Jedva čekam da vidim kako će to da izgleda kad se svi vrate kući sa posla i u isto vreme zakače trotinete, automobile i voziće na mrežu da se pune...
Препоруке:
5
0
2
среда, 04 децембар 2019 12:32
Електро кабл...
... угрожава природну средину? Шта ли?
Данци, Данци.
Препоруке:
7
0
3
среда, 04 децембар 2019 14:14
ћи-фу ћи-фу ћи-фу фу!
Србија је препуна возова на батерије.
Пред новогодишње празнике,на радост деце.
Препоруке:
1
0
4
среда, 04 децембар 2019 18:02
Томас Џеферсон
Изврсно, г. Енгелбрехт - Данска ће у 2020. почети да у донекле усавршеном облику користи акумулаторске шинобусе које су Пруске државне железнице у редовној употреби имале још 1907.(Wittfeld-Akkumulatortriebwagen)
Та изузетно ефикасна железничка акумулаторска возила, чији су наследници током у другој половини XX века била возила серија ЕТА 150 и ЕТА 176 која су у свакодневном погону служила више од 40 година, имала су тотално рециклабилне оловне акумулаторе који су се ноћу на крајњим постајама пунили јефтином „ноћном” електричном енергијом током мировања и одликовала се великим убрзањем, тихим и чистим радом како на главним, тако и на споредним линијама.
Била су иначе расходована након немачког Уједињења од стране новог „обједињеног” менаџмента намачких савезних железница као „економски нерентабилна” 1995. и замењена дизел-моторним возовима серије 628. Но охрабрујуће је што се протоком времена изнова потврђује ваљаност старе инжеријске максиме „технички ваљано увек је добро”.
Данци, Данци.
Пред новогодишње празнике,на радост деце.
Та изузетно ефикасна железничка акумулаторска возила, чији су наследници током у другој половини XX века била возила серија ЕТА 150 и ЕТА 176 која су у свакодневном погону служила више од 40 година, имала су тотално рециклабилне оловне акумулаторе који су се ноћу на крајњим постајама пунили јефтином „ноћном” електричном енергијом током мировања и одликовала се великим убрзањем, тихим и чистим радом како на главним, тако и на споредним линијама.
Била су иначе расходована након немачког Уједињења од стране новог „обједињеног” менаџмента намачких савезних железница као „економски нерентабилна” 1995. и замењена дизел-моторним возовима серије 628. Но охрабрујуће је што се протоком времена изнова потврђује ваљаност старе инжеријске максиме „технички ваљано увек је добро”.