субота, 04. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Зоран Дробњак: Држава планира да на Ибарској магистрали и другим магистралним путевима - почне да наплаћује путарину

Kоментари (3) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 19 мај 2020 09:51
Ернан Кортес
У реду је наплата путарине, али још је лакше забранити камионима носивости преко 10 тона да иду магистралним путевима. Ко је једном колима прошао магистралним путем од Чачка преко Трстеника до Појата или Баточине, видео је дуге колоне македонских и грчких камиона хладњача (наравно, и српских) како туда возе, гуше саобраћај, повећавају опасност од удеса и уништавају и онако лош и тесан пут. Мале мостове такође. Дакле, туда не сме да иде ни један камион веће носивости, и ствар решене. Тако је уосталом у готово свим европским земљама које брину о себи.
Препоруке:
41
0
2 уторак, 19 мај 2020 10:57
ЗР
Унапред се радујем реализацији такве мере, она би ваљда утицала да поједини укључе мозак када дођу избори.
Препоруке:
20
0
3 четвртак, 21 мај 2020 05:49
Vladimir
Smanjite cenu putarine na auto putu Milos Veliki za 50 % pa će te videti kako će narod da koristi taj put.
Cena putarine je previsoka i ljudi neće da koriste autoput jer vam treba više od 1000 din od Cacka do Beograda i nazad. Oni koji voze svaki dan ostavljaju celu platu za putarinu. Potpuno normalno da se ljudi odlučuju da idu I dalje starom Ibarskom magistralom.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер