понедељак, 06. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Данас: Да ли је Етихад пред повлачењем из Ер Србије?

Kоментари (10) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 16 мај 2020 18:28
Војислав
Дај Боже да се Ер Србија врати у власништво државе Србије. Да се срамне "приватизације" пониште.
Препоруке:
22
6
2 субота, 16 мај 2020 18:29
синиша
А питања. Не видех ко га је поставио. Хоће ки Етихад остати у ЕР Србија.

Да не буде да имам нешто против Арапа, исти је одговор и за немачки Луфтханзе, или руски Аерофлот, или било коју другу авио компанију на свету.

Ако ће им неко дати паре остаће, а ако неће неће остати.

Авиопревозници у свету имају велике пробвлеме.

Поготову велики.

На пример Луфтханзе. Они имају ако се не варам 3 000 авиона. То треба одржавати. Треба платити пилоте и шта све још не. Једноставно не могу без државних субвенција. А и тада, ако Немачка да паре да се Луфтханза одржи, и тада ће морати да редукују флоту на пола.

Са друге стране постоји један број авиона који је неопходан да би се било рентабилно и један други мало већи који није рентабилан.

Дакле флота је исплатива у одређеном оквиру.

Код нас то није важно. Важно је колико ће држава да да, и колико ће арапски власник да буде позитиван.

Наравно уз рабат. Знате коме.
Препоруке:
23
3
3 субота, 16 мај 2020 19:44
Неће ти да се повуку из Србије...
... никад!

Војводина - плодна. А код њих - само песак.
Препоруке:
20
1
4 субота, 16 мај 2020 19:49
A V-irus
Koristio sam usluge na par letova konstantno kasne, kada se prijavljujete za let recimo u Londonu, okruzeni ste feredzama u tom bloku aerodroma, jos uvek lete pod oznakom supercompanije JAT sa brojem leta YU.

To je bila nasa kompanija koja je letela po celom svetu jos u doba DC-9.

Sta nam je trebalo ovo majmunisanje da izlazimo iz evropske grupe letova pitajte Vucica, Srbija sigurno od toga nije videla koristi.
Препоруке:
24
1
5 субота, 16 мај 2020 20:42
Ернан Кортес
Па, зар је Етихад икада био у Ер Србији? Ја мислим да је преко неких нама непознатих уговора са владом, само пропрао неке паре, и ништа више. Дугови су наравно преваљени на народ Србије. А ко је то дозволио?
П.С. Одговор на последње питање не доноси ни један бод, јер свако га зна. Дакле - бојкот!
Препоруке:
23
3
6 субота, 16 мај 2020 20:59
Jovana
Bojim se, da je povecanje srpskog udela u vlasnistvu Air Serbia samo lepsi termin za ponovno pokrivanje rupa iz srpskog budzeta, nasih dzepova ili novih kredita? Tako je bilo i sa Smederevskom zeljezarom i ko zna jos sa cime, sem lukrativnih fabrika poput fabrika duvana, na kojima se jako dobro zaradjuje, ali se pune budzeti maticnih zemalja novih vlasnika, jer se sva dobit iznosi napolje. Sve u svemu bilans jednako tuzan. Ekonomija samounistenja. No, ima glasaca, koji ce to opet omoguciti.
Препоруке:
21
0
7 субота, 16 мај 2020 21:15
Анђелија
ама који бре бојкот, који бре избори, то треба ватати ко зечеве па у суд, ови СНСекташи и сотоне довели су србију у задњих 8 година на дно дна, а онај њихов млати о некаквом златном добу, ојадише и народ и државу.Купују мандате са наше паре које нам 4,5 г. отимаше.
Препоруке:
19
2
8 недеља, 17 мај 2020 02:13
АгатонФонПетровић
A V-irus

ознака броја лета yu коју помињете је вероватно једина добра ствар у ер србији. она је остала јер је ер србија у ствари правни наследник јата баш као што је јат у ствари наследник аеропута. ер србија у ствари постоји од 1927 године. због тога што је у питању иста компанија само са различитим именима користи се yu јер је компанија тада добила ту ознаку. србија у ствари има једну од најстаријих авио компанија у европи. да смо иоле паметни то би искористили.
Препоруке:
7
2
9 недеља, 17 мај 2020 09:29
Uzas
Sve to placaju gradjani Srbije!
Препоруке:
6
1
10 недеља, 17 мај 2020 16:58
"напредна економија"
до сада Етихад је "уложио" за 49 процената ввласништва

"целих" 32 милиона евра кредита који је враћен Етихаду

добил за џабе 49 процената

док су Становници Страдије тај "ерАрабија" платили до сада ~милијарду долара

Е сада ће Етихад да прода "србији" (бучићева дебилисана банда)

оно што су добили за џабе

и после кажу да су вицеви и муји хаси и фати о турцима

оваки идиотлук могу да смисле само мујо вучић хасо мали и фата михајловић

треба бити специјална врста идиота па још бранити овакав идиотлук
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер