петак, 26. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Окупљање и одбрана, или подела и хортикултура

Kоментари (46) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 26 јул 2020 19:00
итд или ...
Најзад! Изузетно одмерено и културно аргументовано и научно, али и људски и морално одговорено, једној исфрустрираној екипи!
Препоруке:
91
84
2 недеља, 26 јул 2020 19:08
Banamen
Bolje da ovo nije objavio,vredja Draganu kao zenu od Marka trazi izinjenje...nisam znao da je tako veliki ego i sujeta kod ovog coveka od ipak 51 g...a sve se vrti oko togo sto ne sme da potpise krivicnu protiv AV
Препоруке:
85
80
3 недеља, 26 јул 2020 19:31
Prvoslav
I za 40 i više dana od osnivanja ste postavili nekoliko tekstova na sajt za koji zna vas nekoliko? To je, inače, identično bacanju poruke u boci u okean. Da li ste uradili još nešto?
Nemojte, molim Vas, kao Krizni štab..!
Препоруке:
62
44
4 недеља, 26 јул 2020 19:40
Super Stupid
Čitam ovu polemiku i krstim se. Prvo, što je neko već napisao u komentarima, dva Srbina, tri mišljenja pa dalje to raste geometrijskom progresijom. Ali ono što me je posebno iznenadilo je da neko ozbiljno misli da se može podneti krivična prijava za veleizdaju protiv Aleksandra Vučića! Kome? Aleksandru Vučiću? On je alfa i omega u ovoj državi. Pa da li ste videli kako su policija i sud razjasnili slučaj rušenja u Sava Mali? I bezbroj drugih afera? A sad će da hapse Vučića i sude mu za veleizdaju?!?! Zatim da li vi ljudi imate predstavu kako pravni sistem funkcioniše, nemoguće da od toliko ostrašćenih komentatora niko nikad nije nikad bio na sudu! Nažalost tu se vidi sva beda našeg patriotizma i uopšte političkog života, samo dreka, vika, krupne reči a veze sa realnim stanjem na terenu nigde.
Препоруке:
65
29
5 недеља, 26 јул 2020 20:15
александар
Ако се ово лудило и "рат саопштењима" међу патриотама настави, онда Вучић и треба да призна "косову" и да настави мирно и дуговечно да влада. За боље и нисмо.
Ако око супротстављања велеиздаји не можемо да нађемо заједнички језик, онда нека Арбанаси победе, а Вучић добије прижељкивану Нобелову награду за мир.
Шиптари се крве политички између себе, али су као један када се треба супротставити нама.
И свака им част, морам да признам, колико год мрзео њихову националну политику и циљеве. Испадоше чак и они зрелији и квалитетнији народ од нас.
А ми, чак и међу најужом елитом националиста, свако се нешто прави паметан, свако сумњичи оног другог, свако је нешто подозрив, сваког је ухватио синдром "балканског шпијуна" који "открива завере на све стране". Страшно, срамота ме је.
Препоруке:
47
23
6 недеља, 26 јул 2020 20:15
Првославе
а да пођете од себе, шта сте ви урадили? покажите својим делима
Препоруке:
27
41
7 недеља, 26 јул 2020 20:19
Мићко
Трула јабука је Милош Јовановић. Овај не може од њега да се откачи а Јакшић и Трифковићка немају живаца да трпе ту амбивалентност, прогоне их духови ДСС-овог распада.

Знамо како иде са трулом јабуком. Једна таква поквари читаву корпу. Ланчани проблеми, раздор.

Не стоји оно за неактивност покрета. Као да су други активнији? Читава елита, политичка класа са тог као патриотског дела спектра је таква. Неактивна, завезана. Част изузецима. Тако да је добро да ишта раде.
Препоруке:
78
14
8 недеља, 26 јул 2020 20:26
Mister X
Ja i dalje ne razumem zbog cega nije podneta krivicna prijava protiv Vucica? Pa on se upusta u izdaju malte-ne na nedeljnom nivou. Ako za to nema pravnih argumenata, pa zbog cega je pokret uopste i osnovan?
Препоруке:
64
21
9 недеља, 26 јул 2020 20:37
Revizorka
Gospodin Ković nikakve samokritike nema. Svako može da misli šta hoće, ali on čak ni ne shvata da je sramota da iznosi ovakve stavove. Prema njemu i prof. Koprivici svi koji nemaju akademska zvanja i koji su završili Šumarski, Ekonomski, Medicinski ili neki drugi fakultet ne smeju da se drznu da iznesu svoj politički stav. To je rezervisano samo za profesore, ali isključivo one koji su završili filozofiju, smer istorija - oh kakva slučajnost pa to su Oni.
Bahatost, samoljublje i uvrede izviru iz ovog odgovora. Niko ko drži do sebe neće ostati u tom pokretu. Mislim da će tu biti još ostavki...bolje bi bilo da se nisu ni oglašavali. Ni mesnu zajednicu ne bi mogli da vode, a kamoli ovakav pokret.
Препоруке:
79
42
10 недеља, 26 јул 2020 21:03
Светлана
Не могу да не питам: откад је потребан факултет за љубав према свом роду и отаџбини? које су то специјалне струке и дисертације, које старосно доба је прихватљиво да би чланови Покрета имали право да слободно износе идеје и предлажу акције?

Ако пејзажни архитекта није довољно стручан за питање опстанка Космета у Србији, онда нисмо ни ми са Филолошког, нису ни сликари, лекари, геолози, а поготово не ратари, столари, занатлије или техничари. Ваљда и без великих школа знамо да свако има его и да омаловажавање појединаца, по било ком основу, не води ничем добром.

Надам се да ће управа Покрета, коме сам се и сама спремно прикључила, наћи начин да превазиђе личне сујете и омогући слободу у изношењу предлога, гласање по појединим питањима и елементарну равноправност чланова, како бисмо заиста могли да се усредсредимо на оно око чега смо се окупили.

Зато што смо, у односу на светињу коју бранимо, као појединци сви недостојни и безначајни, али се заједно - саборно - итекако рачунамо.
Препоруке:
77
12
11 недеља, 26 јул 2020 21:25
Митар
Више је од целог тог назови покрета урадио професор Ђорђе Вукадиновић.... Ненадокнадив губитак је што неће сада бити у парламенту!

А посебно честитам и проф. Вукадиновићу и целој Новој српској политичкој мисли што су пренели ову преписку, која (само) делује да је интерна и тајна!
Препоруке:
43
13
12 недеља, 26 јул 2020 21:30
С
Најтрулија од свих трулих јабука на полу некаквог националног окупљања у Срба данас, је управо сам Милош Ковић, и његова екипа.
Препоруке:
46
48
13 недеља, 26 јул 2020 21:36
Звонимир Бгд

Revizorka
Ković nikakve samokritike nema… Prema njemu i prof. Koprivici svi koji nemaju akademska zvanja i koji su završili Šumarski, Ekonomski, Medicinski ili neki drugi fakultet ne smeju da se drznu da iznesu svoj politički stav. To je rezervisano samo za profesore

Где сте код те двојице нашли речи са таквим значењем? Примедба је у вези са питањем покретања кривичне пријаве против председника Републике. Из њихових речи је јасно да се тиме позабавио тим правника и кривичара и да су прихватили њихово мишљење. У закључке стручњака за кривично право нису се мешали ни Ковић, ни Копривица, као ни највећа већина људи који учествују у Покрету (набројани су). Лично мишљење и политички став у Покрету никоме нису забрањени. Али, ако због тог свог става излазите у јавност поводом појединачних питања унутар организације са нападом на остале (равноправне), онда је то мањак смисла за заједништво. То је, заправо, наметање свог мишљења, па и по цену разбијања Покрета.
Препоруке:
43
38
14 недеља, 26 јул 2020 21:39
супервизор
сва срећа, госн ковић, па сте сачували ваше чланство у дсс-у , издајничкој странци пар екселанс, само ви редовно гостујте код миломира марића...и немојте ви ништа да браните - одбраниће ким омладина и народ, упркос вашим подмуклим намерама - срам вас било!!!!
Препоруке:
56
38
15 недеља, 26 јул 2020 21:59
Ковићу, празно па бобоће
Ковићев Одговор је сличан Копривичевом, на први поглед углађен и академски, а већ на други поглед, делује празно, или, што би рекли Копривичеви западни суседи, ни вино ни вода.

Пријава против Вучића, без обзира на стање да је разорио правосудни систем, има ефекта да доказује диктаторски карактер Вучићевог владања, и горе од тога. Нема предаје. Све је боље од признања да ми немамо излаза против зла које се зове Вучић. Има излаз: борба у разним облицима, отпор увек и свуда.

Као што видимо, ефекат Ковићевог тела за одбрану КиМ, је раван нули, и мислим да ће и даље бити такав.

Нема слободе без жртава. За сада су жртве само на страни поробљеног народа.
Препоруке:
55
29
16 недеља, 26 јул 2020 22:06
Форевер Јанг
Одлично образложено од стране професора Ковића. Критичари који кажу да је Покрет неактиван, прнебрегавју чињеницу да се власт, а видимо и део националне опозиције устремио на само формирање Покрета. А тек како ће на његове активности, од којих је прва успешна "неупадање у замку " која се зове: покретање кривичне пријаве против АВ.
Ко озбиљан мисли да ће тужилац такву пријаву уважити? Ко озбиљан мисли да би суд осудио АВ? И то све и да су докази у тужби чврсти, што у овом случају није тако.
Суд не поступа по навијачким жељама, него по снази доказа. Чак и непристрасни суд не би уважио тужбу која се базира новинским чланцима, а тек Вучићев суд?!
Немогуће је да др Јакшић то није знао, него је напад без икаквог разлога спровео према професору Ковићу и Покрету.
Др-у Јакшићу не смета да буде у истој политичкој групацији са : Мариником Тепић, Борком Стефановићем, Ђиласом... али му смета са у Покрету удруженим цветом српске интеектуалне елите.
Препоруке:
44
54
17 недеља, 26 јул 2020 22:06
milan
Bravo za tekst gospođe Revizorke,
stvarno je najbolje da svi koji iole žele
da se angažuju u odbrani KiM-a, napuste taj neaktivni i oportunistički "Pokret",privatizovan od strane vajnih profesora Kovića i Koprivice, kao i DSS-a,
i svi da se pridruže i ojačaju pokret srba sa KiM-a "Otadžbina",koji se ne plaši režimlija.
Препоруке:
52
29
18 недеља, 26 јул 2020 22:10
Ana
Skupila se druzina samodovoljnih intelektualaca , osnovala pokrekt ( svake godine nesto osnivaju ) i osim praznih prica i filozofiranje, naravno bez ikakve inicijative zaludjuju ovaj napaceni narod. I umesto da budu pokretaci promene, da imaju hrabsti da izkazu svoj stav i kritike , vidimo podanicki duh koji samo brine da se ne zameri rezimu , da bi ocuvali svoje pozicije, privilegije , materijalne interese.

Podrska Dr.Marku Jaksicu i Dragani Trifkovic !

Sramno je da Kovic nije dovoljno upoznat ko je Dr.Marko Jaksic a tolike eskurzije je pravio na Kosovu .
Препоруке:
56
32
19 недеља, 26 јул 2020 22:20
Aleksandar
Čim je njemu prijatelj Miloš Jovanović sve je jasno.
Препоруке:
58
25
20 недеља, 26 јул 2020 22:42
Горштак
Ала се показао духовит овај господин Ковић. Порд тога, он је и нови вођа и "стручни експерт" за одбрану КиМ. Ипак, мени се више допао Копривичин перформанс. Они ЈАВНО делују у пронапредњачкој странци и навлаче јој академску "ми бранимо Косово" репутацију док иста даје Вучићу легитимитет и брани га од остале опозиције, али су ТАЈНО заправо одавно ван те странке; само то нико не сме да зна (јер то је тајна) осим чланова у врху Покрета за одбрану КиМ (и то само кроз интерну преписку).
Изгледа да су ове напредњачке квазипатритске организације некаква тајна друштва, тајнија и од масонских ложа, јер не сме да се износи у јавност ни ко је ушао, ни ко изашао, ни ко је на којој функцији од оних унутри. Превазишли су Франца Кафку и највеће магове театра апсурда.
Препоруке:
55
28
21 недеља, 26 јул 2020 22:58
Игор Вида
Ковићева надменост и ниподаштавачки тон све говоре. Сувишне су речи... Поздрав и поштовање за Марка Јакшића и Драгану Трифковић.
Препоруке:
65
32
22 недеља, 26 јул 2020 23:35
Хајдук Станко
Мислио сам да Ковића нападају колеге са историјског факултета и да га туже њих четворо због идеолошког разлога. Сада схватам да је професор Ковић једноставно неозбиљан, недорастао, сујетан и препотентан. Вероватно је тако вређао и колеге са факултета, па су га због тога тужили. Дајте да му упутимо писмо молбе да више не брани Косово. Он једноставно производи проблеме и увлачи све око себе у њих.
Препоруке:
42
33
23 недеља, 26 јул 2020 23:37
Кафка
Изгледа да г. Ковић није научио основне манире у Енглеској.

Од када се то Косово боље брани конференцијама и веб сајтом него директним разговорима у руској Думи и ЕП?
Препоруке:
43
22
24 недеља, 26 јул 2020 23:49
Неле
Е моји јадни Срби, ни школе вам не помогоше да дођете до памети. Сви ви заједно, како год да се називате :Покрети, Савези, Конзилијуми, Комитети или како већ, нисте и никада нећете научити најпростију ствара коју сваки домаћин и сељак у Србији зна: СВЕ СПОРОВЕ РЕШАВАМО ДИРЕКТНО МЕЂУ СОБОМ НА САБОРУ КОЈИ ОРГАНИЗУЈЕ И ВОДЕ НАЈВИЂЕНИЈИ У ТОМ ДЕЛУ ДРУШТВА. А ВИ КО БАБЕ ЗАДУШНЕ , СВЕ О СВЕМУ И СВАКОМЕ НА СВЕ стране по чаршијама да нам се сви смеју и спрдају, ЗАР НИСТЕ ОВО СВЕ МОГЛИ МЕЂУ ВАМА ДА РЕШИТЕ И ПОКАЖЕТЕ БАР НЕКАКВУ ДОГОВОРЕНУ СЛОГУ И ОДЛУКУ. И за још већу срамоту, у Покрету скоро све највиђеније и најумније патриотске личности, од академика до лаика... Залуду.
Препоруке:
32
8
25 понедељак, 27 јул 2020 00:22
Бојан, Приштина
Прво, мислим да Марко Јакшић није нашао баш најпристојнији начин да реши ствар са Ковићем, јер велика је штета урушавати удружење које је окупило таква имена и такве интелектуалце на једном месту и на једном послу.

Са друге стране, ја обожавам да слушам начин на који Ковић излаже своје ставове и размишљања о Србији, Космету

, али одувек сам био сумњичав према њему шта уопште тражи у овом постКоштуничином ДСС-у?
Партија најтрулија и која је дала толике лицемере тамо где их нико није очекивао.

Замрсивању чак ту није крај, упитно је и то са каквим је тек људима Јакшић стао у фронт против Вучића.

Све у свему, нема Вожда и свако вуче на своју страну, за ситницу би очи повадили јер ту влада велика сујета.
Препоруке:
39
20
26 понедељак, 27 јул 2020 00:51
Мирко
Слажем се са добронамерним и конструктивним коментарима. Сви остали коментари су злобни, деструктивни, штетни. Такво острашћено јавно пљување по угледним универзитетским професорима Ковићу и Копривици је мени просто незамисливо. Шта сте ви који бљујете мржњом и осветом урадили за одбрану Косова и Метохије у поређењу са угледним професорима? Упитајте сами себе и добро размислите!!! Верујем у Председништво и Скупштину Покрета за Одбрану Косова и Метохије, обзиром на угледна и часна имена која су у њима заступљена.
Препоруке:
32
41
27 понедељак, 27 јул 2020 01:03
patria o muerte
Jasno je šta je po sredi. I Trifković i Jakšić su bliski Savezu za Srbiju. Dragana Trifković je u Dverima i nolens volens pripada građanističkom NATO krilu - što SzS svakako jeste. Jakšić je, preko pokreta Otadžbina, takođe učestvovao u protestima #1od5miliona u Leposaviću, koji su se, u svojoj biti, protesti proevropske, građanističke opozicije.

Ideja o krivičioj prijavi protiv Vučića je samo pokušaj da se borba za odbranu KiM, koja je po svom karakteru drugačija od pitanja tekuće politike instumentalizuju u dnevnopolitičkim obračunima sa Vučićem.

Podrška profesoru Koviću i Pokretu!
Препоруке:
31
41
28 понедељак, 27 јул 2020 01:35
Prvoslav
@Prvoslave

Poštovani gosoidine N.N. ili M.K. ili (gospođo N.N.) ili kako god, ja nisam ni osnivač, ni predsednik vrhunaravnog tela kojim predsedava gospodin M.K. Tako da.., razumete!?
A želim i nadam se da to telo ispuni svoju izuzetno značajnu misiju.
Препоруке:
10
3
29 понедељак, 27 јул 2020 02:40
Залудан
Зашто не објавите и то писмо које је јунак из Никшића упутио госпођи Трифковић?
Препоруке:
26
3
30 понедељак, 27 јул 2020 04:36
"Пантер"
После Ковићевог писма још снажнија подршка Драгани
Трифковић.
Препоруке:
40
28
31 понедељак, 27 јул 2020 07:46
Tako je Đinđić govori da je problem Sloba
A pokazalo se da nije samo Sloba! Srbi ne znaju da formulišu nacionalni interes. Zato posle moraju da ratuju. Pokret u svojim namera može da deluje i na vlast a ne obavezno samo protiv vlasti. Ja sam to naučio od Nikite Mihalkova. Glupo je misliti da je neka ličnost crvena linija sama po sebi. Crvena linija je odluka ili postupak a ne ličnost, pa bio to i AV.
Препоруке:
11
5
32 понедељак, 27 јул 2020 09:46
AV lazov
Tacno je da Kovic divno govori...ali posle AV izdaje vise nikome ne verujem na rec....isto tako smo pre godinu dve kao i Kovica dizali njegovog prijatelja Milosa Jovanovica u nebesa,padobranac i patriota pa smo videli kako se zavrsilo...Marko Jaksic jeste ostar,ali njegova dela su van svake sumnje pokazuju fizicki napada AV gangstera protiv njega i Slavise Ristica....Draganu napada shiptarska stampa,nisam cuo da je napadala Kovica?
Препоруке:
36
12
33 понедељак, 27 јул 2020 09:58
Slobodni mislilac
.51Мирко
Слажем се са добронамерним и конструктивним коментарима. Сви остали коментари су злобни, деструктивни, штетни. Такво острашћено јавно пљување по угледним универзитетским професорима Ковићу и Копривици је мени просто незамисливо.


Nije to nikakvo "pljuvanje", a i da jeste sami su skrivili "pljuvačinu" jer su izašli "ko deca ili babe iz sela u medije da se međusobno pljuju", pa zašto da i drugi ugledavši se na njih "ugledne" da "pljuju" ne bi i sami "pljunuli"?
Препоруке:
22
10
34 понедељак, 27 јул 2020 10:15
Конструктиван предлог
Предлажем да Покрет отвори јавну расправу о могућностима кривичне пријаве за велеиздају. Знају понешто о материји и они који нису кривичари.

PoliSci PhD, IR Research
Препоруке:
21
8
35 понедељак, 27 јул 2020 12:28
Бојан, Приштина
Још једна ствар ми јако боде очи, став да је Ковић пријатељ са Јовановићем, јер јако је упитно да лични однос са неким утиче на кориговање политичких ставова и акција.
Препоруке:
13
23
36 понедељак, 27 јул 2020 13:37
Спиридон
@ Бојан, Приштина
Још једна ствар ми јако боде очи, став да је Ковић пријатељ са Јовановићем, јер јако је упитно да лични однос са неким утиче на кориговање политичких ставова и акција.

Па није случајно онако перфидно пет дана пред изборе Ковић позвао људе да изађу на њих и то у својству првог човека Покрета за очување КиМ, већ је то урадио да би помогао својој сопственој странци, пошто је ваљда само још недостајало да нацрта ДСС у саопштењу па да буде очигледније од тога шта се ту тачно сугерише. Да трагедија буде потпуна, постојао је претходни заједнички договор свих њих да се Покрет не одређује ни на који начин управо о тим и таквим изборима баш зато јер нису били јединствени око бојкота тј изласка на исте. Међутим, вероватно је у пријатељском разговору некоме ту пала на памет ингениозна идеја да се састави такво саопштење, тј да се под лажном формом бриге за очување суверенитита Србије позову практично људи да гласају за ДСС...
Препоруке:
44
24
37 понедељак, 27 јул 2020 13:55
Горштак
Сада када "струка" води и борбу против вируса и борбу за КиМ, нема разлога за бригу ни око чега.
Препоруке:
30
4
38 понедељак, 27 јул 2020 14:46
итд или ...
Немам обичај да се уплићем у дијалог два друга коментатора но осећам за потребно да кажем нешто о гласачком телу ДССа, наиме, премиса по којој је то гласачко тело слично неким другим телима којима се лако манипулише тј управља и који су незрели па им Ковић нешто сугерише је бесмислена! Реч је о прилично постојаном гласачком телу које је писмено које прати дешавања на политичкој сцени и како се ДСС под Милошевим вођством, кога је узгред Коштуница сам изабрао као младог наследника и о чему и Санда пише у Политици да је он и њен избор, односи према основним питањима Србије и српске државности.

Просто никада не бих дала свој глас тајкунима ни овим ни оним, неким винарима који су то постали од чевапчићара, или левичарима који потписују у Брисеелу пардон парафирају, о овима квази Слобинима екс комуњарама, не бих трошила ни речи као ни о радикалима и оним преобученим радикалима. У таквој политичкој сцени избор за Милоша ми се учинио и логичан и рационалан. Није био у власти, падобранска
Препоруке:
32
30
39 понедељак, 27 јул 2020 14:57
итд или ...
у очекивању објаве мог коментара исчитала сам све коментаре, мислим да их је и Вучић исчитао, и може да трља руке по други пут му хортикултуристкиња из СзП обавља посао разбијана родољубивог корпуса, то што је Ковић истакао њену струку није никакава срамота па она је то дипломирала, дакле пејзажну архитектуру, ваљда је замислила и да Ковића и Копривицу и Ломпара ОНА аранжира?!?! у времену и простору
смехотресно као и Спиридон узданица јој кад год јој треба подршка пљувања по Русији или Ковићу.
О Ковићевом статусу на факултету говори чињеница да су га Никола Самарџић и Дубравка Стојановић узели да протерају како би децу учили хашкој историји, Спиридоне, не подмећите те лажне приче о недостатку академског кредибилитета јер Ковић једини има објављену књигу од најеминентније издавачке куће о којој ово двоје аутошовиниста као што се и сами Стојановић Самарџић могу да сањају.
Препоруке:
36
36
40 понедељак, 27 јул 2020 15:34
итд или...
Бирам окупљање и одбрану
насупрот
подела и фикуса пардон хортикултуре
Препоруке:
26
31
41 понедељак, 27 јул 2020 16:27
@ итд, или
Али зар патриоте и борци за слободну Србију могу да буду само факултетски образоване особе и то само они са дипломама одређених факултета?
Препоруке:
31
10
42 понедељак, 27 јул 2020 18:45
Zoran
Puna podrska g-dji Trifkovic i Dr. Jaksicu da ostanu u Odboru za odbranu KiM i puna podrska profesorima Koprivici i Kovicu da nastave sa radom u odboru i okupe jos vise ugladnih ljudi kako bi se stalo na put bezumlju Vucica, Dacica i ostale boranije za dobrovoljnu predaju teritorije Republike Srbije nacionalnoj manjini koja zivi u juznoj srpskoj pokrajini. Puna podrska svima koji cine sve sto mogu da sprece veleizdaju najviseg drzavnog vrha.
Препоруке:
19
14
43 понедељак, 27 јул 2020 23:32
Бојан, Приштина
@ Спиридон

Нисам испратио тај податак Спиридоне, шта рећи, паметан је човек, добре је ствари урадио и добре ствари промовише да ме баш чуди шта му треба тај издајнички багаж.
ДСС није партија него не фејк партија коју спонзоришу да ако затреба, попуни страначки плурализам и за узврат им баце неку ситну функцију на локалу.
Не знам, не схватам.
Препоруке:
7
5
44 уторак, 28 јул 2020 12:06
Снежана
Неподношење пријаве могу да разумем, али тон којим се Милош Ковић обратио Марку Јакшићу и Драгани Трифковић веома је проблематичан. Не личи ми на њега. Као да му је изнад главе стајао надобудни Милош Јовановић и диктирао шта ће да напише.
Не треба заборавити да се иста персона умешала и код апела за одбрану Косова и Метохије пре две, три године. Апел су потписале бројне знане и незнане личности и у почетку и током трајања, био је надстраначки, да би на крају завршио као маркетиншки предизборни потез Милоша Јовановића и ДСС.
Мислим да би било часно и морално да се Милош Ковић повуче са места председника и исто уступи неком за кога би гласало највећи број чланства. Нови председник би требао да позове и Марка и Славишу и Драгану, да се врате, наравно и да задржи и Ковића и Копривицу. Да буде фактор уједињења. Кандидата има доста. Од Миле Ломпара до Феђе Димовића. У предстојећој борби, сваки родољуб је битан.
Препоруке:
18
15
45 уторак, 28 јул 2020 18:15
Елеват - 1
Тихо без 'вике' и звона учланиш се у Покрет и онда, након неколико седмица, 'громогласно', уз 'рафалну', непотребну паљбу, јавну (хала)буку, на сва звона, попут овога лошег начина Д. Трифковић, из Покрета се исчланиш!? Иступиш. У њеном испразном тексту нисам могао наћи ниједан аргументован, оправдан разлог оптужби на рад недавно формираног Покрета за одбрану КиМ на челу којег је угледни професор БУ М. Ковић. И други његови оснивачи су часне, угледне, личности од поверења овдашњем државотворном човеку. Брзорека Д. Трифковић је оваквим неодмереним, критизерским, типичним политикантским поступком сама себи направила медвеђу услугу. Или мисли да се овако самоизрекламира у јавном животу? Државотворан човек је пре свега мудар и вредан у свом деловању. Ћути и тих је кад (не)ради важне ствари по националне интересе. Драгана или је погрешно одмах, пре приступања Покрету имала велика и брза очекивања од њега или према њему има лоше намере?
Препоруке:
19
14
46 уторак, 28 јул 2020 18:16
Елеват - 2
Не би лоше било да се мало дообразује у смислу шта је политички покрет. Јер се из њеног текста не би рекло да зна шта је покрет а шта политичка партија? Покрет би требао да има што више својих огранака широм Србије и не видим шта је ту проблем? Данас је интернетски начин рада, комуницирања врло ефикасан, брз и јефтин. За неке потребе незамењив. Ако не можеш, или нећеш, из неких разлога, да помогнеш рад тек основаног Покрета за одбрану КиМ онда му не однемажи! А самокритика је та која многима недостаје, нарочито политичарима. Могли су се М. Јакшић и Драгана давно сетити да формирају нешто попут наведеног Покрета а нису. У даљњи његов рад имам поверење и нисам једини. Наравно, пожељно је подржавати га како већ ко може. Покрет је у то нема сумње трн у оку многима, поготово онима који не мисле добро српским националним интересима! Треба имати и стрпљења у очекивањима! Косовски чвор вуче проблеме још из и после 2. СР а о којима овдашњи човек мало зна.
Препоруке:
19
14

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер