu igru, jer im je između ostalog fokus priče, na kao što rekoh, (is)praznom mlaćenju geostraktičke slame i pratećem nacionalnom praznoslovlju. Prosto postoji podela na nacionalno-rodoljubivom delu političke scene, koji je upravo u ovom sukobu tako bolno očigledan. U prevodu, postoje oni koji su konstantno zagledani u geostraktička nebesa i pri tome opsednuti drugosrbijanštinom, i postoji ona druga opcija koja na prvo mesto stavlja borbu protiv Vučića...
Tako da jedna od glavnih prevara Vučićevog režima i jeste upravo ta, što se već osam godina zahvaljujući onoj prvoj grupaciji i medijima kao što je Pečat, fokus konstantno usmerava na nebesku geostraktiku, istragu autošovinističkih poturica i prateći potpuri globalističko-dubokodržavnih zavera...
Preporuke:
3
4
53
sreda, 05 avgust 2020 09:54
aleksandar
Nou, ne bih se u potpunosti složio sa Vašom diskusijom, gosn. Špirice.
Postoje srpski nacionalisti koji se bore i protiv drugosrbijanštine i protiv Vučića.
Sjajni Mirović je jedan od tih. To ne isključuje jedno drugo, zapravo, pravi nacionalisti su i protiv jednih i protiv drugih. To je jedino i principijelno, jer je Gospodar u mnogome preuzeo drugosrbijansku politiku.
Ostaje i ono što Vam napomenuh, Mirović je gostovao i u Pečatu i kod Marića, ali je ostao dosledan sebi, što je za svako poštovanje.
Ostajte mi dobro, česnjejši.
Preporuke:
6
0
54
petak, 07 avgust 2020 08:09
Majstor Bob
Milo nije politički brat blizanac Vučkov, on mu je tatko. Politički, duhovni, emotivni, "poslovni"...
LJUDI su od pamtiVeka bili i ja verujem da ce ostati manjina.
Oslona tačka u ovom slučaju jeste Srbija protiv NATO.
Brzanje nikamo ne vodi, niti šta donosi. Propaganda vlasti jača je.
Nadala sam se da će Pokret najzad biti nešto što će imati zube, da će predstavljati ozbiljnu i čvrstu branu veleizdaji, da će preduzimati konkretne akcije i biti proaktivna organizacija koja će se i neverbalno oštro suprotstavljati izdaji, ali ako se sve svede na to da se naša intelektualna elita Pokretom i zvanično deklariše kao rodoljubiva i protivnik trgovine Kosmetom, ako samo pojedinci napisima i izjavama reaguju na sve jasnije naznake izdaje, onda smo džabe krečili.
Uživam u svakom tekstu profesora Samardžića, Antonića i svakom nastupu prof. Lompara, ali za to nije bilo potrebno osnivanje Pokreta, isti članovi su to radili i pre, dajte da se preduzimaju konkretne akcije, nešto što udruženje može i treba da radi.
Ove Zivojinoviceve reci kao da su juce izgovorene. I da je podneta ta famozna krivicni prijava, da li bi to ista izmenilo? Ne bi, jer, daj Boze da gresim, Srbe jednostavno ne zanima Kosovo i Metohija, ni Svetinje, jednostavno Srbe ne zanima duhovna vertikala. Tragicno, ali jeste tako. Jednom smo imali sansu da uredimo svoju kucu, Regent i kamarila zapeli da stvaraju jugoslaviju. Od tada krecu sve nase nesrece i svi nasi promasaji. Ta greska je izvoriste svih nasih zastranjenja koja su dovela do toga da Srbin predak nas ovakve ne bi prepoznao. galama i vika radi sopstvene promocije mnogih "opozicionara" ne vodi icemu dobrom, naprotiv. osim licne koristi i punih dzepova, za narod se kopa sve dublji i dublji duhovni grob, tama sve crnja,tu i tamo jos po neki zracak. merilo je i ta famozna knjiga Zaduzbine Kosova, pa jos uvek je neprodato izdanje iz 1987.
Od tog posla nema ništa.
Nema nama pomoći.
Nema te ideje pa makar to bila i tako uzvišena kao što je očuvanje KiM, zbog koje će Srblji da zaborave na sujete i međusobno sumnjičenje.
Srbija srusila habzbursku monarhiju???
I to da kaze jedan istoricar, dopisni clan SANU.
Dodje mi da zaplacem.
Grešiš Aleksandra.
Treba još da pozoveš Čedu i AV da bi se svi Srbi ujedinili.
A posle da pozovemo Papu i Hrvate pa da se i sa njima ujedinimo.
Ti bi da ujediniš suprotnosti.
Tako da podržavam odluku, do sada u svom delovanju iskazanog po čestitosti,Dejana Mirovića.
Niste pogrešili!
Vi grešite gospođice.
Mislio sam naravno na srpske nacionaliste, na jedinstvo svih onih koji se protive "priznanju". Nisam naravno mislio na "jedinstvo" sa Čedom i Gospodarom, pretpostavio sam da je to dovoljno jasno jer se ubih u više navrata na komentarima da apelujem na razum među nacionalistima. Da se ne delimo sada, nego da upremo svi zajedno. No Vama očigledno nije bilo dovoljno jasno, pa da Vam razjasnim.
Nemojte mi reći da Ković i Koprivica, kao sporadični komentatori događaja, znače mnogo više ovom pokretu od ovo 4-oro ljudi koji već deceniju ili više praktično politički deluju?
Očigledno je da je u internoj prepisci rečeno mnogo više i da su u javnost puštene samo krajnje odluke o pripadnosti tj. javnoj podršci pokretu. Sad znamo da je Ković montirao nekakav "pravni tim" tj. "struku" iliti "svetu kravu" koja ni Mirovića kao pravnika nije ubedila.
Meni takođe deluje očigledno čak i to da Koprivica i Ković stoje na braniku SNS-izacije ovog pokreta (a cilj svega je verovatno to da Vučić usmerava delovanje čak i najtvrđeg dela opozicije u slučaju "gutanja žabe" tako da otpor postane neuverljiv, patetičan, akademski i jalov kao što je i DSS - iz kojeg se vuku razni konci u ovom POKiM-u, a u kome konce vuče SNS).
Većina Srba sa KiM su u Pokretu. "Pobegli" su samo bivši DSS-ovci.
Uvek je najlakše, možda i najslađe, udariti na najbliže. Molim vas, gospodo, pomiriti se za dobrobit Kosmeta i za Srpstvo u celini.
Reko bi čovek, najpametniji ljudi koje imamo, beskompromisni patrioti, kad ono juče napravili udruženje a danas se raskantali.
Traže jedni drugima dlaku u jajetu - kog briga za krivičnu prijavu? Pa jel već pitan Ustavni sud u vezi briselski sporazuma i da li se sud izjasnio da su to politički sporazumi? Što bi rekli - iskuliro ih.
U Vučićevom sistemu očekuju da će krivičnom prijavom uzdrmati Vučića?
Smešno, ako su i ostale poslove planirali da rešavaju na taj način, e dobro je da su se samoisključili.
Znači Ković ima mišljenje. Eto to je po njegovom mišljenju tako, ali možda i nije vrag će ga znati. Jako teško pitanje, mislim to pravljenje granice, da bi se dao odgovor valja biti pravnik sa specijalizaciojom iz ustavnog ili međunardong prava ... osim ako se zove Mirović i ako je profesor međunarodnog javnog prava.
A evo kako čovek koji se bori za očuvanje Kosmeta govori: ”Vučić je izdao Srbiju potpisavši ovaj sporazum” i ”Briselski sporazum je državni udar”.
Ali nije vreme sad za podnošenje prijave, valja omasovljavati pokret, ima se vremena.
A baš me interesuje kako nameravaju da vrše to omasovljavanje ... i imaju li bar nešto da se na to pozovu što su u životu omasovili.
Eto prošlo mesec i po ...
Ko vam uliva poverenje?
Kad je reč o pokretu ja bih ih inicijalno podržao, najviše radi nekih ljudi koji su još uvek na spisku ... kao što sam potpisao apel podrške lekarima.
Inače bez odlučnih i konkretnih akcija u najskorije vreme (već su u produžetku vremena što se moje podrške tiče) koje bi odjeknule u javnosti omasovaljavanje mogu samo da sanjaju odnosno mogli bi da sanjaju da imaju smisla i harizmu da pokrenu ljude.
Sa time se inače čovek rađa i ako se nije ispoljilo mnogo pre te 50-te sigurno neće ni posle.
A ovako kaže Ković: ”S druge strane, za ove tri godine, nismo uspeli da DSS ojačamo i učinimo čvrstom preprekom pred onima koji bi da napuste Kosovo. Politički savet se nije bavio organizacijom stranke, ali za neuspeh i mi snosimo određenu odgovornost.”
Ne znam ko je sleplji da li ovi što su ga birali ili on koji je to prihvatio. Gledaju u ogledalo i dive se, a i po tom svom odrazu biraju predstavnike.
Ne pamtim kada sam odslušao/odgledao bolju analizu sadašnje političke situacije opozicionoj Srbiji od Škorinig gostovanja na ”Bez ustručavanja”: https://youtu.be/dMF82fZLxCo
Nije da se slažem od reči do reči sa svim stavovima, ali sam bio zaintrigiran da čak pošaljem link jednoj partiji (pokretu) koji mi je trentno politički najbliži, ali pošto mislim da bi bilo gubljenje vremena preskočio sam.
Inače najzanimljiviji dio počinje ovde (u kontekstu organizacije i omasovljavanja): https://youtu.be/dMF82fZLxCo?t=1680
Ako ništa drugo imajte strpljenja i pogledajte tri minuta.
Eto sličan princip bi se pogao svesti na bilo koga koji bi da nešto vodi i organizuje. Da (bar odrasli) ljudi imaju bar malo sposobnosti što bi se nekad zvalo samokritike odnosno svesti o svoijim (ne)sposobnostima sami se ne bi gurali tamo gde im nije mesto, ali kad njima samima to nedostaje onda bi oni koji biraju trebalo da primene te kriterije.
Inače Cvijetin Milojević mi do ovog gostovanja imao najbolje analize.
U Vučićevom sistemu očekuju da će krivičnom prijavom uzdrmati Vučića?
Smešno, ako su i ostale poslove planirali da rešavaju na taj način, e dobro je da su se samoisključili.
-Pa onda ostaje samo ulica, zar ne?
Nije ili tužba ili ulica. Tužba prethodi ulici i opravdava je.
-Obzirom da je Bojan ocito protiv tuzbe, moja konstatacija je bila da u tom slucaju, ako odbacimo tuzbu kao sredstvo, ostaje samo ulica.
Inace se slazem sa Vama.
Zasto "Otadzbina" recimo ne podnese tuzbu?
Zasto cekati bilo koga, ko to ne zeli da uradi?
Nisam Mirovic i ne mogu da govorim u njegovo ime ali moje misljenje je da za to ima vise razloga.
Jedan bi bio da nemaju dovoljno strucne ljude za vodjenje pravnog postupka.
Drugi bi bio da Pokret ima vecu tezinu od Otadzbine zbog sastava i broja clanova.
Treci bi bio da vodjenje pravnog postupka kosta i pitanje je da li Otadzbina to moze finansijski da podnese.
Sigurno bi se naslo jos razloga ali svaki od ova tri za sebe bi bio dovoljan kao odgovor na Vase pitanje.
Polazite od pogrešne pretpostavke da se svi koji se nalaze u Pokretu iskreno zalažu za proklamovane ciljeve Pokreta. Ili ste mladi ili ste zaboravili kako su sve za ovih dvadeset godina nacionalisti prevodjeni žedni preko vode. Pa današnje članstvo SNSa je bivše tvrdo nacionalno jezgro Radikala. Da ne spominjem SPO,DSS i ine.
Ovde se često barata terminom UDBA a malo ko spominje mnogo važnije akronime od tri slova ili dva slova i brojem.
Ako znate načine njihovog delovanja i biografije nekih ljudi onda mogu da se pretpostave razlozi zašto se neko ponaša tako kako se ponaša.
Treba čitati i baratati podacima i ma koliko se ne slažem sa Spiridonom u nekim stvarima on je najbolji primer ovde kako se to radi. Ubi vas argumentima.
Sa tim intervjuom koji je gle čuda a ono u Pečatu, Ković pokazuje da posmatra novoosnovani Pokret kao nastavak svog delovanja u DSS-u, odnosno sada je savršeno jasna rečenica Miloša Jovanovića, kako Ković iz Političkog saveta stranke ide na novu funkciju.
Najtragikomičniji deo intervjua je onaj gde on prvo kaže...
Da bi onda mrtav hladan nastavio sa panegiricima dr Milošu padobrancu sa sve pričama kako je eto kao neko trebao da podigne našu (stranačku) zastavu i da zadrži našu (stranačku) vojsku na položajima...!?
Mislim šta reći a ne zaplakati, pošto je to valjda isti onaj dr Miloš koji je po nalogu stranku rasturio i ljude oterao, ali Kovićev pogled je uvek zagledan u geostraktička nebesa gde uvek imaju te neke grandiozne sile koje rovare, pa valjda ne vidi male i potkupljive ljude ispred svog nosa...
Zasto "Otadzbina" recimo ne podnese tuzbu?
Poštovani,
Slušala sam Draganu Trifković na Srbin-infu pre neki dan, kada je ona rekla da su do sada podnete tri tužbe protiv Aleksandra Vučića za izdaju, odnosno predaju Kosova i Metohije. Jedna tužba je podneta od strane Otadžbine, jednu je podneo Boško Obradović, ispred Srpskog pokreta Dveri, a za treću tužbu ne mogu da se setim koga je navela. Sve u svemu, ona je podržala Marka Jakšića zato što smatra da je logično da pokret koji u svom nazivu nosi reč odbrana Kosava i Metohije, treba da podnese tužbu zato što je tema tužbe tema, odnosno razlog okupljanja i formiranja istog.
Niko ne očekuje da će AV biti procesuiran dok je na vlasti, ali podnošenje tužbe predstavlja stav onih koji tuže prema tuženom. Njihovo sagledavanje stanja i sve učinjenog u vezi južne pokrajine.
Odlično, evo oterao je sve neistomišljenike iz pokreta pa će sada sa te nove funkcije da konačno pokaže šta zna i ume, samo nemoj opet da budu krive te neke mračne sile i tajkuni...!?
Inače podsetio bih vas samo da je dolaskom dr Miloša Padobranskog praktično uništena tada jedina ozbiljna nacionapna opozicija režimu, da su u prvi plan došli kojekakvi preduzetnici sa Čukarice a da su oterani ili stranku napustili ljudi od ugleda, odnosno da je na jedan ružan i nevaspitan način traženo da neki poslanici kao npr gdin Vukadinović vrate poslanički mandat. Njegova osnovna zamerka tada je, čisto da se i toga podsetimo, bila usmerena na priču oko zajedničkog kandidata opozicije na predstojećim predsedničkim izborima, a pri tome se talio sa SNS-om oko vlasti i poslovnih prostora na Vračaru i Voždovcu.
Tako da, evo recite vi meni šta je to ikada njegov DSS uradio protiv režima, sem što je stalno napadao opoziciju i odbijao da učestvuje u svim protestima i zajedničkim akcijama...?!
Elem, Vi daklem pouzdano, al baš pouzdano znate (imate top sikret spiskove iz "sefa u Lengliju") ko radi za Udbu, ko za MI 5,6,7,8...? Ko se to instalirao kao spavač da podmeće klipove u točkove nas srpskih naciJonalista.
Mda. Verujem Vam, nije da Vam ne verujem. Samo ako je istina, to bi značilo da i Vi imate neke veze sa "Udbom i Oznom", Cija snajka Cijom i inim preduzećima.
Ostajem pri tome da mi naciJonalisti ništa nećemo uraditi ako se budemo delili prostom deobom kao amebe pronalazeći "agente" među nama u svakom od slučajeva kada se sa nekim ne slažemo.
Gde jedinstvo vlada, tu stanuje Bog.
Za Špiricu.
Uvaženi gosn. Špirice, bogami, postadoste Vi ozbiljan teoretičar zavere, iako ste se često negativno izražavali "glede" istih.
Samo da Vas obavestim, i meni veoma drag istomišljenik Dejan Mirović je davao intervjue za Pečat. Gostovao je i kod Marića, ali ga nikada ne bih smatrao "agentom provokatorom" zbog toga, već držim da je blistavi pošteni nacionalista.
Mene čudi da oko AV i ekipe ne pljušte tužbe svakog sata u svakom danu! Tužite ga što je prekršio Ustav koji se zakleo da štiti milijardu puta za ovih osam godina! tužite ga što neovlašćeno sklapa ugovore po belom svetu, iza leđa svog naroda, za uvoz migranata, za vraćanje bliskoistočnih koljača iz Austrije i Nemačke u Srbiju, za sramne ponude delova naše države šiptarskim teroristima i glavosečama - protivustavno, bez referenduma, bez Skupštinskih i zakonskih ovlašćenja, što donosi protivustavne zakone i mere (pogledati konferenciju za novinare Dr. Ljubomira Grujića
Tužite ga stavku po stavku, pa ako vraćaju zbog zareza, popravite zarez pa tužite ponovo! tužite sudije koje neće da procesuiraju, predsednicu Ustavnog suda za nemar i nevršenje dužnosti na osnovu sudijske zakletve, Marka Đurića što tamo nešto prtlja po Briselu, niko ne zna ni šta ni o čemu, niti ko je njega ovlastio i u čije ime on "pregovara" - treba biti surov i nemilosrdan, prošlo je vreme za akademske, džentlemenske razgovore: Neprijatelja otačastva satiri!
Daklem, top sikretu, nismo ista liga. Imam ja takvih oko sebe koliko hoćeš.
Jutros mi je jedan takav, sa fakultetskom diplomom, poslao poruku kako je danas izuzetan dan. Kaže ako sabereš godinu rođenja sa brojem svojih godina, dobićeš 2020. To važi, kaže za svakoga i događa se jednom u 1000 godina.
Što bi rekao Mujo, išli ste u školu besplatno ali džaba.
Nikakva zavera sa ili bez prateće teorije, hvala na pitanju nisam sklon tome, već se samo zna i to odavno tačno ko iz Srbije dobija prostor po medijima a la Pečat. U prevodu, treba odražavati privid nacionalnog pregalaštva ali tako da se sve nekako slučajno zaboravlja glavni igrač u veleizdaji, dok se sve u šesnaes’ za to vreme mlati nekakva (is)prazna geostraktička slama uz prateće busanje u nacionalna prsa. Tako da je Ković u Pečatu svoj na svome, što ne znači da je neko tu naručio njegov intervju, već samo i jedino da se on uklapa u programsku koncepciju kvaziopozicionih medija patriJotske provinijencije...
Član 1
Politički savet je CENTRALNI ORGAN DSS koji učestvuje u elaboraciji i promociji stranke.
Član 2
Politički savet razmatra strateška i aktuelna politička pitanja od značaja za delovanje Stranke.
http://www.dss.rs/files/File/2019/Pravilnik_o_nadleznostima_Politickog_saveta(2).pdf
Predsedništvo DSS
MILOŠ KOVIĆ- PREDSEDNIK POLITIČKOG SAVETA DSS
http://www.dss.rs/srp/o-nama/struktura/predsednistvo/
Stvari nikada nisu potpuno crno-bele.
Verovali ili ne, čak i u tom i takvom bezubom Pečatu, koji je zaista dugi niz godina bio na teškim uređivačkim mukama da se sa jedne strane predstavi kao "patriotski medij" a da sa druge strane izbegne da na bilo koji način kritikuje Gospodarovu "kosovsku i europsku protestantsku politiku" kao veleizdajničku, dolazi do blagih promena.
U poslednjih par brojeva objavili su odlične intervjue Mila Lompara i Feđe Dimovića u kojima je, posebno u slučaju ovog drugog, Gospodar krajnje otvoreno predstavljen i nazvan veleizdajnikom.
Bilo je u tom smislu i par autorskih tekstova, samo ipak u blažem obliku.
To je do skoro bilo nemoguće.
Ove blage "promene" u Pečatu ja naivno tumačim time da se bliži čas potpisivanja "priznanja", a da to ne mogu da progutaju čak ni do skora lojalni, preparirani i poslušni urednici i novinari Pečata.
Zato stvari nisu crno-bele, i zaista se ne može reći da je svako ko sarađuje sa Pečatom Vučićev čovek.
Opet da ponovim, poenta mog pominjanja Pečata nije bila da se tamo pojavljuju samo Vučićevi ljudi već da se on tamo nikada ne kritikuje, što onda dovodi do toga da se tamo pojavljuju pretežno oni koji pristaju svesno ili nesvesno na tu igru, jer im je između ostalog fokus priče, na kao što rekoh, (is)praznom mlaćenju geostraktičke slame i pratećem nacionalnom praznoslovlju. Prosto postoji podela na nacionalno-rodoljubivom delu političke scene, koji je upravo u ovom sukobu tako bolno očigledan. U prevodu, postoje oni koji su konstantno zagledani u geostraktička nebesa i pri tome opsednuti drugosrbijanštinom, i postoji ona druga opcija koja na prvo mesto stavlja borbu protiv Vučića...
Tako da jedna od glavnih prevara Vučićevog režima i jeste upravo ta, što se već osam godina zahvaljujući onoj prvoj grupaciji i medijima kao što je Pečat, fokus konstantno usmerava na nebesku geostraktiku, istragu autošovinističkih poturica i prateći potpuri globalističko-dubokodržavnih zavera...
Postoje srpski nacionalisti koji se bore i protiv drugosrbijanštine i protiv Vučića.
Sjajni Mirović je jedan od tih. To ne isključuje jedno drugo, zapravo, pravi nacionalisti su i protiv jednih i protiv drugih. To je jedino i principijelno, jer je Gospodar u mnogome preuzeo drugosrbijansku politiku.
Ostaje i ono što Vam napomenuh, Mirović je gostovao i u Pečatu i kod Marića, ali je ostao dosledan sebi, što je za svako poštovanje.
Ostajte mi dobro, česnjejši.