Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Pobednička kampanja SNS počela na dan susreta sa Olijem Renom

Komentari (40) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 25 novembar 2009 22:34
ne verujem
Možda je to bilo nužno, možda to nekako bude i dobro za Srbiju, u šta sumnjam, ali, ne volim način na koji je g. Nikolić prešao preko svega, i ljudi i ideologije, iza čega je stajao 20 godina. Isto tako, ne dopada mi se kad ljudi u tim godinama (tu su i Mićunović, Pešićeva, ...) ne odu u penziju, već i dalje imaju apetit za vlašću po svaku cenu.
Preporuke:
0
0
2 sreda, 25 novembar 2009 22:36
ne verujem
Možda je to bilo nužno, možda to nekako bude i dobro za Srbiju, u šta sumnjam, ali, ne volim način na koji je g. Nikolić prešao preko svega, i ljudi i ideologije, iza čega je stajao 20 godina. Isto tako, ne dopada mi se kad ljudi u tim godinama (tu su i Mićunović, Pešićeva, ...) ne odu u penziju, već i dalje imaju apetit za vlašću po svaku cenu.
Preporuke:
0
0
3 sreda, 25 novembar 2009 23:06
citac
Vezano za izjave o Evropi u intervjuu, dobronamerno savetujem ljudima iz SNS-a da pregledaju evropske sajtove i vide reagovanja zemalja clanica na poslednja desavanja u EU. Ono sto se cuje na Zapadu uskoro ce doci u Srbiju i delovace otreznjujuce za vecinu (doduse blago otreznjenje doslo je i prosle godine posle irskog referenduma, rezervi Klausa i Poljske, te proslonedeljnim izborom funkcionera EU za koje niko nije cuo). Toma mora da prilagodi svoje izjave, da ne ulazi u euforiju oko EU (nema je vise ni u Evropi, sto je ocigledno i Tadic shvatio), posebno da ne proziva DSS koja je danas najbliza evropskim trendovima (desnica, za EU ali uz ocuvanje nacionalnog, slobodno iznosenje kritika mada su na Zapadu jos ostriji jer otvaraju teme demokratije i legitimiteta EU, samozastita drzava zbog ekonomske krize, slabi funkcioneri u Briselu kako bi ostali evropski lideri vodili glavnu rec). Dakle, evropska prica mora da se prilagodi, ovako zvuci kao da je evropsku politiku SNS kreirao Boza Djelic ili Tanja Miscevic (slozicemo se da to nije kompliment).
Preporuke:
0
0
4 četvrtak, 26 novembar 2009 00:36
Sizif
Ova bulažnjenja imaju smisao samo ako su posledica dogovora sa Šešeljom.
Preporuke:
0
0
5 četvrtak, 26 novembar 2009 01:31
Branislav
"spreman sam da prihvatim odgovornost". Posle 20 godina bez ikakve odgovornosti,niti je vodio državu, niti je ikome bio istinska opozicija, sada je "spreman". Od kada? Od susreta sa Renom?
Šta da se radi, nekom od rena udaraju ljute suze na oči, a nekom radosnice, kao što se vidi.
Ili je u pitanju evropska podrška da se još jedan "Dačić" pridruži Tadiću, e da Srbima ne bi slučajno palo na pamet da opet glasaju za gospodina Koštunicu i razvoj Srbije, i time pokvare evropski bezalternativni plan.
Preporuke:
0
0
6 četvrtak, 26 novembar 2009 01:37
Vanja
Ovaj ne nudi ništa različito u odnosu na politiku Borisa Tadića... alo... čoveče... osvesti se... zašto bi iko glasao za tebe?!?!?
Preporuke:
0
0
7 četvrtak, 26 novembar 2009 01:47
Rodoljub
Pobednička? Ne dao nam Bog da pobedite nikoga ni na "male goliće", a nekmoli na izborima!

Sve sam go' aferaš do aferaša, sve junačine sa po nekoliko kila užeglog putera na glavi, sa taze zgrnutim milionima u zaleđini, sa po tri generacije obezbeđene materijalno unapred!

Do pre deset-petnaest godina ste svi bili gladni miševi, željni svega, komandovali ste nam kako da ležemo i ustajemo... a sada nam mašete neminovnošću? Ne biva više NIKADA, gospodo pokvarena.

Sa ovima sadašnjima na vlasti smo već naučili kako ćemo, ma kako su i oni pokvareni i rade protiv svih nas. I takvi, manji su problem od Vas:

Dok se vi opet smestite, rasporedite, osokolite, razmašete, obezbedite još poneko pokoljenje... doći će i neki sledeći izbori, a Srbiju ćete samo drugačije silovati, da se tako izrazim! Pa će ovi evropejci opet da vas smene, sa istim prohtevima...

DOSTA mi vas je svih! Nemoralni ste (svi) bili i ostali ste. Pod "svi" mislim na SVE sadašnje "parlamentarne" stranke, đavo da Vas sve nosi!
Preporuke:
0
0
8 četvrtak, 26 novembar 2009 03:47
Miroslav Svirčević
G. Rodoljube dali ste izvrstan komentar. Baš sam to hteo da kažem. Ovakav buljuk neodgovornih i nemoralnih političara (i na vlasti i u opoziciji) se retko gde može pronaći. Sve sam "uzor" do "uzora". Dvadeset godina su u politici, potrošili su nam i nerve i pare, opustošili su državu poput skakavaca, i još dele lekcije i pričaju o nekoj svojoj neminovnoj pobedi. Dok aktuelna vlada bahato i neodgovorno razgrađuje državu povratkom na ustavno stanje od 1974, opozicija nije sposobna ni svoje članstvo da mobiliše, a pogotovo ne da pridobije građanstvo na svoju stranu. I u tome se ogleda naša katastrofalna situacija: vladajuća koalicija bukvalno razara ionako razvaljenu srpsku državu pružajući opoziciji obilje razloga i povoda za akciju, a opozicja nije sposobna nizašta jer joj malo ko veruje. I zato, potrebno je da se aktuelna opozicija skloni. To važi za sve vođe, a posebno za Tomislava Nikolića. Oni samo smetaju i onemogućavaju da se ovoj štetočinskoj vladi stane na put. Potreban je novi opozicioni pokret, koji bi imao dovoljno elana, energije i kredibiliteta da se suprotstavi Borisu Tadiću i njegovim malim mravima. Usudio bih se da predložim i samog čoveka, koji bi mogao da okupi ljude u pokret u cilju spasavanja i obnove naše otadžbine. Reč je o Bošku Obradoviću iz Dveri srpskih. Na osnovu njegove dosadašnje deltanosti, čini se da ispunjava uslove za ozbiljnog lidera, koji bi mogoa da predvodi Srbe: mlad je, harizmatičan, porodičan čovek, izuzetno je moralan, odan srpskoj nacionalnoj ideji, veliki je vernik i izvrstan intelektualac. Zaista, trebalo bi razmisliti o ovoj ideji.
Preporuke:
0
0
9 četvrtak, 26 novembar 2009 06:53
kengur
tacno kako kaze Sizif, ova bulaznjenja prelaze i Tadica i Cedu. Cak i da mu je Seselj rekao da se ovako ponasa, minimum dostojanstva mu to ne bi dozvolio. Srbi su doveli poltronstvo do granica pucanja, pa nista ne vredi. Germani i Anglosaksonci ce uvek da vide u nama Male Ruse.
Pojam Sloveni za njih je isti kao za Srbe Siptari. Na osnovu toga i nase komsije, bivsi Srbi u novim drzavama, dobijaju od njih mrvice da laju protiv svojih korena. Od Srba bi bilo logicno da laju protiv Rusa ako hoce neku mrvicu.
Preporuke:
0
0
10 četvrtak, 26 novembar 2009 08:00
Vladimir Čeleketić - Zambija
Klasičan primer da je tzv. "desni centar" najveća štetočina za svaki evropski narod. Maskiran retorikom o odbrani nacionalnog i državnog interesa SNS, u krajnjem ishodu, vodi istu politiku kao LDP. SNS će reći ono što Srbi vole da čuju i uraditi ono što mu kaže Oli Ren. Razlika u odnosu na LDP je da LDP neće reći ono što Srbi vole da čuju. Zato je SNS mnogo opasniji.
Isti primeri se mogu naći i u ostalim evropskim zemljama.
Jedini smisao izbora su lični interesi pripadnika političke elite. Za zemlju nema razlike.
Nažalost Srbija nema veličinu da se razlikuje od svog okruženja iako za to ima sve razloge.
EU je mreža poslovnih interesa. Ako imaju dovoljno da kupe velike igrače svakako im nije problem da kupe jedan SNS.
Lova je "čudo". Kad ljudi shvate da se najvažnije stvari ne mogu kupiti parama obično je kasno.
Preporuke:
0
0
11 četvrtak, 26 novembar 2009 09:39
Vladimir 78
Ako Evropa nema alternativu, kao što se može zaključiti iz stavova T. Nikolića, gospodin Nikolić, hvala Bogu, ima alternativu.
Mazohizam bi bilo glasati za političku opciju koja je tako bliska DS-u i grupaciji kombi stranaka oko nje.
Preporuke:
0
0
12 četvrtak, 26 novembar 2009 10:01
senjo
Antitomin
Još u junu mesecu ove godine napisao sam komentar u Večernjim novostima tražeći ovaj lek i još ga nisam našao a evo već mi je potreban i lek zvani Antioliren. Mislim da je ovaj moj komentar još aktuelan:
Ja kao dugogodišnji čitalac Večernjih novosti, prestao sam da čitam štampano izdanje svog omiljenog lista. Naročito mi je teško što ne čitam više ni omiljeno nedeljno izdanje ovog lista. U čemu je problem? Imam fobiju, fobiju zvanu Tomislav Nikolić. Stanem tako ispred kioska i gledam da li da kupim neke druge novine. U svim novinama, na naslovnoj ili već na drugoj strani - Toma sa protezom, nasmejan, bez ožiljka. Pravi koalicije, predlaže principe, obara vladu. Zvecka mi sića u džepu, prebrajam, imam trideset dinara ali odustajem. Vraćam se kući bez novina. Uključim televizor. Na jednoj tv stanici pričaju o Meksičkom gripu, na sledećoj - Toma čeka Dačića da se vrati iz inostranstva. Sa Palmom dogovorio, sa Krkobabićem nema nikakvih problema i sa Tadićem će ako mora. Zvao je on i Radikale ali ''oni su se samoizolovali''. Tomi treba vlast, konačno, makar i u Zemunu. Gasim televizor. Uzimam da okremam cipele i vidim da su to jedine preostale. Ostale sam pocepao po mitinzima Srpske radikalne stranke. Dok glancam ove stare cipele odjednom u ušima poče da mi odzvanja: -Tomo, Tomo! Živela Velika Srbija! Ostavljam cipele i odlazim do plakara. Uzimam jednu od dve košulje koje imam, da je opeglam. Uključim peglu. Para počinje da šišti i odjek: i sa istokom i sa zapadom i sa jugom, sa svima ćemo sarađivati. -Pobedili smo u Zemunu i na Voždovcu. -Formiraćemo vlast sa narodnjacima, Krkobabićima i sa Dačićem, a i sa Tadićem ako mora. Znam da za svinjski grip imaju lekovi, znam za tamiflu. Ne bojim se svinjskog gripa ali se pitam da li neko radi na patentiranju i proizvodnji vakcine antitomin. Hitno mi je potrebna, kao, verovatno i mnogim građanima ove napaćene i osiromašene zemlje.
Preporuke:
0
0
13 četvrtak, 26 novembar 2009 10:25
BB jedan
Kad bi Toma Nikolić imao vremena (i volje) da čita:

Gordon Braun o finalitetu Evropske unije: "Evropa ne služi skoro ničemu. Ona je suviše velika da bi se suočila sa lokalnim problemima a suviše mala da bi odgovorila na svetske izazove" (citirano prema Zaki Laïdi, "Selon Gordon Brown, l'Europe ne sert à (presque) rien", Le Monde, 26.10.2005; Zaki Laïdi je profesor na Fakultetu političkih nauka u Parizu).

Pjer Mandes-Frans o demokratičnosti evropske tvorevine: "Negacija demokratije može imati dva oblika: ili pribegavanje unutrašnjj diktaturi predajom celokupne vlasti jednom čoveku ‘spasiocu’, ili prenošenjem ovlašćenja na neki spoljni autoritet, koji će pod vidom ‘tehničkog’, imati u stvari političku moć, jer se u ime zdrave ekonomije lako počne nametati određena monetarna, budžetska, socijalna politika, i na kraju politika kao takva u najširem smislu reči – i nacionalna i međunarodna." Govor u francuskoj skupštini, 18. januara 1957, dva meseca pre potpisivanja Rimskih sporazuma.(http://www.le-groupe-republique.fr)

General de Gol o evropskim integracijama : "... problem je sva ta nadnacionalna mafija, bilo da se radi o evropskim komesarima, parlamentarcima ili funkcionerima – svi su oni neprijatelji ili su postavljeni od naših neprijatelja". Reči generala de Gola iz razgovora vođenog 1. jula 1965. koje Alen Perfit prenosi u knjizi "To je bio de Gol". (Alain Peyrefitte, C’était de Gaulle, Ed. Fayard 1997,T.2, str.291).
Preporuke:
0
0
14 četvrtak, 26 novembar 2009 10:55
Mićko
Ovaj je već "kuvan". Evropa, ovo, ono. A najveće je zlo u opoziciji. Treba reći i da je hodajuća, personifikovana nemoralnost. Dao joj je značenje koje druga, po intezitetu, prebacuje za deset kopalja. U redu, politika nije manastir, zaista (znao je Maks Veber o čemu piše), ali ovo prevazilazi svaku meru. Radikiali mi nikad nisu bili omiljeni ali su čisto sunce u odnosu na ovoga.
Preporuke:
0
0
15 četvrtak, 26 novembar 2009 12:21
brm
drago mi je što više nema naivnih komentatora..samo da i ja nešto dodam "glede" Svirčevićeeve izjave da "aktuelna vlada bahato i neodgovorno razgrađuje državu povratkom na ustavno stanje od 1974..."

no aktuelna vlada je i "pošteno" došla glasovima proautonomaša i građanista...ali šta je radio milošević (i njegov potrčko Šešelj i Toma) 15 godina - on je došao na krilima parole o ponovo celoj Srbiji a zadržao besmislene AP da bi uhlebio svoje apartčike..slično kao i Koštunica koji je dobio mandat od svojih glasača da USTROJI NOVONASTALU NEZAVISNU DRŽAVU SRBIJU a ne da podgreva jugoslovenske zombije...no i njegovi su zadržali AP u aktuelnom ustavu...a mi "lajemo" na Čanka, pa on je najmanji problem

a "glede" Čeleketićeve misli da su LDP i SNS isti (da ne kažem šta)... pa baš i nisu..jer SNS nema nijednog evroskeptika i nacionalistu poput pisca LDP-ekonomskog programa Ivana "katalaksija" Jankovića...pročitajte njegov tekst "Liberalni nacionalizam"samo jedan citat "On (nacionalizam) postaje jedna od najjačih kočnica ovoj neobuzdanoj ambiciji levičarskih planera i birokrata da instaliraju neku varijantu svetske vlade, i ostvare svoju utopiju sveobuhvatno kontrolisanog i regulisanog sveta"
..da neko tako nešto izusti u Tominoj stranci možda bi još i razmislio o svom glasu uprkos svemu..ovako "dvojka"
Preporuke:
0
0
16 četvrtak, 26 novembar 2009 13:32
stoun
simptomaticno je koliko lideri svuh stranaka i dalje pominju G.Kostunicu.Neki ga pljuju,neki se ogradjuju od njega,pa zatim optuzuju i sve tako redom.Koliko se on ne pojavljuje u javnosti,ne pravda za njihove kojekakve navode i ne obraca gradjanima,toliko ga ostali politicari vise blate i guraju pod tepih na svaki nacin,pa i ako nije nesto ruzno sto kazu,ne kazu ni ono lepo nego,bar "bocnu" na neki nacin.Izgleda da se svi pribojavaju da postenje ne vaskrsne opet kao vrlina i ne izgura ih iz fotelja,sto jedino zavisi od samog g.Kostunice i toga koliko je spreman da utvrdi ko su zaista postovaoci politickog programa i statuta stranke,bili i ostali,bez obzira na vlast ili nevlast,a ko su oni koji su dosli namamljeni na politicki uspeh i idalje vide svoje licne interese,a stranacki ni na horizontu.Takvih je u svakoj stranci,da se razumemo,ali ovde se vuku kao repovi i ne dozvoljavaju da se zatvore vrata jedne faze,uvidi pravo stanje i nastavi dalje.
Preporuke:
0
0
17 četvrtak, 26 novembar 2009 14:07
paja patak
Nekoliko citata – i šta mi oni kazuju:
„....apel Velimira Ilića da stanem na čelo opozicije shvatam kao logično priklanjanje slabijih najjačoj opozicionoj stranci...“
„....Ja neću njega da zovem, meni to ne treba. Nikome se ne nudim...“ :
(Nadmenost i namćorstvo).
_____________________
„...ali nakon mog susreta sa evropskim komesarom Olijem Renom, Srbija sada bez straha može da glasa za SNS....“:
(Iznenadni duboki reverans pred onima i onim koje je godinama „pljuvao“. Otkud sad to?)
_______________________
(poseta SAD) : „...Ne tražim nivo koji je dostojan nivoa državnika, ali ne želim da idem samo da bih putovao u Ameriku. Insistiraću da susret bude do nivoa državnog sekretara....“
(A otkud sad ova skromnost?)
________________________
DSS je pokazao rezervisanost prema vama kao budućem vođi „desne“ opozicije?
„-Od njih i očekujem uzdržanost.“
(E, s tim se slažem. DSS i treba da bude izuzetno rezervisana prema političaru nikolićevskog kova.)
_______________________
Ma koliko mi se “Danas” (ni juče, ni danas, ni sutra) ne dopada – čestitam, majstorski intervju. Otkriva mnogo više no što je pitano i rečeno.
Preporuke:
0
0
18 četvrtak, 26 novembar 2009 14:43
Mile
Kao sto su mnogi vec primetili - razlog sto opstaje ovakva vlast u Srbiji lezi prije svega u opoziciji. Ako je Nikolic najistaknutiji pojedinac takve opozicione strukture onda ne cudi bahatost kojom vlast nekaznjeno urusava sve sto se postiglo u dva veka izgradnje srpske drzave. Covjek koji je uvek bio samo drugi covjek kandiduje se kao zamena za Dacica u najnovijoj prevari izludjenog naroda. U ucvrscivanju ovakve vlasti njegova uloga je odlucujuca. Urusavanje opozicionog bloka potpuno je njegovo delo - u tom smislu ovaj visoko "moralni" politicar izdao je i vlastitog kuma, kome svakako duguje sve vezano za svoju politicku afirmaciju. To bi mogao biti i najveci njegov politicki "uspeh" za sta sada svakako ocekuje nagradu. Retorika je sada proevropska i tesko je naci razliku u odnosu na DS. No pravi cilj nisu glasaci DS vec oni glasaci SRS i velika vecina nezadovoljnih glasaca ostalih opozicionih stranaka, pre svega DSS. Racuna se na poslovicno kratko pamcenje ovog naroda, razigniranost i ocaj.
Favorizovan od strane medija, medjunarodnog faktora, finansijski ojacan sigurno ima velike sanse da ovu nameru provede. Agonija drzave bi se nastavila a nema ni promila sanse da se sta promeni do pojave novih harizmaticnih nekorumpiranih licnosti. Na politickoj sceni Srbije nazalost takvi ne postoje. Da li ce ih stvoriti ubrzano ekonomsko urusavanje i pokret gladnih vidjecemo.
Preporuke:
0
0
19 četvrtak, 26 novembar 2009 14:53
bojan
procitao sam Tomin intervju ali nisam hteo da se "mesam", znao sam da ce to da urade drugi umesto mene! ali da ce toliko dobrih komentara biti nisam ni u snu slutio. radujem se da su napokon Tomini procitani kao sto su opstajali i radikali na nesreci srbskog naroda.sazrelo je vreme Vukadinovicu, Antonicu, da polako OVE PONAVLJACE izbacimo iz SKOLE! 20 godina slusamo istu pricu! ovoj SRBIJI je prvo potreban CISTI VAZDUH, prvo otvoriti prozore i vrata kako bi ova guba izgubila daha. moze i Istok i Zapad, sve kod njih moze, sve ima svoju cenu, samo Gospodo SRBIJA nema cenu! sve ove trgovce treba rasterati, svi su povezani jedni sa drugima a svadjaju se oko cene kako i kome da nam prodaju SRBIJU!zute necu da diram od njih je i BOG digao ruke...
Preporuke:
0
0
20 četvrtak, 26 novembar 2009 15:23
Milos
Ovaj od kad se politicki unapredio ne zna nista drugo, osim da ide unaokolo i prica da je najjaci i pobednik. Od neosporne Seseljeve visprenosti i vestine uspeo je da zakaci samo nesto arogancije i bahatosti.

Tu cak i Tadiceva politika izgleda kao da mozda ima neki unutrasnji sadrzaj. I stvarno ne znam sto mu se taj Tadic vec jednom ne javi kad je ocigledno da covek toliko cezne i da se on njemu nece prvi javiti. Uostalom, iz ovog intervjua jasno je bar da je u tom principu spreman da istraje do kraja....
Preporuke:
0
0
21 četvrtak, 26 novembar 2009 15:58
Anonymous
Komentari i reakcije na ovaj intervju su uglavnom negativni, sto sa jedne strane u potpunosti podrzavam i slazem se sa iznetom sustinom.
Sa druge strane, ne treba zaboraviti da je Toma Nikolic covek koji je rasturio radikalnu stranku, sto zahteva ipak neko postovanje.
Ne treba zaboraviti da su radikali pre Tominog break down-a bili otvrena opasnost (sa 1/3 glasackog tela) zbog koje je bar 20% glasaca izlazilo na glasanje. Znaci, jedan znatan broj nezadovoljnih srpskom demokratskom vlascu je ipak izlazio na izbore i to - ne zato sto su mislili da su demokrate bolje nego bas suprotno, da ne pobede radikali (opet)!
Dakle, bez obzira na pobude koje je tada mogao da ima, Toma je ipak skupio snagu da se pobuni protiv svog vodje, sto, morate priznati, niko od nas nije uradio vec skoro punu deceniju!
Preporuke:
0
0
22 četvrtak, 26 novembar 2009 17:16
@anonimys
možemo to i tako da prihvatimo ali kada se sve sabere, bar tako se meni čini, TOMI je potreban NOVI GAZDA! da li će to biti oli ren ili neki trećerazredni zamenik petog sekretara američke ambasade izgleda ne igra nikakavu ulogu. on će i dalje nastavljati da obavlja dužnost veslača na čuvenoj reci stiks.dobro bi bilo da mu se Tadić javi pa da ruku pod ruku siđu sa scene i da ih više nikada ne vidimo!
Preporuke:
0
0
23 četvrtak, 26 novembar 2009 17:16
Miroslav Anđelković
Slično retrogradnoj tranziciji, i evolucija je ustuknula pred kontraevolucijom, tako da prisustvujemo neprirodnoj transformaciji u beskičmenjake!
Preporuke:
0
0
24 četvrtak, 26 novembar 2009 17:22
Milos
@Anonymous

Iz tvog komentara neko neupucen bi mogao slucajno da zakljuci da Toma ima svoju vlastitu politicku licnost kao i neku ideologiju koja ga pri tom pokrece...Krupne reci za romansiranu biografiju: Te rasturio SRS, te pobunio se protiv svog vodje....

To sto su Toma i njegova neumerena ambicija sjajno posluzili kao sredstvo da se pomocu njih razbije SRS, ne znaci jos da mu treba zbog toga ukazivati postovanje. Ako postovanje vec treba nekom ukazivati onda ono ovde ide onima koji su se Tomom lepo posluzili i zgodno ga iskoristili. A ima li tu uopste smisla govoriti o nekom postovanju, posebna je tema.

Ali dobra ti je ova o pobuni. Pobunio se protiv svog vodje koji ga je politicki izmislio, a koji je vec koliko godina u pritvoru fantomskog suda u kafkijanskom procesu bez naznaka da bi odatle vise ikada mogao da izadje. Vrlo nesrecan trenutak za hrabrost i pobunu. Takav da bi mogao da izazove bas nezgodne nesporazume.
Preporuke:
0
0
25 četvrtak, 26 novembar 2009 17:49
brm
@ Anonymous
svaka čast našao si nešto dobro u Tominom delovanju..ovo zaista bez ironije, jer samo dobornamerni poput tebe, koji u svemu konstruktivno vide klicu dobrog, mogu da spasu Srbiju...
ali (glede Tome) malo je to brate
Preporuke:
0
0
26 četvrtak, 26 novembar 2009 19:07
@ Anonymous
da, zaboravio sam; mogu i g-dina Todorovića takođe da povedu...
Preporuke:
0
0
27 četvrtak, 26 novembar 2009 19:08
Uskokovic Sasa
"Ne prihvatam da sam izdao bilo koji programski detalj SRS". Tragikomicno! Ovaj covek je najbolji dokaz politicke infatilnosti naseg naroda. Nema veze sta pricas juce, sta danas. Narod se zaljubi u nekog lidera i glasa za njega bez obzira na sve.
Preporuke:
0
0
28 četvrtak, 26 novembar 2009 19:26
Mislilac
Gospodine Nikolicu, kako vi to mislite da nas vodite u Evropu? Tako sto pricate (a verovatno u to i verujete) da Istok moze da nam bude podjednako vazan kao i Zapad (s tim sto je vama verovatno i vazniji)? Tako sto se odusevljavate onom besmislenom i stetocinskom rezolucijom o vojnoj neutralnosti? Tako sto ste resili da vam partner u tom poslu bude "Legalista" koji se Evrope odavno odrekao? Samo naivan covek evropskog opredeljenja moze da glasa za vas. Nazalost takvih u Srbiji nije malo. Ali na svu srecu Boris je, uz sve nedostatke, bar dobar soumen tako da ce moci da zastiti ovu zemlju od dolaska na vlast SNS-a, DSS-a i SRS-a.
Preporuke:
0
0
29 petak, 27 novembar 2009 12:32
thinking maize
Mislim se da li da napišem "i to će proći" ili "da vidimo i to čudo" ili nešto slično, ali se setih Disove pesme "Naši dani"! Pročitajte je, vredi! Aktuelna i posle 100 godina!
Preporuke:
0
0
30 petak, 27 novembar 2009 13:40
Vladimir
Uz dužno poštovanje mišljenja svih prethodnika i njihovu slobodu izražavanja, sve mi se više čini da komentari počinju da liče na one komentare sa blogova Be 92 i sličnih "samozadovoljavajućih" sajtova.
Dohvate se nekog ili neke teme i svih 100% sagovornika misli isto. Ne kažem da li je neko u pravu ili ne, ali me brine činjenica da se u debatu ne uključuje niko ko iole misli drugačije, a složićemo se takvih je, ipak, mnogo.
Mislim i da sajt NSPM zaslužuje takvu vrstu debate, a ne na ovakav način iskazano jednoumlje.
Nažalost, izgleda da tako nešto nije moguće, kao što nije moguće i na "onim" gore navedenim blogovima.
U svakom slučaju, dok je ovih i onih, Srbiji se nikako ne piše dobro.
Preporuke:
0
0
31 petak, 27 novembar 2009 17:12
Jovica
Uvek je i mesto i vreme za dogovore protiv ovakve vlasti. A ako ova dva "lidera" kažu drugačije, onda to znači samo jedno - da nikada neće biti ni vreme, a da ni mesta neće biti da se o tome dogovore.
Suviše jako volite vlast da bi se dogovorili da je zajedno vršite. a još je zlo veće što Srbija pod ovima na vlasti umire, a ovi iz opozicije se češljaju.
Preporuke:
0
0
32 petak, 27 novembar 2009 18:04
Nenad Jevremovic
Cini mi se da ste malo preterali i sa naslovom i sa tendencioznim komentarima. Za NSPM pisu mnogi naprednjaci Tome Nikolica, samo sto se ne predstavljaju.
VRLO SIMPTOMATICNO!!!
Znaci da Vam je blisko delovanje ove stranke u mnogo cemu, ali potencirate na razlicitostima.
Uporno udarate po Nikolicu i Vucicu, a izborni rezultat govori da su narodu ipak bliski i ovakvi kakvi su.
STA STE VI KOMENTATORI VAJNI URADILI ZA OVAJ NAROD IKADA?
Evo,bacam rukavicu, odgovorite!!!
Ja licno sam sakupio i odneo 30 tona pomoci 2007. svom narodu na Kosovo i Metohiju. Clan sam SNS i smatram se visokomoralnim covekom u politickom smislu.

Mnogima je posao da TOROCU DO MILE VOLJE, mogli bi i nesto da radite.
Problem danasnje Srbije je upravo u tome sto ima vas takve. KRITIKUJETE, A POSLA SE NE PRIHVATATE.
STO TAKO PAMETNI NISTE STALI NA CRTU PA DA SE POLITICKI IZMERI TA VASA PROMUCURNOST I SVEZNANSTVO. AKO ZNATE TOLIKO, A NECETE DA POMOGNETE MAKAR SE I ZRTVOVALI U POLITICKOM BLATU ONDA SE POSTAVLJA PITANJE VASEG PATRIOTIZMA I ISTINSKE BRIGE ZA OVAJ NAROD.
A Vi gospodo Urednici, Vi nemate razloga za to sto radite. Zao mi je, jer je NSPM mnogim naprednjacima omiljeno stivo. Razmislite koliko radite na jedinstvu opozicije, ako uopste to radite.
USTVARI STA VI RADITE BRE!!!
Potencirate da je Vucic isao u Ameriku, a zaboravljate da je u Vasingtonu Kostunica dobio nagradu za najveceg drzavnika. Da ga nije mozda Putin odlikovao, Neeeee, Naravno! Amerikanci.
Sta bi sada? Napadate coveka koji hoce i na istok i na zapad, i za takvo razmisljanje je platio visoku cenu.
U cemu je problem. Koliko znam Nikolic potpisuje sporazum o saradnji sa Jedinstvenom Rusijom. Vrlo americki gest, nema sta.
Sta je sporno? Ili je sve sporno samo zbog spora i nista vise.
POGLEDAJTE U SEBE I NADJITE ODGOVORE NA VASE FRUSTRACIJE GOSPODO OBJEKTIVCI.
Preporuke:
0
0
33 petak, 27 novembar 2009 18:34
Tomas Pejn
@Vladimir
Postoje prelomna vremena kad nažalost nije moguće srednje rešenje. To su vremena „koja kušaju čovekovu dušu“ i upravo u takvim vremenima živimo i mi u Srbiji ali i ceo svet. Istina, iskušenja nisu ista. Kod nas su dovedeni u pitanje i država i sistem, na Zapadu samo sistem. Koliko je teško u izboru sistema izbeći jednoumlje - bilo levičarsko ili desničarsko - dokaz je krah ideje „trećeg puta“ na Zapadu.
Preporuke:
0
0
34 petak, 27 novembar 2009 20:02
mara
Slažem se sa Vladimirom. Sve sami istomišljenici. Takođe se slažem s Nenadom Jevremovićem.Nešto tu škripi. Volim NSPM, cenim urednike, i saradnike, volim njihove tekstove ali ovo s komentarima zaista nekada deluje kao jednoumlje, vidim u komentarima dosta naivnosti. Nešto škripi.
Preporuke:
0
0
35 petak, 27 novembar 2009 20:11
marko
Nenade, nema razloga za nervozu i vredjanje prethodnih komentatora. NSPM je retko mesto gde se objavljuju necenzurisani i neselektirani komentari i zbog toga postujemo ovaj sajt. Umesto napada na komentatore i urednistvo, efektnije bi bilo da ste pohvalili politiku T. Nikolica i pojasnili njegove stavove, malim slovima i bez usklicnika. Ovako pomalo odbijate nas, koji zelimo istu stvar kao i Vi - neke druge ljude na celu Srbije. Pozdrav, svako dobro.
Preporuke:
0
0
36 petak, 27 novembar 2009 20:12
Trpimir
Otvoren je pristup svim medijima.Na vidiku je novi omiljeni opozicionar.
Preporuke:
0
0
37 petak, 27 novembar 2009 20:21
Uroš
Gde je pitanje u vezi susreta sa Stankom Subotićem Canetom u Parizu ? Odgovor je bio jurio je investitore za nešto u Novom Sadu gde je vladala Maja Gojković, a Maja kaže na to o ma kakvi to je bilo gotovo godinu dana pre toga. Ko je tu lagao i zašto ? Koliko koštaju bilbordi i plakati ?
Da ne dođe opet kad pobedi SNS neko u bermudama u vladu da traži svoje pare ?
Preporuke:
0
0
38 subota, 28 novembar 2009 15:29
Milos
@ Vladimir

Srodnost i slaganje u misljenju nije valjda nesto samo po sebi lose. Stavise u javnoj raspravi valjda je na kraju krajeva slaganje u misljenju neki zajednicki cilj. Bez njega nema slaganja u htenju, pa samim tim ni organizovanog prakticnog delovanja, i cela rasprava onda ostaje isprazna zanimacija zaludnih.

Ono sto je zaista bitno je kako se do tog slaganja stize - da li uz pomoc cenzure i stimovanje u prethodno pripremljene pozeljne obrasce ili kroz slobodnu raspravu. Ali o tome vec racuna vode moderatori koji su ovaj posao po mom iskustvu obavljali krajnje korektno.

S tim u vezi, to sto se o karakteru Tominog politickog delovanja doslo naizgled koordinisano, i bez neke uvodne rasprave, to jasno ne govori o nedostatku originalnosti ili spontanosti komentatora vec o banalnoj ociglednosti pojave. Kao kad bi se raspravljalo da li je sad dan ili noc.

Druga stvar - razlikovati se od nekog u sudu na silu i po svaku cenu, tek je nesto besmisleno. Kao sto nema smisla narucivati razlike u misljenju kao sto se narucuju deset upola s lukom. Ako se sa necim ne slazes prirodno je valjda da izrazis svoje misljenje nasuprot, a ne da se vajkas zbog nedostatka razlika u misljenju.

I da, ako se u zivotu bavis jos necim osim pisanja komentara ili se ne daj boze pored toga jos bavis i nekim humanitarnim radom, molim te zaboravi da sam bilosta rekao.
Preporuke:
0
0
39 subota, 28 novembar 2009 16:54
Uskokovic Sasa
Nenade,
Ocigledno ste Vi iz nekog razloga frustrirani jer Vam je tekst pun teskih reci i olako datih kvalifikacija. Stanite u odbranu stranackog lidera argumentima a ne uvredama. Svi mi koji smo kritikovali stavove vaseg stranackog sefa ispali smo ljudi koji nista nisu uradili za svoj narod, koji torocu do mile volje, postavljate pitanje naseg patriotizma ako kritijemo stavove Nikolica. Urednistvo pitate sta rade a oni su samo preneli intervju Nikolica iz dnevnog lista "Danas". Kada ja kritikujem Nikolicevu izjavu da nije izdao nijedan programski detalj srs-a Vi iznesite neki protiv argument ako ga imate. Dakle, ukljucite se u diskusiju argumentima a ne uvredama.
Preporuke:
0
0
40 subota, 28 novembar 2009 23:36
Teodora
Nikolicu se mogu neke stvari zameriti, ali mi u zemlji nemamo nista bolje.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner